Ljudska prava

6. oktobar je zabranjen

Jelica Greganović RSS / 03.10.2012. u 16:16

603738_284341658341049_1374051734_n.jpg

Da pojednostavimo stvari, danas je zabranjena Parada Ponosa i ja tu zabranu smatram ograničavanjem i moje slobode. Sloboda jednog čoveka seže samo do slobode drugog čoveka, a sloboda onih koji vole ljude istog pola ne ugrožava slobode drugih ljudi. Može da ugrozi, naizgled ili zaista, samo neke od njihovih moralnih normi i shvatanja koje su takođe vrsta slobode, ali opet – slobode koja seže samo do slobode drugog i drugačijeg čoveka, slobode koju mu garantuju Ustav i zakoni.

Homoseksualnost nije zakonom zabranjena, kao što zakonom nije zabranjeno ni iznošenje mišljenja o homoseksualnosti, zbog čega bi homoseksualci morali da mogu da iznesu svoj stav o bilo čemu, pa i homoseksualnosti samoj, javno. Isto onako kao što imaju pravo i javno da traže prava za koja smatraju da su im uskraćena samo zbog njihove seksualne drugačnosti. Upravo onako kao što uskraćena prava, zbog bilo koje drugačnosti koja ne ugrožava tuđe slobode, ima pravo da traži svaki građanin države koja se ponosi pridevom »demokratska«.

I ta i takva država, da bi zadržala taj naziv, mora da se pobrine da svi, i isti i drugačiji, imaju pravo da slobodno iskazuju svoje stavove i traže svoja prava i slobode, za koje veruju da im pripadaju. Zbog toga mora da bude sposobna da izađe na kraj sa svima koji joj uzimaju ono na šta samo ona, u okvirima zakona, ima pravo – silu. Svako korišćenje represije kojim se zadire u prava države je narušavanje države same, upravo kao i povlačenje države pred najavama uzimanja tog prava. Upravo kao i svako drugi, država ima pravo, ali i obavezu tom pravu srazmernu. U slučaju kada neko državi uzme pravo koje samo njoj pripada, i to ne slučajno, država je obavezna da ga istom merom zaštiti, jer tako štiti i samu sebe. Bežanje od te obaveze je gubljenje prava, a država bez prava nije država. Bar ne demokratska.

Onog trenutka kada se država uplaši od bilo koga spremnog da silom prekrši zakone, država pada na kolena i na kolenima može da sačeka kada će i nju neko umlatiti baš tom silom koja mu ne pripada i ne sme pripadati. Kada će i njoj zapretiti kao što sada preti onima sa čijim se mišljenjem i načinom života, koji ih inače ni po kojem zakonu ne ugrožavaju, ne slaže.

Zbog toga što postoje oni koji su spremni da državi uzmu monopol represije, i da biju, ruše i uništavaju, država bi na isti način kao što je danas zabranila Paradu Ponosa, trebalo da zabrani i sve ostalo...vožnju automobila jer postoje oni koji voze namerno kršeći zakone...čuvanje novca u bankama jer postoje oni koji pljačkaju banke...rađanje dece jer postoje oni koji ubijaju druge ljude...izlazak napolje jer napolju su i oni koji kradu, biju, razbijaju, mrze, prete...i samu sebe bi morala da zabrani jer ima onih kojima ona baš ništa ne znači, jer postoje oni koji joj silom prete i od kojih ona očito ne ume da se zaštiti. Ili neće. A ni jedno, ni drugo, na dobro ne izlazi.

»Sloboda je sloboda za druge.«

(Klara Cetkin)

 



Komentari (473)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 16:22 03.10.2012

Amin.

Suština.

Takođe bih htela da iskoristim ovu priliku da se zahvalim gej organizacijama koje se bore za održavanje Parade ponosa, pošto u njihovoj borbi za njihova prava neophodno stoji sadržana i borba za moja prava da živim u slobodnom društvu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:24 03.10.2012

Re: Amin.

Tačno tako.
gordanac gordanac 16:49 03.10.2012

*****

Krugolina Borup
Suština.

Takođe bih htela da iskoristim ovu priliku da se zahvalim gej organizacijama koje se bore za održavanje Parade ponosa, pošto u njihovoj borbi za njihova prava neophodno stoji sadržana i borba za moja prava da živim u slobodnom društvu.

... da dodam (s malo više rečenica) razloge zašto je to tačno:




Ta stvar s ljudskim pravima...

Ta stvar s ljudskim pravima je prilično jednostavna:

- ljudi imaju ljudska prava i ona su sva pobrojana, a sva dokumenta o ljudskim pravima dostupna za čitanje, kao i ko je i kako nadležan i odgovoran da ljudska prava budu primenjena, stvarna, životna

I ta stvar sa slobodama je prilično jednostavna:

- sopstvena sloboda doseže do granice slobode nekog drugog, niko nije slobodan da ugrožava tuđu slobodu, osim u slučajevima propisanim zakonima

I ta stvar sa slobodom govora je prilično jednostavna:

- sloboda govora služi dijalogu, ne služi prenosu gneva, mržnje, ne služi pozivima na linč, ne služi pozivima na nasilje

Pa u čemu je onda problem, ako je zaista ta stvar sa ljudskim pravima i slobodama tako jednostavna?

U licemerju, ljudskom.

U predrasudama, ljudskim.

U lakoći kojom ljudi misle, govore i rade sasvim oprečne stvari, na primer: kažu da su verni nekoj veri koja propoveda dobro, a čine i govore zlo, kažu da ženama ništa ne fali i da ih mnogo vole, ali ih ipak biju, kažu da nemaju ništa protiv nekog drugačijeg etničkog porekla, ali ih ipak neće za komšije, za rođake, za prijatelje, kažu da su tolerantni i da vole sve ljude, ali s prezirom postupaju prema nekima, kažu da su deca blagoslov života i sveta, ali ih biju i maltretiraju, kažu da ne podnose nasilje, ali uništavaju (s veseljem i zabavom) i ljude i stvari ...

Problem je u ljudskoj sklonosti da nekog drugog definišemo i opišemo na potpuno negativan način misleći da samim tim mi "ispadamo" bolji, mnogo bolji.

U volji ljudskoj da svaku različitost smatra nepotrebnom, čak opasnom, jer ljudima ponekad izgleda najlakše i najlepše kad smo svi isti, (samo su neki tako uvek "istiji" od drugih).

Trebalo nam je 40 000 godina pisane ljudske istorije nas samih o nama i više od 100 000 godina naših usmenih narativa da bi, tek sredinom XX veka, zaključili da su svi ljudi jednaki, da niko nema prava da diskriminiše i da svi mi imamo ljudska prava koja se moraju poštovati i primenjivati bez obzira kakve predrasude imali jedni o drugima

Deluje sasvim šašavo da nam treba 40 000 godina od prvog pisma da bi doneli odluku o nečemu što je oduvek ličilo da je sasvim očigledno, ali eto – ipak nije bilo. Predrasude su bile „očiglednije“, snažnije i – vladale su, činile mnogima potpuno nesrećnim ovaj jedan život koji imamo, a dat svim milionima imenih i bezimenih kojima su prerasude „propisale“ šta se ima misliti, a šta ne i kako se ima ponašati, a kako nikako ne, koji su zbog toga stradali, patili, bivali progonjeni, zatvarani, ubijani, mučeni, celog života kidani u mašini predrasuda koju su ljudi i smislili i napravili. Mašinu koju ljudi još uvek podmazuju, popravljaju i drže „u radnom stanju“.

Neznanje je, kažu, „blaženo“, blagoslov je svima koji u neznanju odaberu da žive. Ako bi bilo tako moramo se zapitati „a što onda nema više srećnih ljudi na planeti?“. Zato što je jedini rezultat neznanja torba puna predrasuda koju vučemo svuda unaokolo i čuvamo kao najveću dragocenost za dolazeće generacije. Naše namerno neznanje o ljudskim pravima je naša izmišljena odbrana od realnosti u kojoj postoje propisi, pravila i zakoni o ljudskim pravima.

Jer je neznanje, namerno neznanje, ustvari ILUZIJA znanja o tome kako stvari stoje s tim ljudskim pravima, a iluzija (kao i svaka druga tlapnja) hranjena je predrasudama da se ta prava ne odnose ZAISTA na različite od nas, na žene, na invalide, na ljude drugačije boje kože, drugačije seksualne prirode, drugačije vere, drugačijeg etničkog i nacionalnog porekla, drugačije kulture, jezika, drugačije istorije, na bilo koga "drugačijeg", različitog od većine po bilo kom nepromenljivom ličnom svojstvu.

Zašto je takav stav "iluzija znanja"?

Zato što odricanje ljudskih prava drugima ima tu neobičnu i neopozivu osobinu da istovremeno predstavlja odricanje svakog ljudskog prava i nama samima, koji sebe po bilo kom osnovu smatrmo većinom, koji ne dovodimo predrasude u pitanje (bilo koje), odricanje prava drugima gubimo i sami prava da budemo - ljudi, zaista.

Zato što odricanje ljudskih prava drugima poništava naš sopstveni kulturni narativ zapisan u rečenici "junaštvo je braniti sebe od drugog, a čojstvo braniti druge od - sebe".

Eto, toliko je jednostavno. A ipak ne biva, bar ne onako kako bi trebalo da biva - da ljudujemo kao ljudi, ljudska prava prihvatajući i poštujući.



post scriptum:

danas je rođendan Mahatme Gandija, čuvenog po teoriji nenasilja, ubijenog u atentatu, kontroverznog po mnogim postupcima svoje lične i političke biografije, ali i nespornog mudrog u bar dve rečenice:

"Budi promena koju želiš da vidiš u svetu"

"Prvo te ignorišu, onda ti se rugaju, onda se bore protiv tebe i - onda pobediš"

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:58 03.10.2012

Re: *****

Ignorantia et arogantia.

Hamilkar Barka
Bonner Bonner 17:05 03.10.2012

Re: Amin.

Podrska!

Sloboda za sve koji svojom slobodom ne ugrozavaju slobode drugih!

Sramota za vlast i drzavu koja ne zna sta znaci sloboda. Ta i takva vlast nije vredna postojanja!

Dole vlada!!!

Nune Popović Nune Popović 17:32 03.10.2012

Re: Amin.

Jelice, svaka ti čast za tekst, zaslužuje svaku preporuku.

Evo vizuelno-komunikacijskog doprinosa Tamare Ćetković na istu temu, upravo napravljenog:



(p.s. Tamika je trenutno zauzeta pa ovo radim u njeno ime)
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:33 03.10.2012

Re: Amin.

Hvala ti, Nunči! A, Tamari - HVALA!!!
gordanac gordanac 17:33 03.10.2012

*****

Jelica Greganović
Ignorantia et arogantia.

Hamilkar Barka

:))
i za tebe i Hamilkar Barku jedan stari tweet (umereno veseo, neumereno tačan:) :

mlekac mlekac 17:41 03.10.2012

Re: Amin.

Krugolina Borup
Suština.

Takođe bih htela da iskoristim ovu priliku da se zahvalim gej organizacijama koje se bore za održavanje Parade ponosa, pošto u njihovoj borbi za njihova prava neophodno stoji sadržana i borba za moja prava da živim u slobodnom društvu.

bluestar bluestar 17:49 03.10.2012

Re: Amin.

Mozda gresim ali meni se cini da je Mileticu i toj grupi koja ga podrzava i bio cilj da dodje do zabrane. Ucinio je bas sve da isprovocira i one dobronamerne koji nisu imali nista protiv prajda. Ocekivano, pola sata nakon zabrane oglasio se i Jelko sa svojim lekcijama o ljudskim pravima. Sve mi je to malo providno...
BigBadWolf BigBadWolf 18:40 03.10.2012

Re: Amin.

bluestar
Mozda gresim ali meni se cini da je Mileticu i toj grupi koja ga podrzava i bio cilj da dodje do zabrane. Ucinio je bas sve da isprovocira i one dobronamerne koji nisu imali nista protiv prajda. Ocekivano, pola sata nakon zabrane oglasio se i Jelko sa svojim lekcijama o ljudskim pravima. Sve mi je to malo providno...


QQ i lele... Naravno, krivi su Miletic i Kacin... Ma bre, s kakvima delimo ovu nazovi drzavu, i dobro nam je...
Kazezoze Kazezoze 18:51 03.10.2012

Re: *****

"Budi promena koju želiš da vidiš u svetu"

ovo je potrebno razumeti...i raditi na tome.

recimo, nasilje...svako od nas je nasilan ali niko ne radi da to promeni kod sebe. (da se pridružim goci novim, mislim i korisnim, čaršafom o nasilju)

da bi bilo kakva promena bila moguća, čovek mora priznati sebi da je nasilan i samim tim početi da posmatra sebe da bi uvideo od kud ta agresivnost, to nasilje počinje. ubrzo će otkriti da nasilje nastaje usled negativnih emocija koje uzrokuju negativnom psihičkom stanju kod čoveka.
čovek i žena, koji postanu plen negativnih stanja, počinju, recimo, sa samosažaljenjem, koje najzad vodi do nasilnih reakcija na događaje života. moramo shvatiti da na dnu negativnih emocija leži nasilje. zato je potrebno menjati svoja negativna stanja kako bi prevazišli negativnog čoveka ili ženu u sebi.

pokušajmo da to što jasnije razumemo. svako od nas, bilo muškarac ili žena, nosi duboko u sebi nasilnu osobu. pristup do te osobe obezbeđuje naša negativnost. počinjemo da osećamo kako se prema nama nepravedno odnose. (a ko to ne oseća?) i od tog trenutka smo na putu do psihološkog sveta u nama koja vodi u glibove nasilja. zbog toga moramo biti jako pažljivi, ukoliko zaista želimo da radimo na sebi, truditi se da sprečimo da se ispolji čak i mala opaska negativne prirode.

ali pitanje je dublje od toga. možete imati dobre manire i biti veoma učtivi prema drugim ljudima, možete biti pažljivi i slatkorečivi, spolja veoma ljubazni prema drugim ljudima, a da ih u svom unutrašnjem svetu ne volite, da ih se gnušate, mrzite ih, ne možete da ih podnesete.
spolja se možemo suzdržati od nasilja u društvu drugih ljudi, jednostavno jer se plašimo da ne izgubimo reputaciju ili da se ne upletemo sa policijom, ali ovakva osoba ne radi zaista na svojoj promeni. ostaje mehanički čovek, kakav je i bio, koji se samo spolja ponaša civilizovano.

zašto se spolja ponašamo civilizovano? postoji stotinu i jedna stvar, koja čoveka sprečava da zaista izrazi ono šta misli. spomenuću strah od gubitka ugleda, strah od policije – možete dodati ostatak, kao strah da budete izbačeni iz društva, strah od ogovaranja. sve te stvari su spoljašnje spone, koje sprečavaju da se skriveno nasilje otvoreno manifestuje. a ipak se sve vreme unutar sebe u unutrašnjem čoveku, u svetu privatnih misli i osećanja, ponašamo kao nasilni, praistorijski ljudi, koji mrze i gnušaju se.

dakle, na šta treba da stavimo naglasak?

naglasak se stavlja na unutrašnjeg čoveka, koji je povezan sa svojom suštinom. to komotno možemo uporediti sa džunglom punom divljih zveri i upravo ta džungla puna divljih zveri treba da bude dovedena u red, kao što je orfej uneo sličnu harmoniju u sličnu džunglu, tako da svaka osoba može da prođe kroz nju, a da ne bude izgrižena, izbodena ili ubijena. kada osoba počne da posmatra sebe, neophodno je da posmatra kako se ponaša spolja kada je, da tako kažemo, niko ne vidi. kada ste sami, osoba postaje misao, jer kada ste sami, tada ste sa svojim unutrašnjim svetom misli i osećanja. pitanje je kako se ophodite prema ljudima u tom unutrašnjem svetu, gde mislite da vas niko ne gleda, da možete da zaronite u svaku privatnu mržnju i nedopadanje i ogorčenost i osvetu.

gurđijev bi rekao da naši "viši centri" vide samo taj unutrašnji svet nas samih i sude nam prema njegovom stanju i neće vam uopšte pomoći – u stvari, ne mogu to – dok ne počnemo da pročišćavamo taj unutrašnji svet, za koji verujemo da ga niko ne vidi.
dakle, kada kroz naš unutrašnji svet može proći osoba, čak i da vam se ne dopada, a da ne bude povređena ili ubijena, znači doseći izvanredan, promenjeni nivo bića.
to je prava i najvažnija promena i mogu vas uveriti da se veliki deo rada mora obaviti u tom unutrašnjem svetu, u kome čovek zamišlja da je oslobođen posmatranja. dakle, da ponovim, treba da dosegnete stepen, na kome, kada ste sami, svako, koga poznajete, bilo da vam se dopada ili ne, može proći a da ne bude ustreljen ili iskasapljen na bilo koji način.

znači, rad na promeni svoje nasilnosti treba početi samoposmatranjem. svaki utisak koji dođe spolja, a deluje negativno na našu emociju moramo staviti pod lupu samoposmatranja. veoma važno je da se prilikom posmatranja te negativnosti ne stvara nikakav sud o toj negativnosti (ovo treba naglasiti). jer čim nešto osuđujemo mi ulazimo u konflikt, a svaki novi konflikt izaziva još veći nered u našem umu. dakle, moramo se postaviti kao neutralan posmatrač, kao svedok dešavanja. na taj način će negativnost da uđe u naš um, a pošto neće naići na podršku ili otpor naših misli, samo će nestati.
tako nastaje promena kroz samoposmatranje. čovek je u potpunosti svestan svoje negativnosti, ali joj ne pridaje značaj i ta negativnost nema nikakvu svrhu da se zadrži u čoveku. dođe i ode, kao dah...

samoposmatranje je čudo koje kad se radi pravilno daje neverovatne razultate. uostalom, i u kvantnoj fizici je dokazano kakve promene nastaju u kretanju elektrona ako se izlože posmatranju neutralnog posmatrača.

baš ga odužih, a možda je trebalo da se više osvrnem na samu temu, umesto što sam se nadovezao na ovaj gandijev citat. jbg., drugi put...
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:59 03.10.2012

Re: Amin.

Mozda gresim ali meni se cini da je Mileticu i toj grupi koja ga podrzava i bio cilj da dodje do zabrane. Ucinio je bas sve da isprovocira i one dobronamerne koji nisu imali nista protiv prajda.


Gde ti vidiš provokaciju, ja vidim beskompromisnost. I to krajnje pozitivnu.

Iako je umetnost pravljenja kompromisa poželjna vrlina, treba dobro znati oceniti kada i gde je vreme i mesto za njega, kao i gde i kada se on nikako ne sme praviti.

Ovo je jedna takva situacija - situacija u kojoj kompromis ne treba praviti. Situacija je krajnje čista i jasna: na jednoj strani imamo čisto zlo (nasilnike), a na drugoj grupu ljudi kojoj zakon garantuje prava na koja nasilnici nasrću, dakle čisto dobro.

Borba dobra i zla ne zna i ne treba da zna za bilo kakve kompromise.
JJ Beba JJ Beba 20:35 03.10.2012

Re: *****

"Budi promena koju želiš da vidiš u svetu"

"Prvo te ignorišu, onda ti se rugaju, onda se bore protiv tebe i - onda pobediš"



svi znate da sam učesnik svih održanih (i neodržanih) parada, prajdova, šetnji kakogod.
nešto vas nisam čula prošle godine da ste se suprotstvaljali "argumentaciji" koja je dovela do zabrane protsetne šetnje.
nisam vas videla ni na poslednjoj održanoj paradi.
Nisam videla ni čula DS dok je bila na vlasti, a posebice prošle godine, da je podržala održavanje prajda. dapače svi se sećamo đilasovog sramnog homofobičnog istupanja protiv šetnje.
ne sećam se da je tadić u činu predsednika države ućinio bilo kakav postupak ,neki gest ili uputio bilo kakvu kritiku protiv likova sa kojima je bio u koaliciji a koji su aktivno učestvovali u demonizaciji naših LGBT sugrađana isugrađanki. nisam čula da je palmi, velji iliću i ostalim homofobima bilo ko iz te vlade uputio bilo kakvu zamerku, krtičku rečenicu kojom bi ih oabvestio da se njihovim istupanjima protiv prajda suependuju osnovna civilizacijka prava određenih manjiskih grpa.
dok je bila na vlasti i dok je imala predsednika države DS nije ništa učinila da se građani (ne huligani) koji su izazivali nerede na ulicama, i koji su nedeljama uoči prajda pretili organizatorima, aktivistima i učesnicima prajda i stvarali atmosferu linča, uhvate i adekvatno kazne.
i sad odjednom ste svi zgroženi zabranom prajda i suspendovanjem osnovih ljudskih prava!
gde set bili do sada?
gde ste bili prošle godinee da se stavite na čelo kolone?
da nas je na poslednje održanoj paradi bilo milion na ulici ne bi nam trebali dačić, policija, kacin i ostali
gordanac gordanac 20:44 03.10.2012

*****

Ako je to uopšte bitno - bili poslanici, bilo i susreta i podrške organizatorima i tada i sada.
O mom radu imaš, naravno, pravo i na sud i na gnev, kao što i ja imam pravo na - komentar, takav kakav je, moj je.
JJ Beba JJ Beba 20:54 03.10.2012

Re: *****

i, bilo i susreta i podrške organizatorima i tada i sada.

"podrška" organizatorima se videla u vidu zabrane
gordanac gordanac 20:59 03.10.2012

Re: *****

JJ Beba
i, bilo i susreta i podrške organizatorima i tada i sada.

"podrška" organizatorima se videla u vidu zabrane

Ne.
Da sam za zabranu - ja bih to i rekla i njima i ovde i svugde.
Ali - nisam.
gospodin_ne gospodin_ne 21:02 03.10.2012

Re: *****

Da sam za zabranu - ja nih to i rekla i njima i ovde i svugde.


Zasto niste rekli na celu kolone?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:03 03.10.2012

Re: *****

ne slazem se da sloboda govora iskljucuje slobodu prenosa gneva. pitanje samo cemu taj gnev sluzi. ponovo, pitanje politicke korektnosti u srbiji je obesmiljeno skoro u celosti. to je u velikoj meri zasluga prethodnog rezima koji je plasirajuci PC-spiku zapravo na neki nacin drogirao ljude nereakcijom. PC, ovakva kakva je u SRB, ne sluzi nicemu, jer je populacija postojano zaglupljivana. potrebno je vratiti kontrolisani i upereni gnev iz nekog 24.9.2000.

O mom radu imaš, naravno, pravo i na sud i na gnev,


kontradikcija s prethodnom mislju, malo pre si rekla da nemamo pravo na gnev, jer je to zloupotreba slobode govora.
vishnja92 vishnja92 21:08 03.10.2012

Re: *****

i sad odjednom ste svi zgroženi zabranom prajda i suspendovanjem osnovih ljudskih prava!
gde set bili do sada?
gde ste bili prošle godinee da se stavite na čelo kolone?

ko, jj? gordanac?
gde si ti bila da se stavis na celo kolone? mene nije bilo ni od korova.
posle 2009. i neodrzavanja prajda kojeg sam tesko otpatila, i onog 2010 koji je bio kakav je bio, sta je tacno radjeno 2011? ili je to stilska figura?

ili hoces da kazes da gordanac upada sama sebi u usta, sto ne mozes, jer ona to ne radi. svaki njen blog i komentar je proverljiv i dosledan (nama anonimnima je, dabome, daleko lakse i dopustivije da budemo nedosledni kad nam se prohte)

sta je tema tvog skakanja u oci uopste?

hajde bez velikih reci obrazlozi ovo sto si rekla gore? jebote
gordanac gordanac 21:14 03.10.2012

*****

Ako se ima stav i mišljenje o mojoj odgovornosti za zabranu okupljanja - to je svačije pravo, i kao sud i kao gnev, jasno sam kazala.
Pri tome je nebitno da li su sud i mišljenje utemeljeni ili ne.
Šta mislim o ljudskim pravima i šta radim u oblasti ljudskih prava, napisala sam u svom komentaru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 03.10.2012

Re: *****

nešto vas nisam čula prošle godine da ste se suprotstvaljali "argumentaciji"

JJ Beba JJ Beba 21:24 03.10.2012

Re: *****

gordanac
JJ Beba
i, bilo i susreta i podrške organizatorima i tada i sada.

"podrška" organizatorima se videla u vidu zabrane

Ne.
Da sam za zabranu - ja nih to i rekla i njima i ovde i svugde.
Ali - nisam.

ne sećam se da si protiv zabrane parade prošle godine ti kao pojedinac govorila javno, u medijima,na blogu..
i tadić je dao deklarativnu podršku organizatorima ali posle nije niprstom mrdnuo da se suprotstavi zabrani.
a ne sećam se da ste se kao stranka ogradili od homofobnog đilasovog istupanja posle održanog prajda one godine kad je beograd bio demoliran.

demokratrska strnaka koja je bila na vlasti nije prstom mrdnula da se pohvataju izgrednici i adekvatno kazne.Na vlasti ste bili dovoljno godina da bi svojim delovanjem mogli da učinite da nam se sve ovo što nam se sada događa učini samo san. ali nije san, ovo je stvranost koju živimo i to ogromnom krivicom DSa
gospodin_ne gospodin_ne 21:25 03.10.2012

Re: *****

Šta mislim o ljudskim pravima i šta radim u oblasti ljudskih prava, napisala sam u svom komentaru.


To nije dovoljno, narod od vas trazi vise! Da budete primer!
alselone alselone 21:35 03.10.2012

Re: *****

Ljudima nikad ugoditi. Pa zar vam nije dosta sto smo u to doba imali odlican blog kako definisati dijalog?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:43 03.10.2012

Re: *****

Dobar, gordanac, dobar
gordanac gordanac 21:49 03.10.2012

*****

I - još jednom:
sve što pišem u svom komentaru o ljudskim pravima - ja i radim, i radila sam.
"Argumentacija" za bilo koje kršenje ljudskih prava - ne postoji, pa se ne može nikakva "argumentacija" ni osporavati ni podržavati.
Može biti primene ili zabrane ljudskih prava, nema ničega između.
Prvo se čini da nema potrebe objašnjavati, a drugo nije ničim moguće objasniti.
Pri tome je nebitno o kojem se ljudskom pravu radi.

Svačije je pravo da smatra da je to što pišem i radim - loše, nedovoljno, neuspešno, šta god, da time iskaže svoj sud ili prenese svoj gnev što je primene ljudskih prava premalo, a zabrana i kršenja previše.
Od prenosa gneva niko nema nikakve koristi, što taj prenos nikad ne sprečava, naravno.

I - da, ako budem išta pisala, ovde ili bilo gde, pisaću i o umeću dijaloga jer za tim postoji očigledna potreba.
Slično kao što postoji potreba da se mnogo više (i mnogo bolje nego što ja to umem) piše o - ljudskim pravima, svim.
vishnja92 vishnja92 21:51 03.10.2012

Re: *****

a ne sećam se da ste se kao stranka ogradili od homofobnog đilasovog istupanja posle održanog prajda one godine kad je beograd bio demoliran.

"one godine" je bila 2010., ovakvo spocitavanje bez osecanja za licnu odgovornost je (u najmanju ruku) ilustrativno.

aj ovako.

ti si (konkretno ti, JJ, posto te visoko cenim) neko ko je u tom trenutku tamo gde je bila gordanac.

sta bi radila i govorila? sori, volim vas obe, ali za nju znam sta zaista jeste, a za tebe ne - tako da, kako da ti kazem, 1:0 for nju.
jbga.
ni ja se ne pacam u politiku i volim da gundjam, al postenje je postenje
JJ Beba JJ Beba 21:51 03.10.2012

Re: *****

ko, jj? gordanac?

ne , mislim na DS
ja gordanac ne persiram.
ne persiram nikome



sta je tema tvog skakanja u oci uopste?


a koja je tema tvog uskanja uopšte?

goirdanac i ja se znamo odavno na blogu i sposebne smo da se razgovaramo bez bez ičijeg posredovanja i ona to zna

hajde bez velikih reci obrazlozi ovo sto si rekla gore? jebote


a što bih tebi obrazlaga bilo šta? jebote
vishnja92 vishnja92 21:52 03.10.2012

Re: *****

zato sto je ovo slucajno blog :)
pozdravila te vkc
JJ Beba JJ Beba 21:54 03.10.2012

Re: *****

sta bi radila i govorila? sori, volim vas obe, ali za nju znam sta zaista jeste, a za tebe ne - tako da, kako da ti kazem, 1:0 for nju.

o čemu ti to?

i ja tebe cenim vinšnja, ali sve što si rekla je neviđena uvlaka
:)

vkc? pozdravi i ti nju
vishnja92 vishnja92 21:56 03.10.2012

Re: *****

i da, mislim da je ta prozivka gordanac prljava, bedna i kukavicka, to sam mislila i govorila od prvog dana na blogu do sad, i to cu da kazem cak i kad vi "stari blogeri" imate svoje visoke neupadajuce teme, sa sve prezirom, dakle zabole me.

tj - komentarisem
vishnja92 vishnja92 21:58 03.10.2012

Re: *****

ali sve što si rekla je neviđena uvlaka

da, u mojoj je prirodi i u mom interesu da se uvlacim ljudima, modus vivendi - sta ces.

nismo svi alternativa i andergraund.
genetska greska.
gospodin_ne gospodin_ne 21:59 03.10.2012

Re: *****

sve što pišem u svom komentaru o ljudskim pravima - ja i radim, i radila sam.


Pise i patrijarh, ali se njegov glas dalje i bolje cuje. A oni rade!
JJ Beba JJ Beba 22:01 03.10.2012

Re: *****

vishnja92
ali sve što si rekla je neviđena uvlaka

da, u mojoj je prirodi i u mom interesu da se uvlacim ljudima, modus vivendi - sta ces.

nismo svi alternativa i andergraund.
genetska greska.


slažem se
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 03.10.2012

Re: *****

Pise i patrijarh, ali se njegov glas dalje i bolje cuje.


Svi se trude da se njihov glas cuje sto dalje.
Ne bih ja zamerao patrijarhu na tome.
JJ Beba JJ Beba 22:02 03.10.2012

Re: *****

vishnja92
i da, mislim da je ta prozivka gordanac prljava, bedna i kukavicka, to sam mislila i govorila od prvog dana na blogu do sad, i to cu da kazem cak i kad vi "stari blogeri" imate svoje visoke neupadajuce teme, sa sve prezirom, dakle zabole me.

tj - komentarisem



pa eto ja sam "prljava, bedna i kukavicka"

tj - komentarisem

dakle zabole me

gospodin_ne gospodin_ne 22:03 03.10.2012

Re: *****

Ne bih ja zamerao patrijarhu na tome.

Ne zameram ja njemu, zameram ovima ciji se glas ne cuje.
gordanac gordanac 22:08 03.10.2012

Re: *****

gospodin_ne
sve što pišem u svom komentaru o ljudskim pravima - ja i radim, i radila sam.


Pise i patrijarh, ali se njegov glas dalje i bolje cuje. A oni rade!


To meni nikada nije bio razlog da odustanem, bez obzira o kojim se i čijim ljudskim pravima radilo.
I nije ni prvi (a verovatno ni poslednji put) da se kršenje ljudskih prava i zabrane primene prava "racionalizuju", na bilo koji način.
Neminovan uspeh potpune primene ljudskih prava u društvima koje su slične procese prošla pre nas daje mi za pravo da tvrdim da će tako biti i sa nama, jer su ljudska prava tekovina civilizacije koju živimo, za sada skrajnuto i s velikim teškoćama da budemo u "glavnom toku".

Prvo su ljudska prava ignorisana, onda im se podsmevalo, sada je faza da se protiv njih bori i da ponekad čak - pobede prava, a ne protivnici prava.

Imala bih puno primera za ženska ljudska prava, i istorijski i u kontekstu kao dokaz da se nikada ne odustaje. I da borba za primenu prava nikada i ne prestaje.
vishnja92 vishnja92 22:11 03.10.2012

Re: *****


pa eto ja sam "prljava, bedna i kukavicka"

moje dete (starije) od 12 godina zna da je ponasanje/gest/postupak jedno, a on drugo.

dakle, ajmo polaaako

kazem Bozi "ovo ti je glupo" - on skapira da je nesto (mozda. to ce tek da razmotri) glupo, a ne on.
kazem Tijani "ovo ti je bezveze" - ona skapira da je nesto (mozda. to ce tek da razmotri) bezveze, a ne ona.

kazem na blogu da prozivku smatram takvom i takvom, JJ beba kaze:
pa eto ja sam "prljava, bedna i kukavicka"

- pa pajz kad za to nemam vremena, prevazidjen level.
kupi ove sto citaju.
JJ Beba JJ Beba 22:27 03.10.2012

Re: *****


dakle, ajmo polaaako

mora samnom tako, jbga zamal' pa da budem pametna


volim kad si tako dobronamerna i kad sve preko dece, kao svaka brižna majka, lepo objasniš.
a 'tela si da kažeš da samo prozivku smatraš "prljavom, bednom i kukavičkom" a nikako prozivara.

znam da si vrlo bizi i da nemaš vremena.levelu nikad' kraja
vishnja92 vishnja92 23:12 03.10.2012

Re: *****

o tome sta volis i znas necu,

znam samo da mi se blago povraca od lakoumne salonske neodgovornosti i ti-ces-bolje-zasto-ja pristupa, sve zajedno sa ostrim ubojitim i efektnim recnikom - jeftina predstava je jeftina predstava, jbga. nikad nece biti ni manje ni vise od toga.
nekad pali a nekad ne.

cik pogodi :)


ps - ustvari: da li i od sebe ocekujes toliko koliko od drugih, ili manje, ili vise?
ne moras ovde, smes i u sebi

edit

volim kad si tako dobronamerna i kad sve preko dece, kao svaka brižna majka, lepo objasniš.



sram te bilo.
JJ Beba JJ Beba 23:29 03.10.2012

Re: *****

o tome sta volis i znas necu,

i ne možeš jer me ne poznaješ


kada se ne bi bavila definisamnjem moje "lakoumnosti, salonske neodgovornosti", mojim "jefitinom predstvom" ne bi ti bilo muka, bar ne od mene.
možda od nečeg drugog. čik pogodi :)


ne moras ovde, smes i u sebi

e super da si mi dala dozvolu. sad mi je lakše


u svakom slučaju ja salonski sa svojom porodicom, prijateljima i prijateljicama svakog beogradskog prajda pokušam da se prošetam. nekad nam uspe, nekad ne, nekad nas biju, nekad voze maricama drugi samo o ljudskim pravima mrse

edit

sram te bilo.


hahahahha
ja tebi tela to da kažem al kao neću, predvidivo je
vishnja92 vishnja92 23:30 03.10.2012

Re: *****

i gromki aplauz za publiku, od mene.
sta je, izgubili ste daljinski?

go, jj, go!
vishnja92 vishnja92 23:31 03.10.2012

Re: *****

nekad nas biju, nekad voze maricama drugi smao o ljudskim pravima mrse

e... tu pricu znamo napamet. batali meni jebote.
popila batina onoliko.

aham
JJ Beba JJ Beba 23:32 03.10.2012

Re: *****

vishnja92
i gromki aplauz za publiku, od mene.
sta je, izgubili ste daljinski?

go, jj, go!

hahaha
kupila kokice?
JJ Beba JJ Beba 23:32 03.10.2012

Re: *****

vishnja92
nekad nas biju, nekad voze maricama drugi smao o ljudskim pravima mrse

e... tu pricu znamo napamet. batali meni jebote.
popila batina onoliko.

aham

jbga da si bila videla bi
vishnja92 vishnja92 23:45 03.10.2012

Re: *****

svaki put tako profitiras na tom prajdu, cudo jedno :)))))))))
JJ Beba JJ Beba 23:51 03.10.2012

Re: *****

vishnja92
svaki put tako profitiras na tom prajdu, cudo jedno :)))))))))

hahahahahah
znam, benefita onoliko.

ali kad jedna benefit stručnjakinja tako kaže, onda mora da je tako


sonja k. sonja k. 23:57 03.10.2012

Re: *****

vishnja92


grozno smaras...
vishnja92 vishnja92 00:00 04.10.2012

Re: *****

ali kad jedna benefit stručnjakinja tako kaže, onda mora da je tako


a, ovo je tema, a ja mislila da pricamo o prajdu i tako tome :))
da - benefiti su neizrecivi, bilivmi. me knows :)
tako i sisam kroz zivot

over & out, vec si napravila dovoljnu licnu predstavu (opet), nadji si nekog drugog.
i uzivaj, svakako.
tog smajlija sa cveticem ste opoganili ni krivog ni duznog, vama na dusu.




ps - a da si nadjes neku... zanimaciju?
JJ Beba JJ Beba 00:07 04.10.2012

Re: *****


a, ovo je tema, a ja mislila da pricamo o prajdu i tako tome :))

ja i pričam o prajdu.
ti si nasrnula na mene, a zatim rekla da profitiram na prajdu svaki put.
ako neko tako nešto tvrdi onda mora da je stručnjak/inja za benefit

over & out, vec si napravila dovoljnu licnu predstavu (opet), nadji si nekog drugog.
i uzivaj, svakako.


izvini višnja ali ti si krenula klizećim u mene i ti si počela da praviš predstvau svojim čuvenim "ubojitim" prodorima. ja sam samo odgovorala.


ps - a da si nadjes neku... zanimaciju?

da mama
:))))

tog smajlija sa cveticem ste opoganili ni krivog ni duznog, vama na dusu.


smajli koji ti maše za laku noć


barese barese 11:49 04.10.2012

Re: *****

Steta je sto vam je diskusija skrenula u ad hominem prepucavanja, jer mi je polazna tacka zapravo vrlo zanimljiva.

Elem, pitanje je da li je prosla vlast mogla da ucini vise po pitanju LGBT prava (uostalom kao i po mnogim drugim pitanjima), i konkretnije koliko jedna (pretpostavimo dobronamerna) osoba moze uticati na drustvene promene.

2010. je na paradi bio ministar za ljudska prava. Bili su i predstavnici raznoraznih stranih institucija u Beogradu.

Legitimno je pitanje da li je mogao tamo biti i predsednik Srbije. Danas znamo da su ucesnici parade bili bezbedni, ali i da je po celom gradu besneo gerilski rat.

Gordana naravno ne mora da odgovori, ali me zanima da li je kao poslanik tada razmisljala o odlasku na prajd. Mozda je tog dana imala obaveze (OEBS i druge strane institucije pred kojima je predstavljala Srbiju sigurno ne sastavljaju kalendar gledajuci beogradski prajd), ili se mozda jednostavno plasila (sto je poprilicno razumno, besni tinejdzeri mi deluju cak i opasnije od nekadasnjih slobinih policajaca).

Njen odlazak tamo ne bi mnogo promenio situaciju, ali je sa druge strane u sklopu procesa izgradnje demokratije bitan svaki cin (kao svako zrno za pogacu).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:55 04.10.2012

Re: spavajmo, sanjajmo

gordanac


Svačije je pravo da smatra da je to što pišem i radim - loše, nedovoljno, neuspešno, šta god, da time iskaže svoj sud ili prenese svoj gnev što je primene ljudskih prava premalo, a zabrana i kršenja previše.

Od prenosa gneva niko nema nikakve koristi, što taj prenos nikad ne sprečava, naravno.



promašujemo suštinu, a to je da je izgradnja otvorenog i progresivnog društva u SRB u dubokoj krizi, a ne da li smo ti ili ja pametni borci za prava ili gnevljive beskorisne budale. dodatna suština je da niko nije odgovoran što je društvo u krizi, ne ni oni koji su do nje doveli, ne ni oni koji su prokockali šansu, kao odabrani predstavnici u javnosti mojih privatnih ideja o uređenju društva - da iz nje izađu. odgovorni smo mi koji ispoljavamo gnev što je stanje katastrofalno.

od ove prazne priče ovde takođe je jedina korist samo utoliko što će tvoje prijateljice aplaudirati tebi, i ti njima, i ja svojima i moji meni. a za jadno, neslobodno, promašeno, siromašno društvo nije niko odgovoran. iskoristimo stoga priliku dok nije potpuno opustošeno da prigrabimo za sebe šta možemo?

ps. mislim i da treba da izađeš iz patronažnog fazona propisivanja šta je kome pravo da radi. shvatam da ti je taj stav verovatno mehanizam odbrane, ali nismo niti deca u magarećim klupicama, niti polupismeni poslanici u narodnoj skupštini. u redu je da preporučiš šta misliš da je pametno uraditi, a ne da propisuješ. druga stvar, za ozbiljne promašaje niko nije odgovoran a nezadovoljstvo ćemo utišati umrtvljujućom pričom o priči, bez previše reagovanja, samo polagačke, no sikiriki. ne znam da li kapiraš šta pričam?

buckoalisac buckoalisac 14:20 04.10.2012

Re: *****

gordanac

Trebalo nam je 40 000 godina pisane ljudske istorije nas samih o nama i više od 100 000 godina naših usmenih narativa


Ima tu po jedna nula viška, manje više, otprilike. Sve u svemu, dve nule.
registry_machine registry_machine 14:29 04.10.2012

Re: *****

Ima tu po jedna nula viška, manje više, otprilike. Sve u svemu, dve nule.


Meni je bilo glupo da primetim, zbog viska autoriteta.
automatic automatic 15:51 04.10.2012

Re: *****

Ima tu po jedna nula viška, manje više, otprilike. Sve u svemu, dve nule.

sve u svemu, ipak su nedopustive ovakve greske i rupe u znanju.
za jednu od najobrazovanijih i najpametnijih zena u srbalja a i sire...

izgleda da je ds pogodio domino efekat.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:29 04.10.2012

razbijanje matrice homofobije

zato sto je ovo slucajno blog :)
pozdravila te vkc

vkc? pozdravi i ti nju


aiii, jel to pada neko prebrojavanje, jel sam ja to prozvaTa?:)

kako da vam kažem, devojke, ja sam još 2008. godine jedna od 39 (trideset i devet) osoba u Srbiji kojima je Queeria dodelila pasoš, kao ljudima zaslužnim „za razbijanje matrice nacionalizma, rasizma i homofobije”.

Inače, Centar je dodelio baš 39 pasoša jer je te godine prošlo 39 godina od pobune u Stonvolu u Americi, kada je zaživeo gej pokret.

dobili su ga:

1. Biljana Srbljanović
2. Nataša Kandić
3. Biljana Kovačević Vučo
4. Staša Zajović
5. Sonja Biserko
6. Borka Pavićević
7. Biljana Cincarević
8. Janko Baljak
9. Pera Luković
10. Svetlana Lukić
11. Svetlana Vučković
12. Ivana Konstantinović
13. Lepa Mlađenović
14. Jasmina Čolak
15. Jasmina Tešanović
16. Nadežda Milenković
17. Vesna Pešič
18. Boris Milićević
19. Atila Kovač
20. Jelena Milić
21. Teofil Pančić
22. Vesna Rakić Vodinelić
23. Dejan Restak
24. Vlada Arsenijević
25. Čeda Jovanović
26. Milica Tomić
27. Vesna Knežević Ćosić
28. Anabela Basalo
29. Lena Bogdanović
30. Želimir Žilnik
31. Dragan Protić
32. Jovan Ćirilov
33. Biljana Kosmogina
34. Ratibor Trivunac
35. Nadežda Gaće
36. Jugoslav Pantelić
37. Marko Vidojković
38. Andrej Nosov
39. Jelisaveta Blagojević

EDIT: Odličan blog, Jelice

automatic automatic 21:40 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije

a ko je alibaba?
angie01 angie01 21:57 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije

automatic
a ko je alibaba?


..e, hebote, da si bar duhovit, a ni to!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:13 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije


Nema Karleuse jbt :)

Cudan spisak stvarno.
Vesna Pesic, Nadezda Gace, Anabela Basalo i Kosmogina na istom spisku.
automatic automatic 22:37 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije

e, hebote, da si bar duhovit, a ni to!



Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:38 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije

Cudan spisak stvarno.
Vesna Pesic, Nadezda Gace, Anabela Basalo i Kosmogina na istom spisku.


nemam pojma šta te čudi, kewe mi, al super, može da pukne svađa oko imena sa spiska:)

bolje to nego da se ove naše blogoženske počupaju:)



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije

Ma nece da pukne svadja, smirilo se ovde vec (cini mi se)

Razumem ja osnov po kom su se zajedno nasla imena koje ja nikada ne bih spojio, ali eto i pored toga sto razumem iznenadim se kad vidim ruku pod ruku nekog koga svrstavam u razlicite svetove.
JJ Beba JJ Beba 23:04 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije


bolje to nego da se ove naše blogoženske počupaju:)


zar me nisi pozdravila? rečeno mi je da jesi
angie01 angie01 23:06 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije

automatic
e, hebote, da si bar duhovit, a ni to!


..mogu samo da ponovim!...al ne vredi!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:21 04.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije

zar me nisi pozdravila? rečeno mi je da jesi


jao kako da ti kažem, pa niiisam, nešto sam u nemilosti kod višnje, nadam se da će da je prođe, pa ću te pozdravim:)p
gordanac gordanac 00:10 05.10.2012

*****

buckoalisac
gordanac

Trebalo nam je 40 000 godina pisane ljudske istorije nas samih o nama i više od 100 000 godina naših usmenih narativa


Ima tu po jedna nula viška, manje više, otprilike. Sve u svemu, dve nule.

Ako se misli na 40 000 - tačno, izvinjavam se, moja gruba omaška i greška, asocijacija je na podatak za Ep o Gilgamešu i treba da piše 4000. (oko 40 vekova do sada nam poznate istorije)
Ako se drugom opaskom misli i da je sve drugo - nula, (metaforično ili kako god) uključujući ceo tekst (ili mene) - tu se (naravno) nećemo složiti.
Za ispravku hvala, u svakom slučaju.
buckoalisac buckoalisac 09:16 05.10.2012

Re: *****

registry_machine
Ima tu po jedna nula viška, manje više, otprilike. Sve u svemu, dve nule.


Meni je bilo glupo da primetim, zbog viska autoriteta.


Meni pamet ne smeta. Ja znam svoja prava !
registry_machine registry_machine 09:21 05.10.2012

Re: *****

Ako se misli na 40 000 - tačno, izvinjavam se, moja gruba omaška i greška, asocijacija je na podatak za Ep o Gilgamešu i treba da piše 4000. (oko 40 vekova do sada nam poznate istorije)
Ako se drugom opaskom misli i da je sve drugo - nula, (metaforično ili kako god) uključujući ceo tekst (ili mene) - tu se (naravno) nećemo složiti.
Za ispravku hvala, u svakom slučaju.

Misli se i na onih 100000 godina usmenih narativa.
To je druga nula, ako se uzmu u obzir najstarija pisma, pa se na to doda mogucnost sporazumevanja govorom i onda usmeno predanje buducim narastajima.
Sve u svemu, omanuli ste za nekih cca 95000 godina sabirajuci oba podatka, ako ne sitnicarimo.
Ja sam uvek bio sklon da verujem da veliko samopouzdanje sa sobom nosi i veliki rizik.
buckoalisac buckoalisac 10:24 05.10.2012

Re: *****

gordanac
buckoalisac
gordanac

Trebalo nam je 40 000 godina pisane ljudske istorije nas samih o nama i više od 100 000 godina naših usmenih narativa


Ima tu po jedna nula viška, manje više, otprilike. Sve u svemu, dve nule.

Ako se misli na 40 000 - tačno, izvinjavam se, moja gruba omaška i greška, asocijacija je na podatak za Ep o Gilgamešu i treba da piše 4000. (oko 40 vekova do sada nam poznate istorije)
Ako se drugom opaskom misli i da je sve drugo - nula, (metaforično ili kako god) uključujući ceo tekst (ili mene) - tu se (naravno) nećemo složiti.
Za ispravku hvala, u svakom slučaju.

Molim lepo. Dve nule su ukupno viška, jer oba od dva navedena broja u Vašoj poruci imaju po, otprilike, jednu nulu viška. Nikako nisam hteo, ni u ludilu, za Vas da kažem da ste nula. Ni jedan čovek ne može biti nula. Vaše tekstove i poruke uvek rado pročitam, čak i kada su preopširni, ili kada se, kao sada, ne slažem sa njihovom porukom. Razlog zašto sam reagovao na nule je osećaj sudbinskog apsurda koji su mi izazvale. U celoj ovoj kampanji na poštovanje i toleranciju pozivaju ljudi koji ne pokazuju nimalo poštovanja i tolerancije prema drugima. Pozivaju se na zakon ljudi koji jedva čekaju priliku da ne moraju da ga poštuju (videćemo posle prve mirne parade koja će jednom biti da će krenuti pljuvanje po zakonu, jer zakon ne dozvoljava homoseksualne brakove, a najjače će pljuvati oni koji se sada najglasnije na zakon pozivaju). I naravno da će onda u tekstu koji kudi neznanje i ima ogromnu, zlokobnu Hokungovu sliku i njegovu rečenicu o znanju na kraju, da se desi ovakav preskok. Život je čudo. Biće, ipak, da je sve međusobno povezano i isprepletano u ovom našem malom kosmosu.
Milan Novković Milan Novković 12:34 05.10.2012

Re: *****

U celoj ovoj kampanji na poštovanje i toleranciju pozivaju ljudi koji ne pokazuju nimalo poštovanja i tolerancije prema drugima. Pozivaju se na zakon ljudi koji jedva čekaju priliku da ne moraju da ga poštuju (videćemo posle prve mirne parade koja će jednom biti da će krenuti pljuvanje po zakonu, jer zakon ne dozvoljava homoseksualne brakove, a najjače će pljuvati oni koji se sada najglasnije na zakon pozivaju). I naravno da će onda u tekstu koji kudi neznanje i ima ogromnu, zlokobnu Hokungovu sliku i njegovu rečenicu o znanju na kraju, da se desi ovakav preskok.

Meni su ti preskoci jedva interesantni, da budem iskren, i danas mi uglavnom privlače pažnju kad sa kolegama ili prijateljima počnem da pričam o razlikama između "mašina", recimo delova softvera danas, i ljudi:

- Mašine su proizvoljno precizne, tj kako ih isprogramiramo, svode iste stvari na iste, svedene apstrakte, sa proizvoljnim determinizmom teku kroz formalnu logiku.

- Ljudi su od krvi i mesa, više manje, ima ih i od čudnih materijala razne teksture. Zavide drugima, do bolesnog, pokušavaju da sebi dignu cenu spuštajući druge i tako podcenjuju i vređaju širu i kolektivniju inteligenciju. Svašta rade.

Gordanac - vanredna je žena, evo već 6 godina razmenjujemo poneku poruku ponekad na blogu i ako sam i imao poneku inhibicuju da kritikujem vlast to je bilo samo zbog nje! Prosto, za nju bih došao iz Londona da lepim plakate u kakvu god se partiju učlanila.

Ona je, prosto, neverovatna vrednost, i prosto i sama pomisao da sebi dignem cenu tako što ću nju prozivati mi liči na očajni pokušaj samozadovoljavanja - dovoljno mi je i laičko poimanje političkog procesa, gde su se raznorani interesi isprepleli i gde mora da se pazi kako se kreće, pa da zaboravim na ulogu bizarnog čistunca koji bi da proziva, a nikad ništa posebno značajno nije uradio da bi ljudima u Srbiji bilo bolje.

Gledam kako me od 25 godina u UK nostalgija doticala prve dve godine i evo poslednje dve. Možda je samo zbog godina, ali sam bar iskoristio priliku i upoznao mnogo blogera. Kad su mi već bili virtuelni prijatelji što da se donekle i ne materijalizuju.

Ne sećam se neprijatnog iskustva u kafani i ne samo to, sva su vrlo prijatna, svi blogeri koje sam upoznao u kafani su prijatni i posebno zanimljivi ljudi.

Kako padne ta kafanska zavesa i privatne poruke padnu malo u zaborav nekima od nas ume da se uvuče poneka "posebno kreativna" misao ispod haube (namerno biram reči pa da ostavim plodno tlo jezičkim "kreativcima" - neke od njih samo biram, tj reči, naravno, ja malo stvari umem namerno da radim).

Odjednom i blogerski pa FB ekosistem, gde i ja pripadam, ume da živne na destruktivan način.

Želja za destrukcijom?! Pa kao što joj ime kaže - destruktivna je, kad bi samo i bez nje mogla da se provuče prava linija kroz izlomljenu građu našeg druženja, nego ne može.

A kreacija, kokreacija su samo jedan nestrpljivi korak od tog zarđalog čekića koji svi sve češće prvo potežemo (dobro, de, nije sve češće, pre 6 godina dan bez 10-15 ozbiljnih tuča na blogu je bio dosadan).

Elem, šta sam ono hteo pametno da kažem, nemam pojma više, evo kurioziteta:

- Od desetina blogera koje sam upoznao neki nisu mogli da dođu prvi put na druženje, neki ni drugi, od onih što su mi po N-ti put davali nogu sam umeo da odustanem.

- Od dve blogerke nisam odustajao (nije pol važan, imam još i par blogera) Gordanac i Višnje - obe prepametne, jedna radno-idejni kompas, druga nepogrešiv moralni kompas i izvor kreativne energije, i tako nekoliko godina pre nego što sam ih upoznao.

Iste su i uživo, rocket-science, bukvalno, i ja sam došao da im dam podršku ovde, a materijal ostalima, kome je materijal potreban
jovana_73 jovana_73 14:25 05.10.2012

Re: *****

Milane, o kakvom "moralnom kompasu" pišeš kada je ta ista Višnja neznam koliko puta na najprimitivniji način izvređala gomilu blogera i svojim prisustvom minirala i obesnmislila cele postove?! Ovde je tendencija da joj se blogeri ulizuju, verovatno računajući da je bolje nekome viriti iz debelog mesa, nego taj neko potpuno da mu ukaki post.

Dalje, kad god bi neko potkačio ti istu blogericu, ona bi odmah zvala maderaciju da reagije, tražila IP adresu da se javno prikaže i ostale gluposti. Kako jednoj po tvoj kriterijumu moralnoj osobi ne smeta kada druge uneredi, a smeta joj kad nju neko zakači. Uzgred, ne bih se družila sa osobom kao što je Višnja ni da je poslednja na svetu.
alselone alselone 14:38 05.10.2012

Re: *****

- Ljudi su od krvi i mesa, više manje


Aludiras na majselonin blog.
Milan Novković Milan Novković 15:05 05.10.2012

Re: *****


jovana_73
Milane, o kakvom "moralnom kompasu" pišeš kada je ta ista Višnja neznam koliko puta na najprimitivniji način izvređala gomilu blogera i svojim prisustvom minirala i obesnmislila cele postove. Ovde je tendencija da joj se blogeri ulizuju, verovatno računajući da je bolje nekome viriti iz debelog mesa, nego taj neko potpuno da mu ukaki post.

Dalje, kad god bi neko potkačio ti istu blogericu, ona bi odmah zvala maderaciju da reagije, tražila IP adresu da se javno prikaže i ostale gluposti. Kako jednoj po tvoj kriterijumu moralnoj osobi ne smeta kada druge uneredi, a smeta joj kad nju neko zakači. Pitam tebe, jer tebe na neki način poštujem kao blogera, pa mi je neverovatno da imaš takav kriterijum. Uzgred, ne bih se družila sa osobom kao što je Višnja ni da je poslednja na svetu.

Moralno kompas primer: Imamo ga ovde, nemoralno je prozivati Gordanac na iole nepromišljen način je tako radimo sledeće:

- U stvari se samo samozadovoljavamo, nema neke koristi da je ja vidim.

- Njoj nanosimo potencijalnu štetu, približavamo je likovima koji su stvarno gadni i opasni

- Društvu nanosimo štetu - guramo je iz sistema i diskusije sa nama dok zlikovcima tako nešto ne nanosi sličnu štetu, oni imaju mnogo deblju kožu

- Gušimo kvalitetnu potencijalnu diskusiju koju Gordanac inicira.

I, mi ostali ćutimo, Višnja reaguje, sistematski, pod ovim svojim imenom, dok gomila drugih ili ništa ne radi ili vrti malu igru iza nikova i klonova.

Ulizivanje - vidim da je to popularna kvalifikacija. Ali ja, u stvari vidim zavist ljudi koji potežu za tom kvalifikacijom. Ta zavist se kod tebe, npr, vidi iz nekontrolisanog završetka te "zavist" rečenice. Pošto ja manje blogujem u poslednje vreme ne prepoznajem ti ovaj nick i pretpostavljam da si clon osobe koju znam od pre.

Ja mislim da Višnja privlači pažnju iz sledećih razloga:
- Vanredno je inteligentna, al ok, mnogi su.
- Vanredno je pravdoljubljiva
- Potpuno je neustrašiva kad joj se učini da je Internet "zastranio"
- I vanredno je kreativna, neobuzdano

Meni je bila na prvom mestu kad sam tražio ljude za portal koji sad radimo

A za to uvlačenje grešiš sigurno, bar kad su muškarci u pitanju to znam, mnogi me pitaju o njoj iz sličnih razloga koje sam ja gore naveo, nikakvo uvlačenje, really.

I žene to osete, pa mnoge zavide - kao što se mi muškarci borimo za žene i pažnju (mi više za žene, nažalost), vi žene se često borite za pažnju i muškarce. Mislim, zavidim i ja drugima, nisam ja ništa bolji.

Nažalost, ne znam mnogo o detaljima tih fights koje spominješ.

Kriterijumi i druženje - ja sam ti duduk za kriterijume, ja "osećam" više nego što imam kriterijume i onaj prvi instinkt mi je da baš svima sve verujem (meni možeš da prodaš sve na samom počeku). Često se prevarim, pa korigujem, a često ljudi preteraju pa nemam ni izbora nego da se pomerim u verovanju.

Višnja uživo!? Genije, realy, mnogo bolja nego u virtuelnom svetu (no pun intended)


Milan Novković Milan Novković 15:25 05.10.2012

Re: *****

alselone
- Ljudi su od krvi i mesa, više manje


Aludiras na majselonin blog.

Više-manje

U mojim prvim mesecima blogovanja i meni je tema privukla pažnju, sećam se baš.
mikimedic mikimedic 16:16 05.10.2012

Re: razbijanje matrice homofobije

Ma nece da pukne svadja, smirilo se ovde vec (cini mi se)


uf, a ja bas sad planirao da uletim...
mikimedic mikimedic 16:19 05.10.2012

Re: *****

buckoalisac

Meni pamet ne smeta. Ja znam svoja prava !


ja svojevremeno rekoh da ti imas ubedljivo najjaci nik na blogu (nesto kao krkarov dorian grej).
JJ Beba JJ Beba 16:46 05.10.2012

Re: *****

- Ljudi su od krvi i mesa, više manje, ima ih i od čudnih materijala razne teksture. Zavide drugima, do bolesnog, pokušavaju da sebi dignu cenu spuštajući druge i tako podcenjuju i vređaju širu i kolektivniju inteligenciju. Svašta rade.

ovo se odnosi na mene?
bolje me poznaješ od toga, pouzdano znam.

odvratno je to što radiš Milane

toliko odvratno da može da se poredi samo sa Višnjinim napadom na mene na fb gde nisam član i gde ne mogu da se branim a gde su me noćas tvoji kju sferci čerečičili.
tolko o moralnoj gromadi koju braniš i u koju se sam pretvaraš.

što se tiče Gordanac ona i svi na blogu znaju da moji komentari povodom jelicinog bloga o zabrani prajda nije napad na Gordanac kao osobu, na njenu ličnost, već krtitički stav prema partiji koja nas je dovela u situaciju u koj se nalazimo a čiji je ona istaknutu član. moje mišljneje dele mnogi u srbiji (zato su i izgubili izbire) kao i mnogi na ovom blogu (broj preporuka na moj inicijalni kometar govori sam po sebi)

Višnja je to perfidno, bezobrazno, uvlakački predstavaila kao moj napad na gordanac a razlog njenog napada na nema veze sa gordanac i njenom tobožnjom odbranom od mene već osveta za komnetar na blogu VKC o lutakma u kome sam duhovito pominjla vaš portal u jednoj rečenici

kaže meni višnja gore

pozdravila te vkc
(vesna knežević čosić)

ovde

ima i vesnin odgovor gore ovde
dakle, cela ova ujdurma sa gordanac i kao ona brani gordanac od mene je fejk i pokazuje da se višnjina razjarenost autentično odnsi na nešto sasvim drugo.

nemam nameru da na tvoje odbrane višnje odgovaram, da se branim jer nemam od čega da se branim. odvrano mi je to šta radiš/te

ja sam dete s asfalta, savamalka, krug dvojke, kakohoćeš i naučena sam da svoje bitke bijem sama i da nije potrebno da me iko brani.
naučena da u svim životnim situacija ma kolko bile teške, opsane, gdane, odvratne. svoje "nunčake" nosim čvrsto u svojim rukama

ponavljam, odvratno je to što radiš Milane


edit

da ponovim, znam da gordanac zna da moj komentar nije bio napad na nju več kako ona kaže "gnev" zbog politike DDSa koja nas je do ovde dovela

takođe pouzdno znam da gordanac zna da nas dve uvek možmo da razgovaramo bez posrednika, o bilo čemu - od pecanja do rodne ravnopravnosti
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 17:25 05.10.2012

Re: *****

tvoji kju sferci čerečičili.


čisto, istine radi.
niko te nije čerečio.
komentari ostavljeni tamo su - jarilovi i moji. (višnju i vesnu ne računam :))

a to čiji smo mi tamo (ili bilo gde) je neka druga priča,
milanovi gotovo sigurno da nismo.

moj komentar je počeo sa: nevezano od prajda i trenutnih komentara,
daklem - nije se odnosio na tvoju prepisku sa višnjom, već na neke druge stvari,kao npr na to da ljudi zaista vole da vide krv (da l' će da se zaglavi dugme?)na blogu - ili bilo gde i da je gordanac (ili bilo ko drugi) samo kolateralna šteta.

eto.


:)
Milan Novković Milan Novković 17:41 05.10.2012

Re: *****

ovo se odnosi na mene?
bolje me poznaješ od toga, pouzdano znam.

odvratno je to što radiš Milane

Delimično na tebe, nažalost, ostalo su sećanja koja idu i do 6 godina unazad.

Ali, poznajem te bolje i, interesantno, i dalje te cenim i gotivim, samo kada se osetim prozvan, direktno ili indirektno, ja ću svima reći šta mislim. Evo zašto sam se osetio prozvan:

- Dotičeš se direktno ili indirektno "kju sferaca" u pogrdnom kontekstu i proveje ti poneka nezdrava atribucija, ili insinuacija oko toga. Što se tiče te priče od nas idu napolje vrlo korektne sitnice i nije mi jasno zašto se priča naduvava i zašto neki ljudi ne mogu da je zaobiđu, bar ovih dana kad još nije ni krenula u život.

- Ja ne znam zašto, ali mogu da nagađam - posebno me iritira mogućnost da previše veruješ jednom našem zajedničkom poznniku, kojeg ja, od nedavno, vidim kao lopužu koja će sa vanrednom lakoćom da uzme novac od drugih na prevaru, a o spletkarenju da ne pričamo.

- U kontekst "kju sferaca" si uvukla i "uvlačenje" pa "benefite" (nisam siguran koju si tačno reč uoptrebila, da ne skrolujem sad gore) i ja sam se našao prozvan po asocijaciji.

Da ne tupim više, nije teško videti zašto vas nisam ostavio na miru nego sam se umešao.

JJ Beba JJ Beba 19:05 05.10.2012

Re: *****

- U kontekst "kju sferaca" si uvukla i "uvlačenje" pa "benefite" (nisam siguran koju si tačno reč uoptrebila, da ne skrolujem sad gore) i ja sam se našao prozvan po asocijaciji.

žao mi je milane, al višnja ima loše stvari u glavi.
moja pokojna majka i baba amalija su govorile - ko ima čavku on kaže iš

to u vezi benefita se odnosilo na višnjinu tvrdnju da imam korist (benefit) od svakog prjda!!!! jbte ja i korist!! poznaješ me
dakle, samo neko ko je stručnjak/inja za prepoznavanje benefinata može tako nešto da kaže.
ja i benefit su ko dupe i oko. koji je inače višnja benefit utipovala da se odnosi moja rečenica i šta hoće da mi ugura u galvu i usta to samo ona zna, ja mogu da nagađam našta misli.
inače vrlodobro znaš milane da svakome mogu da pogledam u oči, a naročito tebi, nekada smo bili prijatelji


edit

- Ja ne znam zašto, ali mogu da nagađam - posebno me iritira mogućnost da previše veruješ jednom našem zajedničkom poznniku, kojeg ja, od nedavno, vidim kao lopužu koja će sa vanrednom lakoćom da uzme novac od drugih na prevaru, a o spletkarenju da ne priča


sad videh
ne znam na koga misliš, od ljudi sa bloga se viđam uglavnom sa ženama i samo jednu od njih poznaješ.


edit 2

i molim te milane da ne širiš diskuju o višnji plz, neću da me dovodiš u situaciju da se branim i da moram da uopotrebim nunčake :)
sve što te zanima možeš da čuješ od mene tet a tet
telefon imaš
JJ Beba JJ Beba 19:16 05.10.2012

Re: *****

snezana mihajlovic
tvoji kju sferci čerečičili.


čisto, istine radi.
niko te nije čerečio.
komentari ostavljeni tamo su - jarilovi i moji. (višnju i vesnu ne računam :))

a to čiji smo mi tamo (ili bilo gde) je neka druga priča,
milanovi gotovo sigurno da nismo.

moj komentar je počeo sa: nevezano od prajda i trenutnih komentara,
daklem - nije se odnosio na tvoju prepisku sa višnjom, već na neke druge stvari,kao npr na to da ljudi zaista vole da vide krv (da l' će da se zaglavi dugme?)na blogu - ili bilo gde i da je gordanac (ili bilo ko drugi) samo kolateralna šteta.

eto.


:)

vidi imam celu prepisku i tačno me zabole šta ste tamo srali. ono što je odvratno je činjenica da ste se svi upustili u diskuju o jednoj "isfoliranaoj JJ" koja nije ni član fb niti može da vam odgovori

i da citiram višnju- sram vas bilo
:)
alselone alselone 19:18 05.10.2012

Re: *****


.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 05.10.2012

Re: *****

i prosto i sama pomisao da sebi dignem cenu tako što ću nju prozivati mi liči na očajni pokušaj samozadovoljavanja


Ako je to, dizanje sebi cene, motiv onda da, lici.
Samo, odakle bas to da se izdvoji kao moguci motiv? Nije valjda da su neki drugi nezamislivi?

na ulogu bizarnog čistunca koji bi da proziva, a nikad ništa posebno značajno nije uradio da bi ljudima u Srbiji bilo bolje.


Sto ce reci, da bi neko stekao pravo da kritikuje Gordanu Comic npr, on prvo treba da uradi makar toliko koliko je ona uradila da Srbiji bude bolje. Da bude visoki funkcioner velike stranke, potpredsednik skupstine ili slicno.
Da li samo ja ne vidim smisao u takvom pristupu ili on ni nema smisla?

Pravo na kritiku politicara imaju bas svi, bez obzira da li su poznati, nepoznati, da li su ucinili nesto za drzavu ili ne. Osnovanost kritike s ene procenjuje sta je onaj koji krituikuje uradio vec da li je kritika argumentovana, To je valjda jedino normalno.
Osporavanje tog prava argumentom, a sta si ti uradio, ili sve opravdavati isprepletanoscu raznoraznih interesa je tek puka demagogija i pokusaj opravdavanja neceg sto se tesko moze opravdati

Kritikovati politicku aktivnost nekoga uopste ne znaci kritiku licnosti tog poliitcara.
O licnosti Gordane Comic ovde ama bas nista lose nije napisano. Ja bih se, npr, osecao pocastvovanim ako bih imao prilikU da sedim, razgovaram sa Gordanom Comic. Jasno se vidi, naravno, da se od te zene moze mnogo nauciti, ali sto se njenog politickog angazmana tice tu imam i te kako zamerki. Od ponasanja prilikom formiranja LDF (ako je verovati informacijama koje ja imam, a ja im verujem) preko izbegavanja da na blogu tretira politicke teme pa do ovog komentara ovde.




buckoalisac buckoalisac 23:04 05.10.2012

Re: *****

Milan Novković

Iste su i uživo, rocket-science, bukvalno, i ja sam došao da im dam podršku ovde, a materijal ostalima, kome je materijal potreban


Bravo Milane, ovo je lep gest, davanje podrške prijateljima je za svaku pohvalu. Ali nemam pojma zašto si moj mejl iskoristio kao poriv, ja nisam nikoga napao.
blogovatelj blogovatelj 00:05 06.10.2012

Re: *****

Milane, o kakvom "moralnom kompasu" pišeš kada je ta ista Višnja neznam koliko puta na najprimitivniji način izvređala gomilu blogera i svojim prisustvom minirala i obesnmislila cele postove?! Ovde je tendencija da joj se blogeri ulizuju,


Ti na blogu od juna ove godine, a znas sve ovo?
Alal vera domacice.
Samo da kazem nesto.
Da Visnje na blogu nema, trebalo bi je izmisliti.
Mozes ovo da tumacis kao uvlacenje, ali samo da te obavestim da je moja komentatorska karijera ovde pocela jednom finom svadjom sa njom.
Isto mi se desilo i sa frihendom.
Covek shvati posle nekog vremena provedenog medju blogerima ko je vredan citanja, a ko ne.
To opet ne znaci da se sa Visnjom slazem uvek.
Ali iz njenih komentara izbija licnost, dok si ti promenila nik da bi ispoljila svoj alter ego, a onaj regularni, svakodnevni ego, cuvas za normalne i nezamerive komentare.
Milan Novković Milan Novković 07:12 06.10.2012

Re: *****

Ako je to, dizanje sebi cene, motiv onda da, lici.
Samo, odakle bas to da se izdvoji kao moguci motiv? Nije valjda da su neki drugi nezamislivi?

Naravno da nisu nezamislivi, nego je to moja instinktivna reakcija - kad vidim ne-paskalovsko korišćenje prošlosti i budućnosti za bilo šta drugo osim za planiranje budućnosti ja odmah vidim i nešto od sebičnosti, zavisti, podizanja cene sebi ili puke, bezobzirne dosade.
Osporavanje tog prava argumentom, a sta si ti uradio, ili sve opravdavati isprepletanoscu raznoraznih interesa je tek puka demagogija i pokusaj opravdavanja neceg sto se tesko moze opravdati

Ne, nije nikakva demagogija - definisati bilo šta, ovom prilikom demagogiju, pukim, kvalitativnim, statičkim oklopom je vrlo površno. Držati se te definicije u životu je nefer u neznanju u najboljem slučaju. Evo zašto:

- Postoje odnosi između delova kvalitativnih odrednica u nekoj "definiciji", pa razne kvantitativne težinske odrednice, veze unutar definicije, veze sa statičkom okolinom, veze sa kontekstom.

- Kao što imaš prava imaš i dužnosti, prema sebi i okolini, bližoj pa široj.

- U ovoj srpskoj okolini imamo šta imamo, mnogo ne-kvaliteta i razne kvalitativne fragmente

- Možda bi mi želeli da su ti fragmenti još bolji, ali teško da želimo dalje da ih lupamo, osim ako ne znamo za neke još bolje

- A mi volimo da iracionalno lupamo, ja se sećam kako sam kao klinacsa drvenim mačem na livadi odsecao cveće sa stabljika, "preciznim" zamasima, bio "ponosni", "ispunjeni" "samuraj". I ovo je samo otužna, bezazlena paralela upošljavanja iracionalnih interesa u aktivnost sumnjivogkvaliteta.

- Tako, došla Goca da priča o sadašnjem prajdu i budućnosti - pa eto prilike za dve muve jednim udarcem, prvo da fiksiramo i prošlost i pokušaje demagogije - ako ode molićemo je da se vrati, ili nećemo, ko je bilo šta da bi ga mi molili za bilo šta!

A misao da je politika umetnost mogućeg možda ima neko sitno demagoško punjenje, samo onda ga ima sve.
Kritikovati politicku aktivnost nekoga uopste ne znaci kritiku licnosti tog poliitcara.

Pa nije, uglavnom, ali pomalo i jeste, hajde da ne idealizujemo sad kritičare, ako već ne idealizujemo kretivce, oni su na dnu kreativac-izvođač-kritičar lestvice, iako su i sami korisni i kreativni, naravno. A u ograničenom vremenu i u uslovima ograničenog strpljenja i dobre volje mnoge forme kritizerstva su daleko od optimalnog korišćenja resursa.
Milan Novković Milan Novković 07:13 06.10.2012

Re: *****

Bravo Milane, ovo je lep gest, davanje podrške prijateljima je za svaku pohvalu. Ali nemam pojma zašto si moj mejl iskoristio kao poriv, ja nisam nikoga napao.

Izvinjavam se, nije mi bila namera da koristim komentar kao poriv, nego onu jednu reč sa okolinom kao asocijaciju, čista asocijacija
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:05 06.10.2012

dodatak na snezino objasnjenje

Snezana Mihalovic: čisto, istine radi.
niko te nije čerečio.
komentari ostavljeni tamo su - jarilovi i moji. (višnju i vesnu ne računam :))

a to čiji smo mi tamo (ili bilo gde) je neka druga priča,
milanovi gotovo sigurno da nismo.

moj komentar je počeo sa: nevezano od prajda i trenutnih komentara,
daklem - nije se odnosio na tvoju prepisku sa višnjom, već na neke druge stvari,kao npr na to da ljudi zaista vole da vide krv (da l' će da se zaglavi dugme?)na blogu - ili bilo gde i da je gordanac (ili bilo ko drugi) samo kolateralna šteta.


Da istina bude transparetna, sto se mene tice, jer sa ovom frkom nemam nikakve veze, ni posredne ni neposredne, iako bih mogla i da se vređam, jer sam protiv svoje volje, ubacena u frku, a objasnjenje nisam dobila.

Ja sam kod Visnje na zidu napisala ovo, citiram:

Vesna Knezevic Cosic: Goca je pametna žena i lafica i razumem da se stane uz njene reči na blogu b92 J. Greganović, pre svega jer njene reči jesu i moje i tvoje i od mnogo ljudi, tj možemo da ih potpišemo, slažemo se. ali ne razumem prenošenje tvoje frke s JJ Bebom na Fejsbuk jer na njemu JJ Bebe nema, pa to malo, onako, nije lepo. Uzgred, i mene si tamo nešto nerazumljivo u toj vašoj svađi prozivala, a objašnjenje bilo kakvo ne dobih, iako te u pp poruci zamolih najljubaznije.

A Visnja mi je odogovorila ovako, citiram:

Visnja najpre - ne vidim pp ni tamo ni ovde, dakle nisi mi ga poslala: izmisljas.
drugo - blog je javno mesto, fb takodje, a s obzirom na to da se moj blogopokusaj da odbranim tudje pravo na misljenje sveo na jjbebino ad hominem pijacarenje zarad malo jeftinih poena pred krvozednom publikom, odabrala sam svoj profil da dovrsim misao.

to sto jj nije na fbu je detalj o kome ona treba da brine, a ne ja.
imamo dovoljno zajednickih prijatelja koji joj mogu preneti sve sto zele, a mogu jos i ovo - politkomesari sa svojim procenama tudje moralne podobnosti mi se gade, sa koje god strane bili (italic bold)

branite prajd a istovremeno osporavate jednako vazno (ali naravno: ne toliko spektakularno) pravo drugima.
sori, nisam kupac.
svoje procene o tome sta je lepo slobodno zadrzi za sebe - ovde ne igraju, sasvim sam sigurna da jako dobro znas i zasto. to bi, ujedno, bio i odgovor na tvoj imaginarni pp.
over & out

Pa sam ja onda napisala ovo:

Vesna Knezevic Cosic ajmeee, izvini molim te na javljanju, nešto nemam živac za tu vrstu čerupanja i zakucavanja, a i ne razumem ga, čemu, pa na istoj ste strani... a za pp, ne moraš odmah preko nišana, prosto pitaj moderatore na blogu, da li sam ti poslala ljubazni pp, oni će ti reći da jesam:)

ps. odgovor zašto sam apostrofirana u svadji, jos uvek cekam...


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 06.10.2012

Re: dodatak na snezino objasnjenje

Milane,
samo da javim da sam procitao i da se sa nacelima, a o nacelima si pisao, uglavnom slazem.
Mogli bismo oko detalja, (npr, da li je ovo kritikoavnje o kom pricamo, kritikovanje G Comnic, a ono jeste kritikovanje kvalitetnijih fragmenata sisetma, dakle da li je ono, iako ne znamo da postoje, ili cak i ako znamo da ne postoje, kvalitetniji, ulupavanje tih fragmenata) i verujem da bismo se oko detalja razisli.
Pristup koji ti zastupas, a koji ja vidim kao pristup u kom se kritika ni ne pokusava pobiti vec se trazi posteda od bilo kakve kritike (jer se radi o kvalitetnijim, najkvalitetnijim delovima mehanizma) ja smatram neprincipijelnim, neproduktivnim, pogresnim pristupom

Naravno da svako, pa time i ja, vidim kvalitativnu razliku medju tim delovima i da razlicito pristupam jednima i drugima.
Npr, ne bih se ustrucavao da kritikujem i samu licnost Velje Ilica na osnovu nekih njegovih politickih postupaka, mogu cak da zamislim situaciju u kojoj bih dalje i od toga isao, cak mozda i do njegove porodice, dok to nikada ne bih ucinio sa G Comic, to mozda lici na neprincipijelnost ali nije, to je mozda neka druga visa principijelnost.
Ali to sto sam svestan razlike nije razlog da smatram da onoj kvalitetnijoj komponenti treba ocutati greske.

ps.
sad vidim da sam hteo samo da pokazem da sam procitao komentar a raspisah se
Evo necu vise :)
Milan Novković Milan Novković 10:46 07.10.2012

Re: dodatak na snezino objasnjenje

sad vidim da sam hteo samo da pokazem da sam procitao komentar

Evo alternativnog misaonog eksperimenta da bi tačno video moj sentiment:

- Zamisli ti i ja se poznajemo dugo godina, družimo i ja bez ikakve sumnje zaključim da si ti nesebičan čovek - utrkuješ se da platiš račun u kafani, često poziivaš ljude u kafanu, kupuješ poklone za rođendane i ostalo itd.

- Ako bi sad jednom novom prilikom svi plaćali runde u kafani osim tebe - meni ne bi ni na pamet padalo da o tome uopšte razišljam, a vrhovni blam bi mi bio da i pomislim da te prozovem. Vrlo prosto, ja mislim da nemam pravo da te prozovem i da mi osnovni lep manir nalaže da poštujem tvoje ponašanje, šta god da je razlog.

- I stvarno bi moralo da prođe ne više vremena, nego baš dosta vremena i dosta nekih tvojih novih manira u akciji da bih ja pomislio da menjam mišljenje.

- I nemoguće mi je da prihvatim bilo kakav razlog koji mi daje pravo da se drugačije ponašam.

Tako, na temu Critical Concepts (tu spada i homofobija i odnos heteroseksualaca prema homoseksualcima) Gordanac je obelela poslednjih šest godina dajući kvalitetne i korektne priloge, ja joj, prosto, potpuno verujem i šta god da bi mogao da bude razlog ako se ponekad ponegde ne javi ja ni ne obbraćam pažnju na to - iz nekog poštenog razloga nije mogla, ili razloga koji nije mogla da zaobiđe, ako bih baš ja morao da ga "artikulišem".

I Goca nije jedina osoba kojoj ja toliko verujem, ima ih dosta na blogu i ja ponekad, usput, proto imam čast da ih branim ako mi se učini da su nepravdeno napadnuti.

fixxerus fixxerus 12:58 07.10.2012

Re: braćo i sestre



Izjava Hopi indijanaca:
"Govorili ste ljudima da je ovo jedanaesti čas.
Sada se morate vratiti i reći im da je ovo taj čas i da postoje stvari koje se moraju uzeti u obzir:
Gde živiš?
Šta radiš?
Sa kim si u srodstvu?
Sa kim si u vezi?
Gde je tvoja voda?
Znaj svoj vrt.
Vreme je da govoriš svoju istinu.
Stvori svoju zajednicu.
Budi dobar prema sebi.
Ne gledaj van sebe tražeći vođu.
Ovo može biti dobro vreme!
Postoji reka koja ide veoma brzo.
Ona je tako velika i brza da postoje oni koji će se uplašiti.
Oni će se držati obale.
Oni će osećati da su rastrzani i mnogo će patiti.
Znaj da reka ima svoje odredište.
Stariji kažu da se moramo pustiti od obale,
gurnuti u sredinu reke,
držati oči otvorene,
i glavu iznad vode.
Pogledaj ko je tu sa tobom i proslavljaj.
U ovo vreme ne bi trebalo ništa doživljavati lično,
najmanje sebe.
Za trenutak u kome radimo,
naš duhovni rast će se zaustaviti.
Vreme usamljenih vukova je prošlo.
Sakupite se!
Otkloni reči borbe iz tvog stava i rečnika.
Sve što sada radimo mora biti urađeno na sveti način i u slavlju.
Mi smo oni na koje smo čekali."

Starešine, Orabi, Arizona Hopi nacije
buckoalisac buckoalisac 17:29 07.10.2012

Re: *****

mikimedic
buckoalisac

Meni pamet ne smeta. Ja znam svoja prava !


ja svojevremeno rekoh da ti imas ubedljivo najjaci nik na blogu (nesto kao krkarov dorian grej).


Miki, hvala.

uros_vozdovac uros_vozdovac 16:32 03.10.2012

Ustavno pravo

Republika Srbija štiti dok joj ne postane nezgodno da ga štiti, onda ga više ne štiti. Građani gledajte da vaša ustavna prava ne zahtevaju od države neki veliki napor.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:33 03.10.2012

Re: Ustavno pravo

Neravnoteža prava i obaveza/odgovornosti je problem. Kad smo već kod napora
8c_competizione 8c_competizione 16:25 04.10.2012

Re: Ustavno pravo

a sta stiti? veru?

8c_competizione 8c_competizione 16:26 04.10.2012

veronauka

bobsmd bobsmd 16:33 03.10.2012

Limun

Što je lep ovaj limun. NJAM
Dovoljno je pola minuta posmatranja i čovek se već bolje oseća. Verovatno.. sklop pozitivnih boja koji izazivaju lučenje endorfina i ostalih neurotransmitera šećerlema u mozgu.
ih..kad bi se s takvim žarom borili za ekonomiju i nove razvojne ideje,kao što se bore za sladostrašće..Srbija bi postala mala Holandija

edit:

gej organizacije i pojedinci u Srbiji, boreći se taktikom ćopavog magarca i inteligencijom leminga, uporno se zaglibljuju u iste greške, jureći svoj rep poput besnog psetanceta. Svake godine gledamo isti film.

Očigledno, ili rade po nečijem nalogu radi zaglupljivanja masa i skretanja pažnje sa ekonomskih tema, ili su presušili sa idejama što je verovatnije. AKO SU IH IKAD IMALI!
Ako im je stvarno stalo do nekog napretka, vreme je već jednom da menjaju taktiku i da se okanu palamudjenja sa paradama ponosa.

Menjajte ljude koji vas vode, angažujte stručna lica.
Za početak izaberite cilj, sve govori da vi nemate u stvari jasan cilj osim punjanja džepova donacijama.

Zapitajte se šta vi želite u stvari

Jedan besplatan savet: Okanite se politike, antireligijskih potki, provociranja, ljudi vas identifikuju kao neku antisrpsku mašineriju, fokusirajte se npr. precizno, na slobodu kretanja, slobodu pokreta. Neka se masa identifikuje sa vašom frustracijom, tako ćete stvoriti empatiju kod većeg broja ljudi.

Pa i kod onih koji vuku konce, m.o.ž.d.a.

p.s.

Tajna je u ovom limunu..
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:34 03.10.2012

Re: Limun

Ne radi se o sladostrašću, nego o pravima koja su im uskraćena samo zbog seksualnog opredeljenja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana