Astrologija| Astronomija| Politika| Region

Orevuar, m'sje de Gol?

freehand RSS / 28.02.2013. u 23:28

Kako odoleti sirenskome zovu da se ovaj momenat, koji danas nekako prolazi bez zaslužene pažnje, i na blogu ovekoveči? 

Manje, doduše, zbog političkog značaja - jer ništa se bitno, zaista, nije dogodilo - a više zbog slutnje da sutra više ništa neće biti isto. Odnosno  da će g-đa Pešić, g-din Kacin i još neke ličnosti iz intelektualno-političkog  tjelesnog zdruga našeg zamalo de Gola  namah okrenuti ploču. Dakle,  gde smo stali sa pregovorima?

vesti b92;

Izvor: Tanjug 

Beograd -- Ivica Dačić je izjavio da su u diijalogu s Prištinom na vidiku veliki problemi, da nema novih dogovora i da ne zna o čemu bi trebalo da informiše parlament.

1119992559512e4d4084951368143586_640x425.jpg

"Nema dogovora, jer prištinska strana ne prihvata i ne želi da razgovara da Zajednica ima bilo koji instrument vlasti, izbore, organe, izvršna ovlašćenja...", rekao je Dačić novinarima u Palati Srbija.

"Ništa novo se nije desilo, nikakav novi dogovor ili sporazum nisu na vidiku, naprotiv, na vidiku su veliki problemi. O čemu da se informiše parlament - da smo se saglasili da treba da se formira Zajednica srpskih opština, ali ni oko čega drugog?", rekao je Dačić.

Za Srbiju je, istakao je on, neprihvatljivo da Zajednica nema nadležnosti i da je sve što ona može da izvršava - objavljivanje časopisa i organizovanje okruglih stolova.

Kako je dodao, prištinska strana misli da će vlada Srbije prihvatiti sve samo da dobije datum.

 "Pa nećemo, jer mi ovo ne radimo zbog datuma, već hoćemo da rešimo problem kompromisom", rekao je Dačić i dodao da je kompromis kada "svako dobije pomalo onoga što nije želeo" 

Prema njegovim rečima, datum treba ostaviti po strani i mada bi bilo dobro da ga dobijemo, kako je poručio, i EU treba da bude svesna da je nedobijanje datuma "put za ubijanje dijaloga".

Dakle, odlazi li to i Vinston Čerčil?

I - nije da se ne postavlja pitanje - šta će biti sa Eliotom? Koga za drugog žiranta na kosovskoj menici?

 

 

 

 



 

 



Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 23:31 28.02.2013

i?

šta je pisac hteo da kaže?
freehand freehand 23:36 28.02.2013

Re: i?

libkonz
šta je pisac hteo da kaže?

Pisac vesti ili pisac bloga?
Pretpostavljam obojica upravo ono što piše.
tsunade tsunade 23:36 28.02.2013

Re: i?

šta je pisac hteo da kaže?


da su pukli pregovori s pristinom pa i dačić s njima. jel to?
G r o f G r o f 23:36 28.02.2013

Re: i?

libkonz
šta je pisac hteo da kaže?


svašta...neke stvari su iz takvih dubina ponikle da ne postoje reči sa kojima se mogu iskazati..
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 23:39 28.02.2013

Re: i?

Kako je dodao, prištinska strana misli da će vlada Srbije prihvatiti sve samo da dobije datum


Ili obrnuto: uraditi sve samo da ne dobijemo datum.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 23:40 28.02.2013

Re: i?

pukli?
meni se cini kao da ih nije ni bilo.
tsunade tsunade 23:45 28.02.2013

Re: i?

pukli?
meni se cini kao da ih nije ni bilo.


u suštini ti si u pravu. puklo je simuliranje pregovora.
freehand freehand 23:48 28.02.2013

Re: i?

tsunade
šta je pisac hteo da kaže?


da su pukli pregovori s pristinom pa i dačić s njima. jel to?

Evo, tsunade, kako ja to vidim: imaš pregovore sa Prištinom koje vodi Dačić. Oko njega se diže afera za aferom; a brani ga ekipa sa najneočikavijih strana, bar za mene. Dakle, ako bih molio nekoga da me ne brani - bio bi te naš Jelko.
Elem, to koincidira samo sa jednom stvari: sa potpunom prijemčivošću za pronalaženje rešenja po zadatom šablonu, i to brzo.
U jednom momentu, međutim (ovom?) dolazimo do tvrdog. Šta radi Dačić? Bremza, i to jako, po svemu sudeći.
Šta sad, pitanje je?
Hoće li državnički potez sa stanovišta sopstvene države obrisati oreol mudrosti oko glave Vinstona Dačića sa stanovišta Plemenitog Kacina i njegovih ovdašnjih istomišljenika?
Ja sam, eto, siguran da je tako i da će se upravo tako zbiti.
Način da to kažem i momenat ovekovečim je ovaj blog.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 23:49 28.02.2013

Re: i?

Jeste, mazu nam oci velikim stvarima, a procitajte samo tekst blogera nurudina.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:49 28.02.2013

Re: i?

tsunade
šta je pisac hteo da kaže?


da su pukli pregovori s pristinom pa i dačić s njima. jel to?


pa izgleda ... Ali meni je to o pucanju malo preuranjeno - bice tu jos natezanja i natezanja. Pa mi ovo sad i lici na to - na(za)tezanje. A Vucic i dalje ostaje nepoznananica - mada je vrlo indikativna bila i ona vest/izjava "da Nemci insistiraju da se i on vise ukljuci u pregovore"

Iako sam vrlo daleko od toga da budem obozvalac Ivice Dacica kao sto je to Vesna Pesic, ipak mu odajem priznanje sto i dalje (i uvek ponovo) insistira na tome da je podela jedino realno i odrzivo resenje...

ps. Inace da sam ja pregovarac pukli bi pregovori odavno - sever Kosova milom ne bih dao ...
freehand freehand 23:50 28.02.2013

Re: i?

tsunade
pukli?
meni se cini kao da ih nije ni bilo.


u suštini ti si u pravu. puklo je simuliranje pregovora.

Ko je simulirao pregovore?
Uzgred, ne mislim da su pregovori pukli. Sad ide novi krug američkog ohrabrivanja.
freehand freehand 23:53 28.02.2013

Re: i?

G r o f
libkonz
šta je pisac hteo da kaže?


svašta...neke stvari su iz takvih dubina ponikle da ne postoje reči sa kojima se mogu iskazati..

I neka stvorenja, Grofe, i neka stvorenja...
libkonz libkonz 23:56 28.02.2013

Re: i?

Pretpostavljam obojica upravo ono što piše.

meni ta Dačićeva izjava liči samo na dodatno oružje u pregovorima.
tsunade tsunade 23:56 28.02.2013

Re: i?

Evo, tsunade, kako ja to vidim


manje više i ja tako vidim. ja mislim da je vučić tako uštopovao svakog igrača na sceni, uključujući i dačića da jedino ako njega vučića pritisnu, srbija može da otkači kosovo.

a pakovanje dačiću možda i ne ispadne tako lak i rutinski posao. on se vadio iz mnogo većih govana.
loader loader 01:47 01.03.2013

Re: i?

Izjave Dačića su samo tvrđenje pazara pred javnošću. Mislim da pregovori nisu pukli. Bilo bi veoma neobično ako bi ta stvar išla onako, relativno kontinuiranom brzinom. I, bilo bi veoma neobično ako bi Priština sedela za pregovaračkim stolom i ne bi, s vremena na vreme, pokazivala tvrdoću, pre svega za svoju javnost. Sa druge strane, traži se svaka zgodna prilika da se i pred ovamošnjom, srpskom javnošću pokaže-dokaže rodoljubiva nadvrlina. Pregovori će sada verovatno da stoje neki dan na mrtvoj tački. Ići će malo kuvanje po novinama, dopunski stavovi svih strana, a onda slede nove injekcije podsticaja dijaloga od strane SAD, i Nemačke donekle, ali na drugačiji način, u kontekstu EU štapa i šargarepe. Za praćenje ovih pregovora ni puž ne bi imao strpljenja. Ta stvar će dugo tako da se vulja, jedan po jedan stoti deo milimetra. Mislim ne samo na sadašnju etapu pregovora, nego i na neka naredna natezanja, kojih svakako mora da bude.
nsarski nsarski 03:25 01.03.2013

Re: i?

Uzgred, ne mislim da su pregovori pukli. Sad ide novi krug američkog ohrabrivanja.


Pa,americka pomoc je vec zatrazena: Kosovo trazi od US pomoc u razgovorima sa Srbijom. A oni se nece valjda oglusiti.
savamala savamala 09:43 01.03.2013

Re: i?

I, bilo bi veoma neobično ako bi Priština sedela za pregovaračkim stolom i ne bi, s vremena na vreme, pokazivala tvrdoću, pre svega za svoju javnost.


Да ли ово значи да нашој јавности више није потребно показивати тврдоћу? Плашим се да би одговор био позитиван јер су сада сви прешли на политику европских интеграција која се у нашем случају своди на скидање гаћа и редовну примену вазелина.
Врло вероватно је да је и ово Черчилово курцобецање договорено са оном бриселском лепотицом. Ваљда штимују календаре.
loader loader 16:53 01.03.2013

Re: i?

.
I, bilo bi veoma neobično ako bi Priština sedela za pregovaračkim stolom i ne bi, s vremena na vreme, pokazivala tvrdoću, pre svega za svoju javnost.




Да ли ово значи да нашој јавности више није потребно показивати тврдоћу?

Jedno s drugim nije u vezi.
laziiprevare laziiprevare 18:49 01.03.2013

Re: i?

pukli?meni se cini kao da ih nije ni bilo.

'Pregovori' nikada nisu ni postojali, Ɖinđić je shvatio uvidevši da ‘lovostaj’ više ne važi za njega.



"Rezolucija Saveta bezbednosti uzela je Srbiji atribute suverenosti na Kosovu. To je stavljeno u trezor dok se odnosi ne srede između Prištine i Beograda, to sigurno nije trebala ponovno biti provincija Beograda, ali sigurno ne i nezavisno Kosovo.Međutim,oni su otvorili taj trezor i počeli su da prenose te atribute na vlast na Kosovu...Ja sam stvorio krizu jer hoćemo da se status Kosova odmah zna.Oni kažu:“Nije vreme”. Kako nije vreme, što onda svakodnevno pomažete stvaranje nezavisne države."

Onda se sponatno aktiviraju kontraverzni medijski biznismeni, političari poslovno povezani sa mafijom, kriminalizovana policija, postojeća ‘družina’ kojoj treba vremena da ubije, ipak radi se o Seljaku, Mutavom, Budali ...
Na kraju, moraš žrtvu postaviti ispred zamandaljenih vrata, polomljene noge i u pozadini telohranitelje koji ni šepava čoveka ne mogu sustići. Onda izvadiš fotografije ‘treće smene’ debeovaca iz pripremljene fascikle, likvidiraš svedoke, nekontrolisane atentatore likvidiraš, a za druge izmisliš "lex specialis", ostavljajući im da uživaju ‘krvavi novac’.

Ucenjivački potencijal svake sledeće generacije 'novopostavljenih' kontrolisano se uvećava. Ko je sačuvan za finale ? Dačić verovatno ne, on je pušten da trči u krug, dok ga potpuno ne iskoriste kao ‘toplog zeca’


"Vi ste razumni i trebate dozvoliti da albanski državljani učestvuju u privatizacijama, treba da kupe narkodolarima i Terazije i Elektroprivredu Srbije."

'Nostradamus' ili ...?
loader loader 12:53 02.03.2013

Re: i?

laziiprevare


Za ove navode biste bili maltene linčovali pre četiri godine na blogu, kad su velikobranitelji dela i lika pokojnog premijera svako njegovo povezivanje sa pokušajima rešavanja kosovskog pitanja u rojevima napadali, gadili se, diskvalifikovali sagovornike... Tada je na blogu bio takav trend. Malo-malo, pa se stvori neka potpaljena većina koja nastupa kao nadmoralna i jedino ispravna. No, dobro je što je došlo vreme da se o nekim Đinđićevim akcijama može prozboriti bez prezanja od masovne osude. Naravno, ne valja činjenica da još uvek čučimo u glibu te kosovske kletve.
laziiprevare laziiprevare 16:19 02.03.2013

Re: i?

loader


Ne znam šta je bio trend, ja sam razumeo Ɖinđića da nikakvih pregovora nema i da to nema veze sa pregovaračem u vremenu kada govori:

-Kada se priča o nacionalni interesima onda amerika može da ima nacionalni interes u Iraku, ali Srbija ne može da ima nacionalni interes na Kosovu. Kako? Pa “zato što nije zaslužila”.E nije tako,zaslužili smo da se naš nacionalni interes uvažava...

Nema dileme šta je njegov cilj u tom trenutku:

-Mi želimo da naša država ima jasno definisana svoja prava na Kosovu ili da nema svoja prava,ali tada savet bezbednosti mora dodeliti nezavisnost Kosovu.


Mislim da je njegov poslednji intervju pod snažnim uticajem njegovog saznanja da je "živa meta" u jednom najsramnijem događaju u savremenoj istoriji Srbije, sa učešćem velikog broja držvnih službenika , direktno ili indirektno.

Besramnost ‘učesnika i posmatrača’ kada država ubija, omogućiće da terorista Bagzi napokon upali sveću na mestu gde je 'nišanio' premijera. Posledica jedinstvenog 'lex specialisa', koji su osmislili 'političari’, redovni posetioci Šilerove i Kotobanje, čak i sa svojim devojkama.

"Potpaljena većina" pripada idejno Nušićevoj ožalošćenenoj porodici koja je "sve resurse obezbedili za sebe" i nesposobna da reši bilo šta u životu građana, hvataju se tumačenja ideja Ɖjinđića.

Kako je on video svoje saradnike, sam svedoči:

-Mi nemamo jedan dobar tim da bave ekonomskim odnosima sa Kinom i Rusijom, što je katastrofa. Mi nemamo dvadeset ljudi koji mogu da se bave svakodnevno našim uvozom i izvozom i kako da smanjimo trgovinski deficit.Deficit spoljnotrgovinski nam je problem,ne smemo da zatvaramo oči jer ćemo za dve tri godine da uđemo u velike probleme .
loader loader 20:37 02.03.2013

Re: i?

Nije sporno to što je Đinđić kazao. To i nije bio predmet mog komentara, već nemogućnost da se uopšte pominje da se on tim pitanjem bavio, što je bio većinski trend na blogu pre 3-4 godine.

Inače, kad je reč o blogu, "potpaljena većina" se dešava s vremena na vreme, posebno u periodu oko izbora (što je i logično).

Kako je on video svoje saradnike,

Tragedija je što bi ih svako sličan njemu maltene isto video i danas. Jednostavno, matrica ponašanja se održava, pa stvari stoje. Zato su i lica koja pripadaju tzv. političkoj eliti gotovo nepromenjena. Stoga je dozvoljeno sve osim čuđenja što napretka nema (ne mislim tu na vas, kao ni na vaš komentar, koji sam, nadam se da shvatate, samo iskoristio kao šlagvort za malu digresiju unutar teme).

freehand freehand 20:44 02.03.2013

Re: i?

Inače, kad je reč o blogu, "potpaljena većina" se dešava s vremena na vreme, posebno u periodu oko izbora (što je i logično).

A čudo kako su danas ututali mudraci koji drže do struke kad je reč o mleku, neprijateljima i izdajnicima. Niko da vrati fokus na osnovno pitanje - olitizacija nepostojećeg problema.
Niko da nazdravi velikom čašom majkemi zdravog srpskog, domaćinskog, seljačkog, niko da traži robiju za žute sa rezultatima iz Nemačke, niko da traži bar oštar demarš Bugarskoj zbog klevetanja ministra...
Recimo, pravi potez bi bio da i oni sad promene pravilnik kako bi Knežević bio u pravu!
Bruka jedna opšta.
loader loader 20:48 02.03.2013

Re: i?

Mislim da je njegov poslednji intervju pod snažnim uticajem njegovog saznanja da je "živa meta" u jednom najsramnijem događaju u savremenoj istoriji Srbije, sa učešćem velikog broja držvnih službenika , direktno ili indirektno.

Besramnost ‘učesnika i posmatrača’ kada država ubija, omogućiće da terorista Bagzi napokon upali sveću na mestu gde je 'nišanio' premijera. Posledica jedinstvenog 'lex specialisa', koji su osmislili 'političari’, redovni posetioci Šilerove i Kotobanje, čak i sa svojim devojkama.

Ovo ipak moram da prokomentarišem izdvojeno, makar nakratko.
Primetili ste, osim mnogih drugih sramotnih manifestacija tog tipa, da se pripadnici sadašnje vladajuće elite u medijima predstavljaju tako da podsećaju na nekakve mete koje neko navodno vreba - isto kao onda Đinđića. O užasa! Najmanje dva su efekta. Jedan je da se poštovaoci Đinđića ili makar nekih njegovih karakternih osobina privuku po tom moralnom modelu, jer su im danas u ponudi nekakvi novi heroji poštenja i borbe protiv zla i nepravde u društvu, pa sada njih valja slediti. Drugi efekat je da se sam čin ubistva Đinđića profanizuje, tako što se neka vrsta njegovog "žrtvenog ekskluziviteta" koji se u međuvremenu stvorio, a koji današnjim vođama naravno ne odgovara, što više poništi , a to je zapravo jedno perfidno poistovećivanje one opasnosti u koju je Đinđića dovela njegova pasionirana borba - i - ove sadašnje, "reklamne opasnosti" koja je plod svesnog kalkulantstva ovih likova današnjih. To ubijanje mita naravno nije ništa iznenađujuće. Predstavlja kontinuitet delanja određenih političkih struktura, ali će imati dodatno rušilački karakter ako se ne imenuje na pravi način.

loader loader 20:57 02.03.2013

Re: i?

A čudo kako su danas ututali mudraci koji drže do struke kad je reč o mleku, neprijateljima i izdajnicima. Niko da vrati fokus na osnovno pitanje - olitizacija nepostojećeg problema.

Mene takođe čudi da se ministrom mlekopijom ne bavi Dačić-premijer, nego se to vrti po nekakvim stranačkim sastancima. Iskreno da kažem, počinjem da sumnjam u ono o departizaciji države

niko da traži robiju za žute sa rezultatima iz Nemačke,

Čekaju se rezultati iz Belorusije. Ti će biti validni. I neispolitizovani.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 02.03.2013

Re: i?

A čudo kako su danas ututali mudraci koji drže do struke kad je reč o mleku, neprijateljima i izdajnicima. Niko da vrati fokus na osnovno pitanje - olitizacija nepostojećeg problema.
Niko da nazdravi velikom čašom majkemi zdravog srpskog, domaćinskog, seljačkog, niko da traži robiju za žute sa rezultatima iz Nemačke, niko da traži bar oštar demarš Bugarskoj zbog klevetanja ministra...
Recimo, pravi potez bi bio da i oni sad promene pravilnik kako bi Knežević bio u pravu!
Bruka jedna opšta.

Fri

Da li ja nisam uspeo da shvatim, da li sam taj tvoj komentar propustio, ili ti to nisi ni napisao, pa te evo sad pitam, a stvarno me zanima

Pričaš dosta o ovom problemu sa mlekom, očigledno je da te zanima ali, šta ti konkretno predlažeš, šta misliš da bi bilo pametno da se uradi?
Ok ministri, ostavke, dole vlada, to stoji i tu se slažemo, ali šta sa mlekom?
Da se ostavoi 005 pa nek košta kolko košta, da se zadužujemo ne pitajući za cenu, da bi se forma zadovoljila bez obzira na to što struka kaže da to nije opasno po zdravlje?
freehand freehand 23:48 02.03.2013

Re: i?

Da li ja nisam uspeo da shvatim, da li sam taj tvoj komentar propustio, ili ti to nisi ni napisao, pa te evo sad pitam, a stvarno me zanima

HCM, da li ja nisam uspeo da shvatim ili ni ti, sem što si meni lepio etikete kaoštosviznaju politički zafarbanog, i to sa svoje pozicije mudraca neupitne neutralnosti (kaoštosviznaju), i slagao se sa kvazistrukom po nepostaljenim pitanjima - nisi napisao svoj stav?
ali, šta ti konkretno predlažeš, šta misliš da bi bilo pametno da se uradi?

Kao prvo: po kratkom postupku ko kleveće i laže. Dakle, Ješić i Pajtić - jendek.
Kao drugo: provokatore i relativizatore poput Olje Bećković u ćošak na aflatoksični kukuruz, jedno deset dana, a onda po receptu bratske Kambodže - šišanje i na seosko prevaspitavanje, jedno pet godina. A onda da se proceni kakvi su rezultati postignuti u revidiranju.
Kao treće: pod hitno pravilnik izmeniti i dozvoljene vrednosti postaviti na svetski prosek od 1.5. Jer nam se smeši da je ovih 0.5 mnogo malo.
Kao četvrto: Bugarskoj da se uputi poslednja opomena za teške provokacije, a EU da se pozove da prihvati naše standarde, za dobrobit svojih država i građana.
I kao peto - svi ministri na čelu sa prvim potpredsednikom Vlade svako jutro i svako veče pred kamerama u direktnom prenosu da piju po pola litra mleka slučajno odabranog sa rafova prodavnica po slučajnom izboru.

Jel to ok?
Nije? I ja mislim da nije.

Dakle, evo šta je Frihend napisao prvog dana frke:, o uzrocima i situaciji.

E posle toga Frihend je pisao o lažima koje su se rojile, relativizacijama, obmanama, govoru mržnje, proglešavanju ljudi neprijateljima i izdajnicima države i naroda. O tome kako je važnije ko govori nego šta govori. Nije bitno da li se najbezočniji i najočiglednije krši zakon nego da li u kritikama ima političkih motiva.
Al bar ti bi to morao dobro da znaš. Sa sve stručnjacima koji mišljenja menjau kao migavci, ili kao ventilatori; licemerima i nikogovićima svih sorti.

I to zato što Frihend misli da je to sve zajedno mnogo opasnije, toksičnije, kancerogenije i razornije po društveni organizam od aflatoksina.

Šta raditi?
Istina je opšti, najbolji lek, od koga se rane isceljuju i koji najgore boljke leči.
Angažovati prave stručnjake koji će primeniti opšte poznate metode koji se primenjuju u ovakvim situacijama. Zaboraviti na politiku kad je zdravlje u pitanju. Ono što je juče moglo da košta 50 miliona, danas pet stotina - sutra već koštaće milijardu.
Kneževiću i licimurskoj nekompetentnoj bagri - momentalno nogu u dupe. Bez obzira na 70% poverenja građana prepumpanih saopštenjima i propagandom.
I to (noga u dupe) pod uslovom da nema osnova za krivično gonjenje. Ako ima - curik u bajbokanu.
Toliko, za početak.

I pitanje koje visi, naravno: izbori.
Do juče sam mislio da izbori u Srbiji ne mogu odgovarati nikome sem Vučiću, a ni njemu baš. Jer tragično je sa kakvom gomilom nekompetentnih a alavih aparatčika nikakvog znanja i upitne prošlosti raspolaže.
No - pošto je to sledeće pitanje - nemam pojma šta je to DS danas. Ne znam, realno, ni ko je Đilas. Ješić i Pajtić, a ni ostali oko njega sigurno nisu moji favoriti.
Ali bi, možda, za Srbiju ipak bilo dobro da se ponovo protrese i razbije ovaj mulj koji je isplivao sa svih strana. Možda bi se pojavio neko ko bi bio spreman da svoje znanje i čast stavi na kocku, uprkos prigušenoj histeriji i potmuloj atmosferi linča.
Da, najlakše mi je za primer da uzmem Milicu Delević.
Još pet-šest Milica i možda bi se atmosfera mogla napraviti razumnijom?

BTW - ovaj komentar sam pisao tri puta; prva dva su netragom nestala po kliku na objavi.
Svi su bili različiti, no smisao im je isti.

P.S. Još jedna rečenica, a mislim da nije nebitna:
Frihend sve vreme pije mleko.
Svestan rizika koji pihvata, na sopstvenu odgovornost.
Ne zato što veruje lažovu-ministru i bedastim stručnjacima koji ne znaju šta pričaju.

Frihendova dece ne piju mleko poslednje dve nedelje.




hoochie coochie man hoochie coochie man 00:36 03.03.2013

Re: i?

U bre Fri, samo sam te pitao šta predlažeš a ti naširoko i nadugačko (a odgovora opet nema, jer onaj tvoj komentar uopšte ne daje odgovor na pitanje šta uraditi sada kad vrednost aflatoksina prelazi o,o5 mikrograma. Ajd ako te ne mrzi u sledećem pokušaju odgovori na to pitranje)

Ali pošto je tvoj kometar opsežan red je da se i ja potrudim
Dakle

slagao se sa kvazistrukom


Kvazistrukom?
Dobro, možda je to kvazistruka.
Ja sam slušao i čitao ove
prof. dr Dragan Joksović - toksikolog, Načelnik Nacionalnog centra VMA za kontrolu trovanja Slavica Vučinić, Slađana Šobajić sa Farmaceutskog fakulteta u Beogradu, Dragoslava Radin sa Poljoprivrednog fakulteta u Zemunu, Profesor na poljoprivrednom fakultetu u Novom Sadu Dragan Glamočić
Ako su to kvazistručnajci hajde navedi ti stvarne stručnjake koji tvrde drugačije.

nisi napisao svoj stav

Ja?
Jesam, jesam Fri, i to vrlo jasno i nedvosmisleno, onako kako se ti ne usuđuješ.
Znam ja i da si ti to pročitao, ali evo da sve to ponovim pošto već kopamo po svojim strarim komentarima

Na pitanje šta predlažem, sam i pre nego što sam pročitao mišljenja stučnajka napisao:

Da se sačeka ta superanaliza.

Posle nje konsultovati struku, to je ključno, i postupiti po tome šta struka kaže.
Ako treba da se baci kukuzruz onda neka se baci, neka trpi ko god, seljaci, država, melkari....

Ali već je skoro jasno da mleko, ikao je sa sadržajem te supstance iznad propisane, nije opasno po zdravlje.

Kako taj problem prevazići što se propis mora prekršiti jer bi pošovanje zarad poštovanja bilo preskupo, a mi siromašni, neka se dogovore pravnici i političari.
I važno je da sve bude javno.


Mnogo pre nego što je vlada promenila pravilnik sam napisao ovo:

a kad uvede pravilnike, mora da ih poštuje.

HCM
Može i da ih menja.
Možda je pametnije u ovij prilici razmišljati o promeni pravilnika.


Dakle ja sam vrlo decidno napisao šta mislim da se treba uraditi, sad je red na tebe.

A oko ostalog iz tvog komentara, posebno ono kaoštosviznaju
Fraza kaoštosviznaju jeste ružna kad se koristi kao argument, ali ne uvek Fri.
Nije pogrešno nju upotrebiti ako se recimo kaže: mleko je kaoštosviznaju belo, ili Freehand je kaoštosviznaju je pristrasan kad se radi o DS.
loader loader 00:37 03.03.2013

Re: i?

Frihend sve vreme pije mleko.

Pije? Pa, da - jer za razliku od prokazanih zlikovaca koji žele da unište srpskog poljoprivrednika, on istom poljoprivredniku želi uspeh u radu i muzenju i stoga mu nazdravlja pijući narečeni proizvod


Ja za sada, eto, kafu s malo mleka. Ne želim da prenaglim: navikavam se ponovo na mleko, ali step baj step
freehand freehand 00:53 03.03.2013

Re: i?

Nije pogrešno nju upotrebiti ako se recimo kaže: mleko je kaoštosviznaju belo, ili Freehand je kaoštosviznaju je pristrasan kad se radi o DS.

Sve ostalo si već dovoljno puta rekao.
Nisi rekao šta ćemo sa lažima i obmanama, šta ćemo sa Bugarima, šta ćemo sa EU, šta ćemo, HCM sa REZULTATIMA koji su dobrano iznad tvojih 0.5?
Ko si ti da pričaš kako nije opasno po zdravlje, aman!?

No nema veze. Da ne ulazimo dalje u petlju.

A radikalska argumentacija iz citiranog ti je baš odgovarajuća.
savamala savamala 01:11 03.03.2013

Re: i?

Da, najlakše mi je za primer da uzmem Milicu Delević.
Još pet-šest Milica i možda bi se atmosfera mogla napraviti razumnijom?


Јел ти ово озбиљно? Који то квалитет има ова госпођа осим што уме хиљаду пута за редом да изговори ЕУ, интеграције, ЕУ.... дупло голо.

Иначе, зар није време да се мало поприча и о одговорности Г Јешића за сво ово срање које нас задеси. С којим правом је он ћутао још од прошлог лета да се спрема навала афлатоксина. Као што је Кнежевић државни службеник, исто тако је и Јешић. Ако се оправдано тражи Кнежевићева оставка, зашто се то не тражи из истог разлога и за Јешић.
laziiprevare laziiprevare 01:19 03.03.2013

Re: i?

matrica ponašanja se održava


"žrtveni ekskluzivitet"


Nemam ni ja dilemu o "novim herojima poštenja" i jasno mi je značenje "ubijanja mita" ,a posebno pred desetogodišnjicu 'parade' na kojoj još samo da se i Bagzi pojavi sa telohraniteljima.

Ja mislim da je i Ɖinđić postao svestan sramotnog "ekskluziviteta" i da upravo dok proživljava ličnu dramu , reaguje bez zagrada o problemu za koji je verovao da treba da pokaže da mi nismo "mesna zajednica" i da se radi zaista o "istorijskoj šansi". Razočarenje ne krije:

-Ako moji prijatelji u svetu kažu: "E sada si nas razočarao",onda oni nisu moji prijatelji. Jer ako ja kažem meni je jedna stvar važna ili za moju zemlju važna i podržite me u tome,a oni kažu: "Ne, mi te podržavamo samo za ono sto je nama važno", onda to nisu moji prijatelji.

Mislim da će ubijanje premijera ući u istoriju, jer predstavlja jedinstven 'državni cirkus' bez obzira i na druge politčke likvidacije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:27 03.03.2013

Re: i?

Nisi rekao šta ćemo sa lažima i obmanama, šta ćemo sa Bugarima, šta ćemo sa EU,


Jesam i o tome, da tražim i to ili češ to da mi veruješ na reč?
A ima ih isto ovako decidnih kao i za predlog šta uraditi.

HCM sa REZULTATIMA koji su dobrano iznad tvojih 0.5?


Ja za to nisam čuo, daj neki link.


Ko si ti da pričaš kako nije opasno po zdravlje, aman!?


Ne pričam ja nego stručnjaci
Ah, da, to su kvazistručnjaci.
Nego šta kažu pravi stručnajci, ne reče mi?


A radikalska argumentacija iz citiranog ti je baš odgovarajuća.

E ajd molim te objasni mi šta je to radikalsko u citiranom :)
Ili očekuješ da sam pomen radikalskog bude dovoljan pa d akrenem da se pravdam? :)

A predlog, opet ništa?
hehe




freehand freehand 01:35 03.03.2013

Re: i?

E ajd molim te objasni mi šta je to radikalsko u citiranom :)

Razumeo bi me koliko i Šešelj Vladetu Jankovića.
Hehe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:38 03.03.2013

Re: i?

Razumeo bi me koliko i Šešelj Vladetu Jankovića.
Hehe.


Dobro, nemoj onda
A link za dobrano iznad 0,5?
A predlog šta uraditi?
A mišljenje stvarnih stručnjaka a ne ovih kvazi?
bladerunner92 bladerunner92 01:45 03.03.2013

Re: i?

Kneževiću i licimurskoj nekompetentnoj bagri - momentalno nogu u dupe.


sa ovim se potpuno slazem a mogu sada da prosirim na celu vladu koja se sastala i rekla puj pike ne vazi kao u vrticu ---kakav blam!Kakva sramota za jednu drzavu!Ja sam bez reci od kad se to dogodilo, prosto ne znam sta da kazem . Ja mislim da su se ovi u EU potpuno usokirali kad su culi ovako nesto
strasna sramota
bladerunner92 bladerunner92 01:47 03.03.2013

Re: i?

samo da dodam da me ne bi neko podsetio sta sam pisala o toj temi--odlicno znam sta sam pisala i ne menjam misljenje po pitanju toga. Mleko sa prekoracenim dozama me nije toliko sablaznjavalo kao ovaj postupak. Ovaj postupak je takva sramota , pa ne znam kako da nas ne tretiraju kao kretene...
bladerunner92 bladerunner92 01:51 03.03.2013

Re: i?

savamala 01:11 03.03.2013
Јел ти ово озбиљно? Који то квалитет има ова госпођа осим што уме хиљаду пута за редом да изговори ЕУ, интеграције, ЕУ.... дупло голо.


a jel Vi poznajete g-dju Milicu Delevic?
freehand freehand 01:51 03.03.2013

Re: i?

A link za dobrano iznad 0,5?

U svim uzorcima povećan aflatoksin
Izvor: B92, Beta

Novi Sad -- Analize mleka iz Srbije na prisustvo alfatoksina rađene u Nemačkoj pokazale su povišeno prisustvo aflatoksina u svim uzorcima, objavila Vlada Vojvodine.



Ilustracija (sxc.hu)

Pokrajnski sekretar za međuregionalnu saradnju Branislav Bugarski rekao je da je svih 25 uzoraka poslatih laboratoriji u Baden-Virtembergu, u analizi po Eliza metodi, imalo više od 0,08 mikrogarama aflatokisna po kilogramu, što je maksimala vrednost koju mogu da izmere u toj laboratoriji.

"Oni su nam saopštili da ne mogu da mere koncentracije veće od 0,08 mikrograma po kilogramu jer su im instrumenti bazdareni na prisustvo aflatoksina od 0,01 do 0,08 mikrograma", rekao je Bugarski.

On je precizirao da je devet uzoraka mleka uzeto sa rafova vojvođanskih prodavnica 20. februara, a preostalih 16 uzeto je 25. februara, što znači nakon naredbe o povlačenju mleka sa prisustvom aflatoskina većim od 0,05 mikrograma.

"Prepustio bih nadležnim državnim organima da utvrde nečiju eventualnu odgovornost zbog toga. Smatram da je to ozbiljno ugrožavanje javnog zdravlja", rekao je Bugarski i pozvao državu da preduzme odgovarajuće mere.

Bugarski je rekao da su rezultati analize radjene u referentnoj laboratoriji u okolini Minhena ukazali da je u svih 19 uzoraka mleka uzetih 20. februara prisustvo aflatoksina od 0,1 od 0,12 mikrograma po kilogramu.

On je najavio da će rezultati analiza ove laboratorije rađene po drugoj, takozvanog HPLC metodi, biti gotovi za nekoliko dana, ali da očekuje da oni neće mnogo odstupati od danas dobijenih rezltata.

Bugarski je rekao da Vlada Vojvodine smatra da odluka Vlade Srbije da dozvoli deset puta veće prisustvo aflatoksina u mleku od standarda Evropske unije nije rešenje problema, jer je jedini način za rešenje problema kontinuirana pomoć države proizvođačima mleka da dostignu evropski kvalitet.


Ali, kad su radikalima išta značili podaci i analize?
Prvo da popijemo ovo mleko u inat izdajnicima i neprijateljima pa ćemo posle da pravimo bolje i zdravije.

P.S. pretpostavljam da vama radiklacima potpuna istina i poštovanje zakona sopstvene zemlje ne znače mnogo kao predlozi za rešenje?

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:58 03.03.2013

Re: i?

Stani bre fri, ovo sad je matematika, decimalni brojevi, tu valjda neće biti spora
ti si napisao

koji su dobrano iznad tvojih 0.5
?
a u tekstu koji si posatvio se pominje

imalo više od 0,08


od 0,1 od 0,12

Sve je to dobrano ispod a ne iznad 0,5.

Fri, ili daj drugi link ili priznaj da si pogrešio.
(vidi kako sam fin,a svašta bih sad mogao da upetljam ovde:)

Dakle, znače li tebi išta podaci i analize ili ne?

vama radiklacima

A jel bi voleo da se pravdam ili da ostavim ovako? :)

Mislim, samo kaži, mogu da ti učinim pa da se ja kao pravdam a ti kao pobedio.
loader loader 02:08 03.03.2013

Re: i?

bladerunner92
Kneževiću i licimurskoj nekompetentnoj bagri - momentalno nogu u dupe.


sa ovim se potpuno slazem a mogu sada da prosirim na celu vladu koja se sastala i rekla puj pike ne vazi kao u vrticu ---kakav blam!Kakva sramota za jednu drzavu!Ja sam bez reci od kad se to dogodilo, prosto ne znam sta da kazem . Ja mislim da su se ovi u EU potpuno usokirali kad su culi ovako nesto
strasna sramota


Mislim da oni u EU nisu šokirani jer ovu ekipu znaju kao vinovnike još mnogo gorih, neuporedivo gorih stvari iz ranijih vremena. To su, imenom i prezimenom, isti ljudi. Dakle, ovi u EU su samo rutinski kazali da nije uputno forsirati upotrebu što zatrovanijeg mleka, nego upotrebu onog mleka koje je što manje zatrovano, i, preporučili su da stvari (propise, praksu itd) usmeravamo u takvom, "zdravijem" pravcu, ako uopšte hoćemo da budemo deo tog sveta (koji je već podebelo odmakao ispred nas).

No, kako god da misle oni iz EU, bitno je šta mislimo mi. A valjda bi trebalo da pijemo i svojoj deci dajemo što zdravije mleko. Ovdašnje mleko piće ovdašnji ljudi (i ne samo oni), a naše zdravlje je naše zdravlje i valjda pre svega nama treba da je stalo do tog zdravlja. E, sad, ako nam nije do njega stalo i ako je bitnije sve to nazvati politikom, onda je sve u redu - pobedili smo nato 1999. na Kosovu (i šire), zar ne, pa ćemo valjda pobediti i ovu dosadnu političku plesan

bladerunner92 bladerunner92 02:27 03.03.2013

Re: i?

Ne znam meni je ovo sramota. Ok da nam lupaju packe za ovo i ono ali ovaj ovakav postupak je sramota.Pa mi nismo drzava mi smo smejurija , danas ovako sutra onako. Ma jednostavno ne znam sta da kazem , osim sramota.Da, slazem se, znaju oni njih i nas odlicno ali mislim ovo je previse i ako je od nas ovakvih...
freehand freehand 02:34 03.03.2013

Re: i?

A jel bi voleo da se pravdam ili da ostavim ovako? :)

Mislim, samo kaži, mogu da ti učinim pa da se ja kao pravdam a ti kao pobedio.

Šta mene briga za tvoje pravdanje? Nisam ti ja birao političku opciju. Mada bi to meškoljenje moglo da znači i da ti ne prija taj julovsko/radikalski način komunikacije koji tako rado primenjuješ a za koji pokušavam da ti pokažem samo kako izgleda.
Fućka se meni da li si radikal sa ili bez bedža, ili samo u duši.

No, dve stvari:
- brojke i analize ćemo ostaviti za sutra, jer sam tu tanak, a siguran sam da psotoje nekakva preračunavanja.
- kako god da je sa tim preračunavanjima - i ovako kako su navedene bile su u momentu uzimanja uzoraka sa rafova u prodavnicama iznad u ovoj državi zakonom propisanih maksimalnih vrednosti dozvoljeniuh za ljudsku upotrebu.
Mada smo već apsolvirali da tebi to ništa ne znači.

A ovo bi, koliko razumem
Potpredsednik SNS Igor Mirović je posle sednice rekao novinarima da će lider stranke Aleksandar Vučić u ponedeljak saopštiti konkretna imena i mere protiv onih koji su napravili propuste u radu.

"Želimo da utvrdimo sve propuste, a bilo je propusta pojedinih službenika i zvaničnika u pojedinim ministarstvima i želimo da utvrdimo odgovornost svih za eventualne propuste. Želimo istinu o svim temama i želimo odgovornost za one koji svojim neznanjem ili nestručnošću ili nesnalaženjem, što je sasvim svejedno, čine štetu našoj zemlji", rekao je Mirović. LINK

trebalo da znači da ste ti i Knežević dobili podršku za svoje stavove. Do ponedeljka.

loader loader 02:37 03.03.2013

Re: i?

Da, slazem se, znaju oni njih i nas odlicno ali mislim ovo je previse i ako je od nas ovakvih...

Hm... .. možemo da posmatramo i sa te strane - u smislu da nas jednako loše, kao i one nekadašnje, krupne, krvave stvari, oslikavaju i ove nazovi male, oko mleka i svesne igre zdravljem.

Mnogi ljudi su, poput vas, šokirani.
ALi, jeste li čuli da 71 % ljudi smatra da je mleko koje pijemo ok? Verovatno da jeste čuli. Taj podatak takođe nije za bacanje (kao ni mleko :)
laziiprevare laziiprevare 02:39 03.03.2013

Re: i?

kakav blam!Kakva sramota za jednu drzavu!




Amaterski, današnja statistika pojave malignih obolenja jetre u svetu i u Evropi sigurno nemaju veze sa razlikom nivoa aflatoskina M1 u mleku , što ne znači da EU (0.05) nije u pravu u odnosu na FDA (0.5), da zahteva niži nivo i da mi moramo pratiti novi trend.



freehand freehand 02:42 03.03.2013

Re: i?

bladerunner92
Ne znam meni je ovo sramota. Ok da nam lupaju packe za ovo i ono ali ovaj ovakav postupak je sramota.Pa mi nismo drzava mi smo smejurija , danas ovako sutra onako. Ma jednostavno ne znam sta da kazem , osim sramota.Da, slazem se, znaju oni njih i nas odlicno ali mislim ovo je previse i ako je od nas ovakvih...

A ja sam šokiran time da neko ko je imao onako dražesne stavove o meni, mleku, događajima pre samo deset dana sad ovako u šoku priča kako je šokiran, i kako ima nepromenjen stav o tome šta pije, i kako ga to ne šokira ali ga šokira to šta će o nama misliti EU?
B'atesestro, nije to baš laka stvar.
bladerunner92 bladerunner92 03:21 03.03.2013

Re: i?

A ja sam šokiran time da neko ko je imao onako dražesne stavove o meni, mleku, događajima pre samo deset dana sad ovako u šoku priča kako je šokiran, i kako ima nepromenjen stav o tome šta pije, i kako ga to ne šokira ali ga šokira to šta će o nama misliti EU?
B'atesestro, nije to baš laka stvar.

jel hoces da idemo opet u krug sve iz pocetka?
Drazesne stavove o tebi cu uvek da imam, sta cu simpatican si mi, drazesne stavove o mleku mogu da ti ponovim ali da ne duzimo da skratim-do pre 2 godine smo svi pili takvo mleko,deca koja sada imaju 7 ili 8 godina su odrasLa na mleku sa po sadasnjim standardima vecim %aflatosina, pre 13 smo bombardovani,godinama smo na prvom ili drugom mestu po br pusaca i po smrtnosti od kardiovaskularnih bolesti koje su direktna posledica nezdrave ishrane i neprosvecenosti naroda.Malo trovanja gore dole ne menja stvar jel da? Naravno da ne ali ovo jesu cinjenice
I da te podsetim jos jedno ---to sto pijemo sada zagadjeno mleko je direktna posledica toga sto je prethodna vlast u kojoj je bio i taj isti Jesic delimicno usvojila standarde iliti pravilnike.Ne mozes da usvojis pravilnik i promenis standard za prisustvo aflatoksina u mleku a da pri tom ne promenis standarde koji se odnose na prehranu stoke koja treba da daje to isto mleko.

A sto se tice drugog dela gde ti nije jasno da mene sokira to sta ce o nama misliti EU to je tako jasan pokazatelj koliko se mi razlikujemo i ako ne shvatas to zaista ti ne bih objasnjavala svoje licne osecaje i dozivljaje u vezi blata u kome zivimo i u vezi toga kako nas percipiraju drugi.

freehand freehand 09:54 03.03.2013

Re: i?

do pre 2 godine smo svi pili takvo mleko,deca koja sada imaju 7 ili 8 godina su odrasLa na mleku sa po sadasnjim standardima vecim %aflatosina

Imam samo jedno pitanje: tebi zaista nije jasno da su u pitanju maksimalno dozvoljene količine aflatoksina? I da to ne znači da ih je toliko zaista i bilo,; da usvajanjem granice od 0.05 nije smanjena količina, već maksimalno dozvoljeni nivo?
I da to apsolutno ne govori ništa o sadržaju aflatoksina u mleku koje smo pili?
Ali šta reći na aargumente sa bombardovanjem i pušenjem?
milisav68 milisav68 10:03 03.03.2013

Re: i?

bladerunner92

I da te podsetim jos jedno ---to sto pijemo sada zagadjeno mleko je direktna posledica toga sto je prethodna vlast u kojoj je bio i taj isti Jesic delimicno usvojila standarde iliti pravilnike.Ne mozes da usvojis pravilnik i promenis standard za prisustvo aflatoksina u mleku a da pri tom ne promenis standarde koji se odnose na prehranu stoke koja treba da daje to isto mleko.

Ma dobili su još 2009. godine pare i opremu za nacionalnu referentnu laboratoriju u Zemunu, kojom bi se kontrolisala i pratila količina aflatoksina u stočnoj hrani, i mleku i mlečnim proizvodima.

Zgrada je renovirana spolja, ali se ne zna gde je završio ostatak para, kao i oprema.Kada su ovi iz EU videli to, zaustavili su dalje finansiranje projekta, što bivšu vlast nije sprečilo da fiktivno zaposli tamo 120 ljudi.

I onda se javi zabrinuti otac sa patetičnom pričom o trovanju dece, iako su kasnija ispitivanja pokazala da je količina aflatoksina daleko ispod standarda koji je važio do 01. 01. 2011. godine.

E pa, iskenjam se ja na takvo poštenje.
savamala savamala 10:13 03.03.2013

Re: i?

a jel Vi poznajete g-dju Milicu Delevic?



А, какве то има везе?
freehand freehand 10:15 03.03.2013

Re: i?


I onda se javi zabrinuti otac sa patetičnom pričom o trovanju dece, iako su kasnija ispitivanja pokazala da je količina aflatoksina daleko ispod standarda koji je važio do 01. 01. 2011. godine.

E pa, iskenjam se ja na takvo poštenje.

Postoji li neki momenat u prostor/vremenu za koji ti misliš da bi mogao biti međaš do ili od koga važe propisi?
I koji je to a da nije moguće naći način da se isto ovako relativizuje neka svinjarija?
Jesi li ugradio azbestne elemente u svoju kuću, kao odličnu zaštitu od požara? Bez obzira što je kancerogen, jer je bio dozvoljen u građevinarstvu pre nego...
Jesi sigurno, oni to samo da sjebu Vidasil, pokenjaš se ti njima u propise i poštenje!
milisav68 milisav68 11:42 03.03.2013

Re: i?

freehand

Postoji li neki momenat u prostor/vremenu za koji ti misliš da bi mogao biti međaš do ili od koga važe propisi?
I koji je to a da nije moguće naći način da se isto ovako relativizuje neka svinjarija?

A jel postoji kod tebe granica dobrog ukusa iza koje ne bi stao u odbranu neke političke opcije?

Za mene postoji, i tu granicu su prešli i Ješić, i Knežević, i Dejanović, i svi ostali (čast izuzecima) koji su u politici, a ova afera oko aflatoksina je upravo to - politika.

Jebe se svima njima za naše zdravlje.

"Gore" Hučiju kažeš:
brojke i analize ćemo ostaviti za sutra, jer sam tu tanak, a siguran sam da psotoje nekakva preračunavanja.

Ali te to ne sprečava da vodiš raspravu o ovoj temi, a ja ne znam šta drugo da ti kažem sem da obnoviš gradivo iz osnovne škole gde se uče decimalni brojevi, i gde je 0,18 mnogo manje (skoro jedna trećina) od 0,5 (nečega), a u ovom slučaju aflatoksina, i tih 0,5 je bilo dozvoljeno u Srbiji do pre dve godine, a još uvek dozvoljeno u mnogim zemljama uključujući i USA i Japan (smatram da su dovoljno razvijene da budu neki reper za poredjenje).

Dakle, sem što treba da "lete" sadašnji ministri ili cela vlada, treba da se zapitamo, ko je odgovoran za ovakvo stanje, i koji su motivi zabrinutog oca, jer ovo nije nešto što se lomi preko kolena, već je dugotrajan proces, što znači da ceo sistem treba dobro da funkcioniše, da se ne bi trovali, ali i da ne bi smo kao zemlja trpeli finansijske gubitke.

Nadji mi negde podatke o količini aflatoksina u mleku iz recimo 2007-2008. godine, kada ga je moje dete pilo uveliko.
bladerunner92 bladerunner92 13:13 03.03.2013

Re: i?

freehand 09:54 03.03.2013 / *novo
Re: i?

do pre 2 godine smo svi pili takvo mleko,deca koja sada imaju 7 ili 8 godina su odrasLa na mleku sa po sadasnjim standardima vecim %aflatosina


Imam samo jedno pitanje: tebi zaista nije jasno da su u pitanju maksimalno dozvoljene količine aflatoksina? I da to ne znači da ih je toliko zaista i bilo,; da usvajanjem granice od 0.05 nije smanjena količina, već maksimalno dozvoljeni nivo?
I da to apsolutno ne govori ništa o sadržaju aflatoksina u mleku koje smo pili?


Dobro a da pitam ja tebe: jel ti zaista mislis da je 100 % sigurno da u vreme dok je dozvoljena MAX granica bila 0,5 se nije desila ni jednom pojava aflatoksina do npr o,1 a sto je preko sadasnje dozvoljene granice? Znaci nikad nikad a i ako se desila pojava aflatoksina tih prethodnih godina ona je bila do koliko ?0,05?

Ne moras da mi odgovoris zaista


Sto se tice bombardovanja i pusenja i ishrane to sam napisala pod utiskom sta je Loader napisao da 71% ljudi smatra da je mleko ok . Koliko sam gledala i slusala ankete vise sam stekla utisak da je ljudima sve jedno a to je poprilicno lose, bar bi to trebalo da shvati DS ako mene pitas


freehand freehand 13:18 03.03.2013

Re: i?

A jel postoji kod tebe granica dobrog ukusa iza koje ne bi stao u odbranu neke političke opcije?

Da.
A kod tebe?

Opet se desilo da mi je dugačak komentar otišao u ništavilo globalne mreže.
Pošto me mrzi da to sve ponovo pišem - samo kratko:

- da Ješić nije objavio šta je objavio - misliš li da bi sa kravama, mlekom, kukuruzom, seljacima, državom - sve bilo u redu? Da bismo lako odbili izdajničke napade iz Bosne, Hrvatske, Crne Gore, pa evo i Nemačke? i da bi sve bilo zdravo i dobro?
- koliko se u ovom trenutklu propisa usklađuje sa zakonodavstvom EU? Drži li neko šipak iza leđa dok to prepisuje i usvaja, da sutra može lako da se kaže pij-pike-ne važi?
- kad je pravilnik usvajan te 2011. misliš li da je Dušan Petrović znao da će 2012. izgubiti izbore, da će biti takva suša, da će se sve ovo destiti te te taj propis ostavio kao kukavičje jaje i minu iznenađenja?
- o kakvim jebenim greškama i smenama priča Vučić, Milisave? Jel i on ubačeni element i žuti fanatik?
- što niko ne pominje te rezultate iz Holandije? I kad ti rezultati stignu, a budu loši kao što je sad već vrlo verovatno da će biti - šta ćemo onda sa svim ovim sranjem, Milisave?

Ono o 2007. i 2008. - a što ne 2003.? Ili 1995.?
Na kraju, ako se nešto desilo a vlast kurvinski ćutala (koja god da je bila) što to opozicija nije iznela?
Ako si opet hteo da pitaš za tu promenu visine dozvoljene količine - pa jebiga, ja ću tebe opet pitati za azbest. Ne znam šta bih drugo rekao. Jer se svakodnevno pojavljuju stvari koje juče nismo znali i propisi usklađuju sa tim saznanjima. I neki smatraju da je to uanpređenje društva.



savamala savamala 13:28 03.03.2013

Re: i?

Na kraju, ako se nešto desilo a vlast kurvinski ćutala (koja god da je bila) što to opozicija nije iznela?



Мада игноришеш питање, поставићу га још једном. Шта је са Јешићевом одговорности? Није Јешић опозиција, у овом случају, већ један од државних службеника у уставом предиђеном систему државне управе. Како можеш да прелазиш преко криминалног понашања Јешића, а да осуђујеш Кнежевића? Како не увиђаш да никуда нећемо стићи док бранимо своје по сваку цену, а оне друге увек нападамо? То што ти радиш је у суштини исто као и они идиотски СНС коментатори на вестим Б92 који готов да се куну да је афлатоксин заправо еликсир здравља. То што си ти артикулисанији и образованији није олакшавајућа околнист, напротив.
freehand freehand 13:36 03.03.2013

Re: i?

Dobro a da pitam ja tebe: jel ti zaista mislis da je 100 % sigurno da u vreme dok je dozvoljena MAX granica bila 0,5 se nije desila ni jednom pojava aflatoksina do npr o,1 a sto je preko sadasnje dozvoljene granice? Znaci nikad nikad a i ako se desila pojava aflatoksina tih prethodnih godina ona je bila do koliko ?0,05?

O čemu ti uopšte pričaš?
bladerunner92 bladerunner92 13:47 03.03.2013

Re: i?

O čemu ti uopšte pričaš?


ok ne razumemo se ocigledno, ne moramo vise da pricamo
milisav68 milisav68 13:48 03.03.2013

Re: i?

freehand

- kad je pravilnik usvajan te 2011. misliš li da je Dušan Petrović znao da će 2012. izgubiti izbore, da će biti takva suša, da će se sve ovo destiti te te taj propis ostavio kao kukavičje jaje i minu iznenađenja?

I dalje barataš sa pogrešnim podacima, pravilnik je usvojen ranije (2009), a stupio je na snagu 01.01.2011. (jer su uporedo stizale pare iz EU, dok je još Dragin bio ministar).

Zašto nacionalna referentna laboratorija nije napravljena/renovirana pre tih izbora, i zašto se tada Ješić nije zabrinuo, iako su postojale informacije o pojavi aflatoksina u zemljama u okruženju?

ispravka - ispravio datum.
freehand freehand 13:53 03.03.2013

Re: i?

Како можеш да прелазиш преко криминалног понашања Јешића, а да осуђујеш Кнежевића?

Vidi, draga: u državnoj upravi se tačno znn šta su čija ovlašćenja i šta je čija odgovornost. Gde je ministar na toj skali, a gde pokrajinski sekretar. I naravno da u skladu sa tim treba da odgovaraju.
Sad, živo me interesuje - gde ti vidiš Ješićevu kriminalnu aktivnost?
Како не увиђаш да никуда нећемо стићи док бранимо своје по сваку цену, а оне друге увек нападамо?

... Savamala.
savamala savamala 14:08 03.03.2013

Re: i?

Sad, živo me interesuje - gde ti vidiš Ješićevu kriminalnu aktivnost?


Видим у томе јер је рекао да су још у септембру сви знали да ће до овога да дође. Пошто, сви значи и он, постављам питање зашто Јешић у септембру није нешто предузео. Уколико има овлашћења, на терену Војводине, уколико нема, обраћањем јавности, као што је то урадио пре две недеље. Јешићева одговорност нема никакве везе са Кнежевићем, нити је умањује нити је повећава. Кнежевића ништа не може да опере.
freehand freehand 14:43 03.03.2013

Re: i?

Zašto nacionalna referentna laboratorija nije napravljena/renovirana pre tih izbora, i zašto se tada Ješić nije zabrinuo, iako su postojale informacije o pojavi aflatoksina u zemljama u okruženju?

Milisave, kakve ovo veze ima sa skandalom?
Pobogu: predsednik Vlade je i mninistar policije. Prvi potpredsednik Vlade je vrli borac protiv kriminala.- neka hapse one koji su pokrali, ako su pokrali, i sabotirali ako su sabotirali. Dragina, Petrovića, Cvetkovića, koga god.
Ali kakve, pobogu, to ima veze sa svime ostalim?
Nije bilo laboratorije i mogućnosti da se izmeri količina aflatoksina, ili šta?
P gde su sad merili? kako je Knežević znao da ga nema, kako stručnjaci znaju da je mleko u rafovima ispravno?

P.S. pogrešni podaci kojima baratam potpšuno su irelevantni za temu, zato i ne obraćam pažnju. Nikakve, apsolutno, veze nema mesec i datum usvajanja pravilnika. Bitna je njegovo važenje.
Odnosno, koliko vidimo - nije bitno.


laziiprevare laziiprevare 15:23 03.03.2013

Re: i?

Za ove navode biste bili maltene linčovali pre četiri godine na blogu

Koga bi linčovali danas ? Šta će oružje u Surčinu kada ne postoji 'Surčinska mafija' koja je zajedno sa ministrima vlade Srbije zabetonirala 'bitumenom' Srbiju i srpsku privredu ? Ko je oprao novac mafije ?



-Većinu oružja otetog 5. oktobra iz OUP Stari grad, „zemunci“ su preneli u Surčin, a za brojna ubistva koje su izvršili Kalinić i Luković, upotrebili su upravo te „kalašnjikove“.

-Zna se da je mafija učestvovala u operaciji hapšenja Miloševića u vili „Mir“.

-U međuvremenu, ubijen je Arkan, šef nad šefovima srpskog podzemlja. Legija je dobio odobrenje od države da ga osveti.

-U francuskoj su uhapšeni... u jesen 2001. godine pokazuju svu svoju moć. Potežu veze među političarima, u policiji, DB, tužilaštvima i sudovima i ubrzo su pušteni na slobodu...

Kupite novu knjigu pomoćnika načelnika UKP MUP Srbije: 'Banana država' (naslov je izmenjen prema vlastitom utisku).
milisav68 milisav68 15:52 03.03.2013

Re: i?

freehand

Ali kakve, pobogu, to ima veze sa svime ostalim?
Nije bilo laboratorije i mogućnosti da se izmeri količina aflatoksina, ili šta?

Da, nije bilo referentne laboratorije, i nije se pristupilo kontroli i edukaciji o pomeranju granice na vreme.

Da si se udubio u problematiku onda bi znao da nije lako izmeriti stvarnu vrednost prisustva aflatoksina na neku veću količinu recimo kukuruza, pa je tako na onih spornih 6000 tona (spremljenih za Italiju) pronadjeno šest različitih vrednosti (tri naša testa, tri Italijanska).
P gde su sad merili? kako je Knežević znao da ga nema, kako stručnjaci znaju da je mleko u rafovima ispravno?

Merili su na različitim mestima, pa su i rezultati različiti, ali ne postoji referentna laboratija koja će da kaže - e ovde ima više a ovde manje odstupanja od tačnosti.
Nikakve, apsolutno, veze nema mesec i datum usvajanja pravilnika. Bitna je njegovo važenje.
Odnosno, koliko vidimo - nije bitno.

Pa vidimo da nije bilo bitno ni 2011. kada je propis stupio na snagu ili možda imaš informaciju da je tada bilo sve u redu?

Ja čisto sumnjam da je i tada bilo ispod 0,05.
freehand freehand 18:30 03.03.2013

Re: i?

Pa vidimo da nije bilo bitno ni 2011. kada je propis stupio na snagu ili možda imaš informaciju da je tada bilo sve u redu?


Pa... Nemam informaciju, pravo da ti kažem, ni za jednu godinu od Postanja naovamo.
Mislim da ni za onih pet godina života van Srbije nisam čuo da iko objavljuje takve podatke, ili da oni (podaci) ikoga živog interesuju, dok ne dođe do ekscesa.
A onda kad se digne frka - niko ne pita (ako nastupa sa ispravnim podacima= ko diže frku i sa kojim motivom. Nego šta je istina i šta se preduzima. Tek onda ko je kriv.
No dobro, ja sam ekstrem, očigledno.
Ja čisto sumnjam da je i tada bilo ispod 0,05.

Pa eto, zar to nije referentno?
Šta bi živ čovek više mogao da pita ili traži?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:06 03.03.2013

Re: i?

brojke i analize ćemo ostaviti za sutra, jer sam tu tanak, a siguran sam da psotoje nekakva preračunavanja.

Evo sad je to sutra Fri
Jesli li pronašao te parametre po kojima je 0,18 veće, i to dobrano veće, od 0,5?

No da ne insistiram na tome sad.

Kažeš ti
bile su u momentu uzimanja uzoraka sa rafova u prodavnicama iznad u ovoj državi zakonom propisanih maksimalnih vrednosti dozvoljenih za ljudsku upotrebu.


A ja te po hiljaditi put pitam a ti ama ni jednom da odgovoriš.
ŠTA SAD URADITI?
To je tako kako si rekao, konstatovano je da vrednosti prelaze propisane, i šta sad?
Hilajditi put ti kažem i da se slažemo oko odgovormosti vlade, ministra, koga god, ali ŠTA SA MLEKOM?

To ti pitanje baš ne ležo igleda jer bi morao da prihvatiš da je ovo što je urađeno, tj iznuđeno, promena pravilnika, najmanje loše rešenje.
Tu ne možeš da budeš na Ješićevoj strani pa izbegavaš odgovor, očigledno.

ne razumem šta si hteo ovim o propustima da kažeš?
Da li postoji iko ko misli da propusti nisu učinjeni i da zbog tih propusta treba da se odgovara.

Prvi je naravno najodgovorniji, ministar Knežević, i ja tu ne vidim problem.
Ti imaš problem Fri
Problem kako da opravdaš Ješiča jer je on lagao.
Rekao je da je mleko otrovno i da ga ne treba davati deci, a stručnjaci kažu da to nije tačno, što znači da pokrajinski minisrar LAŽE!
Kako to opravdavaš?

da Ješić nije objavio šta je objavio


Nije Ješić samo objavio več je to zloupotrebio da bi veoma osetljivu stvar kao što je zdravlje, posebno zdravlje dece, upotrebio za svoje političke ciljeve ili ko zna čije ekonomske interese.
Možda Peconijeve, ko će ga znati, kažu da su njih dvojica super ortaci.

Taj skot Ješič je očito bez ikakvih skrupula kad umesto da objavi i insistira na poštovanju pravilnika, on svesno manipuliše strahom građana, baš kao što je Sloba radio u najslavnijim trenucima.
Neki su se na ta Slobine manipulacije primali baš kao što se sad ti primaš na Ješićeve.
milisav68 milisav68 20:26 03.03.2013

Re: i?

freehand
Pa... Nemam informaciju, pravo da ti kažem, ni za jednu godinu od Postanja naovamo.


Poenta je da kad se pooštre propisi, onda i kontrole treba da budu češće i obimnije, al` koga briga....

Verovatno je bilo nezgodno da se pominje, da su kontrole vršene u laboratoriji koja ne radi, a za koju su uzete pare.....a možda nije bilo mesta u vestima od silnih uspeha predsednika i njegove partije.
Nego šta je istina i šta se preduzima.

Pa istina je uvek tamo negde, što znači da stvar nije naivna, ali da nije ni smak sveta, kako je Ješić predstavio.

A vlada je povukla trenutno naracionalniji mogući potez (vraćanjem standarda), a ispadi Kneževića i Dejanovićeve su naravno za svaku osudu i gubitak pozicije.
freehand freehand 21:58 03.03.2013

Re: i?

To ti pitanje baš ne ležo igleda jer bi morao da prihvatiš da je ovo što je urađeno, tj iznuđeno, promena pravilnika, najmanje loše rešenje.
Tu ne možeš da budeš na Ješićevoj strani pa izbegavaš odgovor, očigledno.

Dozvoli da ja ipak jedini znam šta bih ja morao. A svakako bolje od tebe znam i šta bih mogao.
Ali definitivno ne znam šta je Ješićeva strana.

Da li postoji iko ko misli da propusti nisu učinjeni i da zbog tih propusta treba da se odgovara.

Pa sad, u poslednja tri dana kao da nas je sve više?!
Mada ne domašujemo ni trećinu,. jebiga.

Ti imaš problem Fri

Imam, i to veliki, očigledno. Kad dozvolim da me kojeko ovako baca na otoman. No to ću rešiti, pod hitno.

Nije Ješić samo objavio več je to zloupotrebio da bi veoma osetljivu stvar kao što je zdravlje, posebno zdravlje dece, upotrebio za svoje političke ciljeve ili ko zna čije ekonomske interese.
Možda Peconijeve, ko će ga znati, kažu da su njih dvojica super ortaci.

Ako već nisi - predlažem da ovo koliko odmah dostaviš svom predsedniku, on će već znati šta sa takvom informacijom. Mada me čudi da nam ulicama i dalje slobodno šetaju toliki kriminalci, izdajnici i neprijatelji svih boja i vrsta.

on svesno manipuliše strahom građana, baš kao što je Sloba radio u najslavnijim trenucima.
Neki su se na ta Slobine manipulacije primali baš kao što se sad ti primaš na Ješićeve.

E da ti kaže nešto čika Frihend: najomiljenija Slobina manipulacija bila je da svoje protivnike proglasi neprijateljima naroda i izdajnicima države. i to obnaroduje sam ili preko svojih čauša - Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića. I mnogo ih se na te manipulacije primalo, a nekih 70+% i na ove Vučićeve danas.

Nego, ovim završavamo ovu malu epizodu, jer je meni dosta ovakvog razgovora. Pokušao sam da ti pokažem kako izgleda kad tebi neko uporno lepi etikete - i džaba.
Te odustajem.

No ostaće još nekoliko rečenica za izmeniti, i to kad (ako) stignu ti rezultati iz Holandije, a iz Nemačke verujem da će stići sigurno.
Po onome što se događa, i po razvoju situacije, opet, slutim da će ti rezultati biti takvi da će se mnogi zacrveneti, a da će neki, naročito stručnjaci koji su rekli-nisu rekli-jesu rekli-nisu rekli-jesu rekli ali im je te njihove reči, u stvari neko na silu stavio u usta - morati poveliko gomno da izedu pre nego što se odluče da se nemaskirani pojave pred komšijama i pacijentima. I neki što su ih slušali i za njima ponavljali papagajski poltronske sugestije narodu.

Mada bih, časna reč, voleo da se to ne desi tako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 03.03.2013

Re: i?

Te odustajem.


Poveliki komentar za odustajanje?

Odustaješ a ne reče ništa šta nam valja činiti?

Ne reče ni šta kažu pravi stručnajci za razliku od ovih kvazi.
Ništa o tome ne reče a odustaješ.
Samo nekoliko pokušaja imputacija, nekoliko neveštih konstrukcija, nekoliko izbegavanja odgovora i odustaješ.
Dobro, ako si tako odlučio....
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:22 03.03.2013

Re: i?

I da, izvini još samo ovo.
Oko Peconija...ta caku, prijavi ga policiji ako nešto znaš, stvarno nisam od tebe očekoivao.
To rade, mislio sam, neki sa malo manje mašte
Znam da se o tome nešto pričalo, sad na guglu to brzo izlete, pa da okačim

Goran Ješić kaže da je Srbija bila u tranziciji i da ima mnogo sumnjivog kapitala, a da je posao lokalne samouprave političara iz Srbije da uposle građane kroz kompanije. "Moj zadatak je da uposlim ljude, a Ranković je bio oslobođen. Bilo je nešto nepravilnosti oko poreza, ali nije moj posao da znam i to su bile smešne sume novca“, kaže Ješić.



Nije mu posao da zna ko je Peconi :)
Mada je načuo da ima nešto sumnjivo, al sića neka
Jel tebi to nešto sumnjivo?
savamala savamala 23:51 28.02.2013

та! да! да! дам!!!

И, на сцену ступа Борис Тадић. Лепши и паметнији него икада и спреман да потпише све што се тражи. Јелко га грли и љуби, док га Весна рујним вином поји. Крстић поново пише блогове о службовању на Вису. Све је као што је некада било.
predatortz predatortz 23:54 28.02.2013

Re: та! да! да! дам!!!

savamala
И, на сцену ступа Борис Тадић. Лепши и паметнији него икада и спреман да потпише све што се тражи. Јелко га грли и љуби, док га Весна рујним вином поји. Крстић поново пише блогове о службовању на Вису. Све је као што је некада било.


Bojim se da je Tadić bio spreman da potpiše manje i da je zbog toga izvisio.
savamala savamala 23:56 28.02.2013

Re: та! да! да! дам!!!

Bojim se da je Tadić bio spreman da potpiše manje i da je zbog toga izvisio.


Али, сада је у питању рециклирани Борис. Е, то чудо да видиш, ту спремност.
Него, шта ћемо ми без датума? Начисто ће да пропаднемо.
freehand freehand 23:56 28.02.2013

Re: та! да! да! дам!!!

savamala
И, на сцену ступа Борис Тадић. Лепши и паметнији него икада и спреман да потпише све што се тражи. Јелко га грли и љуби, док га Весна рујним вином поји. Крстић поново пише блогове о службовању на Вису. Све је као што је некада било.

Pa kad je Voja u meditativnoj fazi. Ima insuficijenciju hlorofila, šta li, al glasa ne pušta od sebe.
savamala savamala 23:57 28.02.2013

Re: та! да! да! дам!!!

al glasa ne pušta od sebe.


у суботу се оглашава.
freehand freehand 23:59 28.02.2013

Re: та! да! да! дам!!!

savamala
al glasa ne pušta od sebe.


у суботу се оглашава.

E?
Nemoj da ispadne da je neki svetac, pa kao ne valja se...
savamala savamala 00:02 01.03.2013

Re: та! да! да! дам!!!

Nemoj da ispadne da je neki svetac, pa kao ne valja se..



Мислиш нешто као Мала госпојина или тако нешто. Не, није црвено слово. Проверено мин њет.
freehand freehand 00:08 01.03.2013

Re: та! да! да! дам!!!

savamala
Nemoj da ispadne da je neki svetac, pa kao ne valja se..



Мислиш нешто као Мала госпојина или тако нешто. Не, није црвено слово. Проверено мин њет.

Pa daj onda neki hint, neku inajdersku informaciju za kolege?
Jel nešto da se trese zemlja ili samo onako, obično vojinski?
savamala savamala 00:11 01.03.2013

Re: та! да! да! дам!!!

Pa daj onda neki hint, neku inajdersku informaciju za kolege?


Не вреди говорити вама жутаћима. Ви једино Јелка слушате.
8c_competizione 8c_competizione 08:43 01.03.2013

Re: та! да! да! дам!!!

E?
Nemoj da ispadne da je neki svetac, pa kao ne valja se...


subotar
docsumann docsumann 15:07 01.03.2013

Re: та! да! да! дам!!!

Него, шта ћемо ми без датума? Начисто ће да пропаднемо.


je l' to opet u pitanju neki drevni "katastrofični" kalendar?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:52 28.02.2013

............

Manje, doduše, zbog političkog značaja - jer ništa se bitno, zaista, nije dogodilo

Mpže da bidne ali ne mora da znači.

Možda će sve ovo imati neke posledice ili je ovo posledica nečega?

Recimo, Dačke zvani Vinston de Gol, na svoju ruku krenuo sa pričom o propalim pregovorima, jer on, veliki zaštitnik srpskih interesa, neće dalje da ustupa, spremajući se tako za izbore pošto ne može više da trpi Vučićevu torturu.

Ili

Zaista misli da ne treba više popustati i nada se da će to prihvatiti i njegov šef Vučić.
U tom slučaju su mogića dva scenarija, po jednom se Vučić slaže i datum postaje manje važan, a po drugom Dačiću iskrsava još jedan kofer, Banana ili nešto slično i on nastavlja pregovore.

Na potezu je Vučić (i Vesna Pešić)
bolid1 bolid1 00:12 01.03.2013

Re: ............

Da nisu samo resili malo da pokazu zube.

Pretpostavimo da Dacic i Vucic nisu u klincu, tesko, ali moguce. E, sad, Taci se ponasa kao bezobrazni klinac koji se krije iza starijeg brata i plazi ti se, a ti ne mozes nista, jerbo je brat mnogo veliki.
Medjutim i tom starijem bratu je igranja preko glave i on bi da zavrsi tu pricu sto je pre moguce i da ide dalje, tako da u dogledno vreme ne mora da se vraca...moguce je da je ovo upravo to, ajd sad malo i drugu stranu stisni i da se dogovorimo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:21 01.03.2013

Re: ............

moguce je da je ovo upravo to, ajd sad malo i drugu stranu stisni i da se dogovorimo.


Moguće, ali u tom slučaju su ova dvojica (Vučić i Dačić) zaista odlučili da rizikuju datum za početak pregovora da bi starijeg brata naterali da malog dovede u red.

Mislim, teško je zamisliti da Tači tako brzo i naprasno pristane na nešto što je decidno odbijao, kao što je teško zamisliti i da Srbija dobije datum a da pregovori stoje.
Ali sve je moguće,ovo jeste stvarno novi, neočekivani (za mene neočekivani) razvoj događaja.
freehand freehand 00:24 01.03.2013

Re: ............

bolid1
Da nisu samo resili malo da pokazu zube.

Pretpostavimo da Dacic i Vucic nisu u klincu, tesko, ali moguce. E, sad, Taci se ponasa kao bezobrazni klinac koji se krije iza starijeg brata i plazi ti se, a ti ne mozes nista, jerbo je brat mnogo veliki.
Medjutim i tom starijem bratu je igranja preko glave i on bi da zavrsi tu pricu sto je pre moguce i da ide dalje, tako da u dogledno vreme ne mora da se vraca...moguce je da je ovo upravo to, ajd sad malo i drugu stranu stisni i da se dogovorimo.

Može biti, mada teško. Ali - mnogo je puta rečeno - ne okreće se taj brod tako lako.
No je moja poenta na Dačiću, na kome je poslednjih nedelja sav fokus bio; i većina se objašnjenja svih događaja svodila na njegovu pregovaračku poziciju, u ovom ili onom smislu. Ono što je meni, međutim, interesantno je da je on već bio mali od Slobe, pa Najevropljanin, pa opet antievropljanin, pa mali debeli, pa evo de Gol i Čerčil.
A sutra, posle ove izjave, i ako se ustraje u tom stavu?
bolid1 bolid1 00:28 01.03.2013

Re: ............

hoochie coochie man

Mislim, teško je zamisliti da Tači tako brzo i naprasno pristane na nešto što je decidno odbijao, kao što je teško zamisliti i da Srbija dobije datum a da pregovori stoje.


Ako posrednici odigraju pametno, morace da se dogovore i da to upakuju u win-win situacjiu, jerbo i Taciju gori pod nogama, samo na drugi nacin. E, sad, ako ne odigraju pametno, sto im nije strano, uterace nase u bezizlanu situaciju i onda ce biti belaja jer niko nije lud da puca sebi u noge i da se jos smeje zbog toga.
savamala savamala 00:29 01.03.2013

Re: ............

A sutra, posle ove izjave, i ako se ustraje u tom stavu?


Онда му следује традиционално другосрбијанско дрвље и камење.
bolid1 bolid1 00:41 01.03.2013

Re: ............

freehand

No je moja poenta na Dačiću, na kome je poslednjih nedelja sav fokus bio;


Dacic je meni veci fenomem od, mog omiljenog, Mladje-1000EUR-Dinkica. Covek sa fantasticnim talentom za prezivljavanje koji to ume da upakuje u nekakve principe, pa ko kupi, kupio je. Strpljivo je uso u skupstinu sa, taman dovoljno, poslanika da izigrava podrsku manjinskoj vladi i cekao, nije se poalavio na 100 ministarstava odmah. Lagano se distancirao od Slobe i drzi jos par starih drugova za HC fanove SPSa 90tih. Povrh svega toga, natego Tadica da se pomire...i, eto njega, cist ko suza.

Nije on glup, ni malo i cudilo bi me ako nema plan kako da iz celog kurslusa izadje kao pobednik, a ono sto je simptomaticno jeste da cim se uhvatio Kosova, krenule su afere, banane, pomorandze, crne ribizle i ostala cuda.

To sto sam ja paranoik, ne znace da me ne prate, ali isto tako, ne bi me cudilo da je sve predstava...evo, dusmani me sabotirali, ja resio Kosovo pored svega...Fatalitiy, Dacic wins!

Domazet Domazet 01:13 01.03.2013

Interesantno da niko ...

bolid1
Da nisu samo resili malo da pokazu zube.

Pretpostavimo da Dacic i Vucic nisu u klincu, tesko, ali moguce. E, sad, Taci se ponasa kao bezobrazni klinac koji se krije iza starijeg brata i plazi ti se, a ti ne mozes nista, jerbo je brat mnogo veliki.
Medjutim i tom starijem bratu je igranja preko glave i on bi da zavrsi tu pricu sto je pre moguce i da ide dalje, tako da u dogledno vreme ne mora da se vraca...moguce je da je ovo upravo to, ajd sad malo i drugu stranu stisni i da se dogovorimo.

...ne razmishlja o mogucnosti da je kosovsko rukovodstvo u slichnoj situaciji u kojoj je svojevremeno bio i Miloshevic. Unutar Kosova nishta ne funkcionishe ili jedva da funkcionishe pa se mozhda i kosovsko rukovodstvo onda ponasha onako kako se miloshevic ponashao. Unutrashnji pritisak preusmerava na spolja. Tako da se mozhda ne radi samo o tome da kosovsko rukovodstvo ne mora u pomenutim okolnostima da pravi ustupke vec i o tome da ono i ne mozhe da pravi ustupke.

A jednu stvar ne razumem. Da li postoji neko u Srbiji koji zaista veruje a da nije placen za to da ce bilo kakvi ustupci Srbije u pregovorima sa kosovskim vlastima primaci Datum? Datum ponajmanje ima veze sa pregovorima i bojim se da ga je Berluskoni upravo josh vishe odmakao...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:26 01.03.2013

Re: Interesantno da niko ...

...vlastima primaci Datum?



Datum ponajmanje...



"Beskrajan, plavi krug. U njemu zvezda."



E moj Domazet, ovde ti se u Datum zaklinje više nego nekada u Titu.
S tim što moram da primetim da je čak i u zaklinjanju u Titu kudikamo bilo više logike i zdravog razuma od ovoga.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 04:27 01.03.2013

Re: ............

No je moja poenta na Dačiću, na kome je poslednjih nedelja sav fokus bio;

Nema on frke...nastaviće kud je krenuo, a u međuvremenu malo maše praznom puškom da bi kasnije podsećao kako je mahao, ali kako niko nije obraćao pažnju...pomoći će mu i Eliot koga su to zamolili Nemci... u društvu je sve lakše, a i vreme brže prođe.

Tako da nema razloga za brigu oko Winstona.
zack2jack zack2jack 07:59 01.03.2013

Re: ............

Nebojsa Krstic


Tako da nema razloga za brigu oko Winstona.


апсолутно, Черчил је баш тамо где жели да буде. А чешу се неки други ових дана, како да зауставе стрмоглави пад рејтинга, али очигледно се само чешу и ништа више од тога не раде...
G r o f G r o f 00:14 01.03.2013

ej Sizife, imaš takav kamen na vrhu brda

...i sad će blogerski mudraci još malo da mlate praznu kosovsku slamu.
To je završena priča gospodo i moguće je samo kreativno prepričavati ali ne i suštinski menjati.
Svi to znaju ali se prave ludi.
Samo da dugotrajno fingiranje ludila ne preraste u pravo...ako već nije.
freehand freehand 00:33 01.03.2013

Re: ej Sizife, imaš takav kamen na vrhu brda

...i sad će blogerski mudraci još malo da mlate praznu kosovsku slamu.

Dabre, pajz sad:
G r o f
To je završena priča gospodo i moguće je samo kreativno prepričavati ali ne i suštinski menjati.
Svi to znaju ali se prave ludi.
Samo da dugotrajno fingiranje ludila ne preraste u pravo...ako već nije.


hajkula1 hajkula1 04:56 01.03.2013

Ne sme

Dačić ne sme da potpiše priznanje samoproklamovane drzave na teritoriji Republike Srbije.
zack2jack zack2jack 07:56 01.03.2013

...

Dakle, odlazi li to i Vinston Čerčil?

I - nije da se ne postavlja pitanje - šta će biti sa Eliotom? Koga je drugi žirant na kosovskoj menici?


нигде они не иду, барем за сада, а застој у преговорима је тактичка пауза испоставиће се, од стране Брисела. поранио си са изборима. очекују нас још најмање, две велике афере, некакав споразум са Бриселом. а онда ће избори..
freehand freehand 09:22 01.03.2013

Re: ...

поранио си са изборима. очекују нас још најмање, две велике афере, некакав споразум са Бриселом. а онда ће избори..

Čudan je taj sistem hipnotisanog pileta.
Ovde niko izbore ne pominje sem tebe.
zack2jack zack2jack 10:00 01.03.2013

Re: ...

freehand

Čudan je taj sistem hipnotisanog pileta.
Ovde niko izbore ne pominje sem tebe.


Orevuar, m'sje de Gol? "" не знам о ком пилету и систему причаш, али твој наслов сугерише само једано - изборе!

даклен, ко је овде & чиме хипнотисан оставићу теби да са собом расправиш, моје је било само да, поранио си..
freehand freehand 10:15 01.03.2013

Re: ...

Orevuar, m'sje de Gol? "" не знам о ком пилету и систему причаш, али твој наслов сугерише само једано - изборе!

Eto, imao sam iluziju da sam bio dovoljno jasan u onome što sam hteo da kažem. No, evo i za tebe:
Orevuar m'sje de Gol, velkom bek mister (Slobin mali) Dačić.
Tako to treba čitati.
zack2jack zack2jack 10:20 01.03.2013

Re: ...

Eto, imao sam iluziju da sam bio dovoljno jasan u onome što sam hteo da kažem. No, evo i za tebe:
Orevuar m'sje de Gol, velkom bek mister (Slobin mali) Dačić.
Tako to treba čitati.


за тебе:

пробај да разумеш,

...застој у преговорима је тактичка пауза испоставиће се, од стране Брисела

freehand freehand 10:32 01.03.2013

Re: ...

zack2jack
Eto, imao sam iluziju da sam bio dovoljno jasan u onome što sam hteo da kažem. No, evo i za tebe:
Orevuar m'sje de Gol, velkom bek mister (Slobin mali) Dačić.
Tako to treba čitati.


за тебе:

пробај да разумеш,

...застој у преговорима је тактичка пауза испоставиће се, од стране Брисела


E pa dobro. Ja bih, da sam hteo da komentarišem tok pregovora, verovatno i tu opciju uzeo u obzir.
Ali mi je, ovom prilikom, mnogo interesantnije kako će na Dačićevu poziciju gledati oni koji su ga, tako (za mene) neočekivano i brzinski, proglasili političkom veličinom evropskog formata.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana