Društvo| Ljudska prava| Politika

Čisto plava Srbija

milos_secujski RSS / 21.01.2013. u 14:02

Librarian
Librarian
 

 

Pre nekoliko godina upoznao sam čoveka koji je imao moždani udar i vrlo dobro se oporavljao. Međutim, postoji jedna zanimljiva stvar vezana za njegovo posttraumatsko stanje. Naime, on je ko zna koliko decenija radio da li u SAD-u ili VB, da bi se kao i svaki gastarbajter sa zarađenom penzijom i nostalgijom u scru vratio u rodnu grudu. Sada je već dobro zagazio u sedmu deceniju života. Stvar je u tome da je čovek nakon tog moždanog udara nastavio da govori samo na engleskom jeziku. Verovali ili ne, materijal za roman. Tu i tamo bi pogodio koju reč na srpskom, izgovarajući je nevešto, baš poput nekog stranca. I svi oko njega, koji su radili sa njim i pomagali mu, natucali su englesko-srpsku verziju jezika uz svesrdnu upotrebu pantomime.

 

Na ovog Srbina koji je „kolonizovan“ tuđim jezikom spletom nesretnih okolnosti i zdravstvenih problema, podsetio me je sinoćni izliv paranoje mladog Šešelja (I.I.) u „Utisku“. Naime, zapitao sam se kako bi prošao taj čovek da pored njega prođe grupa „Njihovih“ koji su se upravo vratili sa roadtrip-a i paljenja jedne od brojnih vojvođanskih zastava? Kako bi prošao da, usled svog hendikepa, mora da se obrati na engleskom nekom pored sebe? Budući da nije strano da se stranac napadne na ulici, ubije linčom ili izbode svako ko nije „naš“, kako bi taj uspeo da objasni da on zapravo nije taj, nego on jeste taj ali neko drugi usled......? Da li bi se našao, ko što do sada nije bio slučaj, neki Srđan Aleksić da priskoči u pomoć? Evo idealne prilike i povoda da ga pomenem na godišnjicu njegovog ubistva i sve više rastućeg nacionalizma i šovinizma koji se periodično ponavlja ili samo rasanjuje.

 

Sinoć nam je mladi veroučitelj po Bolonji, mašući onim papirima, najverodostojnijim koje je mogao da skine sa neta, objasnio da kvislinzi nikad ne spavaju i da su njihove organizacije veoma aktivne na otuđivanju u srcu neotuđivog, što bi se reklo. Prvo na šta sam pomislio bilo je – pa jebeš i BIA i VBA i VOA, i sve ostale nesposobne skraćenice kada njihov posao radi i raskrinka brže, efikasno turajući dokaze svima pod nos, jedan bivši veroučitelj i sadašnji bibliotekar. Tim gore ako mu oni, kojim sumanutim slučajem, dostavljaju i poturaju sve i svašta, time paleći široke narodne mase, manipulišući i podgrevajući mu paranoju Vatikanskog formata. A od ovog praveći dežurnog i opasnog cirkusanta koji se preračunao u svojoj moći.

Drugo što mi je palo na um, dok je ministar pravde odmahivao rukom na onu „neozbiljnost“ – treba procesuirati Sonju Biserko (sve vreme sam čuo – preki sud), bilo je: pa jebeš dravu čiji ustavni poredak ruši nekoliko NVO a koje se bave posledicama rata koji se završio pre skoro dvadeset godina.

 

Ono što mladi Šešelj nije znao, ili se pravio da ne zna, a to je da stranke međusobno sarađuju. Najskoriji primer je Tadićev odlazak u Hanover i podrška tamošnjim liderima SPD-a na izborima. Na kraju krajeva i on sam je izjavljivao i hvalio se da su Ruski i Srpski „Njihovi“ potpisivali neke ugovore. Međutim, isto tako je prećutao, ili mu je to sasvim normalno, da članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju, za sada, „samo“ zastrašivanjem – paleći zastave, preteći i kamenujući prostorije organizacija sa kojim ne dele mišljenje. Pa tako svaki put kada neko pomene – ’di su naši novci?, gori zastava, a ko pomene NIS u negativnom kontekstu pršte prozori stranačkih prostorija. Ne daj bože da se spomene Južni tok diktatora Putina, letele bi glave. Kao što uostalom mladi Šešelj i najavljuje – da će se za pet godina razgovarati drugačije.

 

Na pominjanje da su „Njihovi“ produžena ruka vlasti, Selaković ministar Nikola se nevešto ograđivao. Naime, evo jednog banalnog primera kako vlast zna čime se bave „Njihovi“ i kako to prećutno odobrava.

 

 

 

U 27.45 minutu klipa veroučitelj po Bolonji govori da se i u Srbiji nalazi jedan od većih kampova, ali ga je publika u transu aplauzom zaustavila da kaže šta tačno rade u tim kampovima. E, to vlast zna, pušta ih i prećutkuje. Drugim rečima to je ta saradnja ispod žita koju može da poveže svako ko ima Ju Tjub, ali ne i ministar. Izgleda da nam Rusi nikada nisu oprostili ono – „istorisko NE“.

Atačmenti



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

westvleteren westvleteren 14:55 21.01.2013

Pomocnik bibliotekara

Pograsno je ovog bibliotekara nazivati mladim Seseljom. Seselj, kakav god bio, ipak je daleko pametniji, obrazovaniji, bolji govornik i na svako pitanje ima odgovor. Ovaj mi deluje nekako nesigurno, mutavo, priglupo, verovatno je i sam svestan da nije dorastao da bude lider bilo cega. Nema tu harizmu i ostrinu kakvu je imao VS, vise deluje nekako jadno. To je moj utisak.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:50 24.01.2013

Re: Pomocnik bibliotekara

Pograsno je ovog bibliotekara nazivati mladim Seseljom. Seselj, kakav god bio, ipak je daleko pametniji, obrazovaniji, bolji govornik i na svako pitanje ima odgovor. Ovaj mi deluje nekako nesigurno, mutavo, priglupo, verovatno je i sam svestan da nije dorastao da bude lider bilo cega. Nema tu harizmu i ostrinu kakvu je imao VS, vise deluje nekako jadno. To je moj utisak.


Možda je samo trebalo dodati ovaj novogovorni ali tačan pridev "wannabe".
Istorija se obično ponavlja u grotesknom izdanju. Mada je bilo teško zamisliti išta grotesknije od Šešelja.
bocvena bocvena 15:03 21.01.2013

Koliko istomišljenika

i članova biblioteke na jednom mestu:) Najviše me je dojmila dubina paranoje ovog čoveka, koji lakonski izgovori da je kod lekara išao preko veze (i to neke poslaničke, a preko opštinsko-partijske postade direktor biblioteke) i da su mu tamo službe smestile da mu probiju bubreg na 6 mesta (a ostali svi značajno klimaju glavom, kao podrazumeva se), te da su ga tako bogobojažljivog zli novinari rastrzali po medijima...a onda nahvali te ruske vojne kampove i posebno naglasi jedan veliki u Srbiji...



Plašite se sad...radujte se svi...dolazi...Karaba!
dragan7557 dragan7557 15:29 21.01.2013

Re: Koliko istomišljenika

Meni uopšte ne smeta ovaj pogrdan stereotip:
Naime, on je ko zna koliko decenija radio da li u SAD-u ili VB, da bi se kao i svaki gastarbajter sa zarađenom penzijom i nostalgijom u scru vratio u rodnu grudu.

Samo fali da umesto gastarbajter, stoji: "naš čo'ek na privremenom radu u inostranstvu,"

"koji se kao i svaki naš radnik na privremenom radu u inostranstvu sa zarađenom inostranom pennzijom i ("neizbežnom" ) nostalgijom u srcu vratio u rodnu grudu."

U modernom novogovoru bi bilo:

"Naš dijasporičar na privremenom boravku u dijaspori, koji se posle ko zna koliko godina boravka u dijaspori, sa u dijaspori zarađenom penzijom i akutnom nostalgijom u srcu, vratio u maticu."

Zar tebi i drugima bre ne pada na um da postoje i neki drugi koji niti boluju od razorne nostalgije za rodnom grudom, niti imaju nameru da svoje penzionerske dane gube u bilo kojoj od rodnih gruda širom sveta?

Ja recimo poznajem mase takvih iz raznih delova sveta, pripadnika svih mogućih nacija, koji nemaju pojma šta je nostalgija a još manje ih interesuju "njihove" rodne grude da u njima troše dragoceno vreme, penzije su im kolateralna stvar.



cerski
milos_secujski milos_secujski 18:06 21.01.2013

Re: Koliko istomišljenika

Ma taj deo je potpuno irelevantan i posprdno napisan. Naravno da je dom tamo gde je porodica i srce.

Sečujski
expolicajac expolicajac 15:56 21.01.2013

Meni je baš žao

Što jedna tako ozbiljna služba bezbednosti, kao što je služba Ruske Federacije, angažuje takve morone.
bluestar bluestar 17:32 21.01.2013

Re: Meni je baš žao

expolicajac
Što jedna tako ozbiljna služba bezbednosti, kao što je služba Ruske Federacije, angažuje takve morone.



Da su moroni, jesu, i to teski, ali kako nazvati Sonju Biserko koja na Selakovicevu konstataciju da za 250.000 proteranih i 1.700 ubijenih u Oluji niko nije odgovarao, odgovori sa zluradim smeskom na licu: "A ko je zapoceo rat". Drugim recima, Srbi iz Krajine su po njoj zasluzili sudbinu koja ih je snasla. Taj njen odgovor je na nivou "Nasih".
expolicajac expolicajac 18:04 21.01.2013

Re: Meni je baš žao

bluestar
expolicajac
Što jedna tako ozbiljna služba bezbednosti, kao što je služba Ruske Federacije, angažuje takve morone.



Da su moroni, jesu, i to teski, ali kako nazvati Sonju Biserko koja na Selakovicevu konstataciju da za 250.000 proteranih i 1.700 ubijenih u Oluji niko nije odgovarao, odgovori sa zluradim smeskom na licu: "A ko je zapoceo rat". Drugim recima, Srbi iz Krajine su po njoj zasluzili sudbinu koja ih je snasla. Taj njen odgovor je na nivou "Nasih".

absolutely correct
milos_secujski milos_secujski 18:13 21.01.2013

Re: Meni je baš žao

bluestar
expolicajac
Što jedna tako ozbiljna služba bezbednosti, kao što je služba Ruske Federacije, angažuje takve morone.



Da su moroni, jesu, i to teski, ali kako nazvati Sonju Biserko koja na Selakovicevu konstataciju da za 250.000 proteranih i 1.700 ubijenih u Oluji niko nije odgovarao, odgovori sa zluradim smeskom na licu: "A ko je zapoceo rat". Drugim recima, Srbi iz Krajine su po njoj zasluzili sudbinu koja ih je snasla. Taj njen odgovor je na nivou "Nasih".

Istina, samokontrola off ili iskrenost na dlanu... odsustvo objektivnosti...ne znam
mikimedic mikimedic 18:25 21.01.2013

Re: Meni je baš žao

Što jedna tako ozbiljna služba bezbednosti, kao što je služba Ruske Federacije, angažuje takve morone.


nadam se da si ironican?
Domazet Domazet 19:11 21.01.2013

Ne nasedaj...

milos_secujski
bluestar
expolicajac
Što jedna tako ozbiljna služba bezbednosti, kao što je služba Ruske Federacije, angažuje takve morone.



Da su moroni, jesu, i to teski, ali kako nazvati Sonju Biserko koja na Selakovicevu konstataciju da za 250.000 proteranih i 1.700 ubijenih u Oluji niko nije odgovarao, odgovori sa zluradim smeskom na licu: "A ko je zapoceo rat". Drugim recima, Srbi iz Krajine su po njoj zasluzili sudbinu koja ih je snasla. Taj njen odgovor je na nivou "Nasih".

Istina, samokontrola off ili iskrenost na dlanu... odsustvo objektivnosti...ne znam

...Miloshe na Bluestarove provokacije. Sasvim je jasno kako treba zvati Sonju Biserko. Ona je Nasha Nasha. Shto je ogromna razlika u odnosu na Njihove Njihove. To je svima jasno, samo se Bluestar pravi da njemu nije. I pokushava da izjednachi uglednu Javnu Radnicu sa nekim tamo zevzekom. Tipichna nedopustiva relativizacija!
expolicajac expolicajac 19:17 21.01.2013

Re: Ne nasedaj...

izjednachi uglednu Javnu Radnicu sa nekim tamo zevzekom.

Koji će postati ugledni Javni Radnik, a ugledna Javna Radnica, zvekan, ako bude pobedila opcija Koštunice Dr.Vojislava.
Domazet Domazet 19:37 21.01.2013

Ja nekako mislim...

expolicajac
izjednachi uglednu Javnu Radnicu sa nekim tamo zevzekom.

Koji će postati ugledni Javni Radnik, a ugledna Javna Radnica, zvekan, ako bude pobedila opcija Koštunice Dr.Vojislava.

...da Javne Radnice i zevzeci ostaju to shto jesu nezavisno od opcija koje pobedjuju. Samo im se nazivi radnog mesta menjaju.
deset_slukom deset_slukom 20:25 21.01.2013

Re: Meni je baš žao

bluestar
ali kako nazvati Sonju Biserko koja na Selakovicevu konstataciju da za 250.000 proteranih i 1.700 ubijenih u Oluji niko nije odgovarao, odgovori sa zluradim smeskom na licu: "A ko je zapoceo rat".

Nisam gledao "utisak". ali sam posle ovog opisa morao. Znao sam da... hm... kreativno opisuješ.
Dakle, Selaković je insistirao na sramnim presudama Gotovini i Markaču, i pitao se, onako generalno, zašto niko ne pita tribunal - ko je kriv za desetine hiljada mrtvih i stotine hiljada prognanih, na šta je Sonja pitala/konstatovala "oprostite, postoji neki početak tog rata". Bez smeška.
Baš sam ovih dana konstatovao kako mi je najjači motiv da se javljam na blogu kada vidim kako desničari mrse nešto sa činjenicama.
Domazet Domazet 01:13 22.01.2013

'Lebac ti hebem...

deset_slukom
bluestar
ali kako nazvati Sonju Biserko koja na Selakovicevu konstataciju da za 250.000 proteranih i 1.700 ubijenih u Oluji niko nije odgovarao, odgovori sa zluradim smeskom na licu: "A ko je zapoceo rat".

Nisam gledao "utisak". ali sam posle ovog opisa morao. Znao sam da... hm... kreativno opisuješ.
Dakle, Selaković je insistirao na sramnim presudama Gotovini i Markaču, i pitao se, onako generalno, zašto niko ne pita tribunal - ko je kriv za desetine hiljada mrtvih i stotine hiljada prognanih, na šta je Sonja pitala/konstatovala "oprostite, postoji neki početak tog rata". Bez smeška.
Baš sam ovih dana konstatovao kako mi je najjači motiv da se javljam na blogu kada vidim kako desničari mrse nešto sa činjenicama.

...pa ti bre upropasti Sonjicu. Kazhesh, bila mrtva ozbiljna dok je relativizovala zlochine nad Srbima u Hrvatskoj!!?? Nema shanse da se bar malko zahebavala???

Da znash da sam ja bio ubedjen da si ti neki Vash Nash. Medjutim posle ove provale pochinjem da sumnjam da si ti u stvari debelo Njihov Njihov i da onako potuljeno minirash Nashe Nashe, sve kao braneci ih...

A dobar si, nije da nisi. Evo, ja da ne znam Sonjicu, ja bih ti poverovao da je bila mrtva ozbiljna (mislim, dok je relativizovala). Medjutim, znam je. Pa sam siguran da se ipak smeshkala. Makar u sebi...

deset_slukom deset_slukom 01:32 22.01.2013

Re: 'Lebac ti hebem...

Domazet

...pa ti bre upropasti Sonjicu. Kazhesh, bila mrtva ozbiljna dok je relativizovala zlochine nad Srbima u Hrvatskoj!!?? Nema shanse da se bar malko zahebavala???

Da znash da sam ja bio ubedjen da si ti neki Vash Nash. Medjutim posle ove provale pochinjem da sumnjam da si ti u stvari debelo Njihov Njihov i da onako potuljeno minirash Nashe Nashe, sve kao braneci ih...

A dobar si, nije da nisi. Evo, ja da ne znam Sonjicu, ja bih ti poverovao da je bila mrtva ozbiljna (mislim, dok je relativizovala). Medjutim, znam je. Pa sam siguran da se ipak smeshkala. Makar u sebi...



Zgodna je to taktika - prebaciš sve na neki šeretsko - posprdni teren, pa se to sve malo zamrlja, zaboravi se da je u osnovi priče laž, a početni utisak ostaje nepromenjen, barem kod onih koji inače ne podnose dotičnu osobu.

Ozbiljni ljudi razumeju da je gos'n Selaković, poput svih iskusnih patriota, sugerisao kako je sve počelo od oluje a tu se i završilo. A "Sonjica" je samo htela da podseti kako je i pre toga bilo nešto.

Domazet

A dobar si, nije da nisi.


Je li - a koliko plaćaju ovi vaši? Ja bih mog'o svašta nešto da pišem, ako treba Sonju da drugačije razumem, mogu i to?
Domazet Domazet 01:46 22.01.2013

Ne burazeru...

deset_slukom
Domazet

...pa ti bre upropasti Sonjicu. Kazhesh, bila mrtva ozbiljna dok je relativizovala zlochine nad Srbima u Hrvatskoj!!?? Nema shanse da se bar malko zahebavala???

Da znash da sam ja bio ubedjen da si ti neki Vash Nash. Medjutim posle ove provale pochinjem da sumnjam da si ti u stvari debelo Njihov Njihov i da onako potuljeno minirash Nashe Nashe, sve kao braneci ih...

A dobar si, nije da nisi. Evo, ja da ne znam Sonjicu, ja bih ti poverovao da je bila mrtva ozbiljna (mislim, dok je relativizovala). Medjutim, znam je. Pa sam siguran da se ipak smeshkala. Makar u sebi...



Zgodna je to taktika - prebaciš sve na neki šeretsko - posprdni teren, pa se to sve malo zamrlja, zaboravi se da je u osnovi priče laž, a početni utisak ostaje nepromenjen, barem kod onih koji inače ne podnose dotičnu osobu.

Ozbiljni ljudi razumeju da je gos'n Selaković, poput svih iskusnih patriota, sugerisao kako je sve počelo od oluje a tu se i završilo. A "Sonjica" je samo htela da podseti kako je i pre toga bilo nešto.

Domazet

A dobar si, nije da nisi.


Je li - a koliko plaćaju ovi vaši? Ja bih mog'o svašta nešto da pišem, ako treba Sonju da drugačije razumem, mogu i to?

...uopshte nije u pitanju lazh. Nego relativizovanje. I disleksija, ona politichka, koja ti omogucava da na kilometar vidih Njihova Njihova relativizovanja. A Svoje Svoje i Nashe Svoje ne vidish...Shto ti uopshte ne smeta da sebe vidish kao vrhunskog borca protiv relativizacije. Tudje. Sasvim slichno Ivanovicu. I Sonjici. Ono, mislim da su ti razlozi za disleksiju mnogo slichniji Ivanovicevim nego Sonjicinim. Ali dopushtam da se varam...

A moji placaju pristojno. Dodushe loshije nego industrija. Ali je zato bolji 401K i 403 B. Shto je meni vazhno, stariji sam chovek. Shto pitash?
deset_slukom deset_slukom 21:48 22.01.2013

Re: Ne burazeru...

Domazet
Shto pitash?

Zato što me je iznenadjuje pripravnost, revnost i upornost jedne poveće grupe ljudi (ne kažem da i ti pripadaš njima) koja svojim "patriotizmom" guši blog. Pa se pitam da li na tome, možda, može i da se zaradi? Eno, na portalu mi zapao za oko jedan sa svojim kratkim, angažovanim i duhovitim komentarima tipa "baš dobro što konačno imamo vladu koja se brine o svojim građanima". Pa onda ponovi neku sličnu bedastoću nekoliko puta, u razmaku od po petnaestak minuta, pod različitim imenima.

U proteklih četvrt veka sam naučio kako "vi" dišete. Zato znam da i ovoga puta samo gubim vreme. Naime, pred "vama" je zadatak da ubedite i poslednje neverne Tome (nema takvih mnogo) kako niste krivi nizašta loše što nam se desilo proteklih decenija. Sve su nama drugi smestili. I nema te činjenice koja će vam biti prepreka na putu i nema te metode koju nećete primeniti, samo da to "dokažete". Pa onda može da se desi da Sonja i iz ovakve bezazlene emisije izađe kao krvolok Srba i Srbije, a onaj nesrećnik, ne znam čiji, pored nje još ispada simpa, samo malo budalast.

Kada je relativizacija u pitanju... "vi" živite u iskrivljenoj stvarnosti i jedini način da je objasnite drugima je da prilagodite činjenice i uklopite ih u svoju građevinu. Vi ste osuđeni na relativizaciju - drugačije ne ide.
not2old2rock not2old2rock 22:20 22.01.2013

Re: Ne burazeru...

deset_slukom
Domazet
Shto pitash?

Naime, pred "vama" je zadatak da ubedite i poslednje neverne Tome



Domazet Domazet 00:52 23.01.2013

Ma da...

deset_slukom
Domazet
Shto pitash?

Zato što me je iznenadjuje pripravnost, revnost i upornost jedne poveće grupe ljudi (ne kažem da i ti pripadaš njima) koja svojim "patriotizmom" guši blog. Pa se pitam da li na tome, možda, može i da se zaradi? Eno, na portalu mi zapao za oko jedan sa svojim kratkim, angažovanim i duhovitim komentarima tipa "baš dobro što konačno imamo vladu koja se brine o svojim građanima". Pa onda ponovi neku sličnu bedastoću nekoliko puta, u razmaku od po petnaestak minuta, pod različitim imenima.

U proteklih četvrt veka sam naučio kako "vi" dišete. Zato znam da i ovoga puta samo gubim vreme. Naime, pred "vama" je zadatak da ubedite i poslednje neverne Tome (nema takvih mnogo) kako niste krivi nizašta loše što nam se desilo proteklih decenija. Sve su nama drugi smestili. I nema te činjenice koja će vam biti prepreka na putu i nema te metode koju nećete primeniti, samo da to "dokažete". Pa onda može da se desi da Sonja i iz ovakve bezazlene emisije izađe kao krvolok Srba i Srbije, a onaj nesrećnik, ne znam čiji, pored nje još ispada simpa, samo malo budalast.

Kada je relativizacija u pitanju... "vi" živite u iskrivljenoj stvarnosti i jedini način da je objasnite drugima je da prilagodite činjenice i uklopite ih u svoju građevinu. Vi ste osuđeni na relativizaciju - drugačije ne ide.

...potpuno si u pravu. S tim da sam ja poseban sluchaj. Mislim, sa obzirom da sam odsutan sa licinog mesta dobrih tri chetvrtine tih chetvrt veka o kojima prichash, mora da se radi o posebnoj koncentraciji zloce u mom sluchaju.

A da na zloci mozhe dobro da se zaradi to sam ti vec potvrdio. Oni 401K i 403 B su u stvari shifra za mlacenje para na rachun bezrazlozhnog i duboko-tendencioznog ocrnjivanja Bezazlene Sonjice, mislio sam da si to pokapirao.

Nema druge, mora ti se priznati da si potpuno u pravu. I Okamova oshtrica je na tvojoj strani. Ovo tvoje objashnjenje je nekako naj-jednostavnije. Tvrditi da si ti samo josh jedan od sludjenih i zaludjenih zvrndova kojih ima na obe strane je mnogo komplikovanije objashnjenje. Da ne pricham sada kako je i podlozhno moderaciji...

deset_slukom deset_slukom 22:23 23.01.2013

Re: Ma da...

Domazet
Da ne pricham sada kako je i podlozhno moderaciji...

Valda zbog uvreda koje bi mi sledovale? Računam da je ovo "zvrndov" kompliment. Okreni-obrni, osim njega ništa konkretno nisi rekao, prepametni čoveče.
Mlatiš ovde praznu slamu, a jedino što sam zaista rekao je - prepoznam laž istog momenta kada "patriota" zine da je izusti. Inače, ne znam ni kako se Sonjina NVO zove, niti znam tačno čime se bavi. Niti me interesuje.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:53 24.01.2013

Re: Meni je baš žao

Što jedna tako ozbiljna služba bezbednosti, kao što je služba Ruske Federacije, angažuje takve morone.


tako su nas procenili, jer tako su u mogućnosti.
Domazet Domazet 02:46 24.01.2013

Ko bre...

deset_slukom
...prepametni čoveče.

...je l' ja?? Ako ovo nije ono U strahu su velike ochi onda ne znam shta je...

deset_slukom deset_slukom 11:18 24.01.2013

Re: Ko bre...

Domazet
deset_slukom
...prepametni čoveče.

...je l' ja?? Ako ovo nije ono U strahu su velike ochi onda ne znam shta je...


Ma ne... konstatujem da koristiš prepoznatljiv manir nadobudnog intelektualca. Ležerno barataš nekim bankarskim šiframa iz USA i maherski konstatuješ "sigurno si prepoznao...". Ne, nisam prepoznao te šifre.
green_thumb green_thumb 16:53 21.01.2013

:(

Nisu oni uopšte blesavi... dosta su jaki i u čačanskoj biblioteci. Koliko god biblioteke nama delovale nevažno i skrajnuto, direktorska je zadnja kad se naručuju knjige, pogotovo u manjim bibliotekama, i ne treba se iznenaditi ako za godinu-dve na prvim policama budu uglavnom samo "podobne" knjige. U biblioteci takođe mogu za džabe da se organizuju i "kulturno-umetnička dešavanja" i da se dobije izložbeni prostor, tako da je dosta lako propagirati jednu ideju ako ste na pravom položaju.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:56 24.01.2013

Re: :(

mikimedic mikimedic 18:23 21.01.2013

nadam se

da imas neki konkretan dokaz za ovo

članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju


molim te da das link.
milos_secujski milos_secujski 18:32 21.01.2013

Re: nadam se

mikimedic
da imas neki konkretan dokaz za ovo

članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju


molim te da das link.

Evo okačio sam emisiju u kojoj mu Marić kaže da ga(Ivanovića) optužuju da je išao u Rusiju, pucao iz mitraljeza i minobacača, da su obučavani u kampovima itd. A ovaj mu odgovara da nija baš on išao nego neki njigovi članovi iz pokreta i da je jedan veliki kamp i u Srbiji...
mikimedic mikimedic 19:32 21.01.2013

Re: nadam se

A ovaj mu odgovara da nija baš on išao nego neki njigovi članovi iz pokreta i da je jedan veliki kamp i u Srbiji...


aj dogovori se -

jel on 'odgovara' ili je 'precutao'



Međutim, isto tako je prećutao, ili mu je to sasvim normalno, da članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju, za sada, „samo“ zastrašivanjem – paleći zastave, preteći i kamenujući prostorije organizacija sa kojim ne dele mišljenje.


i onda mi kazi - sta god da je od ova dva gornja posredi, da li je taj lik osoba koja ima bilo kakav kredibilitet da bi ti jednu takvu informaciju plasirao kao svoju?


jer ovde si ti taj, a ne on, koji kaze da članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica

jel imas jos neki verodostojan izvor osim linka na emisiju lika za kog ne znamo da li je, po tebi, dao takvu izjavu ili ju je precutao.

sto tebi ni najmanje ne smeta da plasiras notornu laz kao cinjenicu. jos malo pa kao onaj dragoslav zelenovic onomad koji je 'imao tezak zadatak da spreci upade u glinu, kostajnicu i jos neka mesta'.

milos_secujski milos_secujski 19:47 21.01.2013

Re: nadam se

jel imas jos neki verodostojan izvor osim linka na emisiju lika za kog ne znamo da li je, po tebi, dao takvu izjavu ili ju je precutao.


Ajde prati malo... Kod Marića u emisiji se otvorio i počeo da priča o kampovima u Rusiji i obučavanju, a u Utisku nedelje je osuo paljbu da su svi živi izdajnici jer sarađuju sa strankama sa zapada i PREĆUTAO da ljudi iz njegove organizacije/pokreta idu u stranu zemlju da se vojno obučavaju
bocvena bocvena 20:12 21.01.2013

Re: nadam se

Miki, zaboravi na Milošev blog i pogledaj Marićevu emisiju.
mikimedic mikimedic 21:04 21.01.2013

Re: nadam se

Miki, zaboravi na Milošev blog i pogledaj Marićevu emisiju.


ne razumem zasto treba da pogledam. mislis - prosvetlice me, pa cu posle i ja da tvrdim da, eto,

članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica


predatortz predatortz 21:05 21.01.2013

Re: nadam se


članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica


Da, ovo je ozbiljna tvrdnja. Za nju treba mnogo ozbiljniji dokaz od Marićeve emisije.
mikimedic mikimedic 21:08 21.01.2013

Re: nadam se

Kod Marića u emisiji se otvorio i počeo da priča o kampovima u Rusiji i obučavanju, a u Utisku nedelje je osuo paljbu da su svi živi izdajnici jer sarađuju sa strankama sa zapada i PREĆUTAO da ljudi iz njegove organizacije/pokreta idu u stranu zemlju da se vojno obučavaju



i ti si mu naravno poverovao, pa ti sad ides okolo i pricas o nekakvim kampovima u rusiji.

brate, pricali meni svojevremeno krste bijelic and co o srpskim bebama bacenim lavovima u osijeckom zooloskom vrtu, pa nisam setao okolo i to prenosio kao nesto u sta ja verujem.

da ne bih ispao glup u drustvu.
bocvena bocvena 21:36 21.01.2013

Re: nadam se

Jbt-e, Miki, ti si kao onaj muž koga žena nahvata sa ljubavnicom, a on joj kaže - Pa kome više veruješ, meni ili svojim očima?
No,čak i da ga je opšte tapšanje po ramenu i pijani voditelj poneo, koja vrsta uma treba da budeš pa da se time hvališ?
mikimedic mikimedic 22:26 21.01.2013

Re: nadam se

Da, ovo je ozbiljna tvrdnja. Za nju treba mnogo ozbiljniji dokaz od Marićeve emisije.


pazi - ali nemam nikakav problem ako ovaj mali to prenese kao izjavu tog lika iz emisije. ne, on to prenosi kao notornu cinjenicu, a posle kaze 'pa cuo sam da je on to rekao u emisiji'.

pa mislim, i ja cujem od baba na zelenjaku svasta, pa cutim.


mikimedic mikimedic 22:28 21.01.2013

Re: nadam se

Jbt-e, Miki, ti si kao onaj muž koga žena nahvata sa ljubavnicom, a on joj kaže - Pa kome više veruješ, meni ili svojim očima?
No,čak i da ga je opšte tapšanje po ramenu i pijani voditelj poneo, koja vrsta uma treba da budeš pa da se time hvališ?


o cemu ti pricas uopste? procitaj odgovor predatoru, ako ista mozes da razumes.


milos_secujski milos_secujski 22:34 21.01.2013

Re: nadam se



Za sve uzraste po nešto... možda su ovo izviđači porečani, ne znam
bocvena bocvena 22:35 21.01.2013

Re: nadam se

Da spelujem? Videla svojim očima i čula da se hvalio kako se NAŠI obučavaju u vojnim kampovima u Rusiji i da ima jedan u Srbiji.

I sad ti, najobavešteniji čovek na planeti, kažeš da laže i da smo mi koji u to verujemo lakoverni, ako ne i glupi.

Ja kažem, verujem ti Miki, laže, a koliko lud treba da bude da se takvim izjavama hvali?

Ako me razumeš.
Ako ne, zaboravi. Nikad se nećemo ni razumeti.
I meni je to ok.
predatortz predatortz 22:38 21.01.2013

Re: nadam se


Za sve uzraste po nešto... možda su ovo izviđači porečani, ne znam


Ovaj klip pokazuje da u Rusiji postoje neki kampovi koji pružaju osrednju pešadijsku obuku. Ali ne vidim vezu između ovog klipa i tvoje tvrdnje da se neki naši državljani vojno obučavaju tamo.
milos_secujski milos_secujski 22:43 21.01.2013

Re: nadam se

predatortz

Za sve uzraste po nešto... možda su ovo izviđači porečani, ne znam


Ovaj klip pokazuje da u Rusiji postoje neki kampovi koji pružaju osrednju pešadijsku obuku. Ali ne vidim vezu između ovog klipa i tvoje tvrdnje da se neki naši državljani vojno obučavaju tamo.

Tvrdnja nije moja već Ivanovićeva, a klip samo potvrđuje da tako nešto zapravo postoji tamo, da nije prazna priča
mikimedic mikimedic 22:48 21.01.2013

Re: nadam se

Tvrdnja nije moja već Ivanovićeva,


jebote - a ko je napisao ovo

članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica
ti ili ivanovic?



aj dogovori se - bas me zanima tvoje misljenje:

jel pripadnici pokreta 'nasi' odlaze u kampove sirom rusije i bivaju obuceni poput paravojnih jedinica?

cult cult 22:50 21.01.2013

Re: nadam se

mikimedic the gospodar trola! : )


znači, čovek se sam izleteo u nekoj drugoj emisiji da se obučavaju po ruskim kampovima. Kanjec.
milos_secujski milos_secujski 22:52 21.01.2013

Re: nadam se

cult
mikimedic the gospodar trola! : )


znači, čovek se sam izleteo u nekoj drugoj emisiji da se obučavaju po ruskim kampovima. Kanjec.

Pokušavam da objasnim i baš sam raspoložen, ali...jbg
cult cult 22:53 21.01.2013

Re: nadam se

Pokušavam da objasnim i baš sam raspoložen, ali...jbg


ma razumeo te on čim je došao.
Ovo je delanje po zadatku : )
mikimedic mikimedic 22:54 21.01.2013

Re: nadam se

Videla svojim očima i čula da se hvalio kako se NAŠI obučavaju u vojnim kampovima u Rusiji i da ima jedan u Srbiji.


i ti mu naravno verujes? - jel si verovala i da bacaju srpsku decu lavovima u zooloskom vrtu?
mikimedic mikimedic 22:56 21.01.2013

Re: nadam se

znači, čovek se sam izleteo u nekoj drugoj emisiji da se obučavaju po ruskim kampovima. Kanjec.


i - ti mu verujes?

a da bacaju srpsku decu lavovima?
cult cult 23:00 21.01.2013

Re: nadam se

a da bacaju srpsku decu lavovima?


a ti da je Putin savladao tigra goloruk?


mikimedic mikimedic 23:00 21.01.2013

Re: nadam se

a ti da je Putin savladao tigra goloruk?


ja ne.

a ti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 21.01.2013

Re: nadam se

nači, čovek se sam izleteo u nekoj drugoj emisiji da se obučavaju po ruskim kampovima. Kanjec.


Možda lupeta, možda se hvališe, možda je i išao, hajd da to ostavimo po strani.

Ali kada se, prvo, ovakav lik, a drugo, emisija Milomira Marića, uzimaju za validne dokaze i kad se na osnovu toga konstruiše rečenica: odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju, za sada, „samo“ zastrašivanjem , iz koje se može zaključiti da ih obučava ruska država kako bi neko zlo napravila Srbiji, onda se to može tumačiti na dva načina
Ili kao tendenciozno izmišljanje, ili kao paljenje na Ivanovića.

Trećeg racionalnog tumačenja nema.
cult cult 23:03 21.01.2013

Re: nadam se

ja ne.


mikimedicu "znam da nista ne znam" je trol tehnika stara par hiljada godina.
Tako da troll off.
A za tebe chilldown:

freehand freehand 23:04 21.01.2013

Re: nadam se

cult
mikimedic the gospodar trola! : )


znači, čovek se sam izleteo u nekoj drugoj emisiji da se obučavaju po ruskim kampovima. Kanjec.

A možda samo priča o eliptonu.
I peca bandare.

milos_secujski milos_secujski 23:06 21.01.2013

Re: nadam se

hoochie coochie man
nači, čovek se sam izleteo u nekoj drugoj emisiji da se obučavaju po ruskim kampovima. Kanjec.


Možda lupeta, možda se hvališe, možda je i išao, hajd da to ostavimo po strani.

Ali kada se, prvo, ovakav lik, a drugo, emisija Milomira Marića, uzimaju za validne dokaze i kad se na osnovu toga konstruiše rečenica odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju, za sada, „samo“ zastrašivanjem , iz koje se može zaključiti da ih obučava ruska država kako bi neko zlo napravila Srbiji, onda se to može tumačiti na dva načina
Ili kao tendenciozno izmišljanje, ili kao paljenje na Ivanovića.

Trećeg racionalnog tumačenja nema.

Hajde da ostavimo po strani nešto što je ovaj izrekao, javno i glasno, i da se skoncentrišemo na to kako ja izmišljam nasilno delovanje pokreta koji izmišljeno preti, izmišljeno piše spiskove i izmišljeno zapali jednu trobojku nedeljno. Dogovoreno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 21.01.2013

Re: nadam se

Hajde da ostavimo po strani nešto što je ovaj izrekao, javno i glasno, i da se skoncentrišemo na to kako ja izmišljam nasilno delovanje pokreta koji izmišljeno preti, izmišljeno piše spiskove i izmišljeno zapali jednu trobojku nedeljno. Dogovoreno.


Dobro, važi, evo uverio si me da je sve to tako.
A sad mi kaži po kom kriterijumu razdvajaš ono što veruješ od onoga što ne veruješ njemu, i emisijama Milomira Marića?
Ili su on i Milomor Marić za tebe neprikosnoveni autoriteti?
deset_slukom deset_slukom 23:12 21.01.2013

Re: nadam se

cult

A za tebe chilldown:

Drži štap kao da se sprema da servira. Ako je ovaj ikad pec'o...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:28 22.01.2013

Re: nadam se

Ali ne vidim vezu između ovog klipa i tvoje tvrdnje da se neki naši državljani vojno obučavaju tamo.


Ne znam da li idu 'Nasi' ali neki domaci drzavljani su posetili ruske kampove gde se vezba bacanje bombi i pucanje. Turu organizovao samozvani 'Patriotski front' ciji je moto: Vivere militare est. Evo jednog lepog pismenog zadatka:

MILAN KUZMANOVIĆ (15):

Nakon velikog puta od Bačke Palanke, preko Beograda, Moskve i Novosibirska konačno smo stigli u naš prvi kamp Sibirska Zastava. Čim smo došli u kamp dobili smo vreće za spavanje i našu odeću, a to su bile kamuflažne pantalone, košulja kao i vojne cokule. Raspoređeni smo po šatorima i svako je bio odvojen od grupe, ja sam dobio šator u kojem su bila četiri dečaka iz Rusije, Ilija, Miša, Artur i Slava. Sa Arturom sam se odmah sprijateljio, a sa ostalima malo kasnije. U ovom kampu smo imali razne vežbe preko dana kao na primer, prelazak poligona, jahanje konja i spuštanje sa drveta niz sajle.

Kada smo prešli sve te vežbe otišli smo na ručak koji se nikome od nas nije svideo ali smo ga ipak pojeli jer smo bili gladni i iscrpljeni, uveče smo igrali tradicionalne igre kozaka. Sledeći dan smo otišli na strelište odakle smo pucali i vežbali bacanje bombe, taj dan sam se toliko ispucao da mi je uvo zvonilo tri dana posle toga. Pri povratku smo stali i razgledali tenkove na kojima smo se i slikali. Iako smo u Sibirskoj Zastavi bili samo tri dana učinilo mi se kao da smo bili 6. Kada smo krenuli u drugi kamp bio sam tužan jer napuštam nove drugove i jer mi se ovo mesto jako sviedlo. Pošto je put u novi kamp trajao dugo mi smo stali da prenoćimo u specijalnim jedinicama SPECNAZ, gde smo se vozili oklopnim vozilom. Ujutru smo nastavili naš put u novi kamp, a kad smo stigli tamo videlo se odmah da ovaj kamp ima dobre uslove. Odmah po dolasku nakon što smo se smestili u šatore otišli smo na vežbu gde smo imitirali medveda. Sutradan smo išli na drugu vežbu gde smo vežbali mačevanje i gde smo radili fizičke vežbe. Vežbe su se menjale svaki dan dok smo bili tamo ali su najčešće bile imitiranje medveda i mačevanje. Dva puta smo jahali konja i to mi se nikako nije svidelo jer nisam neki ljubitelj konja.

Ovde sam upoznao mnogo prijatelja i mesto mi se jako svidelo ali sam uvek bio za to da se vratimo u prvi kamp. Nakon šest dana u ovom kampu krenuli smo u novi kamp koji se nalazio u gradu Bercku. Ovde smo bili raspoređeni u dve sobe i ovaj kamp nam nam je bio odmor posle prva dva. Nismo imali uno stvari da radimo pa smo se većinu vremena dosađivali ali zato smo uveče imali žurku. U ovom kampu sam upoznao puno drugova i drugarica od kojih su samo neki Maša, Katarina i Roman. I ako nas je u sva tri kampa budila glasna muzika mi bi smo uvek ostajali još u krevetu dok neko ne dođe po nas. Predzadnji dan u ovom kampu i na našem putovanju otišli smu u park i u manastir, a zadnji dan u zoološki vrt u Novosibirsku u kojem nismo videli mnogo životinja jer su u to vreme spavale, ali mi se dopao. Sutradan ujutru u tri sata smo krenuli kući: Novosibirsk-Moskva-Beograd-Bačka Palanka. Ceo ovaj put mi se veoma svideo i rado bih išao opet kada bi mi se ukazala prilika za to. A naročito bih posetio kamp Sibirska Zastava. Ništa od ovoga ne bi bilo da nije naših organizatora Patriotskog Fronta, naših vođa puta Ilije i Snežane kao i domaćina iz Rusije.
antioksidant antioksidant 08:47 22.01.2013

Re: nadam se

mikimedic
a ti da je Putin savladao tigra goloruk?


ja ne.

a ti?

10% od plate manje 3 meseca za mladog mikija
maksa83 maksa83 20:31 22.01.2013

Re: nadam se

A za tebe chilldown:

Čildaun, pa čilaut, pa u krug.



Domazet Domazet 21:56 22.01.2013

Ovoga sam se najvishe...

Neues
a to su bile kamuflažne pantalone, košulja kao i vojne cokule.

...bojao! Da ce Neues (a ko bi drugi) provaliti shta je u stvari rusko supertajno oruzhje! Kamuflazhne pantalone sa psihodelichnim dezenom. Koji natera sve one kojima se pogled zadrzhi na istima (tj pantalonama) duze od tri minuta (a mozhe i krace, ako se pogled zadrzhi na odredjenim posebno psihodelichno ubojnim delovima) da zavole Marsh na Drinu!!

Mada, da se Neues ne uzoholi na lovorikama. Ko kazhe da podmukli Rusi nisu izumeli josh ubojitiju psihodeliju!? Kamuflazhni dezen koji nesretnike koji bace pogled na njega tera da zavole Poji Mile volove na reci!!

Nego, dzaba se brinem. Zna Neues da neprijatelj nikada ne spava! Vec ga zamishljam kako pognut nad radnim stolom prouchava fotografije petnaestogodishnjaka u kamuflazhnim pantalonama. Sve u svojoj pravednoj borbi protiv tjetnichkog orgijanja!!!

freehand freehand 19:24 21.01.2013

Najbolji način

da propagiraš "Naše" je da im u TV debati suprotstaviš Sonju...
Kad je kamera posle Ivanovića i Selakovića, u predstavljanju gostiju, prašla na Sonju pa na Deretu - isključio sam televizor.
Takvu koncentraciju ni ja ne mogu da podnesem.
I naročito da sebe nađem u situaciji gde mi ona dvojica postaju simpatičmi.
predatortz predatortz 19:44 21.01.2013

Re: Najbolji način

freehand
da propagiraš "Naše" je da im u TV debati suprotstaviš Sonju...
Kad je kamera posle Ivanovića i Selakovića, u predstavljanju gostiju, prašla na Sonju pa na Deretu - isključio sam televizor.
Takvu koncentraciju ni ja ne mogu da podnesem.
I naročito da sebe nađem u situaciji gde mi ona dvojica postaju simpatičmi.


Bravo !

bocvena bocvena 20:31 21.01.2013

Re: Najbolji način

Zanimljivo razmišljanje. Mislite da su Dereta i Biserko opasniji po naš svakodnevni život u Srbiji od Ivanovića?

Mene, brate, ovakvi likovi uistinu plaše. Ne sprda mi se s njima, ne polemiše mi se, mislim da bi svakog neistomišljenika ozbiljno fizički povredili.

Srbija koju priželjkuju će biti jako negostoljubivo mesto za imalo misleće.
A naša deca...najebala su sa ovakvim veroučiteljima i bibliotekarima.

predatortz predatortz 20:33 21.01.2013

Re: Najbolji način

Zanimljivo razmišljanje. Mislite da su Dereta i Biserko opasniji po naš svakodnevni život u Srbiji od Ivanovića?


Jesu. Ovaj Ivanović je budala koju je lako staviti pod kontrolu. Ovo dvoje su gadovi koji igraju za mnogo veća govna. Iza njih ide konjica, iza konjice ostaju spaljena indijanska sela.
milos_secujski milos_secujski 20:45 21.01.2013

Re: Najbolji način

bocvena
Zanimljivo razmišljanje. Mislite da su Dereta i Biserko opasniji po naš svakodnevni život u Srbiji od Ivanovića?

Mene, brate, ovakvi likovi uistinu plaše. Ne sprda mi se s njima, ne polemiše mi se, mislim da bi svakog neistomišljenika ozbiljno fizički povredili.

Srbija koju priželjkuju će biti jako negostoljubivo mesto za imalo misleće.
A naša deca...najebala su sa ovakvim veroučiteljima i bibliotekarima.



Nije ustupanje rešenje. A ako se bude ćutalo, pa i odustajanje od vraćanja istom merom, Srbija će zaista biti mesto kakvo si opisala
juniorr juniorr 20:49 21.01.2013

osmeh

sonje biserko je degutantan.
degutantan. ko kučka poslednja.
i cela emisija - dakle svi gosti !!!! - bili grozni, nego ja po navici.
treba me ubiti.....
bocvena bocvena 20:51 21.01.2013

Re: Najbolji način

predatortz


Ko će da ga stavi pod kontrolu i kada? Ti i ja? Blogeri? Služba? Ustavni sud?

Moraš da mi prevedeš metaforu. Za koga igraju Sonja B. i Dereta? Ko će da nas spali? Albanci, Amerikanci? Opet teorija zavere?

Na toj liniji banalizovane polarizacije ti postaješ Ivanovićev istomišljenik. A Friju postaje simpatičan.

Mene moj stav ne čini istomišljenikom Sonje B. i Derete.

deset_slukom deset_slukom 20:54 21.01.2013

Re: Najbolji način

predatortz

Jesu. Ovaj Ivanović je budala koju je lako staviti pod kontrolu. Ovo dvoje su gadovi koji igraju za mnogo veća govna. Iza njih ide konjica, iza konjice ostaju spaljena indijanska sela.


Ovo prvo je, jednostavno, netačno.
Ovo ostalo, najiskrenije, ništa ne razumem. Budi asocijacije na kaubojske filmove, ali nikako ne mogu da povežem sa realnim svetom. Objasni jednostavnim rečima scenario koji ti se mota u glavi.

EDIT: Preteče me Bocvena sa istim dilemama, nisam ovde jedini nemaštoviti bloger.
predatortz predatortz 21:00 21.01.2013

Re: Najbolji način

Ko će da ga stavi pod kontrolu i kada? Ti i ja? Blogeri? Služba? Ustavni sud?


Zna se ko u svakoj državi, pa i našoj, određene grupe stavlja pod kontrolu kad se za to ukaže potreba. Veruj mi da je naša država itekako kadra da to učini.



Moraš da mi prevedeš metaforu. Za koga igraju Sonja B. i Dereta? Ko će da nas spali? Albanci, Amerikanci? Opet teorija zavere?



Ako ne vidiš praksu, nego teoriju zavere , onda ne vredi ni da ti na nju prstom pokazujem. Ko je zastupnik stava da je ok proterati Srbe, a druge nije? Ko zastupa stav da svi narodi na Balkanu imaju pravo na samoopredelenje, sem našeg naravno?

Na toj liniji banalizovane polarizacije ti postaješ Ivanovićev istomišljenik. A Friju postaje simpatičan.


Za Frija ne znam, ali meni ovi likovi nisu simpatični. Priznajem, velika je razlika između nesimpatija koje gajim ka njima, i gađenja koje osećam prema pomenutoj gospođi. No, kako ti reče, ta razlika u doživljaju aktera me ne čini istomišljenikom onih koje si mi ti, paušalno, prilepila...
juniorr juniorr 21:01 21.01.2013

Re: Najbolji način

nisam ovde jedini nemaštoviti bloger


ne treba tu mašta.
deset_slukom deset_slukom 21:06 21.01.2013

Re: Najbolji način

juniorr

ne treba tu mašta.

Danas je neki "dan zagonetanja"? A šta treba? Vidim da ti to imaš, a ja ne. Čisto mi krivo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:06 21.01.2013

Re: Najbolji način

Mene moj stav ne čini istomišljenikom Sonje B. i Derete.


To po tvom mišljenju :)

Zaista nije opasan taj Ivanović jer je očito da je dosta "skromnih intelektualnih kapaciteta".
To govori da ekstremna desnica u Srbiji slabi, da joj baš i ne cvetaju ruže.
Kad su ovakvog izabrali za vođu nije teško zamisliti kakvi su ostali.

A nekada je ekstremnu desnicu vodio Vojislav Šešelj kome ovaj ni do kolena nije.
Nekada je ekstremna desnica imala Dragoslava Bokana koji je takođe za ovoga pojam intelekta. Sad su spali na nekog anonimusa Ivanovića.

Ali Biserko i ostali ga prihvataju i uvažavaju, jer oni im trebaju. Kad nema boljeg daj i Ivanovića.
Kako bi inače pljuckali po Srbiji, a moraju, taki im pos'o.
deset_slukom deset_slukom 21:16 21.01.2013

Re: Najbolji način

hoochie coochie man

Zaista nije opasan taj Ivanović jer je očito da je dosta "skromnih intelektualnih kapaciteta".
To govori da ekstremna desnica u Srbiji slabi, da joj baš i ne cvetaju ruže.
Kad su ovakvog izabrali za vođu nije teško zamisliti kakvi su ostali.

Opasan je jer se frlja desničarskim "argumentima" na koje se raja pali. Kao da za to treba intelekt. Trebao bi da je on zaista vođa, kao što nije. Ekstremizam u Srbiji je nešto mnogo šire od "naših". I daleko od toga da on slabi.
juniorr juniorr 21:19 21.01.2013

Re: Najbolji način

Čisto mi krivo.


ma, kako da nije!





juniorr juniorr 21:20 21.01.2013

Re: Najbolji način

na koje se raja pali.


koja raja?
milos_secujski milos_secujski 21:24 21.01.2013

Re: Najbolji način

juniorr
na koje se raja pali.


koja raja?

lakoverna i besna
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 21.01.2013

Re: Najbolji način

na koje se raja pali.

lakoverna i besna

I gde se vidi, gde se očitava to paljenje raje?
predatortz predatortz 21:28 21.01.2013

Re: Najbolji način

hoochie coochie man
na koje se raja pali.

lakoverna i besna

I gde se vidi, gde se očitava to paljenje raje?


U E novinama i Dnevnom avazu
juniorr juniorr 21:29 21.01.2013

Re: Najbolji način







lakoverna i besna


da, ali mi smo sav bes potrošili, a lakovernih nema više.
trust me on that!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 21.01.2013

Re: Najbolji način

U E novinama i Dnevnom Avazu


Sram te bilo, ti Peru Lukovića proglašavaš lakovernom rajom :)
A pali se, nije da se ne pali.
juniorr juniorr 21:33 21.01.2013

Re: Najbolji način

Sram te bilo, ti Peru Lukovića proglašavaš lakovernom rajom :)


ako vidi ovo........


deset_slukom deset_slukom 21:34 21.01.2013

Re: Najbolji način

juniorr
na koje se raja pali.

koja raja?

Bez problema "sagledavaš" komplikovane metafore, a nemaš ideju koja je to raja? Moguće da se na sledećim izborima jasnije pokaže. Pogotovo ako se pojavi neki pametni.
juniorr juniorr 21:35 21.01.2013

Re: Najbolji način

A nekada je ekstremnu desnicu vodio Vojislav Šešelj kome ovaj ni do kolena nije.
Nekada je ekstremna desnica imala Dragoslava Bokana koji je takođe za ovoga pojam intelekta. Sad su spali na nekog anonimusa Ivanovića.


potpisujem.
predatortz predatortz 21:36 21.01.2013

Re: Najbolji način

juniorr
Sram te bilo, ti Peru Lukovića proglašavaš lakovernom rajom :)


ako vidi ovo........




Pa šta da mu radim kad suprotna mišljenja od objavljenih na njegovom portalu može da pročita samo na drugim portalima...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 21.01.2013

Re: Najbolji način

Moguće da se na sledećim izborima jasnije pokaže


Bar izbore nemoj pominjati jer to nikako ne ide u prilog tvojoj tezi da se raja pali na ekstremnu desnicu.
To su čak i Nikolić i Vučić skapirali pa skinuli bedž.
Vjerica Radeta (i još po neko) još nije skapirala, i još se pali.
milos_secujski milos_secujski 21:38 21.01.2013

Re: Najbolji način

juniorr



lakoverna i besna


da, ali mi smo sav bes potrošili, a lakovernih nema više.
trust me on that!

Sumanuta izjava...Da ne prete tri dana Biljani Srbljanović i da živim na pustom ostrvu, pa da i poverujem
juniorr juniorr 21:42 21.01.2013

Re: Najbolji način

Pogotovo ako se pojavi neki pametni.


jedno jeste zanimljivo, pa i opasno, ako se i kada se vrati vojvoda.


juniorr juniorr 21:44 21.01.2013

Re: Najbolji način

Da ne prete tri dana Biljani Srbljanović


šta, pokvarila joj se frizura?
aj, bye..........
juniorr juniorr 21:47 21.01.2013

Re: Najbolji način

Pa šta da mu radim kad suprotna mišljenja od objavljenih na njegovom portalu može da pročita samo na drugim portalima...


što jest, jest

bocvena bocvena 21:49 21.01.2013

Re: Najbolji način

To po tvom mišljenju :)


Zbog ovoga nikad i ne komentarišem političke blogove jer je tu - il' si s nama il' si protiv nas. Pa sad zavisi koji su naši. Nema tu mnogo odstupanja od busija zauzetih još 90-ih.

Skoro sam potpuno apolitična, zauzimanje strana me ne zanima. Reagujem samo kad mislim da je nešto opasno po budućnost moje dece. A ovakvi Ivanovići, baš zbog ograničenog intelektualnog kapaciteta, su najopasniji.



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 21.01.2013

Re: Najbolji način

Zbog ovoga nikad i ne komentarišem političke blogove jer je tu - il' si s nama il' si protiv nas. Pa sad zavisi koji su naši. Nema tu mnogo odstupanja od busija zauzetih još 90-ih


Tako je samo na prvi pogled
Ima tu mnogo nijansi samo se treba udubiti :)

Ne svrstava tebe ono što si napisala u istomišljenike Sonje Biserko ni po mom mišljenju, samo mi bilo simpatično kad Predatora ti razvrstavaš u grupe a sebe - opet ti.
Ili pusti da svak sebe svrsta ili dopusti da i tebe drugi svrstavaju.
Ma zakomplikovah, nije to ni važno.
A da ovo ne shvatiš kao napad na tebe mi jeste važno.
bocvena bocvena 22:03 21.01.2013

Re: Najbolji način

Razumela. Svrstavajte, deco (badžite deco:), samo mi biblioteke ne dirajte!

predatortz predatortz 22:09 21.01.2013

Re: Najbolji način


Razumela. Svrstavajte, deco (badžite deco:), samo mi biblioteke ne dirajte!


Bez brige.Najbolje ribe, ionako, tamo ne zalaze.
dragan7557 dragan7557 22:21 21.01.2013

Re: Najbolji način

predatorz:
Zna se ko u svakoj državi, pa i našoj, određene grupe stavlja pod kontrolu kad se za to ukaže potreba.

Jašta more, a i gornje i donje:
Veruj mi da je naša država itekako kadra da to učini.

je, I presume, na delu pokazano devedesetih?


I da, šta fali teorijama zavere?

cerski
milos_secujski milos_secujski 22:26 21.01.2013

Re: Najbolji način

I da, šta fali teorijama zavere?


Ništa, super su za krimi romane

Ski
bocvena bocvena 22:26 21.01.2013

Re: Najbolji način

Bez brige.Najbolje ribe, ionako, tamo ne zalaze.


možda u tvojoj školi:)
dragan7557 dragan7557 22:33 21.01.2013

Re: Najbolji način

milos_secujski
I da, šta fali teorijama zavere?


Ništa, super su za krimi romane

Ski

Tako je mislio i Cezar, A. Linkoln, A. Obrenović i sijaset drugih sa kojima se posle, dok su se oni izležavali u grobu, bavili istoričari.



cerski
mikimedic mikimedic 22:34 21.01.2013

Re: Najbolji način

koja raja?

lakoverna i besna


ja ovde samo tebe vidim kao pripadnika te raje. koja ce da poveruje u ono sto ivanovic prica u nekakvoj emisiji i da posle to plasira okolo.
mikimedic mikimedic 22:38 21.01.2013

Re: Najbolji način

gde se vidi, gde se očitava to paljenje raje?



evo ovde:

Ono što mladi Šešelj nije znao, ili se pravio da ne zna, a to je da stranke međusobno sarađuju. Najskoriji primer je Tadićev odlazak u Hanover i podrška tamošnjim liderima SPD-a na izborima. Na kraju krajeva i on sam je izjavljivao i hvalio se da su Ruski i Srpski „Njihovi“ potpisivali neke ugovore. Međutim, isto tako je prećutao, ili mu je to sasvim normalno, da članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju, za sada, „samo“ zastrašivanjem – paleći zastave, preteći i kamenujući prostorije organizacija sa kojim ne dele mišljenje


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 21.01.2013

Re: Najbolji način

gde se vidi, gde se očitava to paljenje raje?

evo ovde:

A pa nije to raja.
Raja je ona masa neprosvećenih koja veruje Ivanoviću.
U jbt, pa i domaćin bloga mu veruje!

Zaebano.
freehand freehand 22:46 21.01.2013

Re: Najbolji način

Zanimljivo razmišljanje. Mislite da su Dereta i Biserko opasniji po naš svakodnevni život u Srbiji od Ivanovića?

Mene, brate, ovakvi likovi uistinu plaše. Ne sprda mi se s njima, ne polemiše mi se, mislim da bi svakog neistomišljenika ozbiljno fizički povredili.

Ako nisam bio jasan: u prvih deset rečenica Dereta pravi najmanje tri teške materijalne greške. Što je u takvoj emisiji dar od Boga za oponente, da ga više niko ni u čemu ne shvati ozbiljno. A ja od toga dobijem tešku džigoriju.
Sonja Biserko u svojoj sfinga-pozi je poslednja osoba koju bih ja, da sam Olja Bećković, pozvao. Jer odijum koji izaziva (opravdan, najčešće i u najvećoj meri) je toliki da praktično u toj diskusiji ona pravi ravnotežu. A kad na populstičke fore ove dvojice krene sa svojim poznatim ciničnim osmehom da propituje za Slobu - ja gasim teve.
Jer mi dođe da puknem, a to nije dobro ni za mene, ni za moju porodicu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana