Planeta| Politika| Region

Srpske medalje ili ne?

Velimir Mladenovic RSS / 15.08.2012. u 14:28

Prvi nastup srpske ministarke sporta.

 



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 14:47 15.08.2012

Osveženje

Jeste, sačekala je Olivera u nebranom grožđu.
Jeste, nije se snašla ič.
Ali meni nekako osvežavajuće da na ministarskom mestu vidim - nepolitičarku.
Deluje mi naivno u najpozitivnijem mogućem smislu.
I draže mi je što je rekla "zatekli ste me", nego da je iskazala uvežbanu političku veštinu pričanja bez da išta kaže.


PS: i mnogo mi je šarmantna i simpatična.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 14:50 15.08.2012

Re: Osveženje

to -mnogo je sarmantna mi mnogo znaci u zivotu.
dzaba joj na iskrenosti kad je neobavestena. to ne razumem.

da li u srbiji svako moze biti ministar?
alselone alselone 14:57 15.08.2012

Re: Osveženje

Meni je isto simpa Alisa i cenim je kao dobru sahistkinju. Cenim je jer je prebacila 2400 ELO. Ali ni ja ne mogu da se otmem utisku - sta ce ona na tom mestu? Mozda za promenu nece da klepa, ni to ne bi bilo malo.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:00 15.08.2012

Re: Osveženje

dzaba joj na iskrenosti kad je neobavestena. to ne razumem.


Nisam rekla da joj je nastup bio dobar, već osvežavajući.
Nekako... tek kad neko u javnosti nastupi kao ona, dobijemo protivtežu onoga što pravi političari pričaju.
Ne sećam se kada sam poslednji put tako nešto videla.
Eto, samo to.

A ni šarm i simpatičnost ne treba potcenjivati kao oružje, bar ako se angažuje u traženju sponzora za sport i sportiste.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:01 15.08.2012

Re: Osveženje

da li u srbiji svako moze biti ministar?


Ako može Velja da bude ministar - svako može.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 15:07 15.08.2012

Re: Osveženje

naravno nisam mislio
samo na nju. svaka njoj cast za rezultate, voditi ministarstvo je nesto sasvim drugo :)
ed_novipazar ed_novipazar 16:04 15.08.2012

Re: Osveženje

Krugolina Borup


Nisam rekla da joj je nastup bio dobar, već osvežavajući.



Upravo tako, Alisa je pravo osvjezenje. Od svih ministara i ministarki, najradije bih sa njom popio kahvu. Iz nje jednostavno izbija iskrenost a ja to najvise volim kod drugih.
bolid1 bolid1 16:56 15.08.2012

Re: Osveženje

Uz svo duzno postovanje za sah i uspehe u sahu...od ove firme* ne kupujem nista&nikog.
sevarlica sevarlica 22:24 15.08.2012

Re: Osveženje

bolid1
Uz svo duzno postovanje za sah i uspehe u sahu...od ove firme* ne kupujem nista&nikog.


Kome ne veruješ?

Osnovnim školama u Denveru i Beogradu?
Ekonomskom fakultetu u Beogradu?
BK Univerzitetu?
ili Megatrendu?
ed_novipazar ed_novipazar 07:56 16.08.2012

Re: Osveženje

Velimir Mladenovic
to -mnogo je sarmantna mi mnogo znaci u zivotu.
dzaba joj na iskrenosti kad je neobavestena.

O čemu je neobaveštena? O nekakvom nametnutom i u datom kontekstu potpuno trivijalnom pitanju koliko olimpijskih medalja ima Srbija? Ja bih na ovo "dzaba joj na iskrenosti kad je neobavestena" uzvratio sa: džaba im na obaveštenosti kada su neiskreni". Muka mi je od ovolikih političara premazanih sa nekoliko boja. Jedan imam je govoreći o stanju u Islamskoj zajednici kod nas rekao: Ne fali nama učenih, nama fali karaktera. E isto možemo i ovdje da kažemo. Ne fali Srbiji obavještenih političara. Fali karaktera. Alisa Marić je izgleda izuzetak i ja prosto uživam gledajući je kako ovako vesela i skoro naivna odgovara na pitanja. Kao da mi je familija
tasadebeli tasadebeli 08:12 16.08.2012

Re: Osveženje

Velimir Mladenovic
.da li u srbiji svako moze biti ministar?


Може, може,... А зашто би демократија подразумевала елитизам? Па нећемо ваљда баш пресликани модел Платонове државе са 10000 грађана који "демократски" одлучују и 200000 робова који раде за слободне грађане... Ето, ја бих много волео да једног дана будем министар пољопривреде мада, морам признати, не разликујем купус од хризантеме...
sevarlica sevarlica 09:12 16.08.2012

Re: Osveženje

Ja bih na ovo "dzaba joj na iskrenosti kad je neobavestena" uzvratio sa: džaba im na obaveštenosti kada su neiskreni"




U srž Ed, svaka čast!
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:24 16.08.2012

Re: Osveženje

I draže mi je što je rekla "zatekli ste me", nego da je iskazala uvežbanu političku veštinu pričanja bez da išta kaže.


PS: i mnogo mi je šarmantna i simpatična.

Jeste i šarmantna simpatična, fakat. Problem je u tome da se nije spremila za emisiju i temu koja se tiče njenog posla. Makar da je samo pogledala neke od ovdašnjih blogova, pa bi imala neku predstavu o čemu se u opšte radi. Ako je i za celokupan posao koji će obavljati isto spremna, onda joj nama i sportu. Šah i šarm, svaka čast, ovo drugo...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:26 16.08.2012

Re: Osveženje

a bih na ovo "dzaba joj na iskrenosti kad je neobavestena" uzvratio sa: džaba im na obaveštenosti kada su neiskreni".


Kako su nam kriterijumi opali. Niko više ni ne očekuje i jedno i drugo, a to je minimum.
ed_novipazar ed_novipazar 11:00 16.08.2012

Re: Osveženje

aleksandarkarisik
Problem je u tome da se nije spremila za emisiju i temu koja se tiče njenog posla.

Njen posao nije da broji srpske medalje. Zena je fino objasnila sta misli o tome kome medalje pripadaju. Iz toga se da zakljuciti sta misli o tome koliko Srbija ima medalja sa olimpijskih igara.
ed_novipazar ed_novipazar 11:03 16.08.2012

Re: Osveženje

aleksandarkarisik
a bih na ovo "dzaba joj na iskrenosti kad je neobavestena" uzvratio sa: džaba im na obaveštenosti kada su neiskreni".


Kako su nam kriterijumi opali. Niko više ni ne očekuje i jedno i drugo, a to je minimum.

To nije minimum, to je optimum. A u odbrani one gore izrecene teze da dodam, neobaviještenog a iskrenog je lahko obavijestiti. Obaviještenog a neiskrenog je veoma teško naučiti karakteru.
bolid1 bolid1 12:12 16.08.2012

Re: Osveženje

sevarlica
bolid1
Uz svo duzno postovanje za sah i uspehe u sahu...od ove firme* ne kupujem nista&nikog.

BK Univerzitetu?
ili Megatrendu?


Ako neko ima poso sa majstor Micom i majstor Bogoljubom, ne verujem mu nista!

Bese tamo i ona savetnica Nata Bekvalac, kakve reference ima ta zena, pa da covek ne veruje...tuko se Harvard sa Micom, a ona kod Mice...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 12:36 16.08.2012

Re: Osveženje

Njen posao nije da broji srpske medalje. Zena je fino objasnila sta misli o tome kome medalje pripadaju. Iz toga se da zakljuciti sta misli o tome koliko Srbija ima medalja sa olimpijskih igara.


Njen posao je da zna pravne aspekte vezane za posao kojim se bavi i moguće reperkusije koje to može da ima na odnose sa drugim zemljama. Ovo oko medalja ispade da je baš takvo pitanje. Žena je fino i moram reći simpatično pokušala da prikrije da nema pojma o čemu se radi. Kao ministar sporta, mora imati pojma o čemu se radi.
sevarlica sevarlica 14:00 16.08.2012

Re: Osveženje

bolid1
sevarlica
bolid1
Uz svo duzno postovanje za sah i uspehe u sahu...od ove firme* ne kupujem nista&nikog.

BK Univerzitetu?
ili Megatrendu?


Ako neko ima poso sa majstor Micom i majstor Bogoljubom, ne verujem mu nista!

Bese tamo i ona savetnica Nata Bekvalac, kakve reference ima ta zena, pa da covek ne veruje...tuko se Harvard sa Micom, a ona kod Mice...


A Magistratura na BU, ništa???
Sve se plašim da se Alisa Marić prevrće u krevetu noćima misleći šta o njoj misli jedan bolid.

Verovatno je Ministarka Sneža imala bolji porfolio, jer je završila svetsku književnost i dvaput potrčala za autobusom tokom studija
bolid1 bolid1 14:48 16.08.2012

Re: Osveženje

sevarlica

A Magistratura na BU, ništa???

Pomenu 'li ja to negde?

sevarlica

u krevetu noćima .


Ne bi znao, ne ulazim, nepozvan, u tudje spavace sobe.

sevarlica

šta o njoj misli jedan bolid


Izvini, nisam te prepoznao!
sevarlica

Verovatno je Ministarka Sneža


Tema nije Ministarka Sneza, nego Ministarka Alisa.

Elem, za nekog ko drzi do sebe, bilo kakvo petaljnje sa megasingidumdumtrend firmama ne dolazi u obizr. Te "profesure" i "doktorati" su teska zajebancija kao sto su im i studenti teska zajebancija! Kad bolje razmislim, meni to odgovara, naotimao sam im se para za casove pocetkom faksa...nikad sladja para, sa nikad manje truda...zadatak sa testa iz matematike: lim(x/(1+x)), x->0..aman!

Ajmo, ponovo, nit' sporim magistraturu na BU, nit' sporim sahovske uspehe, daleko od toga. Sporim i nastavicu da sporim petaljanje sa Megatrendom jer mislim da to ozbiljnom coveku ne prilici...that's it.

Jukie Jukie 16:39 16.08.2012

Re: Osveženje

bolid1

Te "profesure" i "doktorati" su teska zajebancija kao sto su im i studenti teska zajebancija!

Pa ako uzmemo u obzir koliko se sada ništa ne očekuje od đaka u osnovnoj školi, pa posle ni u srednjoj jer prvo mora da se obradi gradivo iz osnovne, onda kada se stigne do fakulteta naravno da je nivo znanja za nekoliko razreda niži nego u "naše vreme".
sevarlica sevarlica 17:25 16.08.2012

Re: Osveženje

Ne bi znao, ne ulazim, nepozvan, u tudje spavace sobe.


Zato si ti nervozan, izvini nisam znao:)

Izvini, nisam te prepoznao!


Pa ne piše mi na čelu(čitaj na avataru), ko nekima


Tema nije Ministarka Sneza, nego Ministarka Alisa.


Tema je da ti daješ sebi za pravo da nekog isključuješ samo zbog radnog mesta.
Taj Megatrend daje dobre PLATE, a pošto ne može pola Srbije da radi na državnim fakultetima mora neko i na privatnim.
bolid1 bolid1 17:44 16.08.2012

Re: Osveženje


Tema je da ti daješ sebi za pravo da nekog isključuješ samo zbog radnog mesta.


Tacno, dajem sebi za pravo da iskljucim nekog ko radi u stampariji diploma.




bolid1 bolid1 17:51 16.08.2012

Re: Osveženje


Pa ako uzmemo u obzir koliko se sada ništa ne očekuje od đaka u osnovnoj školi, pa posle ni u srednjoj jer prvo mora da se obradi gradivo iz osnovne, onda kada se stigne do fakulteta naravno da je nivo znanja za nekoliko razreda niži nego u "naše vreme".


Ne znam, koje ti je vreme...kod mene je osnovna ('92-'00) bila teska zajebancija, sestra moja je prosle godine zavrsila osnovu i bila je ista takva zajebancija.

U srednjoj, stvar pocinje da se lomi...ili odes/posalju te u dobru skolu i odatle skocis na faks ili dangubis cetri godine i nikom nista. Mene je Prva beogadska dovela u red i uterala u disciplinu, imam kontakt na faksu sa klincima iz raznih skola, iz zadnjeg semsetra su mi tri upale u oci: Krusevacka gimnazija, Tehnicka skola u Pancevu i Medicniska iz Bora...brate, deca su kidala i to mnogo bolje nego beogradski klinci iz iste grupe. Devojke za dve klase ispred. Nek su meni zapala "dobra" deca, ali ima tu i do skole mnogo.
sevarlica sevarlica 17:52 16.08.2012

Re: Osveženje

bolid1

Tema je da ti daješ sebi za pravo da nekog isključuješ samo zbog radnog mesta.


Tacno, dajem sebi za pravo da iskljucim nekog ko radi u stampariji diploma.






A ostali fakulteti u zemlji Sorabiji su šta zapravo????
sevarlica sevarlica 17:57 16.08.2012

Re: Osveženje

U srednjoj, stvar pocinje da se lomi...ili odes/posalju te u dobru skolu i odatle skocis na faks ili dangubis cetri godine i nikom nista.


Ovo što si napisao prijatelju je glupost par ekselans. Nema veze sa mozgom.
Celo pitanje oko studiranja je "da li ti želiš/možeš da studiraš?"
Srednja škola sa tim nema veze, ta predrasuda postoji samo u glavama matoraca koji su u školu išli 60-ih i 70-ih.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:05 16.08.2012

Re: Osveženje

ta predrasuda postoji samo u glavama matoraca koji su u školu išli 60-ih i 70-ih.

Molim?! Matoraca, a?!
bolid1 bolid1 18:12 16.08.2012

Re: Osveženje

sevarlica

A ostali fakulteti u zemlji Sorabiji su šta zapravo????


Reci cu ti to ovako, u krugu ljudi u kome se ja krecem, sto ce reci PMF i ekipa preko puta pokojne Domovine, svi su se posteno oznojili i posteno naradili da bi dosli do diplome. Poneko se provuko, ali, u odnosu na ukupan broj, imbecilno malo.


Srednja škola sa tim nema veze, ta predrasuda postoji samo u glavama matoraca koji su u školu išli 60-ih i 70-ih.


Think so? NIsam bas siguran, al' ajde. Iskristalisace se ta prica za koju godinu, samo da krene novi nacin upisa, 'ce vidimo, ondak, ko je bio u pravu.
sevarlica sevarlica 19:21 16.08.2012

Re: Osveženje

Jelica Greganović
ta predrasuda postoji samo u glavama matoraca koji su u školu išli 60-ih i 70-ih.

Molim?! Matoraca, a?!


Matoraca, matoraca, a ne dobrodržećih dama :)
sevarlica sevarlica 19:29 16.08.2012

Re: Osveženje

i ekipa preko puta pokojne Domovine, svi su se posteno oznojili i posteno naradili da bi dosli do diplome.


aha i onda izađu arhitekte čije su zgrade lepe al podložne rušenju. Generalno nivo struke je na većini fakulteta pao i to opasno.

Think so? NIsam bas siguran, al' ajde. Iskristalisace se ta prica za koju godinu, samo da krene novi nacin upisa, 'ce vidimo, ondak, ko je bio u pravu.


Pa moje mišljenje je zasnovano samo i isključivo na ličnom iskustvu. Sve što hoću da kažem je da ne postoji tip srednje škole koji garantuje kvalitet, već je u pitanju profesorski kadar. Gimnazije odavno nisu to što su bile, ako su ikad i bile nešto specijalno(osim 6-te koja je održala kvalitet), samo što gimnazijalci imaju veći motiv da završe neku višu ili faks jer nemaju ništa opipljivo u rukama nakon završene srednje.

Šta bi rekao na podatak da se danas teže upisuje frizerska škola nego gimnazija?
bolid1 bolid1 19:51 16.08.2012

Re: Osveženje

@sevarllca: opasno gusimo temu, ajde, nek se domacin izajsni, dal' da nastavljamo ovde. Vrlo sam rad da odgovorim, ali sam uhvatio sebe kako pisem roman...

sevarlica sevarlica 20:00 16.08.2012

Re: Osveženje

bolid1
@sevarllca: opasno gusimo temu, ajde, nek se domacin izajsni, dal' da nastavljamo ovde. Vrlo sam rad da odgovorim, ali sam uhvatio sebe kako pisem roman...



U pravu si aj da ne trolamo, već će se neko setiti oko septembra ili oktobra da je otvori
Dr Mebius Dr Mebius 15:28 15.08.2012

Nesrecnica

jednostavno ne sme da kaze sta misli jer se to kosi sa nakaradnom politikom stranke koja ju je postavila za ministra. Stvarno je bruka slusati one izgovore.
highshalfbooze highshalfbooze 15:42 15.08.2012

Alisa u zemlji čuda

E, gledah to jutros.
I baš sam se mislio kako ni jedan ministar nema pojma o resoru koji vodi. Definitivno je sramota. Nešto što mora da zna da je probude u sred noći da objasni, ona nema pojma.
A voditeljka se ponašala kao da je neko novinarima stavio pištolj na čelo da propagiraju kako Srbija čeka 100. medalju. A zapravo je to njihova težnja da u svemu traže senzaciju. Tako i sada lupetaju gluposti i traže skandale tamo gde ih nema.
margos margos 16:02 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

A zapravo je to njihova težnja da u svemu traže senzaciju. Tako i sada lupetaju gluposti i traže skandale tamo gde ih nema.

U pravu si da novinari (pre)često preteruju, ali za mene jeste skandalozno da mi svojatamo sve medalje prethodnih država.

niccolo niccolo 16:24 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

A voditeljka se ponašala kao da je neko novinarima stavio pištolj na čelo da propagiraju kako Srbija čeka 100. medalju

Pri tome radi na televiziji koja je prva posle medalje Ivane Maksimović nalepila banerčinu na svojim programima kako je to stota medalja za Srbiju.

Nešto nisam čuo da je Kovačevićka protestovala kod Tijanića zbog toga i preslišavala njega
antioksidant antioksidant 17:38 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

mi svojatamo sve medalje prethodnih država.

mi svojatamo olimpijski komitet cije su medalje
nista cudno u tome
a olivera je... pa ista kao i olja :)
AlexDunja AlexDunja 17:44 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

mi svojatamo olimpijski komitet cije su medalje

ne. srpski ok je pravni naslednik jugoslovenskog.

medalje ne pripadaju komitetu nego sportistima.
jugoslovenskim sportistima.

toliko je pre svega nesportski reći da su te medalje srpske.
i neistinito i bezobrazno.
o loženju nabujale srpčadi još i slavnom sportskom
prošlošću (pored ratničke) da ne govorim...
antioksidant antioksidant 17:47 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

medalje ne pripadaju komitetu nego sportistima.
jugoslovenskom sportistima.

ok dunja
mak na konac
znas da je meni sve jedno ali
srpski ok je pravni naslednik jugoslovenskog.

i mi svojatamo taj olimpijski komitet i sta sad?
mitovi, mitovi - kohezione niti drustva
ovo drustvo se tek gradi i ne vidim sto je opsano da se gradi na sportskom mitu
(bolje to nego na nekom drugom a ima raznih kandidata i vecina je put u ksenofobiju)
AlexDunja AlexDunja 17:52 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

ovo drustvo se tek gradi i ne vidim sto je opsano da se gradi na sportskom mitu


da, ali zasnovanom na koliko toliko istinitim činjenicama.
i + ne gurajući prst u oko još, boguhvala, živim sportistima iz regiona
antioksidant antioksidant 17:58 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

da, ali zasnovanom na koliko toliko istinitim činjenicama.

mit, aleks... mit! kakve crne cinejnice
i + ne gurajući prst u oko još, boguhvala, živim sportistima iz regiona

za ovo jesi u pravu
AlexDunja AlexDunja 18:01 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

mit, aleks... mit! kakve crne cinejnice


e. pa izvini, savremeni mitovi se grade uz
proverljivost na internetu...napredovalo se,
ne moš da otmeš tuđe i da kažeš nije se desilo...
ima savremenih tehnika.
antioksidant antioksidant 18:10 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

e. pa izvini, savremeni mitovi se grade uz
proverljivost na internetu...

ok, ne mislim tako ali nije ni bitno
ovaj mit i onako nije moj
ja se koncentrisem na bordo
sevarlica sevarlica 22:29 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

niccolo
A voditeljka se ponašala kao da je neko novinarima stavio pištolj na čelo da propagiraju kako Srbija čeka 100. medalju

Pri tome radi na televiziji koja je prva posle medalje Ivane Maksimović nalepila banerčinu na svojim programima kako je to stota medalja za Srbiju.

Nešto nisam čuo da je Kovačevićka protestovala kod Tijanića zbog toga i preslišavala njega


Upravo!!!
Ono što meni smeta kod Kovačevićke je njen kafansko-pijačarski pristup gostima. Mogu da razumem da ovako nadrkano i nakresano nastupa sa političarima, posebno sa onima koji imaju isti takav stav i vokabular(svi znamo koji su), ali ne mogu da razumem da se izdrkava na sportskom radniku.
Inače, to pitanje oko nasleđivanja uspeha je toliko nebitno za naš sport, ali izaziva pompu kod velikog dela javnosti.
Čak mi se i svidelo što Alisa nema neki poseban "stav" po tom pitanju, više će me interesovati kako će unaprediti uslove za rad sportista.
Rejlem Rejlem 22:58 15.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

AlexDunja
mi svojatamo olimpijski komitet cije su medalje

ne. srpski ok je pravni naslednik jugoslovenskog.

medalje ne pripadaju komitetu nego sportistima.
jugoslovenskim sportistima.

toliko je pre svega nesportski reći da su te medalje srpske.
i neistinito i bezobrazno.
o loženju nabujale srpčadi još i slavnom sportskom
prošlošću (pored ratničke) da ne govorim...


AD, veliki pozdrav
Skoro je cini mi se vise blogera, Biljana i ne secam se jos ko, postavio blogove na temu 100. medalje i kontinuiteta. Tad nisam imao vremena da se javim.

Ta prica o kontinuitetu sa medaljama me je odmah iziritirala. Sve te silne medalje od 1918.-1991. su medalje kao sto kazes tih sportista. Dodao bih - to su medalje i te zemlje, koja vise ne postoji.

I tog prebrojavanja i busanja mi je kao i tebi full ...

Nevezana muzika, malo dekabrista u junskom izdanju


tasadebeli tasadebeli 08:34 16.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

Rejlem

AlexDunja
mi svojatamo olimpijski komitet cije su medaljene. srpski ok je pravni naslednik jugoslovenskog.medalje ne pripadaju komitetu nego sportistima.jugoslovenskim sportistima.toliko je pre svega nesportski reći da su te medalje srpske.i neistinito i bezobrazno.o loženju nabujale srpčadi još i slavnom sportskomprošlošću (pored ratničke) da ne govorim...AD, veliki pozdrav Skoro je cini mi se vise blogera, Biljana i ne secam se jos ko, postavio blogove na temu 100. medalje i kontinuiteta. Tad nisam imao vremena da se javim. Ta prica o kontinuitetu sa medaljama me je odmah iziritirala. Sve te silne medalje od 1918.-1991. su medalje kao sto kazes tih sportista. Dodao bih - to su medalje i te zemlje, koja vise ne postoji. I tog prebrojavanja i busanja mi je kao i tebi full ...Nevezana muzika, malo dekabrista u junskom izdanju


Свиђало се то вама или не, тек Србија је постојала као држава и пре Југославије (са свим њеним називима у поменутом периоду), па самим тим с правом инсистира на континуитету... И то није измаштана прошлост и континуитет попут онога у Македонији са Александром Македонским или на Косову са илирским пореклом Шиптара,...
Шта да се ради, људско сећање и историју можемо прекрајати по својој вољи колико год желимо, они су податни за изокретање; само, када око нас не би било толико гробова да нас вазда подсећају на оно што је стварно било...
AlexDunja AlexDunja 08:59 16.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

Свиђало се то вама или не, тек Србија је постојала као држава и пре Југославије


a ko je rekao da nije?
ne postoji ni jedan razlog da mi se ne sviđa taj podatak.
ni da mi se sviđa, btw.

nemam ništa ni protiv činjenice da olimpijski
komitet srbije nastavlja kontinuitet ok jugoslavije
u međunarodnom komitetu. taj kontinuitet mi je potpuno logičan.

ali, kojom logikom se dolazi do 100 medalja za srbiju?
tasadebeli tasadebeli 10:04 16.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

AlexDunja
ali, kojom logikom se dolazi do 100 medalja za srbiju


Можда би нам свима ствар била јаснија да је у Јутарњи програм уместо госпође министарке Оливера Ковачевић позвала господина Матешу...

Овако нам преостаје само још логика Наполеона XIV...



Е, сад, да ли нас у ту логику терају намерно или случајно, не бих улазио у то...


AlexDunja AlexDunja 10:39 16.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda



Можда би нам свима ствар била јаснија да је у Јутарњи програм уместо госпође министарке Оливера Ковачевић позвала господина Матешу...


kakve veze ima taj gospodin

sa smušenošću ministarke za sport?
tasadebeli tasadebeli 23:39 16.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

AlexDunja
Можда би нам свима ствар била јаснија да је у Јутарњи програм уместо госпође министарке Оливера Ковачевић позвала господина Матешу...kakve veze ima taj gospodinsa smušenošću ministarke za sport?


Изгледа да се линкови не виде...

А зар нисте помињали континуитет у наслеђивању медаља и ложење набујале српчади? Можда одатле произлази министаркина смушеност... А госпон Матеша је то барем лепо објаснио у Јутарњем листу, па зато кажем да би нам он то боље објаснио него смушена министарка... Што се тиче госпон Матеше, да ли је наложен, не знам, набујао свакако јесте, али га у српчад не бих никако сврставао...


П.С. - Ово дописивање коментарима почиње да личи на онај виц о Јеврејима:

- Зашто Јеврејин на питање увек одговара питањем?
- А зашто Јеврејин не би на питање увек одговарао питањем?
antioksidant antioksidant 07:59 17.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda


- Зашто Јеврејин на питање увек одговара питањем?
- А зашто Јеврејин не би на питање увек одговарао питањем?

- А одакле ти то да Јеврејин на питање увек одговара питањем?
tasadebeli tasadebeli 10:03 17.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

antioksidant
- Зашто Јеврејин на питање увек одговара питањем?- А зашто Јеврејин не би на питање увек одговарао питањем? - А одакле ти то да Јеврејин на питање увек одговара питањем?


А шта се то тебе тиче?
antioksidant antioksidant 10:32 17.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

tasadebeli
antioksidant
- Зашто Јеврејин на питање увек одговара питањем?- А зашто Јеврејин не би на питање увек одговарао питањем? - А одакле ти то да Јеврејин на питање увек одговара питањем?


А шта се то тебе тиче?

Да ли си сигуран да желиш да чујеш одговор?
tasadebeli tasadebeli 10:43 17.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

antioksidant

tasadebeli

antioksidant- Зашто Јеврејин на питање увек одговара питањем?- А зашто Јеврејин не би на питање увек одговарао питањем? - А одакле ти то да Јеврејин на питање увек одговара питањем?А шта се то тебе тиче? Да ли си сигуран да желиш да чујеш одговор?


Само ако ми уместо тебе одговори министарка спорта...
Kazezoze Kazezoze 13:17 17.08.2012

Re: Alisa u zemlji čuda

Да ли си сигуран да желиш да чујеш одговор?

odgovor, čemu?
Filip2412 Filip2412 16:14 15.08.2012

...

a i ova voditeljka je naaaporna, joj kakva kokoska...., definitely je ucinila da navijam za ministatrku u ovom duelu
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:51 15.08.2012

Re: ...

a i ova voditeljka je naaaporna, joj kakva kokoska...., definitely je ucinila da navijam za ministatrku u ovom duelu


Sad ću ja da branim novinarku.
Mislim, ona žena je samo radila svoj posao, a posao joj je da postavlja pitanja i traži odgovore.
I to je jako dobro uradila.
Druga je stvar što ceo prilog izgleda kao da vuk napada jagnje.
A da li je trebalo da pita i Tijanića... verovatno jeste.
Ali, ne vidim zašto bi to značilo da ne treba da pita Ministarku za sport.
Filip2412 Filip2412 16:53 15.08.2012

Re: ...

a posao joj je da postavlja pitanja i traži odgovore
samo da ne galami i ne upinje se onako, neka je rekla sve sta je rekla samo da se ne dere nako, pa jos mlatara rukama
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:58 15.08.2012

Re: ...

samo da ne galami i ne upinje se onako, neka je rekla sve sta je rekla samo da se ne dere nako, pa jos mlatara rukama


Meni mnogo manje njen stil smeta nego što je stil one... jese Rada beše zove?... iz Beogradske hronike. Ona više priča nego što pita. A posao je novinara da PITAJU.

PS: mahanje ručicama je stvar temperamenta, ja to razumem, pošto i sama mašem...
margos margos 17:01 15.08.2012

Re: ...

PS: mahanje ručicama je stvar temperamenta, ja to razumem, pošto i sama mašem...

Baš sam pomislila 'gde to da kaže?'
niccolo niccolo 17:47 15.08.2012

Re: ...

ne vidim zašto bi to značilo da ne treba da pita Ministarku za sport

RTS nema moralno pravo da pita išta tim povodom jer je on prvi stavio kako je to 100. medalja. Znači prvo da pitaju sami sebe zašto su tvrdili da je to 100. medalja, pa tek onda druge
jesen92 jesen92 09:57 16.08.2012

Re: ...

A da li je trebalo da pita i Tijanića... verovatno jeste.
Ali, ne vidim zašto bi to značilo da ne treba da pita Ministarku za sport.
...a najpre bi trebalo da pita one koji sede u tom ok koji su i lansirali vest...ne verujem da je Tijanic izmislio stotu medalju ipak treba pitati Divca...Ja takodje mislim da medalje pripaduju sportistima i drzavama koje danas ili postoje ili ne postoje...medjutim, najsigurnije je videti kako su to drugi uradili i kako olimpijski komitet to tretira, verovatno postoje neka pravila tj ne verujem da svako moze da prisvaja i broji medalje kako se njemu svidja...
NNN NNN 11:46 16.08.2012

Re: ...

treba pitati Divca
Divac je konkretno rekao
"očekujemo 100. medalju za našu zemlju",
a ne "100. medalju za Srbiju",
ali je kasnije tako interpretirano, pa se primilo.
Ono što je činjenica je da je Srbija bila (ili jeste još uvek) u državi koja je osvajala pomenute medalje.
U suprotnom se Divcu "oduzimaju" čak i medalje koje je on lično osvojio,
konkretno 1996. je medalju osvojio pod zastavom SRJ iako su ekipu činili isključivo srpski igrači
(što je opet glupo da se prebrojavaju krvna zrnca sportistima,
a još je gluplje ako se prebrojavaju članovima ekipe,
onda bismo došli do toga da je Srbija osvojila npr. 67,73 medalje - i svi zadovoljni )
Zar je bitno ime zemlje i nacionalno poreklo sportiste?
Bitno je da te su medalje osvajali sportisti za našu zemlju i na našu radost.
(šta je trebalo, na navijam protiv Šabana Trstene?)
AlexDunja AlexDunja 12:25 16.08.2012

Re: ...

Ono što je činjenica je da je Srbija bila (ili jeste još uvek) u državi koja je osvajala pomenute medalje.


kako misliš da je srbija još uvek u toj državi?

srbija nije u jugoslaviji, ima drugu himnu i drugu zastavu,
isto kao i sve bivše republike.

ili misliš da su se ostali time što su osnovali svoje
olimpijske komitete odrekli svojih sportskih uspeha?

zar nisu i oni igrali za svoju zemlju?
jesen92 jesen92 12:26 16.08.2012

Re: ...

NNN
...ovde se ne radi o emocijama vec o nacinu brojanja medalja za neku drzavu....ova diskusija bi imala smisla tek kada bi neko(gde si Ivana..?)linkovao pravila po kojima se vrsi brojanje...a mozda ta pravila i ne postoje, mozda se smatra da medalje idu sportistima i da nema veze pod kojom zastavom...
milisav68 milisav68 12:28 16.08.2012

Re: ...

jesen92
medjutim, najsigurnije je videti kako su to drugi uradili i kako olimpijski komitet to tretira, verovatno postoje neka pravila tj ne verujem da svako moze da prisvaja i broji medalje kako se njemu svidja...

Evo kako su uradili Crnogorci.

Osvajači medalja iz Crne Gore (33).

Pravila MOK-a postoje, i tamo piše* da zemlja naslednica - "nasledjuje" i medalje.

*Postavio je niccolo na nekom od blogova o medaljama, a mene mrzi da tražim...


stefan.hauzer stefan.hauzer 12:42 16.08.2012

Re: ...

Osvajači medalja iz Crne Gore (33).


vladimir batez?

neće da može!! ovaj je naš (kad kažem "naš" mislim na vojvođanin)

ovde nema klejmovanja i ko je prvi video . *ne ne ne
AlexDunja AlexDunja 12:48 16.08.2012

Re: ...

na sajtu moka, na stranici za srbiju piše da je osvojila 3 u pekingu,

na stranici ruske federacije ima evidencija
od 96. godine...
češku i slovačku nisam proveravala.

možda postoji neko pravilo u čisto administrativne svrhe...

da bi se vodila evidencija o medaljama, a samo mi

pravimo cirkus od toga, ne verujem da rusi svojataju sovjetske medalje

link
milisav68 milisav68 12:51 16.08.2012

Re: ...

stefan.hauzer

ovaj je naš

Heh, tek sad vidim da su se zeznuli kod Paspalja, on ima još jedno srebro iz Atlante `96.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:15 16.08.2012

Re: ...

vidiš ti to milisave,
danas svi pričaju u "naše" ime , niko da pita - a ko smo to "mi"?


*naive melody :)
milisav68 milisav68 13:39 16.08.2012

Re: ...

stefan.hauzer
vidiš ti to milisave,
danas svi pričaju u "naše" ime , niko da pita - a ko smo to "mi"?
*naive melody :)



Ko smo mi?

Mi smo šampioni.
NNN NNN 14:15 16.08.2012

Re: ...

Srbija bila (ili jeste još uvek) u državi koja je osvajala pomenute medalje
Srbija jeste još uvek deo Srbije.
Podskup skupa je i sam taj skup.
AlexDunja AlexDunja 14:32 16.08.2012

Re: ...


NNN
Srbija bila (ili jeste još uvek) u državi koja je osvajala pomenute medalje
Srbija jeste još uvek deo Srbije.
Podskup skupa je i sam taj skup.


aman, nije sporno da srbija postoji,
i nije sporno da je bila deo jugoslavije,
ali i ostale republike su to bile.

medalje su osvajane pod drugom zastavom,

i srpski ali i svi drugi sportisti su ih osvajali za svoju zemlju.

zašto to ne bi ostalo tako?
zašto te medalje ne bi ostale jedna od najlepših uspomena na tu zemlju?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:33 16.08.2012

Re: ...

Mi smo šampioni.


tako je!

šampioni najbolji na svetu u vodi,vazduhu i na parketu
lidiaz lidiaz 15:58 16.08.2012

Re: ...

medalje su osvajane pod drugom zastavom,

i srpski ali i svi drugi sportisti su ih osvajali za svoju zemlju.


Ta svoja zemlja je bila moja zemlja, i ja racunam te medalje kao moje (zemlje) medalje.
Meni je svaka medalja koje se secam pricinila uspeh, i moja zemlja je po tome osvojila 102 medalje. Bez obzira na granice, velicinu i sastav te zemlje.

Oni koji tu zemlju nisu smatrali svojom to prebrojavaju drugacije.

Ja nisam prebrojavala krvna zrnca Daniri Nakic, Nori Vild ili Andji Arbutini, pa da tu jednu medalju delim na vise delova.

Ovim naopakim insistiranjem da je pre ovakve Srbije na ovom mestu bila rupa, prakticno se Divcu zabranjuje da svoje medalje dozivljava kao medalje svoje zemlje.

milisav68 milisav68 16:07 16.08.2012

Re: ...

lidiaz

Ovim naopakim insistiranjem da je pre ovakve Srbije na ovom mestu bila rupa, prakticno se Divcu zabranjuje da svoje medalje dozivljava kao medalje svoje zemlje.


To je najbezobraznije od svega.
antioksidant antioksidant 17:15 16.08.2012

Re: ...

lidiaz

Ovim naopakim insistiranjem da je pre ovakve Srbije na ovom mestu bila rupa, prakticno se Divcu zabranjuje da svoje medalje dozivljava kao medalje svoje zemlje.


a kukocu?
lidiaz lidiaz 17:38 16.08.2012

Re: ...

Pa vidis, mene ne zanima kako Hrvati broje medalje, ako ih broje kao svoje, OK.
Ali njihova drzava to ne radi, posto oni sprovode diskontinuitet sa bivsom drzavom iz koje su otisli i ostavili nas da brojimo dobro i lose
Tako da je ne oduzimam Kukocu pravo da svoju medalju dozivljava kao medalju svoje drzave, samo je ja dozivljavam kao osvojenu za moju drzavu.
Onu iz '88. Onu iz '92 ne naravno.

AlexDunja AlexDunja 17:42 16.08.2012

Re: ...

Ovim naopakim insistiranjem da je pre ovakve Srbije na ovom mestu bila rupa, prakticno se Divcu zabranjuje da svoje medalje dozivljava kao medalje svoje zemlje.



a ko to kaže?

ko kaže da je ovde bila rupa?
i ko brani divcu da svoje medalje doživljava kao medalje svoje zemlje?

i ja ih doživljavam kao medalje svoje zemlje.

i jugoslavija je bila moja zemlja, i srbija je.

bezobrazno je samo brojati ih kao medalje za srbiju,
jer to nisu.
milisav68 milisav68 17:52 16.08.2012

Re: ...

antioksidant
a kukocu?

A Paspalju?
Kazezoze Kazezoze 19:03 16.08.2012

Re: ...

milisav68
antioksidant
a kukocu?

A Paspalju?

a zdovcu?

nego, ja doživljavam mnogo više od 102 medalje kao svoje...da sad ne brojim, ali medalje svih ostalih republika, a sada zasebnih država ja doživljavam kao svoje :)))
antioksidant antioksidant 19:22 16.08.2012

Re: ...

Onu iz '88. Onu iz '92 ne naravno.



Tako da je ne oduzimam Kukocu pravo da svoju medalju dozivljava kao medalju svoje drzave, samo je ja dozivljavam kao osvojenu za moju drzavu.

pa naravno
s tim sto ja ne vidim ni da divcu iko ista oduzima (niti to moze)
antioksidant antioksidant 19:23 16.08.2012

Re: ...

ali medalje svih ostalih republika, a sada zasebnih država ja doživljavam kao svoje :)))



podrzavam svako brojanje
lidiaz lidiaz 19:26 16.08.2012

Re: ...

pa naravno
s tim sto ja ne vidim ni da divcu iko ista oduzima (niti to moze)

Pa pitaju se mnogi kako moze da kaze da se ocekuje stota medalja za njegovu zemlju .
A on nije menjao zemlju, ona se samo smanjivala
antioksidant antioksidant 19:28 16.08.2012

Re: ...

Pa pitaju se mnogi kako moze da kaze da se ocekuje stota medalja za njegovu zemlju

pa to pitanje ne oduzima divcu ni jednu medalju (niti umanjuje ove 4 koje su osvojene "pod" olimpijskim savezom kome je on na celu)
jkt2010 jkt2010 05:09 17.08.2012

Re: ...

Ja takodje mislim da medalje pripaduju sportistima i drzavama koje danas ili postoje ili ne postoje..

Kako stoji stvar ako sportista osvoji medalju nastupajuci za OK SFRJ a onda se odseli za... Australiju? Znamo da je njegova, nemojte o tome, ali da li se prebacuje sa konta OK SFRJ na konto OK Australije?

Sportisti ne nastupaju za svoj racun nego za OK svake zemlje. Eventualno, mogu i za MOK. Ali nikad za sebe same.
jkt2010 jkt2010 05:19 17.08.2012

Re: ...

medalje su osvajane pod drugom zastavom,

Nemaju zastave veze sa OI, cista dekoracija. Sportisti nastupaju ne za svoje zemlje nego za svoje Olimpijske komitete.
milisav68 milisav68 11:22 18.08.2012

Re: ...

AlexDunja

bezobrazno je samo brojati ih kao medalje za srbiju,
jer to nisu.

Nismo mi to uradili na svoju ruku, nego MOK.

Predsednik Olimpijskog komiteta Srbije (OKS) Vlade Divac rekao je danas da mu je žao što se u javnosti "prebrojavaju medalje" umesto da se priča o mladim šampionima koje zemlja ima.

"Nacionalni olimpijski komitet Srbije ne traži te medalje, one su dodeljene nama kao nekome ko ima kontinuitet, naš olimpijski komitet osnovan je 1910. godine i kao takav funkcioniše do danas. Svi oni koji su bili deo toga su uz nas bili priznati i kada su krenuli u samostalnost MOK ih je prepoznao kao nezavisne i oni su krenuli od nule. Mi trajemo već 100 godina, MOK nam je dao identitet, a ne vlasništvo nad medaljama", objasnio je Divac.

"I ja imam dve srebrne medalje, iz Seula i Atlante. One su moje, ali pripadaju nacionalnom komitetu Srbije. Uostalom, predsednik MOK Žak Rog nam je na proslavi 100 godina OKS u novembru 2010. poželeo osvajanje 100. medalje u Londonu. OKS ne spori da su među osvajačima tih medalja i pripadnci drugih naroda bivše države, šta više na toj istoj proslavi kao naši specijalni gosti, na bini sa osvajačima medalja bili su i Jure Franko i Miroslav Cerar.

Navešću i primer Jasne Fazlić, koja je izgubila medalju i jedini način da od MOK-a zatraži duplikat bilo je da se obrati OKS",

Međunarodni olimpijski komitet vidi OKS kao legitimnog naslednika nacionalnih komiteta svih država u kojima je Srbija bila u poslednjih 100 godina i zato su OKS pripisane sve medalje osvojene u vreme SFRJ, bez obzira na nacionalnost osvajača.


link
AlexDunja AlexDunja 17:07 15.08.2012

...

ministarka nije jagnje,
pristala je da bude ministar u ovakvoj vladi.
to jagnjad ne radi.

vadjenje da skandal sa svojatanjem
medalja prethodnih zemalja nije bitan
jer se igra za svoju zemlju je jadno.

ona je ministarka za sport, i treba da
ima stav o tome, a ne da mrsi kako je komplikovano
jer je tim zaslužan za uspehe sportista, bulšit.

ministarki prvo negativno brojanje.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:15 15.08.2012

Re: ...

ministarki prvo negativno brojanje


Jbt, al' si stroga...
AlexDunja AlexDunja 17:35 15.08.2012

Re: ...

Jbt, al' si stroga...



ma prenerazila sam se kad sm čula za
to da najavljuju stotu medalju,
i divca smatram odgovornim za to.

ako sam ja, samo kao ljubitelj sporta
odmah imala stav, trebalo bi da ga ima i ona
koja se bavila sportom i o svemu zna više nego ja.

kakav god da je, trebalo je da ga iznese.
neka brani ideju da su sve jugoslovenske medalje
srpske ako tako misli.

kako će raditi ubuduće?
kako će da donosi odluke, ako nema stav?
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:52 15.08.2012

Re: ...

ministarka nije jagnje,


Pa, nisam ja rekla da je ministarka jagnje, nego da je ceo prilog izgledao kao da vuk napada jagnje, a to sam rekla da bih naglasila da to nije baš tako, tj. da nije novinarka vuk. Ergo, nije ni ministarka jagnje.

Sve u svemu, ja bih joj dala drugu šansu.
Lepo najava priloga kaže: "Prvi nastup ministarke".
Ajde da sačekamo drugi i treći.
Pa ako budu isti, slažem se, treba oplesti svom snagom.
AlexDunja AlexDunja 18:11 15.08.2012

Re: ...

Ajde da sačekamo drugi i treći.

hteli ne hteli sačekaćemo:)

ja sam spremna da joj dam pozitivno brojanje,
bez obzira što joj beležim prvo negativno.

nemam predrasuda, cenim je kao sportistkinju,
a biće joj jako teško, stanje u sportu je jednako loše
kao i u celom društvu, ali kao što rekoh, ona je pristala da radi taj
posao, trebalo bi da ima neku ideju...
talking_heads talking_heads 21:50 15.08.2012

Re: ...

Ovde je zakazala press sluzba ministarstva. Trebalo je da traze pitanja i da onda imaju spremne odgovore. Alisa Maric moze da ima svoje misljenje o bilo kojoj temi, ali ministarka Alisa Maric zastupa drzavne stavove, uostalom i drzavna televizija je najavljivala i potencirala 100. medalju za Srbiju.
Voditeljka je sama sebi "skocila u usta", steta sto se tu ministarka nije snasla i odgovorila joj na adekvatan nacin.
blogovatelj blogovatelj 04:56 16.08.2012

Re: ...

kako će da donosi odluke, ako nema stav?


Zato ti preferiras Djilasa i Verka, zato sto imaju stav? Makar i pogresan?
bookez bookez 09:12 16.08.2012

Re: ...


jer je tim zaslužan za uspehe sportista, bulšit.


Nije se baš snašla to za tim, ali je skroz u pravu, a to je da medalje niti pripadaju Srbiji, već Jugoslaviji, niti mogu da se olako dele prema nacionalnosti sportista. I još skroz je nebitno da se broje te medalje, posebno od strane ministarstva.

Jedino se ministarka ustručavala da kaže jasano stav ministarstva, jer je ovde sve tako ispolitizovano i popila bi otkaz koliko pre dnevnika 2.

Ja da sam na njenom mestu, jasno bi rekao da brojanje i prebrojavanje medalja od Cara Dušana pa na ovamo nije u nadležnosti ministarstva. Ako voditelj/ka insistira na odgovoru, lepo se zahvalim na ukazanom vremenu i odem da radim nešto korisno za sport i omladinu, umesto da palim nacionalizam.
number42 number42 17:28 15.08.2012

pa

to se zna kako se radi na pocetku, kad je jos neiskusna. pitanja se posalju unapred e-postom, a odgovori proslede nakon par dana.

ovo je, potpuno jasno, namerno bacanje u vatru.
jeca92 jeca92 17:42 15.08.2012

Konačno....

Da je neko postavio vrlo logično pitanje (inače nisam znala da Olivera Kovačević vodi jutarnji program). Pitanje je i više nego na mestu, logično i jasno, a ministarka se pravila nevešta, verovatno zato što je još nova i ne zna šta sme a šta ne sme da kaže, pa je zato ova taktika-ne znam tačno, konsultovaću se-najbolja, dok joj neko to ne razjasni....
ivana23 ivana23 18:02 15.08.2012

Re: Konačno....

inače nisam znala da Olivera Kovačević vodi jutarnji program

Samo dok su Natasa i Maja na odmoru.
tasadebeli tasadebeli 08:43 16.08.2012

Re: Konačno....

ivana23
inače nisam znala da Olivera Kovačević vodi jutarnji programSamo dok su Natasa i Maja na odmoru.


А ја сам одувек мислио да је Јутарњи програм емисија у којој завршавају све водитељке које су се удале и родиле децу, па по интерној систематизацији радних места добију да воде програм који се бави температуром, влагом, Надом Мацуром и ценама лука на пијаци. Зато сам погрешно и закључио да ћемо у неком ударном термину у осам увече видети неко ново лепо младо женско лице са најдужим ногама на свету... Ако је још плавуша, ихај!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana