Gost autor| Hronika

Otvoreno Pismo Krsticu

angie01 RSS / 03.09.2012. u 12:30

gost autor: nada42

Krstiću,

Gledala sam juće Utisak nedelje i do te mere me je užasnulo saznanje da uopšte ne shvatate šta građani zameraju DS-u, da sam se odlučila da vam napišem otvoreno pismo.

Kazete da prihvatate da su građani nezadovoljni ali da se ne slažete sa „belim listićima jer ova nova vlast neće doneti ništa dobro"!E pa gospodine Krstiću, stvari stoje ovako:Politička scena Srbije generalno ne nudi neki izbor: obiluje političarima koji su u politiku ušli bez dana radnog iskustva na bilo kakvim poslovima koji su od značaja za upravljanje jednom zemljom.

Kad je već večina takva, a ne razlikuju se ni članovi DS, odlučili smo se za promenu jer nam je dosta vaših laži, prevara i krađe.DS nije ušao u izbornu kampanju sa ničim novim, već je imao nameru da nastavi po starom, a kao opravdanje za loše stanje u zemlji navodi „ekonomsku krizu". Tačno, kriza je u celom svetu, ali vrhuška DS tu krizu ne oseti, traži samo od građana Srbije da to prihvati!

Ako ste mislili da nećemo za njih glasati zbog „hipoteke 90-ih" - prevarili ste se! Ako ste mislili da ćemo glasati za Tadića jer je „lep" - od toga se ne živi, barem građani Srbije od toga ne mogu da žive!

Prvo što su građani osetili i sa čime se nisu mogli pomiriti je BAHATOST članova DS! Ona se mogla osetiti na svakom koraku, a nemam racionalno obrazloženje kako ste mogli pomisliti da će vam to građani oprostiti! Da je barem bila u manjoj meri... možda, ovako.... NIKAKO i NIKADA!

Pri tome je najveći broj vaših članova nestručan, nekulturan, osion, a postavljani su na visoke funkcije, zapošljavani samo zbog toga jer imaju člansku kartu! Pljačkanje države od strane DS članova je naša najbolnija tačka, jer ste obečavali da ćete se obračunati sa kriminalom i korupcijom! Tadiću su usta bila puno izraza o „borbi protiv organizovanog kriminala i korupcije", a u stvari je svo vreme omogućavao da se to dešava!

Radili ste na tome da medijski zatvorite prostor da građani žive u neznanju, a da vi možete da nastavite po starom! E pa, tu ste se prevarili! Ovo je doba interneta, evropskih i širih integracija, globalizacije, ni jedna informacija ne može ostati sakrivena, barem ne dugo!

Pojavile su se razne inicijative: sajt „Pištaljka", i „Koalicija za nadzor javnih finansija" koji se bave razotkrivanjem zloupotreba državnih funkcionera, i to rade na veoma profesionalan način i što je najvažnije SA ARGUMENTIMA! Svi imamo mogućnost da vidimo famozne ugovore koje vaši funkcioneri sklapaju kako bi krali državni novac!

Zasto se Tadić nikada nije oglasio povodom argumentovanih optužbi protiv Šutanovca, Dulića, Cvetkovića i drugih članova DS koji su bili na visokim funkcijama? Pa zato jer smo uvereni da je znao! E vidite, zato je izgubio na izborima!

Najbolji primer je upozorenje bivšeg načelnika Generalštaba Ponoša, koji je izašao u javnost sa informacijom o nenamenskom trošenju sredstava u Vojsci Srbije, a Tadić je tada stao na stranu Šutanovca a Ponoš je „kao nagradu" dobio smenu!

Cak nemate ni toliko stručne članove sa elementarnim poznavanjem ekonomije koji bi vas upozorili da država srlja u propast zbog vašeg delovanja! Ili ih imate ali ih niste hteli slušati! Pa ni Švajcarska ne bi mogla izdržati ovakav PLJAČKAŠKI POHOD!

I vi kažete „nova vlast neće doneti ništa dobro", vi ste „nacionalna institucija"! A koji su vaši rezultati rada?

Evo ovi - država i građani su za vreme vaše vlasti osiromašili, Srbija je po svemu među zadnjima u Evropi, pa i u svetu:- Prosek plata: Podaci Republičkog zavoda za statistiku ukazuju da je u januaru 2012 prosečna plata u Albaniji bila 380 evra, Bugarskoj 390, a u Rumuniji 480 evra, u Makedoniji bile su 380 evra, BiH 450, Crnoj Gori 530, Hrvatskoj 800 i Sloveniji 1.000 evra, a u Srbiji 330 EUR.

Srbija je poslednja na listi 34 evropske zemlje po kvalitetu zdravstvene zaštite, stopa smrtnosti novorođenčadi među najvišima u Evropi.

Najveći problem srpskog društva je sistemska korupcija - o tome predstavnici Evropske unije godinama upozoravaju vlast. Srbija je nazadovala na godišnjoj listi Transparensi internešnela (Transparency International) i u 2011 godini se nalazila na 86. mestu, sa indeksom percepcije korupcije (CPI) od 3,3 - Srbija je zabeležila pad skora indeksa percepcije korupcije sa 3,5 (2009 godina) na 3,3 koliko je zabeleženo u 2011. godini.

U 2010. godini Srbija je delila poziciju između 78. i 84. mesta sa Kinom, Grčkom, Kolumbijom, Lesotom, Peruom i Tajlandom, dok je 2009. godine, sa istim indeksom, bila sama na 83. Mestu.

Porast nezaposlenosti - udvostručena nezaposlenost za vreme vaše vladavine:- april 2008: 13,3 %- april 2009: 15,6 %- april 2010: 19,2 %- apri¬l 2011: 22,2 %- jun 2012: 25,5 %.

Budžetski deficit Srbije je sada jedan od najvećih u istoriji zemlje i iznosi oko 2,2 milijarde evra- porast zaduženost Srbije (NBS "Analiza duga RS", mart 2012)- javni dug 29,2% BDP u 2008 godini i 51,1% BDP u 2012 godini.

Upropašćena jedna banka - Agrobanka, što je država mogla i trebala da spreči jer je imala sve mehanizme za nadzor nad poslovanjem, a iz nekog razloga to nije uradila. Nestalo je 300 miliona EUR iz te banke, a uskoro će izaći na videlo i druge afere.

Neuspela reforma sudstva - Neizabrane sudije nas koštale 24 mil EUR - Bilans neuspele reforme pravosuđa, a navodno je bivša ministarka pravde kupila stan u Vašingtonu.

Svi pokazatelji su lošiji za Srbiju i njene građane, sa izuzetkom članova DS gde stvari stoje ovako:- Dragan Šutanovac, bivši minister odbrane: u samom srcu Beograda, u Skerlićevoj broj 20 na Vračaru, potpredsednik Demokratske stranke Dragan Šutanovac sa suprugom Marijom, jednom kiparskom kompanijom i osam investitora, gradi luksuzni stambeno-poslovni objekat.

Plac u Skerlićevoj 20 na Vračaru, na kojem Dragan Šutanovac, njegova supruga Marija i još devet investitora grade luksuznu zgradu, kupljen je prošle godine za 1,5 miliona evra - pojedinačna cena za svakog kupca nije definisana ugovorom, ali ako je ukupan iznos podeljen na "ravne časti" onda je bračni par Šutanovac morao da plati 272.727 evra samo za plac, dok za samu izgradnju navodno, planira da podigne kredit.

Vuk Jeremić, bivši ministar spoljnih poslova kupio je luksuzni stan od 183 kvadrata (146+37) na elitnom Vračaru, u centru Beograda, za oko 500.000 evra.- Oliver Dulić: 25 miliona evra koštala je građane Srbije kvaziekološka akcija "Očistimo Srbiju" u periodu od 2009 - 2012. godine.

Akcija, čiji su efekti po zaštitu životne sredine beznačajni a po javne finansije pogubni, sprovedena je od strane Ministarstva životne sredine i prostornog planiranja, u saradnji sa Fondom za zaštitu životne sredine. Novac je naravno podeljen članovima DS, prijateljima i rodbini Dulića.

Inače, akcije tog tipa sprovode se u okviru globalne inicijative „Očistimo svet" (Clean Up the World globally). Procenjuje se da danas širom sveta učestvuje u akcijama čišćenja oko 35 miliona ljudi u preko 130 zemalja, i organizuju ih NVO a ne država, koja se javlja samo kao pokrovitelj i samo ponegde donira manja finansijska sredstva, sve ostalo su donacije preduzeća.

Aleksandra Drecun, bivši generalni sekretar predsedništva Srbije u vreme Tadića, potpisala je ugovor sa Ministarstvom životne sredine i prostornog planiranja na ime usluge promocije akcije "Očistimo Srbiju" tokom održavanja teniskog turnira "Serbia Open" 2009. i 2010. godine, kao direktor preduzeća "NEWS-WALL" iz Beograda.

Ugovor je sklopljen nakon pregovaračkog postupka bez objavljivanja javnog poziva sa firmom koja se nalazi u vlasništvu Nebojše Mišića, a čija je direktorka u vreme sklapanja ugovora bila Aleksandra Drecun. Vrednost ugovora: 475.798,00 evra (247.821,00 evro za 2009. i 227.977,00 evra za 2010. godinu).

Milan Marković, bivši ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu, uslikan je na Zemunskom keju, na superluksuznoj jahti „prestiž 42", čija cena se kreće od 150.000 evra do 500.000 evra.- Brojne druge nabavke bez tendera koje su sprovođene u ministarstvima pa čak i u Vladi RS!- Đilas: BUSPLUS, preprodaja medijskog prostora na RTS, most preko Ade koji je koštao koliko i Naftna industrija Srbije (NIS prodat Gaspromnjeftu za 400 miliona EUR)....

Dalje nema potrebe nabrajati - da li i dalje smatrate da građani Srbije nemaju šta da vam zamere, jer KRIZA je u celom svetu?

Jedno znam, građani su dali još jednu priliku političarima, ovaj put SNS - ukoliko nova vlast ne pokaže volju da se obračuna sa kriminalom i korupcijom, i ne kazni sve prethodne vlasti zbog stanja u kojoj se Srbija nalazi - građani bi mogli da uzmu stvar u svoje ruke, a onda verujte mi, odgovaraćete za sve što se radili!

 ------------------

Ovaj tekst je postavljen kao komentar na poslednjem blogu Nebojse Milenkovica, ali zasluzuje vecu paznju, - kako bi ga g Krstic lakse video, pa sam ga postavila kao poseban blog!

Ako ima neko jos nesto da doda pismu- slobodno!



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:35 03.09.2012

sve, sve ali....

Milan Marković, bivši ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu, uslikan je na Zemunskom keju, na superluksuznoj jahti „prestiž 42", čija cena se kreće od 150.000 evra do 500.000 evra.

kakav bahati potez - dozvoliti da te slikaju na jahti!!!!
(šta im se poručuje po medijima nije mi ni čudno što ne kapiraju šta im se zamera)

i da-

Jedno znam, građani su dali još jednu priliku političarima, ovaj put SNS - ukoliko nova vlast ne pokaže volju da se obračuna sa kriminalom i korupcijom, i ne kazni sve prethodne vlasti zbog stanja u kojoj se Srbija nalazi - građani bi mogli da uzmu stvar u svoje ruke, a onda verujte mi, odgovaraćete za sve što se radili!


ovu nadu42 bi trebalo shvatiti kao pr-a građana?
jelenu trivan, dakle?
angie01 angie01 12:40 03.09.2012

Re: sve, sve ali....



ovu nadu42 bi trebalo shvatiti kao pr-a građana?
dakle?


Saglasna!
antioksidant antioksidant 12:44 03.09.2012

Re: sve, sve ali....

angie01


ovu nadu42 bi trebalo shvatiti kao pr-a građana?
dakle?


Saglasna!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:47 03.09.2012

Re: sve, sve ali....

Има један занимљиви политички феномен, који се увиди у вези са овим ДС брљотинама из претходног мандата.

Наиме, ДС никад није самостално био на власти. Последња влада укључивала је у себе и СПС коалицију и УРС (вечитог Динкића, најстабилнију фигуру српске политичке сцене, јединог који од 2000. јесте непрекидно на власти). Многи владини потези били су условљени баш УРС-СПС (+Кркобабић+Палма) условљавањима. Како год било, перцепција јавности јесте да је ДС малтене искључиви и главни кривац за лоше резултате владавине, па су отуда и изборно кажњени.

Слична судбина, у случају лоших резултата садашње власти, очекује и СНС. Уколико и њихова влада забрља, као најпретежнији кривци биће перципирани баш они, ма колико се -- као и ДС, уосталом -- заклињали да је Динкић водио економију а Кркобабић пензионерима неодмерено делио паре.
angie01 angie01 12:52 03.09.2012

Re: sve, sve ali....



???
antioksidant antioksidant 12:53 03.09.2012

Re: sve, sve ali....

angie01


???

čemu se čudiš?
zar bi stvarno želela da ovakav generator populističkih besmislica bude pr građana*?

* na stranu to što mi je neprimereno da se iko, sem predsednika tome diplome, hvata toga da govori u ime svih (toma je ipak izabran upravo za to, kako god to izokrenuto zvučalo)
angie01 angie01 12:53 03.09.2012

Re: sve, sve ali....

alo bre, Brajovicu, jedva sam te prepoznala!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:54 03.09.2012

Re: sve, sve ali....

angie01
alo bre, Brajovicu, jedva sam te prepoznala!

Зашто?
:)
angie01 angie01 13:07 03.09.2012

Re: sve, sve ali....


čemu se čudiš?

ja rekla saglasna tebi:))), a ti meni, tap u glavu!

zar bi stvarno želela da ovakav generator populističkih besmislica bude pr građana?


ja bih volela neki odgovor, mozda bi ti napisao drugacije, ili neko drugi, dao bi svoje zamerke na nacin koji odgovara tvojoj percepciji,...svakako se slazem zacudu u smislu, sta se to uradilo, kao da delovanje ds nema nikakve veze sa rezultatima izbora i sad, sram nas bilo sto nam je dipoloma predsednik, kad je Tadic lepsi!


antioksidant antioksidant 13:13 03.09.2012

Re: sve, sve ali....

ja bih volela neki odgovor

na koje pitanje?
angie01 angie01 13:26 03.09.2012

Re: sve, sve ali....

antioksidant
ja bih volela neki odgovorna koje pitanje?


na pismo!

niko nikad ne reaguje, uvek totalni ignor, kao da ne postoji neka obaveza- po medijima svakoga dana poslednjih 20 godina, samo dobijas info o raznim kriminalnim desavanjima i nikada nema reakcije, demaniti sa dokazima ili adekvatno sankcionisanje-samo gledas kao seriju i to Spansku!

edit: da budem jasnija, jeste ovo pismo napisano kao sns PR i moj licni stav, koji sam vise puta iznela je, da je ridikiles da sada spsavju oni koji su sve devdesetih i zapoceli, najblaze receno, samo u novim kostimima, al je fakat da su ovi "nasi" zakoje smo setali, glasali, samo iskoristili pozicije i izdali ono sto smo se dogovorili, za sta su i postavljeni na mesta, koja su im omogucila to dalje urnisanje, umesto popravke.
stopalo stopalo 08:07 04.09.2012

Re: sve, sve ali....

Predrag Brajovic
Има један занимљиви политички феномен, који се увиди у вези са овим ДС брљотинама из претходног мандата.

Наиме, ДС никад није самостално био на власти. Последња влада укључивала је у себе и СПС коалицију и УРС (вечитог Динкића, најстабилнију фигуру српске политичке сцене, јединог који од 2000. јесте непрекидно на власти). Многи владини потези били су условљени баш УРС-СПС (+Кркобабић+Палма) условљавањима. Како год било, перцепција јавности јесте да је ДС малтене искључиви и главни кривац за лоше резултате владавине, па су отуда и изборно кажњени.


nazalost ja to ne smatram zanimljivim politickim fenomenom, nego jednim od najgorih poteza BT i DS

npr. zbog konstatne dinkiceve igrarije sa drzavom - kako stici do cenzusa, pristali su da osakate budezet koji je bio kratak i bez "fiskalne decentralizacije"

o palminom reketiranju cele srbije - od zirafe, gasovoda, nip-a, pa do jedine isplate iz trezora od raspisivanja izbora, ne vredi trositi reci

jedino sto smatram zanimljivim bilo bi da se sad u ds identifikuju oni koji su to radili:

a) zato sto su verovali da je za srbiju bolje da se spreci dolazak sns na vlast, ili

b) da bi se jos malo zadrzali na vlasti, da jos malo iskoriste pozicije

e to je pravo pitanje za tadica (a i krleta):

'esi nindza ili si mindza?
ecce-florian ecce-florian 13:12 04.09.2012

Re: sve, sve ali....

Predrag Brajovic
12:47 03.09.2012
Re: sve, sve ali....
Има један занимљиви политички феномен, који се увиди у вези са овим ДС брљотинама из претходног мандата.

Наиме, ДС никад није самостално био на власти. Последња влада укључивала је у себе и СПС коалицију и УРС (вечитог Динкића, најстабилнију фигуру српске политичке сцене, јединог који од 2000. јесте непрекидно на власти).


Mala intervencija samo u vezi odnosa sa SPS.

Izdvojio bih period od Mićunovićevog izbacivanja i osnivanja DC pa do povratka i utapanja DC u DS.Koliko se sećam bile su izrečene direktne optužbe da sarađuje sa režimom iza leđa stranke, odnosno da hoće saradnju s vlašću a ne s opozicijom.

Ima ona čuvena izjava iz toga vremena data Slobodanki Ast

Građani Srbije već danima demonstriraju na ulicama i trgovima širom Srbije tražeći ostavku Miloševića i promene.

..... Zbog toga taj pritisak na režim Miloševića mora da se nastavlja, ali rekao bih, nikada ne treba da se zature demokratska uverenja i demokratske procedure. Neke stvari mogu da budu happening, ali ne smeju da budu ozbiljno shvaćene.


Posle tog kratkog perioda završenog atentatom , stvari se polako vraćaju u "normalu" izborom Borisa Tadića za predsednika stranke 2004. a Mićunovića u politički savet
zilikaka zilikaka 20:01 04.09.2012

Re: sve, sve ali....

Posle tog kratkog perioda završenog atentatom , stvari se polako vraćaju u "normalu" izborom Borisa Tadića za predsednika stranke 2004. a Mićunovića u politički savet


Očigledno nas ista stvar svrbi.

I ja to vidim kao ubacivanje DS u ler. Dalji sled dogadjaja je samo logičan.
draft.dodger draft.dodger 12:58 03.09.2012

Zaludno ti je ovo...

Krle je tu da bude prosedo kul, i da se pravi Toša.
angie01 angie01 13:10 03.09.2012

Re: Zaludno ti je ovo...

draft.dodger
Krle je tu da bude prosedo kul, i da se pravi Toša.


zack2jack zack2jack 15:49 04.09.2012

Re: Zaludno ti je ovo...

draft.dodger
Krle je tu da bude prosedo kul, i da se pravi Toša.


"Citam ja sve to po blogovima, tamo ima pametnih ljudi, znate.. Gospodo, ukljucite se u politiku! Mislim, dooobro: mozda su neki moji drugari iz stranke i krali, OK! Sou Vot??? Izgubili smo izbore, i presli u opoziciju!"
reanimator reanimator 12:59 03.09.2012

...

Ako ima neko jos nesto da doda pismu- slobodno!

Da se u pismo ubaci obećanje Krstiću da ćemo (mi, gradjani predvodjeni nadom42) sa podjednakim žarom izbrojati svaki kvadrat kuće/stana Tome Nikolića, Vučića, Velje Ilića, uz podrazumevano istraživačko novinarstvo o poreklu imovine? Da shvati čovek da se borimo za pravdu i istinu, a ne da stekne pogršan utisak da nas nada42 koristi za neke stranačke interese.
gorstak92 gorstak92 13:03 03.09.2012

Re: ...

reanimator
Ako ima neko jos nesto da doda pismu- slobodno!

Da se u pismo ubaci obećanje Krstiću da ćemo (mi, gradjani predvodjeni nadom42) sa podjednakim žarom izbrojati svaki kvadrat kuće/stana Tome Nikolića, Vučića, Velje Ilića, uz podrazumevano istraživačko novinarstvo o poreklu imovine? Da shvati čovek da se borimo za pravdu i istinu, a ne da stekne pogršan utisak da nas nada42 koristi za neke stranačke interese.

To i ono što je Filip rekao da treba dodati.
Stop ignorisanju Filipovih akcija!
angie01 angie01 13:09 03.09.2012

Re: ...

reanimator
Ako ima neko jos nesto da doda pismu- slobodno!Da se u pismo ubaci obećanje Krstiću da ćemo (mi, gradjani predvodjeni nadom42) sa podjednakim žarom izbrojati svaki kvadrat kuće/stana Tome Nikolića, Vučića, Velje Ilića, uz podrazumevano istraživačko novinarstvo o poreklu imovine? Da shvati čovek da se borimo za pravdu i istinu, a ne da stekne pogršan utisak da nas nada42 koristi za neke stranačke interese.


Takomikazi!
angie01 angie01 13:12 03.09.2012

Re: ...


To i ono što je Filip rekao da treba dodati.
Stop ignorisanju Filipovih akcija!


ne znam sto ga zezate!
reanimator reanimator 13:18 03.09.2012

Re: ...

ne znam sto ga zezate

Ne znam za druge, ali ja sestro ne mogu da izdržim :)
gorstak92 gorstak92 13:18 03.09.2012

Re: ...

ne znam sto ga zezate!

Surovi smo.
Ali zeza i on nas pa ga ne opominješ.
ecce-florian ecce-florian 13:21 03.09.2012

Re: ...

neke stranačke interese.

A jel' stranački interes i ako ja zamolim angie da ovaj blog briše do izbora?
Misim ne bih hteo da remetimo kontinuitet izbornih rezultata savetnika.
Možda klijent ponovi uspeh sa RS i na DS nivou.
Ugledajmo se, ništa kritika, samo podrška.
Entelehija
zilikaka zilikaka 13:29 03.09.2012

Re: ...

Ugledajmo se, ništa kritika, samo podrška.

A može nešto u medjuvremenu da se zamezi?
Recimo kečiga?
angie01 angie01 13:58 03.09.2012

Re: ...

gorstak92
ne znam sto ga zezate!Surovi smo.Ali zeza i on nas pa ga ne opominješ.


ja sam uvek na strani usameljenih jahaca!
ecce-florian ecce-florian 14:01 03.09.2012

Re: ...

Može.

Za ovo vručo vreme, predlažem kečiga meze
Dakle da krenemo od drenaže

Nakon drenaže je izdimimo ucelo

ili samo file, ako je veća

Vino?
Belo
Tiska perla npr
angie01 angie01 14:06 03.09.2012

Re: ...

ecce-florian
Može.Za ovo vručo vreme, predlažem kečiga mezeDakle da krenemo od drenaže
Nakon drenaže je izdimimo uceloili samo file, ako je većaVino?BeloTiska perla npr


Krki, izadji iz cvetka!
gorstak92 gorstak92 14:24 03.09.2012

Re: ...

ja sam uvek na strani usameljenih jahaca!

expolicajac expolicajac 15:37 03.09.2012

Re: ...

angie01
ecce-florian
Može.Za ovo vručo vreme, predlažem kečiga mezeDakle da krenemo od drenaže
Nakon drenaže je izdimimo uceloili samo file, ako je većaVino?BeloTiska perla npr


Krki, izadji iz cvetka!

EVOOOOOOO
ecce-florian ecce-florian 22:52 03.09.2012

Re: ...

angie01
ecce-florian
Može.Za ovo vručo vreme, predlažem kečiga mezeDakle da krenemo od drenaže
Nakon drenaže je izdimimo uceloili samo file, ako je većaVino?BeloTiska perla npr


Krki, izadji iz cvetka!

differentia specifica


Krkar nikad, ali nikad , ne konzumira rečnu ribu!!!!!!
Makar ona povremeno i u mora zalazila.


Jel' tako Krkar?
alexlambros alexlambros 13:52 03.09.2012

meni je ds

gadniji od sps-a
expolicajac expolicajac 13:52 03.09.2012

Tako inteligentna a ništa ne kapira

Ova angie.
Pojedini u ovoj i ovakvoj Srbiji misle da je elita već stvorena i konačno zaokružena.
Krle je jedan od njih.
O eliti se ne raspravlja, ona se ili voli ili ne voli, trpi ili ne trpi. Dođu izbori i onda deo elite ide u opoziciju, a deo uzme da upravlja.
Zato ovakvi izlivi iskrenosti prostog plebsa za njih nemju nikakvo značenje sem one "psi laju karavani prolaze".
Elita je "odmerena", "prepotentna" i "bahata". Zato je i elita.
angie01 angie01 13:57 03.09.2012

Re: Tako inteligentna a ništa ne kapira

ovo odmerena, citaj-ignorantna!
ecce-florian ecce-florian 14:04 03.09.2012

Re: Tako inteligentna a ništa ne kapira

Hansel Hansel 21:24 03.09.2012

Re: Tako inteligentna a ništa ne kapira

expolicajac
Pojedini u ovoj i ovakvoj Srbiji misle da je elita već stvorena i konačno zaokružena.
Krle je jedan od njih.

Eeee, ja sam tek sinoć shvatio šta je Krle hteo da kaže u onom svom otvorenom pismu izvesnim blogerima (možda je to bilo jasno i u toku dalje rasprave, ali ja sam negde posle 200-300-tog komentara prestao da pratim) - predložio im je politički angažman! Ono samoorganizovanje koje, valjda, on beše pomenuo je - zapravo to!

Vidiš da elita nije zatvorena?
tyson tyson 03:55 04.09.2012

Re: Tako inteligentna a ništa ne kapira

posle 200-300-tog

Ti li beše neki novinar, hm...?



juniorr juniorr 14:25 03.09.2012

nemam..

šta da dodam, sjajno pismo!
jedino mi mnogo nedostaje osvrt na teofila kojeg smo konačno videli u najboljoj formi.
unforgettable fire ili skroz out of mind.
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 15:32 03.09.2012

Svesno je legao na lomaču

Boris Tadic je svoju kožu svesno žrtvovao, ne želeći ni po koju cenu da skoloni loše momke iz svojih redova. Bio je i moj favorit, ali i tome ima kraja. Loše društvo u kom se našao polako ga je spuštalo sve niže i niže, granu po granu, a on je to gledao i mirno podnosio kao da se ništa ne dešava. Bojim se da još uvek to radi i da je samo dno vrlo blizu. Šteta, jer je tako prokockana sva pozitivna energija koja je postojala u narodu, a koju je trebalo usmeravati u pravom smeru. Sada smo prepušteni novoj-staroj garnituri koja trenutno leti na krilima borbe protiv korupcije, ali se samo na tome ne može graditi budućnost zemlje.
angie01 angie01 16:23 03.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

Sada smo prepušteni novoj-staroj garnituri koja trenutno leti na krilima borbe protiv korupcije, ali se samo na tome ne može graditi budućnost zemlje.


izmedju ostalog, zar nije to jedna od glavnih zamerki, sto su pusteni da se presvuku, umesto da odgovaraju za minuli rad!

Ovako samo kruze, i nikom nista- u tome je stvar u odgovornosti, koja se ovde ne podrazumeva!

Niko ne odgovara ni za sta- samo obican covek, kada ukrade, npr srafciger, a neko sto je zduv'o milione, njente, moze jos koji krug da odsedi u fotelji, ili da malo promeni raspored misica na pozadini u nekoj drugoj!

Obicnom coveku, ovi isti sto su ga osiromasili, prete kamatama, popisom imovine, samo za njih isto ne vazi,...zakoni koji su izglasavani samo za njihovo dobro,...sporovi od zivotne vaznosti obicnih ljudi traju u beskonacnost, dok njihov i najmanji zavrsava preko noci!

nsarski nsarski 16:55 03.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

Obicnom coveku, ovi isti sto su ga osiromasili, prete kamatama, popisom imovine, samo za njih isto ne vazi,...zakoni koji su izglasavani samo za njihovo dobro,...sporovi od zivotne vaznosti obicnih ljudi traju u beskonacnost, dok njihov i najmanji zavrsava preko noci!


Don't cry my leetle ochy chornaya. As the wise man says - and I quote: "Miserable beings seek company of other miserable beings - then they are happy" - end quote.

Re: Svesno je legao na lomaču

nsarski
Obicnom coveku, ovi isti sto su ga osiromasili, prete kamatama, popisom imovine, samo za njih isto ne vazi,...zakoni koji su izglasavani samo za njihovo dobro,...sporovi od zivotne vaznosti obicnih ljudi traju u beskonacnost, dok njihov i najmanji zavrsava preko noci!


Don't cry my leetle ochy chornaya. As the wise man says - and I quote: "Miserable beings seek company of other miserable beings - then they are happy" - end quote.



mozes nsarskom da se isplaces na ramenu, a ja cu samo da citiram g. wilde-a:

"Life is never fair, and perhaps it is a good thing for most of us that it is not."


angie01 angie01 17:05 03.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

sharski, istina -to je jedan od retkih citata koje volim!
angie01 angie01 17:16 03.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču




mozes nsarskom da se isplaces na ramenu,


bolje da pijemo kafu,...ne znam od kud sad to s plakanjem, samo sam navela manir poslovanja!
milivoje_bg milivoje_bg 21:41 03.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

angie01
Sada smo prepušteni novoj-staroj garnituri koja trenutno leti na krilima borbe protiv korupcije, ali se samo na tome ne može graditi budućnost zemlje.


izmedju ostalog, zar nije to jedna od glavnih zamerki, sto su pusteni da se presvuku, umesto da odgovaraju za minuli rad!

Ovako samo kruze, i nikom nista- u tome je stvar u odgovornosti, koja se ovde ne podrazumeva!

Niko ne odgovara ni za sta- samo obican covek, kada ukrade, npr srafciger, a neko sto je zduv'o milione, njente, moze jos koji krug da odsedi u fotelji, ili da malo promeni raspored misica na pozadini u nekoj drugoj!

Obicnom coveku, ovi isti sto su ga osiromasili, prete kamatama, popisom imovine, samo za njih isto ne vazi,...zakoni koji su izglasavani samo za njihovo dobro,...sporovi od zivotne vaznosti obicnih ljudi traju u beskonacnost, dok njihov i najmanji zavrsava preko noci!


Упрошћено речено --- али врло тачно !
dragan7557 dragan7557 21:58 03.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

angie01
sharski, istina -to je jedan od retkih citata koje volim!

Angie evo da dam preporuku pošto na ovaj sajt trošim od danas samo jedan komentar dnevno, što je i previše uzimajući u obzir cenzuru.


cerski
alselone alselone 06:54 04.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

Angie evo da dam preporuku pošto na ovaj sajt trošim od danas samo jedan komentar dnevno, što je i previše uzimajući u obzir cenzuru.


LINK
alarih alarih 10:51 04.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

nsarski
Don't cry my leetle ochy chornaya. As the wise man says - and I quote: "Miserable beings seek company of other miserable beings - then they are happy" - end quote.

Ama, jel' ovo iz Maze i Lunje?
expolicajac expolicajac 11:25 04.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
nsarski
Obicnom coveku, ovi isti sto su ga osiromasili, prete kamatama, popisom imovine, samo za njih isto ne vazi,...zakoni koji su izglasavani samo za njihovo dobro,...sporovi od zivotne vaznosti obicnih ljudi traju u beskonacnost, dok njihov i najmanji zavrsava preko noci!


Don't cry my leetle ochy chornaya. As the wise man says - and I quote: "Miserable beings seek company of other miserable beings - then they are happy" - end quote.



mozes nsarskom da se isplaces na ramenu, a ja cu samo da citiram g. wilde-a:

"Life is never fair, and perhaps it is a good thing for most of us that it is not."



Koliko sam upoznao blogera nsarskog, ne bi se završilo samo na plakanju
angie01 angie01 11:40 04.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču


Koliko sam upoznao blogera nsarskog, ne bi se završilo samo na plakanju


DAAaaaaaa?
nsarski nsarski 12:52 04.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

Ama, jel' ovo iz Maze i Lunje?

Da, to kaze Borzoi, ruski hrt, kada se Maza rasplakala jer je cula da je Lunja imao affaire de coeur sa Maria Conchita Chiquitta Chihuahua, my seester, I think...Inace je, naravno, iz Gorkog ("На дне" ).
alarih alarih 13:20 04.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

nsarski
Ama, jel' ovo iz Maze i Lunje?

Da, to kaze Borzoi, ruski hrt, kada se Maza rasplakala jer je cula da je Lunja imao affaire de coeur sa Maria Conchita Chiquitta Chihuahua, my seester, I think...Inace je, naravno, iz Gorkog ("На дне" ).



Hvala što si pirnuo u prašinu koja je nedopustivo napadala po ovom sećanju

(Mada, sad bih se zaklela da se hrt zove Boris, a da sister ima i neku Huanitu u imenu Note to myself: gledaj bre više crtaća!)
dragan7557 dragan7557 14:48 04.09.2012

Re: odlazak

alselone
Angie evo da dam preporuku pošto na ovaj sajt trošim od danas samo jedan komentar dnevno, što je i previše uzimajući u obzir cenzuru.


LINK

Kao i obično grešiš.

Pitanja nauke i ekonomije razmatram na portalu:

makroekonomija.org

dok je na tim područjima moje učešće na blogu b92 završeno.

cerski
nsarski nsarski 19:42 04.09.2012

Re: Svesno je legao na lomaču

Mada, sad bih se zaklela da se hrt zove Boris, a da sister ima i neku Huanitu u imenu

Borzoi je rasa - kao Vucjak, na primer, i sasvim moguce da se zvao Boris. Sa Huanitom si i mene zbunila - davno sam ja to gledao, zaista davno. Bolje da obnovimo gradivo, oboje


EDIT: evo, ja sam delimicno obnovio. Razgovor ide ovako:

Boris: Ah, but remember, my friends. Even Tramp has his Achilles heel.
Pedro: Pardon me, amigo. What is this chili deal?
Boris: Achilles heel, Pedro. This is meaning his, uh, weaknesses.
Toughy: Oh! Oh, the dames. Yeah.
Bulldog in Pound: He has an eye for a well-turned paw, he has. Let's see, there's been Lulu...
Toughy: Yeah, and Trixie...
Dachsie: Und Fifi...
Pedro: And my sister, Rosita Chiquita Juanita Chihuahua. I think.

Boris je Russian wolfhound. To je imdb.

S druge strane, pise da je on Borzoi, i jos ovo:
A canine philosopher. He's a gentle borzoi with a Russian accent, and also one of the dogs Lady meets in the pound aside from Peg

oskar-z-wild oskar-z-wild 16:44 03.09.2012

well done Angie!

osim "ridikiles", ako već mora onda bolje sa latinskog - ridikulus
za ostalo
tyson tyson 16:57 03.09.2012

Salata


Tako su stručno pomešani demagogija, činjenice, poluistine, frustracije, laži, malograđanština i senzacionalizam, da mi se rađa osnovana sumnja da je nada42 zapravo angie01.

Domaća slova su valjda tu samo da zbune protivnika.



angie01 angie01 17:13 03.09.2012

Re: Salata

ma da, a ti si spajsiz za istu!

Rekoh jos na pocetku ao-u, da pismo lici na dzorgovanku i da bi svako drugacije srocio ono sto je sustina nezadovoljstva gradjana onim sto je ds radio, a sve sa ciljem da se podvuce njihova odgovornost za los rezultat na izborima, jer Krle samo taj detalj uvek zaboravi,....sad ako ti imas podatke sta je u ovde iznetom laz, poluistina, drago bi mi bilo da nas prosvetlis!
mirelarado mirelarado 18:26 03.09.2012

Re: Salata

Rekoh jos na pocetku ao-u, da pismo lici na dzorgovanku i da bi svako drugacije srocio ono sto je sustina nezadovoljstva gradjana onim sto je ds radio, a sve sa ciljem da se podvuce njihova odgovornost za los rezultat na izborima, jer Krle samo taj detalj uvek zaboravi,....sad ako ti imas podatke sta je u ovde iznetom laz, poluistina, drago bi mi bilo da nas prosvetlis!


Готово да је смешно како десеовци још увек нису схватили да је та "заборавност" оно што највише боде очи њиховим бившим гласачима. Или се надају да ће и гласачи заборавити...
antioksidant antioksidant 18:28 03.09.2012

Re: Salata

Готово да је смешно како десеовци још увек нису схватили да је та "заборавност" оно што највише боде очи њиховим бившим гласачима. Или се надају да ће и гласачи заборавити..

ma kriva je vesna pešić
ecce-florian ecce-florian 18:42 03.09.2012

Re: Salata

Ček'te ljudi da vidimo na glasanju da'l su se Čiča Gliše, beli i kurčići infiltrirali i u DS(instruirani normalno od strane VP).
Il' će Šone da mudro predloži da u skladu s tradicijom bude samo jedan kandidat (a da on nije Mićun, jel'te).
milisav68 milisav68 21:33 03.09.2012

Re: Salata

tyson

Tako su stručno pomešani demagogija, činjenice, poluistine, frustracije, laži, malograđanština i senzacionalizam,

Da bre, zato se 10 godina nisu potrudili, da čak ni formalno ne razmatraju i usvoje završni račun državnog budžeta.

Tebi to, vidim ne smeta.


angie01 angie01 22:47 03.09.2012

Re: Salata

milisav68

tysonTako su stručno pomešani demagogija, činjenice, poluistine, frustracije, laži, malograđanština i senzacionalizam,Da bre, zato se 10 godina nisu potrudili, da čak ni formalno ne razmatraju i usvoje završni račun državnog budžeta.Tebi to, vidim ne smeta.


Milisave,ma zna tajson to i verujem da isto misli-ovo sto je napisao je zbog mene, malo se zacikuje!
tyson tyson 04:04 04.09.2012

Re: Salata

Tebi to, vidim ne smeta.

Gde to vidiš?



tyson tyson 04:21 04.09.2012

Re: Salata

Готово да је смешно како десеовци још увек нису схватили да је та "заборавност" оно што највише боде очи њиховим бившим гласачима. Или се надају да ће и гласачи заборавити...

Malo je naivno očekivati od dobrog dela* eksponiranih funkcionera DS da sada javno i detaljno govore o svojim promašajima tokom protekle 4 godine vladavine, imajući u vidu previranja u stranci.

Što se efekta na glasače tiče, nije naročito važno šta isti misle posle izbora; važno je šta misle pre izbora, a za to je još uvek rano i trenutno se DSu, da tako kažemo, može sada ignoriše sentimente svojih glasača. Kao što rekoh, to je kolateralna šteta previranja unutar stranke i strogo iz perspektive političke teorije DSu se dobro namestilo da 4 godine pred sledeće izbore rizikuje sa ignorisanjem svojih glasača - dobro je to što je 4, a ne godinu dana pred izbore, sreća u nesreći.

Ne manje važno, nije tajna da je trenutno cilj - da ne kažem opsesija - izvesnog građanina A.V. iz Beograda da uništi Demokratsku stranku koliko je god to moguće do kraja njegovog mandata t.j. do sledećih izbora, ne birajući sredstva uključujući i metodu 'lova na veštice' i manipulaciju silom i javnošću. U svetlu toga, davati mu materijala javnim detaljnim 'posipanjem pepelom' i nije baš uputno a i ne pomaže stranci. Kolateralno, oni koji zaista imaju putera na glavi iz redova DS osećaju se sigurnije i u krajnjoj instanci mogu se i izvući iz nevolje.

Nadam se da su sada stvari malo jasnije.



* Kažem "od dobrog dela" a ne od svih, jer je prilično očigledno da će jedna struja unutar stranke da igra na ozlojeđenost dela članstva i funkcionera stanjem u stranci, ponašanjem dela funkcionera, i učinkom stranke u protekle 4 godine.
S druge strane, verujem da će biti oprezni u eksploatacij toga, jer se lako može desiti da preteranim insistiranjem na kritici okrenu protiv sebe dobar deo uticajnih funkcionera (koji se, pogađamo, mogu prepoznati u toj kritici).
Očekivati od Krstića da se javno pridruži ovoj struji u stranci je, malo je reći, naivno.


tyson tyson 04:57 04.09.2012

Re: Salata

,....sad ako ti imas podatke sta je u ovde iznetom laz, poluistina, drago bi mi bilo da nas prosvetlis!

Imam podatke, ali jedan od pobočnih ciljeva ovakvih naizgled stručnih salata je da sagovornika (u našem slučaju komentatora bloga) uvuče u beskrajnu raspravu oko detalja, čime se efektno zaboravlja na u dobroj meri besmislenost celog teksta.

Ono što bode oči je malograđanština, zavist i manipulacija; npr (nasumični uzorak):

- "bivši ministar viđen na jahti" pa ide gađanje astronomskim ciframa; šta je ovde suština? Čija je ta jahta? Koliko zaista košta? Da li je bivši ministar kojim slučajem zaista u stanju da sebi priušti takav brod? Jadno.

- "Šutanovac sa još 10 ljudi investira u zgradu", pa opet cifre za prost svet. I? Šta je ovde konkretno nezakonito (btw ono što je bilo iole sporno ovde se uopšte ne spominje, verujem namerno)? Da li je Šutanovac u stanju da ima te novce? Šta je poenta, da se ne sme biti bogat? Pa ja imam te pare, bez kredita i manipulacija, zarađene sopstvenim rukama. Čista manipulacija niskim strastima, optužbe ni za šta.

- "Jeremić kupio stan od 500.000 evra". Da li ga je platio toliko, ili isti po nečijoj (čijoj?) proceni vredi toliko? Da li je Jeremić u poziciji da ima te pare, pozajmi, uzme kredit, šta god da je uradio? Šta je ovde problem? Opet čista manipulacija niskim strastima.

- "Đilas: BUSPLUS, preprodaja medijskog prostora na RTS, most preko Ade koji je koštao koliko i Naftna industrija Srbije". Šta sa BusPlus, šta sa preprodajom medijskog prostora RTS? Smućkano pa pomešano sa mostom, čista demagogija i školska manipulacija.

- "Bivša ministarka pravde navodno kupila stan u Vašingtonu". Ajde? Pa jel kupila ili ne, koliko je to plaćeno, može li ona to sebi kojim slučajem i da priušti? Ili samo dobro zvuči da doda spajsiz u maniru pamfleta iz devedesetih.

Itd, itsl.

I to sve umešano u hrpu ekgzaktnih podataka, promašaja vlasti, i stvarnih afera i sumnjivih radnji.

Pri tom se konstantno, namerno ili naivno, ne samo u ovom tekstu zaboravlja vrlo bitna suština - zašto se dozvoljava krađa velikih (i manjih) razmera, kada je krađa u pitanju? Pa nije valjda samo zato da bi se tamo neki naš mali obogatio, Dulić, Aleksandra Drecun, ko god. Valjda se očekuje da će napadnuti i pritisnuti jednom sami propevati, šta li, što se do sada ni jednom nije desilo.

A suština je da se deo novca uvek odvaja za gde treba, da ne kažem za stranku. Slučajnost ili ne, čak ni ozlojeđena a dobro obaveštena nada42 "zaboravlja" da nam objasni taj detalj. Valjda ni ona neće da dira u osinje gnezdo, lakše je ovako, nahraniti niske strasti gladnog i besnog naroda.



milisav68 milisav68 07:15 04.09.2012

Re: Salata

tyson
Tebi to, vidim ne smeta.

Gde to vidiš?

Ma nigde, pomešao sam te Slobom kad brani Marka, kako je zaradio pare na nošenje gajbica.
expolicajac expolicajac 07:51 04.09.2012

Re: Salata

Valjda ni ona neće da dira u osinje gnezdo, lakše je ovako, nahraniti niske strasti gladnog i besnog naroda.

E moj "Tajsone"
Ovakvim komentarom se pravi šablon koji svim protivnicima DS-a daje za pravo kad konstatuju da će demokrate snaći sudbina radikala.
Kad budeš shvatio da postoje izreke ovog naroda "Narod vidi pa laže", možda će ti doći iz dupeta u glavu.
tyson tyson 08:52 04.09.2012

Re: Salata

Ovakvim komentarom se pravi šablon koji svim protivnicima DS-a daje za pravo kad konstatuju da će demokrate snaći sudbina radikala.

Njihov problem.

Poenta mog komentara je: kada se kritikuje, treba biti precizan šta se kritikuje.

Ovo što je angie01 postavila, ovako kako je napisano, i dalje smatram salatom demagogije, činjenica, zavisti, manipulisanja i malograđanštine.

Za one koji se lože na kritiku DS takvi tekstovi su sjajni; za one koji bi da vide konkretnu kritiku konkretnih ljudi za konkretne stvari ovakvi tekstovi su propuštena prilika.



tyson tyson 08:54 04.09.2012

Re: Salata

Ma nigde, pomešao sam te Slobom kad brani Marka, kako je zaradio pare na nošenje gajbica

Hvala na iscrpnom i preciznom odgovoru.



kukusigameni kukusigameni 09:30 04.09.2012

Re: Salata

tyson


Zašto novinari ne rade svoj posao?
tyson tyson 14:40 04.09.2012

Re: Salata

Zašto novinari ne rade svoj posao?

Najlakši odgovor bi bio "koji novinari?" (i bukvalno; zar je ostalo u nas novinara, u tradicionalnom poimanju tog zvanja?)

Ali hajde, što bi rekla domaćica for d sejk of d argjument...

- Zato što su danas naši novinari u stvari "novinari" - neobrazovani, nepismeni, neuki, nezainteresovani; pogledaj samo na šta se srozala info sekcija ovog sajta (jedan od mora današnjih primera: "nema nestašice tetanusa" ).

- Iz straha za svoj posao; novinari i urednici se plaše da preuzmu odgovornost u strahu od vlasnika.

- Vlasnici imaju svoje interese nezameranja ili besomučnog napadanja. Mediji se u Srbiji koriste za lične potrebe.

- Vlasnici imaju svoje interese nezameranja. Mediji su i roba i često vlasnici ne žele da rizikuju svoju investiciju za njih nepotrebnim sukobima bilo s kim. Ovde se ne radi samo o sukobima sa političarima, već i sa drugim poslovnim ljudima od kojih im sutra može zavisiti posao.

- Novinari, urednici, mediji se prodaju za novac. Prodaju svoje tekstove/članke/vesti/emisije/prostor za novac. Naravno, i da se ne zanosimo - ne samo u Srbiji. U pitanju su takozvane novinarske kurve.

- Novinari su lenji; lenji su čak i da urade jednostavnu gugl pretragu te provere (ili ne daj bože obogate) vest koju skidaju iz nekog drugog medija i prenose u svoj. Za ostale prideve i primere pogledati ponovo stavku 1 ovog spiska.

Može tu još štoššta da se kaže, ali mislim da je i ovo dovoljno.



kukusigameni kukusigameni 15:02 04.09.2012

Re: Salata

Hvala na iscrpnom odgovoru.

Nadam se da ćeš se složiti da su ovo što si ti naveo, u stvari prava novinarska pitanja.

- "bivši ministar viđen na jahti" pa ide gađanje astronomskim ciframa; šta je ovde suština? Čija je ta jahta? Koliko zaista košta? Da li je bivši ministar kojim slučajem zaista u stanju da sebi priušti takav brod? Jadno.

- "Šutanovac sa još 10 ljudi investira u zgradu", pa opet cifre za prost svet. I? Šta je ovde konkretno nezakonito (btw ono što je bilo iole sporno ovde se uopšte ne spominje, verujem namerno)? Da li je Šutanovac u stanju da ima te novce? Šta je poenta, da se ne sme biti bogat? Pa ja imam te pare, bez kredita i manipulacija, zarađene sopstvenim rukama. Čista manipulacija niskim strastima, optužbe ni za šta.

- "Jeremić kupio stan od 500.000 evra". Da li ga je platio toliko, ili isti po nečijoj (čijoj?) proceni vredi toliko? Da li je Jeremić u poziciji da ima te pare, pozajmi, uzme kredit, šta god da je uradio? Šta je ovde problem? Opet čista manipulacija niskim strastima.

- "Đilas: BUSPLUS, preprodaja medijskog prostora na RTS, most preko Ade koji je koštao koliko i Naftna industrija Srbije". Šta sa BusPlus, šta sa preprodajom medijskog prostora RTS? Smućkano pa pomešano sa mostom, čista demagogija i školska manipulacija.

- "Bivša ministarka pravde navodno kupila stan u Vašingtonu". Ajde? Pa jel kupila ili ne, koliko je to plaćeno, može li ona to sebi kojim slučajem i da priušti? Ili samo dobro zvuči da doda spajsiz u maniru pamfleta iz devedesetih.

Itd, itsl.


Razmisli, zašto se lepo ne razjasne te stvare u medijima? Zar to ne bi odgovaralo i onima o kojima je reč?

I samo još jedan dodatak za medije i novinare. Ti sigurno znaš da mediji, pa i novinari, žive od reklama. Da li si ikada pokušao u Srbiji da zakupiš neki reklamni prostor u elektronskim medijima, bilbordi i sl.?

E, i da, odgovori na sva tvoja pitanja, da li ta osoba može to nešto sebi da priušti? Od plate ne. U ostalom, odlazeća garnitura bi morala da podnese izveštaj o imovini nakon završenog mandata. Ono, pre i nakon. Zar ne?
milisav68 milisav68 15:18 04.09.2012

Re: Salata

tyson

Poenta mog komentara je: kada se kritikuje, treba biti precizan šta se kritikuje.

A ovo ti nije precizno?
Evo ovi - država i građani su za vreme vaše vlasti osiromašili, Srbija je po svemu među zadnjima u Evropi, pa i u svetu:- Prosek plata: Podaci Republičkog zavoda za statistiku ukazuju da je u januaru 2012 prosečna plata u Albaniji bila 380 evra, Bugarskoj 390, a u Rumuniji 480 evra, u Makedoniji bile su 380 evra, BiH 450, Crnoj Gori 530, Hrvatskoj 800 i Sloveniji 1.000 evra, a u Srbiji 330 EUR.

Srbija je poslednja na listi 34 evropske zemlje po kvalitetu zdravstvene zaštite, stopa smrtnosti novorođenčadi među najvišima u Evropi.

Najveći problem srpskog društva je sistemska korupcija - o tome predstavnici Evropske unije godinama upozoravaju vlast. Srbija je nazadovala na godišnjoj listi Transparensi internešnela (Transparency International) i u 2011 godini se nalazila na 86. mestu, sa indeksom percepcije korupcije (CPI) od 3,3 - Srbija je zabeležila pad skora indeksa percepcije korupcije sa 3,5 (2009 godina) na 3,3 koliko je zabeleženo u 2011. godini.

U 2010. godini Srbija je delila poziciju između 78. i 84. mesta sa Kinom, Grčkom, Kolumbijom, Lesotom, Peruom i Tajlandom, dok je 2009. godine, sa istim indeksom, bila sama na 83. Mestu.

Porast nezaposlenosti - udvostručena nezaposlenost za vreme vaše vladavine:- april 2008: 13,3 %- april 2009: 15,6 %- april 2010: 19,2 %- apri¬l 2011: 22,2 %- jun 2012: 25,5 %.

Budžetski deficit Srbije je sada jedan od najvećih u istoriji zemlje i iznosi oko 2,2 milijarde evra- porast zaduženost Srbije (NBS "Analiza duga RS", mart 2012)- javni dug 29,2% BDP u 2008 godini i 51,1% BDP u 2012 godini.


tyson tyson 06:31 05.09.2012

Re: Salata

Nadam se da ćeš se složiti da su ovo što si ti naveo, u stvari prava novinarska pitanja.

To su, otprilike i pojednostavljeno, pitanja koja jedan novinar treba da postavi sebi (i pronađe odgovore na njih) pre nego što pokuša da napravi ikakvu priču od pomenutih primera.


Razmisli, zašto se lepo ne razjasne te stvare u medijima? Zar to ne bi odgovaralo i onima o kojima je reč?

Zato što se najverovatnije te stvari namerno plasiraju u medije na taj način, iz razloga poznath onima koji ih plasiraju. A koji su najverovatnije isti kao i razlozi registrovanja korisnika "nada42" na ovaj blog i postavljanja komentara koji je angie01 citirala u ovom blogu. Napadnuti često i nemaju priliku da se brane; setimo se svih onih smearing campaigns u Kuriru, Pressu, i manjim đubre-novinama sličnog tipa.Onda, napadnuti često izaberu da ignorišu napade, ne želeći da kampanju blaćenja pomažu održavanjem teme vrućom.


E, i da, odgovori na sva tvoja pitanja, da li ta osoba može to nešto sebi da priušti? Od plate ne.

Svakako; nisam na platu mislio, već na njihovo ukupno imovinsko stanje, njihove porodice, prihode - pretpostavljam da većina njih nije pala s neba u politiku - itd.

Mislim, da se sad ovde ne zamajavamo, ozbiljni smo ljudi i pretpostavljam da imamo i preča posla u životu; Šutanovac nije baš bio golja pre nego što je ušao u politiku a i znamo ko mu je tast, taj svakako nije siromašan, i na kraju svaka banka bi mu odobrila kredit jer je i posao (ta zgrada koju zidaju) dobar i relativno low risk a i Šutanovac je solventan; ne treba biti dobitnik Pulicerove nagrade da bi znao iz koje familije potiče Vuk Jeremić, ti svakako nisu bez kučeta i mačeta, pa ako se neko pita odakle mu pare za skup stan onda neka se pre toga pita odakle mu pare za studije na Harvardu. Itd, itsl.

U krajnjem slučaju, neko može npr. da proda stan, vikendicu, kuću na selu, njivu, i sebi da kupi dobar auto ili čamac, ili šta god ga čini srećnim. Pametan političar će se uzdržati od iskušenja upravo zbog pamfleta poput ovog "nade42", ali hej, ne možemo se podičiti velikim brojem pametnih političara.

NE KAŽEM da su političari cvećke, uključujući i one iz DS, daleko bilo, pa nismo deca; pa i da čak neko od ovih pomenutih nije na nezakonit način došao do novca (zloupotrebom položaja), ali da ponovim - ili će se slučaj makar malo istražiti pre upućivanja kritike, i kritika zasnovati bar na zdravoj logici, ili će od mene biti odbačena kao najobičniji pamflet, jer najčešće to i jeste.


U ostalom, odlazeća garnitura bi morala da podnese izveštaj o imovini nakon završenog mandata. Ono, pre i nakon. Zar ne?

Apsolutno, a i zna se kako se to radi - analizi se podvrgavaju i članovi uže porodice i familije.


I samo još jedan dodatak za medije i novinare. Ti sigurno znaš da mediji, pa i novinari, žive od reklama. Da li si ikada pokušao u Srbiji da zakupiš neki reklamni prostor u elektronskim medijima, bilbordi i sl.?

Znam na šta misliš; ne znam da li je Đilas zaista u tolikoj meri monopolista na reklamnu minutažu u elektronskim medijima kao što se priča jer nisam iz te branše, ali uzmimo da jeste. Vidi, to može da nam se ne sviđa ali je trenutno legitimni način vida pritiska na medije - njegove firme su jednostavno u poziciji da si to priušte, i to uz nemali rizik gubitka novca.

Za neupućene, Đilasove firme unapred kupe reklamne minute (hm, sate) en gross na elektronskim medijima, ulažući svote novca koje druge firme/agencije sebi ne mogu da priušte. Time u dobroj meri postaju monopolisti. Rizik je u pretpostavci da će uspeti da prodaju sve minute (ili bar veći deo) uz zaradu na kraju.
Kolateralna dobit je da kupci onda dolaze kod njih, a ne kod medijskih kuća, čime se ostvaruje određeni uticaj pre svega na na oglašivače, a onda i u manjoj meri i na medije.
Medijskim kućama se ovo isplati iako su cene kada se sekunde prodaju en gross manje, jer za njih tada nema rizika od neprodatih reklamnih sekundi.



tyson tyson 07:11 05.09.2012

Re: Salata

A ovo ti nije precizno?

Baš me teraš da gubim vreme na tebe.

Jeste, ti statistički podaci su precizni, i to spada u ono što sam pomenuo kao "egzaktni podaci", "činjenice", itd.

Onda se u taj šareni papir - što više toga to bolje, jer ozbiljnije izgleda a statistiku i onako niko ne čita - umotaju paušalne optužbe, laži, manipulacije, poluistine, podmetanja itd.

Pa se dodaju frustracije, očaj, empatija, možda i par sočnih psovki, ne bi li se čitalac prepoznao, lakše svario štivo, i izazvala emotivna reakcija.

Tako nastaju pamfleti, paškvile, nazovi to kako hoćeš.

Šta, treba sad kao da poverujemo da se nada42 juče registrovala jer je zaista bila ogorčena, onda tako isfrustrirana (a zar nismo svi) 'iz glave' izručila sve te podatke koje si citirao, i onda nestala kao i mnogi one hit wonders koji se uglavnom pojavljuju na Krstićevom blogu?

Da, naravno. Uzgred, ako si zainteresovan, imam jevtin most na prodaju, javi se na PP.


milisav68 milisav68 07:35 05.09.2012

Re: Salata

tyson

Da, naravno. Uzgred, ako si zainteresovan, imam jevtin most na prodaju, javi se na PP.

A neee, ja radim samo transparentno.
kukusigameni kukusigameni 09:20 05.09.2012

Re: Salata

tyson


Konačno na blogu neko razuman, s kim može da se diskutuje.
Skoro sve što si napisao stoji i u krajnjoj linij čini ovu diskusiju smislenom jer ide ka približavanju stavova, a ne zauzimanju krutog stava "ja znam", koji je još uz to i nepromenljiv.

Neću ti citirati tvoje reči, nego ću probati bez toga da repliciram.

(enter enter, ovog zbog Blogovog kolca )

Vidi, kad sam te pitao zašto novinari ne rade svoj posao, mislio sam baš na ovo o čemu ti pišeš. Jedino ostaje paradoksalno da oni koji imaju uticaj na medije izbegavaju da kroz te medije daju objašnjenje o tračevima koji kruže u narodu. OK, ignorisanje je dobar način ali zar ti ne deluje simptomatično da to plasiranje o raznim imovinskim zajebancijama baš predstavlja masku za mnogo veće probleme koji su zadesili ovu zemlju, a koje baš ta garnitura nije u stanju da reši.

To i nije neko originalno rešenje. Koristi se svuda po svetu, da se zamagljuju problemi koji su pravi, realni, brljotine i sl., dnevno političkim, čaršijskim i bulevarskim ogovaranjima. I pošto se na to ne može bez suda dobiti pravi odgovor, a novinare boli patka (valjda se zato i kaže "novinarska patka" ) da istražuju, priče ostaju u "kafanskim" dometima".

Kad smo kod ovoga, sećaš se našeg "divnog" socijalizma? Tada je isto postojao monopol nad medijima. Samo što se to zvalo drugačije. I tada su kafane (ulica, kuloari) bili mesto šaputanja raznih "zabranjenih" tračeva. Ni tada nikom od novinara nije padalo na pamet da ispita o čemu se zaista radi. A za to vreme, dok se plebs bavio tračarenjima, zemlja se urušavala (i pljačkala) po svim mogućim osnovama. Razlika je i u tome što je tadašnja vlast, koristila te tračeve da vidi ko šta misli i ko je koliko ozbiljan u tome.

E sad, najverovatnije je ono prvo što sam napisao, posledica koliko toliko dugogodišnje prakse "kafanskih priča". Međutim, ono što ljudima bode oči jeste baš to, da i pored SEKE na koju se pozivaju objekti tračarenja, njima eto, baš ide dobro. Da ne kažem odlično. Sve bi to bilo prilično normalno u nekoj drugoj zemlji ali ne i u zemlji u kojoj je ratovima, inflacijom i da ne nabrajam, sve urušeno.

Hajde ovako, matematička formula:

Socijalizam (jedna ekipa dekra i bogati se bez konkurencije) + ratovi, inflacija štatijaznam (jedna ekipa dekra i bogati se bez konkurencije) + Demokratija i Kapitalizam (jedna ekipa dekra i bogati se bez konkurencije)
= X

Šta misliš, da li na kraju X bude uvek neka revolucija? E, a onda, hajmo Jovo nanovo. Toga se ja prilično bojim. Tračevima i marketingom se to ne da sprečiti. Tada će ekipa koja tako radi shvatiti da su poverovali u sliku koju su sami o sebi stvorili. I cvrc.

I ne zaboravi da ima i onoga: "Eh kad bih ja mogao kao Šutanovac, Jeremić, Đilas itd." Ti ljudi postaju uzori kakotrebadaseradi. I to njima ne smeta. Onda kada pitaš, a kako si brale došao do toga? Ignore. Misterija. Mađikorama. Masa ljudi je počela da veruje u tu mađikoramu.

Na primer, u Beogradu možeš da kupiš fake Armani odelo, fake Rolex, polovni džip koji je prešao 300,000 km, da mazneš neku plavušicu i da izlaziš na neko "jako" mesto. Iz fitnis razloga piješ samo kis vodu i jedeš neku salaticu. Posle nekoliko dana te bije glas da si ti u stvari jaaaaako uspešan u svom poslu. Zar ti ne liči na onu sliku o kojoj je ovde reč? Samo u malom. I znaš li ko to preživi? Retki. Provale ih jer sve te baje poveruju u sliku koju su o sebi stvorili.

Tako da, ako već ljudi imaju uticaj u medijima, a imaju, barem bi trebalo da vrate Timofejeva sa emisjom "Od trača do istine", koju BTW nisam ni gledao, da narod stvori ventil tim lokalnim tračarenjem.

Bem ti, kakav mi je zaključak?!

Imovina se neće proveravati. Jedino ako ovi "HAPSI HAPSI" ne budu odbijeni da malo oni prave sliku o sebi.

BTW, netransparentnost vlasništva u medijima i razna kršenja zakona u tom smislu, govore najbolje u prilog ovome.



angie01 angie01 09:30 05.09.2012

Re: Salata

E,tajsone, nesto si romansirano opservirao!

Jeste, nada dosla, pljunula i nestala, jeste njeno pismo diskutabilno po stilu je l te, ali izvini, gde je ikada neko od politicara odgovorio na bilo sta?

Ignorisanje nije u opisu njihovih funkcija- dapace, imaju obavezu da objasne!

Zar nije i prethodna vlast prosla jeftino- svako je sa zagrabljenim ostao na miru- kad smo kod Mire i ona pustena sa nosacem gajbica da sa "zaradjenim" odleprsa,...i Karici i svi!

Zar nisu pljacke legalizovane u tajkunstvo!

Zasto nisu resena ubistva?

Kako to da tranzicija, koja je kod nas beskonacana, vazi samo za gradjane, dok se politicare bogate?

Ili mozda bolje- navedi mi bilo sta sto je uradjeno da se situacija poboljsa i u korist gradjana!

reanimator reanimator 10:13 05.09.2012

Re: Salata

Jeste, nada dosla, pljunula i nestala, jeste njeno pismo diskutabilno po stilu je l te, ali izvini, gde je ikada neko od politicara odgovorio na bilo sta?

Jes vala..ovo iznenadno ukazivanje je bila idealka svakome sa ambicijom da brani i odbrani DS, da to i uradi, efektnim gašenjem polupismene i samobanovane nade i to uz punu podršku svih nas kojima je DS dno, ali nam je pičenje po radikalima strast, zadovoljstvo i moralna obaveza.
angie01 angie01 12:34 05.09.2012

Re: Salata

reanimator
Jeste, nada dosla, pljunula i nestala, jeste njeno pismo diskutabilno po stilu je l te, ali izvini, gde je ikada neko od politicara odgovorio na bilo sta?Jes vala..ovo iznenadno ukazivanje je bila idealka svakome sa ambicijom da brani i odbrani DS, da to i uradi, efektnim gašenjem polupismene i samobanovane nade i to uz punu podršku svih nas kojima je DS dno, ali nam je pičenje po radikalima strast, zadovoljstvo i moralna obaveza.


..samo da potsetim da je sve pocelo time da Krle ne kapira sta se to desilo da ds izgubi na izborima, u smislu, stasetouradilo, ili stastetouradili kada smo mi najbolji, (slobodno demokratsko misljenje), kao da su godine njihove vladavine bile super za nas!
tyson tyson 08:50 08.09.2012

Re: Salata

Neću ti citirati tvoje reči, nego ću probati bez toga da repliciram.

Dotakli smo se zanimljivih tema - uticaj na medije, manipulacija medijima - ali ako se slažeš nastavićemo da pričamo na nekom drugom blogu, jer se ovaj približava kraju roka trajanja, a odavno je skliznuo ka dnu liste novih blogova.

Da ti ukratko odgovorim, čisto kao šlagvort nastavku rasprave negde, nekada.

Uticaj na medije se danas u Srbiji vrši na razne načine, ne samo one popularne u javnosti (t.j. direktno preko vlasništva, kupovinom reklamnog prostora); ova tema je potencijalno prilično zanimljiva, jedva čekam da je otvorimo ponovo.

Odvlačenje pažnje javnosti, da ne kažem prostog naroda. Iako ovoga svakako ima, ja lično mislim da se to radi - ili bar uspešno radi - u daleko manjoj meri nego što to naša javnost tradicionalno sklona teorijama zavere misli. Čak i da se aktivno ima na umu kao kolateralna dobit. Naročito sumnjam da to funcioniše po principu dobrovoljnog žrtvovanja unutar grupe, ili pak ličnim primerom (da pojasnim, ne mislim da će npr. Šutanovac da ponudi samoga sebe i priču o svojoj investiciji u zgradu na Vračaru kao zgodnog zeca e da bi se narod manje bavio nečim po sudbinu grupe kojoj Šutanovac pripada važnijim).

kukusigameni kukusigameni 09:54 08.09.2012

Re: Salata

tyson
Dotakli smo se zanimljivih tema - uticaj na medije, manipulacija medijima - ali ako se slažeš nastavićemo da pričamo na nekom drugom blogu, jer se ovaj približava kraju roka trajanja, a odavno je skliznuo ka dnu liste novih blogova.

Slažem se.
angie01 angie01 10:24 08.09.2012

Re: Salata

Uticaj


..nece dalje da mi se kopira, al prepoznaces:)))-pa napisi ti blog o tome~!
ecce-florian ecce-florian 18:41 08.09.2012

Re: Salata

Viš oko ovog uticaj na medije , manipulacije medijima.... ima nešto što je meni dosta interesantno.
Npr javne nabavke male vrednosti u oblasti informisanja od strane
cit


Министарствa животне средине, рударства и просторног планирања
.....
Посебно су занимљиве јавне набавке у области информисања – за које је Дулић платио бар 70.000 евра. Тако је за услугу „праћења штампаних и електронских медија“ фирми Real Time Clipping повезаној са неформалним саветником председника Бориса Тадића Срђаном Шапером плаћено 1.648.224 динара, ....


Ako je tačno ovo što Pištaljka piše, ovo nije baš neka lova, ali 15 soma je 15 soma.

Najlepše je da savetnik predsednika za medije najverovatnije zadužen da ih ne samo obučava kako i šta treba da pišu, već i da prati da li to i kako to već rade nakon instruktaže ili radionica .

Ovakvim pristupom real time ovmogućava svojim klijentima da ne samo prate izveštavanje medija o njihovom radu, već da učestvuju u kreiranju toga kako izveštavaju pri čemu onda ovako utrošena budžetska sredstva dobijaju svoj puni smisao i maksimalnu evaluaciju

Za uposlena lica to bi valjda bio dodatni rad ili kako vam već drago

Pored navedenog nema mogućnosti da dođe do sukoba interesa , budući da su savetnici najverovatnije za svoj rad primali i neke zarade iz budžeta u proteklom periodu, što znači da je njihov rad u oba slučaja bio plaćen iz istog izvora.
giga_moravac giga_moravac 22:05 03.09.2012

Zabrinutost zbog zabrinutih političara

Mene stvarno brine što su se političari, njihovi savetnici i savetnici savetnika zabrinuli ovoliko zbog nas građana. Nije im lako da se svako jutro bude i da svako veče idu u krevet sa mišlju kako je našem narodu teško. I posle od tolike brige ne mogu da spavaju kako treba, i onda nije ni čudo što nekad neki dremnu u Skupštini.
gorstak92 gorstak92 09:18 04.09.2012

Jel' se javio Krstić?

I?
Šta kaže?
palilula92 palilula92 17:00 04.09.2012

Re: Jel' se javio Krstić?

gorstak92 10:18 04.09.2012 / *novo
Jel' se javio Krstić?
I?
Šta kaže?


koliko ja vidim, jos uvek ni pisma ni razglednice
mnenadic mnenadic 09:45 04.09.2012

Sve je tačno

Da je DS počinio niz katastrofalnih grešaka,
da ni u čemu nisu imali jasnu viziju,
da su neprestano balansirali
da su se prilično lično ovajdili

samo mi nije jasno sledeće:

Kako je moguće da za poslednih dvadesetak godina birači kazne samo DS.
Čime je kažnjen SPS, time što je sa 6% ripio na 15%
Čime je kažnjen Dinkić?
Čime su kažnjeni svi ostali izuzev DS?

Čime su u poslednih 22 godine birači kaznili Tomu, Vučića, ... pre svih njih?
Ničim.
Oni su za sve nagrađeni!

Čekam tako naredne četiri godine da vidim kako je ta silna mudrost i pamet kojom ovaj narod raspolaže raspoređena.



maksa83 maksa83 09:47 04.09.2012

Re: Sve je tačno

Kako je moguće da za poslednih dvadesetak godina birači kazne samo DS.

Evo pa čitaj - racionalan inat. Kognitivna psihologija, teorija igara, pjur sajens, i zapravo je jako dobro objašnjenje onog što se desilo.
mnenadic mnenadic 10:32 04.09.2012

Re: Sve je tačno

i zapravo je jako dobro objašnjenje onog što se desilo.


Pročitah. Hvala Makso.
Ima nešto trulo u državi Danskoj
giga_moravac giga_moravac 12:09 04.09.2012

Svi su isti

Političari se bune kad im narod kaže da su svi isti. I onda svi u glas graknu kako nisu i kako ih to vređa. Razlika je samo u tome što su nas neki zaje..li, a neki nas još zaje..vaju.
angie01 angie01 12:21 04.09.2012

Re: Svi su isti

giga_moravac
Političari se bune kad im narod kaže da su svi isti. I onda svi u glas graknu kako nisu i kako ih to vređa. Razlika je samo u tome što su nas neki zaje..li, a neki nas još zaje..vaju.


to je taj rad!
predatortz predatortz 12:22 04.09.2012

?

Zašto i pismo velikim slovom ?
Da tekst dobije na značaju ?
angie01 angie01 12:26 04.09.2012

Re: ?

predatortz
Zašto i pismo velikim slovom ? Da tekst dobije na značaju ?


sta cu jadna sad kad si me provalio!?
predatortz predatortz 13:07 04.09.2012

Re: ?

angie01
predatortz
Zašto i pismo velikim slovom ? Da tekst dobije na značaju ?


sta cu jadna sad kad si me provalio!?


Pokaj se !
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:20 04.09.2012

utisak

Juce sam pokusala da gledam Utisak nedelje. Uspavali su me monotoni glasovi i razgovori. U svakom slucaju, hvala B92 sto stavljhaju snimke emisija.
predatortz predatortz 13:37 04.09.2012

Re: utisak

Jelena Pavlović
Juce sam pokusala da gledam Utisak nedelje. Uspavali su me monotoni glasovi i razgovori. U svakom slucaju, hvala B92 sto stavljhaju snimke emisija.


Moj utisak je da je Utisak prevaziđena forma...
gorstak92 gorstak92 14:29 04.09.2012

Žute tikve?

Poželjela lepa Nada,
jedinica u maaAjke
poželjela odgovora
aamaAan, aman
odgovora iz StaM Bola

Ode Angie da donese
da donese Krla iz DS-a
Krla nema 3 god.
3 god. amaAan, aman
nit' se javlja
nit' faksira


stefan.hauzer stefan.hauzer 14:33 04.09.2012

Re: Žute tikve?

stopalo stopalo 14:48 04.09.2012

Re: Žute tikve?

nit' faksira


br'te ovo je gore nego da imas motorolin mobilni

valja se kaze nit' tvituje

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana