Društvo| Sex| Zabava| Život

Poštene Žene i Kvarni Muškarci

Unfuckable RSS / 08.02.2008. u 22:11

   Ova tema mi je "došla" - ima preko mesec dana.
   Malo posle novaka, piljim u tv, neke Tetke se skockale, pripremile, okupile i tolkuju mi pravo iz Kutije...Nešto.

   Razaberem ja da je u pitanju općekosmička tema - kako da nam život bude bolji... preporučuju se, objašnjavaju, ubeđuju i uveravaju, identifikuju se problemi, maše se rešenjima, isplivava i sve češće se spominje korupcija kao glavni problem koji se brzo i lako može rešiti…. – “….brzo & lako..hehehehe – domojega – jel’ ovo Laza daje nagradno odsustvo danas…mali saveti – nikakva pomoć “ – mislim se jakaotakav…. – ali ipak odvajam uvo & bacam pogled, nije da ne bacam….
   A onda – ključni argumenat seva poput Tajsonovog krošea iz Kutije od strane ushićene GospoDŽe koja nam otkriva četvrti ugao trougla : korupcija bi bila iskorenjena kada bi nosioci javnih funkcija bile većinom žene.
Ostao sam poprilično tronut. Rodno uvređen, akomerazumete. ….Seksualno uvređen, čak.
    Posle par treptaja suznim okom, shvatio sam da su Tetke gađale sedeće patke : pa, svi mediji su prepuni priča o korupciji u kojima su akteri u 95% slučajeva Kvarni Muškarci, da se ne lažemo....

 Ja nisam čedo medija u tom kontekstu, al to ne menja stvar.

 Pomislio sam onda na sve te nesrećnike koji grabe, kradu, varaju & otimaju šta & gde stignu čim zajašu negde.
Zašto to rade ?
Kome se to dokazuju ?
Zašto žele više para, više moći, veću gajbu, skuplja kola ?
Šta ih to motiviše da tako besomučno jure za materijalnim….. I da ispadnu na kraju Kvarni Muškarci kojima treba uzeti funkcije zato što su kvarni.
Da li bi se i žene tako ponašale ?
Ne ?
Ok, zašto se muškarci onda tako ponašaju ?

                Stellaris_Yin_Yang.png 



Komentari (211)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 01:05 09.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

uz muskarce kao lidere, korupciju zbog libida im, jer veca moc povecava im tuki....a kada je tuki veliki i zene oblecu..i tako u krug...


a što više žene obleću...libido je veći il' novčanik tanji ?
Ko ih je ubedio u tu fiziku da im veća moć uvećava tuki ? Jel to ona čuvena da je najveće majstorstvo đavola bilo da ubedi svet da ne postoji ?
Po toj logici, neki naši - ovi iz Dnevnika - razbiše od kavanja ? A ovamo ih nabediše da su NULE ...po tom pitanju...
Znači, siromasi - ništa libido, ništa tuki ?!?!?!
Unfuckable Unfuckable 01:07 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

sjajno, Vlastimire - ovo ću iskopirati.
Možda mi jednom ustreba, tko zna šta nosi dan a šta noć ?
Stvarno lepo.
bravar bravar 01:11 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

Covek je Vladimir, lepo pise ;-)

andjelija andjelija 01:13 09.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

Unfuckable

a što više žene obleću...libido je veći il' novčanik tanji ?
Ko ih je ubedio u tu fiziku da im veća moć uvećava tuki ? Jel to ona čuvena da je najveće majstorstvo đavola bilo da ubedi svet da ne postoji ?
Po toj logici, neki naši - ovi iz Dnevnika - razbiše od kavanja ? A ovamo ih nabediše da su NULE ...po tom pitanju...
Znači, siromasi - ništa libido, ništa tuki ?!?!?!

zene oblecu iz istog razloga sto ovi korumpiraju. iz nesigurnosti i kompleksa kojih se nikad nisu otarasili.
andjelija andjelija 01:14 09.02.2008

vidomire

ovo je Oda zeni :))

lepo zvuci
Unfuckable Unfuckable 01:25 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

bravar

Covek je Vladimir, lepo pise ;-)



pa, Vladimir, nego...šta zezaš ?
andjelija andjelija 01:26 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

Unfuckable

bravar

Covek je Vladimir, lepo pise ;-)



pa, Vladimir, nego...šta zezaš ?


aman ljudi VIDOMIR! :)

margos margos 01:27 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

sjajno, Vlastimire - ovo ću iskopirati.

A ti si... nadahnut večeras:)))
dragoljub dragoljub 01:31 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

Unfuckable

sjajno, Vlastimire - ovo ću iskopirati.
Možda mi jednom ustreba, tko zna šta nosi dan a šta noć ?
Stvarno lepo.

Covek je Vladimir, lepo pise ;-)

bravar bravar 01:32 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

aman ljudi VIDOMIR! :)

To i ja kazem, samo drugacije pisem:)))
Unfuckable Unfuckable 01:42 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

bravar

aman ljudi VIDOMIR! :)

To i ja kazem, samo drugacije pisem:)))



jes'...drugačije se speluje...al' izađe na isto.
Pa i Supermod ga krstio Vladimir, ko sam Ja sad to da menjam ?
dragoljub dragoljub 02:12 09.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

niti agresivne. hocu da kazem nisu surove.

mislim da strahovito grešiš
angie angie 02:22 09.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

shta je dragoljubche, ostali oziljci?

(evo sad sam dva puta proverila jel si to ti:))))
dragoljub dragoljub 02:47 09.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

shta je dragoljubche, ostali oziljci?

(evo sad sam dva puta proverila jel si to ti:))))

pa ko prođe kroz život bez ožiljka ko da živeo nije

alislušao sam neke izjave o tome štabi ta i ta uradila i bio ubeđen da bi,a i čitao neke novinske izveštaje o zločinima od ženske strane uostalom ženske tuče nisu ni malo naivne ni krvave zbog vaše dobrote već zbog nedostatka sngage inače želja za uništavanjem protivnika(ce)je iste jačine
Unfuckable Unfuckable 03:03 09.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

inače želja za uništavanjem protivnika(ce)je iste jačine


..malo jača (by Jovo Toševski) - žena je ženi najveći neprijatelj & konkurent.
Svodi se na onu staru (JT) priču o biološkoj ( sexualno manipulativnoj ) vlasti nad onim, gorepomenutim, tupavim muškarcem što juri za parama, položajem, utjecajem ..da bi se dokazao, a odmah potom i instrumentalizovao u njenim kreativnim ručicama.
Ispašće da je uzdizanje ženke nekogtamo čovekolikog majmuna - sa četiri - na dve noge, od mnogih kasnijih potomaka tog istog, gorepomenutog, napravilo - ili magarce ili skotove
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 09:15 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

andjelija

Unfuckable

bravarCovek je Vladimir, lepo pise ;-)pa, Vladimir, nego...šta zezaš ? aman ljudi VIDOMIR! :)

HA XA HA XA HA XA XAXXAA HA GHXA
ANĐO SREĆO ČEKA TE GAJBA PIVA ZA OVO I PICA MC DONALDS
Unfuckable Unfuckable 13:46 09.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

iz nesigurnosti i kompleksa kojih se nikad nisu otarasili.


a egzistencijalni strahovi i slične priče ?
Des' bre anđelija, nema te 100 godina ?!?!?!
Kod nuneta si - po mojoj uvek skromnoj proceni - zabola pravo u centar, bez ostatka.
Komplimenti.
andjelija andjelija 21:03 09.02.2008

Re: MALO ISTINE O ŽENAMA....

vidomir pavlovic

HA XA HA XA HA XA XAXXAA HA GHXA
ANĐO SREĆO ČEKA TE GAJBA PIVA ZA OVO I PICA MC DONALDS


podeli to sa prijateljima, nit pijem pivo nit jedem picu i mcdonalds :)
hvala na paznji sto jes :))
andjelija andjelija 21:13 09.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

Unfuckable

a egzistencijalni strahovi i slične priče ?
Des' bre anđelija, nema te 100 godina ?!?!?!
Kod nuneta si - po mojoj uvek skromnoj proceni - zabola pravo u centar, bez ostatka.
Komplimenti.


i ti egz. strahovi spadaju pod nesigurnost. svako ko hoce da postigne nesto u zivotu moze bez da se mota oko politickih tukija ili nekog biznismena.
problem zene je sto je lojalna. dovoljno je malo necega sto dobija od muskarca da je zadovolji. privremeno. kad-tad dodje do kulminacije kada pocne njeno nezadovoljstvo da se ispoljava.

zasto nema zenskih drustava (na primer da su one vecina u politici, na rukovodecim mestima itd...)? prosto je nemoguce da imas grupu zena koja bi se, na primer, bavila biznisom. ne zato sto stvarno, zivimo u muskom svetu gde musko i dalje dominira, nego zene same po sebi ne mogu iz nepoverenja, iz konkurencije, sujete, da opstanu u tome ako su jedna na drugu usmerene.

ali su zato one najbolja podrska koju muskarac moze da dobije. ledja cuvaju bolje nego najjaci bodyguard.

eh...sad ima i one zenskadije koja prihvata pravila igre, i shodno tome menjaju sopstvene kriterijume kako bi u muskom svetu opstale i dokazale se. mogu da kazem, iz moje perspektive, da sharm najjlakse razbija taj nevidljivi jaz koji postoji u biznisima izmedju muskaraca i zena.
sharm i znanje.
mozda je i to odgovor zasto sebe nekad dozivljavam kao hermafrodita.

Unfuckable Unfuckable 02:10 10.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

andjelija, zabrinjavaš me...tj počinješ da me brineš. Mnogo.
Prvo : svaka ti ja k'a u Njegoša, nema čovek za šta da u'vati. Dobijaš preporuke za komentare, što je krajnjnjnjnjeeeee...deplasirano & out
Drugo : gde je onaj punk-mamuvamjebem-štiklauvrata-kolenoujaja & zubiuvrat Stav koji je bio ideal i smernica.
Hoću moje Nevaljalo Dete Bloga nazad.
Ti, koji si zaposeo andjeliju. kakvu znamo od ranije - odmah izađi napolje !
andjelija andjelija 04:14 11.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

Unfuckable

andjelija, zabrinjavaš me...tj počinješ da me brineš. Mnogo.
Prvo : svaka ti ja k'a u Njegoša, nema čovek za šta da u'vati. Dobijaš preporuke za komentare, što je krajnjnjnjnjeeeee...deplasirano & out
Drugo : gde je onaj punk-mamuvamjebem-štiklauvrata-kolenoujaja & zubiuvrat Stav koji je bio ideal i smernica.
Hoću moje Nevaljalo Dete Bloga nazad.
Ti, koji si zaposeo andjeliju. kakvu znamo od ranije - odmah izađi napolje !



eh da me je zaposeo, nego jashe, jashe, dok ne uzjase.

mirna sam mozda zbog cokolade. nema covek vise za sta da me u'vati....pa daj malo da se ubucim.

bez sisa ne valja.

i stvarno jebote, ko drka te preporuke, ide mi na zivce.

Unfuckable Unfuckable 06:44 11.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

eh da me je zaposeo, nego jashe, jashe, dok ne uzjase.


znaš šta, bitno je da nije dosadno ! ; ))))

bez sisa ne valja.


potpisujem. btw.....razmišljam kako i sebi da nabavim par komata.....

i stvarno jebote, ko drka te preporuke, ide mi na zivce.


hm, da ....a sad si još i vip postala....nekome ....andjelija, stanje je krajnje alarmantno....
andjelija andjelija 17:54 11.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

Unfuckable

hm, da ....a sad si još i vip postala....nekome ....andjelija, stanje je krajnje alarmantno....


hoces da kazes da svi putevi vode ka

tebi? :)
Unfuckable Unfuckable 18:59 11.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

ne kažem ja ništa, čudni su putevi.... ;-)))), samo konstatujem da je šituacija krajnje dramatična.
Il' si zaljubiška il' si pod gripom......ne mogu da te prepoznam.....
andjelija andjelija 20:37 11.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

Unfuckable

ne kažem ja ništa, čudni su putevi.... ;-)))), samo konstatujem da je šituacija krajnje dramatična.
Il' si zaljubiška il' si pod gripom......ne mogu da te prepoznam.....

šituacija? :)))) dobra fora :))))

ni jedno ni drugo za trece ..... ahhh...nemam izgovor. dekocentrisana mozda?
Unfuckable Unfuckable 22:24 11.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

neeeeeeee...ti si uvek skoncentrisana, ne zezaj !
aj' nema veze, neću da te propitujem, nisam ti ja murija, bre.
Mada, vidim da se ljudima sviđa i ova drugačija anđelija čak mislim da su zapanjeni...a predpostavljam da je lakše kretati se po blogu i komunicirati sa ljudima ( i mentolima, ofkorsdjes!) kada nisi mega - banovan & mega - prokažen ...etc. - praktičnije je, ako ništa drugo..
Neko mi je jednom rekao ili napisao kako nije naviknut na lepe i prijatne stvari. Pa to verovatno može i malo šire da se primeni : ne bih da branim populaciju ovde, imaju cojones - kako ko - pa nek obave to sami - ali jasno je da verovatno većina ne može da veruje da neko može da ima i svoju drugu stranu.,
( polaze od sebe, valjda...nesretnici ) tako da je verovatno velika većina šokirana tvojim novim izdanjem.
Kako god okreneš - Nevaljalo Dete Bloga šokira. Zato si mi favorit, odavno ; )))))))
Malo li je, na ovu skupoću ?
andjelija andjelija 22:49 11.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

Unfuckable

neeeeeeee...ti si uvek skoncentrisana, ne zezaj !
aj' nema veze, neću da te propitujem, nisam ti ja murija, bre.
Mada, vidim da se ljudima sviđa i ova drugačija anđelija čak mislim da su zapanjeni...a predpostavljam da je lakše kretati se po blogu i komunicirati sa ljudima ( i mentolima, ofkorsdjes!) kada nisi mega - banovan & mega - prokažen ...etc. - praktičnije je, ako ništa drugo..
Neko mi je jednom rekao ili napisao kako nije naviknut na lepe i prijatne stvari. Pa to verovatno može i malo šire da se primeni : ne bih da branim populaciju ovde, imaju cojones - kako ko - pa nek obave to sami - ali jasno je da verovatno većina ne može da veruje da neko može da ima i svoju drugu stranu.,
( polaze od sebe, valjda...nesretnici ) tako da je verovatno velika većina šokirana tvojim novim izdanjem.
Kako god okreneš - Nevaljalo Dete Bloga šokira. Zato si mi favorit, odavno ; )))))))
Malo li je, na ovu skupoću ?


kaze se

malo li je na ovu bedu :))))

imam ja vise strana, multipraktik definitivno. nisi ti jos nista video (tako je rekao michael jackson) ...i nestao sa lica planete


ali za ovo Dete si me kupio forever. kad mi kazu zena, zesce mi se...vec znas sta.

jaril mi ladno oblisao moj komentar na govoru mrznje. eto. i sta sad da mu radim?! kojom mukom da ga mucim? a samo sam rekla da govor mrznje nije ako nekom kazem da je glup jer stvarno tako mislim....jos treba da su pocastvovani sto im je neko rekao nesto sto misli ....pozitivna kritika....
margos margos 02:28 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

a samo sam rekla da govor mrznje nije ako nekom kazem da je glup jer stvarno tako mislim....jos treba da su pocastvovani sto im je neko rekao nesto sto misli ....pozitivna kritika....

Anđelija, kako objašnjavaš da je uvreda (reći nekom da je glup) ustvari pozitivna kritika?
I da je iskreno reći sve što misliš jednako dobra komunikacija?
Baš me zanima.
Je l dekoncentracija nije umešala prste?:)
Unfuckable Unfuckable 07:19 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

mislim da te nije Jaril brisao, al' da se ne kladimo sad....
- da, ono za Nevaljalo Dete Bloga je definitivno dobar opis tebekaotakve . Skroz pristaje.
Baš sam skroman, hahahaha
margos margos 14:03 12.02.2008

Re: MALO ISTINE O ....

Sad dobih nešto... Možda može da potkrepi diskusiju:))

Kad zena saopsti muzu da ga napusta zbog drugog muskarca, on kaze:

Ateist: Ne verujem.
Budist: Samo da si ti srecna.
Katolik: Ja sam kriv.
Jevrejin: To cu ti vratiti!
Pravoslavac: Mars u picku materinu!
Agnostik: Zasto da ne nastavimo utroje?
Mormon: Jedna vise, ili manje...
Melanholik: Ubicu se!
Kolerik: Ubicu te!
Apatik: Dobro...
Pesimista: Ma predosecao sam sta ce da se desi.
Optimista: Zadrzi kljuc od kuce - za svaki slucaj.
Realista: Zasto si uzela moj kofer?
Naivko: Kad se vracas?
Racionalista: Nemas argumenata.
Skeptik: Jesi li sigurna?
Romanticar: Ja te ipak volim!
Filozof: Zasto bas danas?
Advokat: To ce te skupo kostati.
Bankar: To ce me skupo kostati.
Japi: Koliko on zaraduje?
Liberal: Konacno sam slobodan!
Komunista: Prihvatam obavezu da te delim sa drugim.
Zeleni: Idi biciklom.
Klerikalac: Znaci zgresila si?
Socijaldemokrata: Postujem tvoju odluku.
Slovenac: Samo da nije Hrvat.
Hrvat: Samo da nije Slovenac.
Albanac: Samo da nije Srbin.
Srbin: Samo da je nas.
andjelija andjelija 16:35 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

margos

a samo sam rekla da govor mrznje nije ako nekom kazem da je glup jer stvarno tako mislim....jos treba da su pocastvovani sto im je neko rekao nesto sto misli ....pozitivna kritika....

Anđelija, kako objašnjavaš da je uvreda (reći nekom da je glup) ustvari pozitivna kritika?
I da je iskreno reći sve što misliš jednako dobra komunikacija?
Baš me zanima.
Je l dekoncentracija nije umešala prste?:)


objasnih kod jarila evo sad cu i tebi posebno.

svakom kome se objasni zasto je glup je vec pozitivna kritika. ja tebi predovacam stvari iz mog ugla da to sto pricas nije bas tako i argumentovano ti kazem zbog cega, i dam ti jos sve moguce opcije koje ja znam...sto ne mora da znaci da ce da bude tvoja opcija, ali bar sve to uzmi u razmatranje,...nemoj da si ogranicen i zakopavas se u svojem ponosu i ostala sranja.
. eh.....veruj mi vrlo retko se guzim da kazem nesto sto nisam imala prilike da saznam, dozivim, osetim itd....i ako vidim da gresis i da si uporan u tome, i ne dozvoljavas da posumnjas u svoje stavove, na zalost ti si za mene zesce glup.

meni licno prija da mi neko kaze da sam glupa nego da sam pametna. jer od glupe mogu vise da saznam nego od pametne. sta mi znaci da sam pametna?!??! moze da me cacne u sujetu pod broj jedan, i kaze ja sam najpamentiija....da jesam pamentna, ladila bih onu stvar na fidziju umesto da guslam po americi.... drugo pametna i dalje nema stepenik na koji mozes da se oslonis da ides dalje....tu nema provokacije mentalne ...bar je ja ne vidim.

trudim se isto da sto manje lazem. sto znaci reci cu istinu ali cu da precutim sve sto nije potrebno da se kaze, ali necu slagati. zivi tako jedan dan da vidis kako je zajebano.
najgore od svega je kada sa nekim pricas i znas da te covek laze. i kazes mu da te laze i on to porice. uhhhh...takve bih tukla tukla tukla jer nema potrebe za tim. kazi jebote sta mislis hocu tebe necu ono sto je drustvo od tebe napravilo.

eto.

zbog margo silnih nam zabrana i jebenih politickih korektnosti, usranih nevladinih organizacija sloboda govora samim tim sloboda naseg duha, misli, razmisljanja se svela na zrno graska.
ja tako necu da zivim. jer ne moram. oni koji me nece ti me banuju, oteraju, zabrane, ignorisu .....sasvim nebitno .
probaj evo danas, da kazes na bilo kom blogu gde imas nameru da pises, ono sto osecas, bas kako osecas. oslobodi se lepog vaspitanja, kulture, moralisanja, etike, socijalno prihvatljivih normi kako bi pripadala drustvu. budi evo samo danas, budi svoja. down to the bone. budi ono sto znas da jesi u sustini.
margos margos 20:16 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

zbog margo silnih nam zabrana i jebenih politickih korektnosti, usranih nevladinih organizacija sloboda govora samim tim sloboda naseg duha, misli, razmisljanja se svela na zrno graska.
ja tako necu da zivim. jer ne moram. oni koji me nece ti me banuju, oteraju, zabrane, ignorisu .....sasvim nebitno .
probaj evo danas, da kazes na bilo kom blogu gde imas nameru da pises, ono sto osecas, bas kako osecas. oslobodi se lepog vaspitanja, kulture, moralisanja, etike, socijalno prihvatljivih normi kako bi pripadala drustvu. budi evo samo danas, budi svoja. down to the bone. budi ono sto znas da jesi u sustini.

E, Anđelija, baš si se potrudila, na oba bloga, pa evo, prvo socijalno, korektno, komunikaciono pravilo je da ti se zahvalim i da ti odgovorim. Nadam se da time nisam pokazala da sam ja manje ja. Iako sam se tek probudila i pijem 'ladnu kafu od pre dva sata. Mogu i jedno i drugo, i prija...

Biram da ti odgovorim ovde, nekako sam kod Unfa domaća, a i ti si.

Pošto je (tamo) tema komunikacija, onda pričamo o tome. Mi smo učesnici u komunikaciji, a ne alfa i omega. Pa čak i kad komuniciramo sa sobom, postoje dva lika (najmanje) koji pričaju. Ovde se priča o komunikaciji 1Č:1 ili 1:1000 ( ili beskonačno), i takva komunikacija ima svoja pravila, pisana i nepisana.

Pročitah da si prošla neka duboka self disclosure iskustva i da ti je pojam slobode vrlo značajan.
Najpre - iskustva. Visoko vrednujem lično iskustvo. Često je neprepričljivo, gotovo mistično. Ali kad se u komunikaciji s drugima svede na 'nemate vi pojma, nemate iskustva, glupi ste, šta da vama pričam...' slaba vajda. To je onda povuklo odgovor tipa 'nisi ti merna jedinica', jer se zapravo i ne zna koja si jedinica, koja ti je mera. Čvrga na čvrgu, šamar na šamar.... itd...

Jednostavno, nismo isti. Ovde je svaki komentar potencijalna provokacija. Koliko vidim, ti u njima uživaš. I nisi jedina. Samo što je tvoj način drugačiji. Da... i cilj mi nije jasan. Nekad prepoznam igru, nekad bes, nekad bačenu kosku s podtekstom glođite, kerovi. Možda grešim.

E, da... iskustva koja si navela, koja nazivaš 'terapijom' su sjajna. Mnogim ljudima se noge odseku na pomisao da to neko radi, a kamoli da kroz to prođu. Da , opet - različiti smo.

I sloboda - ja verujem da je ona imanentna svima. Slažem se za zabrane i sve pobrojano... malo ljudi misli svojom glavom. Iskren i jasan odgovor na pitanje 'kako se osećaš?' je najteže dobiti. Retke su nam autentične misli, autentične emocije. I ok, tvoje je pravo da izražavaš svoju slobodu na sebi svojstven način. Drugi svoju slobodu ostvaruju na svoje načine (tu je nova tema da li je to stvarna sloboda ili sloboda koju su im drugi izmaštali:))

Down the bone?... Da ne tupim, ali čovek ima moć da izabere kada će, gde i kako će da se ponaša i do koje mere će da se otvara, opušta, raspušta. Meni blog ne služi da se istresam. A najviše koristim socijalna pravila da bih se lakše razumela s drugima. Vidiš i sama koliko si nerazumevanja proizvela - pa se sad dopisujemo i objašnjavamo. Meni i ovo prija:))

Hvala ti na odvojenom vremenu:)
andjelija andjelija 21:45 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

uopste ne kapiram zbog cega sam takvu reakciju dobila od ljudi.
ozbiljno. jeste, rekla sam njima par da su glupi i rekla im zasto(!)... ali to je stvarno bilo iz najbolje namere jer nista drugo pre toga nije radilo. sta da radim kada me ili ne cuju ili me ne razumeju. da mi nije stalo do njih ne bih uopste reagovala.
tvoj post je bas lepo napisan. milina ga je citati. volela bih da ja znam tako da pisem.

btw, ne pitam ljude kako su ....smatram to pitanje najintimnijim i sramota me da ih pitam, kao da im zadirem u intimu. uglavnom pitam sta ima novo.

ne uzivam u 'provokacijama'. meni je to sredstvo da privucem paznju na dodatni izbor. nista vise...samo da privucem paznju a oni ako se upecaju super! i ako jos skapiraju ti ljudi su bogatiji za nich.

kao sto mi tolerantan razgovor by the book nije isao od ruke, poslednji izvor sto imam za sada je to sto ti zoves provokacijom. ima tu sarkazma, ironije, ima tu i duhovitosti.... u moru ovom kada niko nikog vise ne slusa... i ....pa evo.... stani sa strane i posmatraj samo kako pisu i sta pisu jedni drugima. pa idi kod nekog drugog autora na blog pa opet procitaj kao posmatrac kako i sta pricaju. shvatices, osetices da vecina prica svoju pricu i ni makac od toga....svako lelujanje levo, desno, ili u bilo kom drugom pravcu dovodi do konflikta.

anyway was pleasure talking to you :)

kod ne(do)jebljivog se i ja osecam prijatno ...mada imam stiklu ready za svaki slucaj ako me naguzi neocekivano :)
margos margos 22:16 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

anyway was pleasure talking to you :)

Anđelija, niko neće verovati da si ovo ti napisala:)))

Kapiram da ti, čim nemaš ništa lično protiv nekog ili nečeg, ili nemaš u startu lošu nameru, smatraš da je u redu da kažeš sve šta imaš i na svoj način. Iskreno, na onom blogu kad si rekla 'jebala vas politika', ja sam ti stavila preporuku - to je bila upravo i moja reakcija.

Zašto to nisam napisala i zašto to ne bih napisala ili rekla nikad sem u svojoj kući? Pa očigledno da ljudi uživaju u toj priči, kao što i sama reče, pričaju svoju priču i čim ne prekidaju i rade to iznova i iznova, mora da im mnogo znači. Ne smatram da je moja uloga da ih u tome sprečavam i prekidam.

Provocirati - znači da moraš biti spremna i na reakcije.
Setih se: jednom u Sutomoru ja u kiosku prodavala svašta nešto, pa između ostalog i pomfrit. Dolazi Gabelj (tako Crnogorci zovu Rome - jel pogrdno ili ne, nemam pojma - da se ne uzbude branioci:))) i ja njemu 'želite li kečap ili majonez... pa želite li još soli... pa želite li...', a on se okrene i pozove mog muža i pita ga 'Oli ti da je biješ oli ja?' On ga pita 'Zašto?' A tip kaže 'Šta ona mene tu zajebava želite li ovo, želite li ono...??? Nek mi da taj pomfrit!!!'

Eto, ja ga isprovocirala. Pokazala sam neprimereno ponašanje na tom mestu.

E, da... i jeste intimno pitanje 'kako se osećaš?' ali sam ga navela zbog toga što najčešće ni sami ne znamo odgovor na to pitanje.

I meni je bilo zadovoljstvo:)))
andjelija andjelija 22:38 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

margos

Zašto to nisam napisala i zašto to ne bih napisala ili rekla nikad sem u svojoj kući? Pa očigledno da ljudi uživaju u toj priči, kao što i sama reče, pričaju svoju priču i čim ne prekidaju i rade to iznova i iznova, mora da im mnogo znači. Ne smatram da je moja uloga da ih u tome sprečavam i prekidam.

e pa vidis u tome je moj problem. sto ja mislim i imam potrebu da nekim mojim postupkom skrenem ljudima paznju sa njihove putanje kako bih im 'osvezila' zivot. imam tu potrebu a sto je najgore, mislim da im tako pomazem da vise budu svoji i da razmisljaju svojom glavicom.

i tamo kod nuneta, citam i posmatram, i citam i posmatram.....i ti vidis gaktanje u glas...i ljude opcinjene necin sto ne moze lepotu da izvuce iz njih, niti da razmene, niti da prime, daju....nego ono najsitnije zadovoljstvo ljudske psihe jadnog coveka siromasnog duha... mene dusa boli koliko malo ljudi se javi na s. mitrovicevom blogu. ili kod jasnaz....ciste lepote i dragulji, oplemenjivaci duse.
cak i pseci tekstovi imaju humanost. ovo ostalo .... kao oni critters sto jedu sve i ostavljaju nista za sobom.


a svakodnevno sam isprovocirana crncima i njihom azurnoscu. retkost da ne upadnem u konflikt sa njima. i svsaki put se spremim da ne dozvolim sebi da budem isprovoricana i ne vredi.
ili u beogradu gospodjica me ubedjuje za neku nenormalnu cifru da su bas te ray-ban poslednja serija....a ja joj crtam da nisu. i tako pet minuta 'jesu-nisu'....dok mi nije pukao film...ajd sad na web site ray-bana da vidis da nisu...i ona meni kaze mrtva ladna na to.....ovo je poslednja serija sto smo mi dobili! no shit. kakvi ljudi. da ih zadavis....ali mi zao da idem u corku.
margos margos 23:16 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

i tako pet minuta 'jesu-nisu'....

Vidiš, ja se ne bih naganjala pet minuta i ne bih pukla:) Ili bih joj odmah rekla 'ne, nije tačno, pogledala sam na internetu' ili bih je pustila da misli da zna, okrenula se i otišla, to sad zavisi od mog stanja i raspoloženja. Al da pucam po šavovima zbog nekoga ko nešto ne zna, ili misli da zna.

imam tu potrebu a sto je najgore, mislim da im tako pomazem da vise budu svoji i da razmisljaju svojom glavicom.

Zašto je najgore? Nisam skapirala. Misliš imaš unutrašnji poriv da tako radiš, bez obzira na posledice, na nerazumevanje na koje nailaziš, na njihovo odbijanje te tvoje pomoći... Jel to?
andjelija andjelija 23:26 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

margos


Zašto je najgore? Nisam skapirala. Misliš imaš unutrašnji poriv da tako radiš, bez obzira na posledice, na nerazumevanje na koje nailaziš, na njihovo odbijanje te tvoje pomoći... Jel to?

to
margos margos 23:41 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

to

OK... što bi rekli : ako je tako - onda ništa. :)))
Moraćeš da nosiš svoj krst, a koliko vidim, nosiš ga s osmehom:)
andjelija andjelija 23:46 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

margos

to

OK... što bi rekli : ako je tako - onda ništa. :)))
Moraćeš da nosiš svoj krst, a koliko vidim, nosiš ga s osmehom:)


osmeh je moje glavno oruzje [samo cuti nemoj to nikom da kazes]

margos margos 23:53 12.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

osmeh je moje glavno oruzje [samo cuti nemoj to nikom da kazes]

E, draga moja, otkrila sam novo oružje za confidentiality - zaboravnost:)))
andjelija andjelija 00:08 13.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

margos

osmeh je moje glavno oruzje [samo cuti nemoj to nikom da kazes]

E, draga moja, otkrila sam novo oružje za confidentiality - zaboravnost:)))


cush (!).. nije mi to oruzje to mi je osobina :)

danas se sa nekim popickam...osim ako me bas ne iznerviraju pa da zapamtim...sutra ja zaboravim ko je to bio i ladno caskam u sve 16... bukvalno.



margos margos 00:13 13.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

danas se sa nekim popickam...osim ako me bas ne iznerviraju pa da zapamtim...sutra ja zaboravim ko je to bio i ladno caskam u sve 16... bukvalno.

To je dobra osobina, za tebe... ne znam kako je drugi podnose:)
andjelija andjelija 17:26 13.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

margos

danas se sa nekim popickam...osim ako me bas ne iznerviraju pa da zapamtim...sutra ja zaboravim ko je to bio i ladno caskam u sve 16... bukvalno.

To je dobra osobina, za tebe... ne znam kako je drugi podnose:)

vacare me maksimalno.

jednom se u nekom irskom pabu pokacim sa konobaricom. ne secam se vise zbog cega. na izlazu iz tog bara kazem drustvu da tu vise u zivotu necu da svratim.
posle tri meseca opet mi u taj isti bar (a oni cute i prave se ludi...imaju dobra piva tu sto piju)..i gledaju mene pazljivo. vidim ja nesto ovi moji muljaju, ali ne kapiram sta je u pitanju. a osecam neku neprijatnost sto sam u tom baru. i cak ista konobarica bila. nemam ja pojma, samo se cudno osecam.
i pokvarenjaci mi kazu na kraju sta je bilo 3 meseca pre.
imam dobre ljude oko mene. u stvari nisu dobri, to je mnogo skromno reci. ponekad se pitam sta rade sa mnom uopste ...mislim i ja sam dobra, ali sam nenormalna malo.

margos margos 22:48 13.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

mislim i ja sam dobra, ali sam nenormalna malo.

:))))))
Unfuckable Unfuckable 06:50 14.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

.mislim i ja sam dobra, ali sam nenormalna malo.


e, ista si k'o ja : i ja sam dobar - malo, al' nenormalan...pa onda - kako - šta pretegne...tako i ispadne
( to ti je k'o ono : "....'ladno, 'ladno...al' ....standard,jbg...)
a to za nenormalna, malo.... pa zato te i gotivim....
andjelija andjelija 16:17 14.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

Unfuckable

e, ista si k'o ja : i ja sam dobar - malo, al' nenormalan...pa onda - kako - šta pretegne...tako i ispadne
( to ti je k'o ono : "....'ladno, 'ladno...al' ....standard,jbg...)
a to za nenormalna, malo.... pa zato te i gotivim....


i kako ti se cini odnos izmedju tebe i sveta?
pretpostavljam da oko sebe imas ljude koji te prihvataju takvog kakav jesi.
zamisli molim te(!), moja drugarica, druga najbolja drugarica, skoro se udala...i treba da upozna svog muza sa mnom....to mi decko rece sad za vikend kada sam je zvala, pa ona nije bila tu...pa sam sa njim baljezgala sat vremena...a isti djavo ona ili on...kad je vec familiji :))) ...i on kaze da je ona rekla...."znas ona je malo nenormalna! ....direktna i ne stidi se da prica o nekim stvarima. iz neba pa u rebra. "


tako rekla?!
tako rekla, ali nemoj da joj kazes da sam ti rekao.

ja lutka ziva?!?!?! ma ceo svet je bre lud. ja sam fuckin' normalna

evo ti jedna pesmica ahhh....sto slusam trenutno....

share and enjoy :))

Unfuckable Unfuckable 23:45 14.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih


i kako ti se cini odnos izmedju tebe i sveta?
pretpostavljam da oko sebe imas ljude koji te prihvataju takvog kakav jesi.


1. zajebano
2, loše predpostavljaš
3. svet nije lud, ali nisam ni ja - različiti smo.
i, ponekad se dodirnemo. Sasvim dovoljno.

p.s. - lep clip ...pravi Valentine.
andjelija andjelija 02:50 15.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

Unfuckable


2, loše predpostavljaš



ako tebe ne boli, mene boli da cujem ovo :(((. onda sam ja, za razliku od tebe bas lucky po tom pitanju.
Unfuckable Unfuckable 12:49 15.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

pa, ne razmatram ja u tim relacijama "boli - ne boli"....
jako je retka pojava da te neko baš prihvati takvog kakav jesi, ljudi obično vole zašećerene verzije i lepšu stranu, pa selektivno, samo to biraju iz cele činije....
..a kada na red dođu demoni ...nigde nikog nema - što je, verovatno, i bolje...nisu ni demoni za svakoga, hm...a čovek je čudna životinja ...voli liniju manjeg otpora, by default
andjelija andjelija 15:20 15.02.2008

......

..........................
margos margos 03:17 17.02.2008

Re: uhhh...o ovoj temi bih

..a kada na red dođu demoni ...nigde nikog nema

Postoji jednostavan razlog - tvoja mračna strana izaziva mračnu stranu druge osobe, tj podsećaš je da je i ona ima, a to nije lako priznati, prihvatiti i obraditi. Zato je lakše zašećereno, ili našminkano... volimo samo svoju lepu stranu da prikažemo.
andjelija andjelija 03:33 18.02.2008

...

ja se palim na te 'mracne'..u njima ima vise istine nego u 'lepim'.... osim ako nije neka zavisnost tipa kocke, alkohola, droge...za to sam vec iscedjena. i zakljucila sam da tu nema nikakve pomoci i visecasovnog slusanja..jer sve to mora sama ta osoba sa sobom da resi. ili bezi od nje.

i u tim 'mracnim' mnogo vise lepote nadjem i hrabrosti te osobe da vidi, oseti, dozivi, razmisli...malo vise emotivni nego vecina. zato sam to 'mracni' stavila pod navodnike.
Unfuckable Unfuckable 08:43 18.02.2008

Re: ...

andjelija, jel se ti to meni udvarash ?????? ; ))))))
hehehehehe ...ab mobilizacija : ne se brigaj, pokvariće ti lepotu
margos margos 15:58 18.02.2008

Re: ...

i u tim 'mracnim' mnogo vise lepote nadjem i hrabrosti te osobe da vidi, oseti, dozivi, razmisli...malo vise emotivni nego vecina. zato sam to 'mracni' stavila pod navodnike.

Taman odoh odavde s idejom da vam se ne mešam u priču, pa ne mogu da odolim, te se vratim. Šta ću, brbljiva i radoznala.

Da, postoje 'mračni' i mračni... Kod ovih prvih je zanimljivo osvetljavati, a kod ovih drugih, bogami mučno.
andjelija andjelija 19:05 18.02.2008

Re: ...

kad kazem palim...mislim na to sta me cini zivom.
mnooogo stvari ima na koje se palim. mozda izraz nije bas najadekvatniji....ali drugi nemam.

zato i imam potrebu da sam pored ljudi koji poseduju nesto sto ja nemam i kroz njihove osobine prozivljavam kao da se meni desava...da vidim kuda bi to moglo da me odvede. malo ima tu i iskoriscavanja sa moje strane, ali sigurna sam da bar mali neki deo uticem na tu osobu da se makar malcice bolje oseca. zahvaljujuci njihovim osobinama lakse dolazim do nekih svojih pitanja.

anfak ....da li bi hteo da ti se udvaram? :)

margos nek nam drzi svecu

Unfuckable Unfuckable 22:13 18.02.2008

Re: ...

zato i imam potrebu da sam pored ljudi koji poseduju nesto sto ja nemam i kroz njihove osobine prozivljavam kao da se meni desava...da vidim kuda bi to moglo da me odvede. malo ima tu i iskoriscavanja sa moje strane,


ovo je jedan od mogućih odgovora zašto ljudi vole krimi filmove, tajne agente, Michael Jordana, Novaka Đokovića, Liama Gallaghera ....: ))))))... - svi mi pomalo proživljavamo to kroz sebe i - neko manje, neko više - ložimo se, što nalazim da je dobrodušna stvar jer bar na neki način, ne dozvoljavamo detetu u nama da totalno zamre.
Takođe objašnjava to zašto su nam zanimljive suprotnosti.
One koji su nam slični lako "čitamo" i moramo biti - ili krajnji konformisti ili poprilično nesigurni ili u deficitu energije - pa da se ložimo zato što je neko "tako sličan" nama. Suprotnost traži daleko više energije ali i daje daleko više, dopunjava nas....

anfak ....da li bi hteo da ti se udvaram? :)
margos nek nam drzi svecu


pa...odavno mi se već udvaraš, so wtf ? Udvaram se i ja tebi, pa nikom ništa, tj sve 5.
...samo napred, kad me stigneš - uhvatila si me.... hehehehe.....mada, nije mi akcija da izigravam baju kojeg jure tzitze ....ipak sam ja Unfuckable.
...a i gdi margos da smaramo, sa onim okrvavljenim rukama.....bio bi to krvav provod .... ; ))))))))
andjelija andjelija 00:28 19.02.2008

Re: ...

Unfuckable
Suprotnost traži daleko više energije ali i daje daleko više, dopunjava nas....


sve ono sto mi nemamo ili ne znamo da imamo (umesto reci suprotnost)
Unfuckable


...samo napred, kad me stigneš - uhvatila si me.... hehehehe.....


i kad te stignem (mozda) sta onda? no fun in that mate :)
Gorstak Gorstak 01:14 09.02.2008

Možda je bolje

Da si pitanje uputio predsedničkom (večitom) kandidatu Tomi.
On je u predizbornoj kampanji obišao neko porodilište i izjavio da dobro zna kako je teško biti majka.
To znači da ti on može pomoći iz prve ruke i odgovori na tvoju dilemu.
Ovako, ko god ti odgovori nešto za drugi pol veruj mi nema pojma.
Tačnije, mi muški nemamo pojma. Ženske mi ostavljaju utisak da ipak znaju, ali neće da nam kažu.

P.S. Treba malo više politike da se ubaci u ovaj Post. Nekako mi suvo ako me razumeš.
Unfuckable Unfuckable 01:24 09.02.2008

Re: Možda je bolje

Treba malo više politike da se ubaci u ovaj Post.


Politika ? Nikako.
Ovde se priča o tome zašto muškarci jure pare, položaje, utjecaj & moć, i otkuda se pojaviše Tetke kojima se to odjednom ne dopada, jerbo hoće da iskorene korupciju - svojim pregnućem, ofkorsdjes... I da li bi Tetke zaista bile Poštene, nasuprot Stvarnih Kvarnića
Nema ovo veze sa politikom, nego sa primarnim egzistencijalnim strahovima i potrebama.
Još malo i stižemo do Jove Toševskog, polako.
Planeta Žena, itakoto.....
andjelija andjelija 01:28 09.02.2008

Re: Možda je bolje

jel ti to aludiras na TETKE iz silnih nevladinih organizacija?
margos margos 01:31 09.02.2008

Re: Možda je bolje

Još malo i stižemo do Jove Toševskog, polako.

Samo nemoj do Marića, plz.
Ustvari, možeš... ionako moram na spavanjac:)
dragoljub dragoljub 01:32 09.02.2008

Re: Možda je bolje

da dobro zna kako je teško biti majka.

eto odgovora na čuveno pitanje
angie angie 01:33 09.02.2008

Re: Možda je bolje

nemoj neko da mi diro jocu i marica- oni su moja omiljena kombinacija.

..i ruki jakic ko hostesa.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 01:36 09.02.2008

MALO ŽENSTVENOSTI...

Unfuckable Unfuckable 01:46 09.02.2008

Re: Možda je bolje

jel ti to aludiras na TETKE iz silnih nevladinih organizacija?

ne aludiram - pošto ne znam ko su bile narečene Tete...ali je izrečeno baš ovo što sam preneo. Ako ti liči na tetke iz nvo, ok.
Meni su delovale isuviše glamurozno da bi bile nvo.
A retorika ...
Maltene - svet bi bio bolji i pošteniji ako uklonimo muškarce.
A zašto su - pojedini - muškarci tako kvarni...odgovora nigde.
margos margos 01:50 09.02.2008

Re: Možda je bolje

angie
nemoj neko da mi diro jocu i marica- oni su moja omiljena kombinacija...i ruki jakic ko hostesa.

Ne brini neću da ih diram... MA NI TELEFONOM što bi rekla jedna šašava Sarajka (finija varijanta onog narodskog 'ma ni mašicama kroz debelo ćebe')
angie angie 01:51 09.02.2008

Re: Možda je bolje

...odgovora nigde.



pa para vrti gde burgija nece!:)))
angie angie 02:05 09.02.2008

Re: Možda je bolje

margos- pazi kad ih obozavam-sve sa ruki!
bauer bauer 06:30 09.02.2008

znaci,

ja po obicaju stizem kada treba da se skuplja srca :(

nego, pazite koja je najnovija dilema u ameriki, ako glasas za obamu, onda si seksista, a ako glasas za klingtonovicu, onda si rasista :) pa vi vidite (sto se mene tice, we are the people we’ve been waiting for :))

a moram da kazem i da za dzajino hapsenje nemam reci, kriv ili ne, ona predstava nije bila potrebna :(
Unfuckable Unfuckable 11:39 09.02.2008

Re: znaci,

nego, pazite koja je najnovija dilema u ameriki, ako glasas za obamu, onda si seksista


pa nismo mnogo polupali., domaćin bio rigorozan. Prvo odgovori, posle zezanje. Nema trte-mrte
Unfuckable The Seksista
bravar bravar 10:07 09.02.2008

bez naslova

Spavate, spavate



A korupcija uzima svoj danak

sve po spisku:)
Kazezoze Kazezoze 11:16 09.02.2008

Eh te zhene...

Doshla plavushica na menjachnicu da zameni 100$
- Gospodjo ova novchanica je falsifikovana - reche sluzhbenica na shalteru.
- SHTAAA! E jbg onda sam silovana!
Mara Mara 21:58 09.02.2008

Re: Eh te zhene...

Kaз,

Треба те бановати..за ову дискриминаторку шалу...

Мара тхе Увређена Блонди

MightyNora MightyNora 11:22 09.02.2008

Ja cu...

...malo da doktorsko diserticiram na temu....

Pa'i sad... Muskarci su ti ovek bili provajderi u ovom svetu, jos od vremena toljage i pecinske vatre. Dakle, oni su uvek obezbedjivali 'ranu, i sve ostale potrebstine.. .sve do danasnjeg vremena kada svojim cerkama i sinovima obezbedjuju letovanja i zimovanja, na primer. A sve to kosta. Kao osecajni provajderi i povuceni Grunfovim stavom da je "Bolje biti milijunas ceo zivot nego prosijak jedan dan." - pa ti presaberi sta tu jeste a sta nije.... :))

Poseban case study su Srbi - bili mi ovakvi ili onakvi u nasim gledistima u nasoj zemlji i dalje su muskarci provajderi u vecini slucajeva, dok su u zapadnim zemljama zene ipak samostalnije - cista obzervacija samo da se zna - i mi mu dodjemo kako plodno tle za izucavanje ovog fenomena. Kod nas ovakav stav "skupi sto vise korupcijom, jer nam se moze, a kad nam se moze a ti udri dok god mozes..." rasirio i primenjuje se vrlo unaokolo.

Sve u svemu mislim da bi i zene bile vrlo uspesne u tom poslu, ali bi njihove metode bile vrlo suptilnije i mozda ne toliko propagirane, kao sto je to slucaj sa muskarcima...

Pozz :)
Unfuckable Unfuckable 11:37 09.02.2008

Re: Ja cu...

hehehehe - pa jel' to k'o ono s avanturama & avanturicama : muškarci bi svakome ispričali, a žene nikome - ali i jedni i drugi to rade !

Ako su muškarci provajderi, znači poenta je na "ruci koja kontroliše lovu" - namerno nisam napisao "nabavlja" nego kontroliše.
.....zašto mi stalno na pamet padaju Mira & Sloba dok ovo pišem.......
MightyNora MightyNora 12:03 09.02.2008

Ako koza laze....

Jednog dana, kad je krojačica šila sedeći pored reke, naprstak joj je upao u reku. Ona je zaplakala, a Gospodar koji je prolazio tuda je čuo i pitao: "Drago dete, zašto plačeš?" Odgovorila mu je da joj je naprstak upao u reku, a potreban joj je jer pomaže mužu da zaradi novac i izdržava porodicu. Gospodar je stavio ruku u vodu i izvukao zlatni naprstak sa nizom safira.
"Da li je ovo tvoj naprstak" pitao je gospodar. Krojačica je odgovorila "Ne"

Gospodar je ponovo spustio ruku u vodu. Izvukao je zlatni naprstak optočen rubinima.

"Da li je ovo tvoj naprstak" pitao je gospodar ponovo. Krojačica je odgovorila "Ne"

Gospodar je ponovo zamočio ruku u vodu i izvadion kožni naprstak.

"Da li je ovo tvoj naprstak" pitao je gospodar. Krojačica je odgovorila "Da"
Gospodaru je bilo drago što je žena iskrena, pa joj je dao sva tri naprstka i krojačica je otišla kući srećna.

Nekoliko godina kasnije, krojačica je šetala pored reke sa svojim mužem. Muž se okliznuo, upao u reku i nestao pod vodom. Žena je zavikala, i ponovo je Gospodar prolazio tuda. Pitao je: "Zašto zapomažeš"? O Gospodaru, muž mi je upao u reku"

Gospodar je skočio u vodu i izvukao Džordža Klunija. "Da li je ovo tvoj muž" upitao je.


"Da," povikala je krojačica. Gospodar je bio jako ljut "Lažeš! To nije istina"Krojačica odgovori: "Oh, oprostite mi gospodaru. To je nesporazum. Vidite, da sam rekla 'ne' za Džorža Klunija, vi biste izvukli Bred Pita.

Onda, kada bih rekla 'ne' za njega, vi biste izvukli moga muža. Kada bih rekla 'da,' vi biste mi ih dali svu trojicu. Gospodaru, ja nisam najboljeg zdravlja i ne bih mogla da briniem o sva tri muža, zato sam rekla 'da' za Džordža Klunija."

Tako joj je Gospodar dozvolio da ga zadrži.

Moralna pouka ove priče je:
Kada žena laže, to je uvek zbog dobrog i časnog razloga, i uvek u najboljem interesu drugih. To je naša priča, i mi je se držimo.


P.S.
Ovo nije licni stav autora ovog posta. Ovo je FORAAAAA!
MightyNora MightyNora 12:09 09.02.2008

Ovo je istina u koju verujem o korupciji

Sada stvarno iskreno... Unfuck

Ovo je ono u sta verujem, pa vi ako se slazete....

P.S.
Zamenite Argentina za Srbija i tako citajte

Unfuckable Unfuckable 12:12 09.02.2008

Re: Ako koza laze....

Sjajna priča, Noćni...
jel to k'o ono : kada mi vređamo Tomu Nikolića, onda je to dozvoljeno jer je razlog častan & dobar, a kada Oni vređaju Nas onda je to primitivizam, etc ....????? ; )))))))

p.s.- ovaj youtube izuva....
dragoljub dragoljub 13:39 09.02.2008

Re: Ako koza laze....

P.S.
Ovo nije licni stav autora ovog posta. Ovo je FORAAAAA!

javno preporuka
Damjana Damjana 21:38 09.02.2008

Re: Ako koza laze....

Emancipacija preko veze

Stigao mi je e-mail od prijatelja Alberta: Fwd: Business Development Manager. Iz pisma sam saznala da Albert nije dobio posao na koji je konkurisao i da je Woody Allen ipak upravu. Ha! Bio je tu i razlog Albertove eliminacije iz najužeg kruga na konkursu za otvorenu poziciju prestižne advokatske firme: uz crveni znak uzvika za viskopoverljivu pošiljku, Chief Executive se žali na jednog od partnera firme, koji je odlučio da na naznačenu poziciju bude primljena njegova prijateljica, manje blistavog cv-ja, doduše sa odličnim školama, majka četvoro dece koja se vraća u business.

Uz vlasnikovu intervenciju, dali su joj šansu probnog rada na tri meseca i ukoliko ne odgovori zahtevima, Albert će biti prvi pozvan da je zameni. Albertov No Comment na forwardovanom e-mailu bila je prilično lakonska ispovest o tome kako se oseća i da mu je potrebna prijateljska podrška. Eh, a u meni je čitav ovaj issue isprovocirao automatski Klik na Žensku solidarnost. Jer, prijateljska podrška se, dakako, podrazumeva, ali podrška Ženama uvek nekako dođe kao incident ili ne/prijatno iznenađenje.

A podrška ravnopravnosti žena u liberalno-kapitalističkom svetu prostire od Zakona o pravu žena na rukovodeće funkcije u razvijenoj Norveškoj, te sudskih presuda u korist diskriminisanih žena u Velikoj Britaniji, do prijateljske podrške moćnog prijatelja, zvane “preko veze”. Koliko ovakva “pordrška” zaista pomaže Žensku emancipaciju? Da li je “preko veze” jedini način za ženu da bude i majka i provajder? Da li je moguće biti i uspešna majka i uspešna poslovna žena?

Index:

- Žene na rukovodećim položajima: USA 14%, Evorpa 10%

- Rukovodioci u kompanijama koji nemaju dece: Žene 49%, Muškarci 19%

- Prosečna suma od koje je žena, tokom svoje karijere, uskraćena zbog nejednakosti plata sa muškarcima: 537.000 $ (u USA)

- Razlika u platama u korist muškaraca, nakon 30 godina od donošenja Zakona o jednakosti plata u Velikoj Britaniji: 13%

- Godina u kojoj se očekuje postizanje ravnopravnosti u platama muškaraca i žena, s obzirom na aktuelni koeficijent: 2039.

- Koeficijent nagomilanih predrasuda o poželjnoj ulozi žene u društvu: nagađajte sami

Emancipacija žene-majke-koja-se-vraća-u business, u pet koraka:
1.Dugo školovanje vratilo joj se u vidu H-bombe. Na osnovu istraživanja, priznanje većine žena da su pohađale Harvardovu poslovnu školu, na prvom sudaru sa partnerom, ima efekat poljupca smrti. Ne treba posebno naglašavati da je veliko H jedan od najboljih muških udvaračkih recepata.
2.Pomirila seksualnu privlačnost i poslovni uspeh. Konačno srela partnera kome ne smeta što ima nadređen poslovni položaj. Statistike tvrde da muškarci masovno radije odlučuju da se ožene sekretaricama i ženama na podređenom položaju i sa manjom platom.
3.Nakon nekoliko godina “jalovog” braka, poverovala majci da mora već jednom da odluči da li će biti uspešna majka ili uspešna poslovna žena.
4.Rodila četvoro dece, postala uspešna majka, i nakon sedam godina ‘udobnog koncentracionog logora’ i završenog MBA, odlučila se na beg. Za to vreme, kolege njenog kalibra bildovale svoj cv i profesionalna iskustva.
5.Jedini način da se vrati u business, bila je intervencija prijatelja njenog muža (koji ju je u međuvremenu prešišao u karijeri). Dobila posao preko veze, na uslovna tri meseca.


Mogli bismo još da se razmaštamo i zamislimo je u nekom woodyallenovskom dijalogu, nakon čaše vina, kako rado zagovara jeretičke teorije o tome kako bi već jednom trebalo da se počne sa ulaganjem u razvoj inkubatora za proizvodnju dece. Jer, ako ne živi u Norveškoj, koja je opcija da kao majka sa prirodnim porođajem, dojenjem, “urođenom” veštinom mešanja kašica i iskuvavanja benkica, opstane u modernom demokratskom svetu, čiji je stub nemilosrdna konkurencija kapitalističkog proizvodnog sistema? Jedino, čini se, čarobna formula “preko veze”. E sad, dokle će tako dogurati kapitalistički poredak, demokratija i prava žena…

Uz ovo zamišljeno ćaskanje sa mojom rodnom srodnicom, zaboravih na Reply prijatelju, koji očekuje razumljivu podršku:

“Dragi Albert, sigurna sam da ćeš zahvaljujući svom impresivnom cv-ju sasvim ubrzo naći posao kakav zaslužuješ, i da nećeš morati da čekaš ta tri uslovna meseca. Ova neprijatna vest, samo je incident, nikako pravilo. Ostaj mi vesel…”

Preskočila sam da mu saopštavam sve moje feminističke indexe i teorije… Ipak, nismo baš toliko dobri.

Mara Mara 22:05 09.02.2008

Re: Ovo je istina u koju verujem o korupciji

MightyNora
Sada stvarno iskreno... UnfuckOvo je ono u sta verujem, pa vi ako se slazete....P.S.Zamenite Argentina za Srbija i tako citajte



Мајти,

Свака част!
MightyNora MightyNora 23:46 09.02.2008

Re: Ovo je istina u koju verujem o korupci

E samo mi krivo sto nece svako da ga vidi... ali nema problema.... ce ga napravimo u blog!!!!

:))))
MightyNora MightyNora 23:52 09.02.2008

Re: Ako koza laze....

Damjana

Emancipacija preko veze





Dobro posmatranje, moram priznati da sam malo ostao bez teksta.... :)) Sta ces muski mozak radi na ciste fakte. Kad si dala procente puklo mi pred ocima :)

Unfuckable Unfuckable 00:48 10.02.2008

Re: Ako koza laze....

Damjana, šta da kažem osim sjajan i iscrpan komentar !
Osnovna ideja ovog bloga je da napipamo uzrok zbog kojeg muškarci postaju Kvarni Muškarci. Šta to oni žele i zašto ?
Moje mišljenje je da je on smešten jako duboko i daleko - morali bi se vratiti do Mr Prvobitnog. U tom razdoblju ništa nije išlo preko veze - što bi se reklo : šljakala je nepatvorena biologija. Mislim da se na tome zasniva cela priča.
Kao i na podizanju Mr Prvobitne u uspravni dvonožni Stav.
Stav koji joj je onemogućio Mr Prvobitnog da ima celu situaciju pod kontrolom, kada i koliko hoće, zahvaljujući samo svojoj fizičkoj superiornosti.
Iz te novonastalosti morao se razviti Govor, kao sredstvo sporazumevanja, pa i pogađanja.
Mr Prvobitnom je, verovatno, bilo vrlo bitno da uspostavi & povrati sva svoja prava & opcije koje su mu biološki nadenute, te se morao prilagođavati okolnostima....
Malo posle toga - kada su usvojene & razmotrene mogućnosti tog novog, nefizičkog sredstva komunikacije, Govor je postao je sredstvo Manipulacije.
Manipulacije koja je od muškaraca, kroz dugi niz generacija - trudeći se da dostignu zadato - napravila ono što danas Jesu.
I što je izloženo pljuvanju.
Dakle - preko veze zaposlene ili nezaposlene, sa kašicom u jednoj, bebom pod stomačnim kolikama u drugoj, a peglom u trećoj ruci....manjom ili većom platom, sa autom ili bez ....Uspravne Žene Kontrolišu Planetu.

vishnja vishnja 19:41 10.02.2008

Re: Ako koza laze....

Osnovna ideja ovog bloga je da napipamo uzrok zbog kojeg muškarci postaju Kvarni Muškarci. Šta to oni žele i zašto ?

zaboravio si moc.
moc se u piramidi zelja&potreba nalazi iznad novca.

uz sve sto si rekao i sto je besprekorno apsolutno neopozivo tacno, postoji i ta strana cele price (ako zanemarimo situacije kad je u pitanju gola egzistencija). novac kao takav jednog momenta postaje samo sredstvo za kupovinu moci. naprimer, cin primanja/davanja mita sadrzi tu igru u sebi na vrlo eksplicitan nacin.

a zelji za moci podlozne su, naravno, u podjednakoj meri i zene i muskarci, kao i svim prljavim igrama pre, za vreme i posle svega.
majstore :)))
Unfuckable Unfuckable 20:06 10.02.2008

Re: Ako koza laze....

pa da - moć & utjecaj : jak afrodizijak skoro onoliko koliko je to i novac.
Ispašće da - ako je potvrđeno afrodizijačko dejstvo moći, a ja insinuiram da jeste - onda je onaj koji je ubacio moć u listu afrodizijaka direktno odgovoran ( ajd, jednim delom...) za pojavu Kvarnih..... - jednostavno, dat je signal muškarcima da je Moć poželjna i da izaziva određene, rado viđene efekte u žena....
vishnja vishnja 20:41 10.02.2008

Re: Ako koza laze....

dobro, ti verovatno vidis to manje iskrivljeno nego ja - uvek mi se cinilo da je moc muskarcima (od skoro i zenama) bitna sama po sebi. ali ja sam malo padnuta sa marsa po tom pitanju, pa se ne smatram kompetentnom. upetljam se uvek kad m/z sema krene da se rasclanjuje :)))

takoreci, nemam stav. imam samo emoucije :)
margos margos 02:22 12.02.2008

Re: Ako koza laze....

Preskočila sam da mu saopštavam sve moje feminističke indexe i teorije… Ipak, nismo baš toliko dobri.

Damjana, sjajan komentar - cifre uvek nekako najrečitije govore.
Iako je poslednja rečenica zakon:) hehe:)
Vlasta Vlasta 12:33 09.02.2008

Vid vako:

Muškarci su više uključeni u korupciju i ostale retrogradne društvene procese jer ih, prosto, ima značajno više na pozicijima sa kojih je to uopšte moguće. Potpuno sam sigurna da je stvar jednostavna i statistički izmerljiva. Rod sam po sebi ne može da odredi u čoveku osećaj za dobro, etiku, moral. To valjda rade prvo roditelji, pa učiteljice i učitelji, pa tako redom, kako već ide ta društvena redaljka. Kod nas ne valja to što nam se prečesto dešavaju refe, a pucamo na supkontrama, što se vara pri deljenju i što igraju loši igrači. Treba još puno vode da prođe Dunavom, da pozicije muškaraca i žena budu potpuno ujednačene, pa bi onda moglo da se vidi kojih je više kriminalizovano. Sve ostalo je puko teoretisanje.
Unfuckable Unfuckable 13:29 09.02.2008

Re: Vid vako:

Rod sam po sebi ne može da odredi u čoveku osećaj za dobro, etiku, moral


Upravo tako, drugarice !
Zato sam se onoliko iživcirao gledajući narečene Tetke kako lupetaju from Kutija. + me nerviralo što sam stalno imao utisak da ne šalju poruku "smrt korupciji" nego, naprotiv, "mnogo ste vidljivi, mi bi smo to diskretnije" - pazi, ovo je strogo lični utisak - žao mi je što ne mogu da se setim gde sam to video tačno, pa bi smo mogli i ekipu da proanaliziramo malko.....
A najhebeniji osećaj posle svega toga mi je taj da sam doveden u šituaciju da - pazi, jakaotakav... - sažaljevam toopave muškardine koji se polomiše jureći za svim i svačim ne bi li se bar malo uzdigli u tuđim ( a i svojim ) očima pomućenim od totalno iskrivljenog sistema vrednosti.....
Pa onda počnem da seciram fuckin sistem vrednosti, pa dođem do kolosalnog zaključka da je i Mr Prvobitni dobijao najbolju tzitzu ako rokne Velikog Medveda i nađe najveću pećinu...dakle, oduvek je taj fuckin sistem na snazi, kaj ne ?
Vlasta Vlasta 16:39 09.02.2008

Re: Vid vako:

Da, manje više. Ima nešto i u toj našoj prirodi, nije to tek tako, ne možemo mi biološki biti ravnopravni. A tu se brkaju pojmovi. Muškarčine koje nemaju pojma šta je feminizam, kažu: "Šta, da nećete možda na gradilište, hoćeš ti da popravljaš kola kad stanu, a ja da radjam?" , ili izgledom iskompleksirane žene misle da samim tim treba da budu feministkinje. Niko od nas ovde, osim možda Gordanac, ne zna podatke koji idu u prilog feminizmu. Mislim, može risrč da se obavi, no mi ne da subota lijepa...Valja uživat...I tako to.
I završila bih ovaj koncert pesmom, danas mi poslatom:

Evo braće svi od jedne majke
svi smo braća osim sestre Rajke

KafaJeGotova KafaJeGotova 13:44 09.02.2008

gender anarchy

Unfuckable Unfuckable 13:51 09.02.2008

Re: gender anarchy

dobro došao, Kafice !
lepa fotka, kao i uvek.
'Oće l' superiška da se otvori za blog ili ....će da mu se dogode blogeri ?
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:21 09.02.2008

Re: gender anarchy

sad si me ovim tvojim postom 'naterao' da citam po netu 'feminism anarchy' tekstove i sve mi se cini da smo (muskarci) zestoko zabrljali :)) ima dobrih tekstova i razmisljanja. otvara novu perspektivu sagledavanja stvari...
'Oće l' superiška da se otvori za blog ili ....će da mu se dogode blogeri ?

nej da da... tvrdi pazar :))
Unfuckable Unfuckable 14:28 09.02.2008

Re: gender anarchy

i sve mi se cini da smo (muskarci) zestoko zabrljali :))


pa naravno, a ko bi drugi ?!? ; )))))))

otvara novu perspektivu sagledavanja stvari...


hajd' da čujemo i mi sa jeftinijim kartama.... : -))

da, superiška nam se nešto ućutao.
Ni pisma ni razglednice
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:37 09.02.2008

Re: gender anarchy

hajd' da čujemo i mi sa jeftinijim kartama.... : -))

evo par linkova, ali posto sam 'nov' u feminizmu (10 minuta staza) nemam jos neki konkretan stav o celoj toj prici... osim nacelnog - bezuslovna ravnopravnost!

http://www.geocities.com/sallydarity/genderanarchy.html
http://www.anarcha.org/sallydarity/index.php
Unfuckable Unfuckable 15:05 09.02.2008

Re: gender anarchy

ok, feminizamitajrad....super.
Da li bi žene manje krale da su na pozicijama koje muškarci inače zauzimaju ?
Vlasta pomenu da etika nema polno opredeljenje, a Tetke iz teksta misle, očito, da ima i da svi problemi Sveta počinju i završavaju se sa muškarcima
Olga Medenica Olga Medenica 13:57 09.02.2008

............

Ok, zašto se muškarci onda tako ponašaju ?


XEXE

Evo jednog moguceg scenarija:

pa da namire zeni frizera, lakirera, garderobu, sujetu.....
a kad to namire onda po pravilu:
da fasciniraju ljubavnicu i namire joj sve ono gorepomenuto + isplate joj stracenu mladost..............

kad se taj ciklus zavrsi, mora da se izdvoji za plasticnog hirurga, da se duge godine pozrtvovanosti oio prevarenosti malo zategnu,
i finalno mora malo da se prelije i klincu ljubavniku koji se u to pojavljuje na sceni

a za kraj, treba im rezervna lova da mogu da ustuknu kad budu uhvaceni

Naravno, postoje i drugi scenariji.......hvala bogu.

A ovo je sve mala shala, nemo' da mi neko odma skoci na kucavicu.


Unfuckable Unfuckable 14:12 09.02.2008

Re: ............

hmda....
a ako sve to ne urade ?
pa da namire zeni frizera, lakirera, garderobu, sujetu.....
a kad to namire onda po pravilu:
da fasciniraju ljubavnicu i namire joj sve ono gorepomenuto + isplate joj stracenu mladost. + da se izdvoji za plasticnog hirurga


šta se onda zbiva ?
Olga Medenica Olga Medenica 16:10 09.02.2008

Re: ............

pa svasta se zbiva
postoje sve kombinacije i permutacije
(iz izreke "ima svega" i izreke "sve ima svoje"

ovo je samo na temu "korupcija" i to verovatno jedna varijanta
sigurno ima jos


ali salu na stranu

etika nema polno opredeljenje


to sto

Tetke iz teksta misle


moze da se okaci maci o rep

Sta sve ne misle tete i cike iz carobne kutije na struju
a i kad ne misle uopste, pricaju, to im je okupacija i neizostavno imaju misljenje

jos jedna izreka

"Opinions are like arseholes, everybody has one.".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana