Literatura

Kasna šetnja

Nebojsa Krstic RSS / 09.12.2012. u 06:04

A Late Walk

 

When I go up through the mowing field,

The headless aftermath,

Smooth-laid like thatch with the heavy dew,

Half closes the garden path.

 

And when I come to the garden ground,

The whir of sober birds

Up from the tangle of withered weeds

Is sadder than any words.

 

A tree beside the wall stands bare,

But a leaf that lingered brown,

Disturbed, I doubt not, by my thought,

Comes softly rattling down.

 

I end not far from my going forth

By picking the faded blue

Of the last remaining aster flower

To carry again to you.

 

Robert Frost

***

Kasna šetnja

 

Dok hodam poljem pokošenim,

U ruci nosim prut,

Od teške rose mokra vlat,

Težim mi čini put.

 

A kad sam stigo do vrta svog

Čuo sam ptica glas

Iz žbuna suvog korova

Da reči ne nude spas.

 

Na golom drvetu kraj zida tog

Jedan je ostao list

Uznemiren, jeste, mislim ja,

Pašće i biće čist.

 

Nedaleko odatle završiću,

A svetlo će biti tama,

Kad uberem zadnji poljski cvet

Da bih ga odneo Vama.

 

Robert Frost

(prepevao Nebojša Krstić)



Komentari (188)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 06:56 09.12.2012

ja evo plaČem i

slažem se
blogovatelj blogovatelj 07:44 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

a evo plaČem i
slažem se


Unfe brate, rano raniš, dve sreće grabiš!
VaLda neČe da banuju i oĐe...
srdjan.pajic srdjan.pajic 10:00 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Unfuckable
slažem se

Jel ovo nešto u vezi sa Djilasom?

Hebem li ga, idem da stavim mačke da spavaju. Apsolutni hit večeri u našoj diskoteci je:

antioksidant antioksidant 10:07 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

od sumskih pesama ova je dominantna u nas

Unfuckable Unfuckable 14:52 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Hebem li ga, idem da stavim mačke da spavaju. Apsolutni hit večeri u našoj diskoteci je:

Pajiću, shabane, ti se razumeš u mačke i ceo taj đez, daj mali savet leba ti dok se diskusija ne rasplamsa a nadam se da domaćinu ne smeta malo "mali saveti - nikakva pomoć" - šmeka - dakle neka lokalna maca se navadila i već ne znam koji put mi kenja na otirač (da, da baš ono - istovar).
Ima li rešenja, doktore, a da nije konačno?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:49 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Unfuckable
Hebem li ga, idem da stavim mačke da spavaju. Apsolutni hit večeri u našoj diskoteci je:

Pajiću, shabane, ti se razumeš u mačke i ceo taj đez, daj mali savet leba ti dok se diskusija ne rasplamsa a nadam se da domaćinu ne smeta malo "mali saveti - nikakva pomoć" - šmeka - dakle neka lokalna maca se navadila i već ne znam koji put mi kenja na otirač (da, da baš ono - istovar).
Ima li rešenja, doktore, a da nije konačno?

Izgleda da sam, zbog vremenske razlike, zakasnio, diskusija se rasplamsala, ali postoji čitav skup mogućih rešenja:

1. Da je usvojiš. Pa da je onda istreniraš na lavorče/kadicu. Nema boljeg kućnog ljubimca i repatog člana porodice od usvojene mačke.
2. Da skloniš otirač na neko vreme, i prepustiš je golom betonu.
3. Da ga zameniš drugim modelom, koji ima drugačiju teksturu.
4. Da pokriješ otirač aluminijumskom folijom, privremeno, dok mačka ne nadje drugo mesto za olakšavanje.
5. Da svakog dana, mic po mic kreneš da pomeraš otirač od tvojih vrata, do komšinijijh, ili na neku neutralnu teritoriju, ako si dobar sa tim komšijom. Posle, logično, ukloniš svoj otirač.
6. Da nadješ kadicu otprilike velične otirača i napuniš je praznim konzervama od piva (ako si patriota) kokakole (ako si amerofil), ili od kvasa, ako si rusofil. I centriraš je na otirač.
7. Sve ovo podrazumeva izvesnu žrtvu u smislu privremenog gubitka tvog komofora, zato, high tech rešenje: da odeš kod vetirinarke, i da tražiš da ti da sprej koji se zove mačkoter (dobro, ima neki latisko/mrsko-prozapadni naziv) a kojim pošpricaš otirač. Dakle hemijsko naoružanje. Sprej se ne oseća u tvojim nozdrvama, nije otrovan, uglavnom, ali mačke ga ne vole. Pa neće da kenjaju na otirač (oće malo pored, mada je to manje verovatno, ali to je već drugi poblem za koji me nisi ništa pitao).

Eto, to sam smislio za sada, nešto će od ovoga će sigurno da upali, inače, cepam diplomu.

alselone alselone 18:54 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

ja evo plaČem i
slažem se


I ja.
Boli me svaka fora o belim listicima na koju sam se smejao.
Unfuckable Unfuckable 19:14 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

pa da, znam ja koga da pitam, profesionalca!
Pajiću - Šamane, svaka ti čast!
Daj mi pojasni ovo za alu foliju, ja sam negde čitao da pvc boce od koka kole, fante i tog treša kad ih pobacaš po travnjaku odbijaju mačke (mislim, hu kerz abaut dekorativni momenat, eto da budem u temi bloga, englesko srpskoj) ali ovde to ne dolazi u obzir jer jebiga treba nekako da se uđe u gajbu. E sad vidiš ima i ta fora sa limenkama, mada mi suština (kao i uvek) izmiče
A čitao sam i za biber da ih odbija, mada nisam siguran moraću da probam i to.
Moj matori je, svojevremeno u okupiranom Zrenjaninu bio besan na lokalne mačke jer su mu malo pojele njegovog nekog tamo omiljenog zeca. Stoga je, ophrvan bolom (gnev predpubertetlije ume biti gadna stvar) maznuo zuzi neku krvavu šniclu i stavio je na sred dvorišta na metalni poslužavnik, povezao žice - e sad jebiga ja se baš u tu struju ne razumem, tu nisam povukao na njega a on ti je za tu elektriku i taj vajb onako...Tesla pa On, to bi bio neki redosled - jednu valjda u šniclu a drugu ne znam ni ja gde i...(citiram) "bato...kako su letele po dvorištu, k'o avioni!", mislim one će njemu da kolju zeca njegovog. Ok tada pod 'Itlerom nije bilo tog zakona o dobrobiti životinja, anarhija dakle totalna, koma, nevera, propas'
maksa83 maksa83 19:29 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

On, to bi bio neki redosled - jednu valjda u šniclu a drugu ne znam ni ja gde i...(citiram) "bato...kako su letele po dvorištu, k'o avioni!", mislim one će njemu da kolju zeca njegovog.

Pajiću, je l' da laže, nema šanse da ovo radi zbog impendanse i prilagođenja...
Unfuckable Unfuckable 19:31 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

ne lažem bre nego nisam dobro objasnio, pa ne bi me matori lagao, bubica - dan danas se iznervira (ko vučko kad mu troluju po blogu) kad se seti toga
maksa83 maksa83 19:34 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

ne lažem bre nego nisam dobro objasnio, pa ne bi me matori lagao, bubica - dan danas se iznervira (ko vučko kad mu troluju po blogu) kad se seti toga

Impendansa. Prilagođenje.
Unfuckable Unfuckable 19:36 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

nemoj ti meni impendansa saću da zovem starog da mi ispriča do detalja
(smajli - ma ko je pussie - daj 5 karti - mića tomić)
freehand freehand 19:38 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

"bato...kako su letele po dvorištu, k'o avioni!", mislim one će njemu da kolju zeca njegovog.

Jeza me neka ufatila, tresem se u groznici, ali moram da priupitam - šta li bi im radio da mu seru po kućnome pragu?!

A možda su bile folksdojčerske mačke a zec se zvao Srba, što bi njegovom gnevu dalo izvesno razumljivo opravdanje?
maksa83 maksa83 19:40 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

nemoj ti meni impendansa saću da zovem starog da mi ispriča do detalja

Prvo da se vidi je l' meso vez'o redno il' paralelno, i da l' je odradio Kirhofova pravila, koliki je specifični otpor svinjske a koliki goveđe šnicle, je l' meso bilo masno ili krtina... mislim, čast gos'n ocu, ali tako paušalno može da priča ko šta hoće...
Unfuckable Unfuckable 19:41 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

jok brale domaće...Naše
Nije on krvoločan tip nego eto samo kad mu se diraju najmiliji, sad za ovo mi je rekao nešto tipa "pa postavi joj posip", koji car.
I onda ja skapiram da je mnogo mator da skapira svu složemost situacije i rešim da se obratim Profesionalcu

ps: sine, idem da zovem, ovakva uvreda zahteva odgovor! Ovo samo krv, limfa i komadići tkiva mogu da speru!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Unfuckable
pa da, znam ja koga da pitam, profesionalca!
Pajiću - Šamane, svaka ti čast!
Daj mi pojasni ovo za alu foliju, '


Pojašnenje za Al foliju: utvrdjeno je da mačke generalno ne vole ono što je šuškakvo, glatko, sjajno, hladno, i ne miriše im na dobro (naravno, ima izuzetaka, i nije nemoguće da se tebi baš zalomila mutant mačka, ali, budimo optimisti, u ovom trentutku). Ovo se inače koristi kao proverena metoda da mačke odvikneš od ulaska u osetljive zone, kao što je, na primer, krevetac, mislim, preemptivno, dok primarni sadržaj krevetca još nije stigao. Kao i to sa konzervama, nećeš verovati, gde ih odbija, naravno, nestabilna površina, i buka koju konzerve proizvode. Pošto su konzerve u lavoru isped vrata nepraktične, ako nećeš da ih preskačeš par dana, ja bih taj tvoj otirač zapakovao u nekoliko slojeva aluminijumske folije, one za hranu, i prosto ostavio ispreda vrata.

Možeš i da probaš da ustanoviš šta je privlači baš na tvoj otirač - tekstura ili miris, tako što ćeš da, privremeno, obrneš otirač naopačke, da pratiš eksperiment, i ustanoviš ima li razlike u odzivu. Ako ima, onda je u pitanju tekstura tvog otirača, pa je najbolje da ga promeniš za nešto dovoljno drugačije. Ako je miris, onda opet možeš da ga menjaš, ili da probaš da ga namirišeš. Mada, nisam siguran koji miris mačke generalno ne podnose, rekao bih da tu kod njih nema pravila.

Inače, i moj deda je ušao u te neslavne anale svojom ponudom konačnog rešenja za problem domaćih mačaka, koje su mu pojele, pajz sad, omiljenog štiglića. Ja mislim da će sve generacije njegovih potomaka ispaštati za to nehumano postupanje, i u najboljem slučaju biti veliki mačkoljupci.




freehand freehand 19:43 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

I onda ja skapiram da je mnogo mator da skapira svu složemost situacije i rešim da se obratim Profesionalcu

Pa jebiga, ovaj je kolko znam goustbaster za pume, ne znam baš da li iste stvari i metodi važe i za ove domaće mačke-kenjatorke?
Unfuckable Unfuckable 19:44 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Možeš i da probaš da ustanoviš šta je privlači baš na tvoj otirač

pa ne znam, najbolje da je pitam, a?

ps: Eto vidiš Maksimoviću nije samo moj matori gadan na mačke, to je svesrpka osobina!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:46 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

maksa83
On, to bi bio neki redosled - jednu valjda u šniclu a drugu ne znam ni ja gde i...(citiram) "bato...kako su letele po dvorištu, k'o avioni!", mislim one će njemu da kolju zeca njegovog.

Pajiću, je l' da laže, nema šanse da ovo radi zbog impendanse i prilagođenja...


. A šta misliš, odakle amerima ideja za HAARP? Od Unfovog ćalca!
maksa83 maksa83 19:46 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

ps: Eto vidiš Maksimoviću nije samo moj matori gadan na mačke, to je svesrpka osobina!

Nije srpski mjaukati.
Unfuckable Unfuckable 19:47 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

samo se vi zezajte a posle će da bude jao nemoj unfe
freehand freehand 19:48 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

maksa83
ps: Eto vidiš Maksimoviću nije samo moj matori gadan na mačke, to je svesrpka osobina!

Nije srpski mjaukati.

Nije mjaukanje problem.

Unfuckable
samo se vi zezajte a posle će da bude jao nemoj unfe

Ne stvarno, a što lepo ne napišeš adresu, pa će neko sigurno doći da ti pomogne i reši problem?
Unfuckable Unfuckable 20:02 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Ne stvarno, a što lepo ne napišeš adresu, pa će neko sigurno doći da ti pomogne i reši problem?

stvorila bi se nepotrebna gužva pa bi se maca štresirala, mislim aj ti zamisli da zatekneš ekipu tipa Štefi, Dragec, Žvaleks u svojoj klonji?
Sirota mačka
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:03 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

maksa83
nemoj ti meni impendansa saću da zovem starog da mi ispriča do detalja

Prvo da se vidi je l' meso vez'o redno il' paralelno, i da l' je odradio Kirhofova pravila, koliki je specifični otpor svinjske a koliki goveđe šnicle, je l' meso bilo masno ili krtina... mislim, čast gos'n ocu, ali tako paušalno može da priča ko šta hoće...


Ih, Kirhof je za sissies, bez modifikovane nodalne analize ne vredi ni da se načinje problem mačaka u kolu.

Nego, mogli bismo Unfu da sklepamo onaj centry gun na vodu, kačio Budimac link, sa pattern recognition-om. Jer, ako nešto znamo sa apsolutnom sigurnošću, to je da mačke ne vole vodu. Mada, biće kolateralne štete, u smislu nakvašenog otirača.
Unfuckable Unfuckable 20:05 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

mislim da bi neka manja nagazna mina rešila problem. Jebiga kad ne volim pitbulove i svo to nasilje
freehand freehand 20:12 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Unfuckable
mislim da bi neka manja nagazna mina rešila problem. Jebiga kad ne volim pitbulove i svo to nasilje

A da dobro otirač poškropiš "Pokošenom mačkom"?
Em je garant delotvorno (od toga i gulo-guloi begaju!), em smo u temi?
Unfuckable Unfuckable 20:18 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

A da dobro otirač poškropiš "Pokošenom mačkom"?

a gde to ima da se nađe, u svakoj malo bolje opskrbljenoj apoteci, biblioteci, eroteci?
Sad sam se čuo s Teslinim šegrtom, dakle, za ove mrsomude i manekene impendanse to je išlo ovako:
Na porcelanski tanjir išlo je meso i na meso ide faza od struje (iz zida) a ispred tanjira je pleh sa nulom od struje (isto iz zida)
I kada maca stane na pleh i zagrize meso, malo odleti u nebo.
Tako su nestale mačke u okupiranom Zrenjaninu, dakle nije Nemac nego moj matori.
"a ovih par što je preostalo samo sede na krovu i gledaju i ne smeju da siđu"
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:20 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Unfuckable
mislim da bi neka manja nagazna mina rešila problem. Jebiga kad ne volim pitbulove i svo to nasilje


Ma, usvajanje je najbolja varijanta. Nije neprimetan izvestan soft spot kod tebe, za to repato stvorenje.



freehand freehand 20:30 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

a gde to ima da se nađe, u svakoj malo bolje opskrbljenoj apoteci, biblioteci, eroteci?

Pa odvoj malo Pino silvestrea od svog svakodnevnog tretmana, jbg. I on je garatnovano delotvoranm samo moraš da udvostručiš dozu.
Kad nisi napravio rezervu u zadružnoj bakalnici, dok je bilo izobilje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i


Sad sam se čuo s Teslinim šegrtom


Da nisi ja bih ti pomogao (da objasnis, ne da ubijes macku)
Moze i meso na pleh samo da se ispod mesa postavi karton, ili bolje neka plastika.

U meso faza, na pleh nula, macka zargize fazu, a stoji na nuli i puf....od macke nastane bivsa macka.
Unfuckable Unfuckable 20:40 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

jbg naši matorci su imali jednostavna a ipak kreativna, kvalitetna i trajna rešenja a ne ovo danas trte mrte, smuti pa prospi plus mačija prava

Pazi kad me ne bi začudilo da neka zadušna baba ovo naše malo savetovanje okarakteriše kao pretnju ili bar zločinačko udruživanje
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Pazi kad me ne bi začudilo da neka zadušna baba ovo naše malo savetovanje okarakteriše kao pretnju ili bar zločinačko udruživanje


Na sve mora da se misli, zato sam ja i napisao ono u zagradi
Ako dodje do suda, za svaki slucaj :)
maksa83 maksa83 20:47 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Tako su nestale mačke u okupiranom Zrenjaninu, dakle nije Nemac nego moj matori.
"a ovih par što je preostalo samo sede na krovu i gledaju i ne smeju da siđu"

E jes, sad još i u Zrenjaninu Nemci sede po krovovima...

Brate tata, ima li kraja tim minhauzenovštinama...
Unfuckable Unfuckable 20:55 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

pa da sad nema ono "Pajiću ovo neće da može" nego mi torima lažac, ahm oće to oće.
Pazi, meni je to skroz nekako uklapajuće u njegov profil (pa se posle neko pita što sam ja manijak?) tačno mogu da ga zamislim kako je ono naj stra šni je popizdeo videvši ostatke svog belog zeke (primetiti simboliku i sav taj bluz koji vuče u nekoliko pravaca) i kako je onda seo i smislio iskoristivši pritom ratne okolnosti kao sjajan kaver za svojevrsni mačkocid.

(mislim, pazi njega su malo potom hteli Nemci da apse jer je na tavanu onako malo iz zezanja, skupljajući delove iz rashodovanih švapskih aparata opravio neki radio prijemnik - predajnik - nešto...apsolutno ignorišući ratno stanje jelte, dileja)
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:06 09.12.2012

plaČem

koliko volim Krlove blogove.
masa se pojavi radi komentarisanja,a ne radi izvornog teksta

(kao u dobrim danima)
alselone alselone 21:11 09.12.2012

Re: plaČem

plaČem
koliko volim Krlove blogove.
masa se pojavi radi komentarisanja,a ne radi izvornog teksta

(kao u dobrim danima)


Saglasan.

Predlazem da Filip i Krle napisu zajednicki blog. Npr. romanticna strana revolucije, ili Ah secanja na buducu revoluciju, Muzika uz pismo slovenskog policajca, Kako muvati domacice u corbadzinici... Nebo je granica.

To bi bio najblog svih vremena.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

(mislim, pazi njega su malo potom hteli Nmeci da apse jer je na tavanu onako malo iz zezanja, skupljajući delove iz rashodovanih švapskih aparata opravio neki radio prijemnik - predajnik - nešto...apsolutno ignorišući ratno stanje jelte, dileja)


Moj deda (drugi, po ćaletu) je isto tako na tavanu opravljao neke partizane, kako model Prle i Tihi, tako i posle ove planinare, šestalička, koji su došli da ga oslobode od Nemaca. Pričao je posle da mu je Kriger lično, to jest neki njegov ekvivalent iz realnog života, dolazio na vrata, da pita da nije video neke partizane, da se muvaju tuda. (za ovo bih skoro smeo da se zakunem da je izmislio).
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:19 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Unfuckable
pa da sad nema ono "Pajiću ovo neće da može" nego mi torima lažac, ahm oće to oće.
Pazi, meni je to skroz nekako uklapajuće u njegov profil (pa se posle neko pita što sam ja manijak?) tačno mogu da ga zamislim kako je ono naj stra šni je popizdeo videvši ostatke svog belog zeke (primetiti simboliku i sav taj bluz koji vuče u nekoliko pravaca) i kako je onda seo i smislio iskoristivši pritom ratne okolnosti kao sjajan kaver za svojevrsni mačkocid.

(mislim, pazi njega su malo potom hteli Nmeci da apse jer je na tavanu onako malo iz zezanja, skupljajući delove iz rashodovanih švapskih aparata opravio neki radio prijemnik - predajnik - nešto...apsolutno ignorišući ratno stanje jelte, dileja)


E, nemoj bre da slušaš Maksu, nema on pojma, programer. Osim toga, ovo je bila referenca na neke naše zajedničke doživljaje iz mladosti, kad su on, i još jedan, gradjavinac u pokušaju, hteli da me navataju da im namestim kabl za antenu, ili pojačavač, ili mrežu, ne sećam se više. Pa nisam znao kako da ih se otarasim, do na tehnikaliju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:35 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

freehand
I onda ja skapiram da je mnogo mator da skapira svu složemost situacije i rešim da se obratim Profesionalcu

Pa jebiga, ovaj je kolko znam goustbaster za pume, ne znam baš da li iste stvari i metodi važe i za ove domaće mačke-kenjatorke?


Pazi, to je sve ista vrsta, navike i pshiologija, samo je razlika u proporcijama. Domaća mačka može eventualno da pridavi miša, goluba ili, videli smo, omiljenog zeca, i da zakenja prag. Puma može da pojede vučjaka, rakuna, možda čak i dabra, i da istovari kamaru govana na verandi. A može da pojede i vlasnika verande, što je dodatna komplikacija. U svakom slučaju, trebalo bi pitati Unfovog ćaleta kakvu metodu bi on primenio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 09.12.2012

Re: plaČem

stefan.hauzer
koliko volim Krlove blogove.
masa se pojavi radi komentarisanja,a ne radi izvornog teksta

(kao u dobrim danima)


I ja predlažem orden, ili barem drugarsku pohvalu, drugu Krlu, za pokazan zavidan NVO tolerantnosti na ovaj unfakovan mega trol.
freehand freehand 22:39 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

srdjan.pajic
freehand
I onda ja skapiram da je mnogo mator da skapira svu složemost situacije i rešim da se obratim Profesionalcu

Pa jebiga, ovaj je kolko znam goustbaster za pume, ne znam baš da li iste stvari i metodi važe i za ove domaće mačke-kenjatorke?


Pazi, to je sve ista vrsta, navike i pshiologija, samo je razlika u proporcijama. Domaća mačka može eventualno da pridavi miša, goluba ili, videli smo, omiljenog zeca, i da zakenja prag. Puma može da pojede vučjaka, rakuna, možda čak i dabra, i da istovari kamaru govana na verandi. A može da pojede i vlasnika verande, što je dodatna komplikacija. U svakom slučaju, trebalo bi pitati Unfovog ćaleta kakvu metodu bi on primenio.

Ja mislim isto.
S dalekovoda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:50 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

freehand

Ja mislim isto.
S dalekovoda.


Ovaj, sad kad si dao ideju, osećam da je uputno da se pre instalacije, pročita ovo. Da se izbegne kolateralna šteta, i da nas posle neko ne tuži sudu i traži odštetu za pretrpljenu duševnu, a pogotovu telesnu bol.
maksa83 maksa83 22:57 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Ovaj, sad kad si dao ideju, osećam da je uputno da se pre instalacije, pročita ovo.


Odande:

In electrical engineering, earth potential rise (EPR) also called ground potential rise (GPR) occurs when a large current flows to earth through an earth grid impedance.


Ali 'laaaadno opet ista fora dećetidušabrepajiću...
nsarski nsarski 23:15 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

za ovo bih skoro smeo da se zakunem da je izmislio

Nesto kao ovaj lik?



skoro mogu da se zakunem da je izmislio da ima zenu.
freehand freehand 23:32 09.12.2012

Re: ja evo plaČem i

srdjan.pajic
freehand

Ja mislim isto.
S dalekovoda.


Ovaj, sad kad si dao ideju, osećam da je uputno da se pre instalacije, pročita ovo. Da se izbegne kolateralna šteta, i da nas posle neko ne tuži sudu i traži odštetu za pretrpljenu duševnu, a pogotovu telesnu bol.

Ima kod Duška Kovačevića u onoj knjizi/stripu/fotožalbumu, sa kraja devedesetih a kojoj sam zaboravio naziv i sad je ne umem izguglati, priča o Savi Smuđu, koja ide, otprilike ovako (po sećanju, staroj varalici):
Sava Smuđ, ribolovac iz ... lovio je na Dunavu ribu uz pomoć agregata. Jednom je pomislio da bi mu jača struja donela mnogo veći ulov, te je u reku spustio žice dalekovoda.
Nekoliko dana kasnije našli su ga tridesetak kilometara nizvodno na jednom peščanom sprudu, sa najvećim smuđem viđenim te godine u naručju, čvrsto stisnutom u samrtnom grču.


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:10 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

freehand

Ima kod Duška Kovačevića u onoj knjizi/stripu/fotožalbumu, sa kraja devedesetih a kojoj sam zaboravio naziv i sad je ne umem izguglati, priča o Savi Smuđu, koja ide, otprilike ovako (po sećanju, staroj varalici):
Sava Smuđ, ribolovac iz ... lovio je na Dunavu ribu uz pomoć agregata. Jednom je pomislio da bi mu jača struja donela mnogo veći ulov, te je u reku spustio žice dalekovoda.
Nekoliko dana kasnije našli su ga tridesetak kilometara nizvodno na jednom peščanom sprudu, sa najvećim smuđem viđenim te godine, u naručju čvrsto stisnutom u samrtnom grču.



Strašno!

Kad smo se dotakli ribolovačkih priča, ne mogu da ne ispričam kako se jedne davne godine, u ronilačnom kampu na Jazu, odigrao sukob gotovo epskih razmera, uz tuču, potezanje vatrenog oružja i hapšenje, čiji su akteri bili:

- vodja ronilačnog kampa, u slobodno vreme gusar, i general u gardi pok. Arkana,
- grupa ozlojedjenih gradjana, zanimanja ribolovačkog, ali u modernom smislu reči lov (znači, dinamitom),
- grupa beogradskih ronilaca, takodje ozlojedjenih,
- jedan naš poznati džudista, takodje ronilac, olimipijsko zlato ili tako neka medalja,
- pripadnici lokalne interventne policijske brigade, dakle konjica,
- jedan automat, marke Hekler, vlasništvo vodje kampa, generala,
- gof, od skoro 30 kila, detoniran, ali i dalje jestiv.

Dakle, lokalci su plemenitom metodom, uz pomoć dinamita, lovili ribu na velikoj dubini. Na kojoj su takodje ronili i naši junaci, ronioci. To nije tako retka situacija, kako se možda može pomisliti. Uglavnom, ronioci, barem oni preživeli, su u povratku sa zarona, na dnu mora, opazili mrtvog, sveže ubijenog gofa. Izvukli ga, dakle kao ratni plen, ne uz male muke stavili na čamac i odvezli u kamp, u nameri da se počaste vrlo kvalitetnim ribljim mesom.

Ali u tom postupku su spaženi, uz pomoć optičkih pomagala marke dvogled, od strane lokalaca ribolovaca rasporedjenih na steni, a koji su uskoro potom postali ozlojedjeni, ne bez razloga, jer im se pred nosom odnosi pošteno pribavljeni minuli rad.

Tako da se grupa lokalaca, opravdano u njihovim očima, uputila pravo u ronilački kamp, po svoje. Tu ih je dočekala grupa ronilaca, loše volje, polugluvih od detonacije, i praznih stomaka. Spremnih da budu napunjeni dotičnin gofom, i da ga brane svim raspoloživim sredstvima. Gof je takodje učestvovao u dočeku, očišćen i spreman da bude ispečen na roštilju načinjenom od polovine presečenog bojlera.

Tu se razvila argumentovana diskusija, koja je potom prerasla u prepirku, pa na kraju u svadju, na korak od tuče. Umešao se tu i kolega džudista, sa neskrivenim zadovoljstvom koje pretstojeća makljaža svakako donosi, a koji je manji čovek, od recimo 160 kila i preko dva metra nadmorske visine, doduše, pomalo u godinama.

Na to je odgovoreno još većim brojem razjarenih lokalaca, koji su krenuli da prete i oružjem. Da bi, na samom vrhuncu zapleta, šef kampa odgovorno otšetao do svog šatora, zadržao se tamo malo, i izašao sa napunjenim Heklerom. Pa je ispalio kraći rafal u vazduh, na šta su se lokalni borci, bez mnogo negodovanja pokupili i otišli.

Onda na scenu stupa konjica, dakle budvanska pandurska interventna ekipa, plus lokalci u podršci. Koji tu, naočigled svih, hapse generala, ali i pravedno odlučuju o sudbini gofa, kome je naredjeno da ostane na roštilju, u rukama gladnih beogradskih ronilaca.

General je obavio razgovor sa centralom u Beogradu, nakon čega je bespogovorno, i sa puno izvinjavanja, pušten posle sat vremena. Taman da se pridruži proslavi ove velike pobede pravde nad silom, u kojoj su baš svi uživali. Osim, možda, sirotog gofa.


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:40 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

B92


Pospi oko otiraca beli luk u puderu.
freehand freehand 00:47 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Nego, Unfe...
Da ti ne piše na otiraču Ton film?
Slučajno?
Unfuckable Unfuckable 06:23 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Pospi oko otiraca beli luk u puderu.

...čekaj, to je protiv vampira beše?
(ne deluje, btw)
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:17 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

maksa83
Ovaj, sad kad si dao ideju, osećam da je uputno da se pre instalacije, pročita ovo.


Odande:

In electrical engineering, earth potential rise (EPR) also called ground potential rise (GPR) occurs when a large current flows to earth through an earth grid impedance.


Ali 'laaaadno opet ista fora dećetidušabrepajiću...


Pa š'a da radim kad mi se cela struka sastoji od impedansi, prilagodjenja, i baratanja za Q-faktorom. Kad se te tri stvari uklavire, avtamacki slede vile, bazeni, vozni parkovi, kuće za odmor u Aspenu i na Key West-u, privatni avioni, poslovna pratnja, bonusi, management incentives, gostovanja, nagrade, MTS-ovi, board-ovi, još bonusa, komisije za ovo i ono, da ne nabrajam dalje.
blogovatelj blogovatelj 07:19 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

General je obavio razgovor sa centralom u Beogradu, nakon čega je bespogovorno, i sa puno izvinjavanja, pušten posle sat vremena. Taman da se pridruži proslavi ove velike pobede pravde nad silom, u kojoj su baš svi uživali. Osim, možda, sirotog gofa.


Je li matere ti, a kojem si ti svojstvu bio na tom samitu?
Kao logistika Arkanovom generalu ili kao podrska budvanskim interventnim jedinicama?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:06 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Pospi oko otiraca beli luk u puderu.

usvoji psa.
Unfuckable Unfuckable 13:08 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

pa ne mogu da ga držim ispred vrata, mislim nije ovo Srem jebote
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:17 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

mislim nije ovo Srem jebote

mislim, jeste i to Srem, dear.
Unfuckable Unfuckable 14:20 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

jeste, jeste...ali i nije!
thebee269 thebee269 18:00 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

neka lokalna maca se navadila i već ne znam koji put mi kenja na otirač (da, da baš ono - istovar).
Ima li rešenja, doktore, a da nije konačno?

premesti otirac kod komsije...
he, he ,he
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:31 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

Unfuckable
Pospi oko otiraca beli luk u puderu.

...čekaj, to je protiv vampira beše?
(ne deluje, btw)


Deluje, deluje, probaj!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:36 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

blogovatelj
General je obavio razgovor sa centralom u Beogradu, nakon čega je bespogovorno, i sa puno izvinjavanja, pušten posle sat vremena. Taman da se pridruži proslavi ove velike pobede pravde nad silom, u kojoj su baš svi uživali. Osim, možda, sirotog gofa.


Je li matere ti, a kojem si ti svojstvu bio na tom samitu?
Kao logistika Arkanovom generalu ili kao podrska budvanskim interventnim jedinicama?


Ja sam bio samo hroničar palanačkih zbivanja.
freehand freehand 21:49 10.12.2012

Re: ja evo plaČem i

srdjan.pajic
blogovatelj
General je obavio razgovor sa centralom u Beogradu, nakon čega je bespogovorno, i sa puno izvinjavanja, pušten posle sat vremena. Taman da se pridruži proslavi ove velike pobede pravde nad silom, u kojoj su baš svi uživali. Osim, možda, sirotog gofa.


Je li matere ti, a kojem si ti svojstvu bio na tom samitu?
Kao logistika Arkanovom generalu ili kao podrska budvanskim interventnim jedinicama?


Ja sam bio samo hroničar palanačkih zbivanja.


srdjan.pajic srdjan.pajic 06:14 11.12.2012

Re: ja evo plaČem i

freehand




Pročito sam malopre ovu pesmicu, i Krletov prepev. I uopšte nije loše.
mlekac mlekac 08:27 09.12.2012

Osmerac

u deveterac?



Probaj "kosenim" umesto "pokosenim" pa neces izgubiti ritam u prvoj strofi.

mnenadic mnenadic 09:35 09.12.2012

Ovo mi je palo na pamet ...

jinks jinks 11:05 09.12.2012

...

Pesma je pomalo podsetila i na bajku/mit koji se izgleda vec vekovima, a ako ne mozda cak i milenijumima, prenosi s kolena na koleno, o granici akacije koja iznice na necijem grobnom mestu.

Jedino sto deluje kao da u toj prici, a i u pomenutoj pesmi, nije doreceno da li se radi o prvom tracku nekog novog zivota ili o poslednjem tracku nekog minulog zivota (ili o jednom i drugom istovremeno ... ili o necem u potpunosti sasvim trecem).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:52 09.12.2012

Re: ...

Jedino sto deluje kao da u toj prici, a i u pomenutoj pesmi, nije doreceno da li se radi o prvom tracku nekog novog zivota ili o poslednjem tracku nekog minulog zivota (ili o jednom i drugom istovremeno ... ili o necem u potpunosti sasvim trecem).


janeznam janeznam 10:26 10.12.2012

Re: ...

da li se radi o prvom tracku nekog novog zivota ili o poslednjem tracku nekog minulog zivota (ili o jednom i drugom istovremeno ... ili o necem u potpunosti sasvim trecem).


kraj kraja je pocetak pocetka.

dragoljub92 dragoljub92 11:57 09.12.2012

pohvala što si stavio prevod

chilash chilash 11:58 09.12.2012

Ako nije snop već

U ruci nosim prut


..samo jedan prut dobro je
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:51 09.12.2012

pevač priča!!

prepevao Nebojša Krstić


*


antioksidant antioksidant 15:14 09.12.2012

Re: pevač priča!!

stefan.hauzer
prepevao Nebojša Krstić


*



a ovo je predlazes nebojsi st adalje da prevodi?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:37 09.12.2012

Re: pevač priča!!

predlazes nebojsi


trčanje,pre šetnje

freehand freehand 14:12 09.12.2012

A...

kasna šutnja?


P.S. lepa pesma i fin prevod.
Koliko mi moj engleski i moj srpski dozvoljavaju da procenim.
Mada sam malo zastao kod pitanja zašto će list tek kad padne postati čist, sem ako smrt ne tumačimo kao univerzalnog Mr. Propera ili Feri koji pere tri puta bolje od svih grehova i mrlja na savesti. Ili tako već nešto.
Ili je samo zgodna rima, koja mori pametnjakoviće koji pate da znaju šta su pesnik i prevodilac hteli da kažu?
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 16:29 09.12.2012

Re: A...

sem ako smrt ne tumačimo kao univerzalknog Mr. Propera ili Feri koji pere tri puta bolje od svih grehova i mrlja na savesti. Ili tako već nešto.


Milan Novković Milan Novković 16:36 09.12.2012

Re: A...

P.S. lepa pesma i fin prevod.

Prevod je nikakav, samo ovde se ne radi o prevodu nego prepevu, iako ja ne tvrdim da znam razliku, samo je naslućujem.

Prepev je previše slobodan, robuje rimovanju i ograničenom vremenu za posao nejasne kompleksnosti, ili proizvoljne, i potpuno napušta velike delove "smisla" (znam, pročitao sam ti komentar, ovde se, iako je poezija i o "rečima" se radi, više komunicira "slikama", pa je "hteti kazati" više tacit prirode i svodi se na zajednička, svedena iskustva).

Gledam analize i na Googleu i vidim da ni Englezi nemaju previše pojma i u nekoliko stranica samo se jedni osvrću na prvu strofu, gde se kod Nebojše pojavljuje neki prut u ruci, koji nema veze sa originalom pa je meni, kao jeftinom i površnom blogeru, odmah pao na pamet neki post-politički i jeftin eksperiment u blogovanju.

Ali baš cenim Nebojšin trud iz prostog i slučajnog razloga što sam i ja nedavno bio zamoljen da prevedem strofu jedne pesme. Do tad sam bio, otprilike, "muški" ušančen u Unfovom taboru, ali:

- Posao je vrlo, beskrajno, izazovan

- I vrlo interesantan, kreativan, i otvara podosta oči kad je poezija u pitanju nama dilejama što smo olako preskakakli ili zaobilazili taj raskošni deo sveta oko nas.

Da "pomognem":

- "aftermath" je otava (tako smo je mi zvali, Vojvodina, Lika, Hrvatska, nemam pojma otkud reč). To je nama uglavnom bila mlada detelina, posle prve u godini pokošene velike deteline. Ta prva je puštana da naraste velika i stabljike su joj bile debele, posle košnje je bila oštra, relativno, i izazov za hodanje po njoj i nama bosonogima što smo išli bosi po selu od sredine Maja do sredine Oktobra. Bola se! A otava nas je mazila po stopalima, hladnjikava a jako meka, još se sećam. U sezoni nije bilo dovoljno vremena da bi i ta druga detelina porasla visoka kao prva i ona je košena mlada.

Tako, "headless aftermath", pa meko i uredno poređana preko puta je ključ pesme, po meni.

Pa da ne preterujem više, pošto sam stvarno laik, posle Nebojša priča o rečima i spasu, ne dotiče se reči "trezven", dok ptice "pričaju" o ozbiljnosti koju donosi "melanholija" prohujale sezone sa jedne strane i nadolazeća zima sa druge.

Pa se persira u strofi, spominje se poljski cvet umesto astera (srpski?), koji je kao sunce samo hladno, poplavelo, ne spominje se ta plava boja koja se vezuje za melanholična raspoloženja itd.

Al lako je kritikovati, ja sumnjam da bih ja bolje preveo, ako i ovako, bio bih ponosan i da od mene stigne ovakav prevod.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:51 09.12.2012

Re: A...

"aftermath" je otava (tako smo je mi zvali, Vojvodina, Lika, Hrvatska, nemam pojma otkud reč). To je nama uglavnom bila mlada detelina, posle prve u godini pokošene velike deteline. Ta prva je puštana da naraste velika i stablike su joj bile debele, posle košnje je bila oštra, relativno, i izazov za hodanje po njoj i nama bosonogima što smo išli bosi po selu od sredine maja do sredine oktobra. Bola se! A otava nas je mazila po stopalima, hladnjikava a jako meka, joše se sećam. U sezoni nije bilo dovoljno vremena da bi i ta druga detelina porasla visoka kao prva i ona je košena mlada.

Ta se otava kod mene premestila u sledeći stih i pojavljuje se kao vlat.

Engleski je jezik zahvalniji za poeziju od srpskog, ima više kratkih, jednosložnih i dvosložnih reči...tako da od prevoda, prevodilac, hteo ne hteo, mora da ode u prepev koji je takve prirode, po pravilu, da se čitalac, s razlogom, zapita da li je uopšte u pitanju ista pesma.

Meni se ovde, u sitne sate prethodne noći, učinilo da sam ipak uspeo da ubodem sentiment pesme, zbog koga mi se i svidela...i tako.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:53 09.12.2012

Re: A...

kasna šutnja?

Prekasna.
Milan Novković Milan Novković 17:00 09.12.2012

Re: A...

Ta se otava kod mene premestila u sledeći stih i pojavljuje se kao vlat.

Engleski je jezik zahvalniji za poeziju od srpskog, ima više kratkih, jednosložnih i dvosložnih reči...tako da od prevoda, prevodilac, hteo ne hteo, mora da ode u prepev koji je takve prirode, po pravilu, da se čitalac, s razlogom, zapita da li je uopšte u pitanju ista pesma.

Meni se ovde, u sitne sate prethodne noći, učinilo da sam ipak uspeo da ubodem sentiment pesme, zbog koga mi se i svidela...i tako.

Lepa je pesma, i na srpskom, ostao je sentiment.
alselone alselone 18:55 09.12.2012

Re: A...

Prekasna.

"Pravih se reci prekasno setim..."
freehand freehand 19:03 09.12.2012

Re: A...

Novkoviću Milan
Prevod je nikakav, samo ovde se ne radi o prevodu nego prepevu, iako ja ne tvrdim da znam razliku, samo je naslućujem.

Prepev je previše slobodan, robuje rimovanju i ograničenom vremenu za posao nejasne kompleksnosti, ili proizvoljne, i potpuno napušta velike delove "smisla" (znam, pročitao sam ti komentar, ovde se, iako je poezija i o "rečima" se radi, više komunicira "slikama", pa je "hteti kazati" više tacit prirode i svodi se na zajednička, svedena iskustva).

Al lako je kritikovati, ja sumnjam da bih ja bolje preveo, ako i ovako, bio bih ponosan i da od mene stigne ovakav prevod.

Lepa je pesma, i na srpskom, ostao je sentiment.

Izvini dragi Freehand, zaneo sam se malo.

Freehand:
Ok Milanče, najo problem.
Milan Novković Milan Novković 19:15 09.12.2012

Re: A...

Ok Milanče, najo problem.

Ček, vi bivši novinari ste još površniji od nas geeks, iako pismeniji: čovek lepo kaže da se pitamo da li na kraju pričamo o istoj pesmi

I da i ne je odgovor, Quantum superposition, prosto ko paslju
freehand freehand 19:23 09.12.2012

Re: A...

Ček, vi bivši novinari ste još površniji od nas geeks

Pa ok, ovde je pitanje: da li se moji citati i tvoj odgovor odnose na istog Milana Novkovića?
alselone alselone 19:25 09.12.2012

Re: A...

Svi smo zbunjeni od tolike lepote.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:34 09.12.2012

Re: A...

Pa ok, ovde je pitanje: da li se moji citati i tvoj odgovor odnose na istog Milana Novkovića?

Oni se odnose na Milanov prepev, a ne prevod. Oće to da prevari čoveka.
Milan Novković Milan Novković 19:43 09.12.2012

Re: A...

freehand
Ček, vi bivši novinari ste još površniji od nas geeks

Pa ok, ovde je pitanje: da li se moji citati i tvoj odgovor odnose na istog Milana Novkovića?

Eh, "istog" :)

1. Ono nije prevod, to je trebao da bude fazon na tvoj račun, ne Krletov

2. Prepev je previše slobodan, rekao sam, prva strofa je meni "udarna", Krletu nije, ja vidim dosta simbolike u plavom asteru koji poslednji ostaje na livadi, Krle ne (al ne gunđam previše, on pojašnjava kako je prevođenje teško, "blue" i kao boja i kao osećanje ne može da se preede lako, pa još vezano za cvet, pa poslednji na livadi, skoro nemoguće za prevesti)

3. Pa se radi pomalo o različitim pesmama i u tom svetlu je pesma na srpskom sasvim ok
freehand freehand 19:47 09.12.2012

Re: A...

1. Ono nije prevod, to je trebao da bude fazon na tvoj račun, ne Krletov

Da, da... Lako je mene zajebavati...
To od tebe nisam očekivao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:47 09.12.2012

Re: A...

- Posao je vrlo, beskrajno, izazovan.

Аха. А неопходан је и добар и искрен едитор.
maksa83 maksa83 19:51 09.12.2012

Re: A...

marco_de.manccini
- Posao je vrlo, beskrajno, izazovan.

Аха. А неопходан је и добар и искрен едитор.


Ako smem da preporučim - SublimeText.

Ko hoće da piše pesme i beletristiku - DarkRoom.
Milan Novković Milan Novković 19:56 09.12.2012

Re: A...

Da, da... Lako je mene zajebavati...
To od tebe nisam očekivao.

Ti si mi "najslađi" (i reč ti uopšte nije poetska, teška i za prevod i za prepev, ja se sa tobom šalim)

Al posebno interesantan i na drugi način - jedini koji sa tako "upečatljivim" stilom nije kod mene nikad probudio gene za tuču

Previše si pametan da bi se čovek tukao sa tobom
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:57 09.12.2012

Re: A...

ja vidim dosta simbolike u plavom asteru koji poslednji ostaje na livadi, Krle ne

Kako ne?

Pa taj se last remaining aster flower pretvorio u zadnji poljski cvet (uz bojazan da će da skoče oni koji su osetljivi na zadnji/prednji...), pri tom, taj cvetić koji je iz familije kamilice i koji jeste plavkaste boje, odnosno, njegovo branje, povezano je sa tamom koja se pretvara u svetlost (ili obrnuto), što je nadomestak za plavu boju koja je u isto vreme i tuga.

marco_de.manccini marco_de.manccini 19:58 09.12.2012

Re: A...

Ух, то Sublime много мековски изгледа, фуј Максо.

Што ме подсети, Унфе, пробај са фуј мацо.
Unfuckable Unfuckable 19:59 09.12.2012

Re: piiiis babbba!

misliš ono čuveno "pis maco!"

ps: kacmo već kod plavog, tuge, bluza i svega toga samo da ostane zabeleženo da je danas Robin van Persi rastužio plave onako, za medalju
freehand freehand 20:00 09.12.2012

Re: piiiis babbba!

Unfuckable
misliš ono čuveno "pis maco!"

Dok je mačaka, biće i gulaša.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:01 09.12.2012

Re: A...

(uz bojazan da će da skoče oni koji su osetljivi na zadnji/prednji...),

То је, обично, Бојана, али мислим да ће се, некако, уздржати овај пут.
Milan Novković Milan Novković 20:03 09.12.2012

Re: A...

njegovo branje, povezano je sa tamom koja se pretvara u svetlost (ili obrnuto), što je nadomestak za plavu boju koja je u isto vreme i tuga.

Ok, nisam pažljivo čitao, sorry
maksa83 maksa83 20:04 09.12.2012

Re: A...

Ух, то Sublime много мековски изгледа, фуј Максо.

Mekovski na Meku, uindovsovski na uindosu i uobičajeno estetski neprihvatljivo na Linuxu.



Sublime Text is available for OS X, Windows and Linux.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:07 09.12.2012

Re: A...

Ok, nisam pažljivo čitao, sorry

Prevodilac se trudio da maksimalno ispoššššštuje pesnika.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:08 09.12.2012

Re: A...

Sublime Text is available for OS X, Windows and Linux.

Čemu to služi?
freehand freehand 20:09 09.12.2012

Re: A...

Nebojsa Krstic
Ok, nisam pažljivo čitao, sorry

Prevodilac se trudio da maksimalno ispoššššštuje pesnika.

Misliš - prepevavavalac?
Daj da se dogovorimo jednom, muka mi je da stalno ispadam glup i grbav.
maksa83 maksa83 20:11 09.12.2012

Re: A...

Nebojsa Krstic
Sublime Text is available for OS X, Windows and Linux.

Čemu to služi?

Rek'o marko de mančini da treba dobar editor, i ja reagovao automatski...

Ali tebi bih stvarno preporučio DarkRoom

(ako možeš da poveruješ, ovo je preporuka bez podteksta, slojevitih značenja, itd. prosto idealan način da se na računaru piše proza/poezija bez distrakcija, kao nekad - ti i prazan papir, ništa dugmići, lampe, svetla, mehurovi, brauzeri, notifikacije koje iskaču, itd.).
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:17 09.12.2012

Re: A...

Mekovski na Meku, uindovsovski na uindosu i uobičajeno estetski neprihvatljivo na Linuxu.
...

Нисам на то мислио. Сама страница ми је већ дала тај Епл утисак, а то је неприхватљиво и требало би забранити.

Хоћу да кажем, немам против да се забављате са Мекима у четири зида, молим, али на Интернет свраћају и породични људи.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:18 09.12.2012

Re: A...

Ali tebi bih stvarno preporučio DarkRoom

(ako možeš da poveruješ, ovo je preporuka bez podteksta, slojevitih značenja, itd. prosto idealan način da se na računaru piše proza/poezija bez distrakcija, kao nekad - ti i prazan papir, ništa dugmići, lampe, svetla, mehurovi, brauzeri, notifikacije koje iskaču, itd.).


Ok...to mi se tako i učinilo...ali čemu sliži Sublime Text?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana