Budućnost| Društvo| Filozofija| Ljubav| Život

Alma Deutscher

expolicajac RSS / 17.10.2012. u 20:44

Evo zašto volim Evropu.

Dojadilo mi je da slušam o nama kao rasistima, genocidnom narodu, primitivcima. Ja imam želju da moji unici imaju svoju šansu i budu ovakvi ako imalo vrede.

Želim da moje okrvavljene gaće imaju smisao a ne da predstavljaju teret generacijama koje dolaze posle nas.

Slušajte ovu muziku, deteta koje ima šansu, ne samo zbog svog talenta, nego zbog toga što su neki ljudi u Evropi shvatili da mora vladati mir kako bi ovo dete imalo šansu. 

Nemoj da uništavamo šansu, rođenih i još nerođenih naših naslednika. sujetom svojih nedorečenih života. 



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 21:13 17.10.2012

Šanse...

Nije mi nešto dan za optimizam. Na sve strane me nešto sapliće, ništa ne može da se uradi bez mišića ili kako god se TO zvalo. Ja bih volela da moji unučići imaju sve šanse, ali moji sinovi sada žive dosta nategnuto! Ne smem da pomislim kako žive oni koji nemaju posao, a samim tim ni platu. Hajde da verujem da će biti bilje. navijam.
predatortz predatortz 21:18 17.10.2012

Rat i mir



Slušajte ovu muziku, deteta koje ima šansu, ne samo zbog svog talenta, nego zbog toga što su neki ljudi u Evropi shvatili da mora vladati mir kako bi ovo dete imalo šansu.


Bojim se da negde mora vladati rat da bi to dete imalo lagodan život i šansu kakvu sad ima.
Tu cenu plaćaju mnoga druga deca van kruga povlašćenih...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:40 17.10.2012

Re: Rat i mir

što mora, možda je dete samo genijalno? Predo, mislim da malo tripuješ ođe. nije sve u ratu - to kažem ja kao jedan teški hercegovački Ratković (ovaj niknejm na blogu je samo fora za nerviranje predrasudnika). uzgred, za bata Goranču, nema ništa od ove rezigniranosti, znači, ćuti se, trpi, i radi. mi nećemo imati previše lagodnih momenata, ali klinci hoće. oni će stvoriti nešto. to je moja vera. ako je izgubim ne preostaje ništa, i budućnost je unapred izgubljena bitka. računam da ste sesili i ti u nekom daunu samo jer je neko gadno sivilo u srbi?
predatortz predatortz 21:45 17.10.2012

Re: Rat i mir

što mora, možda je dete sam genijalno? Predo, mislim da malo tripješ ođe. nije sve u ratu


Dete verovatno jeste genijalno, i ovo što napisah nema veze sa detetom.
Nadovezao sam se na domaćinovo :

deteta koje ima šansu, ne samo zbog svog talenta, nego zbog toga što su neki ljudi u Evropi shvatili da mora vladati mir kako bi ovo dete imalo šansu.


Zbog tih istih ljudi, koji žele visoke standarde za sebe i samo za sebe, gomila druge dece nema nikakvu šansu.
expolicajac expolicajac 21:50 17.10.2012

Re: Rat i mir

Tu cenu plaćaju mnoga druga deca van kruga povlašćenih...

Za našu decu smo mi odgovorni, svojim postupcima i svojim delim. Koliko god neki ljudi hteli kroz život da me sruše, nisu uspeli da mi sruše porodicu. Zato sam i ovo napisao. Za sinove smo bili odgovorni moja supruga i ja. Koliko su nas puta rušili nisu uspeli da sruše našu obavezu da od njih dvojice napravimo ljude. Sve što smo postigli u profesionalnom smislu bilo bi nevažno da su njih dvojica postali loši. Ovako, naši lični uspesi, su ferifikovani njihovim sazrevanjem i postajanjem vrednih članova srpskog društva. Zato ovoj zemlji treba mir.
predatortz predatortz 21:53 17.10.2012

Re: Rat i mir

Zato ovoj zemlji treba mir.


Slažem se. No, i sam znaš da želja nekad nije dovoljna.
expolicajac expolicajac 21:59 17.10.2012

Re: Rat i mir

Zbog tih istih ljudi, koji žele visoke standarde za sebe i samo za sebe, gomila druge dece nema nikakvu šansu.

Grešiš, strašno grešiš. Jedno društvo se meri svojim pokolenjima a ne svojim ličnim uspesima. Što je manji narod mora da ima više sluha u stvaranju velikih pojedinaca. Veliki pojedinci nastaju u primarnim porodicama koje imaju viziju. Nisu svi podjednako talentovani, ali kad im se u primarnoj porodici podari poštenje, požrtvovanje i ljubav, spremni su da nastave nit života na pravi način. Nema veze koliko nas sada mrze i nipodoštavaju, mnogo je bitnije da svojim potomcima ostavimo nadu da će u nekim drugim istorijskim trenutcima moći da ostvore svoj san. A taj san bez poštenja, požrtvovanja i ljubavi neće moći ostvariti pa makar i dobili istorijsku šansu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:00 17.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz


Zbog tih istih ljudi, koji žele visoke standarde za sebe i samo za sebe, gomila druge dece nema nikakvu šansu.


imaš fajt da dođeš do šanse. neophodno je malo sreće. ali, uopšte uzev, moje životno iskustvo je da vredni i talentovani ljudi dođu do šanse, u stvari, ja nosim neko iskustvo da sam ostvario san koji sam nosio u 15-oj godini života. nije niko stradao zbog mene, ni mrav. ne želim previše da se pravim pametan, posebno ne u pabu na kraju dana, se lepim ženama oko sebe, ali grešiš kristalno prosto.
predatortz predatortz 22:10 17.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac

Srđan Fuchs


Ja mislim da vi niste skapirali o kojim ljudima pričam.

Naravno Ex da decu treba vaspitavati i usmeravati. Raditi na tome da postanu pošteni,sposobni i odlučni ljudi.

Naravno Srđane da se trud isplati i da se posle sve to kompenzuje kroz šanse koje treba iskoristiti. I nisam mislio da kažem da iza svakog uspešnog čoveka ostaje gomila leševa, kako si ti to, izgleda, skapirao...

Mislio sam na dvostruke aršine onih koji su skapirali da je Evropi potreban mir...
dragan7557 dragan7557 22:43 17.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac
Tu cenu plaćaju mnoga druga deca van kruga povlašćenih...

Za našu decu smo mi odgovorni, svojim postupcima i svojim delim. Koliko god neki ljudi hteli kroz život da me sruše, nisu uspeli da mi sruše porodicu. Zato sam i ovo napisao. Za sinove smo bili odgovorni moja supruga i ja. Koliko su nas puta rušili nisu uspeli da sruše našu obavezu da od njih dvojice napravimo ljude. Sve što smo postigli u profesionalnom smislu bilo bi nevažno da su njih dvojica postali loši. Ovako, naši lični uspesi, su ferifikovani njihovim sazrevanjem i postajanjem vrednih članova srpskog društva. Zato ovoj zemlji treba mir.



cerski
predatortz predatortz 22:45 17.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac

Srđan Fuchs

dragan7557


Kad ti trojica kažu da si pijan, lezi i valjaj se!

Biće da sam nešto nadrndan večeras, pa mračim bez potrebe...
expolicajac expolicajac 22:50 17.10.2012

Re: Rat i mir

Biće da sam nešto nadrndan večeras, pa mračim bez potrebe...

I ja sam bio nadrnda, pa sam otvorio

i slušao malu Almu. I nekako mi bilo lepše i lakše u ovoj vukojebini
predatortz predatortz 22:52 17.10.2012

Re: Rat i mir


I ja sam bio nadrnda, pa sam otvorio


Ćut bre! Cerski je tu, najebaćemo!
Meni je neki dan držao slovo zbog dve rakijice...
expolicajac expolicajac 22:57 17.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz

I ja sam bio nadrnda, pa sam otvorio


Ćut bre! Cerski je tu, najebaćemo!
Meni je neki dan držao slovo zbog dve rakijice...

Au, ovo mu dođe ko ono:
Pazi metak Mirko!
Hvala Slavko sapsiosi mi život!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:06 17.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac
Tu cenu plaćaju mnoga druga deca van kruga povlašćenih...

Za našu decu smo mi odgovorni, svojim postupcima i svojim delim. Koliko god neki ljudi hteli kroz život da me sruše, nisu uspeli da mi sruše porodicu. Zato sam i ovo napisao. Za sinove smo bili odgovorni moja supruga i ja. Koliko su nas puta rušili nisu uspeli da sruše našu obavezu da od njih dvojice napravimo ljude. Sve što smo postigli u profesionalnom smislu bilo bi nevažno da su njih dvojica postali loši. Ovako, naši lični uspesi, su ferifikovani njihovim sazrevanjem i postajanjem vrednih članova srpskog društva. Zato ovoj zemlji treba mir.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:08 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz

Kad ti trojica kažu da si pijan, lezi i valjaj se!


Evo jednog koji misli da nisi pijan. Narečena trojica te nisu razumeli, a prilično je jasno ono što si hteo da kažeš.




zadnjapetoletka zadnjapetoletka 05:02 18.10.2012

Re: Rat i mir

a prilično je jasno ono što si hteo da kažeš.

Ako je hteo da kaze ovako nesto:

ili ovako:

odnosno ako je kazao o onoj propagandi da oni koji nemaju para treba da okrivljuju sebe i samo sebe zato sto svojoj deci ne mogu da obezbede bar za jednu violinu - razumeo i ja.
expolicajac expolicajac 08:21 18.10.2012

Re: Rat i mir

Vojislav Stojković
predatortz

Kad ti trojica kažu da si pijan, lezi i valjaj se!


Evo jednog koji misli da nisi pijan. Narečena trojica te nisu razumeli, a prilično je jasno ono što si hteo da kažeš.


zadnjapetoletka
a prilično je jasno ono što si hteo da kažeš.

Ako je hteo da kaze ovako nesto:

ili ovako:

odnosno ako je kazao o onoj propagandi da oni koji nemaju para treba da okrivljuju sebe i samo sebe zato sto svojoj deci ne mogu da obezbede bar za jednu violinu - razumeo i ja.

Shvatili smo i mi "glupe plavuše" ali način rešavanja tog problema verovatno vidimo drugačije od "kolegemi". Ne gledam u tuđu avliju sem kad vidim da je nešto bolje uradio od mene pa pokušam da napravim, ako ne tako dobro, onda makar slično. A ono što mi se kaže da nije dobro, razmislim o tome, možda je komšija i u pravu.
predatortz predatortz 08:28 18.10.2012

Re: Rat i mir

Ne gledam u tuđu avliju sem kad vidim da je nešto bolje uradio od mene pa pokušam da napravim, ako ne tako dobro, onda makar slično. A ono što mi se kaže da nije dobro, razmislim o tome, možda je komšija i u pravu.



Ni ja, koleza, ne gledam u tuđu avliju. Sve dok me ,iz te avlije, ne počnu da zasipaju đubretom i uvredama...
expolicajac expolicajac 08:32 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
Ne gledam u tuđu avliju sem kad vidim da je nešto bolje uradio od mene pa pokušam da napravim, ako ne tako dobro, onda makar slično. A ono što mi se kaže da nije dobro, razmislim o tome, možda je komšija i u pravu.



Ni ja, koleza, ne gledam u tuđu avliju. Sve dok me ,iz te avlije, ne počnu da zasipaju đubretom i uvredama...

Oš kolega reći da su u susednoj avliji svi isti. Ja ne mislim tako. Jesmo se sa mnogima tukli, neke "tepali" neki su nas "tepali". Ali valjda si naučio da smo i tokom tepanja imali one koje smo poštovali a i nas su neki poštovali. Ili možda me drži još ono vino od sinoć?
predatortz predatortz 08:39 18.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac
predatortz
Ne gledam u tuđu avliju sem kad vidim da je nešto bolje uradio od mene pa pokušam da napravim, ako ne tako dobro, onda makar slično. A ono što mi se kaže da nije dobro, razmislim o tome, možda je komšija i u pravu.



Ni ja, koleza, ne gledam u tuđu avliju. Sve dok me ,iz te avlije, ne počnu da zasipaju đubretom i uvredama...

Oš kolega reći da su u susednoj avliji svi isti. Ja ne mislim tako. Jesmo se sa mnogima tukli, neke "tepali" neki su nas "tepali". Ali valjda si naučio da smo i tokom tepanja imali one koje smo poštovali a i nas su neki poštovali. Ili možda me drži još ono vino od sinoć?


Hoću da kažem, da ne okolišamo više, da mi te lepe evropske vrednosti i srećna deca u njima, u koje smo kolektivno zaljubljeni - sve više vuku na fašizam. Četvrti Rajh burazeru! Ima neko društvance lepih,plavih i sretnih, za koje važe sva pravila i pogodnosti. Za one, za koje ti lepi i plavi utvrde da nisu dovoljno lepi i plavi ne važi ništa!
Eventualno, mogu da posluže kao hodajući magacini rezervnih organa.
I, naravno, ne smeju da se bune zbog toga, jer to nije tema...
expolicajac expolicajac 08:47 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
expolicajac
predatortz
Ne gledam u tuđu avliju sem kad vidim da je nešto bolje uradio od mene pa pokušam da napravim, ako ne tako dobro, onda makar slično. A ono što mi se kaže da nije dobro, razmislim o tome, možda je komšija i u pravu.



Ni ja, koleza, ne gledam u tuđu avliju. Sve dok me ,iz te avlije, ne počnu da zasipaju đubretom i uvredama...

Oš kolega reći da su u susednoj avliji svi isti. Ja ne mislim tako. Jesmo se sa mnogima tukli, neke "tepali" neki su nas "tepali". Ali valjda si naučio da smo i tokom tepanja imali one koje smo poštovali a i nas su neki poštovali. Ili možda me drži još ono vino od sinoć?


Hoću da kažem, da ne okolišamo više, da mi te lepe evropske vrednosti i srećna deca u njima, u koje smo kolektivno zaljubljeni - sve više vuku na fašizam. Četvrti Rajh burazeru! Ima neko društvance lepih,plavih i sretnih, za koje važe sva pravila i pogodnosti. Za one, za koje ti lepi i plavi utvrde da nisu dovoljno lepi i plavi ne važi ništa!
Eventualno, mogu da posluže kao hodajući magacini rezervnih organa.
I, naravno, ne smeju da se bune zbog toga, jer to nije tema...

A da li si uzeo u obzir da ako se mi potrudimo i podignemo naš kulturni nivo možemo da pariramo toj mogućoj pretnji. Znaš nekako ne bih voleo da prođemo ko Komanči u Americi, nekako bi više voleo da budemo Apači. Jednom smo bili Komanči ajd da probamo ovaj put da budemo Apači
predatortz predatortz 08:50 18.10.2012

Re: Rat i mir

. Znaš nekako ne bih voleo da prođemo ko Komanči u Americi, nekako bi više voleo da budemo Apači. Jednom smo bili Komanči ajd da probamo ovaj put da budemo Apači


Slažem se.
kukusigameni kukusigameni 09:23 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
Hoću da kažem, da ne okolišamo više, da mi te lepe evropske vrednosti i srećna deca u njima, u koje smo kolektivno zaljubljeni - sve više vuku na fašizam. Četvrti Rajh burazeru! Ima neko društvance lepih,plavih i sretnih, za koje važe sva pravila i pogodnosti. Za one, za koje ti lepi i plavi utvrde da nisu dovoljno lepi i plavi ne važi ništa!
Eventualno, mogu da posluže kao hodajući magacini rezervnih organa.
I, naravno, ne smeju da se bune zbog toga, jer to nije tema...


Jel voliš i smatraš primerenim kada bilo ko priča i poredi Miloševića i Srbiju sa Hitlerom i ekipicom?
predatortz predatortz 09:26 18.10.2012

Re: Rat i mir


Jel voliš i smatraš primerenim kada bilo ko priča i poredi Miloševića i Srbiju sa Hitlerom i ekipicom?


Milošević je bio bitanga, ali ,u globalnim okvirima ,relativno beznačajna bitanga.
angie01 angie01 09:26 18.10.2012

Re: Rat i mir

ovo sto kaze ex,...u Americi i Kanadi, zdrava ljudska zavist funkcionise otprilike ovako-pogleda covek u tudje dvoriste, vidi novi auto, sredio porc u novom dizajnu i kvalitetnom materijalu, renovir'o bazen, zatvara se, otvara, novi sistem grejanja, mlaznice za masazu,...i pukne od muke, al ne pozeli da mu srpski crkne krava, nego gleda kako i on da dodje do toga, ako ne i do boljeg-, mislim, valja se!...pa posle zajedno razmenjuju iskustva!
kukusigameni kukusigameni 09:32 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
Milošević je bio bitanga, ali ,u globalnim okvirima ,relativno beznačajna bitanga.

Jel to znači da je bio isto što i Hitler i ekipica ali je bio mali i tupav pa nije uspeo da sprovede celu stvar, a i mi sa njim?
antioksidant antioksidant 09:33 18.10.2012

Re: Rat i mir

Milošević je bio bitanga, ali ,u globalnim okvirima ,relativno beznačajna bitanga.

na 10 godina (minimalno) zajebati ceo balkan bas i nije beznacajno. nije bio sam u svom poduhvatu ali je daleko od beznacajnosti
antioksidant antioksidant 09:34 18.10.2012

Re: Rat i mir

nije uspeo da sprovede celu stvar

sproveo je on dovoljno
a i jos se sprovodi (zatvaranje)
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 09:35 18.10.2012

Re: Rat i mir

ali način rešavanja tog problema ...Ne gledam u tuđu avliju sem kad vidim da je nešto bolje uradio od mene pa pokušam da napravim,

A mozda se ovde i stvarno radi o sveopstem nerazumevanju To je ovde slucajno ilustrovano fotosima sa malo vece kilometraze, nasli se pri ruci. Isto to samo malo umivenije eto ti ga u tom dvoristu za koje smatras da je sredjeno po meri gardening magazina. Ako te bas mrzi, mogu ja i to da proguglam. Point je drugi - devojcica mog prijatelja ima casove chela kod profesora iz Njujorka. Skype je cudo. Nema tog mira i te Evrope koje ce dozvoliti da neko drugo dete mozda talentovanije, ikada pipne chelo. Mir mu tu najmanje moze pomoci. Nema potrebe roditeljima tovariti osecaj krivice.

I tu se vracamo na neke teme koje su ovde vec prezvakane. Ono o pricama ako nismo sa njima onda ce nam jepsti majku. A kad skrenes paznju da samo siledzije jbu majku ako nisi za njih...e, onda dodjemo tu da ja razumem da je Predator bas na to skrenuo paznju - imamo posla sa siledzijama i ne vidim sto bi ih hvalio, jos manje uzimao za uzor. I najuproscenije - treba im se priruziti da nam ne jebli kevu jer su to sto su a ne zato sto vrede cemu.
predatortz predatortz 09:36 18.10.2012

Re: Rat i mir

kukusigameni
predatortz
Milošević je bio bitanga, ali ,u globalnim okvirima ,relativno beznačajna bitanga.

Jel to znači da je bio isto što i Hitler i ekipica ali je bio mali i tupav pa nije uspeo da sprovede celu stvar, a i mi sa njim?


Ja ne znam šta si ti sa njim želeo da sprovodiš, meni nije bio simpatičan od samog početka.
Ipak, porediti događaje u jednom građanskom ratu, ratu u kojem nema apsolutno krivih ni apsolutno pravih, u ratu u kom su svi radili isto, sa Hitlerom i njegovim naumima je , u najmanju ruku, predimenzionirano.
kukusigameni kukusigameni 09:49 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
pak, porediti događaje u jednom građanskom ratu, ratu u kojem nema apsolutno krivih ni apsolutno pravih, u ratu u kom su svi radili isto, sa Hitlerom i njegovim naumima je , u najmanju ruku, predimenzionirano.

Slažem se.
Ne slažem se sa poređenjem EU i Četvrtog Rajha.
Zato sam te i pitao to što sam te pitao.
predatortz predatortz 09:52 18.10.2012

Re: Rat i mir

Ne slažem se sa poređenjem EU i Četvrtog Rajha.


Ja to i ne tvrdim.
Kažem da meni polako počinje da liči...
Mislim, kad Merkelova priča o multikuti, danski diplomata u EU kaže da će Srbija ući za vreme predsedavanja Turske, holandske novine daju analizu genetskih karakteristika Noleta sa osvrtom na veličinu nosa i oblik lobanje ( zvuči poznato ? ) ...
kukusigameni kukusigameni 09:56 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
Kažem da meni polako počinje da liči...
Mislim, kad Merkelova priča o multikuti, danski diplomata u EU kaže da će Srbija ući za vreme predsedavanja Turske, holandske novine daju analizu genetskih karakteristika Noleta sa osvrtom na veličinu nosa i oblik lobanje ( zvuči poznato ? ) ...

O'š da ti linkujem naše domaće opservacije na tu temu?
antioksidant antioksidant 09:59 18.10.2012

Re: Rat i mir

Mislim, kad Merkelova priča o multikuti, danski diplomata u EU kaže da će Srbija ući za vreme predsedavanja Turske, holandske novine daju analizu genetskih karakteristika Noleta sa osvrtom na veličinu nosa i oblik lobanje ( zvuči poznato ? ) ...

tri stvari
1 - merkelova o multikulturalnosti - to je izjava u kojoj se preispituje državna politika prema slobodi da se u nemačkoj živi bez znanja nemačkog na primer. razlog verovatno leži u ogromnom broju ljudi koji upravo tako žive, rade i tako generacijama. problem nastaje u komunikaciji (i ne samo verbalnoj - nemci se vise ne prepoznaju međusobno)(kakav je tvoj stav prema imigrantima u srbiju koji ne bi ucili jezik vec bi "konzervirali" svoju kulturu?)
2 - ovo za danskog diplomatu - znam za taj vic ali da li je to negde zvanično izrečeno ili je urbana legenda u pitanju?
3 - da li si čitao prevod celog članka ili samo kreativne isečke u blicu?
predatortz predatortz 09:59 18.10.2012

Re: Rat i mir

kukusigameni
predatortz
Kažem da meni polako počinje da liči...
Mislim, kad Merkelova priča o multikuti, danski diplomata u EU kaže da će Srbija ući za vreme predsedavanja Turske, holandske novine daju analizu genetskih karakteristika Noleta sa osvrtom na veličinu nosa i oblik lobanje ( zvuči poznato ? ) ...

O'š da ti linkujem naše domaće opservacije na tu temu?



Nema potrebe, poznati su mi stavovi nekih grupacija.
Smatram da se protiv njih treba boriti.
Ali, principijelno, ne možeš se boriti protiv vlastitog, a uvažavati tuđi ološ.
kukusigameni kukusigameni 10:11 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
poznati su mi stavovi nekih grupacija.


Predsednik Republike Srbije


Potpredsednik Vlade Republike Srbije
predatortz predatortz 10:13 18.10.2012

Re: Rat i mir

1 - merkelova o multikulturalnosti - to je izjava u kojoj se preispituje državna politika


I u tom preispitivanju je zaključila da je multikulturalizam propao projekat. Nedugo zatim, pridružio joj se i Kameron.

2 - ovo za danskog diplomatu - znam za taj vic ali da li je to negde zvanično izrečeno


Ovakvi stavovi se uvek izriču 'na marginama' nekog događaja. Često jasnije oslikavaju stvarno stanje, nego oni izrečeni zvanično i diplomatskim rečnikom.


3 - da li si čitao prevod celog članka ili samo kreativne isečke u blicu?


Šta je bilo u drugom delu članka? Autor opovrgao da se bavio genetskim karakteristikama u prvom delu?
predatortz predatortz 10:16 18.10.2012

Re: Rat i mir


Predsednik Republike Srbije


Poruke koje nam dolaze iz EU u poslednje vreme učvrstiće ova dva pajaca na vlasti u narednih n godina...

Ja u slučaj, odavno, ne verujem...

Mislim da je tvrdom jezgru EU pun qrac širenja, vidiš da razmatraju i Hrvate da odlože, pa duvaju u jedra onih koji su protiv EU u zemljama kandidatima.
kukusigameni kukusigameni 10:31 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
Poruke koje nam dolaze iz EU u poslednje vreme učvrstiće ova dva pajaca na vlasti u narednih n godina...

Pa bilo je šansi. Ko je nama branio da sredimo zemlju, sprovedemo neku lustracijicu, zauzmemo čvrst stav?
Osim toga, mi smo glasali.
I uvek provejava baš taj stav:
Tamo je IV Rajh.
Onamo je SSSR.
USA je zemlja onih što su pobili Indijance, a moguće je da trenutno tamo vladaju vanzemaljci.
Turci su nas nabijali na kolac.
O komšiluku ne bih ni da govorim.
I onda, ovi naši pajaci su malo zlo, malešno, naspram svetskih zala... a i naši su.
Jednom rečju: Mi smo manje zli. Tu počinje fašizam, takođe.
predatortz predatortz 10:37 18.10.2012

Re: Rat i mir

Pa bilo je šansi. Ko je nama branio da sredimo zemlju, sprovedemo neku lustracijicu, zauzmemo čvrst stav?


Lopovluk onih za čiji smo interes ustali i ti i ja.

I onda, ovi naši pajaci su malo zlo, malešno, naspram svetskih zala... a i naši su.


Verujem da ima i takvih promišljanja. Međutim, meni te teze nisu bliske.

Jednom rečju: Mi smo manje zli. Tu počinje fašizam, takođe.


Kao i ona teorija: Mi smo za sve krivi!
Tako počinje autofašizam!
Kada pokušaš da razložno kašeš da nismo ni bolji ni gori od ostalih, tek onda nadrljaš!
Onda te napadnu i evrofanatici, i rusofili,i...
expolicajac expolicajac 10:44 18.10.2012

Re: Rat i mir

Kada pokušaš da razložno kašeš da nismo ni bolji ni gori od ostalih, tek onda nadrljaš!
Onda te napadnu i evrofanatici, i rusofili,i...

Pa tu je suština razmimoilaženja. Moramo da budemo bolji od ostalih u utakmici u kojoj nikako da shvatimo pravila. Nerviramo se što nam sudija svira ofsajd, a protivnicima toleriše igrača iza naše odbrane, da pri tome zaboravljamo da je sudijska neprikosnovena pa makar i grešio. I kad se pobunimo oni nam klepnu žuti karton. Mesto da shvatimo da moramo da damo više golova od protivnika ma koliko nas sudija mrzi, a kad se završi utakmica nama se upisuju tri boda. To je problem. Moramo da budemo bolji od bilo koga pa nam i te stvarne sudijske greške neće smetatai na kraju utakmice.
antioksidant antioksidant 10:48 18.10.2012

Re: Rat i mir

I u tom preispitivanju je zaključila da je multikulturalizam propao projekat. Nedugo zatim, pridružio joj se i Kameron.

nisi mi odgovorio na pitanje - kakav je tvoj stav prema imigrantima u srbiju koji ne bi ucili jezik vec bi "konzervirali" svoju kulturu?

Ovakvi stavovi se uvek izriču 'na marginama' nekog događaja. Često jasnije oslikavaju stvarno stanje, nego oni izrečeni zvanično i diplomatskim rečnikom.

a da li ima potvrde da je uopste receno?
Šta je bilo u drugom delu članka? Autor opovrgao da se bavio genetskim karakteristikama u prvom delu?

ok, ako zelis da ti blicova verzija bude merodavna onda je postenije da blic i optuzis za stvaranje cetvrtog rajha (i onako je nemacki - pa eto ti veze)
kukusigameni kukusigameni 10:50 18.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac
utakmice, sudije, žuti i ostali kartoni


I jeste i nije.
Mi samo vidimo (što i nije neobično) kada nam sudija nepravedno sudi. Druge situacije lako zaboravljamo (što takođe nije neobično).
Neuspehe pravdamo sudijama, zaverom i netrpeljivošću prema nama, a pobede su uvek uprkos svemu.
To ne dobro.
predatortz predatortz 10:52 18.10.2012

Re: Rat i mir

nisi mi odgovorio na pitanje - kakav je tvoj stav prema imigrantima u srbiju koji ne bi ucili jezik vec bi "konzervirali" svoju kulturu?


Ja nemam problem sa onima koji hoće da očuvaju svoju kulturu. Sve dok njihova kultura ne počne da zadire u moju privatnost, moj interes ili moju bezbednost.




antioksidant antioksidant 10:59 18.10.2012

Re: Rat i mir

Ja nemam problem sa onima koji hoće da očuvaju svoju kulturu. Sve dok njihova kultura ne počne da zadire u moju privatnost, moj interes ili moju bezbednost.

to je u sustini i poruka merkelove (s tim sto se ona cak i ne osvrce eksplicitno na interes - imigranti su interes nemackog trzista radne snage (u zavisnosti od usmerenja))
predatortz predatortz 11:02 18.10.2012

Re: Rat i mir

antioksidant
Ja nemam problem sa onima koji hoće da očuvaju svoju kulturu. Sve dok njihova kultura ne počne da zadire u moju privatnost, moj interes ili moju bezbednost.

to je u sustini i poruka merkelove (s tim sto se ona cak i ne osvrce eksplicitno na interes - imigranti su interes nemackog trzista radne snage (u zavisnosti od usmerenja))


Pa, zašto onda kaže da je to propao projekat?
antioksidant antioksidant 11:09 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
antioksidant
Ja nemam problem sa onima koji hoće da očuvaju svoju kulturu. Sve dok njihova kultura ne počne da zadire u moju privatnost, moj interes ili moju bezbednost.

to je u sustini i poruka merkelove (s tim sto se ona cak i ne osvrce eksplicitno na interes - imigranti su interes nemackog trzista radne snage (u zavisnosti od usmerenja))


Pa, zašto onda kaže da je to propao projekat?

problem apsorbcije

razlog verovatno leži u ogromnom broju ljudi koji upravo tako žive, rade i tako generacijama. problem nastaje u komunikaciji (i ne samo verbalnoj - nemci se vise ne prepoznaju međusobno)


u nemackoj postoji vec II ili III generacija imigranata koji se ne prepoznaju kao nemacki drzavljani niti ih nemci prepoznaju tako. njihov broj je sve veci. zive jedni pored drugih, ne zajedno. "multikulturalnost" nije dovela do zajednistva i integracija a imigranti nastavljaju da budu znacajan deo nemackog drustva i razvoja. (pokusavam da ti osvetlim izjavu sa neke druge strane - ne branim je, zato i samo povrsno komentarisem)
predatortz predatortz 11:14 18.10.2012

Re: Rat i mir


u nemackoj postoji vec II ili III generacija imigranata koji se ne prepoznaju kao nemacki drzavljani niti ih nemci prepoznaju tako. njihov broj je sve veci. zive jedni pored drugih, ne zajedno. "multikulturalnost" nije dovela do zajednistva i integracija a imigranti nastavljaju da budu znacajan deo nemackog drustva i razvoja


I, šta činiti?
Naterati ih da se osećaju Nemcima, ili da idu odakle su im došli roditelji?
Oni koji prepoznaju interes za učenjem jezika, to rade i bez gurke. Školuju se, napreduju...
Oni koji to ne žele, zadovolje se sa par fraza koje su im neophodne za svakodnevni život. Rade neke poslove koje Nemci ne žele da rade.
I, gde je tu problem?
antioksidant antioksidant 11:18 18.10.2012

Re: Rat i mir

Naterati ih da se osećaju Nemcima, ili da idu odakle su im došli roditelji?

ko je najavljivao "teranje"?
I, gde je tu problem?
pa vidim da i ti imas "problem" (privatnost, interes, bezbednost) (cak i siri nego merkel)

predatortz predatortz 11:23 18.10.2012

Re: Rat i mir

pa vidim da i ti imas "problem" (privatnost, interes, bezbednost) (cak i siri nego merkel)


A gde i kad sam ja to rekao?

Ja nemam problem. Stvari koje sam naveo bi mi predstavljale problem.
antioksidant antioksidant 11:25 18.10.2012

Re: Rat i mir

Ja nemam problem. Stvari koje sam naveo bi mi predstavljale problem.

ok, sad ti nisu problem ali bi ti bile problem.
a kada bi ti to bile problem?


i nisi mi odgovorio na pitanje:

Ovakvi stavovi se uvek izriču 'na marginama' nekog događaja. Često jasnije oslikavaju stvarno stanje, nego oni izrečeni zvanično i diplomatskim rečnikom.


a da li ima potvrde da je uopste receno?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:39 18.10.2012

Re: Rat i mir

zadnjapetoletka


odnosno ako je kazao o onoj propagandi da oni koji nemaju para treba da okrivljuju sebe i samo sebe zato sto svojoj deci ne mogu da obezbede bar za jednu violinu - razumeo i ja.


mislim da si odlično razumeo, a još bolje ilustrovao.
predatortz predatortz 11:43 18.10.2012

Re: Rat i mir

i nisi mi odgovorio na pitanje:



Odgovor traži od redakcije Kopenhagen posta. Verujem da, kao ozbiljan, Evropski medij proveravaju izvore i tačnost onoga što pišu...
antioksidant antioksidant 11:44 18.10.2012

Re: Rat i mir

predatortz
i nisi mi odgovorio na pitanje:



Odgovor traži od redakcije Kopenhagen posta. Verujem da, kao ozbiljan, Evropski medij proveravaju izvore i tačnost onoga što pišu...

daj link na kopenhagen post gde je to napisano

edit: ja sam samo nasao clanak u kome danski novinar (erik boel) prepricava vic (pozivajuci se na neimenovanog eu birokratu). dakle, daleko od "stava izrecenog na marginama dogadjaja a koji jasnije oslikava stvarno stanje, nego oni izreceni zvaničcno i diplomatskim recnikom".

gradis ograde i strah oko nepostojecih pretnji, predatore
kukusigameni kukusigameni 11:58 18.10.2012

Re: Rat i mir

Evo ga trol.

STEFAN ĆIRIĆ--- To je link! To je link!
expolicajac expolicajac 12:07 18.10.2012

Re: Rat i mir

Evo ga trol

To je trolovanje
dragan7557 dragan7557 12:35 18.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac
Biće da sam nešto nadrndan večeras, pa mračim bez potrebe...

I ja sam bio nadrnda, pa sam otvorio

i slušao malu Almu. I nekako mi bilo lepše i lakše u ovoj vukojebini

Alo bre! Promovišeš alkohol na javnom mestu, bre!

Sramota, umesto da apsiš prodavce ove pogubne drogetine ti učestvuješ u promociji i to kao ex/in-vlast!?

Ljudi moji kud ide ovaj svet?

cerski
expolicajac expolicajac 13:24 18.10.2012

Re: Rat i mir

Alo bre! Promovišeš alkohol na javnom mestu, bre!

Sramota, umesto da apsiš prodavce ove pogubne drogetine ti učestvuješ u promociji i to kao ex/in-vlast!?

Ljudi moji kud ide ovaj svet?

cerski

Izvini, postavljeno u 23,50 sati kad deca spavaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:42 18.10.2012

Re: Rat i mir

Naterati ih da se osećaju Nemcima, ili da idu odakle su im došli roditelji?


Ja nemam pojma sta je sve tu, u toj istoj izjavi o multikulti ist tot, gospa Merkel tela kasti - ali je rekla i da su Nemci mislili da ce emigranti doci, raditi i otici odakle su i dosli.
antioksidant antioksidant 13:56 18.10.2012

Re: Rat i mir

apacherosepeacock
Naterati ih da se osećaju Nemcima, ili da idu odakle su im došli roditelji?


Ja nemam pojma sta je sve tu, u toj istoj izjavi o multikulti ist tot, gospa Merkel tela kasti - ali je rekla i da su Nemci mislili da ce emigranti doci, raditi i otici odakle su i dosli.

o da, to je tu a tu je i da su imigranti i dalje dobro dosli (a potsetila je i na izjavu da je i islam deo nemacke.

Mrs Merkel told a gathering of younger members of her conservative Christian Democratic Union (CDU) party on Saturday that at "the beginning of the 60s our country called the foreign workers to come to Germany and now they live in our country."

She added: "We kidded ourselves a while, we said: 'They won't stay, sometime they will be gone', but this isn't reality."
"And of course, the approach [to build] a multicultural [society] and to live side-by-side and to enjoy each other... has failed, utterly failed."

In her speech in Potsdam, however, the chancellor made clear that immigrants were welcome in Germany.

She specifically referred to recent comments by German President Christian Wulff who said that Islam was "part of Germany", like Christianity and Judaism.

Mrs Merkel said: "We should not be a country either which gives the impression to the outside world that those who don't speak German immediately or who were not raised speaking German are not welcome here."


http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11559451

apacherosepeacock apacherosepeacock 14:09 18.10.2012

Re: Rat i mir

o da, to je tu a tu je i da su imigranti i dalje dobro dosli (a potsetila je i na izjavu da je i islam deo nemacke.


Pa malo je kontradiktorna sa ova 3 elementa u izjavi.
Dakle: da dodju pa da odu, da dodju i da ostanu takvi kakvi su, da dodju ostanu al da se vladaju ka Nemci?

Ovako samo zbunjuje posten emigrantski (a i ostali) svet.
antioksidant antioksidant 14:13 18.10.2012

Re: Rat i mir

Pa malo je kontradiktorna sa ova 3 elementa u izjavi.

pa sve zavisi koliko tendeciozno čitaš (ti se baš trudiš)
inače, postoji nešto što se zove "glagolska vremena"

zavaravali smo sebe neko vreme. "oni neće ostati, nekada će otići..." ali to nije realnost
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:29 18.10.2012

Re: Rat i mir

pa sve zavisi koliko tendeciozno čitaš (ti se baš trudiš)
inače, postoji nešto što se zove "glagolska vremena"


Nema tu tendencioznog citanja, rekla je to sto je rekla, bez obzira na proslo vreme koje nije morala ni da pominje. (cemu su se nadali i kako su se udali)

Mogla je da kaze da je multikulti pokazao lose rezultate i sta predlaze po tom pitanju i da ne svaljuje krivicu na emigrante vec na nemacku politiku i zakonodavstvo kojima to pitanje spada u opis radnog mesta.
antioksidant antioksidant 14:39 18.10.2012

Re: Rat i mir

Nema tu tendencioznog citanja

ako ti to za sebe tvrdiš (da si neverovatno objektivan) onda je sve ok
49 41 49 41 15:07 18.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac
Biće da sam nešto nadrndan večeras, pa mračim bez potrebe...

I ja sam bio nadrnda, pa sam otvorio

i slušao malu Almu. I nekako mi bilo lepše i lakše u ovoj vukojebini



Bolje umreti od litre nego od kapi.

Bolje biti malo glup, nego malo pametan.
Zdrav čovek ima hiljadu želja, pogotovo bolesnih!

Samo da prođe ova demokracija, pa da opet živimo k'o ljudi.

Ovo prvo- tebi namenjeno.
Ostalo, nekim - drugima.
expolicajac expolicajac 15:19 18.10.2012

Re: Rat i mir

Bolje umreti od litre nego od kapi.

Ovo je bilo 0.7 ali udara kao litar i po.

Bolje biti malo glup, nego malo pametan.

Ja kad sam glup mnogo sam glup, ali kažu drugi, da kad sam pametan mnogo sam pametan

antioksidant antioksidant 15:21 18.10.2012

Re: Rat i mir

Ovo je bilo 0.7 ali udara kao litar i po

одакле је није ни чудо да је брља
(и не дирам ти полуимењака већ коментаришем наша вина генерално (у односу на цену))
expolicajac expolicajac 15:27 18.10.2012

Re: Rat i mir

antioksidant
Ovo je bilo 0.7 ali udara kao litar i po

одакле је није ни чудо да је брља
(и не дирам ти полуимењака већ коментаришем наша вина генерално (у односу на цену))

Ja ga plaćam 4,7 evra. Mislim da je postignut odnos cene i kvaliteta
antioksidant antioksidant 15:29 18.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac
antioksidant
Ovo je bilo 0.7 ali udara kao litar i po

одакле је није ни чудо да је брља
(и не дирам ти полуимењака већ коментаришем наша вина генерално (у односу на цену))

Ja ga plaćam 4,7 evra. Mislim da je postignut odnos cene i kvaliteta

да су марке па да се сложим :)
expolicajac expolicajac 15:33 18.10.2012

Re: Rat i mir

antioksidant
expolicajac
antioksidant
Ovo je bilo 0.7 ali udara kao litar i po

одакле је није ни чудо да је брља
(и не дирам ти полуимењака већ коментаришем наша вина генерално (у односу на цену))

Ja ga plaćam 4,7 evra. Mislim da je postignut odnos cene i kvaliteta

да су марке па да се сложим :)

Pa ako izuzmen Krkarovo službeno "pljuvanje" po vinima kuće vina Živković, do sada sam čuo više pohvala nego negativnih komentara. A Krkišino stručno znanje u domenu enologije uvek uzimam za ozbiljno iako se vrlo često sa njim ne slažem.
antioksidant antioksidant 15:36 18.10.2012

Re: Rat i mir

не издваја се он (живковић) од српског просека. генерално су дупло скупљи него што вреде у односу на остала. с тим што су и страна вина код нас у принципу скупља па разлика није баш толика али да претерују са ценама и да је више од цене у маркетингу...
пун ми гепек флајки ко алкосукад год се враћам од некуд
срећом путујем а ни гепек није мали
dragan7557 dragan7557 16:07 18.10.2012

Re: Rat i mir

expolicajac
Alo bre! Promovišeš alkohol na javnom mestu, bre!

Sramota, umesto da apsiš prodavce ove pogubne drogetine ti učestvuješ u promociji i to kao ex/in-vlast!?

Ljudi moji kud ide ovaj svet?

cerski

Izvini, postavljeno u 23,50 sati kad deca spavaju.

E pa ujutro skidaj bre, a uveče kad klinci odu na spavanje turaj jopet!

cerski
expolicajac expolicajac 16:11 18.10.2012

Re: Rat i mir

dragan7557
expolicajac
Alo bre! Promovišeš alkohol na javnom mestu, bre!

Sramota, umesto da apsiš prodavce ove pogubne drogetine ti učestvuješ u promociji i to kao ex/in-vlast!?

Ljudi moji kud ide ovaj svet?

cerski

Izvini, postavljeno u 23,50 sati kad deca spavaju.

E pa ujutro skidaj bre, a uveče kad klinci odu na spavanje turaj jopet!

cerski

e gadan starac raste iz tebe
dragan7557 dragan7557 16:16 18.10.2012

Re: Rat i mir

apacherosepeacock
Naterati ih da se osećaju Nemcima, ili da idu odakle su im došli roditelji?


Ja nemam pojma sta je sve tu, u toj istoj izjavi o multikulti ist tot, gospa Merkel tela kasti - ali je rekla i da su Nemci mislili da ce emigranti doci, raditi i otici odakle su i dosli.

Pa gospa Merkel jednostavno laže, kao i ostali koji ovo pričaju.

Evropske države su na vreme upozoravane od strane stručnjaka da stranci neće otići već da je problem tu za sva vremena a da adekvatna rešenja treba tražiti na drugoj strani a ne u nadi u odlazak.

Gospa Merkel je sa tim veoma dobro upoznata kao i ostali politički faktori u EU.

cerski
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:27 18.10.2012

Re: Rat i mir

Pa gospa Merkel jednostavno laže, kao i ostali koji ovo pričaju.


A znam ja, al aj ti objasni to antioksidantu koji me usput pocasti kao neobjektivnog i tendencioznog koji ne shvata tako divnu zenu i kancelara
antioksidant antioksidant 19:29 18.10.2012

Re: Rat i mir

joj cerski, obrati pažnju kome je pričala - podmlatku stranke. i o čemu je pričala - o večinskom javnom mnenju (koje se ni u nemačkoj ne obrazuje ekspertizama stručnjaka)
dragan7557 dragan7557 20:03 18.10.2012

Re: Rat i mir

antioksidant
joj cerski, obrati pažnju kome je pričala - podmlatku stranke. i o čemu je pričala - o večinskom javnom mnenju (koje se ni u nemačkoj ne obrazuje ekspertizama stručnjaka)

Gospodža Merkel ima za svaku polit grupaciju određen unapred od strane činovnika napisan govor, a da je populista u službi krupnog kapitala znaju i pevci u nemačkoj. Nadam se da je odsvirala svoju polit-katijeru i da će je zameniti neko pametniji, mada.....

cerski
angie01 angie01 21:33 17.10.2012

sve zavisi od

postavljenih prioriteta!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:09 17.10.2012

Re: sve zavisi od

brate NG, izvini što moram da ti prebacim ovo, ali postoji jedna stvar koju je Deki Restak želeo da izbegne kada je stvarao blog, a to su rečenica-komentari. nisi ti nedrag lik, mada nonšalantno izbegavaš da uviđaš određene zbilje ako ti ideološki ne odgovoraju. da se baviš politikom, bila bi ženski Oli Duli. iskontroliši malo tu ekstatičnu emociju i pokušaj da budeš pri sebi kada komentarišeš. i izbegavaj rečenica-komentare, jer nije cilj čet-program, već određeni medij koji pospešuje priču i kontakt između nas nebitnih i vas bitnih, što bi rekla Biki Srbi, kulturna rasistkinja u ovom aspektu. please, for my god's sake! neću se nastavljati.
expolicajac expolicajac 22:14 17.10.2012

Re: sve zavisi od

Srđan Fuchs
brate NG, izvini što moram da ti prebacim ovo, ali postoji jedna stvar koju je Deki Restak želeo da izbegne kada je stvarao blog, a to su rečenica-komentari. nisi ti nedrag lik, mada nonšalantno izbegavaš da uviđaš određene zbilje ako ti ideološki ne odgovoraju. da se baviš politikom, bila bi ženski Oli Duli. iskontrolišu malo tu ekstatičnu emociju i pokušaj da budeš pri sebi kada komentarišeš. i izbegavaj rečenica-komentare, jer nije cilj čet-program, već određeni medij koji pospešuje priču i kontakt između nas nebitnih i vas bitnih, što bi rekla Biki Srbi, kulturna rasistkinja u ovom aspektu. please, for my god's sake! neću se nastavljati.

Srki, nisi "skapirao", Angie samo pokušava da namami Krleta da se javi. Znaš da se pali na njenu crvenu kosu i kratke komentare
predatortz predatortz 22:16 17.10.2012

Re: sve zavisi od

Srki, nisi "skapirao", Angie samo pokušava da namami Krleta da se javi.


Mislim da je Krle ispričao sve svoje vojničke priče, nema ga ovih dana...
Bem li ga, možda su ga nekad zvali u rezervu, pa će da bude neka crtica iz tog perioda...
expolicajac expolicajac 22:18 17.10.2012

Re: sve zavisi od

nema ga ovih dana...

Pa zato i Angie primenjuje staro provereno "oružje" - udara čežnju
angie01 angie01 08:13 18.10.2012

Re: sve zavisi od

E, Srki-stanaprica, nit sam te razumela sta 'oces, nit' zasto!

ne uvidjam zbilje nonsalantno, ako mi ideoloski neodgovaraju!

hebote, al ga sklepa!



mogu valjda da komentarisem i ovako- vidim da su me neki razumeli, ako ti nisi, sorry, ni ja tebe cesto ne kapiram, kao sada npr!
zilikaka zilikaka 22:04 17.10.2012

E moj ti

Mi ovde, na ovim prostorima (a sad prvenstvano mislim na Srbiju), smo razvili još jednu posebnost kojom često sprečavamo svoju decu da se razviju. Zapravo, ako to nisu baš bukvalno naša deca.

Evo ti jedan konkretan primer.

Dete od 5 godina ima apsolutan sluh. Roditelji primetili, odveli ga u muzičku školu, odnosno pri njoj muzičko zabavište.
Potrajalo nekoliko meseci, svaki put je dete neko odveo i sačekao, a osoba koja vodi grupu ni jednog trenutka ni reč.
Pri tome, gotovo svaki put popriča o nekom detetu, svom učeniku, sa roditeljima mu, no iz komunikacije se jano vidi da se oni poznaju i po drugoj liniji.

U neko doba nastavnica još počela da insistira na crkvenim pesmama, što deci tog uzrasta baš ne zvuči zanimljivo, i dete o kojem pričam odluči da se ispiše. Roditelji znajući da to na silu ne ide, odu da prijave ispis nastavnici, koja tek tad prokomentariše sve samo sa "šteta".

Dakle, ni jednog trena nikom na pamet nije palo sa roditeljima skrene pažnju da takav talenat nije uobičajen.

Jedina srećna okolnost je što su roditelji ipak toga bili svesni, pa su ponovili postupak iduće godine, ali prethodno privatnim kontaktima pripremili teren da dete dospe u ruke nekom ko želi pošteno da radi svoj posao.

...a koliko dece nema tu sreću da roditelji budu (sticajem okolnosti) dovoljno informisani?

Dakle, ne može nama niko naneti onolko štete kolko mi sami možemo.

expolicajac expolicajac 22:06 17.10.2012

Re: E moj ti

Dakle, ne može nama niko naneti onolko štete kolko mi sami možemo.

Matematička logika morala je da shvati iz prve.
zilikaka zilikaka 22:40 17.10.2012

Re: E moj ti

A ti si našao sjajan način da me jednim potezom oteraš sa svog bloga.

Udariš po hvali iz čista mira i bez osobitog razloga,...i ja ostajem bez reči.

...izem ti takvu diskusiju.

expolicajac expolicajac 22:43 17.10.2012

Re: E moj ti

zilikaka
A ti si našao sjajan način da me jednim potezom oteraš sa svog bloga.

Udariš po hvali iz čista mira i bez osobitog razloga,...i ja ostajem bez reči.

...izem ti takvu diskusiju.


Pa skapirala si šta sam hteo da kažem. A to što hoćeš da pričamo to ti nikada nisam sporio niti ću ti sporiti
jedi-knight jedi-knight 23:39 17.10.2012

...



pozz Ex
expolicajac expolicajac 08:17 18.10.2012

Re: ...

jedi-knight

De si bre čoveče. Ajde vraćaj se i preuzimaj ovaj fudbal vidiš da smo "usrali motku" načisto. I evo javnog predloga. Ajde jedan blog o tvom stavu o srpskom fudbalu.
bodensee bodensee 09:46 18.10.2012

,,

Nemoj da uništavamo šansu, rođenih i još nerođenih naših naslednika. sujetom svojih nedorečenih života. - divna poruka.

Zalosno je sto u Srbiji uvek ali uvek postoji velika mogucnost da se iz inata ili mnogih drugih pogresnih razloga sanse dece i mladih zauvek upropaste. Nadam se da ova decvojcica nece na kraju reci: a zasto sam ja svirala ovu violinu?
49 41 49 41 16:50 18.10.2012

Dobijes na mostu,

onda ti "otmu" na cupriji.


PREDNOST SRBIJE U ODNOSU NA EVROPU


- Možeš u komšiluk na kafu čim ustaneš, u 7-8 ujutru, radnim danom, vikendom, nije problem. O komšo, dobro jutro, sad ću ja da metnem za još jednu, taman da ne pijem sam...

- Majstor koji ti je radio kupatilo, postane obavezno tvoj kućni prijatelj, pa nastavi da dolazi i na slavu, i rođendane, i roštilje.

- U prodavnici na kraju tvoje ulice možeš usput da uzmeš šta ti treba i da kažeš platiću kad se budem vratio.

- Sa kumovima si rod rođeni, pa te i njihova deca smatraju familijom. Ajde sine, idi zovi kuma, sutra pečemo onu plećku što smo doneli iz sela.

- Možeš da raspališ roštilj gde god ti se svidi, a da te ne apse.

- Da nikad ne popiješ samo jedno piće, zbog prirodne ravnoteže. Ajde, brate, popij još jednu, pa došao si na dve noge, valjda!

- Da dođeš na rodjendan prijatelju drugi dan, jer prvi nisi mogao.

- Da odvrneš muziku do daske kad te pesma strefi.

- I još da proslaviš rođenja, krštenja, ispraćaje i dolaske, kupovinu i prodaju, početke i krajeve, zbog malera i jer se valja!

Eto, i šta ćeš više ... ?!?
milisav68 milisav68 23:59 18.10.2012

Re: Dobijes na mostu,

49 41


Eto, i šta ćeš više ... ?!?

Malo keša, za sve nabrojano...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana