Ljudska prava

6. oktobar je zabranjen

Jelica Greganović RSS / 03.10.2012. u 16:16

603738_284341658341049_1374051734_n.jpg

Da pojednostavimo stvari, danas je zabranjena Parada Ponosa i ja tu zabranu smatram ograničavanjem i moje slobode. Sloboda jednog čoveka seže samo do slobode drugog čoveka, a sloboda onih koji vole ljude istog pola ne ugrožava slobode drugih ljudi. Može da ugrozi, naizgled ili zaista, samo neke od njihovih moralnih normi i shvatanja koje su takođe vrsta slobode, ali opet – slobode koja seže samo do slobode drugog i drugačijeg čoveka, slobode koju mu garantuju Ustav i zakoni.

Homoseksualnost nije zakonom zabranjena, kao što zakonom nije zabranjeno ni iznošenje mišljenja o homoseksualnosti, zbog čega bi homoseksualci morali da mogu da iznesu svoj stav o bilo čemu, pa i homoseksualnosti samoj, javno. Isto onako kao što imaju pravo i javno da traže prava za koja smatraju da su im uskraćena samo zbog njihove seksualne drugačnosti. Upravo onako kao što uskraćena prava, zbog bilo koje drugačnosti koja ne ugrožava tuđe slobode, ima pravo da traži svaki građanin države koja se ponosi pridevom »demokratska«.

I ta i takva država, da bi zadržala taj naziv, mora da se pobrine da svi, i isti i drugačiji, imaju pravo da slobodno iskazuju svoje stavove i traže svoja prava i slobode, za koje veruju da im pripadaju. Zbog toga mora da bude sposobna da izađe na kraj sa svima koji joj uzimaju ono na šta samo ona, u okvirima zakona, ima pravo – silu. Svako korišćenje represije kojim se zadire u prava države je narušavanje države same, upravo kao i povlačenje države pred najavama uzimanja tog prava. Upravo kao i svako drugi, država ima pravo, ali i obavezu tom pravu srazmernu. U slučaju kada neko državi uzme pravo koje samo njoj pripada, i to ne slučajno, država je obavezna da ga istom merom zaštiti, jer tako štiti i samu sebe. Bežanje od te obaveze je gubljenje prava, a država bez prava nije država. Bar ne demokratska.

Onog trenutka kada se država uplaši od bilo koga spremnog da silom prekrši zakone, država pada na kolena i na kolenima može da sačeka kada će i nju neko umlatiti baš tom silom koja mu ne pripada i ne sme pripadati. Kada će i njoj zapretiti kao što sada preti onima sa čijim se mišljenjem i načinom života, koji ih inače ni po kojem zakonu ne ugrožavaju, ne slaže.

Zbog toga što postoje oni koji su spremni da državi uzmu monopol represije, i da biju, ruše i uništavaju, država bi na isti način kao što je danas zabranila Paradu Ponosa, trebalo da zabrani i sve ostalo...vožnju automobila jer postoje oni koji voze namerno kršeći zakone...čuvanje novca u bankama jer postoje oni koji pljačkaju banke...rađanje dece jer postoje oni koji ubijaju druge ljude...izlazak napolje jer napolju su i oni koji kradu, biju, razbijaju, mrze, prete...i samu sebe bi morala da zabrani jer ima onih kojima ona baš ništa ne znači, jer postoje oni koji joj silom prete i od kojih ona očito ne ume da se zaštiti. Ili neće. A ni jedno, ni drugo, na dobro ne izlazi.

»Sloboda je sloboda za druge.«

(Klara Cetkin)

 



Komentari (473)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

registry_machine registry_machine 08:42 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Da li bi, onako iskreno (nemaš ime i prezime, možeš i da slažeš, boli te uvo) rekao koliki je tvoj lični doprinos tom životu i rađanju.

Ukratko - jes' ti ikako umnožen, ili samo sereš?

Mogu i da serem, mogu i da lazem,
ali ne mogu druge stalno da opterecujem svojim lazima i svojim sranjima.

maksa83 maksa83 08:44 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

registry_machine
Da li bi, onako iskreno (nemaš ime i prezime, možeš i da slažeš, boli te uvo) rekao koliki je tvoj lični doprinos tom životu i rađanju.

Ukratko - jes' ti ikako umnožen, ili samo sereš?

Mogu i da serem, mogu i da lazem,
ali ne mogu druge stalno da opterecujem svojim lazima i svojim sranjima.



Tako sam i mislio - tvoj lični doprinos životu i rađanju je vrlo mali i vrlo okrugao broj.

Pa ti si sine beskoristan sa kosmičko-pravoslavnog stanovišta (a trošiš prostor, vazduh, hranu, imaš neki energetski footprint), što se ne bi bacio pod kola ili rulju da te malo gazi?
registry_machine registry_machine 08:52 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Tako sam i mislio - tvoj lični doprinos životu i rađanju je vrlo mali i vrlo okrugao broj.

Pa ti si sine beskoristan sa kosmičko-pravoslavnog stanovišta, što se ne bi bacio pod kola ili rulju da te malo gazi?


Moj doprinos je moja privatna stvar.
Ne mislis valjda da cu takve informacije da podelim sa pateticnim likom iz kojeg vristi zelja za dopadanjem?
freehand freehand 08:53 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

maksa83
registry_machine
Da li bi, onako iskreno (nemaš ime i prezime, možeš i da slažeš, boli te uvo) rekao koliki je tvoj lični doprinos tom životu i rađanju.

Ukratko - jes' ti ikako umnožen, ili samo sereš?

Mogu i da serem, mogu i da lazem,
ali ne mogu druge stalno da opterecujem svojim lazima i svojim sranjima.



Tako sam i mislio - tvoj lični doprinos životu i rađanju je vrlo mali i vrlo okrugao broj.

Pa ti si sine beskoristan sa kosmičko-pravoslavnog stanovišta, što se ne bi bacio pod kola ili rulju da te malo gazi?

A šta je još interesantno?
Ista škola mišljenja neke druge manjine optužuje uredno da se kote ko nenormalni ne bi li nam oteli lebensraum, jbt.
maksa83 maksa83 08:56 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

registry_machine
Tako sam i mislio - tvoj lični doprinos životu i rađanju je vrlo mali i vrlo okrugao broj.

Pa ti si sine beskoristan sa kosmičko-pravoslavnog stanovišta, što se ne bi bacio pod kola ili rulju da te malo gazi?


Moj doprinos je moja privatna stvar.
Ne mislis valjda da cu takve informacije da podelim sa pateticnim likom iz kojeg vristi zelja za dopadanjem?

Dakle ipak - nula.

Pravoslavno - to nije lepo, poješće nas Muslimani i Kinezi zbog sebičnih i sitnih likova kao što si ti a koji nemaju decu. Onako kosmički ne bih rekao da je ogromna šteta.
registry_machine registry_machine 09:03 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Pravoslavno - to nije lepo, poješće nas Muslimani i Kinezi zbog sebičnih i sitnih likova kao što si ti a koji nemaju decu. Onako kosmički ne bih rekao da je ogromna šteta.

Drago mi je sto si stigao do kosmickih granica.

Mislim da si dovoljno pametan da naslutis sta je iza tih granica i da ti je zdravstvena knjizica overena?

maksa83 maksa83 09:08 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

registry_machine
Pravoslavno - to nije lepo, poješće nas Muslimani i Kinezi zbog sebičnih i sitnih likova kao što si ti a koji nemaju decu. Onako kosmički ne bih rekao da je ogromna šteta.

Drago mi je sto si stigao do kosmickih granica.

Mislim da si dovoljno pametan da naslutis sta je iza tih granica i da ti je zdravstvena knjizica overena?

Što si zabrinut, hoće nešto loše da mi se desi?
registry_machine registry_machine 09:20 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Što si zabrinut, hoće nešto loše da mi se desi?


Knjizica je za tvog psihijatra. Kad je nekome granica kosmicka, on obicno zavrsi sa kombinacijom nekoliko lekova.

Jadna ti je patetika sakuljanje preporuka po blogu od nesrecnika koji glume zrtvu a zive sigurno bolje od tebe i mene zajedno.

Ako napisem nesto sto se nekome ne svidja, to ne znaci i da sam spreman to silom da primenjujem.

Jedna stvar je sasvim jasna, uprkos tvom talentu za dopadanje - zivot uvek pobedjuje, tako ce biti i ovog puta i svaki put kad se pomene paradiranje nistavila.

maksa83 maksa83 09:24 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Jedna stvar je sasvim jasna, uprkos tvom talentu za dopadanje - zivot uvek pobedjuje, tako ce biti i ovog puta i svaki put kad se pomene paradiranje nistavila.

Život pobeđuje kad se deca rađaju i žive srećno, a ne kad sociopate i psihopate biju pedere po nalogu popova u organizaciji narko-dilera.

Tebi još uvek ostaje da sračunaš svoj doprinos.
antioksidant antioksidant 09:26 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Život pobeđuje kad se deca rađaju, a ne kad sociopate i psihopate biju pedere po nalogu popova u organizaciji narko-dilera.

samo da podsetim da među tim popovima ima zakletih na celibat
kako oni pomažu rađanju i životu?
i kakav je stav "branitelja života" prema takvom svesnom odricanju obaveze razmnožavanja?
margos margos 09:36 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

paradiranje nistavila.

Aman, pa otkud ti znaš koliko njih među gej parovima do sada već ima decu (proslaviše život!), a koliko će ih tek imati? I koliko je njih posredno, kroz lekarsku ili neku drugu profesiju doprinelo slavljenju života kakav ti proslavljaš?

Izvini, ali nazvati 10% (manje više) stanovništva 'ništavilom', nije daleko od toga da primeniš silu da to 'ništavilo' ukloniš ili, za početak samo skreneš pogled dok ga neko drugi, iz ko zna kojih razloga ili frustracija, uklanja.

Što reče Patrijarh Pavle ''Budimo ljudi, iako smo Srbi!''

alselone alselone 09:59 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

koliko njih među gej parovima do sada već ima decu (proslaviše život!)


Jedinki medju parovima ili parova?
angie01 angie01 09:59 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

antioksidant
Život pobeđuje kad se deca rađaju, a ne kad sociopate i psihopate biju pedere po nalogu popova u organizaciji narko-dilera.samo da podsetim da među tim popovima ima zakletih na celibatkako oni pomažu rađanju i životu?i kakav je stav "branitelja života" prema takvom svesnom odricanju obaveze razmnožavanja?



I gejevi su necija deca!
angie01 angie01 09:59 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

antioksidant
Život pobeđuje kad se deca rađaju, a ne kad sociopate i psihopate biju pedere po nalogu popova u organizaciji narko-dilera.samo da podsetim da među tim popovima ima zakletih na celibatkako oni pomažu rađanju i životu?i kakav je stav "branitelja života" prema takvom svesnom odricanju obaveze razmnožavanja?



I gejevi su necija deca!
margos margos 10:11 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Jedinki medju parovima ili parova?

Je l ta moja nepreciznost mnogo važna? :)

Nego, razmišljam koliko je nadahnut i oštar bio Irinej - pa mi se sve čini da je ova akcija protiv Parade smo jedan od zidova odbrane razotkrivanja broja homoseksualaca među njegovim uposlenicima, jer bi to moglo ozbiljno da ugrozi firmu, smanji broj službenika, neke odnese na višegodišnju robiju, umanji uticaj na obične i prostodušne čuvare morala, zapanji klijente, masovno im otkažu usluge i to im uzdrma finansije, sad kad im tako dobro ide.
alselone alselone 10:14 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Je l ta moja nepreciznost mnogo važna? :)


Nije.
Hteo sam samo da napravim foru.
margos margos 10:19 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Hteo sam samo da napravim foru.

Ma gde ćeš veće fore od jebaćemo pedere često ponavljane od onih ispravnih.

registry_machine registry_machine 10:22 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Izvini, ali nazvati 10% (manje više) stanovništva 'ništavilom', nije daleko od toga da primeniš silu da to 'ništavilo' ukloniš ili, za početak samo skreneš pogled dok ga neko drugi, iz ko zna kojih razloga ili frustracija, uklanja.

Kada i gde je primenjena sila protiv njih, osim na paradi?

Tokom parade 2010. godine odrzan je i niz manifestacija koje je organizovala lgbt populacija i to uz neposrednu ili posrednu pomoc drzave!
Niko nije napadnut niti uznemiravan tokom tih dogadjaja. I ove godine organizovan je i vec odrzan veci broj manifestacija i sve su protekle bez ikakvih problema, osim izlozbe slika skaradnog sadrzaja koji je iritirao jedan broj vernika. Okupljene vernike neutralisala je i rasterala policija, stiteci poredak i pravo svakog gradjanina na isticanje svog misljenja.

Molim sve stanovnike "kosmickog" pogranicnog podrucja da vise ne citiraju delove mojih komentara. Hvala!



alselone alselone 10:26 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Ma gde ćeš veće fore od jebaćemo pedere često ponavljane od onih ispravnih.



Da, ta je stvarno odlicna. Kaze meni juce jedan poznanik -

- Je l' idem ja ulicom i vicem da sam hriscanin?
- Ne ides.
- Eto vidis!
- ?
Gospodja Klara Gospodja Klara 10:41 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

(Mislim da je pravi momenat da mu ga damo po Banetu Vukašinoviću:)

''Doktore, kako je to - biti majka'''

Bez radjanja, jedinka je dovoljna i potrebna samo svojoj sebicnosti.


Pa da, ja bih ovo proširila, čovečanstvo čini ogroman broj besmislenih jedinki muškog pola, prirodno uskraćenih za mogućnost ostvarenja sebe kroz Čin Rađanja (bili oni gej ili strejt, nevažno, uz napomenu da ne prihvatam argumente tipa nezaobilazni faktor u kopulaciji). Da ne govorimo o ženama (to su tek izrodi) koje iz bilo kog razloga doprinose niskoj stopi fertiliteta.

Jbt, u mojoj glavi se nekako sledeća (apokaliptična) scena iz vizije ''Život jedinke sa smislom'' odvija u štali...









Jelica Greganović Jelica Greganović 10:41 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Kada i gde je primenjena sila protiv njih, osim na paradi?

I to je previše.

Molim sve stanovnike "kosmickog" pogranicnog podrucja da vise ne citiraju delove mojih komentara. Hvala


Molba se odbija, jer bi to usporilo razgovor u kom želiš da učestvuješ.
margos margos 11:19 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Kada i gde je primenjena sila protiv njih, osim na paradi?

Hoćeš da kažeš da je Parada ta donja granice ispod koje se ne može?
Šta bi se desilo kad bi se Parada održala? Koje zlo proističe iz takve šetnje?

Sve se okrenulo naglavce - razumevanje, dobrota i oprost postadoše najgore ljudske osobine. O promeni mišljenja i ponašanja na bolje - da i ne govorim.

Molim sve stanovnike "kosmickog" pogranicnog podrucja da vise ne citiraju delove mojih komentara. Hvala!

Ne prepoznajem se među stanovnicima, ali je citiranje neophodno da bi se znalo ko se kome obraća i na koji komentar odgovara.
registry_machine registry_machine 12:09 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Hoćeš da kažeš da je Parada ta donja granice ispod koje se ne može?
Šta bi se desilo kad bi se Parada održala? Koje zlo proističe iz takve šetnje?

Paradu obicno organizuje ona organizacija ili deo drustva koji zeli da promovise odredjene vrednosti. To su u proslosti radile vojska, policija, drzavni mediji sa svojim orkestrima, zatim organizatori raznih priredbi, a paradom je slavljeno iskljucivo ono sto je prihvatljivo najveecem delu stanovnika ili je postojala potreba da se stanovnistvu sadrzaj parade nametne kao nesto sto je potrebno slaviti...

Pokusaj sada u tom kontekstu da shvatis koliko je neostvariva zamisao organizatora parade da Beograd ili Srbija slave i proslavljaju povorku gologuzana koja pljuje po svim utemeljenim vrednostima jednog drustva.

Niko ne kaze da su te vrednosti savrsene i da ih ne bi trebalo menjati, ali to svakako nece biti ucinjeno paradiranjem. Sama parada, kao izraz necije volje o tome sta je potrebno isticati i slaviti kao vrednost jednog drustva, je vec prevazidjen i nepopularan nacin demonstracije volje koji podseca na tiraniju komunista u proteklom periodu.

U Srbiji i Beogradu ce se slaviti ideja prosperiteta, razvoja, napretka, uspeha, kulture, tolerancije, rasta, radjanja i optimizma.
Parada koja bude prodefilovala sa ovakvim sadrzajima bice docekana cvecem na ulicama.
margos margos 12:35 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Pokusaj sada u tom kontekstu da shvatis koliko je neostvariva zamisao organizatora parade da Beograd ili Srbija slave i proslavljaju povorku gologuzana koja pljuje po svim utemeljenim vrednostima jednog drustva.

Pokušavam, veruj mi, ali mi odmah iskoče slike svih gologuzanki kojima se isti taj Beograd i Srbija diče i sa kojima svi negovaoci tradicionalnih vrednosti nemaju nikakav problem. Pritom, sve češće se mogu videti takvi primerci devojaka koje se drže za ruke, puće jedna drugoj, ljube ili ližu, znajući da time pale upravo taj tradicionalni, heteroseksualni deo muške populacije.

Imam veliki problem da shvatim da je jedno ok, a drugo nije, sve i da zanemarim činjenicu da ovaj Prajd nije zamišljen karnevalski gologuzo, već samo kao najobičnija šetnja s balonima i zastavama. Nemam punu informaciju šta su planirali, ali ona prethodna je bila takva.

8c_competizione 8c_competizione 12:39 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Tokom parade 2010. godine odrzan je i niz manifestacija koje je organizovala lgbt populacija i to uz neposrednu ili posrednu pomoc drzave!
Niko nije napadnut niti uznemiravan tokom tih dogadjaja.


na kojoj si ti vutri ili koju ti Pink televiziju gledash (pink? ja bih se zapitao jesi li bash str8)?

2010 nije bilo nasilja? sta bi sa onih 200ak povredjenih policajaca? one modrice im od secenja noktiju? a onaj trolejbus se sam zaleteo na kordon policije?

ne seri vishe molim te!

i molio bih moderatora bloga da ove provokatore i podmetace obrishe sa Bloga za stalno!
antioksidant antioksidant 12:39 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

slike svih gologuzanki kojima se isti taj Beograd i Srbija diče i sa kojima svi negovaoci tradicionalnih vrednosti nemaju nikakav problem.

nemam ni ja
8c_competizione 8c_competizione 12:45 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

svim utemeljenim vrednostima jednog drustva.


Znash shta, ukoliko: Palma, Velja Ilic, Ceca nanogvica, Arkan, Tadic, Dacic, Djilas, Pahomije, Mishkovic, Miloshevic-Markovici ... pljacke, naplacivanje crkvenih usluga, popovska pedofilija, kraduckanje, korupcija, licemerstvo, lazh, gramzivost, turbo-folk, gologuze sisate kravetine sa Granda (opala, ovde golo dupe ne smeta za oci Bozhje), Betoveni shto sviraju na svadbama, nepismenost skoro 50% stanovnishtva, glad, beda, jad .... vama predstavljaju "utemeljene vrednosti", serem vam se ja na to vashe drushtvo vrlih vrednosti!

milsim da u tom slucaju "povorka gologuzana" i ostalog NORMALNOG naroda nije ni izbliza dovoljno pljuvanje koje zaskuzhuje!
registry_machine registry_machine 12:48 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

ja bih se zapitao jesi li bash str8

Ne, ja sam str9.
Imam veliki problem da shvatim da je jedno ok, a drugo nije,

Nista nije krajnje dobro ili krajnje lose.
alarih alarih 12:50 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje


registry_machine
Ulicama Beograda paradirace bebe i zaljubljeni strejt parovi.

Srbija ce da slavi zivot i radjanje.

Radjanje je izvor zivota na planeti.

Bez radjanja, jedinka je dovoljna i potrebna samo svojoj sebicnosti.

Srbija nema nacina da pomaze ono sto je samo sebe determinisalo.

Zivot i radjanje ce uvek imati prednost u odnosu na sve drugo.

Covekovo pravo na zivot jedino je pravo kojem su sva druga prava podredjena.


Jao, super, znači zakazan je protest protiv otpuštanja trudnica, šikaniranja trudnica, protiv birokratskog maltretmana i opstrukcije u ostvarivanju prava na trudničku i porodiljsku nadoknadu, dečji dodatak i sl., protest za adekvatno kažnjavanje neadekvatne zdravstvene usluge za majke i decu, za reakciju države u naplati alimentacije, za stroge kazne za porodične nasilnike, silovatelje, ....? Super, super, a kada je taj protest?




Jebote, najbolje obožavam ove što se bez trunke, ali bez trunkine trunke blama pozivaju na decu i porodicu jedan jedini dan u godini i to povodom, ni manje ni više, nego gej parade <_<
margos margos 12:55 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

AO
nemam ni ja

Ma vidim da niko nema... :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:38 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Ne trositi bez potrebe zivce na ovoga. To je Doppelgänger onoga sto je juce pokusao da potmetne tekst Queeria centra (cini mi se da je i datum registracije slican).

Sto Maksa gore rece:
"Dakle ipak - nula."
registry_machine registry_machine 13:52 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Jebote, najbolje obožavam ove što se bez trunke, ali bez trunkine trunke blama pozivaju na decu i porodicu jedan jedini dan u godini i to povodom, ni manje ni više, nego gej parade


A kako bi vas mikromozgic mogao da zna kada se ja i gde oglasavam i kojim povodom?

freehand freehand 15:07 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Pokusaj sada u tom kontekstu da shvatis koliko je neostvariva zamisao organizatora parade da Beograd ili Srbija slave i proslavljaju povorku gologuzana koja pljuje po svim utemeljenim vrednostima jednog drustva.

Beograd i Srbija, koliko ja razumem, mogu potpuno neometano da se bave postrojavanjima, molitvama, biznisom, hetero seksom, rađanjem - čime god, u ta dva sata. Ne mora baš ništa da radi, ni Beograd ni Srbija, ništa da slavi, ništa da proslavlja. Ali nikako ne sme ni Beograd ni Srbija da pljuje, mlati i ubije te naše nesrećne sugrađane koji su takvi kakvi su nameračili da se prošetaju tom maršrutom. I ne sme da im zabrani da to učine!
Čoveče, u čemu je tu toliki problem?
U Srbiji i Beogradu ce se slaviti ideja prosperiteta, razvoja, napretka, uspeha, kulture, tolerancije, rasta, radjanja i optimizma.

E toleranciju si ovde morao boldovati i podvući.
automatic automatic 16:43 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Ali nikako ne sme ni Beograd ni Srbija da pljuje, mlati i ubije te naše nesrećne sugrađane koji su takvi kakvi su nameračili da se prošetaju tom maršrutom. I ne sme da im zabrani da to učine!

kazi mu frifi, da su se ljudi nameracili, pa kud puklo da puklo.
svaka drzava voli meraklije.

Čoveče, u čemu je tu toliki problem?


mozda drzava tu vidi sitan problemcic u vidu podrske koju prajd dobija od organizacija koje i ucestvuju u organizaciji, a koje se bave sirenjem verske, nacionalne i rasne mrznje i podrivaju ustavni poredak.

sve sami sitni prekrsaji.

freehand freehand 16:52 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

kazi mu frifi, da su se ljudi nameracili, pa kud puklo da puklo.
svaka drzava voli meraklije.

Može bonica, robotiću?
Zna čika Free da ti samo tražiš malo pažnje i da neko na tebe gleda kao na pravog dečaka.

Edit: Znam!
Mora da si opet sanjao grešno svog najboljeg druga i bojiš se da će u nedelju popa da te kara?
automatic automatic 19:03 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Mora da si opet sanjao grešno svog najboljeg druga i bojiš se da će u nedelju popa da te kara?


pa ti si odvratni, matori, komunisticki dajguz

a furas se kod krleta
jel znas da krleta vole zene
a tebe?
8c_competizione 8c_competizione 19:25 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje

Jebote, najbolje obožavam ove što se bez trunke, ali bez trunkine trunke blama pozivaju na decu i porodicu jedan jedini dan u godini i to povodom, ni manje ni više, nego gej parade


preporuka ko KUCA!
freehand freehand 22:57 04.10.2012

Re: Zivot i radjanje







freehand freehand 06:34 05.10.2012

Re: Zivot i radjanje

...
mili92 mili92 09:39 04.10.2012

6. oktobar je zabranjen

Oktobar 6. metnut u zabran. Po' nosa parada nema sada. Dugaruga. Sve je isto, samo manje čisto. Ista prava jesu kriva. Građanske slobode donose rode. Moj dodž zove se Sandokan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:45 04.10.2012

Prijava:

Ja samo da javnem da ću do noćas biti odsutna, sticajem putnih okolnosti. Tol'ko da ne mislite da ikog ignorišem ili sam pobegla sa sopstvenog bloga. Javim se čim se javim.
antioksidant antioksidant 10:46 04.10.2012

Re: Prijava:

srećan put
(blago tebi - putuješ....)

Rejlem Rejlem 10:51 04.10.2012

352

Onog trenutka kada se država uplaši od bilo koga spremnog da silom prekrši zakone, država pada na kolena i na kolenima može da sačeka kada će i nju neko umlatiti baš tom silom koja mu ne pripada i ne sme pripadati. Kada će i njoj zapretiti kao što sada preti onima sa čijim se mišljenjem i načinom života, koji ga inače ih po kojem zakonu ne ugrožavaju, ne slaže.
Zbog toga što postoje oni koji su spremni da državi uzmu monopol represije, i da biju, ruše i uništavaju, država bi na isti način kao što je danas zabranila Paradu Ponosa, trebalo da zabrani i sve ostalo...vožnju automobila jer postoje oni koji voze namerno kršeći zakone...čuvanje novca u bankama jer postoje oni koji pljačkaju banke...rađanje dece jer postoje oni koji ubijaju druge ljude...izlazak napolje jer napolju su i oni koji kradu, biju, razbijaju, mrze, prete...i samu sebe bi morala da zabrani jer ima onih kojima ona baš ništa ne znači, jer postoje oni koji joj silom prete i od kojih ona očito ne ume da se zaštiti. Ili neće. A ni jedno, ni drugo, na dobro ne izlazi.

Sve je receno.
Veliki pozdrav
jedna_jelena jedna_jelena 13:24 04.10.2012

Naslov...

...je dvosmislen i sjajan.
Zao mi je sto je parada zabranjena i sto i dalje postoje one grozne nasilnicke organizacije. Presrecna zbog Nedelje ponosa, mislim da je to pravi nacin za osvescivanje naseg drustva. Tako da se ove godine osecam blago pobednicki, mada malo u neverici zbog tog osecaja, :).
draft.dodger draft.dodger 18:14 04.10.2012

Pismo...

Kolosalni licemer, patrijarh drski Irinej, u isto vreme moli i zahteva!?
blogovatelj blogovatelj 18:40 04.10.2012

400

green_thumb green_thumb 22:31 04.10.2012

...

KAKO SE ZAMIŠLJA ŽIVOT PROSEČNE LGBT OSOBE U SRBIJI (od strane Dveri, Naših…)

Zvrrrr, zvrrrr

- Halo? -

- Halo, ovde Vatikan. Samo vam želimo javiti da smo uspeli u ovogodišnjem planu destabilizacije Srbije i uništavanja njenog ugleda u svetu čiji ste vi integralni deo. Bićete nagrađeni! A videćemo da bude i neki specijalni bonus, ne znam šta... -

- Hvala monsinjore, izvinite zvoni mi fiksni telefon! -

(javlja se na fixni)

- Halo? -

- Halo, ovde judeomasoni! Da li se čujemo! Zauzeti ste na mobilnom! -

- Izvinite, Vatikan me sad zvao! Kažite! -

- A majku im božju, kad su pre zvali, taman sam hteo da uzmem muštuluk! Dakle znate da je plan korupcije srpskog nacionalnog bića skoro uspeo ove godine, predstavili smo Srbiju kao nazadnu i zaostalu kvazidržavu nedostojnu civilizovanog društva. Nego, vaša uloga u svemu tome je bila nemerljiva. Treba da se dogovorimo oko honorara... –

- Jao izvinite, sad mi opet zvoni mobilni! Ništa, pošaljite vi koliko mislite da treba, znate da ja nisam cepidlaka! –

(javlja se na mobilni)

- Halo! –

- Halo, ovde templari! Rotšildi i Bilderberg grupa vas pozdravljaju, eno su na terasi. Da se javimo povodom ove situacije u Srbiji, oko isplate... –

- Jao hvala Vam, već su zvali i Vatikan i judeomasoni! Danas ceo dan samo zvoni telefon, čuo sam se sa više stranih agentura i tradicionalnih neprijatelja srpskog naroda! –

- Verujem, verujem! –

- Jao opet fiksni, nemam mira... čekajte da se javim, ostanite na vezi! Halo, da li se čujemo! ...

A KAKO TO STVARNO IZGLEDA

„Dušo, ovo nije država nego ludnica. Ajde što ne mogu da te cokim na ulici ili da te zagrlim, to još i nekako, ali ovi će uskoro u kuće da upadaju. Da mi lepo palimo napolje pre nego što mi opadne i ovo malo kose što imam?“
automatic automatic 22:45 04.10.2012

Re: ...

A KAKO TO STVARNO IZGLEDA

stvarno izlgeda tako sto sa jajarama niko ne razgovara, jajare cak ne dobiju ukupnu sliku, vec samo povrsne instrukcije i saku dolara...
green_thumb green_thumb 23:09 04.10.2012

Re: ...

automatic
A KAKO TO STVARNO IZGLEDA

stvarno izlgeda tako sto sa jajarama niko ne razgovara, jajare cak ne dobiju ukupnu sliku, vec samo povrsne instrukcije i saku dolara...


Promašili ste poentu teksta.
blogovatelj blogovatelj 02:10 05.10.2012

Breaking news

Toronto District School Board (TDSB) doneo je odluku da deca koja se osecaju kao transseksualci smeju da idu u WC namenjen drugom polu.
Tj, doneli su odluku da je dovoljno da se osecas kao zensko pa da ides u zensku klonju. Naravno, ako se osecas kao musko, onda mozes da ides u musku klonju.
Do sada su trazili potvrdu od lekara da bi ovo dozvolili, od sada ne traze. Dovoljna je samo izjava djaka.
Gospodja Klara Gospodja Klara 09:14 05.10.2012

Re: Breaking news

Toronto District School Board (TDSB) doneo je odluku da deca koja se osecaju kao transseksualci smeju da idu u WC namenjen drugom polu.
Tj, doneli su odluku da je dovoljno da se osecas kao zensko pa da ides u zensku klonju. Naravno, ako se osecas kao musko, onda mozes da ides u musku klonju.
Do sada su trazili potvrdu od lekara da bi ovo dozvolili, od sada ne traze. Dovoljna je samo izjava djaka.


Jedina pravedna i opravdana wc podela je ona na slobodan i zauzet! (smajli FM, uzdignute ruke, u propovedničkom zanosu)

ed_novipazar ed_novipazar 08:29 05.10.2012

Urodjenost ili stecenost

Ovdje smo se nezaobilazno dotakli i pitanja da li je homoseksualnost urodjena ili stecena.
Evo kratkog izvoda sa wikipedije.

Engleski:

The American Psychological Association, American Psychiatric Association, and National Association of Social Workers stated in 2006:
"Currently, there is no scientific consensus about the specific factors that cause an individual to become heterosexual, homosexual, or bisexual—including possible biological, psychological, or social effects of the parents' sexual orientation. However, the available evidence indicates that the vast majority of lesbian and gay adults were raised by heterosexual parents and the vast majority of children raised by lesbian and gay parents eventually grow up to be heterosexual."

The Royal College of Psychiatrists stated in 2007:
"Despite almost a century of psychoanalytic and psychological speculation, there is no substantive evidence to support the suggestion that the nature of parenting or early childhood experiences play any role in the formation of a person's fundamental heterosexual or homosexual orientation. It would appear that sexual orientation is biological in nature, determined by a complex interplay of genetic factors and the early uterine environment. Sexual orientation is therefore not a choice."

The American Academy of Pediatrics stated in Pediatrics in 2004:
"Sexual orientation probably is not determined by any one factor but by a combination of genetic, hormonal, and environmental influences. In recent decades, biologically based theories have been favored by experts. Although there continues to be controversy and uncertainty as to the genesis of the variety of human sexual orientations, there is no scientific evidence that abnormal parenting, sexual abuse, or other adverse life events influence sexual orientation. Current knowledge suggests that sexual orientation is usually established during early childhood."

Njemacki:

Die naturwissenschaftliche Betrachtung der sexuellen Orientierung konzentriert sich, wegen der heteronormativen Eingrenzung des Blickwinkels, auf die Ursachen der Entstehung von Homosexualität, während die Fragen nach Ursachen der Heterosexualität nur selten gestellt werden.

Welche Faktoren beim Einzelnen zur Ausbildung einer bestimmten sexuellen Orientierung führen, ist ungeklärt. Grundsätzlich können bei der Entstehung der sexuellen Orientierung zwei Hauptthesen unterschieden werden:

- Die sexuelle Orientierung ist schon vor der Geburt festgelegt.
- Die sexuelle Orientierung wird erst durch gewisse Identifikationsprozesse in der frühen Kindheit oder auch besondere Abläufe in der Pubertätsphase ausgeprägt.

Außerdem werden Theorien vertreten, die eine Kombination dieser beiden Thesen darstellen. Unter biologischen, evolutionären oder psychologischen Aspekten werden deshalb folgende Themen diskutiert:

- Faktoren, die zu Homosexualität beim Menschen führen
- Ist Homosexualität durch angeborenen Faktoren bedingt oder beeinflussen diese die Ausbildung der Homosexualität?
- Ist Homosexualität als abnorm oder krankhaft einzustufen und eine 'Heilung – sofern möglich – sinnvoll?
- Ist Homosexualität auch oder teilweise eine "freien Willensentscheidung"?

Der wissenschaftliche Streit über die Ursachen ist sehr alt.

Srpski:

Када су се сазнања о хомосексуалности преселила из области психијатријске патологије у домен нормалног физиолошког људског сексуалног понашања, истраживања су започета у новим областима. Психијатрија је успела да дефинише хомосексуалност, али не и њену етиологију, тј. узроке. Зато је етиологија, у овом као и у другим психијатријским питањима везаним за сексуалност ушла у област неуробиологије.

Америчко удружење психолога тврди да се сексуална оријентација одређује код већина људи у раном узрасту, и тврди: "по свему судећи, постоји много узрока који усмеравању сексуалну оријентацију, а разлози могу бити различити за различите људе". Концепт више узрока сексуалне оријентације као "мулти-факторски модел" тренутно је данас највише прихваћен међу стручњацима.

Bosanski:

Mnogi se ne slažu oko uzroka homoseksualnosti. Neki vjeruju da je homoseksualnost stvar izbora, urođenosti ili kombinacija izbora i urođenosti. Drugi vjeruju da je homoseksualnost bolest ili nastranost. Mnoge vjere vide homoseksualnost i biseksualnost kao grijeh, neprirodno stanje čovjeka. Oni shvaćaju homoseksualnost i biseksualnost kao odabir koji čini osoba. Oni vjeruju da homoseksualci i lezbijke biraju griješiti svojevoljno.

Neki doktori smatraju da homoseksualnost nije stvar izbora. Uzroci homoseksualnosti nisu u potpunosti shvaćeni, ali genetika i uzroci prenatalnih hormona se smatraju potencijalnim uzrokom iako to još nije dokazano. Nauka pokazuje da se homoseksualnost ne pojavaljuje samo kod čovjeka. Mnoge vrste životinja, poput pingvina, čimpanzi i delfina često pokazuju homoseksualnost.

Pojedinci vjeruju da se seksualna orijentacije ne može promijeniti. Prije su doktori tretirali homoseksualne osobe kao mentalne bolesnike. Danas se homoseksualnost tretira podijeljeno, neki je smatraju bolešću, a drugi ne. Neke vjerske grupe još uvijek pokušavaju 'izliječiti' homoseksualnost. Međutim, to se temelji na vjeri. Takav čin osuđuju mnoga naučna i psihijatrijska udruženja kao Američko Psihološko Udruženje (American Psycholocial Association). Udruženja poput ovog smatraju da se seksualna orijentacija ne može promijeniti. Također, vjeruju da se može nanijeti mnogo štete homoseksualnim osobama s takvom 'terapijom'.
maksa83 maksa83 09:24 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Pojedinci vjeruju da se seksualna orijentacije ne može promijeniti. Prije su doktori tretirali homoseksualne osobe kao mentalne bolesnike. Danas se homoseksualnost tretira podijeljeno, neki je smatraju bolešću, a drugi ne. Neke vjerske grupe još uvijek pokušavaju 'izliječiti' homoseksualnost. Međutim, to se temelji na vjeri. Takav čin osuđuju mnoga naučna i psihijatrijska udruženja kao Američko Psihološko Udruženje (American Psycholocial Association). Udruženja poput ovog smatraju da se seksualna orijentacija ne može promijeniti. Također, vjeruju da se može nanijeti mnogo štete homoseksualnim osobama s takvom 'terapijom'.

Dobro, ovo je bar otklon od tvog Adlera koji je to "lečio" psihoterapijom.

Inače:

Blanchard and Klassen (1997) reported that each older brother increases the odds of a man being gay by 33%.[21][22] This is now "one of the most reliable epidemiological variables ever identified in the study of sexual orientation."[23] (Fraternal birth order and sexual orientation)

Ljudi primenili mali trik koji ja zovem matematika. Svaki stariji brat kog imaš povećava verovatnoću za 40-ak%.

Eto, to je izmereno. Ono oko čega ne mogu da se dogovore je da li je uzrok fiziološki (što meni zvuči verovatnije, elektro-hemijsko-hormonski balans je zapravo srž našeg bića i čini nas onakvim kakvi smo na kratke i duge staze) ili sociološki.

Efektivno Ed, 15-20% ljudi bi sutra dobilo batine zato što im se zalomilo da imaju starijeg brata ili braću. Aferim i mašala.
alarih alarih 09:24 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Mene apsolutno zabole da li je urođena ili stečena.
Možda kad budem želela to da postanem, onda ću da prelistam te dileme, definicije i uputstva. Do tad me uopšte ne zanima šta rade, kako rade i zašto rade, gledam u svoj krevet.
Dokle god je u pitanju dobrovoljni sex dve ili više osoba koji isključuje decu i životinje, to nije moja stvar i nepristojno je da u to guram nos. Osim ako ne želim da se pridružim.

Protestna šetnja je nešto sasvim drugačije. Sasvim, sasvim drugačije.



registry_machine registry_machine 09:39 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Možda kad budem želela to da postanem, onda ću da prelistam te dileme, definicije i uputstva.

A sta ako jednom pozelis da postanes inteligentna?
registry_machine registry_machine 09:47 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Efektivno Ed, 15-20% ljudi bi sutra dobilo batine zato što im se zalomilo da imaju starijeg brata ili braću. Aferim i mašala.


Hajde Makso, nemoj vise da tupis.
Iznesi statisticke podatke, ko je, gde i kada dobio batine u Srbiji bas i samo zbog toga sto je gej pa cak da racunamo i prajd?

Kada izneses te podatke, posto volis da se sluzis brojkama, a neki put i izmisljenim pricama o navodnom poznavanju nekih huligana, onda te brojke uporedi sa srazmerom broja stanovnika koji su gej i dobices prave podatke iz kojih ce moci da se zakljuci da gej populacija gotovo i da ne ucestvuje u incidentima.

Sve ostalo sto ovde plasiras su tvoje licne fiksacije i izmisljotine.

I u ono malo slucajeva nasilja, zrtve su izabrane po sasvim desetom kljucu, ili su bili samo jedna od vise meta jednog ili vise nasilnika, kao po slucajnom uzorku.

maksa83 maksa83 09:56 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Sve ostalo sto ovde plasiras su tvoje licne fiksacije i izmisljotine.


Vidi, ja sam jednom ispoljio dobru volju da ti nešto objasnim, i ne treba da misliš da je to zato što si sipao Dveri/Obraz bulšit o Slavljenju Života i Rađanja a o tome zapravo nemaš nikakvog pojma pa mi te bilo žao.

Nije to tebi moralo da se objašnjava eksplicitno zato što si zabludeo i neobavešten, nego zato što si jebeni moron.

Nadam se da smo ovim raščistili taj nesporazum.

Očekivati da se dalje bavim tvojim budalaštinama bi bilo isto što i očekivati da raspravljam sa muvom koja je uletela kroz prozor.

Nadam se da smo ovim predupredili dalje nesporazume.
alarih alarih 10:00 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

registry_machine
Možda kad budem želela to da postanem, onda ću da prelistam te dileme, definicije i uputstva.

A sta ako jednom pozelis da postanes inteligentna?

Odjebi u troskoku, balavac.
Idi probaj da navataš neku mučenicu onim ljigavim proseravanjem o deci i porodici, možda se ogrebeš za snošku.

Jelice, izvini zbog jezika.
registry_machine registry_machine 10:04 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

maksa83
Sve ostalo sto ovde plasiras su tvoje licne fiksacije i izmisljotine.

Vidi, ja sam jednom ispoljio dobru volju da ti nešto objasnim, i ne treba da misliš da je to zato što si sipao Dveri/Obraz bulšit o Slavljenju Života i Rađanja a o tome zapravo nemaš nikakvog pojma pa mi te bilo žao. Nije to tebi moralo da se objašnjava eksplicitno zato što si zabludeo i neobavešten, nego zato što si jebeni moron. Nadam se da smo ovim raščistili taj nesporazum.Očekivati da se dalje bavim tvojim budalaštinama bi bilo isto što i očekivati da raspravljam sa muvom koja je uletela kroz prozor.Nadam se da smo ovim predupredili dalje nesporazume.

Nisi naveo nijedan statisticki podatak. Dokazi svoje tvrdnje i podatke za svoje izmisljotine.

Evo, ja te necu vise ometati, ali te molim da mi odgovoris na sledece:

Ono oko čega ne mogu da se dogovore je da li je uzrok fiziološki (što meni zvuči verovatnije, elektro-hemijsko-hormonski balans je zapravo srž našeg bića i čini nas onakvim kakvi smo na kratke i duge staze) ili sociološki.
Ovde istices svoje strucno misljenje, molim te reci sta si ti po struci ili navedi jedan podatak iz svoje radne biografije koji bi ukazao na to da ti mozes da das strucno misljenje?
maksa83 maksa83 10:09 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Ovde istices svoje strucno misljenje, molim te reci sta si ti po struci ili navedi jedan podatak iz svoje radne biografije koji bi ukazao na to da ti mozes da das strucno misljenje?

registry_machine registry_machine 10:59 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost



Vlasnik si trgovine za promet plasticnih proizvoda?

Ili ih i proizvodis?


Tako sam i mislio.
Zanatlija u vrtlogu nauke.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:23 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Jelice, izvini zbog jezika.

Izvinjenje prihvaćeno, lakše mi je da oprostim tebi no sebi
draft.dodger draft.dodger 13:05 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Jelica Greganović
Jelice, izvini zbog jezika.

Izvinjenje prihvaćeno, lakše mi je da oprostim tebi no sebi


Hihihi!
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:57 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

freehand freehand 15:41 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

registry_machine
Možda kad budem želela to da postanem, onda ću da prelistam te dileme, definicije i uputstva.

A sta ako jednom pozelis da postanes inteligentna?

Mislim da si i ti sanjao petonoge srpske magarce kako nesputani i divlji za tobom jure srpskim livadama. Stižući te svako malo.
Što ne potražiš robotića da neuspešno bežite zajedno?
automatic automatic 16:58 05.10.2012

Re: Urodjenost ili stecenost

Što ne potražiš robotića da neuspešno bežite zajedno?

magarci nisu toliko srpski brend, koliko su izgleda popularni u tvom rodnom kraju...

strpi se jos malo, nema mnogo do skupstine, pa ces tamo da se provedes ko magarac po magli.
green_thumb green_thumb 13:13 05.10.2012

Za sve koji traže statistiku

EVO JE!

Dokument je password protected pa nisam mogao da kopiram svedočenja... pogledajte stranu 16. Jezivo.

registry_machine registry_machine 13:39 05.10.2012

Re: Za sve koji traže statistiku


Svedocenja bez svedoka, pricao mi jedan covek, rekli su mi, cuo sam, cula sam, ucinilo mi se itd. nisu statisticke kategorije.

Ovaj lepi pamflet namenjen je finansijerima u zelji da docara izmisljenu atmosferu, bez dokaza i bez svedoka, policijskih zapisnika, presuda ili drugih relevantnih dokaza.

green_thumb green_thumb 13:50 05.10.2012

Re: Za sve koji traže statistiku

registry_machine

Svedocenja bez svedoka, pricao mi jedan covek, rekli su mi, cuo sam, cula sam, ucinilo mi se itd. nisu statisticke kategorije.

Ovaj lepi pamflet namenjen je finansijerima u zelji da docara izmisljenu atmosferu, bez dokaza i bez svedoka, policijskih zapisnika, presuda ili drugih relevantnih dokaza.



Ja sam jednim malim delom bio uključen u to istraživanje. Tu su i moji odgovori, čak je jedan na strani 16.

Ne očekujete valjda da se u javnom dokumentu navode imena, adrese, delovodni brojevi policijskih zapisnika i izveštaji dežurnih lekara, posebno kada govorimo o jednoj jako marginalizovanoj grupi?

Objaviti imena ljudi koji su učestvovali u istraživanju i dali ova svedočenja bi bilo potpisivanje njihove smrtne presude.

Stav da "niko ne dobija batine zato što je gej" ili "ako i dobije batine to su zanemarljive brojke" je jako pogrešan. Isto bi bilo reći da je broj žena koje trpe nasilje u braku zanemarljiv zato što ga jako mali broj žena prijavi policiji.
automatic automatic 17:33 05.10.2012

Re: Za sve koji traže statistiku

Poslednji gej bez nevladine organizacije osnovao svoju NGO

RESAVNIK, 5. oktobar 2012, (Njuz) – Nakon što je ostao poslednji gej u Srbiji koji nema svoju nevladinu organizaciju za zaštitu ljudskih prava, Srđan Stanarević (34) iz Resavnika podneo je danas zahtev agenciji za privredne registre za osnivanje svoje NGO „Uniju za zaštitu seksualne diferencijacije“.

Stanarević kaže za Njuz kako je na ovaj potez bio primoran jer bi inače bio „drugačiji“ i „izopšten iz LGBT zajednice.“

- Osnovni cilj moje organizacije je isti kao i kod ostalih, a to je bespoštedna borba protiv svih drugih srodnih NGO svim dozvoljenim sredstvima. Ujedno, osnivanjem sam konačno izašao iz kruga pasivnih posmatrača i izborio svoju ravnopravnost u društvu gej aktivista – tvrdi Stanarević zadovoljno.

Prve reakcije javnosti na činjenicu da u Srbiji više nema NGO-neopredeljenih, a ni vanstranačkih homoseksualaca su uglavnom pozitivne. Analitičar za LGBT pitanja Žarko Trebješanin kaže kako je ovo očigledan napredak na polju udruživanja u organizacije.

-Iako se dugo mislilo da je osnivanje NGO urođena osobina, ovaj presedan pokazuje da je na to ipak presudan uticaj društva, i da je osnivanje nevladine organizacije ipak opredeljenje – zaključuje Trebješanin.

Kako saznajemo iz izvora bliskih LBGT zajednici, preostalih 100 hiljada NGO su oštro osudile osnivanje najnovije organizacije i najavile nenasilne proteste blaćenjem „Unije za zaštitu seksualne diferencijacije“ u medijima i žestokim ogovaranjem kod svojih donatora.


Read more: http://www.njuz.net/poslednji-gej-bez-nevladine-organizacije-osnovao-svoju-ngo/#ixzz28RXZNfe7
49 41 49 41 20:02 05.10.2012

Prosecnost

Svakog jutra, prosečan Srbin, u modernoj kineskoj garderobi, ispija
brazilsku kafu, seda u italijanski auto, kupi za doručak francusko
pecivo, vozi ulicama asfaltiranim nemačkim parama i stigne na posao u
austrijsku firmu. Odmah uključuje japanski mini-kompjuter i na
engleskom jeziku počne da obavlja radne obaveze.. A kad se vrati sa
posla, opere ruke turskim sapunom, otvori slovenački frižider, izvadi
iz njega konzerviranu američku hranu, nalije čašu portugalskog vina,
upali južnokorejski televizor i uživa u latinoameričkim sapunicama, dok
ga greje ruski gas.

-------------------
Svi postajemo - kao Grcka; zato se svima krcka.
Doduse mi smo vodeci; drugi treba da uce od nas.

Ako nece, prut; k'o kad sam bio mali.
ed_novipazar ed_novipazar 09:59 06.10.2012

Anketa


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana