Ljudska prava

Bitka za bebe: deo koji hoćete

snezana mihajlovic RSS / 24.01.2013. u 16:01

Termin je zakazan za 9 45. Došli smo na red u 10 15, jer je neki čovek kasnio. Otvaramo vrata, ona bukvalno otima dete iz mojih ruku i užurbanim, malo nervoznim (što bi se moglo slobodno smatrati eufemizmom za: baš sam ispizdela što ste mi upali u pauzu) glasom saopštava da zatvorimo vrata. I tako mi ostanemo s'onu stranu.


On malo plače, a onda se sve stišava.
Nas dvoje stojimo u hodniku zabezeknuti. Moja prva reakcija je da udjem unutra, ali mi I kaže da je to možda tako dobro. Ja mu objašnjavam kako se to ipak tako ne radi i kako je ovo prvi put da se naše dete odvaja od nas i da ne želim da se plaši.


Nakon nekih 10-ak minuta gdja somatoped(ica) otvara vrata, a moje dete me posmatra sa stolice i sprema se da zaplače. Ona uzima papire, nešto dopisuje i kaže kako ne bi ništa da komentariše pošto je ovo prvi put i onda prekida rečenicu da bi mu rekla da ne plače i da je već veliki (?). Ja ga uzimam, njemu se oči pune suzama, a ona dobacuje maramicu uz - Vidi, nigde suza! (a dve se već kotrljaju)
Polako kuvam, ali ostajem mirna i molim je da završi rečenicu.


- Znate, ja mu pričam, a on gleda okolo. I nije poredjao ništa kako sam ja od njega tražila. Sve je radio kako je on hteo. Malo je plakao, pa malo me slušao. Zamislite kakva će to MUKA (ubih se da nadjem reč koju je upotrebila, ali je ista nestala u tamnim vilajetima mojih bušnih misli - znam samo da je bila neka gora, neka što asocira na užas i teskobu) da bude kad moja koleginica (priča o logopedu) pokuša da mu otvori usta da bi artikulisao neki glas.

Zamišljam.


Evo čitav dan zamišljam šta će da se desi sledeće nedelje kad budem, umesto svog deteta ušla JA u ordinaciju (ovog puta ne bih o tome kako ista izgleda) da joj objasnim da, ukoliko nije primetila - pred sobom ima dete koje još nije napunilo tri godine i koje se do sada nije odvajalo od roditelja. Objasniću joj i to da odbijam da ga tako ostavim samog u prostoriji sa osobom koju ne poznaje (računam da se slažete da to što su se prethodnog dana videli i što je on u ordinaciji proveo 10 minuta ne znači da tu osobu poznaje), tako da on čak ne zna ni da može da jurne na vrata I pobegne kod mame i tate: jer ni ne zna da ga mi čekamo.


Isto tako zamišljam šta će ona sve da mi kaže.

I tako.

 

Zamišljam i to kako mi je gospodja somatoped(ica) za tih 15 minuta koliko smo bili tamo DVA puta rekla:
- Vidite kako meni prodje pauza!

I zamišljam kako mi se tamo neka dr Van der Knaap  javila nakon 24 sata od kako sam poslala mail da mi kaže da moje dete ne umire od adrenoleukodistrofije. 

I zamišljam kako prestajem da budem fina i uvidjajna i kako se moja tolerancija topi i kako se pretvaram u masu besnih reči koje mogu da povrede.

Možda svi tako treba da zamišljamo.

p.s.
Moje dete nije invalid. 
Moje dete ima problem koji se iz ove perspektive čini rešiv.
Strašno je kada vam je dete bolesno i kada shvatite da mnogi lekari koji ga leče i ljudi koji bi trebalo da se nadju na putu njegovog ozdravljenja ne mare puno za taj mali život.
Strašno je kroz šta sve prolazite i vi i vaša porodica. 


Ne mogu da zamislim kako je roditeljima koji moraju 24 časa da budu uz svoje dete. Naše danonoćno praćenje je trajalo svega dva meseca, posle kojih smo bili razvaljeni.

Zato koristim ovu priliku da vam kažem da ne bi bilo loše da razglasite i drugi da potpišu peticiju i tako pomognete roditeljima dece sa invaliditetom.



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 16:08 24.01.2013

to već nije bitka za bebe

jer to zvuči tako jednokratno. To je borba (dugačka, neprestana, neprekidna) za čoveka, jednog malog čoveka koji će porasti u velikog. Žalosno je što oni koji bi trebalo da su ti saveznici na tom putu postaju neprijatlji. Bukvalno, jer mrze posao koji rade.
Nemam ti šta reći drugo.
Možda ako će ti biti lakše... da ima otvorenih vrata. I otvorenih srca.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:16 24.01.2013

Re: to već nije bitka za bebe

xex, pa znam da nije. zato i samo zamišljam.
falla.
kleinemutter kleinemutter 16:18 24.01.2013

Hvala

Ej, da smem psovala bih kao đavo.

Stvarno se već dugo spremam da pišem dekanu FASPERA i da ga molim da, ako ne umiju da obrazuju defektologe kako da rade i da rade sa decom , da se onda samoukinu, stave ključ na fakultet i to je to.

Ljubi malo dete.
Poljupci sve izleče!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 22:42 24.01.2013

Re: Hvala

ovo nije prvi put da gledam kako neko ko radi sa decom radi sasvim pogrešne stvari i ne shvata da dostizanje cilja samo po sebi nije dovoljno.
žalosno je što somatoped nije osoba koja radi sa decom bez teškoća i mislim da je donekle greška i u nama.
mi smo joj, na primer, ladno danas dozvolili da nam uzme dete i još zatvorili vrata - jednostavno, nismo očekivali takav nastup, pa smo bili zatečeni.
leonardo92 leonardo92 02:21 25.01.2013

Re: Hvala

mi smo joj, na primer, ladno danas dozvolili da nam uzme dete i još zatvorili vrata - jednostavno, nismo očekivali takav nastup, pa smo bili zatečeni.


Bas tako, to apsolutno ne smete nikada dozvoiliti (da vas odvoje od deteta). Zar nije bio skoro slucaj pedijatra pedofila u USA koji je prvo ubedjivao roditelje da mora ostati nasamo sa decom a onda ih seksualno zlostavljao? Svaka cast ekspertima ali ne verujte nikom (jer ima i dosta nazovi-eksperata koji nemaju veze sa mozgom) i zapamtite da je to vase dete i da se vi o njemu starate a ne neko drugi. Takodje ne postoji nijedan medicinski razlog da se tako malo dete razdvaja od roditelja, pa makar i privremeno.
AlexDunja AlexDunja 16:36 24.01.2013

obavezno

uđi ti sledeći put.

i sve joj lepo objasni.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 22:42 24.01.2013

Re: obavezno

vidiš kako ti sve razumeš. :)
AlexDunja AlexDunja 22:52 24.01.2013

Re: obavezno

vidiš kako ti sve razumeš. :)

jeste, ako ona ne razume šta joj pričaš,
tiho i suptilno joj reci da ćeš da je posadiš
kao zumbul naglavačke ispred bolnice
ako pokuša opet da ti rasplače dete.

razumeće garant.
jennym jennym 17:04 24.01.2013

:(

Trenutno ucim za ispit Zdravstvena nega i podsecam se koliko je lepa moja profesija, a ujedno se pitam kada je u Srbiji pocelo da se radi suprotno od svih pravila, principa, nacela i da li se ikad radilo kako treba... Snezo, i uz Vase blogove sam naucila da ne cutim, da se borim...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 22:47 24.01.2013

Re: :(

pa falla, ako je od mene imalo šta da se nauči. :)
yugaya yugaya 17:28 24.01.2013

bitka

za ljudsko u sebi tebi i njemu. i čak i u njoj mada ona to neće razumeti.

da mogu da ti dam ceo svet za armiju ponekad se plašim ne bi bilo dovoljno.



snezana mihajlovic snezana mihajlovic 22:49 24.01.2013

Re: bitka

pazi,
donekle razumem zašto to ona radi.
koliko sam upoznata (možda grešim) ona je jedini somatoped i ugurala nas je izmedju termina, a neki su danas kasnili.
razumem ja i da ona nema puno vremena i da joj je lakše da neke stvari radi na odredjen način, ali...

ali,
neke stvari traže malo više vremena i malo duži put.
kad to zaboraviš, kao da si zaboravio sve.
tako nekako.
leonardo92 leonardo92 02:34 25.01.2013

Re: bitka

pazi,
donekle razumem zašto to ona radi.
koliko sam upoznata (možda grešim) ona je jedini somatoped i ugurala nas je izmedju termina, a neki su danas kasnili.
razumem ja i da ona nema puno vremena i da joj je lakše da neke stvari radi na odredjen način, ali...


A ne,ne...nema nikakvog opravdanja za takvo ponasanje. Slobodno joj stavite to do znanja da nije uvatila Boga za onu stvar zato sto ima neku k****u diplomu na zidu. Ako ce tako da radi i da se ponasa bolje da se prekvalifikuje pa nek radi sa stokom kad joj dusa iste.
Osim toga, zar ne dobija platu da se bavi tim poslom? Pored toliko lekara koji nemaju posla u Srbiji, ne verujem da je nezamenljiva.
Veoma je bitan prvi kontakt lekara (tarapeuta) sa detetom da bi se stvorilo poverenja kod deteta koje ce onda terapiju prihvatiti mnogo lakse i rezultat lecenja ce biti bolji. Gospodja koju ste opisali je uradila sve suprotno od onoga sto struka nalaze i dovela do toga da dete bude frustrirano, uplaseno i bog zna kako ce reagovati kada ga ponovo dovedete na terapiju. Prema tome imate podosta da razgovarate. I ne zaboravite da se terapije dece obavlja u saradnji sa roditeljima. Znaci mora vas unapred obavestiti koji je plan, sta hoce da postigne, kako, sta ko treba da radi itd. Znaci sve morate da znate i vi ste taj koji donosi konacnu odluku.
kleinemutter kleinemutter 11:54 26.01.2013

Re: bitka

ona je jedini somatoped i ugurala nas je izmedju termina



Ona , kod koje ide moje dete, kad ima zapisano troje dece u rokovnik, otvori ga i kaže mi da je taj dan popunjen i da nema termina.

Troje dece!?


Jednom je moja drugarica sa svojim detetom sedela u čekaoni i brojala decu. Čekala je nešto drugo. Somatoped je zaista imala samo troje od 9h do 15 h.
Sa jedniom je radila sat vremena a sa ono dvoje po pola sata.

Išla je i u kupovinu u međuvremenu.

A lekar , soba pored , primi ih 50-toro.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:31 24.01.2013

- Vidite kako meni prodje pauza!

Teško da ima išta gore od čoveka koji mrzi svoj posao.

Biljana 77 Biljana 77 19:35 24.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

Teško da ima išta gore od čoveka koji mrzi svoj posao.

Verovatno je najgore kad neko mrzi svoj posao a pri tom mu je posao da radi sa decom.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 22:46 24.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

e, ali neverovatno.
pazi, mi smo njoj upali u pauzu
i ona ima problem sa tim da meni objašnjava sad tu šta je moje dete radilo i tako to.

a juče nas je pitala,
zaboravih da turim u tekst pa ću u koment:

- Pitam Vas (ovo ja sad predpostavljam da nam je persirala) radi anamneze, koju spremu imate.

ja joj kažem da smo moj muž i ja sa odličnom spremom - perfektnom, takoreći.

- Pa to, da znam SA KIM IMAM POSLA.

daklem,
meni je sasvim jasno šta takvi, koji bi da vide sa kim imaju posla, mogu da urade sa svojim diplomama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:39 24.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

Verovatno je najgore kad neko mrzi svoj posao a pri tom mu je posao da radi sa decom.

Tačno tako...sa troje dece sam se nagledala i dobrih i loših. Dobrima sam beskrajno zahvalna, a loše ne mogu da razumem. Kako ih nije stid i sram da zloupotrebljavaju tuđi strah i brigu...
A što se tiče objašnjavanja, objasniti se mora kad se mora, drugačije ne ide...tu sam vatreno krštenje preživela odmah...kada je Prestolonaslednik nošen na prvi sistematski u boguizanogu Slovensku Bistricu...
S jedne strane stola lekarka, nadrndana, stroga ali pravedna, jedva čeka da ode, vidi se da joj je pun kufer i beba i roditelja.
S druge strane stola ja u svetoj stravi da se beba koja leži između nas dve, glavom meni okrenuta, ne prehladi...go golcat...
Žmu stoji iza mene i gviri...
Ona pipka, buška, kucka bebu i onda...iz čista mira ga je zgrabila ukrštenim rukama za članke na nogama i makazastim zahvatom obrnula s leđa na stomak...
To je verovano instinkt. U trenu kad je moje detence pljesnulo trbuhom o sto, ja sam se preko stola bacila ka njenim očima...falilo mi je ovolicko...dohvatila bih je ja da me Žmu panično nije zgrabio za džemper otpozadi i iz sve snage vukao ka sebi...
Lekarka je panično odskočila, a onda počela da nabraja nešto kako je to probavanje refleksa...manemoj...a da ja tebi malo počupam noge i probam reflekse?!
Tu je đavo naneo i da propametuje o "balkanskim, južnjačkim, preosetljivim majkama"...a onda sam ja odgurnula Žmua, koji mi je sve vreme kao pauk visio na leđima, uzela svoje dete i saterala je u ćoše. Sve sam joj lepo objasnila...na 5 cm od očiju...i kanda je shvatila, nije ni pisnula više.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:07 25.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

Jelica
Lekarka je panično odskočila, a onda počela da nabraja nešto kako je to probavanje refleksa...manemoj...a da ja tebi malo počupam noge i probam reflekse?!


Koji mračni srednji vek! Ovde bi verovatno tu "lekarku" mogla da oteraš na robiju.

Za vreme naše trudnoće i porodjaja, pošto smo imali sreće da sve prodje bez problema, lekara smo videli ukupno dva puta, u trajanju od 3 minuta, i to oba puta jutro posle porodjaja. (Dežurna) pedijatrica je ušetala u našu sobu, sa stetoskopom i onom lampicom za oko. Žena sija, iako je nedelja, 6 ujutro, vidi se na km da je srećna i zadovoljna poslom koji radi, beskrajno ljubazna i uvidjavna.

Pogleda bebu, pogleda mene i kaže: jao, beba baš liči na vas! A onda, kad me je u pola sekunde pročitala, šeretski se nasmeje, i kaže, zajebavam se, to uvek kažemo očevima, da se osete važni, pošto su, po prirodi stvari, tokom trudnoće i porodjaja mahom od sekundarne važnosti. To jest, sve se vrti oko majke i bebe, a neki očevi to teže podnose.

Dok je završavala sa pregledom, pita nas da li smo odabrali pedijatra za bebu? Nije ni završila pitanje, žena i ja uletimo sa: nismo, jel hoćete vi da budete naš pedijatar? Ni ona nije čekala kraj pitanja, nego je odma rekla: "Naravno!".
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:11 25.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

srdjan.pajic Za vreme naše trudnoće

Pajitcu, ovo si napisao od srca? Dopada mi se.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:54 25.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

KRALJMAJMUNA
srdjan.pajic Za vreme naše trudnoće

Pajitcu, ovo si napisao od srca? Dopada mi se.


Ih, čoveče, ta trudnoća je teška i zajebana stvar, kako da pustim gospodju da se sama sa time nosi? Tako da je ona bila trudna, a ja sam se trudio. Da znaš koliko smo samo časova uzeli u porodilištu da bi se proizveli u koliko-toliko sposobne roditelje.

Ustvari, hteo sam gore da napišem da našu bebu niko nije golu cimao za noge i prevrtao po stolovima, da proveri nekakav refleks, ali sam malo odlutao...
Biljana 77 Biljana 77 09:46 25.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

Za vreme naše trudnoće i porodjaja

milisav68 milisav68 11:01 25.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

srdjan.pajic

Ustvari, hteo sam gore da napišem da našu bebu niko nije golu cimao za noge i prevrtao po stolovima, da proveri nekakav refleks, ali sam malo odlutao...

To se radi kod prevremeno rodjenih beba, kao i kod beba kod kojih je bilo komplikacija prilikom porodjaja, što ne znači da doktorka kod koje je bila Jelica nije bila nadrkana.....

Igrom sudbine sam se nagledao toga, i mogu samo da kažem - nedaobog nikome...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:30 25.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

Srdjane, ne možeš da zamisliš kakav je to zahvat bio, bukvalno je bebu u trenu bacila s leđa na stomak...a ja ga sve pažljivo nosim, na vratić pazim, na svaku ruku, nogu...i onda mi još kokoš kaže da sam preosetljiva, a da su bebe žilava bića...tad sam joj ponudila da probamo koliko je ona žilava i objasnila da sam ga devet meseci nosila i da sam kofer nosila devet meseci i za kofer bih se emotivno vezala...redak kreten od lekarke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:49 25.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

Jelica Greganović
Srdjane, ne možeš da zamisliš kakav je to zahvat bio, bukvalno je bebu u trenu bacila s leđa na stomak...a ja ga sve pažljivo nosim, na vratić pazim, na svaku ruku, nogu...i onda mi još kokoš kaže da sam preosetljiva, a da su bebe žilava bića...tad sam joj ponudila da probamo koliko je ona žilava i objasnila da sam ga devet meseci nosila i da sam kofer nosila devet meseci i za kofer bih se emotivno vezala...redak kreten od lekarke.



Čak i da je u pitanju standardna procedura, kako je Milisav gore objasnio, zapanjujuće je odsustvo empatije prema roditeljima. Morala je ta "lekarka" da vam objasni šta namerava da uradi i zbog čega, i da vas upozori da prizor nije prijatan za gledanje, ali da ne treba da se brinete jer su bebe mnogo robusnije nego što roditelji misle. Ne samo da to nije uradila, nego je još i krenula da se izdrkava o balkanskim preosetljivim majkama.

Jelica Greganović Jelica Greganović 00:07 26.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

Morala je ta "lekarka" da vam objasni šta namerava da uradi

Tačno to sam joj i rekla...
Unfuckable Unfuckable 03:33 26.01.2013

Re: - Vidite kako meni prodje pauza!

Da znaš koliko smo samo časova uzeli u porodilištu da bi se proizveli u koliko-toliko sposobne roditelje.


kakav ofsajd.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:45 24.01.2013

nikada

vise dete samo, to vec znas
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 22:50 24.01.2013

Re: nikada

ooo, cvetje na sve strane.
falla.
bocvena bocvena 09:22 25.01.2013

Re: nikada

I srca!

Nemam ništa da dodam jer sve već sama znaš. Ili ćeš naučiti usput. Nadam se sa što manje ovakvih ležećih policajaca.

cassiopeia cassiopeia 11:31 25.01.2013

Re: nikada


Nadam se sa što manje ovakvih ležećih policajaca.


Pridružujem se željama.

Od kad sam pročitala tvoju priču pitam se gde nestaju ljudi i koji je princip po kome sve više isplivava neljudi.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:02 25.01.2013

Re: nikada

malo učimo, pa malo lupimo glavom
i sve tako u krug u krug u krug u krug,
igramo valcer ja i drug...
:)

opa!
sssccce!? može.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:03 25.01.2013

Re: nikada

gde nestaju ljudi

a meni je pak utisak kako se uvek medju tim neljudima iznadju i ljudi.
barem su mi takva iskustva.
:)
kleinemutter kleinemutter 12:46 26.01.2013

Re: nikada

a meni je pak utisak kako se uvek medju tim neljudima iznadju i ljudi.
barem su mi takva iskustva.
:)

potpisujem ovo.
cassiopeia cassiopeia 13:10 26.01.2013

Re: nikada

kleinemutter
a meni je pak utisak kako se uvek medju tim neljudima iznadju i ljudi.
barem su mi takva iskustva.
:)

potpisujem ovo.


izgleda mi da se nismo razumeli. ne kažem da nema ljudi već da mi čini da je sve više neljudi.

ja npr nemam neku veću zamerku na svoj dz, svojoj dr verujem i to mi potre sve gluposti koje me snađu na putu do nje.
blue92 blue92 17:56 25.01.2013

al pazi..

o beslovesnim ljudima, koji rade iznimno važne poslove ispod svake kritike, ne bih ovaj put, zaista..

Nego, Snežo, samo jedan usputan savet ako dozvoljavaš; vodite debelo računa, ti i supružnik, da pred Njim ne govorite Svoje Utiske o beslovesnima.

ON je spužvica koja upija zračenje vašeg energetskog polja i bez izgovorenih reči.
Ne dozvolite (nekom magijom) da vaša frustriranost i bes zbog nemoći nadju put do Njega.
Znači, kad ga stavite na spavanje, opljunite, napijte se, radite šta god znate da date oduška muci, ali kad ste sa Njim, samo smireno.

Uspeh u velikoj meri zavisi i od toga sa kakvim polaznim raspoloženjem On -lutka jedna Mala Velika, kreće u to.
Zavisio bi čak i da su uslovi savršeni ( a nisu ni blizu savršenom)

Zato ga obaspite ljubavlju, osmesima i NORMALNOŠĆU.
Jer, on će gledati kako VI reagujete, i to će usvojiti. Nesvesno.

Držim Vam OVOLIKE fige.

Ne predajte se NIKAD. Samo hrabro.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:00 25.01.2013

Re: al pazi..

u centar m.
to što si napisala je možda jedna od najtežih stvari.
ne jednom sam shvatila da pričam o njemu kao da nije tu.
to ti postane - pa, manir.
od prevelike želje da nešto pokreneš zaboraviš na najvažnije.

:))

edit:
strahovi su mnogo gadna stvar.
mnogo.
blue92 blue92 18:20 25.01.2013

Re: al pazi..

znam. a to je majka svih strahova. to, strah oko deteta.

ali strah je nešto što se može i mora staviti pod ključ (a ključ baciti)

jer vidi, strah jedino što uradi je da te natera da ne uradiš ništa.
a to ne biva da sme, kad imaš CILJ.

vama je cilj dobrobit vašeg deteta. dakle, HRABRO.

ima ona fenomenalna mantra -litanija (ako si citala Herberta, znaćeš i za red Bene Geserit..)
Ja sam to mojim klincima često, kad su bili mali, kad se nešto useru od straha, umela da prepričavam, da ih hrabrim.. ( i sebe naravno!!)

I da vidiš, to se baš primi, to s primerom..
mada, jednom su me navatali na kvarno da uradim nešto od čega sam se celog života užasavala, a to je skok sa visoke stene u more... navatali me mojim rečima. Herbertovim;

"I must not fear.
Fear is the mind-killer.
Fear is the little-death that brings total obliteration.
I will face my fear.
I will permit it to pass over me and through me.
And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path.
Where the fear has gone there will be nothing......Only I will remain."




Oljacat Oljacat 22:13 25.01.2013

Deo

Draga, živu si me rasplakala. Pogotovu što sam i ja danas prošla traumatično iskustvo vakcinisanja bebe, sa kojom sam ušla u ordinaciju ali nisam očekivala da je sestra krvnički uštipe za butinu "da zaplače" , ubode je tako da je cela špilhozna bila krvava i uz to komentariše moju bebu kao bucku i debelu. Prosto shvatam tvoj šok i nevericu . M ceo dan sam preplakala i nije mi jasno što je ne ošamarih, što oćutah ...
AlexDunja AlexDunja 22:22 25.01.2013

Re: Deo

ceo dan sam preplakala i nije mi jasno

nemoj da plačeš,
samo se spremi za sledeći put.

spremi se zato da se boriš
da niko nema prava da rasplače tvoje dete.
niko. nikad.

život nije lak, i naša deca će plakati
i tugovati iz mnogo razloga...
naše je da ne dozvolimo da plaču kad mi to možemo da sprečimo.
uvek kad možemo, uvek.
Oljacat Oljacat 22:34 25.01.2013

Re: Deo

Hvala , AlexDunja. Prosto sam bila toliko zatečene ( treće mi je dete, nije prvo, dvojicu sam do sada izvakcinisala) jer nikada do sada nisam doživela takvu situaciju ... da mi štipe dete hej. Zato potpuno razumem Snežanin šok i kako se posle pojedeš što nisi odreagovao. Al više mi se to neće desiti, nigde.
AlexDunja AlexDunja 22:40 25.01.2013

Re: Deo

. Al više mi se to neće desiti, nigde.

ma znam,
i ja sam naučila na teži način:)
ovo je samo onlajn podrška za ono što svi znamo.
lj za klince
Unfuckable Unfuckable 03:39 26.01.2013

Re: sprečimo emociju!

nemoj da plačeš,
samo se spremi za sledeći put.

spremi se zato da se boriš
da niko nema prava da rasplače tvoje dete.
niko. nikad.
život nije lak, i naša deca će plakati
i tugovati iz mnogo razloga...
naše je da ne dozvolimo da plaču kad mi to možemo da sprečimo.
uvek kad možemo, uvek.


Štoćereći, između ostalog:
vakciniši ga sama, bezbolnom metodom (majka ume najbolje)
- pošto je plač nepoželjan.
Zanima me da li je i beba preplakala ceo dan nakon tog masakra.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:57 26.01.2013

Re: sprečimo emociju!

Zanima me da li je i beba preplakala ceo dan nakon tog masakra.

glej ga ovaj.

ovo bodenje me podsetilo.
mog klinca bodu na dva mesta u kg-u.
zanimljivo je da su u glavnoj laboratoriji - koja nije mesto za decu, je li, ali tu moramo da idemo zbog merenja nivoa leka u krvi - svi ljubazni i predusretljivi (ja se uvek čudim). uvek se neko obrati klincu, i tako - da ne davim. divni su.
na dečijem su odvratni.
i sad,
reci ti meni - je l' to mora tako? da budu odvratni?

edit:
i sad i mene zanima, da li ti misliš da pristup nije bitan?
ili možda misliš da se radi o naduvavanju priče - tj. da je u mom slučaju, dr uzela dete za ruku, nama mahnula, ali da sam ja u svojoj svesti želela da mu usput cvrkuće, pa me je razljutila - a da je u oljinom, ona sve izmislila jer, štajaznam, možda sestra fenomenalno izgleda pa je ova ljubomorna?
mislim, zanima me šta te je konkretno izprovociralo?

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:32 26.01.2013

Re: sprečimo emociju!

edit 2 kao zaseban komentar:

kada dete ima neurološki problem zbog kog je na odredjenoj terapiji, onda to dete posećuje lekare veoma često.
mi smo ga npr samo tokom jednog meseca vodili 4 puta na eeg, dva vadjenja krvi, jedno ušivanje arkade, anestezija + magnetna rezonanca i u 3 različite ustanove.

da li misliš da terapeut, prethodno upoznat sa situacijom, ne bi trebalo da uzme u obzir i to da će se to dete (možda) malo plašiti, jer ima odredjenu asocijaciju kada dodje u bolnički krug?
dboki dboki 14:05 26.01.2013

unf, ?!?!?!!?

cemu ovo??? urusi sliku koju stekoh o tebi...

ps. registrovan(a) NeZnamNiJaKad, ali ima par godina bar
Oljacat Oljacat 16:48 26.01.2013

Unf

Bogami, danas je drugi dan i još ima modricu. Ako je tebi to ok, onda nemam šta da ti kažem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana