Budućnost| Društvo| Ljudska prava

Šta će nam Uroš kad imamo ove...

expolicajac RSS / 24.02.2013. u 23:45

Šokiran sam ovom fotografijom. Ovog momenta svi polaznici kursa za policajce, sa slike, moraju biti udaljeni  sa kursa. 

343726-radio-021.jpg

Da mi je znati ko je ovim debilima radio provere. Koje veze su imali da dođu  u mogućnost da im se da oružje. Ako posle ovoga ne bude sankcija za odgovorne po Polcijskim upravama iz kojih su poslati na kurs ovi debili, bezbednost ove države je ozbiljno ugrožena.

 



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jukie Jukie 00:24 25.02.2013

Prvi

Ali nisam uopšte zaprepašten kao ti, ex... Izgleda mi kao sasvim normalno ponašanje za tu uzrasnu grupu.
mg.beeograd mg.beeograd 00:44 25.02.2013

šta se čudiš

Svi su isti i svi ste bahati, oduvek bili. Ništa novo.

Pronadji statističke podatke koliko je Policajaca napravilo saobraćajni prekršaj,i koliko je kažnjeno, godina nije bitna.

Pa pola biznismena je radilo u Policiji.

Vi ste samo lepo odgajan i vaspitan druže EX.

jedi-knight jedi-knight 00:51 25.02.2013

...


Tragično.
not2old2rock not2old2rock 01:26 25.02.2013

pravda za ?

Sve su to Urosi ...
looping looping 06:28 25.02.2013

1

Mislio sam da je u policiji pravilo kao u vojsci: zabranjeno upiranje oruzja u drugoga cak i ako je oruzje prazno.
Osim ako fotograf nije neki kriminalac koji pruza oruzani otpor.

PS.
Posle ove opasne slike nek proba neko da krsi zakon ako sme!
skyspoter skyspoter 07:48 25.02.2013

?

antioksidant antioksidant 07:53 25.02.2013

.

mozes da im kazes "sram vas bilo" ali uhapsice te njhov komandir



sta se cudis? pa oni uce skolu da bi maltretirali koga stignu
nurudin nurudin 08:09 25.02.2013

Апсурд...

Не знам зашто, али ме ово није баш много изненадило. Част узорним полицајцима, али не знам да ли знате колико често се у школама оцене из владања са 1 или 2 поправљају на примерно (5) како би неко уписао полицијску Академију.

Узалудно је причати како су то бесмислене ствари (готово опасне), потегну се одмах бесмислени аргументи да је интерес деце у питању. Страшно!
predatortz predatortz 08:21 25.02.2013

Ne drami

Koleza, ne drami...
Prvo, mladost ludost.
Drugo, jesi li siguran da nam više neće trebati PJP?
Ovi mi izgledaju kao 'odličan materijal'...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:54 25.02.2013

Re: Ne drami

Koleza, ne drami...
Prvo, mladost ludost.


Upravo htedoh tako nešto da napišem. Klinci. Veliki broj ljudi koje znam ima iste takve slike iz vojske (imam i ja ).
Derani se zajebavaju. To što su se ovako slikali uopšte ne znači da će jednog dana biti "bahate pandurčine". Doduše, ne znači ni suprotno, to se na osnovu ove zajebancije ne može zaključiti.
antioksidant antioksidant 09:01 25.02.2013

Re: Ne drami

Derani se zajebavaju. To što su se ovako slikali uopšte ne znači da će jednog dana biti "bahate pandurčine".

ma naravno
pre ce biti bahati jer ce postati policajci
a ex, razmislja o imidzu plavih andjela
i tu jeste u pravu
plavi jedan deo svoje komunikacije sa gradjanima i ostvaruju preko izgradnje imidza a ovo, obizno mladalacko zaigravanje, ne ide u susret "stiti i sluzi" zeljenoj slici (ako je?)
expolicajac expolicajac 09:10 25.02.2013

Re: Ne drami

vrabac_u_steni
Koleza, ne drami...
Prvo, mladost ludost.


Upravo htedoh tako nešto da napišem. Klinci. Veliki broj ljudi koje znam ima iste takve slike iz vojske (imam i ja ).
Derani se zajebavaju. To što su se ovako slikali uopšte ne znači da će jednog dana biti "bahate pandurčine". Doduše, ne znači ni suprotno, to se na osnovu ove zajebancije ne može zaključiti.

Možda sa vaše tačke gledišta i iskustva koje ste stekli kroz život ovo predstavlja za vas nevažnu epizodu u njihovim životima. Za ozbiljnog analitičara ovo je flagrantan primer dokle smo došli. Floskule tipa "da samo institucije u Srbiji mogu da reše stvari" padaju u vodu ovakvim primerom jer te institucije čine ljudi. Ove debilčine treba da sutra budu nosioci bezbednosti države Srbije. Ako ih ne izbace iz policje, jedan od njih će sigurno dogurati do nekog načelnika a onda treba da se nosi sa kriminalom. I kada vidi da to nije nimalo lako niti zahvalno a da je mnogo lakše pridružiti se kriminalcima, eto vam institucije koja postaje leglo korupcije i kriminala.
Žao mi je momci ovoga puta ste promašili celu metu. Iskreno od vas dvojice sam se najmanje nadao ovakvom zaključivanju, ali šta da se radi, uvek postoji prvi put.
blogovatelj blogovatelj 09:50 25.02.2013

Re: Ne drami

Žao mi je momci ovoga puta ste promašili celu metu. Iskreno od vas dvojice sam se najmanje nadao ovakvom zaključivanju, ali šta da se radi, uvek postoji prvi put.


A ja na primer kažem da bi morali momentalno da dobiju otkaz, svi koji su na ovoj fotografiji.
Priznaj sad da sam te prijatno iznenadio, za razliku od dvojice prethodnih
expolicajac expolicajac 09:53 25.02.2013

Re: Ne drami

blogovatelj
Žao mi je momci ovoga puta ste promašili celu metu. Iskreno od vas dvojice sam se najmanje nadao ovakvom zaključivanju, ali šta da se radi, uvek postoji prvi put.


A ja na primer kažem da bi morali momentalno da dobiju otkaz, svi koji su na ovoj fotografiji.
Priznaj sad da sam te prijatno iznenadio, za razliku od dvojice prethodnih

Jesi i hvala ti na razumevanju suštine problema.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:56 25.02.2013

Re: Ne drami

expolicajac


Mogu samo da ponovim ono što je Predator rekao, previše dramiš. Kako misliš da suzbiješ takvo ponašanje kod momaka od 18-19 godina kada se nađu u čoporu i misle da ih niko ne gleda? Da ih uštrojiš možda?

E sad, nekada nije bilo fejsbuka i sličnih zajebancija pa takve slike se nisu lako pojavljivale u javnosti. Sasvim mi je razumljivo da momci popiju ribanje od starešine, da budu podvrgnuti i nekim disciplinskim merama ali izbacivanje iz policije je previše.
Misliš da ćeš dobiti neke druge polaznike koji će biti drugačiji? U tim godinama? Teško moj eks...samo će biti malo oprezniji da pa ovakve slike neće tako lako izlaziti u javnost.
Onaj koji je postavio sliku na fejs ili gde već, nije pokazao baš mnogo pameti i u tom smislu pre opravdava stereotip o "glupim" a ne o "bahatim" pandurima :)

Mislim da naša policija ima mnogo većih problema od zezanja ovih polaznika škole. AO je potpuno u pravu, pre će ih kasnija atmosfera i stanje stvari na radnom mestu učiniti bahatim ili korumpiranim. Ovo je samo klinačka zajebancija i ništa više, ponoviću. I bila bi krajnje bezalena i bez ikakvog efekta na njihov kasniji razvoj ako bi kasnije ušli u disciplinovano radno okruženje.
mg.beeograd mg.beeograd 10:02 25.02.2013

Re: Ne drami

U ove škole se primaju deca Policajaca.

Kako da dobiju otkaz ?
looping looping 10:03 25.02.2013

Re: Ne drami

Ovo je samo klinačka zajebancija i ništa više, ponoviću.

Klinacka zajebancija sa pistoljima.
Treba im dati otkaz da ne upucaju sami sebe pre svega. Ionako nam je niska stopa nataliteta.
danilopandur danilopandur 10:03 25.02.2013

Re: Ne drami

vrabac_u_steni
Koleza, ne drami...
Prvo, mladost ludost.


Upravo htedoh tako nešto da napišem. Klinci. Veliki broj ljudi koje znam ima iste takve slike iz vojske (imam i ja ).
Derani se zajebavaju. To što su se ovako slikali uopšte ne znači da će jednog dana biti "bahate pandurčine". Doduše, ne znači ni suprotno, to se na osnovu ove zajebancije ne može zaključiti.

Pištolj se poteže samo u jednom jedinom slučaju - kad hoćeš da ubiješ. To je osnovno pravilo kada je oružje u pitanju. Ne znam da li su ove bilmeze tome učili.
antioksidant antioksidant 10:05 25.02.2013

Re: Ne drami

I bila bi krajnje bezalena i bez ikakvog efekta na njihov kasniji razvoj ako bi kasnije ušli u disciplinovano radno okruženje.

e pa serdare, svaka ti ka u njegosa
vojvoda

(salim se u nacinu izrazavanja saglasnosti sa napisanim ali saglasnost je potpuna)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:07 25.02.2013

Re: Ne drami

a vi mislite da su ti pištolji napunjeni?
doduše, možda je i jesu. ali to je onda ozbiljan bezbednosni propust za koji su oni najmanje odgovorni.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:09 25.02.2013

Re: Ne drami

antioksidant
I bila bi krajnje bezalena i bez ikakvog efekta na njihov kasniji razvoj ako bi kasnije ušli u disciplinovano radno okruženje.

e pa serdare, svaka ti ka u njegosa
vojvoda


expolicajac expolicajac 10:14 25.02.2013

Re: Ne drami

vrabac_u_steni
expolicajac


Mogu samo da ponovim ono što je Predator rekao, previše dramiš. Kako misliš da suzbiješ takvo ponašanje kod momaka od 18-19 godina kada se nađu u čoporu i misle da ih niko ne gleda? Da ih uštrojiš možda?

E sad, nekada nije bilo fejsbuka i sličnih zajebancija pa takve slike se nisu lako pojavljivale u javnosti. Sasvim mi je razumljivo da momci popiju ribanje od starešine, da budu podvrgnuti i nekim disciplinskim merama ali izbacivanje iz policije je previše.
Misliš da ćeš dobiti neke druge polaznike koji će biti drugačiji? U tim godinama? Teško moj eks...samo će biti malo oprezniji da pa ovakve slike neće tako lako izlaziti u javnost.
Onaj koji je postavio sliku na fejs ili gde već, nije pokazao baš mnogo pameti i u tom smislu pre opravdava stereotip o "glupim" a ne o "bahatim" pandurima :)

Mislim da naša policija ima mnogo većih problema od zezanja ovih polaznika škole. AO je potpuno u pravu, pre će ih kasnija atmosfera i stanje stvari na radnom mestu učiniti bahatim ili korumpiranim. Ovo je samo klinačka zajebancija i ništa više, ponoviću. I bila bi krajnje bezalena i bez ikakvog efekta na njihov kasniji razvoj ako bi kasnije ušli u disciplinovano radno okruženje.

Ne gradi se ozbiljno društvo na opraštanjima grešaka nego na sankcijama koje se pamte. Smisao njihovog izbacivanja iz policije nije sa ciljem da se oni prevaspitaju, već da se jasno stavi do znanja svima koji rade ovaj težak i odogovoran posao da takvo ponašanje nije dozvoljeno. Ja nisam napravio red u Nišu time što sam bio dobar nego strog. Od gore uslikanog materjala može da se naprave samo novi Zvezdani, Budale i Legije. Mnoge noći provedene na braniku otadžbine pokazali su mi da ovakvi krtetni pobegnu posle prvog pucnja a takvi nam više ne trebaju. Ovom društvu trebaju profesionalci koji znaju svoje mesto i ulogu u zajednici. Ako se dozvoli da takvi uđu u sistem, sistem je sebe osudio na propast. [b]Ako počnemo da kažnjavamo za sitne prestupe isto tako kao za teške za kratko vreme teških propusta neće biti[/b]. Mnogo više pripadnika policije želi da radi svoj posao pošteno i zgražava se nad popustljivošću prema ovakvim ponašanjima, koja su pre svega odraz nesposobnosti sadašnjeg rukovodećeg sistema i negativne selekcije. Što bi se ove budale sa slike konfrotirale sa Urošem i sličnim kada već unapred znaju da će im sve biti oprošteno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:31 25.02.2013

Re: Ne drami

expolicajac

Ne gradi se ozbiljno društvo na opraštanjima grešaka nego na sankcijama koje se pamte. Smisao njihovog izbacivanja iz policije nije sa ciljem da se oni prevaspitaju, već da se jasno stavi do znanja svima koji rade ovaj težak i odogovoran posao da takvo ponašanje nije dozvoljeno. Ja nisam napravio red u Nišu time što sam bio dobar nego strog. Od gore uslikanog materjala može da se naprave samo novi Zvezdani, Budale i Legije. Mnoge noći provedene na braniku otadžbine pokazali su mi da ovakvi krtetni pobegnu posle prvog pucnja a takvi nam više ne trebaju. Ovom društvu trebaju profesionalci koji znaju svoje mesto i ulogu u zajednici. Ako se dozvoli da takvi uđu u sistem, sistem je sebe osudio na propast. [b]Ako počnemo da kažnjavamo za sitne prestupe isto tako kao za teške za kratko vreme teških propusta neće biti[/b]. Mnogo više pripadnika policije želi da radi svoj posao pošteno i zgražava se nad popustljivošću prema ovakvim ponašanjima, koja su pre svega odraz nesposobnosti sadašnjeg rukovodećeg sistema i negativne selekcije. Što bi se ove budale sa slike konfrotirale sa Urošem i sličnim kada već unapred znaju da će im sve biti oprošteno.


OK, ovo je očigleno "saopštenje za javnost".
Slažem se, nisu smeli da dozvole da im se ova slika nađe u medijima
looping looping 10:32 25.02.2013

Re: Ne drami

doduše, možda je i jesu. ali to je onda ozbiljan bezbednosni propust za koji su oni najmanje odgovorni.

Upiranje punog i praznog oruzja u nekoga je bezbedonosni propust za koji neko mora da odgovara - otkazom. Nebitno ko. U vojsci se dobija pritvor koliko se secam.
"Ne brinite, puska je zakocena/nije napunjena/etc" nije olaksavajuca okolnost.
Kad neko pogine onda neko mora da odgovara primerenom zatvorskom kaznom.

Edit:
Takvima se ne daje otkaz da bi klinci "ispastali za svoje grehe" vec da se smanji broj nesretnih slucajeva koje imamo na svakom koraku.
expolicajac expolicajac 10:33 25.02.2013

Re: Ne drami

vrabac_u_steni


OK, ovo je očigleno "saopštenje za javnost".
Slažem se, nisu smeli da dozvole da im se ova slika nađe u medijima

Kad se umiješ, popiješ kafu i uključiš mozak verovatno ćeš shvatiti da sam apsolutno u pravu.
A zezati se sa starim čovekom nije greh.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:35 25.02.2013

Re: Ne drami

U vojsci se dobija pritvor koliko se secam.


da. i unošenje fotoaparata u kasarnu je bilo zabranjeno, za to je moglo i gore da se nagrabusi.
freehand freehand 11:46 25.02.2013

Re: Ne drami

vrabac_u_steni
U vojsci se dobija pritvor koliko se secam.


da. i unošenje fotoaparata u kasarnu je bilo zabranjeno, za to je moglo i gore da se nagrabusi.




Juni '82, M 76 tek uvedena u naoružanje.

bolid1 bolid1 11:53 25.02.2013

Re: Ne drami

expolicajac
Ako počnemo da kažnjavamo za sitne prestupe isto tako kao za teške za kratko vreme teških propusta neće biti




Sve vreme je u tome kvaka, oni misle da su mnogo ludi i opasni. Jel' tako? Odlicno, sad budite ludi i opasni, ali sa druge strane ograde i nadjite novi poso.

Ja ovo mogu samo da uporedim sa onim kad se klincima ponovi 200x, ne igraj se sa laserom, laser nije zajebancija, laser moze da oslepi! U gimnaziji je tip iz odeljenja izleteo sa vezbi iz fizike, upravo zbog ovoga, mislio je da je fora da mu laser sluzi ko puska...e, profa je mislio drugacije pa je popio keca i neopravdane...sve je to klinacka zajebacnija i ti laseri su bili smejurija, a mogli su i da ne budu...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:53 25.02.2013

Re: Ne drami

freehand




Juni '82, M 76 tek uvedena u naoružanje.



hahaha, u prvom momentu mi se učinilo da imaš gas masku na licu :)
expolicajac expolicajac 12:55 25.02.2013

Re: Ne drami

vrabac_u_steni
freehand




Juni '82, M 76 tek uvedena u naoružanje.



hahaha, u prvom momentu mi se učinilo da imaš gas masku na licu :)

Ma veći je problem što nije prao noge, što je eksplicitni dokaz da je bio loš vojnik.
freehand freehand 13:33 25.02.2013

Re: Ne drami

vrabac_u_steni
freehand




Juni '82, M 76 tek uvedena u naoružanje.



hahaha, u prvom momentu mi se učinilo da imaš gas masku na licu :)

Pa imam. Inače je u pitanju albanska granica, jebiga.

Eit: zaboravih da kažem: potpuno se slažem sa Predatorom i dživdžanom. Momke surovo kazniti, da im više ovakve gluposti ne padnu napamet. U to ne spada izbacivanje sa kursa/iz škole/službe.
Ovakvo sranje pravi svaka generacija u svakoj oružanoj formaciji. Svaka. Faktor sreće je ono što razlikuje ove seronje od onih nesrećnih pitomaca što izginuše od mine na sličnu idiotsku glupost, i što u principu odvaja žive i zdrave od invalida i mrtvih klinaca koji rade sa oružjem. Mere predostrožnosti i disciplina mogu da rizik svedu na razuman minimum, ali ga ne mogu potpuno isključiti.
Jebi ga, tako je.
Jukie Jukie 15:10 25.02.2013

Re: Ne drami

expolicajac

Ne gradi se ozbiljno društvo na opraštanjima grešaka nego na sankcijama koje se pamte.

Kakvo ozbiljno društvo, jesi li svestan da se deca po školama vaspitavaju da smeju da rade svaku glupost koja im padne na pamet jer nemaš pravo da ih sprečavaš ni u čemu?
Probudi se
alselone alselone 15:14 25.02.2013

Re: Ne drami

Kakvo ozbiljno društvo, jesi li svestan da se deca po školama vaspitavaju da smeju da rade svaku glupost koja im padne na pamet jer nemaš pravo da ih sprečavaš ni u čemu?
Probudi se


Sve bih ja to oduzeo od roditelja i poslao u Sibir.
expolicajac expolicajac 15:17 25.02.2013

Re: Ne drami

Probudi se

Davno sam ja Juki budan, budi ti Predatorza i Vrabca u steni, njima je potrebno jaka kafa.
expolicajac expolicajac 15:18 25.02.2013

Re: Ne drami

alselone
Kakvo ozbiljno društvo, jesi li svestan da se deca po školama vaspitavaju da smeju da rade svaku glupost koja im padne na pamet jer nemaš pravo da ih sprečavaš ni u čemu?
Probudi se


Sve bih ja to oduzeo od roditelja i poslao u Sibir.

Bolje da iznajmimo Goli otok od Hrvata, manji su transportni troškovi.
Jukie Jukie 15:32 25.02.2013

Re: Ne drami

Problem je u tome što ti je potreban neko da radi taj posao za koji ih obučavaju, a to mora da bude neko spreman za sukob i da se gura ljudima u facu (uključujući i majke na parkinzima), a da istovremeno sluša šefa, otprilike kao policijski pas.
I onda pozoveš omladinu da ti se prijavi za ovaj kurs.
-Mirna deca štreberi ti se neće prijaviti, dosta su se zlopatili sa siledžijama tokom školovanja.
-Najgora deca neće proći osnovnu proveru jer su vršili krivična dela.
-neka deca po svojoj prirodi ličnosti imaju odbojnost prema policiji i/ili uopšte strukturi sistema kako funkcioniše (lanac nadređenih i podređenih gde treba bespogovorno slušati šefa) pa se isto neće prijaviti.
-ostaje ti neka srednja grupa omladine koja voli akciju i adrenalin i ne smeta im da se sukobe sa drugom grupom ljudi

Plašim se da možda neće biti dovoljno svršenih polaznika ako se previše strogo bude određivalo koga izbacuju. Da kreneš da probiraš običnu populaciju na gornji način, mislim da bi ti preostao manji procenat nego što ti treba policajaca, i onda moraš da smisliš neki novi način da regrutuješ već odbačene
expolicajac expolicajac 16:21 25.02.2013

Re: Ne drami

Plašim se da možda neće biti dovoljno svršenih polaznika ako se previše strogo bude određivalo koga izbacuju. Da kreneš da probiraš običnu populaciju na gornji način, mislim da bi ti preostao manji procenat nego što ti treba policajaca, i onda moraš da smisliš neki novi način da regrutuješ već odbačene

Bolje imati 100 obučenih i svesnih ljudi koji su prošli sve moguće obuke nego nedoklepane ličnosti koje stalno trebaš da vodiš. Ti ne podržavaš "dril" ali trpiš konsekvence neartikulisane mladosti sa izmeštenim pogledima na život. Oni koji se ponašaju van okvira nakaradno postavljenih normi su "štreberi" "dupeglavci" i "pičkice". E vidiš uz pravu edukaciju i dril od tih "štrebera" "dupeglavaca" i "pičkica" napravio bih normalne, poštene i ciljano agresivne policjace koji bi znali da sprovode zakon kako doliči civilizovanim društvima. Ja nisam "ćapčao na sisama" Arkanovih i Legijin ideja već na časti srpskog oficira, kome je život bez časti bio bi promašaj.
predatortz predatortz 17:02 25.02.2013

Re: Ne drami

expolicajac
Probudi se

Davno sam ja Juki budan, budi ti Predatorza i Vrabca u steni, njima je potrebno jaka kafa.


Predator popio bar tri jake kafe do sad ( i dve dunje), ali i dalje tvrdim:

Ovo je uobičajeno klinačko oduševljene oružjem. Svi, ama baš svi, se kurče i vitlaju njime neko vreme. Posle to splasne do te mere da zaboraviš gde si ga zaštekao od klinaca...
expolicajac expolicajac 17:05 25.02.2013

Re: Ne drami

( i dve dunje)

A ne zoveš, baš si ljut na mene.
predatortz predatortz 17:11 25.02.2013

Re: Ne drami

expolicajac
( i dve dunje)

A ne zoveš, baš si ljut na mene.



Ma gde ljut!

Nego, čekam da mi jataci sa Romanije dostave divlju krušku...
To vredi probati
expolicajac expolicajac 17:14 25.02.2013

Re: Ne drami

jataci sa Romanije dostave divlju krušku...

Ako je do kruške nabaviće se već nešto. Ali dostava je problem, otimači na putu spremni su na sve da dođu do kvalitetne "divlje kruške"
blogovatelj blogovatelj 17:24 25.02.2013

Re: Ne drami

Mogu samo da ponovim ono što je Predator rekao, previše dramiš. Kako misliš da suzbiješ takvo ponašanje kod momaka od 18-19 godina kada se nađu u čoporu i misle da ih niko ne gleda? Da ih uštrojiš možda?


Mlados' ne opravdava besves'
Onaj ko nosi uniformu mora da bude svestan da ne sme nikada i ni pod kojim okolnostima da uperi oruzje u nekoga iz pukog zezanja.
blogovatelj blogovatelj 17:28 25.02.2013

Re: Ne drami

Pa imam. Inače je u pitanju albanska granica, jebiga.


Paunovicu, Paunovicu...



hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 25.02.2013

Re: Ne drami

a nisam napravio red u Nišu time što sam bio dobar nego strog.


U Nišu nema kriminala?
Svaka ćast.
Znao sam da u Jagodini nema pedera, ali za ovo nisam znao.
expolicajac expolicajac 19:14 25.02.2013

Re: Ne drami

hoochie coochie man
a nisam napravio red u Nišu time što sam bio dobar nego strog.


U Nišu nema kriminala?
Svaka ćast.
Znao sam da u Jagodini nema pedera, ali za ovo nisam znao.

HCM mislio sam na period 2001 do 2004 godine.
mikimedic mikimedic 19:24 25.02.2013

Re: Ne drami

forhend: 'u to ne spada izbacivanje iz skole'

o da, spada i te kako.

Jukie Jukie 19:35 25.02.2013

Re: Ne drami

expolicajac
Oni koji se ponašaju van okvira nakaradno postavljenih normi su "štreberi" "dupeglavci" i "pičkice". E vidiš uz pravu edukaciju i dril od tih "štrebera" "dupeglavaca" i "pičkica" napravio bih normalne, poštene i ciljano agresivne policjace koji bi znali da sprovode zakon kako doliči civilizovanim društvima.

Štrebere bi teško nahvatao jer sede na fakultetima i studiraju umesto da se vitlaju po policijskim obukama (jedino da ih prisilno regrutuješ kidnapovanjem sa kampusa), a i priličan procenat ne bi prošao test fizičke sposobnosti
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:47 25.02.2013

Re: Ne drami

a i priličan procenat ne bi prošao test fizičke sposobnosti


težak stereotip, i pri tom prilično netačan.
trala.la trala.la 22:12 28.02.2013

Re: Ne drami

freehand
Juni '82, M 76 tek uvedena u naoružanje.


Snajperisti su čudna sorta, ja da ti kažem.
libkonz libkonz 10:24 25.02.2013

Mislim da preteruješ

Ipak su ovo klinci koji žive u okruženju u kakvom već žive. Ono što me životno iskustvo uči je da rad policije zavisi od njenog vrha i da oni moraju da budu pod lupom. Ne bih ja previše dramio zbog ove slike.
expolicajac expolicajac 10:31 25.02.2013

Re: Mislim da preteruješ

libkonz
Ipak su ovo klinci koji žive u okruženju u kakvom već žive. Ono što me životno iskustvo uči je da rad policije zavisi od njenog vrha i da oni moraju da budu pod lupom. Ne bih ja previše dramio zbog ove slike.

Znaš Libi ima jedna priča koja kaže ovako:
U neko davno vreme kada se krađa konja kažnjavala smrću uhvaće je mladić koji je konja ukrao. Pred izvršenje kazne pitao ga je dželat za poslednju želju. Mladić je odgovorio da želi da poljubi majku pred smrt. Doveli su staricu i kada se sagnula da je sin poljubi on joj je odgrizao nos. Svi prisutni su počeli da urlaju i zgražavaju se nad tim postupkom kada im mladić pred smrt reče. Da me je majka prvi put prebila kada sam doneo ukradeno jaje kući nikada ovako ne bih završio.
libkonz libkonz 10:42 25.02.2013

Re: Mislim da preteruješ

Priča je poučna i u današnje vreme vrlo aktuelna. Ali, sećam se kakve sam ja gluposti radio u njihovim godinama i ovo slikanje mi zvuči baš banalno.
alselone alselone 10:41 25.02.2013

Je l' ovo kurs ili akademija?

Tj. pitanje je - da li ce ovi momci biti "prasinari" ili inspektori?

Ako ce biti prasinari, to je taj tip licnosti - odusevljavanje oruzjem, coporom...
expolicajac expolicajac 10:42 25.02.2013

Re: Je l' ovo kurs ili akademija?

alselone
Tj. pitanje je - da li ce ovi momci biti "prasinari" ili inspektori?

neće biti inspektori.
alselone alselone 11:11 25.02.2013

Re: Je l' ovo kurs ili akademija?

neće biti inspektori.


Neka ih onda. I bez slikanja nece smeti zaustaviti dzip na ulici...
expolicajac expolicajac 11:15 25.02.2013

Re: Je l' ovo kurs ili akademija?

alselone
neće biti inspektori.


Neka ih onda. I bez slikanja nece smeti zaustaviti dzip na ulici...

Neće ni biti u prilici, jel ova slika će ih pratiti ceo život a ako dođu normalni ljudi na čelo policije izleteće kao džakovi iz transportnog vagona.
bitnik bitnik 12:16 25.02.2013

Re: Je l' ovo kurs ili akademija?

expolicajac
a ako dođu normalni ljudi na čelo policije izleteće kao džakovi iz transportnog vagona.


kad kažeš normalni, misliš, verovatno, na nekog poput onog koji je inkriminisanu majku samo preventivno priveo, kako ne bi svojim neprimerenim vokabularom loše uticala na dete, što ga, sada kada je nepravedna suspenzija istekla, kvalifikuje za mesto, ne više zamenika, nego komandira stanice, to?


expolicajac expolicajac 12:21 25.02.2013

Re: Je l' ovo kurs ili akademija?

bitnik
expolicajac
a ako dođu normalni ljudi na čelo policije izleteće kao džakovi iz transportnog vagona.


kad kažeš normalni, misliš, verovatno, na nekog poput onog koji je inkriminisanu majku samo preventivno priveo, kako ne bi svojim neprimerenim vokabularom loše uticala na dete, što ga, sada kada je nepravedna suspenzija istekla, kvalifikuje za mesto, ne više zamenika, nego komandira stanice, to?

Ne, mislim na ljude koji se drže zakona i propisanih pravila, koji nisu dupeuvlakači političarima i koji su svesni odgovornosti koju preuzimaju za obavljanje odgovornih dužnosti u policiji.
bitnik bitnik 12:30 25.02.2013

Re: Je l' ovo kurs ili akademija?

expolicajac
bitnik
expolicajac
a ako dođu normalni ljudi na čelo policije izleteće kao džakovi iz transportnog vagona.


kad kažeš normalni, misliš, verovatno, na nekog poput onog koji je inkriminisanu majku samo preventivno priveo, kako ne bi svojim neprimerenim vokabularom loše uticala na dete, što ga, sada kada je nepravedna suspenzija istekla, kvalifikuje za mesto, ne više zamenika, nego komandira stanice, to?

Ne, mislim na ljude koji se drže zakona i propisanih pravila, koji nisu dupeuvlakači političarima i koji su svesni odgovornosti koju preuzimaju za obavljanje odgovornih dužnosti u policiji.


kolega je zaslužio hijerarhijski pomak, bar, do mesta komandira stanice, to kažeš?
expolicajac expolicajac 12:33 25.02.2013

Re: Je l' ovo kurs ili akademija?

kolega je zaslužio hijerarhijski pomak, bar, do mesta komandira stanice, to kažeš?

Možeš da se zajebavaš do mile volje na račun policije, često sami dajemo povod za to. E vidiš ja ovo pišem da bih pokazao da ima onih u polciji koji se trude da takvih povoda bude što manje.
bitnik bitnik 12:40 25.02.2013

Re: Je l' ovo kurs ili akademija?

expolicajac
E vidiš ja ovo pišem da bih pokazao da ima onih u polciji koji se trude da takvih povoda bude što manje.


ali, onda, to ne možeš da radiš tako što ćeš biti selektivno principijelan, ili tako što ćeš izbegavati odgovore na pitanja na koja je teško odgovoriti sa tako nekonzistentnim stavom.
bolid1 bolid1 12:35 25.02.2013

Sirim temu...

...Ili ne?

Koliko ovo ima veze sa sistemom skolovanja ili napredovanja, kako god vam volja. Podela na kursve i akademju, automatski salje kvalitetnije ljude na akademiju, a manje kvalitetne na kurs i jbg, eto problema.

Pitanje za blogokoleze u plavom, koliko bi bilo bolje/pamtenije imati istu skolu za sve, koja god ona bila i koliko god trajala? Po zavrsetku skolovanja, krece se od "nule", a kasnije se sistemom ispita i ocenjivanja ljudi nagradjuju i pomeraju ka visim pozicijama. Hocu reci, svi krenu od tabananja ulicom, neko dodje do sefa odeljenja, a neko ceo zivot ostane da tabana ulicom...

Banalan primer, posle toliko godina sluzbe i toliko uspeha (kako god se ti uspesi merili) policajac moze da polaze ispit za visu poziciju i da napreduje. Sad, ko hoce da radi nista, sleduje mu i mesto sa odgovarajucom platom i odgovarajucim duznostima...ko hoce da radi poso, moze da se nada i da ide ka boljem mestu, odgovornijim poslovima, jacoj plati...
predatortz predatortz 12:43 25.02.2013

Aj' sad ozbiljno

Stvarno misliš da klinci sa osamnaest godina treba da budu ozbiljni kao mi 'matorci'?
Ok, šale sa oružjem jesu zajebene... Ali, nemoj da mi kažeš da si vek provekovao u uniformi a da se sa oružjem nikad nisi zajebavao?

Ja priznajem da jesam. Čak sam bio i stariji od ovih klinaca kad sam to radio.

Drugo, među prašinarima imaš više kategorija. Ne možeš da očekuješ isti temperament od policajca koji je predodređen za rad u zajednici ( čitaj : da nadgleda pešačke prelaze oko osnovnih škola) i policajca koji je 'materijal' za interventnu jedinicu.

I ja bi ih, da sam im starešina, posle ove fotke kaznio. Odlaskom na teren, trčanjem dok im duša na nos ne izađe, vežbama...

Otpuštanjem iz policije nikako!
expolicajac expolicajac 12:52 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

predatortz
Stvarno misliš da klinci sa osamnaest godina treba da budu ozbiljni kao mi 'matorci'?
Ok, šale sa oružjem jesu zajebene... Ali, nemoj da mi kažeš da si vek provekovao u uniformi a da se sa oružjem nikad nisi zajebavao?

Ja priznajem da jesam. Čak sam bio i stariji od ovih klinaca kad sam to radio.

Drugo, među prašinarima imaš više kategorija. Ne možeš da očekuješ isti temperament od policajca koji je predodređen za rad u zajednici ( čitaj : da nadgleda pešačke prelaze oko osnovnih škola) i policajca koji je 'materijal' za interventnu jedinicu.

I ja bi ih, da sam im starešina, posle ove fotke kaznio. Odlaskom na teren, trčanjem dok im duša na nos ne izađe, vežbama...

Otpuštanjem iz policije nikako!

Ako hoćeš da praviš sistem onda mora da budeš beskompromisan. Nema mesta za samilost i emocije. Mi smo u govnima do guše. Iz tih govana se ne izlazi time što malo mora da smrdi, pa malo da se trpi pa malo da se toleriše. Ovo drštvo je došlo do dna i njemu je neophodna desetogodišnja "nulta tolerancija prema prestupima" da bi se revitalizovalo. Možda se ne slažeš sa mojim mišljenjem, ali će neko u narednom periodu da bi spasio narod u celini morati da primeni ovu taktiku. Svaki drugi način nas kao narod vodi u tiho umiranje.
libkonz libkonz 12:53 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

I ja bi ih, da sam im starešina, posle ove fotke kaznio. Odlaskom na teren, trčanjem dok im duša na nos ne izađe, vežbama...

Otpuštanjem iz policije nikako!

rekoh li ja već da je ovaj Predatorz car!
libkonz libkonz 12:55 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

Iz tih govana se ne izlazi time što

što ćeš automatski regrutovati bar pet novih kriminalaca.
Nije ovo za otpuštanje, nikako!
Mora se voditi računa i o njihovim godinama i okruženju u kom žive.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:56 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

libkonz
I ja bi ih, da sam im starešina, posle ove fotke kaznio. Odlaskom na teren, trčanjem dok im duša na nos ne izađe, vežbama...

Otpuštanjem iz policije nikako!

rekoh li ja već da je ovaj Predatorz car!


što bi rekla moja žena:

"onaj moj zemo Predo tamo na blogu"


predatortz predatortz 13:03 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

libkonz


Duboki naklon

vrabac_u_steni


Pozdrav gospođi
sesili sesili 19:01 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

A kada se dogode Pasuljanske livade... da li je to dovoljno ozbiljno?
bolid1 bolid1 19:47 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

Kad se dese Pasuljanske livade svi se uhvate za glavu, a bice da je osnovna fora sto tim kadetima niko za 4 godine skole nije uterao disciplinu u glavu...

Prica od pre x godina, jos iz vremena JNA...Kevi zapadne obezbedjenje oficirskog gadjanja iz pistolja, pokupe se oni sa sve sanitetom na neku cuku, drugovi oficiri se ispucavaju i posle svakog kruga ide komandir gadjanja i prica istu pricu: obezbedi oruzije (drugim recinkom, verovatno) i odlozi...e, svima bilo smesno dok jedan drug oficir nije izigravao kauboja i uspeo da upuca dal' sebe, dal' kolegu u stopalo jer mu ostao metak u cevi.

Cemu ovo pisanije...da taj pistolj nije opalio, bilo bi super zezanje. Da ona granata sa Pasuljanskih livada nije pukla, bilo bi super zezanje. Ova slika je, za sada, super zezanje, a lako je mogla da ne bude...
predatortz predatortz 19:49 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

Ova slika je, za sada, super zezanje, a lako je mogla da ne bude...


Polaznici kursa ne duže municiju.
bolid1 bolid1 19:55 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

predatortz
Ova slika je, za sada, super zezanje, a lako je mogla da ne bude...


Polaznici kursa ne duže municiju.


Dok je ne zaduze i ne ponove isto ovo.

Vidi, meni je prica potpuno identicna onoj kad su mene koleginice hemicarke lupale po usima i utuvljivale mi u glavu: upali ventilaciju, zatvori kapelu...ovo, nije otrovno. Sad, nije, drugi put, moze da bude, a sad upali tu ventilaciju...a, onda se vrati i proveri jos jednom sta sam uradio...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:55 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

Dok je ne zaduze i ne ponove isto ovo.


Neće.
Ostavimo sad ratne situacije kao jednu sasvim posebnu priču. Jesi li bio nekada u vojsci, onoj mirnodopskoj?
Ponašanje ogromne večine tih "neozbiljnih klinaca" se veoma izmeni kada na primer na straži dobiju okvire sa pravom municijom. Uozbilje se naprasno.

I da, ne znam šta ste se svi uhvatili za Pasuljanske livade? Ova slika nema nikakvih dodirnih tačaka sa tim slučajem.
Čak i medijima je tema pokrenuta kao problem bahatosti, a ne problem bezbednosti.
bolid1 bolid1 22:37 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

Ne, tu zgodu sam preskocio...medjutim, dovoljno sam radio sa opasnim materijama i uredjajima da znam da postoje stvari koje se rade i ne rade. Ovo sto su momci uradili, misleci da je igranje se ne radi i zdravo jerbo se pravi losa navika, a to znam jako dobro sta je, cudo jedno, 6 puta ne bude nista, a sedmi put bude i onda je jebiga, malo smo se igrali.

Ja stalno pominjem lasere proklete jer smo imali profu na faksu kog' je isti skoro potpuno oslepeo, zasto, losa navika...jedan podesavao, on tu stajao iiiii...jebiga, odbilo se kud nije trebalo i pravac oko, a naocare stoje na stolu...jeste, nesrecan slucaj, al' se taj nesercan slucaj ne bi desio da su se pratila pravila ili bi mu verovatnoca bila drasticno manja.

K'o sto rekoh, sve je zezanje i fora dok se ne desi nesto, a onda je hvatanje za glavu, a sto se vise stekne losih navika, to je hvatanje za glavu cesce i to je dokazano bezbroj puta.

Nije meni problem ova fotka kao fotka, smesna mi je, problem je ovo gore, nepostovanje pravila u situaciji i sa opremom gde se ista moraju pratiti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

Ovo sto su momci uradili, misleci da je igranje se ne radi i zdravo jerbo se pravi losa navika,


Pa ako je to onda to jeste loše ali jbg, može da se pripiše i mladosti, neozbiljnosti koja s njom ide, pa i da im se malo progleda kroz prste.

Ali šta ako je Božović pogodio metu?
Ako oni ovim oponašaju kriminalce, ako su im "žestoki momci" uzor?
Važnije od samog slikanja je njihov poriv da se tako slikaju.
Šta im je motiv bi svakako mogli da makar naslute njihovi nastavnici ili kako se to već tamo zove.
Ali ako su ih nastavnici takvima napravili, da im kriminalci budu uzori, onda smo zaista u ozbiljnom problemu.
bolid1 bolid1 23:03 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

hoochie coochie man

Ako oni ovim oponašaju kriminalce, ako su im "žestoki momci" uzor?


'bemliga sta da ti kazem, dobrom delu moje generacije je "Vidimo se u citulji" bio film za lektiru...gledam klince po gradu, slusam ih u busu, otkud znam.
Ja se nadam, iskreno, da ih ne oponasaju jer, u suprotnom, u njihovim mozgovima postoji opasan kurslus koji nikakva kazna nece ispraviti.
bitnik bitnik 23:28 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

ex, čini mi se da od drveta, svesno ili ne, ne vidiš šumu.
kako je tema - stanje u policiji, govorim samo o njoj, ali se komentar, po principu spojenih sudova, odnosi i na ostale državne institucije, samim tim i državu samu.

sistem je postojao, samo je sada užasno devastiran, a, autoritet mu je urušila tvoja generacija.
predatortz i njegova, ili generacija ovih sa slike su samo, manje-više uspešni, nastavljači radova.
ne negiram ja tvoje dobre namere ili lično poštenje, na to ćeš ti sam bolje odgovoriti, ali, bar, pred samim sobom, moraš da priznaš da si i ti samo služio jednoj od političkih opcija, a nikako narodu i državi.
jeste, bilo je puno lakše profesionalno se pozicionirati pre pojave više potencijalnih poslodavaca.
u novonastalim okolnostima neki se nisu snašli, a neki su se itekako snašli, ali su i jedni i drugi, iz ovih ili onih razloga, smetnuli s uma da im je jedini gazda - zakon.

zbog toga, dizvineš, ko si ti da im popuješ?
ti misliš da ti na to pravo daje profesionalni kredibilitet, ali ja mislim da bez moralnog kredibiliteta nema ni profesionalnog.
mislim, još, i da i ti i komandir stanice možete imati svoju funkciju u, kako kažeš, revitalizaciji sistema, ali ne u uniformi, već tako što ćete na mestima gde se obučavaju budući policajci ukazivati na to šta da čine kako ne bi ponavljali vaše greške.

ja, vidiš, pokušavam da budem blagonaklon prema dvojici odraslih ljudi, profesionalaca, od kojih se očekuje odgovorniji odnos prema dužnosti nego od polaznika kursa, ali ako ti, i dalje, smatraš da isti aršini ne važe i za jupitera i za vola - onda ništa...
freehand freehand 23:42 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

ti misliš da ti na to pravo daje profesionalni kredibilitet, ali ja mislim da bez moralnog kredibiliteta nema ni profesionalnog.
mislim, još, i da i ti i komandir stanice možete imati svoju funkciju u, kako kažeš, revitalizaciji sistema, ali ne u uniformi, već tako što ćete na mestima gde se obučavaju budući policajci ukazivati na to šta da čine kako ne bi ponavljali vaše greške.

O čemu pričaš ti?
Ovo je najgluplji mogući tehnički problem, koji se zove: NIKAD NE OKREĆI ORUŽJE PREMA ČOVEKU AKO NEMAŠ NAMERU DA PUCAŠ! Tri znaka uzvika.
NIKAD.
I to nikakve veze nema sa moralnim ili političkim dignitetom, usmerenjem ili nilo kakvim sličnim sranjem.
bitnik bitnik 23:57 25.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

freehand
NIKAD NE OKREĆI ORUŽJE PREMA ČOVEKU AKO NEMAŠ NAMERU DA PUCAŠ! Tri znaka uzvika. NIKAD.


saglasan, apsolutno!!!


freehand
I to nikakve veze nema sa moralnim ili političkim dignitetom, usmerenjem ili nilo kakvim sličnim sranjem nema.


ima, free, itekako ima.
i na mestima gde postoji hijerarhija i subordinacija, naređenja, o kojima se ne diskutuje, jel - izvršavaju ljudi od krvi i mesa, koji će pre shvatiti njihovu pravu svrhu, kada dolaze od osoba koje nisu autoriteti samo po činu, nego i po profesionalnim i ljudskim karakteristikama.
milivoje_bg milivoje_bg 19:06 26.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

expolicajac
predatortz
Stvarno misliš da klinci sa osamnaest godina treba da budu ozbiljni kao mi 'matorci'?
Ok, šale sa oružjem jesu zajebene... Ali, nemoj da mi kažeš da si vek provekovao u uniformi a da se sa oružjem nikad nisi zajebavao?

Ja priznajem da jesam. Čak sam bio i stariji od ovih klinaca kad sam to radio.

Drugo, među prašinarima imaš više kategorija. Ne možeš da očekuješ isti temperament od policajca koji je predodređen za rad u zajednici ( čitaj : da nadgleda pešačke prelaze oko osnovnih škola) i policajca koji je 'materijal' za interventnu jedinicu.

I ja bi ih, da sam im starešina, posle ove fotke kaznio. Odlaskom na teren, trčanjem dok im duša na nos ne izađe, vežbama...

Otpuštanjem iz policije nikako!

Ako hoćeš da praviš sistem onda mora da budeš beskompromisan. Nema mesta za samilost i emocije. Mi smo u govnima do guše. Iz tih govana se ne izlazi time što malo mora da smrdi, pa malo da se trpi pa malo da se toleriše. Ovo drštvo je došlo do dna i njemu je neophodna desetogodišnja "nulta tolerancija prema prestupima" da bi se revitalizovalo. Možda se ne slažeš sa mojim mišljenjem, ali će neko u narednom periodu da bi spasio narod u celini morati da primeni ovu taktiku. Svaki drugi način nas kao narod vodi u tiho umiranje.

Јадни ми са таквим бинарним схватањима - слично твојим !
На жалост --- много сличних теби заузима одговорне функције које не заслужују.
Одговорне функције заслужују нијансиран поглед и резон, а не "црно-бели свет".
expolicajac expolicajac 19:12 26.02.2013

Re: Aj' sad ozbiljno

Јадни ми са таквим бинарним схватањима - слично твојим !
На жалост --- много сличних теби заузима одговорне функције које не заслужују.
Одговорне функције заслужују нијансиран поглед и резон, а не "црно-бели свет"

A šta po tebi treba da se radi? I da li ti uopšte znaš šta je "nulta tolerancija prema prestupima"?
predatortz predatortz 13:45 25.02.2013

Analiza

Posle pažljive analize fotografije, zaključih da sa kursa treba da budu udaljena ona dvojica u gornjem redu, gledano s leva.
Razlog jednostavan:

Pištolj drže k'o Mara kriv qrac!
niccolo niccolo 13:46 25.02.2013

Re: Analiza

Pištolj drže k'o Mara kriv qrac!

Мара крив qrac држи с испруженим кажипрстом?
predatortz predatortz 13:53 25.02.2013

Re: Analiza

niccolo
Pištolj drže k'o Mara kriv qrac!

Мара крив qrac држи с испруженим кажипрстом?


Tako nekako, traljavo i neodlučno...
mg.beeograd mg.beeograd 15:17 25.02.2013

Provera

Ovo su deca, Policajaca. Oni su prošli prethodne provere.

Za njih su garantovali Expolicajci, tu leži problem.

expolicajac expolicajac 15:20 25.02.2013

Re: Provera

mg.beeograd
Ovo su deca, Policajaca. Oni su prošli prethodne provere.

Za njih su garantovali Expolicajci, tu leži problem.


A piše im na čelu da su deca policajaca ili to viodiviti mg.beeograd otvara "tarot".
mg.beeograd mg.beeograd 15:32 25.02.2013

Re: Provera

Pa Vi proverite kada ste već započeli priču.

Meni se nešto javlja da su vaši.
Kazezoze Kazezoze 16:42 25.02.2013

Re: Provera



ovi bi opasnije izgledali da su umesto pištolja u rukama držali po čašu mleka...a to im i više odgovara u ovim godinama.

a još sede i na betonu, ccccc
8c_competizione 8c_competizione 00:25 27.02.2013

Re: Provera

a još sede i na betonu, ccccc


dobro je da su se sklonili iza ovog zida, da ih ne ubije promaja!

EX u potpunosti se slazem da ih treba kazniti, posto su prekrsili osnovno pravilo (organizovane) upotrebe oruzja: oruzje se nikada (cak i kada se misli da je prazno) ne uperava i pravcu druge osobe, osim kada se upotrebljava u zakonom definisanim slucajevima!
mikimedic mikimedic 19:13 25.02.2013

ovi bilmezi

moraju momentalno da skinu uniformu.

zao mi je sto svi ovde ne razumeju zasto.

predatortz predatortz 19:20 25.02.2013

Re: ovi bilmezi

mikimedic
moraju momentalno da skinu uniformu.

zao mi je sto svi ovde ne razumeju zasto.



Zbog sitnog disciplinskog prekršaja?

Preoštro sudiš Miki. Trčanje da im se bes izbije iz glave...
expolicajac expolicajac 19:42 25.02.2013

Re: ovi bilmezi

Zbog sitnog disciplinskog prekršaja?

Pošto si tako siguran da je to sitan disciplinski prekršaj pogledaj čl 157 st.9 Zakona o Polciji
predatortz predatortz 19:47 25.02.2013

Re: ovi bilmezi

expolicajac
Zbog sitnog disciplinskog prekršaja?

Pošto si tako siguran da je to sitan disciplinski prekršaj pogledaj čl 157 st.9 Zakona o Polciji


Tanko, kroz stav 9. Ali, i sam znaš da polaznici kursa ne duže municiju.
expolicajac expolicajac 19:56 25.02.2013

Re: ovi bilmezi

predatortz
expolicajac
Zbog sitnog disciplinskog prekršaja?

Pošto si tako siguran da je to sitan disciplinski prekršaj pogledaj čl 157 st.9 Zakona o Polciji


Tanko, kroz stav 9. Ali, i sam znaš da polaznici kursa ne duže municiju.

Ovi su sada policajci i protok vremena je učinio da nema disciplinske odgovornosti, naveo sam samo primer da bilo kakvo ponašanje i nepravilna upotreba oružja nikada nije sitan discilinski prekršaj. Ovde ima elemenata tačke 7 za onog koji je sliku stavio na FB.
predatortz predatortz 20:06 25.02.2013

Re: ovi bilmezi

Ovde ima elemenata tačke 7


Tačku 7 bi malo ko preživeo
expolicajac expolicajac 20:34 25.02.2013

Re: ovi bilmezi

predatortz
Ovde ima elemenata tačke 7


Tačku 7 bi malo ko preživeo

Zato je i napravljena
8c_competizione 8c_competizione 00:26 27.02.2013

Re: ovi bilmezi

Tanko, kroz stav 9. Ali, i sam znaš da polaznici kursa ne duže municiju.


Predatorz, znas li koliko je ljudi do sada poginulo od "praznog" oruzja i "manevarske" municije?

JAKO MNOGO!

zbog toga i postoji to pravilo!
niccolo niccolo 19:41 25.02.2013

Видим на Блицу

да је и Божовић покренуо истрагу...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:47 25.02.2013

Re: Видим на Блицу

niccolo
да је и Божовић покренуо истрагу...


Vidis? Qq niccolo i novine gledas?
I neka je.


maksa83 maksa83 08:20 26.02.2013

Re: Видим на Блицу

Vidis? Qq niccolo i novine gledas?

Ne brini za njega, taj je treniran da kompulzivno čita velike količine četvrtasto formatiranog teksta, on to kad vidi ne može da ne počne, a kad počne ne može da stane.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana