Budućnost| Gradjanske inicijative| Politika| Region

I šta sad?

Nebojsa Krstic RSS / 04.04.2013. u 11:21

OD IZVORA DVA PUTIĆA

Od izvora dva putića 
vode na dve strane. 
Ne znam kojim pre bih stigla 
do tebe jarane.


Gledam jedan, gledam drugi, 
oba su mi mila, 
i jednim sam i drugim sam 
s tobom prolazila. 

Jedan vodi kroz voćnjake 
iznad našeg sela, 
tu nas tvoja majka, jednom, 
zagrljene srela. 

Dala mi je od sveg srca 
cvet iz bašte vaše: 
"Uzmi, uzmi, rano moja, 
ti si zlato naše!" 

Leto prodje, jesen ide, 
sve se manje javljaš, 
ružu moju i ne gledaš, 
mene zaboravljaš.

PS. Citirani stihovi pokazuju kako stvarnost, u stvari, podražava umetnost. 




Komentari (446)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Đorđe Bobić Đorđe Bobić 11:34 04.04.2013

ide zima

Leto prodje, jesen ide,
sve se manje javljaš,


Samo da je sretnem ... videće svog boga ...
ama ne, poneo me tekst ... biće kako ona kaže ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:37 04.04.2013

.

samo nemoj da đipaš

libkonz libkonz 11:42 04.04.2013

Hasan Dudić


SAD JE KASNO ZA NOVI POCETAK tekst

Godine su porusile kule
i mostove srece sto gradismo
sad je kasno za novi pocetak
jer ko nekad vise mladi nismo

Ref.
Sad ne vredi ni tebi ni meni
da zalimo sto je mladost prosla
da pocnemo ljubav izpocetka
prekasno si u moj zivot dosla

Sad ne vredi ni tebi ni meni
da zalimo sto je mladost prosla
da pocnemo ljubav izpocetka
prekasno si, prekasno si u moj zivot dosla

Kroz zivot smo mnogo naucili
pratila nas i sreca i tuga
a kada smo vencati se hteli
ti si nasla sebi boljeg druga

Ref.

Nemoj mene vise da se secas
pusti smirom da te zaboravim
novu ljubav sto sam sada sreo
hocu sa njom snove da ostvarim

Ref.
libkonz libkonz 11:43 04.04.2013

Re: Hasan Dudić

Šteta, Krle, što vi nikad niste došli na vlast. Vi biste sigurno nešto pametno smislili.
cult cult 11:46 04.04.2013

Re: Hasan Dudić

libkonz
Šteta, Krle, što vi nikad niste došli na vlast. Vi biste sigurno nešto pametno smislili.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:01 04.04.2013

Re: Hasan Dudić

libkonz
Šteta, Krle, što vi nikad niste došli na vlast. Vi biste sigurno nešto pametno smislili.

Da, nešto kao:"I jedan putić i drugi putić".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:09 04.04.2013

Re: Hasan Dudić

Šteta, Krle, što vi nikad niste došli na vlast. Vi biste sigurno nešto pametno smislili.

Na određeni način fasciniraju me ljubitelje tog "vi" i "mi" mišljenja.

"Mi" mislimo isto, upravo onoliko koliko isto mislite i "vi".
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:16 04.04.2013

Re: Hasan Dudić

Nebojsa Krstic
Šteta, Krle, što vi nikad niste došli na vlast. Vi biste sigurno nešto pametno smislili.

Na određeni način fasciniraju me ljubitelje tog "vi" i "mi" mišljenja.
"Mi" mislimo isto upravo onoliko koliko isto mislite i "vi".

a "oni" su isti kao i "ovi"?
looping looping 12:26 04.04.2013

Re: Hasan Dudić

"Mi" mislimo isto upravo onoliko koliko isto mislite i "vi".

Rejting:
"Mi" - 18.2%
"Oni 1" - 35.6%
"Oni 2" - 13.1%
libkonz libkonz 12:44 04.04.2013

Re: Hasan Dudić

"Mi" mislimo isto upravo onoliko koliko isto mislite i "vi".

naravno, ali te to ne oslobađa odgovornosti.
Prvo ste podržavali Koštuničinu politiku oko Kosova "ajde da se pravimo da problem ne postoji, pa će, ako dovoljno jako to budemo želeli, on i stvarno nestati", a onda ste i vi počeli da sledite tu njegovu filozofiju.
BigBadWolf BigBadWolf 13:43 04.04.2013

Re: Hasan Dudić

libkonz
Šteta, Krle, što vi nikad niste došli na vlast. Vi biste sigurno nešto pametno smislili.




Shteta sto ne postoji kategorija post meseca ovde na blogu.

U nedostatku istog, prilazem ovo:

bubamarac bubamarac 08:12 05.04.2013

Re: Hasan Dudić

Snijeg pao i povio grane,
kojom cemo prtinom jarane?

jovpredrag jovpredrag 10:25 05.04.2013

Re: Hasan Dudić

looping
"Mi" mislimo isto upravo onoliko koliko isto mislite i "vi".

Rejting:
"Mi" - 18.2%
"Oni 1" - 35.6%
"Oni 2" - 13.1%


33.1% - "Svi MI ostali"
looping looping 11:46 04.04.2013

1

I šta sad?

Sad cemo da likujemo!
angie01 angie01 11:48 04.04.2013

mala digresija,

Krle, super si bio simpa kod Marica!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:52 04.04.2013

Re: mala digresija,

Krle, super si bio simpa kod Marica!

Hvala lepo!
buckoalisac buckoalisac 13:36 04.04.2013

Re: mala digresija,

Nebojsa Krstic
Krle, super si bio simpa kod Marica!

Hvala lepo!


Bacanje u ropotarnicu istorije me dotuklo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:51 04.04.2013

Ništa,

idemo dalje. Po sredini.
houp houp 15:22 04.04.2013

Re: Ništa,

na koju god stranu da pođeš, dupe ti je pozadi!
thebee269 thebee269 15:48 04.04.2013

Re: Ništa,

Re: Ništa,
na koju god stranu da pođeš,
,dobijes po dupetu.
dora76 dora76 16:27 04.04.2013

Re: Ništa,

ili ...ono...pocnimo ljubav ispocetka:)
zovitemegrunf zovitemegrunf 22:14 04.04.2013

Re: Ništa,

arianna arianna 11:52 04.04.2013

i šta sad?

sad možemo samo da se uvatimo za uši i igramo



janeznam janeznam 11:57 04.04.2013

Re: i šta sad?

sad možemo samo da se uvatimo za uši


usi nam nam je neko vec dobro zavrnuo.

izmedju dva zla treba birati manje zlo.

pa onda svi u glas:
" Otisla si neke, neka,
neka su ti sretni puti.
svakog svoja sudba ceka
i list ...." ne znam dalje .
Ako neka zna neka nastavi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:00 04.04.2013

Re: i šta sad?

sad možemo samo da se uvatimo za uši i igramo

Za uši ne možemo, uši su nam zauzete, već nas vuku za iste...al za nešto drugo bi mogli...
thebee269 thebee269 15:53 04.04.2013

Re: i šta sad?

Za uši ne možemo, uši su nam zauzete, već nas vuku za iste...al za nešto drugo bi mogli...

au, bre Jelice, tebi kanda dosta ovih sto vuku za usi...

znas, kad se namestis sam nekom da te hebe, on to radi i onda, ne samo kad ti hoces, nego i kad on hoce, pa mu to nekako ispadne stalno si heben.
expolicajac expolicajac 11:53 04.04.2013

Samo da te podsetim

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:55 04.04.2013

Re: Samo da te podsetim

Samo da te podsetim
Na ovaj sitan detalj

Veliki umovi slično razmišljaju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:00 04.04.2013

Re: Samo da te podsetim

Samo da te podsetim
Na ovaj sitan detalj

Veliki umovi slično razmišljaju.


Ne mogu da izdržim...
Ja tebi serdaru, ti meni vojvodo.
rage rage 12:45 04.04.2013

Re: Samo da te podsetim

Ne mogu da izdržim...
Ja tebi serdaru, ti meni vojvodo.


Takodje (ne mogu da izdržim).

Srpska posla!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:11 04.04.2013

Re: Samo da te podsetim

Ne mogu da izdržim...
Ja tebi serdaru, ti meni vojvodo.


Takodje (ne mogu da izdržim).

Srpska posla!

Ako ima još neki bukvalista, nek se odmah javi.
rage rage 13:19 04.04.2013

Re: Samo da te podsetim

U koju ti bukvu čukaš, prijatelju, sve ove godine?
expolicajac expolicajac 13:39 04.04.2013

Re: Samo da te podsetim

Nebojsa Krstic
Ne mogu da izdržim...
Ja tebi serdaru, ti meni vojvodo.


Takodje (ne mogu da izdržim).

Srpska posla!

Ako ima još neki bukvalista, nek se odmah javi.

A ja glup pa pomislio da me Krle najzad počeo gotiviti.
miloradkakmar miloradkakmar 14:33 04.04.2013

Re: Samo da te podsetim

Problem Kosova je istorijski proces, koji kao lakmus papir pokazuje stanje interesa i političke moć onih koji sebe zovu "VELESILAMA".
krkar krkar 14:49 04.04.2013

Re: Samo da te podsetim

A ja glup pa pomislio da me Krle najzad počeo gotiviti.


Računa bolje mu je da se na vreme zgotivi sa što više pandura
leemax leemax 12:02 04.04.2013

Da znas da...

... 'stvarnost, u stvari, podražava umetnost'

Evo jedna digresija :)



cult cult 12:04 04.04.2013

Re: Da znas da...

fenomenalno!
mimi.ista mimi.ista 16:54 04.04.2013

Re: Da znas da...



ova je strašnija
reanimator reanimator 12:18 04.04.2013

...

I šta sad?

Mi koji smo van stranaka ništa, nas svakako niko ništa ne pita.
A vi koji ste u strankama i koji ćete, kako stoje stvari, biti pozvani da se izjasnite po pitanju raskrsnice, da razmislite da li ćete da pičite po populizmu, ili ćete bar jednom konkretno da se odredite
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:21 04.04.2013

Re: ...


auuu nisi pazio na času,
ovo me više razočaralo od sinoćnog bunkera Malage

a taman "nas" Krle prozvao za "mi - vi" odnos
reanimator reanimator 12:28 04.04.2013

Re: ...

auuu nisi pazio na času,

Jesam pazio..vidiš da živim na ivici

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:33 04.04.2013

Re: ...

vidiš da živim na ivici

ulećeš glavom gde pojedini ne idu nogom,pravi si Mihajlo Pjanović

hej pjano,skoči i daj gol glavom
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:34 04.04.2013

Re: ...

Mi koji smo van stranaka ništa, nas svakako niko ništa ne pita.

Pa čemu služi, recimo, blog?

Ovde uopšte nije važno šta mislimo "mi", niti šta mislite "vi"...a važno je šta misliš ti.
reanimator reanimator 12:48 04.04.2013

Re: ...

Pa čemu služi, recimo, blog

Za muvanje riba i za blistanje na raznim temama, bez da te provale da googluješ :)

Ovde uopšte nije važno šta mislimo "mi", niti šta mislite "vi"...a važno je šta misliš ti

Ja mislim da treba prihvatiti plan, jer iz iskustva znam da će u suprotnom svima nama (a najviše tim ljudima dole) biti, ne ponudjeno, nego priredjeno nešto gore.
Ako će ikome išta da znači moje iznošenje stava na blogu, ja sam svoje uradio. A Vučić nije došao na RTS i rekao "sad ću se konsultujem sa blogerima, koji će morati da se izjasne", nego je pomenuo političke stranke, tako da je, ako se pravimo da ne primećujemo farsu, suštinski mnogo bitnije šta će javno da kaže stranka kojoj ti pripadaš, simpatišeš ili šta već, od mog mišljenja.
antioksidant antioksidant 12:49 04.04.2013

Re: ...

hej pjano,skoči i daj gol glavom

antioksidant antioksidant 12:51 04.04.2013

Re: ...

krstiću, nemoj da uozbiljiš i time upropastiš reanimatora
stvarno ne bi bilo u redu
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:59 04.04.2013

Re: ...

Ako će ikome išta da znači moje iznošenje stava na blogu, ja sam svoje uradio.

Pa eto, meni znači, ako tebi znači što meni znači.
A Vučić nije došao na RTS i rekao "sad ću se konsultujem sa blogerima, koji će morati da se izjasne", nego je pomenuo političke stranke, tako da je, ako se pravimo da ne primećujemo farsu,

Ne vidim nikakvu farsu.

Ova vlada ima legitimitet da vodi politiku i odlučuje...jel, taj su joj legitimitet dali izbori...ukoliko želi da potvrdi ispravnost neke svoje eventualne odluke, normalno je da se Vlada konsultuje sa parlamentanim strankama.
tako da je, ako se pravimo da ne primećujemo farsu, suštinski mnogo bitnije šta će javno da kaže stranka kojoj ti pripadaš, simpatišeš ili šta već, od mog mišljenja.

Ja mislim da je važno i šta kaže stranka koju ti simpatišeš, ili bilo koja druga.

Važno je i šta kažu blogeri...Ali je najvažnije šta kaže Vlada.
expolicajac expolicajac 13:02 04.04.2013

Re: ...

Za muvanje riba

Daj napiši jedan blog o tome. Možda se nešto i "smuva"
reanimator reanimator 13:49 04.04.2013

Re: ...

krstiću, nemoj da uozbiljiš i time upropastiš reanimatora

Ko? Pa ja pokušao da uozbiljim, a on se zajebava i repuje :)
Pa eto, meni znači, ako tebi znači što meni znači.
:)
buckoalisac buckoalisac 14:10 04.04.2013

Miloševićki

reanimator

Ja mislim da treba prihvatiti plan, jer iz iskustva znam da će u suprotnom svima nama (a najviše tim ljudima dole) biti, ne ponudjeno, nego priredjeno nešto gore.

Nije džaba Milošević bio naš Sloba. I on uvek tako, malo se vrcka, pa se natrći (Bože me prosti, ovako o mrtvom čoveku...). Zašto nam je sada tako loše da moramo da pristanemo na sve ? Ja imam utisak da današnji život nije mnogo siromašniji od onog u kakvom sam odrastao, u običnoj porodici srednje klase. Razlika je u osećaju perspektivnosti. Onda smo mislili da će nam biti sve bolje i bolje, danas mislimo obrnuto. Ne znam kako se leči defetizam, ali vam tvrdo stojim da nam materijalno neće biti značajno bolje ako na sve pristanemo. Mislim nama, obočnim ljudima iz srednje klase. Ako poniženi i osakaćeni uđemu makar i sutra u EU nikada nećemo imati snage da se izborimo za ozbiljno učestvovanje u bilo kakvom odlučivanju, zauvek ćemo biti krpa za brisanje poda. To su zakoni, tako to radi.
pnbb pnbb 21:46 04.04.2013

Re: ...

"za muvanje riba i.... "
Itipova, i tipova...
Moguće da nisi primetio ali dešava se
bulatovic92 bulatovic92 12:30 05.04.2013

Re: Miloševićki

. Ne znam kako se leči defetizam, ali vam tvrdo stojim da nam materijalno neće biti značajno bolje ako na sve pristanemo.


Tačno je to, samo što će nam i u materijalnom i u svakom pogledu biti mnogo GORE.Ne prihvatanjem sporazuma ne dobijamo apsolutno ništa, prihvatanjem možda samo malo nade. Samo što nada odavde beži prva.
savamala savamala 12:40 05.04.2013

Re: Miloševićki

Ne prihvatanjem sporazuma ne dobijamo apsolutno ništa, prihvatanjem možda samo malo nade.


Мало наде? Какве наде, у шта?

buckoalisac buckoalisac 14:05 05.04.2013

Re: Miloševićki

bulatovic92
. Ne znam kako se leči defetizam, ali vam tvrdo stojim da nam materijalno neće biti značajno bolje ako na sve pristanemo.


Tačno je to, samo što će nam i u materijalnom i u svakom pogledu biti mnogo GORE.Ne prihvatanjem sporazuma ne dobijamo apsolutno ništa, prihvatanjem možda samo malo nade. Samo što nada odavde beži prva.


Ne mora značiti da će nam biti mnogo gore. Logično je očekivati da bi nam bilo lošije neko vreme, ali, uz dobar i mudar rad nogu iza bine, na duge staze, možda čak i na srednje, bi moglo da nam bude i bolje, ili bar stabilnije.
Nada niodakle ne beži prva, osim ako sam tako ne odlučiš.
pape92 pape92 12:25 04.04.2013

kako odigrati

Kao i većinu istorijskih odluka kod nas (oduvek), i ovu treba posmatrati u svetlu strategije za opstanak ili dolazak na vlast. Pitanje koje igrači postavljaju nije šta bi bilo dobro za naše društvo (pogotovu jer se odgovor čini teškim) nego kako odigrati. Ako su vladajuće sve redom za jednu od ove dve opcije, udaljuje se mogućnost prevremenih izbora, mada ne sasvim u slučaju da DS bude protiv. Ako su sve stranke na vlasti a pride i DS jednoglasni u izboru jedne od dve opcije, onda je jasno da nema urgente potrebe za prevremenim izborima. Najzanimljivije bi bilo u slučaju da dođe do razlike između stranaka koje su na vlasti. U tom slučaju bi prevremeni izbori bili neminovni, a na njima bi se odlučivalo za koji od dva putića – i koje će stranke da nas sprovedu njime. U svakom slučaju, mislim da će svi igrači doneti odluku u skladu sa predviđanjima u vezi odjeka u tzv biračkom telu, ne samo neposrednog, nego i "dan posle" i kratko i srednjeročnim planovima sa tim u vezi, glede izbora.
Bilo bi mudro da DS izađe sa stavom, tzv „jasnim i nedvosmislenim“, pre nego što to uradi državni vrh, da ne bi bila osuđena na ponavljanje, ili da ne bi bila optužena da namerno kontrira samo kontre radi. Ali, ko još sluša savete
looping looping 12:28 04.04.2013

Re: kako odigrati

Ali, ko još sluša savete

DS nikako. Zato im rejting opada samo tako.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:32 04.04.2013

Re: kako odigrati

Bilo bi mudro da DS izađe sa stavom, tzv „jasnim i nedvosmislenim“, pre nego što to uradi državni vrh, da ne bi bila osuđena na ponavljanje, ili da ne bi bila optužena da namerno kontrira samo kontre radi. Ali, ko još sluša savete

Slažem se.
rage rage 12:50 04.04.2013

Re: kako odigrati

Ali, ko još sluša savete


Misliš?!
zack2jack zack2jack 14:29 04.04.2013

Re: kako odigrati

Bilo bi mudro da DS izađe sa stavom, tzv „jasnim i nedvosmislenim“, pre nego što to uradi državni vrh, da ne bi bila osuđena na ponavljanje, ili da ne bi bila optužena da namerno kontrira samo kontre radi.


..kada bi u DSu znali sta je njihov stav? Onda bi ga verovatno i prvi izneli. Ali izgleda da je veci problem to sto tamo ne znaju sta da misle. Osim sto im je drago sto nisu u kozi ovih na vlasti. Ali ih zato podrzavaju? Pored toga sto je takva poruka bezidejna. Ona je i veoma zabrinjavajuca..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:21 05.04.2013

Re: kako odigrati

Nebojsa Krstic

Slažem se.


i jedino što je Đilas napravio je da sa prezirom poziva vladu da zauzme stav. koji je njegov stav? stvarno odavno niste imali antipatičnijeg lidera.

moj stav je da treba da kapituliramo sada pred zahtevima evrope i odvratnog tačija. dakle da se povučemo sa bojnog polja, poraženi i potučeni, poniženi. sve iskustvo koje imamo prethodnih decenija je da kada je srpska strana insistirala da joj ispune zahteve ostali smo bez ičega.

vrlo ključne su reči dačića da nemamo niti jednog jedinog prijatelja na internacionalnoj areni. kako je to moguće? u takvoj situaciji srbija ne može apsolutno ništa da postigne.
savamala savamala 14:33 05.04.2013

Re: kako odigrati

vrlo ključne su reči dačića da nemamo niti jednog jedinog prijatelja na internacionalnoj areni. kako je to moguće? u takvoj situaciji srbija ne može apsolutno ništa da postigne.


Није то рекао.

Рекао је :"Нажалост, данас немамо ниједну руку која би нам била пружена са запада. Апсолутно нема никавог начина да све оно за шта се залажемо допре до свести оних који данас одлучују о ЕУ и о најважнијим политичким процесима у Европи".

Према његовим речима, наши пријатељи с истока су тренутно удаљени од овог политичког процеса, а "на то је пристала претходна власт, тиме што је у Генералној скупштини УН поднела резолуцију да ЕУ посредује у овим преговорима".

Додуше, није коментарисао да је и он био део претходне власти која је у УН поднела резолуцију коју је наш домаћин Крстић својевремено означио као велику дипломатску победу.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:20 05.04.2013

Re: kako odigrati

Према његовим речима, наши пријатељи с истока су тренутно удаљени од овог политичког процеса, а "на то је пристала претходна власт, тиме што је у Генералној скупштини УН поднела резолуцију да ЕУ посредује у овим преговорима".


i tebi ništa ne govori to što su nam "prijatelji s Istoka" po pravilu jako okrenuti leđima kada ih jako trebamo?
savamala savamala 17:41 05.04.2013

Re: kako odigrati


i tebi ništa ne govori to što su nam "prijatelji s Istoka" po pravilu jako okrenuti leđima kada ih jako trebamo?


Да ли си прочитао ово што пише, мада би то требало да знаш и без ове Дачићеве изјаве. Србија, тј. власт Бориса Тадића, је сама искључила ”пријатеље с Истока” из процеса подносећи резолуцију какву је поднела.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:56 05.04.2013

Re: kako odigrati

pročitao sam. iskreno, ne verujem da neko ukoliko želi da štiti nečije interese pošto mu je, kao, prijatelj, da bi ga sprečio jedan papirić ili nekakva proglašena rezolucijica. činjenica da je Srbija, bez obzira kako na to gledali, ostavljena u najtežem momentu novije istorije potpuno sama samcijata.

kako je moguće, pitam domaćina pošto bi trebao to da zna, da nas je vladavina pro-Zapadnog Borisa Tadića ostavila bez ijednog jedinog prijatelja na međunarodnoj sceni?
reanimator reanimator 18:00 05.04.2013

Re: kako odigrati

Да ли си прочитао ово што пише, мада би то требало да знаш и без ове Дачићеве изјаве. Србија, тј. власт Бориса Тадића, је сама искључила ”пријатеље с Истока” из процеса подносећи резолуцију какву је поднела

Na koji način isključila? Pomenuta rezolucija, koja je, uzgred, neobavezujuća, poziva na dijalog sa prištinom, uz posredstvo EU. Sprono u vezi te rezolucije je što kroz nju mi na neki način sami priznajemo nezavisnost Kosova, tj prestajemo da osporavamo mišljenje medjunarodnog suda pravde da je proglašenje nezavisnosti bilo legalno.
Kakve to veze ima sa pregovorima sada i zašto se Dači uopšte poziva na to? Mi sve u 16 pregovaramo sa Kosovom kao nezavisnom državom i ova sporna pitanja oko ovlašćenja opština na severu nemaju baš nikakve veze sa rezolucijom, pa da neko kao zbog toga ne može da nam pruži ruku.
freehand freehand 19:25 05.04.2013

Re: kako odigrati

i tebi ništa ne govori to što su nam "prijatelji s Istoka" po pravilu jako okrenuti leđima kada ih jako trebamo?

pročitao sam. iskreno, ne verujem da neko ukoliko želi da štiti nečije interese pošto mu je, kao, prijatelj, da bi ga sprečio jedan papirić ili nekakva proglašena rezolucijica. činjenica da je Srbija, bez obzira kako na to gledali, ostavljena u najtežem momentu novije istorije potpuno sama samcijata.

Ček, zar nam treba prijatelj sa Istoka da nas brani od ruke koja nas hrani!?
i ti si se sad našao da im to prebacuješ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:38 05.04.2013

Re: kako odigrati

Kalimero, nije mene hranila nego tebe i tvoje drugare. Mada si se ti na drugoj temi ogradio, kao da si ti oduvek bio castan novinar, dok su drugi primali skupe honorare i uzivali u bahatim zurkama od USAID/CIA love. I za 15 godina nisu nasli za shodno da urade bilo sta za zemlju. "drugare s Istoka" zali Savamala, ne ja. ja zalim da za 15 godina niko od vas nije nasao za shodno da unapredi shvatanja o Srbiji na Zapadu, a imali ste sansu... opet, ne ti, po vlastitim recima, vec bahati drugari iz Bg.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:42 05.04.2013

Re: kako odigrati

ja zalim da za 15 godina niko od vas nije nasao za shodno da unapredi shvatanja o Srbiji na Zapadu, a imali ste sansu... opet, ne ti, po vlastitim recima, vec bahati drugari iz Bg.

Ovo je prilična besmislica. Srbija je u poslednjih 13 godina uradila upravo sve što je mogla na tu temu. Mirila se sa susedima, završila saradnju s Hagom...pokazala potpuno drugačije lice nego devedesetih, tako da su primedbe koje upučuješ apsolutni nonsens i odraz potpunog neshvatanja situacije.

arcins arcins 20:12 05.04.2013

Re: kako odigrati

Nebojsa Krstic
ja zalim da za 15 godina niko od vas nije nasao za shodno da unapredi shvatanja o Srbiji na Zapadu, a imali ste sansu... opet, ne ti, po vlastitim recima, vec bahati drugari iz Bg.

Ovo je prilična besmislica. Srbija je u poslednjih 13 godina uradila upravo sve što je mogla na tu temu. Mirila se sa susedima, završila saradnju s Hagom...pokazala potpuno drugačije lice nego devedesetih, tako da su primedbe koje upučuješ apsolutni nonsens i odraz potpunog neshvatanja situacije.



Ne, gresis, nije uradila nista po pitanju same sebe, da objasni samoj sebi da joj je mesto na zapadu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:24 05.04.2013

Re: kako odigrati

Ne, gresis, nije uradila nista po pitanju same sebe, da objasni samoj sebi da joj je mesto na zapadu.

Ni to nije tačno..proEU stav je bio na preko 70%...
arcins arcins 21:00 05.04.2013

Re: kako odigrati

Nebojsa Krstic
Ne, gresis, nije uradila nista po pitanju same sebe, da objasni samoj sebi da joj je mesto na zapadu.

Ni to nije tačno..proEU stav je bio na preko 70%...


Pro EU stav se tice iskljucivo materijalnog shvatanja. Ono osnovno, a to je "biti", nije menjano i dovelo je do stava pro na manje od 50%.
savamala savamala 21:02 05.04.2013

Re: kako odigrati

Ono osnovno, a to je "biti", nije menjano i dovelo je do stava pro na manje od 50%.


А, шта је то основно, то бити?
mikimedic mikimedic 21:27 05.04.2013

Re: kako odigrati

tj prestajemo da osporavamo mišljenje medjunarodnog suda pravde da je proglašenje nezavisnosti bilo legalno.


medjunarodni sud pravde nije misljenja da je proglasenje nezavisnosti bilo legalno.
mikimedic mikimedic 21:28 05.04.2013

Re: kako odigrati

pročitao sam. iskreno, ne verujem da neko ukoliko želi da štiti nečije interese pošto mu je, kao, prijatelj, da bi ga sprečio jedan papirić ili nekakva proglašena rezolucijica.


naravno da ga ne bi sprecilo. kad bi taj 'branjenik' pokazao iole postovanja prema prijatelju, umesto dupelizanja neprijatelju.
freehand freehand 21:31 05.04.2013

Re: kako odigrati

Kalimero,


To si se ti meni obratio? Sa "Kalimero"?
Ko da sam ti dirao našeg MOSADSeka... A nisam, majke mi.
Nwgo

Mada si se ti na drugoj temi ogradio, kao da si ti oduvek bio castan novinar, dok su drugi primali skupe honorare i uzivali u bahatim zurkama od USAID/CIA love.

Ne znam o čemu pričaš. Na primer, honorari ne mogu biti skupi, sem za onbog ko ih plaća. ja se nikad nisam ograđivao, sem ako ne misliš da vrlo jasno kažem šta jeste i šta nije.
Takođe sam siguran da je ta USAID kinta ičkin dim u odnosu na ono što su nam ti donatori sjebali; pri tom su to što su sjebali sjebali svima, a to što su davali - davali izabranima. ne mali broj njih su, na primer, birani ne bi li završavali poslove koji su im dodeljeni sve ljubeći ruku koja hrani. E jebi ga, ako na njih misliš da nisu završili taj posao za 15 godina - možda to jeste loše za njih/tebe/USA, ali je dobro za Srbiju.

niko od vas nije nasao za shodno da unapredi shvatanja o Srbiji na Zapadu, a imali ste sansu...

a ovo tvoje mi vi ti oni postaje već tragikomično.
Zajedno sa unapređivanjem shvatanja u inostranstvu. O čemu god.
reanimator reanimator 21:46 05.04.2013

Re: kako odigrati

medjunarodni sud pravde nije misljenja da je proglasenje nezavisnosti bilo legalno

Dobro bre, nemoj si sitničav..dali su mišljenje da proglašenje nezavisnosti nije u suprotnosti sa medjunarodnim pravom.
mikimedic mikimedic 21:58 05.04.2013

Re: kako odigrati

Dobro bre, nemoj si sitničav..dali su mišljenje da proglašenje nezavisnosti nije u suprotnosti sa medjunarodnim pravom.


nisam ni najmanje sitnicav, ali me uzasava sa kojom lakocom se prihvataju servirane poluinformacije.

naravno da su dali misljenje da proglasenje nije u suprotnosti sa medjunarodnim pravom.

jer medjunarodno pravo ne regulise proglasenja nezavisnosti, kao sto ne regulise ni recepte za torte.

objavljivanje recepta za tortu na internetu nije u suprotnosti sa medjunarodnim pravom.

ali nije ni u skladu sa njim.

ako treba crtati.
arcins arcins 21:59 05.04.2013

Re: kako odigrati

savamala
Ono osnovno, a to je "biti", nije menjano i dovelo je do stava pro na manje od 50%.


А, шта је то основно, то бити?



Pa recimo biti hriscanin, to bi bar ti trebao da znas sta znaci. Po logici prihvatanja sta neko misli o sebi, u Srbiji ih je, brat-bratu, sa ili bez Kosmeta, ogromna vecina. Docim, u parametrima hriscanstva bi ih pronasao u broju, reda velicine statisticke greske.
reanimator reanimator 22:05 05.04.2013

Re: kako odigrati

nisam ni najmanje sitnicav, ali me uzasava sa kojom lakocom se prihvataju servirane poluinformacije.

Ok, hajde nam onda ti definiši šta smo izbacili iz predloga rezolucije, pa je ista, tako okrenja usvojena u UN? Uostalom, to i nije tema mog komentara. Istim sam hteo da kažem da Dačijevo vadjenje na rezoluciju baš i nema veze sa životom.
savamala savamala 22:07 05.04.2013

Re: kako odigrati

Pa recimo biti hriscanin, to bi bar ti trebao da znas sta znaci. Po logici prihvatanja sta neko misli o sebi, u Srbiji ih je, brat-bratu, sa ili bez Kosmeta, ogromna vecina.


Не разумем. Да ли хоћеш да кажеш да нисмо довољно хришћани? У чему је фора?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 05.04.2013

Re: kako odigrati

Pa recimo biti hriscanin, to bi bar ti trebao da znas sta znaci. Po logici prihvatanja sta neko misli o sebi, u Srbiji ih je, brat-bratu, sa ili bez Kosmeta, ogromna vecina. Docim, u parametrima hriscanstva bi ih pronasao u broju, reda velicine statisticke greske.


Jbt čitam ovo i ne mogu da verujem!

Pa zar je na ovo spala argumentacija zagovornika EU, "evropskih vrednosti", Srbije na zapadu?

Nekada je bre prštalo od argumenata koje je stvarno bilo teško osporiti, a sad čitamo ovo ništa.

Zagovornici potpisa kažu da bi Srbija "napredovala na evropskom putu" a teško da sastave dve suvisle rečenice koje objašnajvaju to napredovanje. Čuvene "evropske vrenosti" spadoše na "biti hrišćanin".
Da li to na blogu više ne pišu oni koji mogu suvislije da zastupaju stavve EU entuzijasta, ili je te stavove stvarno teŠko (nemoguće?) braniti jačim argumentima?

StEtOc|nA StEtOc|nA 22:22 05.04.2013

Re: kako odigrati

hoochie coochie man

Jbt čitam ovo i ne mogu da verujem!

Pa zar je na ovo spala argumentacija zagovornika EU, "evropskih vrednosti", Srbije na zapadu?

Nekada je bre prštalo od argumenata koje je stvarno bilo teško osporiti, a sad čitamo ovo ništa.

Zagovornici potpisa kažu da bi Srbija "napredovala na evropskom putu" a teško da sastave dve suvisle rečenice koje objašnajvaju to napredovanje. Čuvene "evropske vrenosti" spadoše na "biti hrišćanin".
Da li to na blogu više ne pišu oni koji mogu suvislije da zastupaju stavve EU entuzijasta, ili je te stavove stvarno teŠko (nemoguće?) braniti jačim argumentima?


Pa jbg, prvi ste počeli sa srpskim svetinjama, ognjištima, carstvom nebeskim i ostalom apstraktnom argumentacijom tako da je ovo samo tuk na luk...

Pritom se samo vezujem na tvoj komentar, ove pre toga ne razumem ni sam a jesam pro EU.
freehand freehand 22:35 05.04.2013

Re: kako odigrati

StEtOc|nA
hoochie coochie man

Jbt čitam ovo i ne mogu da verujem!

Pa zar je na ovo spala argumentacija zagovornika EU, "evropskih vrednosti", Srbije na zapadu?

Nekada je bre prštalo od argumenata koje je stvarno bilo teško osporiti, a sad čitamo ovo ništa.

Zagovornici potpisa kažu da bi Srbija "napredovala na evropskom putu" a teško da sastave dve suvisle rečenice koje objašnajvaju to napredovanje. Čuvene "evropske vrenosti" spadoše na "biti hrišćanin".
Da li to na blogu više ne pišu oni koji mogu suvislije da zastupaju stavve EU entuzijasta, ili je te stavove stvarno teŠko (nemoguće?) braniti jačim argumentima?


Pa jbg, prvi ste počeli sa srpskim svetinjama, ognjištima, carstvom nebeskim i ostalom apstraktnom argumentacijom tako da je ovo samo tuk na luk...

Pritom se samo vezujem na tvoj komentar, ove pre toga ne razumem ni sam a jesam pro EU.

Problem je, očiglednon u patronatu USA i hiperdominaciji Nemačke u EU, u definisanju prioriteta koje je takva EU stavila sebi u zadatak, i ponude koja se ne prihvata, koju Srbiji serviraju već 12 godina a sve oštrije i nabusitije.

Mislim, šta reći o namerama organizacije koja ti pošalje Jelka Kacina kao svog predstavnika?!

A da, i ja sam pro EU, uglavnom.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:39 05.04.2013

Re: kako odigrati

Mislim, šta reći o namerama organizacije koja ti pošalje Jelka Kacina kao svog predstavnika?!

Prav za prav nije EU poslala tog morona, nego EP...a to je ipak šarena skupina manje važnih pojedinaca.
mikimedic mikimedic 22:48 05.04.2013

Re: kako odigrati

Ok, hajde nam onda ti definiši šta smo izbacili iz predloga rezolucije, pa je ista, tako okrenja usvojena u UN?


izbacena je konstatacija da generalna skupstina smatra da je unilaterlalna secesija neprihvatljiv cin, i zahtev generalne skupstine da generalni sekretar pokrene pregovaracki proces na osnovu takve konstatacije.

umesto toga, dupelisci su pristali na rezoluciju koja izbacuje osudu secesije, konstatuje misljenje medjunarodnog suda pravde i poziva evropsku uniju da pokrene pregovore o necemu.

za prvobitnu verziju su imali vecinu daleko vecu od potrebne, ali bez evropske unije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 05.04.2013

Re: kako odigrati

Pa jbg, prvi ste počeli sa srpskim svetinjama, ognjištima, carstvom nebeskim i ostalom apstraktnom argumentacijom tako da je ovo samo tuk na luk...


Ma nisam ja sigurno počeo sa srpskim svetinajma, meni te fraze o ognjištima i svetinajma idu po nervima oduvek, ali nisam sada važan ja.
Baš zato što su protivnici EU kao argumente koristili to o ognjištima, svetinjama i srpskoj nejači, bliža mi je bila ona strana koja je operisala jačim, konkretnim argumentima.
Sada i oni spadoše na "hriščanstvo".

Biće da su im argumenti izbijeni ir ruku, a nisu im ih izbili oni što pričaju o svetinajma.
Evropa se sama potrudila da ih obezargumentuje izgleda.

I kad se već izjašnjavamo, i ja sam pro EU, još uvek, valjda.
mikimedic mikimedic 22:52 05.04.2013

Re: kako odigrati

Prav za prav nije EU poslala tog morona, nego EP...a to je ipak šarena skupina manje važnih pojedinaca.


a ep nije institucija eu

boze kakvi su nam sve poznavaoci vodili ovu zemlju...


StEtOc|nA StEtOc|nA 22:52 05.04.2013

Re: kako odigrati

freehand

Problem je, očiglednon u patronatu USA i hiperdominaciji Nemačke u EU, u definisanju prioriteta koje je takva EU stavila sebi u zadatak, i ponude koja se ne prihvata, koju Srbiji serviraju već 12 godina a sve oštrije i nabusitije.

Mislim, šta reći o namerama organizacije koja ti pošalje Jelka Kacina kao svog predstavnika?!

A da, i ja sam pro EU, uglavnom.



Ok, sve to stoji, i bloody USA i bloody Švabija i bloody Jelko (mada mi je ovo sa Jelkom ipak nekako kosmička pravda - kao vi nama Jeremića eto vama Jelka).

Ali trenutno se dešava jedna jako opasna stvar, već viđena u prošlosti. Servira nam se da hučemo i bučemo o nečemu o čemu nemamo pojma, samo još fali istorijski referendum na kome ćemo reći istorijsko NE sa 106.3% glasova. Mislim, šta mi to sad treba da potpišemo i da predamo na tacni a da već nismo dali? Suverenitet? Državne institucije? Marka Jakšića? Šta su to tako šokantno čuli Vučić, Dačić i Toma (mada Toma beše reko da je Priština popustila?) u Briselu da niko od nas o tome ne sme da zna ništa osim da je strašno?

EDIT: Zašto Tači može da ode da obavesti svoju skupštinu o toku pregovora a ovi naši ne mogu našu?
milojep milojep 22:56 05.04.2013

Re: kako odigrati

Nebojsa Krstic
Mislim, šta reći o namerama organizacije koja ti pošalje Jelka Kacina kao svog predstavnika?!

Prav za prav nije EU poslala tog morona, nego EP...a to je ipak šarena skupina manje važnih pojedinaca.


E kada bi i Srbiju neko gledao kao Srbiju a ne kao skup morona.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:57 05.04.2013

Re: kako odigrati

boze kakvi su nam sve poznavaoci vodili ovu zemlju.

U tebi vidim izvanredan potencijal za bavljenje politikom. Što se ne aktiviraš? Šteta da rasipaš talenat po blogovima.
arcins arcins 23:09 05.04.2013

Re: kako odigrati

savamala
Pa recimo biti hriscanin, to bi bar ti trebao da znas sta znaci. Po logici prihvatanja sta neko misli o sebi, u Srbiji ih je, brat-bratu, sa ili bez Kosmeta, ogromna vecina.


Не разумем. Да ли хоћеш да кажеш да нисмо довољно хришћани? У чему је фора?


Pokusao sam da ti plastificiram pojam "biti", a to dovoljno, ne postoji u hriscanstvu, ili jesi ili nisi. Ne mislim da smo samo mi takvi. Od Mlrd. i kusur hriscana u svetu, Mlrd. i deo kusura nisu hriscani, odn. jesu u pokusaju.
To sam teo kasti kod Nebojse. Kulturolosko-religijsko-filozofsko-geografski, kako god hoces, pripadamo zapadu. Nazalost, veci deo od tih 70% pro EU je percipiralo tu istu EU kao kasicu prasicu
Za tih 13 godina, a bio bih slobodan da kazem 20, religija je nadvladala racio i vukla nas na istok, istok kao geografsku odrednicu. Pre toga, drustveno uredjenje je to isto radilo. Poceli smo, odn. nastavili da se druzimo sa Kinom, Indijom, nesvrstanima, Latino Amerikancima, da brljamo po komsiluku i da se vratimo na izvor, odakle vode dva putica.
Da skratim.
Dosao je mlinar i rekao nam "Or my way or the high way"
mikimedic mikimedic 23:12 05.04.2013

Re: kako odigrati

U tebi vidim izvanredan potencijal za bavljenje politikom. Što se ne aktiviraš? Šteta da rasipaš talenat po blogovima.


posedovanje elementarnog znanja o eu ne bih nazvao talentom. mada, kad vidim sta oni koji su vodili ovu zemlju smatraju talentom za bavljenje politikom...


savamala savamala 23:20 05.04.2013

Re: kako odigrati

To sam teo kasti kod Nebojse. Kulturolosko-religijsko-filozofsko-geografski, kako god hoces, pripadamo zapadu. Nazalost, veci deo od tih 70% pro EU je percipiralo tu istu EU kao kasicu prasicu


Да, разумем шта хоћеш да кажеш. Међутим, истом том на западу, на овај начин, како то ти представљаш, смо припадали и у првом и друго светском рату па су нас таманили. Да не идемо пре два века, у доба првог српског устанка, кад нас је исти тај Запад, из све снаге, гурао у Турску, која и није нека хришћанска земља, признаћеш. Није проблем у перцепцији.
freehand freehand 23:24 05.04.2013

Re: kako odigrati

(mada mi je ovo sa Jelkom ipak nekako kosmička pravda - kao vi nama Jeremića eto vama Jelka).

A ne!
Oni su prvi počeli.

Ali trenutno se dešava jedna jako opasna stvar, već viđena u prošlosti. Servira nam se da hučemo i bučemo o nečemu o čemu nemamo pojma, samo još fali istorijski referendum na kome ćemo reći istorijsko NE sa 106.3% glasova. Mislim, šta mi to sad treba da potpišemo i da predamo na tacni a da već nismo dali? Suverenitet? Državne institucije? Marka Jakšića? Šta su to tako šokantno čuli Vučić, Dačić i Toma (mada Toma beše reko da je Priština popustila?) u Briselu da niko od nas o tome ne sme da zna ništa osim da je strašno?

EDIT: Zašto Tači može da ode da obavesti svoju skupštinu o toku pregovora a ovi naši ne mogu našu?

Ne dešava se ništa trenutno, to je problem. Ovo je kontinuitet. Pre jedno godinu ili dve na jednom od blogova napisao sam da Srbiju i njenu vlast teraju da se ponaša kao pacov sateran u ugao, izbezumljen od straha i bez ikakvog izbora sem da ujeda dok ne bude zgažen.
Tada mi to nije bilo jasno i sada mi nije jasno.
I takođe sam nekoliko puta napisao da nam je izbor (tada bio i sada je) da klimamo glavom i u isto vreme odmahujemo. Da, hoćemo u EU, ne ne možemo tako da potpišemo kapitlaciju i vazalstvo.
Ne da nećemo. Ne možemo.
Niko ne može. Ni Žarko Korać ne bi mogao da nešto sutra dođe u poziciju da odlučuje.
Tri predsednika i pet Vlada nije moglo.
Neće moći ni neka buduća, sem ako ne bude opet bembanja, i to ozbiljnog i ako ne bude potpuno marionetska.
Ali bi i to vodilo u teško unutrašnje polomije i izgibenije.

A najveće njesra je - šta?
Što nam samo malo pozitivnog podstreka i ohrabrivanja (ne američkog, Rikerovog, nego pravog) treba, malo samo optimizma da napravimo ozbiljan korak napred. Zrela je Srbija i zreo je narod da se menja.
Ali ebiga.

savamala savamala 23:26 05.04.2013

Re: kako odigrati

Što nam samo malo pozitivnog podstreka i ohrabrivanja (ne američkog, Rikerovog, nego pravog) treba, malo samo optimizma da napravimo ozbiljan korak napred.


Који други, осим америчког, постоји?
bluestar bluestar 23:42 05.04.2013

Re: kako odigrati

Nebojsa Krstic
Mislim, šta reći o namerama organizacije koja ti pošalje Jelka Kacina kao svog predstavnika?!

Prav za prav nije EU poslala tog morona, nego EP...a to je ipak šarena skupina manje važnih pojedinaca.



A nekoliko nas blogera smo vam predlagali da morona proglasite "persona non grata". Niste nas poslusali. Drago mi je da ovim priznajete gresku. Nije on bas tolika faca u Evropi, kakvim su ga nasi poltronski mediji napravili.
freehand freehand 23:47 05.04.2013

Re: kako odigrati

Nije on bas tolika faca u Evropi, kakvim su ga nasi poltronski mediji napravili.

Nije on nikakva faca, odande su ga i šutnuli, ja mislim, samo da ga tamo ne gledaju.

Al zamisli ti koja smo mi rupčaga kad je za nas faca i takav kakav je.

I btw, a istine radi - mislim da nisam pročitao ni jedan Krstićev blagonaklon komentar o signor Kazoinu.
Dapače.
arcins arcins 23:51 05.04.2013

Re: kako odigrati

savamala
To sam teo kasti kod Nebojse. Kulturolosko-religijsko-filozofsko-geografski, kako god hoces, pripadamo zapadu. Nazalost, veci deo od tih 70% pro EU je percipiralo tu istu EU kao kasicu prasicu


Да, разумем шта хоћеш да кажеш. Међутим, истом том на западу, на овај начин, како то ти представљаш, смо припадали и у првом и друго светском рату па су нас таманили. Да не идемо пре два века, у доба првог српског устанка, кад нас је исти тај Запад, из све снаге, гурао у Турску, која и није нека хришћанска земља, признаћеш. Није проблем у перцепцији.


Pa ne bih se bas slozio da nas je zapad tamanio u WWI i WWII, vise nekako istaknuti pojedinci iz copora, medjutim tamanili su se i medjusobno u ozbiljnim razmerama. Da ne pominjem da su se dva istaknuta clana zapada tamanili medjusobno ceo vek. Kada nas je zapad gurao k' Turcima, oni su vec bili ovde nekoliko vekova. I dalje sam pri tome da nam je mesto u tom coporu i nigde drugde.
savamala savamala 00:02 06.04.2013

Re: kako odigrati

Pa ne bih se bas slozio da nas je zapad tamanio u WWI i WWII, vise nekako istaknuti pojedinci iz copora, medjutim tamanili su se i medjusobno u ozbiljnim razmerama.


Сада смо у проблему, не слажеш се са чињеницама. Тешко је наставити.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:03 06.04.2013

Re: kako odigrati

Ne znam o čemu pričaš. Na primer, honorari ne mogu biti skupi, sem za onbog ko ih plaća. ja se nikad nisam ograđivao, sem ako ne misliš da vrlo jasno kažem šta jeste i šta nije.
Takođe sam siguran da je ta USAID kinta ičkin dim u odnosu na ono što su nam ti donatori sjebali; pri tom su to što su sjebali sjebali svima, a to što su davali - davali izabranima. ne mali broj njih su, na primer, birani ne bi li završavali poslove koji su im dodeljeni sve ljubeći ruku koja hrani. E jebi ga, ako na njih misliš da nisu završili taj posao za 15 godina - možda to jeste loše za njih/tebe/USA, ali je dobro za Srbiju.



аха видим, изузетно је добро за Србију, просто пршти Србија од добрости и благостања. можеш мало прецизније, шта је сјебано, где су сада ти људи који су "завршавали послове све љубећи руке". да ли си ти тада реаговао овако оштро као што се прсиш са мном - ми из нот ан енеми, џаст ту римајнд ју.
Ovo je prilična besmislica. Srbija je u poslednjih 13 godina uradila upravo sve što je mogla na tu temu. Mirila se sa susedima, završila saradnju s Hagom...pokazala potpuno drugačije lice nego devedesetih, tako da su primedbe koje upučuješ apsolutni nonsens i odraz potpunog neshvatanja situacije.


па добро, ја и јесам код тебе на блогу да схватим ситуацију, али изузев неких општих места, "били смо добри и фини", не видим неко објашњење ситуације... а интересује ме, искрено, јер сам понекад у ситуацији да могу да објашњавам странцима. како је могуће да Србија друкчег лица данас не може да "уновчи" за преговарачким столом апсолутно ништа, већ нам убица Срба, све скупа са Европом, са Ештонком која јури цртицу у свом ЦВ-ју, поставља ултиматуме као да смо некаква банана република? најозбиљније те питам, као човека који разуме ситуацију - не као политичара.


A najveće njesra je - šta?
Što nam samo malo pozitivnog podstreka i ohrabrivanja (ne američkog, Rikerovog, nego pravog) treba, malo samo optimizma da napravimo ozbiljan korak napred. Zrela je Srbija i zreo je narod da se menja.
Ali ebiga.


је л' ти видиш ову снагу у себи? ја видим само резигнацију код тебе, јед, огорченост, повређеност...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana