Film| Muzika| Zdravlje| Život

Punk Rock!

Inner Party RSS / 18.08.2012. u 05:01

The Punk Syndrome je dokumentarni film koji me je uverio da je inkluzija zapravo prilično moguca. Ne samo što sam video kako ljudi sa mentalnim hendikepom stvaraju nešto zaista predivno na polju muzike, vec sam bio zapanjen sa koliko iskrenosti i realističnosti njihova bliža okolina i društvo  reaguju na njih.

421px-The_Official_Movie_Poster_of_The_Punk_Syndrome.jpgPratimo četiri punk rock muzičara (Pertti Kurikka, Kari Aalto, Sami Helle i Toni Välitalo - dvojica su sa Daunovim sindromom a druga dvojica sa nekom vrstom lakše mentalne zaostalosti) na njihovom putu od urnebesne lokalne (finske) atrakcije - prema potpuno uverljivom i veoma autentičnom pank fenomenu na evropskom nivou. Ovi momci provode puno vremena vežbajuci i stvarajuci genijalno jednostavne. ali ujedno i prilično dobro promišljene pesme. Zvuče kao veoma rani Ramonsi, a izgledaju otprilike kao GBH. Svakom od ove četvorice muzičara je posvecen jedan segment filma pri čemu vidimo koliko su njihovi životi integrisani u finsko društvo i koliko su to ustvari dirljivo "normalni" životi. Ovi momci imaju prave male ljubavne tragedije (sjajna scena u kojoj Toni shvata da njegova draga nije zaljubljena u njega, vec u jednog sasvim drugog momka, iako nas je ceo prethodni dijalog vodio upravo ka tom njegovom zaključku. Neko ce reci da se smejemo tudjoj nesreci, ali ta scena je tako iskrena i efektna da je zaista veoma, veoma smešna), bave se politikom (jedan od ovih momaka se uključuje u predizbornu kampanju, samo da bi na kraju izbora video da je njegova kandidatkinja ostvarila najslabiji rezultat), bave se sportom (i uče da gube i da se onako baš, baš, obrukaju, ali i da to prežive), puše (pevač je non stop sa cigaretom), piju (zavisnici su od kafe, a neki ljušte i vino), tulumare (sjajna scena lutanja po Londonu), interesuju se za seks i ljubavne odnose (sjajna scena kada učenja i tumačenja problematike "kako se prave bebe"), bivaju besni, paranoični, skloni izlivima verbalne agresije, ... Ponekad sam pomislio da su neke scene zapravo šokantne, ali sam onda shvatio da je to samo životna situacija koja se svima dogadja i da se ne može posmatrati kao šokantno nešto samo zato što se dešava nekome ko je hendikepiran ...

 

 

Sve u svemu, ovo je jedan veoma hrabar i iskren pristup problematici inkluzije osoba sa mentalnim hendikepom. Ne znam koliko je sve ovo moguce u drugim društvima, svi znamo da su nordijske zemlje ipak veoma veoma napredne, ali kao uzor i inspiracija - ovaj film je nešto zaista genijalno. Zato sam požurio da izreklamiram ovo čudo i da bar malo skrenem pažnju na to koliko je punk rock pozitivna i životno važna stvar koju mnogi potcenjuju i ne shvataju previše to koliko je bitno imati stav, emocije, želju da živiš, da ostaviš trag, da budeš svoj ali i da budeš deo nečeg veceg, kao i da svemu tome daš neko značenje i smisao ...

 

Pogledajte THE PUNK SYNDROME. Ulepšaće vam dan, sigurno!

 



Komentari (24)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 08:26 18.08.2012

..

Pogledajte THE PUNK SYNDROME. Ulepšaće vam dan, sigurno!


jedva cekam
kleinemutter kleinemutter 09:02 18.08.2012

mali a veliki

I ljudi sa mentalnom zaostalošću su isti kao mi samo imaju svega malo manje i reakcije su burnije i socijalno neizbrušene. Veća mentalna zaostalost znači i veće deficite ili po srpskom manjkove svega što jedna prosečna osoba ima.

Ovo nije saznanje iz knjige. Ovo je saznanje iz moje kuće, jer je moje dete jedno od takvih.

Ali moje dete je u nekim stvarima bolje od mog drugog prosečnog deteta i mene.- Ume lepše i snažnije da se raduje. Ume tako toplo da teši. Ume da se sa strašću baci u more. Ali ne ume da se stara o sebi i toliko toga još ne ume.

Inkluzija je pravo takve dece i ljudi da žive i budu ljudska bića. Puno puta do sada tako nisu bili tretirani. Ja na ovo još uvek nailazim tamo gde bi čovek najmanje očekivao npr. kod ljudi koji se bave zdravljem, obrazovanjem.

Rado ću pogledati ovaj film.

I hvala ti što pišeš o junacima života!
mirakulus mirakulus 10:14 18.08.2012

Re: mali a veliki

I ljudi sa mentalnom zaostalošću su isti kao mi samo imaju svega malo manje i reakcije su burnije i socijalno neizbrušene. Veća mentalna zaostalost znači i veće deficite ili po srpskom manjkove svega što jedna prosečna osoba ima.

Iako je ovaj pojam jos uvijek aktualan radije se koristi izraz osoba s teskocama. Pored toga dosta dugo govorilo se i o osobama s posebnim potrebama no i taj je izraz prevazidjen. Znam da terminologija nije toliko vazna no ona i dalje oznacava osobe te je stoga preporucljivo koristiti prikladnu terminologiju jer niti same osobe s teskocama ne vole kad im se kaze da imaju mentalnu retardaciju.
Ali moje dete je u nekim stvarima bolje od mog drugog prosečnog deteta i mene.- Ume lepše i snažnije da se raduje. Ume tako toplo da teši. Ume da se sa strašću baci u more. Ali ne ume da se stara o sebi i toliko toga još ne ume.

Obzirom da osobe s teskocama imaju slabije razvijeni ratio a vise razvijeni emotio onda su emocije na vrlo visokom nivou izrazavanja jer oni ne znaju prikrivati emocije i praviti se da su nesto sto nisu. Oni su totalno neposredni i uvijek kazu sto misle bez obzira na moguce posljedice.
Inkluzija je pravo takve dece i ljudi da žive i budu ljudska bića. Puno puta do sada tako nisu bili tretirani. Ja na ovo još uvek nailazim tamo gde bi čovek najmanje očekivao npr. kod ljudi koji se bave zdravljem, obrazovanjem.

Radi se o predrasudama i sablonu te spremnosti prihvacanja razlicitog. To nase drustvo s jedne strane ima prekomjerno a s druge strane premalo zelje za prihvacanjem. Stoga je i rjesenje u najvecem broju slucajeva bila institucionalizacija kao hodanje linijom manjeg otpora u nemogucnosti stvaranja uvjeta za potpunu integraciju u drustvo osoba s teskocama.
Ono sto svakako moram pohvaliti jest da je Srbija u inkluzivnom skolstvu nekoloko koraka ispred Hrvatske.
Jukie Jukie 11:16 18.08.2012

Re: mali a veliki

mirakulus
I ljudi sa mentalnom zaostalošću su isti kao mi samo imaju svega malo manje i reakcije su burnije i socijalno neizbrušene. Veća mentalna zaostalost znači i veće deficite ili po srpskom manjkove svega što jedna prosečna osoba ima.

Iako je ovaj pojam jos uvijek aktualan radije se koristi izraz osoba s teskocama. Pored toga dosta dugo govorilo se i o osobama s posebnim potrebama no i taj je izraz prevazidjen. Znam da terminologija nije toliko vazna no ona i dalje oznacava osobe te je stoga preporucljivo koristiti prikladnu terminologiju jer niti same osobe s teskocama ne vole kad im se kaze da imaju mentalnu retardaciju.

Znači to je najnoviji termin? Sada se umesto osobe sa posebnim potrebama kaže osobe sa teškoćama? M-kej...
ali na isto se svodi, što reče Kristofer Bun iz "Čudan događaj sa psom u neko doba noći". Ko ti se ruga, rugaće ti se svakako. "Deca iz druge škole niz ulicu nam se rugaju Spe-ci-jal-ne po-tre-be, spe-ci-jal-ne po-tre-be". Ko te poštuje, poštovaće te svakako.

Sad me zanima da li se ovo odnosi samo na osobe sa niskim IQ ili na sve nas koji, well, imamo specijalne potrebe. Ono "osobe sa invaliditetom" mi uopšte ne izgleda kao opis detektiva Monka, koji definitivno treba da dobija određene services kako bi mogao da funkcioniše u real life svetu.
mirakulus mirakulus 12:16 18.08.2012

Re: mali a veliki

Sad me zanima da li se ovo odnosi samo na osobe sa niskim IQ ili na sve nas koji, well, imamo specijalne potrebe. Ono "osobe sa invaliditetom" mi uopšte ne izgleda kao opis detektiva Monka, koji definitivno treba da dobija određene services kako bi mogao da funkcioniše u real life svetu.

Svatko od nas ima neke posebne potrebe. No ne bih rekao da je zivot u zajednici posebna potreba ili odlazak u banku ili kino ili na kazalisnu predstavu ili kupnja u trgovini. Znaci kad se govori o osobama s posebnim potrebama onda se obicno pod tim smatraju obicne potrebe koje ima svaki covjek. Recimo osoba koja za disanje treba kanilu. Da li je ona zato sto koristi kanilu osoba s posebnim potrebama i da li onda disanje mozemo nazvati posebnom potrebom? Ne. Ta osoba ima nekih teskoca to jest kako se na novohrvatskom ili novosrpskom kaze disability te joj kanila pomaze da smanji ili ukloni teskoce. Ono sto je posebno lose kod osoba koje imaju intelektualne teskoce jest sto ih se jos uvijek zatvara u posebne ustanove ili idu u posebne skolei potpuno ih se getoizira i apartheizira. Prije trideset i vise godina uobicajeni pojam je bila mongoloidna idiotija. Da li se taj izraz i dalje koristi? Ponekad u nekim medicinskim krugovima i dalje se cuje taj izraz. I dalje neki pedijatri nakon rodjenja djeteta kazu roditeljima od vaseg djeteta nece biti nista ono ce zivjeti kao biljka ako zelite ostavite ga ovdje i zaboravite na njega.
I dalje su predrasude i sram prema vlastitom djetetu prisutne. Da li termini mogu to ublaziti? Malo ali i to je u stvari puno. Ono sto donosi napredak je prije svega ponos roditelja sa onim sto dijete moze bez obzira na dijagnozu. Ponos sa djetetom i ljubav i prihvacanje djeteta. Ako je dijete prihvaceno u svojoj obitelji biti ce prihvaceno i u okolini u kojoj zivi te ce biti prihvaceno i u drustvu. Samim time drustvo nece gledati na teskoce nego ce gledati na mogucnosti. a svako od nase djece ima ogromnu mogucnost pruzanja beskrajne ljubavi.
bolid1 bolid1 12:45 18.08.2012

Re: mali a veliki

Na tragu onoga sto je Jukie napisao...jbg, meni je svako "stvaranje" naziva za osobe sa problemima u razvoju samo jos vece zigosanje...nekako, nemam pojma. Smisli se izraz koji je, trenutno, politicki korektan i onda se tera po tome...svi znaju sta je, svi dignu obrvu, ali se izraz ili kovanica smatraju korektnom i nikom nista...

Ima u SP kad, valjda, profa prizna da je gay i onda jedino on za sebe moze da kaze fag, a svi ostali kad to kazu cuje se beeeep.

Hocu reci, ko sto rece kleinemutter, ljudi su i nek ih se smatra za ljude i nek ih se zove ljudima, a ne ljudima s'necim. Ne kao ignorisanje, nego kao prihvatanje...(mozda ni sam sebe ne razumem)
Jukie Jukie 13:15 18.08.2012

Re: mali a veliki

bolid1

Hocu reci, ko sto rece kleinemutter, ljudi su i nek ih se smatra za ljude i nek ih se zove ljudima, a ne ljudima s'necim. Ne kao ignorisanje, nego kao prihvatanje...(mozda ni sam sebe ne razumem)

Sada kada je počela inkluzija u školama i pisanje IOPa, mislim da je potrebno naglašavati postojanje ljudi koji nisu ni na nivou kanile a ne mogu ni u potpunosti da obavljaju sve radnje, jer mislim da smo mi "srednji" nevidljivi; isto kao što vidim letnje i druge programe ili za decu nadarenu za neki predmet ili za decu iz specijalne škole, ništa između.

Npr. ako sam ja dete i imam trojku iz geografije, gde je specijalni program "zanimljiva geografija" tri dana na VRO gde ću kroz igru i zabavu podići svoj nivo znanja i umenja iz geografije tako da sledeće godine mogu da dobijam četvorke i petice? (naravno ne ako je nastavnica geografije zlotvor kao ona koju sam ja imao, ali odoh u offtopic)
bolid1 bolid1 13:32 18.08.2012

Re: mali a veliki

Jukie

jer mislim da smo mi "srednji" nevidljivi;


Heh, drzao sam jedno leto radionicu iz fizike sa nekom ekipm na Zatiboru,bas za "srednje", "obicne" djake... didn't work...previse alavih na sve strane i svi bi da se ugrade mnogooo...ja sam bio operativac, ali znam organizatore i znam koliko su ih vukli za nos, svi od reda...

Samo sam teo reci da mi je bzvz pravljenje "neuvredljivih" kovanica...ajde, da banalizujem skroz, nemoj mi dovoriti "gojazan", kazi debeo i sve ql...na gojazan ocu da pucam, debeo je cinjenica...
mirakulus mirakulus 15:36 18.08.2012

Re: mali a veliki

Na tragu onoga sto je Jukie napisao...jbg, meni je svako "stvaranje" naziva za osobe sa problemima u razvoju samo jos vece zigosanje...nekako, nemam pojma. Smisli se izraz koji je, trenutno, politicki korektan i onda se tera po tome...svi znaju sta je, svi dignu obrvu, ali se izraz ili kovanica smatraju korektnom i nikom nista...

Svakako da izraz nije najvazniji. Najvazniji je odnos prema osobi. No svakako i izraz ima znacenje te je drugacije ako se kaze da netko ima mongoloidnu idiotiju ili ako se kaze da ima down syndrom. Takodjer smatram i kako se mijenjaju odnosi tako se i izrazi takodjer mijenjaju.
Hocu reci, ko sto rece kleinemutter, ljudi su i nek ih se smatra za ljude i nek ih se zove ljudima, a ne ljudima s'necim. Ne kao ignorisanje, nego kao prihvatanje...(mozda ni sam sebe ne razumem)

slazem se u potpunosti. To je u stvari esencija kako bi trebalo biti.
eli.lacrosse eli.lacrosse 09:13 18.08.2012

...

Već se pripremam da gledam film. Hvala ti što si mi ga otkrio.

A evo zauzvrat i delića priče o umetniku koji je rešio da nacrta SVE vozove. Inače, Hidenori Motooka ima redovan posao, puno prijatelja i vrlo ispunjen život sa jasnim ciljem. A crteži su predivni…

number42 number42 09:53 18.08.2012

pa

ne mislim da treba ogranicavati osobe sa posebnim potrebama samo na pank muziku, oni se trebaju ukljuciti u drustvo i preko drugih muzickih zanrova, sto je uostalom i postala praksa, pa tako postati korisni clanovi drustva



osobe sa hendikepom su iste kao i svi ostali ljudi samo sto su ministri, predsednici i sl, a muzika im narocito pomaze u inkluzivnom procesu

sneza.lazarevic sneza.lazarevic 10:26 18.08.2012

Nisam do sada čula za ovaj film

Hvala, nadam se da ću uskoro imati prilike da ga pogledam.

Sve u svemu, ovo je jedan veoma hrabar i iskren pristup problematici inkluzije osoba sa mentalnim hendikepom. Ne znam koliko je sve ovo moguce u drugim društvima, svi znamo da su nordijske zemlje ipak veoma veoma napredne, ali kao uzor i inspiracija - ovaj film je nešto zaista genijalno.


Ja zaista verujem da je ovakav pristup moguć u svim društvima, ali je naravno potrebno mnogo vremena da tako nešto doživimo i kod nas. Moram tome da se nadam i zbog svog sina.
docsumann docsumann 12:34 18.08.2012

to su te

preporuke!

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:43 18.08.2012

.

ovo mi je izmamilo osmeh za ceo dan, baš je lepo!! :)


*the clash
princi princi 15:12 18.08.2012

Sjajno!

I sjajna tema za Srbiju gde su inkluzije svake vrste nepoznata stvar.
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:53 18.08.2012

Izmami

veliki osmeh.
Pozitiva.
Da su ljudski zivoti slicni sa sposobnostima vecim manjim sirim uzim, u kucama velikim malim i zemljama velikim malim... to smo verovatno trebali da znamo jos davno. Ali nije kasno ni sada.
kleinemutter kleinemutter 19:54 18.08.2012

naziv

Moja majka zna u šali da kaže: ,, i šerpom me zovi, samo me nemoj lupati,,.

A sad ozbiljno..Ovakvoj deci, mom detetu treba pomoć a ne licemerstvo u nazivima, imenima i drugim terminima.

I porodicama sa takvom decom treba pomoć i to terapeutska za dete i to besplatna i to takva da dođe na kućnu adresu a ne da dete mučiš dok ga dovedeš kod logopeda , a ona onda pije kafu pa ti zakasni sa časom, pa ga skrati jer je drugo dete stiglo i tako to u zemlji Srbiji.
Danas struka gleda našu decu kao novčanike.Naročito struka iz specijalnih škola. Samo ih zanima da dođu kući i traže 20 evra za čas. Tad dete ima koncentraciju , ali u školi je eto nema , u dispanzeru je eto nema, mora da se plati i onda može i čas od sat vremena...?!!

Mom detetu treba konkretna podrška u učenju važnih stvari i mogućnosti da ide u školu ( nisu hteli da ga prime u specijalnu školu Anton Skala. Kažu neka ide u redovnu., A koji k.... onda oni postoje i služe? Da bi iznajmljivali prostor ? ) kažu nemaju mesta a pola škole izdaju školi za negu i lepotu.Ispred škole nema oznake da je to specijalna škola samo velika tabla da je to škola za negu i lepotu.

U školi je wc-čučavac . Direktor nema za popravku wc . A gde su pare od najma prostorija? I neda ni roditeljima da poprave taj toalet iz svog budžeta. Boli ga briga za decu. Njega muči loš parking ispred škole gde ostavlja svoj auto.



Direktor se ponaša kao da je škola njegova pa bira decu. Mislim njegova upisna komisija bira. Moje nije odabrao , previše je shebano, ili niskofunkcionalno, ili nesamostalno ili koji god izraz hoćete, i ima previše zahtevnu majku za koju je on najbolji dečak na svetu.

I šta sad?

Sad će struka da me uči korektnim izrazima a neće da me nauče kako da naučim dete da se obuče samo, jede samo , drži olovku, piše?
Pa šta je prioritet?
Izrazi ili funkcionalno znanje deteta i pomoć za porodicu ?
bolid1 bolid1 01:47 19.08.2012

Re: naziv

kleinemutter

Izrazi ili funkcionalno znanje deteta i pomoć za porodicu ?


Na to sam mislio gore, kad sam pisao ono o terminologiji.

mirakulus mirakulus 07:04 19.08.2012

Re: naziv

A sad ozbiljno..Ovakvoj deci, mom detetu treba pomoć a ne licemerstvo u nazivima, imenima i drugim terminima.
Tako je. slazem se da je dijete o jest osoba ispred svega.
I porodicama sa takvom decom treba pomoć i to terapeutska za dete i to besplatna i to takva da dođe na kućnu adresu a ne da dete mučiš dok ga dovedeš kod logopeda , a ona onda pije kafu pa ti zakasni sa časom, pa ga skrati jer je drugo dete stiglo i tako to u zemlji Srbiji.
Ako uopce ima logopeda na raspolaganju. U Hrvatskoj je problem sa deficitarnoscu defektoloskih kadrova jako izrazen. Ne znam kako je kod vas.
Mom detetu treba konkretna podrška u učenju važnih stvari i mogućnosti da ide u školu ( nisu hteli da ga prime u specijalnu školu Anton Skala. Kažu neka ide u redovnu., A koji k.... onda oni postoje i služe? Da bi iznajmljivali prostor ? ) kažu nemaju mesta a pola škole izdaju školi za negu i lepotu.Ispred škole nema oznake da je to specijalna škola samo velika tabla da je to škola za negu i lepotu.

Da li je redovna skola prilagodjena vasem djetetu? Da li imate pomocnika u nastavi? Nekada je bolje da dijete ide u redovnu skolu ako su u skoli uvjeti prilagodjeni za njega. Bolje nego da je getoizirano u specijalnoj skoli. U jednom konkretnom slucaju u specijalnu skolu linijom manjeg otpora natrpavaju one koji bi trebali ici ali i one koji ne bi trebali ici u specijalnu skolu te je doslo do toga da skolu pohadja oko 25% djece koja su odgojno zapustena i koja vecinom imaju poremecaje u ponasanju izrazene u velikom broju slucajeva agresivnoscu. Onda djeca s vecim teskocama ili koja su UMR ili TMR trpe nasilje te se brane otporom pohadjanja skoleizrazeno putem raznih fizioloskih smetnji. Na kraju svi trpe i odgojno zapusteni zato sto su u nepoticajnoj sredini i nitko ne radi s njima na odgovarajuci nacin i djeca s teskocama jer su zrtve nasilja. I to je stanje koje traje duzi niz godina.
Direktor se ponaša kao da je škola njegova pa bira decu. Mislim njegova upisna komisija bira. Moje nije odabrao , previše je shebano, ili niskofunkcionalno, ili nesamostalno ili koji god izraz hoćete, i ima previše zahtevnu majku za koju je on najbolji dečak na svetu.

Tako je i ovdje. I pitanje je kome se uopce moze pozaliti?
Sad će struka da me uči korektnim izrazima a neće da me nauče kako da naučim dete da se obuče samo, jede samo , drži olovku, piše?
Pa šta je prioritet?
Izrazi ili funkcionalno znanje deteta i pomoć za porodicu ?

Ja se slazem s vama i dijelim vase ogorcenje i potpuno vas razumijem. Sustav ne valja i treba ga mijenjati iz korijena. Pitanje je na koji nacin i tko ga treba mijenjati. No ja sam zato da se u sklopu svih promijena treba mijenjati i nazivlje jer svakako da moje dijete nije mongoloidni idiot.
Jukie Jukie 07:34 19.08.2012

Re: naziv

kleinemutter

nisu hteli da ga prime u specijalnu školu Anton Skala. Kažu neka ide u redovnu.

.Direktor se ponaša kao da je škola njegova pa bira decu....Moje nije odabrao , previše je shebano, ili niskofunkcionalno, ili nesamostalno


Iz ovog se vidi apsurd da navodno deca koja imaju veće probleme treba da idu u redovnu školu a dece koja imaju manje probleme u specijalnu.


Reče Uroš da u odeljenju njegovog deteta ima 32 đaka, recimo da se broj smanji za 2. Ili on ne bi nikada dobijao pomoć od učiteljice ili bi 29 druge dece po ceo dan gledalo kako učiteljica radi samo sa njim a njihove potrebe odlaze niz vodu.

Eto ti našeg prosvetnog sistema
mirakulus mirakulus 08:28 19.08.2012

Re: naziv

Iz ovog se vidi apsurd da navodno deca koja imaju veće probleme treba da idu u redovnu školu a dece koja imaju manje probleme u specijalnu.

Veliki apsurd koji pokazuje nakaradnost odgojno obrazovnog sustava.
Reče Uroš da u odeljenju njegovog deteta ima 32 đaka, recimo da se broj smanji za 2. Ili on ne bi nikada dobijao pomoć od učiteljice ili bi 29 druge dece po ceo dan gledalo kako učiteljica radi samo sa njim a njihove potrebe odlaze niz vodu.

Razred do 22 djeteta plus pomocnik u nastavi plus individualizirani program za dijete. No za to se nitko nece izboriti osim roditelja.
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 09:31 19.08.2012

Re: naziv

Jukie
kleinemutter

nisu hteli da ga prime u specijalnu školu Anton Skala. Kažu neka ide u redovnu.

.Direktor se ponaša kao da je škola njegova pa bira decu....Moje nije odabrao , previše je shebano, ili niskofunkcionalno, ili nesamostalno


Iz ovog se vidi apsurd da navodno deca koja imaju veće probleme treba da idu u redovnu školu a dece koja imaju manje probleme u specijalnu.




Jeste apsurd Jukie, ali specijalne škole su kod nas oduvek birale decu.
Kad je moj sin trebalo da pođe u prvi razred, u istoj toj školi su mi kazali da prvo mora da prođe opservacioni period nakon koga će oni odlučiti da li će ga primiti ili ne. A ja sam unapred trebala da potpišem da neću dovoditi u pitanje tu njihovu procenu.
U redovnoj školi me ničim nisu uslovljavali.

Ali, žao mi je da kvarimo ovaj lep tekst koji pokazuje da može drugačije.
Između ostalog, stalno se zaboravlja da i ljudi sa teškoćama mogu da budu talentovani i vredni.
Smica Smica 09:04 19.08.2012

Joey Ramone

I Joey Ramone iz Ramones-a je imao Obsessive–compulsive disorder (OCD), a smatra se najboljim Punk pevačem. Njegov život i uspeh su takođe dobar primer i inspiracija.
background noise background noise 21:48 19.08.2012

Uf, uf . . .

Jako . . .

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana