Gost autor

margos Think Pink

Unfuckable RSS / 15.02.2008. u 00:56

Think pink!

Kako se osećate kada vam neko, posebno dok ste u problemu ili u žurbi da dovršite neki posao, kaže 'Hej, relax! Opusti se!' I još ako je to neko ko se mnogo gore od vas ponaša u sličnim situacijama?!
Ili kad je to neko čiju kuknjavu na (istu) svekrvu, (iste) roditelje, (istu) drugaricu... slušate godinama? Ili neko ko na licu nosi osmeh zvani 'facijalni grč', a na čelu bore i štrafte kao kanjon Kolorada, stvarane milenijumima? Ili kad je to osoba na 5, 10 ili koznakoliko miligrama nekog sedativa dnevno? Ili na čašicama žestokog pića? Ili sve to zajedno?!?!?

Ako ste zadržali normalnost i prirodnost, sigurno u svom stomaku osećate nadolazeću erupciju vulkana. Bes. Želju da ....... (slobodno dopišite sami )

Najviše me izlude kad sam samo ozbiljna, a krenu da mi govore 'nemoj da brineš'... ustvari, još, ali onako, do daske, naljuti me kad mi zameraju nebrigu i neodgovornost, samo zato što nisam namrgođena, sparušena i izborana – a imam problem. 'Neozbiljna si', kažu....
Aha... jesam...
Zašto najveći broj ljudi, reči kao što su 'pozitivno razmišljanje', 'opuštanje' ili 'opusti se', koristi kao parole – bez razmišljanja?
Kao da su 'smrt fašizmu, sloboda narodu' i druge papagajski naučene rečenice, zamenili sa 'think pink'!

Stvarno, kako se vi onda osećate?
                    f_thesecretchm_b7fedd7.jpg



Komentari (501)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

andjelija andjelija 02:36 15.02.2008

Re: prilicno sam

margos

a ako mi sestra kaze 'opusti se' onda znam da nadolazi zesca katastrofa.

Ti eksplodiraš na to? Je l?
Ili je ona neka flegma pa ni kad je frka ne reaguje?


pa sad..... ne eksplodiram vec sam spremna. kad ja eksplodiram? n na glupe ljude (kada preko 3 puta moram da im objasnim), na neprofesionalce, kasnjena tudja..mada sam sad se vec dovela u red oko toga....ali sestra je zajeban lik skroz. ja sam ta koja je energicna, nema tu puno filozofije, a ona je pasivac i cuti. mozga u sebi (ja ni ne mozgam samo uradim sta mi padne na pamet). pa kad tako nesto kaze to znaci da je vec u zescem problemu a samim tim i mi.
i sa njom nema diskusije. to je tvrdoglavo sacuvaj boze a ja se pa sa druge strrane nadam da ako sama ne uvidi sta radi nece moci da sebi pomogne. nit mi je familja manja nit zajebanijih likova. ja kad kazem da sam najbolja od svih nas ..najiskrenije mislim tako :) [skromnost mi je uvek bila vrlina]
margos margos 02:48 15.02.2008

Re: prilicno sam

nit mi je familja manja nit zajebanijih likova. ja kad kazem da sam najbolja od svih nas ..najiskrenije mislim tako :) [skromnost mi je uvek bila vrlina]

Aha... njeno 'opusti se' je znak da se stvar davno otela kontroli, jel?
K'o ona naša Sapunica...:)))
Bilo je ludo i dok ti nisi došla, a sad više ne mogu da se pohvataju likovi, al biće od nas nešto na kraju:)))

A skromnost...eh... Dičila se ja svojom skromnošću, rekli mi da tako treba. Dok nisam pročitala rečenicu: 'Skromnost je vrlina onih koji nemaju druge...' i pomislim, ako nemam druge vrline, ne moram ni ovu da gajim.:)))
Pape Pape 01:30 15.02.2008

univerzalni odgovor...

...na sva "opusti se" je za mene izmislio ovaj lik:

Unfuckable Unfuckable 01:32 15.02.2008

Re: univerzalni odgovor...

preporuka i vip, iz taka !
bar ..kodmenekaotakvog
margos margos 01:43 15.02.2008

Re: univerzalni odgovor...

Pape
...na sva "opusti se" je za mene izmislio ovaj lik:

Jao, trebalo bi ga uramiti!:)))
Ne može a da ne izazove osmeh, zar ne?
ceda_urosevic ceda_urosevic 02:22 15.02.2008

Ne, ne, najjače je

kad si strašno nervozan, kad ne znaš šta ćeš sa sobom od besa i(li) nerviranja, a neko ti onako - n a j f i n i j e, najljubazzznije kaže:

"Šta ti je? Što si nervozan?"

ijjjjaaaaooooooooooooooooo
margos margos 02:35 15.02.2008

Re: Ne, ne, najjače je

ceda_urosevic
kad si strašno nervozan, kad ne znaš šta ćeš sa sobom od besa i(li) nerviranja, a neko ti onako - n a j f i n i j e, najljubazzznije kaže:"Šta ti je? Što si nervozan?" ijjjjaaaaooooooooooooooooo

Čuj 'najfinije'.... 'najljubaznije'... Kao ne vidi da si pred eksplozijom...??? Jel?
Pa kad rikneš ko lav, sledi 'Šta je, što se ljutiš... opusti se...'

Meni tako jedna rekla... to prvo... pa drugo... pa na kraju pečat 'Što si tako ogorčena... pa to je život.'
Sad nam to služi za sprdnju, kad neko samo što nije pukao, samo ponovimo poslednju rečenicu - i sad se tome kliberimo:)))
ceda_urosevic ceda_urosevic 02:39 15.02.2008

Re: Ne, ne, najjače je

To šta ti je, šta si nervozan? neophodno je reći nekim polu-pevljivim tonom i to još najdobronamernije -- pa da poludiš. Kad sam takav, najbolje je da nikog nema tu, ili da se ja sklonim.
Uh. Sad sam sebi vratio taj osećaj. Odoh. Hvala ti margos, baš ti hvala. I tebi, i tebi Unfuck.
margos margos 02:56 15.02.2008

Re: Ne, ne, najjače je

Uh. Sad sam sebi vratio taj osećaj. Odoh. Hvala ti margos, baš ti hvala. I tebi, i tebi Unfuck.

Jel vreme da se skloniš da ne bi pitali... ili?

E, ima neka tabela kalibracije energije po emocionalnim stanjima... pripremiću je jednom da postavimo text... i tu je dato da bes nosi 6 puta veći nivo energije od očaja. Zato se često iz ovog našeg očaja razbesnimo pa se osećamo živima. To još nije nivo zdravlja, ali je bolje:)))
Ne znam na čemu se zahvaljuješ, ali molim... a ako je nešto lepo, onda molim i drugi put:)))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 03:09 15.02.2008

Ovako je najjednostavnije..!!

Bolovi u ganglijama? U takvim slučajevima... Ne koristim druge analgetike osim muzike..

Recimo:




Margo, Pozdrav : ))

margos margos 03:20 15.02.2008

Re: Ovako je najjednostavnije..!!

Margo, Pozdrav : ))

Zdravo moj Učitelju postavljanja Youtuba:)))

I jeste, muzika je zakon. Ja sam se jedno vreme budila tako što mi je prosto u glavi pevao James Brown... 'Budio me' lupanjavom štiklama po drvenoj bini i pevanjem I feeeeeeel gooooooooood:))) Naravno da sam se budila nasmejana. (moraću to ponovo da uvedem kao način buđenja:))

Primetila sam da tebi nije dovoljno da si ti ok, da želiš da i drugi oko tebe budu dobro - tu je osmeh i muzika najbrža alatka, zasigurno:))
Pozdrav i tebi:)
rayzippo rayzippo 07:49 15.02.2008

Re: Ovako je najjednostavnije..!!




a sad svi zajedno; "always look on the bright side of life"....:)))
margos margos 11:50 15.02.2008

Re: Ovako je najjednostavnije..!!

a sad svi zajedno; "always look on the bright side of life"....:)))

A što su popadale one čike dole... udarilo ih sunce?... ili nisu mislili pozitivno...???
:)))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 12:28 15.02.2008

Re: Ovako je najjednostavnije..!!

Zdravo moj Učitelju postavljanja Youtuba:)))
E, pa, Margo, draga moja, ovo ne da prija, ne da godi... U stvari, to je takođe jedno od boljih rešenja za loše trenutke. Recimo, ideš tako ulicom noseći bedak u srcu, kad.. naiđe osoba kojoj si, nekad, neko dobro učinio... i osmehne ti se... onako.. iskreno.. uklonivši sa tebe onih 4 tone tereta jednim potezom. Znači: muzika + kvalitetan susret sa x-osobom = :)))

Margo, želim vam uspešan :) praznik :))
margos margos 12:46 15.02.2008

Pet plus:)))

Znači: muzika + kvalitetan susret sa x-osobom = :)))

TO:)))
Margo, želim vam uspešan :) praznik :))

Dragane, a što smo na VI? Par distance? Ne volem!!!
shure shure 08:21 15.02.2008

WoW

...ala ste vi bili nestasni(a i vredni),dok sam ja spavao!!!!
Ali,dok nahranim "drustvo",pa sebi skuvam kafu,pisem....
gordanac gordanac 08:53 15.02.2008

:))

shure shure 09:16 15.02.2008

Kafa je gotova...

...(ne prizivam,samo opisujem)
Kad me neko vise puta pita"sto si neraspolozen?",pa jos doda"udri brigu na veselje,"ode dan...
......
Ili,stojim u redu za zakazivanje lekarskog pregleda(vise od sata i sad sam blizu) i mimo reda,bas namontirana gospodja,prilazi direktno sallteru i ne vidi nikoga od nas smrtnika.Alo,gospodjo...a ona sa facijalnim grc-osmehom izrece"Nije tesko biti fin"."Pa nema smisla",nastavim ja...ali"Nije tesko biti fin",ne da se ni ona.....
....
Hej Margos,(mali troll)
niste hteli da mi date da usvojim Laru(salim se,naravno),a ja juce usvojih Lunju.Gledao(i hranio) sam ga par dana,na nekoj raskrsnici i juce ga,posto je prepoznao i auto i mene i prisao mi,stavih u auto i donesoh u "sigurnu zivotinjsku kucu)
Eto...tako ja sebi popravljam raspolozenje(a oni me i ne pitaju sto si nervozan)
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 09:35 15.02.2008

Re: Kafa je gotova...

Samo da pozdravim domaćina, gosta, naravno i goste prolaznike..

Bilo jednom u zemlji seljaka....
margos margos 11:21 15.02.2008

Re: Kafa je gotova...

niste hteli da mi date da usvojim Laru(salim se,naravno),a ja juce usvojih Lunju

Ajd od naopačke da krenem:)
Nek ti je sa srećom Lunja! Ne znam za Laru, al imam dojavu da je Švrća srećan i presrećan i da je dobro:)))
A znaš kako, oni biraju nas, a ne mi njih, ako im dopustimo. I to je onda prava stvar.

Ja krenula da uzmem kerušicu, i ime joj smislila i svašta nešto, a vratim se kući s njenim bratom u naručju. Pet minuta posle sam znala da je tako najbolje za sve nas i da je Bebac napravio kombinaciju snova, i ne sluteći:)))

A sad ona teža tema - ljudi:))
To 'udri brigu na veselje'... 'nije teško biti fin' i sve već pobrojano, mene izluđuje samo zato što su PAROLE, što je izgovoreno 'nako, bez razmišljanja. Potpuno su ok te reči i rečenice kad se smeste na pravo mesto... Al što reče naš drugar Healer kod Jarila: 'sve sami kontekstualni umetnici' - umeću i izvlače iz konteksta:)))

margos margos 22:24 15.02.2008

Re: Kafa je gotova...

Samo da pozdravim domaćina, gosta, naravno i goste prolaznike..

Hvala Vladimire, dobro ti nama došao:)))
marta l marta l 09:37 15.02.2008

kako si ?

Hronicno
ovako moj drug godinama zbunjuje te sto pitaju sa plasticnim osmehom. Onda dobije sve vrste verbalnih i neverbalnih odgovora. od smeha, do upitnog pogleda i brze evakulaciej tipa sta mi je trebalo i da pitam...
jedan mu je odgovorio "ma boli te uvo"


margos margos 11:58 15.02.2008

Re: kako si ?

Hronicno

Dobar mu zbun:)))
Ja se nekad igram i kažem 'a je l te baš zanima? baš baš te zanima?'
I čest odgovor, tj nekakav komentar je 'izvini...' - uz osmeh:))
Spiridon Spiridon 09:45 15.02.2008

jedna mala tajna

kada si u bedaku to neki put i nije tako lose. Pusti da te vozi i ne pravi nagle pokrete:

Moja preporuka:



Klin se klinom izbija
margos margos 11:11 15.02.2008

Re: jedna mala tajna

kada si u bedaku to neki put i nije tako lose. Pusti da te vozi i ne pravi nagle pokrete:

E, Spiro, u pravu si. Ja to sve češće praktikujem.
Bude i prođe.
Al samo ako ga pustiš da bude i da prođe.
Hvala na preporuci:)
dracena dracena 09:48 15.02.2008

Margos, pametnice,

zapažaš i pišeš k'o velika. :))))

Zaista, ljudi sebi i jedni drugima rade i govore svašta sa različitim ciljevima, koje retko postižu. Jedino što im zaista uspeva jeste da pritom sistematski ubijaju spontanost.

Spadam u one koji ne brinu o tome kako će njihov izraz lica, postupci, ponašanje i sveukupni izgled delovati drugima. Bavim se svojim poslovima i mislima, ali nemam nekih strategija koje bi me štitile da budem "pročitana". Ne smeta mi ni da ljudi prodju pored mene kao da ne postojim. Na prvi pogled, kad to ovako napišem, sve deluje lepo, ali u praksi svi su nezadovoljni i pokušavaju da me prevaspitaju. Jedni mi kažu da sam preterano zatvorena, drugi da sam neozbiljna i površna, treći da suviše na daleko predvidjam i planiram, neki da ne poznajem dovoljno ljude i svet oko sebe, neki da ne brinem o osećanjima drugih ljudi, a neki da se previše dajem. I tako u nedogled. Ne znam ko je od njih u pravu, a nije me ni briga. Da jeste, verovatno ne bih bila ono što jesam, nego ono što oni žele da budem, ali ni to do kraja, jer je nemoguće dostići njihov zamišljeni ideal.

Moj moto je: živi i pusti druge da žive.... i ne ubijaj spontanost oko sebe i u sebi.
I raduj se životu iz sve snage, kad god možeš.


margos margos 11:37 15.02.2008

Re: Margos, pametnice,

Moj moto je: živi i pusti druge da žive.... i ne ubijaj spontanost oko sebe i u sebi.
I raduj se životu iz sve snage, kad god možeš.

Ja tome spontano dodajem, valjda mi je to u prirodi, potrudi se da razumeš - sebe i druge!

Najveći broj 'osuda' koje ti dobijaš, lepe i meni, ali se ne primaju.

Ustvari, da budem iskrena, jako dugo sam se trudila da budem pametna, ozbiljna, pa sam sa 23 već imala cvikere, nizak pritisak, svog internistu, ozbiljan posao, ozbiljne životne probleme, suknju ispod kolena - pristojnu, trudila se da živim po nekakvim pravilima i svašta nešto. Bila tetka u nevreme... Pa me posle istreskalo dobrano, da sam počela da kapiram stvari normalnije. Najveći mi je kompliment što mi sve ovo što sam nabrojala - sad niko ne veruje:)))

Hvala ti na komplimentu ... Na blogu kod Milutina sam dobila nadimak Mala Margos, hehe:))))
dracena dracena 12:42 15.02.2008

Re: Margos, pametnice,

Izgleda da je što su stvari važnije, potrebno više vremena da bi se shvatile. Ponekad ceo život.

Još bih ja ćaskala, ali valja spremati ručak


za dragog

:)))
margos margos 12:53 15.02.2008

Re: Margos, pametnice,

Izgleda da je što su stvari važnije, potrebno više vremena da bi se shvatile. Ponekad ceo život.

Jes! I što su jednostavnije, teže se kapiraju:)
Još bih ja ćaskala, ali valja spremati ručak

Samo ti spremaj, ne idemo mi nikuda.
Nije blog zec, pa da pobegne!:)))
MilutinM MilutinM 10:31 15.02.2008

996

Margos, jesi li u zasedi?

Hajdemo, društvo, još par komentara ))
jama jama 11:48 15.02.2008

gluvoca

cesto ste primetili kako kada pocnete da pricate o onome sto vas muci onaj kome pricate slusa pola min. , minut i pocinje da mu biva dosadno, a vama vazno da se izjadate.
uh tek to je strasno.
medjutim ja sam se vremenom nekako naucio da bilo koji problem koji imam, koji mi se cini jako veliki, ne resiv u tom momentu,pustim da prodje neko vreme, onda po pravilu biva da to i nije bio tako veliki prob. kako se cinio u pocetku.
na te fraze ,,kako si, sta ima itd. ja sam se godinama sa kolegom salio u stilu-
ja-,, inace,,
on-,,skace,, ali ne umace
Unfuckable Unfuckable 12:11 15.02.2008

Re: gluvoca

cesto ste primetili kako kada pocnete da pricate o onome sto vas muci onaj kome pricate slusa pola min. , minut i pocinje da mu biva dosadno, a vama vazno da se izjadate.




lepo primećeno, što samo pokazuje da je osnovni problem, u stvari, u komunikaciji.
Retka je dvokanalnost, da se tako izrazim.
Ponekad je to stanje koje opisuješ slično pretis- loncu...samo što ventila često nema, a mnogi ne znaju kako da ga odšarafe...
margos margos 12:25 15.02.2008

Re: gluvoca

medjutim ja sam se vremenom nekako naucio da bilo koji problem koji imam, koji mi se cini jako veliki, ne resiv u tom momentu,pustim da prodje neko vreme, onda po pravilu biva da to i nije bio tako veliki prob. kako se cinio u pocetku.

To za problem... pročitala sam negde nešto u stilu ako dugo ne možete da rešite neki problem, pogledajte dobro, možda to i nije vaš problem. I radi.:)))

...nastavak na 'ne umače' može 'dapače':)
milosib milosib 12:45 15.02.2008

Re: gluvoca

cesto ste primetili kako kada pocnete da pricate o onome sto vas muci onaj kome pricate slusa pola min. , minut i pocinje da mu biva dosadno, a vama vazno da se izjadate.

Jel mu dosadno ili oslabili zivci da slusa bilo koga. Mozda je suvise zaokupljen drugim stvarima. Meni se ovo ponekad desi i sam sebe brinem.
Unfuckable Unfuckable 12:56 15.02.2008

Re: gluvoca

Meni se ovo ponekad desi i sam sebe brinem.


meni je to znak - kada mi se dogodi - da sam prepunjen...

dobro došao Majstore !
Gorstak Gorstak 13:04 15.02.2008

Re: gluvoca

Ponekad je to stanje koje opisuješ slično pretis- loncu...samo što ventila često nema, a mnogi ne znaju kako da ga odšarafe...

Predlagasmo mi psovački post nego ne da svevideće oko.
Mogli smo i neku kintu da uzmemo na sobu za svadjanje.
,,Molim vas ulogujte se (10,00 EUR) ako želite da ostavite komentar"
Dođu lepo iznervirani blogeri koji nisu navikli da idu kod psihijatra ubloguju se u sobu sa svađanje i fino se opuste. A jeftino. I anonimno. I iz fotelje.
Odoh časkom da registrujem sajt:)))

Predlozi za odgovor na pitanje kako si:

a) Ko država

Ovaj odgovor će naići na najraznovrsnije komentare i diskusija lagano preazi u sferu politike, a tu se svi dobro šta, šta, ... snalazimo. Nema onih neprijatnih zastoja u razgovoru, tišine ... razgovor može biti i veseo i napet. Prema raspoloženju. Ako si OK pa i državi je dobro. Ako nisi pa vidi gde živiš. I onda opleteš po izborima, integracijama, Kosovu, ...

b) NIIIIKAD BOLJE!!!

Ovaj odgovor izgovoriti naglašeno kao Radovan III kad uzvikne EVO REŠENJNJNJNJA.
Razgovor dalje zasigurno odlazi u zavitlavanje, a to opet garantuje tečnu komunikaciju.
Najčešći odgovor je ,,kako nikad bolje kad si takav bio i juče?"

c) Ma pusti me

Ovo izgovoriti u trenucima deMpresije i tiho.
Razgovor zasigurno biva prekinut. To barem u mom slučaju jer ljudi naviknuti na odgovore pod a) i b) kad dobiju ovakav ,,težak" odgovor se blago uplaše da nemam neko hladno oružje kojim ću nasilno da prekinem razgovor.
margos margos 14:14 15.02.2008

Re: gluvoca

Gorstak

Da se nadovežem na diskusiju druga Precednika.
Predlozi kako ne odgovoriti na pitanje 'kako si?':
1. Nikako!
2. K'o da su mi čačak po leđima igrali!
3. K'o da su mi juče davali 40 dana!

Zašto? Iskustveno!
Osoba koja je obožavala ove odgoore, do sad je operisana nekoliko puta i stalno joj, da prostite, neki celer fali!
jama jama 14:59 15.02.2008

Re: gluvoca

Predlagasmo mi psovački post nego ne da svevideće oko.
Mogli smo i neku kintu da uzmemo na sobu za svadjanje.
,,Molim vas ulogujte se (10,00 EUR) ako želite da ostavite komentar"
Dođu lepo iznervirani blogeri koji nisu navikli da idu kod psihijatra ubloguju se u sobu sa svađanje i fino se opuste. A jeftino. I anonimno. I iz fotelje.
Odoh časkom da registrujem sajt:)))


daj molim te sto pre.
Gorstak Gorstak 15:37 15.02.2008

Re: gluvoca

daj molim te sto pre

Ne znam da li znaš za ,,zabranjeni post"
Evo linka:soba za svađanje
To naš kolega bloger MilutinM probao da postavi ovde pa je ljubazno (stvarno nežno i ljubazno) odstranjen.
Healer Healer 12:35 15.02.2008

OOOh my God...


E, društvo, opisaću vam par kratkih scena.... (užas)

slučaj 1:
"Hajde, izvoli uđi, sedi..." primetio sam da je prilično nervozna iako smo u prošlom susretu definisali koliko je važno da odvoji bitno od nebitnog...
"Kako si danas?" - trudim se da isprovociram do kraja očiglednu nervozu.
"Šta koj k...rac kako sam?! Šta?! Dobro sam, ok sam! Gde da stavim ovu jaknu?!"
"Možemo da je skačimo u hodniku a možeš i tu pored sebe da je staviš" - pravim se da ne čujem bes u njenom glasu.
"Pa gde da je stavim?! Pukla mi guma dok sam dolazila! A jel znaš da opet rade onaj nadvožnjak?!" - ne prestaje...
"Čekaj, polako... hajde za trenutak udahni, prekini sa pričom, i zapitaj sebe kako se osećaš" - govorim joj šapatom skoro.
"Pa..... da, ok sam. Stvarno se dobro osećam. U stvari super sam!"-odgovara sa facijalnim grčem od osmeha (ja ga inače zovem C6-G12)
"Dobro si? Ok. A zašto onda galamiš toliko od kako si sela?" - provociram.
"Pa, kako što?! Pa gužva je u saobraćaju čoveče!"

slučaj 2:

Nakon skoro 3,5 sata priče, po ko zna koji put ponavljam starijoj doteranoj gospođi:

"Znate, i pored toga što smo uspeli da zajedno prođemo izuzetno teško iskustvo za Vas, sada je od svega najbitnije da sve što krenete da radite, radite SVESNO. Vrlo je važno da SVESNO sebe pitate kako se u toku dana osećate. Da SVESNO pitate sebe što češće na primer: šta bi mi "sada" prijalo? I da se onda potrudi te da SVESNO obratite pažnju na tu svoju potrebu i ispoštujete je na adekvatan način..."
"Aha...pa znate, od kako radim na sebi ja se zaista trudim da obratim pažnju na sebe više nego ranije..." - i dalje nekako zbunjeno odgovara.
"To je dobro za Vas. Ali, hajde da se dogovorimo na kraju cele ove priče, da od danas SVESNO krenete da se zauzimate za sebe i svoje potrebe. Znate, trauma koja je iza Vas je ipak jedan važan resurs koji Vam govori o tome koliko ste Vi zapravo jaka i samostalna žena koja danas SVESNO vodi računa o sebi i svojim potrebama, i koja ume sebe da zaštiti..." - dodajem u završnici priče.
"Da, da... potpuno ste u pravu... nego, jel bih mogla nešto da Vas pitam?" - i dalje zbunjena, posle 3,5 sata priče.
"Naravno, pitajte." - odgovaram smireno.
"Ovaj, znate, sve je meni ovo jasno, zaista. Nego.... recite Vi meni, gde bih ja mogla da upoznam tu Vesnu?"

SVESNO = VESNA (what a...)

Izgleda da neki ljudi, pa i kada se zaista potrudite da ih sa saosećanjem i razumevanjem pitate kako su, nemaju ni najmanju ideju da vas čuju...
margos margos 13:12 15.02.2008

A gde je ta VESNA???

Izgleda da neki ljudi, pa i kada se zaista potrudite da ih sa saosećanjem i razumevanjem pitate kako su, nemaju ni najmanju ideju da vas čuju..

Mene svaki put oduševi to: 'Da da, dobro sam, ok sam, stvarno sam dobro, da ok...' - izgovoreno u deliću sekunde:)

Ili na pitanje 'Šta se dešava?' - ARLAUK: 'Ništa se ne dešava, sve je pod kontrolom!!!!'

Znači, Vesna je konza!:)))
Healer Healer 13:19 15.02.2008

Re: A gde je ta VESNA???

margos
Znači, Vesna je konza!:)))


VESNA je vrh!
bravar bravar 13:49 15.02.2008

bez naslova

(iste) roditelje

Koji su to razliciti roditelji:)))

Salu na stranu, cesto u situacijama tudjeg zapomaganja svakodnevnog pokusam da im posaljem misli tipa: Ti si u mojoj moci (5-6-7 puta poslatih) a zatim ih svesnomisleno, pogledom primoram da se smire i zaborave sta su hteli da mi kazu.

E, sad, sto to uglavnom ne deluje, moje je neiskustvo:)))
margos margos 14:09 15.02.2008

Re: bez naslova

(iste) roditelje
Koji su to razliciti roditelji:)))

He, pa u tome i jeste gvint:) Kad se nešto u četrdesetpetoj iznenade što su im roditelji takvi kakvi jesu:)))
E, sad, sto to uglavnom ne deluje, moje je neiskustvo:)))

Ja znam koja misao upućena takvom sagovorniku dovodi do rezultata, pozitivnih, naravno, samo se ne setim da je upotrebim. Ta čarobna misao je 'volim te'. Razoružava obe strane i odnosi tenziju. Al ajd, budi ti mangup, pa se seti na vreme:)))

Ustvari, lepo nam reče Healer, treba nam Vesna:))
bravar bravar 14:13 15.02.2008

Re: bez naslova

Ta čarobna misao je 'volim te'.

Nju je, u nasem domu, patentirao moj covek.
I to sve sa zvucnim efektima, sto bi rekla uciteljica, na glas:)
Bilo bi glupo da ga imitiram:)))

Ja se, ko pijan plota, drzim cvrsto ove moje. Ko zna, mozda upali... jednom... Javi cu Ti:)
margos margos 14:16 15.02.2008

Re: bez naslova

Ta čarobna misao je 'volim te'.

Bravo za Čoveka!!!
:)))
bravar bravar 14:25 15.02.2008

bez naslova











margos margos 14:49 15.02.2008

Sada..

bravar

:)))) ....prija, kad smo u fazonu, zar ne?
Healer Healer 14:36 15.02.2008

Pitam se, hmmm...


Ma verovatno je za sve kriva gužva u saobraćaju (?)
mariopan mariopan 17:11 15.02.2008

Re: Pitam se, hmmm...

Meni se svo raspolozenje vidi na licu i to je ponekad smesno jer ga vide i kada se ja zanesem u neke svoje misli pa potonem....dok sam radila moja koleginica me je cesto pitala da li sam ja nesto ljuta jer stalno cutim ...a ja joj kazem da nisam , nego lepim plocice po kupatilau : -))) Tada smo zidali kucu i ja sam sva bila u planovima , merenjima , racunici i kreditima ...nisam zemljom hodala bukvalno.
Tu muku nisam morala nikome da pricam niti objasnjavam , oko mene je gomila ljudi zivela sa istim problemom pa je to vec preslo u vic: kada vidis da neko prica sam sa sobom ili je lud ili zida kucu. Jos sam u tom fazonu ..nabavila sam projekte rostilja , pusnice i pekare za dvoriste a sve zidano od onih starih cigala , divota jedna , pa smisljam mesto u dvoristu gde ce biti i gde da se napravi onda mesto za sedenje i uzivanje. Muka bre.
margos margos 19:04 15.02.2008

Re: Pitam se, hmmm...

Muka bre.

Pa vidim ja da je neka muka, čim se ti ne javljaš.... premeravaš...:)))
shure shure 23:10 15.02.2008

Re: Pitam se, hmmm...

nabavila sam projekte rostilja , pusnice i pekare za dvoriste a sve zidano od onih starih cigala , divota jedna

Projekti?Kako ja to da nabavim?
jasnaz jasnaz 17:45 15.02.2008

x



slušaj , nemoj sad to da mi radiš :
moraš da budeš nasmejan :
ali srećno nasmejan :

igramo
: тхинкпинк !

_____________________________

& žao mi što ne mogu muzičku kutiju ovde kod vas , da spustim , neku , pa ću samo ovako : x
margos margos 19:10 15.02.2008

Re: x

ali srećno nasmejan :

Da je znao, da je znao,
Da je znao klovn stari
Da na svijetu mjesto pjesme
Postoje i druge stvari.

Ne bi bikad, ne bi nikad,
Doskakut'o u arenu
Ne bi nikad tako tužan
Izigrav'o sjene, sjenu...

(Tarantela za starog klovna)


hvala, jasnaz:))
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 22:00 15.02.2008

think positive... or not? :)

margos margos 22:21 15.02.2008

Re: think positive... or not? :)

think positive... or not? :)

E, klinci rasturaju i ostavljaju bez teksta.
Pričam s jednima mališom od 11 godina, ocene mu katastrofa, tuče se svaki drugi dan, pravi haos majstor, i pitam ga 'ok, šta te to muči, šta ti se dešava?' a on rutinirano: 'ma.. znaš... pubertet i sve te stvari'.
Vlasta Vlasta 23:03 15.02.2008

Želju da...

...zavrćem uši?

A tko to pa nema svoju brigu? Ono što mene najviše izluđuje, to su ljudi koji svoje brige nose sa sobom kao miris Dođu na posao nervozni, neprijatni, pokušavaju da vređaju, lupaju vratima, odskaču na štilklama i cvrče visokofrekvento, što me, u stvari, naaaajviše nervira, jer imam prirodnu sklonost ka niskim frekvencijama, a istovremeno nemaju ama baš nikakvu empatiju za probleme drugih i to pokazuju tako što na pola vaše priče skrenu pogled, prestanu da slušaju. Ti isti ljudi dele sve moguće prve reči i tvrde kake svoga deteta, koje je najbolje u zabavištu i sasvim sigurno najnaprednije dete ikad, a kada počne neko da drugi da priča o svome, okreću se na peti i mrmljaju o nekoj neopisioj žurbi. Ljudi koji nisu dobri slušači, nisu ni dobri ljudi.
A ja najviše volim da nerviram takve ljude.
Neviđen gušt.
shure shure 23:19 15.02.2008

Re: Želju da...

Vlasta
...zavrćem uši? A tko to pa nema svoju brigu? Ono što mene najviše izluđuje, to su ljudi koji svoje brige nose sa sobom kao miris Dođu na posao nervozni, neprijatni, pokušavaju da vređaju, lupaju vratima, odskaču na štilklama i cvrče visokofrekvento, što me, u stvari, naaaajviše nervira, jer imam prirodnu sklonost ka niskim frekvencijama, a istovremeno nemaju ama baš nikakvu empatiju za probleme drugih i to pokazuju tako što na pola vaše priče skrenu pogled, prestanu da slušaju. Ti isti ljudi dele sve moguće prve reči i tvrde kake svoga deteta, koje je najbolje u zabavištu i sasvim sigurno najnaprednije dete ikad, a kada počne neko da drugi da priča o svome, okreću se na peti i mrmljaju o nekoj neopisioj žurbi. Ljudi koji nisu dobri slušači, nisu ni dobri ljudi. A ja najviše volim da nerviram takve ljude. Neviđen gušt.

Zbog takvih sam ljudi postao namcor!(asocijalan).A i blog nam je pun takvih ljudi.Ja razumem da neko voli svoje dete,svoju macku,svog psa(cak i zmu-a),ali da li stvarno veruje da to jos nekog zanima(ali iskreno)?
preporuka Vlasto
Unfuckable Unfuckable 23:28 15.02.2008

Re: Želju da...

@ shure :

pa znaš kako - koga zanima taj će pročitati i prokomentarisati . Ako postoji komunikacija - još će i odgovor dobiti. To može biti znak da je onaj - ko je rešio da svoja interesovanja i preokupacije podeli sa drugima - spreman isto tako da sasluša naša interesovanja & mišljenja, što nalazim da je jako lepo.
Najbolji merač dileme da li to nekoga zanima je ćitanost - na onoj tabeli ispod najnovijih blogova, kao i sama atmosfera na blogu, broj i raznovrsnost komentara. To je lako namirisati.....
Vrh je redosled stvari : dete, maćka, pas...pa ČAK i žmu....

shure shure 23:31 15.02.2008

Re: Želju da...

Najbolji merač dileme da li to nekoga zanima je ćitanost

Ako si ti u to siguran,ja te ne mogu razuveriti....ja nisam
Unfuckable Unfuckable 23:32 15.02.2008

Re: Želju da...

Ljudi koji nisu dobri slušači, nisu ni dobri ljudi.
A ja najviše volim da nerviram takve ljude.
Neviđen gušt.



drugarice, aj' leba ti hintuj mi kako to radiš - da se spasem par idiota....daj taktiku, please
margos margos 23:41 15.02.2008

Re: Želju da...

Ljudi koji nisu dobri slušači, nisu ni dobri ljudi.

!!!
Tačno 100%!

Podseti me na jednu prijateljicu kad pomenu zavrtanje ušiju... Njen manir je 'nabila bih mu/joj nogu u usta i okrenula za 180 stepeni':))) Ja uvek prsnem od smeha kad ona to kaže... pa tako i nju prođe bes:)
margos margos 23:55 15.02.2008

Re: Želju da...

ali da li stvarno veruje da to jos nekog zanima(ali iskreno)?

Shure, ja mislim da zanima ljude. Kao što neke ne zanima što se mi 16 dana zavitlavamo na Milutinovom blogu, pa od Dan pozitivne energije, prešlo u Dani... pa u Mesec... Neko to ne bi čitao ni pod pretnjom zatvorske kazne.
shure shure 09:33 16.02.2008

Da,naravno da zanima


Shure, ja mislim da zanima ljude. Kao što neke ne zanima što se mi 16 dana zavitlavamo na Milutinovom blogu, pa od Dan pozitivne energije, prešlo u Dani... pa u Mesec... Neko to ne bi čitao ni pod pretnjom zatvorske kazne.

..i uvek je i zanimalo sta se desava iza ulaznih vrata kuca,stanova,spavacih soba....
Mi pricamo o dve potpuno razlicite stvari(bar ja tako mislim).To sto se vi zavitlavate na Milutinovom blogu je zavitlavanje,zezanje,opustanje,lako druzenje,a daviti nekog iskljucivo pricama o sebi,svojoj deci,svojim zivotinjama,svojim prijateljima...i sve to sa naglaskom na "svoji(e)" je bar za mene(izgleda da sam opet u manjini),neukusno.
Ja,jednostavno ne zelim da ucestvujem u takvim razgovorima.Pricu o sebi i svojima,probajte da plasirate nekome u cetiri oka,pa cete se uveriti koliko to ,tu vecinu koju vi spominjte,stvarno zanima.
Mislio sam da je krajnji cilj ovog posta da nesto i naucimo o nacinu komuniciranja.
A to sto takvi postovi(u kojima se prica o tome kako je dete kakilo i sta je doruckovalo)privlace toliki broj ljudi,govore o dve stvari,o kojima se ovde ne rado govori.To je klanovska pripadnost,a druga je podilazenje(poltronstvo).Zapravo,postoji i treca stvar.Na takvim postovima,pokazujemo pravo lice.Vecina voli to isto da radi(mislio sam da o tome i pricamo)pa koriste takve postove.
I sad mi jos samo recite,da li ta velika citanost donosi i kvalitet,ili hocete da o ukusima vecine nastavimo pricu?
Kazezoze Kazezoze 09:41 16.02.2008

Re: Želju da...

Ljudi koji nisu dobri slušači, nisu ni dobri ljudi.

tachno tako vlasto, a najcheshce takvi ljudi slushaju sami sebe, te iz svoje narcisoidnosti nemaju vremena za druge.
ako imaju problem, taj problem postaje najveci na svetu i problemi drugih ljudi postaju mizerni i nebitni, zato ja vishe cenim ljude koji znaju da slushaju od onih koji su veshti govornici u JA formi.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:39 16.02.2008

Re: Želju da...

A ja najviše volim da nerviram takve ljude.
Neviđen gušt.

Vlastua, hajd sad molim te ispričaj šta se desilo kad si srela druga koga nisi videla godinama, a on te pitao "Šta ima?"
:))))
margos margos 12:45 16.02.2008

Uvek:))

Mislio sam da je krajnji cilj ovog posta da nesto i naucimo o nacinu komuniciranja.

Shure, okreni, obrni, uvek je priča o komunikaciji. Budući da je sve, ali sve komunikacija, i kad ćutimo i kad mislimo i kad samo postojimo, uvek smo u komunikaciji sa svim što sans okružuje. Podela na verbalnu i neverbalnu je pokušaj da nešto bolje skapiramo, ali su one neodvojive i prepliću se.

Konkretno, ovde je tema bila koliko ono što pričamo (o sebi) ima veze istinom, o tome koliko reči prate naša osećanja... kako pričamo jedno, osećamo drugo. Kako zapravo i ne mislimo šta pričamo. Da probamo da se prepoznamo u parolama, u praznim rečima.

I sad mi jos samo recite,da li ta velika citanost donosi i kvalitet,ili hocete da o ukusima vecine nastavimo pricu?

Shure, mogu samo u svoje ime da kažem da li mi se nešto sviđa ili ne sviđa. Da li mi nešto prija ili ne prija. Ne mogu uopšte da raspravljam o ukusu većine. Stalno se sve menja, broj autora, tema, nekad se poklope slične u istom danu, nekad danima ništa sem politike, pa i od toga zavisi i čitanost i kvalitet..

Ja sam nepopravljivo radoznala i mene dinamika na blogu zabavlja. I 'uzimam' sve što mi se sviđa i učestvujem samo kad imam šta dobro da kažem. I preskačem sve što mi ne prija.

Sećam se, jednom usred neke 'ozbiljne teme', Srđan Fucks kaže 'izvinite, je l gleda neko tenis'... i cela priča se preokrene na tenis, što je bilo krajnje simpatično. Pre neki dan, usred naše najluđe prepiske kod Milutina, Ivana samo javi dođite kod Jelice da vidite slike'. Meni taj sistem obaveštavanja znači. Tako da gotovo da nema autora kod koga ne svratim da vidim šta ima... zavisno od slobodnog vremena.

I da... meni znači odnos autora prema blogerima... Kad vidim iz dva tri puta da ih autor ne zarezuje, ne moram ja da sam u pitanju, mogu i da pročitam tekst... i preporuku da dam, ali nema šanse da ću da pričam.

Tako da, dragi moj Shure, nisam ti ja neki autoritet za kritikovanje u globalu... :))) Više volim da pohvalim, ako imam šta.
margos margos 13:40 16.02.2008

Re: Želju da...

zato ja vishe cenim ljude koji znaju da slushaju od onih koji su veshti govornici u JA formi.

Kaze, vaspitavani smo da to JA retko koristimo i da govorimo nekakvim kolektivnim rečima. Ja volim to JA. I razlikujem dve vrste takvog govora. Jedno je ono 'ja pa ja' - najbolji/a, najpametniji/a, najjači/i itd, a drugi je 'simple I' - ja tako (mislim, radim, godvorim, spremam, osećam, slušam... štagod)

'I statement' je jedna od važnijih lekcija da naučimo da govorimo u svoje ime, i da prestanemo da pričamo svi kažu, neki misle i slično. To je ograđivanje na lični stav ili mišljenje, a i ostavljanje prostora da grešim.
shure shure 14:05 16.02.2008

Re: Uvek:))


Tako da, dragi moj Shure, nisam ti ja neki autoritet za kritikovanje u globalu... :))) Više volim da pohvalim, ako imam šta.

Ok...prihvatam odgovor kao sugestiju i povlacim se.Vec sam ti negde rekao,da je moj problem sto sve preozbiljno shvatam...
Necu vise da vam kvarim raspolozenje
margos margos 14:46 16.02.2008

Re: Uvek:))

Necu vise da vam kvarim raspolozenje

Hej, gde ćeš, bre???
Ko ti reče da kvariš raspoloženje?

A drugo, ako je stvarno tako, da sve preozbiljno shvataš, i da je to problem, dr(u)ži se nas (sa nama) vrlo ozbiljno neizbiljnima i neozbiljno ozbiljnima. :)))
Unfuckable Unfuckable 22:47 16.02.2008

Re: Uvek:))

shure, bre - nemo' se vređaš !!!!
ajmo malo na neozbiljno....subota je, ybt !!!!
margos margos 23:24 16.02.2008

E, Unf,

ajmo malo na neozbiljno....subota je, ybt !!!!

ne'š verovati, a ustvari znam da hoćeš, otvaram stranicu i baš htedoh to da napišem Shuretu...
Uz dodatak da ima nekoliko ozbiljnih autora na blogu koji zaista ne vole da gube vreme na pričice i kuckanja, i vrlo vole držanje za temu (je l se tako kaže?)

Ja nisam takva, ja volim mešano, podseća me na slaninicu ili bajadericu:)))
Shure, welcome na bajadere, ne možeš reči da ne voliš:)))
shure shure 23:38 16.02.2008

Re: E, Unf,

Shure, welcome na bajadere, ne možeš reči da ne voliš:)))

Volem....
Unfuckable Unfuckable 23:44 16.02.2008

Re: E, Unf,

aaaaaa pivce ...( za živce ?)




sad će' te odljutimo za minut !
margos margos 23:55 16.02.2008

Re: E, Unf,

Volem....

Kako znam šta voliš!!!! :))
aaaaaa pivce ...( za živce ?)

Ne bre, Unf... vino!!! Nisi pratio na času! Na klečanje....
Unfuckable Unfuckable 00:00 17.02.2008

Re: E, Unf,

koji sam k r e t e n ....sad primetih i ja ....
brzo ispravka, da se shure ne uozbilji....





p.s odoh da odklečim jednu partiju na pivskoj srči

(ono šljis-šljas što iza čujete je zvuk samobićevanja )
shure shure 00:04 17.02.2008

Re: E, Unf,

Unfuckable
aaaaaa pivce ...( za živce ?) sad će' te odljutimo za minut !

uf....sad mislim na ono prvo mesto na andjelijinoj top listi...a posle valjda moze i pivo...
bravar bravar 00:04 17.02.2008

Re: E, Unf,

Unf dobro izgledas na ovu fotAgraViju.
shure shure 00:05 17.02.2008

Re: E, Unf,

Unfuckable
koji sam k r e t e n ....sad primetih i ja ....brzo ispravka, da se shure ne uozbilji....p.s odoh da odklečim jednu partiju na pivskoj srči(ono šljis-šljas što iza čujete je zvuk samobićevanja )

Ma ne brigaj...
vino volim,a pivo cemo da popijemo
margos margos 00:06 17.02.2008

Re: E, Unf,

brzo ispravka

...stvarno si, čoveče, brz! Svaka čast. Ne mogu ni da te kaznim kako valja!
Sve ti je oprošteno:)))
shure shure 00:16 17.02.2008

Re: E, Unf,

Ma videste li onog Svetogorca....k'o da je je iz ozonske jupe izasao....
margos margos 00:23 17.02.2008

Shure,

uf....sad mislim na ono prvo mesto na andjelijinoj top listi...a posle valjda moze i pivo...

Anđelija sigurno ne misli... ona konzumira...
Ko nam je kriv kad smo se zalepili za tastature i monitore:(((
margos margos 00:29 17.02.2008

Re: E, Unf,

Ma videste li onog Svetogorca....k'o da je je iz ozonske jupe izasao....

Gde je taj Svetogorac?
shure shure 00:29 17.02.2008

Re: Shure,

Anđelija sigurno ne misli... ona konzumira...

sta da kazem....a da to vec nisam rekao na zacelju?
shure shure 00:32 17.02.2008

Re: Shure,

da kazem....a da to vec nisam rekao na zacelju?

jedino mozda,da margos na sledecem "gostovanju" kod unf-a,razmislja o Andjelijinom prvom predlogu...ili mozda o trecem?
Unfuckable Unfuckable 00:34 17.02.2008

Re: Shure,

pa to Vam velim ljoodee ....subota je uveče ...malo loodila nije na odmet ( mada, meni ispada po tome svaki dan subota ?!)
a svetogorac je VRH !!!! samo mu mitraljez fali i neka vojnička mapa, ležerno da viri iz secret pocket mantije ....2 kašikare included. Došao i podelio packe nevaspitanom stadu, momčina od iskustva ...devetnaestogodišnjeg.
da ga nema trebalo bi ga izmisliti
dotični je na kraju II strane kod NG... i pola III

Anđelija sigurno ne misli... ona konzumira...


ok, nateraćemo je da nam prepriča...da skontamo dal' smo nešto propustili..... ; )))))))))))
andjelija andjelija 00:36 17.02.2008

Re: Shure,

margos

uf....sad mislim na ono prvo mesto na andjelijinoj top listi...a posle valjda moze i pivo...

Anđelija sigurno ne misli... ona konzumira...
Ko nam je kriv kad smo se zalepili za tastature i monitore:(((


I wish. danas me cepaju mokracni kanali....ko mi kriv kad skacem bosa po kuci ....
zato vasu decu da ne utopljavate ko ludacii, nego brate ko skandinavci.... laganica
shure shure 00:37 17.02.2008

Re: E, Unf,

Gde je taj Svetogorac?

izvinjavam se ...kod Angie
shure shure 00:38 17.02.2008

Re: Shure,


I wish. danas me cepaju mokracni kanali....ko mi kriv kad skacem bosa po kuci ....
zato vasu decu da ne utopljavate ko ludacii, nego brate ko skandinavci.... laganica

a mi se bas ponadali....
Unfuckable Unfuckable 00:41 17.02.2008

Re: Shure,

pa dobro bre andjelija nije sve ni u mokraćnim kanalima ...razmišljaj globalno, ybt !!!! ; )))))
MilutinM MilutinM 00:47 17.02.2008

Re: E, Unf,

vino volim,a pivo cemo da popijemo

Ja ću pivo, da se ne baci
andjelija andjelija 00:50 17.02.2008

Re: Shure,

Unfuckable

pa dobro bre andjelija nije sve ni u mokraćnim kanalima ...razmišljaj globalno, ybt !!!! ; )))))

pa dobro...ako vam je stalo...mogu da vam ispricam u KRATKIM crtama jucerasnji okrsaj...
margos margos 00:58 17.02.2008

Re: Shure,

jedino mozda,da margos na sledecem "gostovanju" kod unf-a,razmislja o Andjelijinom prvom predlogu...ili mozda o trecem?

Margos, Bogu hvala razmišlja, samo ne znam da l ću da se usudim da razmišljam blogoglasno!?

Pazi kad ovde ljudi već svi sve o strategijama u sportu i politici znaju! Možeš misliti koliko se u te stvari razumeju... Niko ne sme ni da pisne, a kamoli da priupita. A da je stanje u nas alarmantno - jeste!:(((

Anđelija, sad se makar utopli:)
margos margos 01:00 17.02.2008

Re: Shure,

pa dobro...ako vam je stalo...mogu da vam ispricam u KRATKIM crtama jucerasnji okrsaj...

Andžo, ne zezaj!
Čeka te Healer da nastavite scenario, iskoristi, uobliči u dužim crtama, ali na onom, tajnom blogu:)))
Unfuckable Unfuckable 01:00 17.02.2008

Re: Shure,

mislim, andjelija ....ćutnja je znak da smo se svi ovde pretvorili u oko .....
dozvolite mi da Vam predstavim Nevaljalo Dete Bloga u svom subotnjem izdanju !
shure shure 01:04 17.02.2008

Re: Shure,


dozvolite mi da Vam predstavim Nevaljalo Dete Bloga u svom subotnjem izdanju !

Amin,sto bi rekao svetogorac...
shure shure 01:11 17.02.2008

Re: Shure,

pa dobro...ako vam je stalo...mogu da vam ispricam u KRATKIM crtama jucerasnji okrsaj...

Moze Andjo,a i krenuo sam na spavanje pre sat vremena,pa da ne bude dugacko...
andjelija andjelija 01:15 17.02.2008

Re: Shure,

Unfuckable

mislim, andjelija ....ćutnja je znak da smo se svi ovde pretvorili u oko .....
dozvolite mi da Vam predstavim Nevaljalo Dete Bloga u svom subotnjem izdanju !

dear margos, meni je posao da budem mastovita .....ne sekiraj se za onaj drugi blog...samo me umorio onaj stvor od andjelije.... i sta je sve prozivela... mala mi pauza treba

anyway... u kratkim crtama-
pravo iz kade, jos uvek ne iscedjenja navukoh papuce na stiklu (ili nanule kako ko voli da ih zove) iz prakticnih razloga:
da budem u optimalnoj visini jer sam ipak niza
i da kad izadjem licim na seksi beast

i dok je On gledao italijansku ligu, uzivajuci u svom omiljenom kapucinu, u duvanskom dimu pocela sam se nazirati ja... do njega polako dosetavsi, naslonivsi se na stolicu, pocela sam da ga gledam direktno u lice, pa dokle me ne primeti.
hvala kome god, primeti me odmah (a bilo je malo 'ladnjikavo u kuci sto jes...mozda sam i od toga nazebla) i upita me 'sta hoces?'
'ti znas sta hocu'-odgovorih mu onako seksi
a onda sam uvela novi metod ove nedelje pa mu izigravam ljubavnicu ali ga teram i da mi prica kako cepa druge ribe... naravno sve to je izreceno vrlo verno i maniru jedne prostakuse koja bas voli Ono.... so...
efekat je bio na nivou :)) ..... bas smo bili iscprljeni i istreseni.
i popizdim kad me ljudi pitaju sta treniram....nista brate ..kako da im kazem sta treniram?!? jedino sto svaki treci dan visim na onom sranju sto se okrenes naopacke da istegnem kicmu i malo odmorim i tu uradim malo trbusnjaka cisto reda radi.

andjelija andjelija 01:20 17.02.2008

Re: Shure,

btw, ovaj recept preporucujem svima :)
imam skoro 15 godina staza sa istim co'ekom, i jes da se od prvog dana borimo za svoje stavove, mada on kaze da ja dobijam vise nego sto zasluzujem, sto mi je potrebno i koliko dobijaju druge, sa druge strane mislim da je njemu tek upala sekira u med sa mnom sto nikom nije...
htedoh reci, vas seksualni zivot treba da je uvek mastovit i redovan.... sa kim bilo nema veze...samo ako ste od onih sto cesto menjaju molim vas koristite zastitu. ako imate stalnog partnera kupite im nekad neke slatke krpice ili ih obradujte necim sto bi unelo svezinu. i dobro je za kardio, za stres, za imun sistem, za guzu devojke (pola sata gore dusa da vam ispadne a i G spot je tu) ...ma prava uzivancija.

laku noc ovima koji odose na pochinak.
shure shure 01:20 17.02.2008

Re: Shure,

WOW.....
odoh....lepo spavajte i Andju sanjajte

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana