Ljudska prava| Zabava

Reaguju, a ne stvaraju mitove

vladimir petrovic RSS / 23.12.2012. u 18:33

Već četvrtu godinu za redom Veslački tim iz britanskog Vorvika (Warwick Rowing Team) nudi fotke svojih golih veslača, za kalendare u dobrotvorne svrhe. Ove godine su njihove fotke za Kalendar za sledeću, 2013. godinu navodno lepše nego ikad, pa su dočekane s nestrpljenjem i pohvalama.

A onda su se devojke-veslačice dosetile: ako to rade dečki, možemo i mi. Pa su i one ponudile svoje gole fotke. U nedostatku originalnosti, dakle, dale su žensku verziju onoga što je svet već video.

Feministkinje su digle glas protiv veslačica u stereotipnom fazonu: kako vas nije sramota da sa tim vašim golim fotkama prikazujete ženu „kao seksualni objekt!?" i tako to. A devojke-veslačice, kojima je bilo stalo da skrenu pažnju na sebe, brane svoj potez sa neuverljivim izjavama, koje za osnovu imaju ono prokleto: „Ako mogu oni, možemo i mi".

U medijima se razvila debata da li je u redu da se studenti uopšte skidaju goli za kalendare u dobrotvorne svrhe, a naročito sada kada su se pojavile gole fotke veslačica. One se i dalje brane: „Mi nismo kurve, to nije pornografija" ("We're Not Sluts And We're Not Pornography").

Pritom, mora se imati u vidu da je, i kod momaka i devojaka, u pitanju prilično bezopasna golotinja (harmless nudity).

 

I strane novine su se umešale, pa vidim, recimo,  da Italijani beleže: Il calendario osè delle vogatrici scatena la rabbia delle femministe.  Critiche alle ragazze del canottaggio dell'università di Warwick.

 

Naravno da devojkama-veslačicama treba verovati da nisu kurve, da nisu poklonice pornografije.

 

 

 

A opet... Ja, koji sam još u fazonu Erike Džong (Erica Jong), koja je, na svoj način, feministkinja par excellence, setih se da je ona u jednoj svojoj knjizi lamentirala u stilu: zašto žene reaguju, a ne stvaraju mitove? (otuda naslov ovog posta).

Atačmenti



Komentari (286)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:26 23.12.2012

Re: Ja ovo

није двд можда?
сад ћеш фасујеш тужбу


jbmtisunce
antioksidant antioksidant 20:27 23.12.2012

Re: Ja ovo

Vesna Knežević Ćosić
није двд можда?
сад ћеш фасујеш тужбу


jbmtisunce

а у себи се мислиш "срам те било"
mirelarado mirelarado 20:47 23.12.2012

Re: Ja ovo

dragan7557
mirelarado
dete

moje dete mladje kad je imalo 3 gurnulo varjacu u video rekorder




Из овога следи закључак да Фрихенд није дете, бар не трогодишње.

Na najmladjima svet ostaje!

cerski


И на младима уопште. Наши веслачи, на пример, такође су сјајни момци.


freehand freehand 20:51 23.12.2012

Re: Ja ovo

И на младима уопште. Наши веслачи, на пример, такође су сјајни момци.

E ovako je Frihend bio u četvercu... Trojka. I nije se krio iza vesla.

mirelarado mirelarado 21:07 23.12.2012

Re: Ja ovo

E ovako je Frihend bio u četvercu... Trojka. I nije se krio iza vesla.


Каже се: није се лажно стидео.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:24 23.12.2012

Re: Ja ovo

JJ Beba... i još rukama kriju kare, daprostite
i ti pehari sačuvaj bože, kao krijemo se iza.


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije baš da se ne vidi...



Edit:
Vidim da ih neki britanski mediji veoma hvale - da su dečki seksi i da će kalendar sa njima zaraditi dobru lovu koja ide u dobrotvorne svrhe:

For the past couple of years, we’ve written about the Warwick Rowing Club‘s annual calendar, definitely one of the world’s sexiest annual male calendars around. Through these sexy, naked photo shoots, the guys are able to raise a lot of money for charity
G r o f G r o f 21:31 23.12.2012

Re: Ja ovo

vladimir petrovic
JJ Beba... i još rukama kriju kare, daprostite
i ti pehari sačuvaj bože, kao krijemo se iza.


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije da se ne vidi...



mi deca cveća se čudimo o čemu vi to.
golotinja, pa šta?
4krofnica 4krofnica 21:34 23.12.2012

Re: Ja ovo

rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja



a koja je to opasna golotinja, Vladimire?
:)

momcima svaka čast.
(+kalendar se prodaje u dobrotvorne svrhe za anti-bullying fondaciju)

JJ Beba JJ Beba 21:45 23.12.2012

Re: Ja ovo


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja,

ja ne znam koja je to opasna? ta na kojoj se vide kare?


hahahha gle ovi veslači ala kozaraju
nsarski nsarski 21:52 23.12.2012

Re: Ja ovo

Наши веслачи, на пример, такође су сјајни момци.

Moderiraj se, Mirela!
antioksidant antioksidant 21:52 23.12.2012

Re: Ja ovo

a koja je to opasna golotinja

pa kad su goli u blizini bodljikave žice, na primer
(sama pomisao na susret privatnih delova i bodlji me ježi (ne po bodljama))
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:59 23.12.2012

Re: Ja ovo

a koja je to opasna golotinja


Opasna golotinja


Bili smo goli mokri i znojavi kad se njen tata na vratima pojavi
mirelarado mirelarado 23:01 23.12.2012

Re: Ja ovo

nsarski
Наши веслачи, на пример, такође су сјајни момци.

Moderiraj se, Mirela!


Ма, ја то посматрам са чисто социолошког становишта: младост на чијим плећима (и мускулатури) лежи светла будућност света...
dragan7557 dragan7557 23:30 23.12.2012

Re: Ja ovo

vladimir petrovic
JJ Beba... i još rukama kriju kare, daprostite
i ti pehari sačuvaj bože, kao krijemo se iza.


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije da se ne vidi...


E jebiga, koji je od ovih freehand?

cerski
freehand freehand 23:32 23.12.2012

Re: Ja ovo

dragan7557
vladimir petrovic
JJ Beba... i još rukama kriju kare, daprostite
i ti pehari sačuvaj bože, kao krijemo se iza.


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije da se ne vidi...


E jebiga, koji je od ovih freehand?

cerski

Hint: gledaj najveće veslo.
dragan7557 dragan7557 23:46 23.12.2012

Re: Ja ovo

freehand
dragan7557
vladimir petrovic
JJ Beba... i još rukama kriju kare, daprostite
i ti pehari sačuvaj bože, kao krijemo se iza.


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije da se ne vidi...


E jebiga, koji je od ovih freehand?

cerski

Hint: gledaj najveće veslo.

Auf, sunce ti 'ebem zarko, bre! Pa nije ti valjda tolki!?

cerski
freehand freehand 23:50 23.12.2012

Re: Ja ovo

dragan7557
freehand
dragan7557
vladimir petrovic
JJ Beba... i još rukama kriju kare, daprostite
i ti pehari sačuvaj bože, kao krijemo se iza.


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije da se ne vidi...


E jebiga, koji je od ovih freehand?

cerski

Hint: gledaj najveće veslo.

Auf, sunce ti 'ebem zarko, bre! Pa ti nije valjda tolki!?

cerski

... O čemu on razmišlja?!
Cerski, u četvercu su (kao i u dvojcu, uostalom, ili osmercu) sva vesla ista.

A ovo je bio zajeb.
maksa83 maksa83 23:50 23.12.2012

Re: Ja ovo

Auf, sunce ti 'ebem zarko, bre! Pa ti nije valjda tolki!?

Ako ova dvojica krenu sad da vade ćune na sto ja Obaveštavam ne Moderatora, nego Vučića lično, da istraži njihov slučaj.

myredneckself myredneckself 23:51 23.12.2012

Re: Ja ovo

dragan7557
vladimir petrovic
JJ Beba... i još rukama kriju kare, daprostite
i ti pehari sačuvaj bože, kao krijemo se iza.


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije da se ne vidi...


E jebiga, koji je od ovih freehand?

cerski

Zanimljive detalje pogledati na filmu
freehand freehand 23:52 23.12.2012

Re: Ja ovo

Ako ova dvojica krenu sad da vade ćune na sto ja Obaveštavam ne Moderatora, nego Vučića lično, da istraži njihov slučaj.

Kakav štreber...
dragan7557 dragan7557 23:56 23.12.2012

Re: Ja ovo

myredneckself
dragan7557
vladimir petrovic
JJ Beba... i još rukama kriju kare, daprostite
i ti pehari sačuvaj bože, kao krijemo se iza.


Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije da se ne vidi...


E jebiga, koji je od ovih freehand?

cerski

Zanimljive detalje pogledati na filmu

Jebiga predvodi onaj sa najmanjim!

cerski
Hansel Hansel 00:17 24.12.2012

Re: Ja ovo

vladimir petrovic
Pa rekao sam da je u pitanju bezopasna golotinja, da se ništa ne vidi, a opet, nije da se ne vidi...

Zavladala takva moda, što bi rekli stari... Pre neki dan bilo u Blicu, isto valjda neki kalendar, ragbisti protiv raka prostate... postaje malo dosadno...
vladimir petrovic vladimir petrovic 00:39 24.12.2012

Re: Ja ovo

4krofnica
... a koja je to opasna golotinja, Vladimire?


Pa to umnogome zavisi od trenutnog raspoloženja posmatrača, ali znam da meni i još nekim muškarcima ne odgovaraju fotke devojaka koje "kao da leže na stolu pred svojim ginekologom".
A verovatno ima tipova koji se i na takve fotke pale. Sve zavisi.

-------------
Edit:
A sa stanovišta žena, verovatno je opasna golotinja predstava muškarca sa ukrućenim penisom.
Postoji jedna prilično poznata starogrčka (ili etrurska) skulptura satira sa naglašenim ukrućenjem, ali nemam vremena da je tražim...
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:49 24.12.2012

Re: Ja ovo

Vesna Knežević Ćosić
... ko matora sam se raspojasala

Ne kaže se džaba - bolje ikad nego nikad.
Pretpostavljam da nisu srećnije one dame koje se baš nikad ne raspojasaju, he, he, he... (Osim ako nisu kaluđerice).
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:19 24.12.2012

Re: Ja ovo

Hansel
... Zavladala takva moda, što bi rekli stari... Pre neki dan bilo u Blicu, isto valjda neki kalendar, ragbisti protiv raka prostate... postaje malo dosadno...


Hm. Manje ili više, sve postaje dosadno - posle određenog vremena.

Pada mi na pamet da mnogi vole da gledaju porno filmove (uključujući i mene samog), a posle nekog vremena im to - dosadi, pa prestanu, pa se ponovo vrate i tako život prolazi...

Nekima je i sam život dosadan, malo je onih koji stalno govore: La vita è bella (osim ako nisu bolesni).

Da ponovim. Ovi veslači već četiri godine prave takve fotke i to se dobro prodaje, a pare idu u dobrotvorne svrhe.
Sada se veslačice toga setile, pa je napravljen kalendar i sa njima. Isto u dobrotvorne svrhe.
Ja sam rekao da one kasne za veslačima, premda možda to uopšte nije bila njihova ideja, već ideja nekog od promoćurnih agenata koji smišljaju kako da namaknu pare za neku svrhu... Bilo kako bilo, i fotke devojaka su pozdravljene (osim od zadrtih feministkinja).
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:35 24.12.2012

Re: Ja ovo

treba nam veslo


aaa, otud ono "ko da si sis'o vesla"
ecce-florian ecce-florian 09:47 24.12.2012

Re: Ja ovo

Jebiga predvodi onaj sa najmanjim!

cerski


Nema veze, mali poklon cerski, vreme darivanja je



dragan7557 dragan7557 09:50 24.12.2012

Re: Ja ovo

vladimir petrovic:
A sa stanovišta žena, verovatno je opasna golotinja predstava muškarca sa ukrućenim penisom.

Znaci Mister Stalna Erekcija Berluskoni?

Cak ga i u nemackim vestima tako zovu.

cerski

8c_competizione 8c_competizione 11:33 24.12.2012

Re: Ja ovo

da izvinesh, ovde se vidi samo malkice vishe od onoga shto se vidi kada su u normalnim kupacim gacama

so what's d problem?
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:29 24.12.2012

Re: Ja ovo

Auf, sunce ti 'ebem zarko, bre! Pa ti nije valjda tolki!?

cerski

... O čemu on razmišlja?!

Što? Zar nije reč o veličini čamca?
zoja444 zoja444 12:43 24.12.2012

Re: Ja ovo

A sa stanovišta žena, verovatno je opasna golotinja predstava muškarca sa ukrućenim penisom.


naprotiv. nedostatak potencije je jedan od razloga za prevare u partnerskim odnosima.
alselone alselone 12:46 24.12.2012

Re: Ja ovo

zoja444


naprotiv. nedostatak potencije je jedan od razloga za prevare u partnerskim odnosima.


Jeste.

- Doktore ja patim od impotencije.
- Zar ne pati vas muz?
- Ne, on boluje, ja patim.


Imam jednog poznanika, onako zdravo lud. I kaze on jednom - nabavim ti ja vijagru, i zamutim kevi i caletu u caj i odem u grad. Ne znam sta je kasnije bilo ali znam da je keva ujutru za dorucak pravila sarme.
Hansel Hansel 12:48 24.12.2012

Re: Ja ovo

vladimir petrovic
Da ponovim.

Nisam ja ništa rekao na tvoj račun, niti na račun prava prvenstva (ideje). Znam da mi neki (neki?) pogledi izgledaju konzervativno, al' nema veze -- ja sam uopšteno nenaklonjen zabavama od kojih prihod ide u dobrotvorne svrhe (kada se to unapred kaže), mislim da ne treba da objašnjavam zašto, a da umem da budem sitničar, umem.

Na primer, primetio sam ti učestalo "he, he, he" u komentarima na ovom blogu (da ti ne pričam da sam proverio opcijom "Find" koliko puta ali -- proveravajući svoj utisak ). Interpretacije ostavljam tebi. Ja sam samo neutralni (cepidlačeći) posmatrač.

(U isto vreme konstatujem da, za razliku od mene u ovom komentaru, izgleda (skoro) uopšte ne koristiš smajlije (mada kad koristiš -- koristiš ogromne), tako da je jasno da moraš da koristiš reči. I ja se ovim odjavljujem, pisao sam misleći da ti ipak ovo može biti na neki način zabavno. )
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:59 23.12.2012

Calendar Girls

ko nije gledao, preporučujem film Calendar Girls:)savršen je!



8c_competizione 8c_competizione 11:41 24.12.2012

Re: Calendar Girls

mislim da su Calendar girls i pokrenule celu ovu pricu

film je fenomenalan!
milos_secujski milos_secujski 20:18 23.12.2012

feministkinje

stereotipno o stereotipu
docsumann docsumann 14:40 24.12.2012

Re: feministkinje

stereotipno o stereotipu


je takođe stereotip
satinelle satinelle 21:16 23.12.2012

Finska

...ladno, sacuvaj Boze. E, sto volim ove fine feministkinje, sve nevine, a medju prvima im poraste stomak. Devojke veslacice, samo napred.
G r o f G r o f 23:13 23.12.2012

Re: Finska

satinelle
...ladno, sacuvaj Boze. E, sto volim ove fine feministkinje, sve nevine, a medju prvima im poraste stomak. Devojke veslacice, samo napred.


koji šugav komentar...
u kakav je to kontekst stavljena trudnoća???
satinelle satinelle 23:49 23.12.2012

Re: Finska

G r o f

satinelle...ladno, sacuvaj Boze. E, sto volim ove fine feministkinje, sve nevine, a medju prvima im poraste stomak. Devojke veslacice, samo napred. koji šugav komentar...u kakav je to kontekst stavljena trudnoća???


Figurativno, samo steta sto ne razumes. Pratim fabulu radnje na blogu, pa se samo nadovezujem. Sugavo do te mere da si morao da me ispljujes. Bas si Grof
antioksidant antioksidant 23:50 23.12.2012

Re: Finska

Figurativno, samo steta sto ne razumes.

искрено, нема се шта разумети
није ти коментар од неких разумљивих
satinelle satinelle 23:56 23.12.2012

Re: Finska

antioksidant
Figurativno, samo steta sto ne razumes.искрено, нема се шта разуметиније ти коментар од неких разумљивих


Ok, razumljivo. Moja greska. Treba da se raspisem, ali me mrzi. Podrzavam devojke. To sam htela da kazem, ostalo nije bitno.
blue92 blue92 23:42 23.12.2012

sve je super,


dok se ne izgubi kompas

u poziranju

vladimir petrovic vladimir petrovic 00:26 24.12.2012

Re: sve je super,

Blue92
... dok se ne izgubi kompas

u poziranju


Sve zavisi od toga kako se gleda na stvari.

Neki fotografi su i za ovu Novakovu fotku rekli: Novak's Big Bulge!



Ili je u pitanju samo ono što Francuzi zovu Trompe l'oeil, kada čoveka oko prevari, he, he, he...
8c_competizione 8c_competizione 11:43 24.12.2012

Re: sve je super,

e vidish, meni je ova likra kod biciklista ktajnje degutantna

verovali ili ne, fotke ovih veslaca manje otkrivaju nego ove gore!

ovo se granici (stha granici, pripada u potpunosti) neukusu
blue92 blue92 12:25 24.12.2012

Re: sve je super,

verovali ili ne, fotke ovih veslaca manje otkrivaju nego ove gore!


da. upravo to i rekoh.

osim toga, fotka je negde imala "smesan komentar" u fazonu, gde pokazuju, vidi, kako koji, neki sever, neki severoistok, neki jugozapad....

uzas
8c_competizione 8c_competizione 12:32 24.12.2012

Re: sve je super,

ah, mislim da smo zaboravili na ovog lika shto je bio presretan zbog medalje

a evo i jos par primera

ovaj lik je definitivno presrecan zbog pobede

and somethimes people just can not resist

ima i prvoligasha koji nisu otporni



da skratimo pricu, mislim da je boner sasvim normalna stvar kada dve osobe dodju u prisan kontakt ili kada su jednostavno uzbudjene, i to nema skoro pa nikakve veze sa necijom seksualnom orjentacijom. ne pojavljuje se samo u sportu, vec i prilikom masazhe ....

ono sto meni smeta jeste oblacenje koje prelazi granicu ukusa. ponavljam, meni su ovi likovi i devojke sa postera apsolutno ok, posto prvo nema pretvaranja da su odeveni, drugo nema nepristojnog pokazivanja intimnih delova
looping looping 08:12 24.12.2012

1

Feministkinje su digle glas protiv veslačica u stereotipnom fazonu: kako vas nije sramota da sa tim vašim golim fotkama prikazujete ženu „kao seksualni objekt!?

Ne vole kad je zena prekrivena a s' druge strane im smeta i kad zene nose kratke suknjice.
Feministkinje bi trebalo da naprave neki kodeks oblacenja za samosvesne/intelektualno jake/nezavisne zene.
8c_competizione 8c_competizione 11:48 24.12.2012

Re: 1

znash shta, ja bih feministkinjama preporucio ovaj film da se malko edukuju, ponarocito ovaj citat



shalu na stranu, treba da predju iz zone fanatizma u zonu konstruktivne kritike! a neke od njih bi mogle da se pozabave malko i obrazovanjem glede estetike
looping looping 12:37 24.12.2012

Re: 1

znash shta, ja bih feministkinjama preporucio ovaj film da se malko edukuju, ponarocitop ovaj citat

Ovaj lik sto objasnjava sta treba zenama je definitivno gay, sto ne smatram losim naravno ali s' druge strane nije merodavan da edukuje feministkinje.
shalu na stranu, treba da predju iz zone fanatizma u zonu konstruktivne kritike! a neke od njih bi mogle da se pozabave malko i obrazovanjem glede estetike

Ma feministkinje nemaju nikakvu svrhu, samo gube vreme i mlate praznu slamu.
8c_competizione 8c_competizione 12:51 24.12.2012

Re: 1

Ovaj lik sto objasnjava sta treba zenama je definitivno gay, sto ne smatram losim naravno ali s' druge strane nije merodavan da edukuje feministkinje.


pogledaj film do kraja i shvatices da si u pravu

ideja prozivanja ovog filma jeste upravo shaljiva strana tog komentara

pogledaj film, veoma je dobar i iz vremena kada je Ben Afleck snimao indipendent produkcije a ne blockbustere
docsumann docsumann 14:45 24.12.2012

Re: 1

shalu na stranu, treba da predju iz zone fanatizma u zonu konstruktivne kritike! a neke od njih bi mogle da se pozabave malko i obrazovanjem glede estetike


najveći broj feministkinja, a bogami i feminista, djeluje upravo u zoni konstruktivne kritike. fanatizam tu dođe nešto kao levo skretanje


mirelarado mirelarado 14:57 24.12.2012

Re: 1

najveći broj feministkinja, a bogami i feminista, djeluje upravo u zoni konstruktivne kritike. fanatizam tu dođe nešto kao levo skretanje


Мангупи у њиховим редовима. И буквалисти. Кад се равноправност схвати као истоветност, резултат је апсурд, на радост и весеље противника равноправности. Џаба онда сва конструктивна критика...

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:05 24.12.2012

Re: 1

looping
... Ma feministkinje nemaju nikakvu svrhu, samo gube vreme i mlate praznu slamu.

Mada svi, manje ili više, zaziremo od feministkinja, naročito od onih radikalnih, ipak ne bismo smeli da ih potpuno omalovažimo. Igraju one određenu ulogu u svakom vremenskom razdoblju, odnosno daju neki doprinos tome da se poboljša generalni položaj žena, a složili se mi ili ne, kroz istoriju žene su često bile tretirane kao drugorazredna bića (Nije džabe Simona de Bovoar napisala toliko poznatu knjigu "Drugi pol", određujući time mesto žena u društvu). Dobro, taj položaj se umnogome izmenio u poslednje vreme.

E sad, kao i svi aktivisti, i feministkinje su često preterivale, jer ne samo da su se radikalno borile da se popravi položaj žena, nego su i bile ratoborne prema muškarcima, pomalo u stilu "da njih nema, nama bi sve bolje bilo".

Da ne pričam više, jer to je večna tema, o kojoj se mnogo zna, ali ponavljam da su feministkinje pomogle i pomažu, svaki put kada ne preteruju.

docsumann docsumann 15:11 24.12.2012

Re: 1

Žone, ja sam sam feminista, moja bivša djevojka je feministkinja, imam nekoliko drugarica koje su feministkinje, aktivne (jedna od njih je i moja bivša djevojka ).

sve one, itekako, vole muškarce
zoja444 zoja444 15:20 24.12.2012

Re: 1

sve one, itekako, vole muškarce


tako je, docs.
vole muskarce, a/ali vole i sebe. jedno ne iskljucuje drugo.
antioksidant antioksidant 15:29 24.12.2012

Re: 1

vole muskarce, a/ali vole i sebe. jedno ne iskljucuje drugo.

samo ako si muskarac to se iskljucuje
zoja444 zoja444 15:38 24.12.2012

Re: 1

samo ako si muskarac to se iskljucuje


pisali smo o zenama.
antioksidant antioksidant 15:48 24.12.2012

Re: 1

zoja444
samo ako si muskarac to se iskljucuje


pisali smo o zenama.

i ja sam
zoja444 zoja444 16:06 24.12.2012

Re: 1

antioksidant



priznajem da te sad ne razumem. pojasni, molim te.
antioksidant antioksidant 16:09 24.12.2012

Re: 1

zoja444
antioksidant



priznajem da te sad ne razumem. pojasni, molim te.


a do sad si me razumela?
salim se zoja
ali da probam i ozbiljno
niti feministkinje vise vole sebe od nefeministkinja niti nefeministkinje vise vole muskarce od feministkinja.
ecce-florian ecce-florian 16:15 24.12.2012

Re: 1




Feministkinje bi trebalo da naprave neki kodeks oblacenja za samosvesne/intelektualno jake/nezavisne zene.





a neke od njih bi mogle da se pozabave malko i obrazovanjem glede estetike


edukativna funkcija bloga je nezamenjiva. Evo pr npredlog za prazničnu (estetiku). I to još DIY



A? Koja razlika.
zoja444 zoja444 16:25 24.12.2012

Re: 1

antioksidant



ti u stvari, najvise volis da me zezas, da mi kontriras i da cepidlacis.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:39 24.12.2012

Rat polova

Docsumann
... ja sam sam feminista, moja bivša djevojka je feministkinja, imam nekoliko drugarica koje su feministkinje, aktivne (jedna od njih je i moja bivša djevojka


Ti si, reklo bi se, njihov!

Slušaj, kao što rekoh, ja u principu nemam ništa protiv feministkinja, osim kada preteruju. (A ima različitih feministkinja, neke idu u krajnost, sa primesama fašizma - kao one koje preporučuju ne samo izbegavanje muškaraca, već jedino uvažavaju bezdetne žene i lezbijke; jedna druga lamentira: "... dali su nam pravo glasa, ali nam nisu dali oružje", kao da samo naoružane žene mogu promeniti situaciju, bla, bla, bla...).

Ja često imam običaj da pomenem Džermejn Grir (Germaine Greer), bivšu profesoricu književnosti na baš gore pomenutom Univerzitetu u Vorviku (odakle su, dakle, veslači i veslačice sa kalendara).



Ona (1939) se smatra jednom od najradikalnijih feministkinja druge polovine prošlog veka. Njena knjiga Ženski evnuh, iz 1970. godine, prevođena je na mnoge jezike, bila je svojevrstan bestseler.

Kako ja shvatam, ona je govorila da se bori za "oslobođenje žena", što prevazilazi "jednakost sa muškarcima".

Ali u toj famoznoj knjizi, sa mnogo kontraverznih stavova, ona pominje ovu iritirajuću rečenicu koju ne mogu da zaboravim: "Da žena i muškarac neprestano žive zajedno jeste, biološki govoreći, krajnje neprirodna situacija" (For a male and female to live continuously together is ... biologically speaking, an extremely unnatural condition". Drugim rečima, muško i žensko treba (silom prilika, valjda) da se spajaju dok su mladi, a onda - kud koji mili moji, neka žena muškarcu kaže: daleko ti lepa kuća, i obratno.

Njeno polazište jeste da muškarci mrze žene, čega žene nisu ni svesne, pošto su naučene da mrze same sebe (Greer argues that men hate women, though the latter do not realize this and are taught to hate themselves... ).



Međutim, i pored svega iznetog, mislim da je dobro što je svet imao jednu takvu feministkinju.

Treba talasati!
looping looping 18:15 24.12.2012

Re: 1

Mada svi, manje ili više, zaziremo od feministkinja, naročito od onih radikalnih, ipak ne bismo smeli da ih potpuno omalovažimo. Igraju one određenu ulogu u svakom vremenskom razdoblju,

Ne slazem se i upravo sam mislio na tu ulogu. Nisu feministkinje te koje su poboljsale polozaj zena vec neki drugi faktori, kao na primer ekonomski.
Zene koje se "izbore" za svoja prava umnogome su podrzane od muskaraca (sa punim pravom naravno) u odredjenom ekonomskom razvoju drustva. Dok se ne dodje do toga zene oskudevaju u ljudskim pravima. Ovo se cak odnosi i na islamske zemlje (gde su prava uglavnom "ugrozena".
Ali dobro, lepo je laskati feministkinjama.
looping looping 18:19 24.12.2012

Re: Rat polova

Njeno polazište jeste da muškarci mrze žene, čega žene nisu ni svesne, pošto su naučene da mrze same sebe (Greer argues that men hate women, though the latter do not realize this and are taught to hate themselves... ).

Sirota zena. Ko zna sta je ta dozivela.

Edit:
Mogla je to polaziste i da pojednostavi i da kaze da su ljudi bezosecajne zivotinje a narocito muskarci ili mozda samo muskarci .
docsumann docsumann 18:31 24.12.2012

Re: 1

Nisu feministkinje te koje su poboljsale polozaj zena vec neki drugi faktori, kao na primer ekonomski.


to je isto kao da kažeš da nisu pokreti za građanska prava popravili položaj crnaca u USA već vojnoidndustrijski kompleks
looping looping 18:37 24.12.2012

Re: 1

to je isto kao da kažeš da nisu pokreti za građanska prava popravili položaj crnaca u USA već vojnoidndustrijski kompleks

Ne, to je kao da kazem da nisu crnci popravili polozaj crnaca u USA nego belci.
docsumann docsumann 18:51 24.12.2012

Re: 1

Ne, to je kao da kazem da nisu crnci popravili polozaj crnaca u USA nego belc


ali onako, sami od sebe, bez pritisaka, bez protesta, demonstracija, bez duge i mučne političke borbe, otpora i pritvora, stvari su jednostavno same legle na svoje mjesto, tiho i nježno kao što majka uspavljuje svoje čedo

sifražetkinje i policijski dosijei




looping looping 19:00 24.12.2012

Re: 1

ali onako, sami od sebe, bez pritisaka, bez protesta, demonstracija, bez duge i mučne političke borbe, otpora i pritvora, stvari su jednostavno same legle na svoje mjesto, tiho i nježno kao što majka uspavljuje svoje čedo

E pa za to moras na wikipediu ili neki drugi izvor. Belci su se borili protiv ropstva u USA. I naravno da su crnci bili u vojsci jenkija.
looping looping 19:03 24.12.2012

Re: 1

sifražetkinje i policijski dosijei

Zao mi je ovih mucenica. Ali i to sto se zene bore u Saudijskoj Arabiji nece im doneti mnogo veca prava.
docsumann docsumann 19:42 24.12.2012

Re: 1

Belci su se borili protiv ropstva u USA. I naravno da su crnci bili u vojsci jenkija.


stani to pričaš o istim onim bjelcima (jenkijima) koji im 100 godina kasnije nisu dozvoljavali da jedu u istim (zajedničkim) restoranima, voze se u istim autobusima ...

rat sjevera i juga je bio mnogo više ekonomsko nego pitanje ljudskih prava. kontrola centralne banke, secesija država konfederacije. borba protiv ropstva je tu kao neki nusprodukt, dodatni udar na jug.

bez crnačkog političkog organizovanja, bez protesta (na kojima su, naravno, učestvovali i bjelci) još mnogo vode bi proteklo Misisipijem dok crnci u USA ne bi postali punopravni građani, ako ikad ...
docsumann docsumann 19:43 24.12.2012

Re: 1

Ali i to sto se zene bore u Saudijskoj Arabiji nece im doneti mnogo veca prava.


nego ekonomija ?

antioksidant antioksidant 20:39 24.12.2012

Re: 1

zoja444
antioksidant



ti u stvari, najvise volis da me zezas, da mi kontriras i da cepidlacis.

ок, сад кад си ми поставила дијагнозу одговори ми на озбиљан део коментара (није да се нисам трудио)
zoja444 zoja444 20:58 24.12.2012

Re: 1

antioksidant



uvredio si me dva puta. nemam sta da ti odgovorim.
antioksidant antioksidant 21:00 24.12.2012

Re: 1

zoja444
antioksidant



uvredio si me dva puta. nemam sta da ti odgovorim.

?
kad i kako?
looping looping 21:06 24.12.2012

Re: 1

stani to pričaš o istim onim bjelcima (jenkijima) koji im 100 godina kasnije nisu dozvoljavali da jedu u istim (zajedničkim) restoranima, voze se u istim autobusima ...

Opet ne.
Ti o kojima ti pricas su juznjaci. Oni i dan danas ne trpe afro-amerikance.


bez crnačkog političkog organizovanja, bez protesta

Isto kao i feministkinje. Kad im obezbedis ljudska prava oni ih vise ne hapse.
Ali donosenjem zakona o ljudskim pravima borba za ljudska prava gubi smisao. Jedino treba da postoji pritisak na vlast ako se ta prava ne ostvaruju (al dobro, to mu mozda dodje isto).

looping looping 21:08 24.12.2012

Re: 1

nego ekonomija ?

Ekonomija, standard...
Sa standardom dolazi i kultura. A ni zadrta religija ne moze to da spreci.
docsumann docsumann 21:16 24.12.2012

Re: 1

Ekonomija, standard...


ekonomija, kontrola ...
Unfuckable Unfuckable 21:32 24.12.2012

Re: 1

antioksidant
zoja444
antioksidant



uvredio si me dva puta. nemam sta da ti odgovorim.

?
kad i kako?


pa dobro ao mislimstvaaarno, zar opet ostavljaš tete bez teksta?!
zoja444 zoja444 23:03 24.12.2012

Re: 1

Unfuckable

pa dobro ao mislimstvaaarno, zar opet ostavljaš tete bez teksta?!


tebi, unf, ako treba neki link za milf, da ti ga dobacim. nisam ti ja tetka.
Unfuckable Unfuckable 06:42 25.12.2012

Re: ...

ko je rekao "tetka"?
nowhereman nowhereman 19:37 25.12.2012

Pitalica


- Šta se dobija kada se ukrste dve ženske noge?

- Ništa.

vladimir petrovic vladimir petrovic 22:48 25.12.2012

Body Language: Crossed Legs

Nowhereman
... Pitalica

- Šta se dobija kada se ukrste dve ženske noge?

- Ništa.


Prvo, Long time no hear!

Drugo, mislim da mnoge žene sa ukrštenim nogama šalju poruke, a na čitaču poruka ostaje da shvati ili ne shvati (nekima ne vredi ni kada su noge široko otvorene!):



Look at her legs. Often times, an interested woman will cross her legs. This is an especially good sign if her top leg is pointed towards you. She may also stroke her lower thigh or smooth her pants as or before she does this to further draw attention to her legs.
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:35 28.12.2012

Re: Evo malo golotinje i u muzeju

Velimir Mladenović
...
http://www.leopoldmuseum.org/en/exhibitions/46/nude-men

skinuo se u muzeju



Dosao si u poslednjem času (last minute call), jer ovaj blog samo što nije automatski zatvoren.

A dobro je da si se javio, nisam znao za ovu izložbu u Beču.

Naravno, tu je drukčiji koncept, čisto umetnički, za razliku od koncepta bezazlenih engleskih dečaka-veslača, koji pravili kalendar sa "polugolim" fotkama, za prodaju u dobrotvorne svrhe. Stoga se kod njih "ništa ne vidi do kraja", pa se JJB i još neke blogerke žalile kako je njihova (muška) golotinja naivno skromna, jer se kriju sa motkama, he, he, he...

A ovo u Leopold Muzeju je već ozbiljna stvar.


Tamo se polazi od toga da

Nude women are not a rarity in fine arts; many exhibitions have already dealt with this topic. But nude men have been neglected up until now. That will change with the show at the Leopold Museum: Including works of top-class artists the exhibition "nude men" spans the period from the Enlightenment in the 18th century until the present, supplemented by important reference works from ancient Egypt, Greek vase painting and works from the Renaissance.

pa se onda nude umetnički zanimljive stvarčice sa golim muškarcima



Naravno, neke od njih uznemiravaju nevine posetioce:

Image: Pierre & Gilles, Vive la France, 2006 © Privatsammlung, Courtesy Galerie Jérôme de Noirmont

Ili ovako




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana