Politika

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Nebojsa Krstic RSS / 22.08.2012. u 20:44

 

Na jednom od blogova, kod Dalija76, razvila se konstruktivna rasprava, i to tek negde na kraju treće strane komentara. To i jeste i nije neobično. Nije, zato što se blogeri  valjda istutnje i umore od pokušaja da budu duhoviti po svaku cenu, a oni koji su ovde po zadatku, odu na novi...tako da se u situaciji posustale debate, kad se tome malo ko nadao, došlo do suštine.

Najpre se moja malenkost začudila besu pojedinih komentatora, koji na svakom blogu podjednakom energijom vrte istu ploču. Izrazio sam, dakle, čuđenje zbog toga. Onda sam rekao da me čudi tolika potreba pojedinaca, koji na izged nisu potpuni mentoli, da budu deo hejterskog čopora. I da me to čudi zato što DS nije jedina stranka u Srbiji i da ima još stotinak drugih, za svaki ukus po nešto.

Alselone je odgovorio da je bes zbog razočarenja. «Drugima i onako niko ne veruje pa razočarenje nije ni postojalo u značajnom obimu. U vas su svi polagali nade da ćete nas izbaviti posle Slobe, a potom i posle Koštunice. A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih, a bogami u nekim još i gori.» dodao je on.

Ja sam, verovatno neuspešno, pokušao da nešto psihologiziram o tome kako kroz bes prema Tadiću projektujemo i bes prema sebi i svojoj indolentnosti.

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.

«Jel’ Maksa u pravu kad takav stav komentarise da je to onda golem belaj?» Upitao se Dali, «Pa, mislim da jeste...», dodao je., i zaključio je da su potrebni novi mladi ljudi koji ce pre svega biti sposobni da veruju u političku ideju.

Replicirao sam kako uvek kad me uhvati pesimizam sretnem neke izvanredne ljude koji odgovaraju Dalijevom opisu, a da mi izgleda kao da Srbija uvek na klackalici. Malo fali da bude odlična zemlja, a još manje da sve ode do vraga.

Maksa je elaborirao kako se u DS «namnožio bašibozuk».

« Ima još jedna bitna stvar» rekao je na to Freehand, «Igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.»

Dali je rekao da ima ljudi, ali im se mora obezbediti klima. Mislio je na intelektualnu klimu u kojoj stranka funkcioniše...branio je svoju tezu da stranka ne sme da bude deo biznis plana, već mora da ima svoju jasnu ideologiju i filozofsko - političku viziju.

Maksa se pobunio rekavši da «njih» (DS) ne zanima ništa od onog što su njegove potrebe, osim da im da svoj glas.

«Ovo nije potpuno tačno.», kazao je Alselone replicirajući Freehandu, «radiš sa ljudima koje izabereš među ljudima koje imaš. Problem je što su birali ovakve. To sigurno nisu najbolji koje je Tadić mogao da izabere.»

Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko-istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.

 

 



Komentari (1053)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:27 23.08.2012

Re: zasto to mislis?

je l' moguće da su naočigled normalni i a-mentaćni ljudi toliko prolupali?

Gospon Krle čita nas ovde i misli isto to
cult cult 21:28 22.08.2012

Ideologije

u Srbiji 2012. su mrtve.
Ubio ih postdjindjićevski politički sistem.
Umrežene interesne zajednice za velike pare zainteresovanih pojedinaca
mestazirane po širini i dubini društva.
Svaka ideja, svaka filozofija, religija, sve je upotrebljeno, iskorišćeno, sažvakano, pa ispljunuto, sve u cilju održanja takvog sistema. I svi su saučesnici, delovi, šrafčići, vezivno tkivo mreže. I trajaće dok ima para i resursa.
A onda...onda će se urušiti.
Sam u sebe.

Do tog trenutka besmisleno je ulaziti u bilo kakve priče, bilo kakva sredjivanja stanja iznutra.
Ovakav sistem ne može da se popravi. Napravljen je tako da sam sebe održava dok hrane ima. Mlin ideja, morala, ljudi, svega što se ispreči osnovnom cilju - otimanju svih resursa jednog društva.
Hansel Hansel 21:40 22.08.2012

Re: Ideologije

Ceca Lukić je u prvom Peščaniku posle 5. oktobra u uvodniku rekla da se, čudno, posle tog datuma oseća umorno, da čezne za mirom manastirskih porti... i konstatuje da nije jedina i da je to zato što smo svi onih godina jeli sopstvenu supstancu.

Ovo što si napisao podsetilo me na to. Kao da je društvo jeo rak, pa je došla kratka remisija, pa opet rak. I samo je pitanje kad će terminalna faza, kad će exitus letalis.
freehand freehand 21:49 22.08.2012

Re: Ideologije

cult
u Srbiji 2012. su mrtve.
Ubio ih postdjindjićevski politički sistem.
Umrežene interesne zajednice za velike pare zainteresovanih pojedinaca
mestazirane po širini i dubini društva.
Svaka ideja, svaka filozofija, religija, sve je upotrebljeno, iskorišćeno, sažvakano, pa ispljunuto, sve u cilju održanja takvog sistema. I svi su saučesnici, delovi, šrafčići, vezivno tkivo mreže. I trajaće dok ima para i resursa.
A onda...onda će se urušiti.
Sam u sebe.

Do tog trenutka besmisleno je ulaziti u bilo kakve priče, bilo kakva sredjivanja stanja iznutra.
Ovakav sistem ne može da se popravi. Napravljen je tako da sam sebe održava dok hrane ima. Mlin ideja, morala, ljudi, svega što se ispreči osnovnom cilju - otimanju svih resursa jednog društva.

Da prostiš, Culte - ne bih se ja baš složio sa tobom.
Jer, prvo - kakva je razlika između Srbije i njenog okruženja? Između Srbije i međunarodne zajedice? Sa izuzetkom nekoliko država kojima dobro ide i u krizi i kojima je berićet najbolja idologija i vezivno tkivo?
A onda još, kako se dohvatim literature, bilo beletristike ili ozbiljne istoriografije - ne vidim ja neke bitne razlike između Srbije danas, na primer, i Srbije tridesetih godina prošlog veka.

Ako sam dobro razumeo Krstića - a mislim da jesam - to što je on napisao u poslednjem pasusu napisao sam i ja, nekoliko puta poslednjih meseci.
U najmanju ruku ne može se pričati da su svi isti. Pa to su nam rođaci, školski drugovi, kolege, prijatelji, kumovi, žene, muževi, komšije, dragi moji. To smoi mi, ti tamo što kradu, mite i bivaju podmićeni, što pljuju državu zbog korupcije tražeći vezu da prošire plac na državnoj zemlji, ne plate porez i zaposle kumu.

I da podsetim i tebe i druge kolege: i ovaj je čovek ismejavan, i za njega su išle najgrđe moguće priče: bio je gangster, politikant, pragmatična lopuža, izdajnik, plaćenik, folirant. Ljagu je sprao sopstvenim životom.
A ovo je najlepše što je ponudio Srbiji.
Srbija, Culte i kolege moje drage - to nije prihvatila. A u njega se danas najviše kunu oni koji su prednjačili u pljuvanju i đavolskom podsmehu.



Da, niko ne može da radi umesto nas.


cult cult 21:51 22.08.2012

Re: Ideologije

hansel


Da. Dok ne pojedu sve.
Dotle mozemo samo da biramo na nivou ličnosti:
cenim da će ovaj XY napraviti put - uzeće kredit od 300 miliona, 50 za ekipu, ostatak na put. Završiće ga.
A ovaj drugi NN će uzeti kredit od 300 miliona, za ekipu 250, a za 50 šta se napravi.

Ideologije, filozofije, religije, kulture..trice i kučine. Daj pare, bre!


Nači, vidimo se kad sve ovo prodje.
cult cult 21:55 22.08.2012

Re: Ideologije

Jer, prvo - kakva je razlika između Srbije i njenog okruženja? Između Srbije i međunarodne zajedice?

ne vidim ja neke bitne razlike između Srbije danas, na primer, i Srbije tridesetih godina prošlog veka.

U najmanju ruku ne može se pričati da su svi isti.

cult cult 21:58 22.08.2012

Re: Ideologije

To smoi mi, ti tamo što kradu, mite i bivaju podmićeni, što pljuju državu zbog korupcije tražeći vezu da prošire plac na državnoj zemlji, ne plate porez i zaposle kumu.


o tome i pričam, jebote.
O stanju medjusobne korupcije.
Izmedju Političke klase i Nas.
Neko mora prvi iz toga da izadje.
Oni neće, to znam.
Njima ovakvo stucked društveno stanje odgovara.
Nama nikako.
Nek se sruši bre sve.
Što pre.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:04 22.08.2012

Re: Ideologije

o tome i pričam, jebote.
O stanju medjusobne korupcije.
Izmedju Političke klase i Nas.
Neko mora prvi iz toga da izadje.
Oni neće, to znam.

Pa to ti pričam...ako oni neće f..k them. Izađi ti. Izađite vi. Organizovano, ili kako vam volja.
cult cult 22:15 22.08.2012

Re: Ideologije

Izađi ti. Izađite vi.


O, jesam. Pre neki dan. Organizovano i odlučno digao ruke.
Kritika i, u konačnici, rušenje ovog društvenog sistema je najpatriotskiji zadatak koji čovek pred sebe može da postavi danas.


freehand freehand 22:20 22.08.2012

Re: Ideologije

Kritika i, u konačnici, rušenje ovog društvenog sistema je najpatriotskiji zadatak koji čovek pred sebe može da postavi danas.

Jel imaš u vidu neki drugi politički sistem koji bi bio prikladniji i na polzu ovog društva?
Pazi, pravi odgovor miriše na Nobela!
cult cult 22:26 22.08.2012

Re: Ideologije

Da, i nimalo nije za Nobela.
Onaj sistem kojem neće osnov postojanja biti korupcija, kradja i beslovesno otimanje i koji neće u taj cilj upregnuti svaku poru društva, zaraziti sve i svakog, dovesti društvo u stanje lopovluka i seljačke bahatosti.

Ali da bi skapirao da to nije za nobela i da je vrlo moguće, moraš da prestaneš sa tim "svi su isti" aksiomom. Jer nisu. Nije sve na svetu blato kao ovakva Srbija.
freehand freehand 22:32 22.08.2012

Re: Ideologije

Onaj sistem kojem neće osnov postojanja biti korupcija, kradja i beslovesno otimanje i koji neće u taj cilj upregnuti svaku poru društva, zaraziti sve i svakog, dovesti društvo u stanje lopovluka i seljačke bahatosti.

Ovo u političkoj teoriji ne postoji kao politički sistem. Ovo je samo opis društva iz pera jednog ogorčenog čoveka.

moraš da prestaneš sa tim "svi su isti" aksiomom. Jer nisu. Nije sve na svetu blato kao ovakva Srbija.

Pa to ti kažem. Ja upravo govorim da nisu svi isti, ni tamo ni ovde.
A omiljeno "držte lopova" i ta parola "svi su isti" upravo služe da politiku ogade svakom ko ima iole osetljiviji stomak, i ko će radije raditi svoj posao, po malo kuckati po blogu a sa sigurnošću izbeći katran i perje, uz horsko psovanje majke od strane razočaranih samoupravljača u petnaestogodišnjem štrajku.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:33 22.08.2012

Re: Ideologije

O, jesam. Pre neki dan. Organizovano i odlučno digao ruke.
Kritika i, u konačnici, rušenje ovog društvenog sistema je najpatriotskiji zadatak koji čovek pred sebe može da postavi danas.

Od čega si digao ruke?
Kog sistema? Da bi usledio koji?
cult cult 22:35 22.08.2012

Re: Ideologije

free


ne, ti govoriš "svi su isti" kad tvojim stavovima odgovara i obratno.
ali mrzi me da nastavljam raspravu koja se ne može nastaviti.
Ogorčen, da. Ja sam iz Srbije.

Imaš dole Princijev komentar jedan.
Baci pogled. Prepoznaćeš već u kom pravcu promene treba da idu.
Kad se prethodno ova gadost uruši u sebe, naravno.
freehand freehand 22:47 22.08.2012

Re: Ideologije


ne, ti govoriš "svi su isti" kad tvojim stavovima odgovara i obratno.
ali mrzi me da nastavljam raspravu koja se ne može nastaviti.

Pošto te mrzi odustadoh od molbe za link ili citat.
Samo, molim te da obratiš pažnju da Freehand ponekad (vrlo, vrlo retko!) zna da bude sarkastičan.
maš dole Princijev komentar jedan.
Baci pogled. Prepoznaćeš već u kom pravcu promene treba da idu.
Kad se prethodno ova gadost uruši u sebe, naravno.

Ok. Samo dozvoli da mi se ne sviđa da život provedem u urušavanju ove gadosti.
Naročito ako mislim da je evolucija zdravija od revolucije.
cult cult 22:49 22.08.2012

Re: Ideologije

Naročito ako mislim da je evolucija zdravija od revolucije.


Evoluisalo je u Vulina, jebote.
freehand freehand 22:54 22.08.2012

Re: Ideologije

cult
Naročito ako mislim da je evolucija zdravija od revolucije.


Evoluisalo je u Vulina, jebote.

Pa on je revolucionEr. Saće on da uruši gadost, ne beri brigu.
Hansel Hansel 07:39 23.08.2012

Re: Ideologije

freehand
Srbija, Culte i kolege moje drage - to nije prihvatila.

Jedan deo Srbije to nije mogao da prihvati, jer je već bio izmožden.

Drugi deo Srbije je to shvatio na drugi način: dok se oni budu bavili sobom, mi ćemo da pokupimo ovo što je ostalo, posle neka se pitaju da li ih je "nastavnik mrzeo" (nešto tako nam se najvećma i desilo).

Treći deo Srbije (sa svim svojim poddelovima) naravno nije imao nameru da se menja, mada veći deo ovog dela je konformistički nastrojeno - ako je u sistemu korupcija, biće, misli on - nužno, biće i on deo korupcije. Da je sistem postavljen drugačije, postavili bi se drugačije i oni.

Četvrti deo takođe nije mogao da bude slep, pored bavljenja sobom nije mogao da ne vidi šta se radi okolo. Nije mogao da ignoriše priču o vrapcima u prašini, nije mogao da proguta priče za koje je video da su prazne.

Itd. Kao i uobičnom "vaspitanju", najviše se postiže (ili upropašćuje) sopstvenim primerom. Svi oni koji se dive verbalnim porukama i Đinđića samog su oni kojima te poruke i nisu bile potrebne, one su im tako privlačne jer se poklapaju s njihovim viđenjem društva. Onima na koje su (valjda) ciljale nisu značile ništa ili skoro ništa. Deo njih je prestao da veruje pričama onog trenutka kada je prezupčio da više ne veruje onom RTS-u. A posle 5. oktobra videlo se praktično to isto, samo malo drugačije spakovano - na Pinku. Da li je neko stvarno mislio da će to uspeti?
milisav68 milisav68 09:16 23.08.2012

Re: Ideologije

freehand

Jer, prvo - kakva je razlika između Srbije i njenog okruženja? Između Srbije i međunarodne zajedice?

"Svaka država ima svoju mafiju, ali samo u Srbiji mafija ima svoju državu".
alselone alselone 09:19 23.08.2012

Re: Ideologije

"Svaka država ima svoju mafiju, ali samo u Srbiji mafija ima svoju državu".


Si vido sto je Predsednik teniskog saveza pazario stan?
expolicajac expolicajac 09:26 23.08.2012

Re: Ideologije

alselone
"Svaka država ima svoju mafiju, ali samo u Srbiji mafija ima svoju državu".


Si vido sto je Predsednik teniskog saveza pazario stan?

Ništa bre ne znaš. čovek je u slobodno vreme, između dva leta, davao časove tenisa bogatim beograđanima.
Spisak možeš naći ovde
thebee269 thebee269 09:29 23.08.2012

Re: Ideologije

I samo je pitanje kad će terminalna faza, kad će exitus letalis.

brzo...
alselone alselone 09:30 23.08.2012

Re: Ideologije

Ništa bre ne znaš. čovek je u slobodno vreme, između dva leta, davao časove tenisa bogatim beograđanima.


Veoma sposoan mladic.
Eto na kraju samo Tadic posteni ostao bez stana.
maksa83 maksa83 09:34 23.08.2012

Re: Ideologije

alselone
"Svaka država ima svoju mafiju, ali samo u Srbiji mafija ima svoju državu".


Si vido sto je Predsednik teniskog saveza pazario stan?

Znao sam da je trebalo da se bavim Teoretskom Fizikom...
expolicajac expolicajac 09:43 23.08.2012

Re: Ideologije

Znao sam da je trebalo da se bavim Teoretskom Fizikom..

Veoma sposoan mladic.

Pišemo, pišemo, dok se Krle ne probudi i sve nas obriše
Garant Free besomučno okreće mobilni, a sa druge strane se čuje."Mobilni pretplatnik te trenutno ne jebava"
maksa83 maksa83 09:46 23.08.2012

Re: Ideologije

"Mobilni pretplatnik te trenutno ne jebava"

"Dostupnik je trenutno nekoristan"
milisav68 milisav68 09:50 23.08.2012

Re: Ideologije

alselone
"Svaka država ima svoju mafiju, ali samo u Srbiji mafija ima svoju državu".


Si vido sto je Predsednik teniskog saveza pazario stan?

Nisam, pratim seriju o Miljku Radosavljeviću.

thefreak thefreak 14:01 23.08.2012

Re: Ideologije

maksa83
"Mobilni pretplatnik te trenutno ne jebava"

"Dostupnik je trenutno nekoristan"



"Mobilni pretplatnik trenutno nije normalan"
silver bullet silver bullet 10:42 24.08.2012

Re: Ideologije

o tome i pričam, jebote.
O stanju medjusobne korupcije.
Izmedju Političke klase i Nas.
Neko mora prvi iz toga da izadje.
Oni neće, to znam.


Pa to ti pričam...ako oni neće f..k them. Izađi ti. Izađite vi. Organizovano, ili kako vam volja.


Najveci problem Demokratske stranke je njena unutrasnja korupcija koja je, mozda, i veca nego ona koja vlada u zemlji. Da bi se ona rascistila, mora da dodje do cepanja stranke jer su interesi suvise jaki. To Krstic i shvata, zato i brani tezu da ne treba organizovati lov na vestice.

Ne, ne zato sto Krstic brani sistem korupcije nego zato sto misli da je cepanje stranke pogubno, pa makar i po cenu njene unutrasnje korupcije.

I gresi. Silno.

Taj tadicevski pristup 'tiha voda breg roni', nije urodio plodom ni kad kad je saradjivao sa Kostunicom na onom nakaradnom ustavu (posle cemo to nekako da prepravimo), ni kad je prigrlio Dacica (posle cemo nekako da ga promenimo), pa nece ni sada (posle cemo nekako da izbacimo korupciju iz nasih redova).

Krsticu, gangrena vam je zahvatila stranku vise nego Srbiju!
cult cult 13:11 24.08.2012

Re: Ideologije

Ne, ne zato sto Krstic brani sistem korupcije nego zato sto misli da je cepanje stranke pogubno, pa makar i po cenu njene unutrasnje korupcije.

I gresi. Silno.


Sudeći po njegovim blogovima, nisam siguran u to.
Mislim da su stvari mnogo hm prozaičnije.
Čovek samo želi da mu struja ds kojoj pripada nastavi to i dalje da radi.
Prvo je bila faza nije poraz, pa se prešlo u poraz, pa šta, idemo dalje.
Ok, to je sasvim legitimno.
Ono što je zabrinjavajuće je to što razloge poraza vidi u vrlo prozaičnim stvarima - deo naših radio protiv nas...Dačić nas izdao...Dinkić itsl.
Oni se bave samo tehnologijom opstanka na vlasti i ne jebu
živu širu sliku.
I mislim da ih ne tangira bilo kakvo otcepljenje dela stranke u slučaju njihove pobede. Ono, kao...bolje ne, al ako oće da idu, ćaozdrao
jkt2010 jkt2010 03:34 25.08.2012

Re: Ideologije

stucked

base form stick
past simple stuck
past participle stuck
milivoje_bg milivoje_bg 23:18 25.08.2012

Re: Ideologije

maksa83
alselone
"Svaka država ima svoju mafiju, ali samo u Srbiji mafija ima svoju državu".


Si vido sto je Predsednik teniskog saveza pazario stan?

Znao sam da je trebalo da se bavim Teoretskom Fizikom...

Ни ја нисам знао да одаберем --- некада (давно) сам радио на Институту за Физику - У Центру за Примењену и Техничку Физику ! Џбг.
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:33 22.08.2012

Nešto se ljudi mora preduzeti.

Samo da dodam, ponela me atmosfera (dok ovi neozbiljni ugovaraju uroljavanje): dakle, ovo je momenat kad muzika prelazi u dramatični crescendo; u stomaku čvor, ruke drhte, zadnja strana donjeg veša orošena znojem, konji se, uzrujani obećanjem bitke, nervozno propinju, pokoji ženski jecaj, cviljenje vernih pasa, miris stidljive nade u pobedu i odsjaj - gotovo zvuk - sunca na zašiljenim kopljima...)

Zanemarite ovo, ponelo me, kažem.
niccolo niccolo 21:35 22.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Misliš ovakav neki momenat?

JJ Beba JJ Beba 21:38 22.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Gospodja Klara
Samo da dodam, ponela me atmosfera (dok ovi neozbiljni ugovaraju uroljavanje): dakle, ovo je momenat kad muzika prelazi u dramatični crescendo; u stomaku čvor, ruke drhte, zadnja strana donjeg veša orošena znojem, konji se, uzrujani obećanjem bitke, nervozno propinju, pokoji ženski jecaj, cviljenje vernih pasa, miris stidljive nade u pobedu i odsjaj - gotovo zvuk - sunca na zašiljenim kopljima...)

Zanemarite ovo, ponelo me, kažem.



Gospodja Klara Gospodja Klara 21:40 22.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Misliš ovakav neki momenat?


Imala sam u glavi neki malo epskiji:


Hansel Hansel 21:42 22.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

niccolo
Misliš ovakav neki momenat?

Nemoj da kačiš stripove, domaćin to briše.
G.Cross G.Cross 21:56 22.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Ovo je srpska obrada.
U originalu Nenada Brixija je bilo:

Bolje zivjeti sto godina kao milijunas
Nego TJEDAN KAO BIJEDAN.

Zvuci bolje zar ne?
docsumann docsumann 21:58 22.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

dakle, ovo je momenat kad muzika prelazi u dramatični crescendo; u stomaku čvor, ruke drhte, zadnja strana donjeg veša orošena znojem, konji se, uzrujani obećanjem bitke, nervozno propinju, pokoji ženski jecaj, cviljenje vernih pasa, miris stidljive nade u pobedu i odsjaj - gotovo zvuk - sunca na zašiljenim kopljima...


znam! to je ova!

freehand freehand 22:08 22.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Zanemarite ovo, ponelo me, kažem.

U bemti, ja već videh sebe kao Zlatnošlemog Hektora, spremnog da se obori na onu boraniju pod zidinama, još samo sa Andromahom da se oprosti...
jedna_jelena jedna_jelena 01:24 23.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Gospodja Klara
Samo da dodam, ponela me atmosfera (dok ovi neozbiljni ugovaraju uroljavanje): dakle, ovo je momenat kad muzika prelazi u dramatični crescendo; u stomaku čvor, ruke drhte, zadnja strana donjeg veša orošena znojem, konji se, uzrujani obećanjem bitke, nervozno propinju, pokoji ženski jecaj, cviljenje vernih pasa, miris stidljive nade u pobedu i odsjaj - gotovo zvuk - sunca na zašiljenim kopljima...)

Zanemarite ovo, ponelo me, kažem.


Kako da zanemarimo, to je taj zanos, .
mirelarado mirelarado 13:33 23.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Gospodja Klara
Samo da dodam, ponela me atmosfera (dok ovi neozbiljni ugovaraju uroljavanje)


Срећом, неозбиљни су уклоњени са попришта. Шта да кажем, осим да је и мене понело. Доношење бурета пива и сандука вина деловало ми је као сасвим разуман одазив на Крстићев дозлабога озбиљан позив на акцију. Некако ми епски патос не иде од руке, у околностима које су овде тако тачно описали Принци, Калт и други. Створено је неразмрсиво клупко неспособности, корумпираности, неодговорне грамзивости, уместо да се гради Држава. О томе сам и сама често говорила, док је ДС била на власти. Није имао ко да чује...
Из очаја не ничу јуначки епови, већ елегије, или цинична, саркастична проза.
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:55 23.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Доношење бурета пива и сандука вина деловало ми је као сасвим разуман одазив на Крстићев дозлабога озбиљан позив на акцију.


Loša procena, Mirela. Pod akcijom, kako se ispostavilo, se podrazumeva samoorganizovano iskopavanje kloake. A za to su neophodne trez(ve)ne glave.



Из очаја не ничу јуначки епови, већ елегије, или цинична, саркастична проза.


(Hehe, ovo provocira na dug, iscrpan trol, predodređen za brisanje, pa da ne trošimo reči, nego da se opustimo, zapevamo (''e'' je... bivalentno u pogledu akcenta), a ko voli može i da cupka u ritmu:)



mirelarado mirelarado 16:51 23.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

Pod akcijom, kako se ispostavilo, se podrazumeva samoorganizovano iskopavanje kloake. A za to su neophodne trez(ve)ne glave.


У праву си, Кларо. Притом, прећуткује се болна чињеница да клоака има све особине живог блата, кадрог да у своје вртлоге увуче и најплеменитијег копача, ма колико умишљао да је мудар, приљежан, санитарно и ХТЗ опремљен...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:54 24.08.2012

Re: Nešto se ljudi mora preduzeti.

pokoji ženski jecaj

ne zaboravi onaj rasplet pletenica u krupnom planu.
politicar politicar 21:36 22.08.2012

Scena iz filma

Mene ovo podseća na scenu iz filma Maratonci, šta će biti sa kućom :)

Suština jeste u preuzimanju odgovornosti koja je izostala sa pravih vrednosti ...
highshalfbooze highshalfbooze 21:38 22.08.2012

Opet izbori ?

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.


Nešto se ljudi mora preduzeti.


Mislim da treba u ovoj zemlji otvoriti radne kampove po ugledu na američke apsane iz doba segregacije.

Dr M Dr M 21:40 22.08.2012

Šta da se radi


Osnovno pitamje je da li želite da spasavate stranku i njen uticaj u društvu ili želite da spasavate sopstvenu kabinu na brodu koji tone.

Ako vam je cilj ovo prvo, priznajte učešće svojih članova, pogotovu onih iz Dilojta i Tuša i Ekonomskog instituta u raznim problematičnim radnjama, dozvolite svim kandidatima za Predsednika, Tadiću, Djilasu. Živkoviću, i ko se još bude kandidovao, da javno, uz TV prenos, iznese svoj program. Onda neka se glasa, javno, pred TV kamerama.

Ako je u igri ovo drugo, što mi je verovatnije, postupite kao lisica koja odgrize nogu koja se uhvatila u zamku, odnosno, pogodite se koja će struja da pobedi a oni drugi će već da prelete negde.

Konzilijum koji je još zdravog pacijenta doveo na ivicu smrti treba da se povuče i prepusti spasavanje nekom drugom. To bi bilo etički, po mom mišljenju.
Hansel Hansel 21:46 22.08.2012

Re: Šta da se radi

Konzilijum koji je još zdravog pacijenta doveo na ivicu smrti treba da se povuče i prepusti spasavanje nekom drugom. To bi bilo etički, po mom mišljenju.

Doktore, bojim se da se to više ne praktikuje ni u medicini, a kamoli u politici (i jedno i drugo kod nas).

E, sad ne znam kako stvari stoje kada su umešani doktori političari?!
Dr M Dr M 21:50 22.08.2012

Re: Šta da se radi

E, sad ne znam kako stvari stoje kada su umešani doktori političari?!


Izgleda da pregovaraju o nasledju dok pacijent još diše.
natasavb natasavb 21:52 22.08.2012

Re: Šta da se radi

Konzilijum koji je još zdravog pacijenta doveo na ivicu smrti treba da se povuče i prepusti spasavanje nekom drugom. To bi bilo etički, po mom mišljenju.

Pa zar oni to vec nisu uradili?
Samo, na zalost, ovom pacijentu nema spasa.
Sve mi je jasnije onaj Tadicev govor posle izbora u kome se videlo vidno olaksanje.
Dr M Dr M 21:58 22.08.2012

Re: Šta da se radi

Pa zar oni to vec nisu uradili?


Na nivou države jesu, mada ne iz etičkih razloga, na nivou stranke nisu.

Čekamo 8. septembar.
natasavb natasavb 22:14 22.08.2012

Re: Šta da se radi

Na nivou države jesu, mada ne iz etičkih razloga, na nivou stranke nisu.

To odavno vise nije ista stranka (seti se osnivaca, a i toga ko je sve kroz nju prosao, a vidi ko je sad u njoj) tako da ne znam ni koliko je bitno njeno spasavanje.
princi princi 22:26 22.08.2012

Re: Šta da se radi

To odavno vise nije ista stranka (seti se osnivaca, a i toga ko je sve kroz nju prosao, a vidi ko je sad u njoj) tako da ne znam ni koliko je bitno njeno spasavanje.

Naprotiv, to je uvek bila, tako, pomalo razbarušena stranka. Među osnivačima su bili Gojko Đogo, Koštunica, Čavoški, Marko Janković, Nikola Milošević s jedne, ultraprotokomunisti poput Inića s druge i libertarijanci poput Vladimira Gligorova s treće strane. U pozadini su bili onaj Zeka, koji se brzo pokupio i vratio u Kaliforniju (pokupivši usput i Maju Sabljić), Radulović (koji je bio Mišković pre Miškovića). Nije li i sam Đinđić do svog radikalnog libertijanizma i antikomunizma došao upravo preko Markuzea i ultralevičarstva? Znači, DS je uvek bio ideološki miš maš, ideološki krajnje nekoherentan i stvarno ne razumem zašto je Tadić toliko insistirao na tom nekom levičarstvu.

edit: zaboravih, neka mi niko ne zameri, i Pekića, autentičnog monarhistu, gotovo konzervativca, Danojlića, koji je ideološki verovatno najbliži Koštunici... itd, itd
Goran Vučković Goran Vučković 22:28 22.08.2012

Re: Šta da se radi

Znači, DS je uvek bio ideološki miš maš, ideološki krajnje nekoherentan i stvarno ne razumem zašto je Tadić toliko insistirao na tom nekom levičarstvu.

"Stečena prava", što bi rekla Goca?
Dr M Dr M 22:29 22.08.2012

Re: Šta da se radi

natasavb
Na nivou države jesu, mada ne iz etičkih razloga, na nivou stranke nisu.

To odavno vise nije ista stranka (seti se osnivaca, a i toga ko je sve kroz nju prosao, a vidi ko je sad u njoj) tako da ne znam ni koliko je bitno njeno spasavanje.


Taj politički prostor neko mora da zauzme. Nije važno kako će se zvati.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:31 22.08.2012

Re: Šta da se radi

Znači, DS je uvek bio ideološki miš maš, ideološki krajnje nekoherentan i stvarno ne razumem zašto je Tadić toliko insistirao na tom nekom levičarstvu.

DS je ušla u Socijalističku internacionalu za vreme Đinđića.
princi princi 22:37 22.08.2012

Re: Šta da se radi

DS je ušla u Socijalističku internacionalu za vreme Đinđića.

Tim gore. Užas. Mislim da je Đinđić upravo zato DS-ov mitski heroj jer je sjajno odslikavao tu šizoidnost, rascepkanost DS-a između skidanja petokrake, dizanja crkvi, uvođenja veronauke u škole i učlanjivanja u Internacionale (čoveče, to stvarno postoji?), urbanog ultralevičarstva Latinke Perović i Vesne Pešič (zato se vi i stalno i tako žestoko kačite, jer se neko u toj vezi stalno oseća izneveren) i nekog, blago ili jače ruralnog nacionalizma Dobrice Ćosića.
freehand freehand 22:38 22.08.2012

Re: Šta da se radi

ultraprotokomunisti poput Inića

Pa sad, toliki ljubitelj Ogista Komta teško je mogao biti ultraprotokomunista. Više nekako Mirko Kovač pre nego što je Mirko Kovač postao Mirko Kovač.

edit: zaboravih, neka mi niko ne zameri, i Pekića, autentičnog monarhistu, gotovo konzervativca, Danojlića, koji je ideološki verovatno najbliži Koštunici... itd, itd

I pokojni Dušan Vukajlović, kasnije u prvoj liniji DSS.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:43 22.08.2012

Re: Šta da se radi

zato se vi i stalno i tako žestoko kačite, jer se neko u toj vezi stalno oseća izneveren)

Kako to misliš NEKO?
natasavb natasavb 23:12 22.08.2012

Re: Šta da se radi

edit: zaboravih, neka mi niko ne zameri, i Pekića, autentičnog monarhistu, gotovo konzervativca,


Zaboravili ga ovi iz DS-a, pa sto ne bi i ti.
Skoro bilo dvadeset godina od njegove smrti i ne videh da su to nekako obelezili, ali ko zna, mozda mi promaklo.
Za ostalo, verovatno si u pravu.
Uostalom, seti se cija je ideja bila da se Pekic kandiduje u Rakovici protiv Seselja.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:27 23.08.2012

Re: Šta da se radi

Princi
Tim gore. Užas

Ne bih mogao da se složim s tim. Nije to loše a još je manje užas.

Tu je Dali u pravu. Nije određena ideologija ovde problem. Pa čak ni leva, koja je vidim, problematična - tebi. Problem je nedostatak bilo kakave ideologije, bilo kakave političke vizije...korporativna filozofija ne može biti substitut.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:43 23.08.2012

Re: Šta da se radi


Problem je nedostatak bilo kakave ideologije, bilo kakave političke vizije...korporativna filozofija ne može biti substitut.

pa valjda je to stvar rukovodstva da formuliše ideologiju i program stranke.
U intervjuu Blicu kažeš:"Mnogi članovi, ali i funkcioneri, mladi su po stažu, pa i ne znaju šta znači opoziciono delovanje, koliko je ono važno i koliko može biti korisno za društvo".
u stranku se ulati zbog njenog programa i ideologije, a napreduje shodno statutarnim odredbama i ličnim sposobnmostima. Svi drugi kriterijumi ulaska u stranku i postavljanje u rukovodstvu, prijateljski,rodbinski, poslovni,lični materijalni, finansijski i karijeristički interesi su kriterijumi imanentniji interesnim grupama, mafijama pa i kriminalnim grupama. A politička stranka, pogotovo DS ako se iko u njoj još seća i poštuje Ljubu Davidovića i Grola bi morala da bude primer stranke koja te burazerske kriterijume s indignacijom odbacuje a svakoga ko ih pokuša protežirati odstranjuje iz stranke što dalje.
Pošto sam mnogo puta pisao o DS bilo braneći je od neprincipijelnih napada od strane drugih, a neretko i kritikujući neke njene poteze, ovom prilikom ne bih opširnije. Jedino što ću reći je da sadašnje rukovodstvo stranke ima odgovornost da sačuva stranku a to podrazumeva da sve stvari izvede na čistac.
Napisao sam jednom da će DS doći glave mangupi iz njenih redova i da je ozbiljan problem koliko je tih mangupa i koliko su ojačali, a videćemo i koliko će ih iako visoko pozicioniranih sami otići.
Napravite samo analizu kako ste i koga sve stavljali direktno na visoka mesta u strukture vlasti, javna preduzeća pa i samu stranku.Koje su to reference i kriterijumi da neko kao prvo radno mesto dobije funkciju direktora javnih preduzeća, državnih sekretara, ministara, i ambasadora/ki, savetnika, a većina nije imala ili tek napunili 30 godina, neki i kao nesvršeni studenti.
Pa sada nemojte da se ljutite kada vas po štampi prozivaju i oko lutrije, ministarstava, rasipanja novca i uzimanja i davanja love prijateljima.
Eto primer jedne Hrvatske gde je čuveni Budimir Lončar i dalje savetnik predsednika za spoljnu politiku,dakle čovek koji je životni vek proveo radeći u diplomatiji počev od referenta do ministra spoljnih poslova, a kod nas nikome nije palo na pamet da za nešto pita Tepavca, Živorada Kovačevića i mnoge druge već uzmu mlade ljude kojima je to prvo radno mesto, a tek su završili studije. Dakle, kriterijum je katastrofalan.
I da ne bude zabune, ništa tu DS nije drugačija od ostalih, a evo vidimo i ovi koji su upravo zbog toga žestoko kritikovali DS rade isto.Nastavljena je ista praksa, npr. Šutanovac se ponašao kao da je ministarstvo odbrane njegovo vlasništvo pa raspoređivao sebi lojalne, e to isto radi i Vučić.
PREMA TOME, NISAM ZA TO DA SE DS CEPA ALI JE OČITO TO NEMOGUĆE BEZ DETALJNOG RASČIŠĆAVANJEM SA SVIMA ONIMA KOJI SU KORISTILI STRANAČKE POZICIJE ZA LIČNE INTERESE; SA SVIMA ONIMA KOJI SU NAMEŠTALI ROĐACIMA I PRIJATELJIMA; JER ZBOG TOGA JE I NEZADOVOLJSTVO U ČLANSVU OČITO.
JEDNOM REČJU BILO JE DOSTA BAHATOSTI U SVAKOM POGLEDU I TO JE ETO STIGLO KAO BUMERANG.
Nego jedno lično pitanje običnog člana članu Glavnog odbora tj.tebi :Zar ne misliš da je bilo korisno da si mnogo ranije na blogu češće pisao o političkoj sceni pa i DS umesto onih pričica o dogodovštinama sa letovanja , iz vojske i sl.Lično mi je bilo nerazumljivo da nisi našao za shodno da se javiš komentarima na mojim blogovima gde sam usamljen branio DS od neprincipijelnih napada, ali i kritikovao ono [to mislim da je [tetilo stranki, a pokayalo se da jeste.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:06 23.08.2012

Re: Šta da se radi

Nebojsa Krstic
Znači, DS je uvek bio ideološki miš maš, ideološki krajnje nekoherentan i stvarno ne razumem zašto je Tadić toliko insistirao na tom nekom levičarstvu.

DS je ušla u Socijalističku internacionalu za vreme Đinđića.

Da li si ti za to da DS bude članica SI, dakle podrazumevajući i programsku orjentaciju u tom duhu i malo veći otklon od centra pa i da ponekada na Glavnom odboru ili, čuj mene na Slavi stranke, pustite i Internacionalu.
Usput da informišem da DS čije tradicije ova DS kao baštini nije imala Krsnu slavu, to joj je ugurao Vojislav dr Koštunica pod izgovorom da je to bila slava Ljube Davidovića. Da Ljubina jeste , ali ona DS to nikada nije slavila kao stranačku slavu.Dakle, toliko vezicanje stranke i njenih funkcionera za SPC je prilično jednoj demo-hrišćanskoj ali ne baš i Socijal-demokratskoj.
Elem, mora se reći tačno za DS ko smo , šta smo, gde smo, čemu se imam nadati i šta joj valja činiti i to odmak i vez odlaganja.
predatortz predatortz 12:15 23.08.2012

Re: Šta da se radi

Usput da informišem da DS čije tradicije ova DS kao baštini nije imala Krsnu slavu, to joj je ugurao Vojislav dr Koštunica pod izgovorom da je to bila slava Ljube Davidovića


Ajde reci zemljače, poštenja ti, što tebi slava toliko smeta?

Lep skup. Opuste se ljudi, pojede se, popije se, zapeva se...
Šta je toliko strašno u tome?
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:39 23.08.2012

Re: Šta da se radi

Ajde reci zemljače, poštenja ti, što tebi slava toliko smeta?

Smeta mi što se radi o čistom pomodarstvu, estradnom gafu i licemerju.
Drugo, koliko ja znam Krsna slava je porodična stvar bila uvek a samo ovi novopečeni i samonabeđeni vernici izmisliše slave institucija pa tako slava BIA-e, pa Vodovoda, pa bogami i RS..
A tek to, popije se, zapeva se, dernja se da komšiluk ne zna da li je žurka ili slava.
Slava je lep skup ako se slavi kako treba i kako tradicija nalaže, a ovo što slave po restoranima i kafićima, moraš priznati nema veze sa slavom već da se vidi kako eto neko slavi.
Da ne misliš da imam išta protiv slave, redovno sam išao kod oca na slavu i nikada oko toga nisam imao problema, mada sada neki koji su rođeni 1990. pričaju da se nije smelo slaviti.
Nego evo ti dobar indikator i prilično pouzdan da odmah šecneš koliko je ko iskreni vernik.Dakle, što mu je veći krst zlatni oko vrata ili na retrovizoru , što bučnije slavi, što glasnije o tome priča, to je manji i neiskreniji vernik.
E moj burazeru, kada bi svi bili vernici koliko se predstavljaju i ponašali se u duhu ono što vera propagira koliko bi samo bilo manje nasilja i tih neljudskih odnosa ljudi prema ljudima. Pogledaj samo u GSP, prolazi autobus pored crkve a on/ona između 15 i 20 godina prekrsti se i nastavi da sedi a pored nje stoji starac ili starica, invalid ili trudnica. Ne ustaje, nastavi da čakula na mobilni kao da je sam/a u autobusu uz psovke koje su neprimerne i komunistički nevaspitanoj omladini.
predatortz predatortz 12:43 23.08.2012

Re: Šta da se radi

Da ne misliš da imam išta protiv slave, redovno sam išao kod oca na slavu i nikada oko toga nisam imao problema, mada sada neki koji su rođeni 1990.


Pošteno, to lažu. U mojoj kući se sveća gasila nije. Bio je problem za one koji su hteli jednom guzicom na dve stolice. No, ti su lagali i Partiju i Boga, nije mi ih žao. Moj otac nije bio komunista. Rođen sam decembra '69., kršten u proleće '70. u sred Tuzle. Laže onaj koji kaže da se nije smelo. Uzgred, otac je radio kao profesor tih godina. I za pomodarstvo se slažem. I za kičericu. No, novo vreme - novi običaji!
Samo me zanimalo kako se ti baš uvek slave i Crkve dotakneš...
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:38 23.08.2012

Re: Šta da se radi

Samo me zanimalo kako se ti baš uvek slave i Crkve dotakneš..

zato što mislim da tu nema mesta ni pomodarstvu, ni kičeraju ni estradisanju ni licemerju, ako se istinski i iskreno želi sačuvati tradicija i slave i crkve.
Misliš li stvarno da ima potrebe da se normalnim i iskrenim vernicima na ulazu u crkvu piše upozorenje kako ono Mariopam prenese "Obaveštavaju se cenjeni vernici da ih Bog sigurno neće zvati na mobilni, pa molimo da ih isključite", yar ti to nije uvreda pravih vernika od strane sveštenika ili koji su to vernici koji ni toliko ne poštuju crkvu da isključe mobilni.
Tako ti je i sa stranačkim slavama, čisto licemerno šlihtanje SPC i vernicima, kao uostalom što ti je i ono odlaženje ministara , šefova stranaka i predsednika kod patrijarha. Pa zar misliš da idu što ga zaista cene, što misle da ima uticaj ili da bi sebi dali značaj.
predatortz predatortz 16:30 23.08.2012

Re: Šta da se radi

i ono odlaženje ministara , šefova stranaka i predsednika kod patrijarha. Pa zar misliš da idu što ga zaista cene, što misle da ima uticaj ili da bi sebi dali značaj.


Bio vic za pokojnog Pavla i Velju.

Veli Paja Velji i junošama, prilikom jedne od poseta:

Oprostio bih vam, deco, što ste psovali.
Oprostio bih vam i to što ste neumereno jeli i pili.
Ali, to što ste pivo otvarali Časnim krstom, to vam ne mogu oprostiti!

princi princi 21:44 22.08.2012

Au, sine

Nešto se ljudi mora preduzeti.

Stvarno sam mislio da su Maljčiki kemp i tongue-in-cheek.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:42 27.08.2012

Re: Au, sine


šteta da ovakav koment nema repliku

+ zadovoljstvo koje ti pruža ostavljanje komentara, za one najupornije ,koji će pomisliti da je ovo neki bitan komentar
StEtOc|nA StEtOc|nA 21:44 22.08.2012

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Ja samo da dodam da bi mogli da sredite i to pitanje vrabaca ako se aktivirate
G.Cross G.Cross 21:48 22.08.2012

Bilo bi

Bilo bi interesatno cuti sta bi onaj mladi, hrabri, ludi, pametni Krle sa otoka Visa rekao ovom Krletu...

Da budem jasan I ja se to cesto pitam o samom sebi.

Ipak nije mi jasno kad Krle poziva sve ostale na akciju, sta je to on u stvari uradio/svorio u poslednjih 20 godina.

A sta sam ja stvorio. Hmmm..." Not much. But it's home" (Blues Brothers)


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:52 22.08.2012

Цитати

Небојша Крстић
Sve dok vi momci budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje ironične muzičko- istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu, dok posmatrate život sa Freehhandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.


Цитираш мене од данас из разговара са Невенком, цитираш мене од пре четири или десет дана из мејл преписке са princijem, цитираш мене од пре месец и по из разговора с тобом, цитираш мене од пре шест месеци или годину дана кад објашњавам окупљеним блогерима: "Нема других. Ми смо ти који су требали да промене Србију."

Ниси оригиналан.

Испали смо пичке.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:59 22.08.2012

Re: Цитати

Испали смо пичке.

Могуће, али још није касно да се поправимо.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:05 22.08.2012

Re: Цитати

Predrag Brajovic
Испали смо пичке.

Предраг Брајовић princiju мејлом 16.8.2012:

"Shvatio sam zašto je Srbija u kurcu.
Znaš zašto?
Zato što je ti i ja nismo promenili. Mislili smo da postoje drugi koji su voljni to da učine. Sad sam sasvim siguran: nema ih."

(ова приватна преписка објављена је без дозволе оба учесника)


princi princi 22:17 22.08.2012

Re: Цитати

Mislili smo da postoje drugi koji su voljni to da učine. Sad sam sasvim siguran: nema ih.

Pa da, demokratija je pitanje brojeva. Kako da menjaš nešto što neće da se menja? Krle u svom PR-ovskom zanosu verovatno mislio da TV-om i novinama može menjati ljude. Istu, pomalo mesijansku a pomalo, Boga mi, i akcijašku viziju sam prepoznao i kod Bucka i onog njegovog pajtaša Vasovića (Jakša Šćekić je već realniji, možda je u pitanju i generacijska stvar). Ali to je iluzija. Ljudi se menjaju na drugi način. Ne Tijanićima, ne Pressovima, ne Kuririma, ne Blogovima, turskim serijama, Pinkom ili čime već, nego državom koja radi, javnim WC-ima, putevima, pre svega putevima, ekonomskom cenom struje, hrane, poštovanjem ugovora, brzim internetom, sprečavanjem a ne omogućavanjem nekom Mrkonjiću da dođe do svog parčeta vlasti... i toliko drugih stvari.
JJ Beba JJ Beba 22:22 22.08.2012

Re: Цитати

Ljudi se menjaju na drugi način. Ne Tijanićima, ne Pressovima, ne Kuririma, ne Blogovima, turskim serijama, Pinkom ili čime već, nego državom koja radi, javnim WC-ima, putevima, pre svega putevima, ekonomskom cenom struje, hrane, poštovanjem ugovora, brzim internetom, sprečavanjem a ne omogućavanjem nekom Mrkonjiću da dođe do svog parčeta vlasti... i toliko drugih stvari.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:03 23.08.2012

Re: Цитати

Nebojsa Krstic
Могуће, али још није касно да се поправимо.

Јесте, касно је.

Једном цава, до краја живота цава. Знаш како је -- у крају, у блоку се ништа не заборавља. Џаба ти после џип или фабрика или згодна риба, сви се сећају кад си оно слинио и био пичка. Ово је истина, Небојша, ти то знаш. А таква истина има своје последице. По тебе, Тадића и друге. По мене. Ово није ствар мојих симпатија и антипатија. Ово је механика живота.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:06 23.08.2012

Re: Цитати

сви се сећају кад си оно слинио и био пичка

I to je moguće, ali ovde uopšte o meni nije reč.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:08 23.08.2012

Re: Цитати

Nebojsa Krstic
сви се сећају кад си оно слинио и био пичка

I to je moguće, ali ovde uopšte o meni nije reč.

Ко је тебе спомињао?
validni validni 06:40 23.08.2012

Re: Цитати

Nebojsa Krstic
Испали смо пичке.

Могуће, али још није касно да се поправимо.


Pa šta čekate, dozvolu od Maxe, Alselonea i Freehanda?

Imali ste svu moguću podršku spolja i iz zemlje, ali ste ipak sve usrali. I, šta sada radite?! Kmezite nad sobom. Slinite, tražeći krivca u svakom osim u VAMA, i to iz zaklona tobožnjeg nebavljenja politikom. Da li nas zaista smatrate imbecilima, kada nam poturate da se kao član Glavnog Odbora i Savetnik Predsednika Republike niste bavili politikom?!

Ako Vam je toliko stalo do ugleda u kraju - evo: niste ispali pičke! Previše štete ste napravili da bi ste zavredeli da budete samo pičkice. Pamtićemo Vas kao korumpiranu bandu koja je konačno dotukla Srbiju, u škole uvela veronauku a prognala zdrav razum, koja je uništila svaku volju za promenama.

Uostalom: Političar koji izgubi izbore od Tomislava Nikolića, ne može i ne sme biti jedina nada našem narodu.

cult cult 08:53 23.08.2012

Re: Цитати

Ljudi se menjaju na drugi način. Ne Tijanićima, ne Pressovima, ne Kuririma, ne Blogovima, turskim serijama, Pinkom ili čime već, nego državom koja radi, javnim WC-ima, putevima, pre svega putevima, ekonomskom cenom struje, hrane, poštovanjem ugovora, brzim internetom, sprečavanjem a ne omogućavanjem nekom Mrkonjiću da dođe do svog parčeta vlasti... i toliko drugih stvari.

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:52 22.08.2012

сада је време за акцију у граду

Nešto se ljudi mora preduzeti.

Мене је понео жар, па сам, на пропутовању кроз Београд, донео два врапца.

(Уосталом, кладим се да Макса није ни толико.)
AlexDunja AlexDunja 21:58 22.08.2012

Re: сада је време за акцију у граду

(Уосталом, кладим се да Макса није ни толико.)

ja ću gačke da nađem
freehand freehand 22:02 22.08.2012

Re: сада је време за акцију у граду

AlexDunja
(Уосталом, кладим се да Макса није ни толико.)

ja ću gačke da nađem

Saće Albicila, samo polako...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:20 22.08.2012

Re: сада је време за акцију у граду

marco_de.manccini
Nešto se ljudi mora preduzeti.

Мене је понео жар, па сам, на пропутовању кроз Београд, донео два врапца.


Jel živa, ili u gaćama?
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:47 22.08.2012

Re: сада је време за акцију у граду

Jel živa, ili u gaćama?

Бре, чак и ви из Тесле би требали да знате да врапци не носе гаће.

Иначе, чим сам предао врапце одвојили су једног у страну, оног већег, кажу стандардна процедура, да се нађе за страначке потребе.

Ја прво помислим, а који ће им мој врабац, али се онда одушевим што су тако способни, па чак и врапцима могу да нађу улогу за страначке потребе.

Ах, какав губитак, какав губитак.
blogovatelj blogovatelj 01:55 23.08.2012

Re: сада је време за акцију у граду

Jel živa, ili u gaćama?


Ziva.
U gacama.
bauer. bauer. 02:21 23.08.2012

Re: сада је време за акцију у граду

Уосталом, кладим се да Макса није ни толико.

Maksa je doneo dva komada kad se, nedavno, vratio iz grada Čikaga. Čikaški vrapci odlčno razumeju srpski, tako da se lakše uklapaju u novu sredinu.

Mada, verujem da su ti tvoji iz Teksasa znatno veći i da bi penzioneri u njima mnogo duže uživali ako bi ih se dokopali. Živih ili mrtvih. Naime, potura nam se zabluda je da je Đilas rasterao vrapce. Vrapce su pojeli penzioneri zato što su nesposobni da sami za sebe nešto urade nego sve očekuju od države. Kao i ostatak naroda uostalom. Narod ne valja a ne političari!
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:18 23.08.2012

Re: сада је време за акцију у граду

Narod ne valja a ne političari!


A ni ti vrapci nisu ništa naročito.
Bonner Bonner 22:08 22.08.2012

Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic

Nesto se ljudi mora preduzeti.



Dali je na te tri strane Bloga otprilike sest puta menjao misljenje, od Borka Stefanovica, grupe filozofa preko Milice Delevic, dok se niste slozili da je Boris Tadic najbolje resenje za DS. A zasto? Zato sto nema boljeg.

Ako nema boljeg neka onda neko losiji preuzme odgovornost. Sem toga, ako je DS jedan covek i ako zavisi od jednog coveka onda stvarno laku noc. Dozivotni predsednik ili sta li?! Na sta to lici?!

Sta se to sa vama svima desilo u poslednjih 12 godina? Jeste li vi ziveli 90-ih? Gde je nestao onaj zdrav razum 90-ih? Meni zaista nista vise nije jasno, to priznajem.

"Nesto se mora preduzeti?!"

Zdrav razum kaze da pomognete coveku da sacuva ovo malo preostalog politickog dostojanstva i autoriteta i da se povuce na politicku poziciju adekvatnu jednom bivsem Predsedniku Republike i onome sto je ucinio u svom dosadasnjem politickom radu.

Hvala na paznji a i na evtl. banovanju ako usledi.

I za kraj refren tvoje pesme Arcadia koju sam simbolicki postavio na Dalijevom Blogu kao deo odgovora na jedan tvoj post.

"Kad je to bilo, kad se srušilo, kad je nestalo i umrlo?"

Oktobra 2012, npr.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:27 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Dali je na te tri strane Bloga otprilike sest puta menjao misljenje, od Borka Stefanovica, grupe filozofa preko Milice Delevic, dok se niste slozili da je Boris Tadic najbolje resenje za DS. A zasto? Zato sto nema boljeg.

Pre bih rekao da je glasno razmišljao. I složili smo se. Da.
Ako nema boljeg neka onda neko losiji preuzme odgovornost. Sem toga, ako je DS jedan covek i ako zavisi od jednog coveka onda stvarno laku noc. Dozivotni predsednik ili sta li?! Na sta to lici?!


Ne razumem. Ja govorim svoj politički stav. Nit kome šta branim, nit koga sprečavam.
Zdrav razum kaze da pomognete coveku da sacuva ovo malo preostalog politickog dostojanstva

Moj zdrav razum kaže drugačije...ali to i nije tema ovog bloga.
Bonner Bonner 22:40 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic


Ne razumem. Ja govorim svoj politički stav. Nit kome šta branim, nit koga sprečavam.

Moj zdrav razum kaže drugačije...ali to i nije tema ovog bloga.


U tome i jeste problem. Tvoj zdrav razum ide protiv svih uzusa, politickih, etickih, moralnih, obicajnih ako hoces. Po meni kao takav je poguban, za drustvo i drzavu, za DS, za Tadica, za tebe licno. Nije mi jasno kako to ne vidis ili neces da vidis?!

uros_vozdovac uros_vozdovac 22:47 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic

Moj zdrav razum kaže drugačije...ali to i nije tema ovog bloga.


Ali Nebojša da Tadić nije skratio mandat (eufemizam za ostavku), ništa od svega ne bi bilo. Koja državnička mudrost ga je poterala?
Jel bi Ivica išao sa Diplomom - ma jok.
Jel bi neka vrsta Cvetkovića sedela u nemanjinoj - da
Jel bi Dulić valjao sajtove i arhivirao mejlove - o da još koliko
I šta onda - ništa.

Dakle stvar jeste u tome ko će da živi baš dobro Diploma i njegovi ili Tadić i njegovi. A što nas to daleko manje zanima od onih koji bi baš da žive dobro, pa šta da se radi. Da vlast nije bila punih 12 godina arogantno ignorantna možda bih se i zabrinuo.
Evo pravim Piratsku partiju, nije da sam neaktivan, drž` se na izborima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:57 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Ali Nebojša da Tadić nije skratio mandat (eufemizam za ostavku), ništa od svega ne bi bilo. Koja državnička mudrost ga je poterala?
Jel bi Ivica išao sa Diplomom - ma jok.
Jel bi neka vrsta Cvetkovića sedela u nemanjinoj - da
Jel bi Dulić valjao sajtove i arhivirao mejlove - o da još koliko
I šta onda - ništa.

Nisam siguran da je tako. Mislim, to čovek nikad ne može sa sigurnošću da tvrdi, ali ja mislim da, da nije dao ostavku, tokom kampanje bi glavna tema bila kako on ne sme da trči trku za DS i ubeđen sam da bi DS kao stranka imala slabiji rezultat nego što je imala.
Pa bi vladu pravili ovi što su je pravili...i u tim uslovima, ovih dana bi počinjala kampanja za predsedničke izbore.
Dakle stvar jeste u tome ko će da živi baš dobro Diploma i njegovi ili Tadić i njegovi.

Ne verujem ni da ti veruješ u to što tvrdiš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:59 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

U tome i jeste problem. Tvoj zdrav razum ide protiv svih uzusa, politickih, etickih, moralnih, obicajnih ako hoces.

Izgleda da nas dvojica imamo različite uzuse. Što u demokratiji, srećom, nije zabranjeno.
Bonner Bonner 23:05 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic

Nisam siguran da je tako. Mislim, to čovek nikad ne može sa sigurnošću da tvrdi, ali ja mislim da, da nije dao ostavku, tokom kampanje bi glavna tema bila kako on ne sme da trči trku za DS i ubeđen sam da bi DS kao stranka imala slabiji rezultat nego što je imala.
Pa bi vladu pravili ovi što su je pravili...i u tim uslovima, ovih dana bi počinjala kampanja za predsedničke izbore.



Ovde si apsolutno u pravu, vec je bila kampanja po medijima zasto ne raspisuje predsednicke izbore, ko ce sve to da plati, zasto nema muda da izadje Tomi na megdan. Odluka da raspise predsednicke izbore je bila apsolutno ispravna, hrabra i neophodna.

I izasli smo na izbore, i glasali smo, i dobio je prvi krug i izgubio u drugom krugu. I sve je to ok. Ali samo dotle. Sve posle toga je apsolutni fijasko. I nadam se da ce to skoro da se okonca i da ce da se okonca onako kako nalaze zdrav razum.

Bonner Bonner 23:14 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic


Izgleda da nas dvojica imamo različite uzuse. Što u demokratiji, srećom, nije zabranjeno.


Ne znam. Znam da postoje opsteprihvaceni uzusi, posebno u demokratiji tj. u zapadnim demokratskim drustvima kojima mi pripadamo.

Dakle, izasao si na izbore i te si izbore izgubio. Podnosis ostavku jer:

- preuzimas politicku odgovornost za neuspeh
- ti moralna i eticka nacela to nalazu
- jer je obicaj u demokratijama zapadnog tipa da vodeci politicar koji izgubi na izborima automatski podnosi ostavku
- jer je na neki nacin ponizavajuce i ispod nivoa za jednog bivseg Predsednika Republike da bude samo predsednik jedne stranke i trci trku koju je vec istrcao ispocetka, kao ponavljac

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:14 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

I nadam se da ce to skoro da se okonca i da ce da se okonca onako kako nalaze zdrav razum.

Misliš, kako nalaže tvoj zdrav razum.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana