Društvo| Reč i slika| Sport| Život

Depolitizacija Zvezde

loader RSS / 14.11.2012. u 08:45

Zvezdaš sam i nije da ne navijam da se stanje u klubu popravi. Daleko od toga. Ipak, ova slika je, hm, ne baš samo fudbalska.

 1352854367661.jpg

Nedostaju još neki članovi vlade, posebno oni koji bi se rado deklarisali kao rodonačelnici ideje depolitizacije. No, svakako je tu negde u pozadini dešavanja D. Savić, kao garant da će uprava i igrači postiti na velike srpske verske praznike.

Evo vesti.

 



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 08:52 14.11.2012

.

dok god su ovi što su sad na severu zadovoljni to je sigurno rešenje da se zvezda ukopa još malo
isto kao dss i srbija. šta oni podrže to je sigurni korak ka nestajanju
loader loader 08:56 14.11.2012

Re: .

šta oni podrže to je sigurni korak ka nestajanju

Saglasan
Pa, dobro sad ... možda ne baš nestajanje... Recimo, druga ligica itakoto
Atomski mrav Atomski mrav 09:36 14.11.2012

Re: .

Zlo i naopako.
milan.jugovic milan.jugovic 11:35 14.11.2012

Re: .

Cinjenica jeste da je politika napravila haos u sportu u proteklih 20 godina.

Medjutim,od koga mi da ocekujemo da resi stanje u sportu nego od vlade? Pogotovo, sto je Crvena Zvezda u vlasnistvu drzave, pa drzava kao vlasnik ima obavezu da se stara o istoj i da je spasi propasti. Druga prica bi bila da je Crvena Zvezda privatni klub.

Inace, to sto je potpredsednik Vlade Vucic dosao na ovu konferenciju, ja vidim kao znak da je vlada resila da krene u obracun sa sportskom mafijom, sto je dobra stvar i to treba da podrzimo. Pozitivno.Videcemo sta ce se dalje dogadjati, ali bi prirodno bilo razotkriti sve te korupcionaske afere i otpoceti postupke protiv nosioca korupcije. U tome bih apsolutno podrzao svaku vladu.
loader loader 17:16 14.11.2012

Re: .

Cinjenica jeste da je politika napravila haos u sportu u proteklih 20 godina.

Ima i ono da je sport napravio haos u politici !
Jerbo,
kad god naši osvoje medalju, međ ljudima s mašnom tuča ko će da ih dočeka i slika se sa njima.
I ubrzo nakon toga ide ili raspad neke stranke, ili novi izbori..
loader loader 18:33 14.11.2012

Re: .

Inace, to sto je potpredsednik Vlade Vucic dosao na ovu konferenciju, ja vidim kao znak da je vlada resila da krene u obracun sa sportskom mafijom

A možda i nije morao A.V. da bije toliki put radi antikorupcijskih efekata. Imao je svog koalicionog partnera, Aleksandra Antića, koji je potpredsednik UO CZ, pa je mogao da ga pita, makar i preko Ivice D, i tako sazna sve iz prve ruke još pre mesec-dva, recimo. - Ili će ispasti (?!) da ovaj iako potpredsednik UOpšte nije bio obavešten šta se dešava...
A kamoli odgovoran ! :))

reanimator reanimator 09:13 14.11.2012

...

Ako ništa, bar će da potroše i Džaju, pa će konačno da padne i taj besmisleni mit o istom kao spasiocu.
antioksidant antioksidant 09:17 14.11.2012

Re: ...

reanimator
Ako ništa, bar će da potroše i Džaju, pa će konačno da padne i taj besmisleni mit o istom kao spasiocu.

ja tebe obožavam
(niko se nije ovako smuvao)
ti si neverrovatan optimista
čak si i u ovoj tuposti našao svetlo
(posle ovoga ostaje još samo da se marakana napravi ispred hrama pa kad i to ne uspe da počne neko fudbalom da se bavi)
reanimator reanimator 09:40 14.11.2012

Re: ...

ja tebe obožavam
(niko se nije ovako smuvao)
ti si neverrovatan optimista
čak si i u ovoj tuposti našao svetlo
(posle ovoga ostaje još samo da se marakana napravi ispred hrama pa kad i to ne uspe da počne neko fudbalom da se bavi)

Ah, proljeće petnaestog u novembru..
Pazi kad ne znam čime bih se pametnijim bavio vezano za Zvedu. Mislim, Zakon o sportu izgleda neće nikada, besmisleni "zevzda organizovana kao real i barsa" model je već izguran, posle Libereca i psihodelično - pravoslavnog ambijenta koji sam doživeo više ne idem na sever...nema mi druge, nego da budem Zvezdin Filip Mladenović i raskrinkavam
g.radicevic g.radicevic 09:58 14.11.2012

Re: ...

posle Libereca i psihodelično - pravoslavnog ambijenta koji sam doživeo više ne idem na sever..


šta i tamo kasne plate???
loader loader 17:19 14.11.2012

Re: ...

reanimator
posle Libereca i psihodelično - pravoslavnog ambijenta koji sam doživeo više ne idem na sever...



E, zato su izmišljeni zapad i istok - da imaju gde da se smeste umereni hrišćanski fanatici




vladaxy vladaxy 09:36 14.11.2012

Ne depolitizacija...

...nego privatizacija. I to svih fudbalskih klubova. Tek kad svaki klub bude imao svog gazdu, i kad se klubovi ne budu kačili na državna preduzeća i budžet, stanje može da se popravi. Ovako, klubovi su svačiji i ničiji. Umesto da žive od prodatih ulaznica i TV prava, žive od prodaje fudbalera. Navijači i političari vode klubove što je recept za propast. Klubovi životare, vode ih razni Lukići, Đurići, zaslužni sportski radnici itd...

I zašto Vučić obećava pomoć samo za dva kluba? Zašto ne pomogne svim klubovima u Srbiji? Odakle mu pravo da deli tuđe pare fudbalskim klubovima?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:13 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

vladaxy

Управо тако.
Запослених у Србији има 1.700.000. Да би се платило 62 милиона евра Звездиног дуга, сваком од нас запослених треба узети 350 евра. Ја мојих 350 евра -- иако давни Звездаш -- не дам.

Ево како то може да ИЗГЛЕДА У ЈОШ ЈЕДНОЈ ПЕРСПЕКТИВИ.
Goran Vučković Goran Vučković 11:20 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

Запослених у Србији има 1.700.000. Да би се платило 62 милиона евра Звездиног дуга, сваком од нас запослених треба узети 350 евра. Ја мојих 350 евра -- иако давни Звездаш -- не дам.

A da li bi dao 35 evra?
klik23 klik23 11:22 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

Ја мојих 350 евра -- иако давни Звездаш -- не дам.

Ja tih "mojih" 350 evra - iako takođe davni Zvezdaš - uopšte i nemam. Pa... samim tim, nemam ni ovaj moralni stres, da li se (ne) odreći hleba zarad voljenog kluba i njenih funkcionera
g.radicevic g.radicevic 11:23 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

A da li bi dao 35 evra?

mis'iš 36,47

vladaxy vladaxy 11:30 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

A da li bi dao 35 evra?

Ja im ne bih dao ni dinara. Podrška klubu se iskazuje kroz kupovinu ulaznica, navijačke opreme, plaćanjem nekog članstva, DOBROVOLJNIM prilozima itd.. a ne otimanjem od svih bez pitanja.

Najgore je što se te pare uzimaju kroz državne firme. EPS, monopolista kome ne treba reklama, je dao Partizanu 800.000 evra. Telekom je, umesto u budžet, dao Zvezdi ko zna koliko. A onda se političari plasiraju kao neki spasioci i veliki navijači.

Džaja: Video sam se u zgradi Vlade Srbije sa vicepremijerom Aleksandrom Vučićem. Razgovor je bio više nego prijatan, onako zvezdaški. Ne mogu vam izneti detalje o čemu smo pričali, tako smo se dogovorili. Javnost će o svemu biti upoznata kad za to dođe vreme (tj. kad dođe vreme za naplatu )
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:42 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

Goran Vučković
A da li bi dao 35 evra?

Да ми то траже као доброљни прилог -- размислио бих и можда дао. Уосталом, тако су многи клубови у свету скупљали новац.

Овако, оних 350 евра, што је једна просечна плата у Србији, они хоће да ми узму. Када би ова вест о "помоћи" Звезди гласила овако -- СВАКОМ ГРАЂАНИНУ У СРБИЈИ ДРЖАВА ЋЕ ОДУЗЕТИ ЈЕДНУ ПЛАТУ КАКО БИ НАДОКНАДИЛА НЕЗАРАЂЕНЕ НОВЦЕ КОЈЕ ЈЕ ЗВЕЗДА РАЗДЕЛИЛА ДА БИ ЊЕНИ ФУНКЦИОНЕРИ И ФУДБАЛЕРИ ЖИВЕЛИ ВЕОМА УДУБНО У ПРОТЕКЛИХ ДЕСЕТ И ВИШЕ ГОДИНА -- подршка овом потезу не би баш била једногласна. (Наслов ми је можда мало предугачак за новине? :)

Када те опљачка разбојник на улици, одеш у најближи државни орган -- то јест полицију -- и пријавиш ствар. Када те опљачка државе, код кога да одеш?
Goran Vučković Goran Vučković 11:47 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

Ja im ne bih dao ni dinara. Podrška klubu se iskazuje kroz kupovinu ulaznica, navijačke opreme, plaćanjem nekog članstva, DOBROVOLJNIM prilozima itd.. a ne otimanjem od svih bez pitanja.

Najgore je što se te pare uzimaju kroz državne firme. EPS, monopolista kome ne treba reklama, je dao Partizanu 800.000 evra. Telekom je, umesto u budžet, dao Zvezdi ko zna koliko. A onda se političari plasiraju kao neki spasioci i veliki navijači.

Ma slažem se

U suštini, koliko god mi ideja "male države" inače nije bliska, ovo bezobzirno parazitiranje na račun budućih generacija (parazitiranje nije dobra reč, treba izvesti reč iz korena "saprofitno" ) mora nekako da stane.

Crvena Zvezda je očigledno samo simbol države u kojoj je - u kojoj oni koji su izabrani da njome upravljaju očigledno razmišljaju kao Luj XV ("Après moi, le déluge" ). Čini mi se da će uskoro biti vreme da se, onako na nacionalnom nivou, sa ocem ide na jutrenje (da parafraziram Lazu Lazarevića). Odoh da stavim ovo za kupovinu Lacija i Seltika na Fejsbuk i Tviter.
g.radicevic g.radicevic 12:10 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

Када те опљачка разбојник на улици, одеш у најближи државни орган -- то јест полицију -- и пријавиш ствар. Када те опљачка државе, код кога да одеш?


pa kod razbojnika
valjda


Овако, оних 350 евра, што је једна просечна плата у Србији, они хоће да ми узму.


ama nije 350 nego 36,47 da budemo tačni
ostalo se slažem
houp houp 14:45 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

што је једна просечна плата у Србији



Statistika je kao bikini: ono sto prikazuje jeste privlacno, ali ono sto sakriva je zapravo znacajno.
dragoljub92 dragoljub92 15:00 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

houp
што је једна просечна плата у Србији



Statistika je kao bikini: ono sto prikazuje jeste privlacno, ali ono sto sakriva je zapravo znacajno.

loader loader 17:42 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

Džaja: Video sam se u zgradi Vlade Srbije sa vicepremijerom Aleksandrom Vučićem. Razgovor je bio više nego prijatan, onako zvezdaški.

Džaja zna da ceni prijatne sagovornike.
Naročito nakon onih koji su ga obarali na pod, uvrtali mu ruke i stavljali lisice
loader loader 17:47 14.11.2012

Re: Ne depolitizacija...

houp
што је једна просечна плата у Србији



Statistika je kao bikini: ono sto prikazuje jeste privlacno, ali ono sto sakriva je zapravo znacajno.


Divno Šta reći više Ni Zvonko Mihajloski, najbolji stručnjak za statistiku i bikini, nije imao bolji haiku na pomenutu temu.

Mis Houp

Milutin Milošević Milutin Milošević 10:02 14.11.2012

Politika

Obzirom da smo mi Zvezdaši (i ne samo Zvezdaši) doprineli tome da nesposobni i kriminalci vode sportske klubove, možda je i dobro da neko iz države uđe, počupa uši i uvede red.
Atomski mrav Atomski mrav 10:17 14.11.2012

Re: Politika

Da postoji (pravna) država, to bi se već davno desilo... Ovo što se dešava nije intervencija države već političara.
klik23 klik23 11:11 14.11.2012

Re: Politika

Ovo što se dešava nije intervencija države već političara.

Kakav smisao za nijanse
koje život znače.

loader loader 18:12 14.11.2012

Re: Politika

Milutin Milošević
Obzirom da smo mi Zvezdaši (i ne samo Zvezdaši) doprineli tome da nesposobni i kriminalci vode sportske klubove, možda je i dobro da neko iz države uđe, počupa uši i uvede red.



Obren Markov Obren Markov 10:12 14.11.2012

Vučićeve reči:

Država ne sme da dozvoli da Zvezda i Partizan propadnu


Pa sad, ekipo, očekuj pravedno suđenje na terenu
Autoru bloga pohvale i preporuka za iskazan stav. Teško je biti objektivan kad navijaš...
loader loader 00:04 15.11.2012

Re: Vučićeve reči:

Teško je biti objektivan kad navijaš...

Ma, teško je kad navijaš, a dešavaju se onakve stvari
Dr Mebius Dr Mebius 10:17 14.11.2012

ćora

Najstrasnije sto se tu mota i Nebojsa Covic, u likvidatorskim krugovima poznatiji po nadimku ćora
Goran Vučković Goran Vučković 10:25 14.11.2012

Re: ćora

Najstrasnije sto se tu mota i Nebojsa Covic, u likvidatorskim krugovima poznatiji po nadimku ćora

Ako se šetaš po likvidatorskim krugovima, pitaj, molim te, da nisu možda mislili na Bebu Popovića? On nekako isto odgovara, mislim - po fizionomiji... nekako je Biljana S. bila jako glasna i tendenciozna na tviteru u napadanju na Čovića, kad je izleteo taj nadimak - izgledalo je da joj je veoma stalo da se nadimak "Ćora" poveže sa Čovićem.
reanimator reanimator 10:29 14.11.2012

Re: ćora

Ako se šetaš po likvidatorskim krugovima, pitaj, molim te, da nisu možda mislili na Bebu Popovića? On nekako isto odgovara, mislim - po fizionomiji... nekako je Biljana S. bila jako glasna i tendenciozna na tviteru u napadanju na Čovića, kad je izleteo taj nadimak - izgledalo je da joj je veoma stalo da se nadimak "Ćora" poveže sa Čovićem

Dimne zavese!
A u pozadini, Albijani, Čotrić i slični nastavljaju da divljaju!
Dr Mebius Dr Mebius 17:43 14.11.2012

Re: ćora

Stavljati u isti kos Nebojsu Covica sa Biljanom Srbljanovic i Bebom Popovicem zaista nema smisla. Narocito kad se radi o Crvenoj Zvezdi.
A to sta je Ćora radio jos kao Milosevicev jurisnik (od studentskih demonstracija 1996) pa do koordinatora za KiM....lista je dugacka i zastrasujuca. Mislim da Beba Popovic uz sve svoje `kontraverze` za jos 3 zivota nije u stanju da dostigne Ćoru.

A za Biljanu Srbljanovic....pa mozete samo da je mrzite.
loader loader 18:19 14.11.2012

Re: ćora

A za Biljanu Srbljanovic....pa mozete samo da je mrzite.


Nikako. Možda je i ona Zvezdaš
Goran Vučković Goran Vučković 20:29 14.11.2012

Re: ćora

A za Biljanu Srbljanovic....pa mozete samo da je mrzite.

Nemam nikakvog posebnog razloga da je mrzim - samo se sećam tog čudnog nastupa na tviteru, pa sam joj i prokomentarisao 'samo još fali "suspension of disbelief" za potpun ugođaj' - evo vidim i taj tvit. Nešto je i odgovorila, ali se ne sećam više, a posle one blamaže u belom je zatvorila svoje tvitove za javnost, tako da ne mogu da pogledam. Svako uređuje svoj život kako misli da treba, jbg.

Sve u svemu, Biljana je sama sebe povezala sa Nebojšom Čovićem - a Čović i Popović su svakako povezani dovoljno i bez mene... zajedničkim uspomenama, da se tako izrazim.
loader loader 08:57 15.11.2012

Re: ćora



escherichije_colic escherichije_colic 10:45 14.11.2012

Štagod da se desi ...

... neka smo bar Goranu Vesiću videli leđa. To je dokazano najveća štetočina u istoriji srpskog sporta, a moguće i sporta uopšte. Za 3 godine upravljanja njegovog lakeja Lukića, klub je otišao u minus skoro 40 miliona evra- ako je verovati ciframa koje su iznosili u javnost kad su zaseli pre tri godine (-25) i ako je verovati Vučiću (dug premašio 60 miliona)! Pritom, prvi put otkad ja gledam Zvezdu (skoro četvrt veka) dogodilo se da igrači i zaposleni štrajkuju zbog neisplaćivanja zarada. Pritom je uprava uredno sve vreme sebi isplaćivala plate čak i premije za onih nekoliko sati koje smo ove sezone proveli na prvom mestu (!) Vesićeva žena ima izmišljeno radno mesto u klubu i platu od šest hiljada evra mesečno, a ko zna koliko je još takvih šema bilo za isisavanje para. Cela kombina im je pukla onog trenutka kad je Gazprom odbio dalje da plaća njihovo iživljavanje, ko zna koliko bi oni još tako da Rusi nisu zavrnuli slavinu.

Garnitura "spasitelja" ... Ace Vučić i Antić, nekakav Tončevski o kojem nisam čuo ništa lepo i izvesni Slaviša Kokez- pripadnik Kekinog klana i hapšenik u vreme "Sablje" ... Msm stvarno uliva poverenje u pm, važno da su Džaju zadenuli na vrh gomile govana, e ne bi li se sve lakše progutalo.

Nema tu ništa ni od Zvezde ni od fudbala. Za ljubitelje fudbala takođe ništa, ali zato će biti za "navijače". Sudeći po pisanjima nekih njihovih glasila po netu, "najverniji" su već uspešno promenili kurs i uvukli se u anus novoj upravljačkoj garnituri, iako su doskora batinaši patrolirali po tribinama i tukli svakoga ko viče "uprava napolje". Sve mogu da shvatim ali kurvanje sa ljubavlju prema klubu ... pa to je svetogrđe jbt. Ne znam da li je iko od vas čuo za slučaj famoznog "vođe", koji se posvađao sa ekipom na Severu i ladno prešao da navija za Partizan?!?! Iskenjam se ja u moralne nazore takvih spodoba
klik23 klik23 11:15 14.11.2012

Re: Štagod da se desi ...

prvi put otkad ja gledam Zvezdu (skoro četvrt veka) dogodilo se da igrači i zaposleni štrajkuju zbog neisplaćivanja zarada. Pritom je uprava uredno sve vreme sebi isplaćivala plate čak i premije za onih nekoliko sati koje smo ove sezone proveli na prvom mestu (!) Vesićeva žena ima izmišljeno radno mesto u klubu i platu od šest hiljada evra mesečno, a ko zna koliko je još takvih šema bilo za isisavanje para.



batinaši patrolirali po tribinama i tukli svakoga ko viče "uprava napolje".

maksa83 maksa83 12:32 14.11.2012

san


loader loader 17:12 14.11.2012

Re: san



Arapi kupili klub, zbog zgodne parcele,

pa krenuli u poljoprivredu ?

Mislim, to je sada trend kod nas

expolicajac expolicajac 12:46 14.11.2012

Ne bih da se mešam u "ciganske" stvari

Ali kad vam Ivica Tončev sedi u "radnoj grupi" pomoć vam je neophodno potrebna. Računaj te na mene "grobara" u svakom pogledu.
houp houp 14:42 14.11.2012

Re: Ne bih da se mešam u "ciganske" stvari



(:
loader loader 17:23 14.11.2012

Re: Ne bih da se mešam u "ciganske" stvari

expolicajac
Ali kad vam Ivica Tončev sedi u "radnoj grupi" pomoć vam je neophodno potrebna. Računaj te na mene "grobara" u svakom pogledu.



E, to je pravi, časni grobar,
a ne onaj sa lažnom diplomom
dragoljub92 dragoljub92 15:03 14.11.2012

Depolitizacija Zvezde

čeMU
houp houp 15:27 14.11.2012

Re: Depolitizacija Zvezde

čeMU


(k)Tomu(i)Dzeri i sav taj dzez.
loader loader 17:05 14.11.2012

Re: Depolitizacija Zvezde

(k)Tomu(i)Dzeri i sav taj dzez.

Dobro ondaK :)

Coleman Hawkins, Django Reinhardt - STARDUST

houp houp 19:16 14.11.2012

Re: Depolitizacija Zvezde

STARDUST


1 Stojanovic
2 Jugovic
3 Marovic
4 Sabanabovic
5 Belodedic
6 Najdoski
7 Prosinecki
8 Mihajlovic
9 Pancev
10 Savicevic
11 Binic
12 Jovanovic
13 Momcilovic
14 Tosic
15 Stosic
16 Lukic
17 Radinovic
trener Petrovic



loader loader 23:27 14.11.2012

Re: Depolitizacija Zvezde

Mis Houp,
zadivljen sam vašim sećanjem.
Ko bi rekao da od tada ima....
brrrrr..... toliko godina

Ali, ne može se svake decenije biti evropski i svetski prvak. Naiđe, eto, i ovakvo vreme, kad fudbal postane sinonim za rasulo, potonuće i mešetarenje najgore vrste. Jedino da klub bude pod nadzorom kineske KP, pa da se korov suzbije, a finansije konsoliduju :))
escherichije_colic escherichije_colic 23:38 14.11.2012

Ko su ti ljudi?

Ako neko zna ko su Ivica Tončev i Slaviša Kokeza, bio bih veoma zahvalan na kratkim biografijama.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:52 14.11.2012

Re: Ko su ti ljudi?

Zna Sveti Gugl:

Ivica Tončev

Slaviša Kokeza

A cela Radna grupa je opisana OVDE
loader loader 23:57 14.11.2012

Re: Ko su ti ljudi?


Imenujem Milutina za prvog pomoćnika u administriranju postom
klik23 klik23 15:43 15.11.2012

Re: Ko su ti ljudi?

Ovaj Slaviša Kokeza posebno impresionira.
dragoljub92 dragoljub92 00:27 15.11.2012

vie zvezaši

da počnete krcuna iz blata da pravite,samo vas on mož ponovo opravi da ličite na klub
loader loader 23:08 15.11.2012

Re: vie zvezaši

dragoljub92
da počnete krcuna iz blata da pravite,samo vas on mož ponovo opravi da ličite na klub

Sve ovakve, dobronamerne savete uzećemo u obzir
pa ćemo učiniti što je najbolje.
To jest - u ime "nas" učiniće to ovi preduzimljivi depolitizatori i antikorupcionaški stručnjaci, koji su naravno i stručnjaci za fudbal
reanimator reanimator 00:28 15.11.2012

trolić

Mislim, prosto mora!
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:46 15.11.2012

Re: trolić

Zaista, neverovatan potez. Ne sećam se da sam ovako nešto ikada video
loader loader 08:51 15.11.2012

Re: trolić

Zaista izuzetan, izuzetan potez.
Onda, ne mogu a da ne dodam i jedan naš začin, pogotovo što se bliži V. derbi:

Milutin Milošević Milutin Milošević 09:51 15.11.2012

Re: trolić

Da, da - Krupniković!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:18 15.11.2012

Re: trolić

a za Šćepovića je Miha govorio da je ko Ibra


ovaj naš fudbal možeš gledati kao urnebesnu komediju ili pokušati da guraš kamen kao sizif
(a on ga još gura)
reanimator reanimator 14:24 15.11.2012

Re: trolić

a za Šćepovića je Miha govorio da je bolji od Ibre

Uzgred, u čemu je fora sa ta dva robota?? Mislim, ok, ćale im bio igrač..nešto nisam stekao utisak da je toliko uticajan. Pazi, misterija je što su uopšte u Partizanu, ali ovo sa reprezentacijom slučaj svrstava u X fajls!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:32 15.11.2012

Re: trolić

u čemu je fora sa ta dva robota?

nemam pojma. to je ono pitanje za milion dolara / samo što ovde niko ni ne naslućuje odgovor .
standardna mantra, imaju dobrog menadžera mi deluje kao vic ... ipak ...

...čekam da se Filip Mladenović uključi u borbu za pronalazak pravog špica reprezentacije.
ako mu je uspeo bojkot; ovo će biti mačiji kašalj.

klik23 klik23 15:41 15.11.2012

Re: trolić

a za Šćepovića ...

Da, stvarno - kako li onaj lik igra za reprezentaciju? U redu da nastupa za nekog "srednjaša" iz naše lige, pa kao nije loš špic, bori se, korpulentan je i tako to, ali u dresu reprezentacije... Ništa mi tu nije jasno.

Milutin Milošević Milutin Milošević 18:09 15.11.2012

Re: trolić

loader loader 23:24 15.11.2012

Re: trolić


Milutin Milošević




Čist realizam


Mi smo izgleda majstori da na mestu centarfora , veoma često, imamo tako nekog drvenka, "za koga se zna da je kvalitetan" i od koga se uporno očekuje da "proradi", ili čija je igra, uloga na terenu za nas obične smrtnike "nevidljiva", ali prema mišljenju stručnjaka beskrajno korisna po tim... Plus se kao trudi.
Pantelić mi je najsvežiji. Mada je i on za ovog Šćepovića velemajstor fudbala.
escherichije_colic escherichije_colic 08:38 16.11.2012

Re: trolić

loader

Milutin Milošević




Čist realizam


Mi smo izgleda majstori da na mestu centarfora , veoma često, imamo tako nekog drvenka, "za koga se zna da je kvalitetan" i od koga se uporno očekuje da "proradi", ili čija je igra, uloga na terenu za nas obične smrtnike "nevidljiva", ali prema mišljenju stručnjaka beskrajno korisna po tim... Plus se kao trudi.
Pantelić mi je najsvežiji. Mada je i on za ovog Šćepovića velemajstor fudbala.


Pantelić i nije igrao kao pravi špic kod Antića, delovao je dosta povučenije, masa lopti je prošla preko njega prilkom golova koje smo postizali u tim kvalifikacijama, imao je i nekoliko direktnih asistencija čini mi se, dobro otvarao Jovanovića i Krasića ...
loader loader 22:27 16.11.2012

Re: trolić

E, to je ta čuvena "nevidljiva uloga". Uzgred, nisam ni rekao da je P. bio čisti špic.

Dakle, kad je on u pitanju, tancovanje bez golova. Trčkao tamo-amo, ponekad nešto i uradio, ali veća potrošnja, nego korist.
Sreća, te smo imali ostalih 10 dobrih fudbalera. Pantelić je svakako bio ispod nivoa ekipe (vadio ga svojim učinkom Žigić). Nepravi centarfor koji je - sećam se recimo one tekme sa Francuzima - na 3-4 Jankovićeve ubačene lopte zdesna, i to za čiste zicere, uvek kasnio po 10-tak metara i aplaudirao za nabacivanje. Ma, komedija, gosn Colicu.
O Savi Miloševiću se još nekako i moglo govoriti u takvom kontekstu (da ima čuvenu "nevidljivu ulogu", da razigrava, prosleđuje...), ali Pantelić je u skoro svakom pogledu bio slabašan i nikako nije bio na nivou i u skladu sa onom ekipom koju je bio napravio Antić - a rasturio je T. Karadžić, uz asistenciju mafije iz fudbalske organizacije.



Sad se S.M. setio da mu je bolji Šćepović, nego ... Eto, upišite bilo koga kao drugo rešenje. Jedno je podmlađivanje ekipe, a drugo diletantizam.




Milutin Milošević Milutin Milošević 11:30 17.11.2012

Re: trolić

Jedno je podmlađivanje ekipe, a drugo diletantizam.

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:41 15.11.2012

.

ovaj vučić još jedino mi iz frižidera ne iskače.

nego;
jesmo li to mi upravo deknuli čile? sa sve golom filipa đorđevića
loader loader 08:49 15.11.2012

Re: .

Teško je verovati u viđeno. Mada sam drugi deo uglavnom gledao miksovano, Zvezda basket, Siniša fudbal. Il' smo mi mnogo dobri, il' su Čileanci dugo putovali brodom iz J.Amerike, pa ....

Ma, pobedi se u karijes ne gleda
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:25 15.11.2012

Re: .

Zvezda basket,

to i ja gledao.

kapiram da to nije Zvezda - Zvezda, ali se opet primam
(a i volim kad dobijemo grobare)

usput;
sasvim mi je ok,što masa proziva Tepića.
dečko je, u fazonu ,nosilac igre reprezentacije. igra dva minuta u klubu i posle se pitamo:
kako smo, tamo gde smo?
loader loader 23:13 15.11.2012

Re: .

ali se opet primam

Pa, to... I ja.

sasvim mi je ok,što masa proziva Tepića.
dečko je, u fazonu ,nosilac igre reprezentacije. igra dva minuta u klubu...

Em sam mislio da igra malo duže (da to nije bukvalno minut-dva), em sam bio ubeđen da će kao bivši partizanov da se razludi protiv Zvezde i da će tu svašta biti. Kad, on, stvarno sve vreme igra tetris na klupi


Ako još nekolicina drugih igrača reprezentacije ima sličnu sudbinu, onda stvarno više nema mesta mom u poslednje vreme redovnom samozapitkivanju tokom utakmice: "Šta li je s ovim ljudima?! Zaboravili da igraju, postali neozbiljni... šta li?!"
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:34 18.11.2012

.

aaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa


ko ga jebe;s Džajom ili bez Džaje rezultat je 3-2 i odavno nisam gledao bolji derbi!!


sa severa : )))))))))))
loader loader 03:19 18.11.2012

Re: .

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Stvarno... Bilo je za uživanciju. Ne znam da li bih tako olako pominjao reč uživancija da je ostalo 1:2 za grobare, ali fudbal je stvarno bio neočekivano dobar... I ambijent... sve. Ono malo koškanja (ipak su oni tamo većinom klinci, pa...) nije mi ličilo na nasilje... već više na element koji je upotpunio zdrav naboj.

Šteta je što ekipa Zvezde ne može da se zadrži bar 3-4 godine na okupu. Plus poneko pojačanjce... - i eto lepote.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:43 18.11.2012

Re: .

to je to.
ne znam zašto,ali sam stalno ponavljao frazu;

Šveđani imaju Ibrakadabru,mi imamo Kasalicu dabru
(čovek igra fudbal samo na derbijima)

ps. bilo je neopisivo posle trećeg gola. još uvek me drži; skačem doma kao lud
loader loader 09:46 19.11.2012

Re: .

Znači, Zvezdaš, bre
nenad_popovic92 nenad_popovic92 22:42 20.11.2012

.

Deluje da malo ko vidi ironiju u tome da ministar odbrane jedne zemlje koja je daleko od blagostanja, ima vremena i potrebe da vodi sastanke u vezi kotrljanja lopte po travi. Da me ne bi shvatili pogrešno, ja sam se i sam jako dugo bavio sportom, i sada ga volim i pratim, i shvatam da on ima svoju težinu i značaj. Međutim, poenta sporta je da on ostane igra, zabava, da ostane sporedna stvar koja će pomoći deci da sazrevaju na pravi način. Živimo u zemlji u kojoj je velikom broju mladih ljudi heroj onaj koji će zapaliti zastavu neke nama tobože suprostavljene zemlje na tribinama, a pričamo o sportu. Večiti derbi je prošao, ja sam u njemu najmanje video fudbala, i to je pravi problem, a ne neki, ko zna čiji dugovi.
loader loader 00:08 21.11.2012

Re: .

poenta sporta je da on ostane igra, zabava, da ostane sporedna stvar koja će pomoći deci da sazrevaju na pravi način.

Nema potrebe da naglašavam kako se s ovim što ste kazali totalno slažem. Na žalost, sport je samo jedno od poprišta borbe za uticaj, moć, zaradu... Mafija je pojela fudbal.
Živimo u zemlji u kojoj je velikom broju mladih ljudi heroj onaj koji će zapaliti zastavu neke nama tobože suprostavljene zemlje na tribinama, a pričamo o sportu. Večiti derbi je prošao, ja sam u njemu najmanje video fudbala, i to je pravi problem, a ne neki, ko zna čiji dugovi.

Jedan od boljih derbija poslednjih godina, što se igre tiče. Ipak, bakljada je bila žestoka, taman za eliminaciju iz takmičenja da je to recimo bila neka evropska utakmica.

Ne znam da li može biti ikakva uteha, a ne bi trebalo - slušam danas u vestima kako u Nemačkoj na utakmicama ima sve više pojava nasilnih navijača, tako da mnogi prestaju da dolaze na stadione porodično, sa decom, što je do sada u Nemačkoj bila ustaljena praksa.

No, oni i mi smo još uvek veoma daleko po mnogo čemu. Šta reći... Naš problem je kulminacija propasti morala, a narastanja nasilja i kriminala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana