Filozofija| Muzika

Šta se to tamo peva?

Nebojsa Krstic RSS / 24.12.2012. u 15:41

Gledao sam prethodnih nekoliko subota «Prvi glas Srbije» na TV, pa imam neke utiske koje bih podelio s vama.

Meni je ta emisija zanimljiva, sad kad razmislim, najviše zato što postoji stalni dualizam između simpatičnih pevača amatera i nesimpatičnog žirija sastavljenog od dvoje pevača profesionalaca i jednog kompozitora.

E sad, to što su pevači takmičari meni simpatični, a žiri nije, stvar je ličnog afiniteta. Verovatno i načina na koji ja procenjujem TV lica i sasvim je moguće da se mnogi ne bi složili s mojom ocenom.  Ali drugo sam nešto hteo.

Tokom emisije, skoro u svakom nastavku, dolazi se do momenta kada neki od takmičara otpeva pesmu koja štrči u odnosu na većinu ostalih.

Većina ostalih je nešto iz sveta aktuelne zabavne muzike, domaće ili strane. Ono što najviše štrči jesu narodnjaci, u dva slučaja Cecine pesme.

I kad god se desi taj momenat, nastupa zgražavanje žirija izborom numere.

Tačkmičari ne izvode ono što je po njihovom ćeifu, već ono što im odredi organizator šou programa, a žiri, znajući to, nastavlja da negoduje.

Neko mi je na tviteru napisao kako oni to rade jer ne žele da se promoviše turbo-folk kultura.

Tu je, dakle, ako je verovati mom sagovorniku, reč o filozofskoj i vrednosnoj orijentaciji. Po njoj je turbo-folk koji reprezentuje Ceca loš, a turbo-pop koji predstavlja Rijana - dobar.

E sad, kad bi me, dete neko, recimo, pitalo da mu objasnim zašto je prvo loše, a drugo dobro, bio bih u problemu.

Zato što jedno predstavlja treš kulturu i propagira kič, a drugo ne? Šio mi ga Đura.

Zato što je turbo-folk podilazi niskim strastima i neukusu, a turbo pop je zabava za sofisticirane i pametne? Ih!

Zato što se uz narodnjake dižu ruke na splavovima i devojke igraju po stolovima, a uz zabavnjake se vode metafizičke debate? Cvrc!

Zato što je turbo-folk ideologija nuvo riša i polu-sveta, nastao kao nus produkt politike nasilja, šovinizma i primitivizma? Hm, pa i turbo-pop je nastao na istoj vrednosnoj platformi, ispilio se iz istog jajeta.

Oba ta «muzička pravca» nastala su na afirmaciji sveta, odnosno sistema u kome živimo. Među njima nema suštinske razlike, osim što je turbo-folk u zabavnom smislu, zabavniji.

Tako da, okreni obrni, odbacujem priču o «vrednostima» i vraćam se na simpatične i nesimpatične.

S tim da su mi članovi žirija postali u međuvremenu simpatični kad su, potaknuti činjenicom da su neki dobri pevači ispali iz takmičenja zbog lošeg glasanja gledalaca, zavapili:»To je nepravda!»

E da! Tako vam je to u demokratiji. Ne pobedi uvek bolji.

 

 



Komentari (344)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 21:39 24.12.2012

Re: Pa, da

Da, to kažem. mada, i nisam to napisao toliko zamumuljeno da bi mi trebao prevod. Nego mrzi ljude da čitaju bilo šta osim svog mišljenja.

Nije tačno! Nego se čovek mora kvalifikovati da bi ga čitali i pridali neku važnost njegovom mišljenju. Recimo, ja obavezno pročitam ono što Brajović napiše. Od prve do poslednje reči. Ili, recimo, da Predrag Marković nešto ovde piše, to bih sigurno pročitao. Mislim, nije dovoljno da čovek samo piše da bi ga čitali.
j.bre j.bre 21:49 24.12.2012

Re: Pa, da

Predrag Brajovic
НАШ НАЈГЛЕДАНИЈИ СПОТ НА YOUTUBE ПРЕГЛЕДАЧУ

ne mogu da se uzivim u skladbu, onaj klavijaturista ne prestaje da ometa!
tsunade tsunade 22:43 24.12.2012

Re: Pa, da

Ali, zadržimo na pop kulturi koja nam je pri ruci, uzmi npr. primer ovde opšte prihvaćene grupe EKV. Da li je, pitam se, životni stil skoro svih članova te gtupe socijalno prihvatljiv i da li on pretstavlja pozitivan primer za decu? Ako je odgovor negativan, da li to treba da utiče na našu predstavu o njihovoj umetnosti?


to je zanimljivo pitanje. mozda zvuči blasfemično, ali ja ne mogu da slušam EKV bez osećaja mučnine, kao da mi neka čelična šaka steže srce. to upravo zbog načina njihovog života iz kojeg je izvirala njihova umetnost. tako da ih slabo slušam. i nisam razvila naviku prenošenja njihove umetnosti s kolena na koleno.

u slučaju leni rifenštal, koja je politički nepodobna, nemam problem da joj priznam umetničke kvalitete iako se sa političkim kontekstom i angažmanom malo je reći ne slažem. nju sam, začudo u stanju da gledam apsolutno racionalnim očima.

što se pak tvoje teme tiče. ja to sve ignorišem. istinski me ne interesuje i uspevam da ne znam ni ko su ovi u žiriju ni ko peva ni kako ni zašto.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:47 24.12.2012

Re: Pa, da

što se pak tvoje teme tiče. ja to sve ignorišem. istinski me ne interesuje i uspevam da ne znam ni ko su ovi u žiriju ni ko peva ni kako ni zašto.

Same here, sreća da može da se komentariše i bez toga
antioksidant antioksidant 22:49 24.12.2012

Re: Pa, da

sreća da može da se komentariše i bez toga

hoćeš još jedan link?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:51 24.12.2012

Re: Pa, da

hoćeš još jedan link?

Pa šta sam sad uradila?
niccolo niccolo 22:54 24.12.2012

Re: Pa, da

rasplakao si dobrosavljevićku!
antioksidant antioksidant 23:00 24.12.2012

Re: Pa, da

dobrosavljevic_m
hoćeš još jedan link?

Pa šta sam sad uradila?


obožavam te
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:01 24.12.2012

Re: Pa, da

Rihanna bi pre bila neka, šta znam - pokoj joj duši - Ksenija Pajčin, ili tako nešto.

Anabela Đogani.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:04 24.12.2012

Re: Pa, da

antioksidant
dobrosavljevic_m
hoćeš još jedan link?

Pa šta sam sad uradila?

obožavam te

Uzvraćam obožavanjem.
maksa83 maksa83 23:10 24.12.2012

Re: Pa, da

Anabela Đogani.

E, ne može, Anabela Đogani je Jeniffer Lopez.

A Boban Rajović je Pitbull. :))))))))))))))
niccolo niccolo 23:16 24.12.2012

Re: Pa, da

Zar nije Boban Rajović već pustio kašiku u međuvremenu, jasno se sećam nekog bloga od pre jedno dve-tri godine kada smo spominjali da neće još dugo?
maksa83 maksa83 23:17 24.12.2012

Re: Pa, da

Zar nije Boban Rajović već pustio kašiku u međuvremenu, jasno se sećam nekog bloga od pre jedno dve-tri godine kada smo spominjali da neće još dugo?

Neeee, živ Boban i zdrav. To si ti možda uvezao pošto je tad bio Kosač.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:19 24.12.2012

Re: Pa, da

u slučaju leni rifenštal, koja je politički nepodobna,

Da, ona je značajno učestvovala u stvaranju mita Trećeg rajha...i zato je dobar primer.

Mogli bi da se prisetimo još nekih imena koja funkcionišu na istom principu: Volt Vitmen recimo..pa L.F. Selin, Andre Žid, Kurcio Malaparte...Dragiša Vasić...Miloš Crnjanski...
niccolo niccolo 23:25 24.12.2012

Re: Pa, da

maksa83
Zar nije Boban Rajović već pustio kašiku u međuvremenu, jasno se sećam nekog bloga od pre jedno dve-tri godine kada smo spominjali da neće još dugo?

Neeee, živ Boban i zdrav. To si ti možda uvezao pošto je tad bio Kosač.

Molim vas kolega...

http://blog.b92.net/text/10537/Sve%20moje%20maturske%20večeri.../?start=200&page=2#k606436
j.bre j.bre 23:31 24.12.2012

Re: Pa, da

niki, tebi bas ide kopanje u poslednje vreme :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:35 24.12.2012

Re: Pa, da

docsumann
ako je ovo folk onda sam ja narkoman

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:44 24.12.2012

Re: Pa, da

E, ne može, Anabela Đogani je Jeniffer Lopez.

ne-ne. sladža đogani je JL.

A Boban Rajović je Pitbull. :))))))))))))))

juniorr juniorr 23:59 24.12.2012

Re: Pa, da

Nebojsa Krstic
23:19 24.12.2012 / *novo
Re: Pa, da
u slučaju leni rifenštal, koja je politički nepodobna,

Da, ona je značajno učestvovala u stvaranju mita Trećeg rajha...i zato je dobar primer.

Mogli bi da se prisetimo još nekih imena koja funkcionišu na istom principu: Volt Vitmen recimo..pa L.F. Selin, Andre Žid, Kurcio Malaparte...Dragiša Vasić...Miloš Crnjanski...


..Knut Hamsun..
antioksidant antioksidant 00:00 25.12.2012

Re: Pa, da

juniorr
Nebojsa Krstic
23:19 24.12.2012 / *novo
Re: Pa, da
u slučaju leni rifenštal, koja je politički nepodobna,

Da, ona je značajno učestvovala u stvaranju mita Trećeg rajha...i zato je dobar primer.

Mogli bi da se prisetimo još nekih imena koja funkcionišu na istom principu: Volt Vitmen recimo..pa L.F. Selin, Andre Žid, Kurcio Malaparte...Dragiša Vasić...Miloš Crnjanski...


..Knut Hamsun..

nebojša krstić
savetovao je tadića ali bio je u idolima
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:51 25.12.2012

Re: Pa, da

Knut Hamsun..

Da! Bravo!...Pa i Ivo Andrić, recimo...nije li on učestvovao u organizaciji potpisivanja Trojnog pakta? Onog nad kojim se većina postkomunističke elite i dan danji zgražava...
myredneckself myredneckself 02:01 25.12.2012

Re: Pa, da

Nebojsa Krstic
u slučaju leni rifenštal, koja je politički nepodobna,

Da, ona je značajno učestvovala u stvaranju mita Trećeg rajha...i zato je dobar primer.

Mogli bi da se prisetimo još nekih imena koja funkcionišu na istom principu: Volt Vitmen recimo..pa L.F. Selin, Andre Žid, Kurcio Malaparte...Dragiša Vasić...Miloš Crnjanski...

Ezra Paund...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:06 25.12.2012

Re: Pa, da

Ezra Paund...

Tačno...Ja sam pomenuo Žida, a on odudara od ostalih kojih smo se setili jer nije šurovao s fašistima nego je veličao Staljina...istina, posle se pokajao, tako da je njegovo mesto na spisku možda nepravedno.
tsunade tsunade 09:10 25.12.2012

Re: Pa, da

Pa i Ivo Andrić,


ambasador u stojadinovićevoj vladi. čudi me kako su mu komunisti dozvolili da pretekne.
antioksidant antioksidant 09:13 25.12.2012

Re: Pa, da

tsunade
Pa i Ivo Andrić,


ambasador u stojadinovićevoj vladi. čudi me kako su mu komunisti dozvolili da pretekne.

nije potpisao apel srpskom narodu
a sumnjam i da je podrzao kasnije stojadinoviceve dogovore sa pavelicem
tsunade tsunade 09:14 25.12.2012

Re: Pa, da

Onog nad kojim se većina postkomunističke elite i dan danji zgražava...


takvu komunističku elitu nije imala ni poljska ni češka niti slovačka. danas su to normalne zemlje. ovo što smo mi imali i što još uzgajamo kao neku tobož elitu, ja to ni neprijatelju ne bih poželala. ni kosovskim albancima kao arhineprijateljima
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:28 25.12.2012

Re: Pa, da

Nebojšа Krstić
Da li sam dobro razumeo? Kažeš da privatni, ili javni (ali lični) život umetnika definiše njegovu umetnost?

Не, то ја нисам рекао, али моје расправе с тобом скоро увек тако изгледају -- оспораваш ме препирући се са речима које нисам написао :) Стари реторски трик, ЕВО ИХ ОВДЕ ЈОШ, добро је за вежбање.

Приватни живот уметника не дефинише његову уметност, али каткад учествује у тој дефиницији. И ти то добро знаш и разумеш: један део трика са Идолима био је и тај ваш background -- ви нисте били радничка деца из Раковице, него, мање више, београдски шминкери и субверзивни паметњаковићи. Тако слично, обожаваоци Цеце, осим њеног крештавог гласа, у њој чују и њену трагичну удовичку судбину, њено успешно бекство из села у град, и то како је постала "уважена госпођа", и то како има пара, па чак и за онако велике силиконе, и у њој препознају некадашњу хајдучку крчмарицу, која се решила кафане и постала харамбишина љуба, што је сањани успех у животу свих младих келнерица итд. итсл.

Зато сам ти рекао да је Милан Станковић далеко бољи за такву врсту поређења. Он је уметник неупитне, лепе и скромне и фине биографије. Но, као такав -- није извесно само због тога -- овде очигледно нема ту привлачност ових наших поменутих вагабунда, Цеце и Аце.

Нечији приватни живот, дакле, не дефинише нечију уметност. Но, код неких изразито јавних фигура -- политичара и певача, рецимо -- приватни живот даје утемељење и веродостојност њиховим јавним наступима, ономе за шта се залажу и шта њихово деловање представља. Није безвезе онај паметни Мик Џегер разумео да "скандали" који Стонсе прате ојачавају ауру бунтовништва и доприноси њиховој мангупској популарности, па их је и потхрањивао. Не труде се узалуд сви политичари да свој приватни живот ускладе са својим јавним деловањем.

Због свега овога, дакле различитости културних образаца појединих средина и превладавајућих културних модела, није необично да су се као најутицајнији учесници на музичкој сцени код нас појављивале Цеце, код Хрвата Северине а у Босни Дино и слични... Нама је, рецимо, у једним тренутку Мирослав Илић био оно што су Хрватима био Магазин или Нови Фосили. Тада смо, можда, били бољи? Није то све без неког ђавола, признаћеш...

Некад ни музика није само музика. Да ли се сећаш?
:)
juniorr juniorr 12:03 25.12.2012

Re: Pa, da

ebojsa Krstic
00:51 25.12.2012
Re: Pa, da
Knut Hamsun..

Da! Bravo!




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:16 25.12.2012

Re: Pa, da

Vama nije jasno šta simboliše Ceca. Tačka.


E to je i meni misterija. Kako domaćine?

Ima to gore u tekstu posta. Ne znam da li da kopipejstiram il te ne mrzi da pogledaš?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:54 25.12.2012

Re: Pa, da

Krstić:
Da li sam dobro razumeo? Kažeš da privatni, ili javni (ali lični) život umetnika definiše njegovu umetnost?

Brajović:
Не, то ја нисам рекао, али моје расправе с тобом скоро увек тако изгледају -- оспораваш ме препирући се са речима које нисам написао :) Стари реторски трик

Nsam te citirao, nego sam tvoju misao:
Brajović:
Наиме, Цеца -- којa је порески проневеритељ, заслужна удовица неосуђеног ратног злочинца, другарица кокаин NGO-а из Земуна, motherlike figure свих спонзоруша у региону и назално крештава назови певачица са гротескно великим пластичним вименима -- сувише је, због набројаног, бушан еталон за било какво сувисло поређење.


Sažeo, i pitam te:

Da li sam dobro razumeo? Kažeš da privatni, ili javni (ali lični) život umetnika definiše njegovu umetnost?


Nema tu nikakvog osporavanja jer ja ne znam šta je tačan odgovor.

Brajović:
Приватни живот уметника не дефинише његову уметност, али каткад учествује у тој дефиницији. И ти то добро знаш и разумеш: један део трика са Идолима био је и тај ваш background -- ви нисте били радничка деца из Раковице, него, мање више, београдски шминкери и субверзивни паметњаковићи.


Ja bih rekao da privatni život katkad definiše, katkad ne definiše, a katkad pogrešno definiše.

Primer koji navodiš, sa Idolima, pogrešno, odnosno netačno definiše. Idoli su po svom bekgraundu pre bili radnička deca iz Rakovice nego nekakva elita. Ali je percepcija bila takva kakvom je opisuješ.

Nisi mi odgovorio na sledeće: da li privatni život (govorim o javnom privatnom životu, onom koji je vidljiv publici) faktor koji definiše umetnički domet autorov?

Naveo sam tu negde primer grupe EKV i njihov životni stil koji nikako ne bi mogao da bude rol model omladini...Da li je zbog toga njihovo delo manje vredno?

Ili, još bolje...uzmimo Boru Đorđeviča. Ako u obzir uzmemo njegovu političku misao koju nije nikad skrivao, ni tokom devedesetih, ni sad...da li, po tvom sudu, on, kao takav, biva vredniji, manje vredan ili to nikako ne tangira vrednost njegovog muzičko-književog dela?

Negde su u komentarima, rasuta, imena različitih pisaca čije biografije sadrže "opterećenja" različite vrste...Bilo da su to "desna", ili "leva" skretanja. Pa smo pomenuli: Ezru Paunda, Knuta Hamsuna...tu su i Volt Vitmen..pa L.F. Selin, Andre Žid, Kurcio Malaparte, Dragiša Vasić, Miloš Crnjanski, Andrić...Momo Kapor......Tako da se isto pitanje odnosi i na njih.

Određuje li njihov život njihovu umetnost?
blogovatelj blogovatelj 17:47 25.12.2012

Re: Pa, da

ambasador u stojadinovićevoj vladi. čudi me kako su mu komunisti dozvolili da pretekne


Tako što je imao zvanično, upisano u delovodnik ministarstva spoljnih poslova, pisma ministru spoljnih poslova Stojadinoviću, u kojima ga savetuje da u momentu u kome je očigledno da se rat sprema, Jugoslavija treba da pojača diplomatske aktivnosti, da balansira između istoka i zapada i da gleda da svim sredstvima eskivira rat, ili ako to nije moguće, da prolongira priklučenje ma kojoj od strana što je više moguće.
Ministar Stojadinović, kasnije i premijer, ga nije poslušao, priblišavao je jugoslovensku politiku Hitlerovoj. I Pavle Karađorđević, kao vrhovni guru, takođe.
Postoji fotografija kada Pavle i Adolf potpisuju pristup Jugoslavije trojnom paktu, na kojoj se vidi Andrić totalno skrajnut u ugao prostorije u kojoj je pakt potpisan. Po protokolu je morao biti tamo, nisu mogli da ga ne pozovu, ali se vidi na fotografiji koliko je bio beznačajan i nepoželjan u tom momentu.
tsunade tsunade 18:15 25.12.2012

Re: Pa, da

priblišavao je jugoslovensku politiku Hitlerovoj.


uslovno rečeno tačno. približavao je politiku hitlerovoj i to je činio u teškoj iznudici. ali ne bih da skrećem s teme sad. biće prilike.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:51 25.12.2012

Re: Pa, da

Tako što je imao zvanično, upisano u delovodnik ministarstva spoljnih poslova, pisma ministru spoljnih poslova Stojadinoviću, u kojima ga savetuje da u momentu u kome je očigledno da se rat sprema, Jugoslavija treba da pojača diplomatske aktivnosti, da balansira između istoka i zapada i da gleda da svim sredstvima eskivira rat,

Između kog istoka i kog zapada da balansira kad su u tom trenutku Nemačka i SSSR potpisale pakt i zajednički okupirali Poljsku?

Potpisivanje Trojnog pakta upravo je za motiv imalo želju da se rat izbegne, tako da nema potrebe da braniš Andrića.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:35 25.12.2012

Re: Pa, da

Nebojsa Krstic
Nisi mi odgovorio na sledeće: da li privatni život (govorim o javnom privatnom životu, onom koji je vidljiv publici) faktor koji definiše umetnički domet autorov?

Da li je zbog toga njihovo delo manje vredno?

Ako u obzir uzmemo njegovu političku misao koju nije nikad skrivao, ni tokom devedesetih, ni sad...da li, po tvom sudu, on, kao takav, biva vredniji, manje vredan ili to nikako ne tangira vrednost njegovog muzičko-književog dela?

Određuje li njihov život njihovu umetnost?

Ако пажљиво прочиташ, одговори на сва питања налази се у мом цитираном коментару.
Мислим, не баш на сва, него на она која си овом приликом поставио. Толико мудар ипак нисам... А и тек један коментар, премало је то простора.

Мада, ти и ја заједно, чини ми се, имамо укупно преко 100 година (не улазим у то ко од нас колико). То је животно доба једног правог мудраца. Ко зна -- можда свашта од ове наше сарадње може да испадне?
:)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:26 25.12.2012

Re: Pa, da

Мада, ти и ја заједно, чини ми се, имамо укупно преко 100 година (не улазим у то ко од нас колико). То је животно доба једног правог мудраца

Pa ono jest, ima tu godina, nego sam mislio da izdvojim ovu zanimljivu temu u poseban blog, ovde se stvar gubi u moru ostalih komentara.
docsumann docsumann 23:36 25.12.2012

Re: Pa, da

Pa ono jest, ima tu godina, nego sam mislio da izdvojim ovu zanimljivu temu u poseban blog


tromo sklapam jedan blog o norveškoj blek metal sceni
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:46 25.12.2012

Re: Pa, da

tromo sklapam jedan blog o norveškoj blek metal sceni


Pa znaš šta...ja o tome znam sve, tako da ću da proverim da li si dobro napisao
trala.la trala.la 00:50 26.12.2012

Re: Pa, da

Je l' mogu i ja nešto da pustim?


trala.la trala.la 01:08 26.12.2012

Re: Pa, da

tsunade
Pa i Ivo Andrić,


ambasador u stojadinovićevoj vladi. čudi me kako su mu komunisti dozvolili da pretekne.


Izašao je relativno skoro u Politikinom zabavniku tekst o Andriću. Po tekstu, postavljen je za ambasadora u Berlinu da bi bio levo smetalo, odnosno mamac za tajne službe. A u pozadini je valjda Stojadinović vodio pregovore bez Andrićevog znanja. Čak se žalio i nudio ostavku što ga svi zaobilaze i što on od Nemaca saznaje za pregovore. I dobro se držao kad su Nemci proterivali (ili hapsili, ne sećam se dobro) osoblje ambasade.

Ergo, nije mu se imalo šta ozbiljno zameriti, a bio je suviše značajan za komuniste da bi imao neke veće probleme.
blogovatelj blogovatelj 07:30 26.12.2012

Re: Pa, da

Između kog istoka i kog zapada da balansira kad su u tom trenutku Nemačka i SSSR potpisale pakt i zajednički okupirali Poljsku?


Bio je ambasador od 1938, tada jos nije bio potpisan sporazum o nenapadanju.
Posle, kada je rat poceo, Hitler i Staljin se utalili, predlagao je opet balansiranje, ali izmedju Nemaca sa jedne i Engleza sa druge strane.
Ove stvari sam procitao u knjizi koja se bavi njegovom diplomatskom karijerom. Na zalost, zaboravio sam ime knjige, mozda neko zna.
Preporucujem citanje.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:10 26.12.2012

Re: Pa, da

Mogli bi da se prisetimo još nekih imena koja funkcionišu na istom principu: Volt Vitmen recimo..pa L.F. Selin, Andre Žid, Kurcio Malaparte...Dragiša Vasić...Miloš Crnjanski...


Ezra Paund...


Martin Hajdeger
dragoljub92 dragoljub92 10:58 26.12.2012

Re: Pa, da

I dobro se držao kad su Nemci proterivali (ili hapsili, ne sećam se dobro) osoblje ambasade.

nije imao šta da se dobro drži ili ne drži.
nemci su ispoštovali konvenciju i nisu uhapsili nikog iz ambasade već proterali, andriću su ponudili da ge prebace u švajcarsku što je on odbio i zajedno sa članovima ambasade otputovao u jugoslaviju,sad tu se spominje i detalj da su članovi ambasade mogli da se iskrcaju u švajcarsko ai da su neki to i uradili ili ne ,i moje sećanje je kratko.
elem,andric se vratio u beograd i otišo kući a članovi ambasade su odma,na stanici pohapšeni.

tranzicija

milisav68 milisav68 14:17 26.12.2012

Re: Pa, da

blogovatelj

Bio je ambasador od 1938, tada jos nije bio potpisan sporazum o nenapadanju.
Posle, kada je rat poceo, Hitler i Staljin se utalili, predlagao je opet balansiranje, ali izmedju Nemaca sa jedne i Engleza sa druge strane.

Englezi (i Francuzi) su potpisali Hitlerom "Minhenski sporazum" 23.09.1938. godine, a sporazum "Ribentrop-Molotov" je potpisan 23.08.1939. godine.

Svi su "balansirali" sa Hitlerom, samo smo mi trebali da posebno balansiramo.

Te naknadne revolucionarne pameti nikad nije falilo.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:26 26.12.2012

Re: Pa, da

Englezi (i Francuzi) su potpisali Hitlerom "Minhenski sporazum" 23.09.1938. godine, a sporazum "Ribentrop-Molotov" je potpisan 23.08.1939. godine.

Svi su "balansirali" sa Hitlerom, samo smo mi trebali da posebno balansiramo.

Te naknadne revolucionarne pameti nikad nije falilo.



Milisave, svaka ti je zlatna!
angie01 angie01 16:34 24.12.2012

'nas kako kaze keba,

ja, dragan kojic, folk pevac narodne muzike!:)

...posle ameriken i kenedijen ajdola, tesko da neka produkcija moze sve to bolje da iznese-jer se tokom takmicenja sa kandidatima ozbiljno radi na svemu i publika tokom emisija vidi neverovatan progres ionako fantasticnih pevaca-da pomenem samo fanteziju burino,...a ziri, voditelji i sve ostalo, iako snenaristicki odradjeno- bez greske!

prvi glas, koji je sa manjim izmenama kopija ovog soa, i ne kapiram kako su samo prosli sa tom prevarom:))-nije ispao los, cak su mi se na kraju svi clanovi zirija- koje nisma bas simpatisala, veoma dopali i nekako demistifikovali neke predrasude!

od cele price- bas me briga sta ce pevati- ako to umeju dobo, a ta riba, sto je pevala cecu-nije bas neki primerak, vise smara, kroz celo takmicenje-najvise me brine ispadanje jedne od najboljih takmicarki u konkurenciji-zbog pogresnog sistema glasanja, bar po meni!
princi princi 17:18 24.12.2012

Re: 'nas kako kaze keba,

ameriken i kenedijen ajdola

Uau. Hevi.

Moram priznati da je meni jedini i apsolutni vrh idola ona bugarštica libulibudaću.
blogovatelj blogovatelj 17:31 24.12.2012

Re: 'nas kako kaze keba,

Uau. Hevi.


koji je sa manjim izmenama kopija ovog soa


Uau. Hevi.
angie01 angie01 17:53 24.12.2012

Re: 'nas kako kaze keba,

kenedijen


sta je tu hevi, j?,...nemoj mi reci da se vi niste tako zahebavali?
angie01 angie01 18:11 24.12.2012

Re: 'nas kako kaze keba,

kenli?

docsumann docsumann 18:19 24.12.2012

Re: 'nas kako kaze keba,

heJvi ... i to dobar


westvleteren westvleteren 17:35 24.12.2012

Jad i beda

Takmičari ne izvode ono što je po njihovom ćefu, već ono što im odredi organizator šou programa, a žiri, znajući to, nastavlja da negoduje.


Ovo mi je nekako posebno odvratno. Mislim to izrezirano zgrazavanje. Obicni prostakluk.
iza_duge iza_duge 17:56 24.12.2012

Nebojša,

Ja ne verujem da se Vi ovde, na blogu, bavite ovom temom!

Ko su ti ljudi o kojima govorite? Zaslužuju li oni da se piše, polemiše o njima uopšte? Kakve pevačice pominjete? Da li one treba da čine kulturu jednog naroda? Da li je to umetnost? Sama polemika o šou programima pokazuje posrnuće jednog naroda. Ako više od 70% nacije gleda i priča o nekom ''rijaliti'' (glupom) TV programu, onda s nacijom nešto debelo nije u redu.

Evo i dela teksta iz intervjua u Politici Predraga Mikija Manojlovića:

''Ako me pitate o tokovima novca kada je kultura u pitanju, važna stvar treba da se kaže, a to je da je kultura preduslov, uslov i ishodište identiteta jednog naroda. I ako vi danas u budžetu za kulturu izdvajate procenat koji je izdvajan poslednjih 12 godina, onda imam ozbiljnu zebnju da ljudi koji to rade nemaju pojma šta zapravo jednu naciju čini snažnijom, optimističnijom, pametnijom, boljom, koja može da poveruje da sutrašnjica postoji i da sutrašnji dan dolazi i da on ne mora biti crn.''

Zaključak: Bavimo se dobrim predstavama, čitajmo sjajne knjige, pričajmo o izložbama, afirmišimo nove, mlade autore! Kakve pevaljke! Pogotovo ova na C (to ne mogu ni da izgovorim)!
cult cult 18:15 24.12.2012

Re: Nebojša,

Pogotovo ova na C (to ne mogu ni da izgovorim)!


"...ali, brate, posle ponoći sve može, i Keba i Cec.." PLJAS! ŠAMARČINA!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:53 24.12.2012

Re: Nebojša,

Nebojša,
Ja ne verujem da se Vi ovde, na blogu, bavite ovom temom!

Ko su ti ljudi o kojima govorite? Zaslužuju li oni da se piše, polemiše o njima uopšte? Kakve pevačice pominjete? Da li one treba da čine kulturu jednog naroda?

kad me već pitate...Na svom blogu pišem o bilo čemu što mi padne na pamet, a učini mi se zanimljivim iz bilo kog razloga. U tom smislu, maksimalno zloupotrebljavam slobodu koju imam zbog činjenice da mi niko, od domaćina s bloga b92, nije ograničio spisak tema.

Ovi ljudi o kojima danas pišem se bave tzv popularnom kulturom, koja je meni, grešnom, zabavna kao takva.

Ali, ako bi obratili pažnju, videli bi da se tekst u stvari ne bavi ljudima, već fenomenima u okviru pop kulture i pokušajem da im se odredi vrednost. Odnosno, da se uporede i da se vidi da li je tzv turbo-folk gori od tzv turbo-popa i obrnuto.

Da li je to umetnost?


O ovome bi se dalo polemisati. Ja držim da je od trenutka kad je Endi Vorhol izložio konzervu Campbell supe kao izložbeni eksponat i rekao: "Ovo više nije prehrambeni proizbod nego MOJE umetničko delo! A moje zato što sam ga JA izložio, a ja sam UMETNIK i sve što ja uradim postaje umetnost..." Od tog su se vremena stv ari promenile do mere da su i neke pojave iz oblasti pop-kulture u najširem smislu - umetnost.
Evo i dela teksta iz intervjua u Politici Predraga Mikija Manojlovića:

''Ako me pitate o tokovima novca kada je kultura u pitanju, važna stvar treba da se kaže, a to je da je kultura preduslov, uslov i ishodište identiteta jednog naroda.


Ja se nisam nikada bavi tokovima novca u kulturi niti ma gde drugde, tako da se time ne bih bavio ovde. Podsetnik za zaboravne: tokovima novca u pomenutoj oblasti u prethodnoj vladi bavilo se udruženje g17+.
antioksidant antioksidant 20:56 24.12.2012

Re: Nebojša,

Podsetnik za zaboravne: tokovima novca u pomenutoj oblasti u prethodnoj vladi bavilo se udruženje g17+.

a kako su se našli u toj poziciji?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:12 24.12.2012

Re: Nebojša,

Nebojsa Krstic


Ja se nisam nikada bavi tokovima novca u kulturi niti ma gde drugde, tako da se time ne bih bavio ovde. Podsetnik za zaboravne: tokovima novca u pomenutoj oblasti u prethodnoj vladi bavilo se udruženje g17+.


Ovo ti je komšija ispod svakog nivoa, dakle u državi koju ste zamislili i napravili - ko svoju prćiju zauzme njegova je, inače se sve sruši. To osim što govori o vama koji ste instalirali, govori i o nama koji uporno zaboravljamo tu činjenicu sve u nadi da neko nekad gleda krupnu sliku. Kad ono - ćorak.

Prvi put u životi sam javno priznanje slično ovo čuo od Labusa na nekoj televiziji, kad ga pitaju za JAT nešto a on odgovara:

"Što vi mene pitate za JAT, on je pripao SPO-u pitajte njih"

Odsad se držimo samo pitanja iz nadležnosti DS:

Što ste pravili koaliciju sa zlotvorima iz udruženja g17+ koji su kontrolisali tokove novca iako takvo nešto ne postoji u pravnoj legislativi države Srbije? Zašto se tom pojavom niste izborili?

maksa83 maksa83 21:34 24.12.2012

Re: Nebojša,

Ali, ako bi obratili pažnju, videli bi da se tekst u stvari ne bavi ljudima, već fenomenima u okviru pop kulture i pokušajem da im se odredi vrednost. Odnosno, da se uporede i da se vidi da li je tzv turbo-folk gori od tzv turbo-popa i obrnuto.

Opet da biramo manje zlo...

Ti hoćeš da odrediš apsolutni kvalitet preko relativne vrednosti, ali to ne postoji, fali ti parametara. Jedina upotrebljiva definicija kvaliteta (dok mi neko ne nađe bolju i upotrebljiviju) je: "kvalitet, def.: vrednost nečega nekome". Ako izbaciš tog "nekoga" iz jednačine/definicije onda više ne možeš da pričaš o kvalitetu. Bar ne da to ima ikakvog smisla.

(Ko god voli ovakve stvari nek' uzNe (ako već nije) da pročita "Zen And The Art of Motorcycle Maintenance". Neće izaći pametniji ali će mu biti lepo dok čita. Ja se svaki put kad krenem nešto da fotografišem setim scene sa besnim cepanjem fotografija, pošto "to nije ono što sam ja video" ).

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:59 24.12.2012

Re: Nebojša,

Opet da biramo manje zlo...

Ti hoćeš da odrediš apsolutni kvalitet preko relativne vrednosti, ali to ne postoji, fali ti parametara. Jedina upotrebljiva definicija kvaliteta (dok mi neko ne nađe bolju i upotrebljiviju) je: "kvalitet, def.: vrednost nečega nekome". Ako izbaciš tog "nekoga" iz jednačine/definicije onda više ne možeš da pričaš o kvalitetu. Bar ne da to ima ikakvog smisla.

Ne, ne mislim da biramo manje zlo, odnosno ja se ne zalažem za to.

Moja je teza, iz teksta bloga, da su te dve pojave, domaći turbo-folk i inostrani (i domaći) turbo-pop istovrsna pojava.

Ako nekog zanima zašto, citiraću samog sebe, iz posta:
Oba ta «muzička pravca» nastala su na afirmaciji sveta, odnosno sistema u kome živimo. Među njima nema suštinske razlike, osim što je turbo-folk u zabavnom smislu, zabavniji.

Dakle, ako bi mene neko pitao šta je apsolutni kvalitet, ja bih rekao da je to onaj pravac, ona grupa ili pojedinac koji ne afirmiše stvarnost (koja je takva kakva jeste), ko ne pristaje na nju, već koji se distancira od nje, koji je "destruira", čije je dejstvo subverzivno i intrigantno.

Tako da, pošto se slažemo da je ocena nečijeg kvaliteta subjektivna...moj subjekat se odlučuje za takve autore i njima daje primat.
predatortz predatortz 22:01 24.12.2012

Re: Nebojša,


Dakle, ako bi mene neko pitao šta je apsolutni kvalitet, ja bih rekao da je to onaj pravac, ona grupa ili pojedinac koji ne afirmiše stvarnost (koja je takva kakva jeste), ko ne pristaje na nju, već koji se distancira od nje, koji je "destruira", čije je dejstvo subverzivno i intrigantno.


Dakle, Branimir Džoni Štulić onomad...
highshalfbooze highshalfbooze 22:18 24.12.2012

Re: Nebojša,

Ja držim da je od trenutka kad je Endi Vorhol izložio konzervu Campbell supe kao izložbeni eksponat i rekao: "Ovo više nije prehrambeni proizbod nego MOJE umetničko delo! A moje zato što sam ga JA izložio, a ja sam UMETNIK i sve što ja uradim postaje umetnost..."


Izložio je 32 platna (valjda beše) na kojima je naslikao konzervu, a supu je pojeo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:44 24.12.2012

Re: Nebojša,

Dakle, Branimir Džoni Štulić onomad...

Ne. On je hipik.
angie01 angie01 18:07 24.12.2012

e, da,...

i onaj Andrija Milosevic je nevidjeno naporan- ne znma ko ga forsira, i uopste te smarace tipa milankalinic i sl!

...ona kilibarda, iako ne kaze apsolutno nista suvislo, barem ima noge odavde!
milivoje_bg milivoje_bg 21:03 24.12.2012

Re: e, da,...

angie01
i onaj Andrija Milosevic je nevidjeno naporan- ne znma ko ga forsira, i uopste te smarace tipa milankalinic i sl!

...ona kilibarda, iako ne kaze apsolutno nista suvislo, barem ima noge odavde!

Марија ??
Лепа је, мора јој се признати (и нема само ноге одавде до овде), него има и све остало (мислим, физикално).

AlexDunja AlexDunja 18:19 24.12.2012

ja samo znam

da subotom ne smem da uđem na tviter.

svi na kraju tvita imaju #pgs.
jedva sam provalila šta to znači.

tojest, ispala sam glupa u društvu, pa mi ortak objasnio.

edit: kaće tome kraj?

docsumann docsumann 18:25 24.12.2012

što reče cerski


moderna dernjanja



P.S. nema puno muzičkih blogova u zadnje, pa eto ...
milivoje_bg milivoje_bg 18:34 24.12.2012

Не могу да ти помогнем ...

... зато што не гледам те (да не кажем шта) и сличне "емисије" !
jinks jinks 19:18 24.12.2012

...

Tako da, okreni obrni, odbacujem priču o «vrednostima» i vraćam se na simpatične i nesimpatične.


Mozda je trenutno najpopularniji onaj koji uspe da "pogodi zicu" javnosti, bilo muzicke, bilo neke druge.

Jedino sto je pitanje da li postoje jedne zice koje rezonuju na kracim vremenskim distancama, kao i neke druge koje rezonuju na nekim duzim istorijskim intervalima.

p.s.

I sta bi uopste moglo da znaci "pogoditi zicu". Da li mozda da "zapevate" na ucestanosti koja je sto je moguce bliza rezonantnoj ucestanosti "zice".
myredneckself myredneckself 19:51 24.12.2012

Re: ...

jinks
Mozda je trenutno najpopularniji onaj koji uspe da "pogodi zicu" javnosti, bilo muzicke, bilo neke druge.


jinks,
ne znam više koliko će da traje svetsko ludilo za Gangam stajl, i onaj j. koreanac, koji je izgleda pogodio žicu javnosti. I nivo na kome se sav taj đez svetske javnosti , odvija.
Eee, kad je i Natali Imbrulja, koja me je svojevremeno zainteresovala, nedavno na koncertu odigrala jedan Gangam stajl...

Edit: Jorgovanka ima novi friz, videla ja sada, iskosa, na TV.
satinelle satinelle 20:30 24.12.2012

Re: ...

Edit: Jorgovanka ima novi friz, videla ja sada, iskosa, na TV.


Bas je feeensi. Mora da joj je Marijana Mateus novi stitlista.

Bolji bi naslov bio u skladu sa onim ko ga je objavio: Ko to tamo peva? I mene bas zanima ovih dana...
juniorr juniorr 23:01 24.12.2012

Re: ...

atinelle
20:30 24.12.2012
Re: ...
Edit: Jorgovanka ima novi friz, videla ja sada, iskosa, na TV.


Bas je feeensi. Mora da joj je Marijana Mateus novi stitlista


Jorgovanka danas prevazišla sebe. Rekla, citiram po sećanju : "Nekom se više dopada moja stara frizura a nekom nova.Neko više voli ovaj kurs a neko neki drugi"


predatortz predatortz 20:27 24.12.2012

Dobra stara vremena...

Zato što je turbo-folk ideologija nuvo riša i polu-sveta, nastao kao nus produkt politike nasilja, šovinizma i primitivizma? Hm, pa i turbo-pop je nastao na istoj vrednosnoj platformi, ispilio se iz istog jajeta.

Oba ta «muzička pravca» nastala su na afirmaciji sveta, odnosno sistema u kome živimo. Među njima nema suštinske razlike, osim što je turbo-folk u zabavnom smislu, zabavniji.


Nema više dobre muzike. Samo zvukovi nesvojstveni ljudskoj vrsti.

E, što prođoše ona vremena kad se cirkalo uz gitaru do kasno u noć?!
maksa83 maksa83 20:29 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

Nema više dobre muzike. Samo zvukovi nesvojstveni ljudskoj vrsti.

"To je bio Cerski, govorio je preko džempera..."

predatortz predatortz 20:33 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

maksa83
Nema vi[e dobre muzike. Samo zvukovi nesvojstveni ljudskoj vrsti.

"To je bio Cerski, govorio je preko džempera..."



Idi bre u qrac!
maksa83 maksa83 20:36 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

predatortz
maksa83
Nema vi[e dobre muzike. Samo zvukovi nesvojstveni ljudskoj vrsti.

"To je bio Cerski, govorio je preko džempera..."



Idi bre u qrac!

Bio jutros rano, vid'o da nema ništa, svratio usput i do pm, tamo isto neki smor, otišao na pos'o sve onako sa rukama u džepovima gledajući 2m ispred sebe šutirajući imaginarne kamičke...
predatortz predatortz 20:38 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

maksa83
predatortz
maksa83
Nema vi[e dobre muzike. Samo zvukovi nesvojstveni ljudskoj vrsti.

"To je bio Cerski, govorio je preko džempera..."



Idi bre u qrac!

Bio jutros rano, vid'o da nema ništa, svratio usput i do pm, tamo isto neki smor, otišao na pos'o sve onako sa rukama u džepovima gledajući 2m ispred sebe šutirajući imaginarne kamičke...


Da... Baš je smorno ovih dana...

Ali si me nasmejao. Imaš piće za ovo...

milivoje_bg milivoje_bg 21:07 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

maksa83
predatortz
maksa83
Nema vi[e dobre muzike. Samo zvukovi nesvojstveni ljudskoj vrsti.

"To je bio Cerski, govorio je preko džempera..."



Idi bre u qrac!

Bio jutros rano, vid'o da nema ništa, svratio usput i do pm, tamo isto neki smor, otišao na pos'o sve onako sa rukama u džepovima gledajući 2m ispred sebe šutirajući imaginarne kamičke...

Ко ти рекао да одеш у qrac, а ко те послао да свратиш у pm ?
maksa83 maksa83 21:27 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

Ко ти рекао да одеш у qrac, а ко те послао да свратиш у pm ?

1) predatorz
2) bilo usput
predatortz predatortz 21:31 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

maksa83
Ко ти рекао да одеш у qrac, а ко те послао да свратиш у pm ?

1) predatorz
2) bilo usput


Mi smo,bre,super!
Ovi dole 'oće da pale i siluju!
Unfuckable Unfuckable 21:34 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

pa to ovaj vaterpolista, maniak i homofob što oće da siluje samo žene pa posle ajde kao može malo i stoku, mislim užas
docsumann docsumann 21:38 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

Mi smo,bre,super!
Ovi dole 'oće da pale i siluju!


koji bre mamicu im njihovu? treba to sve pobit i zalit napalmom
predatortz predatortz 21:41 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

pa to ovaj vaterpolista, maniak i homofob što oće da siluje samo žene


Mislim da je to nepošteno prema pripadnicma LGBT zajednice.
Unfuckable Unfuckable 21:41 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

pa to ti velim, homofobija 1 na 1
maksa83 maksa83 21:42 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

predatortz
maksa83
Ко ти рекао да одеш у qrac, а ко те послао да свратиш у pm ?

1) predatorz
2) bilo usput


Mi smo,bre,super!
Ovi dole 'oće da pale i siluju!

Gore ontološke rasprave o kvalitetu i umetnosti, dole pale i siluju, ne znaš šta je gore, sa' će sigurno da naiđu i oni što obljubljuju agrume, Scile i Haribde moj predatore, ovaj blog se pretvorio u onaj srednji i desni deo Bošovog triptiha, nema pošten čovek više gde da pobegne od svih tih manijaka.
predatortz predatortz 21:45 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

Unfuckable
pa to ti velim, homofobija 1 na 1


Ja mislio on fin čovek, čak mislio na lozu da ga zovem kad skoknem do HN...
A,ono
docsumann docsumann 21:51 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

Ja mislio on fin čovek, čak mislio na lozu da ga zovem kad skoknem do HN...
A,ono


a ono neki pobožni srbijanac sa uvećanim desnim okom

predatortz predatortz 21:55 24.12.2012

Re: Dobra stara vremena...

docsumann
Ja mislio on fin čovek, čak mislio na lozu da ga zovem kad skoknem do HN...
A,ono


a ono neki pobožni srbijanac sa uvećanim desnim okom



zoja444 zoja444 20:44 24.12.2012

drugo misljenje

gde je tu demokratija kad na kraju ziri odlucuje ko ce ostati?
i kakav je to sadizam sto pobedjeni propada kroz rupu? (devojka je iscekujuci rezultat skinula cipele. e, sad, da li da se ne bi povredila pri padanju ili da ne bi polomila stikle, ne znam koji je razlog).
Unfuckable Unfuckable 20:50 24.12.2012

Re: drugo misljenje

defniši demokratiju
docsumann docsumann 20:56 24.12.2012

Re: drugo misljenje

defniši demokratiju


kad mi njima popalimo selo, silujemo žene i otmemo stoku...



Unfuckable Unfuckable 20:58 24.12.2012

Re: drugo misljenje

...zašto ostati samo na ženama, gledaj stvari malo šire
antioksidant antioksidant 20:58 24.12.2012

Re: drugo misljenje

docsumann
defniši demokratiju


kad mi njima popalimo selo, silujemo žene i otmemo stoku

a ne, to je moral
(a i nikako da pitam, kakvi smo mi to frajeri kad moramo da silujemo? zar njihove žene ne zaborave svoje muškinje i podaju se nama iz čiste nepatvorene strasti?)
docsumann docsumann 20:59 24.12.2012

Re: drugo misljenje

..zašto ostati samo na ženama, gledaj stvari malo šire


dobro, silujemo i stoku
docsumann docsumann 21:01 24.12.2012

Re: drugo misljenje

(a i nikako da pitam, kakvi smo mi to frajeri kad moramo da silujemo? zar njihove žene ne zaborave svoje muškinje i podaju se nama iz čiste nepatvorene strasti?)


ovakva pitanja nisu dobrodošla u demokratiji
Unfuckable Unfuckable 21:02 24.12.2012

Re: drugo misljenje

definiši frajera
antioksidant antioksidant 21:03 24.12.2012

Re: drugo misljenje

docsumann
(a i nikako da pitam, kakvi smo mi to frajeri kad moramo da silujemo? zar njihove žene ne zaborave svoje muškinje i podaju se nama iz čiste nepatvorene strasti?)


ovakva pitanja nisu dobrodošla u demokratiji

nije valjda da sumnjaš u svoju muževnost
do sad sve žene znaju da živiš na moru, da si vaterpolista i radiš sklekove sa 40 kilograma na leđima a slušaš vrlo specifičan kantri (ili beše folk?). odakle nesigurnost?
antioksidant antioksidant 21:04 24.12.2012

Re: drugo misljenje

Unfuckable
definiši frajera

pa ovako kao ja samo neizmišljeno nego stvarno.. skoro kao ncarski pre nego je priznao da je gimnastičarka
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:05 24.12.2012

Re: drugo misljenje

odakle nesigurnost?

docsumann docsumann 21:10 24.12.2012

Re: drugo misljenje

do sad sve žene znaju da živiš na moru, da si vaterpolista i radiš sklekove sa 40 kilograma na leđima a slušaš vrlo specifičan kantri (ili beše folk?). odakle nesigurnost?


pa misliš da bih sve to navodio da sam sigurast?


EDIT: zašto greške u svojim kometarima uočim tek kod drugih (kad me citiraju)?
antioksidant antioksidant 21:11 24.12.2012

Re: drugo misljenje

docsumann
do sad sve žene znaju da živiš na moru, da si vaterpolista i radiš sklekove sa 40 kilograma na leđima a slušaš vrlo specifičan kantri (ili beše folk?). odakle nesigurnost?


pa misliš da bi sve to navodio da sam sigurast?

bez lažne skromnosti (a ni prave) ja se sa setom sećam dana kad sam bio kao ti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana