Društvo| Život

A Vi Mucite Crnce...?

Colin_bgd RSS / 18.10.2012. u 15:19

... ili... ko je ovde, u stvari, majmun...

To sto se desilo u Krusevcu i sto se desava posle Krusevca i u Engleskoj i u Srbiji je najblaze receno bruka i sramota. Ali u stvari nije to, nego je samo jos jedan zalostan pokazatelj na kom dnu se mi (Srbija) kao drustvo zaista i nalazimo. Necemo moci mi (u Srbiji, i svi na ovajilionaj nacin vezani za nju) da zivimo normalno jos dugo, dugo vremena.


Ono na sta stvarno ne mogu da dam odgovor ni sam sebi, a kamoli drugome, je otkud rasizam u Krusevcu? Ljudi u Krusevcu, osim na televiziji, retko da su imali prilike da vide crnca, a kamoli da zive pomesani sa ljudima africkog porekla. Mi nikad nismo imali kolonije, nikad se nismo kacili u nekakvo robovlasnistvo, eksploataciju. Naprotiv tokom SFRJ smo preko nesvrstanih skolovali ljude iz Afrike, sa njima trgovali, nase gradjevinske firme su imale unosne poslove, navijali smo za Wilmu Rudolf, Boba Beamona, obozavali smo Cassius Clay-a cak i kad je postao Mohamed Ali, vodali Luj Armstronga po Domu Sindikata, iskreno voleli onu reklamu "Mace, idem kod Kluza", plakali kad su objavili da je Magic Johnson zarazen HIV-om (i zebli da ne zarazi Divca), smejali se Policajcu sa Beverli Hilsa, i tako dalje, i tako blize...

Ali, onda je duh mrznje pusten iz boce, i njega je posle svega sto se desilo ne samo nemoguce vratiti nazad, vec se on siri i zahvata ono sto vise nema nikakvih dodirnih tacaka sa originalnom (i po nasim vrlim umovima veoma opravdanom) mrznjom prema siptarima, ustasama, balijama, i ostalima da ne nabrajam dalje....

Sad smo poceli da mrzimo sve, u stvari prvo smo zamrzeli sami sebe, a sad smo dosli do toga da gedzovani iz Krusevca (a isto bi bilo i u Cacku, Kragujevcu, Nisu, Beogradu, Novom Sadu...) toliko mrze crnce, da su jedva docekali da se pojave mladi, engleski, obojeni fudbaleri da im urlicu majmunske krike. Verovatno bi im bacali i banane na teren da nije pritisla ova globalna finansijska kriza...

I onda, umesto da drzava pohapsi razularenu bandu i umobolne pojedince, ma ko da su, mi se opet posipamo pepelom, prvo kao nista nije bilo, a posle kao ko su englezi da nam sole pamet o stetnosti rasizma kada su tolike vekove, tolike ljude odvodili u ropstvo.

Ali upravo o tome se i radi. U engleskoj su se suocili, i jos uvek se suocavaju sa sopstvenom tragicnom istorijom, i sa sopstvenom zlocinackom ulogom u istoj. Ne prave se blesavi, ne zabijaju (vise) glavu u pesak. Nazovite nekoga danas u engleskoj, bilo na stadionu, bilo na ulici, bilo kod kuce, pogrdnim imenom na rasnoj osnovi, odlezacete nekoliko meseci u apsani, dzep ce vam solidno biti ispraznjen, a radno mesto ce postati misaona imenica. Pa ti onda mrzi crnce, ako ti se isplati. Sta ko misli u svoju glavu je totalno irelevantno, ali zna se sta sme da se radi i kaze, a sta ne sme.

Ali kod nas to, naravno, ne vazi. Mi nikad nizasta nismo odgovorni. Mi nikad nizasta nismo krivi. Mi nikad nista nismo pogresno uradili. Mi nikad nista nismo naucili ni iz sopstvenog iskustva, a kamoli iz tudjeg. Nismo mi izmislili rasizam, ali smo ga ocigledno oberucke prihvatili od drugih, u paradoksalnoj situaciji gde se uvek trudimo da imitiramo one koje ne volimo u onome u cemu su najgori! Uvek nalazimo opravdanja da izaberemo najgoru mogucu opciju. Ali u tom samozavaravanju i lezi kataklizmicna prognoza o nasem dugorocnom opstanku. Kada se nasa vrla elita probudi jednog dana i shvati da je narod izgubio kriticnu masu neophodnu za prezivljavanje vrste, da li ce im makar biti zao? Ili ce se, kao i uvek do sada, uhvatiti u razulareno kolo oko lesina sopstvene dece koju uporno i kontinualno stavljaju na stub srama i koju sa sadistickim uzivanjem iznova nabijaju na kolac...

 



Komentari (412)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 15:27 18.10.2012

Re: Treći svijet

Neću da budem prvi!
evo sad da turim, pošto sam namerno izostvio!

cerski
StEtOc|nA StEtOc|nA 15:29 18.10.2012

Re: Treći svijet

dragan7557
Neću da budem prvi!


Fali Cerski na kraju posta tako da se ni ne računa kao komentar
princi princi 03:44 19.10.2012

Podržavam svaku akciju koja

vodi ukidanju fudbala u Srbiji. Podrška Kameronu, Pirsu, fudbalskom savezu Engleske, kome god. FSS treba izbaciti iz UEFE i FIFE ne na 10 nego na 300 godina.
AlexDunja AlexDunja 08:05 19.10.2012

Re: Podržavam svaku akciju koja


vodi ukidanju fudbala u Srbiji. Podrška Kameronu, Pirsu, fudbalskom savezu Engleske, kome god. FSS treba izbaciti iz UEFE i FIFE ne na 10 nego na 300 godina.


da nam platini reši problem,
kad već za to ovde niko nije sposoban.
Bili Piton Bili Piton 15:45 19.10.2012

Re: Podržavam svaku akciju koja

princi
vodi ukidanju fudbala u Srbiji. Podrška Kameronu, Pirsu, fudbalskom savezu Engleske, kome god. FSS treba izbaciti iz UEFE i FIFE ne na 10 nego na 300 godina.


Odmah se skroz složih s ovim, a sad, po čitanju u medjuvremenu pristiglih spinova, još i mnogo više.
omega68 omega68 15:40 18.10.2012

?

Ili ce se, kao i uvek do sada, uhvatiti u razulareno kolo oko lesina sopstvene dece koju uporno i kontinualno stavljaju na stub srama i koju sa sadistickim uzivanjem iznova nabijaju na kolac...

Šta je tebi, čoveče?
Colin_bgd Colin_bgd 15:43 18.10.2012

Re: ?

Šta je tebi, čoveče?

Van konteksta, nista. A u kontekstu, ono sto bi trebalo i tebi da bude, a nije... u dovoljnoj meri...
dragan7557 dragan7557 15:49 18.10.2012

Re: ?

Colin_bgd
Šta je tebi, čoveče?

Van konteksta, nista. A u kontekstu, ono sto bi trebalo i tebi da bude, a nije... u dovoljnoj meri...

Meni recimo nije ništa osim problema sa kičmom, ali ne vidim nikakvog razloga za drmatizovanje.

Snimke sam juče video, čak i one sa terena i ne vidim ništa specijalno zbog čega bi trebalo ovaj incident spominjati. Divljaci od navijača su svuda isti.

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 15:50 18.10.2012

Re: ?

Divljaci od navijača su svuda isti.

Ovo je apsolutno tacno, ali ne radi se o njima, na zalost...
dragan7557 dragan7557 16:00 18.10.2012

Re: policajština

Nego o čemu?
Ako misliš na ovo onda je opisano odlika čisto policijske države što UK a i SAD ustvari i jesu:
Nazovite nekoga danas u engleskoj, bilo na stadionu, bilo na ulici, bilo kod kuce, pogrdnim imenom na rasnoj osnovi, odlezacete nekoliko meseci u apsani, dzep ce vam solidno biti ispraznjen, a radno mesto ce postati misaona imenica. Pa ti onda mrzi crnce, ako ti se isplati. Sta ko misli u svoju glavu je totalno irelevantno, ali zna se sta sme da se radi i kaze, a sta ne sme.



cerski
Colin_bgd Colin_bgd 16:03 18.10.2012

Re: policajština

Ako misliš na ovo onda je opisano odlika čisto policijske države što UK a i SAD...

Ova opservacija ti je na principu "Joj teorijo, sto nisi praksa..."
petronijevic001 petronijevic001 16:16 18.10.2012

Re:

Због чега се сматра да су навијечи имитацијом мајмуна вређали енглеске играче афричког порекла?Можда су навијачи тиме хтели да увреде све играче Енглеска без обзира на боју коже.Назвати неког мајмуном никада није имало расну конотацију, бар не у српском језику.

Чудно је да наводни противници расизма мајмуне искључиво повезују са црнцима.То значи и да су они расисти.

Kazezoze Kazezoze 16:19 18.10.2012

Re: ?

Ali upravo o tome se i radi. U engleskoj su se suocili, i jos uvek se suocavaju sa sopstvenom tragicnom istorijom, i sa sopstvenom zlocinackom ulogom u istoj. Ne prave se blesavi, ne zabijaju (vise) glavu u pesak. Nazovite nekoga danas u engleskoj, bilo na stadionu, bilo na ulici, bilo kod kuce, pogrdnim imenom na rasnoj osnovi, odlezacete nekoliko meseci u apsani, dzep ce vam solidno biti ispraznjen, a radno mesto ce postati misaona imenica. Pa ti onda mrzi crnce, ako ti se isplati. Sta ko misli u svoju glavu je totalno irelevantno, ali zna se sta sme da se radi i kaze, a sta ne sme.

pa, sad, ako je verovati rio ferdinandu ili emanuelu eboi (bivšem igraču arsenala) koji su se javili preko tvitera, ovo baš i nije tačno, jer igrač čelzija džon teri je zbog rasizma kažnjen samo par utakmica neigranja.

rio ferdinand je rekao da kamerun mora prvo da pogleda u svoje dvorište pre nego li osudi rasizam u srbiji, a eboue je predložio da džon teri preuzme kormilo mlade reprezentacije srbije.



dakle rasizam je još uvek veoma prisutan u engleskoj, a posebno se reflektuje preko fudbala (a preko čega bi drugo).

dragan7557 dragan7557 16:22 18.10.2012

Re: policajština

Colin_bgd
Ako misliš na ovo onda je opisano odlika čisto policijske države što UK a i SAD...

Ova opservacija ti je na principu "Joj teorijo, sto nisi praksa..."

Nažalost bazirana na boravku u spomenutim policajštinama.

cerski
dragan7557 dragan7557 16:24 18.10.2012

Re:

petronijevic001 17:16 18.10.2012
Re:
Због чега се сматра да су навијечи имитацијом мајмуна вређали енглеске играче афричког порекла?Можда су навијачи тиме хтели да увреде све играче Енглеска

Vala baš Darvin je bio belac, hm..... čini mi se?

cerski
Jukie Jukie 16:46 18.10.2012

Re:

petronijevic001
Због чега се сматра да су навијечи имитацијом мајмуна вређали енглеске играче афричког порекла?Можда су навијачи тиме хтели да увреде све играче Енглеска без обзира на боју коже.Назвати неког мајмуном никада није имало расну конотацију, бар не у српском језику.Чудно је да наводни противници расизма мајмуне искључиво повезују са црнцима.То значи и да су они расисти.

Petronijević has a point, a sa druge strane možda se navijači nisu nikome RUGALI, nego su se jednostavno radovali ili ljutili na jedini način koji znaju, pošto je to deo NJIHOVE normalne kulture ponašanja? Gde piše da navijači umeju drugačije da se ponašaju?
petronijevic001 petronijevic001 16:47 18.10.2012

Re:

Чињеница да у УК и другим западним земљама постоји развијено законодавство које садржи велики број казнених норми које санкционишу расизам указује да у тим државама постоји значајан број расистичких испада , који захтевају да буду регулисани.Да је тај феномен безначајан, вероватно би постојале казне само за најдрастичније испаде, и о овој појави се не би толико говорило.

Читава ујдурма око једног инцидента на трибинама у Србији указује на велики расизам у западним медијима према Србима.Срби као нација се представљају као примитивци , људи нижег ранга, "нација мржње", који поред свих осталих мана патолошки мрзе и црнце .Некако се само чекао овај инцидент као одличан повод да се изнесу латентне предрасуде а које нису ништа мање расизам од испада навијача у Крушевцу.На ту кампању се надовезују дежурни домаћи душебрижници који један не тако значајан догађај сматрају сликом и приликом Србије.
savamala savamala 16:53 18.10.2012

Re:

Због чега се сматра да су навијечи имитацијом мајмуна вређали енглеске играче афричког порекла?


Зато што јесу и ти добро то знаш да јесу. Зашто би губили време и замлаћивали се да се убеђујемо у нешто шта нам је познато. Није ефикасно.
dragan7557 dragan7557 16:58 18.10.2012

Re:

petronijević...:
Читава ујдурма око једног инцидента на трибинама у Србији указује на велики расизам у западним медијима према Србима.Срби као нација се представљају као примитивци , људи нижег ранга, "нација мржње", који поред свих осталих мана патолошки мрзе и црнце .Некако се само чекао овај инцидент као одличан повод да се изнесу латентне предрасуде а које нису ништа мање расизам од испада навијача у Крушевцу.На ту кампању се надовезују дежурни домаћи душебрижници који један не тако значајан догађај сматрају сликом и приликом Србије.

Tačno tako!

Satanizacija Srbije još uvek traje svuda na Zapadu, nesmanjenom žestinom.

cerski
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:05 18.10.2012

Re:

Ух, ал' смо наивни, ето, ту су на лицу места смислили баш мајмуне да глуме, ништа нису с тим хтели, онако, нису ни знали да је то стандардни код којим се служе будале по свим стадионима у Европи кад хоће да се покажу пред још горим будалама и искажу своју нетрпељивост према тамнопутим играчима.

Да, тачно, није тај гест смишљен у Србији, није ту почело, али не видим зашто би се правдало прихватање истог, а о глумљењу собарица да све то нема никакве везе с расизмом и да не говоримо.

П.С. Колине, драмиш много, то одвлачи пажњу и није продуктивно, али ако ти је једини циљ да драмиш и тиме себи олакшаш онда ок, надам се да ти успева.
Colin_bgd Colin_bgd 18:11 18.10.2012

Re: ?

dakle rasizam je još uvek veoma prisutan u engleskoj...

Nisam ni tvrdio suprotno.
Colin_bgd Colin_bgd 18:22 18.10.2012

Re:

то одвлачи пажњу

ne bih se bas kladio u to...
и није продуктивно

diskutabilno...
и тиме себи олакшаш

hm...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:51 18.10.2012

Re: ?

omega68
Ili ce se, kao i uvek do sada, uhvatiti u razulareno kolo oko lesina sopstvene dece koju uporno i kontinualno stavljaju na stub srama i koju sa sadistickim uzivanjem iznova nabijaju na kolac...

Šta je tebi, čoveče?

Colin_bgd

Van konteksta, nista. A u kontekstu, ono sto bi trebalo i tebi da bude, a nije... u dovoljnoj meri...


Zaista, možeš li, u kontekstu ili van njega, da pojasniš šta si hteo da kažeš?

Jer, nisam odavno pročitao nešto ovoliko morbidno: "razulareno kolo oko lešina sopstvene dece... koju sa sadističkim uživanjem iznova nabijaju na kolac".
jedi-knight jedi-knight 20:32 18.10.2012

Re: ?

Re: ?
Divljaci od navijača su svuda isti.

Ovo je apsolutno tacno, ali ne radi se o njima, na zalost...


Desava se to i u Spaniji, ali se pola tribine istog trenutka okrene u pravcu "majmuna" sa izrazima zgrazavanja. Kod nas se to horski prihvata.
Da , ne radi se o navijacima. U pitanju je drustvena svest, kultura, obrazovanje, tolerancija. bla bla bla...sve ono sto je izlozeno kontinuiranoj segregaciji decenijama.
Stadion i fudbalska utakmica je samo reality show u kome ucestvuje ponos i dika zemlje Srbije, reprezentativni uzorak, biracko telo, beli listici... te i laik moze sa malo mozganja da da konacnu dijagnozu.

8c_competizione 8c_competizione 20:39 18.10.2012

Re:

Чињеница да у УК и другим западним


ako vec instistirash na cirilici i tome kako se neka zemlja zove na srpskom jeziju, mislim da bi bilo ok da koristish VB

znacemo mi citaoci da nisi mislio na Velikog Brata
mladen.mladen mladen.mladen 23:27 18.10.2012

Re: policajština

kad već pominješ policajce, UK, rasizam.. aj kao o Amerima znamo svi.. al zanimljivo je da bi možda uhapsili neke druge, ali evo već godinama kolege ne hapse?

autore, autore, malo istraživanja nije na odmet.. "racism in UK" svašta nešto na YouTube-u možeš da nađeš o tom "gledanju problema u oči"

Racism In U K Police Force Pt1
http://www.youtube.com/watch?v=J_GWy82olhw
Colin_bgd Colin_bgd 00:05 19.10.2012

Re: policajština

autore, autore, malo istraživanja nije na odmet.. "racism in UK" svašta nešto na YouTube-u možeš da nađeš o tom "gledanju problema u oči"

Otkrio si toplu vodu, rasizam u Britaniji. Niko nije tvrdio da toga nema. Ali je pitanje otkud rasizam u Krusevcu????

A da, odgovorio sam i na to pitanje, samo je trebalo malo bolje da procitas moj originalni blog tekst...

Colin_bgd
Nismo mi izmislili rasizam, ali smo ga ocigledno oberucke prihvatili od drugih, u paradoksalnoj situaciji gde se uvek trudimo da imitiramo one koje ne volimo u onome u cemu su najgori!


Capisci?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:11 19.10.2012

Re:

Re:
Због чега се сматра да су навијечи имитацијом мајмуна вређали енглеске играче афричког порекла?


Зато што јесу и ти добро то знаш да јесу. Зашто би губили време и замлаћивали се да се убеђујемо у нешто шта нам је познато. Није ефикасно.


Joj, šta ćeš sada kada se sa tobom složim? Dao i preporuku.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:24 19.10.2012

Re: policajština

Ali je pitanje otkud rasizam u Krusevcu????

Da li je to zaista tako dubiozno pitanje, u vreme globalnog sela?! U Kruševcu ne gledaju filmove, ne gledaju druge utakmice, nemaju internet...biće da je to. U Kruševcu, bar za sada nema belih ajkula, ali verujem da ih se veliki broj Kruševljana boji.

Edit: Nema crnaca ni u Hrvatskoj, pa...http://sport.blic.rs/Fudbal/Evropski-fudbal/216297/Hrvati-kaznjeni-sa-80000-evra-zbog-rasistickih-uvreda-prema-Baloteliju
mmiixx mmiixx 00:38 19.10.2012

Re:

"UK" znači "United Kingdom" => УК znači "Ujedinjeno kraljevstvo".

Filip2412 Filip2412 02:42 19.10.2012

Re:

petronijevic001
Читава ујдурма око једног инцидента на трибинама у Србији указује на велики расизам у западним медијима према Србима.Срби као нација се представљају као примитивци , људи нижег ранга, "нација мржње"
kakva budalastina i lupetacina.... (again, petronijevicu, uopste ne mislim da si ti glup, nemoj da si slucajno izvukao zlonamerni zakljucak - poput onoga da su majminski urlici rasizam?!?!?)

Eto zivim na Zapadu vec 6 godina i nikada nisam primetio da neko ovako lose predstvalja Srbe. Toliko smo mali i nebitni da ih zabole dzonson za nas. A o srpskim huliganima govorim ja licno najgore, gde god stignem i pred kim stignem, gore govorim od engleskih trac novina.

Zabrana srpskom fudbalu na duze vreme koju prizivaju Englezi bila bi najblja moguca stvar za srpsko huliganstvo, daj Boze da se tako nesto desi to je jedina nada da se huligani malo zauzdaju.
Bili Piton Bili Piton 15:47 19.10.2012

Re: policajština


dragan7557

Ako misliš na ovo onda je opisano odlika čisto policijske države što UK a i SAD ustvari i jesu:


Kamo sreće da nam je jedna baš takva, svanulo bi nam.
automatic automatic 16:20 19.10.2012

Re:

Eto zivim na Zapadu vec 6 godina

da li se i tamo lazno predstavljas, kao sto to cinis na blogu?
Filip2412 Filip2412 17:05 19.10.2012

Re:

da li se i tamo lazno predstavljas, kao sto to cinis na blogu?
a da li ti volis da jes gomna ili to samo radis po zadatku?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 21:10 19.10.2012

Re:

Zabrana srpskom fudbalu na duze vreme koju prizivaju Englezi bila bi najblja moguca stvar za srpsko huliganstvo, daj Boze da se tako nesto desi to je jedina nada da se huligani malo zauzdaju.

Eh, i to je razlika između nas i Engleza, oni su sami povukli svoje klubove kad su videli da je vrag odneo šalu. Našima, odnosno "našima" ni tri Hejsela ne bi bila povod za takvu odluku. Opet bi rekli da mi nismo krivi, da se preteralo, da je to zato što smo Srbi...
NNN NNN 21:22 19.10.2012

Re:

Eh, i to je razlika između nas i Engleza, oni su sami povukli svoje klubove kad su videli da je vrag odneo šalu. Našima, odnosno "našima" ni tri Hejsela ne bi bila povod za takvu odluku. Opet bi rekli da mi nismo krivi, da se preteralo, da je to zato što smo Srbi...
Gluposti.
Oni su, posle Hejsela, kažnjeni od strane UEFA-e,
ali ni to im nije otvorilo oči ("izginuli tamo neki Žabari" ),
pa se 4 godine kasnije u Šefildu na Hilsborou desila mnogo veća tragedija


Colin_bgd Colin_bgd 21:38 19.10.2012

Re:

pa se 4 godine kasnije u Šefildu na Hilsborou desila mnogo veća tragedija

Za to je odgovorna policija. Na Hilsborou nije bilo nikakvog huliganizma.
ivana23 ivana23 23:51 19.10.2012

Britanija

Nekoliko navijača Lidsa sinoć je preskočilo ogradu na baksuznom "Hilsborou", a jedan od njih dotrčao je do golmana Šefild Vednezdeja Krisa Kirklenda i sa obe ruke udario ga u lice.

Kirklend se srušio, a meč je nastavio tek pošto je dobio medicinsku pomoć. Jorkširski derbi okončan je bez pobednika, bilo je 1:1, a incident se dogodio neposredno pošto je Majkl Tong savladao Kirklenda u 77. minutu.





Navijač udario golmana u Engleskoj << link

Guardian << link
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:30 20.10.2012

Re:

Gluposti.
Oni su, posle Hejsela, kažnjeni od strane UEFA-e,
ali ni to im nije otvorilo oči ("izginuli tamo neki Žabari" ),
pa se 4 godine kasnije u Šefildu na Hilsborou desila mnogo veća tragedija

Glupost je kada ishitreno nešto tako okarakterišeš. Istraži malo prvo, pa ćeš videti da je promptna reakcija Britanske vlade bila zabrana njihovim klubovima da učestvuju u međunarodnim takmičenjima. Tek posle je UEFA donela svoju presudu.
NNN NNN 10:06 20.10.2012

Re:

Tek posle je UEFA donela svoju presudu.

A kao pustila bi ih UEFA da igraju posle masakra na Hejselu
To je k'o kad riba šutne lika, a on kaže "ionako sam 'teo da je ostavim"

Za to je odgovorna policija. Na Hilsborou nije bilo nikakvog huliganizma.

To je tačno (skoro su priznali).
Zakazala je država (policija) i popustila pred masom navijača
i pustila ih na već prepunu tribinu
(to je k'o kad neki tupson navali duđe u prepun autobus,
pa se guzelja na vratima, pa to x1000).
Žao mi je onih jadnika koji su regularno bili ušli,
pa ih rulja izgurala.

Nekoliko dana pre Hejsela desetine navijača je stradalo u požaru u Bredfordu.
Zapravo većina najvećih stadionskih nesreća u 20. veku je bila u Britaniji.

To je velika nacija: pada kiša - a stadioni puni!
NNN NNN 10:06 20.10.2012

Re: Britanija

Navijač udario golmana u Engleskoj

Znam dečka - ćale mu iz Kruševca
alselone alselone 10:45 20.10.2012

Re: Britanija

Navijač udario golmana u Engleskoj << link


Koline, da li si šokiran koliko i ja?
thebee269 thebee269 17:57 20.10.2012

Re: ?

Desava se to i u Spaniji, ali se pola tribine istog trenutka okrene u pravcu "majmuna" sa izrazima zgrazavanja. Kod nas se to horski prihvata.

ovo uopste nije tacno,seti se samo sta je citav stadion radio Luisu Figu posle prelaska iy Reala u Barselonu.
ivana23 ivana23 23:17 20.10.2012

Re: ?

Rio Ferdinand let Manchester United down not wearing a Kick It Out T-shirt says 'embarrassed' Sir Alex Ferguson
Anton Ferdinand will follow his brother Rio by today refusing to wear a 'Kick It Out’ anti-racism T-shirt in protest at the perceived weak punishment meted out to John Terry for his verbal abuse.




The Telegraph << link
skyspoter skyspoter 16:37 18.10.2012

U pravu si

Nazovite nekoga danas u engleskoj, bilo na stadionu, bilo na ulici, bilo kod kuce, pogrdnim imenom na rasnoj osnovi, odlezacete nekoliko meseci u apsani, dzep ce vam solidno biti ispraznjen, a radno mesto ce postati misaona imenica.


ovde toliko kaznjavaju za rasizam da je to kaznjavanje postalo razlog velike nezaplosenosti u UK.

Colin_bgd Colin_bgd 18:11 18.10.2012

Re: U pravu si

ovde toliko kaznjavaju za rasizam da je to kaznjavanje postalo razlog velike nezaplosenosti u UK.

dragan7557 dragan7557 18:16 18.10.2012

Re: U pravu si

Colin_bgd
ovde toliko kaznjavaju za rasizam da je to kaznjavanje postalo razlog velike nezaplosenosti u UK.


Ma rešeno je uvozom Poljaka, nema zime.

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 21:04 18.10.2012

Re: U pravu si

uvozom Poljaka

Nisi ni svestan kako olako vredjas Poljake...
savamala savamala 16:50 18.10.2012

Како?

Ili ce se, kao i uvek do sada, uhvatiti u razulareno kolo oko lesina sopstvene dece koju uporno i kontinualno stavljaju na stub srama i koju sa sadistickim uzivanjem iznova nabijaju na kolac...


Напишеш овакву будалаштину и очекујеш да ће сада да се развије некаква озбиљна дискусија. Уколико ти је дискусија била циљ, а не да и ти додатно запишаш локалну екипу. Ко зна, можда неко и примети.
Нисам гледао утакмицу јер их не гледам, ни домаће, ни стране. Верујем да су наши навијачи били неваспитани и примитивни и да су вређали енглеског навијача ”на расној основи”. Ти, ипак, не значи да су Срби расисти, па чак и да су ти исти навијачи расисти. То, такође, не значи да је било неопходно да се енглески премијер меша на овако драматичан начин. Но, њему се може.
Наш фудбал не пратим као спортско такмичење већ више као друштвени феномен испољавања мафије и криминала. Није потребно бити посебно лукав и проницљив па закључити да је наш фудбал у потпуности преузет од стране криминалаца. Покушај са хапшењем Џајића је могао да буде почетак обрачуна са криминалом у фудбалу али се завршило са закључком да се ”тако не поступа са нашом легендом”. Терзић се вратио, након бекства из земље, и после нешто прележаних дана на ВМА поново је фудбалски функционер.У Новом Саду имате оног Буторовића или како се већ зове који је својевремено ухапшен, па је касније суд одбацио очигледне доказе за намештање фудбала. Над свима њима имамо оног Караџића о коме, можда није лепо рећи, сам његов изглед све говори. Ипак, нисам приметио да их Платини и друга екипа из Европе избегава. Напротив, лепо се друже и баш ме занима о чему разговарају.
Да ли неко нормалан очекује да ови људи, које сам набројао, могу да нешто поправе и доведу на некакав пристојан ниво.
petronijevic001 petronijevic001 17:01 18.10.2012

Re: Како?

Енглези су увели драконске мере за ове деликте тек после низа инцидената и губитка десетина људских живота.Код нас то није имало никада такав интензитет нити постоји потреба да се уводе драконске мере због неког вербалног вређања и повремених туча.Проблем навијачког насиља се сувише драматизује.Врло је мала вероватноћа да просечан човек доживи неко тешко малтретирање од стране навијача.Много је вероватније да неко буде жртва убиства, наношења тешке телесне повреде , разбојништва од стране ненавијача него навијача.
dragoljub92 dragoljub92 17:32 18.10.2012

Re: Како?

.Много је вероватније да неко буде жртва убиства, наношења тешке телесне повреде , разбојништва од стране ненавијача него навијача.

e,bate,mlogo si se ovde usrao, el da ti spomenem samo ubistvo onog momka u vozu? dovoljno?a pretnje brankici,ćeš još da nabrajam?
Због чега се сматра да су навијечи имитацијом мајмуна вређали енглеске играче афричког порекла?

ajde, da nisu možda delili komplimente urlikanjem? pokušavaš da odbraniš taj šljam našeg društva,neće da može.
Colin_bgd Colin_bgd 18:13 18.10.2012

Re: Како?

Ти, ипак, не значи да су Срби расисти,

Naravno da ne znaci...

па чак и да су ти исти навијачи расисти.

Ne, nego su se samo salili... A sa nekim stvarima se nije saliti...

number42 number42 19:56 18.10.2012

Re: Како?

savamala
друштвени феномен испољавања мафије и криминала. Није потребно бити посебно лукав и проницљив па закључити да је наш фудбал у потпуности преузет од стране криминалаца. Покушај са хапшењем Џајића је могао да буде почетак обрачуна са криминалом у фудбалу али се завршило са закључком да се ”тако не поступа са нашом легендом”. Терзић се вратио, након бекства из земље, и после нешто прележаних дана на ВМА поново је фудбалски функционер.У Новом Саду имате оног Буторовића или како се већ зове који је својевремено ухапшен, па је касније суд одбацио очигледне доказе за намештање фудбала. Над свима њима имамо оног Караџића о коме, можда није лепо рећи, сам његов изглед све говори. Ипак, нисам приметио да их Платини и друга екипа из Европе избегава. Напротив, лепо се друже и баш ме занима о чему разговарају.



sve se slazem, tacno tako.

i moram da primetim da svi ovi koji imitiraju majmune to rade jaaako dooobro! mene su uspeli da zavaraju
Filip2412 Filip2412 02:44 19.10.2012

Re: Како?

savamala
Ти, ипак, не значи да су Срби расисти, па чак и да су ти исти навијачи расисти. То, такође, не значи да је било неопходно да се енглески премијер меша на овако драматичан начин.
Da li su Srbi rasisti videcemo po kaznama koje ce dodeliti huliganima.

Za sada cujemo samo negiranje i uzimanje rasistickih divljaka u odbranu od strane FSS.
Spiridon Spiridon 08:16 19.10.2012

Re: Како?

ajde, da nisu možda delili komplimente urlikanjem? pokušavaš da odbraniš taj šljam našeg društva,neće da može.


mnogo ih je takvih na blogu moj Dragoljube, mnogo ..
StEtOc|nA StEtOc|nA 23:53 19.10.2012

Re: Како?

petronijevic001
Проблем навијачког насиља се сувише драматизује.Врло је мала вероватноћа да просечан човек доживи неко тешко малтретирање од стране навијача.Много је вероватније да неко буде жртва убиства, наношења тешке телесне повреде , разбојништва од стране ненавијача него навијача.


Jbg, Taton nije imao sreće sa verovatnoćom. A stvarno me sad mrzi da vadim dalji spisak, em će potrajati em će slabo ko pročitati. Ti danas ne možeš na Partizanovu utakmicu, čak ni protiv tima kao što je npr. BSK koji ni nema navijače, da odeš na miru i da znaš da neće biti incidenata. Jer kad nema gostujućih, dobra je i tuča između samih Partizanovih navijača. Zvezdino gostovanje u Kragujevcu je isto bilo zanimljivo. Da, mi zaista nemamo problem, to je sve dramatizacija.

I zato pravda za Uroša, pravda za grobare, pravda za...
alselone alselone 17:02 18.10.2012

Dalabu

Ili ce se, kao i uvek do sada, uhvatiti u razulareno kolo oko lesina sopstvene dece koju uporno i kontinualno stavljaju na stub srama i koju sa sadistickim uzivanjem iznova nabijaju na kolac...

Ovo sam siguran da nisi prepisao ni od koga.
Jako je glupo.
dragan7557 dragan7557 17:10 18.10.2012

Re: Dalabu

alselone
Ili ce se, kao i uvek do sada, uhvatiti u razulareno kolo oko lesina sopstvene dece koju uporno i kontinualno stavljaju na stub srama i koju sa sadistickim uzivanjem iznova nabijaju na kolac...

Ovo sam siguran da nisi prepisao ni od koga.
Jako je glupo.

Jok bre! Engleski humor, koji mi ne razbiramo.

cerski
alselone alselone 17:18 18.10.2012

Re: Dalabu

Jok bre! Engleski humor, koji mi ne razbiramo.

cerski


Ovo nije ni okrznulo engleskog humora, ni makar u najavi.
dragan7557 dragan7557 17:32 18.10.2012

Re: Dalabu

alselone
Jok bre! Engleski humor, koji mi ne razbiramo.

cerski


Ovo nije ni okrznulo engleskog humora, ni makar u najavi.

Turi onda pod navodnike bre!

cerski
AlexDunja AlexDunja 17:34 18.10.2012

Re: Dalabu


Ovo nije ni okrznulo engleskog humora, ni makar u najavi.


ni nalik, i kontraproduktivno je, što reče marko gore.

čitam juče i danas britansku štampu, i reakcije ovde po
društvenim mrežama...i sve kao po scenariju.

englezi histerični, zabranite im da igraju u evropi 10 godina,

ovi naši: ne verujete valjda sopstvenim ušima? nigde rasizma,

komentatori: englezi da nam pričaju, a šta su sve oni radili....

zaista mislim i da bi preoštre kazne od uefe bile kontraproduktivne,

samo bi pojačale zatvorenost i strah od sveta kod ovih
teoretičara zavere i povećali njihovu ubeđenost da ceo svet mrzi srbe,
(sem rusa, naravno), i da srbi zauzvrat treba sve njih da mrze još žešće...

problem navijačkog nasilja je ogroman problem u srbiji,

ali je jasno da ne postoje ni mehanizmi ni politička volja
da se tom problemu stane na kraj.

navijači su ozbiljna, organizovana privatna vojska
koja radi prljave poslove za kriminalizovana rukovodstva
klubova, za narko dilere vođe navijača, a i za državu
koja protiv kriminalizovanog fudbala nema ništa,

a i ovi klinci dobro dođu za povremeno sejanje straha...
tako se manje pravih pitanja postavlja.
mariopan mariopan 17:59 18.10.2012

Re: Dalabu

a i ovi klinci dobro dođu za povremeno sejanje straha...
tako se manje pravih pitanja postavlja.

'leba i igara.
alselone alselone 18:03 18.10.2012

Re: Dalabu

dragan7557

Turi onda pod navodnike bre!

cerski


Lepo reci "i kvit!".
Colin_bgd Colin_bgd 18:14 18.10.2012

Re: Dalabu

Ovo sam siguran da nisi prepisao ni od koga.
Jako je glupo.

Hvala na pohvali...
alselone alselone 18:16 18.10.2012

Re: Dalabu

Hvala na pohvali...


Nema na cemu. Znas da ce biti i drugi put...

...i od mene pohvala a vala i od tebe ovako nesto pretenciozno i suplje.
Colin_bgd Colin_bgd 18:24 18.10.2012

Re: Dalabu

ni nalik, i kontraproduktivno je, što reče marko gore.

Zasto je kontraproduktivno? Jel moj blog stvara jos vecu mrznju prema crncima???

Stvarno se malo neko drugi zalufao, a ne ja...
Colin_bgd Colin_bgd 18:26 18.10.2012

Re: Dalabu

...i od mene pohvala a vala i od tebe ovako nesto pretenciozno i suplje.

Pa dobro, sledeci put ce nesto skromno, ponizno i popunjeno cementom...
AlexDunja AlexDunja 18:51 18.10.2012

Re: Dalabu

Zasto je kontraproduktivno? Jel moj blog stvara jos vecu mrznju prema crncima???


rekla sam ti zašto je kontraproduktivno.
dramiš kad bi trebalo da budeš hladnokrvan,

nema srbija margaret tačer ni odlučnost ni
mehanizme da stane na kraj navijačkom nasilju.

ovakvim rečenicama izazivaš ionako zatvorene
i surevnjive prema zapadu da traže potvrde i opravdanja
za svoju surevnjivost.

rasizma u srbiji tradicionalno nije bilo nikada, to je fakat.

to je počelo devedesetih, ubistvom onog romskog dečaka
dušana jovanovića, baš na današnji dan pre petnaest godina,
i nastavilo se...da ne nabrajam

ali, po mom mišljenju, reč rasizam nije ključna,
reč mržnja jeste. navijači se uče da mrze sve što
je drugačije od njih, bez razlike, pa i crnce
Colin_bgd Colin_bgd 20:35 18.10.2012

Re: Dalabu

reč rasizam nije ključna

Ja mislim da kad nam bude malo jasnije zasto je rasisticka mrznja u stvari malo tezi slucaj, da ce i mnoge druge stvari da pocnu da nam se prosvetljavaju...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:48 18.10.2012

Re: Dalabu

Zasto je kontraproduktivno? Jel moj blog stvara jos vecu mrznju prema crncima???


Zato sto glavna tema postajes ti, (sasvim zasluzeno jer ovo sto si nalupetao je tolika budalastina da se mora komentarisati) a to ocemu bi (navodno?) da pricas postaje sporedno.
Colin_bgd Colin_bgd 20:50 18.10.2012

Re: Dalabu

Zato sto glavna tema postajes ti...

A to je zato jer je tako lakse nego malkice napregnuti glavicu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 18.10.2012

Re: Dalabu

A to je zato jer je tako lakse nego malkice napregnuti glavicu..


Pa onda napregni glavicu pa napisi tekst o temi koju bi da tretiras bez budalastina koje ce skretati paznju od teme.
Colin_bgd Colin_bgd 21:02 18.10.2012

Re: Dalabu

Pa onda napregni glavicu pa napisi tekst o temi koju bi da tretiras bez budalastina koje ce skretati paznju od teme.

Budalastine skrecu paznju od teme samo onima sa slabom koncentracijom...

Ako sledimo logicki tok tvojih misli ispasce da sam ja organizovao majmunisanje u Krusevcu, samo da bih napisao ovako grozan blog...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 18.10.2012

Re: Dalabu

A ako sledimo tok tvojih misli videcemo da si shvatio da si napiso budalastinu:
Budalastine skrecu paznju od teme

Dakle jeste budalastina, slazes se.

A sto ti pises budalastine?


Colin_bgd Colin_bgd 21:24 18.10.2012

Re: Dalabu

Dakle jeste budalastina, slazes se.

Sve je relativno. Kako za koga. Tebi ostavljam puno pravo da smatras da je ono sto sam ja napisao budalastina, nema nikakvih problema. Ali jedno misljenje (pa cak i vise njih... mislim, misljenja) o necemu, nikad ne cine apsolutnu istinu... Prema tome, shvati sta god hoces, kako god hoces. Moj blog je slobodna teritorija, pa tako i za tebe...
alselone alselone 21:27 18.10.2012

Re: Dalabu

Moj blog je slobodna teritorija,


E, ovo ti moram priznati. Pored toga sto se pretenciozno bavis temama o kojima ne mozes da pises, sportski prihvatas ne samo zajebavanje i zezanje nego i uvrede.

To nije lako, uopste, i pokazuje mnogo.
Verovatno si ti cool guy, samo kad te covek upozna. I ne prica o ovakvim temama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 18.10.2012

Re: Dalabu

Moj blog je slobodna teritorija, pa tako i za tebe...


Kapa dole za to.
Colin_bgd Colin_bgd 21:39 18.10.2012

Re: Dalabu

E, ovo ti moram priznati. Pored toga sto se pretenciozno bavis temama o kojima ne mozes da pises, sportski prihvatas ne samo zajebavanje i zezanje nego i uvrede.

To nije lako, uopste, i pokazuje mnogo.
Verovatno si ti cool guy, samo kad te covek upozna. I ne prica o ovakvim temama.

Kapa dole za to.

Promena taktike vam nece pomoci...
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:31 19.10.2012

Re: Dalabu


a i ovi klinci dobro dođu za povremeno sejanje straha...
tako se manje pravih pitanja postavlja.

Tačno tako.
predatortz predatortz 17:26 18.10.2012

?

Ili ce se, kao i uvek do sada, uhvatiti u razulareno kolo oko lesina sopstvene dece koju uporno i kontinualno stavljaju na stub srama i koju sa sadistickim uzivanjem iznova nabijaju na kolac...



Još jedan blog o Milovanu Đilasu?

Šalu na stranu, ako zanemarimo ovu glupost koju si napisao, pa se vratimo na majmune, moj zaključak je:

Majmun radi sve što majmun vidi!

Majmuni koji su vređali crne fudbalere videli su to od majmuna iz Italije,koji su to videli od majmuna iz Engleske...

Da li trebamo da se , kao kolektivitet, ogradimo od ponašanja naših majmuna?
Naravno da trebamo.

Pravi efekat bi bio postignut da se FSS, navijački klubovi, ministarstvo sporta ( ili kako ga već ovi novi krste ) ograde od ovog čina i upute izvinjenje engleskim fudbalerima koji su uvređeni gestom maloumnika.

Colin_bgd Colin_bgd 18:15 18.10.2012

Re: ?

Pravi efekat bi bio postignut da se FSS, navijački klubovi, ministarstvo sporta ( ili kako ga već ovi novi krste ) ograde od ovog čina i upute izvinjenje engleskim fudbalerima koji su uvređeni gestom maloumnika.

Dok neko ne popije ozbiljnu robiju, bez preinacavanje kazne i ostalih gluposti, nista od toga. Dok ne zaboli te koji treba "da se ograde", nema nista ni od kakvih "mera"...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:40 18.10.2012

Re: ?

Ja bih imala molbicu...a da se prestane sa vređanjem majmuna? Šta oni siroti imaju sa ljudskim divljacima?
predatortz predatortz 21:41 18.10.2012

Re: ?

Jelica Greganović
Ja bih imala molbicu...a da se prestane sa vređanjem majmuna? Šta oni siroti imaju sa ljudskim divljacima?


Pa, od njih smo postali! Što nisu radili na nama, vidiš u šta smo se pretvorili!
Jukie Jukie 21:59 18.10.2012

Re: ?

predatortz

Jelica Greganović
Ja bih imala molbicu...a da se prestane sa vređanjem majmuna? Šta oni siroti imaju sa ljudskim divljacima?


Pa, od njih smo postali! Što nisu radili na nama, vidiš u šta smo se pretvorili!

Pa jedno jutro im došlo da uvedu "ljudska prava" i sad žanju šta su posejali... svi im se rugaju...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:02 18.10.2012

Re: ?

Pa, od njih smo postali! Što nisu radili na nama, vidiš u šta smo se pretvorili!

Ispostavilo se da nismo od njih postali...rešili se bede majmuni...nego smo samo od istog predaka...oni nam dođu ko braća od strica...
jedi-knight jedi-knight 17:07 19.10.2012

Re: ?

predatortz
Jelica Greganović
Ja bih imala molbicu...a da se prestane sa vređanjem majmuna? Šta oni siroti imaju sa ljudskim divljacima?
Pa, od njih smo postali! Što nisu radili na nama, vidiš u šta smo se pretvorili!


Englezi imaju teoriju da su majmuni postali od Srba....doduse ima slicnu i dr.Jovan Deretic
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:35 18.10.2012

Autogol i penal

"U engleskoj su se suocili, i jos uvek se suocavaju sa sopstvenom tragicnom istorijom, i sa sopstvenom zlocinackom ulogom u istoj. Ne prave se blesavi, ne zabijaju (vise) glavu u pesak"

Bogami zabijaju. Pokušaj da im pomeneš zločinačku ulogu u poslednjih deset-petnaest godina.
Mogu da pobiju hiljade Iračana i Avganistanaca iz čistog interesa i da nikome ne padne dlaka sa glave. Može im se.
Što ne znači da nismo dali autogol u Kruševcu.
Trebalo je da taj Karadžić i Dačić i Vučić i ostali organi i organele pre utakmice i na samoj utakmici upozoravaju (i biju ako treba) navijače da se ne zajebavaju sa tim smešnim povicima jer će dvolični Zapad u liku Kamerona to dočekati kao izvanredan poklon i da će nam se to olupati o glavu.
dragan7557 dragan7557 17:58 18.10.2012

Re: Autogol i penal

KRALJMAJMUNA
"U engleskoj su se suocili, i jos uvek se suocavaju sa sopstvenom tragicnom istorijom, i sa sopstvenom zlocinackom ulogom u istoj. Ne prave se blesavi, ne zabijaju (vise) glavu u pesak"

Bogami zabijaju. Pokušaj da im pomeneš zločinačku ulogu u poslednjih deset-petnaest godina.
Mogu da pobiju hiljade Iračana i Avganistanaca iz čistog interesa i da nikome ne padne dlaka sa glave. Može im se.
Što ne znači da nismo dali autogol u Kruševcu.
Trebalo je da taj Karadžić i Dačić i Vučić i ostali organi i organele pre utakmice i na samoj utakmici upozoravaju (i biju ako treba) navijače da se ne zajebavaju sa tim smešnim povicima jer će dvolični Zapad u liku Kamerona to dočekati kao izvanredan poklon i da će nam se to olupati o glavu.

Fala Bogu da stiže jednom! Da ovim tvojim staneš na rep, razgalamili se bre nemož čoek od nj da proslovi, bre!

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 18:17 18.10.2012

Re: Autogol i penal

Bogami zabijaju. Pokušaj da im pomeneš zločinačku ulogu u poslednjih deset-petnaest godina.

Kad su ovi kretali na Irak, bilo je milion ljudi na ulicama Londona da protestvuje. Kad smo mi kretali u SRH, SRBiH i ostale administrativne celine, bacali smo cvece sa nadvoznjaka...
dragan7557 dragan7557 18:22 18.10.2012

Re: Autogol i penal

Colin_bgd
Bogami zabijaju. Pokušaj da im pomeneš zločinačku ulogu u poslednjih deset-petnaest godina.

Kad su ovi kretali na Irak, bilo je milion ljudi na ulicama Londona da protestvuje. Kad smo mi kretali u SRH, SRBiH i ostale administrativne celine, bacali smo cvece sa nadvoznjaka...

Ima tu mala razlika, mi smo ratovali između sebe i na svojoj SFRJ teritoriji a oni su okupirali tuđe.

Da ne pričamo sada koliko su para plaćali opoziciji i svakom ko je hteo da uništi Jugoslaviju.

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 18:26 18.10.2012

Re: Autogol i penal

Da ne pričamo sada koliko su para plaćali opoziciji i svakom ko je hteo da uništi Jugoslaviju.

The rest is silence...
pedja1008 pedja1008 19:29 18.10.2012

Re: Autogol i penal

Takve srbske patriote kao sto si ti bi trebalo svakog jutra da ljube zastavu i pevaju himnu te trule zapadne kapitalisticke drzave u kojoj zivis.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:32 18.10.2012

Re: Autogol i penal

pedja1008
Takve srbske patriote kao sto si ti bi trebalo svakog jutra da ljube zastavu i pevaju himnu te trule zapadne kapitalisticke drzave u kojoj zivis.

kome pišeš? ko živi i gde? ko je patriota?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:06 18.10.2012

Re: Autogol i penal

Kad smo mi kretali u SRH, SRBiH i ostale administrativne celine, bacali smo cvece sa nadvoznjaka...

Opet mi, neki mii su iz države od toga bežali...koji mi?! A i nisu svi bacali cveće sa nadvožnjaka, bilo je i protesta...
aleksandra1966 aleksandra1966 22:46 18.10.2012

Re: Autogol i penal

E, nemoj tako. Jedino su u Beogradu konstantno sve vreme bile demonstracije protiv rata u Bosni, Hrvatskoj, nosenje crnog flora, paljenje sveca, lupanje u serpe...
gedza.73 gedza.73 17:48 18.10.2012

Predrasudna uvreda

se samo krvlju spira.
gedzovani iz Krusevca (a isto bi bilo i u Cacku, Kragujevcu, Nisu, Beogradu, Novom Sadu...

Mesto i vreme, gospodine?


U engleskoj su se suocili, i jos uvek se suocavaju sa sopstvenom tragicnom istorijom, i sa sopstvenom zlocinackom ulogom u istoj.




Ne prave se blesavi, ne zabijaju (vise) glavu u pesak.


Kazi to 'ticama.

Colin_bgd Colin_bgd 18:17 18.10.2012

Re: Predrasudna uvreda

Kazi to 'ticama.

Razmisli o naslovu mog bloga. Mislim da imas dovoljno godina da se setis...
milisav68 milisav68 22:45 18.10.2012

Re: Predrasudna uvreda

gedza.73
se samo krvlju spira.
gedzovani iz Krusevca (a isto bi bilo i u Cacku, Kragujevcu, Nisu, Beogradu, Novom Sadu...

Mesto i vreme, gospodine?

A otkad to u Kruševcu žive gedžovani?

Ja mislim da domaćin širi lažne informacije, u nameri da nas upropasti, pošto je opšte poznato, da tamo žive - čarapani.



predatortz predatortz 17:52 18.10.2012

Pogled iz drugog ugla

U engleskoj su se suocili, i jos uvek se suocavaju sa sopstvenom tragicnom istorijom, i sa sopstvenom zlocinackom ulogom u istoj. Ne prave se blesavi, ne zabijaju (vise) glavu u pesak.


Engleska istorija je, zanemarivši dva svetska rata, istorija porobljavanja,mučenja,pljači,spletki i raznih drugih poganluka.
Ne vidim da se to danas promenilo.
babmilos babmilos 17:58 18.10.2012

Dva oka u glavi

Mi nikad nizasta nismo odgovorni. Mi nikad nizasta nismo krivi. Mi nikad nista nismo pogresno uradili. Mi nikad nista nismo naucili ni iz sopstvenog iskustva, a kamoli iz tudjeg.

Za ovo ti je SPC direktni kolovođa, uz strastveno terciranje SANU. Ili... Za ovo ti je SANU direktni kolovođa, uz strastveno terciranje SPC. Ne mogu da se odlučim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana