Hobi| Nauka| Religija| Sex

Ode...

AlexDunja RSS / 25.11.2012. u 20:13

zuti-dim.jpg

46412_10151250305638374_921716410_n.jpg 



Komentari (300)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 20:14 25.11.2012

Prvi

loader loader 22:11 25.11.2012

Re: Prvi

niccolo

Niccolo, je pravi primer onog starokineskog gesla - ništa politika, samo sportski život :)
Važno je prvo mesto, medalja..


Bili Piton Bili Piton 20:24 25.11.2012

Re: зар опет!?

marco_de.manccini
тадић би победио!


I svanulo bi nam


AlexDunja AlexDunja 20:32 25.11.2012

Re: зар опет!?

да није ових идиота што цртају чича глише тадић би победио!

ne samo u stranci
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:34 25.11.2012

Re: зар опет!?

Ма мени је само смешан тај тврди галамџијски став против цртача Глиша, као то је Тадића и ДС коштало избора. Да, мора да је то.

Мислим да ће сада овима што су цртали Глише на назови изборима ДС-а одрубити главе. То би било доследно.
AlexDunja AlexDunja 20:35 25.11.2012

Re: зар опет!?

То би било доследно.

i ja mislim tako.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:37 25.11.2012

Re: зар опет!?

ne samo u stranci

Не знам за те друге, али за ове изборе у странци је очигледно да су му Глише доакале.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 20:53 25.11.2012

Re: зар опет!?

I svanulo bi nam


Možda nam se ne bi ovoliko smrklo...
jesen92 jesen92 21:42 25.11.2012

Re: зар опет!?



Možda nam se ne bi ovoliko smrklo...

dragan7557 dragan7557 21:48 25.11.2012

Re: mrak, mrak, mrak......

Bili Piton
marco_de.manccini
тадић би победио!


I svanulo bi nam



A kol'ko vidom sad će vam se potpuno smrknuti!


cerski
schweppes92 schweppes92 22:11 25.11.2012

Re: зар опет!?

marco_de.manccini
ne samo u stranci

Не знам за те друге, али за ове изборе у странци је очигледно да су му Глише доакале.


Tadić danas izgovori sve ono što mi mesecima govorimo punjenom paunu od njegovog "medijskog savetnika". Da ga nisu okruživale, da bude još gore i savetovale, takve "gliše" možda bi se danas u Srbiji živelo bolje. Istina, oni bi u tom slučaju propustili priliku da, bar na određeno vreme, budu "lepi, pametni i bogati".
Bili Piton Bili Piton 22:14 25.11.2012

Re: mrak, mrak, mrak......

dragan7557
Bili Piton
marco_de.manccini
тадић би победио!


I svanulo bi nam



A kol'ko vidom sad će vam se potpuno smrknuti!


cerski


Ajde bogati, ko da je pa bilo nešto posebno vedro

okreni obrni - agonija. zapravo - agOnija.
freehand freehand 22:27 25.11.2012

Re: зар опет!?

Bili Piton
marco_de.manccini
тадић би победио!


I svanulo bi nam



Sreća te se spasosmo i nekako žive glave sa Toimislavom izvukosmo.
A i inače su baš bljak ti nedemokratski maniri u kvaziDemokratskoj stranci, gde se mudrim Belim lističima ne dozvoljava da ne glasaju i na partijskim izborima.
Mis'm, stvarno!
Koga li bi, na primer, Vesna Pešić kandidovala sad kad je njen kandidat sprečen Ustavom Srbije?
loader loader 22:39 25.11.2012

Re: зар опет!?

Sreća te se spasosmo i nekako žive glave sa Toimislavom izvukosmo.

Tomislav je veći demokrata od samih demokrata
Hm... Ako ovo sa povratkom Zvezde na staze slave uspe, možda nešto ispadne i od države... Jedino me obeshrabruje ona principijelna optužba za krađu izbora i nosanje džaka sa glasačkim listićima po trgovima Srbije...

marco_de.manccini marco_de.manccini 22:51 25.11.2012

Re: зар опет!?

Sreća te se spasosmo i nekako žive glave sa Toimislavom izvukosmo.

Да ли сте се спасили или не не знам, али знам да Пешић ама баш ништа нема с тим. Николић ја добио мање гласова него на претходним изборима. Е, Тадић ни тај нижи степеник није могао да прекорачи. А све што се догађало после тога може да се сажме у

нећу да будем Председник владе - ма, хоћу - ма ... ништа - хоћу да будем Председник странке - ма, нећу - ма ... ништа
freehand freehand 23:05 25.11.2012

Re: зар опет!?



Да ли сте се спасили или не не знам, али знам да Пешић ама баш ништа нема с тим.

Vidiš ti to, kakva je to jedna dijalektika gde se prožimaju znanje i neznanje...
A verujem da to može i u gušće da se sažme, samo još malo napora.
Zaboraviš protok vremena, zaboraviš da život nije prava linija, i kreneš da sažimaš.
I eto ti jedne rečenične jezičko-političke crne rupe.


marco_de.manccini marco_de.manccini 23:09 25.11.2012

Re: зар опет!?

Ма лепи ми шта хоћеш. Ако ти је лакше можеш и директније, као Драго или Мики, да ми кажеш да сам глуп.
freehand freehand 23:14 25.11.2012

Re: зар опет!?

marco_de.manccini
Ма лепи ми шта хоћеш. Ако ти је лакше можеш и директније, као Драго или Мики, да ми кажеш да сам глуп.

Ujeee...
Marko, ne čini mi to! To što se ne slažemo o nkom političkom pitanju (a ovde se dijametralno razilazimo) ne znači ni da treba da se vređamo, niti da je ok da mi ubijaš iluzije.
maksa83 maksa83 23:15 25.11.2012

Re: зар опет!?

Vidiš ti to, kakva je to jedna dijalektika gde se prožimaju znanje i neznanje...

"If it cannot be expressed in figures, it is not science, it is opinion." (Lazarus Long)

StEtOc|nA StEtOc|nA 23:21 25.11.2012

Re: зар опет!?

freehand

Koga li bi, na primer, Vesna Pešić kandidovala sad kad je njen kandidat sprečen Ustavom Srbije?


Uh, preozbiljan si. Nego aj u 100 marke da je danas Krle bio beli listić

Može i dopunske opklade - da li je nacrtao kurčić ili je zaokružio Čak Norisa

A Tadić je morao da ode. Nije više imao šta da ponudi. Life is a bitch. Jbg.
freehand freehand 23:26 25.11.2012

Re: зар опет!?

StEtOc|nA
freehand

Koga li bi, na primer, Vesna Pešić kandidovala sad kad je njen kandidat sprečen Ustavom Srbije?


Uh, preozbiljan si. Nego aj u 100 marke da je danas Krle bio beli listić

Može i dopunske opklade - da li je nacrtao kurčić ili je zaokružio Čak Norisa

A Tadić je morao da ode. Nije više imao šta da ponudi. Life is a bitch. Jbg.

U marke može. Bilo bi idiotski da ulažem važeću valutu na unapred izgubljene opklade.
Da li je imao šta da ponudi?
Ja mislim da tek sad jeste, ali je problem što nije imao kome.
Rezultat kaže da se desilo ono što se desiti moglo.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:37 25.11.2012

Re: зар опет!?

To što se ne slažemo o nkom političkom pitanju (a ovde se dijametralno razilazimo)

Па мени није јасно око чега се то уопште разилазимо.

Чињеница 1. Николић је добио око 650.000 гласова мање у 2012 него у 2008.
Чињеница 2. Тадић је добио око 800.000 гласова мање у 2012 него у 2008.

Све што ја могу да закључим да се Срби нису напрасно заљубили у Николића, већ ће пре бити да им Тадић више није био по вољи.

И ту Пешић не може да буде ништа крива све и да је трчала и лепила около плакате с Николићевим ликом. Кривити члана неке друге политичке странке за свој неуспех на изборима је смешно, успех ДС-а, по дефиницији, није ни проблем ни интерес чланова других партија. По тој логици би ДС могао да криви и Николића. Па, стварно, да је чинио још веће глупости пре и током кампање могао им је много помоћи. Баш није фер што је ућутао на време.
StEtOc|nA StEtOc|nA 23:51 25.11.2012

Re: зар опет!?

freehand

Ja mislim da tek sad jeste, ali je problem što nije imao kome.
Rezultat kaže da se desilo ono što se desiti moglo.


Imao je, isto kao što Nikolić ima plan za Kosovo i diplomu. Al dobro, tu se ne slažemo.

Ipak, interesantan mi je način odlaska, bez borbe. Ne znam dal mu je samo pukao film, dal je malo bolje sagledao okruženje u kom se nalazi, ili ga je Đilas hipnotisao, tek ode baš bez borbe.
freehand freehand 23:55 25.11.2012

Re: зар опет!?

И ту Пешић не може да буде ништа крива све и да је трчала и лепила около плакате с Николићевим ликом.

Tako da negativne kampanje po tebi nemaju značaja i samo su izmišljotina luzera?
Vidiš, verovatno ću te razočarati svojium besmislenim stavom, ali ja zaista verujem da najčešće negativne kampanje daju veći efekat i ostvaruju bolje rezultate od pozitivnih.
успех ДС-а, по дефиницији, није ни проблем ни интерес чланова других партија. По тој логици би ДС могао да криви и Николића.

Ali ti po toj logici Vesna Pešić nikako kao član drugih partija ne spada u te čiji DS nije ni problem ni interes?
Da se razumemo - baš mene briga za Vesnbu Pešić; no ona je paradigma jednog presaldumljenog načina mišljenja.
Ali, da te pitam sledeće: ni Obama nije, ni izbliza, učinio i ostvario ono što je obećavao. Pa da postavimo hipotezu da su se u finišu predsedničkih izbora našli on i Rik Santroum, A neka američka Vesna Pešić rekla - ha! Kriza, korupcija, Avganistan, Libija, Irak, budžetski deficit, kržljava privreda... Daj tog Santoruma da probamo, vidite da ovaj laže - ni li to i tada smatrao za ok?
A ja ovde kažem - pa ne znam da li ste se vi tamo spasli...

loader loader 23:56 25.11.2012

Re: зар опет!?

Баш није фер што је ућутао на време.

Da, ... prava šteta što je ućutao... A oduvek je tako lepo zborio ...

Milutin Milošević Milutin Milošević 23:59 25.11.2012

DemokraDe

"lepi, pametni i bogati"

Lepi i pametni su već bili. U međuvremenu su postali i bogati.
AlexDunja AlexDunja 00:02 26.11.2012

Re: зар опет!?

Vidiš, verovatno ću te razočarati svojium besmislenim stavom, ali ja zaista verujem da najčešće negativne kampanje daju veći efekat i ostvaruju bolje rezultate od pozitivnih.

pa zašto onda eksremno negativna kampanja ds
protiv tome nije bila uspešnija?

zašto danas novi predsednik obećava da nikada više
ds neće voditi negativnu kampanju?
freehand freehand 00:03 26.11.2012

Re: зар опет!?

Ipak, interesantan mi je način odlaska, bez borbe. Ne znam dal mu je samo pukao film, dal je malo bolje sagledao okruženje u kom se nalazi, ili ga je Đilas hipnotisao, tek ode baš bez borbe.

Ja mislim da je njemu pun kufer još od noći poraza, a da je svo ono natezanje sa Vladom i kandidaturom u DS bilo natureno i jedno veliko lutanje.
Inače, u samoj stranci - pa ima tu jedna stvar koja je presudna: jebeš Tadićevu funkciju predsednika partije kad su mu u suparničkom taboru jedini ljudi u stranci koji drže ozbiljne državne funkcije, budžete i sinekure. Nema tu mnogo nepoznatih, kad malo bolje rezmisliš. Oveko je bar sa ogrebotinama al na svojim nogama izašao iz priče, i ušte ponešto istrgovao sa Džilasom i oko stranačkih stvari. Koliko će to važiti i koliko će to ovaj poštovati - videćemo, ali ja sam, recimo, ubeđen da Đilas ne može da bude jak predednik DS.
AlexDunja AlexDunja 00:06 26.11.2012

Re: зар опет!?

Inače, u samoj stranci - pa ima tu jedna stvar koja je presudna: jebeš Tadićevu funkciju predsednika partije kad su mu u suparničkom taboru jedini ljudi u stranci koji drže ozbiljne državne funkcije, budžete i sinekure. Nema tu mnogo nepoznatih, kad malo bolje rezmisliš.


pa on bi svakako izgubio izbore.
freehand freehand 00:08 26.11.2012

Re: зар опет!?

pa zašto onda eksremno negativna kampanja ds
protiv tome nije bila uspešnija?

Zato što je negativna kampanja onih drugih pojačana Vesnom i veselom družinom bila jača, bolja, negativnija?

zašto danas novi predsednik obećava da nikada više
ds neće voditi negativnu kampanju?

Što ne pitaš njega? Uostalom - svaki se model istroši. Možda će u sledećem ciklusu Vesna otvoreno i pošteno da hvali Tomu a ne da pljuje Borisa?

AlexDunja
Inače, u samoj stranci - pa ima tu jedna stvar koja je presudna: jebeš Tadićevu funkciju predsednika partije kad su mu u suparničkom taboru jedini ljudi u stranci koji drže ozbiljne državne funkcije, budžete i sinekure. Nema tu mnogo nepoznatih, kad malo bolje rezmisliš.


pa on bi svakako izgubio izbore.

Sjajan komentar. Volim taj svedeni izraz. Čista kvintesencija.
Svako obrazlaganje bilo bi jeres protiv lepote Forme.
AlexDunja AlexDunja 00:12 26.11.2012

Re: зар опет!?

Zato što je negativna kampanja onih drugih pojačana Vesnom i veselom družinom bila jača, bolja, negativnija?


si pomislio nekada, u najluđem snu,
da je ds zasrala?

da su osam godina bili na vlasti i zasrali?
loader loader 00:13 26.11.2012

Re: зар опет!?

pa on bi svakako izgubio izbore.

Stranačke? Da je to moglo i trebalo tako jednostavno da se desi - desilo bi se. Zar se ne čini da postoji neki i te kako važan razlog što se to nije desilo?
freehand freehand 00:14 26.11.2012

Re: зар опет!?

AlexDunja
Zato što je negativna kampanja onih drugih pojačana Vesnom i veselom družinom bila jača, bolja, negativnija?


si pomislio nekada, u najluđem snu,
da je ds zasrala?

da su osam godina bili na vlasti i zasrali?

Ja sam siguran da su oni zasrali, i to debelo. Samo, ne toliko koliko im je natovareno, a ni blizu da bih se usudio da pomislim na Tomislava i njegove kao terapiju.
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:16 26.11.2012

Re: зар опет!?

a ni blizu da bih se usudio da pomislim na Tomislava i njegove kao terapiju.

E, pa kda je Tomislav terapija, onda je jasno koliko su zasrali
AlexDunja AlexDunja 00:16 26.11.2012

Re: зар опет!?

Volim taj svedeni izraz.

ti znaš foru na koju bi boris danas dobio džilasa,
samo da se nije smorio?
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:17 26.11.2012

Re: зар опет!?

Tako da negativne kampanje po tebi nemaju značaja i samo su izmišljotina luzera?

Негативне кампање су такође чињеница. Шта је ту ново или нејасно? ДС воде веверице које то нису знале?

А шта су све разне Пешићке рекле о Обами (комуниста, муслиман, екстремиста, антихрист, ...), мислим, стварно не видим поенту, свашта се каже за време кампања. Ако имаш довољно добар минули рад може да прича ко шта хоће, поготову кад ти је противник пропали војвода и политички неотесанац с пророчанским моћима.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:23 26.11.2012

Re: зар опет!?

ali ja sam, recimo, ubeđen da Đilas ne može da bude jak predednik DS.


Ne moze, to je jasno.
Ne moze ako DS treba da (p)ostane stranka sa nekom prepoznatljivom politckom idejom.
Ja, moguce zbog toga sto nemam dara za to, nikakvu piliticku ideju ne prepoznajem kod Djilasa.
freehand freehand 00:24 26.11.2012

Re: зар опет!?

Milutin Milošević
a ni blizu da bih se usudio da pomislim na Tomislava i njegove kao terapiju.

E, pa kda je Tomislav terapija, onda je jasno koliko su zasrali

Ta deduktivna logika mi je nesimpatična, Milutine. Svaka čast, efektno. Ali neproduktivno.
AlexDunja
Volim taj svedeni izraz.

ti znaš foru na koju bi boris danas dobio džilasa,
samo da se nije smorio?

Ne, ja znam bolju foru: pročitaš šta sam napisao pa pitaš ponovo, ako ti ipak ne bude jasno.
loader loader 00:26 26.11.2012

Re: зар опет!?

Zeznuli stvar jesu. U onome što je zavisilo od njih. Plus ekonomska kriza (koja je poobarala sve vlade po Evropi).
Stoga je bilo logično da se traži neki odušak.
Ali - kod nas nije to glavna tema, odnosno problem (osim u nekom dnevnopolitičkom, navijačkom smislu). Glavni problem je to što mi nismo imali ništa novo na političkoj sceni, što bi bilo prava nada za iskorak. Neku novu snagu, nova lica... Ta neminovnost promene uterala je Srbiju u ruke radikala bez bedža, koji su jedan od glavnih vinovnika dvadesetogodišnjeg posrtanja.
draft.dodger draft.dodger 00:27 26.11.2012

Re: зар опет!?

Kad smo kod negativne kampanje.

Nisam siguran da je Vesna Pešić odvratila više ljudi od DS-a, od Olivera Dulića i njemu sličnih DS manirista...

Ima li negativnije kampanje od javnog rasipništva u opštoj nemaštini?
Od samozadovoljnog mazanja guzice tuđim novcem?
Teško...

Baš me zanima kako će prema bonvivanskoj ekipi postupiti praktični, plamenokosi Dragan.
AlexDunja AlexDunja 00:28 26.11.2012

Re: зар опет!?

Ne, ja znam bolju foru: pročitaš šta sam napisao pa pitaš ponovo, ako ti ipak ne bude jasno.

izvini, ja sam mislila na izbore u stranci, oni su današnja vest,
da ti kreneš u ponovno čitanje?
freehand freehand 00:30 26.11.2012

Re: зар опет!?

А шта су све разне Пешићке рекле о Обами (комуниста, муслиман, екстремиста, антихрист, ...), мислим, стварно не видим поенту, свашта се каже за време кампања. Ако имаш довољно добар минули рад може да прича ко шта хоће, поготову кад ти је противник пропали војвода и политички неотесанац с пророчанским моћима.

Zaobišao si odgovor. Ajmo ovako: da je Hilari, nedelju pred sudnji izborni dan krenula da ga panjka gde stigne i kako stigne, sa jedne na drugu nacionalnu mrežu, i da ga Rik Santorum pobedi, makar to i ne bila njena ili samo njena zasluga... Šta bi ti rekao?
(uzeo sam Hilari za primer jer ne znam u SAD nikoga ko bi bio odgovarajućči pandan, a znam (neverovatno!) da je ona član Demokratske stranke, kao i Obama).
freehand freehand 00:33 26.11.2012

Re: зар опет!?

AlexDunja
Ne, ja znam bolju foru: pročitaš šta sam napisao pa pitaš ponovo, ako ti ipak ne bude jasno.

izvini, ja sam mislila na izbore u stranci, oni su današnja vest,
da ti kreneš u ponovno čitanje?

Freehand
Inače, u samoj stranci - pa ima tu jedna stvar koja je presudna: jebeš Tadićevu funkciju predsednika partije kad su mu u suparničkom taboru jedini ljudi u stranci koji drže ozbiljne državne funkcije, budžete i sinekure. Nema tu mnogo nepoznatih, kad malo bolje rezmisliš. Oveko je bar sa ogrebotinama al na svojim nogama izašao iz priče, i ušte ponešto istrgovao sa Džilasom i oko stranačkih stvari. Koliko će to važiti i koliko će to ovaj poštovati - videćemo, ali ja sam, recimo, ubeđen da Đilas ne može da bude jak predednik DS.

Ovo je komentar na koji si reagovala, na vr' patnljičare uzbrdo.
Šta ti nije jasno?
AlexDunja AlexDunja 00:36 26.11.2012

Re: зар опет!?

Ovo je komentar na koji si reagova, Šta ti nije jasno?

sve mi je jasno, samo sam na to rekla da tadić
nije mogao da zadrži mesto predsednika te stranke.
ni na koju foru.
freehand freehand 00:36 26.11.2012

Re: зар опет!?

draft.dodger
Nisam siguran da je Vesna Pešić odvratila više ljudi od DS-a, od Olivera Dulića i njemu sličnih DS manirista...

Nisam ni ja. Al je dodala tegić koji je, možda, pretegao.
Možda i nije.
Ali ja, lično, mislim da to nije smela da učini ni sebi ni meni.
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:39 26.11.2012

Re: зар опет!?

a ni blizu da bih se usudio da pomislim na Tomislava i njegove kao terapiju.

E, pa kda je Tomislav terapija, onda je jasno koliko su zasrali

Ta deduktivna logika mi je nesimpatična, Milutine. Svaka čast, efektno. Ali neproduktivno

Neproduktivno: kome? Men' svejedno = nisam glasao ni za jednog ni za drugog. A njima koliko je bilo produktivno - vidi se.
freehand freehand 00:39 26.11.2012

Re: зар опет!?

AlexDunja
Ovo je komentar na koji si reagova, Šta ti nije jasno?

sve mi je jasno, samo sam na to rekla da tadić
nije mogao da zadrži mesto predsednika te stranke.
ni na koju foru.

A šta sam ja u tom komentaru rekao?
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:44 26.11.2012

Re: зар опет!?

Пример с Хилари ти није добар, јер Пешић није министар спољних послова у Тадићевој влади.

Чланови других партија могу да причају шта хоће и агитују за кога хоће, то је њихово право и њихова ствар и то ДС не може да контролише, нити да се вади на такве изјаве. Чудна ми чуда, неко ван ДС-а не воли ДС?

С друге стране, Дулић и Тадић су у истој партији. Е, то говори више него што Пешић икада може да каже. Много више.
AlexDunja AlexDunja 00:48 26.11.2012

Re: зар опет!?

A šta sam ja u tom komentaru rekao?

pa u najmanju ruku da je trebalo, ali
dasu ga zli držatelji moći ii sinekura vezali u čvor.
kao da ih nije sam tu postavio:)
freehand freehand 00:51 26.11.2012

Re: зар опет!?

Пример с Хилари ти није добар, јер Пешић није министар спољних послова у Тадићевој влади.

Kad nećeš da skapriaš - realno ne postoji dobar primer. Jer u SAD ne postoji Vesna Pešić, a ni Boris Tadić, ako ćemo pravo.
Kao što Amerika nije prošla u poslednjih dvadeset godina ono što je Srbija prolazila, te je teško izvući nekakav primer. Ja pokušao, nije mi uzspelo. Mada, nekako, mislim da ti shvataš šta sam hteo da kažem.
С друге стране, Дулић и Тадић су у истој партији. Е, то говори више него што Пешић икада може да каже. Много више.

Znam. I Rod Blagojevič je isto u DS. Baraba do barabe.
A eto - Rik Santorum i Obama nisu!
schweppes92 schweppes92 00:51 26.11.2012

Re: DemokraDe

Milutin Milošević

Lepi i pametni su već bili. U međuvremenu su postali i bogati.


Nikada nisu bili "lepši, pametniji i bogatiji" nego za vreme vladavine. Pitaj ih ako ne veruješ. Pa zašto bi se toliko vezivali za vlast ako ne zbog straha da u trenutku nestane svega toga. Ne bio im u koži danas (nikad).
freehand freehand 00:54 26.11.2012

Re: зар опет!?

pa u najmanju ruku da je trebalo

U najmanju ruku ćeš ovo nekom citiranom rečenicom moći da potkrepiš?

A bajdvej - Đilasa su tu postavili građani Beograda, a Pajtića građani Vojvodine.
I nijednom ne manjka legitimitet, za tu.
AlexDunja AlexDunja 00:58 26.11.2012

Re: зар опет!?

U najmanju ruku ćeš ovo nekom citiranom rečenicom moći da potkrepiš?

ali ja sam, recimo, ubeđen da Đilas ne može da bude jak predednik DS.
freehand freehand 01:05 26.11.2012

Re: зар опет!?

AlexDunja
U najmanju ruku ćeš ovo nekom citiranom rečenicom moći da potkrepiš?

ali ja sam, recimo, ubeđen da Đilas ne može da bude jak predednik DS.

I ovime ilustruješ da sam ja rekao da je Tadić imao šanse da pobedi Đilasa u trci za mesto predsednika DS?
Izmiče mi logika, mora da je opet neka pojezija.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:10 26.11.2012

Re: зар опет!?

Znam. I Rod Blagojevič je isto u DS. Baraba do barabe.

Благојевића није поставио Обама, нити се у њега клео. Њега су изгласали бирачи на директним изборима, а сада је у затвору.

Али, ево, да пробам, најближи пример за то што ти можда желиш да кажеш је улога Надера у поразу Гора. Надер је самим својим учествивањем у изборима и узимањем гласова од Гора био међу важнијим факторима који су одлучили да Председник постане Буш, избор за који у најмању руку могу да кажем да је био лош.

Да ли је Надер требао да одустане пре самих избора, јер је било јасно да може да "поквари" рачуне Гору? Многи у Демократској Партији су јавно и директно замерили Надеру што није одустао.

Моје мишљење је да му се нема шта замерити, он је имао своју платформу и свој став, и то је све јавно и недвосмислено ставио на испит пред гласаче. Никога није лагао ни покрао.

За разлику од Благојевића.
AlexDunja AlexDunja 01:12 26.11.2012

Re: зар опет!?

I ovime ilustruješ da sam ja rekao da je Tadić imao šanse da pobedi Đilasa u trci za mesto predsednika DS?

znam ja da ti možeš ovako do prekosutra,

nisam to rekla pitala sam te, jer si ti
tražio od mene da obrazložim mišljenje da bi tadić te izbore svakako izgubio. zašto još uvek razgovaramo o tome?
freehand freehand 01:15 26.11.2012

Re: зар опет!?

Моје мишљење је да му се нема шта замерити, он је имао своју платформу и свој став, и то је све јавно и недвосмислено ставио на испит пред гласаче. Никога није лагао ни покрао.

За разлику од Благојевића.

I za razliku od Vesne Pešić.
Ona se nije ni kandidovala ni istakla i podržala svog vojvodu-kandidata.
Samo je krejnje efektno vodila negativnu kampanju protiv njegovog suparnika.
a najefektnija je bila jer je govorila kao neko ko je, jelda - sa ove strane.
Pa kad ona kaže - kako sumnjati?!
freehand freehand 01:21 26.11.2012

Re: зар опет!?

znam ja da ti možeš ovako do prekosutra,

Dobro je da si ti odustala još pre dva sata, jer bi se sigurno smorila do sad.
Nego, problem je što od nas dvoje neko malo šara po temi, a bogami i ne govori istinu.

AlexDunja
Volim taj svedeni izraz.

ti znaš foru na koju bi boris danas dobio džilasa,
samo da se nije smorio?

AlexDunja
Ne, ja znam bolju foru: pročitaš šta sam napisao pa pitaš ponovo, ako ti ipak ne bude jasno.

izvini, ja sam mislila na izbore u stranci, oni su današnja vest,
da ti kreneš u ponovno čitanje?

AlexDunja
Ovo je komentar na koji si reagova, Šta ti nije jasno?

sve mi je jasno, samo sam na to rekla da tadić
nije mogao da zadrži mesto predsednika te stranke.
ni na koju foru.

AlexDunja
A šta sam ja u tom komentaru rekao?

pa u najmanju ruku da je trebalo, ali
dasu ga zli držatelji moći ii sinekura vezali u čvor.
kao da ih nije sam tu postavio:)

AlexDunja
U najmanju ruku ćeš ovo nekom citiranom rečenicom moći da potkrepiš?

ali ja sam, recimo, ubeđen da Đilas ne može da bude jak predednik DS.

AlexDunja
I ovime ilustruješ da sam ja rekao da je Tadić imao šanse da pobedi Đilasa u trci za mesto predsednika DS?

znam ja da ti možeš ovako do prekosutra,

nisam to rekla pitala sam te, jer si ti
tražio od mene da obrazložim mišljenje da bi tadić te izbore svakako izgubio. zašto još uvek razgovaramo o tome?


Zašto još uvek razgovaramo o ovome?
schweppes92 schweppes92 01:23 26.11.2012

Re: зар опет!?

freehand
Pa kad ona kaže - kako sumnjati?!


Free, jel ti zaista misliš da će potencijalni glasači DSa slušati preporuke Vesne Pešić? Za mnoge od njih ona je odavno dobrano prolupala.
I molim te, da li je Vesna Pešić rekla išta što razočarani glasači DSa ne trube već mesecima/godinama?
Čudi me da misliš da je potrebno da nam Vesna Pešić otvara oči u pogledu nepočina DSa. Zar pored svih Cvetkovića, Dulića, Petrovića, Šapera, Krstića, Trivanki, Đelića ....
Tvoj stav, kao i tipičan DS stav, počiva na uverenju da su glasači nepopravljivo glupava masa kojoj možeš prodavati fore kakve god. Nekako se zaboravi na narodnu: "možeš kako hoćeš ali ne možeš dokle hoćeš". Mislim da je to presudilo u ovom slučaju. Pun je q... gluposti, potpunih trivijalija, spinova što bi rekli moderni, koje su nam raznorazne kreature, sa raznoraznih pozicija, prodavale kao izraz stručnosti i posvećenosti poslu.

(osećao sam se kao magarac u trenutku posle izborne pobede, kada se Cvetković obraća građanima: "Građani su nagradili rezultate". Nemaš pojma sa kojim sam uživanjem dočekao "da ga stignu njegove reči" ) .

PS
Čitao si obrazloženje presude Sanaderu? Mislim da to obrazloženje jasno pokazuje svest o šteti koju političari čine društvu. DS je naš Sanader.




marco_de.manccini marco_de.manccini 01:33 26.11.2012

Re: зар опет!?

У реду, немам шта да додам, осим да и даље не видим зашто Пешић не сме да каже своје мишљење о Тадићу, па макар и да није у праву.

Мислим, па и Драго и Мики тврде да сам глуп, али ми то тешко може наудити.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:39 26.11.2012

Re: зар опет!?

Da li je potrebno da nam Vesna Pešić otvara oči u pogledu nepočina DSa. Meni nije, verujem ni ostalim razočaranima.


Ma nije nikome, ali ima neceg u ovome sto Free pise.
Pazi
Nikolic je bio nesto na sta se ni ne pomislja kada se trazi alaternativa onome u sta smo se razocarali.
On je bio neprihvatljiv jer je bio na sasvim suprotnoj strani od onoga sto je taj deo biraca smatrao prihvatljivim.
Seseljev jurisnik, kum, najavljivao ubistvo Djindjica, Mladic heroj i sva ta prica...
Postojao je, verujem, znacajan broj ljudi kojima je upravo to bila smetnja da zaokruze njega na listicu, ne razmisljuci o trenutnoj Nikolivcoj retorici.
Jednostavno, Tomislav Nikolic - ne!

A odna se pojavljuje niko drugi do Vesna Pesic, jedan od simbola te druge, evropske, djindjicevske, politike koja nastupa tako da ne samo da zamera Tadicu sto sta, to nije sporno, to su i drugi radili, vec samog Nikolica abolira i govori o njemu kao o sasvim normalnij altrnativi, cak ostavlja mogucnost da ce ga i ona licno glasati.
To kod nekih brise onaj jaz izmedju njih i Nikolica i u njemu pocinju da gledaju samo tog novog Nikolica.
princi princi 01:41 26.11.2012

Re: зар опет!?

Čudi me da misliš da je potrebno da nam Vesna Pešić otvara oči u pogledu nepočina DSa? Zar pored svih Cvetkovića, Dulića, Petrovića, Šapera, Krstića, Trivanki, Đelića ....

Meni se čini da u tom zatvorenom, "herojskom", pravom političkom Marvel Comics svetu u kome žive oni zaista misle da je Pešićkina izjava nešto značila. Ne sumnjam da i sama Pešićka živi u ubeđenju kako je baš ona odredila sudbinu predsedničkih izbora u Srbiji.
schweppes92 schweppes92 01:58 26.11.2012

Re: зар опет!?

hoochie coochie man

Nikolic je bio nesto na sta se ni ne pomislja kada se trazi alaternativa onome u sta smo se razocarali.
On je bio neprihvatljiv jer je bio na sasvim suprotnoj strani od onoga sto je taj deo biraca smatrao prihvatljivim.


Nikolićeva neprihvatljivost je ogromnim delom posledica kampanje DSa. Poslednjih godina jedini pravi angažman nalazili su u plašenju glasača Nikolićem.
Taođe mislim, zapravo siguran sam, da je i "demokratski potencijal" koji je po inerciji vezivan jedino uz DS zapravo stvar marketinga, neprestanog ponavljanja mantre bez kritičkog stava. Kada sam prvi put, nedavno, kritički razmislio o DSu, iznenadio sam sebe činjenicom da sam se i sam upecao kao klen. DS, bar ona do juče, nije imala ni promil demokratije u načinu na koji je funkcionisala, odlučivala, tretirala članstvo i glasače ... Šmekerstvo i simpatičnost Tadića ispostavili su se kao mefistofsko lice jedne najbrutalnije prevare i degeneracije, u svim aspektima, jednog društva.
Mada nisam ni glasač niti simpatizer SNSa ne mogu a da ne primetim da je Vućić za ovo kratko vreme napravio veću pometnju među lopovima nego svi njegovi prethodnici zajedno. Uliva mi nadu činjenica da Mišković ne spava mirno.
jesen92 jesen92 03:40 26.11.2012

Re: зар опет!?

To kod nekih brise onaj jaz izmedju njih i Nikolica i u njemu pocinju da gledaju samo tog novog Nikolica.

to nema sanse, ja bar ne poznajem nikoga ko je tako postupio a iskreno se mlatio po ulici deset godina u cilju promene rezima SM i kompanije...Vesna Pesic je razocarala sve te ljude cak i vise od B.T. Nije problem u njenoj kritici Tadica vec u nacinu na koji je to radila... vrlo ruzno prema onima sa kojima je do juce bila "zajedno" a mislim da ni ona nije lose prosla finansijski...nije se obogatila ali je dobila ono sto je njoj trebalo...da nije bilo Vuka pa Dindjica ona nikada ne bi videla parlament a i ambasada u bugarskoj bi joj bila daleko..
nsarski nsarski 07:01 26.11.2012

Re: зар опет!?

Rik Santorum

free, vec treci put pominjes ovog lika, ali ne razumem kakve on veze ima sa celom pricom o USA izborima 2012. Sve sto se za njega culo je da su ga mnogi zvali "the stupidest motherf*cker in the universe", i da se u aprilu povukao iz trke za republikansku nominaciju kao poslednji protivkandidat Romniju.
Hocy da kazem - uopste ne razumem paralelu sa nasom situacijom.
freehand freehand 07:54 26.11.2012

Re: зар опет!?

marco_de.manccini
У реду, немам шта да додам, осим да и даље не видим зашто Пешић не сме да каже своје мишљење о Тадићу, па макар и да није у праву.

A ko je rekao da ne sme? Čak i da agituje onako zorno i prilježno, stahanovski takorekuć? Sme, naravno.
Ali ne vidim zašto ja ne bih smeo da kažem svoje mišljenje o njenom ponašanju?
marco_de.manccini
Мислим, па и Драго и Мики тврде да сам глуп, али ми то тешко може наудити.

Dabre, super ti je taj stav. I ja sad mogu da navedem bar njih deset koji bi napisali da sam ja član udarne vebovske DS pesnice koga debelo plaćaju, samo je mali problem da su izbori prošli pre nekoliko meseci a ja i dalje zastupam pozitivan stav o trostrukom luzeru.
A inače dvojica kolega koju stalno pominješ moji su najbolji blogoprijatelji i saborci, i mene, ubeđen sam, visoko cene.


schweppes92
Čudi me da misliš da je potrebno da nam Vesna Pešić otvara oči u pogledu nepočina DSa. Zar pored svih Cvetkovića, Dulića, Petrovića, Šapera, Krstića, Trivanki, Đelića ....

I mene čudi da ona to misli, i to tako žarko i strastveno.

schweppes92
Tvoj stav, kao i tipičan DS stav, počiva na uverenju da su glasači nepopravljivo glupava masa kojoj možeš prodavati fore kakve god.

Zaista poznajem nekoliko desetina upravo takvih glasača, mada poštujem narodnu volju.


schweppes92
Nikolićeva neprihvatljivost je ogromnim delom posledica kampanje DSa.

Eto. Ništa biografija, ništa lik i delo. Samo DS propaganda.
Dobro je da sam sad bar progledao i shvatio kakvog sam sveca i mudraca onoliko blatio. Valjda ću naći dovoljno dobar način da mu stavim do znanja koliko mi je žao sad kad sam se osvestio.
nsarski
Rik Santorum

free, vec treci put pominjes ovog lika, ali ne razumem kakve on veze ima sa celom pricom o USA izborima 2012. Sve sto se za njega culo je da su ga mnogi zvali "the stupidest motherf*cker in the universe", i da se u aprilu povukao iz trke za republikansku nominaciju kao poslednji protivkandidat Romniju.
Hocy da kazem - uopste ne razumem paralelu sa nasom situacijom.

Profo, rekoh da ne poznajem američku unutrašnju politiku sem na osnovu ovih dajdžest vesti za nas sa opštim ali plitkim interesovanjem.
Tražio sam dovoljno opskurnog lika da pokušam da Marku objasnim šta smo mi u Srbiji dobili izbvorom Tomislava Nikolića. Pa mi se učinilo da je on najpribližniji adekvatnoj ilustraciji.
Ako nisam uspeo - jebga. Trudio sam se.
antioksidant antioksidant 08:42 26.11.2012

Re: зар опет!?

осим да и даље не видим зашто Пешић не сме да каже своје мишљење о Тадићу,

није добила дозволу од тадића да уради тако нешто
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:45 26.11.2012

Re: зар опет!?

A ko je rekao da ne sme? Čak i da agituje onako zorno i prilježno, stahanovski takorekuć? Sme, naravno.
Ali ne vidim zašto ja ne bih smeo da kažem svoje mišljenje o njenom ponašanju?

Па наравно, може да ти се допада то понашање или не, али то понашање нема везе с падом од 800 хиљада гласова. То је приближно трећина бивших Тадићевих гласача. Пешић може само да сања такав утицај. И зато вађење на њу не држи.

ДС не треба да се пита где је отишло 1000 гласова које је можда (а и то тешко) Пешић однела Тадићу, већ где је оних 799 хиљада. Њих су однели без њене помоћи, сами.

moji su najbolji blogoprijatelji i saborci, i mene, ubeđen sam, visoko cene.

Њих сам поменуо у другом контексту, не зато што су ти драги или те цене, већ зато што је њихово мишљење ирелевантно - постоје други и бољи показатељи.

Слично, Тадић није пао због лошег мишљења Пешићке, већ због других и бољих показатеља.
kukusigameni kukusigameni 09:33 26.11.2012

Re: зар опет!?

Evo i ja da se uključim u diskusiju.

Naime, put koji je izabrala DS na čelu sa Tadićem održala je zombije iz devedesetih godina u životu. Najmanja moguća krivica je to održala, a pre bih rekao podržala. Posledice toga su sustigle Tadića koji je sebe u toj politici isturio u prvi plan.
Zato je Free donekle u pravu. Ko je lud da glasa za zombije?! Ali ko je bio dovoljno lud da ih održava u životu, sa nadom da će uvek moći da pokaže na njih i plaši već dovoljno uplašen narod?!
Ako na to dodamo sve teškoće koje su i koje bi bile prisutne ko god da je na vlasti, dobijamo rezultat u kome više nikome nije jasno da li Tadić upravlja zombijima ili zombiji upravljaju Tadićem.


alselone alselone 09:52 26.11.2012

Re: зар опет!?

DS je unistila skoro sve segmente zivota u ovoj nasoj jadnoj drzavi za poslednjih 8 godina. Za gro stvari su direktno odgovorni a za manji deo kao saucesnici. Ovde sada samo i jedino mislim na pare i ekonomiju. Pa-re! Gde su pa-re!

Nivo unistavnja i kradje je isao od samog vrha (nivo od 100 miliona) do mesne zajednice (nivo klupe u parku).

Hvala Vucicu sto hapsi barabe pa makar to bilo samo forma, makar ih sud oslobodio, makar se nagodili. Nek omaste celiju, makar na par meseci.

Ali sa druge strane, posle hapsenja od pre par dana, mislim da nazad nema. Prvi put za poslednjih mnogo, mnogo godina u Srbiji su uhapseni "veliki igraci". Deda Mraz je prvi potrcao da kaze u Blicu kako mu Nikezic nije bio saradnik. To mi uliva nadu da ce se nastaviti u ovom pravcu i smeru.
loader loader 10:02 26.11.2012

Re: зар опет!?

hoochie coochie man
A odna se pojavljuje niko drugi do Vesna Pesic, jedan od simbola te druge, evropske, djindjicevske, politike koja nastupa tako da ne samo da zamera Tadicu sto sta, to nije sporno, to su i drugi radili, vec samog Nikolica abolira i govori o njemu kao o sasvim normalnij altrnativi, cak ostavlja mogucnost da ce ga i ona licno glasati.
To kod nekih brise onaj jaz izmedju njih i Nikolica i u njemu pocinju da gledaju samo tog novog Nikolica.


jesen
to nema sanse, ja bar ne poznajem nikoga ko je tako postupio a iskreno se mlatio po ulici deset godina u cilju promene rezima SM i kompanije...Vesna Pesic je razocarala sve te ljude cak i vise od B.T. Nije problem u njenoj kritici Tadica vec u nacinu na koji je to radila... vrlo ruzno prema onima sa kojima je do juce bila "zajedno" a mislim da ni ona nije lose prosla finansijski...nije se obogatila ali je dobila ono sto je njoj trebalo...da nije bilo Vuka pa Dindjica ona nikada ne bi videla parlament a i ambasada u bugarskoj bi joj bila daleko..


Mislim da se Vesni Pešić daje preterana uloga, u smislu brojnosti ljudi na koje je mogla uticati. Na neke koji su se lomili uticala je svakako, ali je to zacelo neki dosta mali broj ljudi. Međutim, kad se ta "mrvica" doda na neke druge "mrvice" - možda se dobija upravo onaj relatino mali broj koji je bio neophodan da se načini izborna prevaga.
Glasači su glasali kako su glasali pre svega zbog teških uslova života, visoke nezaposlenosti... - stvari koje nisu pogodile samo Srbiju - kao i zbog samog ponašanja vladajućih partija, ne samo ds-a i sps-a, ali su pri ukupnom odlučivanju svoju ulogu imali i ovi "sitni" faktori, koji su posebno značajni kad je izborni rezultat tako približan.

Ali, nevolja Srbije nije to, da li je Vesna Pešić i koliko za nešto odgovorna. Razgovori o njoj više liče na zatvorenu, klupsku atmosferu, gde jedan manji broj ljudi raspravlja o nečemu što se u prosečnom srpskom domaćinstvu skoro i ne pominje. Prava nevolja Srbije je činjenica da nije iznedrila ni jednu ozbiljnu, novu snagu na političkoj sceni (velika nada je svojevremeno, i ovde na blogu, bio LDP, ali građani u nekoj presudnoj meri nisu želeli njega, već ove za koje su na svim dosadašnjim izborima većinski glasali). Tako su se sada kao izborna alternativa, tehnički jedina moguća, nametnuli ovi koji su s kraja 80-tih i 90-tih kreirali put Srbije u skoro potpuno beznađe. Koliko god se oni danas trudili da dokažu kako su sada neki drugi ljudi, sa drugim političkim stavovima i svojstvima - pri čemu nipošto ne treba odreći da će po logici stvari izvesno biti postignuti neki rezultati - njihov stvarni reformski kapacitet je ograničenog dometa, iz mnogih, sasvim razumljivih razloga.
libkonz libkonz 10:03 26.11.2012

Re: зар опет!?

Ма мени је само смешан тај тврди галамџијски став против цртача Глиша, као то је Тадића и ДС коштало избора. Да, мора да је то.

Ja sam dobro prošao, nisam crtao Glišu pa me ne osuđuju. Loše crtam pa sam glasao, prvi put u životu protiv DS-a - za Tomu. I kako vreme prolazi sve sam sigurniji da sam uradio pravu stvar.
loader loader 10:12 26.11.2012

Re: зар опет!?

kukusigameni
Evo i ja da se uključim u diskusiju.

Naime, put koji je izabrala DS na čelu sa Tadićem održala je zombije iz devedesetih godina u životu. Najmanja moguća krivica je to održala, a pre bih rekao podržala. Posledice toga su sustigle Tadića koji je sebe u toj politici isturio u prvi plan.
Zato je Free donekle u pravu. Ko je lud da glasa za zombije?! Ali ko je bio dovoljno lud da ih održava u životu, sa nadom da će uvek moći da pokaže na njih i plaši već dovoljno uplašen narod?!
Ako na to dodamo sve teškoće koje su i koje bi bile prisutne ko god da je na vlasti, dobijamo rezultat u kome više nikome nije jasno da li Tadić upravlja zombijima ili zombiji upravljaju Tadićem.




Te opaske su namestu. Sve dok se ne dođe do onog pitanja - Šta je trebalo činiti 2008. godine? Ostaviti da većinu prave sps i narodnjačko-klerikalne partije? I to je legitimna opcija. Da li bi to bilo bolje, i zašto? No, tek tada bi bilo povike, i to najviše ovih iz redova koji kritikuju koaliciju sa sps-om. U svakom slučaju, trebalo bi na ovom mestu tražiti odgovor na pomenuto pitanje, da li bi to bilo bolje, i zašto.

I, tu se onda priča može okretati u krug po celi dan.

Definitivno, ne može se matematički dobiti kvalitet koji nije dobijen odlukom glasača. Jer, i 2008. je većinu imala ta, sps-narodnjačko ... strana.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:18 26.11.2012

Re: зар опет!?

Da ga nisu okruživale, da bude još gore i savetovale, takve "gliše" možda bi se danas u Srbiji živelo bolje.


Sad, izvin'te, čovek sam bira savetnike. Mada i dalje stojim pri stavu o smrkavanju.
libkonz libkonz 10:21 26.11.2012

Re: зар опет!?

Šta je trebalo činiti 2008. godine?

Misliti malo na dobrobit zemlje, a ne samo na to kako pljačkati i napuniti sopstvene džepove.
kukusigameni kukusigameni 10:23 26.11.2012

Re: зар опет!?

loader
Te opaske su namestu. Sve dok se ne dođe do onog pitanja - Šta je trebalo činiti 2008. godine? Ostaviti da većinu prave sps i narodnjačko-klerikalne partije? I to je legitimna opcija. Da li bi to bilo bolje, i zašto? No, tek tada bi bilo povike, i to najviše ovih iz redova koji kritikuju koaliciju sa sps-om. U svakom slučaju, trebalo bi na ovom mestu tražiti odgovor na pomenuto pitanje, da li bi to bilo bolje, i zašto.

I, tu se onda priča može okretati u krug po celi dan.

Definitivno, ne može se matematički dobiti kvalitet koji nije dobijen odlukom glasača. Jer, i 2008. je većinu imala ta, sps-narodnjačko ... strana.


Mala ispravka, tada su ovi koji su SNS bili još uvek SRS.
Ne moramo da nagađamo šta bi bilo. Bolje je da vidimo šta jeste. I evo ga rezultat: SNS-SPS-URS.


alselone alselone 10:27 26.11.2012

Re: зар опет!?

Misliti malo na dobrobit zemlje, a ne samo na to kako pljačkati i napuniti sopstvene džepove.


Izgleda da smo puno ocekivali. To su samo mangupi i "losi djaci" koji su na smekeraj dosli na vodece pozicije.
loader loader 10:28 26.11.2012

Re: зар опет!?

libkonz
Šta je trebalo činiti 2008. godine?

Misliti malo na dobrobit zemlje, a ne samo na to kako pljačkati i napuniti sopstvene džepove.

Zar vam se ne čini da zvučite pomalo demagoški, Lib?
Naravno da nije trebalo puniti svoje džepove.
ALi, pitanje je bilo (hajde da ga preformulišemo u skladu sa vašom demago-opaskom) : da li bi ispalo bolje da je država u celosti ostavljena starim poštenjačinama iz 90-tih ? :)
alselone alselone 10:29 26.11.2012

Re: зар опет!?

ALi, pitanje je bilo, da ga preformulišemo u skladu sa vašom demago-opaskom, da li bi ispalo bolje da je država u celosti ostavljena starim poštenjačinama iz 90-tih ? :)


Da odgovorim nepozvan.
Videcemo. Ja za sada ne vidim razliku u vodjenju drzave sto se tice ekonomije. Vi mislite da nam ide gore, isto ili bolje?

Samo neka hapse.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:33 26.11.2012

Re: зар опет!?

kukusigameni
Evo i ja da se uključim u diskusiju.

Naime, put koji je izabrala DS na čelu sa Tadićem održala je zombije iz devedesetih godina u životu. Najmanja moguća krivica je to održala, a pre bih rekao podržala. Posledice toga su sustigle Tadića koji je sebe u toj politici isturio u prvi plan.
Zato je Free donekle u pravu. Ko je lud da glasa za zombije?! Ali ko je bio dovoljno lud da ih održava u životu, sa nadom da će uvek moći da pokaže na njih i plaši već dovoljno uplašen narod?!
Ako na to dodamo sve teškoće koje su i koje bi bile prisutne ko god da je na vlasti, dobijamo rezultat u kome više nikome nije jasno da li Tadić upravlja zombijima ili zombiji upravljaju Tadićem.




QQ za savetnika.
Razlog, najvazniji: Logika mu nije nepoznata.
reanimator reanimator 10:36 26.11.2012

Re: зар опет!?

Šta je trebalo činiti 2008. godine? Ostaviti da većinu prave sps i narodnjačko-klerikalne partije

Da, baš to. I onda ih 2012 (a verovatno i ranije) skloniti sa scene na duži rok. U medjuvremenu biti opozicija, rokati Dačića za sve što se dešavalo devedesetih, a ne praviti od njega modernog socijalistu...rokati Nikolića za gubljenje blanko ostavki, a ne pristajati da SNS odjednom postane parlamentarna stranka...rokati po Koštunici za Kolubaru..
Eto, to je trebalo uraditi da se imalo bar malo morala, odgovornosti i vizije.
dragan7557 dragan7557 10:37 26.11.2012

Re: tovari još više, nek se nađe!

freehand
AlexDunja
Zato što je negativna kampanja onih drugih pojačana Vesnom i veselom družinom bila jača, bolja, negativnija?


si pomislio nekada, u najluđem snu,
da je ds zasrala?

da su osam godina bili na vlasti i zasrali?

Ja sam siguran da su oni zasrali, i to debelo. Samo, ne toliko koliko im je natovareno, a ni blizu da bih se usudio da pomislim na Tomislava i njegove kao terapiju.

"Od viška ne boli glava"

srpska moderna poslovica, bre!

cerski
loader loader 10:38 26.11.2012

Re: зар опет!?

Ja za sada ne vidim razliku u vodjenju drzave sto se tice ekonomije. Vi mislite da nam ide gore, isto ili bolje?

Svakako će u krajnjem saldu biti gore. Jer ova ekipa, koja je opterećena skoro svim mogućim društvenim deliktima počinjenim 90-tih, a koja ponovo jaše, idealna je prilika za mnogo jače ucenjivanje od strane zapada da se Kosovo pogura u konačno i još faktičkije otcepljenje. Što naravno stvara sve one loše mehanizme koji u Srbiji stvari okreću unazad. Sa druge strane, ekipa na vlasti, opterećena nedemokratskim imidžom iz prošlosti, težiće iz petnih žila da dokaže da se promenila, pa će dati i više nego što bi neko ko nema taj vid opterećenja i potrebu za dokazivanjem. Ili će stvari pogurati u drugu, ekstremnu varijantu, a to je okretanje istoku. Sve se ovo 80-tih i 90-tih već dešavalo, sa sličnim interakcijama.
kukusigameni kukusigameni 10:38 26.11.2012

Re: зар опет!?

dusanovaiivanovamama
QQ za savetnika.
Razlog, najvaszniji: Logika mu nije nepoznata.


Sam protiv svih.

libkonz libkonz 10:40 26.11.2012

Re: зар опет!?

Zar vam se ne čini da zvučite pomalo demagoški, Lib?
Naravno da nije trebalo puniti svoje džepove.
ALi, pitanje je bilo, da ga preformulišemo u skladu sa vašom demago-opaskom, da li bi ispalo bolje da je država u celosti ostavljena starim poštenjačinama iz 90-tih ? :)

Demagoški?
Loader, ova siromašna zemlja je pljačkana sistematski i dovedena na ivicu ambisa. Ono što su nam nudili je demagogija: ako ne izaberete nas doći će zli Toma. Ti si član, gledaš svoje interese i tebe mogu da razumem (ne kažem da opravdavam). Ali one koji nemaju koristi od DS-a, a kukaju što su naprednjaci došli na vlast ne mogu da shvatim.
dragan7557 dragan7557 10:43 26.11.2012

Re: зар опет!? GREŠKA!?

marco-de.manccini:
С друге стране, Дулић и Тадић су у истој партији. Е, то говори више него што Пешић икада може да каже. Много више.

Ovo je greška treba da stoji

Dulići

dakle množina:

braća:
Oliver Dulić
Modest Dulić

i Ivana Dulić

cerski

p.s. vjerojatno ih ima više ali od viška ne boli glava!
jesen92 jesen92 10:46 26.11.2012

Re: зар опет!?

Mislim da se Vesni Pešić daje preterana uloga, u smislu brojnosti ljudi na koje je mogla uticati.
ne verujem u bilo kakav uticaj...ko nije hteo za tadica da glasa ili nije izasao ili je beli listic i za tu odluku vesna pesic nije trebalo da mu pomaze ...moje misljenje se odnosi samo na njeno ponasanje koje je bilo neprimereno u jeku kampanje ..a i da nije bila kampanja, sve te ruzne reci prema nekome ko te godinama uvazavao i postavio i tebe i clanove tvoje stranke na najvise drzavane funkcije ne moze da bude ok...
antioksidant antioksidant 10:51 26.11.2012

Re: зар опет!?

sve te ruzne reci prema nekome ko te godinama uvazavao i postavio i tebe i clanove tvoje stranke na najvise drzavane funkcije

koga je tadic od gss-a postavio na neku funkciju?
dragan7557 dragan7557 10:54 26.11.2012

Re: зар опет!?

alselone 09:52 26.11.2012
Re: зар опет!?
DS je unistila skoro sve segmente zivota u ovoj nasoj jadnoj drzavi za poslednjih 8 godina.

Olično, odlično, super bre!

Važno je da je najveći deo posla završen, i kvit.

Ona malo što je ostalo lako će biti dovršeno, bre.

cerski
dragan7557 dragan7557 10:59 26.11.2012

Re: зар опет!?

libkonz 10:40 26.11.2012
Re: зар опет!?

Zar vam se ne čini da zvučite pomalo demagoški, Lib?
Naravno da nije trebalo puniti svoje džepove.
ALi, pitanje je bilo, da ga preformulišemo u skladu sa vašom demago-opaskom, da li bi ispalo bolje da je država u celosti ostavljena starim poštenjačinama iz 90-tih ? :)


Demagoški?
Loader, ova siromašna zemlja je pljačkana sistematski i dovedena na ivicu ambisa.

Ovde bre, nema ni trunke logike!?

Valjda je ova nekad bogata zemlja sistematski pljačkana i dovedena do ivice ambisa.

Da nije bila bogata ne bi imalo šta da se pljačka, zar ne?

A da pljačka i dalje traje to je valjda vidljivo, ili nije?

cerski
alselone alselone 11:04 26.11.2012

Re: зар опет!?

dragan7557

cerski


Ali moramo da im ukazemo postovanje jer su na politicku scenu uveli rukovanje crnaca sa basketa iz filmova. To je tako kul.

WIMBLEDON WIMBLEDON 11:33 26.11.2012

Re: зар опет!?

Tadić danas izgovori sve ono što mi mesecima govorimo punjenom paunu od njegovog "medijskog savetnika". Da ga nisu okruživale, da bude još gore i savetovale, takve "gliše" možda bi se danas u Srbiji živelo bolje. Istina, oni bi u tom slučaju propustili priliku da, bar na određeno vreme, budu "lepi, pametni i bogati".
Извини‚ морам да мало преправим последње редове „лепи‚ паметни и богати” у примерениjе: богати‚ богатиjи‚ наjбогатиjи...
juniorr juniorr 12:16 26.11.2012

Re: зар опет!?

....
dragan7557 dragan7557 12:30 26.11.2012

Re: зар опет!?

freehand 23:26 25.11.2012
Re: зар опет!?

StEtOc|nA

freehand

Koga li bi, na primer, Vesna Pešić kandidovala sad kad je njen kandidat sprečen Ustavom Srbije?



Uh, preozbiljan si. Nego aj u 100 marke da je danas Krle bio beli listić

Može i dopunske opklade - da li je nacrtao kurčić ili je zaokružio Čak Norisa

A Tadić je morao da ode. Nije više imao šta da ponudi. Life is a bitch. Jbg.


U marke može. Bilo bi idiotski da ulažem važeću valutu

Marka DM je još uvek važeća valuta, e sad što tebi to nije znano .....

cerski
dragan7557 dragan7557 12:36 26.11.2012

Re: зар опет!?

nsarski:
Hocy da kazem - uopste ne razumem paralelu sa nasom situacijom.

Tajna veza, nije ni čudo da ne razumeš.

cerski
dragan7557 dragan7557 12:44 26.11.2012

Re: зар опет!?

libkonz 10:21 26.11.2012
Re: зар опет!?

Šta je trebalo činiti 2008. godine?


Misliti malo na dobrobit zemlje,

Baš vala, dati i ostatak zemlje Šeikluku i Tajkunima pa nek rintaju bre,
a nama zemljišnu rentu pa u Grčku il Tursku domovinu, na plandovanje!

cerski
freehand freehand 14:29 26.11.2012

Re: зар опет!?

Па наравно, може да ти се допада то понашање или не, али то понашање нема везе с падом од 800 хиљада гласова. То је приближно трећина бивших Тадићевих гласача.

Dragi Marko; u poslednjih 5-6 godina popadale su silne vlade u Evropi, države o kojima smo bajke pričali bankrotirale su. Sad većina preživljava na veštačkim finansijskim plućima, a dokle će ne znba se. Tako da pad broja glasova ne znači ništa. Rekoh negde gore da je Vesna Pešić paradigma, zajedno sa svojim istomišljenicima, i tegić koji je dodat na onu razliku između DVA kandidata.
Od kojih je jedan bio jedan a drugi drugi. Pa pošto nisi ovde moraćeš iz daljine da uživaš u tom divnom osećaju da ti ovaj što je pobedio vodi državu. Kao što bih ja da je tamo kod tebe, pobedio - na primer - Santorum.
A da se ne ponavljam, moram sad Libkonzu dole da čestitam na novim izletima u nepoznato predsednika kojeg su nam on, Pešićka i druge drage kolege zdušnom podrškom i agitascijom dovele da nas spase propasti.
freehand freehand 14:32 26.11.2012

Re: зар опет!?

libkonz
Ма мени је само смешан тај тврди галамџијски став против цртача Глиша, као то је Тадића и ДС коштало избора. Да, мора да је то.

Ja sam dobro prošao, nisam crtao Glišu pa me ne osuđuju. Loše crtam pa sam glasao, prvi put u životu protiv DS-a - za Tomu. I kako vreme prolazi sve sam sigurniji da sam uradio pravu stvar.

Kako koji dan prođe tako sam i ja sve ubeđeniji da si bio i da jesi potpuno u pravu. Evo baš sad slušam vesti kako Toma priča sa Hrvatima i obećava kastrovski govor na Generalnoj skupštini UN, i prosto sam morao da stanem mirno pored radio prijemnika, oduševljen i ponesen ushićenjem!
freehand freehand 14:39 26.11.2012

Re: зар опет!?

sustigle Tadića koji je sebe u toj politici isturio u prvi plan.
Zato je Free donekle u pravu. Ko je lud da glasa za zombije?! Ali ko je bio dovoljno lud da ih održava u životu, sa nadom da će uvek moći da pokaže na njih i plaši već dovoljno uplašen narod?!

Vidi, QQ: u ovoj zemlji živi mnogo zombija, koji kandiduju i biraju zombije. Izbori u politici najčešće nisu laki, a manje zlo je po pravilu najčešća ponuda. Mislim da je Tadić često svesno žrtvovao i svoj i stranački ugled zarad države.
Da i poslednji izbori u Srbiji nisu bili ili-ili i Freehand bi, sigurno, i drugačije rezonovao i drugačije komentarisao. Ovako mi baš ne ide radovanje tome što sam jednog koji je zalztao iz Luksemburga zamenio drugim koji se spustio iz nekakve istorijske čitanke.
Sudeći po izjavama - na glavu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana