Gost autor

margos Think Pink

Unfuckable RSS / 15.02.2008. u 00:56

Think pink!

Kako se osećate kada vam neko, posebno dok ste u problemu ili u žurbi da dovršite neki posao, kaže 'Hej, relax! Opusti se!' I još ako je to neko ko se mnogo gore od vas ponaša u sličnim situacijama?!
Ili kad je to neko čiju kuknjavu na (istu) svekrvu, (iste) roditelje, (istu) drugaricu... slušate godinama? Ili neko ko na licu nosi osmeh zvani 'facijalni grč', a na čelu bore i štrafte kao kanjon Kolorada, stvarane milenijumima? Ili kad je to osoba na 5, 10 ili koznakoliko miligrama nekog sedativa dnevno? Ili na čašicama žestokog pića? Ili sve to zajedno?!?!?

Ako ste zadržali normalnost i prirodnost, sigurno u svom stomaku osećate nadolazeću erupciju vulkana. Bes. Želju da ....... (slobodno dopišite sami )

Najviše me izlude kad sam samo ozbiljna, a krenu da mi govore 'nemoj da brineš'... ustvari, još, ali onako, do daske, naljuti me kad mi zameraju nebrigu i neodgovornost, samo zato što nisam namrgođena, sparušena i izborana – a imam problem. 'Neozbiljna si', kažu....
Aha... jesam...
Zašto najveći broj ljudi, reči kao što su 'pozitivno razmišljanje', 'opuštanje' ili 'opusti se', koristi kao parole – bez razmišljanja?
Kao da su 'smrt fašizmu, sloboda narodu' i druge papagajski naučene rečenice, zamenili sa 'think pink'!

Stvarno, kako se vi onda osećate?
                    f_thesecretchm_b7fedd7.jpg



Komentari (501)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Gorstak Gorstak 00:59 15.02.2008

Daj opusti se

Jesam li prvi?
Jesam li?
Pozdrav
margos margos 01:04 15.02.2008

Re: Daj opusti se

Gorstak
Jesam li prvi?Jesam li?Pozdrav

Jesi... kuliraj:)))
MilutinM MilutinM 01:04 15.02.2008

Kako?

Nedavno sam shvatio da moje kolege sasvim jasno po izrazu lica mogu da shvate kada sam nadrndan. Sve vreme sam mislio da mogu da se kontrolišem i zadržim neutralan izraz, ali izgleda da mi je tada lice prilično izražajno. Čak toliko, da me svi izbegavaju i sklanjaju se po ćoškovima samo da mi ne stanu na žulj.

Ima i onih, dobronamernih, koji pridju i pokušaju da ponude rame. Kako bre? Kako da u par rečenica kažem šta me muči? A da ispričam celu priču dugo bi trajalo. A i onda bi teško razumeli.
Unfuckable Unfuckable 01:10 15.02.2008

Re: Kako?

zato ja - kad sam nadrndan - ćutim.
Lošija varijanta je
da isijavam jaru koja ostavlja sprženi trag popaljenih nevinih duša na kilotonmetre okolo.
eli eli 01:13 15.02.2008

Re: Kako?

Nedavno sam shvatio da moje kolege sasvim jasno po izrazu lica mogu da shvate kada sam nadrndan. Sve vreme sam mislio da mogu da se kontrolišem i zadržim neutralan izraz, ali izgleda da mi je tada lice prilično izražajno. Čak toliko, da me svi izbegavaju i sklanjaju se po ćoškovima samo da mi ne stanu na žulj.

Ima i onih, dobronamernih, koji pridju i pokušaju da ponude rame. Kako bre? Kako da u par rečenica kažem šta me muči? A da ispričam celu priču dugo bi trajalo. A i onda bi teško razumeli.

Izvinite!Morala sam sve da citiram ili da napisem potpuno isti komentar.Ovo prvo mi se videlo jednostavnije.Pozdrav.
margos margos 01:16 15.02.2008

Re: Kako?

Nedavno sam shvatio da moje kolege sasvim jasno po izrazu lica mogu da shvate kada sam nadrndan.

S jedne strane je to ok, znači da te uopšte gledaju - toliko su ljudi danas zabavljeni svojim jadom, da često ne čuju ni kad neko glasno zapomaže.

A ja lično mislim da se sve vidi i oseti, kad je neko raspoložen da vidi i oseti.

I često nam se čini da je naša priča prevelika, predugačka, da davi i da opet drugi ne bi razumeli. Moje iskustvo je da kad god ne umem da definišem i ukratko kažem šta mi se dešava - to samo znači da sam se upecala na neku unutrašnju priču (obično neki stari patern) i da nisam spremna da rešavam problem.

Tako je to kod mene.
Dobrodošli, veštarci:)))

MilutinM MilutinM 01:19 15.02.2008

Re: Kako?

Dobrodošli, veštarci:)))

Bolje našli, АнфМаргос
sentinel26 sentinel26 01:31 15.02.2008

Re: Kako?

margos
..........I često nam se čini da je naša priča prevelika, predugačka, da davi i da opet drugi ne bi razumeli. Moje iskustvo je da kad god ne umem da definišem i ukratko kažem šta mi se dešava - to samo znači da sam se upecala na neku unutrašnju priču (obično neki stari patern) i da nisam spremna da rešavam problem.
Tako je to kod mene.
Dobrodošli, veštarci:)))

Uz pozdrav, evo nešto posebno za Margos:

The Think Pink man
knows what he wants,
does only what he believes in,
knows himself and
refuses to compromise
his freedom...

IT' S A THINK PINK

margos margos 01:41 15.02.2008

Re: Kako?

IT' S A THINK PINK

Hvala Santinel26:)))
Pribeležiću!

Znaš, ja stvarno mislim da to ima smisla samo kad je povezano - misli, reči i dela.
Ovde kritikujem kad su samo reči a ostalo jok:)))
margos margos 02:16 15.02.2008

Eli,

.Pozdrav.

Pozdrav i tebi:)))
Lako nam je s dobronamernima... oni nas često umire sopstvenom pojavom i prisustvom.

E, da... a znaš šta mene baš baš poklopi... Kad skapiram da me teši i saoseća, ali stvarno, neko kome je mnogo teže nego meni. Odmah samoj sebi dam šut u donji deo leđa:)))
eli eli 15:03 15.02.2008

Re: Eli,

Odmah samoj sebi dam šut u donji deo leđa:)))

Kada mi je potrebna uteha imam par prijatelja kojima mogu da se zalim i kukam bez da me maltretiraju sa savetima,vec samo da me islusaju,posle toga brzo dodjem sebi.E,a zato svi imaju praksu da me upoznaju sa svakim svojim problemom pa,kada nekog pitam kako je i sta radi unapred sam spremna da dobijem potpun izvestaj.Ljudi vole da pricaju,meni ne smeta da slusam.
Unfuckable Unfuckable 18:50 15.02.2008

Re: Eli,

unapred sam spremna da dobijem potpun izvestaj.Ljudi vole da pricaju,meni ne smeta da slusam.

mislim da si ti jako retka vrsta na Kugli.
Svaka čast, to se, valjda, zove strpljenje....deficitarna kategorija, globalno.
Meni lično - ako uopšte dođem u situaciju da se ispovedam - bolje je ako me niko ne časti sa savetima, naročito ne onim "konstruktivnim" koji počinju sa "E, što nisi....." jer onda stvarno mogu da dođem u situaciju da pojedem sagovornika
eli eli 20:07 15.02.2008

Re: Eli,

jer onda stvarno mogu da dođem u situaciju da pojedem sagovornika

Pocela sam da ti pisem da je to razlog sto kukam samo onima sto ne dele savete tog tipa,kada mi drugarica javila da se porodila danas,postala sam "tetka Eli"!!!!!!! i sada vise nisam u stanju da zavrsim odgovor.
Unfuckable Unfuckable 20:21 15.02.2008

Re: Eli,

čestitamo Tetka ....
razumljiva indisponiranost... : -)))))))))))))
margos margos 21:21 15.02.2008

Re: Eli,

"tetka Eli"!!!!!!!

:))))
eli eli 23:31 15.02.2008

Re: Eli,

"tetka Eli"!!!!!!!
:))))

Drugarice moje sestrice,[sve imaju oko 14-15 god.] i uvek se pogode kod moje tetke kada sam tamo,da bi mi pricale u koga su se zaljubile,pitaju sta da obuku,frizura,sminka....Imale su u pocetku problem kako da mi se obrate i persirali su mi.Bilo je jako smesno,pa sam im rekla da me zovu "tetka Eli"ali,nikako da mi persiraju i eto ostalo.Izvinite na dugackom objasnjenju ali nije moglo da se skrati.
eli eli 23:32 15.02.2008

Re: Eli,

čestitamo Tetka ....
razumljiva indisponiranost... : -)))))))))))))

Hvala na cestitkama i razumevanju!
milosib milosib 23:44 15.02.2008

Re: Eli,

Evo još čestitki za tetku. Ja sam sve svoje tetke (komada 5) obožavao, pa ti sada nosi breme odgovornosti.
eli eli 00:00 16.02.2008

Re: Eli,

Ja sam sve svoje tetke (komada 5) obožavao

Hvala!Nista lepse od toga kada te mala deca vole i veruju.Sve moje bratanice i sestrici-{citajte kao sto je ispravno,ignorisite greske u padezima aki ih ima} su mali pa,jos uvek mi je lako,ali ipak imamo vremena da zajedno ucimo jedni od drugih.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:09 15.02.2008

kako se osecam?

"Kako se osećate kada vam neko, posebno dok ste u problemu ili u žurbi da dovršite neki posao, kaže 'Hej, relax! "

ovako:

jannis jannis 01:14 15.02.2008

Re: kako se osecam?

'Hej, relax

Mrzim kada ljudi koriste strane reci toliko,pogotovo tada takva izjava deluje izvestaceno i nezainteresovano!
margos margos 01:19 15.02.2008

Re: kako se osecam?

Vanja Montenegro Ljujic
"Kako se osećate kada vam neko, posebno dok ste u problemu ili u žurbi da dovršite neki posao, kaže 'Hej, relax! "ovako:

Joj, Vanja i ja... al ne umem da nacrtam:))))
Moja koleginica je kad vidi da se primiče, to nazivala 'kao pred nestanak Pompeje'!
margos margos 01:28 15.02.2008

Re: kako se osecam?

jannis
'Hej, relaxMrzim kada ljudi koriste strane reci toliko,pogotovo tada takva izjava deluje izvestaceno i nezainteresovano!

Jannis... meni isto da l mi kažu kuliraj, relax, iliti rileeeeeeeks - znaš ono razvučeno, ili opusti se, kad je samo zamena za istinski razgovor, kad je tek onako... posebno kad su ti koji govore nervozni ko leptiri.

To me dovede do istog besa kao kad mi na kraju moje neke tužne ili već kakve priče kažu 'takav je život'.
Grrrrrrrr... Ti će mi kažeš, mi je prva misao... a govor tela: povučem rukave (kao da bi da bijem)... pa shvatim da sam kulturna i da ne treba tako da reagujem:)))

PS malo kasnim s komentarima, zeza me nešto net, ušla zima u kablove:)))
MilutinM MilutinM 01:33 15.02.2008

Re: kako se osecam?

A mene još nervira šurnjava koja svakih sat vremena značajno i duboko uzdahne uz izraz "Eh, Bože, Bože". Kao da joj je to najteži trenutak u životu.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:35 15.02.2008

Re: kako se osecam?

MilutinM
A mene još nervira šurnjava koja svakih sat vremena značajno i duboko uzdahne uz izraz "Eh, Bože, Bože". Kao da joj je to najteži trenutak u životu.


da, lazno saosecanje najvise nervira! :)
margos margos 01:45 15.02.2008

Re: kako se osecam?

MilutinM
A mene još nervira šurnjava koja svakih sat vremena značajno i duboko uzdahne uz izraz "Eh, Bože, Bože". Kao da joj je to najteži trenutak u životu.

Haahahhahah... Kako može da te nervira??? Ja pukoh od smeha!!!

Btw, jesi li zbog nje otišao u beli svet???
MilutinM MilutinM 01:49 15.02.2008

Re: kako se osecam?

Btw, jesi li zbog nje otišao u beli svet???

Ma, jok, bre. U beli svet sam otišao zbog profesionalnog izazova.

A ona me nervira jer se pomalo prenemaže i retko kada joj je sve po volji.
margos margos 02:00 15.02.2008

Re: kako se osecam?

Ma, jok, bre. U beli svet sam otišao zbog profesionalnog izazova.

A ona me nervira jer se pomalo prenemaže i retko kada joj je sve po volji.

Šalila sam se... to znaš.
Ali tih 'E Bože Bože'... uz pogled im se u daljini gubi, ima jako mnogo.
Kad tome pridodaju stavljanje ruke na grudi... kako da se ne zaplačeš - makar od smeha.
Unfuckable Unfuckable 02:07 15.02.2008

Re: kako se osecam?

svakih sat vremena značajno i duboko uzdahne uz izraz "Eh, Bože, Bože". Kao da joj je to najteži trenutak u životu
....
sa sve preplitanjem prstiju i cmoktanjem usta ,,,,arghhhhhhhhhhhhh( Veliki Prezir) - ko da ti saopštava loše vesti - ali ne zna koje su !
gordanac gordanac 06:48 15.02.2008

MilutinM

Šta znači "šurnjava"? Mislim, znam da je neki "rod" u porodici, ne znam - koji?
bauer bauer 07:03 15.02.2008

Re: MilutinM

gordanac

nema ga milutin, pa da ja pripomognem, dok sam na strazi :)

"šurnjava" bi bila supruga od supruginog brata (šuraka)?
gordanac gordanac 07:31 15.02.2008

Re: MilutinM

Zar nije suprugin brat - zet? A njegova žena - snaha (snaja)?
Jako različito ljudi nazivaju "rod" i rođake, zato pitam.
Jednom mom drugu je predstavljen čovek (preda mnom) rečima "e, evo moj pašenog" i on je (želeći da bude uljudan) čoveka zvao "G.Pašenog", što je izazavalo sled "komedije zabune", jer se u "njegovom kraju" TO tako ne zove. Posle mi nije verovao da ni ja nisam znala, a stvarno nisam. Zato pitam.
bauer bauer 07:38 15.02.2008

Re: MilutinM

Zar nije suprugin brat - zet? A njegova žena - snaha (snaja)?

nije bre, suprugin brat je surak, a zet je na primer, suprug od sestre, a bratova supruga je snajka.
gordanac gordanac 08:06 15.02.2008

:)

Kapiram.
Margos, Unfuckable, izvinite za troll, ali bauer se izgleda razume, pa moram da pitam još i ovo:
Ko je bratučed?
Ko je stričević?
Da li su stric, čiča i ćića jedno isto (očev brat)?
Ko je šogor?
bauer bauer 08:25 15.02.2008

Re: :)

gordanac
Kapiram.Margos, Unfuckable, izvinite za troll, ali bauer se izgleda razume, pa moram da pitam još i ovo:Ko je bratučed?Ko je stričević?Da li su stric, čiča i ćića jedno isto (očev brat)?Ko je šogor?

ajde da probam, ali ovo je malo komplikovanije :)

bratučed je dete od brata (musko, sinovac?),

stričević je brat od strica,

Da li su stric, čiča i ćića jedno isto (očev brat)?

mislim da jesu,

šogor bi trebalo da je isto što i šurak?

ali jedno sigurno znam, kao klinci smo jednog tipa zvali šure, samo zato sto je imao prelepu sestru, tako, da sam u toj oblasti autoritet :)
gordanac gordanac 08:47 15.02.2008

Re: :)

ali jedno sigurno znam, kao klinci smo jednog tipa zvali šure, samo zato sto je imao prelepu sestru, tako, da sam u toj oblasti autoritet :)

:))))
ulepša mi odlazak na posao!
bauer bauer 08:54 15.02.2008

Re: :)

ulepša mi odlazak na posao!

i ti meni odlazak na spavanje :) i nedaj im tamo da naprave jos vecu stetu nego što su napravili :))
MilutinM MilutinM 09:10 15.02.2008

Re: :)

Bauer, svi odgovori su bili tačni.

Propustili ste da pitate šta je jetrova? (u originalu: jetrva)
ceda_urosevic ceda_urosevic 09:16 15.02.2008

Re: :)

Jetrva je, valjda, mojoj ženi žena mog brata...? A nakonče?
bauer bauer 09:18 15.02.2008

Re: :)

MilutinM
Bauer, svi odgovori su bili tačni.Propustili ste da pitate šta je jetrova? (u originalu: jetrva)

ovo je najteze :)

uvek me zbunjivalo, jetrva vs. zaova? jetrva je valjda mojoj zeni - zena od mog brata? a zaova, mojoj zeni - moja sestra?
bauer bauer 09:21 15.02.2008

Re: :)

Jetrva je, valjda, mojoj ženi žena mog brata...? A nakonče?

znaci, u pravu sam, a za nakonce sam znao ali sam zaboravio :(
ceda_urosevic ceda_urosevic 09:22 15.02.2008

Re: :)

Jeste, bauer. Ja sam bio nakonče, ali ne znam što je to, ko je to...
MilutinM MilutinM 09:52 15.02.2008

Re: :)

Bili ste u pravu za jetrvu i zaovu.

Kanočne nije rod. Evo objašnjenja:

Pre nego što uđe u kuću, mlada uzima nakonče u naručje i okrece ga tri puta u krug. Nakonče je najmlađe dete iz mladoženjine familije, a mlada ga okreće kako bi ona i mladoženja imali puno lepe i zdrave dece.

Ovo je običaj u nekim delovima našeg naroda, ne svuda.
ceda_urosevic ceda_urosevic 09:55 15.02.2008

Re: :)

E, pa to mi nije bilo jasno! Znam da me nešto vrteše u krug! Hvala Milutine!
margos margos 10:32 15.02.2008

Re: :)

Ovo je običaj u nekim delovima našeg naroda, ne svuda.

Sad mi je žao što sam okasnila, obožavam ove nazive sa varijacijama:)
Jedna od češćih pošalica na zaovu je zlaova.
Za svekrvu svekriva.
A kad sam čula da oko Banja Luke svekrvu zovu slatka majka, slatko sam se ismejala.

Bauer, Milutin i Čeda se baš istakoše u znanju i običajima.
Btw, Čedo, dobro si prošao, negde se nakonče baca triput u vazduh:)))

PS. Gordanac, danas je neradni dan - tebi očito nije.:(
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:43 15.02.2008

Re: :)

Ja sam u tom trenutku bio jako debelo dete. Tad i nikad više. Verovatno zbog toga, mlada (i istovremeno trudnica) nije htela da rizikuje...
Pazi ovo:

Sin
Otac
Deda
Pradeda
Čukundeda
Askurđel
Sukurdol
Sukurđel
Kurlebala

E meni je ovo pravi hit! Uvek se slatko nasmejem...
MilutinM MilutinM 10:44 15.02.2008

Re: :)

Bauer, Milutin i Čeda se baš istakoše u znanju i običajima.

Ovo poslednje je bilo uz blagu pomoć Svetog Internetija.

Meni je, kao što se vidi, i danas radni dan ((
sentinel26 sentinel26 11:36 15.02.2008

Re: :)

MilutinM
Bili ste u pravu za jetrvu i zaovu.
Kanočne nije rod. Evo objašnjenja:
Pre nego što uđe u kuću, mlada uzima nakonče u naručje i okrece ga tri puta u krug. Nakonče je najmlađe dete iz mladoženjine familije, a mlada ga okreće kako bi ona i mladoženja imali puno lepe i zdrave dece.
Ovo je običaj u nekim delovima našeg naroda, ne svuda.

Muško dijete Milutine, (obavezno) muško dijete.
Ako nema u užoj vamiliji onda malo šire sve dok se ne nadje.

Unfuckable Unfuckable 11:51 15.02.2008

Re: :)

ali jedno sigurno znam, kao klinci smo jednog tipa zvali šure, samo zato sto je imao prelepu sestru,


@ bauer
a u kom kraju ste živeli Vi što ste tog tipa zvali šure ???
margos margos 12:04 15.02.2008

Re: :)

Muško dijete Milutine, (obavezno) muško dijete.
Ako nema u užoj vamiliji onda malo šire sve dok se ne nadje.

Umal' da promakne ovako važna činjenica!
Al budnom Montenegrinu to nije moglo promaći!
Je l se i kod vas baca sito sa pšenicom preko krova kuće?
margos margos 12:36 15.02.2008

Re: :)

ceda_urosevic
Ja sam u tom trenutku bio jako debelo dete. Tad i nikad više.

:)))
Askurđel

Ja dotle stignem... dalje ne mogu da upamtim... i to da nije bilo Đoke Balaševića, ni to ne bih:))
sentinel26 sentinel26 15:56 15.02.2008

Re: :)

margos
Muško dijete Milutine, (obavezno) muško dijete.
Ako nema u užoj vamiliji onda malo šire sve dok se ne nadje.

Umal' da promakne ovako važna činjenica!
Al budnom Montenegrinu to nije moglo promaći!
Je l se i kod vas baca sito sa pšenicom preko krova kuće?

Bacalo se bacalo. Prvo jabuka sa zabodenim novčićem, pa žito iz sita na sve četiri strane a onda i sito preko krova kuće mladoženje.
Problemi su nastajali, kada je "nakonče" malo starije, ( 7-8 godina), trebalo ga je podići nevjesti u naručje na konja, pa ona treba još tri puta da ga okrene u krug. Još ako su vremenske prilike nepovoljne. Eto nevolje.

bauer bauer 18:43 15.02.2008

Re: :)

a u kom kraju ste živeli Vi što ste tog tipa zvali šure ???

u tom, jednom od delova mog odrastanja, to je bila krnjaca. a zasto, da nemas ti mozda lepu sestru? :)
Unfuckable Unfuckable 18:46 15.02.2008

Re: :)

zamišljam scenu gde je nevesta malo "trgnula" i zafrljači "nakonče" preko krova .....
Gorstak Gorstak 18:46 15.02.2008

Re: :)

bauer
a u kom kraju ste živeli Vi što ste tog tipa zvali šure ??? u tom, jednom od delova mog odrastanja, to je bila krnjaca. a zasto, da nemas ti mozda lepu sestru? :)

Imaš malo niže baš na ovom Postu blogera sa nickom shure.
Pitam se da li ima lepu sestru?
bauer bauer 19:06 15.02.2008

Re: :)

Imaš malo niže baš na ovom Postu blogera sa nickom shure.
Pitam se da li ima lepu sestru?

garantovano :) taj nadimak se ne dobija tek tako :)
sentinel26 sentinel26 20:45 15.02.2008

Re: :)

Unfuckable
zamišljam scenu gde je nevesta malo "trgnula" i zafrljači "nakonče" preko krova .....

More rijetko koja je uspijevala i sito da prebaci. To bas i nije jednostavno. Kretanje sita kroz vazduh je vrlo teško kontrolisati.
Najveći štos je bivao kada se sito zaustavi na krovu kuće, onda bi nastao opšti smijeh i šale na račun kuće i šansa da se svadbari makar i na trenutak opuste i ne primijete sve propuste u organizaciji.

Unfuckable Unfuckable 22:21 15.02.2008

Re: :)

u tom, jednom od delova mog odrastanja, to je bila krnjaca. a zasto, da nemas ti mozda lepu sestru? :)


naravno da imam. Ne može moja sestra da bude bilokakva, bre. Bila je jedna od najlepših cura u kraju. - hehehehe, za razliku od svog Bate, koji je lako dolazio do extramoney kada se seljacima pokvari strašilo.... ; )))))))))
...naravno da sam subjektivan, oprašta mi se.
bauer bauer 22:44 15.02.2008

Re: :)

naravno da imam. Ne može moja sestra da bude bilokakva, bre.

pazi kad sam znao i pre nego sto si ovo napisao :) tvajlajt zon?
Unfuckable Unfuckable 22:47 15.02.2008

Re: :)

ili si čitao Scorpio rising , hehehehehe
margos margos 23:22 15.02.2008

Re: :)

Bacalo se bacalo.

Hvala:)))
bravar bravar 23:54 15.02.2008

Re: :)

Dje me sad nadje sa skorpijom:)))
Kud jedva navatam malo vremena da svrnem, a ono se zadrza bar deset minuta tamooo:)
Cccc...
jannis jannis 01:11 15.02.2008

Ma opusti se! :)

Mislim da je ta parola postala uobicajena kao na primer kada nekoga na ulici koga znas iz vidjenja pitas kako si ili kako je,a ovaj uvek odgovara da je dobro...
Prosto to je postala svakidasnjica,kao neka vrste kurtoazije,mada stvarno to zna vise da iznervira nego kada neko kaze da ga ne interesuje tvoj problem ili u opste ni ne obrati paznju na tebe.
Kad pomislim stvarno mi se bezbrojeno puta desilo u zivotu da sam rekla 'ma opusti se',ali to je bilo izreceno vise zbog toga sto nisam nasla pravu rec kako bih pomogla.
MilutinM MilutinM 01:16 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

Mene to ipak najviše nervira u holivudskim filmovima. U većini, u najtežim, odsudnim trenucima glavni glumac obično izvali "sve će biti u redu". Bljak
AlexDunja AlexDunja 01:20 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

a kako si ti veceras, draga?:)))
love, hagi:))
nsarski nsarski 01:24 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

Sta se, bre ljudi, potresate?
To cuveno pitanje "how are yoy?" postavljaju ljudi koji nemaju pojma ko si, sta si, zasto si, gde si, i imas li rak. Stagod im odgovorio oni kazu "that's good!".
Jedan moj drugar je tako testirao te pitace odgovorima: "Dobro sam - idem na operaciju", ili slicno. I oni bi opet odgovorili "that's good!".
A opet, drugi drugar je nasao bolju foru da ih izbaci iz takta. Odgovarao bi sa "extremely good!", ili "I'm unebelievably well!", sto bi ih totalno iznerviralo - jer oni to za sebe ne mogu da kazu. I tako.
Take it easy. Life is good.
Don't worry, be happy.
angie angie 01:24 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

milutine- evo da ti ovde nastavim:)))- galerija moze, u vozicu losha usluga!


margos- to ti je isti zajeb kao kada se nekom pozalish ozbiljnim problemom, a on umesto da pokaze razumevanje, zaineresuje se , da neki savet, pruzi pomoc, samo onako smrdljivo kaze-sve znam i zavrshi prichu.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:30 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

angie
milutine- evo da ti ovde nastavim:)))- galerija moze, u vozicu losha usluga!margos- to ti je isti zajeb kao kada se nekom pozalish ozbiljnim problemom, a on umesto da pokaze razumevanje, zaineresuje se , da neki savet, pruzi pomoc, samo onako smrdljivo kaze-sve znam i zavrshi prichu.


prosto pozelis da eksplodiras... :)

MilutinM MilutinM 01:31 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

galerija moze, u vozicu losha usluga!

Obeleh čekajući odgovor.

Slažem se: vagonče je bilo lepo kada su ga otvorili. Sada je seoska kafana.

A Galeb varira od 4+ do 2 (na skali oa 1 do 5). I uvek su spori, dozlaboga. Najbolje je da se najedeš kući pre nego što kreneš na ručak kod njih
margos margos 01:36 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

Sta se, bre ljudi, potresate?

Jedan britanski psiholog, proveravao isto to, koliko ljudi čuje odgovor na pitanje 'How do you do?' i čitav dan odgovarao sa 'Sasvim dobro, upravo sam ubio svoju tetku.' Tek neki šezdesetšesti lik je rekao 'Molim????' te mu ovaj objasnio o čem se radi.

A ja se potresam jer na ovim BG ulicama uglavnom namrgođene srećem, smeh se retko čuje, iskren osmeh retko sretne, ali parole tipa 'opusti se' i relax' možeš čuti na svakom koraku. Što dublje bore na čelu to glasnija parola:)))
AlexDunja AlexDunja 01:44 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

kaze-sve znam i zavrshi prichu.

ima gora varijanta:)
kad kaze, znam, a da vidis kako je tek meni...
pa nakiti..., a ono , stvarno 100 puta gore :)
a znas da laze:))))
margos margos 01:48 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

angie
milutine- evo da ti ovde nastavim:)))- galerija moze, u vozicu losha usluga!margos- to ti je isti zajeb kao kada se nekom pozalish ozbiljnim problemom, a on umesto da pokaze razumevanje, zaineresuje se , da neki savet, pruzi pomoc, samo onako smrdljivo kaze-sve znam i zavrshi prichu.

E, ne kaže se tako, Angie... kaže se:
''Znam.... pauza... sve znam... pauza... Nego, jesam li ti rekla....bla bla...'
Unfuckable Unfuckable 01:54 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

"I'm unebelievably well!", sto bi ih totalno iznerviralo - jer oni to za sebe ne mogu da kazu. I tako.
Take it easy. Life is good.
Don't worry, be happy.

.

don't happy, be worry - što bi Rambo rek'o, šjorprofešure
margos margos 01:55 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

AlexDunja
a kako si ti veceras, draga?:)))love, hagi:))

E, AD, super sam... Bila na rođendanu, veselo neko mlado društvo... zanimljivi ljudi, dogovorila neki posao... divota jedna:))) Niko me nije nervirao ni smirivao (e, nije tema pokrenuta današnjim događajima, nego čestim susretima sa takvima, goreopisanima), sve je bilo baš kako treba:)))
Ti? Sve ok? :)))
margos margos 02:06 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

kad kaze, znam, a da vidis kako je tek meni...

To je izkarikirao Bizetić kroz Slavujku... al opet , oni koji to rade se nisu prepoznali:((
nsarski nsarski 03:12 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

kad kaze, znam, a da vidis kako je tek meni...

E, o ovome bi se dalo napisati par blogova i nekoliko disertacija.
Prvo, ovo potvrdjuje staro pravilo - ne smetaju ti toliko oni koji te cak mozda i aktivno ometaju u necemu, koliko oni koji nemaju pojma da se nesto desava. Clueless celjad.
Drugo, ova tema je sjajno obradjena u Jarmushovom filmu "Noc na zemlji", prica iz Helsinkija. Jedan isprica u kakvom je bedaku i zasto se napio, a taksista isprica jos strasniju pricu zbog koga sada cela ekipa u taksiju sazaljeva taksistu, a originalnog nesrecnika izbace na sneg. U rano jutro. Ovo je, naravno, stara Cehovljeva teza na slicnu temu - ispricaj mi svoju pricu, a ja cu ti reci svoju tugu koja je neuporedivo gora da te odvratim od tvog prvobitnog bedaka.
Razume se, ovo moze da ima i lose strane. Ispricas nekome kako imas istinski zivotni problem, jedva da dises,a on ti kaze - "Razumem te, covece!. Eto, i ja sam u frci. Javili su da je oluja unistila moj omiljeni golf teren na Bahamskim ostrvima, i necu moci ovog vikenda da igram golf!" Zivot je stvarno tezak! I can feel your pain.
margos margos 03:31 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

Zivot je stvarno tezak! I can feel your pain.

Podseti me na jednu školsku drugaricu kad smo se u prvom gimnazije gurali po wc-u na odmorima... i naravno - pušili. Pita je jedna devojka da joj da jednu cigaretu, a ona odgovori 'Ne mogu, imam samo 19'.

U to vreme kad smo obično delili poslednju cigaretu, poslednji zalogaj, sve, ona je bila primer osobe od koje posle više niko nije hteo ništa da traži. Obeležena kao cicija i nedrug! I danas kad pomislim na nju, najpre mi ova scena izleti pred oči:)
angie angie 03:33 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

margos

angiemilutine- evo da ti ovde nastavim:)))- galerija moze, u vozicu losha usluga!margos- to ti je isti zajeb kao kada se nekom pozalish ozbiljnim problemom, a on umesto da pokaze razumevanje, zaineresuje se , da neki savet, pruzi pomoc, samo onako smrdljivo kaze-sve znam i zavrshi prichu. E, ne kaže se tako, Angie... kaže se:''Znam.... pauza... sve znam... pauza... Nego, jesam li ti rekla....bla bla...'


he, he, to, sa lazno sucutnom facom:))))
nsarski nsarski 03:35 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

Ja imam zelju da takvima odgovorim sa:

andjelija andjelija 03:38 15.02.2008

nsarski

Unfuckable Unfuckable 03:51 15.02.2008

Re: nsarski

neću žvaku - hoću kusur ...
jedan od mojih top 10 filmova, mada ja i nisam baš neki poznavaoc .....al, zabode ga u sred čela, andjelija !
nsarski nsarski 03:57 15.02.2008

Re: nsarski

Bogami, dobar izazov!
Nekad se covek i tako oseca...
Ima neku misao na tu temu Dusko Radovic - o salterskim sluzbenicama:))
nsarski nsarski 04:00 15.02.2008

Re: nsarski

neću žvaku - hoću kusur ...

U tom filmu ima scena kad on natrci na tipa koji je zauzeo telefonsku govornicu, i ne namerava da zavrsi razgovor...mislim da mu tada M. Douglas bas to kaze "you selfish bastard!".
margos margos 04:01 15.02.2008

Re: nsarski

izazivam te sa filmom

Jes da si se Nsarskom obratila... al ovo mi je jedan od omiljenih filmova tj najkarakterističnije je prikazano ono o čemu pričamo.

Grč na licu koji nazivaju osmehom... ljubaznost koja je ništa više do tupost i neuključivanje sivih ćelija, jedna potpuna programiranost na tzv. političku korektnost, gde su ljudi, kao bića, potpuno zanemarena.

Evo, desilo se opet neko pucanje u Ilinoisu, odoh da vidim šta je bilo:(((
bauer bauer 07:26 15.02.2008

Re: nsarski

Grč na licu koji nazivaju osmehom... ljubaznost koja je ništa više do tupost i neuključivanje sivih ćelija, jedna potpuna programiranost na tzv. političku korektnost, gde su ljudi, kao bića, potpuno zanemarena.

de si bre margos, long time no see :)

gledaj, neko mora da radi i te poslove, nije to bas tupost i neukljucivanje sivih celija. kada bi mogli bolje, radili bi na nekom boljem mestu. nije lako, dzungla je napolju, neki puknu, kao ovaj lik iz klipa, ili onaj iz ilinoisa, ili onaj sto siluje strinu od 70 godina vise puta zaredom. madju njima nema mnogo razlike :(
margos margos 10:53 15.02.2008

Hi, Bauer:)))

gledaj, neko mora da radi i te poslove, nije to bas tupost i neukljucivanje sivih celija. kada bi mogli bolje, radili bi na nekom boljem mestu.

Misliš, i nema šta tu da se uključi? Može biti da si u pravu... svako radi najbolje što može.

Počela sam da ti pišem priču o nekoj dami psihologu od koje se očekivalo da uključi sive ćelije u jednoj situaciji... pa skapirala da ni ona nije imala šta da uključi i da se za džaba iščuđavam:)))

Džungla... u pravu si... sa svojim pravilima i žrtvama:((
Gorstak Gorstak 15:45 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

nsarski
Drugo, ova tema je sjajno obradjena u Jarmushovom filmu "Noc na zemlji", prica iz Helsinkija. Jedan isprica u kakvom je bedaku i zasto se napio, a taksista isprica jos strasniju pricu zbog koga sada cela ekipa u taksiju sazaljeva taksistu, a originalnog nesrecnika izbace na sneg. U rano jutro. Ovo je, naravno, stara Cehovljeva teza na slicnu temu - ispricaj mi svoju pricu, a ja cu ti reci svoju tugu koja je neuporedivo gora da te odvratim od tvog prvobitnog bedaka.


Hej pa sad mi potpuno jasan skeč iz Monti Pajtona kada dolaze likovi koji pričaju životne priče sve tužnije i strašnije. Taman pomisliš e ovo je kraj i gore ne može ono dođe novi sa još luđom pričom.
Na kraju je došao ,,pobednik" i rekao nešto u stilu:
Ha! Mi smo živeli u kutiji za cipele na dnu jezera. Sav ponosan što je živeo najbednije od svih bednika.
bauer bauer 19:03 15.02.2008

Re: Hi, Bauer:)))

Misliš, i nema šta tu da se uključi?

bilo bi dobro kad bi se malo vise ukljucivalo ali, slabo to ide :( da vidis kad mene deca uspeju da savataju da im kupim neki junk food. preuzimam narudzbinu i krenem da kopam po onim kesama da vidim da li je sve tu, kako sam narucio . svi me gledaju ko cudaka, ali ja gotovo svaki put nadjem da nesto nedostaje. i nista. razmenimo ljubaznosti, kao, I am sorry (you @#&*% freak) - that's OK ( you dumb bitch) i idemo dalje...
margos margos 22:10 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

Mi smo živeli u kutiji za cipele na dnu jezera

:)))
Pa znaš ono kad neko pomene u društvu operaciju ili zubobolju, ili glavobolju... bilo koji problem... pa krenu da merače sve gore od gorih situacija.... grrr... A završi se s onim 'e bože bože...' ili 'takav ti je život...' ili najsigurni zaključak je uvek *ebiga:)
Unfuckable Unfuckable 22:16 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

Pa znaš ono kad neko pomene u društvu operaciju


da, pomenuh kod Srđana na blogu , neko veče, povodom Ajkula 1 filma : onda nastane "merkanje" ožiljaka - ko ima veći.
ili podvarijetet te priče je - ko ima glupljeg lekara + "lekari nemaju pojma" priča
margos margos 22:30 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

ili podvarijetet te priče je - ko ima glupljeg lekara + "lekari nemaju pojma" priča

A priča o majstorima??? Ni ona ne zaostaje:)))

Nego, kad promislim mnogo smo poverljiviji prema veterinarima i manje ih kritikujemo, nego lekare i zubare. Hm, zanimljivo:)))
Unfuckable Unfuckable 22:42 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

nisam siguran - mislim da to sve ide u isti koš - možda ne zubari ....hehehehe, ispada : što im više bola naneseš, više te poštuju....)))

Ljudima je jako teško da priznaju sebi da nešto ne znaju - to se lepo vidi kada sednu kod lekara koji ima, recimo 25-6 godina. Predubeđenje je da dobar lekar mora da bude mator i sed, ili nihil
Takođe, lekari ako lepo, čovečanski objasne pacijentu sve po redu - što ljudi u principu, vole - skidaju veo mističnosti sa svog dela i prave ga dostupnijim običnom čoveku, što je dobro. Nije dobro što mu to - paradoksalno - "spušta" autoritet i ugled kod pacijenta, kao i poverenje. Ljudi dobiju utisak da je sve to tako jednostavno - "znao sam!" i pomisle da baš svako to može da radi. A dobri lekar ostane u čudu.
Zato lekari tkzv "izdrkotine" imaju daleko veći ugled i autoritet kod pacijenata , no matter što neki od njih svojim ćutanjem kriju svoje neznanje, a neki svoju nesposobnost komunikacije.

Što se veterinara tiče - dok je ljubimac živ - svi se kunu u veta. ( ali ga, najčešće, ne slušaju). Tu ljudi sebi daju još veću slobodu da procenjuju znanje i stručnost - koji se, najčešće, poslednji po redu i gledaju...a sve drugo je bitnije - način govora, izgled, lepota, da li priča ili ne, kakve ima cipele, da li je skup, ako nije - mora da nema pojma, ako objašnjava - nesiguran je, ako ne objašnjava - pitaju ga dok ne počne da objašnjava.....
Kad ljubimac ugine - pa makar i iznenada , pred sam kraj svog života - ono : boxer u 15. god, recimo.... - bolje da ga nema. Uvek će naći neko mišljenje ili varijantu da je "još nešto tu moglo da se uradi" pa makar i putem mađije.

Mogao je od ovog fuckin komentara jedan dobar blog da ispadne, hahahahahaha
margos margos 22:58 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

Mogao je od ovog fuckin komentara jedan dobar blog da ispadne, hahahahahaha

Nikad nije kasno:))) Možeš da pišeš o tome, svi smo, manje ili više imali iskustva s njima, pa samim tim i nekakva mišljenja na tu temu.

Ja sam imala uvek sreće sa lekarima i veterinarima, jedino mi jedan zubar ostao na crnoj listi, školski..

Veta prepoznajem po očima i rukama - kako gleda psa i kako spušta ruku na njega - to je moj metod, ne znam da li je primenjiv šire:)
Unfuckable Unfuckable 23:02 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

ehm, pa ne moraš ni tako - oni vole da se predstave i da se zna Ko Su...sujetna neka raja....al' da ne generalizujemo...

p.s.- a kako prepoznaješ ginekologa ?????
margos margos 23:13 15.02.2008

Re: Ma opusti se! :)

p.s.- a kako prepoznaješ ginekologa ?????

Po preporukama.
andjelija andjelija 01:20 15.02.2008

prilicno sam

self-explanatory kada me covek vidi...niti se trudim da krijem emocije....plakali su zbog mene ...
to kad cujem 'opusti se' kao i 'ne znam' 'videcemo' automatski ne uzimam vise tu osobu ozbljno za bilo sta. a ako mi sestra kaze 'opusti se' onda znam da nadolazi zesca katastrofa.
Unfuckable Unfuckable 01:31 15.02.2008

Re: prilicno sam

a, ako ti neko kaže ..."snađi se" ...ili "zabole me ..." ?
pa i to je bolje
andjelija andjelija 01:40 15.02.2008

Re: prilicno sam

Unfuckable

a, ako ti neko kaže ..."snađi se" ...ili "zabole me ..." ?
pa i to je bolje

ne secam se da mi je to receno.
Unfuckable Unfuckable 01:47 15.02.2008

Re: prilicno sam

još bolje.
mada, mora da ti je to neko nekada rekao ...bez tih reči, život bi bio siromašniji, mada zvuči paradoksalno
btw - mene veseliš, tj - ne plače mi se zbog tebe - tako da .....
margos margos 02:08 15.02.2008

Re: prilicno sam

a ako mi sestra kaze 'opusti se' onda znam da nadolazi zesca katastrofa.

Ti eksplodiraš na to? Je l?
Ili je ona neka flegma pa ni kad je frka ne reaguje?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana