Istorija| Politika

Snage haosa i bezumlja

Inner Party RSS / 25.08.2012. u 15:38

 
 
... uzasno sam besan danas!
 
U istoriji savremene Srbije, ko god da je stao uz Vuka Draskovica i njegov SPO - iz mesta je najebo! 
 
 
 
 
U vreme kada je Milosevicev rezim pokazivao ono svoje najružnije lice, Vuk Draškovic i SPO su uvek znali da se pokažu kao ružniji, strašniji,  zagriženiji, ... oni tada bez sumnje jesu bili "snaga haosa i bezumlja". Svima koji su tražili alternativu Miloševicu - ovaj je mogao da pokaže Vuka i pita ih da li stvarno žele da im Vuk  dodje na vlast?!
 
Potom su Vuk i SPO uz pomoc DS-a preuzeli vlast u Beogradu - samo da bi ubrzo rasturili tu koaliciju i uz podrsku SPS-a sami zavladali prestonicom.
 
Potom su u vreme rata na Kosovu ušli u ondašnju saveznu vlast i defakto postali deo režima - protiv kojeg su se navodno sve vreme borili - u vreme vrhunca njegovog JUL-ovskog ludila.
 
U to vreme je bilo i par pokušaja atentata na Vuka - ali ni jedan nije uspeo. Iako nije imao neku širu podršku, ni iz bliza onoliko koja je bila potrebna da se smeni Miloševic, ovi atentati - u kojima je nekoliko ljudi ubijeno - su usmeravali medijsku pažnju prema Vuku i SPO-u i doprinosili njegovom kasnijem ucenjivačkom potencijalu koji je ometao okupljanje što šireg opozicionog fronta pod nazivom DOS.
 
Jedna od najlepših tekovina 5. oktobra je to što je onomad za jedno kratko vreme bio nestao i Vuk Draškovic i njegov prokleti SPO.
 
I onda se ponizan i jadan Vuk nekako udružio sa Velimirom Ilicem - kojeg je par godina ranije izbacio iz svoje stranke - i iz zaborava se vratio u vlast. No, jednog dana je rasturio i taj savez ...
 
... prešavši na stranu DS-a i SPS-a u proevropskom pokretu iz 2008. 
 
Sada, 2012, SPO ponovo menja stranu i skače u pomoc SNS-u da formira vlast u Novom Sadu a verovatno i u Beogradu.
 
 
I jednog dana ce ponovo biti neki izbori ...
... i nekih sto hiljada ljudi ce ponovo da glasa za Vuka Draskovica i njegov SPO.
I neke stranke ce ponovo uzeti ovog coveka i ovu stranku u koaliciju  ...
SPO ce umeti i moci da ponovo bude neka vlast.
 
 
 
Još jedan prilog činjenici da je u Srbiji svako bavljenje politikom jedna potpuno besmislena stvar. 
 
 
 
 
Eto, od mene toliko. Sročio sam ovo u jednom dahu i evo malo sam se ispraznio sada ...


Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 15:43 25.08.2012

1

oskar-z-wild oskar-z-wild 04:56 26.08.2012

Re: 1

mariopan mariopan 15:49 25.08.2012

..

Kako besmislena pomisao baviti se politikom, svašta, pa niko od političara danas ne mora da misli pošto lebac, meso, mleko, krov nad glavom....imalo je smisla itekako.

Pogledaj kako su se svi lepo skućili u "dobrom kraju", kako nose lepa odela, kako se voze skupim kolima i imaju obezbeđenje kao da su neke važne ličnosti a ono obične jajare.

Dakle, svako "bavljenje politikom" baš u Srbiji bilo je višestruko isplativo nevezano za to koliko je bilo uspešno.
sima2000 sima2000 16:11 25.08.2012

Re: ..

Pogledaj kako su se svi lepo skućili u "dobrom kraju", kako nose lepa odela, kako se voze skupim kolima i imaju obezbeđenje kao da su neke važne ličnosti a ono obične jajare.



Iz koalicije sa LDP-om u koaliciju sa SNS-om. Salto mortale u pravom smislu te reči.

2009. godine sam ispred Kike video Danicu Drašković kako ulazi kao vozač u potpuno novi Citroën C-Crosser. Sećam se da sam još tada pomislio: čime se bave ovi ljudi kad imaju 30 keur za nov auto? Prodaju Vukove knjige?
Šta imaju oni koji imaju stvarnu vlast i moć, ako se za Vuka i Danu našlo toliko?
vladaxy vladaxy 16:48 25.08.2012

Re: ..

čime se bave ovi ljudi kad imaju 30 keur za nov auto? Prodaju Vukove knjige?Šta imaju oni koji imaju stvarnu vlast i moć, ako se za Vuka i Danu našlo toliko?

Danini rođaci....

1. Sonja Marković setričina (ćerka sestre Bebe): Jedan od direktora u Direktorat za civilno vazduhoplovstvo
2. Sara Skadrić unuka (ćerka sestričine Nataše): Direktorat za civilno vazduhoplovstvo
3. Ljubo Mirković zet (muž sestre Ljubinke): Zaposlen u MSP
4. Ilija Davidović zet (muž sestre Radmile): Član RIK
5. Ana Plamenac sestričina (ćerka sestre Branke): Specijalni savetnik ministra vera i dijaspore
6. Nikola Plamenac sestrić (sin sestre Branke): Državno veće tužilaca
7. Marko Plamenac sestrić (sin sestre Branke): MUP - načelnik Centra za obuku Makiš
8. Nebojša Giljača sestrić (sin sestre Bebe): Predstavnik „Jata“ na aerodromu u Amsterdamu
9. Ivana Macanković sestričina (ćerka sestre Dragice): Zaposlena u Komisiji za zaštitu konkurencije
10. Veselin Jovićević brat od ujaka: Direktor hotela „Slavija“
11. Dragoslav Macanković zet (muž sestre Dragice): Član UO „Beogradske pijace“
12. Snežana Miljanić prijateljica: Direktorka Beogradskog sajma
13. Irena Miljanić prijateljica: Direktorat civilnog vazduhoplovstva
14. Vladan Skadrić bivši zet (bivši muž sestričine Nataše): Direktor JP „Sklonište“
15. Gordana Lukić prijateljica: Član Komisije za zaštitu konkurencije
16. Gordana Pualić prijateljica: Državni sekretar u Ministarstvu pravde
17. Jon Fernandez prijatelj: Direktorat za civilno vazduhoplovstvo

A ne znam da li se sećaš devedesetih kad je SPO preuzeo BGD, a njen brat (Veselin Bošković) gradsku direkciju za građevinsko zemljište?? Mislim da su se tu otkinuli od para. Čovek je sagradio hram na Vidikovcu, zovu je "Pokajnica", ne znam stvarno zašto...

mlekac mlekac 16:59 25.08.2012

Re: ..

vladaxy
čime se bave ovi ljudi kad imaju 30 keur za nov auto? Prodaju Vukove knjige?Šta imaju oni koji imaju stvarnu vlast i moć, ako se za Vuka i Danu našlo toliko?

Danini rođaci....

1. Sonja Marković setričina (ćerka sestre Bebe): Jedan od direktora u Direktorat za civilno vazduhoplovstvo
2. Sara Skadrić unuka (ćerka sestričine Nataše): Direktorat za civilno vazduhoplovstvo
3. Ljubo Mirković zet (muž sestre Ljubinke): Zaposlen u MSP
4. Ilija Davidović zet (muž sestre Radmile): Član RIK
5. Ana Plamenac sestričina (ćerka sestre Branke): Specijalni savetnik ministra vera i dijaspore
6. Nikola Plamenac sestrić (sin sestre Branke): Državno veće tužilaca
7. Marko Plamenac sestrić (sin sestre Branke): MUP - načelnik Centra za obuku Makiš
8. Nebojša Giljača sestrić (sin sestre Bebe): Predstavnik „Jata“ na aerodromu u Amsterdamu
9. Ivana Macanković sestričina (ćerka sestre Dragice): Zaposlena u Komisiji za zaštitu konkurencije
10. Veselin Jovićević brat od ujaka: Direktor hotela „Slavija“
11. Dragoslav Macanković zet (muž sestre Dragice): Član UO „Beogradske pijace“
12. Snežana Miljanić prijateljica: Direktorka Beogradskog sajma
13. Irena Miljanić prijateljica: Direktorat civilnog vazduhoplovstva
14. Vladan Skadrić bivši zet (bivši muž sestričine Nataše): Direktor JP „Sklonište“
15. Gordana Lukić prijateljica: Član Komisije za zaštitu konkurencije
16. Gordana Pualić prijateljica: Državni sekretar u Ministarstvu pravde
17. Jon Fernandez prijatelj: Direktorat za civilno vazduhoplovstvo
...



Ovo me podseca na Induse, casna rec. Gledali smo to nekoliko puta u Bw. Zabit neka, neko selo sa par kuca. Pojavljuje se Indus i otvar prodavnicu. Posle par nedelja vec je tu pet-sest istih.(Indusa, ne prodavnica) Posle godinu dana stize prvo uza, a kasnije i sira porodica. Na kraju su, naravno, najbogatiji ljudi u mestu bez kojih nista ne ide...

I secam se kako su nasi uvek komentarisali da su Indusi pametni, oni uvek vuku svoje, a ne ko mi, nasi se uvek medjusobno posvadjaju, cak i kad su najblizi rod.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:17 25.08.2012

Re: ..

video Danicu Drašković kako ulazi kao vozač u potpuno novi Citroën C-Crosser

Videla i ja...bila je sa potpuno novim ustima.
vladaxy vladaxy 18:08 25.08.2012

Re: ..

Indusi pametni, oni uvek vuku svoje, a ne ko mi

Ja stvarno ne bih imao problem da Danica privatno otvori prodavnicu i u nju dovlači i zapošljava svoje. Ovako....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:07 26.08.2012

Re: ..

nemam ništa pohvalno za bračni par drašković, ali ovde je upravo problem što su naši (vaši) prijatelji demokrate se bahatili poslednjih godina, a ne draškovići. međutim, za pokretanje te teme se leti sa vip-a.
mlekac mlekac 09:51 26.08.2012

Re: ..

vladaxy
Indusi pametni, oni uvek vuku svoje, a ne ko mi

Ja stvarno ne bih imao problem da Danica privatno otvori prodavnicu i u nju dovlači i zapošljava svoje. Ovako....


Ma i kad je prodavnica, ne prija, veruj mi... Cist monopol - moras da kupujes kod te familije, a oni diktiraju cene. Ne prija, ni u kom obliku. Nikome osim, mozda, clanovima porodice koja se bogati.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:27 26.08.2012

Re: ..

Dakle, svako "bavljenje politikom" baš u Srbiji bilo je višestruko isplativo nevezano za to koliko je bilo uspešno.

I šire, maiopan, i šire...s tim što je uspešno za njih drugačije viđeno, uspešni za sebe...
JJ Beba JJ Beba 13:35 26.08.2012

Re: ..

A ne znam da li se sećaš devedesetih kad je SPO preuzeo BGD, a njen brat (Veselin Bošković) gradsku direkciju za građevinsko zemljište??


jebli su nam kevu tada.

uzimali su 'ladno reket. onako otvoreno, seljači, bezobrzno, bahato kao legalno - ako si hteo bilo šta da preduzmeš u vezi sa poslom i bila ti je potrebna dozvola iz opštine, (savski venac) oni ti daju dozvolu ali uz uplatnicu da na ime spo-a uplatiš cifretinu za pratiju !!!!! cifra za partiju veća sto puta od takse koju treba da daš za dozvolu,
jbte kakvi gmazovi
kakvi smardovi
kakvi bednici

da ne kažem kako su sjebali zgrade nadogradnjama.
moja zgrada napukla od nadogranje na 9 sprat još dva sprata!!!! (posle došli i srušili jedan i još stoji tako razvaljeno na krovu)stalno se useravamao kad neko zabode hilti da ćemo da se srušimo..ma kakav hilti ekser da zakuca sliku
jbte na terenu koji je klizav i na brdu, na zgradi koja ne da nije nadogradnju nego je i ovih 9 spratova što su onomad 60tih digli soprno, oni dižu neke kokošarnike gore.

jbte bila sam srećna kada su nestali jedno vreme

kakava bi samo kombinacija smrti bili udruženje G17 &SPO samo da su se "setili" jbte
savamala savamala 13:54 26.08.2012

Re: ..

kakava bi samo kombinacija smrti bili udruženje G17 &SPO samo da su se "setili" jbte



На Савском Венцу је била још смртоноснија комбинација СПО&ДС тамо негде од 96. Претходна СПС&СПО са све Веселином јесте се трудила али демократске снаге су неупоредиве.
maksa83 maksa83 16:49 28.08.2012

Re: ..

uzimali su 'ladno reket. onako otvoreno, seljači, bezobrzno, bahato kao legalno - ako si hteo bilo šta da preduzmeš u vezi sa poslom i bila ti je potrebna dozvola iz opštine, (savski venac) oni ti daju dozvolu ali uz uplatnicu da na ime spo-a uplatiš cifretinu za pratiju !!!!! cifra za partiju veća sto puta od takse koju treba da daš za dozvolu,

5000 DEM je koštalo da se tvoj "slučaj" pojavi na stolu. Samo pojavi, ne da bude rešen.
freehand freehand 15:55 25.08.2012

Mislim

da je to sve potpuno ok.
I voleo bih da se isto dogodi i u celoj Vojvodini.
I u Beogradu.
Ali zaista.
Da se poštuje volja naroda.

EdIt: mislim, što nama koji smo se već usrećili da bude bolje?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:00 26.08.2012

Re: Mislim

evo, lepi, ako si preskočio obrazloženje ponovo: izgleda da su tvoji žuti drugari ponovo ugovnali, a ne narod.
freehand freehand 11:18 26.08.2012

Re: Mislim

Srđan Fuchs
evo, lepi, ako si preskočio obrazloženje ponovo: izgleda da su tvoji žuti drugari ponovo ugovnali, a ne narod.

Dobro, krasssni, ne vidim u čemu je sad tvoj problem?
Ti se ne raduješ sa mnom odlasku mojih žutih i dolasku tvojih smeđih koji će počistiti govna, ili šta?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:24 27.08.2012

Re: Mislim

moji su plavi. mislim, ne murija, nego tako neka, imaginarna srbija, sa ozbiljnim, kvalitetnim službenicima u državnom aparatu, sa vrednim radnicima, poljoprivrednicima, naučnicima, solidnim platama, dobrom infrastrukturom, razvijenom privredom, itd. itd. tvoji žuti drugari su obećavali, imali su čak i tu plavu boju u grbu, izgledalo je... tako da naravno da se ne radujem, opravdan je njihov pad, ali mu se ne radujem. ako je to bilo pitanje?
freehand freehand 08:20 28.08.2012

Re: Mislim

moji su plavi.

E ok, radovaće se Voja da to čuje.

sa ozbiljnim, kvalitetnim službenicima u državnom aparatu, sa vrednim radnicima, poljoprivrednicima, naučnicima, solidnim platama, dobrom infrastrukturom, razvijenom privredom, itd. itd.

Mir u svetu, razvijeno cvećarstvo, proizvodnja pčelica i vilinih konjica... Nepotpuno je ovako.

tvoji žuti drugari su obećavali, imali su čak i tu plavu boju u grbu, izgledalo je...

Ja sam nekako imao utisak, pre izvesnog vremena da su to tvoji durgari, čak si, ako se ne varam, i neko članstvo pominjao... DS je, inače, što je dosta jasno - moja izborna opcija, izabrana između ponuđenih a ne izmišljenih.
Nego - ovi tvoji novi drugari su smeđi, pa rekoh možda si i ti promenio boju.
A nekako, kad god neko pomene narod u političkoj diskusiji meni se sloši.
I ne mislim ja da se ti raduješ zato što su oni pali (ili upravo padaju), nego zato što su ovi došli.
U to ime - moje čestitke i iskrene želje za brz progres!

JJ Beba JJ Beba 16:00 25.08.2012

***

Jedna od najlepših tekovina 5. oktobra je to što je onomad za jedno kratko vreme bio nestao i Vuk Draškovic i njegov prokleti SPO.

samo da se složim
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:23 25.08.2012

Re: ***

Da, al onda su se PREOKRETnuli
sonja k. sonja k. 17:35 25.08.2012

Re: ***

JJ Beba
Jedna od najlepših tekovina 5. oktobra je to što je onomad za jedno kratko vreme bio nestao i Vuk Draškovic i njegov prokleti SPO.

samo da se složim


upravo tako
AlexDunja AlexDunja 18:05 25.08.2012

Re: ***

upravo tako

dejs sonja, kućo stara

baš me obradova.
sonja k. sonja k. 18:12 25.08.2012

Re: ***

alex!
lepo te je citati ponovo
x

krstic ili spo, ne znam sta je bolje za probavu?
AlexDunja AlexDunja 18:22 25.08.2012

Re: ***

krstic ili spo, ne znam sta je bolje za probavu?

to je sonja k.:)

pojavi se posle 4 godine ( aproximativno)
i krene da postavlja teška pitanja

nemoj tako, krle je kolega bloger kome
možeš da kažeš koliko se ne slažeš sa njim,

dok spo...reči nemam.
JJ Beba JJ Beba 20:31 25.08.2012

Re: ***

krstic ili spo, ne znam sta je bolje za probavu?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:15 26.08.2012

Re: ***

AlexDunja


nemoj tako, krle je kolega bloger kome
možeš da kažeš koliko se ne slažeš sa njim,
dok spo...


AD, be careful, LSV ne bi zalud pravdali SPO u reakciji, jer ako neko ne voli vadikave, onda je to Neša Čanak.

uostalom, pogledaj sastav nove NS-vlade: vadikavi, mali sloba, bokanovci (lažni Cigusi, pisao Obren Markov o fenomenu), spo, i odbegle zveri (pardon, dveri). dakle, jedna fina naci-socijalistička vlada, svima je zajednička crta nacionalizam. ja bih istražio pažljivije zašto je LSV poludeo oko Pavličića, jedino što se golim okom dalo primetiti je da je Matori voleo fensi bankete, i da su se svi oko gradskog DS ušemili na fine pozicije u gradu.

za Nebojšu ne delim ova uvredljiva shvatanja, odnosno on je otvoren lik, on lično. okej je čovek. za razliku od ovih Pajtićevih momaka koji se ponašaju kao mali brozisti na vlasti, valjda iz nesigurnosti, jer drugačije ne znaju. otpuštaju novinare, gase slobodnu reč, bahate se, ali to nam je tako poznat milje u Srbiji, zar ne?
AlexDunja AlexDunja 06:42 26.08.2012

Re: ***

AD, be careful


ma znam...

nova ekipa u ns, bar ovako na papiru
izgleda tako da ti se kosa digne na glavi

a što se lokalnih ds funkcionera tiče...izgleda da su
se svuda baš pokazali. ja pamtim lokalne vlasti i spo i ds
u mom zavičaju pa ne vidim neku dramatičnu razliku...

jednaka korupcija, jednak nepotizam, jednaka bahatost...
kao što kažeš poznat milje, uigran sistem...sve uigraniji.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:20 26.08.2012

Re: ***

koji se ponašaju kao mali brozisti na vlasti

ti nisu bili toliko bahati jer nije dala paritija a ni vlast koja je funkcionisala.Onda je pronevera šefa samousluge u Gospođincima bila vest koja je objavljivana u svim sredstvima informisanja u SFRJ a isti momentalno bio u zatvoru.Sada, i već odavno, ni pronevera i krađa milijardi nije senzacija.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:21 26.08.2012

Re: ***

AlexDunja
AD, be careful


ma znam...

nova ekipa u ns, bar ovako na papiru
izgleda tako da ti se kosa digne na glavi

a što se lokalnih ds funkcionera tiče...izgleda da su
se svuda baš pokazali. ja pamtim lokalne vlasti i spo i ds
u mom zavičaju pa ne vidim neku dramatičnu razliku...

jednaka korupcija, jednak nepotizam, jednaka bahatost...
kao što kažeš poznat milje, uigran sistem...sve uigraniji.

Upravo tako.
omega68 omega68 21:43 26.08.2012

Re: ***

jedna fina naci-socijalistička vlada,

Američka?
Izraelska?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:28 27.08.2012

Re: ***

Milan Karagaća

ti nisu bili toliko bahati jer nije dala paritija a ni vlast koja je funkcionisala. Onda je pronevera šefa samousluge u Gospođincima bila vest koja je objavljivana u svim sredstvima informisanja u SFRJ a isti momentalno bio u zatvoru. Sada, i već odavno, ni pronevera i krađa milijardi nije senzacija.


neobično, izgleda da nemamo iste izvore, ali to je već apsolvirano.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:29 27.08.2012

Re: ***

naša, Miki, naša, novosadska, domaća, nije čak ni iz predgrađa (ako se Kovilj ne računa u predgrađe), naša gradska i domaća, na žalost.

Američka?
Izraelska?

omega68 omega68 00:26 28.08.2012

Re: ***

naša, novosadska, domaća, nije čak ni iz predgrađa (ako se Kovilj ne računa u predgrađe), naša gradska i domaća, na žalost.

A šta su radili?
Marširali kao u Mađarskoj sa spiskovima za iseljenje?
Spremaju se da nuklearnim oružjem sprže neku drugu zemlju?
Da li ti pročitaš sav šit koji povremeno napišeš?
Ne mogu da verujem...I ti hoćeš da te čovek ozbiljno shvati!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:11 28.08.2012

Re: ***

omega68

A šta su radili?
Marširali kao u Mađarskoj sa spiskovima za iseljenje?
Spremaju se da nuklearnim oružjem sprže neku drugu zemlju?
Da li ti pročitaš sav šit koji povremeno napišeš?
Ne mogu da verujem...I ti hoćeš da te čovek ozbiljno shvati!

nisu ništa radili osim što su preuzeli NS-ekonomiju, ionako je sve oko kontrole love, a onda zezaju boraniju poput tebe i mene sa nekim internacionalizmom, nacionalizmom. ti si toliko postao ispunjen nekom virtuelnom mržnjom da je stvarno vreme da odeš i usidriš se se na sigurno mesto, Dveri, brate, oni imaju sve odgovore na pitanja koja te muče, a i tu si svi dobri ljudi iz DS i SPO koje smo oduvek voleli. ono jeste, moraćeš da progutaš da je ponovo vračarska grupacija po sredi, ali stvarno znaju sve, imaju sve odgovore na Заверу koja se vodi protiv naše zemlje.
omega68 omega68 14:44 28.08.2012

Re: ***

nisu ništa radili osim što su preuzeli NS-ekonomiju

I ipak su ''nacoši''!?!?!
ionako je sve oko kontrole love

ne znam za neke, kod Srba nije
Dveri, brate

previše su tolerantni za moje pojmove, ako me razumeš ko mi je prvi na listi neprijatelja, na primer.
I ne brini ti za mene.Nadam se da nećeš, kada dođu poslednji dani , morati da bežiš ka nacošima.Ako ipak budeš morao, javi se, nudim ti dobro poznato šumadijsko gostoprimstvo na relaciji od Topole do Ravne gore

savamala savamala 16:23 25.08.2012

Ко се мача лати..

prešavši na stranu DS-a i SPS-a u proevropskom pokretu iz 2008.




СПО је само урадио исто оно што је 2008. године урадио СПС или, с друге стране гледано, ДС. Уосталом, 2008. године је и формирана идеја о истоветности коалиција на републичком и локалном нивоу и то све ”да би грађанима било боље”. На овај исти начин, Ђилас је постао градоначелник и добио шансу да страћи стотине милиона евра да би изградио мост који спаја Бувљак и Хиподром. То, онако, стратешки да их повеже.
Према томе, ово је све и најбољој традицији политике коју је осмислио и имплементирао Борис Тадић. И, у то име, живели!
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:08 25.08.2012

I reče Vuk

"Nevera ti uz koljeno sedi"
cikabosko cikabosko 17:26 25.08.2012

ISTORIJSKO POMIRENJE

cikabosko cikabosko 17:34 25.08.2012

PAVLIČIĆ

I još da dodam,
Gradonačelnik Novog Sada će pokušati da se održi na vlasti uz pomoć odbornika Srpske radikalne stranke u Skupštini Grada Novog Sada.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:44 25.08.2012

Re: PAVLIČIĆ

Politika. Najstariji zanat na svetu.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:03 25.08.2012

Re: PAVLIČIĆ

Jelica Greganović
Politika. Najstariji zanat na svetu.

Mnoga zanimanja na P su jako stara. I slična. Ili imaju isti koren.
mlekac mlekac 09:53 26.08.2012

Re: PAVLIČIĆ

KRALJMAJMUNA
Jelica Greganović
Politika. Najstariji zanat na svetu.

Mnoga zanimanja na P su jako stara. I slična. Ili imaju isti koren.


Jedino je profit (opet na p?) razlicit.
jony_fazoni jony_fazoni 17:59 25.08.2012

Snage haosa i bezumlja

Tesko mogu da se slozim sa procitanim. SPO se nikad nije predstavljao gore od rezima. Njega su stubovi rezima predstavljali goreg od rezima. A u tome je velika razlika i moramo svi da priznamo sustinska razlika. Mene bas zanima razlog tolke mrznje prema SPO ? Sta je to SPO strasno uradio? Odgovor je nista strasno, jer nije ni bio u situaciji da uradi, kao recimo DS, G17 ili DSS. Ali da stavimo to po strani. Tema je Novi Sad. Slucajno sam upoznat sa aktivnostima politickih stranaka u Novom Sadu pa bas zbog toga mogu da dam svoje misljenje koje je svakako relevantno za komentar na ovaj tekst. Srpski pokret obnove je u Novom Sadu pre par godina otpoceo kampanju za decantralizaciju Novog Sada. Odrzano je niz tribina po buducim opstinama po prejektnovanoj zamisli. I tako dok se gradski odbor SPo pozicionirao i predstavljao gradjanima Novog Sada dotle je DS sa svojim strateskim prijateljima iz SPS pravio haos po gradu. Odsustvo bilo kakve vizije gradonacelnika Novog Sada je ocigledno. U takvoj atmosferi SPO je apelovao na DS Novi Sad da se garantuje promena statuta grada koji bi omogucio povecanje broja opstina u Novom Sadu. naravno dragom nam gradonacelniku to nije padalo na pamet. Kakav je to gradonacelnik koji izgubi vecinu tj. ne moze da obezbedi vecinu ? Pa to je los radonacelnik. Povrh svega i Ligasima je jasno da se vlast menja ne zbog stava SPO koji kako kazete ne zna sta hoce i stalno se preokrece vec zbog ekstremno loseg DS-a. Uzgred SPO u Novom Sadu ima mlade i perspektivne kadrove tako da je sasvim sigurno SPO u Novom Sadu u usponu. Ali ni to nije vazno. Najvaznije je da kad se pise o necemu pise arumentovano sa dobrom namerom. U ovom slucaju ne pise se dobronamerno jer da se pise dobronamerno tema bi bio ocajan DS u Novom Sadu.
prapra prapra 18:28 25.08.2012

nista novo

G.Cross G.Cross 18:48 25.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja


Snage haosa i bezumlja
Tesko mogu da se slozim sa procitanim. SPO se nikad nije predstavljao gore od rezima. Njega su stubovi rezima predstavljali goreg od rezima. A u tome je velika razlika i moramo svi da priznamo sustinska razlika. Mene bas zanima razlog tolke mrznje prema SPO ? Sta je to SPO strasno uradio? Odgovor je nista strasno, jer nije ni bio u situaciji da uradi, kao recimo DS, G17 ili DSS. Ali da stavimo to po strani. Tema je Novi Sad. Slucajno sam upoznat sa aktivnostima politickih stranaka u Novom Sadu pa bas zbog toga mogu da dam svoje misljenje koje je svakako relevantno za komentar na ovaj tekst. Srpski pokret obnove je u Novom Sadu pre par godina otpoceo kampanju za decantralizaciju Novog Sada. Odrzano je niz tribina po buducim opstinama po prejektnovanoj zamisli. I tako dok se gradski odbor SPo pozicionirao i predstavljao gradjanima Novog Sada dotle je DS sa svojim strateskim prijateljima iz SPS pravio haos po gradu. Odsustvo bilo kakve vizije gradonacelnika Novog Sada je ocigledno. U takvoj atmosferi SPO je apelovao na DS Novi Sad da se garantuje promena statuta grada koji bi omogucio povecanje broja opstina u Novom Sadu. naravno dragom nam gradonacelniku to nije padalo na pamet. Kakav je to gradonacelnik koji izgubi vecinu tj. ne moze da obezbedi vecinu ? Pa to je los radonacelnik. Povrh svega i Ligasima je jasno da se vlast menja ne zbog stava SPO koji kako kazete ne zna sta hoce i stalno se preokrece vec zbog ekstremno loseg DS-a. Uzgred SPO u Novom Sadu ima mlade i perspektivne kadrove tako da je sasvim sigurno SPO u Novom Sadu u usponu. Ali ni to nije vazno. Najvaznije je da kad se pise o necemu pise arumentovano sa dobrom namerom. U ovom slucaju ne pise se dobronamerno jer da se pise dobronamerno tema bi bio ocajan DS u Novom Sadu.


Enter, probaj ponekad Enter
zovitemegrunf zovitemegrunf 18:53 25.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

G.Cross

Enter, probaj ponekad Enter


Na koga?!
dali76 dali76 19:31 25.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Pa ne slazem se ni ja u mnogo cemu sa ovim tekstom koji je kako sam innerparty priznaje pisan u dahu iz emocija.
No medjutim gospodine iz SPO Novi Sad, vasa je vizija sasvim jasna;
Stvoriti nove opstine, povecati ionako preveliku I beskorisnu administraciju ciji je zadatak I svrha postojanja da se “nahrani”mlado I perspektivno clanstvo ili ppotencijalni glasaci.
Pa super recept za stranku da se uspne nna racun drzave.
blogov_kolac blogov_kolac 20:03 25.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

jony_fazoni
Tesko mogu da se slozim sa procitanim.
Potpuno se slazem da uvodni tekst prosto vrvi od brojnih pausalnih i netacnih ocena i konstatacija koje nemaju mnogo dodira sa onim sto smo stvarno imali ovde na delu. Prosto je neverovatno da neko ko je (valjda) bio protiv Milosevica cak i sa ove istorijske distance moze da ponavlja sopstvenu zabludu iz 90'ih kako je u odnosu na Vuka/SPO Sloba/onajSPS bio "manje zlo".

Cak i danas, kada je SPO u pogledu realne politicke snage i uticaja samo opušak nekadasnje, ja im odajem priznanje za hrabro zastupanje pojedinih ovde nazalost nepopularnih stavova sa kojima se ja licno u potpunosti slazem. Mislim tu pre svega na pristupanje evroatlanskim integracijama do kraja, bez rezerve i alternative (sto ukljucuje i pristupanje NATO paktu kao glavna precica ali i krunski dokaz da zelimo i da pripadamo tom svetu, a ne samo da se grebemo od njega), potpuni raskid sa svim recidivima i nasledjima Miloseviceve politike, demontiranje i sterilizacija uDBe i svih njenih jos uvek aktivnih projekata, i potpun raskid sa dosadasnjom ocigledno neuspesnom kosovskom politikom inacenja i neprihvatanja realnosti. Mogu da kazem da su mi po ovim konkretnim pitanjima blizi stavovi SPO i LDP ili gledano iz tvoje Vojvodine stavovi Canka i DZVM, nego DS koja se nametnula kao vodeca snaga demokratske opcije u Srbiji.

Medjutim, kada je o konkretnom novosadskom slucaju rec slazem se sa autorom bloga, a ne sa tobom - bez obzira sto nisam neki poznavalac lokalnih NS prilika. Prosto, nema tih argumenata kojima bi se mogla opravdati ili racionalizovati ovakva odluka SPO, pogotovo ako se ispostavi da je i beogradska centrala stranke na bilo koji nacin bila upletena u to. Onima koji ne vide problem ni u tome sto je doslo do reakcionarne promene vlasti u Srbiji na mnogo bitnijim nivoima vlasti (a pun nam je ovaj blog takvih) tesko je objasnjavati vaznost jednog grada na lokalu - ali u trenutnom rasporedu snaga Vojvodina je pravi bastion otpora "novim vlastima", gde bi gubitak Novog Sada imao efekat pravog noza u ledja. Pre svega, nije isto istupanje iz vladajuce koalicije, i direktnan prelazak u suprotni tabor.
omega68 omega68 21:55 25.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

hrabro zastupanje pojedinih ovde nazalost nepopularnih stavova sa kojima se ja licno u potpunosti slazem. Mislim tu pre svega na pristupanje evroatlanskim integracijama do kraja, bez rezerve i alternative (sto ukljucuje i pristupanje NATO paktu

Vuk se za to zalagao jer je bio ucenjen da zbog srpske garde ode u Hag ili da propagira za citirano.

Čime si ti ucenjen da se zalažeš za isto - nemam pojma
blogov_kolac blogov_kolac 00:51 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

omega68
Vuk se za to zalagao jer je bio ucenjen da zbog srpske garde ode u Hag ili da propagira za citirano.

Čime si ti ucenjen da se zalažeš za isto - nemam pojma
Ovo su ti argumenti na nivou mesnog odbora SRS iz Surdulice, a taj nivo u politickim raspravama ti je ovde cesto znak raspoznavanja. Ali ajde, odgovoricu na ove tvoje ingeniozne opaske kao da su ozbiljne, uz nadu da ces se i ti potruditi da mi iskreno odgovoris na pitanje koje cu ti postaviti na kraju.

Teorijski, kao politicki lider, Draskovic je mogao u Hagu da bude optuzen samo kao bitna poluga "zajednickog zlocinackog poduhvata" kojem su prema haskim optuznicama na srpskoj strani pripadali Slobodan Milošević, Vojislav Šešelj, Veljko Kadijević, Blagoje Adžić, Ratko Mladić, Radmilo Bogdanović, Jovica Stanišić, Franko Simatović "Frenki", Radovan Stojičić "Badža", Milan Martić, Goran Hadžić, Milan Babić, Radovan Karadžić, Momčilo Krajišnik, Biljana Plavšić, Željko Ražnatović "Arkan" (copy/paste Wiki). Radi se o veoma gustom situ kada je u pitanju ovaj najuzi izbor Milosevicevih ratnih saveznika, tako da recimo cak nema nekih njegovih tadasnjih bliskih saradnika poput Bore Jovica ili Momira Bulatovica, dok za neke od ovih koji su usli optuznica se nikada nije podizala (Kadijevic, Adzic, Arkan, Bogdanovic...). Vuk Draskovic je sa druge strane, zbog politicke tezine i uticaja koji je imao u prvoj polovini 90'ih, realno bio pojedinacno najkrupniji oponent ovoj ekipi i glavno unutrasnje smetalo ratnoj politici koju su oni sprovodili tih godina.

Kada je u pitanju "Srpska garda", ako stvarno postoje dokazi da je ova formacija vrsila ratne zlocine ili masovno krsila konvencije i obicaje rata, vrsila etnicka ciscenja, terorisala civile i slicno, a da je Draskovic kao bitan covek za njeno formiranje i finansiranje direktno uticao da oni ratuju bas na takav nacin, treba da znas da ako takvi dokazi stvarno postoje, da ratni zlocini nikada ne zastarevaju, i nevezano od Haga, njega zbog toga vec sutra moze da uhapsi Ivica Dacic i da mu sudi srpsko pravosudje, ili da ga optuzi Republika Hrvatska i raspise poternicu za njim, kao sto su to uradili protiv onog ratnog gradonacelnika Trebinja Vucurevica, ili Kapetana Dragana, ili kao sto smo recimo mi podigli optuznicu protiv Ejupa Ganica ili Hasima Tacija. Uostalom, na primeru Biljane Plavsic ili Momcila Perisica i Sretena Lukica, pokazalo se da ako protiv nekoga postoje konkretni dokazi, retroaktivno se nikako nisu mogli oprati od toga.

Evo, udostojio sam te detaljnog odgovora na tvoju prvu kvaziopasku, pa sada bi bio red da ti meni detaljno i iskreno obrazlozis onu drugu. Oduvek su me impresionirali oni koji su u zemlji Srbiji u vremenu kada je patriJotizam bilo najunosnije zanimanje (a mozda se takva vremena upravo vracaju), u onima koji nisu pristajali na brlog i ludaru u kakvu im se drzava pretvarala - masovno prepoznavali nekakve strane placenike. Znaci ti mislis da normalan covek sam ne moze da prezire Seseljeve, Mirine, Dobricine vizije, vec samo ako mu neko sa strane plati ili ga uceni to moze da kritikuje!? Ti stvarno mislis da u zemlji Srbiji niko ne moze da tek tako sam od sebe da dodje do slicnih zakljucaka o najboljem politickom putu za buducnost do kojih se u skoro svim ostalim istocnoevropskim zemljama posle kraha komunizma doslo gotovo plebiscitarnom vecinom!?


savamala savamala 06:36 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Kada je u pitanju "Srpska garda", ako stvarno postoje dokazi da je ova formacija vrsila ratne zlocine ili masovno krsila konvencije i obicaje rata, vrsila etnicka ciscenja, terorisala civile i slicno, a da je Draskovic kao bitan covek za njeno formiranje i finansiranje direktno uticao da oni ratuju bas na takav nacin, treba da znas da ako takvi dokazi stvarno postoje, da ratni zlocini nikada ne zastarevaju, i nevezano od Haga, njega zbog toga vec sutra moze da uhapsi Ivica Dacic i da mu sudi srpsko pravosudje, ili da ga optuzi Republika Hrvatska i raspise poternicu za njim, kao sto su to uradili protiv onog ratnog gradonacelnika Trebinja Vucurevica, ili Kapetana Dragana, ili kao sto smo recimo mi podigli optuznicu protiv Ejupa Ganica ili Hasima Tacija.


Ово је све само једна реченица!! Мислим да си ту у далеко озбиљнијем проблему него што је то мени раније изгледало. Овде није само стил у питању. Осим овога, мада је и ово превише, доводиш у везу Хашки трибунал и доказе!! Мада су врућине несношљиве, мислим да нису толике да би саме довела човека у ово стање свести. Ту има још нечега.
milisav68 milisav68 11:35 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

blogov_kolac
Uostalom, na primeru Biljane Plavsic ili Momcila Perisica i Sretena Lukica, pokazalo se da ako protiv nekoga postoje konkretni dokazi, retroaktivno se nikako nisu mogli oprati od toga.

Znaci ti mislis da normalan covek sam ne moze da prezire Seseljeve, Mirine, Dobricine vizije,

Kad pomenu dokaze i Šešelja.
Koliko je on vremena u zatvoru, i šta mu je dokazano za to vreme, sem da krši pravila sudskog postupka (kako bi imali opravdanje zašto ga drže toliko dugo).

I ne, nisam pristalica, samo posmatrač sa strane.
blogov_kolac blogov_kolac 11:43 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

savamala
Ово је све само једна реченица!! Мислим да си ту у далеко озбиљнијем проблему него што је то мени раније изгледало. Овде није само стил у питању. Осим овога, мада је и ово превише, доводиш у везу Хашки трибунал и доказе!! Мада су врућине несношљиве, мислим да нису толике да би саме довела човека у ово стање свести. Ту има још нечега.
E pa vidis, nismo svi patriJotski zabadali glavu u pesak dok je najludja skupina "nasih" (ne)ljudi koja je ikada upravljala ovim narodom u nase ime oslobadjala Vukovar i Sarajevo na nacin da im se citav svet divio, sprovela nekakvu "bunu protiv dahija" u zasticenoj zoni UN Srebrenici, humano preseljavala narode i razmenjivala teritorije, sa mora i brda ulepsavala najcuvenije turisticko mesto i grad-spomenik koji je bivsa drzava imala, i ostale slavne epizode zbog kojih su u celom svetu bili "nepravedno i nicim zasluzeno" stavljeni na stub srama (a i mi sa njima) i proglaseni za glavne negativce i uzrocnike ubedljivo najvecih sukoba na evropskom tlu u zadnjih 7 decenija, sto nam je bilo od izuzetne "pomoci" kada je medjunarodna zajednica na kraju nametnula konacno resenje svih politicko/teritorijalno/statusnih problema sa ovih prostora.

Bas ti cije slike ljubis, osim sto su okrvavili ruke do lakata, istovremeno su i upropastili i unazadili ovaj narod u svakom pogledu kao niko pre njih od nasih "domacih" vodja, a ne treba zaboraviti ni ono krilo DB (predvodjeno Dobricom Cosicem, a kasnije Kostunicom) koje u same zlocine i njihovo terensko sprovodjenje nije bilo direktno upleteno, ali je tu politiku osmislila, zastupala, a na kraju branila i opravdavala.




savamala savamala 11:50 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

E pa vidis, nismo svi patriJotski zabadali glavu u pesak dok je najludja skupina "nasih" (ne)ljudi koja je ikada upravljala ovim narodom u nase ime oslobadjala Vukovar i Sarajevo na nacin da im se citav svet divio, sprovela nekakvu "bunu protiv dahija" u zasticenoj zoni UN Srebrenici, humano preseljavala narode i razmenjivala teritorije, sa mora i brda ulepsavala najcuvenije turisticko mesto i grad-spomenik koji je bivsa drzava imala, i ostale slavne epizode zbog kojih su u celom svetu bili "nepravedno i nicim zasluzeno" stavljeni na stub srama (a i mi sa njima) i proglaseni za glavne negativce i uzrocnike ubedljivo najvecih sukoba na evropskom tlu u zadnjih 7 decenija, sto nam je bilo od izuzetne "pomoci" kada je medjunarodna zajednica na kraju nametnula konacno resenje svih politicko/teritorijalno/statusnih problema sa ovih prostora.


Ето, видиш, поново једна реченица!! Ја ти сасвим озбиљно кажем да ту има још нечега осим врућине.
mikimedic mikimedic 12:04 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

u zasticenoj zoni UN Srebrenici,


ti znas nesto o zasticenoj zoni i tim munjama...


blogov_kolac blogov_kolac 12:25 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

savamala

Ето, видиш, поново једна реченица!! Ја ти сасвим озбиљно кажем да ту има још нечега осим врућине.
Ma to nikako ne moze biti slucajno i bez skrivenog razloga.
Mora biti da je u pitanju neka 3 A B E P A !!!
savamala savamala 12:54 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Mora biti da je u pitanju neka 3 A B E P A !!!


Није то у питању.
dali76 dali76 16:48 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Blogov kolac je ucenjen zdravorazumskim razmisljanjem I tu mu pomoci nema pogotovo ne u sudaru sa DSS/SPS/srpskodverskim argumentima pojacanim neutralnim objektivistima.
Inace,Na jucerasnji dan je ubijen Ivan Stambolic , cisto da podsjetimo.

savamala savamala 18:18 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Inace,Na jucerasnji dan je ubijen Ivan Stambolic , cisto da podsjetimo.


Ако ништа друго, бар би требало да избегаваш ову врсту гробарског примитивизма.
dali76 dali76 19:15 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Podsecanje na zlocin je grobarski primitivizam docim isti (zlocini) nisu?
Meni se vise ne moras obracati, ja tebi ,obecavam ,necu.
Necu te ni citati jer sam se tebe I takvih naslusao I nacitao za celi zivot.
Fuj.
savamala savamala 19:51 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Fuj.


Као сваки класичан примитивац знаћеш шта да радиш са овим Фуј.
omega68 omega68 21:23 26.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

dali76

Nacisti i dverjani preuzeli blog B92, jebote!
Obično ne odgovaram na ovakvo smeće od komentara.Sad moram:
DSS/SPS/srpskodverskim argumentima pojacanim neutralnim objektivistima.

Kome kažeš, meni?
MENI?
Ovim ljudima koji daju preporuke na moj komentar?
Oni i ja smo se borili za te evroatlanske integracije, za mnoge od tih ljudi smem da potpišem na blanko.I šta smo dobili?
Donacije koje su dali ti naši vajni evroatlantski prijatelji svojim marionetama da ih operu, pokradu deo, a veći deo da vrate njima u džepove?
Dobili smo trovanje svim i svačim, traženje da prihvatimo GM hranu, dobili smo njihove ljubimce koji ostaviše narod bez posla i zemlju bez budućnosti a narod bez poroda.Za to sam se borio?Dalibore, ja jesam i zbog toga mi je krivo i žao što jesam.Jebo mi pas mater zbog toga, razumeš.
Ko mi kaže? Onaj što sedi u zemlji koja je ovde zatrovala i moje unuče , u zemlji koju svi mrze zbog nacizma koji sprovode po svetu.Ti moraš da veličaš ''američke vrednosti'' jer ti verovatno špijuniraju šta pišeš po internetu.Eno, onog vojnika uhapsili jer je posumnjao u veziju o 11.09.Samo je posumnjao...i to napisao...nacizam?
Znaš ko je nastradao pod Miloševićevim režimom?Samo oni koji su bili njegovi pa ga izdali ili su još i uzeli velike pare pride.Vuk nije bio meta, bio je meta njegov šurak ali je Vuk u poslednji čas ušao u auto kod njega.
Stambolić jeste i Kundak jeste i Ćuruvija.Svi su bili njegovi i nešto su se pokačili sa njim.Čisto da znaš i da ne živiš od predrasuda ni da robuješ ''drugosrbijanskim'' stereotopima.
I šta ti je to fucking docim?
dali76 dali76 00:11 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

omega68
dali76Nacisti i dverjani preuzeli blog B92, jebote!Obično ne odgovaram na ovakvo smeće od komentara.Sad moram:
DSS/SPS/srpskodverskim argumentima pojacanim neutralnim objektivistima.Kome kažeš, meni?MENI?Ovim ljudima koji daju preporuke na moj komentar?Oni i ja smo se borili za te evroatlanske integracije, za mnoge od tih ljudi smem da potpišem na blanko.I šta smo dobili?Donacije koje su dali ti naši vajni evroatlantski prijatelji svojim marionetama da ih operu, pokradu deo, a veći deo da vrate njima u džepove?Dobili smo trovanje svim i svačim, traženje da prihvatimo GM hranu, dobili smo njihove ljubimce koji ostaviše narod bez posla i zemlju bez budućnosti a narod bez poroda.Za to sam se borio?Dalibore, ja jesam i zbog toga mi je krivo i žao što jesam.Jebo mi pas mater zbog toga, razumeš.Ko mi kaže? Onaj što sedi u zemlji koja je ovde zatrovala i moje unuče , u zemlji koju svi mrze zbog nacizma koji sprovode po svetu.Ti moraš da veličaš ''američke vrednosti'' jer ti verovatno špijuniraju šta pišeš po internetu.Eno, onog vojnika uhapsili jer je posumnjao u veziju o 11.09.Samo je posumnjao...i to napisao...nacizam?Znaš ko je nastradao pod Miloševićevim režimom?Samo oni koji su bili njegovi pa ga izdali ili su još i uzeli velike pare pride.Vuk nije bio meta, bio je meta njegov šurak ali je Vuk u poslednji čas ušao u auto kod njega.Stambolić jeste i Kundak jeste i Ćuruvija.Svi su bili njegovi i nešto su se pokačili sa njim.Čisto da znaš i da ne živiš od predrasuda ni da robuješ ''drugosrbijanskim'' stereotopima.I šta ti je to fucking docim?

Nemas nikakvih razloga da budes ljut na sebe Omega. Ako si vec zalutao na “krivu” stranu devedesetih , to je davno porazena strana.
Porazena je onog trenutka kad su se tog oktobra transporteri JSO vratili nazad sa Slavije tamo odakle su i posli .
Porazena je kad je Rade Markovic ostavljenn da pali logorske vatre u kojima je gorjela DB/ovska dokumentacija.
Porazena je kad je sva ta hostaplerska banda uspjela naci novu drzavu I na kraju kostala glave premijera.
Vecina tvojih saboraca koja se dobro ugradila ionako je od Evroatlantskih integracija napravila samo marksisticki EPP .
Nece oni Omega na zapad ,. Ne beri brige. al ne zbog tvojih koloritnih razloga vec zbog njihovih licnih interesa.
I na kraju, siguran sam da ce ti Savamala oprostiti tvoju licnu naivnost I grehe iz mladosti sto si se borio protiv njegovih, protiv Mire Markovic ,a nisi znao, ono sto Savamala je tvrdio I tvrdi “da je recimo Dereta ,kao eksponent stranih sila, uticajniji I veca stetocina odd Mire Markovic.
Pozdrav.


omega68 omega68 00:31 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Nemas nikakvih razloga da budes ljut na sebe Omega. Ako si vec zalutao na “krivu” stranu devedesetih , to je davno porazena strana.

Mlatiš... nisam ja zalutao na tu stranu jer sam se borio protiv komunizma( i opet bih ) i nisam ljut na sebe već na zapadne prijatelje za koje sam mislio da mi pomažu u borbi protiv mrskog komunizma.
Ljut sam na one koji su upropastili tu priliku , taleći se sa zapadom, a nama su pričali da će nam biti bolje, evo samo što nije...
Porazena je onog trenutka kad su se tog oktobra transporteri JSO vratili nazad sa Slavije tamo odakle su i posli .
Porazena je kad je Rade Markovic ostavljenn da pali logorske vatre u kojima je gorjela DB/ovska dokumentacija.
Porazena je kad je sva ta hostaplerska banda uspjela naci novu drzavu

Pa ko im je omogućio sve to, Dali?Da nisam ja?Mira Marković?Šešelj?Ko?
Hvala ti što nama glupim i zbunjenim pojašnjavaš kako živimo i ko nam je kriv.
Nemoj više, ko Boga te molim
freehand freehand 07:49 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Znaš ko je nastradao pod Miloševićevim režimom?Samo oni koji su bili njegovi pa ga izdali ili su još i uzeli velike pare pride.Vuk nije bio meta, bio je meta njegov šurak ali je Vuk u poslednji čas ušao u auto kod njega.
Stambolić jeste i Kundak jeste i Ćuruvija.Svi su bili njegovi i nešto su se pokačili sa njim.Čisto da znaš i da ne živiš od predrasuda ni da robuješ ''drugosrbijanskim'' stereotopima.

Aj povuci reč da ne pišem čaršav!
Čuj - niko nije nastradao pod Miloševićem?!
Porazena je onog trenutka kad su se tog oktobra transporteri JSO vratili nazad sa Slavije tamo odakle su i posli .

Nisu bili transporteri nego hameri, i nisu bili na Slaviji.
blogovatelj blogovatelj 13:14 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Mora biti da je u pitanju neka 3 A B E P A !!!


Шта ти значи ово "3 А Б Е П А !!!"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:53 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

omega68

Kome kažeš, meni?
MENI?
Ovim ljudima koji daju preporuke na moj komentar?
Oni i ja smo se borili za te evroatlanske integracije, za mnoge od tih ljudi smem da potpišem na blanko.I šta smo dobili?
Donacije koje su dali ti naši vajni evroatlantski prijatelji svojim marionetama da ih operu, pokradu deo, a veći deo da vrate njima u džepove?
Dobili smo trovanje svim i svačim, traženje da prihvatimo GM hranu, dobili smo njihove ljubimce koji ostaviše narod bez posla i zemlju bez budućnosti a narod bez poroda.Za to sam se borio?Dalibore, ja jesam i zbog toga mi je krivo i žao što jesam.Jebo mi pas mater zbog toga, razumeš.
Ko mi kaže? Onaj što sedi u zemlji koja je ovde zatrovala i moje unuče , u zemlji koju svi mrze zbog nacizma koji sprovode po svetu.Ti moraš da veličaš ''američke vrednosti'' jer ti verovatno špijuniraju šta pišeš po internetu.Eno, onog vojnika uhapsili jer je posumnjao u veziju o 11.09.Samo je posumnjao...i to napisao...nacizam?
Znaš ko je nastradao pod Miloševićevim režimom?Samo oni koji su bili njegovi pa ga izdali ili su još i uzeli velike pare pride.Vuk nije bio meta, bio je meta njegov šurak ali je Vuk u poslednji čas ušao u auto kod njega.
Stambolić jeste i Kundak jeste i Ćuruvija.Svi su bili njegovi i nešto su se pokačili sa njim.Čisto da znaš i da ne živiš od predrasuda ni da robuješ ''drugosrbijanskim'' stereotopima.
I šta ti je to fucking docim?


zreo si za Dveri, Omega. iovako tu ima ljudi iz DS-a nekada, SPO-a.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:42 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

omega68

Mlatiš... nisam ja zalutao na tu stranu jer sam se borio protiv komunizma (i opet bih ) i nisam ljut na sebe već na zapadne prijatelje za koje sam mislio da mi pomažu u borbi protiv mrskog komunizma.
Ljut sam na one koji su upropastili tu priliku , taleći se sa zapadom, a nama su pričali da će nam biti bolje, evo samo što nije...


čekaj, tvrdiš da je Zapad, u krajnjoj liniji, upropastio srpsku državnost i vratio aktere iz 90-ih?
Filip2412 Filip2412 19:50 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

čekaj, tvrdiš da je Zapad, u krajnjoj liniji, upropastio srpsku državnost i vratio aktere iz 90-ih?
Tito, Sloba, Vuk, Seselj, Zapad Istok, Sever, Jug, EU, NATO... neko je kriv. Previse je komplikovano, najbolje da konsultujemo horoskop, od pametovanja nema vajde.

milisav68 milisav68 20:28 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Srđan Fuchs

čekaj, tvrdiš da je Zapad, u krajnjoj liniji, upropastio srpsku državnost i vratio aktere iz 90-ih?

Ne samo srpsku....

TABLOID u nekoliko nastavka objavljuje delove knjige "Scenario za ekonomski slom zemalja u tranziciji", izdate 2003. godine, čiji su autori Dragomir Sundać, profesor Ekonomskog fakulteta iz Rijeke i profesor Ekonomskog fakulteta iz Skoplja Natalija Nikolovska. Ova knjiga na utemeljen naučni način, laganim i popularnim stilom, upozorava na jedan od glavnih problema zemalja u tranziciji.

Nadji knjigu, pa čitaj...


Filip2412 Filip2412 20:35 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

milisav68
Nadji knjigu, pa čitaj...
i naravno... nisu hteli da slome Cesku, Slovacku, Poljsku ili Sloveniju nego bas Srbiju, sto da se zezaju s boranijom kada je najefektivnije da udare direktno na nebeski narod.
savamala savamala 20:51 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

nisu hteli da slome Cesku, Slovacku, Poljsku ili Sloveniju nego bas Srbiju, sto da se zezaju s boranijom kada je najefektivnije da udere direktno na nebeski narod.



Како си интелигентан, просто блисташ. Наравно да су професор из Ријеке и професорка из Скопја опседнути опасностима које прете небеском народу. Али, сада им је крај, ти си их провалио као део ретроградних, великоспрских, националистичких и антиреформских снага.
Filip2412 Filip2412 21:09 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

ти си их провалио као део ретроградних, великоспрских, националистичких и антиреформских снага.
pa ima budala i u drugim narodima, to nije sporno, ima ih svuda samo obicno tamo niko na njih ne obraca paznju

U Srbiji bre vecina opstinskih vlasti nije sposobna da djubre malo pometu sa ulica, svi politicari zaposljavaju familiju i krade se na sve strane, glup je i seljak onaj koji ne krade i ne podmicuje, onaj koji prijavi kafanu sto ne daje fiskalni racun e taj je vrhunski kreten, kradja i korupcija je postala norma ponasanja... politicari nisu nista gori od prosecnog stanovnika

a ovamo, raspreda se visoka politika i rusenje novog sveCCCCkog poretka, nema tu boljeg zivota ni za 100 godina..... na zalost
savamala savamala 21:45 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

U Srbiji bre vecina opstinskih vlasti nije sposobna da djubre malo pometu sa ulica


Мислим, има истине у твојим речима... али то, ваљда, не би требало да нас спречава да размишљамо и о свету око нас. Ето, убеђен сам да ни ти, ни милисав68 не би трпели ђубре на улицама да сте у прилици да се питате. Зар то није довољно да можеш да се осврнеш мало око себе?
Filip2412 Filip2412 23:24 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Pa ko im je omogućio sve to, Dali?Da nisam ja?Mira Marković?Šešelj?Ko?
Narod. Narod voli korupciju i nerad, kakav narod takva i vlast. Dzaba i da udjemo u EU, nece to preko noci nauciti ljude da ne podmicuju, da prijavljuju onoga ko prepisuje ii krade, da imaju posten odnos prema drzavi, da ne glasaju one koji lazu i tako dalje.
milisav68 milisav68 23:28 27.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Filip2412
milisav68
Nadji knjigu, pa čitaj...
i naravno... nisu hteli da slome Cesku, Slovacku, Poljsku ili Sloveniju nego bas Srbiju, sto da se zezaju s boranijom kada je najefektivnije da udare direktno na nebeski narod.

Jel može neki konkretan podatak, ili ćemo da se družimo kroz pošalice.

hint:zaduženja kroz godine...pa umanjeno za krvav raspad zemlje....
Filip2412 Filip2412 01:39 28.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Jel može neki konkretan podatak, ili ćemo da se družimo kroz pošalice.
zaludjenost sveCkom zaverom protiv Srbije izgleda dostize neslucene razmere, meni se cini da je stanje svesti u narodu gore nego za vreme Slobe.

Zezam se, nema vajde razgovarati ozbiljno...

da, drugi su krivi, kako da ne...

pa umanjeno za krvav raspad zemlje....
pa ko je najvise pustao krv? ajde proguglaj malo, raspitaj se... hint: nije ni EU ni NATO
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:23 28.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

milisav68

Ne samo srpsku....

TABLOID u nekoliko nastavka objavljuje delove knjige "Scenario za ekonomski slom zemalja u tranziciji", izdate 2003. godine, čiji su autori Dragomir Sundać, profesor Ekonomskog fakulteta iz Rijeke i profesor Ekonomskog fakulteta iz Skoplja Natalija Nikolovska. Ova knjiga na utemeljen naučni način, laganim i popularnim stilom, upozorava na jedan od glavnih problema zemalja u tranziciji.

Nadji knjigu, pa čitaj...



dobro bre, ljudi, kada izvučete ove neke DB-medije iz rukava? ne čitam šund, oprosti. od srpskih medija pratim dnevnik, politiku, NIN, vreme, danas i b92. oni su ozbiljni, ovo ostalo... Milisave, Srbija propada zato što je vode loši ljudi, nekompetentni a lakomi i pohlepni tvog i mog novca, a ne zato što neki misteriozni neprijatelji petljaju nešto protiv nje.

Filip2412
Tito, Sloba, Vuk, Seselj, Zapad Istok, Sever, Jug, EU, NATO... neko je kriv. Previse je komplikovano, najbolje da konsultujemo horoskop, od pametovanja nema vajde.



slušaj, imamo i tu na blogu stručnjakinja za zvezde, one znaju, da ne lutamo.
freehand freehand 08:22 28.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

zreo si za Dveri, Omega. iovako tu ima ljudi iz DS-a nekada, SPO-a.

Jel to znači da ćete biti stranačke kolege?
omega68 omega68 14:49 28.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

ne čitam šund, oprosti. od srpskih medija pratim dnevnik, politiku, NIN, vreme, danas i b92. oni su ozbiljni, ovo ostalo...

To je ceo problem i izvor svih naših blogovskih nesporazuma.
I dalje postoje ljudi koji zbog predrasuda ne mogu da otvore mozak za racionalno razmišljanje.
Ne razumem ''učenog i mislećeg'' čoveka kome je važnija forma od suštine.
Kome je važnije GDE je objavljeno od onoga ŠTA je objavljeno.
Čudom ne mogu da se načudim.
milisav68 milisav68 17:06 28.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Srđan Fuchs

dobro bre, ljudi, kada izvučete ove neke DB-medije iz rukava? ne čitam šund, oprosti. od srpskih medija pratim dnevnik, politiku, NIN, vreme, danas i b92. oni su ozbiljni, ovo ostalo...

Nisam rekao da čitaš tabloid, nego da pročitaš knjigu....a link sam dao čisto da vidiš ko piše i očemu pišu....ali ako te mrzi, nema veze...
Milisave, Srbija propada zato što je vode loši ljudi, nekompetentni a lakomi i pohlepni tvog i mog novca, a ne zato što neki misteriozni neprijatelji petljaju nešto protiv nje.

Ali ako se odupreš toj igri, onda ti uvezu revoluciju...ne rastu dijamanti po Engleskoj, Nemačkoj, USA....
milisav68 milisav68 17:27 28.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Filip2412
Jel može neki konkretan podatak, ili ćemo da se družimo kroz pošalice.
zaludjenost sveCkom zaverom protiv Srbije izgleda dostize neslucene razmere, meni se cini da je stanje svesti u narodu gore nego za vreme Slobe.

Zezam se, nema vajde razgovarati ozbiljno...

da, drugi su krivi, kako da ne...

I ti se smaraš sa činjenicama...

Srbiju jesu najviše lomili, zato što su Srbi bili sotžer Jugoslavije, ali ni ostali nisu sjajno prošli...većina tih zemalja je zadužena do guše, a Srbija to nije bila (barem ne u tolikoj meri) do 2008. godine....

Naravno da ima i naše krivice, ali čik pokušaj da se odupreš takvom sistemu...
Filip2412 Filip2412 18:22 28.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

milisav68
Srbiju jesu najviše lomili, zato što su Srbi bili sotžer Jugoslavije, ali ni ostali nisu sjajno prošli..
pateticno samosazaljevanje od kog mi se povracka, naravno da su ostali mjnogo gore prosli, samo pogledaj koliko je ostalih poginulo u sukobima 90-ih

a ovde citam da je za lopovluk kriv nasih politicarcica Zapad, samo tako neka se nastavi to ce reciti probelme...

Jel mozda Zapad kriv sto nase sudstvo sada hoce da dokaze kako s Bris Taton samoubio? Kriminalci i ubice slobodno setaju zahvaljujuci korupciji koju sprovodi vlast a narod glasa za vlast. Taj isti narod koji sam podmicuje koga god stigne kako bui zavrsio neki posao u opstini, kod lekara, krije one sto ne prijavljuju porez jer je u Srbiji kultura kradje od drzave opsteprihvacena stvar itako dalje.

Ali na kraju krajeva apsolutno smo sami krivi za kriminal i korupciju i tuzno je kada se pokusava reci da su neke strane sile za to odgovorne.
milisav68 milisav68 18:48 28.08.2012

Re: Snage haosa i bezumlja

Filip2412
pateticno samosazaljevanje od kog mi se povracka, naravno da su ostali mjnogo gore prosli, samo pogledaj koliko je ostalih poginulo u sukobima 90-ih

Koliko?
Kako da znamo, kad recimo u BIH nije uradjen popis stanovništva od `91.

Ali nisam mislio na fizičko, već na ekonomsko stradanje i zaduživanje.


cikabosko cikabosko 19:54 25.08.2012

Saopštenje LSV

http://lsv.rs/vesti/igor-pavlicic-odgovoran-za-raspad-koalicije-11127/

NOVI SAD. 25. avgust – Nakon očiglednog izlaska Srpskog pokreta obnove iz aktuelne gradske većine u Novom Sadu, Liga socijaldemokrata Vojvodine ne vidi da ona više postoji, a za to punu odgovornost snosi gradonačelnik Igor Pavličić i saučesnici oko njega......

Bahatost Pavličićevih saučesnika je dovela do toga da Srpski pokret obnove nije više mogao to da izdrži. Liga socijaldemokrata Vojvodine nije, niti će učiniti bilo šta što bi omogućilo Srpskoj naprednoj stranci dolazak na vlast, ali nemamo moralno pravo da od bilo koga tražimo da i dalje trpi takav tip osionosti kakav svi trpimo proteklih godina od Igora Pavličića i njegovih patrona.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:57 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

nešto niko ne odgovara na ovo?
savamala savamala 06:38 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

nešto niko ne odgovara na ovo?


Ово значи да је и Чанку обећана некаква апанажа.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:48 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

ne sporim, samo podstičem samokritiku kod mojih žutih drugara, u iskanju za više plavetnila. uostalom, za nerealnu sliku u novom sadu krivi se ovde i loš izborni sistem, iz vremena miloševića, gde je Gradu Novom Sadu osporen opštinski izborni sistem, po uzoru na Beograd, upravo da bi se omogućilo da predgrađa, gde nacoši imaju jaču bazu, imaju veću ulogu pri distribuciji glasova. takođe je Novi Sad pogođen, kao i Beograd, sa strahovitim odlivom mlade inteligencije. skupa sa Bg-om, govorimo o stotinama hiljada otišavših, u 90-ima i 2000-ima.
savamala savamala 07:04 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

gde nacoši imaju jaču bazu, i


Мислим да би ти требало да будеш мало уздржанији и пажљивији при коришћењу термина. Многи од тих ”нацоша” су жртве правих нацоша или су потомци тих жртава.


takođe je Novi Sad pogođen, kao i Beograd, sa strahovitim odlivom mlade inteligencije

Не само Нови Сад и Београд већ цела држава. Наравно, не видим зашто би младу интелигенцију унапред сврставао у гласаче ДС. Јел ДС некако гнездо интелектуалаца? Нешто нисам приметио.
deset_slukom deset_slukom 10:28 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

savamala

Мислим да би ти требало да будеш мало уздржанији и пажљивији при коришћењу термина. Многи од тих ”нацоша” су жртве правих нацоша или су потомци тих жртава.

Misliš da im to daje za pravo na "zighajlovanje"? Nacoši su nacoši, nema pravih i nepravih.
Pre bih rekao da su utoliko veći idioti, ako su im preci žrtve.
savamala savamala 10:37 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

Misliš da im to daje za pravo na "zighajlovanje"?


Нисам то никада видео. Ко то ”зигхајлује”? Где?
deset_slukom deset_slukom 10:46 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

savamala

Нисам то никада видео. Ко то ”зигхајлује”? Где?

Ako pratiš genezu ovog pokreta, onda znaš i poreklo ovog izraza (Čanak), i događaje u Novom Sadu za koje je vezan. Ili misliš da sada, kada su u stranci, nisu više skloni takvim gafovima? Ili to nisu isti ljudi koji su šamarali antifašiste onomad?
Možda postoji neka suFtilna podela među nacistima za koju ja ne znam?
savamala savamala 10:55 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

Ako pratiš genezu ovog pokreta, onda znaš i poreklo ovog izraza (Čanak),


А, то значи. Чанак је један од оних који испуњава највише услова да буде означен као нациста, додуше, истурено одељење на Балкану.


deset_slukom deset_slukom 11:08 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

savamala

А, то значи. Чанак је један од оних који испуњава највише услова да буде означен као нациста, додуше, истурено одељење на Балкану.


Nekako sam očekivao sličan odgovor. Tu bih iskočio iz voza.
mikimedic mikimedic 12:03 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

Nekako sam očekivao sličan odgovor. Tu bih iskočio iz voza.


eh da su i canak(ovi) iskocili iz onog voza na vreme...
savamala savamala 12:16 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

eh da su i canak(ovi) iskocili iz onog voza na vreme...


Мислиш, оног без возног реда?
cikabosko cikabosko 12:29 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

Srđan Fuchs
nešto niko ne odgovara na ovo?


Kakva je ovo rašomonijada.
Zrelo za reality show.

[url=http://www.ds-novisad.org.rs/?p=1787][/url]
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:46 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

deset_slukom deset_slukom 13:08 26.08.2012

Re: Saopštenje LSV

mikimedic

eh da su i canak(ovi) iskocili iz onog voza na vreme...

I to je već ispričana priča, mada bi imalo smisla razgovarati o njoj. Ali ne na način prethodnog "diskutanta".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana