Budućnost| Ekonomija| Istorija

Dobro neotišli

freehand RSS / 06.08.2012. u 09:36

Ne znam šta bih rekao sem da sam toliko dirnut obrazloženjem predloga za izbor novog Guvernera Narodne banke Srbije da sam pomislio kako bi ovaj momenat morao ostati zabeležen i kao poseban blog.

Naravno, zahvaljujem se našem Predsedniku na brizi za narod, državu, NBS i naš dinar!

Takođe podržavam princip stručnosti kao jedini u izboru najboljih kadrova za sve funkcije!

332950208501e3914b75d6262574089_640x405.jpg

Ergo:

"Imajući u vidu da je NBS jedna od najvažnijih institucija neophodno je po hitnom postupku izabrati novog guvernera da bi se obezbedio nesmetan rad te institucije i sprečile štetne posledice po rad organa i organizacija u Republici"

Biografija kandidatkinje za guvernera


Kandidat za novog guvernera Narodne banke Srbije Jorgovanka Tabaković je doktor ekonomskih nauka, bivši ministar i narodni poslanik u više skupštinskih saziva.

Rođena je 21. marta 1960. godine u Vučitrnu, gimnaziju je završila 1977. godine i iste godine upisala Ekonomski fakultet u Prištini, navedeno je u biografiji koju je parlamentu dostavio predsednik Srbije Tomislav Nikolić uz predlog da Tabaković bude izabrana za guvernera.
Zbog visokog proseka ocena koji je ostvarila tokom prve dve godine studija, koristići pravo skraćenog studiranja, Tabaković je diplomirala 1981. godine kao student generacije.

Od 1981. do 1989. godine, radila je kao profesor ekonomskih predmeta u srednjoj ekonomskoj školi u Prištini, a naredne dve na poslovima finansijskog direktora u trgovinskoj kući "Grmija".

Početkom 1992. godine prelazi u prištinsku banku, a u sistemu "Beogradske banke" na mesto zamenika direktora i na poslovima u bankarstvu, ostaje do 1999. godine.

Iste godine počela je da radi u preduzeću "Telekom Srbija" u kome je od marta 2005. do decembra 2008. godine bila direktor sektora za logistiku, a trenutno radi kao stručnjak za ekonomske poslove.

Magistrirala je 1999. na temu "Reforma bankarskog sistema Jugoslavije" na Ekonomskom fakultetu u Prištini, a maja 2011. godine je odbranila doktorsku disertaciju na temu: "Instrumenti centralne banke - dometi i ograničenja na primeru Republike Srbije".

Tabaković je od marta 1998. godine do oktobra 2000. godine bila ministar za ekonomsku i vlasničku transformaciju u Vladi Srbije.

U tri saziva, od 1993. do 2000. godine, birana je za narodnog poslanika, a potom od 2007. godine do danas. U dva mandata je bila i predsednik Odbora za finansije republičkog parlamenta.

Autor je više radova na temu privatizacije i finansijskih tržišta.

Tokom 2006. i 2007. godine bila je angažovana kao predavač na Fakultetu za menadžment u Novom Sadu.

Udovica je i majka troje dece Ivane, Milene i Nikole.

U biografiji, koja je dostavljena predsedniku Skupštine, nije navedena stranačka pripadnost Jorgovanke Tabaković, koja je funkcioner Srpske napredne stranke i šef njene poslaničke grupe u parlamentu.

Predsednik, ministri, guverner... Čemu čekati sto dana za ocenu? 

Srbija je u sigurnim rukama.

 



Komentari (321)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:44 06.08.2012

Plata?

Jel će joj plata biti ista kao i Šoškiću 700.000 dinara?
freehand freehand 10:00 06.08.2012

Re: Plata?

Predrag Azdejković
Jel će joj plata biti ista kao i Šoškiću 700.000 dinara?

Pa ne znam, Peđa, al mnim da tu ima mnogo većih problema i propusta kojima će se ona baviti.
BTW - mislio sam da si ti bolje obavešten?!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:18 06.08.2012

Re: Plata?

Jel će joj plata biti ista kao i Šoškiću 700.000 dinara?

Kažu da to zavisi od toga hoće li biti guvernerka ili guvernanta NBS.
sahmatbg sahmatbg 12:18 06.08.2012

Re: Plata?

BTW - mislio sam da si ti bolje obavešten?!

A hoće li NBS promeniti ime u "Jorgo-banka? Mislim...,bilo bi OK.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:20 06.08.2012

Re: Plata?

A hoće li NBS promeniti ime u "Jorgo-banka?

Mislim da bi "Govan-banka" bilo bolje.
kukusigameni kukusigameni 09:47 06.08.2012

krug

Tomaso il Presidente
Rođena je 21. marta 1960. godine u Vučitrnu, gimnaziju je završila 1977. godine i iste godine upisala Ekonomski fakultet u Prištini


Nemo posle neko da je reko ono kao, Beograd je kriv, krug dvojke ilinedajbože Dorćol, kad počne štampanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:15 06.08.2012

Re: krug

bolid1 bolid1 11:32 06.08.2012

Re: krug

Jorgovanki, cestitam izbor na mesto Guvernera uz pesmu:

vladaxy vladaxy 10:05 06.08.2012

Ponavljanje

Vladajuća koalicija na korak je do odluke da za novog guvernera predloži Dejana Šoškića, sada na funkciji predsednika Saveta Narodne banke Srbije. Prema saznanjima “Blica”, Šoškić je najozbiljniji kandidat za koga su svi u vrhu vlasti. link

G17 plus načelno nema ništa protiv ni da Šoškić bude guverner.
Govoreći koji detalji nikako ne bi smeli da stoje u biografiji budućeg guvernera NBS, Šoškić kaže: “Ne bi smele postojati naznake o nedovoljnoj kompetenciji i odsustvu najvišeg profesionalnog i moralnog kredibiliteta”.


Poslanici opozicije u Skupštini Srbije najavili su danas da neće podržati izbor Dejana Šoškića za novog guvernera Narodne banke Srbije (NBS) jer, kako su naveli, nije poznato kakav će biti njegov program.

Poslanik LDP je naveo da je Šoškića za guverenera predložio Boris Tadić kao predsednik države, ali i predsednik Demokratske stranke (DS) na netransparentan način, bez konsultacija sa stručnom javnošću i poručio da je to još jedan dokaz da jača partijska država. link

Prema rečima Ostojića, Radovan Jelašić je radio svoj posao dobro, ali na kraju nije uspeo da odoli političkim pritiscima. Ostojić je rekao da sumnja i da pretpostavlja da će vlada pokušati u narednom periodu da devizne rezerve iskoristi za predizborne svrhe, da je izgleda Jelašić bio prepreka za tako nešto i ocenio da "dovodi čoveka koji će učiniti ono što Jelasić nije hteo".

Poslanica Srpske napredne stranke (SNS) Jorgovanka Tabaković negativno je ocenila rad Jelašića i izrazila nadu da Srbija nikada neće imati navodno uspešnog guvernera i navodno uspešnu monetarnu politiku, a da greške guvernera pokrivaju svi građani koji pune budžet.

Tabakovićeva je kao posledice delovanja "uspešnog guvernera" Jelašića navela da u državi ne može da se živi bez kredita, da građani ne primaju platu od koje mogu da žive i ne može sa sopstvenim novcem da se razvija biznis.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:14 06.08.2012

Re: Ponavljanje

freehand freehand 10:19 06.08.2012

Re: Ponavljanje

@ vladaxy
Ne znam baš šta je ovime trebalo biti rečeno, ali u krajnjoj liniji - Šoškić pre izbora na mesto Guvernera nije bio čovek iz politike i vrha stranke. A imali smo prilike i da vidimo njegov učinak.
No ovo je vrlo interesantno u tvom citatu, tu se slažmeo:
Tabakovićeva je kao posledice delovanja "uspešnog guvernera" Jelašića navela da u državi ne može da se živi bez kredita, da građani ne primaju platu od koje mogu da žive i ne može sa sopstvenim novcem da se razvija biznis.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:20 06.08.2012

Re: Ponavljanje

Ukratko: Pare nemamo a i da ih imamo odakle nam.
vladaxy vladaxy 10:25 06.08.2012

Re: Ponavljanje

ne znam baš šta je ovime trebalo biti rečeno

Ništa posebno, samo da je tekst isti a imena promenjena. Šoškića je hitno predložio Tadić a JT hitno predložio Toma. Opozicija je bila protiv Šoškića a sada je protiv JT. Opozicija je bila SNS a sada je DS.

Problema ne bi ni bilo kad bi se ukinula NBS i dinar kao platežno sredstvo, pa da lepo funkcionišemo sa evrima.
freehand freehand 10:27 06.08.2012

Re: Ponavljanje

Jelica Greganović
Ukratko: Pare nemamo a i da ih imamo odakle nam.

Ukratko - rekoh to već negde - meni ovo liči samo na pitanje: koliko ćemo,. u ovom ciklusu, čekati na novog Avrama?
Jer su svi nagoveštaji kreativne upotrebe NBS, monetarne politike i deviznih rezervi tu.
Još da sačekamo genijalnu ideju o novom "Zajmu za preporod Srbije" (što, izgleda, nije daleko)...
freehand freehand 10:46 06.08.2012

Re: Ponavljanje

vladaxy
ne znam baš šta je ovime trebalo biti rečeno

Ništa posebno, samo da je tekst isti a imena promenjena. Šoškića je hitno predložio Tadić a JT hitno predložio Toma. Opozicija je bila protiv Šoškića a sada je protiv JT. Opozicija je bila SNS a sada je DS.

Problema ne bi ni bilo kad bi se ukinula NBS i dinar kao platežno sredstvo, pa da lepo funkcionišemo sa evrima.

Argumenti su ti... Nikakvi. Pogledaš i uporediš biografije. a pogledaš i odakle je ko došao na mesto Guvernera.
I ne najmanje bitno - ne postoji nijedan čovek kome verujem da tvrdi da poznaje čoveka koji je Šoškiću pisao magistarski rad.
milisav68 milisav68 10:57 06.08.2012

Re: Ponavljanje

freehand

Ukratko - rekoh to već negde - meni ovo liči samo na pitanje: koliko ćemo,. u ovom ciklusu, čekati na novog Avrama?
Jer su svi nagoveštaji kreativne upotrebe NBS, monetarne politike i deviznih rezervi tu.
Još da sačekamo genijalnu ideju o novom "Zajmu za preporod Srbije" (što, izgleda, nije daleko)...

Nemoj da se brineš - Dinkić kontroliše Jorgovanku.


Jelica Greganović Jelica Greganović 11:02 06.08.2012

Re: Ponavljanje

Nemoj da se brineš - Dinkić kontroliše Jorgovanku.

Pao mi je kamen sa srca, na nogu, kad sam to pročitala.
vladaxy vladaxy 11:39 06.08.2012

Re: Ponavljanje

Argumenti su ti... Nikakvi.


Kurs:
28.07.2010 - 1 EUR 106.1458 RSD
04.08.2012 - 1 EUR 118.3681 RSD

Plata guvernera:
2010: 507.587 din.
2011: 524.958 din.
2012: 663.719 din.
pedja1008 pedja1008 13:41 06.08.2012

Re: Ponavljanje

Ponovo masis temu...cilj NBS nije da odrzava vestacki kurs...
vladaxy vladaxy 14:03 06.08.2012

Re: Ponavljanje

pedja1008
Ponovo masis temu...cilj NBS nije da odrzava vestacki kurs...

Takođe ne treba da mu bude cilj da obezvređuje vrednost novca. U redu je da njemu plata raste čak i u evrima, a nas ostale koji primamo u dinarima ko j...e?

Dinar je jedno đubre od valute koje treba ukinuti (kao i NBS). Narod najbolje pokazuje šta misli o dinaru time što je 98% štedi u stranim valutama.
freehand freehand 14:24 06.08.2012

Re: Ponavljanje

Dinar je jedno đubre od valute koje treba ukinuti (kao i NBS). Narod najbolje pokazuje šta misli o dinaru time što je 98% štedi u stranim valutama.

Hrabro, baš! I stručno.
StEtOc|nA StEtOc|nA 15:38 06.08.2012

Re: Ponavljanje

vladaxy
pedja1008
Ponovo masis temu...cilj NBS nije da odrzava vestacki kurs...

Takođe ne treba da mu bude cilj da obezvređuje vrednost novca. U redu je da njemu plata raste čak i u evrima, a nas ostale koji primamo u dinarima ko j...e?

Dinar je jedno đubre od valute koje treba ukinuti (kao i NBS). Narod najbolje pokazuje šta misli o dinaru time što je 98% štedi u stranim valutama.


Dinar je slika i prilika srpske ekonomije, ni manje ni više od toga. Ta priča kako bi mi sa sjajnim guvernerom imali jak dinar je tipično preseravanje instant ekonomskih eksperata sa svojim magično jednostavnim rešenjima. Imali smo te fore i za vreme Slobe, fiksni kurs i to, pa si devize-vize-ze kupovao na Zelenjaku a ne u banci.
vladaxy vladaxy 07:52 07.08.2012

Re: Ponavljanje

Imali smo te fore i za vreme Slobe, fiksni kurs i to, pa si devize-vize-ze kupovao na Zelenjaku a ne u banci.


Kurs je bio fiksan, ali je štamparija radila u tri smene....

Tekst

Baltičke zemlje i Bugarska su uvele fiksne kurseve početkom i sredinom 1990-ih, Crna Gora krajem 1990-ih, Kosovo takođe odavno ima evro što je još ekstremniji oblik fiksnog krusa. A Srbija 2011. godine nije spremna?
StEtOc|nA StEtOc|nA 12:26 07.08.2012

Re: Ponavljanje

vladaxy
Imali smo te fore i za vreme Slobe, fiksni kurs i to, pa si devize-vize-ze kupovao na Zelenjaku a ne u banci.


Kurs je bio fiksan, ali je štamparija radila u tri smene....

Tekst

Baltičke zemlje i Bugarska su uvele fiksne kurseve početkom i sredinom 1990-ih, Crna Gora krajem 1990-ih, Kosovo takođe odavno ima evro što je još ekstremniji oblik fiksnog krusa. A Srbija 2011. godine nije spremna?


Bugarska je ozbiljna zemlja, sa ozbiljnom proizvodnjom i ozbiljnim turizmom. Hrvatska isto. Može im se. Iskreno nemam pojma ništa o baltičkim eks-SSSR republikama, pa i ne mogu da na to odgovaram, ali čisto sumnjam da im je ekonomija gora od naše.

Pitanje fiksnog kursa je samo šarena laža. I fiksni i fluktuirajući imaju svoje prednosti i to nije sporno, samo je pitanje koliko je gde i šta primenjivo. Fiksni kurs zahteva monetarnu disciplinu (ima li je ovde?) i tu se slažem sa autorom teksta koji se naveo, ali mora postojati i fiskalna disciplina (tu on kaže da baš to i nije preduslov dok god se zadužuješ iz realnih izvora... cvrc, dokle možemo mi da se zadužujemo).

U zemlji gde je 40% ekonomije u sivoj zoni, gde postoji takva poreska nedisciplina i gde su platiše nagrađene tako što moraju da plaćaju dodatne globe (da podmire ove neplatiše valjda), gde vlast tako bahato troši novce koje ni nema niti će imati, gde ministar finansija rasipa šakom i kapom "super sposobnim privrednicima", gde nema ozbiljne proizvodnje i gde se spoljno trgovinski bilans pegla donacijama iz inostranstva, fiksni kurs je pričica za malu decu.

Ovde je problem opšte neodgovornosti. Naša država umesto da sebe svede na meru koju može da plaća, ona živi u nadi da će jednog dana kriza sama od sebe proći, i da više neće morati da se zadužuje a da će sadašnji dugovi sami sebe da otplate. E pa neće. Pare nisu uzete da bi se nešto napravilo, nisu otišle u proizvodnju, nisu otišle u puteve i drugu infrastrukturu, u povećanje konkurentnosti, razvoj poljoprivrede, prerađivačku industriju. Pare su otišle u potrošnju. Veliki deo tih para je otišao nazad u inostranstvo. Nema više, pojela maca.

Sad naravno, ti ćeš reći da to nema veze sa kursom. Na žalost, ima i to mnogo veze. Imaš 100% uvozno zavisnu privredu (da su samo energenti, nego bukvalno sve), nisi u stanju da izvezeš ništa više od sirovine čija je cena najčešće berzanska i na nju ne utičeš mnogo (naravno čast izuzecima koji tu i tamo izvoze 100% gotov proizvod, najčešće prehrambena industrija).

Još kad vidim ko su najglasniji koji se zalažu za to, a među njima poznati uvoznici Toplica Spasojević i co. onda mi je motiv za traženje fiksnog kursa mnogo jasniji. Doduše jako me čudi kako nisu onomad kad je kurs sa 106 pao na skoro 90 kukali tolko za fiksnim kursom. Ili kako to da nisu smanjili cene. Ah da, to je onda u redu...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:24 06.08.2012

Jedinica iz likovnog

E, hebiga, sve što se izborilo protestima i demonstracijama do 5.oktobra, uz pendrečenja, polivanja i hapšenja, izgubilo se crtajući kurčiće po glasačkim listićima 6. i 20. maja 2012.g.

Još jednom je potvrđeno: Sve što Srbi izbore u ratu, izgube u miru. Ovog puta tako što su pali iz likovnog.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:31 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

E, hebiga, sve što se izborilo protestima i demonstracijama do 5.oktobra, uz pendrečenja, polivanja i hapšenja, izgubilo se crtajući kurčiće po glasačkim listićima 6. i 20. maja 2012.g.

Još jednom je potvrđeno: Sve što Srbi izbore u ratu, izgube u miru. Ovog puta tako što su pali iz likovnog.

vladaxy vladaxy 10:31 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

izgubilo se crtajući kurčiće po glasačkim listićima 6. i 20. maja 2012.g.


ja sam crtao i ne mislim da sam išta izgubio niti dobio
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:34 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

@vladaxy
Iz biografije:
Tabaković je od marta 1998. godine do oktobra 2000. godine bila ministar za ekonomsku i vlasničku transformaciju u Vladi Srbije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:38 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

ja sam crtao i ne mislim da sam išta izgubio niti dobio

Da se javiš Mladenoviću, on sad skuplja crteže, pa će posle da ih ocenjuje...pašće koja pčelica.
niccolo niccolo 10:38 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Ovog puta tako što su pali iz likovnog.

Kako znamo da su pali iz likovnog, Filip još nije dobio uvid u "bele listiće" kako bismo mogli da procenimo umetnički kvalitet crtanih kurčića?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:44 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

izgubilo se crtajući kurčiće po glasačkim listićima 6. i 20. maja 2012.g.

Ja ću samo da kopiram svoje stare komenare:


Belih listića je oko 3,15% sada bilo, a uvek ih ima oko 1,5% (Marko Blagojević kaže 2,5%, al' nema veze), na svakim izborima. Uvećanje je, dakle, 1,65%. Da su svi ti glasovi otišli Tadiću, on bi imao 48,96% i opet bi izgubio (Toma ima 49,54%).

Što će reći- ostavite nas više na miru.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:44 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Rekao je onomad da mu je odobren uvid, čekamo ocene stručnog žirija. Za tehnički i umetnički dojam.
krkar krkar 10:45 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Još jednom je potvrđeno: Sve što Srbi izbore u ratu, izgube u miru.


I okreni-obrni, još jednom potvrđeno da je čika Dobrica najumniji Srbin.

I da ga treba bespogovorno slušati.

Trebalo je odavno ukinuti te izbore koji samo zaluđuju narod. Imamo Acu, imamo Dobricu, imamo patrijarha - što da tražimo preko leba pogače?




Jelica Greganović Jelica Greganović 10:45 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Što će reći- ostavite nas više na miru.

A što vi niste ostavili druge na miru u predizbornoj kampanji?
vladaxy vladaxy 10:48 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Tabaković je od marta 1998. godine do oktobra 2000. godine bila ministar za ekonomsku i vlasničku transformaciju u Vladi Srbije.

Vlasništvo su više transformisali posle 5. oktobra, tako da ovaj podatak i nije nešto. Ne podnosim ni jedne ni druge.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:48 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

freehand freehand 10:50 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

I okreni-obrni, još jednom potvrđeno da je čika Dobrica najumniji Srbin.

Nemaš komentar na izgled novouspostavljene vlasti u Srbiji, niti predviđanja perspektive naroda i države vođene njihovom mudrom rukom?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:50 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Jes nejebitno, ali meni je rajf od tuđe kose iste boje - vrh!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:51 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

A što vi niste ostavili druge na miru u predizbornoj kampanji?

Je l' te neko krivio za stanje u zemlji pa nisi mogla da se odbraniš?
p.s.
Ja nisam učestvovala uopšte, uključila sam se tek kada je počelo ovo proganjanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:52 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Je l' te neko krivio za stanje u zemlji pa nisi mogla da se odbraniš?
p.s.
Ja nisam učestvovala uopšte, uključila sam se tek kada je počelo ovo proganjanje.

Da li treba da me krivi, pa da mogu da napišem šta mislim o tome?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:53 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Da li treba da me krivi, pa da mogu da napišem šta mislim o tome?

O, ne, ti možeš da pišeš, a mi treba da ćutimo.
krkar krkar 11:01 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Nemaš komentar na izgled novouspostavljene vlasti u Srbiji, niti predviđanja perspektive naroda i države vođene njihovom mudrom rukom?


Nemam. Zabole me. Već 10 i više godina tvrdim da je nužni uslov da Srbija dođe u poziciju da počne da radi da joj bude bolje da radikali dođu na vlast.

Tako da je ovo sa presvučenim radikalima svakako bolja varijanta.

Nije bezbolna. Niti sam ikad tvrdio da će biti.

Da bi se oduprlo od dna i krenulo u isplivavanje mora da se dodirne dno i jako se i odlučno nogama odupre od njega. U pravom trenutku, inače je prekasno.

A samo za tebe da ponovim: Tomu, Vučića, Jorgovanku i ostalu tevabiju izabrali su Boris Tadić, Nebojša Krstić, Srđan Šaper, Dragan Šutanovac, Saša Dragin, Dušan Petrović, Nada Kolundžija, Jelena Trivan... i Freehandi razni.
maksa83 maksa83 11:01 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

dobrosavljevic_m
A što vi niste ostavili druge na miru u predizbornoj kampanji?

Je l' te neko krivio za stanje u zemlji pa nisi mogla da se odbraniš?
p.s.
Ja nisam učestvovala uopšte, uključila sam se tek kada je počelo ovo proganjanje.

Ja jesam.

Beskrajno mi je drago, i apsolutno se ne kajem, pizma glasača i bezuslovnih fanova DS slina me dodatno razgaljuje, i ja ih molim da ne prestaju. Drugovi navijači, članovi, aktivisti, volonteri - molim vas da patite što više i da se ljutite na glas što ovi pajaci ne umeju da popune budžet (*) koji su vaši banditi ispraznili i oterali u neznani minus. To celu stvar čini dodatno zabavnom.


P.S. Istina je da nisam crtao, samo se nisam pojavio, računam da je to isto.

P.P.S. (*) budžet je malo jaka reč, pošto ovi nisu nikad uspeli da sastave izveštaj o trošenju, što je samo po sebi indikativno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:02 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

krkar


Trebalo je odavno ukinuti te izbore koji samo zaluđuju narod. Imamo Acu, imamo Dobricu, imamo patrijarha - što da tražimo preko leba pogače?



Grešiš! I patrijarh je izabran - i to spuštanjem svetog duha.

Bolje bi bilo da se isti način izbora, prizivom svetog duha, primeni i na izbor predsednika, a ne da se to radi crtanjem koječega.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:03 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Nemoj da se brineš - Dinkić kontroliše Jorgovanku.

Jesam li ja ili si ti tražila da se o tome ne piše, tj. "ne napada"?
krkar krkar 11:03 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Bolje bi bilo da se isti način izbora, prizivom svetog duha, primeni i na izbor predsednika, a ne da se to radi crtanjem koječega


Misliš da nije ... isti kurčić ?
niccolo niccolo 11:04 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Istina je da nisam crtao, samo se nisam pojavio, računam da je to isto.

Pa nije isto, vidiš da će biti natjecanje čija kita je najlepša, a ti sad nećeš moći da učestvuješ...
freehand freehand 11:04 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

dobrosavljevic_m
Da li treba da me krivi, pa da mogu da napišem šta mislim o tome?

O, ne, ti možeš da pišeš, a mi treba da ćutimo.

Bogami, Milevo - ovde je meni više puta savetovano da treba da ćutim.
I sa tvoje strane, sa sve onim heh, opet žuti smarač komentarima.
Ja drugima - nikad.
krkar krkar 11:05 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Pa nije isto, vidiš da će biti natjecanje čija kita je najlepša, a ti sad nećeš moći da učestvuješ...



Jelica Greganović Jelica Greganović 11:06 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Pa nije isto, vidiš da će biti natjecanje čija kita je najlepša, a ti sad nećeš moći da učestvuješ...

Molim da se ispoštuje rodna ravnopravnost, tu ima i pipija koji nisu za bacanje.
maksa83 maksa83 11:06 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

niccolo
Istina je da nisam crtao, samo se nisam pojavio, računam da je to isto.

Pa nije isto, vidiš da će biti natjecanje čija kita je najlepša, a ti sad nećeš moći da učestvuješ...

:(

Nije dosta što je loše i što se sve ruši (a baš je bilo super), Jorgovanka postala guvernala, Tadić nema gde da stanuje, sve ode u k., uvek ti ipak treba i advokat da skroz pokvari zabavu.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:07 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Bogami, Milevo - ovde je meni više puta savetovano da treba da ćutim.
I sa tvoje strane, sa sve onim heh, opet žuti smarač komentarima.

Ja sam ti objasnila šta sam htela da kažem tim komentarom i izvinila sam se, je l' treba opet?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:07 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

dobrosavljevic_m


Što će reći- ostavite nas više na miru.


A šta si ti tačno nacrtala?

Pitam kako bi dole citirani kolega procenio umetnički kvalitet.

niccolo

Kako znamo da su pali iz likovnog, Filip još nije dobio uvid u "bele listiće" kako bismo mogli da procenimo umetnički kvalitet crtanih kurčića?

nsarski nsarski 11:15 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Nije dosta što je loše i što se sve ruši (a baš je bilo super), Jorgovanka postala guvernala, Tadić nema gde da stanuje, sve ode u k., uvek ti ipak treba i advokat da skroz pokvari zabavu.


Pa, uvek moze gore. Eto, na danasnji dan, pre 67 godina roknuli Hirosimu. Sada, neki kazu da ni to nije tako lose...
myredneckself myredneckself 11:16 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

freehand
Nemaš komentar na izgled novouspostavljene vlasti u Srbiji, niti predviđanja perspektive naroda i države vođene njihovom mudrom rukom?

Dok on smisli, imam ja. Već se vide rezultati.
Nemoj da zaboraviš da je naša policija već postigla nezapamćen uspeh, i u moru ukradenih biciklova po Srbiji pronašla onaj Japančev, iako u početku nisu znali ni šta traže, jer su mislili da se radi o izgubljenom telefonu marke Panasonik.
Nama samo treba maaali, mali, podsticaj u vidu telefonskog poziva iz neke embahade, i funkcionišemo kao sat. Tako će se lakše pronositi slava o nama.
freehand freehand 11:16 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

dobrosavljevic_m
Bogami, Milevo - ovde je meni više puta savetovano da treba da ćutim.
I sa tvoje strane, sa sve onim heh, opet žuti smarač komentarima.

Ja sam ti objasnila šta sam htela da kažem tim komentarom i izvinila sam se, je l' treba opet?

To nije bio jedan komentar.
To je bilo više komentara. Al nije bitno.
Pominjem to samo zbog ostavljanja na miru.
Ali da ti kažem još ovo: moj problem sa belim listićima je u tome što su mi to uglavnom dragi ljudi čije mišljenje inače cenim.
I za koje mislim da su ovoga puta načinili potencijalno katastrofalnu grešku i po sebe, ne promislivši dovoljno, u svom besu, razočaranju i osećaju da su izdani, posledice svojih izbornih odluka.
Eto toliko.
maksa83 maksa83 11:19 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Pa, uvek moze gore. Eto, na danasnji dan, pre 67 godina roknuli Hirosimu. Sada, neki kazu da ni to nije tako lose...

Ok, polako, sve po redu - sad smo se vratili u devedesete (za par meseci), ovim tempom smo do kraja godine 'ladno u drugom sveCkom ratu, popiće opet i ta Hirošima i Nagasaki po p.

Edit & P.S. - matematički, mirni smo do 2020, tad kreće kermez - Human cycles: History as science
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:19 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

A šta si ti tačno nacrtala?
Pitam kako bi dole citirani kolega procenio umetnički kvalitet.

Od kolega Nikija očekujem da prapozna moj umetničko izborni izraz.
stopalo stopalo 11:22 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

molim vas da patite što više i da se ljutite na glas što ovi pajaci ne umeju da popune budžet (*) koji su vaši banditi ispraznili.


ali bez zajebancije prosle nedelje kolegu koji radi u jednom od jp koje je kontrolisao ds, naprasno su obavestili da mu je odobren novi racunar i stampac pride a koji je trazio pre vise od dve godine

kad su videli da su pukli na izborima, uradili javnu nabavku po hitnoj proceduri (direktna pogodba) da potpuno isprazne racune

kad budem saznao cija firma je dobila posao, uradicu edit na komentaru
freehand freehand 11:24 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

A samo za tebe da ponovim: Tomu, Vučića, Jorgovanku i ostalu tevabiju izabrali su Boris Tadić, Nebojša Krstić, Srđan Šaper, Dragan Šutanovac, Saša Dragin, Dušan Petrović, Nada Kolundžija, Jelena Trivan... i Freehandi razni.

I ja samo za tebe da ponovim: Freehandi razni nikad nisu sebi dozvolili da se pajtaju sa vojvodama raznim, da za njih agituju, bez obzira na Više ciljeve i krkarovske Više mudrosti.
Mislim, treba biti baš junak u glavi da se pomiri obožavanje Vašingtona, Londona, Stambola i Vijene, Ćele-kule i danka u krvi, humanitarnog bombardovanja i antinskog vojvode. Ja bih prso i sa mnogo manje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:25 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

I za koje mislim da su ovoga puta načinili potencijalno katastrofalnu grešku i po sebe, ne promislivši dovoljno, u svom besu, razočaranju i osećaju da su izdani, posledice svojih izbornih odluka.

/ujed za jezik/
nsarski nsarski 11:27 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

matematički, mirni smo do 2020

Da, i mene taj datum brine - Njutn je za tu godinu predvideo kraj sveta oslanjajuci se na Bibliju.
freehand freehand 11:30 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

dobrosavljevic_m
I za koje mislim da su ovoga puta načinili potencijalno katastrofalnu grešku i po sebe, ne promislivši dovoljno, u svom besu, razočaranju i osećaju da su izdani, posledice svojih izbornih odluka.

/ujed za jezik/

Ja istrpeo za dušu, bogami, onoliko.
A ovo što se dešava jesu posledice.
niccolo niccolo 11:30 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Njutn je za tu godinu predvideo kraj sveta oslanjajuci se na Bibliju.

Zar nije trebalo ove godine? Evo čitam juče na B92 da euro zona iz sve snage računa na decembar ove godine, kaže to je jedino što može da ih izvuče...
freehand freehand 11:31 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

nsarski
matematički, mirni smo do 2020

Da, i mene taj datum brine - Njutn je za tu godinu predvideo kraj sveta oslanjajuci se na Bibliju.

Ček sad: jel to nešto zvanično da ono - Maje, munje, 21.12. - ništa?
maksa83 maksa83 11:33 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Da, i mene taj datum brine - Njutn je za tu godinu predvideo kraj sveta oslanjajuci se na Bibliju.

Kad smo kod Biblije (ja s' izvinjavam, mene brzo smore prežvakane teme i politička natpišavanja, pogotovo cviljenje nad našom zlehudom sudbom koja je neraskidivo vezana za dobrobit Demokrastke Stranke), dakle, što kažu na redditu - TIL - Today I Learned da ta Biblija nije baš numerički stabilna. Naime, postoji uvreženo uverenje da je broj zveri - 666. Zapravo, izvorni broj zveri je 616, kasnijim pogrešnim tumačenjima je to postalo 666 i tako se zapatilo. 616
Hoću da kažem, ne bih ja tu Bibliju posmatrao baš kao logaritamske tablice.
nsarski nsarski 11:34 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Ček sad: jel to nešto zvanično da ono - Maje, munje, 21.12. - ništa?

Ma, ove godine ce da bude na zimski solsticijum 21.12.2012, a sledeci samk sveta ce biti 2020., kaze Njutn.
Evo ti spisak svih skorijih smakova sveta koju su se desili i koji ce se desiti:
Here’s the latest and most accurate(for now) schedule of ends-of-the-world from 2008 to 2020, so you can get prepared for each of them.

2008 – a huge asteroid will hit the Earth
2009 – according to Nostradamus, is the year of Armageddon.
2010 – run out of oil, and the world will swallow a war for resources. Also the Earth turns away from the Sun. But it will be a temporary end of the world.

2011 – asteroid 2005 Yu55 will hit the earth.
2012 – The end of the Mayan calendar falls on December 21, 2012. No one knows for sure what causes this end of the world.
2013 – Doomsday. Hyperspace transition in the fourth dimension. For mortals it is death, the gods – birth.
2014 – a huge cloud of cosmic dust reaches the world and sweeps everything on its way. Not really exiting.
2015 – end of 9576-year cycle that leads to destruction of civilization.
2016 – Some climate researcher claims that this year the Earth will be flooded.
2017 – end of the world according to the hierarchical theory of catastrophes.
2018 – Nostradamus predicts a nuclear war. Hmm, really interesting, because he predicted an end of the world in 2009 already.
2019 – Another asteroid will hit the Earth. Booooring!
2020 – Isaac Newton, proceeding from the prophecies of John the Theologian, said that the end of the world will be this year.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:35 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

A ovo što se dešava jesu posledice.

Da, ali ne onoga čega ti misliš da jesu (što je čak i numerički izraženo), ali to nije dovoljno za tebe jer bi ti da vođu oslobodiš odgovornosti pa kako god.
maksa83 maksa83 11:35 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

freehand
nsarski
matematički, mirni smo do 2020

Da, i mene taj datum brine - Njutn je za tu godinu predvideo kraj sveta oslanjajuci se na Bibliju.

Ček sad: jel to nešto zvanično da ono - Maje, munje, 21.12. - ništa?

Kako ništa? Izvini, a šta je ovo sa guvernalom ako ne smak sveta?
bolid1 bolid1 11:35 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

maksa83

Hoću da kažem, ne bih ja tu Bibliju posmatrao baš kao logaritamske tablice.




Mislis da nisu znali da citaju siber?
krkar krkar 11:41 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Freehandi razni nikad nisu sebi dozvolili da se pajtaju sa vojvodama raznim


Zar niste zajedno oslobađali Hrvatsku sa puškom u ruci i uvodili demokratiju. Na istom ratištu? Možda ste i na istom kazanu bili, isti kulturno-umetnički program slušali? Isti MPV pohađali? Istu ideologiju uvodili i politiku sprovodili?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:43 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

ja s' izvinjavam, mene brzo smore prežvakane teme i politička natpišavanja, pogotovo cviljene nad našom zlehudom sudbom koja je neraskidivo vezana za dobrobit Demokrastke Stranke),

Dragi moj Makso, u pravu si. Ovako i ja učestvujem u njihovoj kampanji tako što povećavam buku koja se stvara oko tezge im.
A lepo sam rekla da neću...
freehand freehand 11:45 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

maksa83
freehand
nsarski
matematički, mirni smo do 2020

Da, i mene taj datum brine - Njutn je za tu godinu predvideo kraj sveta oslanjajuci se na Bibliju.

Ček sad: jel to nešto zvanično da ono - Maje, munje, 21.12. - ništa?

Kako ništa? Izvini, a šta je ovo sa guvernalom ako ne smak sveta?

Guvernala je zgodna poštapalica, otprilike moćna kao Atanacković onomad. Samo ilustracija besmisla u koji srljamo.
Predsednik i njegov Šef oružane sile i svih srpskih đemsbondova su ti koji će stiskati gumbiće.
reanimator reanimator 11:46 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

:(

freehand freehand 11:46 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

krkar
Freehandi razni nikad nisu sebi dozvolili da se pajtaju sa vojvodama raznim


Zar niste zajedno oslobađali Hrvatsku sa puškom u ruci i uvodili demokratiju. Na istom ratištu? Možda ste i na istom kazanu bili, isti kulturno-umetnički program slušali? Isti MPV pohađali? Istu ideologiju uvodili i politiku sprovodili?

Ne. Ja hapsio takve ko ti.
A mene hteli da hapse za suprotstavljanje takvoj ideologiji, kao vojvodina i obe tvoje.
freehand freehand 11:49 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

dobrosavljevic_m
ja s' izvinjavam, mene brzo smore prežvakane teme i politička natpišavanja, pogotovo cviljene nad našom zlehudom sudbom koja je neraskidivo vezana za dobrobit Demokrastke Stranke),

Dragi moj Makso, u pravu si. Ovako i ja učestvujem u njihovoj kampanji tako što povećavam buku koja se stvara oko tezge im.
A lepo sam rekla da neću...

Kakva kampanja, Milevo? Postizborna?
Mislim, mogla si samo mišljenje o formiranju institucija vlasti i novom guverneru, to bi bilo potpuno ok.
Uopšte ne bi izlazilo iz teme, sigurno.
A i dobar si tandem sa Maksom, šteta je to krnjiti.
dobrosavljevic_m
A ovo što se dešava jesu posledice.

Da, ali ne onoga čega ti misliš da jesu (što je čak i numerički izraženo), ali to nije dovoljno za tebe jer bi ti da vođu oslobodiš odgovornosti pa kako god.

Kojeg vođu? Na Tadića misliš? Njega niko ne može da oslobodi odgovornosti. počev od toga da će sad kad ima odrešene ruke Dačić konačno da zada smrtonosne udarce žutoj korupciji&organizovanom kriminalu&partijokratiji uz pomoć šefa svih tajnih agenata Srbije, do toga da će se saznati sve izdajničke radnje oko Kosova i svega ostalog čega se prljava izdajnička ruka dotakla (gde ni ja nemam iluzije da će se moja požutela glava provući bez zaslužene kazne).
U stvari je on glasao umesto tebe, a sve što se sada dešava tebe ne dotiče i ne pogađa jer znaš da je to pravedna kazna njemu (i meni).
Suuuuper.
krkar krkar 11:52 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Ne. Ja hapsio takve ko ti.


Kako, bre, ne?

Je li Nikolić vojvoda Tomislav oslobađao Hrvatsku u Hrvatskoj?

Je li Freehandović bloger Freehand oslobađao Hrvatsku u Hrvatskoj?

Koja je razlika?

A mene hteli da hapse za suprotstavljanje takvoj ideologiji,


Aha, kuvar i disident!

freehand freehand 12:01 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Aha, kuvar i disident!


Jok, lokator.
Al pazi kad nije kuvar, a jes' po malo disident.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:01 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Kakva kampanja, Milevo? Postizborna?

Blagovremena.
Mislim, mogla si samo mišljenje o formiranju institucija vlasti i novom guverneru, to bi bilo potpuno ok.

To je vaš rat, rekoh da neću da učestvujem u kampanji.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:03 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Izvini, a šta je ovo sa guvernalom ako ne smak sveta?

Pomračenje.
freehand freehand 12:12 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

To je vaš rat, rekoh da neću da učestvujem u kampanji.

To nije naš rat. kao što Sloba i sve u vezi sa njim nije bio naš rat. Džaba ti je da staviš ruku na oči i misliš da ni tebe niko ne vidi.
A inače učestvuješ, itekako. I potpuno je ok da misliš da si u pravu i na pravoj strani.
mariopan mariopan 12:24 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

freehand
I okreni-obrni, još jednom potvrđeno da je čika Dobrica najumniji Srbin.

Nemaš komentar na izgled novouspostavljene vlasti u Srbiji, niti predviđanja perspektive naroda i države vođene njihovom mudrom rukom?

Koje perspektive?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:28 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

To nije naš rat. kao što Sloba i sve u vezi sa njim nije bio naš rat. Džaba ti je da staviš ruku na oči i misliš da ni tebe niko ne vidi.

Neću više da ti odgovaram, piši šta hoćeš.
freehand freehand 12:33 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

dobrosavljevic_m
To nije naš rat. kao što Sloba i sve u vezi sa njim nije bio naš rat. Džaba ti je da staviš ruku na oči i misliš da ni tebe niko ne vidi.

Neću više da ti odgovaram, piši šta hoćeš.

Pa ja ću, bez obzira na razne dobronamerne savete, nastaviti da pišem šta hoću, hvala.
A i ti, slobodno!
zilikaka zilikaka 13:11 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Ali da ti kažem još ovo: moj problem sa belim listićima je u tome što su mi to uglavnom dragi ljudi čije mišljenje inače cenim.
I za koje mislim da su ovoga puta načinili potencijalno katastrofalnu grešku i po sebe, ne promislivši dovoljno, u svom besu, razočaranju i osećaju da su izdani, posledice svojih izbornih odluka.
Eto toliko.


Ajmo obrnuto.

Dogod ne prestaneš da podržavaš onog ko loše radi, on će nastavljati po svom.

I nije bes, razočarenje niti bilo koje slično afektno stanje, nego odluka da (više) ne učestvuješ u lakrdiji.

Uzgred, ni ja, ko Maksa, nisam htela da se sigram
zilikaka zilikaka 13:22 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Evo ti spisak svih skorijih smakova sveta koju su se desili i koji ce se desiti:...



E, sad mi lakše, kad znam šta nas čeka.
Jedino, zgodno bi bilo ako ima negde i doba godine kad će šta biti.

Šteta da bacamo pare na zimnicu ako nam neće trebati
freehand freehand 14:33 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog


Nemam. Zabole me. Već 10 i više godina tvrdim da je nužni uslov da Srbija dođe u poziciju da počne da radi da joj bude bolje da radikali dođu na vlast.

Tako da je ovo sa presvučenim radikalima svakako bolja varijanta.

Nije bezbolna. Niti sam ikad tvrdio da će biti.

Da bi se oduprlo od dna i krenulo u isplivavanje mora da se dodirne dno i jako se i odlučno nogama odupre od njega. U pravom trenutku, inače je prekasno


Ne stigoh ranije, pa sad da ti odgovorim:
Tebi ni strani okupatori, koji god, nisu bili loši.
Ali, na stranu to.
Vidi, pretpostavljham da iz kule od slonovače a preko kutija sa plemenitim francuskim i talijanskim vinima, probranim sirevima, salamama, šunkama i prošutom, školjkama i morskim ribama na ledu, kavijara, jastoga i čega već . stvarno nije problem navijati da se dođe do dna.
Kao što ni tuđu decu nije problemn u sepetu slati u Stambol
Običnim građanima koji će taj tresak o dno osetiti bez tvojih finansijskih amortizera - da prostiš - to dno nije san. Odnosno, ako jeste - onda je košmar.
I slobodno se ti liži sa radikalima, ovakvim i onakvim. Agituj, merači, uživaj. Samo to ne proglašavaj moralnim imperativom.
Za rigati je i bez toga.
krkar krkar 15:18 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Vidi, pretpostavljham da iz kule od slonovače a preko kutija sa pčlemenitim francuskim i talijanskim vinima, probranim sirevima, salamama, šunkama i prošutom, školjkama i morskim ribama na ledu, kavijara, jastoga i čega već . stvarno nije problem navijati da se dođe do dna.
Kao što ni tuđu decu nije problemn u sepetu slati u Stambol
Običnim građanima koji će taj tresak o dno osetiti bez tvojih finansijskih amortizera - da prostiš - to dno nije san. Odnosno, ako jeste - onda je košmar.


Ne volim kavijar.

Što se ostalog tiče: živim od svog rada. Ništa nisam nasledio, ništa mi nije poklonjeno. A nismo ništa od porodične imovine ni rasprodali.

Ja nikome ne propisujem šta će i kako da radi. Niti prihvatam ni da meni neko propisuje.

Obični građani mogli su da razmišljaju, na primer, 89, 90, 91. i sličnih godina kad su kao deo višemilionske rulje bili idioti. Sad nek razmišljaju o posledicama. I trajanju tih posledica.

Osim sebe samih, zajebali su više miliona ljudi koji u tom širenju Srpstva, demokratije pomerisrpstva i ostalim kolektivnim i kolektivističkim orgijanjima učestvovali nisu.
StEtOc|nA StEtOc|nA 16:08 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Vojislav Stojković
E, hebiga, sve što se izborilo protestima i demonstracijama do 5.oktobra, uz pendrečenja, polivanja i hapšenja, izgubilo se crtajući kurčiće po glasačkim listićima 6. i 20. maja 2012.g.

Još jednom je potvrđeno: Sve što Srbi izbore u ratu, izgube u miru. Ovog puta tako što su pali iz likovnog.


Pa da... prokleti crtači kurčića (među njima sam i ja, proklet bio, sto mu gromova)

Rezultati parlamentarnih izbora 2008:
Za evropsku Srbiju Boris Tadić - 1,590,200 glasova - 38,42%
Srpska radikalna stranka - 1,219,436 glasova - 29,46%

Rezultati parlamentarnih izbora 2012:
Izbor za bolji život - 863,294 glasa - 22,06%
Pokrenimo Srbiju - 940,659 glasova - 24,04%


Jel to bilo 600 hiljada nevažećih listića? Ili neko ukrao demokratama 600,000 glasova? Šta se tu sad desilo kad nam je bilo tako sjajno? Kako je to moguće kad nisu bili bahati, kad nisu bili bezobrazni, kad nas nisu pravili magarcima? I zašto malo malo pa kriv je narod što nisu pobedili, pa krivi intelektualci, pa marsovci, pa ne znam ko sve ne, samo niko iz DS-a nije kriv?

Tzv. politička elita nam se mnogo osilila. Ne polažu račune, ne poštuju institucije koje su sami osnovali (državni revizor, poverenik za informacije od javnog značaja...), imuni na krivčno gonjenje, ne rade ništa (ako ništa da nam se skinu sa grbače a ne samo nove namete za nas koji plaćamo a sve to dok se iz budžeta otima šakom i kapom i dok finansiramo raznorazne "uspešne privrednike". I šta sad, jel moramo i da glasamo kako oni hoće? E baš neću. I ako sam kriv za propast takve Srbije, neka bude.
bolid1 bolid1 16:15 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

StEtOc|nA

I šta sad, jel moramo i da glasamo kako oni hoće? E baš neću. I ako sam kriv za propast takve Srbije, neka bude.


Do sad nas je hebo lep, a sad nas hebe uporan...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:47 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Pa da... prokleti crtači kurčića (među njima sam i ja, proklet bio, sto mu gromova)

Da, prokleti, svih 19 694! Svaki kurčić je kao ekser u kovčegu našeg, kol'ko juče neminovnog, prosperiteta.
dali76 dali76 20:02 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

To sto je DS imao najmanji procent glasaca nesposobnih da koriste pokretne stepenice ,ali I najveci procent onih nnesposobnih da gutaju,a na primer , Tadicevu borbu protiv korupcije dok im se iza Tadicevih ledja cerekaju raznorazni Dulici, je krivica belih medveda, mislim belih listica ili pak DS?

Mislim meni je jasnno ko dan zasto funkcioneri DS trose energiju traziti krivce svud unaokolo,ali mi nije jasno zasto im u tome pomazu oni koji bi voljeli videti DS kao odgovornu stranku.
freehand freehand 20:32 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

dali76
To sto je DS imao najmanji procent glasaca nesposobnih da koriste pokretne stepenice ,ali I najveci procent onih nnesposobnih da gutaju,a na primer , Tadicevu borbu protiv korupcije dok im se iza Tadicevih ledja cerekaju raznorazni Dulici, je krivica belih medveda, mislim belih listica ili pak DS?

Mislim meni je jasnno ko dan zasto funkcioneri DS trose energiju traziti krivce svud unaokolo,ali mi nije jasno zasto im u tome pomazu oni koji bi voljeli videti DS kao odgovornu stranku.

I meni je, Dali, jasno šta ti misliš o Tadiću i DS, i dovoljno sam bio pismen da pročitam i shvatim za koga treba glasati. Mada, priznajem da te nisam poslušao. I niti se stidim niti se kajem.
E sad ne razuemem zašto opet tupiš zube na tome, umesto da napišeš svoje viđenje dosadašnjih poteza nove vlasti, sa fokusom na izboru novog Guvernera i tvoje percepcije budućnosti Srbije na kratak i srednji rok?
reanimator reanimator 20:55 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

zašto opet tupiš zube na tome, umesto da napišeš svoje viđenje dosadašnjih poteza nove vlasti, sa fokusom na izboru novog Guvernera i tvoje percepcije budućnosti Srbije na kratak i srednji rok?


Biraju guvernera na podjednako odvratan način na koji je to uradjeno i prošli put, a protiv čega su navodno principijelno bili protiv. Suštinski, ne vidim razliku u aktuelnom pribegavanju menjanja zakona i onom blamantnom menjanju člana 5 ustavnog zakona iz ne znam koje godine kada su smenjivali jelašića.
To što se tiče same tehnologije.
Što se tiče ličnosti guvernera, podrazumevano je da mi je ova tetka antipatičnija od Šoškića (naročito nakon fantastičnog autorskog teksta) i to je jedina razlika. Oboje su političke ličnosti i svako insistiranje na tome da je on nestranačka ličnost me udalji iz diskusije, jer kapiram da mi sagovornik vredja inteligenciju.
Tetka će imati autonomiju koliko i on..oboje će sprovoditi odluke svojih šefova i ako se mene pita, a ne pita me se, al' ajd' da kažem, teško da čak i radikali provučeni kroz Lenor mogu gore od Cvetkovićeve ekonomske politike.
DS se intelektualno kompromitovala u meri da im, bar sa moje strane, neće biti oprošteno dok iz prvih 20 ne uklone bar 17.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

umesto da napišeš svoje viđenje dosadašnjih poteza nove vlasti, sa fokusom na izboru novog Guverner


Ma ja mozda i bih, ali nekako mi se cini da kritiku ove vlasti koja stize od crtaca ti citas kao kajanje sto se nije glasalo za DS :)
Ali nije tako.
Isto kao sto se ti ne kajes sto si glasao DS ja se ne kajem sto sam (nisam al ajd) crtao onu stvar
Kad bi se sve ponovilo opet bih isto, jer biti bolji od Tome i Jorgovanke jeste potreban ali ne i dovoljan uslov za glas.
milivoje_bg milivoje_bg 21:24 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

maksa83
dobrosavljevic_m
A što vi niste ostavili druge na miru u predizbornoj kampanji?

Je l' te neko krivio za stanje u zemlji pa nisi mogla da se odbraniš?
p.s.
Ja nisam učestvovala uopšte, uključila sam se tek kada je počelo ovo proganjanje.

Ja jesam.

Beskrajno mi je drago, i apsolutno se ne kajem, pizma glasača i bezuslovnih fanova DS slina me dodatno razgaljuje, i ja ih molim da ne prestaju. Drugovi navijači, članovi, aktivisti, volonteri - molim vas da patite što više i da se ljutite na glas što ovi pajaci ne umeju da popune budžet (*) koji su vaši banditi ispraznili. To celu stvar čini dodatno zabavnom.


P.S. Istina je da nisam crtao, samo se nisam pojavio, računam da je to isto.

P.P.S. (*) budžet je malo jaka reč, pošto ovi nisu nikad uspeli da sastave izveštaj o trošenju, što je samo po sebi indikativno.

Максу за Гувернера !
freehand freehand 21:31 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

hoochie coochie man
umesto da napišeš svoje viđenje dosadašnjih poteza nove vlasti, sa fokusom na izboru novog Guverner


Ma ja mozda i bih, ali nekako mi se cini da kritiku ove vlasti koja stize od crtaca ti citas kao kajanje sto se nije glasalo za DS :)
Ali nije tako.
Isto kao sto se ti ne kajes sto si glasao DS ja se ne kajem sto sam (nisam al ajd) crtao onu stvar
Kad bi se sve ponovilo opet bih isto, jer biti bolji od Tome i Jorgovanke jeste potreban ali ne i dovoljan uslov za glas.

Pa u suštini - baš mene briga šta je ko zaokružio ili crtao.
Ubeđen sam da je svako od nas na glasačkom listiću nacrtao svoj autoportret.
Pa ako je slika Tadića i DS takva da su u pitanju samo moralne nakarade i korumpirani lopovi - svojim sam se glasom makar simbolički svrstao među njih.
Ali sam takođe potpuno ubeđen da je ta slika iskrivljena do neprepoznavanja stvarnosti.
Eto, Goran Knežević kao funkcioner je bio optužen za korupciju. Pa držan u pritvoru, pa pušten. Sad je visoki funkcioner SNS, i ministar.
Ergo, šta zaključiti?
Da su ga strpali u bajbok na pravdi Boga, jer nije hteo u kolo?
A pustio ga pošteni i časni Sud?
Ma nemoj!
Onaj reformisani, ili neki drugi?
Mene od toga zaboli glava.

Ali, jedno je potpuno jasno: na izborima smo imali ili-ili.
Izabrano je ili. Što za posledicu ima Srbiju kakvu ćemo gledati u narednim godinama, a čije obrise sve jasnije naziremo ovih dana. Odnosno, sudeći po izjavama Predsednika - još od prvog dana.
Dakle, zašto je problem reći bilo šta o sadašnjoj zbiljnosti a ne nahebati se keve prethodnima?
I dokle će to? Šta će biti ako Vojvodin mali ne nađe nikakavu veliku aferu, kao što ih ni Koštunac nije našao onomad, posle slične hajke, sa sve poznatim ubicama Đinđića?
Inner Party Inner Party 21:42 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

Vojislav Stojković
E, hebiga, sve što se izborilo protestima i demonstracijama do 5.oktobra, uz pendrečenja, polivanja i hapšenja, izgubilo se crtajući kurčiće po glasačkim listićima 6. i 20. maja 2012.g.

Još jednom je potvrđeno: Sve što Srbi izbore u ratu, izgube u miru. Ovog puta tako što su pali iz likovnog.



reanimator reanimator 21:47 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

E, hebiga, sve što se izborilo protestima i demonstracijama do 5.oktobra, uz pendrečenja, polivanja i hapšenja, izgubilo se crtajući kurčiće po glasačkim listićima 6. i 20. maja 2012.g.

Sine, ako si se ti na svim tim protestima, demonstracijama i polivanjima borio za ovo što su nam priredili poslednjih 10 godina, onda smo se borili na istoj strani, za dijametralno suprotne stvari, a da to nismo ni znali.
freehand freehand 21:51 06.08.2012

Re: Jedinica iz likovnog

reanimator
E, hebiga, sve što se izborilo protestima i demonstracijama do 5.oktobra, uz pendrečenja, polivanja i hapšenja, izgubilo se crtajući kurčiće po glasačkim listićima 6. i 20. maja 2012.g.

Sine, ako si se ti na svim tim protestima, demonstracijama i polivanjima borio za ovo što su nam priredili poslednjih 10 godina, onda smo se borili na istoj strani, za dijametralno suprotne stvari, a da to nismo ni znali.

Jel to znači da se nije ni trebalo boriti, ili da je tek sad borba dala rezultate?
Mada nisam siguran ni za to šta su nam priredili u poslednjih deset godina, al da ne širimo baš.
Mislim, skoro pa sam spreman da obećam jedan blog o neispunjenim obećanjima i ivzrima masovne histerije razočaranih, al sad bih baš voleo nešto o novim snagama alternative.
Ako može?
A da nije ono - isti nam dulić?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana