Istorija

ROMA TRADITORIBUS NON PREMIA

Dejan Tiago Stanković RSS / 27.02.2013. u 21:28


Još pre Hrista, kada su Rimljani osvajali Hispaniju, u planinama uz Atlantik živelo pleme Luzitanaca. Njihov vođa, po imenu Viriato, bio je spretan ratnik i godinama se uspešno opirao osvajačima.

I ko zna koliko bi Rimu još vremena i napora trebalo da pokori Luzitance da se jednoga dana pod šatorom rimskog vojskovođe Cipiona nisu pojavila trojica ljudi. U torbi su mu doneli lep poklon. Viriatovu glavu. Ubili su ga na spavanju.

Rimljanin im se zahvalio, ali kada su ga pitali za nagradu, obavestio ih je:

"ROMA TRADITORIBUS NON PREMIA" - Rim ne plaća izdajnicima.

Sklon sam poverovati da to nije bilo pitanje morala, već, kako su Rimljani bilo pragmatičan svet, veoma praktično rešenje. Izdajnici su nezajažljivi.

Možeš brda i doline na poklon da im daš, to je alavo, nije mu dosta. Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad. 

 

P.S. da li vam se dopada novi vizuelni identitet bloga? sutra možda vratim sliku ako budem raspoložen za prepucavanje. do tada, laku noć, tekst je ostao neizmenjen, ilustracija je primenjena. lepo spavajte. 

 

Edit:  Dobro jutro.  



Komentari (368)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 21:37 27.02.2013

Ružno podmetanje

Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad.


Nisam verovao da ću doći u situaciju da branim Kustu. Prosto, nije mi simpatičan lik. Ali, ovo što si napisao je prilično ružno.

Šta ako se čovek više ne identifikuje sa svojim rodnim gradom? Ako njegov grad ide onim smerom da čovek oseti potrebu da se tome suprotstavi?

Ja sam izašao iz svog rodnog grada, gledao ga preko nišana, a da se nikom prodao nisam.
Sepulturero Sepulturero 21:49 27.02.2013

Re: Ružno podmetanje

predatortz
Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad.


Nisam verovao da ću doći u situaciju da branim Kustu. Prosto, nije mi simpatičan lik. Ali, ovo što si napisao je prilično ružno.

Šta ako se čovek više ne identifikuje sa svojim rodnim gradom? Ako njegov grad ide onim smerom da čovek oseti potrebu da se tome suprotstavi?

Ja sam izašao iz svog rodnog grada, gledao ga preko nišana, a da se nikom prodao nisam.


Да, баш ружно.

Додао бих да је штета што је Куста дао оставку. Национални парк Мокра Гора је једна од ретких ствари која је на неком нивоу у Србији и која функционише. Вероватно је баш то некоме засметало.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:20 27.02.2013

Re: Ružno podmetanje

Sepulturero

Да, баш ружно.


Skoro sest godina sam na ovom blogu i za to vreme sam bio u prilici da ovde vidim zbilja sve i svasta. Ali ovako odvratnu, prljavu i podlu podmentacinu i uvredu jos nisam imao prilike da procitam. I to upucenu coveku koji kao retko ko u Srbiji zasluzuje svaku vrstu zahvalnosti i priznanja ...
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:26 27.02.2013

Re: Ružno podmetanje

Vasilije, kućo stara. Tako je lepo sresti stare prijatelje.
sima2000 sima2000 21:38 27.02.2013

pretera ga Dragane (Dejane)

U bratoubilačkom ratu su ili svi izdajnici, ili niko.
Nema nevinih, nema heroja, pa nema ni izdajnika.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 21:42 27.02.2013

Re: pretera ga Dragane (Dejane)

zato nikoga ne treba nagrađivati.
sima2000 sima2000 21:45 27.02.2013

Re: pretera ga Dragane (Dejane)

Dejan Tiago Stanković
zato nikoga ne treba nagrađivati.


Šta su ga nagradili? Što su mu dali Mokru goru? Što je tamo od ničega napravio nešto?
Dali su mu ko i svakom investitoru što bi dali, kad bi hteo od neke zabiti da napravi turističku atrakciju.
antioksidant antioksidant 21:49 27.02.2013

Re: pretera ga Dragane (Dejane)

Dejan Tiago Stanković
zato nikoga ne treba nagrađivati.

mada mi je utisak da je kusturica "nagradjen" vise zbog toga da im obezbedi slikanje sa maradonom, dzoni depom i monikom beluci
lepo je balkanskom politicaru, ogranicenog veka trajanja da prijateljuje sa dobitnikom medveda i palme
sta je planina za to?
krkar krkar 21:40 27.02.2013

Bravo

juniorr juniorr 21:43 27.02.2013

Re: Bravo


bravo je moje bilo za kusturucu, jer im je svima rekao da puše!



vidim da ovde to, ipak, treba posebno naglasiti...........



freehand freehand 23:38 27.02.2013

Re: Bravo

juniorr

bravo je moje bilo za kusturucu, jer im je svima rekao da puše!



vidim da ovde to, ipak, treba posebno naglasiti...........




E?
Al si prvo uputio slaganje Krkaru, a onda si malo editovao u skladu sa naknadnim statističkim pokazateljima?
A možda te i Krkar gadljivo otresao?
blogovatelj blogovatelj 21:56 28.02.2013

Re: Bravo

Pa gde si ti zumbule...
Daj jos neku rec, sto samo ovo.
AlexDunja AlexDunja 21:43 27.02.2013

pravda!

jašta.
dobar!
alselone alselone 10:05 28.02.2013

Re: pravda!

AlexDunja

pravda!
jašta.
dobar!


Sta znaci ovo?
predatortz predatortz 10:08 28.02.2013

Re: pravda!

alselone
AlexDunja

pravda!
jašta.
dobar!


Sta znaci ovo?


To ti je nešto slično onom dole i živeo sa skupova Mesnih odbora četrdesetih i pedesetih.

Tako bar ja kapiram...
G r o f G r o f 21:48 27.02.2013

...

Kusturica je lukav, nadmen i samoživ igrač. Ipak, taj kraj je oživeo ali to ne znači da za njega ne treba da važe pravila.
Stavljati ga u kontekst kako to čini autor bloga čisti je idiotizam.
juniorr juniorr 21:53 27.02.2013

Kusti

mogu da pljunu pod najviši prozor!
svi odreda...........
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:53 27.02.2013

Re: ...

G r o f
Kusturica je lukav, nadmen i samoživ igrač. Ipak, taj kraj je oživeo ali to ne znači da za njega ne treba da važe pravila.
Stavljati ga u kontekst kako to čini autor bloga čisti je idiotizam.

Па није идотизам.
Дејан није идиот, далеко је од тога.
Пре је једна врста политичке и идеолошке острашћености, којој су многи склони.

Они који су пролазали тим крајем пре а потом и сад, за време Кустурице, знају какву је разлику он тамо направио.
antioksidant antioksidant 21:57 27.02.2013

Re: ...


Они који су пролазали тим крајем пре а потом и сад, за време Кустурице, знају какву је разлику он тамо направио.

po koju cenu?
ko je platio?
ko ce profitirati?
a i zeleznica se tu nesto pita oko "sredjivanja"
G r o f G r o f 22:09 27.02.2013

Re: ...

antioksidant

Они који су пролазали тим крајем пре а потом и сад, за време Кустурице, знају какву је разлику он тамо направио.

po koju cenu?
ko je platio?
ko ce profitirati?
a i zeleznica se tu nesto pita oko "sredjivanja"


...uvek sve plaća sitna raja...
..ali autor ne govori o plaćanju nego o krvnim zrncima.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:12 27.02.2013

za one sa jeftinijim kartama

autor ne govori o krvnim zrncima nego o odgovornosti javne ličnosti da jasno i glasno osudi nasilje. Autor je mator ali nije izlapeo, pa se seća.
predatortz predatortz 22:14 27.02.2013

Re: za one sa jeftinijim kartama

Dejan Tiago Stanković
autor ne govori o krvnim zrncima nego o odgovornosti javne ličnosti da jasno i glasno osudi nasilje.


Pusti te floskule o nasilju... Tamo je vođen krvav građanski rat. Uzgred, u gradu nad kojim naričeš ubijeno je dosta mojih rođaka. Ubijali su ih Caco,Ćelo,Juka... Oni za koje ti tvrdiš da ih je Emir izdao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:15 27.02.2013

Re: ...

antioksidant

Не разумем шта хоћеш да кажеш.

Национални парк није његов. Оног трена када је дао оставку он над њим нема никакве управљачке моћи. Могли би, рецимо, и тебе да поставе да будеш тамо директор. Било кога. Могли су, такође, да га смене, још раније, кад год су хтели... Дакле, "планина" није његово власништво, његово је власништво село, које је изградио својим новцима (и позајмљеним од банака и пријатеља).

Ја туда, оним крајем, пролазим од 1984. Памтим све фазе тих брда. Моје лично мишљење -- без много идолатрије -- јесте да би Кусти тамо негде требало дигнути бисту :) Заслужио је. Створио је нешто. Вероватно учинио далеко више за Србију него сви ми заједно који ћемо овде њега коментарисати. Њему ни та планина ни Србија не требају, у материјалном смислу. Они су му потребни другачије... Али, мислим да ће и мени и њему да се слабо овако нешто верује :)
G r o f G r o f 22:22 27.02.2013

Re: za one sa jeftinijim kartama

Dejan Tiago Stanković
autor ne govori o krvnim zrncima nego o odgovornosti javne ličnosti da jasno i glasno osudi nasilje. Autor je mator ali nije izlapeo, pa se seća.


ako ti je to kriterijum, trebaće ti malo poveći koš da u njega strpaš sve ličnosti javne.

JJ Beba JJ Beba 22:29 27.02.2013

Re: za one sa jeftinijim kartama

Autor je mator ali nije izlapeo, pa se seća.

antioksidant antioksidant 22:43 27.02.2013

Re: ...

Национални парк није његов.

а скијашка стаза?
мењаш тезе брајовићу. не приличи ти а ни не личи на тебе. питање је само како су коришћене државне паре. то је питање поставио и ревизор а неко сматра да није ред питати.
а пролазим и ја тим крајем. повремено се и задржавам. могу питати оца кад смо први пут прошли ако се већ мери чији је старији.
libkonz libkonz 22:47 27.02.2013

Re: ...

питање је само како су коришћене државне паре. то је питање поставио и ревизор а неко сматра даније ред питати.

time se treba pozabaviti i ne može ostavka da bude dovoljna ako je nešto nezakonito radio.
Ali ovo:
Možeš brda i doline na poklon da im daš, to je alavo, nije mu dosta. Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad.
niccolo niccolo 22:49 27.02.2013

Re: ...

i ne može ostavka da bude dovoljna ako je nešto nezakonito radio

И неће. Прекршајни поступак ће се наставити, без обзира што је дао оставку.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:51 27.02.2013

Re: ...

antioksidant
а скијашка стаза?

Не разумем те опет.
Па та стаза или је његова, ако је грађена његовим парама и на његовој земљи, или припада Парку, ако је грађена државним парама и на земљишту које Парку припада. Исто као и оне стазе на Копаонику. Шта, јесу ли оне Костићеве (Миодрага), који је власник највећег дела тамошњих хотела? Нису.

Колико сам видео, против Кустурице је поднета прекршајна пријава махом због неуредног и лошег књиговодства. Пази -- не кривична пријава, него прекршајна.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:01 27.02.2013

Re: ...

ao
питање је само како су коришћене државне паре. то је питање поставио и ревизор


M'da, zasto 8 000 (i slovima: osam hiljada) evra nije islo preko javnog tendera!!! U zemlji u kojoj je stotine milijardi evra drzavne/drustvene imovine ukradeno/opljackano je resio "drzavni revizor" da rascisti stvari tako sto ce poci od tih 8000!!!

Pre ce biti da su hteli da mu stave do znanja da "ne talasa" oko nikla. A mozda su se osladile Vucicu i Dacicu poruke ljubavi i obozavanja od Vesne Pesic, Sonje Biserko, Samardzica, Prokica & drustva pa su pozeleli jos neku pohvalu od njih...
antioksidant antioksidant 23:01 27.02.2013

Re: ...

Не разумем те опет.

да се забринем? ако ти не разумеш да ли то значи да ја грешим?

Колико сам видео, против Кустурице је поднета прекршајна пријава махом због неуредног и лошег књиговодства. Пази -- не кривична пријава, него прекршајна.

пазим ја на то. али изгледа да кустурица није пазио па се сад љути. он је себе ставио на онај постер горе, тиме што даје оставку.

а кад већ помињеш костића, замисли ситуацију у којој ти одржаваш стазе а он наплаћује туристима? звучи као добар бизнис план. ти си предузетник, реци ми да ли грешим у процени? или ме опет не разумеш?
antioksidant antioksidant 23:02 27.02.2013

Re: ...


M'da, zasto 8 000 (i slovima: osam hiljada) evra nije islo preko javnog tendera!!! U zemlji u kojoj je stotine milijardi evra drzavne/drustvene imovine ukradeno/opljackano je resio "drzavni revizor" da rascisti stvari tako sto ce poci od tih 8000!!!

ок, уверио си ме да није смео да га пита. кустурица је у праву и слажем се са тобом да ревизор треба да се укине а кустурица да се намоли да оставку повуче.
niccolo niccolo 23:03 27.02.2013

Re: ...

Pre ce biti da su hteli da mu stave do znanja

Јебига, Василије, ти ко да су само против њега поднели. Против укупно 320так људи су покренути поступци, што за прекршаје, што за привредне преступе, што за кривична дела...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:04 27.02.2013

Re: ...

ако се већ мери чији је старији.

ja ovo uvek čitam drugačije.

enivej, to što je kusta uradio tamo je superkul, ali sad da vidimo koliko je sve to koštalo i da li je baš svaki dinar opravdano potrošen. što kusta da bude oslobođen te obaveze??
bolid1 bolid1 23:10 27.02.2013

Re: ...

Fora sa Kusturicom je sto se mesaju babe i zabe.

Covek je genije za film, napravio je Kustendorf i tamo pravio predstave koje se meni bas i ne svidjaju i to je moj problem...stvar ukusa.

Ono sto nije stvar ukusa to su koje-kakve sumanute izjave i cela prica koja se vrtela i oko Mecavnika i rendzera i jel' mogu ljudi na svoju zemlju ili ne mogu i dal' su ti rendzeri naoruzani ili nisu. Mutno je i to je problem, sto je mnogo mutnog, a onda krene prepucavanje...





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:13 27.02.2013

Re: ...

antioksidant
а кад већ помињеш костића, замисли ситуацију у којој ти одржаваш стазе а он наплаћује туристима?

Замишљам.
Рецимо -- и аутопут. Где путарину наплаћује држава. У чијем је власништву. А користе га сви. Па и они који њим путују на море или на скијање :)

Даље: на скијалиштима у државном власништву држава и наплаћује ski pass. На приватном -- онај који га поседује. Скијалишта су, у Европи и у свету, и у приватном и у државном власништву, па и власништву локалних заједница. Нема правила.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:21 27.02.2013

Re: ...

Predrag Brajovic
Шта, јесу ли оне Костићеве (Миодрага), који је власник највећег дела тамошњих хотела? Нису.


Ako nisu bice ... Posto su organi vlasti zauzeti sa kotrolom Kusturicnih 8000 evra morali su da obustave postupak u vezi Kosticevih 4 miliona evra (Okončan postupak protiv Kostića):

Dokazi prikupljeni tokom istrage i nalaz veštaka potvrđuju da je firma Miodraga Kostića „Maksvel Atlantik“ iz Vašingtona od hrvatske firme „Belje“ 2003. kupila po ceni od 480.000 evra polovnu opremu za šećeranu u Vrbasu, a da je potom „Maksvel Atlantik“ istu opremu prodao Kostićevom „MK Komercu“ po ceni od 4.048.935,99 evra. S obzirom na enormnu razliku u nabavnoj i prodajnoj ceni opreme tužilac je smatrao da je prekršen Zakon o deviznom poslovanju i Krivični zakon, čime je „stvoren nedozvoljeni nenovčani fond u inostranstvu“.
zemljanin zemljanin 23:26 27.02.2013

Re: ...

Virtuelni Vasilije

Dokazi prikupljeni tokom istrage i nalaz veštaka potvrđuju da je firma Miodraga Kostića „Maksvel Atlantik“ iz Vašingtona od hrvatske firme „Belje“ 2003. kupila po ceni od 480.000 evra polovnu opremu za šećeranu u Vrbasu, a da je potom „Maksvel Atlantik“ istu opremu prodao Kostićevom „MK Komercu“ po ceni od 4.048.935,99 evra. S obzirom na enormnu razliku u nabavnoj i prodajnoj ceni opreme tužilac je smatrao da je prekršen Zakon o deviznom poslovanju i Krivični zakon, čime je „stvoren nedozvoljeni nenovčani fond u inostranstvu“.

Eto šta se dešava kada se štedi na knjigovođama ... umesto da je "platio" reparaciju svake od mašina pa neki "sertifikat" osavremenjivanja i EKO-EU-standrada niko ga nište ne bi pitao ...
milojep milojep 23:26 27.02.2013

Re: ...

antioksidant
Национални парк није његов.

а скијашка стаза?
мењаш тезе брајовићу. не приличи ти а ни не личи на тебе. питање је само како су коришћене државне паре. то је питање поставио и ревизор а неко сматра да није ред питати.
а пролазим и ја тим крајем. повремено се и задржавам. могу питати оца кад смо први пут прошли ако се већ мери чији је старији.


A čija je skijaška staza? Dajte kopiju tapije.A nije mi jasno ko su revizori iz bloga Rimljani ili ovi drugi.
juniorr juniorr 23:33 27.02.2013

Re: ...

Virtuelni Vasilije
23:21 27.02.2013 / *novo
Re: ...
Predrag Brajovic
Шта, јесу ли оне Костићеве (Миодрага), који је власник највећег дела тамошњих хотела? Нису.


Ako nisu bice ... Posto su organi vlasti zauzeti sa kotrolom Kusturicnih 8000 evra morali su da obustave postupak u vezi Kosticevih 4 miliona evra (Okončan postupak protiv Kostića):

Dokazi prikupljeni tokom istrage i nalaz veštaka potvrđuju da je firma Miodraga Kostića „Maksvel Atlantik“ iz Vašingtona od hrvatske firme „Belje“ 2003. kupila po ceni od 480.000 evra polovnu opremu za šećeranu u Vrbasu, a da je potom „Maksvel Atlantik“ istu opremu prodao Kostićevom „MK Komercu“ po ceni od 4.048.935,99 evra. S obzirom na enormnu razliku u nabavnoj i prodajnoj ceni opreme tužilac je smatrao da je prekršen Zakon o deviznom poslovanju i Krivični zakon, čime je „stvoren nedozvoljeni nenovčani fond u inostranstvu“.


živim za dan kad će bata kole da bude iza rešetaka!
godec godec 00:21 28.02.2013

Re: ...

Pre ce biti da su hteli da mu stave do znanja da "ne talasa" oko nikla.


Zanimljiva teza.
blogovatelj blogovatelj 22:56 28.02.2013

Re: za one sa jeftinijim kartama

autor ne govori o krvnim zrncima nego o odgovornosti javne ličnosti da jasno i glasno osudi nasilje. Autor je mator ali nije izlapeo, pa se seća.


Lepo.
U tome i jeste problem ovog bloga.
Sećam se recimo dosadne novinarke koja je Kusturicu zapitkivala devedesetih ko je kriv za silovanja, a on odgovarao "onaj ko je silovao" i uporno ponavljao da onima koji su silovali treba da se sudi.
Ja recimo ne vidim ništa sporno u toj njegovoj osudi.
E sad, što ima vas koji mislite da je trebalo da osudi samo jednu naciju u tom ratu, to je već vaš problem.
Jer ipak je taj rat bio sukob više strana, nijedna od njih nije bila čista, svaka je bila grešna. Prilično je jednostavno osuditi jedne i abolirati druge. Samo, gde je onda tu istina?
Da te podsetim, jedan Toma Nikolić može da bude predsednik Srbije i jedan Dačić njen premijer. Misliš li da su njihovi gresi manji od Emirovih?
A ako si ovaj blog pisao sa namerom da proširiš prodaju na bosansko i hrvatsko tržište, onda samo mogu da kažem - svaka čast. Ovo bi u tom slučaju bio divan primer marketinške snalažljivosti.
predatortz predatortz 23:09 28.02.2013

Re: za one sa jeftinijim kartama

E sad, što ima vas koji mislite da je trebalo da osudi samo jednu naciju u tom ratu, to je već vaš problem.


Takvi ljudi bi trebalo da shvate da je autošovinizam takođe šovinizam. Ništa manje prljav od šovinizma usmerenog ka drugima.
hajkula1 hajkula1 22:02 27.02.2013

U tvom stilu


Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad.


Zna se ko je rušio moj Beograd.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:02 27.02.2013

Re: U tvom stilu

i moj.
savamala savamala 22:07 27.02.2013

Re: U tvom stilu

i moj.


Јесте и твој али си ти изгледа навијао за оне који су га рушили.
Ово је вероватно један од најјаднијих и најбеднијих текстова који су се овде појавили у последњих годину две.
tyson tyson 22:03 27.02.2013

Luka 6.37


Pa jes. Izdao Juku, Ćela i Caca i otišao pravo u zagrljaj Mladiću.

Za nagradu dobio ni manje ni više nego planinu, što ga je vinulo u orbitu slavnih i poznatih.

Sve ostalo je istorija.

I pomalo zavisti i egocentrizma.

dragoljub92 dragoljub92 22:11 27.02.2013

брука

Možeš brda i doline na poklon da im daš, to je alavo, nije mu dosta. Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad.
јеботе који си ти фрик,није ли те срамота да напишеш овако нешто,ај размисли па се покај ако имаш образ
libkonz libkonz 22:17 27.02.2013

Re: брука

ovaj tekst je jedna od najvećih svinjarija koje su se pojavile na blogu. jadno.
alselone alselone 10:08 28.02.2013

Re: брука

libkonz
ovaj tekst je jedna od najvećih svinjarija koje su se pojavile na blogu. jadno.


Potpuno saglasan. Pot-pu-no.

Zbog ovog teksta sam prvi put potrazio "Obavesti moderatora" za tekst ali nema opcije. Valjalo bi razmisliti pa tamo negde (shodno brzini ispravki na kodu bloga) kad udjemo u EU da bude dodato dugme i ispravljen bag "namigujuceg smajlija".

"
niccolo niccolo 10:33 28.02.2013

Re: брука

Valjalo bi razmisliti pa tamo negde (shodno brzini ispravki na kodu bloga) kad udjemo u EU da bude dodato dugme i ispravljen bag "namigujuceg smajlija".

Што је брзо то је кусо
norden norden 13:11 28.02.2013

Re: брука

Izdajnici (oni koji su doveli bombardere da uniste Srbiju) se ponasaju po onoj narodnoj: "Drste lopova"!
hajkula1 hajkula1 22:14 27.02.2013

Pravda za Kusturicu


Nisam neki ljubitelj njegovih filmova. Cenim to što je dobio puno nagrada. Njegove nagrade su njegova zasluga ali se eto i ja ponosim.

Što se tvog teksta tiče, ne samo da mi je žao što nema negativne preporuke nego mi je jadno ovo što si napisao.

GENERAL ROUZ: Ne zna se odakle je ispaljena granata na Markale
Svedočeći na suđenju optuženom komandantu Vojske Republike Srpske Ratku Mladiću, Rouz je potvrdio da je prva istraga francuskog analitičara pokazala da je granata ispaljena sa muslimanske strane

http://www.telegraf.rs/vesti/499034-general-rouz-ne-zna-se-odakle-je-ispaljena-granata-na-markale

Da se u svetu nije izdešavalo sve što se izdešavalo unazad 2-3 godine mogla bih da posumnjam. Sada, posle svega, definitivno ne.


natasavb natasavb 23:59 27.02.2013

Re: Pravda za Kusturicu

GENERAL ROUZ: Ne zna se odakle je ispaljena granata na Markale
Svedočeći na suđenju optuženom komandantu Vojske Republike Srpske Ratku Mladiću, Rouz je potvrdio da je prva istraga francuskog analitičara pokazala da je granata ispaljena sa muslimanske strane


Ne samo on. Skoro je isto to potvrdio i Kutiljero:

Bivši mirovni posrednik potvrdio je i da mu je portugalski oficir, koji je služio u Unproforu u Sarajevu, preneo da je ubeđen da je granata koja je 27. maja 1992. ubila 26 građana u redu za hleb u Ulici Vase Miskina bila ispaljena s područja gde su bili položaji muslimanskih snaga. Taj oficir učestvovao je u istrazi o eksploziji u
redu za hleb.
Potvrđujući da su Karadžić i drugi lider bosanskih Srba insistirali na nastavku pregovora o principima Kutiljerovog plana, portugalski diplomata naznačio je da mu je predsednik Skupštine RS Momčilo Krajišnik, dan posle eksplozije u Ulici Vase Miskina, poslao pismo u kojem se zalagao za istragu, primećujući da do nasilja
obično dolazi pre ili tokom pregovora i koristi se za njihovo odlaganje.


http://www.vesti-online.com/Vesti/Ex-YU/293478/Kako-je-Izetbegovic-odbio-da-spreci-rat/print
hajkula1 hajkula1 01:00 28.02.2013

Re: Pravda za Kusturicu

natasavb
GENERAL ROUZ: Ne zna se odakle je ispaljena granata na Markale
Svedočeći na suđenju optuženom komandantu Vojske Republike Srpske Ratku Mladiću, Rouz je potvrdio da je prva istraga francuskog analitičara pokazala da je granata ispaljena sa muslimanske strane


Ne samo on. Skoro je isto to potvrdio i Kutiljero:

[b]Bivši mirovni posrednik potvrdio je i da mu je portugalski oficir, koji je služio u Unproforu u Sarajevu, preneo da je ubeđen da je granata koja je 27. maja 1992. ubila 26 građana u redu za hleb u Ulici Vase Miskina bila ispaljena s područja gde su bili položaji muslimanskih snaga. Taj oficir učestvovao je u istrazi o eksploziji u
redu za hleb.



Ne samo oni. Ko će sve da traži, da kopira-linkuje... i da mi nije spor net. A zaboravila sam imena. Na kraju krajeva, to može svako od nas ko je zainteresovan.











ivana23 ivana23 01:07 28.02.2013

Re: Pravda za Kusturicu

Kad Natasa vec spomenu Kutiljera, da citiram njegovo svedocenje pred Tribunalom u Hagu 19. februara ove godine:

Bivši evropski mirovni posrednik u BiH Žoze Kutiljero (Jose Cutillero) izjavio je danas, na suđenju Radovanu Karadžiću pred Haškim tribunalom, da je u proleće 1992. lider bosanskih Muslimana Alija Izetbegović prvo prihvatio, a zatim odbio principe preuređenja BiH, slične Dejtonskom sporazumu, čijom su primenom ratna stradanja u BiH mogla biti sprečena.

"Mislim da je istinska tragedija što mir nije postignut na principima koje sam dogovorio u martu 1992. Poređenje karte koja je bila utvrđena na osnovu tih principa, 18. marta 1992, i mape koja je deo Dejtonskog sporazuma iz novembra 1995. pokazuje da je, posle tri i po godine rata, rezultat bio gotovo isti. Nebrojeni životi mogli su biti sačuvani", posvedočio je Kutiljero.

Naznačio je da su u ratu izgubljeni životi, koji su mogli biti sačuvani, bili "većinom muslimanski", kao i izgubljene teritorije. Izetbegović se sporazuma odrekao pošto su ga na to ohrabrili "činioci spolja", napomenuo je Kutiljero, sugerišući da su to SAD.


Vesti online
dragoljub92 dragoljub92 22:17 27.02.2013

која

ли су ова три кретена што дадоше препоруку на ово ђубре одтекста
пс
не мораш да ме банујеш ја ти више на блог доћи нећу,а кад промислим банујме ниси ти друштво за мене.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:26 27.02.2013

Re: која

dragoljub92
koja ли су ова три кретена што дадоше препоруку на ово ђубре одтекста


procitaj neke komentare ... pa ce ti se kasti samo
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:28 27.02.2013

Re: која

не пада снег да покрије брег, него да свака зверка остави свој траг.

похапсимо то троје и биће нам боље!
zemljanin zemljanin 22:29 27.02.2013

Re: која

postoji međunarodni standard za isticanje i upotrebu datuma i kalendara ... možda tebi lepše zvuči "pre koga god" ali je zvanično "pre nove ere" ... o samom tekstu su se ljudi već izjasnili pa ne bih dodavao ... zaista je teško objasniti tvoj tekst, iz bilo kog ugla
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:37 27.02.2013

Re: која

Dejan Tiago Stanković

похапсимо то троје и биће нам боље!


Eh da je troje ... imao ih u (drugoj) Srbiji jos mnogo slicnih. Sad ce da se razmile k'o misici ... i da cijucu od srece i zadovoljstva ... Nista se u Srbji teze ne prasta od uspeha ...
milojep milojep 23:04 27.02.2013

Re: која

Dejan Tiago Stanković
не пада снег да покрије брег, него да свака зверка остави свој траг.


Nekada sneg nije nužan, ovakvi tragovi(blogovi) se kupe najlon kesama i bacaju u najbližu kantu.
alselone alselone 10:09 28.02.2013

Re: која

похапсимо то троје и биће нам боље!


Pustimo ih, bolje, da se udave u sopstvenoj zuci.
freehand freehand 22:19 27.02.2013

Tiago, majstore!

Kako ti je uspelo da na istu stranu staviš Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!?
Jebote, priznaj da si druid!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:20 27.02.2013

Re: Tiago, majstore!

freehand
Kako ti je uspelo da na istu stranu staviš Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!?

Мене си прескочио???
predatortz predatortz 22:20 27.02.2013

Re: Tiago, majstore!

freehand
Kako ti je uspelo da na istu stranu staviš Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!?
Jebote, priznaj da si druid!


Očigledno je. Različito razmišljamo o mnogim stvarima, ali slično reagujemo na idiotluk.
freehand freehand 22:25 27.02.2013

Re: Tiago, majstore!

Predrag Brajovic
freehand
Kako ti je uspelo da na istu stranu staviš Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!?

Мене си прескочио???

Zaobišao. Više zato što sam blejao u Krkara koji je je samo iznikao, kano klisurina sa jednim "No pasdaran!"!
dragoljub92 dragoljub92 22:31 27.02.2013

Re: Tiago, majstore!

predatortz
freehand
Kako ti je uspelo da na istu stranu staviš Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!?
Jebote, priznaj da si druid!


Očigledno je. Različito razmišljamo o mnogim stvarima, ali slično reagujemo na idiotluk.

па кажемо
попу поп ,бобу боб и идиоту идиот
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:33 27.02.2013

Re: Tiago, majstore!

gospodine, Vi ste pre tačno 16 minuta rekli da nećete navraćati. Imate problem s poštovanjem sopstvenog stava? kamo obraz?
hajkula1 hajkula1 22:41 27.02.2013

Re: Tiago, majstore!

predatortz
freehand
Kako ti je uspelo da na istu stranu staviš Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!?
Jebote, priznaj da si druid!


Očigledno je. Različito razmišljamo o mnogim stvarima, ali slično reagujemo na idiotluk.



SSSS

ili daj bože da se Srbi slože. Vidim i oko čega je to moguće. To me raduje.

I ti free, nisi dao preporuku.
JJ Beba JJ Beba 22:31 27.02.2013

ala vo

Možeš brda i doline na poklon da im daš, to je alavo, nije mu dosta.

nekima ni gradova nikada dosta, hteli bi cele države
cult cult 22:34 27.02.2013

Mda

Ima taj deo liberal-peščaničke-onda-ništa ekipice
zbog kojeg se zapitam da li je moguće da sa ovim ljudima delim slične stavove.
Mislim da sam sad shvatio zašto.

Ovo prebrojavanje krvnih zrnaca, podsećanje na nacionalno poreklo, gledanje u vere majki i očeva, pa sitno palanačko podjebavuckanje na kartu drugačijeg nacionalnog opredeljenja prokaženog, je granica koju pristojan čovek nikad ne bi prešao.

I to je ono što vas stavlja u isti koš sa onim palanačkim mentalitetom protiv kojega se, o tako zakleto, borite. Vi ste isti. Lica i naličja. I naše sličnosti u stavovima i životnim pogledima su samo naizgled slične.

Kustirici se milion stvari može zameriti. Ali ovaj tekst je moralno dno. Odjeci i Reagovanja. Gojko i Savle. Milijana Baletić.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:40 27.02.2013

Re: Mda

smatraš? koji deo tačno?
libkonz libkonz 22:43 27.02.2013

limes

Kao funkcija čija vrednost teži stavovima najokorelijih nacionalista "druge strane".
Cela ta peščanik - E đubre ekipa je već u fazi da su im stavovi isti sa najokorelijim hrvatskim ili drugim fašistima. To je već pitanje psihe.
Spiridon Spiridon 22:44 27.02.2013

ovo se ne odnosi na autora

tesko je razgraniciti motive pljuvaca Emira (Nemanje) Kusturice ali ga je tesko i odbraniti. Napadi uglavnom dolaze od neostvarenih i razocaranih novinara, pisaca, kvazi-intelektualaca koji znaju dobro kako zamociti pero u otrov. To im je lak materijal jer je covek sa ovih prostora, takoreci na dohvat ruke. Moj licni stav je da sto sam matoriji to postajem skepticniji prema svemu sto me okruzuje. Lako mogu da napisem tekst i da ga nahvalim, a mogu da uradim nesto slicno kao Dejan. Ali postoji jedna stvar koju ne mogu da uradim i da hocu, a to je:

1st prize on Student's Film Festival in Karlovy Vary, (1978) for Guernica
Golden Lion for "Best First Work" in Venice Film Festival, (1981) for Do You Remember Dolly Bell?
Golden palm Cannes Film Festival, (1985) for When Father Was Away on Business
FIPRESCI prize Cannes Film Festival, (1985) for When Father Was Away on Business
Best Foreign Language Academy Award Nomination, (1985) for When Father Was Away on Business
Best Director award at Cannes Film Festival, (1989) for Time of Gypsies[54]
Silver Bear – Special Jury Prize at the Berlin Film Festival, (1993) for Arizona Dream[55]
Golden Palm at Cannes Film Festival, (1995) for Underground[56]
Silver Plate of best documentary at Chicago International Film Festival, (2001) for Super 8 Stories
Cinema Prize of the French Education System at Cannes Festival (2004) for Life is a Miracle
Best European Union Film at César Awards, (2005) for Life is a Miracle
Philippe Rotthier European Architecture Award, (2005) for Küstendorf village in Serbia
On 10 February 2007, Kusturica received Ordre des Arts et des Lettres, France's highest order in recognition of significant contribution to the arts.
Philippe Rotthier European Architecture Award for his ethnic village project Küstendorf (also called Drvengrad – “wooden town”) on Mt. Zlatibor, Serbia, in 2005. The prize is awarded every three years by the Brussels Foundation for Architecture.
In 2004, The Prix de l'Education nationale (National Education Prize) honored Emir Kusturica and his film Život je čudo (Life is a Miracle).
On 8 April 2011, Kusturica was the first person ever to receive "Momo Kapor award", for his book Death is an Unverified Rumour
In 2011, Kusturica won "Tipar award" for satire, awarded in the city of Pljevlja
Order of St. Sava, Serbian Orthodox Church's highest decoration, on 12 May 2012.
[edit]

Mislim, mozda neko od vas ima ovaj kapacitet, ja priznajem da se umorim citajuci sve ovo gore navedeno.
To je ono sto ostaje iza coveka, a pored njegovog imena u enciklopedijama ce u najgorem slucaju pisati da je bio kontraverzna licnost kao i jedan Oscar Wilde.

I jos jedna stvar da se razjasni. Kusturicu je tesko definisati zbog same kompleksnosti njegove licnosti. Da se razumemo, nije u pitanju Milutin Mrkonjic. Kusta, Herzog, Jarmus ... to su jako zajebani likovi ("njuske" sto bi reko Igor). Kod njih me bukvalno nista ne bi iznenadilo. Zato bi svako ko pise o njemu trabalo da pridje sa vecom dozom opreznosti. Cisto da ne ispadne glup kod ozbiljnih citalaca (ako danas uopste nekom znace obzirom da oni ne podizu tiraz).

Kao postovalac lika i dela uspeo sam da dodjem do ovog nivoa demontiranja njegove licnosti (moja licna ocena - Colonel Walter E. Kurtz) ali sam siguran da jos mnogo toga ima sto ne vidim i ne razumem. I jos ostavljam prostor da sam promasio.



da li bi se neko iznenadio da Kusta jednog dana spakuje kofere, postavi dinamit i digne sve u vazduh?

Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:49 27.02.2013

Re: ovo se ne odnosi na autora

meni je kusturica veoma drag autor. iskreno. ali mislim da je bolje poređenje s Knutom Hamsunom nego s Wildeom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:54 27.02.2013

Re: ovo se ne odnosi na autora

Dejan Tiago Stanković
meni je kusturica veoma drag autor. iskreno. ali mislim da je bolje poređenje s Knutom Hamsunom nego s Wildeom.

:)
Духовито.
Spiridon Spiridon 22:55 27.02.2013

Re: ovo se ne odnosi na autora

Dejan Tiago Stanković
meni je kusturica veoma drag autor. iskreno. ali mislim da je bolje poređenje s Knutom Hamsunom nego s Wildeom.


nije bitno Deki, to su sve mnogo velike baje o kojima mi mozemo samo da mastamo (naravno ako nam je to bitno).

Posteno
juniorr juniorr 22:56 27.02.2013

Re: ovo se ne odnosi na autora

Golden Lion for "Best First Work" in Venice Film Festival, (1981) for Do You Remember Dolly Bell?
Golden palm Cannes Film Festival, (1985) for When Father Was Away on Business
FIPRESCI prize Cannes Film Festival, (1985) for When Father Was Away on Business
Best Foreign Language Academy Award Nomination, (1985) for When Father Was Away on Business
Best Director award at Cannes Film Festival, (1989) for Time of Gypsies[54]
Silver Bear – Special Jury Prize at the Berlin Film Festival, (1993) for Arizona Dream[55]
Golden Palm at Cannes Film Festival, (1995) for Underground[56]
Silver Plate of best documentary at Chicago International Film Festival, (2001) for Super 8 Stories
Cinema Prize of the French Education System at Cannes Festival (2004) for Life is a Miracle
Best European Union Film at César Awards, (2005) for Life is a Miracle
Philippe Rotthier European Architecture Award, (2005) for Küstendorf village in Serbia
On 10 February 2007, Kusturica received Ordre des Arts et des Lettres, France's highest order in recognition of significant contribution to the arts.
Philippe Rotthier European Architecture Award for his ethnic village project Küstendorf (also called Drvengrad – “wooden town”) on Mt. Zlatibor, Serbia, in 2005. The prize is awarded every three years by the Brussels Foundation for Architecture.
In 2004, The Prix de l'Education nationale (National Education Prize) honored Emir Kusturica and his film Život je čudo (Life is a Miracle).
On 8 April 2011, Kusturica was the first person ever to receive "Momo Kapor award", for his book Death is an Unverified Rumour
In 2011, Kusturica won "Tipar award" for satire, awarded in the city of Pljevlja
Order of St. Sava, Serbian Orthodox Church's highest decoration, on 12 May 2012.



paz sad : pored ostalog!

upravo traje Fest ; krajem devedestih Kusta je i bukvalno spasio Fest tako što je u Beograd doveo Depa i Džarmuša.
oni došli Zbog Njega!

kao što su i najveća imena autorskog filma iz doslovno celog sveta bila na Kustendorfu.
Zbog Njega!

juniorr juniorr 23:05 27.02.2013

Re: ovo se ne odnosi na autora

meni je kusturica veoma drag autor. iskreno


sad razumem kad kažu : iskreno do bola.
freehand freehand 22:54 27.02.2013

Apendix I

Jebiga, sve ovo ostalo je boranija uključujući i mene, manje više, Al Spiru moram da naglasim.

Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!? + Spira

Za Stošketa ti pišem blog-spomenicu, odmah da kažem!

Edit:
+ Uroš, koji ima dodatno pozitivno brojanje jer zna koji je Emirov/Nemanjin narod, a bogami i nacionalni vođa
Spiridon Spiridon 23:10 27.02.2013

Re: Apendix I

Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!? + Spira


jel ti ovo Brajovica namerno ignorises =))
freehand freehand 23:28 27.02.2013

Re: Apendix I

Spiridon
Predatora, Sepulturea, Grofa, Dragoljuba i Simu!? + Spira


jel ti ovo Brajovica namerno ignorises =))

On je sitna riba u ovoj priči.
Ovde ni za klupu nije, dok se očekuje da na teren istrči Sibil vičući "Nemanja, Barače!"
expolicajac expolicajac 23:29 27.02.2013

100

100
G r o f G r o f 00:44 28.02.2013

Re: Apendix I

milojep milojep 22:57 27.02.2013

UNIONE EUROPAEA TRADITORIBUS NON PREMIA

Mislio sam da je prošlo vreme uterivača katarzi ,prodavaca istina i robova sopstvene mržnje ali me ovaj blog demantovao.
Međutim ono što mi vraća optimizam je što je većina komentara stavila predmetni blog na pravo vrednosno mesto.
Teoretski blog bi i mogao da prođe kada bi autor rekao da je mislio na sebe a ne na Kusturicu.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:59 27.02.2013

Re: UNIONE EUROPAEA TRADITORIBUS NON PREMIA

na sebe sam i mislio. izdao sam, i badava. ne daju ni banku.
hajkula1 hajkula1 22:57 27.02.2013

Sto se nisi za.ebao i prokomentarisao ovo


Pazi, u pitanju je univerzitet koji je podario 29 nobelovaca. Ovaj naopaki Aleksander Korb biće verovatno 30-ti.

NOVA NEMAČKA LAŽ: U NDH nije bilo genocida nad Srbima

Da se antisrpska histerija u Evropi ne stišava već nastavlja svoje razarajuće delovanje ali sada u još opasnijem, tzv, naučnom okviru, pokazuje slučaj nemačkog istoričara Aleksandera Korba. On je na Humboltovom Univerzitetu u Berlinu, s najvišom ocenom, „summa cum laude“, odbranio doktorsku tezu iz oblasti istorijskih nauka pod naslovom „U senci svetskog rata; masovno nasilje ustaša nad Srbima, Jevrejima i Romima“.

Sudeći po naslovu moglo bi se reći da tu nema mogućnosti za manipulaciju, da je oko zločina ustaša sve jasno, da su o tome prvi svedočili upravo nemački generali stacionirani na prostoru Balkana u vreme Drugog svetskog rata ali… Nemac je Srbinu na kraju priče samo Nemac i ništa drugo.

Aleksandar Korb je u relativizaciji ustaških zločina otišao dalje od Tuđmana i njegovih političkih istomišljenika koji su početkom devedesetih godina broj Srba ubijenih samo u Jasenovcu sa 650. 000, koliko je utvrdila Zemaljska komisija republike Hrvatske, 1945. godine, sveli na 60 hiljada. Pri tom nisu imali snage da negiraju genocid, činjenicu da je Nezavisna država Hrvatska imala plan sistematskog istrebljenja Srba.

Nemac Aleksandar Korb danas tvrdi da nikakvog genocida nad Srbima nije bilo. Njegove osnovne postavke glase:

- U Nezavisnoj državi Hrvatskoj, u periodu 1941–1945. godine „nije se dogodio genocid nad Srbima“.

- Klerikalna komponenta (hrvatski katolički kler i Vatikan), „nije igrala nikakvu bitnu ulogu pri masovnom nasilju nad Srbima u hrvatskoj državi 1941–1945, tako da je i nasilno pokatoličavanje Srba imalo isključivo sekularni karakter“.

Prema mišljenju dr Vladimira Umeljića, istoričara i teologa, koji decenijama živi u Nemačkoj i koji je žestoko reagovao na skandalozne postavke nemačkog istoričara, Korb ulazi u radikalne kolizije sa ogromno većinom svih dosadašnjih naučnih radova i zajključaka na temu Nezavisne države Hrvatske, ustaša, njihovih zločina…

- Naučno – istorijski gledano, Korb bira jednostran, selektivni pristup ovoj problematici i već na početku drastično redukuje tj. Isključuje enormni deo primarnih istorijskih izvora i naučne literature. Tome pripadaju svi srpski izvori, zaključno sa svedočanstvima preživelih srpskih žrtava. Korb tvrdi da su ista ili „srpsko – nacionalistička“ ili „srpsko – komunistička“, sve izvore svedoka – očevidaca iz redova tadašnjih okupatora – nemačkih nacista i italijanskih fašista – s obrazloženjem, da su isti „srpsko – nacionalistički“ ili „srpsko – komunistički” manipulisani, kao i sve primarne istorijske izvore i naučnu literaturu, koji svedoče o ulozi hrvatskog katoličkog klira i Vatikana, jer su „antiklerikalni“ – kaže Umeljić.

Opasno je u celom ovom slučaju i to što na ovakav falsifikat nemačkog istoričara, do sada nezabeležen u Evropi, negiranje zločina uz potpunu rehabilitaciju ustaško – fašističkog režima NDH, ne reaguje niko osim pojedinaca kao što je Umeljić.

Zbog čega to nije uradila ambasada Srbije u Nemačkoj, tamošnji ambasador Ivo Visković? Zbog čega se nije oglasila Vlada Srbije, preko nekog od svojih ministara, kao što bi se, u to nema sumne, pola Evrope diglo na noge da je u Nemačkoj neko doktorirao tezom da u Hitlerovom Trećem rajhu nije bilo holokausta nad Jevrejima.

Nije iznenađenje da ovakvu laž plasira jedan Nemac, da je podrže drugi Nemci, oni pred kojima je Korb odbranio doktorsku tezu, sve su to Srbi od Nemaca mogli da očekuju, ali je svakako iznenađenje što o tome ćuti Srbija, ona službena, izabrana od naroda između ostalog i zbog reagovanja na ovakve laži.

http://www.intermagazin.rs/nova-nemacka-laz-u-ndh-nije-bilo-genocida-nad-srbima/


Ljudi, ovo je ozbiljno. Da li da molimo Rusku akademoju nauka jer od SANU nema vajde?

Ja ću svakako ujutru da alarmiram koga znam, ali mislim da reakcija treba da bude glasna, odlučna, artikulisana i brojna.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:58 27.02.2013

E ljudi...

...šta se kog đavola ljutite.

Meni je ovo beskrajno zanimljivo za pročitati. I sa nestrpljenjem očekujem još.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:00 27.02.2013

Re: E ljudi...

E ljudi...
...šta se kog đavola ljutite.

Meni je ovo beskrajno zanimljivo za pročitati. I sa nestrpljenjem očekujem još.


potpisujem
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:04 27.02.2013

Re: E ljudi...

Dejan Tiago Stanković
E ljudi...
...šta se kog đavola ljutite.

Meni je ovo beskrajno zanimljivo za pročitati. I sa nestrpljenjem očekujem još.


potpisujem


pazi kad bih i ja potpisao ovo što piše ova budala koja se ovde pojavljuje pod nikom "vrabac_u_steni"
apostata apostata 23:04 27.02.2013

Bez naslova

U Sarajevu i Bosni nikada ništa nije bilo jednostavno.

A najopasnije od svega uvijek su bile upravo ovakve vulgarne simplifikacije, kao što je ova koju promoviše autor bloga.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:05 27.02.2013

Ako poštuješ

Dejane pravo izbora, moraš ga poštovati i za Kusturicu. Dakle on ne mora, ma koliko ti očekivao da bude uz Aliju, samo zato što mu je sunarodnik. Valjda smo tu bolest preležali majkumu.

I niku nema prava da pita nekoga "zašto nisi uz svoj narod" pa kuda nas to vodi?

Ima li nagrade za izbor, za koji tvrdiš da je Kusturica dobio, pojma nemam, možda i ima. Možda on i uživa tu nagradu. Ali to je manje bitno od prekršenog načela, koje ti Dejane kršiš:

Ne smeš očekivati da slobodni građani uvek i bezrezervno staju uz svoje nacionalne vođe.

Od tog Rimskog carstva je društvo možda uznapredovalo, bar se nadam.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:12 27.02.2013

Re: Ako poštuješ

није реч о народу него о граду и, пре свега, о осуди недопустивих ствари које јавна личност мора да уради на време да би га поштовали и као човека а не само као уметника.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:19 27.02.2013

Re: Ako poštuješ

Dejan Tiago Stanković
није реч о народу него о граду и, пре свега, о осуди недопустивих ствари које јавна личност мора да уради на време да би га поштовали и као човека а не само као уметника.


Pa dobro, grad. Dakle slobodni građanin mora da bude uz svoj grad, bez obzira na sve? Postoji situacija kada moraš uz većinu? Kada se to od tebe očekuje, po cenu moralne osude? Baš uvek, bezrezervno?

Ti stvarno tako misliš?

Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:24 27.02.2013

Re: Ako poštuješ

да, мислим да слободан мислилац мора да осуди свако насиље. то није издаја народа већ цивилизације.

када бих скинуо слику, сви бисте се сложили са мном јер бисте мислили о принципима а не о особи.

ај прочитај текст без гледања у слику сви коментари ће изгледати неисправно.
predatortz predatortz 23:27 27.02.2013

Re: Ako poštuješ

није реч о народу него о граду


Pomenuh u komentaru moje rođake koji su ubijeni u Sarajevu. Oni nisu izdali svoj grad, nisu ga napustili,ostali su u svojim kućama,među svojim komšijama.
Ubijeni su u Pofalićima, sredinom maja '92. Od sugrađana kojima je smetala njihova nacionalnost.

Da li su oni za tebe dovoljno dobri ?

Verovatno bi ih smatrao đubradima da su ,kao ja, predosetili šta se iza brda valja, pa napustili rodni grad.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:39 27.02.2013

Re: Ako poštuješ

ја живим у земљи где је у фашизму за 40 година страдало 32 политичка затвореника (на голом отоку их је за неколико година страдало 32.000) и где је за 20 година колонијалног рата погинуло мање људи него у било којој бици на Балкану.
знаш ли зашто?
зато што они имају принцип НЕ УБИЈ и сви заједно га се придржавају као пијани плота. овде је смртна казна укинута међу првима на свету. знаш зашто: зато што је убијање недопустиво без обзира на околности.

ја за 20 година нисам видео чин насиља. када је бомбардован Београд до краја рата су сви били против бомбардовања.
знаш зашто? не зато што мрзе амере нити воле србе, нбего зато што искрено верују да је рат недопустив. зато га од 12. века нису имали. кад је дошао наполеон краљ је побегао и поручио им, не борите се, људски животи су најважнији.
не можеш ти од мене, преваспитанога, ра очекујеш да разумем те прекомпликоване односе. истина је једна: рат се мора осудити. а ако те неко слуша, ако су велики, онда имаш додатну одговорност. ако закажеш, поштоваће те као уметника али не и као човека.

ко има уши. чуће.
savamala savamala 23:40 27.02.2013

Re: Ako poštuješ

Ubijeni su u Pofalićima, sredinom maja '92. Od sugrađana kojima je smetala njihova nacionalnost.

Da li su oni za tebe dovoljno dobri ?


Вређаш успомену на твоје рођаке јер их помињеш у расправи са овим ...
predatortz predatortz 23:44 27.02.2013

Re: Ako poštuješ

savamala
Ubijeni su u Pofalićima, sredinom maja '92. Od sugrađana kojima je smetala njihova nacionalnost.

Da li su oni za tebe dovoljno dobri ?


Вређаш успомену на твоје рођаке јер их помињеш у расправи са овим ...


Samo pitam da li su oni autoru dovoljno dobri, jer nisu izdali svoj grad...

Hoću da mu primerom pokažem koliko je grad relativna stvar, kada ludilo počne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana