ахахахахаха

Черевићан RSS / 05.02.2008. u 15:26

 

састав на тему . . .осмеју

  

ловарни малтези ,а притом и мудри, улажу у земљу те некретнине.е у таквој једној поменутој ( вили са припадајућим басеном те парком повећим ) проведох  скорашњу ноћ.наиме наведени малтези изнајмљују такве виле за прославе венчања,те 1 зеема  који овде састави деценију рада иначе ми пајташ са тениса удавао своју јединицу и ето и мене међу шароликим по годинама званицама.  подоста са нашег говорног подручја па се сити издиванисмо. нас пар и још неки упролазу узесмо  за тему  смех јер  он представља  израз неке врсте пријатног ,радосног, веселог осећања те супротност људском плачу ,којега смо сведоци како по теве екранима тако и штампи, будући да нам је однекуд досуђено да живимо у овим ,садашњим смутним,горким и суморним,да некажем несрећним те притом и тужним временима  глобализма,тероризма,транзиције те надасве неизвесне будућности ,стога нетреба да чуди констатација да нас је све мање радосних, веселих, раздраганих.

 

уствари коме је данас ,нормалном, још стало до смеха?

 

било је питање на чијем одговору изукрштасмо одговоре но не закључисмо ништа вредно сем да је човечанство у новом миленијуму очигледно изгубило једно своје драгоцено својство које га је одвајало од осталих живих бића ,по мишљењу филозофа - заборавили смо да се смејемо.

3906068311.jpg

 

касние, након исхране сроштиља и ти ствари ,заливени спићем те пуним стомацима други један  кружок којем се примакнух ,крај базена, наче  тему о душевности и духовности у хришћанству,где надасве елоквентан цркви очигледно окренут указа да се ниједан догађај не може разумети ако се пре тога не схвати дух хришћанске вере из које црпе своје значење,одводећи оног ко га посматра у више пределе смисла ,у близину саме тајне.наиме насупрот цикличном посматрању времена хришћанство је понудило  линеарно схватање времена тјст као кретање према крајњем циљу ,то јест спасењу јер вера је понуда а не принуда ,позив који очекује одзив . . .

  размишљам касние и намоменат се слудих. није да се не смејем и није да религију не поштујем наравно у границама потрошачког менталитета но ако човек погледа шта му нуде световни системи идеја веровања и вредности - филозофија ,наука ,уметност ,онда се може уверити да ће само наићи на сумње ,вредносне неутралности те субјективизам ,а када упореди шта му нуди хришћанска вера моћиће дати  предност  истини откровења пред филозофском сумњом, те нади (?), пред ништавилом.ето прилике да мало преиспитамо савест која је ,незаборавимо, могућа само под претпоставком слободе те искључивањем судбине.и док смо тако у дилеми чему се прилагодити предлажем макар се смешкајмо личној неодлучности.Јер. . . . итоје нешто.  набасах где рекоше мудри:етичко почиње на муци избора .између човека судбине и човека избора води се спор који зовемо историја.



Komentari (144)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 15:36 05.02.2008

i ja

]предлажем макар се смешкајмо личној неодлучности


Черевићан Черевићан 21:03 05.02.2008

кез монин

овакав ,фор евер осмех, одВас ,AlexDunja, баш ми прија, ХВАЛА! на дружењу
Gorstak Gorstak 15:36 05.02.2008

:)

Samo da se nasmejem.
Meni, drugi put da sam prvi komentator!!!
:))))

P.S. A možda i nisam. Dok ja otkucam objavi već će neko da me prestigne
Gorstak Gorstak 15:39 05.02.2008

Re: :)

Ko se mnogo smeje mnogo i plače.

Eno me AD prestigla:(((

Nema veze, dobar je i drugi red.
Izvadio sam kokice i uživam:)

P.S. Ko mi kriv kad sam bio neodlučan
Черевићан Черевићан 21:46 05.02.2008

први до првог

ха, та тема . . бити први . . оће посебно нас мушке да једе Gorstak-у, но главу горе, нек се трећи (упс) једи што није пре бијо . . рецимо. прија када сте узнас ,хвала.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:50 05.02.2008

Greh i spasenje

"наиме насупрот цикличном посматрању времена хришћанство је понудило линеарно схватање времена тјст као кретање према крајњем циљу ,то јест спасењу јер вера је понуда а не принуда ,позив који очекује одзив . . ."

A ja sam sebe vidim u ekponencijalno ubrzanom kretanju vremena što me vodi ka krajnjem cilju, a nešto mi sumnjivo da je taj cilj spasenje. Iako ja pod stare dane sve radim da operem grehe i ponude koje nisam odbijao u mladosti. Nešto mi ne liči da ću uspeti. A do jednog drugog cilja, da ga ne imenujem i da ne kvarim čitaocima iluziju, sigurno stižem. Sve se manje od srca smejem.
A ne mogu da odolim da ne primetim da je velika nepravda što je imenica greh muškog roda, rodna nepravda pa to ti je.
Ne mogu da dam preporuku, ne da mi se nešto, žurim :-l Naći će se valjda neko sporiji ko će kliknuti na preporuku.
Черевићан Черевићан 22:00 05.02.2008

чему очекивање

KRALJуMAJMUNA па вазда сте оригиналан у коментару . пренебрегнимо препоруку ,важноје да обојица покушавамо колико толико, наизмаку, да се макар упитамо . . дали је могло и другачије понудама младости
(кад бреее пролете?) парирати.па зар то није довољно?чему перфекција довођења себе у религиозну чистоту. има ко отом брине

пун је живот изазова људских
тешко је решити записа се свог
лажемосе грешни неподобни
док соблака мотри свемогући Бог


стога главу кагоре. . . . . живот је тако леп и . . . . нажалост 1.
Olga Medenica Olga Medenica 15:51 05.02.2008

ko se smeje

zlo ne misli
ne veruj coveku bez smisla za humor,
a posebno ne onome koji se ne smeje sali na svoj racun

Olga Medenica Olga Medenica 15:51 05.02.2008

Re: ko se smeje



ivana23 ivana23 15:54 05.02.2008

Re: ko se smeje

Черевићан Черевићан 21:42 05.02.2008

лек звани осмех

гђо Olga Medenica , камо лепе навике да нам свако јутро оваквим осмехом почиње и да током дневне динамике ретко шта може да наруши ,ову ,здравља превентиву.фала на адекватном прилогу.
Черевићан Черевићан 22:46 05.02.2008

осмехосеријом насмејан

ivana23 хвала на колажу битно је да зрачи позитивно у овом не баш насмешеном свету . иВама желим што више насмејаних тренутака.будите снама . . .
MightyNora MightyNora 15:52 05.02.2008

Ja cu da pevam...

istu pesmu, ali mi se ova bas svidja:

Anri Bergson - "Smeh je pre svega kazna. Stvoren da ponizi, on kod osobe na koju se odnosi mora izazvati neugodan osećaj. Društvo se preko njega osvećuje za suviše slobodno ponašanje pojedinaca prema društvu. On skriva neku primisao o sporazumu, reklo bi se gotovo o zaveri sa ostalim smejačima. NIKADA ne postize svoj cilj u slucaju da sa sobom ne nosi dozu dobrote".

Voila

Preporuka
Olga Medenica Olga Medenica 15:58 05.02.2008

Re: Ja cu da pevam...

Ah, oni ovde o govore o zluradom cerekanju.
O tome necemo, pi kaka, samo o dobronamernom smehu.
Kao u Altmanovom filmu "Gosford park" kad tip Amerikanac koji je napravio neumesnost
i svu poslugu naljutio pita: "A zar se vi u Engleskoj ne smejete, nemate smisla za humor?"
A ona mu kaze "We do, sir, when it's funny."

Olga Medenica Olga Medenica 16:00 05.02.2008

Re: Ja cu da pevam...

smeh je takodje i izraz srece
to sva mala deca rada
i po neki odrasli
cerekaju se kad nije nista smesno ali su se obradovali


ivana23 ivana23 16:08 05.02.2008

***

MightyNora MightyNora 17:05 05.02.2008

Re: ***

Moram da ponovim :))

NIKADA ne postize svoj cilj u slucaju da sa sobom ne nosi dozu dobrote!!!!


Nisamimao cilj zlurado da se osmehnem... Naprotiv da napravim razliku izmedju posmevanja i pravog osmeha :)

Samo toliko da ne budem pogresno shvacen

Pozz Mighty
Черевићан Черевићан 22:30 05.02.2008

анри у огледалу

MightyNora филозофи су посебна сорта те немари што имају свој став .ја пак имам у стану огледало од камена опсидијана.овај камен је познат по томе што не одсликава сенку неко унутарње стање посматрача. у њему посматрана мисао Нобеловца мени се приказала овако . . .
смех је награда створен да орасположи. он на особу на коју се односи делује као медицина.друштво га прихвата као освежење насталој учмалости појединаца.он јасно открива искрене међуљудске намере.кључ је успеха вазда, сем ако му се неискреност назире.

хвала Вам на дружењу.
MightyNora MightyNora 01:24 06.02.2008

Re: анри у огледалу

Черевићан

MightyNora филозофи су посебна сорта те немари што имају свој став .ја пак имам у стану огледало од камена опсидијана.овај камен је познат по томе што не одсликава сенку неко унутарње стање посматрача. у њему посматрана мисао Нобеловца мени се приказала овако . . .
смех је награда створен да орасположи. он на особу на коју се односи делује као медицина.друштво га прихвата као освежење насталој учмалости појединаца.он јасно открива искрене међуљудске намере.кључ је успеха вазда, сем ако му се неискреност назире.

хвала Вам на дружењу.


Vi ste covek koga bi bilo najbolje imati u svakoj kuci po jedan primerak.... Hvala lepo :) Nasmejaste me grohotom pre nego sto cu lci u krevet :)
Olga Medenica Olga Medenica 02:18 07.02.2008

Re: ***

Pravi smeh je uvek dobronameran.
metanoia metanoia 15:58 05.02.2008

Zašto ostati neodlučan?

A zašto bi smo ostali neodlučni, pogotovo ako uzmemo u obzir sve što nam filosofska matrica postmodernizma nudi? Relativizacija svih vrednosti, odsustvo apsoluta i neizbežni zaključak ovakve dijalektike a to je poricanje smisla našeg bitisanja, a u krajnoj instanci i slobode da odlučujemo o tome. Hrišćanstvo nije samo linearizovalo pojam vremena, već je vremenu i istoriji dalo smislenost, definisalo čovekov indenditet kao homo religiosus-a i na koncu, čitav poredak vasione uskladio sa eshatološkim naznačenjem.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 16:10 05.02.2008

HA HA

Dilan Dog Dilan Dog 17:22 05.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

metanoia
Hrišćanstvo nije samo linearizovalo pojam
vremena, već je vremenu i istoriji dalo smislenost, definisalo čovekov
indenditet kao homo religiosus-a i na koncu, čitav poredak vasione
uskladio sa eshatološkim naznačenjem.


Pa nije hriscanstvo utvrdilo coceka kao homo religiosus-a. To je jedna od karakteristika coveka i pre hriscanstva. A covek je i homo economicus, homo symbolicum, homo sociologicus, homo faber, homo ludens itd., itd.
metanoia metanoia 18:28 05.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

Apsolutno se slažem da nije, čovek je homo religiosus od svog postanka, davno pre nego što je hrišćanstvo postalo religijom ali suština moje rečenice je sledeća: Čovekova unutrašnja želja za onostranošću je ono što ga čini homo religiosus-om, a hrišćanstvo je objasnilo misteriju ne samo njegovog psihofizičkog ustrojstva već i definisalo težnju koju on ima za apsolutnim bićem kao i sam apsolut.
Черевићан Черевићан 22:42 05.02.2008

лево горе,десно 2

е Брашо, Брашо,и буп напрву страну недељника а необријан.баш сам згранут,на моменат ,добро је бар намако капу да се непрепозна те нас обрука посебно зарад непосећивања дентисте, малтезе овдашње , у расејању зване.

лепо је што се снама дружите г vidomirе pavlovic-у.хвала на фотци.поздрав Гарету усликаном.
Черевићан Черевићан 23:02 05.02.2008

питање евер грин

Dilan Dog - у . . .на које се често у нашим расправама о религиозним темама, ипак недовољно религиозно едуковани, враћамо је . . јел човек створио Бога или Бог човека.некако недоречени остасмо, а баш се трудимо . . .

пријају сазнања из Вашег коментара.ХВАЛА.
Kazezoze Kazezoze 23:06 05.02.2008

Re: питање евер грин

јел човек створио Бога или Бог човека

ja bih rekao da je chovek stvorio boga.
mashta radi svashta.
Черевићан Черевићан 00:40 06.02.2008

шта неодлучан,слуђен бре

metanoia , затечен сам Вашим коментаром. у пар реченица усмеристеме на преиспитивање мојег посве површног сазнања о homo religiosus-у .имам уистину . . још да се начитам да бих био у стању равноправно
са Вама се укључити у размену (са)знања. дотада . . хвала на дружењу, откровењесте.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:48 06.02.2008

Re: питање евер грин

Pročitati Pračetove "Male bogove" :)
MuadDib MuadDib 18:47 06.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

metanoia
Apsolutno se slažem da nije, čovek je homo religiosus od svog postanka, davno pre nego što je hrišćanstvo postalo religijom ali suština moje rečenice je sledeća: Čovekova unutrašnja želja za onostranošću je ono što ga čini homo religiosus-om, a hrišćanstvo je objasnilo misteriju ne samo njegovog psihofizičkog ustrojstva već i definisalo težnju koju on ima za apsolutnim bićem kao i sam apsolut.

metanoia, Ваш и коментар Dilan Dog-a ми делују прилично резолутни, али нисам убеђен да су обавезно и тачни.
Међутим, пошто имам утисак да ми је јучерашњи коментар можда банован као преоштар, покушаћу овако: По моме скромном виђењу, идејe хришћанства и комунизма су у старту биле искрене и сличне (нахрани и обуци гладне и поцепане, убеди их да радом могу себи помоћи да им буде боље и дај им наду у боље сутра).
Потом су се, успут, исте (идеје) уплаткале институционализовањем и продајом прве индулгенције (односно, у СССР, првим убиствима и прогонима неистомишљеника).
Резултат је увођење догме (Чер, тиче се Вашег одговора на мој синоћњи коментар) - принуде страхом, далеко мање него унутрашњом жељом за оностраношћу...
Преведено на европске просторе, медиевалне: Ради, кмете, да не бих искористио своје право да ти дефлоришем кћери! (Ius primae noctis).
Преведено на извоз хришћанства у јужније крајеве, афричке, па да се мало и смеху окренем, макар брадатом:
Поп: Ви ћете нама дати злато, ми ћемо вама направити школе!!!
Масаи: Не требају нам школе, немамо децу!
Поп: И децу ћемо вам направити!
Dilan Dog Dilan Dog 19:48 06.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

MuadDib

metanoia, Ваш и коментар Dilan Dog-a ми делују прилично резолутни, али нисам убеђен да су обавезно и тачни.
Међутим, пошто имам утисак да ми је јучерашњи коментар можда банован
као преоштар, покушаћу овако: По моме скромном виђењу, идејe
хришћанства и комунизма су у старту биле искрене и сличне (нахрани и
обуци гладне и поцепане, убеди их да радом могу себи помоћи да им буде
боље и дај им наду у боље сутра).
Потом су се, успут, исте (идеје) уплаткале институционализовањем и
продајом прве индулгенције (односно, у СССР, првим убиствима и
прогонима неистомишљеника).
Резултат је увођење догме (Чер, тиче се Вашег одговора на мој синоћњи коментар) - принуде страхом, далеко мање него унутрашњом жељом за оностраношћу...
Преведено на европске просторе, медиевалне: Ради, кмете, да не бих искористио своје право да ти дефлоришем кћери! (Ius primae noctis).

Tačno je da na idejnom nivou komunizam i hrišćanstvo imaju sličnosti, koje se ogledaju upravo obraćanjem siromašnim i potlačenim ljudima. U tom smislu, komunizam jeste bila utopija, jer je ukidanjem eksploatacije hteo da stvori besklasno društvo- neku vrstu raja na zemlji.
Međutim, to ne menja činjenicu da je čovek homo religiosus. Ne mora se biti religiozan, ali može,o tome se radi. A tu mogućnost nemaju životinje, kao što nemaju kulturu, simbole, jezik, pismo itd.
Ja, na primer, razdvajam dve stvari- institucionalizovanu religioznost i lično doživljavanje transcedentnog. U krajnjem slučaju, bez obzira na to kakav odnos imali prema Bogu, večnosti, onostranom, nekakav odnos moramo imati, samom mogućnošću da se o tome može misliti.
MuadDib MuadDib 21:57 06.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

Ja, na primer, razdvajam dve stvari- institucionalizovanu religioznost i lično doživljavanje transcedentnog. U krajnjem slučaju, bez obzira na to kakav odnos imali prema Bogu, večnosti, onostranom, nekakav odnos moramo imati, samom mogućnošću da se o tome može misliti.

Сасвим сагласан, лепо и тачно записасте...
metanoia metanoia 10:49 07.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

Možemo govoriti o sličnosti hrišćanstva sa idejom komunizma samo unutar činjenice da je Marks ideju ravnopravnosti i jednakosti preuzeo iz ideje kominitarnog karaktera hrišćanske poruke, međutim tu sličnosti prestaju, imajući u vidu da na mesto Boga postavlja čoveka kao bića mogućnosti, a organizovanoj religiji daje vec svima dobro poznati epitet "opijuma za narod". Pokazaće se kasnije kada se ideja marksizma primenila u praksi da je Marks i samom sebi protivrečio jer je upravo on stvorio ideološke temelje za novu religiju - komunizam. Komunizam ima sve odlike religije. Unatar procesa apoteoze državnih lidera, kao što su Lenjin, Staljin, Mao Ce Tung, Hruščov, Tito dolazi do stvaranja božanstava. Ideje marksizma i materijalističke dijalektike su krajnje dogmatizovane i postaju predmet indoktrinacije, gde sledbenici komunisticke ideologije postaju vernici jednog ateističkog sistema verovanja a njihovi državnici predmet obožavanja.
Dilan Dog Dilan Dog 11:02 07.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

metanoia

Pokazaće se kasnije kada se ideja marksizma primenila u praksi da je Marks i samom sebi protivrečio jer je upravo on stvorio ideološke temelje za novu religiju - komunizam. Komunizam ima sve odlike religije. Unatar procesa apoteoze državnih lidera, kao što su Lenjin, Staljin, Mao Ce Tung, Hruščov, Tito dolazi do stvaranja božanstava. Ideje marksizma i materijalističke dijalektike su krajnje dogmatizovane i postaju predmet indoktrinacije, gde sledbenici komunisticke ideologije postaju vernici jednog ateističkog sistema verovanja a njihovi državnici predmet obožavanja.

Super dopuna! Dodajem samo da je komunizam ideološka religija.
metanoia metanoia 12:06 07.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

Slažem se, i najdestruktivnija od svih.
MuadDib MuadDib 19:08 07.02.2008

Re: Zašto ostati neodlučan?

Komunizam ima sve odlike religije.

Да, али оне институционализоване религије која се претворила у догму продајом прве индулгенције... о томе сам написао, али не вреди.
Исти су вам ђаво и црква и они општински комитеји, на то покушавам да вас подсетим. А идеје су у оба случаја биле у принципу ОК...

bas me preduhitriste

u svojoj brzini na datu temu...
Ja sam pravila neki party na temu selo, da se nasmejemo sami sebi, a i ovi Englezi oko mene. Bilo je raznih kreacija: Velsani zakiceni njihovom nacionalnom biljkom - prazilukom, Englezi obuceni u majice sa slikom njihovog nacionalnog jela fish and chips i sl, al' najbolji su bili dvoje francuza koji ne veruju u naciju, pa su za outfit svog porekla izabrali da se maskiraju po Darvinu -u majmune.
Черевићан Черевићан 22:52 05.02.2008

пардонирам

Аna & . . . на хитростими , успореном иначе.смеја никад доста ,стога . . напред на своју (предухитрену) тему.било би ми в. драго да будемо целина са та 2 састава.
угодније је кад сте и Ви у друштву санама.
хвала.
korto malteze korto malteze 16:29 05.02.2008

Jel od srece ili sto mora

Naizgled i najraskalasnije egzibicije prirode, koje se cine kao razbacivanje materijala i energije, nekome nekad donose prednost u zivotu. Tako bar, u nesto vise reci, kaze Evoluciona teorija - nista nije dzabe.
Smeh, u ovom svetlu, biva bas brzi sporazum o nenapadanju ili podredjivanju, a bez ponizenja. Kod visih primata postoje grimase i glasovi koje bismo mogli protumaciti kao smeh, a sluze izbegavanju sukoba, nesto kao prikaz miroljubivih namera pri susretima gde granice i hijerarhija nisu definisane. Nesto kao predvorje civilizovanih odnosa.
Nisam siguran da li je tako kod ljudi. Ne bi me cudilo da donekle jeste. Prvobitno, mogao bi biti sporazum - bebe se smeju tek kad shvate da ih nesto, ili neko, ne ugrozava (golicanje?necija pojava?) , a tek kasnije iz radosti (a najcesce oko sebe mogu videti nasmejane odrasle, koje pocinju da oponasaju).
Ali, sa humorom stvar je skroz drugacija, humor i smeh koji iz njega potekne se javljaju tek kasnije, uporedo sa razumom. Rekao bih da ljudi pravi smeh - uce. I od njega prave mnogo vise nego sto instinktivna radnja moze biti.
Ne bih da preteram sa rassclanjavanjem smeha - za mene to ostaje jedna od pojava koje najradije mistifikujem. U svakom slucaju, sto vise i iskrenije, to bolje.
Cerevican, raduje me sto HTZ oprema radi posao. Glava, vidim, citava, a i noge, cim igrate tenis. A ludo i pametno kamenje, nadam se, ispreskakano.
Черевићан Черевићан 00:57 06.02.2008

неморасе, ал нек је са срећом

korto malteze нам сваки нови дан који прилику дадне да се недореком овакве теме позабавимо те задовољство духовној страни нам причинимо.смех се још како учи,јер ако је само гримаса незначи ником,ни оном којем је упућен а посебно не оном које се труди осмех да постигне.а прави осмех и најкомликованије браве откључава,прочитах.
што се пак моје личности тиче, па трудимсе да бављење камењем ми задовољство пружи, телесно нежалимсе, а тенис . . ко тенис ( само да се неушијам при серви) јер онда ни вајде од хтз опреме бити неће.

драгстеми коментатор.хвала.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:43 05.02.2008

Laughing yoga

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:14 05.02.2008

Meni je savest

čista, radim na smehu sve vreme :))))))))))))))))))))))))))
margos margos 17:25 05.02.2008

Re: Laughing yoga

Jelena Pavlović

Hvala, Jelena! Ja se grohotom ismejah:)))
Kazezoze Kazezoze 17:48 05.02.2008

Re: Laughing yoga

evo shta kazhe john cleese o smejanju kao medicinskoj terapiji))
Черевићан Черевићан 21:28 05.02.2008

здрављоносна јога

гђо Jelena Pavlović ,ХВАЛА на прилогу и драгомије да сте информисани колико смех помаже нашим плућима у загађеном окружењу где нам животи протичу.обзиром да јогу практицирам деценијама знаномие колико посебне вежбе дисања помоћи могу. једна од њих је и ова коју нам дада манифестује.

НАПОМЕНА модератор ми је упутио опаску да се овај видео прилог обрише са чиме се, уз дужно поштовање Поменутог, нисам сложио из разлога веома индикативног приказа вежбе дисања а посредством смеха
Черевићан Черевићан 00:44 06.02.2008

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

гђо Jelicе Greganović па утом раритетном случају . . нећемо ништа добацивати татране да сконцентрацију кезу не укваримоВам. лепоје да сте ОВДЕ.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:52 06.02.2008

Re: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Tuj sam, ne mrdam.

Черевићан Черевићан 01:09 06.02.2008

затворски кикот

Kazezoze , схватити индију може само онај које био тамо или онај ко јогу покушава да савлада ,а ито врло тешко. други је то приступ свим вредностима па и смеху, по многима једној од битнијих људских вредности.
ваш прилог је тесно повезан са видео прилогом гђе Јелене Павловић такорећи целину чине,а указују да је смех пут ка здрављу . . да се баш не занесем јако у фаљењу смеја као неопходности људске врсте.па и оних ућоркираних, што да не?

фала на дружењу.
nsarski nsarski 01:16 06.02.2008

Re: затворски кикот

да се баш не занесем јако у фаљењу смеја као неопходности људске врсте

Смеј је погодан псиси љуцкој :)))
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:23 06.02.2008

Re: затворски кикот

Ne da je pogodan, nego je neophodim.
AlexDunja AlexDunja 01:31 06.02.2008

Re: затворски кикот

Смеј је погодан псиси љуцкој :)))

nisi dzaba ti naucnik, nsarski, a????
Dilan Dog Dilan Dog 17:15 05.02.2008

Religije

но ако човек погледа шта му нуде световни системи идеја веровања и вредности - филозофија ,наука ,уметност ,онда се може уверити да ће само наићи на сумње ,вредносне неутралности те субјективизам ,а када упореди шта му нуди хришћанска вера моћиће дати предност истини откровења пред филозофском сумњом,


Ne treba ograniciti se samo na hriscanstvo (hriscanin naravno mora), nego na sve religije. Sve religije nude spasenje
i daju smisao kratkom zivotu.
Черевићан Черевићан 21:16 05.02.2008

на трагу краткоживотних лутања

Dilan Dog наравно и извињавам се на неуопштавању тјст остављању утиска искључивости по питању религије.
изгреших ,грешан ал без задње намере, нек остане евидентирано.Вама хвала на примедби.драгомије да сте са нама овде удруштву
Dilan Dog Dilan Dog 21:34 05.02.2008

Re: на трагу краткоживотних лутања

Черевићан

Dilan Dog наравно и извињавам се на неуопштавању тјст остављању утиска искључивости по питању религије.
изгреших ,грешан ал без задње намере, нек остане евидентирано.Вама
хвала на примедби.драгомије да сте са нама овде удруштву


ma kakve zadnje namere :))
to ja onako samo. ako ste hriscanin, onda je logicno da ste to napisali. to ja kao sociolog
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:54 06.02.2008

Povodom smeha i religije...

ja se na konto te kombinacije uvek setim "Imena ruže".
Dilan Dog Dilan Dog 09:23 06.02.2008

Re: Povodom smeha i religije...

Jelica Greganović

ja se na konto te kombinacije uvek setim "Imena ruže".

odlicna asocijacija. Eto tu primera da neko u ime religije moze da zabrani smeh...
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 17:23 05.02.2008

Can't Stop Laughing

mariopan mariopan 17:55 05.02.2008

Re: Can't Stop Laughing

JAO , pa mi , onda , nismo normalni.

Mi se jako mnogo smejemo. Cela porodica. Novim clanovima objasnimo da ako ga niko ne zeza i ne smejemo se i na njegov racun onda nije prihvacen od srca , ali to se do sada nije desilo , obicno nas odlicno kapiraju . Ja sam obavezno na dnevnom redu , mislim da sam najvoljenija starija osoba u porodici , ako izuzmemo jos starije koje niko ne zeza iz postovanja , onda ostajmeo mi , srednja generacija koji smo sve to odavno i poceli.
Kada smo mi bili mladji bilo je pitanje casti i obraza ali i inteligencije uzvratiti brzo , britko i duhovito ,....jer ako nije dovoljno brzo i pametno postali bi teme za smeh za sledecih par godina. Umeli smo do jutra da sedimo i da se cerekamo a deca su sve to i sama prihvatala kao nacin i to dalje tako ide.
E , sad mi se smejemo jer nam je lepo , smejemo se nama i nasim ludim dogodovstinama , smejemo se svima podjednako , nikoga nismo iz zlobe potkacili , takvi ne mozemo da se smejemo . Ako nekoga ne volimo onda ga ne spominjemo ali mu se , sasvim sigurno ne smejemo.

Citajuci sad gore ovu teolosko - filozofsku raspravu uvidjam da mi bas i nismo normalni ali ni uzorak za poredjenje nam bas nije pod garancijom , mislim ni taj bas nijue normalan.
Черевићан Черевићан 00:26 06.02.2008

пелцер

гђо mariopan детаљно прочитавши Ваш коментар могу само да пожелим да и у другим породицама копија Ваших односа се запелцерише.па неби више да неукварим .
пријају Ваша размишљања.хвалаВам на труду писања.
Черевићан Черевићан 00:32 06.02.2008

разлози смејању

гђо Vanja Montenegro Ljujic , могло би се казати . . опичени ОНИ. но кад се боље сконцентришем немислим ни да би наше (у просеку гледајући) реакције . .биле сличне. фала на прилогу и дружењу.
Greshka Greshka 17:52 05.02.2008

Ne možeš se,

smejati
duže nego što moraš,
niti plakati duže nego što moraš,
a osmehom možeš osvetljavati lice svoje
i svojih suseda dokle hoćeš.



bravar bravar 18:05 05.02.2008

Re: Ne možeš se,

Osmeh je jedina kriva linija koja moze mnogo toga da ispravi.

Greshka Greshka 18:37 05.02.2008

Re: Ne možeš se,

i da zarazi

mariopan mariopan 18:42 05.02.2008

Re: Ne možeš se,

JAOOO OVE BEBE SU DIVNE....I MAMA TAKODJE.
bravar bravar 19:17 05.02.2008

Re: Ne možeš se,

Ovo je stvarno zaraza. Kad bi mogla da se siri k'o neke druge, gde bi nam bio kraj!
:))))))))
Черевићан Черевићан 21:36 05.02.2008

тати алал

а МАМИ посебно.то се зове допринос наталитету. Greshkо, ФАЛА на уистину насмејаном прилогу.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:22 06.02.2008

Re: тати алал

Ove bebe sam već videla ovde na blogu, ali prosto sam morala još jednom. Kakvi medenjaci, poređani ko lebovi, a smeju se tako zarazno, da ti osmeh ostane bar još pet minuta, posle njihovog kikotanja...a mama, mama je svetli primer!
Gorstak Gorstak 20:16 05.02.2008

Slučajno

sam kliknuo na listu blogera kad ono pored g-dina Čerevićana ima, od skoro, registrovan bloger Čerevićanka:)))

E, to me je slatko nasmejalo.

P.S. Odmah sam otišao da proverim za neku Gorstanku:)))
Na žalost nije se još pojavila (registrovala). Ima gorana, ali mislim da to nije to:)))
ivana23 ivana23 20:36 05.02.2008

Re: Slučajno

Gorstak
sam kliknuo na listu blogera kad ono pored g-dina Čerevićana ima, od skoro, registrovan bloger Čerevićanka:)))E, to me je slatko nasmejalo. P.S. Odmah sam otišao da proverim za neku Gorstanku:))) Na žalost nije se još pojavila (registrovala). Ima gorana, ali mislim da to nije to:)))

Pazi, stvarno...!
Черевићан Черевићан 21:09 05.02.2008

окуВам,алал

Gorstak, стевидли ,кад се сад ми сремци размилимо блогом . . .елем и за мене је (у задње време не баш претерано присутном на блогу), ово сазнање пријатно изненађење.верујем да ћемо сазнати и ткоје иза ника? фалаВам.
AlexDunja AlexDunja 01:33 06.02.2008

Re: окуВам,алал

верујем да ћемо сазнати и ткоје иза ника?

samo da nije tmujo:)))
Dobrosav Dobrosav 21:10 05.02.2008

Избор

Мој пријатељ каже да је бирајући веру изабрао да верује у " чврсту валуту " и "свилени боди".
Черевићан Черевићан 21:31 05.02.2008

Re: Избор

г Dobrosav -е па итоје 1 од начина како се додељени животни век појединца може осмислити.хвала на дружењу.
Hemičarka Hemičarka 21:36 05.02.2008

Osmeh...

(Ne znam ko je autor)

Jedan osmeh ne uzima nista, a tako puno daje.
Cini bogatim one koji ga primaju,a ne osiromasuje one koji ga daju.
Traje samo jedan casak, ali secanje na njega ostaje vecno.

Niko nije toliko bogat da bi ga se lisio.
Niko nije toliko jadan da ga nije dostojan.

Stvara srecu na kucnom ognjistu, neophodan je u svakom poslu.
Ocigledan je znak prijateljstva, pruza odmor umornima.

Ne mozete ga kupiti, uzajmiti.
To je jedina stvar koja vredi u trenutku kada se daje.

Sretnete li nekoga ko je zaboravio da se smeje, budite velikodusni,podarite mu osmeh svoj,
jer osmeh je najpotrebniji onima koji ga ne mogu drugom dati.


Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:09 05.02.2008

ROFL

Rolling on the floor laughing:
Черевићан Черевићан 23:10 05.02.2008

ајкуластог осмејка збун

Vodzo Modzo , прва ми импресија беше кад фотку угледах кратковид безнаочара.потом се слика разбистрила те још кад уочих да је луфт-монструм приземљен би ми посве лакше.неби ваљало да се тако закикоће тамо надоблацима.. . .
фала на оригиналности илустровања теме.
gordanac gordanac 22:30 05.02.2008

----

oči se moraju smejati da bi osmeha bilo
zato me je uvek opčinjavao osmeh koji je imao Ray Charles ili Wonder - terao me da im zamislim oči (i uspevao)
kao što je namigivanje neodvojivo od vragolastog osmeha
i još par lepih izraza vezanih za smeh
- prsnuti u smeh
- smejemo se zajedno
- zvonki smeh
- razumemo se osmehom
- pobednički osmeh
- smejem se do suza
- boli stomak, vilica, lice me boli od smejanja
- bezrazložan smeh (divno kad uhvati glumce na probama)
- grleni smeh
- zarazan dečiji smeh
- smejavica
- kikoće (kikot)

Da li se i druge životinje smeju? (ne mislim hijene i slično oglašavanje) Nama bliski majmuni?
ova izgleda kao da je odgovor potvrdan:

nsarski nsarski 23:03 05.02.2008

Re: ----

gordanac, ovo je prilicno opasna puffer fish (ili fugu na japanskom) od koje ljudi umru ako je jedu nevesto secenu.

Inace, zanimljivo je da na ljuskom licu ima oko 50 misica i oni su izvor facijalne komunikacije. Kad je smeh u pitanju, misici koji se aktiviraju prilikom sirenja usta su tako povezani sa drugim facijalnim misicima da je neprirodno ako se covek smeje i istovremeno mrsti obrvama. Anatomski to je skoro nemoguce, osim namerno. Sem kod pojedinih prirodnih izuzetaka. Najpoznatiji izuzetak je ovaj osmeh:



Preporuka uz osmeh:)))
Черевићан Черевићан 23:20 05.02.2008

анатомијом осмеха

г nsarski кад би се потрудили да свесно активирамо поменуту фацијалну мускулатуру а зарад визуелног приказа осећањанам (изнутрашњих) верујем искрено да би нам натмуреним . .живот протицао. стога благонам неинформисаним. понекад и загрцнутим смејом.
фалаВам наравски на стручном прилазу овом САМО љуцком умећу .комплетнији се осећам.
Черевићан Черевићан 00:21 06.02.2008

јаби посве укратко

гђо gordanac , иако коментар Вам (ХВАЛА) је бременит потребом да се коректно одговори. оно што код животиња нам осмеху сличи непрочитах нигде да је одраз осећања него (бар код мајмуна) пуко копирање виђеног.подоста мора прероних, ово околно тренутно баш и детаљно, но насмешену фауну не уочих, додуше кратковид,ако је за правдање.а оне феле смеја које наведосте уистину мааме да се . . . можда једном. . . растресу детаљније.
драгомије да сте време посветили овом мом посту.
Dilan Dog Dilan Dog 09:20 06.02.2008

Re: ----

nsarski

gordanac, ovo je prilicno opasna puffer fish (ili fugu na japanskom) od koje ljudi umru ako je jedu nevesto secenu.

Inace, zanimljivo je da na ljuskom licu ima oko 50 misica i oni su izvor facijalne komunikacije. Kad je smeh u pitanju, misici koji se aktiviraju prilikom sirenja usta su tako povezani sa drugim facijalnim misicima da je neprirodno ako se covek smeje i istovremeno mrsti obrvama. Anatomski to je skoro nemoguce, osim namerno. Sem kod pojedinih prirodnih izuzetaka. Najpoznatiji izuzetak je ovaj osmeh:



Preporuka uz osmeh:)))

A bas sam se pitao sta ima tako zanimljivo na njegovom licu. Sad mi je jasno :)))

fugu

obuka za kuvara koji ima licencu da sprema fugu traje 8 godina. riba ima neki toksin, koji izaziva grcenje misica u malim kolicinama, a u vecim dovodi do paralize disajnih misica dok je covek potpuno svestan. dekadentni biznismeni iz belog sveta placaju i po 1000 USD da probaju fugu.
MuadDib MuadDib 22:53 05.02.2008

SpasiBože alodma!

као кретање према крајњем циљу ,то јест спасењу

спасењу - од чега ??? Ако бих у име крајњег циља (некаквог) требало да се осетим спасеним од нпр. смеха (remember Име руже?), онда ћу радије као Цига доктору, који га је упозорио да намах остави пороке (да их не набрајам) рећи: ако све то треба да прекинем, докторе 'бем ти таки живот, ето га теби.
Бити покорно одан наметнутим догмама, за које су нас убедили да смо их својевољно прихватили, доживљавам као крајње укидање слободе коју нам пак обећавају за тамо поосле, када довољно пропатимо, као Ракићев вранац у Долапу.
Од некога давније на овом блогу преписах Селимовићеву: ''...бој се овна, бој се говна - а када ћеш
живети''?
Черевићан Черевићан 23:42 05.02.2008

благонам нестрпљивим

г MuadDib-е , кадби наставили тамо где цитат прекидосте . .вера је понуда а не принуда ,позив који очекује одзив можда баш утој реченици назрете одговора личној дилеми (ако уопште постоји).в.демократски изгледа (на прво читање) . . ко воли нек изволи, никакве се догме не намећу ,ја бих бар тако, посматрао, додуше не баш стручан по питању тумачења религије.посебно , далеко била потреба убеђивања . . .а после
нема, по свој прилици. но љуцкоје да се немиримо са престанком физичког постојања па наду понеко полаже у . . поменуто спасење.читам отоме.
и сад би се тема развукла моћи а све документовано нематеријалним доказима па стога да алалимо заовајпут беспотребу акања тастатуре.но моглобисе . . ние да не.
волим да сте снама и овог пута!
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 00:05 06.02.2008

REKOH SEKRETARICI ODNESI JEDAN....


G CHERU...
Черевићан Черевићан 00:10 06.02.2008

да, секретар ми јавио приспеће . . .

пажљивим вазда сам захвалан.тако и овог пута г vidomirе pavlovic-у . . .
Greshka Greshka 09:44 06.02.2008

A Thought for the Day

Most smiles are started by another smile



Черевићан Черевићан 11:12 06.02.2008

мајке природе дело

Greshkо, ала је то дивно када се генетски запис потруди да ти осмех на лицу (овог пута мелирањем нијанси длака)подари па се смејеш вазда а без икаквог труда док разлог и да не помињемо.

ма живела мајка Природа!
d j o l e d j o l e 09:45 06.02.2008

Nada i smeh

Mozda se nasmejemo onda kada u nekoj (bilo kojoj i bilo cijoj) prici osetimo da je nada blizu, a dozivimo izliv srece onda kada se sa nadom bas suocimo.

A tuzni smo onda kada osetimo da se nada udaljava.

Mozda nas to razlikuje od drugih, to sto nas je neko naucio da se nadamo.
Черевићан Черевићан 11:23 06.02.2008

више меера наде

коднас у срему г. d j o l e кадгодсе говорило . .надање је лудом радовање па смо живот организовали искључиво на бази веровања.но времена се променише , веровање испаде лудом радовање ,успут се и остарило и сад . . још како затекнем себе . .у надању.
Dilan Dog Dilan Dog 11:44 06.02.2008

Re: Nada i smeh

d j o l e

Mozda se nasmejemo onda kada u nekoj (bilo kojoj i bilo cijoj) prici osetimo da je nada blizu, a dozivimo izliv srece onda kada se sa nadom bas suocimo.

A tuzni smo onda kada osetimo da se nada udaljava.

Mozda nas to razlikuje od drugih, to sto nas je neko naucio da se nadamo.

Ima momenata u psihologiji pojedinaca kada nada nije korisna. Naprotiv. To su situacije kada se covek ne oseca, u psiholoskom smislu, dobro: usled razocarenja, depresije... U tim situacijama covek nikako ne sme da se oslanja na nadu, ona je tada destruktivna po pojedinca. jer celokupnu ideju o mogucnosti nacina resavanja problema u kom se nalazi prebacuje na druge - od drugih ocekuje nesto, umesto da u sebi pronadje resenje, da se osloni na sebe. To je tada naravno tesko, potrebno je odredjeno vreme, ali je jedino moguce.

Jako mi se dopalo ovo sto ste napisali.
d j o l e d j o l e 12:44 06.02.2008

Smile

by Charles Chaplin

Smile

Smile tho' your heart is aching,
Smile even tho' it's breaking,
When there are clouds in the sky you'll get by,
If you smile thro' your fear and sorrow,

Smile and maybe tomorrow,
you'll see the sun come shining thro; for you

Light up your face with gladness,
Hide ev'ry trace of sadness,

Al -'tho a tear may be ever so near,
That's the time,
You must keep on trying,

Smile, what's the use of crying,
You'll find that life is still worth-while,
If you just smile



Nat King Cole
d j o l e d j o l e 12:50 06.02.2008

Re: Smile



:)
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:05 06.02.2008

Re: Smile

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:07 06.02.2008

Light up

your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
That’s the time you must keep on trying

osmeh,
ima raznih.
u nastavcima
senzualni
oni sa nadom
doroti
setni
u prolazu
jazzing up
Черевићан Черевићан 22:43 06.02.2008

одушевљенсам

мрс snezana mihajlovic и ХВАЛАВАМ што уистину пробраним прилозима оплеменисте мој састав
fixer fixer 13:10 06.02.2008

ne postoji komično..:.

izvan onog što je u pravom smislu ljudsko:

letozimaletozima
eto ti 30ogodišnjica brakaa
neka omorina ufatila
pa se muž&žena dogovoriše
da obnove sećanje na mladalački neizdrž
i prvu mračnu noć u čuvenom hotelu
ono:
kako goli u krevetu ono.. pa i jedu


rezervisali
otišli tačno u dan
ista soba
skinuli se, zaista goli!
naručili klopu u sobu
mrve ono po krevetu ono mrvi njih
njoj se zamaglio mgm pogled
njemu nešto i nije:

eeee dragi el se sećaš blabla kako smo blabla
mmmhhhhmmmm dada
eeee a kad se samo setimkako si me sčežnjom gledo pa.. sve mi nešto toplo oko srca
draga npg i izvadi levu sisu iz supe
Черевићан Черевићан 15:45 06.02.2008

раскалашна груд

иако малко збрадом но мајсторски упакована у финале Вашег коментара г.fixer оку је легла.елем,утиску се отети немогу да је Вама посве довољна блиц вест те да отог изнедри оку мамљив састав.браво.искрено се надам да ће те ускоро нама, Ваших текстова жељних , понудити . . малко више задовољства читајућег.
уто име
баш нешто и нема зиме
овде у медитерану, само да нагласим .пријатност температуре измамила клецаве туристе,а двоје које управо из офиса посматрам док блесају валетом ,управо ми сличе на . . оно двое Ваших из коментара .
хвала што нам се придружисте на овоми посту.
Pape Pape 14:41 06.02.2008

Tri debela Nemca

Pisati o smehu je kao pisati o muzici. Mnogo je bolje slušati. Svirati, pevati. Smejati se. Priložio bih neki vic, ali nemam svežih (naslov komentara je čista prevara).
(Sto ne znači da o smehu i muzici ne treba pisati, ali konzumacija je prava stvar...važi za još mnoge stvari).

nsarski nsarski 14:48 06.02.2008

Re: Tri debela Nemca

Pape

Pisati o smehu je kao pisati o muzici. Mnogo je bolje slušati. Svirati, pevati. Smejati se. Priložio bih neki vic, ali nemam svežih (naslov komentara je čista prevara).
(Sto ne znači da o smehu i muzici ne treba pisati, ali konzumacija je prava stvar...važi za još mnoge stvari).


Ljudi su odvajkada pisali o smehu, bez obzira. Cuveni je esej H. Bergsona o smehu.


Tacan naslov je Laughter: An Essay on the Meaning of Comic i na tom linku moze da se nadje ceo tekst. (Ne radi se o nasoj G. Comic:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana