Eksperimenti u blogovanju

Čovek naprosto mora da obožava

niccolo RSS / 15.12.2012. u 13:17

Vučićevu "borbu protiv korupcije":

 

Bivša potpredsednica Delte Milka Forcan, odlukom Vlade, imenovana je za člana Upravnog odbora Narodnog pozorišta. 

 

Sa Milkinog ličnog sajta (www.milkaforcan.rs): “potpredsednik Delta Holdinga postaje 2003. i aktivno učestvuje u širenju poslovne mreže kompanije. U maju 2010, Milka Forcan prestaje sa radom u Delta Holdingu i fokusira svoje profesionalne aktivnosti na ekonomski i komunikacijski konsalting i lobiranje.”

 

Verujem da svi znamo godine u kojima su se dešavale privatizacije koje se sada ispituju…

 



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 13:27 15.12.2012

Familija


Nemoj tako, možda je gospođa Milka već sada zaštićeni svedok, a da mi to još ne znamo...



niccolo niccolo 13:30 15.12.2012

Re: Familija

Nemoj tako

Šta? Ja samo obožavam...

zaštićeni svedok,

Pa je sklonilo u pozorište? Pokvarenjaci bi sad zaključili da je to zato što je tamo niko ne bi tražio
dragan7557 dragan7557 14:40 15.12.2012

Re: Familija

niccolo:
Šta? Ja samo obožavam...

Vučićevu "borbu protiv korupcije":

Iz lepih manira ponasanja da uocim da je Resenje potpisao Ivica Dacic a ne Vucic, cime naravno ne umanjujem odgovornost Vucica i ostatka Vlade.

Naravno u tom UO se nasao i proizvodjac boja i lakova valjadi zbog scenskih potreba farbanja i lakiranja cega ili koga popunite sami..............

cerski
st.jepan st.jepan 22:02 17.12.2012

Re: Familija

Nemoj tako, možda je gospođa Milka već sada zaštićeni svedok,


Možda, čak vrlo verovatno, ali pravi sevap bio bi taj status ponuditi samome Miškecu, pa da on, u zamenu za slobodu, odruka ostale članove svog zločinačkog udruženja, tj konkretne ljude iz Vlasti kojima je davao novce, i koji su mu (evidentno je) godinama, i to bez ikakvog prikrivanja, najbestidnije služinčili.

Jer, ako izuzmem preko potrebnu masovnu katarzu, mišljenja sam da od Miškovićevog eventualnog robijanja, neće biti nikakve koristi ni za koga.

Miškoviću zameram daleko manje nego političarima koje je korumpirao.
I gadi mi se daleko manje nego oni.
Imao je čovek pravo da finansira koga je hteo, i naravno, nije bio lud da odbija protivusluge.

O tome sam pre tri godine pisao u svom blogu o nitkovluku koji Srbiji ne da da mrdne (radi se o tekstu koji je "Politika" naručila, a nije se usudila da objavi).

Sličan komentar okačio sam i kod Radulovića
libkonz libkonz 13:39 15.12.2012

Mišković jeste u zatvoru

Čak i ako ga ne osude, osetio je rešetke.
A stvarno ne vidim ni najmanji problem u imenovanju Milke Forcan u UO pozorišta.
alselone alselone 13:48 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

I ja se pitam sta je lose u ovome?
Nije cak ni u apsolutnim merama lose a pogotovo u relativnim, u odnosu na prethodnu borbu za korupciju i slicne primere iz drugih zemalja.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:48 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

libkonz
Čak i ako ga ne osude, osetio je rešetke.A stvarno ne vidim ni najmanji problem u imenovanju Milke Forcan u UO pozorišta.

Da li će MF da odigra neku ulogu? Heda Gabler? Lučija od Lamermura? Mali bračni zločini? Ukroćena goropad?
Karte bi planule.
Ali muka je to. Čitava ta predstava oko Miškovića, Milke & Co.
Najgore je što ne znam za koga da navijam.
dragan7557 dragan7557 13:52 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

libkonz
Čak i ako ga ne osude, osetio je rešetke.
A stvarno ne vidim ni najmanji problem u imenovanju Milke Forcan u UO pozorišta.

Upravni odbori su leglo korupcije, koncentracije moci, a vrlo cesto i kriminala, eto to je problem sa UO.

Ako tome dodas i masne prihode clanova UO onda je slika kompletnija.

Kada je posle Lokid Afere(Lockheed 1976) jos sedamdesetih godina izasla na videlo uzasavajuca korupcija ovih odbora na svetskom nivou saznalo se i za cinjenice da pojedinci prebogato zive od plata i bonusa od UO u koje cak ni na sastanke ne dolaze.

Pojedinci su clanovi i po deset, dvadeset pa i trideset UO a to je dobra para, osim i poslovicne koncentracije moci u rukama grupa ovako "zaposlene" elite.

cerski
alselone alselone 13:54 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Čitava ta predstava oko Miškovića, Milke & Co.


Neka je i predstava. On je u zatvoru.
looping looping 13:58 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Da li će MF da odigra neku ulogu? Heda Gabler? Lučija od Lamermura? Mali bračni zločini? Ukroćena goropad?
Karte bi planule.

Dobro, cinjenica je da se u zadnje vreme pravi naivna.
Sto je preraslo u glumu.
AlexDunja AlexDunja 14:36 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

A stvarno ne vidim ni najmanji problem u imenovanju Milke Forcan u UO pozorišta.


a što je dok je bila miškovićev saradnik stekla
ogromnu imovinu, a ofšor kompanije, lične i porodične?

hoćeš da kažeš da je mišković svoje bogatstvo stekao
nepošteno i da treba da zaglavi iza rešetaka,
a njegova desna ruka je bila francuska sobarica?
i da je treba nagraditi članstvom u UO.

edit: nic, i ja obožavam. i sve mu verujem:)
alselone alselone 14:39 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

hoćeš da kažeš da je mišković svoje bogatstvo stekao
nepošteno i da treba da zaglavi iza rešetaka,
a njegova desna ruka je bila francuska sobarica?
i da je treba nagraditi članstvom u UO.



Takva struktura kao sto je Miskoviceva imperija ne moze da se srusi bez zvanicnih ili nezvanicnih "zasticenih svedoka".
dragan7557 dragan7557 14:57 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

alselone
hoćeš da kažeš da je mišković svoje bogatstvo stekao
nepošteno i da treba da zaglavi iza rešetaka,
a njegova desna ruka je bila francuska sobarica?
i da je treba nagraditi članstvom u UO.



Takva struktura kao sto je Miskoviceva imperija ne moze da se srusi bez zvanicnih ili nezvanicnih "zasticenih svedoka".

Cini mi se da ne shvatas bas celu pricu.

Nije namera rusenje struktura poput Delte ili bilo koje druge, vec stavljanje njihovog poslovanja u zakonske okvire.

Jos 2009 Insajder je obradio malverzacije Delte, ali nikom nije palo na um procesuiranje aktera Delte u koje aktere spada i Milka Forcan. Ko ono bese vice premijer u to vreme?

Kako je sistem pravio Miskovice imas na sajtu Insajdera pa pogledaj.

Firma M. Forcan je registrovana u Delaware, sto samo po sebi mirise na cudne poslove, ili off shore poslove, pa je i to dovoljan razlog koji doticnu diskvalifikuje za funkcije drustvene kontrole bilo u javnim ili privatnim preduzecima.

Nesreca je u tome sto su u Srbiji uopste dozvoljene kostrukcje poput Kiparskih, Devicanskih, Delaware i slicne.

cerski
antioksidant antioksidant 15:14 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

A stvarno ne vidim ni najmanji problem u imenovanju Milke Forcan u UO pozorišta.

nedostatak ikakvih kvalifikacija?
uostalom, smiljka je... (htedoh reci lepsa, ali neka bude - zasluznija)
alselone alselone 15:15 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Nije namera rusenje struktura poput Delte ili bilo koje druge, vec stavljanje njihovog poslovanja u zakonske okvire.


Nisam se dobro izrazio, u pravu si, svakako sam imao ovo na umu. Znam da im nije namera da 7000 ljudi ostave bez posla nego da neko plati za te silne kradje i da kompanija nastavi da posluje u skladu sa zakonom.

Meni se cini da je ovo utopijska borba jednog coveka i njegovih stotinak saradnika protiv sistema koji se ubrlozio tokom poslednjih 20 godina. Nekako se smatra da sve to moze lakse, cistije, brze... Vucic nema podrsku ni u vladi, ni u mnogim sluzbama, bar mi se tako cini.
zilikaka zilikaka 15:25 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Meni se cini da je ovo utopijska borba jednog coveka i njegovih stotinak saradnika protiv sistema koji se ubrlozio tokom poslednjih 20 godina. Nekako se smatra da sve to moze lakse, cistije, brze... Vucic nema podrsku ni u vladi, ni u mnogim sluzbama, bar mi se tako cini.



Nači, projektovana percepcija je

alselone alselone 15:27 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Da, bez zajebancije.

On je poslao najveceg tajkuna u drzavi i jednog od najbogatijih ljudi u regiji zajedno sa sinom u zatvor.

Nekako se to smatra glumom i predstavom.

Ah, taj osecaj otmenog pesimizma i znanja unapred, citanja karata...
libkonz libkonz 15:29 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

hoćeš da kažeš da je mišković svoje bogatstvo stekao
nepošteno i da treba da zaglavi iza rešetaka,
a njegova desna ruka je bila francuska sobarica?

Neću. Samo kažem da imenovanje u UO ustanove kulture za sobom nosi obaveze, bez mnogo privilegija. Da je imenovana u UO EPS-a dao bih preporuku tekstu. Ali nije, izabrana je u UO Narodnog Pozorišta.
libkonz libkonz 15:32 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

nedostatak ikakvih kvalifikacija?

verovatno je imenovana da bi obezbedila sredstava za funkcionisanje pozorišta.
dragan7557 dragan7557 15:37 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

antioksidant 15:14 15.12.2012
Re: Mišković jeste u zatvoru

A stvarno ne vidim ni najmanji problem u imenovanju Milke Forcan u UO pozorišta.


nedostatak ikakvih kvalifikacija?

Bio-graphia:

Milka Forcan rodjena je u Beogradu 1969 godine. Diplomirala na Ekonomskom Fakultetu u Beogradu .
Nakon diplomiranja otisla u London, gde je stekla prva radna iskustva u oblasti marketinga.

Po povratku u Srbiju 1992 zaposlila se u preduzecu Delta M koje je tada brojalo 12 zaposlenih. Citirano sa linkovanog Milkinog sajta.

Dakle od 1969 do 1992, znaci tokom 23 godine Milka je zavrsila skolu osnovnu, srednju i diplomirala na E.F. odjurcala u London stekla prva iskustva iz Marketinga i stigla da se zaposli u Delta M!

Aferim bre!

cerski
zilikaka zilikaka 15:38 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ah, taj osecaj otmenog pesimizma i znanja unapred, citanja karata...



Nije bre!
To što sam metula takvu sličicu je što je nekako takva i moja percepcija.

Daj bože da smo u pravu.

Činjenica da je počeo da im drma kaveze.

Jedino što ja ne sudim još neko vreme. Da vidim rasplet.
Već smo toliko naviknuti da nas vodaju ko volove, da mi malo dosta.

Inače, kao i prethodniku, i ovom na ruku ide očajno stanje i prepuna čaša.

dragan7557 dragan7557 15:41 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

libkonz
nedostatak ikakvih kvalifikacija?

verovatno je imenovana da bi obezbedila sredstava za funkcionisanje pozorišta.

Libi obezbedjivanje finansijskih sredstava nije u nadleznosti UO vec u nadleznosti finansijskog sektora odnosno direktora finansija, valjda je bar to jasno?

cerski
AlexDunja AlexDunja 15:47 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Neću. Samo kažem da imenovanje u UO ustanove kulture za sobom nosi obaveze, bez mnogo privilegija.


nisam baš sigurna da su neke velike obaveze u pitanju,
meni ovo izgleda kao nagrada.
pranje biografije..

valjda ćemo saznati i za šta.
dragan7557 dragan7557 15:53 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

libkonz
hoćeš da kažeš da je mišković svoje bogatstvo stekao
nepošteno i da treba da zaglavi iza rešetaka,
a njegova desna ruka je bila francuska sobarica?

Neću. Samo kažem da imenovanje u UO ustanove kulture za sobom nosi obaveze, bez mnogo privilegija. Da je imenovana u UO EPS-a dao bih preporuku tekstu. Ali nije, izabrana je u UO Narodnog Pozorišta.

Savetujem ti da procitas komentar na ovo imenovanje u samoj Pistaljci ima samo jedan ali vredan.

cerski
antioksidant antioksidant 15:56 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Samo kažem da imenovanje u UO ustanove kulture za sobom nosi obaveze, bez mnogo privilegija.

nema nikakvih obaveza samo jako puno priviligeja
pranje biografije i legitiimisanje nekog ko je blizak
mada kad je ministar kulture poslastičar, onda miškov pr koji pere ruke pljuvačkom i nije loš izbor
alselone alselone 15:57 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Nije bre!
To što sam metula takvu sličicu je što je nekako takva i moja percepcija.


Izvinjavajte onda draga gospo.
cult cult 17:43 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ah, taj osecaj otmenog pesimizma i znanja unapred, citanja karata...


Da. Pesimizam je tako intelektualan.
"Jesam reko!?" type.
A vi ostali ste naivci koji ne uviđaju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:44 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

nisam baš sigurna da su neke velike obaveze u pitanju,
meni ovo izgleda kao nagrada.
pranje biografije..

I skupljanje poena za novi rejting.
mirelarado mirelarado 17:50 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Jelica Greganović
nisam baš sigurna da su neke velike obaveze u pitanju,
meni ovo izgleda kao nagrada.
pranje biografije..

I skupljanje poena za novi rejting.


Ускакање у улогу скромног прегаоца на пољу кутуре...
dragan7557 dragan7557 18:04 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

mirelarado

I skupljanje poena za novi rejting.


Ускакање у улогу скромног прегаоца на пољу кутуре...

A bome dosla je i zima pa ce trebati narucena vakcina, za koju su obadve dame Mileusnic iskustveni eksperti.

cerski
AlexDunja AlexDunja 18:09 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru


Ускакање у улогу скромног прегаоца на пољу кутуре...


možda napiše i knjigu...
eto nama za sajam još jednog bilborda
alselone alselone 19:04 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Neka je i rejtng, neka je i pranje biografije ali Miskovic je u zatvoru.
To i zasluzuje dobar rejting i pranje biografije.
AlexDunja AlexDunja 19:32 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

To i zasluzuje dobar rejting i pranje biografije.


i pored svog njenog bahatog
bezobzirnog bogaćenja?

zaštićenim svedocima se ne peru biografije i
ne pravi rejting, oni se sklone od očiju javnosti,

i žive u mišjim rupama srećni što su dobro prošli
Sepulturero Sepulturero 19:41 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

dragan7557
libkonz
Čak i ako ga ne osude, osetio je rešetke.
A stvarno ne vidim ni najmanji problem u imenovanju Milke Forcan u UO pozorišta.

Upravni odbori su leglo korupcije, koncentracije moci, a vrlo cesto i kriminala, eto to je problem sa UO.

Ako tome dodas i masne prihode clanova UO onda je slika kompletnija.

Kada je posle Lokid Afere(Lockheed 1976) jos sedamdesetih godina izasla na videlo uzasavajuca korupcija ovih odbora na svetskom nivou saznalo se i za cinjenice da pojedinci prebogato zive od plata i bonusa od UO u koje cak ni na sastanke ne dolaze.

Pojedinci su clanovi i po deset, dvadeset pa i trideset UO a to je dobra para, osim i poslovicne koncentracije moci u rukama grupa ovako "zaposlene" elite.

cerski


Ово горе је тачно али се вероватно односи само на Запад. Не верујем да чланови управних одбора код нас зарађују баш толико.
Питам се само шта јој је (и онима иза ње) то требало. Зашто баш сада да се толико офирају због неке бедне цркавице? Па чак и да је нека астрономска сума. Не верујем да би без ње умрла од глади.
Мене још и више од непоштења наше "елите" нервира њихованеспособност.
gorstak92 gorstak92 19:43 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

i pored svog njenog bahatog
bezobzirnog bogaćenja?

Mrzi me da kopam po netu, ali se sećam (kroz izmaglicu, naravno) da su Milka i njena seka mnogo dobre miraždžike tj. da je njihov tatko bio neki mnogo uticajan baja kad je trebalo biti uticajan da se dođe do para.

Tako da je Milka bila bogata i pre saradnje sa Miškovićem.
niccolo niccolo 19:46 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Prvo da se zahvalim Dunji i Antioksidantu što su ukazali na neke stvari zbog kojih je imenovanje Milke Forcan problematično.

Ipak, želim da se posebno osvrnem na ovaj komentar, koji, čini mi se, odlično prikazuje stanje:

libkonz
nedostatak ikakvih kvalifikacija?

verovatno je imenovana da bi obezbedila sredstava za funkcionisanje pozorišta.

Ako je premisa (a) da je Mišković stvorio milione samo zahvaljujući korupciji i vezama s politikom, a premisa (b) da je Milka celokupan radni vek provela kod Miškovića, kako smo došli do zaključka da Milka ima ikakve sposobnosti koje bi joj omogućile da obezbedi sredstva za funkcionisanje pozorišta.

A osvrnuo bih se i na ovaj komentar:

Da je imenovana u UO EPS-a dao bih preporuku tekstu. Ali nije, izabrana je u UO Narodnog Pozorišta

Ako sam ga pravilno shvatio, nije problem kad lopova imenuješ na neko mesto koje ne donosi novac nego je problem samo ako ga imenuješ negde gde može da se nakrade. A osim toga kultura treba da bude srećna da se neko uopšte njome bavi, pa makar to bila i Milka Forcan.

cult
Ah, taj osecaj otmenog pesimizma i znanja unapred, citanja karata...


Da. Pesimizam je tako intelektualan.
"Jesam reko!?" type.
A vi ostali ste naivci koji ne uviđaju.

Ne razumem vaše komentare. Ko je pesimista? Ako ste mislili na mene, uopšte nisam pesimista. Bio bih pesimista da mislim jedno od ova dva:

(a) Vučić vodi borbu protiv korupcije ali nema šanse da bude uspešan u istoj jer su svi političari isti i neće da menjaju sistem koji im odgovora i Srbija se nekada neće promeniti
(b) Vučić ne vodi stvarno borbu protiv korupcije jer su svi političari isti i neće da menjaju sistem koji im odgovora i Srbija se nekada neće promeniti

Ja mislim da ono što Vučić vodi jeste medijska kampanja koja za cilj ima povećanje broja glasača za SNS, a ne dovođenje korupcije u Srbiji u okvire u kojima je u razvijenim zemljama (šta god to značilo). One koji veruju da čovek stvarno vodi borbu protiv korupcije postavio bih dva pitanja:
(a) ime i prezime finansijera SNSa koji je uhapšen u okviru borbe protiv korupcije?
(b) listu od 5 stvari koje su ostali ministri SNSa uradili za ovih 5 meseci koliko su u ministarskim foteljama?

Takođe da kažem da uopšte ne smatram da ste naivni. Smatram da ste besni i duboko nezadovoljni time što Srbija 12 godina posle onoga što je trebalo da bude promena koje će dovesti do normalne Srbije izgleda onako kako izgleda. I smatram da je Vučić odlično prepoznao da simbola te Srbije treba da uhapsi da biste bili srećni i zadovoljni.
niccolo niccolo 19:48 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

da je njihov tatko bio neki mnogo uticajan baja

Ma Mileusnić iz DBa. A Milka je udata za Branka Forcana, koji je takođe radio kod Miška na početku...
niccolo niccolo 19:55 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

AlexDunja
To i zasluzuje dobar rejting i pranje biografije.


i pored svog njenog bahatog
bezobzirnog bogaćenja?

zaštićenim svedocima se ne peru biografije i
ne pravi rejting, oni se sklone od očiju javnosti,

i žive u mišjim rupama srećni što su dobro prošli

Slažem se. I da dodam - otkud nam to da je Milka zaštićeni svedok, do sada niko nije pominjao da je Milka saslušavana u bilo kom svojstvu? Prema dostupnim informacijama u ovom trenutku Milka je samo drugi čovek kompanije iz vremena kada su se dešavale stvari zbog kojih je prvi čovek te iste kompanije sada u zatvoru. To nameće sasvim interesantno pitanje: da je 2010. godine nakon njihovog sukoba Miško otišao iz Delte a ostala Milka, da li bismo danas u pritvoru gledali Milku, a Miška u UO Narodnog pozorišta?
AlexDunja AlexDunja 20:04 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru


Tako da je Milka bila bogata i pre saradnje sa Miškovićem.



pa ne misliš valjda da je mišković
nju slučajno odabrao.

njen uticajni otac je itekako imao ulogu u stvaranju imperije.

ja sam se samo fokusirala na milku lično:)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:07 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

alselone
Čitava ta predstava oko Miškovića, Milke & Co.


Neka je i predstava. On je u zatvoru.

Mala ispravka. Nije u zatvoru nego u pritvoru. Nije beznačajno.
Ako tužilaštvo i policija ne odrade dobro svoj posao navijaću iz sve snage da Miško traži debelu odštetu od države.
freehand freehand 20:31 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Kada je posle Lokid Afere(Lockheed 1976) jos sedamdesetih godina izasla na videlo uzasavajuca korupcija ovih odbora na svetskom nivou saznalo se i za cinjenice da pojedinci prebogato zive od plata i bonusa od UO u koje cak ni na sastanke ne dolaze.

Zar nije afera Lokid bila prodaja Japancima Starfajtera ("leteći mrtvački kovčeg" za šta su podmazivani japanski ministri?
gorstak92 gorstak92 20:34 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

niccolo
da je njihov tatko bio neki mnogo uticajan baja

Ma Mileusnić iz DBa. A Milka je udata za Branka Forcana, koji je takođe radio kod Miška na početku...

E da taj.

AD
pa ne misliš valjda da je mišković
nju slučajno odabrao.

njen uticajni otac je itekako imao ulogu u stvaranju imperije.

ja sam se samo fokusirala na milku lično:)


Naravno da je Mišković nije slučajno odabrao i naravno da je tatko imao uticaj.
Akcent je na tome da si rekla kako se Milka bezobzirno bogatila, a ona bila bogata rođenjem.

Cenim da ona jeste imala uticaj na apšenje Miškovića, a motiv za pomaganje je, najverovatnije, hapšenje njene sestre onomad.
Ne znam da li je i tatko još živ i uticajan, a ako jeste iskreno sumnjam da on nije iskoristio svoje znanje stečeno u DB-u.
freehand freehand 20:34 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Neću. Samo kažem da imenovanje u UO ustanove kulture za sobom nosi obaveze,

Da. Obavezu države da bude ozbiljna prilikom imenovanja članova upravnih odbora ustanova tog ranga i značaja.
Zar nisu imali još jednu modelsicu?
ivana23 ivana23 20:46 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Jovan Mileusnic je bio direktor Jugohemije.

Ima po netu dosta toga, samo treba malo 'kopati'...

P.S. Sta je sa onom pricom, jos od pre petnaestak godina, da su Miskovic i Dinkic u srodstvu? Ima li neko info o tome?
AlexDunja AlexDunja 20:48 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Akcent je na tome da si rekla kako se Milka bezobzirno bogatila, a ona bila bogata rođenjem.


pa, nastavila je i u svoje ime.

misliš, servira osvetu kao hladnu večeru:)

stara tema, skoro pa biblijska...
niccolo niccolo 20:55 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ima li neko info o tome?

To je priča koja se pojavljivala s vremena na vreme, ali se ne sećam da sam ikada video nešto što bi zaista ukazalo da je u pitanju više od priče...
ivana23 ivana23 21:07 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

niccolo
Ima li neko info o tome?

To je priča koja se pojavljivala s vremena na vreme, ali se ne sećam da sam ikada video nešto što bi zaista ukazalo da je u pitanju više od priče...


Zato i pitam, ni ja nemam pouzdanu info.
maksa83 maksa83 21:28 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ja mislim da ono što Vučić vodi jeste medijska kampanja koja za cilj ima povećanje broja glasača za SNS,

Ali moraš priznati da se dećko kocka na krupno. Ako je maltretiranje Dulića i inih bilo sitno šićarenje/osveta/skupljanje-lakih-poena, ovo je ozbiljna sve-na-crno kocka - igra sa velikim rizikom i srazmerno velikim dobitkom.

Ako pogledaš, šta oni drugo mogu da rade? Kosovo o'šlo (ok, o'šlo je davno, al' sad ta stvar postaje zapečaćena i lakirana). Kinta je ulupana, što rasuta na gluposti što maznuta, jedino što mogu da rade je il' da hvataju velike lopove ili da ne rade ništa nego da čekaju 4 godine i zbog toga izgube izbore.
niccolo niccolo 21:30 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ako pogledaš, šta oni drugo mogu da rade?

Teoretski mogu da krenu u sprovođenje kakvih reformi*



* Svestan sam da govorimo o SNS, zato sam i rekao teoretski

freehand freehand 21:43 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ali moraš priznati da se dećko kocka na krupno. Ako je maltretiranje Dulića i inih bilo sitno šićarenje/osveta/skupljanje-lakih-poena, ovo je ozbiljna sve-na-crno kocka - igra sa velikim rizikom i srazmerno velikim dobitkom.

Ja bih bio opasno blizui da se složim, samo ima tu nekih vrljavih končića koji vire i kvare sliku. Od te Milkice, preko izjave o Koštunici kao ozbiljnom državniku, na primer. Jer ne znam kako će da se usekne kad - a moraće obavezno - naleti na Dragog Mićevića, Bubala, nezaobilaznog Mihajlova i druge iz tog ganga.
I kako misli da rešava Hamovića, Lazarevića, i - gle qrca u slamnom šeširu! - Dinkića, kad stigne do PŠ?!
I ne vidim kuda bi ga mr. Stupar mogao odvesti mimo SPS i njihove negdašnje DB filijale. I tako.
Uzgred - upadljiv je nedostatak Miše Beka u ovim pričama, a taman sam se spremio da javno izreknem reči hvale, kad i Invej nestade sa radara?!
Fabrika obuće Debeljača i njeni novi vlasnici su takođe zgodna prilika da se iskaže kao nepristrasan i samo pravdi odan naprednjak ali čovek!


BTW - ja nemam selektivan odnos prema lopužama, te bih i bivšeg predsednika Tadića, i gradonačelnika Đilasa da pdosetimm, a i Vučiću da skrenem pažnju na izvesnu personu pod prezimenom Matić, koja je došla do priličnog broja kvadrata neophodnih za TC Ušće na dosta čudan način, pa su ona prva dvojica gromoglasno obećavala da će to pod hitno biti rešavano.
A ne čijem da se i o Topčideru, kao ministar nadležni, oglasio. Valjda će na obljetnicu.
niccolo niccolo 21:53 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

A ne čijem da se i o Topčideru, kao ministar nadležni, oglasio. Valjda će na obljetnicu.

Govoreći o tome, zna li neko da li je Vučić uopšte obavešten da je i ministar odbrane, za svo ovo vreme nisam čuo od njega ništa na tu temu, možda je čovek zaboravio od silnih funkcija?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:55 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

niccolo
A ne čijem da se i o Topčideru, kao ministar nadležni, oglasio. Valjda će na obljetnicu.

Govoreći o tome, zna li neko da li je Vučić uopšte obavešten da je i ministar odbrane, za svo ovo vreme nisam čuo od njega ništa na tu temu, možda je čovek zaboravio od silnih funkcija?


pa viš da je tražio da ameri ostanu u bondstilu, ja sam shvatio da to govori ko ministar odbrane.
AlexDunja AlexDunja 22:00 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru


Govoreći o tome, zna li neko da li je Vučić uopšte obavešten da je i ministar odbrane, za svo ovo vreme nisam čuo od njega ništa na tu temu, možda je čovek zaboravio od silnih funkcija?



ta tema nekako izaziva amneziju kod svih ministara
odbrane, počev od stankovića koji je to bio tada.

nekako se nijedan nije osećao kao ministar odbrane kada se to pomene.

ako vučić prenese insajderske info kojima je
šutanovac pretio aligrudiću, ja ću mu napišem blog zahvalnosti.
obećavam.
maksa83 maksa83 22:09 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ja bih bio opasno blizui da se složim, samo ima tu nekih vrljavih končića koji vire i kvare sliku.

Ono što meni kvari sliku je potpuno ignorisanje njihove sopstvene zvezde sjajne - onog Milana Marjanovića, vlasnika Jugoagenta koji je od Agrobanke i Čačanske banke uzeo 5 kredita (koje ne misli da vraća), izvukao kintu i odgurao sve firme koje je kupio u bankrot a u međuvremenu na ženu i rodbinu rasporedio 165 stanova po Beogradu. Skinuti imunitet sopstvenom poslaniku koji je udario kolima dete i pobegao je "nisko viseće voće" što bi rekao agresor, ali priapsiti sopstvenog mecenu sa članskom kartom je druga priča. Ako to ne može da uradi onda su mnogo veće tuđe ribe na sigurnom.

Vučić kaže da oni idu po spisku 20-i-koliko-već spornih privatizacija zbog kojih im džvanjka EU.
niccolo niccolo 22:11 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

pa viš da je tražio da ameri ostanu u bondstilu

Tu vest sam propustio (a amerima je inače potreban zahtev da ostanu tamo )
niccolo niccolo 22:12 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ono što meni kvari sliku je potpuno ignorisanje njihove sopstvene zvezde sjajne - onog Milana Marjanovića, vlasnika Jugoagenta koji je od Agrobanke i Čačanske banke uzeo 5 kredita (koje ne misli da vraća), izvukao kintu i odgurao sve firme koje je kupio u bankrot a u međuvremenu na ženu i rodbinu rasporedio 165 stanova po Beogradu. Skinuti imunitet sopstvenom poslaniku koji je udario kolima dete i pobegao je "nisko viseće voće" što bi rekao agresor, ali priapsiti sopstvenog mecenu sa članskom kartom je druga priča. Ako to ne može da uradi onda su mnogo veće tuđe ribe na sigurnom.

Saglasan
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:16 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

niccolo
pa viš da je tražio da ameri ostanu u bondstilu

Tu vest sam propustio (a amerima je inače potreban zahtev da ostanu tamo )


Pisao nešto Žare o tome u poslednjem broju Vremena
LINK

Inače, već duže vreme se priča da Ameri imaju nameru da se povlače odande, takođe spekuliše se (ne znam koliko je to tačno) da hoće Turcima da predaju štafetnu palicu kao "partnerima iz NATO".
ivana23 ivana23 22:17 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

niccolo
A ne čijem da se i o Topčideru, kao ministar nadležni, oglasio. Valjda će na obljetnicu.

Govoreći o tome, zna li neko da li je Vučić uopšte obavešten da je i ministar odbrane, za svo ovo vreme nisam čuo od njega ništa na tu temu, možda je čovek zaboravio od silnih funkcija?


Trazio je da se vojska ukljuci u akciju ciscenja snega, al' prestade da pada.
niccolo niccolo 22:24 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Pa dobro, znači utvrdili smo da je za 5 meseci na čelu ministarstva odbrane uradio dve stvari, tražio da se vojska uključi u čišnjenje snega (al' je onda ispalo da ne treba) i pitao je amere da ostanu u bondstilu...
freehand freehand 22:26 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ono što meni kvari sliku je potpuno ignorisanje njihove sopstvene zvezde sjajne - onog Milana Marjanovića, vlasnika Jugoagenta koji je od Agrobanke i Čačanske banke uzeo 5 kredita (koje ne misli da vraća), izvukao kintu i odgurao sve firme koje je kupio u bankrot a u međuvremenu na ženu i rodbinu rasporedio 165 stanova po Beogradu. Skinuti imunitet sopstvenom poslaniku koji je udario kolima dete i pobegao je "nisko viseće voće" što bi rekao agresor, ali priapsiti sopstvenog mecenu sa članskom kartom je druga priča. Ako to ne može da uradi onda su mnogo veće tuđe ribe na sigurnom.

Ne pominjem ja džaba Fabriku obuće u Debeljači, Tamo je njihov predsednik mesnog odbroa kao direktor na neki čudan način na ženu i taštu prepisao svu imovinu, sa radnicima je u sporu, a u međuvremenu hale izdaje nekim Italijanima za lepu deviznu sumu. A mala sredina i sve se zna, bez greške.
Ima tu još zvezda, poput izvesnog Košutića, nekadašnje perjanice JUL-a za koga se osnovano veruje da je zakopao nekad moćnu Tamiš-trgovinu, protrčao kroz nekoliko banaka i - gle čuda - eto ga u SNS i Narodnoj banci!
A ne smem ni da mislim koliko je takvih diljem Srbije.
Te bih zaista voleo da je ta Vučićeva metla malo šira i malo gušća. Ona Sabljina mi se čini kao dobar uzor.
Inače sam od Sablje potpuno siguran da policija i ume, i može i jedva čeka da odradi posao i pokupi đubre, ako joj se dozvoli.
freehand freehand 22:28 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

ivana23
niccolo
A ne čijem da se i o Topčideru, kao ministar nadležni, oglasio. Valjda će na obljetnicu.

Govoreći o tome, zna li neko da li je Vučić uopšte obavešten da je i ministar odbrane, za svo ovo vreme nisam čuo od njega ništa na tu temu, možda je čovek zaboravio od silnih funkcija?


Trazio je da se vojska ukljuci u akciju ciscenja snega, al' prestade da pada.

To je i Grofa smekšalo, inače taman je hteo da ruši Vladu!

milisav68 milisav68 22:38 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

ivana23

Zato i pitam, ni ja nemam pouzdanu info.

Pa jedino što je pouzdano je da su iz dva susedna sela - Bošnjane (Mišković), Gornji Katun (Mirosinka), opština Varvarin.

Od opančara do srpskog Rokfelera! Alo

I oni su ljudi... Mlađan Dinkić Press
niccolo niccolo 22:42 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

I oni su ljudi... Mlađan Dinkić Press

Ne razumem ovu rečenicu:

Tanja je važila za mnogo atraktivniju devojku nego što sam ja bio među momcima

Tanja je među momcima važila za atraktivniju devojku nego Mlađa?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:46 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

freehand
Ono što meni kvari sliku je potpuno ignorisanje njihove sopstvene zvezde sjajne - onog Milana Marjanovića, vlasnika Jugoagenta koji je od Agrobanke i Čačanske banke uzeo 5 kredita (koje ne misli da vraća), izvukao kintu i odgurao sve firme koje je kupio u bankrot a u međuvremenu na ženu i rodbinu rasporedio 165 stanova po Beogradu. Skinuti imunitet sopstvenom poslaniku koji je udario kolima dete i pobegao je "nisko viseće voće" što bi rekao agresor, ali priapsiti sopstvenog mecenu sa članskom kartom je druga priča. Ako to ne može da uradi onda su mnogo veće tuđe ribe na sigurnom.

Ne pominjem ja džaba Fabriku obuće u Debeljači, Tamo je njihov predsednik mesnog odbroa kao direktor...


Ma meni to sve više liči na mafijaški obračun suprotstavljenih klanova nego na ozbiljnu borbu države protiv korupcije. I Koštunica je ganjao Karića svojevremeno...

Al brate ovo:
Ona Sabljina mi se čini kao dobar uzor.


Ne znam šta si hteo da kažeš, ali to može samo da bude primer kako koristeći mehanizme države i privremeno proglašenu diktaturu možeš da eliminišeš pojedine bosove i dovedeš sebi odane.
libkonz libkonz 22:51 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Libi obezbedjivanje finansijskih sredstava nije u nadleznosti UO vec u nadleznosti finansijskog sektora odnosno direktora finansija, valjda je bar to jasno?

Cerski, u Srbiji to u praksi funkcioniše drugačije. Misliš da bi BG filharmonija mogla normalno da funkcioniše da nije Šaper na čelu upravnog odbora. Od te pozicije Šaper nema nikakvu korist, dok je filharmonija ima.
libkonz libkonz 22:52 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Jelica Greganović
nisam baš sigurna da su neke velike obaveze u pitanju,
meni ovo izgleda kao nagrada.
pranje biografije..

I skupljanje poena za novi rejting.

Jelice, MF je izabrana za člana Uo. Stvarno mislim da to spada u kategoriju "No big deal"
libkonz libkonz 22:55 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ako je premisa (a) da je Mišković stvorio milione samo zahvaljujući korupciji i vezama s politikom, a premisa (b) da je Milka celokupan radni vek provela kod Miškovića, kako smo došli do zaključka da Milka ima ikakve sposobnosti koje bi joj omogućile da obezbedi sredstva za funkcionisanje pozorišta.

Ne možeš uspešno voditi jaku firmu ako nemas šlifa za taj posao.
Naglasiću: Milka Forcan je izabrana za člana upravnog odbora Narodnog pozorišta. Ne vidim kakve ona koristi može imati od toga i zašto uopšte dizati frku po tom pitanju.
niccolo niccolo 22:58 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ne možeš uspešno voditi jaku firmu ako nemas šlifa za taj posao.

Koju jaku firmu je vodila Milka?

Edit: Ko diže frku, ja sam samo odlučio da obnarodujem da obožavam Vučićevu "borbu protiv korupcije"
freehand freehand 23:00 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ne znam šta si hteo da kažeš, ali to može samo da bude primer kako koristeći mehanizme države i privremeno proglašenu diktaturu možeš da eliminišeš pojedine bosove i dovedeš sebi odane.

Vidi ovako: o većini stvari donosim zaključke i stvaram sudove na osnovu ili ličnog iskustvar ili posmatranja iz blizine, ili informacija iz pouzdanih izvora. Ono što znam o "Sablji" je da su pandurima skinuli brnjice i pustili ih da rade; izmešali ih iz raznih gradova, slali ih jedne drugima neočekivano, bez najave upravo da ne bi javljali "svojim mafijašima". Ne znam da su, sem možda teškom greškom, digli i jednog poštenog čoveka, i da su poštenog čoveka ugrozili. Ako je toga bilo - u vidu je statističke greške.
A što su Koštuinica, Jočić, Bulatović i ona smradina od Stojkovića posle sjebali procese i isplaćivali odštete za kršenje ljudskih prava i pretrpljene duševne bolove barabetinama i ubicama, drugi je par opanaka.
I novi su se bosovi pojavili definitivno i neminovno, ali tek godinu-dve kasnije.
milisav68 milisav68 23:06 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

niccolo

Ne razumem ovu rečenicu:

Tanja je važila za mnogo atraktivniju devojku nego što sam ja bio među momcima

Tanja je među momcima važila za atraktivniju devojku nego Mlađa?


Fali (uslovno rečeno): nego što sam ja bio atraktivan frajer medju momcima.

Znaš ono - top riba "zaslužuje" top frajera (kralj i kraljica mature po američkim filmovima).....itd
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:07 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

freehand

Vidi ovako: o većini stvari donosim zaključke i stvaram sudove na osnovu ili ličnog iskustvar ili posmatranja iz blizine, ili informacija iz pouzdanih izvora.


Ok pošto ja zaključke donosim i stvaram sudove na osnovu "Najlepših bajki sveta" i Ezopovih basni, nismo ravnopravni sagovornici.
ivana23 ivana23 23:08 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

libkonz
Cerski, u Srbiji to u praksi funkcioniše drugačije. Misliš da bi BG filharmonija mogla normalno da funkcioniše da nije Šaper na čelu upravnog odbora. Od te pozicije Šaper nema nikakvu korist, dok je filharmonija ima.


Nije Saper tu zbog BF, vec zbog svog (kao) ugleda. Tasovcu ledja cuvaju Zubin Mehta i dr. svetski renomirana imena.
Secas se kad je Ivan dao ostavku kako je to odjeknulo i kako su protestna pisma doletela...
freehand freehand 23:20 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

vrabac_u_steni
freehand

Vidi ovako: o većini stvari donosim zaključke i stvaram sudove na osnovu ili ličnog iskustvar ili posmatranja iz blizine, ili informacija iz pouzdanih izvora.


Ok pošto ja zaključke donosim i stvaram sudove na osnovu "Najlepših bajki sveta" i Ezopovih basni, nismo ravnopravni sagovornici.

Fakof, bre. Ti si mene prozvao, nisam mislio da se nadgornjavam niti da merimo dužine i obime.
Iz raznih vremena imam među raznim svetom prijatelje, poznanike, saradnike, savetnike i izvore od poverenja. Moje oči i uši i oni kažu ovo što sam napisao.
Uvek postoji šansa da niko od nas nije u pravu, ali priznajem da je doživljavam kao vrlo malu.
A rado bih pročitao ili čuo kontra-argumente.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:30 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Fakof, bre.


Poslušaću.
libkonz libkonz 23:34 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Nije Saper tu zbog BF, vec zbog svog (kao) ugleda.

nebitno. filharmonija solidno funkcioniše i zbog toga što je Šaper predsednik UO. O Tasovcu ne treba trošiti reči, mislim da većina nas o njemu ima isti, pozitivan, stav.
cult cult 23:35 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ako ste mislili na mene, uopšte nisam pesimista.


Ja ne konkretno na tebe. Mislio sam na tu pojavu in general. Vrlo je česta.
Da se svaka pozitivna stvar proglasi lažju, prevarom, obmanom, da joj se prognozira bliski krah.
freehand freehand 23:42 15.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

vrabac_u_steni
Fakof, bre.


Poslušaću.

To izigravaš uvređenu frajlu jer ne razumeš muvanje u rebra u raspravi za šankom?
princi princi 00:05 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ja mislim da ono što Vučić vodi jeste medijska kampanja koja za cilj ima povećanje broja glasača za SNS, a ne dovođenje korupcije u Srbiji u okvire u kojima je u razvijenim zemljama (šta god to značilo).

Malo više od medijske kampanje. Mislim da se radikali spremaju za izbore već na proleće. A Sale, ako uspe da skine Đilasa kao gradonačelnika (za to mu trebaju Dačić i Koštunica) i posle toga strpa, recimo, još neki SPS kadar u tvorza do marta (Mrka glavni kandidat), dobija 'ladno izbore u, aj da kažemo, maju, i to landslideom. Dačića će optužiti da je prodao Kosovo, svi će ga videti kao Eliot Nesa, novog borca protiv korupcije (antibirokratska revolucija, kako to zvuči poznato). Od Miloševića 1990. niko nije imao takvu većinu u parlamentu. Kad skenja Dačića, Dinkić će biti, ono, meze za posle doručka. Tako da all hail the new king in town.

U stvari, jedino pravo pitanje je da li je Sale novi Sloba.

dragan7557 dragan7557 00:06 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

libkonz 22:51 15.12.2012 / *novo
Re: Mišković jeste u zatvoru

Libi obezbedjivanje finansijskih sredstava nije u nadleznosti UO vec u nadleznosti finansijskog sektora odnosno direktora finansija, valjda je bar to jasno?


Cerski, u Srbiji to u praksi funkcioniše drugačije.

Ma da u Srbiji sve u praksi funkcionise drukcije- nekako nebeski!
Od te pozicije Šaper nema nikakvu korist, dok je filharmonija ima.


Ili ti ne razumes sta znaci moc i uticaj ili neces da razumes?

U tim krugovima novac ne znaci nista.

cerski
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:09 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

freehand
vrabac_u_steni
Fakof, bre.


Poslušaću.

To izigravaš uvređenu frajlu jer ne razumeš muvanje u rebra u raspravi za šankom?



Ok,ok.

Aj pošto je ovo javno mesto a ne šank, da ne idemo u sitna crevca, nego raspitaj se o kretanju cene npr. heroina u toku te 2003. godine i koliko je tom "tržiištu" trebalo da se oporavi.

sam koncept sablje (da se razumemo, tu najmanje krivim pandure operativce) je bio prilično problematičan. mnogi od tih predmeta bi pali na bilo kom sudu (sem možda revolucionarnom) i da je posle premijer bio i Čedica a ne Koštunjavi.

to što se nije uopšte išlo do nekih krupnih riba tzv. tajkuna je opet posebna priča. mislim na krupne ribe u bizMisu a ne na Tomića ili Bulatovića.
dragan7557 dragan7557 00:10 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

freehand
Kada je posle Lokid Afere(Lockheed 1976) jos sedamdesetih godina izasla na videlo uzasavajuca korupcija ovih odbora na svetskom nivou saznalo se i za cinjenice da pojedinci prebogato zive od plata i bonusa od UO u koje cak ni na sastanke ne dolaze.

Zar nije afera Lokid bila prodaja Japancima Starfajtera ("leteći mrtvački kovčeg" za šta su podmazivani japanski ministri?

Mnogo, mnogo vise.

cerski
dragan7557 dragan7557 00:14 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

niccolo 19:48 15.12.2012
Re: Mišković jeste u zatvoru

da je njihov tatko bio neki mnogo uticajan baja


Ma Mileusnić iz DBa.

Sto ne rece iz Partizana ili iz Jugohemije itd?

cerski
freehand freehand 00:45 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

nego raspitaj se o kretanju cene npr. heroina u toku te 2003. godine i koliko je tom "tržiištu" trebalo da se oporavi.

Znam. Nije pala cena. Štaviše.
sam koncept sablje (da se razumemo, tu najmanje krivim pandure operativce) je bio prilično problematičan. mnogi od tih predmeta bi pali na bilo kom sudu (sem možda revolucionarnom) i da je posle premijer bio i Čedica a ne Koštunjavi.

Koncept Sablje je bio jurnjava za ubicama Premijera, a onda se to pretvorilo u prekid lovostaja i otvorenu sezonu za pandure, koji su jedva dočekali da se nahebu milosne keve svim barabama koje dotle ili nisu mogli da dohvate iz proceduralnih razloga, ili nisu smeli da diraju iz raznoraznih drugih (od političkih, poslovnih, preko čuvenih db legitimacija, do rošačkih) razloga.

sam koncept sablje (da se razumemo, tu najmanje krivim pandure operativce) je bio prilično problematičan. mnogi od tih predmeta bi pali na bilo kom sudu (sem možda revolucionarnom) i da je posle premijer bio i Čedica a ne Koštunjavi.

Da se nije sve raspalo radom stranih diplomata, Koštunca i bande, pa i rasulom u samom DOS (i tu se vidi kolko ih je bilo što potplaćenih što usranih) - bila bi tu serija sasvim valjanih procesa sa dobrim optužnicama i stotinama godina robije.
to što se nije uopšte išlo do nekih krupnih riba tzv. tajkuna je opet posebna priča. mislim na krupne ribe u bizMisu a ne na Tomića ili Bulatovića.

Pa pitanje je koliko je u tom momentu i bilo baš krupnih riba, a da je bilo volje i snage - preko sitnih bi se došlo i do krupnih, bez brige. I imaj u vidu da su baš krupne privatizacije i gomilanje kapitala usledile nakon toga.
alselone alselone 00:55 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

freehand

Pa pitanje je koliko je u tom momentu i bilo baš krupnih riba, a da je bilo volje i snage - preko sitnih bi se došlo i do krupnih, bez brige.


Bilo je mnogo krupnih riba. Miskovic je i tada bio krupan. I mnogi drugi Slobini.

Dlakica sa jagnjecih glava im nije falila.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:07 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Znam. Nije pala cena. Štaviše.


Ma ne bre, problem je u tome što je samo par meseci nakon ukidanja vanrednog stanja ponovo pala. Kada je visoka onda je to dobro, jasno ti je zašto.

Da se nije sve raspalo radom stranih diplomata, Koštunca i bande, pa i rasulom u samom DOS (i tu se vidi kolko ih je bilo što potplaćenih što usranih) - bila bi tu serija sasvim valjanih procesa sa dobrim optužnicama i stotinama godina robije.


misliš, musavi bi jurili musave? pa bi nam ostali samo musavi od eurokrema, a on musavi od pekmeza od šljiva bi zglajznuli? misliš da ekipa koja je tada držala političke uzde u rukama bila mnogo čistija? onaj zalizani konobar na primer?

Pa pitanje je koliko je u tom momentu i bilo baš krupnih riba, a da je bilo volje i snage - preko sitnih bi se došlo i do krupnih, bez brige. I imaj u vidu da su baš krupne privatizacije u gomilanje kapitala usledile nakon toga.


Naravno da ih je bilo. Koštunjavi je celu tu ekipu nasledio od Đinđića, koji je isto tako siroma morao da radi sa njima, ne mislim da ih je mnogo voleo da se razumemo. Da je kojim slučajem on pretekao i bio premijer sve te privatizacije bi se isto tako desile. Naravno, Koštunjavi se i sam vrlo lepo uklopio.
Npr. cela priča oko Luke Beograd je zakuvana još pre Koštunjavog kao premijera i veoma je zanimljivo kako se o tome ne priča u medijima. Ovde ću se ujesti za jezik, kao što rekoh nismo za šankom.
jesen92 jesen92 01:17 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

a njegova desna ruka je bila francuska sobarica?
i da je treba nagraditi članstvom u UO.

..nisi ukapirala, ona je nagradjena zato sto voli da ide u pozoriste:)
blogovatelj blogovatelj 01:23 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Malo više od medijske kampanje. Mislim da se radikali spremaju za izbore već na proleće


Slažem se.
Od samog nastanka ove vlade mislim da je Dačić dobio mnogo više nego što se nadao i što mu pripada.
To mnogo DS nije želeo da mu da, a SNS mu je dao.
Pa sam nešto razmišljao, što li su mu dali?
Nisu džabe.
Imaju divnu šansu da ga olajavaju u sledećoj kampanji zbog sastanaka sa Tačijem i time mu puno umanje uticaj.
A za povod mogu da smisle nešto savršeno, recimo hapšenje Mrke ili tome slično, pa mu tako još više umanje uticaj.
Eto njih u sledećoj vladi. Samih, možda u dilu sa Mlađom kao minornim partnerom. Ako Mlađa bude zakerao, čas posla se iz skupštinske klupe može iskopati kakav opskurni lik poput Palme i njemu sličnih.
I onda, Sale prajminister i komandant svega...
Međutim ni ckobu Ivica nije veslo sisao, verujem da i on ima spremno štošta u slučaju opisanog scenarija. Dovoljno mu je samo da smisli kako da radikali ili dveri pređu cenzus i da Saletu razori sve planove. A ako cenzus pređu i jedni i drugi, eto Iveka u dilu sa DS-om i jaše stabilno do narednih izbora.
princi princi 03:12 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

a njegova desna ruka je bila francuska sobarica

Ne znam kako preostalom muškom svetu, ali meni je ta ideja Milke Forcan kao francuske sobarice, ono, ultimativni srpski pornić (USP).
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:29 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

To nameće sasvim interesantno pitanje: da je 2010. godine nakon njihovog sukoba Miško otišao iz Delte a ostala Milka, da li bismo danas u pritvoru gledali Milku, a Miška u UO Narodnog pozorišta?

: )))
Ко претпоследњи погреши иде у Позориште.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:16 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

princi


U stvari, jedino pravo pitanje je da li je Sale novi Sloba.




više Putin, Prinsi, seti se Putinovog početka vladavine, 1999/2000. mislim da je Putin rekao čak da u je u tranzicionim sistemima poželjno da jedan lider koji ima uspeha, posebno u borbi protiv korupcije, ostane duži period na vlasti jer time obezbeđuje tranzicionom sistemu stabilan i pouzdan prelazak u punu, otvorenu demokratiju...
niccolo niccolo 09:17 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Od Miloševića 1990. niko nije imao takvu većinu u parlamentu.

Neće je imati ni sad. Oni koji predviđaju proleće scenario, zaboravljaju da sps ni u decembru 2000 nije otišao ispod cenzusa, pa neće ni sad. A neće ni urs jer ništa nisu uradili da bi ljudi koji glasaju za njih to naprasno prestali da rade...ali, što je najvažnije, sns ne može sam da dovede do novih izbora jer i u slučaju obaranja vlade novu bez izbora mogu da naprave sps, urs i ds (a nemoj da zaboraviš da bi Vučić morao da napadne otvoreno sve tri stranke ako želi da proba da ide na 50%+1 glas).
jesen92 jesen92 12:13 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ja mislim da ono što Vučić vodi jeste medijska kampanja koja za cilj ima povećanje broja glasača za SNS, a ne dovođenje korupcije u Srbiji u okvire u kojima je u razvijenim zemljama (šta god to značilo). One koji veruju da čovek stvarno vodi borbu protiv korupcije postavio bih dva pitanja:
(a) ime i prezime finansijera SNSa koji je uhapšen u okviru borbe protiv korupcije?
(b) listu od 5 stvari koje su ostali ministri SNSa uradili za ovih 5 meseci koliko su u ministarskim foteljama?

juniorr juniorr 14:11 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

pranje biografije..



o tome se radi.

uzgred je temeljno otkucala šefa, a isključivo zbog istine i pravde.

jednom dama, uvek dama.



princi princi 14:47 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Oni koji predviđaju proleće scenario, zaboravljaju da sps ni u decembru 2000 nije otišao ispod cenzusa, pa neće ni sad. A neće ni urs jer ništa nisu uradili da bi ljudi koji glasaju za njih to naprasno prestali da rade...ali, što je najvažnije, sns ne može sam da dovede do novih izbora jer i u slučaju obaranja vlade novu bez izbora mogu da naprave sps, urs i ds (a nemoj da zaboraviš da bi Vučić morao da napadne otvoreno sve tri stranke ako želi da proba da ide na 50%+1 glas).

Kakav crni cenzus? Kad pobede landslideom, tj osvoje svojih 127 poslanika boleće ih uvo za partije sa 20-25 poslanika u parlamentu.

Što se ovog drugog tiče, SPS da je mogao da ima "'ladnu" većinu od 127 poslanika sa DS-om i URS-om bi ušao u taj dil, mnogo pre nego u ovo krajnje neizvesno džilitanje sa radikalima. Imali su razrađene šeme, tačno se znalo ko je šta držao, Tadić je, sad se ispostavlja, bio mnogo veća veverica nego što je to spolja izgledalo. Ne bi morali da se pravdaju zbog podrške Đilasu na lokalu, ne bi se menjala vlast u NS, sve bi mnogo lakše bilo. Ali, nije moglo. Situacija se u odnosu na maj još više promenila u radikalsku korist: Vuk se totalno odvojio od Čede (a on nema šta ne bi prodao za neki kiosk ili lokal na Senjaku, Vuk, mislim, ne Čeda, :) ), poslanici one Maje, ne znam kako se preziva, Nikolić, Gojković, su se isto odmetnuli, pridobili su par radikalnih radikala kod sebe. Kažem, uhapse li još par ljudi, SNS, po meni, uz ovu medijsku kampanju, ima čist zicer na proleće.
antioksidant antioksidant 14:52 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

one Maje, ne znam kako se preziva, Nikolić, Gojković,

devojačko joj je šešelj
mada zlobnici tvrde da ga se nikad nije odrekla
niccolo niccolo 15:14 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Kad pobede landslideom, tj osvoje svojih 127 poslanika

Pa pričam ti da neće da osvoje svojih 127...
juniorr juniorr 20:12 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

libkonz
22:55 15.12.2012
Re: Mišković jeste u zatvoru
Ako je premisa (a) da je Mišković stvorio milione samo zahvaljujući korupciji i vezama s politikom, a premisa (b) da je Milka celokupan radni vek provela kod Miškovića, kako smo došli do zaključka da Milka ima ikakve sposobnosti koje bi joj omogućile da obezbedi sredstva za funkcionisanje pozorišta.

Ne možeš uspešno voditi jaku firmu ako nemas šlifa za taj posao.
Naglasiću: Milka Forcan je izabrana za člana upravnog odbora Narodnog pozorišta. Ne vidim kakve ona koristi može imati od toga i zašto uopšte dizati frku po tom pitanju.


ima para, hoće ugled. jer joj se ugled urušio s rastućom sirotinjom, sa sestrom u zatvoru, poljuljana bila neko vreme skroz, pa lepo kucala i otkucala eksa, sad bi da na mala vrata ( samo član) udje u veliku kuturu, odnosno u nacionalni teatar.simple as that. ne verujem da je tu kraj njenih apetita. alavo to. zavili ona i mišković srbiju u mrkli mrak, opustošili sve kud su gazali u lakovanim cipelkama, samo fali da joj se sad i divimo. jer, ona samo to hoće.
povratak časti, povratak ugleda.
tačnije : sticanje časti, sticanje ugleda.
to njoj fali, kintu ima.
princi princi 21:15 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

alavo to. zavili ona i mišković srbiju u mrkli mrak, opustošili sve kud su gazali u lakovanim cipelkama, samo fali da joj se sad i divimo. jer, ona samo to hoće.
povratak časti, povratak ugleda.
tačnije : sticanje časti, sticanje ugleda.
to njoj fali, kintu ima.

Ma jok, Milka odradila zaštićenog svedoka. Ovo skupljanje podataka nije rađeno od juče, to traje već duže vreme. Sale procenio da je na duže staze Mišković opasniji igrač nego Milka. E sad, da li se zajebao ili ne, to će se videti. Ima još jedna varijanta koja ovde nije pomenuta a to je da se hapšenjem Miškovića čisti teren za nekog igrača u pozadini. I to bi trebalo brzo da se vidi.
antioksidant antioksidant 22:02 16.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Sale procenio da je na duže staze Mišković opasniji igrač nego Milka.

iskreno i bolje izgleda
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:48 17.12.2012

Re: Mišković jeste u zatvoru

Ускакање у улогу скромног прегаоца на пољу кутуре...

Malo li je? Bar dva boda na gostujućem terenu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana