Budućnost| Gost autor| Ljubav| Roditeljstvo| Sex

sta smo bili mirni, bili smo...

antioksidant RSS / 04.12.2012. u 20:35

O - sta je to seks?

S - gladan si? da spremim banane i seks, ovaj keks? (slabe su mi sanse da se izvucem ali da probam)
O - ne keks, nego seks. sta je to seks?
O - (uf, a on je bas sad otisao da trci. 3 meseca se nije pomerio od televizora i sad je bas nasao...)
Z - osmehu, sta si pitao mamu?
O - sta je to seks?
Z - a pa to je lepo.
O - cuti, ti si mala. mama, sta je to seks?
S - pa to ti je... kad se dvoje vole... pa se ljube... (zasto zuri u mene? kad ce ovaj sa trcanja, do sad je crkao 5 puta, garant sedi na klupi u parku.. predosetio, uvek se on izvuce)... po celom telu...? (nisam se snasla ni malo...)
Z - uuuu, pa to je bas lepo.
O - kako po celom telu?
S - pa... tako... po celom telu (ako pricam sporije, mozda mu i dosadi)
O - bljak
Z - nije to bljak, osmeh, bas je lepo.
O - zavodljiva, pojma nemas. da li bi mene u tom seksu ljubila i... ovde (pokazuje izmedju nogu)?
S - (odakle mu sad to?).. paa... da...
Z - (uzima lutku do sad zakopanu ispod jastuka i dalje razgovara sa njom) seks? to je lepo.
O - bljak, bljak, bljak... zavodljiva, cuti! kako lepo? a ja cu morati da je ljubim u... grudi?
S - (jedva cujno) da (au dete, sta mi radis... odustani, hoces palacinke da pravim? sad cu u mek da te vodim...)
Z - (trci po sobi sa lutkom) seeeeeeeeeeks, super, lepo, seks, lepo, super...
O - mama, jer bas mora tako?
S - pa ne mora, ali.. seks je lep ali to je kad malo porastes, neces to sad sa 8 godina...
O - (odlazi, racuna koliko dugo jos nece morati da ljubi po celom telu) bljak, bljak, bljak...

A - (ulazi hramajuci....) uf, crkao sam, nemam kondicije ni da hodam vise... sta ste radili dok nisam bio tu?

(neko bi rekao odrastali smo, ali cini mi se da se po malo i osedelo)

 

 



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 20:46 04.12.2012

Bogo moj.... :D

antioksidant antioksidant 21:09 04.12.2012

Re: Bogo moj.... :D



sad je kao da sam bio tu :)
inace, dok pitaju, dobro je, znaci da ih ne interesuje sustinski (u smislu da bi probali )
meni je mala hit sa svojim ucescem u razgovoru :)
mirelarado mirelarado 21:29 04.12.2012

Re: Bogo moj.... :D

Надрљали сте! :))))))

Нема више спавајмо, сањајмо...

niccolo niccolo 23:45 04.12.2012

Re: Bogo moj.... :D

meni je mala hit sa svojim ucescem u razgovoru :)

Da, ona je potpuno odlična
loader loader 01:22 05.12.2012

Re: Bogo moj.... :D

niccolo
meni je mala hit sa svojim ucescem u razgovoru :)

Da, ona je potpuno odlična

Da, slažem se, ona je sasvim odlična
Jukie Jukie 22:22 04.12.2012

Telemach

Meni se čini da ti deca često gledaju one reklame sa telemahom.

Tamo ima i "baš ljepo" i "telemaše, telemaše, znaš li čime tele maše? "
i teta koja siluje čiku* u reklami koja ide po ceo dan na svakom kanalu

*zamislite da je neko devojče došlo nekom čiči na vrata i da se odigrava ona reklama
mikele9 mikele9 00:42 05.12.2012

!

Z - osmehu, sta si pitao mamu?
O - sta je to seks?
Z - a pa to je lepo.

Zavodljiva je pravilno usmerena. E a ko je pravilno usmerio
Šalim se ali je odlično što tako misli, mnooooogo bolje nego da je seks odvratan kako već neki vaspitavaju decu. O onima u crnim do zemlje haljinama i bradama da i ne govorim!
tasadebeli tasadebeli 10:05 05.12.2012

Re: !

mikele9
ali je odlično što tako misli, mnooooogo bolje nego da je seks odvratan kako već neki vaspitavaju decu. O onima u crnim do zemlje haljinama i bradama da i ne govorim!


Микеле, ту грешиш... Најмасније вицеве у мојој школи причају баш вероучитељи.

Нема ничег занимљивијег од порочног попа!




antioksidant antioksidant 10:11 05.12.2012

Re: !



Микеле, ту грешиш... Најмасније вицеве у мојој школи причају баш вероучитељи.

Нема ничег занимљивијег од порочног попа!

док их не причају деци све је ок
а води их кући ако су ти занимљиви, то што су у школама је велики зајеб за ово друштво. баш велики.
tasadebeli tasadebeli 10:57 05.12.2012

Re: !

antioksidant
Микеле, ту грешиш... Најмасније вицеве у мојој школи причају баш вероучитељи.Нема ничег занимљивијег од порочног попа!док их не причају деци све је ока води их кући ако су ти занимљиви, то што су у школама је велики зајеб за ово друштво. баш велики.


За многе од нас који радимо у школама, не само за вероучитеље, можеш да кажеш да су велики зајеб за ово друштво... Има нас ту учитеља и професора од разних бранши, од српског и матиша до домаћинства и изборног предмета који се зове Руке у тесту...

Док сам ја ишао у школу (можда и ти припадаш тим генерацијама?), имали смо професоре марксизма и дежурне идеологе по школама, само што онда није била уопште дозвољена јавна расправа о потреби њиховог учешћа у образовном процесу. Једноставно, то се подразумевало и сви смо ћутали и чекали да и њима дође крај. Утицај ових данашњих догмата на образовни процес неупоредиво је мањи, скоро безначајан, од утицаја који су некада имали дежурни кербери Савеза комуниста у школама...

А када се догоди да понеки вероучитељи свој предмет схвате пре свега као преношење деци културних садржаја које је нагомилало у себи хришћанство током две хиљаде година постојања, онда могу бити чак и корисни... (Нпр. Када клинцима сада причам у оквиру историје језика о Мирослављевом јеванђељу, не морам прво да потрошим пола часа,као што је то био случај некада, да би они уопште и створили нејасну слику о томе шта су јеванђеља, па да им тек онда причам о најстаријем сачуваном српском рукопису.)

Али боље да не отварамо ту тему. Овај твој текст и дружење са клинцима ми је много занимљивије од набрајања у чему се све ово друштво зајебало.Тему Вероучитељи у школама - да или не, можемо да оставимо за неки Круголинин блог...
mikele9 mikele9 11:48 05.12.2012

Re: !

док их не причају деци све је ок
а води их кући ако су ти занимљиви, то што су у школама је велики зајеб за ово друштво. баш велики.

Zamisli, zaposliš Amfilohija da ti podučava decu...između ostalog i o seksu
maksa83 maksa83 12:15 05.12.2012

Re: !

Док сам ја ишао у школу (можда и ти припадаш тим генерацијама?), имали смо професоре марксизма и дежурне идеологе по школама, само што онда није била уопште дозвољена јавна расправа о потреби њиховог учешћа у образовном процесу.


Veronauka u školama ipak jeste jedan od glupljih i pogubnijih belaja koji je mogao da nas zadesi.

Od tih profesora marksizma u srednjoj školi ja sam (druga polovina osamdesetih) imao sreće - od troje jedan je bio izuzetno kul tip (VIII bgd, danas III) kome se zalomilo da predaje marksizam, a predavao nam je umesto toga na svoju ruku filozofiju u prvoj godini. Ne mogu da se setim imena ali prezivao se Tadić (nije taj Tadić). Onda je u II godini došla regularna partizanka Mara koja je mrtva ozbiljna verovala u sve te gluposti. Posvađali smo se kad sam je pitao "ako su u našem socijalizmu radnici vlasnici sredstava za proizvodnju i nosioci upravljanja, čemu služe sindikati, tj. da li sindikati služe tome da štite radnike od njih samih?". Ljutila se. Posle se pojavio izvesni Kiza koga je bolelo dupe za marksizam, glavna zanimacija mu je bila da merka učenice kad ih izvede na tablu. Proveli smo lep suživot tako što ja nisam dolazio na njegov čas nego u Biblioteku Grada Beograda i tamo čitao (mahom SF, sećam se Hotela kod Poginulog Alpiniste, UBIQ-a, itd.) a on me nije upisivao.

Domatjine, uživaj, imaš još otpr. 7-8 godina, a onda dolazi ženski pubertet. Gledajući ove oko mene sa ženskom decom u tom uzrastu, mnogo je lakše, zahvalnije i manje pogubno po nervni sistem voditi krdo gladnih krokodila na ispašu.
antioksidant antioksidant 12:55 05.12.2012

Re: !

Али боље да не отварамо ту тему

слободно
отворена је самом чињеницом да је у српским школама институционализовано догматско учење, какво год. (што се брани - некад је било исто (или горе)). да ли сам рекао да је марксиситичко учење у школама била добра ствар?
то, да ли ћеш имати среће па ће вероучитељ или марксиста бити у суштини ок лик (што је могуће) није никав аргумент
црква у државним школама о државном трошку је глупост. непољмива глупост
свесно саплитање друштва
(то тврдим и знајући ко је и када и под каквим околностима ту одлуку спровео)
antioksidant antioksidant 12:56 05.12.2012

Re: !

Domatjine, uživaj, imaš još otpr. 7-8 godina, a onda dolazi ženski pubertet. Gledajući ove oko mene sa ženskom decom u tom uzrastu, mnogo je lakše, zahvalnije i manje pogubno po nervni sistem voditi krdo gladnih krokodila na ispašu.

ја сам пиштољ задужио а и интензивно радим на подизању борбене готовости :))
maksa83 maksa83 12:59 05.12.2012

Re: !

ја сам пиштољ задужио а и интензивно радим на подизању борбене готовости :))


Evo i uniforme pa biraj:






Atomski mrav Atomski mrav 15:25 05.12.2012

Re: !

da li sindikati služe tome da štite radnike od njih samih?

Pa da, tada je bila borba čoveka protiv čoveka, a sada je obrnuto.
tasadebeli tasadebeli 18:11 05.12.2012

Re: !

antioksidant
Али боље да не отварамо ту темуслободноотворена је самом чињеницом да је у српским школама институционализовано догматско учење, какво год. (што се брани - некад је било исто (или горе)). да ли сам рекао да је марксиситичко учење у школама била добра ствар? то, да ли ћеш имати среће па ће вероучитељ или марксиста бити у суштини ок лик (што је могуће) није никав аргументцрква у државним школама о државном трошку је глупост. непољмива глупостсвесно саплитање друштва(то тврдим и знајући ко је и када и под каквим околностима ту одлуку спровео)


Не, не, ниси то рекао, него само да утврдимо да уплитање разних догматских учења у школе није од увођења веронауке, већ траје деценијама... А потпуно си у праву да није никакав аргумент да ли ће неко имати среће као Макса, па добити такве професоре марксизма (или веронауке), или ће налетети на затуцане будале. Срећа ту не би требало да игра никакву улогу, али тако ти је и са осталим предметима.

Има ту много тога да се чисти, али коме је уопште до школе у атмосфери опште грабежи и себичлука? Зато се и нису баш прославили са реформом школе ни они које сматрамо заслужнима за увођење веронауке у школе, али ни они који су били против тога.

Сива еминенција српског школства, Тинде Ковач Церовић, као и њени психолошко-педагошки протежеи од којих је формиран посебан клан у Министарству просвете, успели су да својим психологизирањем образовно-васпитног процеса нанесу већу штету српском школству и од попова и од марксиста заједно. Зато на зиду основне школе Краљ Петар Први у Бгд. и стоји онај графит "Тинде одлази" (са умлаутом у имену Тинде - Tunde).

Кажем ти, има ту много тога да се чисти, није у питању само веронаука...
maksa83 maksa83 18:19 05.12.2012

Re: !

Не, не, ниси то рекао, него само да утврдимо да уплитање разних догматских учења у школе није од увођења веронауке, већ траје деценијама...

Postoji par bitnih razlika između tadašnjeg marksizma i sadašnje veronauke. Prva i glavna je što marksizam nisi imao od prvog osnovne, nego tek u srednjoj, a do tad si stigao ponešto da saznaš o svetu oko sebe i nisi baš bio tabula raza u koju će svako da saspe proizvoljni bulšit. Druga je bila što je marksizam bio jedan za sve (i da se ne lažemo, u realnom životu - svi su se na njemu podjednako smarali, tj. slabo ga je ko uzimao za ozbiljno), tj. nisi imao nešto kao što je sad građansko i tako davao deci osnov da se po nečemu dele.
NNN NNN 18:35 05.12.2012

Re: !

ја сам пиштољ задужио а и интензивно радим на подизању борбене готовости :))
Uči na tuđim iskustvima!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:55 05.12.2012

Re: !

Veronauka u školama ipak jeste jedan od glupljih i pogubnijih belaja koji je mogao da nas zadesi.

Potpisujem.
antioksidant antioksidant 19:10 05.12.2012

Re: !

Не, не, ниси то рекао, него само да утврдимо да уплитање разних догматских учења у школе није од увођења веронауке, већ траје деценијама...

па мислиш ако смо већ навикли да не упаднемо у апстиненциону кризу?
да поновим - није нормално да се религија мота по државним школама (ма колико добре и масне вицеве причали вероучитељи)
ddsonik ddsonik 04:53 05.12.2012

:-)

Ja stvarno ne znam sta cu odgovoriti kad dodje vreme za pitanje...Bar ste mi dali ideju kako da se izvucem
Odlicni su klinci!
niccolo niccolo 05:19 05.12.2012

Re: :-)

Vidiš, zanimljivo. A zašto su roditelji u frci zbog priče o seksu, šta je to toliko strašno u tome?
ddsonik ddsonik 08:06 05.12.2012

Re: :-)

niccolo
Vidiš, zanimljivo. A zašto su roditelji u frci zbog priče o seksu, šta je to toliko strašno u tome?



Vidis, nije nista strasno, i mozes da objasnjavas kome god, ali kad dodjes do deteta, nekako je...drugacije...isto kao kad hoces neke stvari da objasnis sopstvenim roditeljima...

Znam da je glupo da tako nesto kazem, ali videces kad dodje vreme (kao na kraju i ja - mozda ce mi biti ok - sada, mojoj 4,5 godine staroj cerci ionako svasta objasnjavam, ali nisam bas siguran kako ona to dozivljava - caskom se prebaci na nesto sasvim nepovezano...)
antioksidant antioksidant 08:22 05.12.2012

Re: :-)

niccolo
Vidiš, zanimljivo. A zašto su roditelji u frci zbog priče o seksu, šta je to toliko strašno u tome?

па да, довољно је да у правом тренутку одеш на трчање и фрке нема
tasadebeli tasadebeli 10:00 05.12.2012

Re: :-)

ddsonik

niccoloVidiš, zanimljivo. A zašto su roditelji u frci zbog priče o seksu, šta je to toliko strašno u tome?Vidis, nije nista strasno, i mozes da objasnjavas kome god, ali kad dodjes do deteta, nekako je...drugacije...isto kao kad hoces neke stvari da objasnis sopstvenim roditeljima...Znam da je glupo da tako nesto kazem, ali videces kad dodje vreme (kao na kraju i ja - mozda ce mi biti ok - sada, mojoj 4,5 godine staroj cerci ionako svasta objasnjavam, ali nisam bas siguran kako ona to dozivljava - caskom se prebaci na nesto sasvim nepovezano...)


Секс? То је када се мама и тата играју доктора исто као и ти са својом другарицом/другом на тавану куће или у неком другом тајном скровишту...

Гледао се неки филм на тв када сам имао 7-8 година. У једном моменту лепо питам шта је то проститутка јербо се помиње у филму. Ћале и кева сложе израз на лицу као да су се управо унередили у гаће и окрену се сестри, тада студенткињи: "Љиљо, молим те, објасни му..." Сестра лепо каже да су проститутке жене које се љубе за паре.

А онда ме је две недеље касније ћале излемао јер сам почео сваку сестрину ученицу која је долазила на приватне часове да запиткујем: "Секо, пошто кошта?"

Опрез када се објашњава! Може бити схваћено тако да и не наслутиш одакле то долази.

Једино поуздано знам да неки облик стида када се са клинцима прича о сексу долази негде између 5. и 7. разреда јер су петаци још увек, већином, онако академски заинтересовани за тему, а са седмацима је већ немогуће разговарати нормално о томе због ерупције хормона, румених лица, спуштених погледа, стида... Претпостављм да ту подједнаку улогу играју и стечено културно наслеђе и васпитање, али и биологија, тј. свест о сопственој сексуалности.

И знам још да, када замолим школског психолога да са мојим шестацима поразговара о сексу, она каже:"Може, али посебно дечаци, посебно девојчице..." А ако закасним, па је то питам када је моје одељење стигло већ до седмог разреда, она само каже:"Немој, молим те, немам ја снаге да их обуздам када им се помене секс!"


antioksidant antioksidant 10:04 05.12.2012

Re: :-)

ја да најавим да крећем да се спремам за маратон
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:13 05.12.2012

defloracija

moja cerka bila mala i uvek ispitivala sta znaci ovo a sta ono.

i pita ona mene sta znaco onooo, kako se kazeee disertaaa..., ne ne, defragmentaaa..., ne ne, jao kako se kaže???

- mislis disertacija?

- e to!

i ja krenem da objasnjavam od kulina bana, te ides prvo u osnovnu skolu, pa onda u srednju, pa na fakultet, pa bla bla, a mala trupka nogom nezadovoljno, ne ne, ne to sa skolom, ono drugo

?

-koje drugo?

-pa ono, znaš!

- ne znam, uostalom, moraš da budeš strpljiva, i nastavim s objasnjenjem i taman stignem do magistrature, kad mala, totalno iznervirana

-ne pitam te za tu disertaciju o učenju, nego ono, kad devojka spava s momkom prvi put, kako se ta disertaaa... zove?

- mislis "defloracija"?

- e to!






NNN NNN 18:37 05.12.2012

Re: :-)

па да, довољно је да у правом тренутку одеш на трчање и фрке нема
Je l' baš mora trčanje?
NNN NNN 18:41 05.12.2012

Re: defloracija

-ne pitam te za tu disertaciju o učenju, nego ono, kad devojka spava s momkom prvi put, kako se ta disertaaa... zove?

- mislis "defloracija"?

- e to!


Ima jedna četvorogodišnjakinja koja kaže:
- Dečaci su glupi - oni imaju pišu.
maksa83 maksa83 18:51 05.12.2012

Re: defloracija

Ima jedna četvorogodišnjakinja koja kaže:
- Dečaci su glupi - oni imaju pišu.

Nije to bezveze.

"Priroda je muškarcu dala penis i mozak, ali ne i dovoljno krvi da oba rade u isto vreme".
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:51 05.12.2012

Re: defloracija

Dečaci su glupi - oni imaju pišu.




sve je super, dok ne otkriju da postoji i fotrolica za pišu
angie01 angie01 18:55 05.12.2012

,

mama, mama, zasto jedes tatu?

pitala je cerka moje drugarice, kada je jednom kao mala, nespretno izabrala trenutak da udje u njihovu sobu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:58 05.12.2012

Re: defloracija

Ima jedna četvorogodišnjakinja koja kaže:
- Dečaci su glupi - oni imaju pišu.

Naša Princeza je odrastala uz dva brata, tako da joj je anatomija bila krajnje dosadna disciplina, njen zaključak je bio: "Oni su isti, samo produženi."
maksa83 maksa83 19:01 05.12.2012

Re: ,

mama, mama, zasto jedes tatu?

pitala je cerka moje drugarice, kada je jednom kao mala, nespretno izabrala trenutak da udje u njihovu sobu.

Ovo k'o onaj vic kad je Perica virio u maminu i tatinu sobu i video da "mama skače tati po stomaku" i krenuo sutra da je ispituje oko toga.

Keva <promenila 100 nijansi crvene> muca: "Perice, pa znnnaš da je tata maaalo deeebeo i zato mu mama sedne na stomak i skače da mu se stomak smanji..."
Perica <suvo>: "A, džaba, ništa ti to ne vredi..."
Mama: "Št-ttt-o?"
Perica: "Pa kad ti ujutru odeš na posao dođe komšinica i opet ga naduva".
angie01 angie01 19:09 05.12.2012

Re: ,

Pjesma o sexu
Kaže učenica profesorici:
- Napisala sam pjesmu o seksu.
- Dobro, da čujemo.
- Ustanem rano, idem u školu, učim, malo se igram, opet učim, spavam i sve tako...
- I dobro, a gdje je tu seks? - pita profesorica.
- Pjesma se zove "Jebeš takav život"!
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:21 05.12.2012

Re: ,

"Jebeš takav život"!




*samo za one sa jakim stomakom:)
4krofnica 4krofnica 19:31 05.12.2012

Re: ,

pitala je cerka moje drugarice



sin moje drugarice, držeći u rukama predmet interesovanja
(pred mamom i bakom koja je došla da ga čuva)

'mama, čemu služi ovaj izduvani, ljigavi, balon pored tvog kreveta?'


btw, upravo ispisujem pozivnice za rodjendan starijem klincu, pozvao je sve dečake i samo dve devojčice:

- Deanu, svidja mi se zato što je mnogo pametna
- Jovanu, jer je moj najbolji drug zaljubljen u nju

:)) mislim da sam mirna još neko vreme + super.kjut drugarski gest.
antioksidant antioksidant 19:34 05.12.2012

Re: defloracija

stefan.hauzer
Dečaci su glupi - oni imaju pišu.




sve je super, dok ne otkriju da postoji i fotrolica za pišu

неколико врста футролица
maksa83 maksa83 19:34 05.12.2012

Re: ,

- Deanu, svidja mi se zato što je mnogo pametna
- Jovanu, jer je moj najbolji drug zaljubljen u nju

Ja danas vraćam ovog iz škole, dijalog:

- Tata ima neeeka Draaagana koja noon-stooop gleda u mene. Nooon-stop se na času okreće svakih 5 minuta i samo gleda u mene. I na odmoru, staaalno gleda u mene.
- Aha... a šta misliš zašto?
- Bojim se da je ono najgore...

(aj šit ju not)
antioksidant antioksidant 19:39 05.12.2012

Re: ,

- Bojim se da je ono najgore...

а ти си спирин тата?
blogovatelj blogovatelj 20:38 05.12.2012

Re: :-)

Vidis, nije nista strasno, i mozes da objasnjavas kome god, ali kad dodjes do deteta, nekako je...drugacije...isto kao kad hoces neke stvari da objasnis sopstvenim roditeljima...


Otprilike kao kad bi izgubio nevinost i zvao ćaleta telefonom da mu kažes "tata, ja sam prodro"

Mene je klinac pitao sa tri i po godine kako nastaju bebe, ja se setio pesme Vampira i rekao mu da nastaju od šećera i sna. Taj odgovor mi je dao dve godine pauze. Posle dve godine me pitao isto pitanje, jer je zaboravio prvi odgovor u tom periodu, pa sam morao da mu objasnim, da ne bi bio u zabludi.
maksa83 maksa83 23:09 05.12.2012

Re: ,

antioksidant
- Bojim se da je ono najgore...

а ти си спирин тата?

It's complicated.
Biljana 77 Biljana 77 11:17 06.12.2012

naš kumić

-A je l' mogu deca od 5-6 godina da se seksaju?
-Ne.
-Tako sam i mislio. (sa očiglednim olakašnjem)
antioksidant antioksidant 11:26 06.12.2012

Re: naš kumić

Biljana 77
-A je l' mogu deca od 5-6 godina da se seksaju?
-Ne.
-Tako sam i mislio. (sa očiglednim olakašnjem)


da, neke obaveze ih jos nisu stigle
libkonz libkonz 09:54 07.12.2012

Re: naš kumić

da, neke obaveze ih jos nisu stigle



AO, naslov ti je genijalan!
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:57 08.12.2012

.

da se obeleži :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana