Prvi rezultati...

Jelica Greganović RSS / 03.02.2008. u 20:29

Na jedinom glasačkom mestu u Sloveniji, u ambasadi Srbije u Ljubljani, rezultat je:

Boris Tadić - 147

Tomislav Nikolić - 104

2 nevažeća

'Ajd sad, pa ko šta sazna neka javi... 

 

 



Komentari (343)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f i c a G r o f i c a 23:01 03.02.2008

Re: Predsednik demokratske Srbije

Taska Dana
Covek stvarno prijatno i lepo izgleda....:))

i pametan je, sto je daleko vaznije. :)))
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:14 03.02.2008

Dekorativno?

A zamisli ovu dekoraciju 5 godina ispred srpske zastave.
vucko vucko 23:17 03.02.2008

Re: Dekorativno?

A zamisli ovu dekoraciju 5 godina ispred srpske zastave.

Taj nije prošao - pa ko sad može da kaže da građani Srbije nemaju smisla za lepo?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:17 04.02.2008

Re: Predsednik demokratske Srbije

Taska Dana

Covek stvarno prijatno i lepo izgleda....:))

I Neville Chamberlain je izgledao mnogo lepse od Churchilla... Bas da vidimo da li ce kolaborant da se sad konacno pretvori u borca protiv fashizma.
Taska Dana Taska Dana 22:56 03.02.2008

Hajde da mu damo jos vise podrske

Sigurna sam da je normalan covek koji zeli napredak ...
nsarski nsarski 22:58 03.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

Taska Dana

Sigurna sam da je normalan covek koji zeli napredak ...


Ne samo to. Covek je imao huevos da odbije uslovljavanje u trenutku kad mu je podrska bila najpotrebnija.
zorica shumaher zorica shumaher 23:08 03.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

ma jeste, i lep i normalan je, samo nije to izgleda dovoljno. ne znam otkud ovoliko odusevljenje. da se razumemo, glasala sam za njega ali da ne bi dobio toma, kao i vecina ljudi koje znam. mnogi su neiskreni i ne kazu da su i ove muke sto su glasale za tomu samo zesce nezadovoljne dosadasnjom politikom. i tadic je dobio zato sto je mnogo njih glasalo protiv tome. to ne sme da previdi ds!
Taska Dana Taska Dana 23:18 03.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

Iskreno sam odusevljena....nije mi grobar predsednik, pod jedan, a pod dva...Tadic ima sansu da se popravi i izgura dobre stvari za nas.
G r o f i c a G r o f i c a 23:20 03.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

zorica shumaher
ma jeste, i lep i normalan je, samo nije to izgleda dovoljno. ne znam otkud ovoliko odusevljenje. da se razumemo, glasala sam za njega ali da ne bi dobio toma, kao i vecina ljudi koje znam. mnogi su neiskreni i ne kazu da su i ove muke sto su glasale za tomu samo zesce nezadovoljne dosadasnjom politikom. i tadic je dobio zato sto je mnogo njih glasalo protiv tome. to ne sme da previdi ds!

Imamo pravo da se radujemo, pa da budemo i odusevljeni sto je veceras u celom svetu udarna vest bila izbori u Srbiji i da je i u nasoj zemlji konacno zaziveo demokratski duh. Ako BT moze da se nasekira zbog jedne Koraksove karikature i razmisli sigurna sam da ce i sada posle ovih izbora ozbiljno razmisliti i znati sta mu je dalje ciniti. Prvi korak je vec preduzeo kada je odbio ucenu u tenutku kada je to za njega bilo najrizicnije, kad mu je trebala podrska. Svakom coveku treba stimulans za dalji rad a ova izborna podrska ce mu sigurno dati elana za nove poduhvate.
zorica shumaher zorica shumaher 23:28 03.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

super. ja bih ipak da sacekam da vidim taj sledeci korak.
ivana23 ivana23 23:43 03.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

G r o f i c a G r o f i c a 23:44 03.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

zorica shumaher
super. ja bih ipak da sacekam da vidim taj sledeci korak.

Ko ceka, doceka.:))) Samo cekanjem se ne postize nista jer ne moze predsednik sam, i mi moramo ponesto zar ne?
Fratello Fratello 06:17 04.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

Taska Dana

Sigurna sam da je normalan covek koji zeli napredak ...


Pa postavi Alimpica za VD Gradonacelnika i Jeremica za ministra inostranih poslova. Ko razume, shvatice.
dragoljub dragoljub 08:35 04.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

G r o f i c a

zorica shumaher
super. ja bih ipak da sacekam da vidim taj sledeci korak.
Ko ceka, doceka.:))) Samo cekanjem se ne postize nista jer ne moze predsednik sam, i mi moramo ponesto zar ne?

kao naprimer....šta šta to mi možemo.da sklapamo međudržavne sporazume ?batali samupravljanje.on je predsednik on trba da radi a ne ja,ako radi dobro pohvala ako radi loše na njegovu glavu,ja nisam zaslužan i kriv za ništa moje je samo da razmislim za kog glasam,a jesam dao sam mu glas iako ga nije zaslužio
G r o f i c a G r o f i c a 09:54 04.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

kao naprimer....šta šta to mi možemo.da sklapamo međudržavne sporazume ?batali samupravljanje.on je predsednik on trba da radi a ne ja,ako radi dobro pohvala ako radi loše na njegovu glavu,ja nisam zaslužan i kriv za ništa moje je samo da razmislim za kog glasam,a jesam dao sam mu glas iako ga nije zaslužio

Naravno da mi ne mozemo to da radimo. Ali mozemo da malo vise da ga podrzimo. Da, recimo, izadjemo barem jedanpu (samo taj jedan jedini put) i trazimo da se izruce osumnjiceni za ratne zlocine. To prvo jer to do sada nismo trazili a da jesmo to bi mu bilo lakse uz nasu podrsku da naredi vladi VK da to ucini, da kaze, gradjani to traze a ne da strepi. A mislim da je ovo jedan od najbitnijih primera da se pocne sa ciscenjem korova koji se nagomilao. Ne moze nama Predsednik drzave sve da obezbedi, moramo i mi sami nesto da se potrudimo. Gde su to jos u svetu kafici puni preko nedelje radnim danima i u sred bela dana? Nema vise zveckanja kljucevima od tatinog automobila, to je proslo, mora da se radi i zaradi a da bi se moglo zveckati necim.
E, da, i mozemo jos stalno da ukazujemo na one koji se bogate preko noci malverzacijama, prevarama, pljackom... da ih stavljamo na stub srama. To je posao, novinara medju nama, na primer. Da se proganjaju lopovi i zastite njihove zrtve. To moraju da rade sudije medju nama, javni tuzioci. Gde je pravnicka svest? Budimo je lupanjem u prozore suda a ne lupanjem samo po predsedniku. Njegovo je da kontrolise njihov rad a na nama da mu na to ukazujemo. Mislim da smo na ovim izborima dovoljno ukazali sta sve ne valja i ubedjena sam da ce on duboko razmisliti o svemu. I nasa podrska mu je potrebna a ne samo kritika i to destruktivna.
dragoljub dragoljub 12:17 04.02.2008

Re: Hajde da mu damo jos vise podrske

Ali mozemo da malo vise da ga podrzimo. Da, recimo, izadjemo barem jedanpu (samo taj jedan jedini put)


da ali treba on da nas pozove,stranka da organizuje bukvalno oni sve da pripreme a mi samo da dođemo to je njihov poso ne moj moje je da prihvatim ili ne da glasam ili ne,on(i) su organizatori i zato uzimaju debele pare, šta su organizovali da bi ja izašo da ih podržim ništa preneli u institucije nisu,

ps

kad god me je Čovek zvao da izađem na ulicu ja sam izašo, a ovi kad su me zvali ...samo kad kad im treba glas

a to što pričaš o kolima ,klincima kafanama to je svest roditelja ,roditelja koji rade po tri posla da bi miljenici mogli da uživaju, ako mlad je ,ako neće sad kad će,ako sam se ja mučio nemora on i...jes da je moja plata 200 evra al dete mora da ima mobilni od300 inače će da ga zajebavaju deca pa će da navuče komplekse...ajde begaj
Nenad M. Nenad M. 22:58 03.02.2008

Terazije pevaju

spasi Srbiju i ubi se Kostunice

e sada, ovo se obicno pripisivalo ldp-u
nsarski nsarski 23:02 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Evo kako je to pre par minuta ovde javljeno:

BELGRADE (Reuters) - Serbia's pro-Western president Boris Tadic won re-election on Sunday, narrowly defeating nationalist challenger Tomislav Nikolic, the independent polling organization CESID said.

The election was seen as a referendum on how Serbia should deal with the West after the imminent loss of the breakaway province of Kosovo. Tadic says European Union membership must remain Serbia's priority whatever happens with Kosovo.

Zapad ipak vidi Tadica kao coveka sa kojim mogu da razgovaraju. Ovog drugog vide iza resetki, pretpostavljam.
lilit lilit 23:03 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Nenad M.
spasi Srbiju i ubi se Kostunicee sada, ovo se obicno pripisivalo ldp-u


Pa moraju malo da mu napakoste, dosadilo im uslovljavanja.
Al' proci ce to...ako hoce da ne vladaju vadikali...
lilit lilit 23:05 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Zapad ipak vidi Tadica kao coveka sa kojim mogu da razgovaraju. Ovog drugog vide iza resetki, pretpostavljam.


Ne slazem se, nzarski. Zapad Tadica vidi kao osobu koju mogu lako da obrlate oko Kosova. Ali se varaju u tome.
nsarski nsarski 23:08 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Ne slazem se, nzarski. Zapad Tadica vidi kao osobu koju mogu lako da obrlate oko Kosova. Ali se varaju u tome.

Mozda je i tako. Ali, ipak ga prihvataju kao partnera za razgovor - to ipak ima nekog znacaja.
Taska Dana Taska Dana 23:10 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Naravno....ovaj sto je otpao treba da bude iza resetaka.
Taska Dana Taska Dana 23:13 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Nema tu koga da obrlate...Kosovo ce biti reseno uskoro....bez obrlacivanja.
lilit lilit 23:15 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Taska Dana
Naravno....ovaj sto je otpao treba da bude iza resetaka.


Mozda da. Ne znam. Ali znam da takve opcije u zemlji koja je bukvalno prepolovljena nikako nisu korisne.
Treba zemlju stabilizovati, raditi na pravoj demokratiji.
Koliko god ne trpela Nikolica, svaka mu cast za priznavanje izbora u ovakvoj psiholoskoj tenziji.
Da li mozes samo da zamislis da to nije ucinio, pa nemiri, pa DB, pa puc....ma necu ni da pomislim.
Hvala mu u ovom momentu na civilizovanom ponasanju.
lilit lilit 23:18 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Taska Dana
Nema tu koga da obrlate...Kosovo ce biti reseno uskoro....bez obrlacivanja.


Nemoj biti tako sigurna. Tako ste govorili jos proletos...Sve je veci broj zemalja koje se ne slazu...Bitno je kako ce se resiti to POSLE objavljivanja nezavisnosti po Srbiju i sta ce ona uspeti da ucari za sebe i za te nesretnike sto ostaju dole.
Taska Dana Taska Dana 23:20 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Ja mislim da je radikalima laknulo sto nisu pobedili....jedino je Vucic mnogo tuzan, razumljivo...:)

Odkud ti to da se oni ponasaju fer....????
vucko vucko 23:21 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Mozda da. Ne znam. Ali znam da takve opcije u zemlji koja je bukvalno prepolovljena nikako nisu korisne.
Treba zemlju stabilizovati, raditi na pravoj demokratiji.
Koliko god ne trpela Nikolica, svaka mu cast za priznavanje izbora u ovakvoj psiholoskoj tenziji.
Da li mozes samo da zamislis da to nije ucinio, pa nemiri, pa DB, pa puc....ma necu ni da pomislim.
Hvala mu u ovom momentu na civilizovanom ponasanju.

Zato i jesu podelili tortu po pola - ne prave baš toliko pacerske poteze.

Politika u Srbiji, kanda, počinje da biva ozbiljan posao... dobra vest, rekao bih.
lilit lilit 23:23 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

nsarski
Ne slazem se, nzarski. Zapad Tadica vidi kao osobu koju mogu lako da obrlate oko Kosova. Ali se varaju u tome.Mozda je i tako. Ali, ipak ga prihvataju kao partnera za razgovor - to ipak ima nekog znacaja.


Slazem se sasvim. To im konacno ne daje alibi. Svaka nama cast, pod ovakvim pritiskom sa spolja, ostati evropski nastrojeni je prosto neverovatan uspeh naroda koji zivi u Srbiji!
Sada prosto moraju da i oni pokazu iskrenu dobru volju.

Taska Dana Taska Dana 23:25 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Bilo bi lepo da se sacuva Kosovo, ja sam tamo rodjena i odrasla...ali veruj mi...ne bi mi smetala nezavisnost ako se sve civilizovano resi. Imam rodjake dole i znam kako je...pa verujem da moze dea bude dobro ako se to hoce.
Resenja uvek postoje....vazno je kako se borimo za njih....do sad je borba bila na nasu stetu.
lilit lilit 23:27 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Taska Dana
Ja mislim da je radikalima laknulo sto nisu pobedili....jedino je Vucic mnogo tuzan, razumljivo...:)Odkud ti to da se oni ponasaju fer....????


Zasto to mislis?
Nisam rekla da se ponasaju fer, vec da se Toma poneo civilizovano. Cekaj, da je na njegovom mestu bio Seselj, ko zna, mozda bi sklepao neki vojni puc...
lilit lilit 23:36 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

Taska Dana
Bilo bi lepo da se sacuva Kosovo, ja sam tamo rodjena i odrasla...ali veruj mi...ne bi mi smetala nezavisnost ako se sve civilizovano resi. Imam rodjake dole i znam kako je...pa verujem da moze dea bude dobro ako se to hoce.Resenja uvek postoje....vazno je kako se borimo za njih....do sad je borba bila na nasu stetu.


Nisam bas sigurna. Nije svet dosao na taj stadijum svesti da se prevazidju granice i nacionalini interesi. Dokaz su nam Belgija i Spanija. Ali ne bih sada da duzimo, ima dana...
Sada sam zaista srecna sto smo pobedili, vi, mi, ja, ti...
To mi daje neverovatni elan i nadu, KONACNU NEKU NADU, da ipak znamo kad dodje stani pani da prevazidjemo netrpeljivost, sujetu i stanemo na stranu zdravog razuma.
Bojim se uvek da ne predjem prag i postanem pateticna ali sam doista srecna zbog ovoga.
ogar ogar 23:49 03.02.2008

Re: Terazije pevaju

ne guraj se
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:27 04.02.2008

Ko o čemu,

baba o čepu. (Izvinjavam se, ja sam ovo napisala Nenadu M., na komentar na preth. strani, a pojavilo se tek ovde, da se neko ne uvredi bezveze)
Radojicic Radojicic 23:12 03.02.2008

Cestitke


photo: Darko Vojinovic
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:28 03.02.2008

Prvo za vas pišem izveštaj,

a posle za firmu, samo večeras, oprostiće mi:



Predsednik slovenačke vlade i predsednik Evropskog saveta, Janez Janša, čestitao je Borisu Tadiću pobedu na predsedničkim izborima i zaželeo mu puno uspeha. Janša je, u upravo stiglom saopštenju, naglasio da rezultat sprskih izbora treba razumeti kao odraz želje i odlučnosti demokratskih sila da Srbija ubrza put ka cilju, članstvu u EU....Premijer Janša je srpskom predsedniku, Tadiću obećao da Srbija može da i dalje računa na podršku Slovenije i izrazio želju za daljim višestranim jačanjem veza između dve države.

Slovenački šef diplomatije i predsednik evropskog Saveta za opšte i spoljne poslove, Dimitrije Rupel je, upravo, izjavio da su izveštaji iz Srbije o visokom učešću na izborima, podsticajni.

"Sa radošću čestitam predsedniku Tadiću i njegovim saradnicima za doslednu politiku i za izborno dostignuće. Tadićeva pobeda je veliki izazov za modernu Srbiju i za EU. Očekivanja da che se Srbija, odlučnije, usmeriti ka saradnji sa EU, bila su osnovana. Došlo je vreme za odlučniju podršku EU demokratskim i proevropskim činiocima srpske politike", zapisao je Rupel i dodao da se Slovenija, kao predsedavajuća EU, trudila da široko otvori vrata Srbiji.

"Srbija ima otvoren put za evropsku budućnost", piše u Rupelovom saopštenju, kao i da Srbija ima važne potencijale, koji će joj omogućiti brže približavanje EU.

gordanac gordanac 23:57 03.02.2008

pa, fala

vešta ženo!
...i na ekskluzivi, a i inače....
fala ti što si, kao jedna od mnogih, ustvari omogućila da takav izveštaj bude napisan....svi zajedno omogućili su da mnogo dobrih događaja uskoro postanu realnost u Srbiji
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:32 04.02.2008

Tu sam gordanac,

draga :)))
ti sad napred, a ja se vraćam klasici: posao-politika, a odmor za dušicu i uživanje-blog :)
Radojicic Radojicic 23:25 03.02.2008

Toma

"Tadic won, my congratulations," Nikolic said at his party headquarters. "I would like to call on everyone to stay calm."

jel stvarno ovo rekao?
vucko vucko 23:28 03.02.2008

Re: Toma

Radojicic

"Tadic won, my congratulations," Nikolic said at his party headquarters. "I would like to call on everyone to stay calm."

jel stvarno ovo rekao?

Hm... više ima šanse da je rekao nešto na srpskom :O)
Nenad M. Nenad M. 23:29 03.02.2008

Re: Toma

Radojicic

"Tadic won, my congratulations," Nikolic said at his party headquarters. "I would like to call on everyone to stay calm."

jel stvarno ovo rekao?



jeste, bio je iznenadjujuce dostojanstven
zanaa zanaa 23:35 03.02.2008

Re: Toma



rekao: " Bila je ovo prljava kampanja "

Boris rekao : ' da se zahvalim mom protivkandidatu na ovoj fer kampanji "
ivana23 ivana23 23:41 03.02.2008

Sarmantno

Radojicic Radojicic 23:42 03.02.2008

Re: Toma

Hm... više ima šanse da je rekao nešto na srpskom :O)

:)))

ma ne znam kako su preveli ono "stay calm", da ne panici nesto
G r o f i c a G r o f i c a 23:47 03.02.2008

Re: Toma

Hm... više ima šanse da je rekao nešto na srpskom :O)

:))))))))).....
lilit lilit 23:51 03.02.2008

Re: Sarmantno

ivana23



Pa ja te volim!
Hvala!
nsarski nsarski 23:52 03.02.2008

Re: Toma

jel stvarno ovo rekao?

Pretpostavljam da mu nije bilo lako da to kaze, ali u cemu je tolika velicina? Da je bilo sta drugo rekao to bi bio kriminal (da ne kazem zlocin).
Radojicic Radojicic 23:57 03.02.2008

Re: Toma

nsarski

jel stvarno ovo rekao?

Pretpostavljam da mu nije bilo lako da to kaze, ali u cemu je tolika velicina? Da je bilo sta drugo rekao to bi bio kriminal (da ne kazem zlocin).


evo ih, dostojanstveno


nsarski nsarski 00:00 04.02.2008

Re: Toma

Ovaj s desna mi deluje nekako najpopisanije. Jel to taj Vucic? A cime se to ovaj obraca mikrofonu, mislim kojim delom tela?

Samo da podsetim: "There is no substitute for victory" - R. Reagan kad je izgubio.
lilit lilit 00:02 04.02.2008

Re: Toma

nsarski
jel stvarno ovo rekao?Pretpostavljam da mu nije bilo lako da to kaze, ali u cemu je tolika velicina? Da je bilo sta drugo rekao to bi bio kriminal (da ne kazem zlocin).


Daj, nzarski, naravno da nije velicina, ali za njegovu opciju JESTE. I naravno da bi bio kriminal ali da li smatras da Seselj ne bi iskoristio taj momenat?
Nemoj mi reci da si bio najspokojniji na svetu juce i danas i da ni u jednom momentu nisi pomislio da moze haos da se dogodi?


silver bullet silver bullet 00:09 04.02.2008

Re: Toma

evo ih, dostojanstveno

Meni dosta!
Samo zbog ovoga sam glasala za Tadica.
nsarski nsarski 00:12 04.02.2008

Re: Toma

Daj, nzarski, naravno da nije velicina, ali za njegovu opciju JESTE. I naravno da bi bio kriminal ali da li smatras da Seselj ne bi iskoristio taj momenat?
Nemoj mi reci da si bio najspokojniji na svetu juce i danas i da ni u jednom momentu nisi pomislio da moze haos da se dogodi?

Slazem se. Medjutim, u pitanju je jedan normalan potez politicara koji je izgubio izbore.
Ta logika "veliki potez, hvala mu" mi lici na stari vic o Staljinu kad se vozio autom kroz Moskvu i spazi nekog klinca na ulici kako se mrzne. Staljin kaze soferu da zaustavi auto, izadje i da detetu neki keks i pomiluje ga po glavi. Na to ce jedan od putnika: "Vidis kako je Staljin dobar i plemenit covek!". A drugi ce: "Sta je tu plemenito? Pa samo ga je pomilovao po kosi?". A ovaj prvi: "Kako sta je veliko? Pa, mogao je da ga ubije da je hteo!".
lilit lilit 00:29 04.02.2008

Re: Toma

nsarski
Daj, nzarski, naravno da nije velicina, ali za njegovu opciju JESTE. I naravno da bi bio kriminal ali da li smatras da Seselj ne bi iskoristio taj momenat?Nemoj mi reci da si bio najspokojniji na svetu juce i danas i da ni u jednom momentu nisi pomislio da moze haos da se dogodi?Slazem se. Medjutim, u pitanju je jedan normalan potez politicara koji je izgubio izbore. Ta logika "veliki potez, hvala mu" mi lici na stari vic o Staljinu kad se vozio autom kroz Moskvu i spazi nekog klinca na ulici kako se mrzne. Staljin kaze soferu da zaustavi auto, izadje i da detetu neki keks i pomiluje ga po glavi. Na to ce jedan od putnika: "Vidis kako je Staljin dobar i plemenit covek!". A drugi ce: "Sta je tu plemenito? Pa samo ga je pomilovao po kosi?". A ovaj prvi: "Kako sta je veliko? Pa, mogao je da ga ubije da je hteo!".



Da nzraski. To je tako sa vremenske distance i u vicevima. Ali, dragi moj, i sam si uporedio Tomu sa gruzijskim filantropom...a ne verujem da bi bas zeleo da se masovno konfrontiramo jedni sa drugima.
A da je to tako, ne bi sve strane agencije stavljale akcenat bas na to: da je Tomica priznao pobedu i pozvao na mir.
igipop igipop 00:57 04.02.2008

Re: Toma

Toma je bio izvinte na izrazu sjajan veceras.

Mogu misliti kakvu bi izjavu dao DSS

Nsarski je ocito dugo na trulom zapadu :)
angie angie 01:23 04.02.2008

Re: Sarmantno

SHTA?-mislim, je sharmantno?
nsarski nsarski 01:59 04.02.2008

Re: Toma

Nsarski je ocito dugo na trulom zapadu :)

OK ubediste me u dve reci:)))
TN je veliki covek, gromada takoreci - mogao je da napravi sranje, a nije! Nije to malo.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:25 04.02.2008

Re: Toma

nsarski

Nsarski je ocito dugo na trulom zapadu :)

OK ubediste me u dve reci:)))
TN je veliki covek, gromada takoreci - mogao je da napravi sranje, a nije! Nije to malo.

Ma daj, NSarski, ne nerviraj se zbog gluposti -- pa degenerici su ovde (ukljucujuci i lidere mocnih stranaka) tvrdili za pokojnog pozarevackog kasapina da je "sarmantan covek" i "dzentlmen". Verovatno jako veliki broj glasaca vecerasnjeg pobednika isto to misli i za ministra V. Ilica... Bonton i pristojnost ovde stvarno nisu nikad uhvatili korena - sto da se lazemo.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 08:46 04.02.2008

Re: Toma

Moja dva centa na ovu temu...

Citiraću Ostojića iz LDP-a "Tomislav Nikolić se poneo izuzetno državnički u teškom trenutku i priznao poraz kad nije morao" jer je nezvanična statistika kombinovala sa 100.000 glasova razlike što je tada još uvek bilo u domenu statističke greške. Znači imao je političku mogućnost da: proglasi pobedu i izazove nerede a možda i građanski rat, ćuti do objave rezultata RIK-a (četvrtak) i time diže tenziju koja može da dovede do svačega, ili prizna poraz na osnovu takvog uzorka i smiri strasti u zemlji. Izabrao je ovu treću opciju.

Podsetiću i na njegovo povlačenje sa pozicije predsednika Skupštine kako bi omogućio formiranje vlade svojih protivnika.

Da li ova dva slučaja navode vodu na vodenicu onim "analitičarima" koji misle da bi SRS mogao da prođe kroz transformaciju sličnu onoj HDZ-a? Ne verujem, ali svakako se ponekad ponašaju odgovornije (SRS, ne analitičari) prema državi od naših "pulena".
Dawngreeter Dawngreeter 09:19 04.02.2008

Re: Toma

Nisam siguran kako se ovako 'na jedvite jade' pobeda Tadica uklapa u tu tezu, ali ja mislim da njima jednostavno ne odgovara vlast, da oni nece vlast i da je to u glavnom dogovoreno sa kim treba. Mislim, ok, teorije zavere. Ali oni preterano cesto menjaju svoju pricu toliko radikalno (heh heh) da ne znam kako to drugacije da se objasni.
saphira saphira 23:38 03.02.2008

U Novom Sadu vatromet

na trgu. Od bar desetak minuta, ne bi ga se postideo ni onaj novogodisnji ))
lilit lilit 23:42 03.02.2008

Re: U Novom Sadu vatromet

saphira
na trgu. Od bar desetak minuta, ne bi ga se postideo ni onaj novogodisnji ))


Blagis vama, 'el mozemo malo i mi?
Pa zasluzili smo, zar ne...
Oh, suze, suze radosnice...
stephen dedalus stephen dedalus 23:42 03.02.2008

"moralni"pobednik

pitali miskovica za komentar nakon sto je glasao. misko citirao onog lika iz crtanog filma: "pevac ili krelac, bice dobra vecera!"
zvanicno rezultati: miroslav miskovic 1000%.
gradjani srbije: 30% vece cene nego bilo ko u svetu.
nego, svi dalje od kompjutera: "vreme je za veliki rad!"
G r o f i c a G r o f i c a 23:55 03.02.2008

Re: "moralni"pobednik

stephen dedalus
......nego, svi dalje od kompjutera: "vreme je za veliki rad!"

gubitnici imaju pravo da budu razocarani i umesto politike da se bave nekom drugom delatnoscu. .
jeca jeca 23:57 03.02.2008

Konačni rezultati-pozitivni

Građani su rekli svoje. Boris Tadić je pobedio sa 50.5% glasova. Ja sam zadovoljna zbog tog rezultata, mislim da je bilo važno da u ovom trenutku pobedi demokratski i pro-evropski orjentisani kandidat, zbog čega sam mu i dala svoj glas. Međutim, ovo je tesna pobeda, a dolaze lokalni i parlamentarni izbori, pa i nema nekog prostora za oduševljenje.
Prema analizama ovdašnjih analitičara taj 3. ili 8. februar kada treba da se potpiše politički sporazum sa EU, će biti znak da li će vlada odmah pasti ili u narednim mesecima. Niko joj ne daje pun mandat. U svakom slučaju, ovo je dobra vest.

Mara Mara 23:59 03.02.2008

...BBC...

Serbia election victory for Tadic

President Boris Tadic wants Serbia to be part of the EU
Serbia's pro-Western president, Boris Tadic, has won a second round election run-off against nationalist challenger Tomislav Nikolic, who conceded defeat.
Mr Tadic was re-elected by more than 50% of voters in a contest that saw the highest turnout since 2000.

Car horns could be heard around Belgrade as Tadic supporters took to the streets of the Serbian capital to celebrate the victory.

The election was seen as a referendum on Serbia's relations with Europe.

Mr Nikolic congratulated Mr Tadic on his victory but warned the European Union not to blackmail Serbia as Mr Nikolic pushes forward his integration agenda.

The poll had been seen as a fundamental choice for the country, which has yet to fully shake off the isolation of the 1990s.

The reformist Mr Tadic had campaigned on a ticket promising EU-backed prosperity against Mr Nikolic's pro-Moscow campaign.

Both candidates stood against independence for the largely ethnic Albanian province of Kosovo, which is nonetheless expected to be declared within days.

Serbia is widely seen as key to the stability of the western Balkan region.

'Agony and decline'

With Kosovo looking set to declare independence within weeks, the BBC's Nick Hawton in Belgrade said many Serbs saw the vote as a referendum on their country's future.

Kosovo has been run by the UN since 1999, when a US-led Nato bombing campaign drove out Serb forces accused of a brutal crackdown on ethnic Albanian separatists.


Tomislav Nikolic said Serbia was a country of 'unfulfilled promise'

The US and most of the EU members back the independence plan, while Serbia and Russia are strongly opposed to it.

Mr Tadic, a psychology graduate and former defence minister, leads the Democratic Party, which has made pushing for Serbian entry to the European Union a priority.

He supports the free market and democratic reforms, and advocates co-operation with the UN war crimes tribunal in The Hague.

'Same direction'

After casting his ballot at a Belgrade polling station earlier on Sunday, he told reporters: "I am totally sure that we are going to take the same direction towards the European Union."

Mr Nikolic, who believes in closer ties with Russia, was one of the founders of the hardline nationalist Serbian Radical Party.

The Radicals were allies of the ex-president, Slobodan Milosevic, and their leader, Vojislav Seselj, is currently on trial at The Hague for his role during the wars of the 1990s.

While the presidency is a largely ceremonial office, the president is commander in chief of the armed forces, a role which carries strong symbolic weight, our correspondent says.

Ethnic Albanian leaders in Kosovo have hinted that the expected declaration of independence may be delayed, after saying earlier this week it was "an issue of days".

Kosovo is still technically a southern province of Serbia.

EU states have asked Kosovo's leadership to wait until an EU civilian mission can take over from the UN.




Taska Dana Taska Dana 00:08 04.02.2008

Re: ...BBC...

Blago svima koji su na Trgu...bas sam radosna!!!

Predsednik je nama pevao...:))

I to je kul....:)
Mara Mara 00:15 04.02.2008

...

Стварно ми је криво што сад нисам тамо...телефон ми се испразнио...

ппс. Србијице, БРАВО!
jeca jeca 00:16 04.02.2008

Re: ...BBC...

Taska, to Tadićevo pevanje Bajagine pesme, jeste kul, ako si na to mislila. Vidim da se
svima dopada to pevanje. Ne kažem naravno da su zbog toga ljudi glasali,
ali za imidž je super. Predsednik i Bajaga pevaju zajedno, vau....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:28 04.02.2008

Re: ...BBC...

Predsednik je nama pevao...:))


Tarkovski Tarkovski 00:04 04.02.2008

Rezultat

Ovo je odlican rezultat. Svaka cast na pobedi. Prve izjave su ja mislim OK da se treba pozabaviti zasto toliko ljudi je glasalo za Nikolica.
Tadic ne sme da zaboravi sraman gest nepodrske rukovdstava DSS, NS i LDP. Biraci su napokon bili pametniji od rukovdstava.
U ovim sledecim mesecima tesko da bi novi parlamentarni izbori doneli bilo sta bolje. Potrebno je vise dijaloga i zdravih kompromisa a ne ulazenja u dalje konfrotacije. Nadam se da ce se zahtevi DSS i NS biti umereniji kao i da DS ne postane previse uobrazena ovim rezultatom i da misli da moze bez koalcionih partnera ili da bilo kakva druga stabilna vlada u dogledno vreme moze da se formira.
Taska Dana Taska Dana 00:12 04.02.2008

Re: Rezultat

Sto guras LDP u kos sa DSS i NS......?

LDP je glasao za Tadica.
lilit lilit 00:16 04.02.2008

Re: Rezultat

Taska Dana
Sto guras LDP u kos sa DSS i NS......?LDP je glasao za Tadica.


Ma daj, molim te...
Nemoj. Nije posteno.
I ja volim Kostunicu ali ne idem bas dotle...
jeca jeca 00:18 04.02.2008

Re: Rezultat

Tačno, LDP je glasao za Tadića.
lilit lilit 00:21 04.02.2008

Re: Rezultat

jeca
Tačno, LDP je glasao za Tadića.


I glasaci DSS su glasali za Tadica.
Evo, ja jesam a i dosta mojih prijatelja.
Je l' to logika?

jeca jeca 00:25 04.02.2008

Re: Rezultat

I od rukovodstva LDP, nikada nisi mogao da čuješ stav, da ako pobedi Tomislav Nikolić,
pa ništa strašno se neće desiti, predsednik i onako nije bitan, već vlada- kako je
izjavljivao Vojislav Koštunica, pred izbore. LDP nije zvanično podržao Tadića, ali ništa
ni blizu tome nisu izjavili, a glasači LDP su glasali za Borisa Tadića i mene zanima u kom
procentu. Mikrouzorak iz mog okruženja od 7 glasača LDP u 2. krugu za Borisa je glasalo
nas 6.
Taska Dana Taska Dana 00:31 04.02.2008

Re: Rezultat


Vrlo sam ponosna na politicke poteze LD partije.
Srecna sto je Tadic pobedio.
Zivela Srbija.
lilit lilit 00:33 04.02.2008

Re: Rezultat

jeca
I od rukovodstva LDP, nikada nisi mogao da čuješ stav, da ako pobedi Tomislav Nikolić,pa ništa strašno se neće desiti, predsednik i onako nije bitan, već vlada- kako je izjavljivao Vojislav Koštunica, pred izbore. LDP nije zvanično podržao Tadića, ali ništani blizu tome nisu izjavili, a glasači LDP su glasali za Borisa Tadića i mene zanima u komprocentu. Mikrouzorak iz mog okruženja od 7 glasača LDP u 2. krugu za Borisa je glasalonas 6.


Ma mani me Kostunicinih makijavilizama, pa svi znamo kome je to namenjeno.
A kada budes saznala procenat glasaca LDP za Tadica (preko Cesida, pretpostavljam?) javi mi da ti cestitam.
Nenad M. Nenad M. 00:36 04.02.2008

Re: Rezultat

glasači LDP su glasali za Borisa Tadića i mene zanima u kom
procentu


cesid kaze 80% sto je oko 180000 glasaca sto ldp-u daje za pravo da kaze - od nas je zavisilo :))) treba svakako pomenuti i madjare bez kojih bi se razlika merila u hiljadama.

u najmanju ruku, bilo bi korektno zahvaliti svim glasacima ldp-a koji su prevagnuli i dali kredit Tadicu za evropski put Srbije. Nadam se da DS nece mahati sa svim glasovima koje je BT osvojio a nastaviti da radi po starom.



Dawngreeter Dawngreeter 00:39 04.02.2008

Re: Rezultat

jeca

I od rukovodstva LDP, nikada nisi mogao da čuješ stav, da ako pobedi Tomislav Nikolić,
pa ništa strašno se neće desiti, predsednik i onako nije bitan, već vlada- kako je
izjavljivao Vojislav Koštunica, pred izbore. LDP nije zvanično podržao Tadića, ali ništa
ni blizu tome nisu izjavili, a glasači LDP su glasali za Borisa Tadića i mene zanima u kom
procentu. Mikrouzorak iz mog okruženja od 7 glasača LDP u 2. krugu za Borisa je glasalo
nas 6.


I ja i moja sestra, iako smo planirali dopisivanje Nika Slotera na glasackom listicu, na kraju smo glasali za Tadica. A cini mi se da slicno vazi i za dobar broj prijatelja.

Inace, mislim da su me na izbornom mestu gledali malo cudno posto mi se cini da mi je ceo minut trebao da zaokruzim manekena. Nije mi u opste pravo i morao sam da opsujem glasacki listic koji je, priznajem, ni kriv ni duzan. Ovom prilikom se izvinjavam mom glasackom listicu.

Bilo bi lepo da se bar neka vajda od ovoga pokaze...
lilit lilit 00:48 04.02.2008

Re: Rezultat

Nenad M.
glasači LDP su glasali za Borisa Tadića i mene zanima u komprocentucesid kaze 80% sto je oko 180000 glasaca sto ldp-u daje za pravo da kaze - od nas je zavisilo :))) treba svakako pomenuti i madjare bez kojih bi se razlika merila u hiljadama. u najmanju ruku, bilo bi korektno zahvaliti svim glasacima ldp-a koji su prevagnuli i dali kredit Tadicu za evropski put Srbije. Nadam se da DS nece mahati sa svim glasovima koje je BT osvojio a nastaviti da radi po starom.


A kako je molim te to Cesid izracunao? Pitao ljude koji idu da glasaju iz koje su partije?

Nenad M. Nenad M. 01:02 04.02.2008

Re: Rezultat


kako je molim te to Cesid izracunao? Pitao ljude koji idu da glasaju iz koje su partije?


bas tako. pitanje je bilo za koga ste u prvom i za koga cete u drugom, a kako bi drugacije!?
igipop igipop 01:13 04.02.2008

Re: Rezultat

Tacno.

Ali bi sad bilo lepo da neko iz DS-a (sad je proslo pa valjda mozemo da galamimo) objasni zbog cega su pristali na onaj KATASTROFALAN ugovor sa Rusijom.

Ne znam da li je neko pogledao ugovor ali da vam ukratko saopstim sadrzaj:

Srbija je POKLONILA Rusiji oko 1 ooo ooo ooo Evra.

Bas bi bilo lepo da neko objasni zasto?

I kad vec pomenuh bilo bi lepo da sad neko popkrene inicijativu da se taj ugovor lepo ponisti.





Nenad M. Nenad M. 01:18 04.02.2008

Re: Rezultat

I kad vec pomenuh bilo bi lepo da sad neko popkrene inicijativu da se taj ugovor lepo ponisti.


nadaj se.
lilit lilit 01:22 04.02.2008

Re: Rezultat

Nenad M.

kako je molim te to Cesid izracunao? Pitao ljude koji idu da glasaju iz koje su partije?bas tako. pitanje je bilo za koga ste u prvom i za koga cete u drugom, a kako bi drugacije!?


Pa ne znam, pitam. Nekako mi zvuci cudno da me neko pita za koga sam glasala i za koga cu...
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:25 04.02.2008

Nenade M.

ajd odmori malo, jer kako si krenuo još ćeš i orden da tražiš za svu onu relativizaciju problema, koju si vozio do sada. Ovde se ne postavlja samo pitanje glasača ldp-a, jer bi zaista bilo tragično da su poslušali svoje partijsko rukovodstvo...seti se malo (jer ako već ažurno kačiš ovde saopštenja ldp-a, onda mora biti da si i u ostale sadržaje tamo upućen) šta je rukovodstvo ldp-a pisalo, povodom drugog kruga izbora, na sajtu ldp-a ( a bogami i ovde), pa onda istrčavaj. Da, glasačima ldp-a se svakako treba zahvaliti za glasove, ali rukovodstvu te partije - ne, jer podršku Tadiću nije dalo. Nisi valjda već zaboravio šta si pre par dana ovde pejstovao (Srđa Popović i sl.). Nemoj da me teraš da ti, u ova doba, kačim umotvorine sa ldp sajta od pre par dana.
Nenad M. Nenad M. 01:36 04.02.2008

Re: Nenade M.

Jelica Greganović

ajd odmori malo, jer kako si krenuo još ćeš i orden da tražiš za svu onu relativizaciju problema, koju si vozio do sada. Ovde se ne postavlja samo pitanje glasača ldp-a, jer bi zaista bilo tragično da su poslušali svoje partijsko rukovodstvo...pogledaj malo (jer ako već ažurno kačiš ovde saopštenja ldp-a) šta je rukovodstvo ldp-a pisalo, povodom drugog kruga izbora, na sajtu ldp-a ( a bogami i ovde), pa onda istrčavaj. Da, glasačima ldp-a se svakako treba zahvaliti za glasove, ali rukovodstvu te partije - ne, jer podršku Tadiću nije dalo. Nisi valjda već zaboravio šta si pre dva dana kačio (Srđa Popović i sl.). Nemoj da me teraš da ti, u ova doba, kačim umotvorine sa ldp sajta od pre par dana.



ok Jelice, mislim da je poziv za razgovor bio precutno pruzena ruka. Na sajtu je bilo svega, a ono sto razlikuje ldp je ta sloboda u iznosenju stava. Eto, Prokic i BS su imali razlicito vidjenje 2 kruga sto je bar za pohvalu.

Sto se tice moje price, i dalje ostajem pri istoj. Gradjani su pokazali da su u velikom broju nezadovoljni trenutnom vlascu i sveobuhvatnom situacijom. BT je u drugom krugu osvoji veliki broj glasova koji su rekli NE Nikolicu, sto ne govori puno o kvalitetu samog BT i na to sam pokusao da ukazem predhodnih dana.

Jedno od bitnih pitanja je i zasto srs ima veci broj glasova neo Milosevic 2000.? i cijom krivicom? kada se slegnu utiscni doci ce na red i ta pitanja. Ako BT nastupi odlucnije a za to ima potpuni legitimitet prvi cu ga podrzati.
Nenad M. Nenad M. 01:42 04.02.2008

Re: Nenade M.

i da

Ovde se ne postavlja samo pitanje glasača ldp-a, jer bi zaista bilo tragično da su poslušali svoje partijsko rukovodstvo.


ldp glasaci JESU poslusali rukovodstvo i glasali su po savesti.



ps Srdja Popovic nije nista vise ldp nego Dereta, Korac, Basara, Biljana Srbljanovic, Jelena Milic....
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:28 04.02.2008

Re: Rezultat

igipop

Tacno.

Ali bi sad bilo lepo da neko iz DS-a (sad je proslo pa valjda mozemo da
galamimo) objasni zbog cega su pristali na onaj KATASTROFALAN ugovor sa
Rusijom.

Ne znam da li je neko pogledao ugovor ali da vam ukratko saopstim sadrzaj:

Srbija je POKLONILA Rusiji oko 1 ooo ooo ooo Evra.

Bas bi bilo lepo da neko objasni zasto?

I kad vec pomenuh bilo bi lepo da sad neko popkrene inicijativu da se taj ugovor lepo ponisti.






Optimizmu nikad kraja... Bogami, dok imamo 2+ miliona fashisticki orijentisanih rusofila, za ovo sto opravdano pises ovde jedini odgovor je: no pasaran!
Tarkovski Tarkovski 03:11 04.02.2008

Re: Rezultat

dok imamo 2+ miliona fashisticki orijentisanih rusofila

To jedna promasena generalizacija i anatemeisanje ljudi.
Mnogi stvarno ne razumeju ko glasa za radikale, kakav je ovaj trenutak i kako su prolazile druge zemlje u tranziciju.
A i zasto ne bi ljudi koji vole Rusiju bili i za Evropu?
bilo bi korektno zahvaliti svim glasacima ldp-a koji su prevagnuli i dali kredit Tadicu za evropski put Srbije
A sto njima vise nego bilo kome ko je glasao za Tadica? Malo previse demagogije cak i za partijski opredeljene.
nikson nikson 03:20 04.02.2008

Re: Rezultat

I kad vec pomenuh bilo bi lepo da sad neko popkrene inicijativu da se taj ugovor lepo ponisti.


mogao bih sada detaljno o ovome, ali samo jednu napomenu za pocetak. nije stvar u tome da li treba ponistiti ugovor, nego je stvar u tome da rusija treba da postuje taj ugovor. drugim recima, ako rusija ojaca kao pravna drzava onda nece biti problema sa tim ugovorom*


*ovaj ugovor po meni ima neke mane ali o tome drugi put
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:10 04.02.2008

Re: Nenade M.

A ko može da te natera da ne glasaš po savesti? Kakav je to uopšte poziv? Naravno da će i da su glasači glasali po svojoj savesti. Na svu sreću. Pokazali su mnogo više građanske, demokratske savesti od rukovodstva svoje partije. Uostalom idi pa pogledaj po sajtu ldp umotvorine o metastazama. Jako velika šteta napravljena je do poslednjeg trenutka. Nepotrebna i egoistična. Neodgovorna i kalkulativna.
Što si onda kačio pet puta S. Popovića pred izbore, a ne nekog drugog, ako on nije ništa više. Ili, što si ga kačio ako njegovo pisanje nisi podržavao?

Svaka čast glasačima ldp-a. Hvala im što su, za razliku od rukovodstva ldp-a, mislili i na druge, a ne samo na sebe, sopstvene i interese svoje stranke.
Dawngreeter Dawngreeter 12:22 04.02.2008

Re: Nenade M.

Ovde bi verovatno bilo vazno napomenut ida ne znam ni jednog glasaca LDP-a koji LDP dozivljava kao svoju stranku. JA glasam za sebe, a LDP je jedina stranka koja ima razuman program koji zastupa moje interese. To bi tako trebalo da radi, politicari zastupaju moje interese a ne ja njihove.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:27 04.02.2008

Re: Nenade M.

I tu negde je definicija političara...sukob između ambicije i morala.
jeca jeca 21:50 05.02.2008

Re: Rezultat

Lilit, ne znam da li ćeš ovo pročitati, ali tačno je da je jedan deo glasača DSS glasao za Tadića, dok su se Veljini glasači podelili na Tadića i Tomu. Ali poenta priče, ko je kome dao glas, je zašto. LDP glasači (oni koji su izašli, a po svim analizama to je veliki procenat) su isključivo glasali za Tadića, jer je on opcija koja jasno kaže da je prioritet EU integracije, uz borbu/pokušaje kako hoćete, da Kosovo u nekom aranžmanu bude deo Srbije. Ali ni u jednoj verziji Tadić pred ove izbore, a naročito pred 2. krug izbora nije krio da je naš proritet EU integracije. Za razliku od njega DSS-Koštunica-Velja i pre izbora a i u toku izbora insistiraju na prekidu EU integracija i vrlo direktno rečeno izolaciji, kao odgovor Srbije na odlazak Kosova. Znači, njihovo rešenje, nije Kosovo u Srbiji i izolacija, već Kosovo , nezavisno i izolacija Srbije. Meni nije jasno, zašto bi DSS glasači, ako podržavaju takvu buduću politiku-izolovane Srbije, dali glas Tadiću, koji je izričito odbio takve stavove DSS-NS.
giger giger 00:09 04.02.2008

Odlicne vesti...

Zaista super vesti...

Sada bi trebalo insistirati na prekomponovanju vlade ili novim parlamentarnim izborima... Ne moze kostunica da sedi u premijerskoj fotelji i celoj Srbiji da se smeje u lice.. Bezobrazluk obican.
lilit lilit 00:14 04.02.2008

Re: Odlicne vesti...

giger
Zaista super vesti...Sada bi trebalo insistirati na prekomponovanju vlade ili novim parlamentarnim izborima... Ne moze kostunica da sedi u premijerskoj fotelji i celoj Srbiji da se smeje u lice.. Bezobrazluk obican.



Jedno je glasanje za predsednika koji ima sasvim reprezentativan karakter (osim u ratu), a drugo je parlamentarno glasanje. U ovakvom momentu ti trazis pad vlade? Pa to je sumanuto!
giger giger 00:16 04.02.2008

Re: Odlicne vesti...

lilit

giger
Zaista super vesti...Sada bi trebalo insistirati na prekomponovanju vlade ili novim parlamentarnim izborima... Ne moze kostunica da sedi u premijerskoj fotelji i celoj Srbiji da se smeje u lice.. Bezobrazluk obican.


Jedno je glasanje za predsednika koji ima sasvim reprezentativan karakter (osim u ratu), a drugo je parlamentarno glasanje. U ovakvom momentu ti trazis pad vlade? Pa to je sumanuto!

Kakvom momentu? Mislis na Kosovo?
lilit lilit 00:20 04.02.2008

Re: Odlicne vesti...

giger

lilit

gigerZaista super vesti...Sada bi trebalo insistirati na prekomponovanju vlade ili novim parlamentarnim izborima... Ne moze kostunica da sedi u premijerskoj fotelji i celoj Srbiji da se smeje u lice.. Bezobrazluk obican. Jedno je glasanje za predsednika koji ima sasvim reprezentativan karakter (osim u ratu), a drugo je parlamentarno glasanje. U ovakvom momentu ti trazis pad vlade? Pa to je sumanuto!Kakvom momentu? Mislis na Kosovo?



Ma ne, na babu s' lap topom. Ili na babu na topu. Ili na topa sto cilja babu.
Whatever...
giger giger 00:20 04.02.2008

Re: Odlicne vesti...

lilit

giger
Zaista super vesti...Sada bi trebalo insistirati na prekomponovanju vlade ili novim parlamentarnim izborima... Ne moze kostunica da sedi u premijerskoj fotelji i celoj Srbiji da se smeje u lice.. Bezobrazluk obican.


Jedno je glasanje za predsednika koji ima sasvim reprezentativan karakter (osim u ratu), a drugo je parlamentarno glasanje. U ovakvom momentu ti trazis pad vlade? Pa to je sumanuto!



Iz mog ugla pametnije je da idemo na izbore, nego da Kostunica bude na vlasti u trenutku kada Kosovo postaje nezavisno. Pogotovo sada kada je Boris uzeo 2.3 miliona glasova, da li mozes da zamislis koju gorcinu osecaju Kostunica, Sami i ekipa u svom stomaku... Nije iskljuceno da naprave vladu sa radikalim, eto samo iz obesti i inata...
giger giger 00:22 04.02.2008

Re: Odlicne vesti...

lilit

giger

lilit

gigerZaista super vesti...Sada bi trebalo insistirati na prekomponovanju vlade ili novim parlamentarnim izborima... Ne moze kostunica da sedi u premijerskoj fotelji i celoj Srbiji da se smeje u lice.. Bezobrazluk obican. Jedno je glasanje za predsednika koji ima sasvim reprezentativan karakter (osim u ratu), a drugo je parlamentarno glasanje. U ovakvom momentu ti trazis pad vlade? Pa to je sumanuto!Kakvom momentu? Mislis na Kosovo?


Ma ne, na babu s' lap topom. Ili na babu na topu. Ili na topa sto cilja babu.
Whatever...




U pravu si... kakogod... Tvrdim, imati Kostunicu u premijerskoj fotelji kada Kosovo postaje nezavisno je JAKO opasno.
Mara Mara 00:30 04.02.2008

...

Не,
Можда треба једном да буде на месту на коме ће МОРАТИ да преузме одговорност, а не да се увек извлачи и да за све као одговорне именује све редом осим себе...Опасност о којој се говори овде, чини се, вреба пре из Скупштине (у случају изгласавања нечега комбинација ДСС+СРС) него из саме Владе (већину имају министри из ДС-а и Г17+)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana