Otvoreno pismo srpskoj javnosti

Nune Popović RSS / 05.02.2008. u 17:56

Pišem ovo pismo, jer me je sve ovo što se događa vratilo u jako loše stanje i jer je, možda, došlo vreme da javno kažem zbogom Srbiji, kojoj sam dao sve i od koje sam zauzvrat dobio samo zlo, kako na ličnom tako i na profesionalnom planu. Činjenica da sam uvek samoinicijativno uradio sve što je u mojoj moći, često dajući i duplo više nego što imam, mogu i treba da dam, ponekad i grešeći u najboljoj nameri i radu – moja mirna ljudska i građanska savest mi govori da imam puno pravo da kažem da mi je dosta. Sve ima svoje granice, pa tako i ja. Snaga i volja koju sam do sada imao su iscrpljene, kao i način na koji sam radio.

Dakle, iskustvo govori dve stvari:

1. Pobeda demokratske opcije je moguća ukoliko se iz boce oslobodi građanski duh, uprkos svim ucenama za podršku, poput 5. oktobra kada je ucenjivao SPO i poslednjih predsedničkih izbora kada su ucenjivali DSS-NS i LDP, stavljajući sebe u poziciju da su bitniji od sopstvenih građana.

2. Pobeda demokratske opcije ne mora da znači ništa stabilno i trajno ako se umesto pogubnog samozadovoljstva nategnutom pobedom odmah ne krene sa rešavanjem uzroka koji demokratski karakter Srbije čine tako nestabilnim, kao što je bilo nakon 5. oktobra, 12. marta i kao što je danas.

Za razliku od antidemokratskih snaga, koje su nakon 5. oktobra uvek naučile lekciju i tako jačale svoje pozicije, demokratske snage su pokazale da ne uče lekcije i ne čitaju opomene, već se zatvaraju u svoje diletanstke krugove emitujući lažnu sliku o stanju u Srbiji i pripisujući sebi fiktivne zasluge za još fiktivniju demokratiju u Srbiji.

Ovoga puta demokratska opcija je dobila jako malo vremena za odlučnu borbu u poslovima koji su svima jasni da se moraju uraditi inače će radikalsko socijal-nacionalistički talas potopiti Srbiju. A to što je na tapetu Kosovo, što se ne zna kako sa Koštunicom, korupcijom, službama bezbednosti... što su svi umorni od izborne kampanje, što je situacija komplikovana, što bi svi da je drugačije nego što jeste – to više nikoga nije briga, niti je osnova za bilo kakav izgovor za nečinjenje, a još manje će sprečiti ponovni dolazak umivenih diktatora i fašista na vlast.

Ne kažem da svi moraju da znaju šta i kako treba raditi, ali stari je nauk da znaš ko zna. Na ovom svetu nismo sami i problemi koje imamo nisu problemi koje drugi nisu imali i rešili.

Poljska ima Instutut pamćenja naroda, vladinu organizaciju koja brine da njihov narod ne zaboravi šta su im u prošlosti radili sopstveni zločinci, da se takvi pronađu, označe i da budu kažnjeni, ma ko oni bili – narodni poslanici, predsednici partija, državni funkcioneri, akademici, kardinali, agenti tajnih službi... Da postoji takva organizacija u Srbiji, ne bi morali da podsećamo u ovoj kampanji, ko su radikali, Šešelj, Milošević i njihov režim, šta su nam radili i zašta su ostali nekažnjeni, pa nam sada ponovo dišu za vrat, baš kao da se, koliko juče, ništa nije dogodilo, niti da su oni za bilo šta krivi.

Potrebno je, takođe, raditi i suprotnu stvar, verifikovati i nagrađivati one koji su se borili i koji se bore protiv zla, davati im veći i značajniji prostor u medijima i javnom životu, a ne prećutkivati ih i ignorisati, puštati da skapavaju od gladi i anonimnosti, kao što se do sada činilo na štetu demokratije u Srbiji, zarad bolesnih ambicija političara da sebe prikažu kao sve i svja što na ovom svetu postoji. Poljska ali i Češka su i za to odličan primer.

Verujem da je pozitivan ishod moguć, želim i nadam se da će biti pozitivno ali me ništa neće začuditi i ako bude suprotno, jer lično poznajem profil ljudi koji tobože brinu o Srbiji. To su sitni kalkulanti i prevaranti, koji dok pričaju o evropeizaciji i otvaranju Srbije prema svetu istovremeno zatvaraju svaku mogućnost za napredovanje ljudi u Srbiji. Zato ih umesto očekivanja da se oni sami sete, treba pritisnuti i primorati da rade ono zašta su dobili poverenje građanja i što im je posao.

A vi, izvolite, ne propustite priliku da se obračunate samnom, jer znam da vam ništa nije dovoljno da se opametite i shvatite ko radi za vas, a ko protiv, ko vredi, a ko ne, šta jeste vaš interes, a šta nije. Zato ste i stigli dokle ste stigli. Neću više dozvoliti da više ne vidim sebe i svoj život, da bilo šta žrtvujem dok se vi seirite i hranite tuđom krvlju prosutom za vaše dobro.

Ako je i od mene, mnogo je. Vidimo se. Možda.

Nune Popović



Komentari (304)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

wk wk 18:16 05.02.2008

Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Ako je tebi LDP isto sto i DSS, onda nista...
Xenija Xenija 18:21 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

wk
Ako je tebi LDP isto sto i DSS, onda nista...



isti komentar....
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 18:26 05.02.2008

??

kada su ucenjivali DSS-NS i LDP, stavljajući sebe u poziciju da su bitniji od sopstvenih građana.

Ima u CG izraz "privlastio se".
Čestitam! Valjda si dobro naplatio ako ovako moraš da pišeš. ;>
AcaB AcaB 19:00 05.02.2008

Re: ??

Bogami, vidim ja da su radikali sledeci koji ce ostati bez glasaca, pa ce Tadic nadmasiti i Slobu.
igipop igipop 19:02 05.02.2008

Re: ??

stvarno kusovac nasta ti lici ovaj komentar?
Brooklyn Brooklyn 19:08 05.02.2008

Re: ??

Ima u CG izraz "privlastio se".
Čestitam! Valjda si dobro naplatio ako ovako moraš da pišeš. ;>


a kako si ti naplatio q? slabo, pa si ljubomoran?
AcaB AcaB 19:08 05.02.2008

Re: ??

Da li bi pojasnio kako mislis da Kusovac doprinosi odlivu glasaca od radikala Tadicu? Pa nije Srdjan pljuvao opoziciju?
Ljuttko Ljuttko 19:27 05.02.2008

Re: ??

Srđan Kusovac

kada su ucenjivali DSS-NS i LDP, stavljajući sebe u poziciju da su bitniji od sopstvenih građana.

Ima u CG izraz "privlastio se".
Čestitam! Valjda si dobro naplatio ako ovako moraš da pišeš. ;>

Vi to Kusovac iz ličnog iskustva? I ja Vama čestitam, valjda je i i Vaš minuli rad i trud na blogu primećen i dobro naplaćen. Ili se još mora pisati pod moranje? Samo vi hajte, red po red..biće.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:48 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Ako je tebi LDP isto sto i DSS, onda nista...




isti komentar....

pnbb pnbb 19:55 05.02.2008

Re: ??

a kako si ti naplatio q? slabo, pa si ljubomoran?


ma mozda su mu stavili na neki accrual akaunt, pa mora da se javne ovako ponekad, da ga ne zaborave gde treba
milosib milosib 20:08 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

wk
Ako je tebi LDP isto sto i DSS, onda nista...

Jedina stvar o kojoj je brinuo LDP u svojoj kampanji je bilo da otme 2 do 3 % glasača od DS-a. Kada to nije uspelo, a pričalo se svašta, a bogami na blogu i žešće pljuvalo, onda nije mogla ni podrška. DSS nije dala podršku iz gotovo istih razloga tj. da ne izgubi birače , a kasnije i profil od strane DS. To je politika. Što bi rekao pokojni premijer politika nema mnogo veze sa moralom.
Molim zato ljute pristalice LDP da ne drže moralne lekcije Nunetu, jer na to nemaju pravo. Kada njihova partija podnese račun o finansiranju mogu da pričaju o poštenju i da druge optužuju, mada je to i tada smešno.
Spiridon Spiridon 20:14 05.02.2008

Re: ??

a kako si ti naplatio q? slabo, pa si ljubomoran?


ljubi te Spira. Ovo je kosarkaski receno ZAKUCAVANJE

BRAVO
blejach blejach 21:30 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

wk

Ako je tebi LDP isto sto i DSS, onda nista...


Neverovatno kako se LDPovcima pogorsa vid i pomuti pamet kad ih neko pomene u negativnom smislu... Nune u ovom tekstu NIJE napisao da su LDP i DSS isti... napisao je da su LDP i DSS ucenjivali Tadica radi partijskih interesa, sto je potpuno nesporno, cak i vama, te ste resili da ne negirate ono sto je on napisao vec da implicirate da je napisao nesto sasvim drugo...

JJ Beba JJ Beba 21:39 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Nune u ovom tekstu NIJE napisao da su LDP i DSS isti... napisao je da su LDP i DSS ucenjivali Tadica radi partijskih interesa,

nije šija nego vrat
ako A i B rade istu stvar onda su isiti
Ako npr ti lažeš i ja lažem mi smo isti po onomo što radimo i ako smo polno različiti.
isti smo jer lažemo oboje. kapiš? nema razlike
wk wk 21:44 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Neverovatno kako se LDPovcima pogorsa vid i pomuti pamet kad ih neko pomene u negativnom smislu... Nune u ovom tekstu NIJE napisao da su LDP i DSS isti...

Ono za sta vi optuzujete mene, upravo je uradio Nune - u istom kontekstu je spomenuo LDP i DSS, implicirajuci da su isti, posto, kao, obe partije ucenjuju Tadica.

Drugi blogeri su vec objasnili kako je izgledala jedna a kako druga "ucena".

Ja uopste nisam nameravao da pravim ikakvu hajku. Pretpostavimo da sam ja i pogresno razumeo autora, i da ste vi u pravu. Nune je mogao da se javi i da jednostavno pojasni svoj stav.

Ili on vise voli da glumi Isusa koji se zrtvuje zarad nas, koji ga uz sve to i ne razumemo, dok on mudro cuti i gleda nas odande*. Srecom, evo apostola.

*) U ovom slucaju, Ljubljana, Slovenija.
MilosP MilosP 21:46 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

nije šija nego vrat
ako A i B rade istu stvar onda su isiti
Ako npr ti lažeš i ja lažem mi smo isti po onomo što radimo i ako smo polno različiti.
isti smo jer lažemo oboje. kapiš? nema razlike

Pa dobro, kad baš insistiraš, isti su.
JJ Beba JJ Beba 21:54 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Pa dobro, kad baš insistiraš, isti su.

u jeeeeeee
blejach blejach 22:26 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

wk

Ono za sta vi optuzujete mene, upravo je uradio Nune - u istom kontekstu je spomenuo LDP i DSS, implicirajuci da su isti, posto, kao, obe partije ucenjuju Tadica.

Drugi blogeri su vec objasnili kako je izgledala jedna a kako druga "ucena".


Nune uopste nije implicirao da su isti vec da su u jednoj situaciji isto (lose) postupili. LDP i DSS su sasvim razlicite partije ali su se lose ponele u periodu izmedju dva kruga izbora. Inace, imaju te dve partije jos slicnosti (kult vodje, dogmu o nepogresivosti, itd.) ali i mnogo razlika koje su toliko ocigledne da nema potrebe nabrajati ih.

Te druge blogere koje pominjete, koji su nesto kao "objasnili"... mozda sam ja nesto propustio ali nisu oni objasnili nista osim <sledi pojednostavljenje> da je LDP super a DS nije i da je Tadic otprilike trebalo da preuzme Cedin program i onda bi LDP mogao da ga podrzi.... da nije jezivo bilo bi smesno...
Sam javni poziv LDPa Tadicu da kao nesto pregovara sa njima je potpuno isti kao i DSSov aneks.... i jedni i drugi su znali da ako Tadic prihvati bilo sta od toga - gubi izbore...

Inace, super je ispalo, meni se cini da je ovako Tadic dobio maksimum glasova jer su i oni koji mrze LDP i oni koji mrze DSS nekako mirnije mogli da glasaju za Tadica... ali ostaje nam to da su celnici LDPa, u jednom izuzetno vaznom trenutku, resili da svoju sujetu i stranacke interese stave iznad interesa ove drzave i njenih gradjana...
G r o f i c a G r o f i c a 22:33 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Jedina stvar o kojoj je brinuo LDP u svojoj kampanji je bilo da otme 2 do 3 % glasača od DS-a. Kada to nije uspelo, a pričalo se svašta, a bogami na blogu i žešće pljuvalo, onda nije mogla ni podrška. DSS nije dala podršku iz gotovo istih razloga tj. da ne izgubi birače , a kasnije i profil od strane DS. To je politika. Što bi rekao pokojni premijer politika nema mnogo veze sa moralom.
Molim zato ljute pristalice LDP da ne drže moralne lekcije Nunetu, jer na to nemaju pravo. Kada njihova partija podnese račun o finansiranju mogu da pričaju o poštenju i da druge optužuju, mada je to i tada smešno.

Ne pada sneg da pokrije breg vec da svaka zverka pokaze svoj trag. Kad-tad svako pokaze svoje pravo lice a ambicije su cudo. Bilo kako bilo vec postoje indicije da smo ipak dobro glasali, barem ja jesam, jer se danas desilo nesto sto dokazuje da sam bila u pravu sto sam agirala za Borisa Tadica. I neka sam podnela napade LDP jurisnika ali sam barem ja danas saznala da sam bila u pravu i meni je bio lep dan. Zbog cega i sta sam saznala zadrzacu za sebe a sigurna sam da bi se tome obradovali i setinel26 i Treger i svi oni koji su njihovim komentarima mene samo uverili da na LDP vise ne treba ni da pomisljam a privlacili su i moju paznju i kolebali me. Necu vise.
wk wk 22:39 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

ali ostaje nam to da su celnici LDPa, u jednom izuzetno vaznom trenutku, resili da svoju sujetu i stranacke interese stave iznad interesa ove drzave i njenih gradjana...

Ne znam koliko treba mrzeti LDP da bi se ignorisala realnost u tolikoj meri koliko ti cinis pa da se to sto je uradio LDP nazove "stavljanje stranackih iznad interesa drzave".

Tadic je trazio podrsku od DSS-a, nije je dobio. LDP je nudio razgovore, DS ih je odbio. LDP kao stranka nije obavezna da podrzi nikoga, a posle ovakve uvrede nije mogla otvoreno da podrzi Tadica. Zato je pozvala gradjane da glasaju po savesti. To su mediji pokusali da prikazu kao poziv na bojkot, ali je LDP to vrlo energicno demantovala i rekla da ne poziva na bojkot. Ceda se pojavio na glasanju rano ujutru. Ko to nije shvatio kao podrsku, taj stvarno ima problema sa LDP-om.

Taj i treba da ima problema, ali sa samim sobom i sa svojom savescu. Jer upravo ovo sto gledamo danas je dokaz da je LDP bio u pravu - ne moze se praviti kompromis sa zlom. Zlo dodje po svoje; gledajte u ponedeljak skupstinu pa se setite sta je LDP pricao pre godinu dana.
Strongman Strongman 22:56 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

nije šija nego vrat
ako A i B rade istu stvar onda su isiti
Ako npr ti lažeš i ja lažem mi smo isti po onomo što radimo i ako smo polno različiti.
isti smo jer lažemo oboje. kapiš? nema razlike



Ako Kostunica, Tadic i Nikolic glasaju = oni su isti?

Ih koliko bi svet bio cudno mesto da se koristi ovakva logika.
JJ Beba JJ Beba 23:08 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS


Ako Kostunica, Tadic i Nikolic glasaju = oni su isti?

Ih koliko bi svet bio cudno mesto da se koristi ovakva logika.

hulk jel ti to meni?
AlexDunja AlexDunja 23:20 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

hulk jel ti to meni?

tebi, jasta:)
meni nije sigurno.
die hard die hard 23:43 05.02.2008

Re: ??

stvarno kusovac nasta ti lici ovaj komentar?



E,pa stvarno.Mozda je Kusovac prenaglio, ali i Nune ga pretera.Ldp ucenjivao kao Voldemor K?
Stvarno nije u redu.Ja se kao lav borio da neki Ldp-ovci glasaju za BT i dobijam samare od Nuneta?
Pa ne podnose me kolege iz Ldp, ljudi iz DSa, ljudi dokle?
Nije posteno.
blejach blejach 23:47 05.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

wk

Ne znam koliko treba mrzeti LDP da bi se ignorisala realnost u tolikoj meri koliko ti cinis pa da se to sto je uradio LDP nazove "stavljanje stranackih iznad interesa drzave".



Uopste ne mrzim LDP a realnost je ovo: dva kandidata... jedan je Tadic, jedan je Nikolic... buducnost Srbije dosta zavisi od izbora... LDP je neutralan.

Ja sam bio uzasnut jos one veceri posle prvog kruga... da mi je neko pre nekoliko godina rekao da ce Vesna Pesic na pitanje koga cete podrzati u drugom krugu, Tadica ili Nikolica, pricati 10 minuta a da ne kaze eksplicitno da ce podrzati Tadica, rekao bih mu da nije normalan...

wk

Tadic je trazio podrsku od DSS-a, nije je dobio. LDP je nudio razgovore, DS ih je odbio. LDP kao stranka nije obavezna da podrzi nikoga, a posle ovakve uvrede nije mogla otvoreno da podrzi Tadica. Zato je pozvala gradjane da glasaju po savesti. To su mediji pokusali da prikazu kao poziv na bojkot, ali je LDP to vrlo energicno demantovala i rekla da ne poziva na bojkot. Ceda se pojavio na glasanju rano ujutru. Ko to nije shvatio kao podrsku, taj stvarno ima problema sa LDP-om.


O cemu je Tadic mogao da razgovara sa LDPom??? Njihovi programi se malo razlikuju pa ne moramo bas mnogo da nagadjamo... bilo sta vezano za kljucne razlike (Kosovo, odnos prema DSSu) Tadic sve jedno nije mogao da prihvati a da ne izgubi vise glasova nego sto bi dobio. Dakle, da ponovim pitanje, posto vi izgleda verujete u iskrenu nameru celnika LDPa da o necemu kao pregovaraju sa Tadicem, o cemu bi oni to razgovarali i sta je LDP ocekivao da Tadic kaze/uradi pa da dobije podrsku LDPa???

Nesto ste se brecnuli sto se LDP pominje u istom kontekstu sa DSSom, e pa realnost je i to da su sve partije i nevladine organizacije koje su podrzale Tadica, ucinile to bez ikakvih uslovljavanja... samo su DSS i LDP imali neke posebne uslove...

Sto se tice Cedinog ranog pojavljivanja na glasanju, to sto je nekom u pet do dvanest doslo iz dupeta u glavu da je napravio glupost, nakon sto je i dobar deo clanstva prilicno popizdeo zbog takvog ponasanja, to se bas i ne moze izjednaciti sa podrskom... ni blizu... al hvala mu, siguran sam da ima Borgova koji su samo zbog toga izasli...
Alava Alava 00:18 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

G r o f i c a
Ne pada sneg da pokrije breg vec da svaka zverka pokaze svoj trag. Kad-tad svako pokaze svoje pravo lice a ambicije su cudo. Bilo kako bilo vec postoje indicije da smo ipak dobro glasali, barem ja jesam, jer se danas desilo nesto sto dokazuje da sam bila u pravu sto sam agirala za Borisa Tadica. I neka sam podnela napade LDP jurisnika ali sam barem ja danas saznala da sam bila u pravu i meni je bio lep dan. Zbog cega i sta sam saznala zadrzacu za sebe a sigurna sam da bi se tome obradovali i setinel26 i Treger i svi oni koji su njihovim komentarima mene samo uverili da na LDP vise ne treba ni da pomisljam a privlacili su i moju paznju i kolebali me. Necu vise.


O, pa gde ste Vi g r o f i c e, ja se već zabrinula da niste podlegli ranama zadobijenim od "LDP jurišnika".
Ali niste, tu ste Vi, da nas podsetite po ko zna koji put za koga ste glasali i kako Vas je LDP privlačio u početku ali ste onda shvatili da imate samo jedan život.
Sjajno
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:41 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

JJ Beba


nije šija nego vrat
ako A i B rade istu stvar onda su isiti


Kako ovaj komentar nema veze sa mozgom...
MightyNora MightyNora 00:50 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Nietzsches Aprentice

JJ Beba


nije šija nego vrat
ako A i B rade istu stvar onda su isiti


Kako ovaj komentar nema veze sa mozgom...


Tacno tako
Mesečar Mesečar 01:05 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

wk
Ako je tebi LDP isto sto i DSS, onda nista...


Naravno da nisu isto. DSS smo odavno procitali i znamo na cemu smo sa njima. LDP se jos nije pokazao u pravom svetlu. Eto,, dokazah da nisu isto.
JJ Beba JJ Beba 01:12 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS


Kako ovaj komentar nema veze sa mozgom...

smatraš?
JJ Beba JJ Beba 01:14 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS #LinkNietzsches Aprentice
JJ Beba

nije šija nego vrat
ako A i B rade istu stvar onda su isiti


Kako ovaj komentar nema veze sa mozgom...

Tacno tako

hor donskih kozka, a?
kstrati?
JJ Beba JJ Beba 01:19 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

tebi, jasta:)
meni nije sigurno.

da rekla bih, vidim jako je- kakvo nasleđe tako zaveštanje...moćno, hulkovsko..
AlexDunja AlexDunja 01:26 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

..moćno, hulkovsko..

najjace:)))))
nego hulka nema)
MightyNora MightyNora 01:36 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

JJ Beba

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS #LinkNietzsches Aprentice
JJ Beba

nije šija nego vrat
ako A i B rade istu stvar onda su isiti


Kako ovaj komentar nema veze sa mozgom...

Tacno tako

hor donskih kozka, a?
kstrati?



Kao prvo voleo bih prevod.

Kao drugo - ja kopam rupu za bazen i moj komsija kopa rupu za masovnu grobnicu.

Kopamo rupu obojica - A = B?????

Bez generalizacije molim... Ja znam da mozete bolje, samo ajte ako se vec bavite ozbiljnom diskusijom.

Ovo ima za nameru da bude pozitivna kritika. A vi citajte kako hocete.

P.S. Ja nemam politicki stav, tako da nema bojazni od mene.
irvas irvas 01:50 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

MightyNora

Kao prvo voleo bih prevod. Kao drugo - ja kopam rupu za bazen i moj komsija kopa rupu za masovnu grobnicu.Kopamo rupu obojica - A = B?????Bez generalizacije molim... Ja znam da mozete bolje, samo ajte ako se vec bavite ozbiljnom diskusijom.Ovo ima za nameru da bude pozitivna kritika. A vi citajte kako hocete.P.S. Ja nemam politicki stav, tako da nema bojazni od mene.

pa ovde je upravo rec o politici nora.
ako nema stav bolje nemoj da se javljas, ovo ti je drugarski savet.
TIMELESS TIMELESS 02:02 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

JJ Beba
, nije šija nego vratako A i B rade istu stvar onda su isiti
Ako npr ti lažeš i ja lažem mi smo isti po onomo što radimo i ako smo polno različiti.
isti smo jer lažemo oboje. kapiš? nema razlike

Bebo, sva je prilika da si umislila da se obraćaš debilima. Logička korektnost zaključaka koje si nam ponudila očigledno je pozicija ili/ili, ili si ti, ili smo mi.
Vidiš Bebo, dve osobe mogu govoriti gluposti a da pri tom budu opažene na razlišite načine.
Npr, čitajući gluposti koje napisao S. Qsovac, stiče se utisak da, kada su političke prilike u pitanju, njegova sujeta zablista punim sjajem, naravno, na račun inteligencije. Kasnije, i sam uoči da je pisao gluposti.
Kada si ti u pitanju, nemoguće je ne primetiti da veruješ u ono što pišeš . Mada, vrlo je teško poverovati da zaista postoji neko ko je spreman elementarnu logiku kompromitovati do mere koja odgovara političkoj ideologiji jedne stranke.
Dakle, pored činjenice da Qsovac i ti pišete gluposti, sklon sam zaključiti da je on "pokvaren" a ti "naivna".
manitu manitu 02:04 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

nije isto , al' su se sada nasli na istoj strani !
i jedni i drugi su se takmicili u pljuvacini DS .

malte ne ... ajd' ko dalje dobaci u slajmarenju !
sramota za LDP !
Alava Alava 02:08 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

manitu
i jedni i drugi su se takmicili u pljuvacini DS .malte ne ... ajd' ko dalje dobaci u slajmarenju ! sramota za LDP !


Važno je da LDP niko ne pljuje... samo podmeću letke.
nikson nikson 02:08 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Važno je da LDP niko ne pljuje... samo podmeću letke.


a ko ih podmece?
irvas irvas 02:14 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Alava

manitui jedni i drugi su se takmicili u pljuvacini DS .malte ne ... ajd' ko dalje dobaci u slajmarenju ! sramota za LDP ! Važno je da LDP niko ne pljuje... samo podmeću letke.

hahahahaaaaa
podmecu letke a onda lider izadje ujutro da glasa, konspiracija bato:)))

manitu manitu 02:15 06.02.2008

Re: ??

ako ga primete , dobro , hvala im , ako ga ne primente ...
opet dobro .

zanimljivo ko komentarise i kako .

a zna se da je politicka scena u srbijici da govorish ono sto bi drugi 'teli da cuju i sto im je lepo , na ushi .
tako ds, tako ldp, i tako najvishe rs .

u pitanju su nijanse .
manitu manitu 02:20 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

kako ko ?
pa radikali .

ustvari ds.

a mozda i ...

ili mu to sve dodje manje vishe isto
Alava Alava 02:27 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

nikson
Važno je da LDP niko ne pljuje... samo podmeću letke.a ko ih podmece?


Pa možeš da biraš. Od svih tih koji bi da satanizuju i Čedu i LDP, ti evo izaberi jednog po sopstvenom nahođenju.
nikson nikson 02:31 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Alava

nikson
Važno je da LDP niko ne pljuje... samo podmeću letke.a ko ih podmece?


Pa možeš da biraš. Od svih tih koji bi da satanizuju i Čedu i LDP, ti evo izaberi jednog po sopstvenom nahođenju.


ma znamo svi da je boris tadic podmetao letke
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:36 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS


Zivim u inostranstvu, tako da nisam bas siguran sta se desilo, ali sa obzirom kako se LDP ponasao pre izbora (ukljucujuci i ovde na blogu) mislim da je letke delio sam LDP. To je samo moje slobodno misljenje, da se odmah ogradim, ne tvrdim nista
JJ Beba JJ Beba 02:37 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Kao prvo voleo bih prevod.

čega?
kastrati. fali slovo ok?

nadam se da si pročitao sve postove koji su doveli do A iB
to da su DSS (A) i LDP (B) isto tvrdio je nune time što je rekao da su obe parzije ucenjivale DS
a jedni jedbni kopaju masovnu grobnicu, a drugi bazen :)

"wk
upravo je uradio Nune - u istom kontekstu je spomenuo LDP i DSS, implicirajuci da su isti, posto, kao, obe partije ucenjuju Tadica."

nemam bojazni niodkoga
nisam član ni jeden partije
Dragutin Dragutin 02:38 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Mesečar

wk
Ako je tebi LDP isto sto i DSS, onda nista...


Naravno da nisu isto. DSS smo odavno procitali i znamo na cemu smo sa njima. LDP se jos nije pokazao u pravom svetlu. Eto,, dokazah da nisu isto.


30.01.2008 .
Saopštenje
SNAGA UVERENJA

Poštovane građanke i građani,

i u drugom krugu Liberalno demokratska partija oseća odgovornost i obavezu prema politici konkretnih promena u društvu.

Za nas je bilo neprihvatljivo da u drugom krugu predsedničkih izbora zastupamo drugačiju politku, ali je to bila prilika za dogovor o načinu na koji ćemo ostvariti evropske interese Srbije kroz partnerstvo sa Borisom Tadićem i Demokratskom strankom.

Ponudili smo razgovore Borisu Tadiću, bez ikakvih uslovljavanja, sa jedinim ciljem-hoćemo da evropski put Srbije bude svim građanima jasan, kao i da budu jasno definisane one snage i sredstva kojima će biti stvorena evropska Srbija.

Birači Liberalno demokratske partije bezrezervno su proevropski orijentisani. LDP je, kao partija, po svojim stavovima i vrednostima koje zastupa, potpuna suprotnost radikalskoj politici i Tomislavu Nikoliću, sa kojim su, nažalost, svi na političkoj sceni, pa i Boris Tadić, napravili previše nedopustivih kompromisa.

220 000 birača podržalo je na ovim izborima svojim glasovima jedan jasan dogovor oko poslova koji se u Srbiji moraju uraditi: bezuslovno krenuti ka Evropi. Sprovesti novu i drugačiju kosovsku politiku. Obezbediti punu saradnju sa Hagom, a zatražiti odgovornost za one koji je sprečavaju. Pokrenuti državu da punom snagom krene u borbu protiv tajkuna.

Tadićeva politika "srednjeg puta" - i Kosovo i Evropa, i Koštunica i promene, i berza i kolhoz, do sada nije pokazivala razumevanje za naše stavove. Smatrali smo da je drugi krug izbora prilika da se to dogodi.

Boris Tadić na to nije pristao.

Predsedništvo LDP-a takav stav uvažava i uprkos svemu poziva svoje birače da se 3. februara opredele slobodno, prema sopstvenoj savesti i u skladu sa ličnim uverenjima. Liberalno demokratska partija poštovaće odluku svakog birača, jer činjenica da je neko glasač LDP-a znači da ume da bira i odlučuje.

Predsedništvo Liberalno demokratske partije
JJ Beba JJ Beba 02:44 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Dakle, pored činjenice da Qsovac i ti pišete gluposti, sklon sam zaključiti da je on "pokvaren" a ti "naivna


"wk
Ono za sta vi optuzujete mene, upravo je uradio Nune - u istom kontekstu je spomenuo LDP i DSS, implicirajuci da su isti, posto, kao, obe partije ucenjuju Tadica."
Alava Alava 02:45 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Bojan Zdravic
Zivim u inostranstvu, tako da nisam bas siguran sta se desilo, ali sa obzirom kako se LDP ponasao pre izbora (ukljucujuci i ovde na blogu) mislim da je letke delio sam LDP. To je samo moje slobodno misljenje, da se odmah ogradim, ne tvrdim nista


Na tu temu postoji i ceo jedan blog, sa sve saopštenjem LDP-a o čemu možete pročitati ovde

http://blog.b92.net/text/2102/ko%20baca%20letke%20po%20beogradskim%20ulazima/
O O 03:45 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Ovo Bebino je "Aristotelovski silogizam", ali se naviknite jer ce covek pisati(nije strasno,fokus je na lazi, a laz opet nije...)
Medjutim, vidim ovde i neke histericno promenjene stavove koliko sam mogao da vas(nikove) popamtim za ovih mesec i pol dana. Neverovatno!
Tako da Bebin t.j. Aristotelov silogizam cini stvar josh ne logichnijom...ali kojim se vi argumentima sluzite-to je neverovatno.
Beba se malo zaleteo, jer ne racuna na "snagu" pobednika
politikantstvo koje se vodi na ovim stranicama, ponekad je odvratno.To cete sada videti ,..u stvari vi to i radite!...gledajte sta radite.Ljudi, fenomeni...kako fen uperish...pa onda kristijanije po blogu
gledajte kako se metamorfozirate.Gledaj kako LDP gubi kredu

BOMBA!
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 05:02 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

JJ Beba


Kako ovaj komentar nema veze sa mozgom...

smatraš?



Naravno. Ako sam izneo misljenje onda ocigledno nesto "smatram". A ako sam rekao kako tvoj komentar nema veze sa mozgom, to onda, zamisli, znaci da smatram da tvoj komentar nema veze sa mozgom. Logika, mozes da pokusas malo da je vezbas u slobodno vreme. A i B rade istu stvar znaci da su isti? Samo eventualno u tvojoj nekoj paralelnoj dimenziji... Dzelat ubija, ubica ubija - jel su isti? Mega lol...
karlsdorf karlsdorf 10:25 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Otvorena podrska LDP Tadicu bi oduzela 10% glasova, a ti si naivan ako to ne znas.
Ceda je glasao javno, kao i svi funkcioneri LDP na lokalu, a i javno su i nedvosmisleno rekli sta misle o radikalima, jasnije i od DS a kamo li od DSS.
Ako i dalje ne razumes - onda nista!
G r o f i c a G r o f i c a 11:38 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

O, pa gde ste Vi g r o f i c e, ja se već zabrinula da niste podlegli ranama zadobijenim od "LDP jurišnika".
Ali niste, tu ste Vi, da nas podsetite po ko zna koji put za koga ste glasali i kako Vas je LDP privlačio u početku ali ste onda shvatili da imate samo jedan život.
Sjajno

Tu sam, u sam, samo nemam ja toliko vremena da visim non-stop na blogu. Svratim, prozujim pa idem dalje SAMO NAPRED! :)))
Nego, imam jednu informaciju zbog koje bi bolje bilo da podrzite BT u daljem uspostavljanju pravne drzave i uklanjanju leg(ij)alistickog premijera nego sto ga ode na svim blogovma zustro ''kritikujete'' da ne kazem napadate.
Pozdrav svima pa i jurisnicima LDP-a. :)
vishnja vishnja 12:48 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

pa ovde je upravo rec o politici

a mozda i nije
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:33 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

mightynora
Ja nemam politicki stav, tako da nema bojazni od mene.

sto bi ti rekao - kako ova izjava nema veze sa mozgom...
ako nemas politicki stav - to vec jeste stav da ga nemas, a u kontekstu je opet politicki. znaci tvoj politicki stav je da nemas politicki stav. pa ti vidi sta ces i kako ces :)
MightyNora MightyNora 16:04 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

KafaJeGotova

mightynora
Ja nemam politicki stav, tako da nema bojazni od mene.

sto bi ti rekao - kako ova izjava nema veze sa mozgom...
ako nemas politicki stav - to vec jeste stav da ga nemas, a u kontekstu je opet politicki. znaci tvoj politicki stav je da nemas politicki stav. pa ti vidi sta ces i kako ces :)


Hteo sam ovo da napomenem, ali reko nije bitno

Ovo donekle jeste tacno i to jeste donekle stav. Samo stav kojim ja ne propagiram bilo koga. Pa sad ... kakav je takav je...

Ali svejedno, gledacu da se ne izlecem u politiku sto bi rekli "ko seljacki bek". Moj fah je organizacija.

Hvala na obzervaciji
rankot rankot 16:07 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Па, изгледа да је требало 10 година да Весна схвати ко је Тадић. Дете службе.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:20 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

rankot
Па, изгледа да је требало 10 година да Весна схвати ко је Тадић. Дете службе.

Prijatelju, svi su oni deca sluzbe, nemoj da si naivan. I Tadic i Kostunica i Jovanovic, Dinkic, Ilic, Nikolic.......da nisu trazili bi ukidanje tih sluzbi - to je jasno kao dan
Pozdrav
blejach blejach 16:47 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Dragutin

30.01.2008 .
Saopštenje
SNAGA UVERENJA
Poštovane građanke i građani,
i u drugom krugu Liberalno demokratska partija oseća odgovornost i obavezu prema politici konkretnih promena u društvu.

Za nas je bilo neprihvatljivo da u drugom krugu predsedničkih izbora zastupamo drugačiju politku, ali je to bila prilika za dogovor o načinu na koji ćemo ostvariti evropske interese Srbije kroz partnerstvo sa Borisom Tadićem i Demokratskom strankom.

Ponudili smo razgovore Borisu Tadiću, bez ikakvih uslovljavanja, sa jedinim ciljem-hoćemo da evropski put Srbije bude svim građanima jasan, kao i da budu jasno definisane one snage i sredstva kojima će biti stvorena evropska Srbija.

Birači Liberalno demokratske partije bezrezervno su proevropski orijentisani. LDP je, kao partija, po svojim stavovima i vrednostima koje zastupa, potpuna suprotnost radikalskoj politici i Tomislavu Nikoliću, sa kojim su, nažalost, svi na političkoj sceni, pa i Boris Tadić, napravili previše nedopustivih kompromisa.

220 000 birača podržalo je na ovim izborima svojim glasovima jedan jasan dogovor oko poslova koji se u Srbiji moraju uraditi: bezuslovno krenuti ka Evropi. Sprovesti novu i drugačiju kosovsku politiku. Obezbediti punu saradnju sa Hagom, a zatražiti odgovornost za one koji je sprečavaju. Pokrenuti državu da punom snagom krene u borbu protiv tajkuna.

Tadićeva politika "srednjeg puta" - i Kosovo i Evropa, i Koštunica i promene, i berza i kolhoz, do sada nije pokazivala razumevanje za naše stavove. Smatrali smo da je drugi krug izbora prilika da se to dogodi.

Boris Tadić na to nije pristao.

Predsedništvo LDP-a takav stav uvažava i uprkos svemu poziva svoje birače da se 3. februara opredele slobodno, prema sopstvenoj savesti i u skladu sa ličnim uverenjima. Liberalno demokratska partija poštovaće odluku svakog birača, jer činjenica da je neko glasač LDP-a znači da ume da bira i odlučuje.

Predsedništvo Liberalno demokratske partije


Kao sto i rekoh, rukovodstvo LDPa je otprilike reklo Tadicu da ce ga podrzati ako "prizna" da je on pogresio a da su oni bili u pravu i ako se odrekne svog programa i prihvati njihov program... kad izadjes sa takvim predlogom nekome ko je upravo dobio MNOGO vise glasova od tebe, onda si ili nenormalan ili bezobrazan... ili oba...
pnbb pnbb 16:59 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Medjutim, vidim ovde i neke histericno promenjene stavove koliko sam mogao da vas(nikove) popamtim za ovih mesec i pol dana. Neverovatno!


kako bre mesec i pol... ima dve godine od registracije

a to sto se tice stavova, tu si u pravu... svasta ima... jedena od zanimacija je da pogadjam iz kojih razloga ko sta pise
pola pogadjam, pola izmislim

zanimljivo, ko u pozoristu


Hromi Daba Hromi Daba 17:38 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

O
Ovo Bebino je "Aristotelovski silogizam"


Zapravo nije. U pitanju je "syllogistic fallacy of the undistributed middle". Naime, da bi tvrdnja postala logicki korektno tvrdjenje (odn. silogizam) a ne fallacy, potrebno je dodatno definisati sta u recenici "DSS i LDP su isti" sadrzi pojam "isti".

Uopste nije potrebno da dva objekat imaju potpuno jednak set atributa da bi ih stavili u kondicionalnu jednakost. Originalno tvrdjenje iz uvodnog posta izolovalo je jedan atribuit (odnos prema BT u drugom krugu zadnjih izbora) i izrazilo logicki konzistentnu tvrdnju da su u odosnu na taj atribut A i B isti.

Osporavanje je uglavnom islo linijom "ako si rekao da A i B dele jedan atribut, to znaci da si rekao da dele sve atribute". Ovo je ocigledna logicka greska, kojoj je za cilj da izricatelja pocetne tvrdnje prebaci u defanzivu pravdanja: "pa nisam tako mislio". Time se vrlo efikasno izbegava diskusija o ispravnosti konkretnog poteza, ali se istovremeno i samoupucava u sopstveno figurativno stopalo.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:06 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

Ne verujem da je autorka o tome puno mislila kada je izrekla tu recenicu. U stvari, ne verujem da je uopste razmisljala.
JJ Beba JJ Beba 23:13 06.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

U stvari, ne verujem da je uopste razmisljala.

kjut
))
v.d. v.d. 00:38 07.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

To je nebuloza!

Glasaci LDPa apsolutno nisu ljudi preoteti od DSa.

Postojanje LDPa je prozivod nesposobnosti DSa da se nosi sa trenutnom situacijom, i nemogustvom istih da povuku zemlju napred.

Ne mozete me ubediti u suprotno, jer ja glasam za LDP iz tog razloga, a pre sam glasao za DS.

Nisam ja preotet, ja sam samo jedan od onih koji ne bi glasao vise, a sada glasa za LDP
dpvosington dpvosington 00:12 08.02.2008

Re: Ako je tebi LDP isto sto i DSS

ti si ldp propagator, stranacki vojnicic sa jeftinom pricom "sto je babi milo, to joj se i snilo".

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:23 05.02.2008

Sta je glavni uzrok?

Citiram:
Nune Popovic: "2. Pobeda demokratske opcije ne mora da znači ništa stabilno i trajno ako se umesto pogubnog samozadovoljstva nategnutom pobedom odmah ne krene sa rešavanjem uzroka koji demokratski karakter Srbije čine tako nestabilnim,"

Slazem se da se treba odmah krenuti sa otklanjanjem uzroka, koji je doveo do toga da je vise od dva miliona biraca glasalo za Nikolica. Za mene je taj uzrok - pogresna i nezakonita privatizacija. Zato vecinu privatizacija treba ponistiti, kupcima vratiti novac, potom uvesti novi model privatizacije - 100% akcija firme zaposlenima. Posle toga, SRS ce pati ispod cenzusa.

Pozdrav
Spiridon Spiridon 20:15 05.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?

Citiram:
Nune Popovic: "2. Pobeda demokratske opcije ne mora da znači ništa stabilno i trajno ako se umesto pogubnog samozadovoljstva nategnutom pobedom odmah ne krene sa rešavanjem uzroka koji demokratski karakter Srbije čine tako nestabilnim,"

Slazem se da se treba odmah krenuti sa otklanjanjem uzroka, koji je doveo do toga da je vise od dva miliona biraca glasalo za Nikolica. Za mene je taj uzrok - pogresna i nezakonita privatizacija. Zato vecinu privatizacija treba ponistiti, kupcima vratiti novac, potom uvesti novi model privatizacije - 100% akcija firme zaposlenima. Posle toga, SRS ce pati ispod cenzusa.

Pozdrav



Zdravicu, ja bih te iskreno zamolio da se ne mesas u ovu diskusiju.

Znaci molim te.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:37 05.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?


Spiridon
Zdravicu, ja bih te iskreno zamolio da se ne mesas u ovu diskusiju.

Znaci molim te.

????????????

G r o f i c a G r o f i c a 22:35 05.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?

treba odmah krenuti sa otklanjanjem uzroka, koji je doveo do toga da je vise od dva miliona biraca glasalo za Nikolica

vec je pocelo to uklanjanje i ja sam optimista.:)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:04 06.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?

vec je pocelo to uklanjanje i ja sam optimista.:)

Ko je poceo i kako, ako smem da pitam
manitu manitu 02:10 06.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?

Ja bi te zamolila da nastavish ovako .

Ovo je ODLICAN txt.
ODLICAN uvid u realno stanje stvari . Iskreno , autenticno napisan .
e , sad, sto malo boli i sto je pun sete - bolje malo sete , nego vecita napaljenost !

secam te se . jesi se davao . uzalud entuzijazam .
sad si porastao u mojim ocima . momak pali (ako vec nisi) i ne vrci se ovamo .

ovo kroz sta ti prolazish neki su prosli 2003. posle ubistva Premijera , jedni nestankom i nastankom izvesnih stranaka .

Nikad nije kasno za otreznjenje : dobar kontakt sa realnosu je lekovit !
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:34 06.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?

Bojan Zdravic
Zato vecinu
privatizacija treba ponistiti, kupcima vratiti novac, potom uvesti novi
model privatizacije - 100% akcija firme zaposlenima. Posle toga, SRS ce
pati ispod cenzusa.

A JUL ce, pretpostavljam, samostalno formirati narednu vladu? Jer, ako ovo nije privatizacija o kojoj u erotskim snovima sanja Mira i tovarisc joj Zjuganov, ja ne znam sta je - nevidjeno bizaran komunisticki recept. Zaposleni ce, satro, resiti probleme propalih titoistickih preduzeca? Pa sto ih nisu resili dok su samoupravljali? Samo nam fali jos samoupravljanje posle samoupravljanja...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:41 06.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?

A JUL ce, pretpostavljam, samostalno formirati narednu vladu? Jer, ako ovo nije privatizacija o kojoj u erotskim snovima sanja Mira i tovarisc joj Zjuganov, ja ne znam sta je - nevidjeno bizaran komunisticki recept. Zaposleni ce, satro, resiti probleme propalih titoistickih preduzeca? Pa sto ih nisu resili dok su samoupravljali? Samo nam fali jos samoupravljanje posle samoupravljanja...

Cirkovicu, ovo je model privatizacije koji je sproveden u Sloveniji, Ceskoj i mnogim drugim zemljama. Ovde je rec o privatizaciji - ne o samoupravljanju. Firmom upravljaju Akcionarske Skupstine, a ne Radnicki Savet kao u samouptavljanju. Ovakvih firmi ima mnogo i na Zapadu, npr. mnogo ih je u Francuskoj. Vidim da ne razumete dobro terminologiju, ne zameram Vam. Inace ja sam diplomirani ekonomista, mogu Vam mnogo toga objasniti iz struke - posto vidim da ste laik, i da ne baratate pojmovima bas najbolje.
G r o f i c a G r o f i c a 11:40 06.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?

Ko je poceo i kako, ako smem da pitam

E to znaju i primecuju oni kojih se tice. Nije za blog ali ima primera.
Ja se i sve vise radujem sto sam dobro glasala. Za BT da se razumemo.:)))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:34 06.02.2008

Re: Sta je glavni uzrok?

Grofica
E to znaju i primecuju oni kojih se tice. Nije za blog ali ima primera.
Ja se i sve vise radujem sto sam dobro glasala. Za BT da se razumemo.:)))

Pa i ja sam se radovao pobedi Tadica, onoliko:)))
Nego dajte Grofice molim Vas te primere na private mail, ako bas nije za blog, volim da vodim diskusiju o konkretnim stvarima:)))
Pozdrav
otrovnamaraja otrovnamaraja 18:23 05.02.2008

проблеми са видом

1. Pobeda demokratske opcije je moguća ukoliko se iz boce oslobodi građanski duh, uprkos svim ucenama za podršku, poput 5. oktobra kada je ucenjivao SPO i poslednjih predsedničkih izbora kada su ucenjivali DSS-NS i LDP, stavljajući sebe u poziciju da su bitniji od sopstvenih građana.


лдп је "уцењивао" или тачније инсистирао управо на грађанском принципима. што рече wk, изједњачавање дсс-а и лдп-а је и довело дс (и цело друштво) у ову пат позицију...
Nenad M. Nenad M. 18:25 05.02.2008

Nune,




iznenadjen sam plitkocom analze koju iznosis. DSS je koalicioni partner DS-u, LDP je OPOZICIJA nastala u prostoru Tadiceve pogubne kohabitacije a potom i koalicije.Vec danas je jasno kako je, to sto ti nazivas ucenom a ja neophodnim pozivom za jasno odredjenje DS-a, preko potrebno.Tadiceva pobeda je pirova jer posle nje nismo blizi ni Evropi a Srbija je sve samo ne jaka i stabilna. Pobedjen je Nikolic ali nisu radikli, nije Kostunicina pogubna politika,a ideja koju je danas izneo Dacic o vladi nacionalnog jedinstva deluje zivlja nego ikad.
DS je pogresno mislila da ce ona na kraju izaci kao pobednik. Ok, Tadic mozda jeste ali zbog politike koja mu je bila potrebna za tu pobedu – DS vise nema ideologiju a Srbija buducnost u narednih nekoliko godina.


A vi, izvolite, ne propustite priliku da se obračunate samnom, jer znam da vam ništa nije dovoljno da se opametite i shvatite ko radi za vas, a ko protiv, ko vredi, a ko ne, šta jeste vaš interes, a šta nije. Zato ste i stigli dokle ste stigli. Neću više dozvoliti da više ne vidim sebe i svoj život, da bilo šta žrtvujem dok se vi seirite i hranite tuđom krvlju prosutom za vaše dobro.

Sto bi se neko obracunao sa tobom?
I sa kim se ti obracunavas?
]Sta znaci ovo –zato ste stigli dokle ste stigli !?
Ko to mi?
Ovo sa tvojim zrtvovanjem za NAS koji eto nikako da shvatimo mi je malo too much.
manitu manitu 02:27 06.02.2008

Re: Nune,

ajde nam malo ti to produbi ...onako filosofski !
liberalno-demojkratsko-hajdegersovsko-gandovski ili kako 'ocesh .

mi smo svi malo , znash pritupavi . mi smo znash "narod"

inace ldp tripuje da je "narod" glup . secash se kralja ibija .
pa treba uvek izgrditi, malo po guzi , tupete , tupete ,
nego sta !

plitkoca analize (?)
Nenad M. Nenad M. 10:28 06.02.2008

Re: Nune,

ajde nam malo ti to produbi ...onako filosofski !
liberalno-demojkratsko-hajdegersovsko-gandovski ili kako 'ocesh .

mi smo svi malo , znash pritupavi . mi smo znash "narod"

inace ldp tripuje da je "narod" glup . secash se kralja ibija .
pa treba uvek izgrditi, malo po guzi , tupete , tupete ,
nego sta !


ali ti si se eto bas potrudio da budes dubok do besmisla

svaka ti je vala na mestu, nema sta da dodam
Jeremija Jeremija 18:31 05.02.2008

Putuj Igumane i ne naginji se kroz prozor

Ja sam srpska javnost, odnosno njen efemerni pojedinačni deo, i ako si mislio da ću da ti kažem kako ti i svi mi otadžbini dugujemo sve, a ona nama ništa - zajebao si se i to debelo.
Ja, dakle srpska javnost, smatram da nama otadžbina srbija duguje mnogo, a mi njoj ništa.
Duguje nam krv naših predaka i krv naše dece, braće i sestara, koja je prolivena uzalud, jer sve ono što su krvlju svojom žrtve izborile, preživeli su manje više prokockali.
Duguje nam staru deviznu štednju, koju isplaćuje na kašičicu kao ricinusovo ulje detetu sa čvrstom stolicom, duguje zajam za preporod njen vlastiti, duguje naslednicima onih kojima je oduzela sve što su imali, a o restituciji jedva da i razmišlja, a ako i razmišlja sporo razmišlja, duguje nam akcije za prodaju naših (javnih) preduzeća, a ovo što sad čekamo na šalterima su mrvice koje daje "ko psu na sinđiru".
Duguje nam poštovanje, jer smo mi njeni građani.
Duguje nam sve i mnogo više.
A onda opet kad se zapitam: ko je ta Srbija koja nam toliko duguje: i krv i novac, bolji i mirniji život, život dostojan čoveka, dođem do zaključka u koji ne verujem - TA SRBIJA TO SMO MI.
Na koga onda da se ljutimo? Na one koje smo sami izabrali da nas vode? Na nas same?
Voleo bih da sam se rodio ne kao srbin, nego kao Englez i to aristokrata, recimo 129 naslednik engleskr krune., kao emir iz Kuvajta Ili bar kao običan Švajcarac, Sved ili Norvežanin. Ali nisam, nije moja krivica .
Da odem međ englesku aristokratiju - neće ni da čuju za mene, slično je i sa ostalima.
A tebe, ako hoće da prime, ti putuj.
Putuj Igumane i ne brini toliko za manastir.
Ne naginji se kroz prozor.
I pozdravi Elizabetu i prinčeve.

mariopan mariopan 18:40 05.02.2008

Re: Putuj Igumane i ne naginji se kroz pro

Slazem se JEREMIJA....dakle putuj jer ni za di si nisi. Obraduj nas da odes odavde a obraduj i njih kada im stignes svi se siti naradujte , jer ako ste takvi vi niste za ovde a ni za tamo...al to cete vec saznati na malo tezi nacin.

Za to vreme nama nema druge nego......."i na strasnom mestu postojati". Neko mora i to , pa kad ti neces mi moramo...a kad se mora nije ni tesko.))))
Nenad M. Nenad M. 18:44 05.02.2008

Re: Putuj Igumane i ne naginji se kroz pro

Da odem međ englesku aristokratiju - neće ni da čuju za mene, slično je i sa ostalima.
A tebe, ako hoće da prime, ti putuj.
Putuj Igumane i ne brini toliko za manastir.
Ne naginji se kroz prozor.
I pozdravi Elizabetu i prinčeve.


bravo Jeremija, sjajan post. Nune, misli da se sveti NAMA sto ce ON otici/pobeci/nestati. Bojim se da se prevario, nece biti suza sve do bar neko ima da ostane. Ima (nas) jos hrabrih i svesnih da ne mogu svi otici.

Nema vece daljine od zaborava i to zna Nune.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:03 06.02.2008

Re: Putuj Igumane i ne naginji se kroz pro

Nenad M.

Da odem međ englesku aristokratiju - neće ni da čuju za mene, slično je i sa ostalima.
A tebe, ako hoće da prime, ti putuj.
Putuj Igumane i ne brini toliko za manastir.
Ne naginji se kroz prozor.
I pozdravi Elizabetu i prinčeve.


bravo Jeremija, sjajan post. Nune, misli da se sveti NAMA sto ce ON
otici/pobeci/nestati. Bojim se da se prevario, nece biti suza sve do
bar neko ima da ostane. Ima (nas) jos hrabrih i svesnih da ne mogu svi
otici.

Nema vece daljine od zaborava i to zna Nune.

Izvinjavam se, Nenade, ali ovo kao da je rekao sam Kostunica. Naime, taj covek je svojevremeno napao javno, u intervju Bojani Lekic na tv bastilji, nasu dijasporu iz 90-tih, tj. najbolje ljude sa ovih prostora, recima da on "ne moze mnogo razumevanja da ima za one koji su nas napustili kad nam je bilo najteze" (!?) Drugim recima, stara komunisticka mantra o "neprijateljskoj emigraciji".

ako zelimo gradjansko drustvo, onda pre svega moramo razvijati individualizam. Ako ce se Nune ili bilo ko drugi uspesnije ostvariti kao pojedinac negde drugde, onda TREBA da bude negde drugde. Tu nikakvi drugi kriterijumi, pogotovo ne politicki korektni, ne treba da igraju. Naravno, oni koji cene autenticne vrednosti mogu i treba da budu zalosni ako budu uskraceni za neku formu Nunetovog ili bilo cijeg dela. Tako da stvar stoji 100% suprotno od kolektivisticko-fatalistickog pogleda koji Vi ovde sugerisete (a koji je inace sasvim suprotan opredeljenju LDP-a, by the way).
TIMELESS TIMELESS 02:15 06.02.2008

Re: Putuj Igumane i ne naginji se kroz pro

mariopan
Slazem se JEREMIJA....dakle putuj jer ni za di si nisi. Obraduj nas da odes odavde a obraduj i njih kada im stignes svi se siti naradujte , jer ako ste takvi vi niste za ovde a ni za tamo


Idi Nune... al nam Čedu ne vodi. Ni Draga Kovačevića.
PECANJE JE ZAKON
Nenad M. Nenad M. 21:06 07.02.2008

Re: Putuj Igumane i ne naginji se kroz pro

Ako ce se Nune ili bilo ko drugi uspesnije ostvariti kao pojedinac negde drugde, onda TREBA da bude negde drugde.

i ja mislim da TREBA da ode, gde sam napisao suprotno!? rekao sam samo da nece biti suza.
Tako da stvar stoji 100% suprotno od kolektivisticko-fatalistickog pogleda koji Vi ovde sugerisete

Milane ti u svemu vidis fasizam. (bajdvej, nisam u ldp-u i nista me ne obavezuje)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:42 07.02.2008

Re: Putuj Igumane i ne naginji se kroz pro

Milan M

Ama gde pomenuh fashizam. Samo fatalizam, valjda primecujete razliku?!
Nenad M. Nenad M. 00:50 08.02.2008

Re: Putuj Igumane i ne naginji se kroz pro

Milan M. Ćirković

Milan M

Ama gde pomenuh fashizam. Samo fatalizam, valjda primecujete razliku?!



isto kao sto postoji razlika izmedju mog i tvog imena, ili bi ti bilo lakse da se zovem kao i ti!? :)))
JJ Beba JJ Beba 18:44 05.02.2008

pismo

kakvo je ovo pismo?
šta je u ovom pismu?
ko piše ovo pismo? *

o ćemu ti to?
tvoj patetični post Nume TV: na ulicu
i poziv da narod izađe na ulice i krene u šetnju i ponese pištaljke i ostale petoktobarske rekvizite je nešto što je zadalo konačan udarac Srbiji za koju smo se 5. oktobra borili,
davati isti značaj partijskoj konveniji koja ne nudi nikakav program za izlaz iz bede i krize, već širi strah među narodom je takva travestija da ja nemam reči. samo su falili posteri - gotov je!!
protiv koga st pištalo?
protiv koga se protestovalo?
protiv onog sa kim je tadić pravio ustav , deklaracije?


idi nune i treba, umorio si se u toj Sloveniji



*replika iz Kralja Ibija
JJ Beba JJ Beba 19:02 05.02.2008

Re: pismo

ps
zaboravih

idi nune - mi ćemo da uzmemo gvozdene metle i da počitimo ovu gamad.

idi nune -mi ćemo opet na ulice ako treba, da zbrišemo ove što nas sve ucenjuju
ja se nisam umorila
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 19:06 05.02.2008

Re: pismo

JJ Beba
idi nune - mi ćemo da uzmemo gvozdene metle i da počitimo ovu gamad.

idi nune -mi ćemo opet na ulice ako treba, da zbrišemo ove što nas sve ucenjuju

Osim ako ne klonemo duhom... Ili opet postanemo zaboravni... Ili se zainatimo...
Dilan Dog Dilan Dog 19:09 05.02.2008

Re: pismo

JJ Beba

ps
zaboravih

idi nune - mi ćemo da uzmemo gvozdene metle i da počitimo ovu gamad.

idi nune -mi ćemo opet na ulice ako treba, da zbrišemo ove što nas sve ucenjuju
ja se nisam umorila


ko si ti da nekom govoris IDI? Ovo je isti stil kao Zokster.. nevidjeno drsko.

vi ne idete na izbore u ime opsteg dobra,
sta cete onda na ulice, sedite kuci.
wk wk 19:15 05.02.2008

Re: pismo

ko si ti da nekom govoris IDI?

Pa ako covek sam preti da ce da ode, bez da ga iko tera, onda mozes da mu odgovoris sa "idi" ili "ne idi", ne razumem u cemu je problem?
JJ Beba JJ Beba 19:16 05.02.2008

Re: pismo

Osim ako ne klonemo duhom... Ili opet postanemo zaboravni... Ili se zainatimo...

svako ima pravo da klone duhom, bude zaboravan, inatan. mogu to razumem i ne osuđujem.
svko ima pravo da izabere.
kad treba ja uvek biram ulicu
čak mi ni kiša ne smeta
:)
JJ Beba JJ Beba 19:18 05.02.2008

Re: pismo

ko si ti da nekom govoris IDI? Ovo je isti stil kao Zokster.. nevidjeno drsko.

šta fali zokteru?
šta fali bilo kome?
ko si ti da sudiš?
samo jedan ima prava da sudi
Dilan Dog Dilan Dog 19:21 05.02.2008

Re: pismo

JJ Beba

ko si ti da nekom govoris IDI? Ovo je isti stil kao Zokster.. nevidjeno drsko.

šta fali zokteru?
šta fali bilo kome?
ko si ti da sudiš?
samo jedan ima prava da sudi


ne sudim tako ozbiljno kao sto ti mislis. Ti si mi preporucila IDI, a ne ja.
A Zoksteru sta fali.... hmmm... nista :)))
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 19:22 05.02.2008

Re: pismo

svko ima pravo da izabere.

Slazem se... Ali me brine da opet ne izaberu nekog novog Slobu. Ja se samo brinem, imam prava na brigu!
(mada se slazem da je bolje skijati se na vodi, recimo, nego imati brige)
Nenad M. Nenad M. 19:23 05.02.2008

Re: pismo

i ne idete na izbore u ime opsteg dobra,
sta cete onda na ulice, sedite kuci.


kako stoje stvari, ovo su bili izbori u ime Tadicevog i nicijeg vise dobra. Danas, sve po starom a kostunica sve blizi sa socijalistima i radiklima
Dilan Dog Dilan Dog 19:28 05.02.2008

Re: pismo

ispravka: Ti si mU preporucila IDI
JJ Beba JJ Beba 19:31 05.02.2008

Re: pismo

A Zoksteru sta fali.... hmmm... nista :)))

vidi dilane, JJB se razlikuje od drugih - nikada ne raspravlja o nekome ko nije u stanju sam da se brani. zokster je banovan, ne može da se brani pa zato ostavi zoktera na miru.

rekla sam nunetu da ide kad već hoće.
nuneta poznajem i žao mi je što je zanemoćao. iskreno žalim. ali mislim da nije vreme za očaj i patetiku. vreme je za borbu.
Nenad M. Nenad M. 19:31 05.02.2008

Re: pismo

protiv koga st pištalo?
protiv koga se protestovalo?
protiv onog sa kim je tadić pravio ustav , deklaracije?


pistalo se protiv svih onih koji su se drznuli da se priblize foteljama im. Travestija nego sta - samo u Srbiji POZICIJA protestvuje u (kvazi)revolucionarnom zaru protiv OPOZICIJE. Ajd, da se smejemo sa uplakanim i da placemo zbog nasmejanih.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana