Društvo| Porodica| Roditeljstvo

Prve priče

Bitka za porodilišta RSS / 11.12.2012. u 09:49

Dragi prijatelji,

Juče su objavljene prve četiri priče koje su pristigle na naš konkurs.
Tema decembra je, da podsetimo, Kada sam prvi put ugledala svoju bebu.

Priče koje smo objavili:

1. Četvrtak
2. Ljubav je tvoje srednje ime
3. Priča o mojoj mrvici
4. Kada sam prvi put ugledala svoju bebu

Možete ih pročitati na Blogu B92.
Za priče možete glasati preporukama u naredna 72 sata od objavljivanja.

Autorke najboljih priča očekuju vredne nagrade.

Za sve zainteresovane, koji bi da pošalju svoju priču, otvorena je imejl adresa: maminaprica@bitkazabebe.rs 

Priključite se akciji.

Podržite mame u pisanju.

Pozovite prijatelje da glasaju.

Bitka se nastavlja na novim frontovima!



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

abraham_linkoln abraham_linkoln 09:59 11.12.2012

prvi

+ glasao
Unfuckable Unfuckable 10:19 11.12.2012

ushićenje

Možete ih pročitati na Blogu B92.

nećete verovati ali primetili smo
Svi smo evo izbezumljeni od ushićenja kad ugledamo naslovnu zatrpanu pismenim sastavima, uopšte nam ne trebaju Deda Mraz i sneg
srdjan.pajic srdjan.pajic 10:55 11.12.2012

Re: ushićenje

Unfuckable
Možete ih pročitati na Blogu B92.

nećete verovati ali primetili smo
Svi smo evo izbezumljeni od ushićenja kad ugledamo naslovnu zatrpanu pismenim sastavima, uopšte nam ne trebaju Deda Mraz i sneg


Jes, možda je malo nesportski da na VIP strani odjednom istrči 5 blogova na ovu temu (mislim, tema je ok, ali svejedno) i da istera 5 još uvek zdravih blogova na kojima su autori danonoćno radili, a komentatori posle vredno komentarisali. Mislim, ko će sad da skroluje po stranicama i traži šta sam, na primer, ja rekao na Krletovom blogu, a Unf mi, bržebolje, replicirao?

EDIT: Unfe, namčoru, pokenjaće se i tebi mačka na otiraču...

EDIT2: Ovde se više isplati biti redov-bloger, ili ražalovani VIPovac, bar ti tekstovi ostaju po nekoliko meseci vidljivi.
freehand freehand 11:01 11.12.2012

Ja bih

oivaj serijal nazvao po čuvenom pitanju blaženopočivšeg Baneta Vukašinovića:
"Doktore, kako je to biti majka?"
Odgovarali bi, naravno, doktori i očevi.
Eventualno Šaban, kao iskusTan baja. (bravo Šabane!)

Tako bismo, možda, saznali i otkuda ona poznata sentenca - pijan k'o majka.
Biljana 77 Biljana 77 11:48 11.12.2012

Re: Ja bih

pijan k'o majka



Poređenje je iz sasvim drugog konteksta, ali se vremenom izgubila nit koja povezuje frazu sa značenjem. Odnosilo se na majku-zemlju (otud i pijan kao zemlja), u smislu zemlje napojene vodom/kišom.

Sad sam vam upropastila zezanje skroz?
golubica.bg golubica.bg 12:40 11.12.2012

Re: Ja bih

Biljana 77
pijan k'o majka



Poređenje je iz sasvim drugog konteksta, ali se vremenom izgubila nit koja povezuje frazu sa značenjem. Odnosilo se na majku-zemlju (otud i pijan kao zemlja), u smislu zemlje napojene vodom/kišom.

Sad sam vam upropastila zezanje skroz?


To je jedna interpretacija, druga je da su nekada pre moderne anestezije majke (porodilje) zapravo bile poprilicno pijane, ne bi li lakse podnele bolove (zna se da domaca ljuta cini cuda ) Cini mi se da Sipka navodi obe u "Zasto se kaze?"

E sad slobodno nastavite zezanje, ima i naucna potpora
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:21 11.12.2012

Re: Ja bih

Tako bismo, možda, saznali i otkuda ona poznata sentenca - pijan k'o majka.


Kako otkud - pa zbog rode, dakako )

                

PS - vidim sada da se ovo neopravdano pokušava dovesti u vezu sa pijanim poštarima! Ne, ne, to je sasma druga priča! ☻
antioksidant antioksidant 13:52 11.12.2012

Re: Ja bih

golubica.bg
Biljana 77
pijan k'o majka



Poređenje je iz sasvim drugog konteksta, ali se vremenom izgubila nit koja povezuje frazu sa značenjem. Odnosilo se na majku-zemlju (otud i pijan kao zemlja), u smislu zemlje napojene vodom/kišom.

Sad sam vam upropastila zezanje skroz?


To je jedna interpretacija, druga je da su nekada pre moderne anestezije majke (porodilje) zapravo bile poprilicno pijane, ne bi li lakse podnele bolove (zna se da domaca ljuta cini cuda ) Cini mi se da Sipka navodi obe u "Zasto se kaze?"

E sad slobodno nastavite zezanje, ima i naucna potpora

најчешћи узрок прве трудноће је алкохол
(што код тате, што код маме
ово се односи на алкохол, не на трудноће)
maksa83 maksa83 11:44 11.12.2012

molim vas

da ne obraćate pažnju na ove mačo hejtere koji nikad nisu bili majka, a nije da se nisu trud(n)ili, dajte još tih predivnih priča!


(uzgred, kol'ko toga još ima, da znam da l' da pravim skript ili ne)
alselone alselone 12:17 11.12.2012

Re: molim vas

maksa83
dajte još tih predivnih priča!


Kako jos a ja nisam jos ni postojece procitao. Gde mogu da se pronadju?
cult cult 12:23 11.12.2012

Re: molim vas

maksa83
da ne obraćate pažnju na ove mačo hejtere koji nikad nisu bili majka, a nije da se nisu trud(n)ili, dajte još tih predivnih priča!


(uzgred, kol'ko toga još ima, da znam da l' da pravim skript ili ne)

reanimator reanimator 13:43 11.12.2012

Re: molim vas

da ne obraćate pažnju na ove mačo hejtere koji nikad nisu bili majka, a nije da se nisu trud(n)ili, dajte još tih predivnih priča!


Maksimoviću prekini! Zbog tebe i tebi sličnih sam korisnika Bitka za porodilišta ubacio u VIP listu, koja mi sad izgleda ko privatni folder!
bladerunner92 bladerunner92 12:09 11.12.2012

Mislim

da ove price treba nekako odvojiti od bloga bloga ,nekako napraviti poseban blog unutar bloga gde ce biti samo ove price.Ovako postoji mogucnost da ova ovakva (sigurna sam highly inspirativna za mnoge majke) tema ugusi.Pa tu bukvalno mogu da se pisu opisni sastavi nasiroko sa sve otkrivanjem novih talenata u pisanju ... ne bih da budem gruba ali upoznala sam svakakve zene tj majke u trudnoci ...
lepa akcija ali treba je odvojiti
Unfuckable Unfuckable 12:17 11.12.2012

Re: Mislim

ma nemoj, ti bi naše majke da naguraš u rezervat?
freehand freehand 12:24 11.12.2012

Re: Mislim

da ove price treba nekako odvojiti od bloga bloga ,nekako napraviti poseban blog unutar bloga


Oouuuvaj... A o čemu se ovde radi?! (Ciga Milenković, "Buba u uhu" )
bladerunner92 bladerunner92 12:27 11.12.2012

Re: Mislim

hmmm pa sad tema je osetljiva ne bih da ispadnem "politicki nekorektna" i neosetljiva (i ja imam sina, bebu).Mene npr ne interesuju te price ni malo a koga interesuju udje lepo na posebno mesto i cita...
mislim da je radjanje cudo i mislim da je svaka zena koja je rodila posebna i vrlo vredna jer je to neverovatno iskustvo ali ne mogu da citam limunade jednostavno me ne interesuje...
freehand freehand 12:35 11.12.2012

Re: Mislim

mislim da je radjanje cudo i mislim da je svaka zena koja je rodila posebna i vrlo vredna jer je to neverovatno iskustvo

Čemu ta nepotrebna grubost, čemu rodna neravnopravnost samo dan nakon velikog Praznika ljudskih prava?
Moja ćerka je do svoje desete godine verovala da sam je ja rodio (to mi uz šarenu lažu koju je čekala čitavu godinu, i objašnjenje kako zaista izgleda srce što ju je koštalo gadnog podsmeha u zabavištu - nikada neće orpostiti!).

P.S. Maksimoviću, evo i razrešenja sintagme Pijan kao poštar!



mikimedic mikimedic 12:38 11.12.2012

Re: Mislim

lepa akcija ali treba je odvojiti


ma nemoj. sram te bilo.

ja bih sve uvek majke preko reda, bilo na naslovnu, bilo u posHtu po vrucini, bilo...



(mada bih ja preko reda i one sto nisu majke...)
maksa83 maksa83 12:39 11.12.2012

Re: Mislim

Moja ćerka je do svoje desete godine verovala da sam je ja rodio

Moja majka je na moje nepodopštine (vrlo širok spektar) rezignirano konstatovala "rodila te tetka" (njena mlađa sestra na koju podsećam po iks parametara), pa sam ja to kao mali verovao neko vreme, pa sam prestao, mada ona to konstatuje ponekad i dan danas. Tu sam otpr. krenuo da nazirem smisao onog Pekićevog "ko nema dušmanina - majka će mu ga roditi".
Unfuckable Unfuckable 12:40 11.12.2012

Re: Mislim

da to sam i ja pitao na onom prethodnom blogu, meni je to krajnje diskriminišuće da se obraćaju samo majkama, kao da samo one imaju decu.
I onda je brže bolje nastalo peglanje tipa "a pa ok, mogu i očevi..."
- mislim, sasvim lepo se prepoznaje (taj neki) mentalni sklop koji muškarca ap so lut no isključuje iz te priče, tj dodaje ga preko volje i kad mora.
To je diskriminacija, i to jedna od najzastupljenijih a najmanje primetnih.
draft.dodger draft.dodger 12:45 11.12.2012

Re: Mislim

Dolly Parton - Daddy Come And Get Me

bladerunner92 bladerunner92 12:50 11.12.2012

Re: Mislim

Čemu ta nepotrebna grubost, čemu rodna neravnopravnost samo dan nakon velikog Praznika ljudskih prava?
Moja ćerka je do svoje desete godine verovala da sam je ja rodio




dobro dobro
cudo koje ne bi postojalo bez tata


bladerunner92 bladerunner92 12:56 11.12.2012

Re: Mislim

ma nemoj. sram te bilo.

ja bih sve uvek majke preko reda, bilo na naslovnu, bilo u posHtu po vrucini, bilo...


pa eto
lepo eno ide akcija Pisi Deda Mrazu , bolje da otvori neko blog na tu temu pa da vidimo te price , tu bih se mozda i ja izjadala Deda Mrazu a vrlo verovatno da bih pre citala...

maksa83 maksa83 12:57 11.12.2012

Re: Mislim

(mada bih ja preko reda i one sto nisu majke...)

Znamo Miki, znamo, i niko te ne osuđuje zbog toga!

5%!
Jukie Jukie 13:31 11.12.2012

Re: Mislim

bladerunner92
ne mogu da citam limunade jednostavno me ne interesuje...

Evo mog iskustva kada smo išli u porodilište da vidimo moju sestru po prvi put, i pokazuju mi iza stakla bebe kako leže u onim krevecima, mislim da sam bio dovoljno visok da ne moraju da me podižu, i prisutna medicinska sestra krene da me ubeđuje da sam i ja nekada kao beba ležao u toj istoj sobi, i pošto sam već naučio da nikada ne smeš da dopustiš da odrasli veruju u nešto što znaš da nije tačno (jer se više ljute što je ispalo da nešto ne znaju nego što si nešto iseckao makazicama i to ne postoji u trenutku kada im treba), ja krenem da govorim "ne, nisam, nisam nikada bio ovde kao beba", dok posle neke treće runde nije prestala da mi se ubacuje u reč i dozvolila mi da objasnim da sam rođen u drugom porodilištu u drugom gradu i da zato nikada nisam ležao u toj sobi kao beba.
freehand freehand 18:27 11.12.2012

Re: Mislim

draft.dodger
Dolly Parton - Daddy Come And Get Me




Ma kome treba daddy?
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:00 11.12.2012

Re: Mislim

svaka zena koja je rodila posebna i vrlo vredna

Id' u peršun
arianna arianna 12:16 11.12.2012

Bravo za akciju

i pitanje:

može li neko pokrenuti akciju "Bitka za život" obzirom da je sve više ljudi u Srbiji na samoj ili ispod granice siromaštva i u svakodnevnoj borbi sa sistemom, u ostvarivanju svojih zakonom garantovanih prava?



ivana23 ivana23 12:21 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

arianna
i pitanje:

može li neko pokrenuti akciju "Bitka za život" obzirom da je sve više ljudi u Srbiji na samoj ili ispod granice siromaštva i u svakodnevnoj borbi sa sistemom u ostvarivanju svojih zakonom garantovanih prava.


Tacno! Evo, najavljuju poskupljenje struje za enormnih 25%!!!
Unfuckable Unfuckable 12:28 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

dahbt ako pocrkaju ljudi neće imati ko da pravi te bebe, o tome izgleda niko ne razmišlja.
Ili znaju nešto što mi ne znamo
bladerunner92 bladerunner92 12:29 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

slazem se
gedza.73 gedza.73 12:42 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

Unf
Ili znaju nešto što mi ne znamo




arianna arianna 13:27 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

Sve ove priče iz porodilišta su dirljive, svaka na svoj način i verujem da veliki broj onih koji su se ostvarili kao roditelji imaju samo lepe uspomene i sećanja na rodjenje svog deteta, doživljavajući ga kao jedan od najsrećnijih dana u životu, ali.... kad taj dan prodje, svoj toj deci valja obezbediti pristojan život

Kako?

Biljana 77 Biljana 77 13:31 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

veliki broj onih koji su se ostvarili kao roditelji imaju samo lepe uspomene i sećanja na rodjenje svog deteta, doživljavajući ga kao jedan od najsrećnijih dana u životu

U Srbiji?

U stvari nije smešno.
arianna arianna 13:45 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

Kod mnogih mama osećanje sreće i ljubavi prema novorodjenčetu je jače i potiskuje bes zbog loših uslova u porodilištu.

pravo pitanje je zašto nema blogova i zašto se ne piše o neželjenoj i napuštenoj deci i njihovim "majkama"
Biljana 77 Biljana 77 13:53 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

Kod mnogih mama osećanje sreće i ljubavi prema novorodjenčetu je jače i potiskuje bes zbog loših uslova u porodilištu.

Niti se radi samo o lošim uslovima, niti bih se složila oko ovog potiskivanja. Dokle god se uslovima u porodilištu i svim drugim elementima te priče budemo bavili na emocionalnom nivou, umesto da ga tretiramo kao društveni, pre svega ekonomski, obrazovni i profesionalni problem, neće se ništa ni promeniti.
arianna arianna 14:02 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

slažem se da su uslovi u porodilištu društveni problem

ali je društveni problem i priča koju bih ovde volela da pročitam ...

priča "humane" mame, inače lekara specijaliste, koja je ostavila svoje dete u porodilištu kad su joj rekli da je rodila dete sa genetskim malformacijama :((((
Biljana 77 Biljana 77 14:17 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

ali je društveni problem i priča koju bih ovde volela da pročitam ...

priča "humane" mame, inače lekara specijaliste, koja je ostavila svoje dete u porodilištu kad su joj rekli da je rodila dete sa genetskim malformacijama :((((


Pa imate autorsku opciju, napišite je, ako je već znate. A ja ne bih tako olako nikome stavljala navodnike. Dok niste u nečijem paru cipela ne znate kako mu je.
arianna arianna 14:29 11.12.2012

Re: Bravo za akciju

Biljana 77
ali je društveni problem i priča koju bih ovde volela da pročitam ...

priča "humane" mame, inače lekara specijaliste, koja je ostavila svoje dete u porodilištu kad su joj rekli da je rodila dete sa genetskim malformacijama :((((


Pa imate autorsku opciju, napišite je, ako je već znate. A ja ne bih tako olako nikome stavljala navodnike. Dok niste u nečijem paru cipela ne znate kako mu je.


Priča nije moja, a i usvojila sam kritiku i predlog jedne blogokoleginice, da ne prenosim loša tudja iskustva na blog

Napisanim postom ne osudjujem ničije odluke, već skrećem pažnju na postojanje i drugačijih mama
bladerunner92 bladerunner92 13:36 11.12.2012

Evo

citam price i zakacila sam se na recima "nogica"i "strah" i "suza"i "osmeh" i uzasno se osecam sto sam price ovih mladih zena nazvala limunadama .
Grozna sam i zelim da se izvinim i njima i svima!
Eto to je to jebeno osecanje koje sam upravo htela da izbegnem kad su u pitanju ovakve teme!
Odvojite ih u neku posebnu "kutiju" da ne bih morala kroz suze da citam prepeve o pruticu i cveticu bivseg savetnika!
(ovo zadnje mozda zvuci smesno ali nije mi namera stvarno)

Unfuckable Unfuckable 13:49 11.12.2012

Re: Evo

da ne bih morala kroz suze da citam prepeve o pruticu i cveticu bivseg savetnika!

znam da će zvučati sasvim neverovatno ali i Krlo, Dragec pa i cerski su nekada bili bebe!
bladerunner92 bladerunner92 13:58 11.12.2012

Re: Evo

znam da će zvučati sasvim neverovatno ali i Krlo, Dragec pa i cerski su nekada bili bebe!



maksa83 maksa83 14:03 11.12.2012

Re: Evo

znam da će zvučati sasvim neverovatno ali i Krlo, Dragec pa i cerski su nekada bili bebe!

Da, s tim da je Cerski morao brzo da odraste...

Hansel Hansel 14:42 11.12.2012

Re: Evo

Može da se otvori jedan blog i glasa preporukama za komentare.

Ja baš to juče predložio.
Bitka za porodilišta Bitka za porodilišta 15:55 11.12.2012

Re: Evo

Hansel
Može da se otvori jedan blog i glasa preporukama za komentare.

Ja baš to juče predložio.


Tako će i biti. Od naredne ture, priče ćemo objavljivati periodično, u jednom blog postu, tako da svaka priča bude jedan komentar. Glasa se davanjem preporuka na komentare (priče), u roku od 72 sata od objavljivanja.

Izvinjavamo se svima kojima je zasmetala ova poplavica i hvala na konstruktivnim predlozima!


snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:29 11.12.2012

Re: Evo

Izvinjavamo se svima kojima je zasmetala ova poplavica

sudeći po ovom komentaru, vi kanda ne razumete o kakvoj se poplavici radi?

pa bih samo da pitam,
da li ovaj pozitivan front ima neki plan b,
tj. kakav vam je cilj?

(s obzirom da kažete:)
Pozitivan pristup nismo odabrali slučajno, niti u pokušaju da zatvorimo oči pred svim negativnim iskustvima porodilja i majki u Srbiji; Bitku za porodilišta, a pre nje Bitku za bebe, pokrenuli smo upravo iz želje da takvo stanje koliko-toliko promenimo, i uverenja da postoji mnogo ljudi koji su spremni da nam u tome pomognu. U svemu tome, pozitivan pristup odigrao je značajnu ulogu - na svim nivoima.



stefan.hauzer stefan.hauzer 16:38 11.12.2012

Re: Evo

Može da se otvori jedan blog i glasa preporukama za komentare.

zašto na lakši način,kad je teži uvek tu :)
zilikaka zilikaka 16:45 11.12.2012

Re: Evo

sudeći po ovom komentaru, vi kanda ne razumete o kakvoj se poplavici radi?

Pozitivan pristup nismo odabrali slučajno, niti u pokušaju da zatvorimo oči pred svim negativnim iskustvima porodilja i majki u Srbiji; Bitku za porodilišta, a pre nje Bitku za bebe, pokrenuli smo upravo iz želje da takvo stanje koliko-toliko promenimo, i uverenja da postoji mnogo ljudi koji su spremni da nam u tome pomognu. U svemu tome, pozitivan pristup odigrao je značajnu ulogu - na svim nivoima.


OK pozitivan kao suprotnost negativnom, ali, da li ste stvarno mislili da će na ovom mestu, gde je (ovo je jako bitan podatak!) ponikla "Majka Hrabrost," biti konzumirano to što ste (i kako ste) prezentovali?
freehand freehand 17:00 11.12.2012

Re: Evo

znam da će zvučati sasvim neverovatno ali i Krlo, Dragec pa i cerski su nekada bili bebe!

Mada vebom kruže priče (doduše neproverene ali tim privlačnije i prijemčivije za prepričavanje) da je bar jedan od njih bio baba.
yugaya yugaya 17:21 11.12.2012

Re: Evo još konstruktivo

Bitka za porodilišta
Hansel
Može da se otvori jedan blog i glasa preporukama za komentare.

Ja baš to juče predložio.


Tako će i biti. Od naredne ture, priče ćemo objavljivati periodično, u jednom blog postu, tako da svaka priča bude jedan komentar. Glasa se davanjem preporuka na komentare (priče), u roku od 72 sata od objavljivanja.

Izvinjavamo se svima kojima je zasmetala ova poplavica i hvala na konstruktivnim predlozima!




Izvinjavam se što Vam kvarim žurku kao Cane kada Antona prekine u soliranju - ali - osim što niste uzeli u obzir prirodu, dinamiku i specifične odlike medija kroz koji ste odlučili da plasirate akciju pa ste dobili blogosprd po nosu umesto onoga što ste očekivali ( da ne spominjem krajnji neukus -subjektivno mišljenje- jer ja lično smatram da se svaka *pozitivna* priča na ovu temu, barem na b92 blogu, završava ovde: http://blog.b92.net/text/19469/Bitka-za-bebe%3A-deo-prvi/ ) , razmislite malo i o rečniku koji koristite za to neko plasiranje ove *poplavice* optimizma i ličnih impresija na zadatu temu - bitka, frontovi, akcija.


EDIT: sad odoh da lupam preporuke gore redom - letve, prasa and all. :))))))))))))))
freehand freehand 17:39 11.12.2012

Re: Evo još konstruktivo

razmislite malo i o rečniku koji koristite za to neko plasiranje ove *poplavice* optimizma i ličnih impresija na zadatu temu - bitka, frontovi, akcija.

E to, sve zaboravljam da pripitam - koji je genije osmišljavao koncept sa malim ratnicima, bitkama i sličnim la guera motivima iz podsvesti ražalovanog podoficira koji je zajahao marketinšku kobilu?
audrey92 audrey92 23:10 11.12.2012

Re: Evo

OK pozitivan kao suprotnost negativnom, ali, da li ste stvarno mislili da će na ovom mestu, gde je (ovo je jako bitan podatak!) ponikla "Majka hrabrost," biti konzumirano to što ste (i kako ste) prezentovali?


Večeras me baš "udarilo" saznanje da je Majka Hrabrost nestala, i kad sam se prisetila tog pokreta, koji je započeo baš negde u 3. mesecu moje trudnoće i optratila sam ga 100%, kad sam ga se, dakle, prisetila, opet me "udarilo" saznanje koliko je on usamljen u našoj društvenoj i angažovanoj javnosti, koja se uglavnom zadovoljava sa

a) akcijama prikupljanja novca od privatnih ljudi da se nadomesti nešto što država od poreza tih istih ljudi treba da obavi (što smatram na duži rok kontraproduktivnim), ili:

b) akcijama uzajamnog plakanja na ramenu, prepričavanja istinitih a potresnih svedočenja, sa jedinim ciljem da se rasplače publika. Ovaj pristup se neguje od turskih vremena, mada danas ne više u usmenim žanrovima, i sada je podjednako efikasan u borbi protiv "neprijatelja" kao što je bio i u tursko vreme.

Dakle, ja bih se složila sa Biljanom: te sve lične priče su istinite i dirljive etc. i nemaju ama baš nikakvu snagu da bilo šta promene. Vrlo je žalosno što se to malo energije u našeg naroda troši na takve akcije. Ukoliko je uopšte moguće promeniti elemente tzv. "mentaliteta", ovde konkretno u prostupu svom poslu kod medic. osoblja, a oko čega sam krajnje skeptična, onda je to možda moguće nekakvom sistemskom, pravno utemeljenom akcijom, koja će iskustva pojedinaca podići na nivo pravno delotvornog protesta. Baš kao što je Krugolina tada iščitavala ona protokole, zakone, zakonske akte itd., a ne opisivala pojedinačne slučajve. Mislim da je ta žena intuitivno imala jako dobar osećaj kako profesionalno delovati na institucije sistema.

Jako mi je žao zbog Majke Hrabrosti, ne znam šta drugo da kažem.
angie01 angie01 13:55 12.12.2012

pa dobro bre,

je l ste glasovali?!
maksa83 maksa83 15:09 12.12.2012

Re: pa dobro bre,

angie01
je l ste glasovali?!

Beli listići forever!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana