Astronomija| Gost autor

par riječi za šankom ...

docsumann RSS / 11.01.2013. u 15:03
...
- Ljudi se zapravo dijele na vjernike i agnostike. S tim da ovi vjernici ili vjeruju u boga (teisti), ili u spontano  samoorganizovanje materije (ateisti).
- Da, a i jedni i drugi se bore  za naklonost agnostika.
- Misliš, jedni u smislu - ma, ni vi ustvari ne mislite da bog zaista postoji, a drugi - i vi osjećate da TU ima nešto više ...
- Pa da.
- Da ...
 

 u pozadini se čula muzika ...

 



Tagovi



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bocvena bocvena 18:19 12.01.2013

Re: terminologija

još da dodam da agnostika ima više tipova - jaki, slabi, apatični ... no, nije ni bitno.


Mislim da sam ja apatični agnostik sa jakom odbojnošću prema organizovanoj religiji koji manje više poštuje svih 10 božjih zapovesti:)

I slušam Sonic Youth. Može mi se.

docsumann docsumann 18:28 12.01.2013

Re: terminologija

bocvena
još da dodam da agnostika ima više tipova - jaki, slabi, apatični ... no, nije ni bitno.


Mislim da sam ja apatični agnostik sa jakom odbojnošću prema organizovanoj religiji koji manje više poštuje svih 10 božjih zapovesti:)

I slušam Sonic Youth. Može mi se.



ja bih da sam jaki

i otkidam na ovog hrišćanina - 16hp
dragan7557 dragan7557 18:34 12.01.2013

Re: terminologija

zemljanin:
Ideja da je nemogućnost dokazivanja - potvrda "nečeg", je paradoks sam po sebi.

Paradoks(u Filosofiji) je konflikt između logike i intuicije, dakle uprošćeno rečeno između našeg naslućivanja i očekivanja, i sam po sebi ne zahteva rešenje, jer konfliksne situacije postoje u svom prirodnom obliku na svakom koraku i mnogo ih je više nego nekonfliktnih.

Ovako viđen paradoks ne zahteva nikakvo rešenje a samo rešenje nije ničemu uslov. Ako se tom i takvom konfliktu postavi bilo koji uslov paradoks prestaj da postoji i daje jednostran, očekivan ili neočekivan rezultat, na koji rezultat u najvećem broju slučajeva ne možemo voljno da utičemo.

Dakle paradoks nastaje našim htenjem za izjednačenjem logike i intuicije kada između njih dođe do konflikta.

Nepotrebno je reći da paradoks nesmetano postoji sve do momenta kada se ljudi umešaju u njega.
Takvi paradoksi nas uvode u religije, misticizam, metafiziku i sl. oblasti.

Ovo je vrlo spekulativno rečeno!

Paradoksi nas ne uvode apsolutno ni u čega, naš zahtev za rešenjem paradoksa nalaže akciju i zahteva jednakost između logike i intuicije, a sam pradoks ostaje u svom pređašnjem indiferentnom stanju u odnosu na našu volju i svest, drugim rečima paradoks postaje paradoks našom voljom i svešću, prema kojoj volji i svesti se paradoks ponaša apsolutno indiferentno.

I skoro da zaboravim! Alo šank, jednu mineralnu molim!

cerski
bocvena bocvena 18:36 12.01.2013

Re: terminologija

samo ti vežbaj i bit ćeš jak:)

EDIT: ovo je za doka, dragan c. je već jak.
drzura drzura 18:50 12.01.2013

Re: terminologija

Nekako slutim da je on sad sidraš, kraj Drzure za šankom


skoro pa tačno ! uvedoše nam sad ovaj zakon o saobraćaju ne smiješ alkohol ni pomirisati ako voziš inače biva jako čupavo . Visoke kazne a nas prave ljubitelje kapljice čeka i zatvor
dragan7557 dragan7557 18:56 12.01.2013

Re: terminologija

drzura:
Visoke kazne a nas prave ljubitelje kapljice čeka i zatvor

Dobro je, samo ako nije manje od deset godina po promilu!

cerski
drzura drzura 20:13 12.01.2013

Re: terminologija

Dobro je, samo ako nije manje od deset godina po promilu!


preko 0,5 uzimaju vozačku kazna je 600 - 2000 eura ili ćuza , a promil ili više zatvor odmah + kazna i vozačka

ps. mislim da se pominje nešto oko dvije godine
sokodbuba sokodbuba 21:06 12.01.2013

Re: terminologija


Higsov bozon je uvek bio samo model koji je zbog teorijske dokazivosti prihvaćen kao teorijski model ... tek kada praktičnim eksperimentom dokažemo teoriju možemo govoriti o potvrđenosti teorijskog modela ...


Not Christian or Jew or Muslim, not Hindu
Buddhist, sufi, or zen. Not any religion

or cultural system. I am not from the East
or the West, not out of the ocean or up

from the ground, not natural or ethereal, not
composed of elements at all. I do not exist,

am not an entity in this world or in the next,
did not descend from Adam and Eve or any

origin story. My place is placeless, a trace
of the traceless. Neither body or soul.

I belong to the beloved, have seen the two
worlds as one and that one call to and know,

first, last, outer, inner, only that
breath breathing human being.


-- Jelaluddin Rumi
4krofnica 4krofnica 21:10 12.01.2013

Re: terminologija


I slušam Sonic Youth. Može mi se


tičerka, obrati pažnju na lyrics te pesme, na njih (od-reči-do-reči) sam dobila peticu na pismenom iz ingliša u srednjoj:)) nemam pojma šta se motalo profanki po glavi tada, mora da je dobro porazmislila o svemu, uskoro je otišla iz škole.


♫Dark Stuff♫
dragan7557 dragan7557 00:13 13.01.2013

Re: terminologija

drzura:
ps. mislim da se pominje nešto oko dvije godine

Skromno tako reći ništavno!

cerski
nsarski nsarski 00:19 13.01.2013

Re: terminologija

Skromno tako reći ništavno!

Slazem se! Tu bez cvrste ruke nema napretka. Probao onaj lopatom, ali bezuspesno - pacijent umro. Nama treba jedan Sibir pa da se narod dovede u red.
dragan7557 dragan7557 11:44 13.01.2013

Re: terminologija

nsarski
Skromno tako reći ništavno!

Slazem se! Tu bez cvrste ruke nema napretka.

Bojim se da si u pravu, bez čvrste ruke zbilja nema napretka.

Eto recimo Kreator nije posvetio dovoljno pažnje kreaciji, i vidi šta se dešava, izludela kreacija više ne veruje u samog Kreatora. Moj Nenade ako ovce pustiš da same odlučuju onda je jebo ćar vajdu.

Uobraze da im trebaju "slobode" i demokratija" da je svaki dan sve više sloboda, a ovamo će Veliki Brat uskoro i u spavaću sobu da im instalira kamere kako bi snimao da u snu možda ne kuju Zaveru protiv Sistema.

Veliki brat ubedi krdo da je divno umesto novcem plaćati Karticama, i prati preko RFID čipova svo kretanje ovaca, a one veruju da je to za njihovo dobro, nemajući pojma da se prati svaki njihov pokret.

Veliki Brat da mogućnost mobilne komunikacije, prisluškuje ko koga 'oće, a Veliki Brat sve njih, prati se kretanje a i blejanje od antene do antene svake ovce, a tek kad neka crna ovca provali da je i ona prisluškivana digne se dvodnevna prašina.

A onda se Veliki Brat seti da treba sve liberalizovati, naročito svojinu o kojoj piše recimo i njanja_de mancini o Aronu Švarcu, onda sistem i Veliki brat postanu sole vlasnici svega postojećeg a ovce uglas viču sad smo slobodne, živela demokratija.

I tako mogu u nedogled, ako bi počeo od tvoje tvrdnje od pre nekoliko godina da je novac potreban jer ti neznaš/nećeš da cepaš drva, pa si spreman da platiš da to drugi uradi, a što ti istače kao slobodu!?
Probao onaj lopatom, ali bezuspesno - pacijent umro.

Ako misliš na Ničea onda je u pitanju čekić a ne lopata?
Nama treba jedan Sibir pa da se narod dovede u red.

Sibir?! Pa svuda oko nas je Sibirska hladnoća u kojoj ljudi umiru od gladi i žeđi a sistem opstaje, opstaje hraneći se ljudima i tako vas celu žvrljanu Istoriju. Ovoj čemernoj sibirskoj hladnoći gorivo su živi ljudi poput mene, tebe i ostalih.

7 milijardi umnih bića(njihova umišljenost u koju najozbiljnije sumnjam) služi sumanutom sistemu umesto svojoj dobrobiti, služi Paklu umesto da živi u Raju?! Imaš li ti uopšte predstavu koliki je umni potencijal 7 milijardi umova?

I šta tih 7 milijardi umova čini sa svojim umovima, najvećim darom koji im Kreator podari? Plaćkaju jedan drugog za sve što su umislili da ima bilo kakvu vrednost, a kad se nadju na vetrometini protesta protiv idiotskog stanja, u koje gad od sistema uvalio sam taj um, onda zgrabe drogu(alkohol svrstavam u droge) rokne dozu u um i parališe ga, zgazi neki drugi um ili više njih(od viška ne boli glava) ili osakati druga i svoje vlastito telo?!

Naravno da je Sibir svuda oko nas niko ne primećuje a ređi što se pobune, kao Aron Švarc njih maknu da ne remete pastoralu koju si mi u jednom blogu nabio na nos!

cerski

p.s. kad Mona Lisa, u svojoj sumanutosti umisli, da je samu sebe naslikala i da je Luvr njen kraljevski dvorac a ona kraljica, tu Kreatoru više nema mesta.

A kad Mona Lisi neki sumanuti ludak prišapne, a ona umisli, da je njen Kreator neka random majmunčina onda ...

I nema niko bre da kaže Mona Lisi da je izrazito ružna spodoba, da neki smatraju da je muško, ili da je njen Kreator kreirao ružnog gada.

Napisah na prethodnoj strani bloga uzvik Jaldabaoth-a, kad je video svoju kreaciju(Adama od blata): "ja sam Bog," na čega luda koja ga je stvorila Sophia, nažalost Božija emanacija, hladno i mirno, odvrati: "ne bulazni Savaote"!
nsarski nsarski 12:45 13.01.2013

Lopata, Nice i lepota Mona Lize

Eh, cerski, gde ti ode. Ja sam malo ironisao tvoj stav da su kazne za ljude koji voze pod dejstvom alkohola previse blage - treba ih kazniti primereno pestupu, naravno, ali ne treba im bas glavu odseci, tj., cini mi se da drakonski zakoni nisu mnogo efikasni u prevenciji prekrsaja i kriminala.
Sto se lopate tice - onaj pop je lecio narkomane lopatom, pa je jednog ubio. Nice s tim nema veze.
A Mona Liza je poznata po svom zagonetnom osmehu, ali ima i onih koji smatraju da je veoma lepa. Stvar ukusa, a ja znam da je tvoj poseban.

Sibir? Tamo je Staljin, a i mnogi pre njega i posle njega, eliminisao prestupnike i "prestupnike". Zato sam ga pomenuo.
dragan7557 dragan7557 15:03 13.01.2013

Re: Lopata, Nice i lepota Mona Lize

nsarski:
A Mona Liza je poznata po svom zagonetnom osmehu


Da ti pravo velim posle nekoliko minuta posmatranja, spomenutog gada u samom Luvru, ja sam video da je zrikava bre, ništa zagonetno.


Sibir? Tamo je Staljin, a i mnogi pre njega i posle njega, eliminisao prestupnike i "prestupnike".

Ah baćuška Car je nogo pre genosse Staljina otkrio blagodeti Sibira koje spominješ.

A za onog ludaka što ječio lopatom, kao i sve predhodno, i on je samo rodukt sistema.

Ja sam malo ironisao tvoj stav da su kazne za ljude koji voze pod dejstvom alkohola previse blage - treba ih kazniti primereno pestupu,

Prvo ih treba naučiti sve o posledicama zlupotrebe alkohola a onda drakonskije od samog Drakona kažnjavati.

cerski
nsarski nsarski 16:23 13.01.2013

Re: Lopata, Nice i lepota Mona Lize

Da ti pravo velim posle nekoliko minuta posmatranja, spomenutog gada u samom Luvru, ja sam video da je zrikava bre, ništa zagonetno.


Ti, cini se, imas nesto licno protiv nje. Mislim, taj recnik i ostalo...
Zrikava?

dragan7557 dragan7557 18:38 13.01.2013

Re: Lopata, Nice i lepota Mona Lize

nsarski:
Ti, cini se, imas nesto licno protiv nje.

Ma jok bre čoveče, jednostavno obična glupava sličurina u kojoj nema nićeg bre zagonetnog, ,mlad momčić ili dama gleda nako ustranu, deluje zrikavo i to je to. Totalno neimpresivno u samom Luvru koji obiluje slikama daleko impresivnijim.

Ono da ti velim i van Gogh-a je ne smatram nečim, o Pikasu imam još gore mišljenje a najgore o Miliću od Mačve koga sam i lično znao.

Eto recimo Karavađo me impresionira, dok drugog Mikelanđela ne fermam baš naročito iz čisto Sikstinsko kapelnih razloga. Smeta mi naivitet u vezi sa Bogom i čovekom.

I mogao bih tako dalje ali nije ovo blog o slikarstvu.

cerski

jasnaz jasnaz 18:40 13.01.2013

: Lopata, Niчe i lepota Mona Lize

docsumann docsumann 19:06 13.01.2013

Re: Lopata, Nice i lepota Mona Lize

I mogao bih tako dalje ali nije ovo blog o slikarstvu.


da znaš da si mi dao ideju za neki naredni blog - Mona Liza i ono iza.

samo da te pitam - ako muzičke novotarije nazivaš moderna dernjanja kako opisuješ moderno slikarstvo ?

dragan7557 dragan7557 20:25 13.01.2013

Re: Lopata, Nice i lepota Mona Lize

docsumann
Re: Lopata, Nice i lepota Mona Lize

I mogao bih tako dalje ali nije ovo blog o slikarstvu.



da znaš da si mi dao ideju za neki naredni blog - Mona Liza i ono iza.

Drago mi je da sam te inspirisao! Inače sad sam pogledao Brkove i Zmaja što ih je turio drzura kod Braćele, naročito mi je prihvatljivo "Kapetan Leshi i Tolerancija."

ako muzičke novotarije nazivaš moderna dernjanja kako opisuješ moderno slikarstvo ?

O tome ćemo na Mona Liza i ono iza.

cerski
dragan7557 dragan7557 20:27 13.01.2013

Re: : Lopata, Niчe i lepota Mona Lize

jasnaz

Ovo je Nenadu mnogo konkretnije.

cerski
zibr zibr 03:23 14.01.2013

Re: terminologija

docsumann


znači mogućnosti su sledeće:

a) ovaj svijet, kosmos, multiverzum, šta god, je posljedica božanskog dejstva, nebitno šta to božanstvo predstavlja (avramovski bog, panteistički bog, logos, štagod)

b) on je posljedica emanacije samih elemantarnih energetskih objekata od kojih je izgrađem.

c) nemam pojma

ok, ima još nekih hibridnih opcija, ali da ne komplikujemo

Recimo d) uopste me ne zanima?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:03 15.01.2013

Re: terminologija

Могућност д) коју предлажеш се, обично, наслања на могућност ц). Размислио си (а ко није), схватио да не знаш, а и да нећеш сазнати, и то је то, даље те не занима. Сасвим у реду.
mirelarado mirelarado 22:19 15.01.2013

Re: Lopata, Nice i lepota Mona Lize

Da ti pravo velim posle nekoliko minuta posmatranja, spomenutog gada u samom Luvru, ja sam video da je zrikava bre, ništa zagonetno.


Е, Церски, да си мало пружио корачину, то јест прошетао испред даме (или испред неког другог Леонардовог портрета), можда би уочио да те прати погледом...

Мислим, ако је толико не подносиш, да мораш да је вређаш, онда бар кажи шпијунчина...


stefan.hauzer stefan.hauzer 19:49 11.01.2013

.

petak je.
večeras ideš u mrak,veruješ *u sreću:)
docsumann docsumann 20:02 11.01.2013

Re: .

strašan bend

ipak noćas ostajem kod kuće, u bunkeru, kao pravi usamljeni mačevalac



stefan.hauzer stefan.hauzer 14:22 12.01.2013

...

uh...tako nikad nećeš pronaći *blind mary:)))


veruj mi
docsumann docsumann 14:36 12.01.2013

Re: ...

uh...tako nikad nećeš pronaći *blind mary:)))


ne smeta mi, ionako sam sad u nekoj introspektivnoj fazi
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:38 12.01.2013

Re: ...

introspektivnoj fazi


*sjajne faze:)
kick68 kick68 00:06 12.01.2013

par riječi za šankom



- I can't stand people, I hate them.
- Oh yeah?
- Do you hate them?
- No, but I seem to feel better when they're not around.

Nije o religiji, ali je interesantno:)
dragoljub92 dragoljub92 10:14 12.01.2013

Re: par riječi za šankom

- No, but I seem to feel better when they're not around.

stari dobri B.
docsumann docsumann 14:37 12.01.2013

Re: par riječi za šankom

Nije o religiji, ali je interesantno:)


baš sam danas ostavio jedan njegov stih kod Vojislava.

blue92 blue92 10:37 12.01.2013

na livadi čas o Bogu



"On je Jedinstven i toliko je savršen da ne sliči nijednoj postojećoj stvari i ni jednoj nepostojećoj stvari; ne možeš ga opisati koristeći ljudski um, kao da je on neko ko se razbesni što si ti rdjav ili ko se iz dobrote brine za tebe, neko ko ima usta, uši, lice, krila, ili neko ko je duh, otac ili sin, čak ni samom sebi.
..
Za Jedinstvenog ne možeš da tvrdiš da postoji ili ne postoji, On obuhvata sve ali nije ništa: možeš da ga imenuješ samo kroz nesličnost, jer je besmisleno da ga zoveš Dobrota, Lepota, Mudrost, Ljubaznost, Moć, Pravda, jer šta god da ti kažeš o njemu, on to nikada neće izražavati.
..
On nije telo, on nema izgled, nema oblik, nema količinu, osobine, težinu ili lakoću, ne vidi, ne čuje, ne poznaje nered i poremećaj, nije duša, um, uobrazilja, mišljenje, misao, reč, broj, red, veličina, nije jednakost a nije ni nejednakost, nije vreme i nije večnost, on je volja bez cilja; pokušaj da sxvatiš, On je svetiljka bez plamena, plamen bez vatre, vatra bez toplote, tamno svetlo, nemi odjek, slepi blesak, blistava izmaglica, zrak svoje tame, krug koji se širi skupljajući se u sopstvenom središtu, samotna višestrukost, on je... on je...

On je prostor koga nema, u kome smo ti i ja ista stvar, kao danas u ovo vreme koje ne teče."






Baudolino - Umberto Eko

/Baudolino i Hipatija naslonjeni na "šank"=ljubav, razgovaraju o.../
expolicajac expolicajac 11:25 12.01.2013

100

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:30 12.01.2013

Re: 100


BOG U MENI

Moj stari je od svoga starog
A njegov stari opet od svoga
Slušao jedan drevni nalog
U DECI TREBA UBITI BOGA

Taj nalog grozan al tanjušan
Moj stari nije hteo da šalje
Tako je ispao neposlušan
Pa Bog u meni živi i dalje


LJUBIVOJE RŠUMOVIĆ
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:29 12.01.2013

Re: 100

docsumann
dusanovaiivanovamama

drzura


bog u meni, a đavo u ženi


Djavo - muski rod...

Patak Danilo na Skadarskom jezeru:

drzura drzura 20:16 12.01.2013

ivo andrić

kaže đavola u ženi treba ubiti teškim radom ili rađanjem a ako ne ide nikako onda treba ubiti ženu !

ps .
da se odmah ogradim nemam nikakvo potvrdno ili odrično mišljenje spram ove izjave ( da kažem da sam agnostik u ovom slučaju ) čisto mi pade na pamet
docsumann docsumann 20:24 12.01.2013

Re: ivo andrić

dusanovaiivanovamama

drzura


bog u meni, a đavo u ženi
drzura drzura 20:44 12.01.2013

Re: ivo andrić

bog u meni, a đavo u ženi

bar ti znaš da bih volio da je obrnuto

e bravo sad sam pročitao o ovom liku , legenda ( možda bjavascript:;aš i nema veze sa temom bloga osim što je ateista )
[url=http://www.e-novine.com/svet/svet-licnosti/77364-Najsiromaniji-predsjednik-svijetu.html][/url]
docsumann docsumann 20:56 12.01.2013

Re: ivo andrić

e bravo sad sam pročitao o ovom liku , legenda ( možda bjavascript:;aš i nema veze sa temom bloga osim što je ateista )


Najsiromašniji predsjednik na svijetu



niccolo niccolo 21:49 12.01.2013

Re: ivo andrić

docsumann
dusanovaiivanovamama

drzura


bog u meni, a đavo u ženi

Sad me podseti na onu priču iz Dekamerona kada isposnik i mislimanka koja je prihvatila hrišćanstvo "uteruju đavola u pećinu"...
drzura drzura 20:48 12.01.2013

jbemti JAVASKRIPT !!!

drzura drzura 20:59 12.01.2013

IPAK TREBA VJEROVATI

docsumann docsumann 21:08 12.01.2013

Re: IPAK TREBA VJEROVATI

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:19 13.01.2013

Re: IPAK TREBA VJEROVATI

anfieldroad anfieldroad 04:39 13.01.2013

korak nazad

delfini nisu vernici ni agnostici. oni zive znajuci"objektivno". ne traze pitanja ni odgovore,verovatno sustinski nepotrebne. na svom nivou razvoja, zakinut donekle u fizickom smislu,covek, jak u radoznalosti trazi odgovore. stalno pronalazeci odgovore i postavljajuci pitanja dolazi do filozofije i nauke, kao i vere i sumnje. stvarajuci paradokse i "objektivne-subjektivne istine" zadovoljava svoje neutoljive potrebe koje mu pruzaju iluziju da resava pitanja sustine svega.iako korak nazad u ovoj diskusiji,mozda moze da objasni razlog zasto se ona uopste vodi.ili,kad smo vec za sankom samo potvrdjuju da dobra domaca sljiva nema dostojnog rivala!
jasnaz jasnaz 18:42 13.01.2013

.)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana