Društvo| Filozofija| Kultura| Zabava| Život

Estetičari, etičari, pa religiozni

Milan Novković RSS / 13.03.2013. u 12:36

CommunicationIlusion270.jpg(blog posvećen našem prijatelju Treneru, a od stila ne smem da odstupam da se Free ne bi naljutio)

    Q: Šta ovom skupu vertikala u naslovu, horizontalno postavljenim, daje stabilnost?

    A: Horizontalno armiranje

E sad, dobro, mnogi od nas se gube u horizontalama pošto su se tamo, nama muškarcima nedokučivim putevima, našle i „klimakterične osvetoljubive zene", mimo svake logike, naravno, ali tamo su i integritet, znanje, poštenje, niti mnogih istina i slične „programske" konstrukcije pa se pre ili kasnije provučemo i po nekom horizontalnom putiću.

Mnoge od nas proces tog horizontalnog kretanja podseća na onu malu decu iz viktorijanskog doba koja su sa pet godina u rudnicima, u mrklom mraku provlačila prazne vagone. Morala su da budu mala deca pošto su tuneli bili uski. Radilo se prošireno radno vreme, odmaralo nedeljom.

I pored svog napornog posla u jezivim uslovima na pitanje šta im je bilo najteže klinci su često odgovarali: „mrak, mrkli mrak".

 

E sad, u manje istraženim regionima najjeftinije estetike svi smo se ponekad našli u „ja ga krstim a on prdi" ćošku, u obe uloge, al kod većine pamet brzo pobedi pa odemo u drugu kafanu, još uvek u toj jednoj vertikalnoj ravni. Tu ne bi trebali da operišu „tuneli", nego „tunelčići", u toj prvoj vertikalnoj ravni, valjda nije baš toliki izazov saslušati druge pa razmisliti malo. Ok, ne mora baš danas da se razmišlja, ili sutra, al bar prekosutra ili tu negde.

Ja mislim da je veliki deo problema to što mi žarko želimo i sledeće dve stvari u životu - da otkrijemo „istinu", pa da je „uteramo" drugima (to je ono kao uterivanje pravde, ne ništa bezobrazno), praštali ti drugi ili ne, po svaku cenu pošto istina nema cenu.

Tako, ovo je obrazac za Trenera i bratiju koji malo lutaju po internetu da pred koncentrovanijim publikumom „uteraju" svoje psihoanalitičke i ostale kapacitete, sposobnosti i istine, po svaku cenu, beskompromisno, uz staru, novu, PP i ostalu podršku što ljigavih što blentavih „xe xe" umetnika ili viših „mislioca" „he he he" senzibiliteta.

Ps: Majka bi me se možda odrekla što sam odstupio od književnog Prigrevačkog, al znam da je Free ponosan :-)



Komentari (229)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Biljana 77 Biljana 77 14:35 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

reanimator
na ovom blogu je retko viđena hrabrost da se javno istupi pred celom svitom i kaže: taj i taj me namagarčio, a u cilju da se obaveste potencijalne žrtve i zadovolje dosadašnje raskrinkavanjem prevaranta.

Naprotiv, ta vrsta "hrabrosti" je često vidjana. Osnovni problem koji onemogućava bilo kakvu konstruktivnu diskusiju je činjenica da se strane zauzimaju po potrebi, uglavnom na osnovu ličnih odnosa, a ne na osnovu stavova i principa.


Kad ti ostaviš ovako ozbiljan komentar, jasno je da je đavo odneo šalu.
reanimator reanimator 14:39 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Kad ti ostaviš ovako ozbiljan komentar, jasno je da je đavo odneo šalu

Kada na ovako turbulentnom blogu grabiš ka 200 , onda ostavljaš i ozbiljne i neozbiljne, čisto da održiš tenziju
Domazet Domazet 17:07 15.03.2013

Mala ispravka ako dozvolish...

reanimator
na ovom blogu je retko viđena hrabrost da se javno istupi pred celom svitom i kaže: taj i taj me namagarčio, a u cilju da se obaveste potencijalne žrtve i zadovolje dosadašnje raskrinkavanjem prevaranta.

...Osnovni problem koji onemogućava bilo kakvu konstruktivnu diskusiju je činjenica da se strane zauzimaju po potrebi, uglavnom na osnovu ličnih odnosa, a ne na osnovu stavova i principa.

...lichni odnosi postaju 'stavovi'.

Ono shto je meni jako interesantno je sa kojom lakocom sujeta i lichne pizme preskachu razgranichenja koja je pomenuo Alselone a pred kojima (razgranichenjima) razum stoji kao ukopan.
katatonicar katatonicar 10:29 15.03.2013

ja samo da kazem

volim Visnju

onako, na prazno
mislim, nista ne trazim zauzvrat
reanimator reanimator 13:11 15.03.2013

...

200
Goran Vučković Goran Vučković 13:13 15.03.2013

Blog za brisanje

Nepredviđeno zađosmo u neka brda
u brdima naiđosmo na bistru vodu
ugledasmo u bistroj vodi naša lica
i iznenada briznusmo u plač.
Biljana 77 Biljana 77 13:41 15.03.2013

svako čudo za tri dana,

a poneko i duže.
Već danima mi se ovo povlači i nekako sam odolevala porivu da se javljam. Iz raznih razloga -
1. nikog od aktera priče ne poznajem sem Višnje, a i nju vrlo površno ako je to nekome bitno (izgleda da je sve svima bitno - pa eto brčkale smo se na Adi sa decom jednom, dakle znam kako izgleda u kupaćem, mislim, ako je i to nekome btino);
2. nemam pojma ko je i da li je zaista koga prevario i za koliki komad srca ili količinu kinte, niti imam razloga da bilo kome verujem/ne verujem;
3. ni sa kim od aktera priče na blogu nisam imala neke specijalne kleševe (osim sa Višnjom pošto je najprisutnija od pomenutih, a ume da mi izvuče živac samo tako, isto kao i osmeh uostalom), a vidim da je to jedan od glavih motiva za opredeljivanje.
Tako da o celoj priči oko prevare neću da sudim, a stvar je dovoljno ozbiljna i mislim da će jedna ili druga strana morati da se opravda pred nekom institucijom pozvanijom od bloga... Mi ovde možemo samo virtuelno da sipamo katran i perje ili da slažemo grančice, šta ko voli... nije da bi bilo prvi put.

Ono što me je povuklo da se javim jeste jedan interesantan obrazac ponašanja koji ne govori toliko o blogu, koliko o ovom našem nesrećnom društvu.

Imamo blog - Višnjin kod njanje, gde se jedna blogerka našla pozvanom da upozori ostatak blogopučanstva na prevaranta. Reakcija ima ovakvih i onakvih, zavisno od toga da li joj se veruje ili ne veruje.

Zanimljivo da čak i oni koji veruju u priču o emotivnom i finansijskom iskorišćavanju Višnjine prijateljice odbijaju da veruju u iskorišćavanje Milana preko priče o potrebnoj operciji zbog negovanja oca ( a ne vezano za štampanje knjige, za koje uostalom i Milan sam nigde nije rekao da se smatra prevarenim). Zašto? Jer je lako nasamariti usamljenu ženu željnu posebnosti. OK, malo je šovinistički i priprosto, al' ima nas raznih.

Zatim ima onih koji ne veruju da se radi o prijateljici već da Višnja osvetoljubivo vitla blogom ne bi li vratila milo za drago nevernom pesniku. Može biti (koga briga, odrasli su ljudi). Poenta Višnjine priče (a svoju ulogu u svemu sama je ispričala, nije da je morala) jeste da upozorava na predatora. Otkrivajući detalje prepiske&razgovora Višnja je otkrila (i upozorila) potencijalne mete, pre svega (same) žene sa malom decom koje su realno najranjivije jer su usamljene, pretrpane obavezama i sa malo prilika za socijalne kontakte. Kao takve, sjajna su prilike za žvaku o posebnosti na koju su mnoge blogerke uzvišeno pljunule. (Već 18 godina nisam sama i nisam bila u prilici da me neko saleće na taj način, pa ne mogu da sudim, ali ne verujem da bih u drugim okolnostima bila tako uzvišeno nedodirljiva).
I tu dolazimo do onih koji su mi lično najzanimljiviji, a ima ih i muških i ženskih, koji ne dovode u pitanje da je iskorišćavanja (emocionalnog i finansijskog) bilo. I kojima je to sasvim u redu. Ja ne znam u kojim moralnim i uopšte životnim ravnima se kreću ljudima kojima je to sasvim ok kao modus vivendi, kojima je čak simpa što se neko eto snalazi... Čisto da okrenemo situaciju, da se neko žensko tako snalazi, ne bi bila ni pesnikinja, ni zanimljiva, ni snalažljiva već kučka, sponzoruša, bezosećajna.
freehand freehand 15:02 15.03.2013

Milane Novkoviću

ja bih ovo zamandalio.
Niko više ništa novo reći neće, samo će centrifuga da radi sve brže.
docsumann docsumann 15:47 15.03.2013

Re: Milane Novkoviću

freehand
ja bih ovo zamandalio.
Niko više ništa novo reći neće, samo će centrifuga da radi sve brže.


objection!

ima novih momenata:

pazi, šta se dešava kada bi na primer osobu A upitao - da li ćeš na ovo pitanje odgovoriti sa Ne?

ako je osoba A ona koja stalno govori istinu (T) ili ona koja stalno laže (L) onda neće biti u stanju da odgovori na ovo pitanja.
dakle ako bude u stanju da odgovori ili sa Da ili sa Ne, svejedno, onda je ona R.


P.S. na ovu postavku me inspirisala upravo jacHa, opisujući moj raniji pristup kao Raselov paradoks, mada ja mislim da on to nije, ali ovaj zato jeste (inteciono)
jacHa. jacHa. 16:06 15.03.2013

reductio ad absurdum


pazi, šta se dešava kada bi na primer osobu A upitao - da li ćeš na ovo pitanje odgovoriti sa Ne?

bjutiful!
biliv or not, sinoć sam razmišljala o budalaštini koju sam napravila pišući da je ono raselov paradoks. naravno da nije! nije svaki paradoks raselov. (meni je još lepši i jednostavniji rišarov paradoks) htela da ti pišem, pa zaboravila!
alselone alselone 16:17 15.03.2013

Re: Milane Novkoviću

ja bih ovo zamandalio.


Nikako!

Ovakav violence i gore na blogu nismo imali dugo. Pogledaj kakvi se sve likovi skupljaju. Milan razgoni Turke na buljuke, al naviru novi. Ni do 500 komentara nismo stigli. Polako.

Ja pecem sedmu turu kokica. Nemoj nam sad pokvariti, akobogaznas.

jacHa. jacHa. 16:22 15.03.2013

Re: Milane Novkoviću

Ni do 500 komentara nismo stigli.

ja molim moderaciju da urgira gde treba da se po strani vidi bar 500 komentara.
alselone alselone 16:24 15.03.2013

Re: Milane Novkoviću

ja molim moderaciju da urgira gde treba da se po strani vidi bar 500 komentara.


Moglo je u starim danima, pomocu neke Maksine fore.

Al bilo bi lepo, ima se bolji pregled celog fajta.
docsumann docsumann 16:34 15.03.2013

Re: Milane Novkoviću

alselone
ja molim moderaciju da urgira gde treba da se po strani vidi bar 500 komentara.


Moglo je u starim danima, pomocu neke Maksine fore.

Al bilo bi lepo, ima se bolji pregled celog fajta.



ko neki kineski svitak od 20 metara.
Unfuckable Unfuckable 19:52 15.03.2013

Re: Milane Novkoviću

Ja pecem sedmu turu kokica. Nemoj nam sad pokvariti, akobogaznas.

slažem se (by Krlo)
ja, iskreno, čekam da, kao novoproklamovani gej, saznam šta sam i koliko nasilovao bosanskih domaćica po Srebrenici
trener92 trener92 15:25 15.03.2013

Kagemuša



Poštovani Milane, znaš kako postoji ono pravilo, da kada ljudi neku situaciju predstave realnom, ta situacija postaje realna po svojim posledicama.

Pošto je diskusija ? na ovom blogu poprimila dramatičan tok ( po mom mišljenju) da ne kažem da je postala više nego bezobrazna, da ne upotrebim neku težu reč, a što se odnosi na opisivanje moje “uloge” u slučaju protiv barona Čehranova,tako bih želeo a postoji potreba da se razjasni, sa moje tačke gledišta , navedenog kao sukrivca, odnosno kao saučesnika u ovome, da razjasnimo nekoliko stvari, a želeo bih da se i ti izjasniš o tome, koliko god to izgledalo nepotrebno.

Postavljanjem ovog bloga

( verujem nenamerno, odnosno da si imao najbolje namere koje si obrazložio, vidiš i ja mogu da poverujem nešto) , iako si naveo da je dovođenje mog pisanja u vezu samo banalan povod, iako smo to razjasnili u privatnoj prepisci,

mene si postavio u nezavidnu situaciju, odnosno na stub srama, što je za posledicu, (i ne želim da poverujem da je neki drugi motiv u pitanju)

izazvalo analizu mog karaktera, i rezultiralo nizom ličnih gnusnih uvreda na moj račun, mentalnog stanja - zdravlja i takođe samim tim, me poistovetilo sa likovima o kojima je reč. Likovima , prevarantima, šanerima, I da ne nabrajam

( za tekst nalaziš opravdanje, motiv u činjenici da je izazvano mojim pisanjem kako kažeš negde okolo, a koje je zasnovano na mojim pogrešnim pretpostavkama. I to sam pokušao da objasnim, i objasnio.

Ali očigledno malo njih želi da protumači ono što sam pokušao da objasnim i da mi odgovori na neka pitanja. Osim, što si ti to uradio , i u razmeni privatnih poruka, na čemu ti se zahvaljujem.

Pre svega

Insisitirao sam na činjenicama vezanim za incijalni blog kod njanje.

I sada ću po ko zna koji put, da ponovim, a smatram da imam pravo na to
samimim tim što sam ovde istaknut kao uzorak koji treba da bude opisan i procenjen od strane ljudi koje inače ne poznajem , osim sa bloga,

( osim nekolicine van bloga, da budem precizan), postavljen sam u isti kontekst sa i čak , optužen za udruženi zločinački poduhvat, jer po proceni,

ja sam

diskreditovan na najgrublji i najružniji način, vrlo bezobrazan način i nedopustiv po mom miljenju .

( a ne ono što sam napisao i izrazio sumnju i rezervu na izvesne informacije koje sam imao priliku da pročitam na inicijalnom blogu kod njanje I to jasno I glasno obrazložio I zatražio odgovore).

Mogu da razumem da je neko bio izazvan onim što sam napisao i izrazi koje sam upotrebio, žargonski kao opis, ili pežorativno, a kako bih objasnio moje viđenje te nimalo razjašnjenje situacije koja nam je prezentovana. Računao sam na mogućnost kako svi ostali, a tako i ja da mogu na taj način da izrazim;

naravno mislim na izraze:

“Ja pozdravljam xxxxx ispovest zbog jedne stvari, jer nam je ( verujem da mi ovo neće prebaciti) opisala svoju avanturu svesno riizikujući da neko definiše (i ne samo kod nje) kao potez dostojan jedne naivne kokoške, guske-lujkače.”)

citat” –
ovo xxxx x je ime blogerke koja te je kao autora zamolila da obrišeš sve koji se obrate njoj direktno, pa ću to ispoštovati i neću pominjati njeno ime



Ali je taj fragment upotrebljen u svrhu predstavljanja mene kao mentalno obolelog, manje od osobe, i uz to još niz prilično grubih kvalifikacija na moj račun, direktnim uvredama. A samo iz razloga jer nisam upotrebio izraze, kao što su lakoverne, naivne, lakomislene. A takođe i sam taj izraz je istrgnut iz celog konteksta, ali o tome je zaista nepotrebno više trošiti prostor.

“!Klimakterična”, nije izraz koji sam upotrebio, to je nečija (xxxxx) interpretacija koja mi je podmetnuta.

Da navedem

i još jednom da ponovim, po ne znam koji put, navodiš da je svrha ovog bloga upozorenje o postojanju prevaranta, o velikoj mogućnosti da neko bude prevaren.

Ni jednom jedinom rečju nisam osporio da takva mogućnost postoji, u tu svrhu sam i postavio film, (“Ma nije on takav” sa Bjelogrlićem, ali očigledno da niko nije ni pogledao film).

Motiv mog javljanja na njanjin blog kao i kod tebe, samo sa dodatnom potrebom koju sam ovde još jednom objasnio,
je činjenica da sam bio deo ovog blogo društva i samim tim upoznao osobu o kojoj se govori. Kao i tebe i mnoge druge. I samim tim, želeo da se uverim u istinitost tvrdnji koje su izrečene.

U tu svrhu i posle toliko vremena ( nekoliko dana) ja prepoznajem samo jedan konkretan dokaz, da je on taj kako se tvrdi, tvojim ( opet ) svedočenjem, koje sam imao priliku da pročitam o njegovom ocu.

Da je pokušao na taj način , na prevaru da isposluje od tebe novaca za neke sopstvene potrebe.

Znači pokušao je, da te prevari.
I ostavljaš mogućnost da zatražimo mejl,( ili vašu prepisku) kao potvrdu toga. To je jedino i nešto konkretno što može biti dokaz o njegovim aktivnostima. I to saznajem na tvom blogu, odnosno u privatnoj prepisci koju smo imali pre ovoga.

Dakle, nakon što je njanja zatvorila svoj blog.

Sve ostalo što se navodi, nema nikakve veze ni argumentacije koje bi išle u prilog tvojoj tvrdnji.

Ne kažem, ( ponavljam opet) da tvoja tvrdnja nije tačna, samo analziram ono što mi je predočeno. U istom tonu, sa istom svrhom, si odgovorio da si "olakšan" za 1000 evra, a da bi predočio kakav si imao kontakt, odnos sa baronom.

Dozvoli da izrazim rezervu povodom opisa tog tvog čina, kao milosrdno ( ukoliko sam loše razumeo – opet, molim te da ovo onda ne uzimaš u obzir).

Iako si i sam rekao da ti nije prvi put da pomažeš nekome, a i pisao na nekoliko postova, koje sam imao priliku da čitam i podsticao mnoge za privatno preduzetništvo ideje, itd.,
za mene bi to bio prlično nelogičan korak ukoliko ne postoji neka korist iz toga koja može da se dobije.
Naime, polazim od rezona koji bih imao u situaciji sa toliko novaca.

Koliko sam razumeo ti si sponzorisao štampanje knjige. Ja zaista nisam upućen u relacije koje postoje između nekog sponzora i izdavačke kuće odnosno, autora i ko je sve tu uključen.

Predpostavljam da postoje neke obaveze koje iz toga proističu, ( kažem ne znam, nagađam).

Moj rezon bi bio, ako ne materijalna korist, onda bar neka vrsta promocije ili već ne znam šta. Postoje pisci ovde na blogu koji imaju takve odnose, pa mogu da objasne .

Ovaj primer navodim, jer mi je u tom slučaju sasvim shvatljivo, da ukoliko si “poklonio” soma evra za štampanje knjige, baron je ukapirao da bi na tvoje milosrđe ili bolećivot mogao da iskamči još koju kintu, pa je u tu svrhu servirao priču o bolesnom ocu.

Tada sve to kapiram, a to nam govori o njemu kao prevarantu, šaneru, ili kako je Ana Radmilović navela, da ko se služi takvim morbidnim idejama da bi izvukao novac zaista je za najblaže rečeno izbegavanja, a moguće da to sve može da se prezentuje na sudu ( parničnom, krvičnom, ne znam kojem god).

A agumentacija , sa inicijalnog bloga , blogerke koja je zamolila tebe da se obrišu komentari ukoliko joj se neko lično obraća, po mom shvatanju ne govori ništa o njegovim aktivnostima tog tipa.

Iako je blogerka, kojoj ne smemo da upotrebljavamo ime i da joj se obraćamo, istrgla iz konteksta i citirala neke delove komentara koje sam tamo negde okolo pisao na ovu temu, a na pitanja onih koji su bili zaiteresovani kao i ja, trebala je onda i da citira i pitanja i moj odgovor u celini.

Ovako, naravno da mnogi mogu da izvuku sasvim drugačiji zaključak, ali meni se sve više čini da je i to bio jedan od motiva da se tako radi, ;

dakle moja diskreditacija, i predstvaljanje mene u najružnijem i najgnusnijem svetlu, kao što može i da se pročita.

Ne mislim na tvoje obraćanje, da ti je ovo bio jedan od motiva,

iako i u tvom opisu, prilično uzdržanom, ali konkretnom, primećuje se izvesna nota …, da je sada ne definišem, možda i preterujem, ali takođe prihvatam i tvoj stil pisanja, kao vrlo duhovit, pronicljiv i ne zameram tu izvesnu notu nipodaštavnaja kojom sve to zvuči.
Ali ne zameram, pripisujem to zezanju koje nikada na svoj račum nisam odbio, ili zamerio; dakle prihvatam, ali očekujem onda da i drugi prihvate šale i pošalice, i zezanja na svoj račun.

Ništa više ili manje. Ista pravila za sve

Eto to je recimo sve što bih mogao da napišem.

I molim ( MIlane ovo se ne odnosi na tebe) da mi se ponovo ne inputira:
da sam pisao opširno jer mislim da su žene glupe pa im treba objasniti u sitna crevca.

I još jednom napominjem, ako se bilo ko oseti povređenim zbog onoga što sam pisao, ako neko ima takav utisak, molim da oprosti jer nikoga lično ne želim, niti sam želeo da uvredim. Ako neko ima još uvek potrebu da se raspravi nešto, neka mi se slobodno obrati.

Ne ujedam.

Osim što će za mene ostati misterija, osim one koju sam pomenuo u jednom od komentara ( drugom komentaru ), zašto se Moderacija nije izjasnila o vome?

Ili Supermod. Ukoliko je potrebno ovo da obrazložim, stojim na raspolaganju.

I iskreno se nadam ali zaista iskreno, da će ovo što se dešava, dobiti svoj epilog na sudu, pa da i ja konačno mogu da kažem da sam zaista pogrešno sve predpostavio i razumeo i na osnovu toga napravio niz promašaja.

Milan Novković Milan Novković 17:31 15.03.2013

Re: Kagemuša

Ne ujedam.

Ne ujedaš (nisam ti išao sad na blog da vidim ima li dodatnih kometara ali ti verujem).

Ovo ovde se malo izmaklo kontroli i izvinjavam se zbog toga. Mogu da izbacim tvoje ime iz bloga ako hoćeš a ovde ponovo objašnjavam u svakom slučaju ono što sam rekao gde sam možda nešto propustio:

1. Imao si blog kod Njanje i počeo da teoretišeš uvredljivo po Višnju pošto si pogrešno interpretirao njen tekst i propustio da vidiš centralnu temu, dok si dodao pogrešan spin nebitnim detaljima.

2. Blog se zatvorio.

3. Ja ti pojasnio PPom gde grešiš

4. Ti poslao odgovor DrMu koji nisi uspeo da postaviš

5. Ja ti objasnio kako je odgovor još gori i netačniji

6. Ti svo vreme pričaš sa mnom PPom u maniru gde se meni čini da prihvataš moje objašnjenje.

7. Ipak, postavljaš svoj blog sa pogrešnim

8. Kasnije tamo zaoštravaš retoriku - sve više teoretišeš, tj sve jačim rečima, povrh pretpostavki koje su sve pogrešnije i sve uvredljivije

I to mi je bio deo povoda da napišem ovaj blog.

Ja mislim samo da si nepažljiv i brzoplet ispao, ne stavljam te u isti koš gde su i proračunati Fixerovi naviači, ako su ti i davali sugestije, informacije, pa ti reagovao po njima kasnije, ja lično imam osećaj da ti to ne radiš namerno, sa lošim mislima.

Ako si posle toga i nešto loše rekao mislim da je manje važno pošto si samo malo kovan kako su se stvari razvile, i ne uzimam ti za zlo.
trener92 trener92 20:22 15.03.2013

Re: Kagemuša

Milan Novković


Zahvaljujem to što si mi odgovorio. Zaista.

nisam ti išao sad na blog da vidim ima li dodatnih kometara ali ti verujem).

Ništa što ovde nisam rekao, nisam rekao tamo, gde imam mogućnost da napišem. Iako ne mogu da tvrdim da neko neće , kao što se i mnogo puta dešavalo , ne samo meni nego i drugima, da "istrgne" nešto iz konteksta i poveže sa nekom svojom idejom.

Ovo ovde se malo izmaklo kontroli i izvinjavam se zbog toga. Mogu da izbacim tvoje ime iz bloga ako hoćeš


Nema potrebe, šteta je već napravljena ovaj događaj sa baronom Čehranovim će hteli ti i ja to da ppriznamo ili ne , biti povezan sa mojim imenom i to u onom najnegativnijem svetlu. Jednostavno tako je, i kao što kažeš da se otrglo kontroli, jeste, video sam šta se dešava, ali sam tako nešto i predpostavio da će se desiti.

Ali rekao sam, takođe i to još jednom naglašavam, da nimalo ne sumnjam u tvoje iskrene namere koje si pomenuo, isto kao i ti što ne sumnjaš u moje namere, na čemu ti zahvaljujem, a koje nisu podstaknute bilo kakvim navijačkim ubeđenjima, niti sam instruran nekim informacijama i sugestijama.

A za informaciju, sa fikserom nisam ostao u nimalo dobrim i prijateljskim odnosima, još odavno, ali to nije nimalo važno u ovom trenutku. Iako neki ljudi, blogeri to znaju.

Niko, ali niko, i nikada ovde nije mogao, a neće moći ni ubuduće da upravlja mojim idejama mišljenjem i da mi daje sugestije kako šta i o čemu ću da razmišljam. Mislim da je to bilo sasvim jasno dok sam i ranije bio ovde, ( bilo je jasno mnogima, to znam jer sam neke situacije, koje sam ti i pomenuo na PP u. šturo, ali dovoljno razumljivo)

mao si blog kod Njanje i počeo da teoretišeš uvredljivo po Višnju pošto si pogrešno interpretirao njen tekst i propustio da vidiš centralnu temu, dok si dodao pogrešan spin nebitnim detaljima.


Da je njanja ostavila otvoren blogh, i da me je, blogerka, udostojila odgovora do ovoga sigurno ne bi došlo, ja ti to tvdrdim i uveren sam u to i razjasnili bi tamo sve nedoumice koje imam, i sve moje , kako kežeš pogrešne predpostavke, ukoliko je tako, bih ispravio na istom mestu sa istim akterima sa kojima sam i hteo da razgovaram o tome.
A o tome šta mislim o blogerki sam ti napisao u prvom pp-u i nisam menjao mišljenje, a ako je nešto uvredljivo, onda je to moglo da mi se napiše, kaže, bilo gde pa i privatnom porukom.
Nikada nisam imao problem u komunikaciji sa bilo kim, pa ni sa blogerkom, imali smo sasvim korektnu komunikaciju, vrlo retko, ali nikakav problem nije postojao niti postoji ( do sada) što se mene tiče ni sada, jer razumem i ne zameram, stvari su kako i si sam reko otišle predaleko, a u toj situacij, sam i sam priznajem izrekao i odgovorio na niz optužbi istim manirom, kojim se poslužila i bogerka. što mi nije običaj bio do sada, a nije bilo malo situacija da nisam bio izazvan. Tu sam pogrešio, priznajem, i trebao sam kao što kažeš staloženije i mirnije da reagujem.


Niti sam imao potrebu da joj uputim bilo kakvu uvredu.

Nikada nisam izbegavao kontakt sa nekim, a ukoliko sam uvredio nekoga, bilo koga, uvek sam bio spreman da razjasnim stvari, i da povučem sve uvrede i uputim izvinjenje i javno, i kako god se zahteva, i da se pospem pepelom ako treba.
Osnovni motiv svega, što će možda i zvučati malo idealistički, da ne mogu da poverujem da je neko ko je ovde među nama, radi takve gadosti kao što su nam predočene.
O tome se radi,

Jako mi je teško da prihvatim da je takav lik bio deo ove zajednice kojoj sam svojevremeno vrlo rado i sam pripadao .

I još uvek, koliko god bio svestan toga o čemu pričaš, ne mogu da poverujem da se jedan takav lik, sa takvim stilom rada šetao slobodno ovim prostorom, a da su mnogi u to bili upućeni.
To mi je neshvatljivo.


trener92 trener92 20:49 15.03.2013

Re: Kagemuša


I da dodam,
kad smo već “zapeli” kod istine, na kojoj toliko insistiram, ni ja nisam toliko kategoričan, da ne znam da istina može da ima različite verzije.

Odnosno da ne možemo uvek da budemo sigurni šta je istina.

Želeo bih da ti ispričam jednu zanimljivu priču, koja ne verujem da je svima poznata.

Naime , pre izvesnog vremena , sticajem okolnosti, sam bio u jednoj zemlji sa afričkog kotinenta. (Da sad ne reklamiram koja je upitanju). Bio sam u grupi sa turistima koji su išli u obilazak okoline manjeg grada.

Putovali smo autobusom, I u jednom trenutku naišli na zastoj u jednoj od do tada prometnih sobraćajnica. Lokalni vodič i prevodilac su nam preporučili da izađemo iz autobusa, pošto je bilo prilično toplo i zagušljivo, i sačekamo sa strane, u hladovinu, jer će zastoj potrajati, a ne zna se koliko.

Izađemo i napolje i vidimo malo dalje, dvojicu koji stoje pored automobile i kombija, koji su učestvovali u sudaru kako se svađaju I prepiru što rečima, koje nismo mogli da razumemo, tako i mahanjem rukama, gestikulacijama.

U jednom trenutku jedan od njih se okrene i počne da trči niz ulicu u našem pravcu, a drugi za njim,

Mi svi u čudu. Niko nema pojma o čemu se radi.

Protrči onaj prvi pored nas, a onaj drugi za njim. Polako ga sustiže.

I sad mi očekujemo, šta će se dedsiti. Inače od turista su tu bili ljudi iz raznih zapdnih zemalja. Bilo je i iz naše zemlje.

Ja pomislim, kao i većina , da ne kažem svi, saznao sam kada smo kasnije komentarisali, da ako ovaj drugi, stigne i uhvati onog drugog prebiće ga od batina, a poučeni nekim iskustvima iz naših zemalja.

Elem, dešava se sledeće,
onaj drugi sustiže onog prvog koji počeo da trči, prestigne ga i trči dalje. Sad ovaj prvi trči za njim ali zaostaje. Mi svi u još većem čudu ne znamo šta se dešava.

Tada nam prilazi vodič i prevodilac objašnjavaju.

Tamo dole niz ulicu i pokazuju u pravcu u kome ova dvojica trče, nalazi se lokalna policijska stanica Ii praksa je, da ko prvi stigne do pandura i kaže svoju verziju, njegova se istina priznaje i njegova istina je merodavna, a onaj drugi je dužan da ga obešteti I snosi sve troškove. To je u slučaju lakših saobraćajki.

Meni je to bilo izuzetno zanimljivo indikativno da ne kažem smešno, ali s jedne strane može da nam pokaže lice i naličje istine.

Ali računam, ne živimo u nekoj zemlji gde ne postoje zakoni i gde se može dogoditi da neko ko je napravio štetu može nekažnjeno da prođe
( nadam se da ćeš ovu priču shvatiti onako kako mislim)

Nisam kategoričan i prihvatam mogućnost da grešim i na tome što inasistiram da se dokaže krivica barona Čehranova a to se odnosi na deo na kome sam od samog početka insistirao, a to je njegov odnos prema ženama.

Ako je mufljuski, pokvaren ja nemam nikakav motiv da bih ga branio, čak naprotiv kao što nisam radio ni do sada, koliko god to nekom tako izgledalo.

Odnos prema tebi smo apsolvirali i tu nema šta da se doda i oduzme, što nismo rekli ti ili ja. Tu su stvari jasne.
docsumann docsumann 16:54 15.03.2013

heh,


meni je cijeli ovaj slučaj prilično prost, mada ne i jasan.

ne ulazeći u sve pobočne i kolateralne kavge i zađevice među blogerima nastale previdima, nepreciznim izrazima, površnim iščitavanjima, ličnim simpatijama i antipatijama, olakim tumačenjiima ... itditd, jedno je ključno i osnovno:

Milan je skorz otvoreno i direktno iznio svoju tešku optužbu - fixerus je htio da ga prevari tražeći mu 7000 eura za liječenje oca, za kojeg Milan tvrdi da je tad već bio pokojni.

dakle, sva odgovornost za iznjetu optužbu je na njegovim plećima. on stoji iza nje jasno i glasno. i ako se dokaže da stvari ne stoje kako ih je on iznio odnda je kriv za tešku i grubu klevetu. i sam je pojeo govno.

ako je Milan u pravu, onda je fixserus govno.

Kraj priče.


svi koji ovdje troše silnu energiju i riječi na lične kvafifikacije, psihološke profilacije, motivacionu analitiku, poklapanja, podjebavanja i sl, bolje bi bilo da ispitaju te neopširne navode (kad su toliko zagrizli za slučaj) i kažu svima nama šta su saznali.

mislim, žučno se raspravljati oko nečeg u šta nisi siguran, a sve koristeći teškoverbalnu artiljeriju je skroz bezveze.
a šta ako se "sutra" pokaže da stvari stoje baš onako kako su oni drugi tvrdili?
zašto rizikovati sebi taj smradni ukus u ustima?
leopold_lady leopold_lady 16:58 15.03.2013

Dugo bila odsutna

Sad mi drago ... Vidim ništa nisam propustila . Ništa se na bolje nije promenilo ,već samo na gore . Prava TRAČ BLOGERSKA ZAJEDNICA ... Gori ste od žutih novina ,a žute novine ne volim ,ama ič ....

I još nešto - moderator bi mogao da mi odgovori na privatnu poruku - ne ujedan ni uživo - neću sigurno ni preko monitora .... :)
Milan Novković Milan Novković 20:46 15.03.2013

Otišla 4 komentara

Jako mi je neprijatno da brišem komentare, ali 4 su otišla.

Ona su se doticala Jelice, priče koju ja nisam onomad pratio, a gde se i moderacija umešala.

Samo mi je skrenuta pažnja da je to isto bila posebno zapaljiva priča svoje vrste i ako treba da se dovrši molim društvo da to uradi na nekom drugom mestu.

Tako, izvinjavam se Njanji, Ani, Reu i Domazetu.
reanimator reanimator 21:33 15.03.2013

Re: Otišla 4 komentara

Samo mi je skrenuta pažnja da je to isto bila posebno zapaljiva priča svoje vrste i ako treba da se dovrši molim društvo da to uradi na nekom drugom mestu.

Je l su rekli gde može da se dovrši?
Šala, šala...slobodno briši i ovo ako ti zamere :)
vishnja92 vishnja92 22:28 15.03.2013

Re: Otišla 4 komentara

ja imam protiv, ovo je spamovanje uvredama a komentar je okacen van konteksta i niza kome pripada, te sam ga prijavila moderaciji i ocekujem da bude obrisan.

koliko vas je to, iz kojih rupa izvirete?
janisimus janisimus 22:56 15.03.2013

Re: Otišla 4 komentara

vishnja92
ja imam protiv, ovo je spamovanje uvredama a komentar je okacen van konteksta i niza kome pripada, te sam ga prijavila moderaciji i ocekujem da bude obrisan.

koliko vas je to, iz kojih rupa izvirete?


Nije valjda?! Ali ne pitaš se ti, nego autor bloga, koji je objasnio zbog čega je obrisao.
Ovo nije spamovanje, nego vraćanje komentara koji ovom blogu u svakom pogledu pripada, pogotovo što je autor na ovaj komentar odgovorio, a svoj odgovor nije obrisao.

U vezi prijavljivanja moderaciji, nemam razloga za brigu. Oni post Ane Radmilović nisu obrisali, pa ne vidim razlog da obrišu moj.

Ako se nadaš da će me obrisati jer sam klon, u zabludi si, ne pišem pod nekim drugim imenom, ovo je moje jedino ime na ovom blogu, koji pratim ali vrlo retko komentarišem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 15.03.2013

Re: Otišla 4 komentara

koliko vas je to, iz kojih rupa izvirete?


Što si toliko ljuta višnja? :)

Evo stvari polako počinju da dolaze na svoje a ti i dalje besniš.

Pravo da ti kažem potsećaš me na razmaženo dete koje se posvađalo sa nekim i očekuje da svi budu na njegovoj strani a protiv toga sa kim se ono posvađalo.
Kad vidi da to baš i nije tako onda se ono naljuti na sve.
vishnja92 vishnja92 23:16 15.03.2013

Re: Otišla 4 komentara

ne, ja ocekujem da prestane da me se vredja na licnom nivou jer ovo vec polako postaje zlostavljanje, a obrisani komentar je bio cist spam, okacen samo i iskljucivo da ponovo uvredi.

Pravo da ti kažem potsećaš me na razmaženo dete koje se posvađalo sa nekim i očekuje da svi budu na njegovoj strani a protiv toga sa kim se ono posvađalo.


ti imas vrlo ozbiljan problem sa percepcijom u ovom slucaju.

o&o
Milan Novković Milan Novković 23:21 15.03.2013

Re: Otišla 4 komentara

Nije valjda?! Ali ne pitaš se ti, nego autor bloga, koji je objasnio zbog čega je obrisao.
Ovo nije spamovanje, nego vraćanje komentara koji ovom blogu u svakom pogledu pripada, pogotovo što je autor na ovaj komentar odgovorio, a svoj odgovor nije obrisao.


Obrisana i kopija, izvinjavam se, ali pošteno, obrisao sam i svoj odgovor.

I sada polako da zakoružimo priču:

- Više-manje sve što je rečeno u ovom komentaru je na neki način rečeno i na nekoliko drugih mesta.

- Kada je Višnja u pitanju to je, očigledno, rađeno na izuzetno maliciozan način. Iz dva razloga nisam to brisao, iako ovo jeste za mene nova, neprijatna situacija:
1. Pošto sam uvek bio jako bučan protiv brisanja.
2. Pošto su, ovo pomalo znam a više vidim sad i nagađam, često u prošlosti ukrstili svi rukavice na ove teme.
3. Univerzum se nije nešto mnogo pomerio levo-desno niti ovim nastvcima starih svađa niti otkrovenjem da ja mogu da budem agresivan i bezobrazan kad sam ubeđen da radim pravu stvar i da mi među protivnicima ima prljavih igrača (o mojoj ubeđenosti i manirima možete da nastavite, to neću brisati).

Pa ću ja sada početi da štitim Višnju ne samo verbalno nego i brisanjem komentara.

Malo sam se kasno setio, ima i boljih džentlmena, ali ovakvo moje ponašanje ima svoje korene u mom skoro-religioznom stavu da ne treba brisati i banovati zbok kojih sam ja umeo često da skačem B92 Moderaciji za vrat.

Samo svi principi imaju neke granice, kad postanu budalaština treba ih neđno pogurati u stranu.

Nadam se da sam ovo jasno napisao, Višnja nije tema nego Fikserov lopovluk i upozorenje potencijanim žrtvama.
Milan Novković Milan Novković 23:29 16.03.2013

Danas je obrisano dosta komentara ...

... i to nisam uradio ja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana