Društvo| Filozofija| Kultura| Zabava| Život

Estetičari, etičari, pa religiozni

Milan Novković RSS / 13.03.2013. u 12:36

CommunicationIlusion270.jpg(blog posvećen našem prijatelju Treneru, a od stila ne smem da odstupam da se Free ne bi naljutio)

    Q: Šta ovom skupu vertikala u naslovu, horizontalno postavljenim, daje stabilnost?

    A: Horizontalno armiranje

E sad, dobro, mnogi od nas se gube u horizontalama pošto su se tamo, nama muškarcima nedokučivim putevima, našle i „klimakterične osvetoljubive zene", mimo svake logike, naravno, ali tamo su i integritet, znanje, poštenje, niti mnogih istina i slične „programske" konstrukcije pa se pre ili kasnije provučemo i po nekom horizontalnom putiću.

Mnoge od nas proces tog horizontalnog kretanja podseća na onu malu decu iz viktorijanskog doba koja su sa pet godina u rudnicima, u mrklom mraku provlačila prazne vagone. Morala su da budu mala deca pošto su tuneli bili uski. Radilo se prošireno radno vreme, odmaralo nedeljom.

I pored svog napornog posla u jezivim uslovima na pitanje šta im je bilo najteže klinci su često odgovarali: „mrak, mrkli mrak".

 

E sad, u manje istraženim regionima najjeftinije estetike svi smo se ponekad našli u „ja ga krstim a on prdi" ćošku, u obe uloge, al kod većine pamet brzo pobedi pa odemo u drugu kafanu, još uvek u toj jednoj vertikalnoj ravni. Tu ne bi trebali da operišu „tuneli", nego „tunelčići", u toj prvoj vertikalnoj ravni, valjda nije baš toliki izazov saslušati druge pa razmisliti malo. Ok, ne mora baš danas da se razmišlja, ili sutra, al bar prekosutra ili tu negde.

Ja mislim da je veliki deo problema to što mi žarko želimo i sledeće dve stvari u životu - da otkrijemo „istinu", pa da je „uteramo" drugima (to je ono kao uterivanje pravde, ne ništa bezobrazno), praštali ti drugi ili ne, po svaku cenu pošto istina nema cenu.

Tako, ovo je obrazac za Trenera i bratiju koji malo lutaju po internetu da pred koncentrovanijim publikumom „uteraju" svoje psihoanalitičke i ostale kapacitete, sposobnosti i istine, po svaku cenu, beskompromisno, uz staru, novu, PP i ostalu podršku što ljigavih što blentavih „xe xe" umetnika ili viših „mislioca" „he he he" senzibiliteta.

Ps: Majka bi me se možda odrekla što sam odstupio od književnog Prigrevačkog, al znam da je Free ponosan :-)



Komentari (229)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

freehand freehand 00:55 15.03.2013

Re: jedno pitanje

bitnik
Milan Novković
Ok Vučko, hvala opet, promenio savete.
Podaci postoje, neka se snalazi kome su potrbni.


mislio sam da sam jasno izneo to što sam imao da kažem, i da više ne odgovaram ni na uvrede, ni na nebuloze koje predlažeš, ali sada kada vidim da ti to smatraš, ni manje ni više, savetima - moram bar da se zahvalim.

Ma jel si ti to nick izveo iz prideva "bitno", života ti?

bitnik bitnik 01:02 15.03.2013

Re: jedno pitanje

freehand
Ma jel si ti to nick izveo iz prideva "bitno", života ti?


free, ne želiš da znaš, veruj mi.
freehand freehand 01:10 15.03.2013

Re: jedno pitanje

bitnik
freehand
Ma jel si ti to nick izveo iz prideva "bitno", života ti?


free, ne želiš da znaš, veruj mi.

U je... Ne osećam se prijatno kad mi tepaju tipovi koji tako uteruju strah u kosti zračeći reumu.
Sreća te će me iskrena nezainteresovanost spasti ko zna čega što se samo naslućuje iz ovakve zloslutne rečenice.
bitnik bitnik 01:38 15.03.2013

Re: jedno pitanje

freehand
U je... Ne osećam se prijatno kad mi tepaju tipovi koji tako uteruju strah u kosti zračeći reumu.
Sreća te će me iskrena nezainteresovanost spasti ko zna čega što se samo naslućuje iz ovakve zloslutne rečenice.



tako je, bre, free - egzorcizam, ipak, počinje da daje rezultate.
još da isteram ovih nekoliko malo upornijih komada koji kažu da im se ne ide od tebe jer si verbalno hiperaktivan, pa ćemo i na kostobolju preći...
zoja444 zoja444 15:57 13.03.2013

moralna horizontala



naravucenije:

1. nista bez kondoma
2. ne daj vise nego sto si sposoban/a da oprostis sebi koliko si dao/dala.
geks geks 16:56 13.03.2013

nema ga

nešto 'humanista' da se javi izgleda da se su se on i jato uslinavili načisto.
Domazet Domazet 18:52 13.03.2013

Pretpostavljam da je ovo...

...nastavak diskusije sa Njanjinog bloga koji je bio zakljuchan pre nego shto sam ga uochio. Shto mi je bilo mnogo krivo jer mi je upao u ochi Trener(92)ov komentar. Sa stavovima slichnim njegovim sam imao prilike da se pochesto srecem pre tridesetak godina a ponekada na takve naletim i sada.

Pre tridesetak godina sam bio konstantno u dilemi da li se radi samo o (ovecim) kulovima koji kroz takve stavove prikrivaju (i od sebe i od drugih) strah od zhena ili se radi o ljudima koji zaista imaju takve stavove tako da su ne samo (oveci) kulovi vec i koristoljubive bitange. Sada je moj outlook neshto optimistichniji, posle vishegodishnjeg iskustva sa virtuelnim hrabrostima od kojih vrve internetska caskalishta, uveren sam da je mnogo vishe (ovecih) kulova od pravih koristoljubivih bitagi poput Fixera (ako sam dobro razumeo o kome se radi.

Ovo je, normalno, samo moje lichno mishljenje.

BTW, ako se ne radi o Fixeru onda mu dugujem izvinjenje i to debelo. U svoju odbranu moram da kazhem da me je iznervirala tajnovitost na Njanjinom blogu pa sam odustao od pokushaja da preciznije utvrdim o kome se radi.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:08 14.03.2013

Re: Pretpostavljam da je ovo...

BTW, ako se ne radi o Fixeru onda mu dugujem izvinjenje i to debelo. U svoju odbranu moram da kazhem da me je iznervirala tajnovitost na Njanjinom blogu pa sam odustao od pokushaja da preciznije utvrdim o kome se radi.


evo kao domacica tog bloga izvinjavam se sto si se iznervirao. Zelim da ti se izvinim jer verujem da svim zenama jako znaci ovo sto si napisao:

... Sa stavovima slichnim njegovim sam imao prilike da se pochesto srecem pre tridesetak godina a ponekada na takve naletim i sada.


tako da
jer takvi stavovi nisu bili ispravni ni pre 30 godina, ni sad.
Domazet Domazet 01:19 14.03.2013

Njanja...

njanja_de.manccini
BTW, ako se ne radi o Fixeru onda mu dugujem izvinjenje i to debelo. U svoju odbranu moram da kazhem da me je iznervirala tajnovitost na Njanjinom blogu pa sam odustao od pokushaja da preciznije utvrdim o kome se radi.


evo kao domacica tog bloga izvinjavam se sto si se iznervirao. Zelim da ti se izvinim jer verujem da svim zenama jako znaci ovo sto si napisao:

... Sa stavovima slichnim njegovim sam imao prilike da se pochesto srecem pre tridesetak godina a ponekada na takve naletim i sada.


tako da
jer takvi stavovi nisu bili ispravni ni pre 30 godina, ni sad.


Takvi stavovi nikada nisu bili ispravni. Tragichno je to shto su ti isti stavovi, ako su se odnosili na zhene, bili sasvim lepo tolerisani pre tridesetak godina. Sada, srecom, manje...A nazhalost, kako to ovaj blog pokazuje, josh uvek se zapanjujuce chesto tolerishu. Narochito je zapanjujuce to shto medju onima koji i danas sharmantno odmahuju rukom ima podosta zhena. Ali, rekoh vec, to su Unf i Tetris vec konstatovali...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:44 14.03.2013

Re: Njanja...

Takvi stavovi nikada nisu bili ispravni.


naravno.

za sve zene jedan koristan citat:

Any woman who chooses to behave like a full human being should be warned that the armies of the status quo will treat her as something of a dirty joke. That's their natural and first weapon. She will need her sisterhood.
Gloria Steinem
docsumann docsumann 17:29 14.03.2013

Re: Njanja...


zašto je izbrisana jahCina i moje prepiska?

znam da nije Milan.

mislim, uklanjati naš benevolentni dijalog koji nikog nije iritirao, pa iako je bio mimo tekuće diskusije i teme ... skroz bezveze.
Moderator08 Moderator08 17:42 14.03.2013

odgovor

docsumann

zašto je izbrisana jaChina i moje prepiska?



Obrisana je prepiska koja ne pripada ovoj temi i koja se može izmedju zainteresovanih voditi mejlom ili telefonom, a blog omogućava i slanje privatnih poruka.

docsumann docsumann 18:32 14.03.2013

Re: odgovor

Moderator08
docsumann

zašto je izbrisana jaChina i moje prepiska?



Obrisana je prepiska koja ne pripada ovoj temi i koja se može izmedju zainteresovanih voditi mejlom ili telefonom, a blog omogućava i slanje privatnih poruka.



ta prepiska je zanimala i još neke učesnike na ovom blogu, najmanje još dvoje (višnju i Milana) a na originalnom sajtu je nije bilo moguće voditi, što je jahCa jasno iskomentarisala.
domaćinu nije smetala, naprotiv, pa stvarno ne vidim razloga da tako revnosno upotrebljavate metlu.
skyspoter skyspoter 20:15 13.03.2013

ne znam kako vi

ali meni je jelica od uvek bila sumnjiva...najvise komentara i uvek neke nova knjige...

Unfuckable Unfuckable 22:43 13.03.2013

Dragoljub Banovany - odgovor za angie

napao bih te ja kao dragoljub da me nisu iz nepoznatih razloga banovali prošlog petka,što sam ja kriv pa mene banuja a omega mi reko da mu pušim kurac,možda zato što nisam peder pa neću ničiji da pušim,ko ga znae.
i šta sam ja to reko da nije istina?
el nisi proganjala višnju po blogovi?
i još nešto na guglu ti nikad nisi bila tema,nemoj džabe da laskaš sebi.
i to što je tebi fixer cool tip to samo govori da imate isti mentalni sklop.
reće na osnovu stihoklepanija koje dotični 'pesmik' ovde postovao ja ne da nemam želju da pročitam nešto njegovo nego mi se i po mnogo gadi ta vrsta 'pesmika'
i treće sem ćetnika i nacionalšovinista kog sam ja na blogu ikad uvredio.
četvrto ja sam za svoje prijatelje spreman i da se bijem,sobzirom da sam do srednje škole bio uličar to je i za očekivati a i na rebru imam ugraviran potpis urađen nožem od jednog mog oponenta tako da mi ni borba protiv naoružanih nije strana.kaži ti tom tvom ljubimcu kad i gde da dođem u beograd da vidimo ko ima veća muda.
pozdrav
dragoljub92​
predatortz predatortz 23:04 13.03.2013

Re: Dragoljub Banovany - odgovor za angie

i treće sem ćetnika i nacionalšovinista kog sam ja na blogu ikad uvredio.


Jes' da slovim za ćetnika na ovom blogu, al' mi žao što si banovan. Nadam se, samo na kratko.

angie01 angie01 23:11 13.03.2013

Re: Dragoljub Banovany - odgovor za angie

šta sam ja to reko da nije istina?


na sve sam ti odgovorila u prvom komentaru i nemam sta da dodam,....sem mozda na isti mentalni sklop, koji je brinu za tebe!...i da fix nije moj ljubimac, vec je ocigledno bio nekih drugih!

i molim da me vise ne uvlacis u ovu kaljugu, sto neko rece- da me nisi onako ruzno prozvao lazima, koje ne znam ni kakve veze sa slucajem imaju-samo bih preskocila ovo razracunavanje, kome nije ovde mesto!



zao mi je sto si banovan- od sada me molim te zaobidji!

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:56 13.03.2013

Samo za Dragoljuba

napao bih te ja kao dragoljub...
četvrto ja sam za svoje prijatelje spreman i da se bijem


Eh, Dragoljube, a ja mislila da ti je Angie prijatelj, na osnovu njenog zalaganja za tebe, a ovamo ti bi ovo i ono... E jebiga, druže.

Milan Novković Milan Novković 21:17 14.03.2013

Re: Samo za Dragoljuba

Vesna Knežević Ćosić

Od Dragoljuba:

Dragoljub

'vesna zašto mi udaš packe kad znaš da ne mogu da ti odgovorim a nećeš da mi daš priliku preko imejla da se odbranim.
okej ,ange ti je štićenica,nemam protiv,baš me i briga ko ti je prijatelj i da nisi spomenula njenu angažovanost u određenoj situaciji ,a za koju ja neznam znao da je i ona učestvovala. i samo zbog te akcije osećam dužnost da te upoznam sa nekim mojim stavovima ali ti izgleda kao i ange ne želiš da vidiš da neko ima drugačiji pogled na neki događaj.
kao što ange svoj maltretman spram višnje naziva bogougodnim opomenama da greši,tako i ti ne želiš da čuješ moj stav a deliš mi packe za angino učešće u nečem što ja nisam ni znao da se dešava.
dragoljub banovany.
i pitanje za moderaciju ,pošto urednica ne smatra da treba da mi odgovori na pitanje da li sam trajno banovan.izjasnite se ,jes da niste obavezni al ste ovako nevaspitani pogotovo što znam da ste obaveštavali druge kad su banovani zašto i na koliko.
dragoljub nepismeni'
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:05 14.03.2013

Re: Samo za Dragoljuba

tako i ti ne želiš da čuješ moj stav


hocu sve, samo ne postizavam, izvini molim te Dragoljube.raylog je banalan, jako malo sam na internetu i totalno sam preokupirana drugim stvarima, a i neki rokovi mi duvaju za vrat, to je jedini razlog zasto ti se nisam javila.

iz mog ugla gledano, ne se sekiras, sve ok, imas lep pozdrav.

ps. Milane, hvala za trud. bas je steta sto moramo ovako da se dovijamo i vijamo.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 14.03.2013

Re: Samo za Dragoljuba

Milane, hvala za trud. bas je steta sto moramo ovako da se dovijamo i vijamo.


Šteta, a bilo bi korektno da Dragoljubu makar kažu da li je trajno banovan, a ako nije kada će to isteći.
Toliko mogu, ako su već morali da ga banuju.

ps
Dragoljube, jesmo smo se klali, al i mi četnici imamo dušu :)
newworld newworld 13:14 14.03.2013

disclaimer

prilikom otvaranja ovog naloga, tražili su da prihvatim disclaimer
a u njemu piše nešto o govoru mržnje.. tobože, zabranjen je?

život je težak. kao najteži ispit. a još kad se uzvitlaju: hormoni, sujete, neostvareni snovi, zavisti, gluposti i ludila... isti taj život ode u nekakve ćorsokake iz kojih se izgleda teško izlazi. i malo ko položi taj ispit.

opleli ste iz svih orudja po čoveku, ne dajući mu pravo na odbranu.
zašto? zbog povredjenih/odbačenih žena? zbog prevara o kojima ne znate baš mnogo, ali vam se svidja da se igrate i tom igrom pravite "dogadjanje" u svojim životima?

imate li ih? živote mislim.. jeste li zadovoljni? životom svojim..ili vam se svidja tamo neki život pored vas, pa biste da ga pridobijete..
ili vam treba baš sad ovo da bi se osećali živima, eto, nešto se dogadja.
to "nešto" će, ako niste znali možda uništiti nečije živote, a da je uzrok ustvari bio pogrešan. kao pogrešna dijagnoza.. razmišljate li o posledicama svojih postupaka? znate li koliko širite krug povredjenih i to mahom na one koji su najneviniji, najnedužniji.

pa i ako ste čuli nešto u poverenju (ramena za plakanje/slomljena srca su stara koliko i svet), imate li pravo da to obnarodujete samo zato što imate MOĆ (blogersku, finansijsku, bilokakvu)



dokle ćete? igranje ogovaranjem, silom, pretnjama (mnogo ih je ovde izmedju redova) odvešće vas GDE? i šta će vam se vratiti od toga što odašiljate..


da li iko razmišlja makar jedan korak dalje od "e sad ću da mu jebem mater, on će meni mene da..."

a da li je baš tako?

strašno ste se svi osramotili ovom hajkom.

spustite se. i spustite lopte. prepune su zapaljivih reči. i više nego očigledno pune su zavisti, neznanja, povredjenih sujeta, nagadjanja, tudjih istina. izadjite iz boksova pp, izadjite na vazduh. udahnite. i prestanite da mislite kroz kvadratiće virtuelnih gluposti.

obaška, sramota za b92. treba da obrišete ove blogove. i apsolutno bi trebalo da banujete sve aktere. a ne samo napadnutog koji uostalom nije ni imao priliku da se oglasi. što je takodje indikativno..

da, znam čoveka, i baš zato ovo pišem. ne, nije tražio da ovo napišem.
freehand freehand 13:55 14.03.2013

Re: disclaimer

da, znam čoveka, i baš zato ovo pišem. ne, nije tražio da ovo napišem.

Ko si ti, Arhangele?
zoja444 zoja444 14:07 14.03.2013

Re: disclaimer

newworld
prilikom otvaranja ovog naloga, tražili su da prihvatim disclaimera u njemu piše nešto o govoru mržnje.. tobože, zabranjen je?život je težak. kao najteži ispit. a još kad se uzvitlaju: hormoni, sujete, neostvareni snovi, zavisti, gluposti i ludila... isti taj život ode u nekakve ćorsokake iz kojih se izgleda teško izlazi. i malo ko položi taj ispit.opleli ste iz svih orudja po čoveku, ne dajući mu pravo na odbranu.zašto? zbog povredjenih/odbačenih žena? zbog prevara o kojima ne znate baš mnogo, ali vam se svidja da se igrate i tom igrom pravite "dogadjanje" u svojim životima? imate li ih? živote mislim.. jeste li zadovoljni? životom svojim..ili vam se svidja tamo neki život pored vas, pa biste da ga pridobijete..ili vam treba baš sad ovo da bi se osećali živima, eto, nešto se dogadja.to "nešto" će, ako niste znali možda uništiti nečije živote, a da je uzrok ustvari bio pogrešan. kao pogrešna dijagnoza.. razmišljate li o posledicama svojih postupaka? znate li koliko širite krug povredjenih i to mahom na one koji su najneviniji, najnedužniji. pa i ako ste čuli nešto u poverenju (ramena za plakanje/slomljena srca su stara koliko i svet), imate li pravo da to obnarodujete samo zato što imate MOĆ (blogersku, finansijsku, bilokakvu)dokle ćete? igranje ogovaranjem, silom, pretnjama (mnogo ih je ovde izmedju redova) odvešće vas GDE? i šta će vam se vratiti od toga što odašiljate..da li iko razmišlja makar jedan korak dalje od "e sad ću da mu jebem mater, on će meni mene da..."a da li je baš tako? strašno ste se svi osramotili ovom hajkom.spustite se. i spustite lopte. prepune su zapaljivih reči. i više nego očigledno pune su zavisti, neznanja, povredjenih sujeta, nagadjanja, tudjih istina. izadjite iz boksova pp, izadjite na vazduh. udahnite. i prestanite da mislite kroz kvadratiće virtuelnih gluposti.obaška, sramota za b92. treba da obrišete ove blogove. i apsolutno bi trebalo da banujete sve aktere. a ne samo napadnutog koji uostalom nije ni imao priliku da se oglasi. što je takodje indikativno..da, znam čoveka, i baš zato ovo pišem. ne, nije tražio da ovo napišem.


slazem se i podrzavam.
Milan Novković Milan Novković 15:35 14.03.2013

Re: disclaimer

opleli ste iz svih orudja po čoveku, ne dajući mu pravo na odbranu.

obaška, sramota za b92. treba da obrišete ove blogove. i apsolutno bi trebalo da banujete sve aktere. a ne samo napadnutog koji uostalom nije ni imao priliku da se oglasi. što je takodje indikativno..

da, znam čoveka, i baš zato ovo pišem. ne, nije tražio da ovo napišem.

Kako iz svih oruđa?! Valjda smo tek zagrebali površinu.

Čovek koga znaš nije banovan ovde, tj ja ga nisam banovao.

Ako ga nije banovala ni moderacija onda bi bio, valjda, red da se javi, prostim rečima koje su jasne, pitamo ga neka pitanja i on odgovori.

Zašto bi B92 brisao nešto što ukazuje na jako opasnu pojavu gde lopovi varaju naivne?

Uništiti lopovu lopovske kanale kao uništavanje njegovog života - interesantan koncept, šta ti misliš o uništavanju poštenih života onda?

Neosvrtanjem na ovo si ozbiljan deo lopovskog tima, ako en direktno onda indirektno ili samoinicijativno, pa utoliko opasniji član i odlučniji što je kraće vremena prošlo od tvoje registracije ovde.
Milan Novković Milan Novković 15:37 14.03.2013

Re: disclaimer

slazem se i podrzavam.

A šta misliš o kolektinom naporu da se prevarantu stane na put i zaštite nevini?

Ako misliš sve najbolje kako bi integrisao sva svoja mišljenja u jednu koherentnu celinu?
freehand freehand 16:04 14.03.2013

Re: disclaimer

kako bi integrisao sva svoja mišljenja u jednu koherentnu celinu?







zoja444 zoja444 16:06 14.03.2013

Re: disclaimer

Milane, ja pozivam na zdrav razum. zastita nevinih? nema ovde nevinih. sve same poluinformacije. ako je neko prevarant, zna se kako se to radi: krivicna prijava, svedoci, dokazi, tvoja rec - njegova rec, sud... a ne ovako rekla - kazala.

ne uvidjate posledice svoga cinjenja i necinjenja: fixer je ovde na stubu
srama, javljaju se pozivi na linc, govor mrznje... samo iznosenje njegovih licnih podataka je opasno, jer jedan je Cehranov Nebojsa u gradu. razne osobe ga mogu vrlo lako pronaci. zelite li nekoga da nosite na dusi?

ja sam da se od tih osoba, koje Vi krijete i sa kojima se solidarisete i bezrezervno im verujete, sazna, zasto ovo nije krivicno procesuirano, ako je elemenata kd bilo? ako je fixer takav nitkov kakvim ga predstavljate, onda je mesto sud, a ne blog. te osobe se nigde ne izjasnjavaju kakav je dogovor bio: da li ce novac biti vracen ili ne? u kojem roku? pod kojim uslovima?

plasim se da Vas pokusavaju da izmanipulisu. zivo me interesuje da li ce ostecene od Vas traziti ikakvu finansijsku nadoknadu u "slucaju fixer" a i bez njega.

p.s. ja sam blogokoleginica
p.p.s. odkad zene divane o zajednickim ljubavnicima. ja sa svojom najboljom prijateljicom nisam govorila 7 god, jer je flertovala sa mojim bivsim deckom, a sa njim nisam progovorila vise nikada.

Milan Novković Milan Novković 16:28 14.03.2013

Re: disclaimer

bezrezervno im verujete

Ja sam jedna od osoba i sebi solidno verujem (ne uvek, ali ovom prilikom verujem).

Drugima verujem nešto malo manje (ponekad čak više nego sebi ioako ne ovom prilikom).

U jednom trenutku prosto moramo verovati verovatnoćama.

Sud, ok, videćemo, al ovo se sad desilo iznenada i treba vremena.

Ključna logika o prevarenima ti je loša, tj delovi: ako ti lopuža razbije glavu bez provokacije moja moralna dužnost je da pokušam da te zaštitim.

Koncept provokacije i nasilja je kompleksan, naravno, moralni partikularizam pomalo stupa na scenu i moja odluka je da se uključim u pomoć prevarenima.

Tvoje je pravo da doneseš istu ili neku drugu odluku povrh informacija koje imaš i njihovog kvaliteta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:26 14.03.2013

Re: disclaimer

Čovek koga znaš nije banovan ovde, tj ja ga nisam banovao.

Ako ga nije banovala ni moderacija onda bi bio, valjda, red da se javi, prostim rečima koje su jasne, pitamo ga neka pitanja i on odgovori.



Ako je ovo lik o kome pricate, eno ga kod Aje na blogu.
fixxerus 12:05 13.03.2013
mali od palube
milenanenad milenanenad 14:03 14.03.2013

Mozda gresim, al ja sam takvog dojma...

...gde je Visnja, tu se stvori konflikt
Milan Novković Milan Novković 15:22 14.03.2013

Re: Mozda gresim, al ja sam takvog dojma...

milenanenad
...gde je Visnja, tu se stvori konflikt

Ako ne grešiš onda bi bilo šteta da svoju mudrost ne upotrebiš i na osnovnu temu - šta i kako sa lopovima koji direktnom i indirektnom manipulacijom i lažima pokušavaju da prevare druge za novac, nekima slupaju život na kraći ili duži rok, i to ozbiljno.

Pa da podeliš osvrt na taktički i strategijski, a ako ti se učini da je posebno mudar onda da ga podeliš još finije
predatortz predatortz 15:44 14.03.2013

Bosanski rezon

Koliko ja kužim celu stvar oko tog vašeg fixera, neke vas je zajebao, a nekima je bilo lepo...
Milan Novković Milan Novković 15:46 14.03.2013

Re: Bosanski rezon

predatortz
Koliko ja kužim celu stvar oko tog vašeg fixera, neke vas je zajebao, a nekima je bilo lepo...

Ni Douglas Adams ne bi priču bolje sažeo
Milan Novković Milan Novković 15:47 14.03.2013

Re: Bosanski rezon

Milan Novković
predatortz
Koliko ja kužim celu stvar oko tog vašeg fixera, neke vas je zajebao, a nekima je bilo lepo...

Ni Douglas Adams ne bi priču bolje sažeo

U klasičnom smislu, to jest, neke je istovremeno i zajebao i bilo im lepo
predatortz predatortz 15:49 14.03.2013

Re: Bosanski rezon

Milan Novković
Milan Novković
predatortz
Koliko ja kužim celu stvar oko tog vašeg fixera, neke vas je zajebao, a nekima je bilo lepo...

Ni Douglas Adams ne bi priču bolje sažeo

U klasičnom smislu, to jest, neke je istovremeno i zajebao i bilo im lepo


Taj k'o Tito, bog te mazo!
angie01 angie01 16:02 14.03.2013

Re: Bosanski rezon

predatortz
Koliko ja kužim celu stvar oko tog vašeg fixera, neke vas je zajebao, a nekima je bilo lepo...


ja sam shvatila da je nekima bilo lepo, a posle su zbog toga zazalili!

sada ispade da su glavni krivci oni, koje se u to kolo nisu ni hvatali, pa ne dele isu ekspresiju o slucaju, ni o nacinima razresenja.
predatortz predatortz 16:28 14.03.2013

Re: Bosanski rezon

angie01
predatortz
Koliko ja kužim celu stvar oko tog vašeg fixera, neke vas je zajebao, a nekima je bilo lepo...


ja sam shvatila da je nekima bilo lepo, a posle su zbog toga zazalili!

sada ispade da su glavni krivci oni, koje se u to kolo nisu ni hvatali, pa ne dele isu ekspresiju o slucaju, ni o nacinima razresenja.


Rešenje je jednostavno:

Traži se neki koji ume da laska, a kinta mu ne treba.
angie01 angie01 17:24 14.03.2013

Re: Bosanski rezon

Traži se neki koji ume da laska, a kinta mu ne treba.


:)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:41 14.03.2013

Milan: vidi lopoooov!

oni: Shoot the messenger!



skyspoter skyspoter 18:02 14.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

ma pusti Milan je ljubomoran što je tip maznuo skoro sve ribe na blogu sa njegovim parama. A obaške sto lepo piše.
Milan Novković Milan Novković 18:27 14.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

skyspoter
ma pusti Milan je ljubomoran što je tip maznuo skoro sve ribe na blogu sa njegovim parama. A obaške sto lepo piše.

Hej, pa nemoj odmah po ahilovoj tetivi, daj nekog ranijeg Homera prvo, ili kasnijeg
Domazet Domazet 19:23 14.03.2013

Milan: vidi lopoooov!

njanja_de.manccini
oni: Shoot the messenger!

Milane,
stvarno si bezdushan, krivo ti shto te prevarant izradio. Pa kako da se prevarant poshteno prehrani ako ne prevarom. Da necesh mozhda josh da trazhish da se prekvalifikuje (pod stare dane?)?

A sada ozbiljno, nekako sve mislim da bi mnogo bolje bilo das je vecina ovih shto vichu Ua prevareni!! stvarno deo neke Fixerove ekipe. Jer ako medju general population u Srbiji ima toliko onih potpuno operisanih od empatije i spremnih da se zadovolje time shto (ovaj put) oni nisu prevareni onda...

A vrhunac mi je HKM koji te pita shta se koji moj deresh oko prevare kad kazhesh da ti nije stalo do para!? Lepo kazhe moja prijateljica Marina, u Srbiji je razmishljanje na nivou principa UMRLO!

I onda Bitnik sa svojim primitivnim aluzijama. Dno. Dno dna. Nema znaka uzvika. Ima samo tachka.
vishnja92 vishnja92 19:33 14.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

A sada ozbiljno, nekako sve mislim da bi mnogo bolje bilo das je vecina ovih shto vichu Ua prevareni!! stvarno deo neke Fixerove ekipe. Jer ako medju general population u Srbiji ima toliko onih potpuno operisanih od empatije i spremnih da se zadovolje time shto (ovaj put) oni nisu prevareni onda...

amen.
Milan Novković Milan Novković 19:54 14.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

u Srbiji je razmishljanje na nivou principa UMRLO!

Ja ne mislim da je umrlo, ali ume da bude na kolenima čak i u većoj grupi ljudi - previše je velikih lopovluka oko ljudi, Intenret je prebrz i u preletanju mnogima se učini da ja pravim previše buke oko malog problema.

Ako ih baš lično ne dotiču, čak uopšte, ljudima su veće teme veći problemi dalje od njih, čak i ako su male šanse da će ih ikad ti problemi dotaći, nego manji problema koji im već dotiču neke bliske druge ljude ili mogu njih lično sutra da dotaknu.

Ovo ume da ima i moralnog smisla, naravno, ali ne opravdava potpuno ignorisanje malog problem.

Isto, ljudi umeju olako da pogube svest o granicama između neopipljivih, i lokalizovanih unutar subjektivnog, romantičnih lopova iz fikcije i lopova koji nanose objektivnu štetu u stvarnosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 14.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

A vrhunac mi je HKM koji te pita shta se koji moj deresh oko prevare kad kazhesh da ti nije stalo do para!?


Jedan blog, pa zaključan (jer su valjda komentari krenuli neželjenim tokom), odmah za njim drugi blog i u njemu za Milana dosta neuobičajeno obraćanje neistomišljenicima, onda licitiranje jeste li ili nije umro otac..pa izvini, verujem ja da ste vi turbočasni i turbopravedni, ali ovo mi ima i neki drugi šmek.
Jel zabranjeno razmišljati na taj način?

I da, kad se sve to dešavalo, kad je taj novac uzet i kada je Fikser pokušao novu prevaru?
Koliko se sećam knjiga je izašla poodavno, što se do sad čekalo da se razglasi da je opasni prevarant među blogerima?
Ako je zaštita drugih potencijalnih žrtava u pitanju zar nije neodgovorno bilo ćutati i pustiti druge da nasednu?

Meni ovo više liči na povređene sujete nego na povređena moralna načela.
Uopšte ne sumnjam u istinitost navoda (osim ono vezano za oca) samo mi motivi za blogove (empatija) nisu baš najuverljiviji.


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:55 14.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

A vrhunac mi je HKM koji te pita shta se koji moj deresh oko prevare kad kazhesh da ti nije stalo do para!? Lepo kazhe moja prijateljica Marina, u Srbiji je razmishljanje na nivou principa UMRLO!


ja ne znam vise da li da se smejem ili da placem. ovo je zabrinjavajuce. neko mora da stavi prst na celo i razmisli dobro. malo critical thinking ne bi bilo lose.

ovo ko neka zona sumraka

vishnja
amen.


amen!
Milan Novković Milan Novković 20:30 14.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

što se do sad čekalo da se razglasi da je opasni prevarant među blogerima?

Pa to sam već rekao kod Njanje
Hajde, molim te, pročitaj tamo da ne prepričavam.
Ako je zaštita drugih potencijalnih žrtava u pitanju zar nije neodgovorno bilo ćutati i pustiti druge da nasednu?

Jeste, sori, utoliko je ovo sad i pomalo popravljanje greške.
Meni ovo više liči na povređene sujete nego na povređena moralna načela.
Uopšte ne sumnjam u istinitost navoda (osim ono vezano za oca) samo mi motivi za blogove (empatija) nisu baš najuverljiviji.

Sumnjam da si sve stigao da pročitaš pažljivo, dok je deo krivice na meni: između Njanjinog (Višnjinog, u stvari) i mog bloga stoji moja PP prepiska sa Trenerom koju ovde nism navodio, ali je jasno šta mi je zasmetalo iz mojih komentara ovde. Ukratko - ko zna da li bi bloga i bilo da Trener nije insistirao na podršci svojoj tezi, sve jačim rečima, a koja je bila postavljena na pogrešnim pretpostavkama.
Domazet Domazet 00:11 15.03.2013

Je l' zabranjeno razmišljati na taj način?

hoochie coochie man
Zavrnuo te za kintu, dobro, ti sam kažeš da to za tebe i nije neka značajna suma, a ovamo praviš dramu...


Nije.

hoochie coochie man
To stvarno rađa sumnju da ni novac ni neki visokomoralni kriterijumi nisu razlog tvoje razgoropađenosti.


U stvari je to sve samo pitanje redosleda. Otuda drasticna razlika koju uochavash izmedju tebe i mene. Koja nije tu zbog toga shto sam ja svetac.

Domazet Domazet 00:22 15.03.2013

Ne znam...

Milan Novković
u Srbiji je razmishljanje na nivou principa UMRLO!

Ja ne mislim da je umrlo, ali ume da bude na kolenima čak i u većoj grupi ljudi - previše je velikih lopovluka oko ljudi, Intenret je prebrz i u preletanju mnogima se učini da ja pravim previše buke oko malog problema.

Ako ih baš lično ne dotiču, čak uopšte, ljudima su veće teme veći problemi dalje od njih, čak i ako su male šanse da će ih ikad ti problemi dotaći, nego manji problema koji im već dotiču neke bliske druge ljude ili mogu njih lično sutra da dotaknu.

Ovo ume da ima i moralnog smisla, naravno, ali ne opravdava potpuno ignorisanje malog problem.

Isto, ljudi umeju olako da pogube svest o granicama između neopipljivih, i lokalizovanih unutar subjektivnog, romantičnih lopova iz fikcije i lopova koji nanose objektivnu štetu u stvarnosti.

...ja sam malo manje velikodushan (a ovamo kritikujem druge zbog nedostatka empatije).

Ja ne mislim da je najveci problem u celoj ovoj prichi Fixer, takvih prevaranata ima i u sredinama u kojima ti i ja zhivimo koliko hocesh. Spreman sam, na osnovu vrlo problematichne statistike, priznajem, da tvrdim da ih je i vishe nego u Srbiji. Ono shto mene potpuno zapanjuje je da je stav

Shta se deresh kad te nije mnogo zavrnuo!? A i zabavan je u kafani dok placa pice!

na osnovu statistichkog uzorka sa ovog bloga, (maltene) vecinski. A onda se svi chude shto su srpski politichari takvi kakvi su...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:40 15.03.2013

Re: Je l' zabranjeno razmišljati na taj način?

Otuda drasticna razlika koju uochavash izmedju tebe i mene.


O kakvoj razlici koju ja uočavam govoriš?
Da bih uočio razliku između tebe i sebe morao bih da se najpre da se uoporedimn sa tobom.
Nisam, niti mi to pada na pamet.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:44 15.03.2013

Re: Ne znam...

Domazete sad ispada da sam tvoj stalker al sta da radim moram ovde da se ukacim. evo ovde sta mi se desava vrlo cesto. u postanskom sanducetu dobijam pismo - untra vaucer za krstarenje na karibima, pa onda dve avionske karte za havaje i cek na 2500 dolara da mi se nadje dok sam na putu, ali prvo moram da im se javim na telefon i da im dam social security number i adresu i datum rodjenja i mogu da krenem na put. sta mislite, jesam li otisla na ta dva putovanja, jedno krstarenje a drugo na havaje? srecom na telfon se ne javljaju jer sam ubacila svoje telefonske brojeve na do not call list

izvinjavam se postenom svetu sto sam mozda dala ideju prevarantima u Srbiji da se malo bolje organizuju pa pocnu i oni ovako sa lepim kovertama da vas bombarduju.

ovo kazem samo zbog toga sto stvarno ima prevaranata svuda, ali sto kaze Domazet ovde na blogu koncentracija onih koji se smeju zrtvama prevare je zapanjujuca.
mikimedic mikimedic 00:49 15.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

tip maznuo skoro sve ribe na blogu


zar na blogu ima riba?


Domazet Domazet 01:34 15.03.2013

Pa ja to ono zbog nas...

hoochie coochie man
...vi turbochasni i turbopravedni,...

Otuda sam mislio da si uochio nekakvu razliku. Ono moguce da nisi uochio nikakvu razliku zato shto mislish da si i ti turbochasan i turbopravedan?

Domazet Domazet 01:39 15.03.2013

Ti tvoji...

njanja_de.manccini
Domazete sad ispada da sam tvoj stalker al sta da radim moram ovde da se ukacim. evo ovde sta mi se desava vrlo cesto. u postanskom sanducetu dobijam pismo - untra vaucer za krstarenje na karibima, pa onda dve avionske karte za havaje i cek na 2500 dolara da mi se nadje dok sam na putu, ali prvo moram da im se javim na telefon i da im dam social security number i adresu i datum rodjenja i mogu da krenem na put. sta mislite, jesam li otisla na ta dva putovanja, jedno krstarenje a drugo na havaje? srecom na telfon se ne javljaju jer sam ubacila svoje telefonske brojeve na do not call list

izvinjavam se postenom svetu sto sam mozda dala ideju prevarantima u Srbiji da se malo bolje organizuju pa pocnu i oni ovako sa lepim kovertama da vas bombarduju.

ovo kazem samo zbog toga sto stvarno ima prevaranata svuda, ali sto kaze Domazet ovde na blogu koncentracija onih koji se smeju zrtvama prevare je zapanjujuca.

...su prilichno nemashtoviti. Chekaj samo da te ischachkaju oni shto ti saopshte da si dobila trecu nagradu. I zovnu te da dodjesh da je podignesh i pri tome pokushash da se kvalifikujesh za prvu i drugu. Pri chemu je mesto podizanja u potpuno pristojnom delu grada i u sasvim legalno iznajmljenoj sali...
bitnik bitnik 02:07 15.03.2013

Re: Milan: vidi lopoooov!

Domazet
I onda Bitnik sa svojim primitivnim aluzijama. Dno. Dno dna. Nema znaka uzvika. Ima samo tachka.


kojim aluzijama?
Domazet Domazet 04:38 15.03.2013

Kazhi dete...

bitnik
Domazet
I onda Bitnik sa svojim primitivnim aluzijama. Dno. Dno dna. Nema znaka uzvika. Ima samo tachka.


kojim aluzijama?

...shta te tachno zanima? Da ne pomisle neki da se (sada vec ne tako latentno) lozhish na mene...
bitnik bitnik 09:56 15.03.2013

Re: Kazhi dete...

Domazet
bitnik
Domazet
I onda Bitnik sa svojim primitivnim aluzijama. Dno. Dno dna. Nema znaka uzvika. Ima samo tachka.


kojim aluzijama?

...shta te tachno zanima? Da ne pomisle neki da se (sada vec ne tako latentno) lozhish na mene...



dete je, izgleda preoptimistično, umislilo da u tvojim komentarima postoji, bar, nešto što služi kao kompenzacija za smislenost, pa je, već, postavilo konkretno pitanje.
Domazet Domazet 16:51 15.03.2013

Hinjena glupost...

bitnik
Domazet
bitnik
Domazet
I onda Bitnik sa svojim primitivnim aluzijama. Dno. Dno dna. Nema znaka uzvika. Ima samo tachka.


kojim aluzijama?

...shta te tachno zanima? Da ne pomisle neki da se (sada vec ne tako latentno) lozhish na mene...



dete je, izgleda preoptimistično, umislilo da u tvojim komentarima postoji, bar, nešto što služi kao kompenzacija za smislenost, pa je, već, postavilo konkretno pitanje.

...kao vid internetske kruzhne odbrane (copyright Left Hand of Darkness) je stvarno vrlo efikasna odbrana. Ostavlja oponenta potpuno zbunjenog. Pa se tako i ja sada pitam Mozhda jadnik stvarno nije razumeo?
tasadebeli tasadebeli 19:11 14.03.2013

Овај, како се зове... Идемо даље!

mac mac mac... iliti: bitange oko nas - red alert


Estetičari, etičari, pa religiozni




Хебига, и ја сам тако једаред био убеђен да се на једном овдашњем блогу дописујем са неком Босанком(ммм), па се после испоставило да је то Ламброс...

reanimator reanimator 00:15 15.03.2013

Re: Овај, како се зове... Идемо даље!

Хебига, и ја сам тако једаред био убеђен да се на једном овдашњем блогу дописујем са неком Босанком(ммм), па се после испоставило да је то Ламброс...

Posle ili PoslePosle? :)
Mislim, je l si zaustavljen na vreme ili je bilo ono..gospodjo, nismo mi valjda.. :)
tasadebeli tasadebeli 09:10 15.03.2013

Re: Овај, како се зове... Идемо даље!

reanimator
Posle ili PoslePosle? :)
Mislim, je l si zaustavljen na vreme ili je bilo ono..gospodjo, nismo mi valjda.. :)


Хм, да, три пута... Сад га повремено позовем да идемо у зезање...

Утеха ми је била у том тренутку да су се на ту причу навукли и они много искуснији од мене у овој врсти комуникације, а ја, јунфер, ту сам дошао као колатерална штета... Само што је тај поменути случај са "баба сером", без поговора, био много безазленији од овога...
vishnja92 vishnja92 20:31 14.03.2013

pitanje za moderaciju

posto je obrisan Dragoljubov klon, da li postoji mogucnost da skinete i ovih par desetina koznacijih koji ovde inkognito ulaze, ili je to tehnicki nemoguce dok se i licno ne oglase komentarom?

hvala unapred :)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:39 14.03.2013

E

jes' da se retko javljam a jos redje opredeljujem na nepolitickim diskusijama, ovde ipak moram. Jednostavno isuvise su mi nekako izjednacene suprostavljene strane - uprkos tome sto sto verujem da je ocigledno koja je dobra a koja losa.

Ipak prvo moram da prebacim dobro(namerno)j strani, Visnji i Milanu, to sto nisu malo ozbiljnije razmislili da li ima smisla objavljivati ovako nesto ako nisu u stanju (ne zele, ne mogu) da ponude ozbiljnije i konkretnije informacije. Umesto da se neinformisani citaoci opredeljuju na osnovu toga kome (i zasto) vise veruju.

Inace ni sa jednom stranom nisam ni u kakvom privatnom kontaktu tako da ih znam prilicno povrsno na osnovu pisanja na blogu (i u onoj meri koliko sam ja to citao). Iako dugogodisnji bloger, da sam po secanju pravio najsiri moguci spisak blogera, fiksera tesko da bih se uopste setio. Vec godinama se vrlo retko javlja a i ranije se ne secam da sam citao ikad neku njegovu diskusiju ili misljenju o necemu - to su bili samo njegovi poetski postovi - koji su retko bili u vezi sa samom temom (vec uglavnom sa eksplicitnim seksom). Milana sam na osnovu pisanja upoznao najbolje: tesko da bih uspeo za nekog drugog da kazem da je korektniji, miroljubiviji i bezkonfliktniji bloger.

Ali pozitivno misljenje o Milanu ne bi bilo dovoljno da budem tako ubedjen koja je dobra i ispravna strana. Tome je mnogo vise doprineo Fikser u onom njegovom POSTU kod Njanje koji je objavio Kaz (ovde se podrazumeva da verujem i da je onaj post Fikserov - osim prepoznatljivog stila ne vidim ni jedan razlog da nije tako). Iako zavijen u pesnicku formu, zbog prirode situacije, sve sto je tamo napisano je (vise nego) jasno i eksplicitno pa se nikako ne moze razlicito tumaciti sta je pesnik hteo da kaze.

Tu je on, sto se mene tice, nedvosmisleno potvrdio optuzbe koje su mu upucene. Ne samo da se tu radi o najprljvijim zamislivim optuzbama/uvredama protiv troje "protivnika" nego covek UOPSTE i ne pokusava da opovrgne optuzbe upucen njemu samom. Vec tvrdi da su ti "protivnci" mnogo gori od njega. Pa tako protivnici prebacuje da i ona zeli da radi ono sto je ona njemu prebacila. Znaci ne kaze da je to radila (zato sto valjda zna da nije i da za to nema dokaza) nego da je to njena zelja. Ili da je takva po prirodi - sto je samo jedna od varijanti pojave po kojoj "pijanci svud oko sebe vide pijance"...Glavnom "protivniku" u slicnom stilu prebacuje da je zao, zlonameran i jos gori od njega. I slicno.

I tako ne vidim razloga da ne verujem Fikseru kad je u pitanju on sam. Ako vec on nije nasao za shodno da porekne oputzbe nego ih (verovatno nesvesno) i potvrdjuje tvrdeci da su njegovi protivnici jos gori - zasto mu ja ne bih verovao?

A kako bi bilo normalno da reaguje neduzan i nepravedno optuzen covek u toj situaciji? Pa naravno da porekne optuzbe i da izazove one koji ga optuzuju da dokazu te optuzbe. Da punudi protiv-dokaze i argumente. A posto mu je Milan ucinio nevdosmisleno veliku uslugu da to prizna. I da javno izjavi da ce mu te njegove pare vratiti. Ili, ako BAS nema para, da kaze da nije u stanju sada ali da ce mu vratiti kad bude mogao.


ps. A da li Fikseru verujem za ono sto je lose rekao o Milanu i Visnji? Zasto bih? Za takve procene imam sopstvenu glavu - po cemu je on kompetentniji od mene da bi mogao da zna sta se desava u tudjim glavama? Njemu mogu da verujem samo u pogledu onoga sto je rekao o samom sebi - posebno ako toga i nije bio svestan i nije imao tu nameru...
Milan Novković Milan Novković 23:48 14.03.2013

Re: E

da li ima smisla objavljivati ovako nesto ako nisu u stanju (ne zele, ne mogu) da ponude ozbiljnije i konkretnije informacije

E, bravo Vaso, ti si čovek od akcije i integriteta, sistematičnosti, i ako neće Bitnik organizuj ti odlazak u gradsku upravu pa da se izvade izvodi iz knjiga rođenih i umrlih, kao što sam dao instrukcije OVDE (Link).

Kao što vidiš ja ne želim da ovde lepim konkretnije informacije, pošto je blog više o upozorenju onima koji veruju, a kome su važne može da ih izvadi bez po muke.

Goran Vučković Goran Vučković 00:01 15.03.2013

Re: E

Mislim da će biti bolje i za tebe i za te kojima preporučuješ - da to ipak ne urade. Ovo najozbiljnije kažem.
Milan Novković Milan Novković 00:13 15.03.2013

Re: E

Goran Vučković
Mislim da će biti bolje i za tebe i za te kojima preporučuješ - da to ipak ne urade. Ovo najozbiljnije kažem.

Ok Vučko, hvala.

Promenio savete - kome trebaju informacije može da ih nađe i neka radi sa njima šta hoće.
vishnja92 vishnja92 22:54 14.03.2013

pitanje za moderaciju II


posto prethodno nije bilo retoricko, ali se tako izgleda shvatilo:

da li imate uvid u preporucivanje komentara?
tj - KO to zapravo radi?
evo zasto pitam (da zanemarim bubatrubu (preporuka29 ) i angienine oblaporne tikove, dakle smrtno sam ozbiljna)

ovo
mislim da su mu pesme, btw, dobre. kao i da treba biti vrlo nezreo(la) pa pljuvati knjigu koju si tražio(la) na poklon a i zapitati se zašto neko ni knjigu nije hteo da ti pokloni. a možda i nije imao kod sebe.

je dobilo 14 preporuka. sad, da sam skeptik kao sto nisam, mozda bih jos i poverovala da postoji 14 ljudi na svetu koji su dovoljno glupi pa ovo mogu da shvate.

i da komentar u kome se pati nad bolesnim kucetom i proziva internet prevarant zvani vucko dobije 9 preporuka O.o

i da svaka pod milim bogom budalastina kojom se ovde spinovalo biva istovremeno megapozdravljena dvadesetinom preporuka, a pritom imate vrlo mali broj pojedinacnih poseta ovom blogu - pa zar vam nije ultrasmesno?

nije ni meni, iz dva razloga:

- zato sto je 10 budala uzelo silno vreme istom broju pametnih ljudi
- mnogo vaznije: zato sto se stvara javni utisak da je, eto, divnopametna vecina (angie sreco, di ti je spira?) napravila sanitarni otklon od ovih par budala, sto apsolutno nije tacno.

uopste ne verujem u taj stepen neemapatije i mislim da se domazetu ispunila ona gornja zelja.
ovi su se samo usrali, pa galame :)


edit - izem vam dobac i postignuce
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:00 15.03.2013

Re: pitanje za moderaciju II

vishnja92



da li imate uvid u preporucivanje komentara?
tj - KO to zapravo radi?
evo zasto pitam (da zanemarim bubatrubu (preporuka29 ) i angienine oblaporne tikove, dakle smrtno sam ozbiljna)

ovo
mislim da su mu pesme, btw, dobre. kao i da treba biti vrlo nezreo(la) pa pljuvati knjigu koju si tražio(la) na poklon a i zapitati se zašto neko ni knjigu nije hteo da ti pokloni. a možda i nije imao kod sebe.

je dobilo 14 preporuka. sad, da sam skeptik kao sto nisam, mozda bih jos i poverovala da postoji 14 ljudi na svetu koji su dovoljno glupi pa ovo mogu da shvate.

i da komentar u kome se pati nad bolesnim kucetom i proziva internet prevarant zvani vucko dobije 9 preporuka O.o




1. uvid u to ko preporučuje komentare???
ovo već liči na paranoju, ka kojoj je prvi i najopasniji stepenik - shatanje sebe i svoje teme toliko bitnom, e da bi neko (ne zna se ko), a ne blogeri i komentarori, davao preporuke.

prevešću svoj komentar (koji samo glupi mogu da shvate - i ovo je zanimljiva teza, al nema veze)
naime, mislim da nije zrelo pisati o sebi sledeće stvari: htela sam da poklonim knjigu njegovih pesama drugarici (dakle divila sam im se) ali mi, nađavola, nije dao knjigu. pa zatim, pesme mu (ne sećam se tačnog opisa, ali ukratko) - sranje.

ono što je izbačeno iz mog komentara je i sledeće - osoba kojoj je toliko potrebno da joj neko laska kako je posebna treba prvo da se zapita šta s njom nije u redu. nakon preispitivanja verovatno ne bi imala potrebu da javno iznosi svoj blam.
je l još nešto nije njasno?

sledeći preporučeni komentar koji je iznenadio ozlojeđenu je bio o kučetu (nigde ne piše da je bolesno, daleko bilo) i deo je interne šale na račun razgovora sa blogerom koji mi je i slao linkove ka ovim postovima.

zanimljivo mi je izvlačenje rečenica iz "nejasnih" komentara i učitavanje da je kuče - bolesno, što nigde nije pisalo.

ozlojećenost oće da pomuti razum, eto tako ja to shvatam. ili "kad ljude luda strast ponese, sramota niče; beda raste!" - kako sam shvatila ozlojeđena je erudita pa će verovatno znati odakle je ovaj citat (bez guglanja)
Domazet Domazet 00:41 15.03.2013

Pitanja za Anu...

1. Moram ti priznati da i ja malo delim Vishnjinu paranoju (kada se izuzmu Rusi, razume se). I meni je bilo chudno i vrlo zabrinjavajuce da je Newworldow komentar dobio 21 (za sada) preporuku. Tebi nije chudno? Ni zabrinjavajuce? Ne primecujesh u njemu sindrom mini suknje?

2. Da li mislish da je u redu varati ljude ako su im karakteri ispod lestvice neophodne za beatifikaciju?
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:57 15.03.2013

Re: Pitanja za Anu...

Domazet
1. Moram ti priznati da i ja malo delim Vishnjinu paranoju (kada se izuzmu Rusi, razume se). I meni je bilo chudno i vrlo zabrinjavajuce da je Newworldow komentar dobio 21 (za sada) preporuku. Tebi nije chudno? Ni zabrinjavajuce? Ne primecujesh u njemu sindrom mini suknje?

2. Da li mislish da je u redu varati ljude ako su im karakteri ispod lestvice neophodne za beatifikaciju?


ovo pod 1. nisam razumela, kakvi rusi, mini suknja itd. prevedi mi

pod 2. naravno da ne mislim da je u redu varati ljude kakvi god da su, ali ne mislim ni da nužno moram da hvalim "žrtvu", i da počnem da verujem da je za takva zamajavanja dovoljan jedan učesnik, a ne bar dvoje. ona i on.

p.s.

žao mi je onih koje je, na osnovu ovih šifrovanih priča u koje - podrazumeva se - ne treba da sumnjam, prevario uzevši im novac ili šta već. ozlojeđena se, ako sam shvatila, pohvalila kako njoj nije uzeo ništa. ok, nije joj poklonio knjigu i tako naneo nenadoknadivu duševnu bol...
Milan Novković Milan Novković 01:00 15.03.2013

Re: pitanje za moderaciju II

htela sam da poklonim knjigu njegovih pesama drugarici (dakle divila sam im se) ali mi, nađavola, nije dao knjigu

Pošto je neposredni povod za ovaj blog, pored Njanjinog bloga, bilo Trenerovo postrance psihoanaliziranje nad pogrešnim počenim uslovima, u koje sad pomalo i ti ulaziš, evo da nežno pojasnim stvari:

- Ta drugarica je i moja drugarica. Fikser ju je virtuelno upoznao preko Fejsa i moje grupe prijatelja.

- Ja sam šerovao neke njegove pesme pa pošto se svi družimo na Fejsu zamolila Višnju da joj kupi kjnigu. Višnja, kao što kaže, nije imala novca.

- Fikser je posle primerak knjige dao meni da odnesem toj drugarici.

Tako, ove neke osnovne niti su mnogo prostije nego što ovde izgledaju.

Važno - kaži drugarici da je provereno još jednom - Fikserov otac je kremiran 2009. na Novom Groblju.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:05 15.03.2013

Re: Pitanja za Anu...

ana
ovo pod 1. nisam razumela, kakvi rusi, mini suknja itd. prevedi mi

pod 2. naravno da ne mislim da je u redu varati ljude kakvi god da su, ali ne mislim ni da nužno moram da hvalim "žrtvu", i da počnem da verujem da je za takva zamajavanja dovoljan jedan učesnik, a ne bar dvoje. ona i on.

p.s.

žao mi je onih koje je, na osnovu ovih šifrovanih priča u koje - podrazumeva se - ne treba da sumnjam, prevario uzevši im novac ili šta već. ozlojeđena se, ako sam shvatila, pohvalila kako njoj nije uzeo ništa. ok, nije joj poklonio knjigu i tako naneo nenadoknadivu duševnu bol...



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam vehicula tincidunt lorem vitae venenatis. Aliquam et tortor quis nunc gravida placerat et id lectus. Etiam non leo in lorem dignissim mattis a a magna. Praesent congue luctus enim, at fermentum diam sollicitudin id. Donec lectus arcu, varius sit amet dignissim id, mollis ornare lacus. Quisque bibendum, nunc et eleifend convallis, libero diam euismod risus, ut mattis tellus odio quis justo. Quisque odio libero, consectetur eget condimentum a, dictum et purus. Morbi vitae imperdiet libero. Praesent molestie purus non erat varius rutrum. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Fusce feugiat faucibus diam, quis rhoncus nisl scelerisque ut. Vestibulum odio erat, tristique ac interdum ut, dignissim ut augue. Cras dignissim dolor ligula, sit amet pulvinar nulla. Fusce nibh lacus, vehicula at bibendum ut, lacinia luctus leo. Sed id sapien ac est mattis tristique. Nam eu pharetra magna.
Phasellus eu arcu orci. Vivamus blandit vehicula ultricies. Vestibulum eu magna enim. Integer rhoncus elit sit amet orci elementum mattis. Nulla et dui mauris, a bibendum justo. Aenean aliquet lectus imperdiet ante adipiscing mattis. Morbi bibendum posuere hendrerit. In condimentum risus et ante sagittis mollis. Donec ligula erat, egestas sed ullamcorper ut, aliquam et justo. Quisque egestas dignissim scelerisque.
Aliquam nulla sapien, dictum at consectetur vel, porttitor sed justo. Phasellus eget dui justo. Sed auctor porta enim, non imperdiet lacus imperdiet vitae. Aliquam eget augue ut orci lobortis viverra. Pellentesque sed consequat est. Sed varius arcu ac orci aliquam vitae feugiat sapien pretium. Proin augue sem, pretium congue vestibulum eget, pretium cursus quam. Duis pharetra, nunc at convallis ullamcorper, sapien mauris suscipit felis, ut convallis leo velit ut orci. Maecenas ut ligula eget dolor ultricies tempor. Maecenas velit sem, tempus lobortis iaculis non, luctus id sem. Ut ac ante ipsum, at tincidunt purus. Nunc in magna massa. Aliquam faucibus laoreet nibh eget dapibus. Nunc gravida semper odio sit amet fringilla. Aenean sit amet nisl metus, at rutrum nibh. Suspendisse suscipit, nibh in viverra elementum, lectus justo sollicitudin mi, in venenatis lectus ipsum eget augue.
Nunc facilisis porttitor magna, et adipiscing diam consequat nec. Nam aliquam elit in leo lacinia dignissim. Phasellus augue nisl, vehicula sit amet vestibulum a, ultrices ac nisi. Mauris nibh risus, vulputate et egestas id, egestas non nisl. Aliquam erat volutpat. Suspendisse pulvinar congue lectus, non placerat est congue ac. Curabitur turpis leo, tristique sed facilisis eget, dapibus vitae sem. Duis ac diam lorem, quis consequat nulla.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:11 15.03.2013

Re: pitanje za moderaciju II

Milan Novković

Važno - kaži drugarici da je provereno još jednom - Fikserov otac je kremiran 2009. na Novom Groblju.


horor.

njenu priču nisam ozbiljno shvatila, niti mogu. mnogo banalnih primera njegove pokvarenosti, glupih opisa muvanja (ko iz najbljutavijie literatuure) i, najvažnije za moj utisak, mnogo besa - kao i obično, kao i tamo gde nema ama nikakav (vidljiv) razlog. tako da mi je priča, obojena mojim utiskom o v. bila kao i obično. nezanimljiva.

a ovo je zaista, ako je tako, kao iz psiho-horor trilera. okrenu mi se želudac.

Domazet Domazet 01:28 15.03.2013

Evo da ti prevedem ono moje pod jedan...

ana_radmilovic

ovo pod 1. nisam razumela, kakvi rusi, mini suknja itd. prevedi mi

pod 2. naravno da ne mislim da je u redu varati ljude kakvi god da su, ali ne mislim ni da nužno moram da hvalim "žrtvu", i da počnem da verujem da je za takva zamajavanja dovoljan jedan učesnik, a ne bar dvoje. ona i on.

...koristeci tvoje pod dva. Ti izgleda mislish da je za silovanje potrebno dvoje, silovatelj i mini suknja. Tako nekako misli Newworld.

Ja mislim da je dovoljan samo Silovatelj.

Rusi nisu bili upuceni tebi.

ana_radmilovic ana_radmilovic 01:37 15.03.2013

Re: Evo da ti prevedem ono moje pod jedan...

Domazet
ana_radmilovic

ovo pod 1. nisam razumela, kakvi rusi, mini suknja itd. prevedi mi

pod 2. naravno da ne mislim da je u redu varati ljude kakvi god da su, ali ne mislim ni da nužno moram da hvalim "žrtvu", i da počnem da verujem da je za takva zamajavanja dovoljan jedan učesnik, a ne bar dvoje. ona i on.

...koristeci tvoje pod dva. Ti izgleda mislish da je za silovanje potrebno dvoje, silovatelj i mini suknja. Tako nekako misli Newworld.

Ja mislim da je dovoljan samo Silovatelj.

Rusi nisu bili upuceni tebi.



nisam ni mislila da su rusi upućeni meni nego nisam shvatila aluziju
naravno da ne mislim da je za silovanje potrebno dvoje - aman! da li je fikser silovao višnju? ili su se muvali pričajući o tikvicama i štzajaznam nekim tamo njihovim... za to jeste potrebno dvoje. al stvarno, ajd dosta s tim... ne sme čovek ništa da primeti a da ne ispadne da opravdava silovanje. super rasprava
Domazet Domazet 01:59 15.03.2013

Znash shta...

...Ana, ja sam, iz ovoga shto sam prochitao na blogu stekao utisak da se samo za Vishnju mozhe reci da se muvala sa Fixerom. Fixer je, po svemu sudeci, samo bio na radnom mestu. S tim shto su mu office i office hours malo neortodoksni.

A shto se tiche silovanja, pa nisam bash sasvim siguran da si totalno ubedjena da je za isto potrebno dvoje. Inache bi oprostila Vishnji mini suknju koju je nosila pri muvanju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:17 15.03.2013

Re: Znash shta...

Domazet


A shto se tiche silovanja, pa nisam bash sasvim siguran da si totalno ubedjena da je za isto potrebno dvoje. Inache bi oprostila Vishnji mini suknju koju je nosila pri muvanju.


ne sudim, ne praštam, ne zanima me, bre.

uključila sam se u priču zbog morbidarije oko oca i - ako je sve ono tačno (u vezi s ocem) - mogu samo da duboko žalim tog sina. to onda znači da čovek ima ozbiljan problem.
i opet, ako je sve tako, neću reći da piše loše pesme a ni da je silovatelj.

mislim, stvarno ga pretera domazet. za silovanje ide krivična prijava MOMENTALNO a ne piše se blog o pokvarenom pesniku i kelerabama ili šta ono beše. i nemoj me u tu priču s osudom i "mini suknjom" - baš ne priliči.
Domazet Domazet 04:36 15.03.2013

I shta kazhesh, nije Fixer...

ana_radmilovic
Domazet


A shto se tiche silovanja, pa nisam bash sasvim siguran da si totalno ubedjena da je za isto potrebno dvoje. Inache bi oprostila Vishnji mini suknju koju je nosila pri muvanju.


ne sudim, ne praštam, ne zanima me, bre.

uključila sam se u priču zbog morbidarije oko oca i - ako je sve ono tačno (u vezi s ocem) - mogu samo da duboko žalim tog sina. to onda znači da čovek ima ozbiljan problem.
i opet, ako je sve tako, neću reći da piše loše pesme a ni da je silovatelj.

mislim, stvarno ga pretera domazet. za silovanje ide krivična prijava MOMENTALNO a ne piše se blog o pokvarenom pesniku i kelerabama ili šta ono beše. i nemoj me u tu priču s osudom i "mini suknjom" - baš ne priliči.

...silovao Vishnju? Neshto si mi mnogo literarna za literarnu dushicu? Pa zar je moguce da ne primecujesgh da ti za zhenu koja se zhali da ju je bitanga izvacarila (nadam se da necesh i ovo da shvatish bash bukvalno) kazhesh da je za muvanje potrebno dvoje? Znachi valjda, i ona je kriva, shta se kog vraga muvala? Pa nije i ona njega htela da izvacari (ili bar niko to do sada nije spomenuo) pa da mozhesh da kazhesh da je za to potrebno dvoje.

I zato se mani te priche da ne sudish, ne prashtash i ne zanima te. Itekako sudish jer stavljash Vishnju u istu ravan sa prevarantom, ne prashtash joj, tj. nadam se da joj neshto ne prashtash, jer bi u suprotnom nedostatak empatije sa tvoje strane bio zaista zabrinjavajuci. I mnogo si mi neshto bila agilna u diskusiji (ne mislim na ovu nashu) da te ne bi zanimalo. Bre!

A i ne reche mi da li ti je chudno to shto je Newworldow post dobio (sada vec) 22 preporuke?
alselone alselone 08:06 15.03.2013

Re: Pitanja za Anu...

njanja_de.manccini

Lorem ipsum


vishnja92 vishnja92 09:09 15.03.2013

Re: I shta kazhesh, nije Fixer...

mogu ja sad?

vidim da je spin uspeo i da je anino (i trenerovo, itd) ponavljanje da sam ovde ja ta koja je "ozlojedjena" "povredjena" ineznamstasvene, i da ovo radim iz nekog besa, osvete, cega li, uspelo u ocekivanoj vam meri, sedite pet.

pritom, eno mog teksta kod njanje, stoji zdrav prav, ako je blog zakljucan tekst nije obrisan, pa lepo citajte. evo gore i mog odgovora treneru, citajte i njega.

meni nije bila namera da pisem o detaljima svog iskustva jer ono skoro ne postoji, niti da hranim vase pohlepne potrebe za tudjim pikanterijama nego da upozorim, i tekst se najpre pojavio na mom FB zidu. posto tamo postoje ljudi koji pamte pesmica-epizodu sa fixerom, napisala sam i genezu celog slucaja upravo zato da se neko ne bi osvrtao na istoriju i kreirao u glavi bajku o ko-zna-kakvim pobudama, i zato sto sam smatrala da je tako posteno. ono je samo kratko objasnjenje. zasto i kako nisam uspela da se upecam i da li je u pitanju stvar ukusa, emotivnog zauzeca ili mog pomerenog osecaja za smesno, ili tek cinjenice da mi je dan napakovan preko svake mere pa nemam bas vremena za svaku sapucucu zajebanciju - ovde nije tema, niti vas se tice, svih vas spinera i analiticara zajedno i pojedinacno.

medjutim: kako je, izgleda, akutna funkcionalna nepismenost zavladala ne samo medju neartikulisanim rokerima nego i medju ljudima od, navodno, pera, evo vam jos malo, pa da zavrsimo s tim (u nadi da ce se tema sa mojih i Milanovih motiva konacno pomeriti tamo gde joj je mesto):

prvo - ceo moj kontakt (nekoliko pp-ova, jedan tel razgovor) s fixerom se odvijao pretproslog leta, nakon cega je presao u onu povrsnu fb fazu - malo xexe, malo lajkovanja po tudjim zidovima itd, nobigdil (izgubio se cak i onaj vajb i deus-ex-machina s bloga: dodje-zagrmi poezijom - ode, a na fejsu ima mnogo upecatljivijeg sveta, i prilicno autenticnog). godinu dana kasnije, tj proslog leta, upoznali smo se i licno - slucajno, u kafani, u blogerskom drustvu. i tu je kraj price.

prema tom coveku nemam ama bas nikakav licni odnos, vec godinama.

jel vam dosta sad?

posto je ovo bilo za vas, evo nesto i za mene:
tikvice su moje. JA sam vapila za njima na mom zidu, a docs ce vam (ako je uopste tu, posle onog nepotrebnog brisanja pitalica) potvrditi da i mi vegetarijanci umemo da uzivamo u hrani, itekako. dakle, moje. nema tu nikakve spektakularne fikserove kreacije - covek je plagijator i otimac tudjih emocija, reci i ideja, nicega tu autenticnog nema, samo plagiranje na sitno i krupno i pretakanje u "pesmu" uz par lascivnih dodataka, nije to njegovo, to je od svih ovde nas. ako ste pazljivo citali te pesme mogli ste u njima naci stotine komentara (ovdasnjih, tudjih) tako da vam ta sprdnja s tikvicama i nije nesto, jer ko zna gde ste u onoj knjizi i vi sami :)

ps. hvala puno Vasi i Domazetu.
Milan Novković Milan Novković 13:39 15.03.2013

Re: jadno.

ana_radmilovic

Obrisao sam ti komentar gde si obznanila Višnjin identitet, ona ne želi da se to zna, izvini.

A sve ostalo što si rekla se vidi u mom odgovoru tebi gde sam navodio deo po deo tvog komentara.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:46 15.03.2013

Re: jadno.

Milan Novković
ana_radmilovic

Obrisao sam ti komentar gde si obznanila Višnjin identitet, ona ne želi da se to zna, izvini.

A sve ostalo što si rekla se vidi u mom odgovoru tebi gde sam navodio deo po deo tvog komentara.


moralista koji krije identitet. vrlo interesantno.

p.s.

zaista ne bih napisala da nisam mislila da je i to neki pseudonim. tj, nisam imala pojma da je prezime.
Milan Novković Milan Novković 14:00 15.03.2013

Re: jadno.

ana_radmilovic

Obrisao sam ti još jedan komentar pošto si ponovo navela Višnjino prezime.

Iako sam žestoko protiv brisanja i banovanja (Fikser ovde nije banovan, btw, što ti dovoljno govori o njegovom karakteru i spremnosti da manipuliše naivnim ratnicima-u-njegovo-ime) ako ne staviš ovaj impuls za iznošenjem njenog identiteta pod kontrolu moraću da te ipak banujem.
bitnik bitnik 15:23 15.03.2013

Re: ...

ana_radmilovic


imao sam privilegiju da par puta budem pored tvog oca.
nismo bili prijatelji, ja sam bio samo klinac koji je imao sreću da se tu nađe.
ne pokušavam da kažem kako sam ga razumeo, i da je ovo što ću reći istina urezana u kamenu, ali mislim da bi ti ukazao na maksimu starih beogradskih mangupa - kada se kačiš sa budalom, čuvaj se da te ne spusti na njen nivo, pa te dobije na kondiciju!

alselone alselone 08:10 15.03.2013

Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

su me prvi put, zaista, razocarale na blogu i navele da se zapitam kakvi ljudi ovde dolaze.

Glozenja oko politike, cetnika i partizana, Kosova, Biki Siki i tako dalje, posmatrao sam bukvalno kao svadju navijaca i uopste mi nije bio, niti ce biti, problem da popijem pice za nekim ko ima potpuno drugacije politicke stavove.

Ova prica je mnogo licnija i "ljudskija".

Kolicina moralnog posrnuca i spina, na pomenuta dva bloga, mislim da nikad nije vidjena na ovom mestu.
jacHa. jacHa. 09:09 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Kolicina moralnog posrnuca i spina, na pomenuta dva bloga, mislim da nikad nije vidjena na ovom mestu.

naprotiv.
višnja
alselone alselone 09:39 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

jacHa.
Kolicina moralnog posrnuca i spina, na pomenuta dva bloga, mislim da nikad nije vidjena na ovom mestu.

naprotiv.
višnja


Nema potrebe da mi seciras komentar. Mislim da je prilicno ocevidno sta sam hteo da kazem.
jacHa. jacHa. 10:00 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Mislim da je prilicno ocevidno sta sam hteo da kazem

jeste, ali ja volim da gledam sa pozitivne strane:
na ovom blogu je retko viđena hrabrost da se javno istupi pred celom svitom i kaže: taj i taj me namagarčio, a u cilju da se obaveste potencijalne žrtve i zadovolje dosadašnje raskrinkavanjem prevaranta.
to što se napravila i kaljuga usput, to je kolateralna šteta.
čini mi se da ti i ja mislimo isto. a čini mi se i da si ti mene pogrešno shvatio.
ajd i tebi
alselone alselone 10:20 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

čini mi se da ti i ja mislimo isto. a čini mi se i da si ti mene pogrešno shvatio.
ajd i tebi


i ja mislim.

p.s. imas 100 evrica do prvog? vracam sigurno.
reanimator reanimator 10:21 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

na ovom blogu je retko viđena hrabrost da se javno istupi pred celom svitom i kaže: taj i taj me namagarčio, a u cilju da se obaveste potencijalne žrtve i zadovolje dosadašnje raskrinkavanjem prevaranta.

Naprotiv, ta vrsta "hrabrosti" je često vidjana. Osnovni problem koji onemogućava bilo kakvu konstruktivnu diskusiju je činjenica da se strane zauzimaju po potrebi, uglavnom na osnovu ličnih odnosa, a ne na osnovu stavova i principa.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 11:02 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Naprotiv, ta vrsta "hrabrosti" je često vidjana. Osnovni problem koji onemogućava bilo kakvu konstruktivnu diskusiju je činjenica da se strane zauzimaju po potrebi, uglavnom na osnovu ličnih odnosa, a ne na osnovu stavova i principa.


upravo tako.

Whenever you’re faced with a question or a challenge very likely something will come to your mind. And quite often what comes to your mind is not an answer to the question that you were trying to answer but it’s an answer to another question, a different question. So this happens all the time: I ask you how probable something is and instead of probability what comes to your mind is that you can think of many instances, and you will rely on that to answer the probability question; and it is that substitution that produces systematic biases.

We rely on systematic thinking much less than we think we do. And indeed much of the time when we think we are thinking systematically, that is when we think we have a reason for our conclusions, in effect the conclusions are dictated by the associative machinery.
Goran Vučković Goran Vučković 11:05 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Čitaš ovo?
Milan Novković Milan Novković 11:17 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Goran Vučković
Čitaš ovo?

Cool je knjiga :)

U poslednje vreme se pojavilo još knjiga i članaka po časopisima na temu iracionalnog kao evolutivne tekovine.

Na vrhu piramide po postavljanju stvari na prava mesta, ozbiljnosti, znanju i dubini je, po meni, portugalac Antonio Damasio, imaš ga na TEDu iako ja nisma odgledao pošto mu imam knjige (Self Comes to Mind: Constructing the Conscious Brain (seminalno delo) i pre toga
Descartes' Error: Emotion, Reason, and the Human Brain).

Fascinantno je koliko je naših karakteristika, za koje smo mislili da su evoluciona i civilizacijska slepa creva, u stvari prisutno "s razlogom".

Obrazac je "prost" - u kompleksnom, highly randomised i heurističkom svetu sa previše petlji, povratnih sprega i opasnosti od mrtvih petlji ne možeš, u proseku, da se provučeš samo uz pomoć algoritamskih pomagala u našim glavama, nama, bližoj i daljoj okolini.
Goran Vučković Goran Vučković 11:42 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Self Comes to Mind: Constructing the Conscious Brain

Kupio prošle godine... još samo da pročitam :(
Goran Vučković Goran Vučković 11:47 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje



Obrazac je "prost" - u kompleksnom, highly randomised i heurističkom svetu sa previše petlji, povratnih sprega i opasnosti od mrtvih petlji ne možeš, u proseku, da se provučeš samo uz pomoć algoritamskih pomagala u našim glavama, nama, bližoj i daljoj okolini.

Inače ovo što je Snežana rekla je meni simpatičnije upakovao Hajt: Razum je portparol (predstavnik za štampu) emocija (link)
Milan Novković Milan Novković 11:58 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Inače ovo što je Snežana rekla je meni simpatičnije upakovao Hajt: Razum je portparol (predstavnik za štampu) emocija (link)

Lepo rečeno, jedino što ovo stavlja razum na još interesantniji pijedestal, vrlo vredan Monti Pajtonovaca, gde generalštab od emocija prečesto rešava probleme nalozima da se prosto istrči na minsko polje
Goran Vučković Goran Vučković 12:03 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Primeti njegove "dumbfounding" eksperimente u ovom članku...
cassiopeia cassiopeia 12:11 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

that is when we think we have a reason for our conclusions, in effect the conclusions are dictated by the associative machinery.


Dobra je i otrežnjujuća knjiga Mistakes Were Made (But Not by Me): Why We Justify Foolish Beliefs, Bad Decisions, and Hurtful Acts

Ako nekom zatreba ima i srpsko izdanje

UVEK U PRAVU- Svi greše, ali ne i ja Autori: Kerol Tavris, Eliot Aronson
jacHa. jacHa. 13:13 15.03.2013

Re: Reakcije na ovom blogu i kod Njanje

Naprotiv, ta vrsta "hrabrosti" je često vidjana. Osnovni problem koji onemogućava bilo kakvu konstruktivnu diskusiju je činjenica da se strane zauzimaju po potrebi, uglavnom na osnovu ličnih odnosa, a ne na osnovu stavova i principa.

priznajem da ne čitam sve autore. možda jeste često, ali ja ne videh! jer jeste hrabrost (bez navodnika): otkrivati svoje poniženje i očekivati salve pljuvačine. višnja, njanja, milan, nisu pali s kruške, znaju da se fikser druži sa nekom decom ovde, znaju da će neko reći "čekaj, bre, to je rekla-kazala" ili "nemoralno je što prozivate". sa druge strane, demanti ne postoji.
ja se lično ne poznajem i ne družim ni sa kim sa bloga (osim sa jednom ******, ali ne znam joj nik) i ne interesuju me zajednička blogerska druženja, blogerske žurke, kafane, izložbe i takoto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana