Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Sex

"Johnny English II" na srpski način

expolicajac RSS / 05.11.2012. u 15:26

 


Incident ili pokušaj atetnata?

 

Bezbednosna sapunica se nastavlja. Sada više nemam nameru da sa osmehom na licu pišem blog već vrlo ozbiljno se trebamo zapitati svi šta se zapravo dešava.

Ono što je dostupno u medijima ukazuje na dva moguća scenarija.

Jedan je da se “spinuje” navodna ugroženost najviših državnih funkcionera.

Drugi je da se opet ponavlja 2003 godina.

I jedan i drugi mi se ne sviđa.

Ako je “spinovanje”, onda je to marketnig kratkog daha koji uvodi priču u iscrpljivanje bezbednosnih resursa i stvara ambijent ismejavanja naših bezbednosnih kapaciteta. U bezbednosnim službama radi veliki broj iskusnih i pravih profesionalaca koji nisu opterećeni političkim pripadnošću, a onaj manji broj pripadnika “interesnih grupacija” svojim neprofesionalnim ponašanjem i nadasve ne znanjem ugrožavaju celokupni sistem.

U vezi incidenta na auto putu postavlja se nekoliko pitanja koje bezbednosno kulturni “posmatrači” mogu poslati svojim centralama.

Kako je moguće da bilo koji automobil uleti u liniju kretanja vozila pod pratnjom. Bilo kakvo presecanje kolone podrazumeva da se vozilu sa “licem koje se štiti” napravi prostor kako bi se moglo udaljiti. To podrazumeva da vozač iz pratećeg vozila svojim manevrima, po cenu izazivanja saobraćajne nezgode to vozilo koje preseca kolonu izgura sa linije kretanja. Tehnika se izučava i obučeni vozač to radi rutinirano. Ceo tim koji obezbeđuje mora biti uigran za svaku varijantu. Sve aktivnosti se sprovode po unapred ugovorenim “znakovima” koji mogu biti zvučni, jer postoji interna radio veza, ili vizuelni u slučaju da ta veza otkaže. Vođa tima je jedini nadležan za izdavanje takvih naredbi. Najbolji primer za uigranost tima za obezbeđenje je saobraćajna nezgoda koju je izazvalo vozilo koje je bilo prethodnica pratnji Ivice Dačića na auto putu prema Čačku.

Zaključak na osnovu ovakvih pretpostavki je:

Ili Predsednikovo obezbeđenje ne zna svoj posao, ili je ceo slučaj preuveličan.

Predsediče, ili menjaj obezbeđenje ili savetnicima kaži da više ne “spinuju” problem bezbenosti jer se može desiti po onoj staroj narodnoj kad se stalno viče “Vuk, Vuk” a njega nema, kada se stvarno pojavi neće biti mogućnosti da se spreči najgore.

Iako nisam glasao za Vas, imam patriotsku i profesionalnu dužnost da ne dozvolim da Vam se bilo šta loše desi, jer ste Vi demokratski izabrani.         

 



Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:50 05.11.2012

.

expolicajac expolicajac 15:51 05.11.2012

Re: .

srdjan.pajic

Slutiš
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:15 05.11.2012

Re: .

expolicajac
srdjan.pajic

Slutiš


Ustvari, ovo je gradska policija u Meksiku, barem u južnom delu, i nije nikakvo vanredno stanje. Smešno mi je bilo da se voze po dvojica na motoru u pancirima, i vuku ove M16 sa sobom. Video sam i neke mrge koje se voze u kamionu bez cirade, izgledaju zajebano, kao Danny Trejo da ih je pravio. Njih vuku kao pratnju kad idu da prazne banke i menjačnice. Nisam smeo da ih slikam, da me ne poseku mačetama.


reanimator reanimator 15:56 05.11.2012

...

Kako je moguće da bilo koji automobil uleti u liniju kretanja vozila pod pratnjom

Kod nas kako ko dodje na vlast, tako mu ulete u liniju kretanja vozial pod pratnjom.
Uletao Bagzi, uletao neki iz američke ambasade u Tadićevu kolonu, evo sad ovaj...
antioksidant antioksidant 16:04 05.11.2012

Re: ...

cidenta na auto putu postavlja se nekoliko pitanja koje bezbednosno kulturni “posmatrači” mogu poslati svojim centralama.
Kako je moguće

i dušanu mihajloviću vidri se nešto slično desilo *ispred savezne skupštine u 3 po ponoći
koštunici su drpili auto (vratili ga par sati kasnije)
jedino dinkić nema problema... počinjem da verujem da on stvarno nikad nije bio nikakva vlast

* dodato
expolicajac expolicajac 16:21 05.11.2012

Re: ...

reanimator
Kako je moguće da bilo koji automobil uleti u liniju kretanja vozila pod pratnjom

Kod nas kako ko dodje na vlast, tako mu ulete u liniju kretanja vozial pod pratnjom.
Uletao Bagzi, uletao neki iz američke ambasade u Tadićevu kolonu, evo sad ovaj...

Ma dokurčilo mi da gledam nesposobne poltrone koji vičući "Kralj je mrtav, živeo Kralj" grade svoje karijere a da pri tome nemaju pojma o poslu.
expolicajac expolicajac 16:22 05.11.2012

Re: ...

antioksidant
cidenta na auto putu postavlja se nekoliko pitanja koje bezbednosno kulturni “posmatrači” mogu poslati svojim centralama.
Kako je moguće

i dušanu mihajloviću vidri se nešto slično desilo *ispred savezne skupštine u 3 po ponoći
koštunici su drpili auto (vratili ga par sati kasnije)
jedino dinkić nema problema... počinjem da verujem da on stvarno nikad nije bio nikakva vlast

* dodato

Mihajlović tada nije bio neposredno ugrožen jer se radilo o razračunavanju dve bande.
antioksidant antioksidant 16:24 05.11.2012

Re: ...

expolicajac
antioksidant
cidenta na auto putu postavlja se nekoliko pitanja koje bezbednosno kulturni “posmatrači” mogu poslati svojim centralama.
Kako je moguće

i dušanu mihajloviću vidri se nešto slično desilo *ispred savezne skupštine u 3 po ponoći
koštunici su drpili auto (vratili ga par sati kasnije)
jedino dinkić nema problema... počinjem da verujem da on stvarno nikad nije bio nikakva vlast

* dodato

Mihajlović tada nije bio neposredno ugrožen jer se radilo o razračunavanju dve bande.

vidra je on
izvukao se bez ogrebotina
maksa83 maksa83 17:23 05.11.2012

Re: ...

reanimator
Kako je moguće da bilo koji automobil uleti u liniju kretanja vozila pod pratnjom

Kod nas kako ko dodje na vlast, tako mu ulete u liniju kretanja vozial pod pratnjom.
Uletao Bagzi, uletao neki iz američke ambasade u Tadićevu kolonu, evo sad ovaj...

Jbg, kad n'umu da letu i kad su se odrodili od prirode:

dragan7557 dragan7557 17:50 05.11.2012

Re: ...

expolicajac
antioksidant
cidenta na auto putu postavlja se nekoliko pitanja koje bezbednosno kulturni “posmatrači” mogu poslati svojim centralama.
Kako je moguće

i dušanu mihajloviću vidri se nešto slično desilo *ispred savezne skupštine u 3 po ponoći
koštunici su drpili auto (vratili ga par sati kasnije)
jedino dinkić nema problema... počinjem da verujem da on stvarno nikad nije bio nikakva vlast

* dodato

Mihajlović tada nije bio neposredno ugrožen jer se radilo o razračunavanju dve bande.

Alo bre ex sad mi je laknulo! Samo razračunavanje dve bande, šta je to sitnica bre. Važno je da je minster čitav.

Jednom sam na Vencu Fruška Gora imao bliski susret III vrste, sa Alien vozilima Vlasti, i mogu ti reći da je neponovljiv užasavajuć larmajući i osvetljen doživljaj, planina je odjekivala ko da je izbio treći svecki rat.

Kratko vreme posle toga sam u Hagu sreo tadašnjeg ministra Javnih Poslova(koga uzgred rečeno godinama poznajem), pod čiji resor spada policija u Holandiji, koji je, doduše trkaćim biciklovom, bez žurbe, išao na pos'o bez ikakve pratnje. Da se niko nije osvrtao na ministrov "egzibicionizam," je valjda jasno.

cerski
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:52 05.11.2012

Incident ili pokušaj atetnata?

Znači, incident ili pokušaj incidenta.
U pravu si, kako god bilo dupe nam je poznati.
expolicajac expolicajac 17:18 05.11.2012

Re: Incident ili pokušaj atetnata?

KRALJMAJMUNA
Znači, incident ili pokušaj incidenta.
U pravu si, kako god bilo dupe nam je poznati.

Mene sramota, ne mogu da ti opišem
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:35 05.11.2012

Re: Incident ili pokušaj atetnata?

expolicajac

KRALJMAJMUNAZnači, incident ili pokušaj incidenta. U pravu si, kako god bilo dupe nam je poznati.Mene sramota, ne mogu da ti opišem

A mene i strah, pa ti vidi.
Unfuckable Unfuckable 17:43 05.11.2012

ovo je jače od mene

Poštovani Predsedniče, citiraću (edit: parafraziraću) jednu vašu veliku misao bez ikakve želje da ispadnem prorok ali uz znatnu mada ne potpunu utrnulost penisa glede situacije koja Vam se dešava:

Dakle, poštovani Predsedniče, i Zoranu Đinđiću su tako pred smrt uletali u kolonu.
Eto i kolege blogeri navedoše još neke slične situacije, dakle - nije li to utešno?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:51 05.11.2012

Re: ovo je jače od mene

Unfuckable
Poštovani Predsedniče, citiraću jednu vašu veliku misao bez ikakve želje da ispadnem prorok ali uz znatnu mada ne potpunu utrnulost penisa glede situacije koja Vam se dešavaakle, poštovani Predsedniče, i Zoranu Đinđiću su tako pred smrt uletali u kolonu.Eto i kolege blogeri navedoše još neke slične situacije, dakle - nije li to utešno?


Unfe, ovo je bilo neodbranjivo.
Ipak, moram da kažem - ne ponovilo se.
A ne mogu da ti opišem koliko su mi inače simpatični.
freehand freehand 17:57 05.11.2012

Re: ovo je jače od mene

Poštovani Predsedniče

Dakle, poštovani Predsedniče

Čuj - poštovani...

Ćao, Veljoviću.
buba_truba buba_truba 18:13 05.11.2012

Re: ovo je jače od mene

Unfuckable
- nije li to utešno?

Mnogo sam skotova upoznala, mnoge sam mrzela, neke i dalje mrzim... ali nijednog trenutka nisam si dozvolila da zaličim na njih.

Ali ok, moj problem. U prošlom životu sam bila kuče pa mi se u ovom, izgleda, zapatilo baš sasvim malo od onoga ljudskom rodu tako svojstvenog...

Srećna sam zbog toga.

Edit: možda je moja sreća što nemam problema sa utrnućima penisa?
antioksidant antioksidant 18:24 05.11.2012

Re: ovo je jače od mene

što nemam problema sa utrnućima penisa?

bem ti neutrnut penis
ne sluzi nicemu
Hansel Hansel 22:52 05.11.2012

Re: ovo je jače od mene

buba_truba
Mnogo sam skotova upoznala, mnoge sam mrzela, neke i dalje mrzim... ali nijednog trenutka nisam si dozvolila da zaličim na njih.

Zanimljiva poenta, ali, nažalost, ako išta na neke skotove, kako kažeš (a ne ličeći na njih ) može da utiče, to je reakcija tipa "istom merom", ali na pravi način.

Dakle, ono što bi bilo zanimljivo -- da li je predsedniku u nekom mračnom kutku njegove svesti sada zaiskrila refleskija njegovih sopstvenih reči? I šta bi rekao na ovakva pitanja (kamo sreće da mu ih neko postavi)? I da li bi počelo da mu bude žao?

Ovi pasusi, naravno, možda i imaju nekog smisla, ali samo u slučaju da incident nije -- inscenacija.
predatortz predatortz 17:51 05.11.2012

Dve stvari...

Prva, nešto se gadno kuva u MUP. Čini mi se da je posredi obračun u samom ministarstvu i da neko namerno pravi pizdarije da bi platio neko drugi...

Drugo, da pi se predupredile ovakve bedastoće , treba vratiti lepi stari običaj da Predsednika ( ma ko on bio, govorim o instituciji) obezbeđuje vojska.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:13 05.11.2012

Re: Dve stvari...

predatortz
Prva, nešto se gadno kuva u MUP. Čini mi se da je posredi obračun u samom ministarstvu i da neko namerno pravi pizdarije da bi platio neko drugi...

Drugo, da pi se predupredile ovakve bedastoće , treba vratiti lepi stari običaj da Predsednika ( ma ko on bio, govorim o instituciji) obezbeđuje vojska.


Ček, pa zar predsednika ne čuvaju kobrice? To je, valjda, vojska.
predatortz predatortz 20:15 05.11.2012

Re: Dve stvari...


Ček, pa zar predsednika ne čuvaju kobrice? To je, valjda, vojska.


Predsednik je izjavio da ' ima puno poverenje u pripadnike MUP-a koji ga obezbeđuju.' Koliko sam razabrao, pratila ga je policijska kolona.
niccolo niccolo 21:35 05.11.2012

Re: Dve stvari...

Videh negde danas da ga ne čuva vojska nego policija. Neko je komentarisao u stilu "i Tadiću upali u kolonu a da njega su čuvale kobre pa teško da možemo da kažemo da je problem što Nikolića ne čuvaju oni nego policija"...
blue92 blue92 18:40 05.11.2012

Deda Rankove Riblje Teorije


neznam jel ko čito tu knjigu Mirjane Djurdjević

i sad.. ne znam što sam je se setila, valjda zato što tamo neki visokokotirani panduri uleću u kojekakve kristijanije da dodju do "istine", nakon što je najvisokokotiraniji (hoho) preminuo i ostavio iza sebe čopor žena i dečice koji se naravno izmedju sebe ne poznaju

obožavam misterije koje to nisu
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 20:08 05.11.2012

Šala na stranu

Dopada mi se ovaj tekst "Johnny English II" na srpski način.
S tim u vezi, čini se da se događa nešto čemu glavni akteri možda nisu dorasli.
A igranje sa tajnim službama nikada nije bilo preporučljivo. Posebno onima koji ne znaju pravila igre.
No, videćemo. Uskoro, ili jednom - kad se bude snimao neki budući Insajder.
expolicajac expolicajac 20:11 05.11.2012

Re: Šala na stranu

Branislava Kostić - Narator
Dopada mi se ovaj tekst "Johnny English II" na srpski način.
S tim u vezi, čini se da se događa nešto čemu glavni akteri možda nisu dorasli.
A igranje sa tajnim službama nikada nije bilo preporučljivo. Posebno onima koji ne znaju pravila igre.
No, videćemo. Uskoro, ili jednom - kad se bude snimao neki budući Insajder.

houp houp 20:17 05.11.2012

Re: Šala na stranu

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 16:54 06.11.2012

A sad stvarno...

...ima li razlike u tehnici uletanja u slučaju kolone Zorana Đinđića i ovog najnovijeg slučaja. Ili još preciznije, da li su obezbeđenja isto loše reagovala? Mislim, nema stručnijeg da objasni, pa ako ti nije teško...
expolicajac expolicajac 18:23 06.11.2012

Re: A sad stvarno...

aleksandarkarisik
...ima li razlike u tehnici uletanja u slučaju kolone Zorana Đinđića i ovog najnovijeg slučaja. Ili još preciznije, da li su obezbeđenja isto loše reagovala? Mislim, nema stručnijeg da objasni, pa ako ti nije teško...

Bagzi je istog trenutka bio zaustavljen a Đinđić je kada mu je napravljen prolaz odjurio na aerodrom i odleteo za Banja Luku. Šiptar i bratija su odustala da pucaju iz bazuke jer su videli da je Điki odjurio sa mesta sačekuše.
Tomino obezbeđenje nije zaustavilo vozilo već je javilo da se ono proveri. Vrlo čudno, vrlo čudno...
predatortz predatortz 18:39 06.11.2012

Re: A sad stvarno...

Tomino obezbeđenje nije zaustavilo vozilo već je javilo da se ono proveri. Vrlo čudno, vrlo čudno...


Da su reagovali po PS, odnosno da su vozilo 'oduvali' sa puta, ili otvorili vatru, danas ne bi bilo nedoumica oko toga ko se u njemu nalazio.
expolicajac expolicajac 19:22 06.11.2012

Re: A sad stvarno...

predatortz
Tomino obezbeđenje nije zaustavilo vozilo već je javilo da se ono proveri. Vrlo čudno, vrlo čudno...


Da su reagovali po PS, odnosno da su vozilo 'oduvali' sa puta, ili otvorili vatru, danas ne bi bilo nedoumica oko toga ko se u njemu nalazio.

"Alkar predatortz U sridu"
predatortz predatortz 19:25 06.11.2012

Re: A sad stvarno...

expolicajac
predatortz
Tomino obezbeđenje nije zaustavilo vozilo već je javilo da se ono proveri. Vrlo čudno, vrlo čudno...


Da su reagovali po PS, odnosno da su vozilo 'oduvali' sa puta, ili otvorili vatru, danas ne bi bilo nedoumica oko toga ko se u njemu nalazio.

"Alkar predatorz U sridu"


I? Ko će biti gazda? Dačić ili Vučić?
expolicajac expolicajac 19:26 06.11.2012

Re: A sad stvarno...

predatortz
expolicajac
predatortz
Tomino obezbeđenje nije zaustavilo vozilo već je javilo da se ono proveri. Vrlo čudno, vrlo čudno...


Da su reagovali po PS, odnosno da su vozilo 'oduvali' sa puta, ili otvorili vatru, danas ne bi bilo nedoumica oko toga ko se u njemu nalazio.

"Alkar predatorz U sridu"


I? Ko će biti gazda? Dačić ili Vučić?

Kolega, ako ti odam tu tajnu, "znaš već šta bih morao uraditi"
b92fmember b92fmember 00:48 07.11.2012

Re: A sad stvarno...

predatortz
expolicajac
predatortz
Tomino obezbeđenje nije zaustavilo vozilo već je javilo da se ono proveri. Vrlo čudno, vrlo čudno...


Da su reagovali po PS, odnosno da su vozilo 'oduvali' sa puta, ili otvorili vatru, danas ne bi bilo nedoumica oko toga ko se u njemu nalazio.

"Alkar predatorz U sridu"


I? Ko će biti gazda? Dačić ili Vučić?


Ni jedan od te dvojice, poslednji pravi gazda je pod lipom. taj je sve konce držao u svojim rukama.

Od tada ne zna se da li vlade upravljaju službama ili one upravljaju vladama.

ili se možda zna
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:01 07.11.2012

Re: A sad stvarno...

Bagzi je istog trenutka bio zaustavljen a Đinđić je kada mu je napravljen prolaz odjurio na aerodrom i odleteo za Banja Luku. Šiptar i bratija su odustala da pucaju iz bazuke jer su videli da je Điki odjurio sa mesta sačekuše.
Tomino obezbeđenje nije zaustavilo vozilo već je javilo da se ono proveri. Vrlo čudno, vrlo čudno...

Blagodarim, sad mi je jasnije. Koliko cela stvar može biti jasna.
Hansel Hansel 10:04 08.11.2012

Re: A sad stvarno...

expolicajac
Vrlo čudno, vrlo čudno...

Pa, i nije (meni, laičko-policAjski )... Ili su nesposobni, ili su u dosluhu... pa ako je ovo drugo, pošto bi valjda bilo logično da bi ugrožavanje bezbednosti bilo ozbiljnije da je postojala namera atentata, ostaje samo opcija -- inscenacije?! (Varijantu nesposobnosti za atentat nisam razmatrao. Ali, u "najprvoj" varijanti postoji i mogućnost "upozorenja"...) Šta ti, Ex, kažeš, šta je od ovog najverovatnije? Ili nešto n-to?
predatortz predatortz 10:43 08.11.2012

Re: A sad stvarno...

ugrožavanje bezbednosti bilo ozbiljnije da je postojala namera atentata, ostaje samo opcija -- inscenacije?! (Varijantu nesposobnosti za atentat nisam razmatrao.



Zaboravi atentat. Pokušaj atentata na kolonu pod pratnjom - vozilom, podrazumeva pogibiju atentatora. Tu vrstu fanatizma, Bogu hvala, naši plavci nemaju. Da izvrše atentat, pokazali su da znaju. Ubivši jedinu osobu koja je ulivala neku nadu za promenama.

Hansel Hansel 12:12 08.11.2012

Re: A sad stvarno...

Ja tu opciju ostavio samo zbog objektivnosti, privatno mislim da nije bilo šanse, a još kad ubacim ovaj tvoj argument, praktično sam siguran. Osim ako X.Y. iz nekog razloga nije poludeo, nije nezamislivo... (Uzgred, da li su "spavači" fama ili...? )

Što se tiče toga da znaju da izvrše atentat, mora se konstatovati da im nije bilo uspelo ni iz prvog ni iz drugog pokušaja (osim ako to nije trebalo da budu upozorenja), a meni nikad neće biti jasno kako to nije bilo dovoljno da se spreči fatalni treći(?).

Nameće mi se samo jedan odgovor - da su Đinđića izdali (i) najbliži saradnici.
predatortz predatortz 12:26 08.11.2012

Re: A sad stvarno...


Što se tiče toga da znaju da izvrše atentat, mora se konstatovati da im nije bilo uspelo ni iz prvog ni iz drugog pokušaja (osim ako to nije trebalo da budu upozorenja), a meni nikad neće biti jasno kako to nije bilo dovoljno da se spreči fatalni treći(?).

Meni se nameće se samo jedan odgovor - da su Đinđića izdali (i) najbliži saradnici.


Ja sam više puta pisao ovde na blogu da smatram da je pok. Đinđić bukvalno streljan.

Video nadzor ne radi, premijer ,sa štakama, sam sebi otvara vrata , sat vremena nakon ubistva vlada izlazi sa imenima ubica!

E, ako je sve ovo slučajno...
Hansel Hansel 12:40 08.11.2012

Re: A sad stvarno...

I ja to oduvek mislim, al' šta vredi kad se "zvanična verzija" onoliko gura... Takva zavera, "konsenzusna", ostavlja me nemim. Koji su to i kakvi "ljudi"?!... A enigma mi je i zašto se on, na neki način, predao... više puta smo o tome pričali... Jesam bio često njegov kritičar, i nisam zaboravio razloge, ali ni blizu nije zaslužio takvu sudbinu (ovo je napomena za one koji možda pamte neke moje opaske).

(Inače, dodao sam bio u gornji komentar naknadno pitanje o "spavačima", ti si u međuvremenu već objavio ovaj svoj odgovor.)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana