Zaba na Borisov nacin

igipop RSS / 31.01.2008. u 21:37


Komentari (27)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mpavlo mpavlo 22:44 31.01.2008

Drugari. Glasajte za Borisa

Ne, ne i ne!!! Dati Kenu legitimitet jos jednom - nikako. Neizlazak na izbore je takodje politicka poruka - i to jaka. Ne treba glasati protiv svojih uverenja. Plasiti ljude tezom da ce Grobar pobediti ako, suprotno svojim stavovima, ne glasamo za Kena je zamena teza. KEN JE KRIV STO NECE DOBITI MOJ GLAS, NE JA!!! Ken nije zasluzio moj glas ovaj put. Prosli put sam u drugom krugu glasao za Kena, ovaj put necu jer je velikim delom kriv za jos par upropascenih godina mog zivota. Treba da nestane sa politicke scene, treba da bude kaznjen za ono sto (ni)je uradio - nikako nagradjen.
Ivan Marović Ivan Marović 22:49 31.01.2008

Re: Drugari. Glasajte za Borisa

mpavlo
Ne, ne i ne!!!
Brzo, zatvori oči, zapuši uši, ne daj se šejtanu koji te provocira da izađeš i glasaš! Tvoja vera mora biti jaka, jača od argumenata koji se navode, jača od činjenica koje samo zamagljuju pravu sliku, onu metafizičku, onostranu. Da li se odričeš Kena i prihvataš Barbiku koja je jedina istina i svetlost? Krstim te u ime Barbike i Skiperke i svetoga Bratza.
metanoia metanoia 23:00 31.01.2008

Re: Drugari. Glasajte za Borisa

Da, Da i Da!!! Ako misliš da je Boris upropastio nekoliko godina tvog života, znaj da je vlast u kojoj je g. Nikolić učestvovao uništila milione života terajući ljude i rat i izolaciju, izbegličke kolone i loš imidž zemlje koji naše ljude još uvek prate kada putuju Evropom, probaj to da staviš na kantar pa razmisli još jednom.
ludvig ludvig 23:32 31.01.2008

Re: Drugari. Glasajte za Borisa

Ivan Marović

mpavlo
Ne, ne i ne!!!
Brzo,
zatvori oči, zapuši uši, ne daj se šejtanu koji te provocira da izađeš
i glasaš! Tvoja vera mora biti jaka, jača od argumenata koji se navode,
jača od činjenica koje samo zamagljuju pravu sliku, onu metafizičku,
onostranu. Da li se odričeš Kena i prihvataš Barbiku koja je jedina
istina i svetlost? Krstim te u ime Barbike i Skiperke i svetoga Bratza.

:))))))))))
igipop igipop 00:02 01.02.2008

Re: Drugari. Glasajte za Borisa

Ken je verovatno Boris?
Niko nikoga nije pozvao da glasa protiv uverenja.
Niti sam pokusao nekoga da plasim.
Istina je ipak da ce na ovim izborima mali broj glasaca odluciti rezultat.
U stvari mpavlo sticem utisak da nisi ni procitao tekst?
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:53 31.01.2008

od nas zavisi

Sada zaista od vas zavisi. Vi cete odluciti ove izbore. Za sve nas.

svoju macu mezimicu
grdila je mala anka
ti si maco jedna prava gotovanka
nocas mi je mis progizao novu carapicu belu
ti ni repom makla nisi
prespavala noc si celu
a sada si dotrcala?
hoces tanjir toplog mleka?
al' da znades dobit' neces
ne voli te vise seka
Colin_bgd Colin_bgd 23:03 31.01.2008

Re: od nas zavisi

Ima u ovome istine, ali nije tacno da se od njega trazi previse. I jedan mig na ovu stranu bi verovatno bio dovoljan. Zar cak ni to ne moze?
igipop igipop 00:10 01.02.2008

Re: od nas zavisi

Zoran je cesto kada je odlazio u inostrastvo davao intervjue koji su bili za nas. Ipak ti intervjui su redovno u Srbiji prenoseni, preko kurira, NSPMa i slicnih medija. Tesko je u praksi odvojiti razlicite javnosti i poslati poruku jednima koji nece cuti drugi. Obrati paznju na tekstove koji pise Antonic. On merka svaku Borisovu rec... Ne sumljam da je Boris pre ovih izbora posredno uspostavio komunikaciju sa ljudima iz LDP i da je ta komuniklacija ziva. Nagadjam ali verujem da formulacija koju je LDP pustio (neka glasaci glasaju po savesti) uopste nije slucajna.
navodno navodno 23:17 31.01.2008

Bravo!

Da sam ja Boris ja bih sigurno rekao Bravo! Ali nisam, Navodno jesam, ali Boris nisam, pa onda i nema bravo.

"Drzavna bezbednost, vojska, bogatasi, mediji i nesvesno nevladine organizacije svi su udarali po DS i Zivkovicu." Sad ovi ne udaraju po DSu i Tadicu iz jednog prostog razloga, omogucio im je da budu tu gde jesu. Ali udaraju po meni. Navodno, meni se to mnogo svidja pa hocu jos.

prosecan Srbin sa siromasnim vokabularom je zapalio Beograd da bi srusio vlast kojoj su sluzili ovi isti danasnji radikali. Isti taj prosecni je pre samo cetiri godine davao radikalima skoro duplo manje glasova. Navodno, malo se vise uprosecio od kada je Boris resio da prica njegovim jezikom pa sad radikali gaze kao nikad.

"Nemojte da zaboravite da Boris igra sa kartama koje je dobio."
Aha, samo sto je Boris delio te karte i to poslednji put pre manje od godinu dana. Umesto dzokera uzeo je sovu, sad kuka da je spil markiran, navodno.

"Drugari"
Navodno
igipop igipop 00:25 01.02.2008

Re: Bravo!

Drzavna bezbednost, vojska, bogatasi, mediji i nesvesno nevladine organizacije svi su udarali po DS i Zivkovicu."
Sad ovi ne udaraju po DSu i Tadicu iz jednog prostog razloga, omogucio im je da budu tu gde jesu. Ali udaraju po meni. Navodno, meni se to mnogo svidja pa hocu jos.


Jedina od ovih grupa na koju DS ima direktan uticaj i kontrolu je vojska. Imas problema sa vojskom?

prosecan Srbin sa siromasnim vokabularom je zapalio Beograd da bi srusio vlast kojoj su sluzili ovi isti danasnji radikali. Isti taj prosecni je pre samo cetiri godine davao radikalima skoro duplo manje glasova. Navodno, malo se vise uprosecio od kada je Boris resio da prica njegovim jezikom pa sad radikali gaze kao nikad.


Ovi sada sadasnji glasci radikala, verujes li zaista da su to bili Borisovi glasaci? Ja verujem verujem da su to bili glasaci DSS, velje, vuka, karica. Posto su se ovi ofucali sada glasaju za radikale.

Nemojte da zaboravite da Boris igra sa kartama koje je dobio."
Aha, samo sto je Boris delio te karte i to poslednji put pre manje od godinu dana. Umesto dzokera uzeo je sovu, sad kuka da je spil markiran, navodno.

Ne znam kao ti ali ja verujem da bi situacija bila sasvim drugacija da je DS na proslim republickim izborima dobilöa vecinu ili dovoljno glasova za koaliciju sa LDP. To se nije desilo.

"Drugari"
Navodno

Nadam se da nikoga time nisam uvredio. Cini mi se da se mi blogeri vec dobro poznajemo.
zorica shumaher zorica shumaher 00:35 01.02.2008

Re: Bravo!

joj bre igi sto si patetican, ko boris doduse
navodno navodno 00:42 01.02.2008

Re: Bravo!

igipop



Jedina od ovih grupa na koju DS ima direktan uticaj i kontrolu je vojska. Imas problema sa vojskom?



Ovi sada sadasnji glasci radikala, verujes li zaista da su to bili Borisovi glasaci? Ja verujem verujem da su to bili glasaci DSS, velje, vuka, karica. Posto su se ovi ofucali sada glasaju za radikale.

.
Ne znam kao ti ali ja verujem da bi situacija bila sasvim drugacija da je DS na proslim republickim izborima dobilöa vecinu ili dovoljno glasova za koaliciju sa LDP. To se nije desilo.

"Drugari"
Navodno
Nadam se da nikoga time nisam uvredio. Cini mi se da se mi blogeri vec dobro poznajemo.


Sto se tice direktnog uticaja samo na vojsku, to je jedan najblaze receno nikakav izgovor. Ne radi se o direktnim uticajima vec ustupcima zahvaljujuci kojima tajnom policijom vlada Bulatovic tj Kostunica. Jel za to glasao prosecni glasac DSa na parlamentrnim izborima?

Sto se tice toga ciji su glasaci... Koji Borisovi glasaci? On je sa pozicijom dobio paket glasaca DSa i kako je iskoristio paket? Ulepio ga u novi papir i poklonio Kostunici-premijeru. Glasaci DSa nisu Borisovi glasaci, nadam se da ce bar oni to shvatiti, posto on nema nameru.

Da, DS nije dobio vecinu, i da ni sa LDPom nije imao vecinu. I sta? Aj da pravim koaliciju sa Kostunicom? Neka bulumente propalica i hohstaplera koje tako uvodim u vlast, vazno je da DS bude deo, pa cak i jedne takve vlade. Steta koju je Boris Tadic naneo DSu svojom politikom pristajanja radi obedovanja dovesce stranku na najnizi nivo koji je dozivela od osnivanja.

I na kraju Drugari, naravno da me nije uvredilo, ali me malo podseca na ono drugovi. E sad ako je bilo kao Drugari tatatatira, onda ok, izvinjavam se.
ivana23 ivana23 00:45 01.02.2008

Re: Bravo!

Deo teksta iz jednih, danasnjih (31.1. 2008.) novina...

"Pokloni se i počni: Ko glumi samog sebe

S druge strane je Boris Tadić kome prirodni saveznici za najveću manu pripisuju ono što mu je najveća vrlina. On, u očima najljućih prirodnih saveznika, biva opisivan kao ovovremeni Milan Nedić koji je, s jedne strane, pristao da kohabitira s Vojislavom Koštunicom, a sa druge strane, sa Evropom.

Šta je trebalo Tadić da uradi? Da se naljuti što nije osvojio dovoljno glasova da sam formira vladu? Da se odrekne gotovo milion glasova na parlamentarnim izborima u korist Nikolićevih radikala? Da ode u manastir? Da se učlani u LDP? Da prepusti stvar stihiji u trenutku kada su stihijske sile u Srbiji dovoljno jake i bez kočionog faktora Demokratske stranke?

Ako ne grešim, ta vrsta ispoljavanja političke koalicione snage sadržane najpre u odricanju od sujete i vere u revolucionarnu premoć samo jedne, ma koje ideje, doneće Borisu Tadiću pobedu na ovim izborima, bez obzira na to što ga najviše ucenjuju oni koji su mu prirodni saveznici."



igipop igipop 00:46 01.02.2008

Re: Bravo!

haha

Ovo me je vec nasmejalo

moze biti.

vise sam vodio racuna do ono sto napisem bude tacno i svima razumljivo.

Ali evo obecavam da cu ubucuce obratiti paznju i na stil.

:)

Pozdrav
navodno navodno 00:53 01.02.2008

Re: Bravo!

ivana23

Deo teksta iz jednih, danasnjih (31.1. 2008.) novina...

"Pokloni se i počni: Ko glumi samog sebe

S druge strane je Boris Tadić kome prirodni saveznici za najveću manu pripisuju ono što mu je najveća vrlina. On, u očima najljućih prirodnih saveznika, biva opisivan kao ovovremeni Milan Nedić koji je, s jedne strane, pristao da kohabitira s Vojislavom Koštunicom, a sa druge strane, sa Evropom.

Šta je trebalo Tadić da uradi? Da se naljuti što nije osvojio dovoljno glasova da sam formira vladu? Da se odrekne gotovo milion glasova na parlamentarnim izborima u korist Nikolićevih radikala? Da ode u manastir? Da se učlani u LDP? Da prepusti stvar stihiji u trenutku kada su stihijske sile u Srbiji dovoljno jake i bez kočionog faktora Demokratske stranke?

Ako ne grešim, ta vrsta ispoljavanja političke koalicione snage sadržane najpre u odricanju od sujete i vere u revolucionarnu premoć samo jedne, ma koje ideje, doneće Borisu Tadiću pobedu na ovim izborima, bez obzira na to što ga najviše ucenjuju oni koji su mu prirodni saveznici."




ako pusti bradu do nedelje izlazim na izbore:)
Mala Ramona Mala Ramona 19:31 01.02.2008

Re: Bravo!

igipop

Boris je stalno govorio da je politika kompromis. U ono vreme ova recenica je zvucala nekako strano. Politika je bila dozivljavana kao borba. Zoran je vodio takvu politiku.



Zoran bi i danas vodio takvu politiku, samo je mrtav.

igipop


Boris je hapsen, dobijao je kao opozicionar batine, 2000 mu je kao i drugima glava bila u torbi.


Ne treba preterivati. Glava je bila u torbi samo onima u prvom ešalonu i onim a koji su uzeti za primer, mi ostali smo uglavnom prolazili sa pendrekom po dupetu. I za to drugo trba hrabrosti, ali nikako ne mogu to da poredim sa hrabrošću onih koji su svesno izabrali da budu primarne mete.

P.S. Glasaću...
Doctor Wu Doctor Wu 23:48 31.01.2008

Meni stvarno nisu jasni ovi

kako-da-ih-nazovem-a-da-ih-ne-uvredim koji ne kapiraju da se u nedelju ne glasa za Tadića nego za pravo da se pljuje, kritikuje, ismeva predsednik, partija/e na vlasti. Pobedi li Onaj od toga ništa nema: narodnjaci + radikali prave vlast i gase svetlo u krčmi verovatno za sledećih 10-ak godina, a možda i duže.
Dax Dax 00:13 01.02.2008

Moj poslednji komentar na blogu

Druzio sam se po blogu B92 evo vec dve godine,nesto manje od godinu i komentarisuci.To mi je odnelo mnogo vremena i donelo mnogo nervoze.Sledeca stanica na koju pucam je NY u USA.Trebace mi mnogo truda ali plan postoji i kakve-takve sanse.Ako to ne uspe menja se grad ali ista drzava (drzave -USA)..Trebace mi mnogo snage ,volje i upornosti.Ako se javim sledeci put,nece biti iz Srbije sigurno.Ne znam sta ce biti 3. februara,mada mislim da ce biti ono sto smo kao narod i zasluzili.Pozdravljam vas sa jednim tekstom koji je najblizi mojim razmisljanjima trenutno.
Pozdrav svima,radite svaki dan na sebi jer ni jedan politicar ne moze da ucini ni deo onoga sto mozemo sami a sto olako zaboravljamo i ignorisemo.

Kako glasati 2
Srđa Popović

Konfuzija
Među biračima Druge Srbije vlada konfuzija. Naročito među kritičarima dosadašnje politike Borisa Tadića. Da li, ipak, opet, zapušiti nos i sprečiti najgore.

Ne treba zaboraviti da je ovu konfuziju stvorio sam Tadić. Kada je glasao za onakav ustav, na onakav način, kada je glasao za onakvu rezoluciju o Kosovu, kada je Koštunici poklonio mesto premijera. Konačno, kada je, protivno iskustvu i zdravom razumu, poverovao da će ga Koštunica podržati na predsedničkim izborima.

I najvažnije: kada je ostao potpuno pasivan i nem kada je njegov sadašnji koalicioni partner, DSS, sistematski i bestidno sabotirao i opstruirao suđenje ubicama prethodnog predsednika njegove sopstvene stranke, Zorana Đinđića.

Tek kada je kasno uvideo da će ga DSS opet prevariti, Boris Tadić se iznenada setio da tu podršku traži od građana (valjda onih iz LDP-a koje je, po Koštuničinom zahtevu, izbacio iz stranke).

Za konfuziju Druge Srbije odgovoran je sam Boris Tadić.


Greh apstinencije
Ima birača kojima je usađen strah od greha apstinencije. Međutim, ako ste u prvom izbornom krugu glasali za nekog od kandidata koji nisu prošli u drugi krug, vi niste apstinent. Vi ste dali glas svome kandidatu, birali ste, ostali u manjini i obavili svoju građansku dužnost.


Braniti 5. oktobar
DS, Tadić i njegovi birači iz prvog kruga žele da nas ubede kako se glasom za Tadića brani 5. oktobar. To nije tačno. Od samog početka, razumevanje onog što se tada dogodilo bilo je ambivalentno. Postojala su dva tumačenja tog događaja: jedno je bilo tumačenje Zorana Đinđića (radikalni raskid sa Miloševićevim režimom), a drugo Vojislava Koštunice (kontinuitet sa tim režimom, principijelni i praktični). Vojislav Koštunica je sve vreme nastojao da putem koncentracione vlade vrati na vlast radikale i socijaliste, da ih normalizuje (sve su stranke demokratske). U tome je konačno uspeo nakon ubistva Zorana Đinđića. Boris Tadič se u toj dilemi između Đinđića i Koštunice priklonio Koštunici.

Glasom za Tadića ne brani se 5. oktobar koji je izveo Đinđić, već se Đinđićevo viđenje 5.oktobra izdaje. Dakle, braniti 5. oktobar je dvosmislen poziv. Čiji 5.oktobar, koji 5.oktobar. Shvaćen kao revolucija (Đinđić) ili kao redovna smena vlasti uz pomoć samog Miloševićevog okruženja (Koštunica).


Ako Toma dođe na vlast...
Tadić i njegovi birači plaše nas Tomom Nikolićem. I bez dolaska na vlast, radikali u Srbiji ostvaruju veliki politički uticaj. Dva miliona Miloševićevih glasača iz 2000. godine i dalje je među nama (inicijalno u DSS-u, a zatim u radikalima), lustracija je izostala, državni aparat je nereformisan, spoljna politika (nakon ubistva izdajnika Đinđića) vraćena na Miloševićeve pozicije: proiv trulog Zapada, za braću Ruse koji kriju naše zločince.

Dodatna nevolja je što radikali (uz pomoć Koštunice) ostvaruju taj veliki politički uticaj - bez ikakve odgovornosti. Ako se u Srbiji već vodi radikalska politika, zar nije bolje da oni za nju postanu i saodgovorni.

Kratkoročno, to bi bilo svakako vrlo neprijatno, a dugoročno bi moglo biti vrlo korisno da se Toma Nikolić istera iz udobnog opozicionog zaklona.

U jednom zoopsihološkom eksperimentu ispiivana je inteligencij životinja. Ispitivana životinja stavlja se ispred polukružne žičane ograde sa čije druge strane se nalazi hrana. Da bi došla do hrane životinja bi morala da načini nekoliko koraka unazad, od hrane, i obiđe ogradu. Kokoška to nije u stanju da učini, ona beskonačno i neuspešno pokušava da kljunom, kroz ogradu, dosegne do hrane. Pas rešava problem iz prve.

U mnogim poslovima, smišljeni korak unazad vodi cilju mnogo pre i mnogo sigurnije, nego pokušaji mata u jednom potezu, koji su karakteristični za frustriranu srpsku politiku.


Birači LDP-a

S obzirom na svoj veoma kritičan stav prema Borisu Tadiću, birači LDP-a su u posebno konfliktnom položaju. Sama stranka je na kraju, svakako nevoljno, pozvala svoje birače da daju glas Borisu Tadiću. Kako ovaj poziv njeni birači treba da shvate ?

LDP je kao stranka morala da povuče ovaj potez, da ne bi sutra bila optužena da je dovela Tomu Nikolića na vlast. To strahovanje je opravdano, bez obzira što Tomu Nikolića na vlast dovodi u stvari DSS. Vojislav Koštunica ima manir da optužuje druge za svoja nedela (u žaru političke borbe).

Birače LDP-a zato ovaj poziv ne obavezuje. Stranka je uradila ono što je morala da uradi, ali odluku na izborima donose birači, autonomno i tajno. Sumnjam da će se mnogo LDP-ovih birača odazvati ovom nevoljnom pozivu.

pescanik.net, 31.01.08.
navodno navodno 00:24 01.02.2008

Re: Meni stvarno nisu jasni ovi

Doctor Wu

kako-da-ih-nazovem-a-da-ih-ne-uvredim koji ne kapiraju da se u nedelju ne glasa za Tadića nego za pravo da se pljuje, kritikuje, ismeva predsednik, partija/e na vlasti. Pobedi li Onaj od toga ništa nema: narodnjaci + radikali prave vlast i gase svetlo u krčmi verovatno za sledećih 10-ak godina, a možda i duže.


nazovi-me-kako-ti-volja (tj. "mozes me zvati kako god hoces") ali ovo sto sam napisao nije pljuvanje ni ismevanje. To fina deca nikad ne rade, a ni ja ponekad. Na glavu da se posadite i odozdo cete videti Bulatovica u BIA i Mihajlova kao sekretara vlade, Tijanica u RTSu, Miru i Marka sigurne u majcici Rusiji, Kostunicu kao premijera, Velju Ilica i Bubala kao ministre, Djelica kako otvara Delta city, Raskovic Ivic, Jerotica i jos neke zasluzne po ambasadama, Vucica u nadzornom RTSa i radikalsku vecinu u skupstini. Hvala Borise sto si mi dozvolio da kritikujem vlast, ti si prva vlast koju kritikujem sa dozvolom. No sve i da nisi...
Doctor Wu Doctor Wu 00:31 01.02.2008

Dax, uz puno poštovanje

tvoje želje da odeš do NY (San Francisko i resto Californije je, zapravo, mnogo bolji i lepši cilj) mislim da će jednog dana doći red i na Srdžu Popoviča da neko kaže "Car je go!" Ovo su jezivo isprazne i besadržajne frazetine, isprazna lirika, velike ali šuplje reči, "argumenti", po duhu identične onom tragičnom posteru u kome je optužio pola Srbije da je organizovala ubistvo Đinđića (prikrivajući tim politikantskim tiradama svoj advokatski diletantizam).

Šta misliš kako bi se jedan Srdža Popovič proveo u toj Americi, kojoj ti težiš i u kojoj ti želim svaku sreću, kao advokat?
networker networker 13:15 01.02.2008

Re: Moj poslednji komentar na blogu

U jednom zoopsihološkom eksperimentu ispiivana je inteligencij životinja. Ispitivana životinja stavlja se ispred polukružne žičane ograde sa čije druge strane se nalazi hrana. Da bi došla do hrane životinja bi morala da načini nekoliko koraka unazad, od hrane, i obiđe ogradu. Kokoška to nije u stanju da učini, ona beskonačno i neuspešno pokušava da kljunom, kroz ogradu, dosegne do hrane. Pas rešava problem iz prve.
Lepo je to sto nam Srdja i ostalo LDP-NVO drustvo prica basne. Oni, zapravo, nemaju nikakvih problema sa rezultatima izbora. Cak i u najgoroj varijanti, kada bi za predsednika bio izabran Toma Koma - oni nece imati ama bas nikakvih problema. Naprotiv, dok ce vecina ostalih gradjana Srbije osetiti udar bojkota i de facto izolacije celog zapadnog sveta na sopstvenoj grbaci (i na sopstvenim novcanicima), oni ce lepo dobijati i dalje iste (ako ne i mnogo vece) donacije od strane tog istog zapada, namenjene za "demokratizaciju" Srbije. Besplatne multi-entry vize za sve zemlje trulog zapada se, naravno, podrazumevaju.

Za to isto vreme i onaj mali procenat mladih koji se jos uvek koleba i sebe pita should I stay or should I go - odlucice se za "go" varijantu put tog istog zapada. U Srbiji ce ostati verovatno samo glasacko telo radikala, kome ce se servirati iste pesme o nepravednim, nehumanim i nicim zasluzenim sankcijama. I tu dolazi do nekog 6. oktobra, u LDP-NVO scenariju. E, pa malo morgen! Vecina Srba su nevidjeni mazohisti, bas kao i onaj 37-godisnji lik s pocetka ovog bloga. Uostalom, devedesete su dobar dokaz za to. Pa ko bi normalan prihvatio pad sa plate od 1000 maraka (u vreme Anta Markovica) na 1 marku i to samo za godinu dana?! Pa sve ostrije i ostrije sankcije. Pa bombardovanja.

I sve to je jos optimisticka varijanta!

U onoj pesimistickoj probudicete se i zateci postara kako vam donosi poziv za vojnu vezbu na neodredjeno vreme, a ustvari za jos jedan novi besmisleni rat protiv celog sveta, a sve zarad odbrane necega sto jos od 1999. predstavlja cardak ni na nebu ni na zemlji. A za to isto vreme taj isti SrDZa & co ce lepo iskoristiti svoje multi-entry Schengen dzokere iz rukava i otici pre nego sto im se nesto tako desi. I onda ce nam iz Pariza i Londona slati poruke podrske: "Ne dajte se dusmanima, juris na borna kola i pendreke" (citaj: borite se da mi mozemo opet da surujemo s mafijom, vozimo dzipove, kupujemo konje, privatizujemo firme za dva grosa, uzivamo kada nas sponzorisu Milosevicevi tajkuni ...).

Dajte, ljudi, je li vama svima neka svraka popila mozak ili sta?! Pa i taj 6. oktobar (ako bas mora da do njega dodje) bice mnogo bolji i laksi ako na vrhu drzave bude razuman covek koji ce da spreci upotrebu tenkova na ulicama, nego ako to bude neko ko ce to da odobri. A sve to moze i da se izbegne, jer dolaze parlamentarni izbori na kojima Kostunica vise nece imati nikakve sanse. Samo jos malo strpljenja!

Mislite malo o tome!
Brooklyn Brooklyn 15:19 01.02.2008

Re: Moj poslednji komentar na blogu

To mi je odnelo mnogo vremena i donelo mnogo nervoze.Sledeca stanica na koju pucam je NY u USA


amerika je super i ja je obozavam. ni jedna drzava ti nece dati vise od amerike ako znas da uzmes (nyc bas nije nesto za zivot, vecina tamo zivi hand-to-mouth). ali bi se slozila sa wu-om u vezi toga da ako imas mentalni sklop jednog sp mozda se neces najbolje uspeti tamo. a slozila bi se s wu-om i u vezi kalija, idi tamo ako mozes, zaboravices na politiku i filozofiju u roku od odmah.
Mala Ramona Mala Ramona 19:45 01.02.2008

Re: Dax, uz puno poštovanje

Doctor Wu


Ovo su jezivo isprazne i besadržajne frazetine, isprazna lirika, velike ali šuplje reči, "argumenti", po duhu identične onom tragičnom posteru u kome je optužio pola Srbije da je organizovala ubistvo Đinđića (prikrivajući tim politikantskim tiradama svoj advokatski diletantizam).

Šta misliš kako bi se jedan Srdža Popovič proveo u toj Americi, kojoj ti težiš i u kojoj ti želim svaku sreću, kao advokat?


Oni koje je tružilaštvo izvelo na sud, a protiv kojih je nastupao "Srdža Popovič" su osudjeni na desetine godina zatvora. Otku tu dilentantizam?

Ili je ''dilentantizam" ako neki advokat (ili apotekar, bibliotekar, mesar, tesar...) u javnosti, van sudskog procesa dopusti sebi da nastupi kao misleće biće?
Ivan Marović Ivan Marović 22:40 01.02.2008

Re: Dax, uz puno poštovanje

Mala Ramona
protiv kojih je nastupao "Srdža Popovič"
Protiv njih je nastupao i tužilac, a to je mislim više uticalo na presudu. Ono o čemu dottore govori je da je Srdža u mrežu zaverenika stavio jako mnogo ljudi, čak i Danu Drašković, ali je neke izostavio.
Xenija Xenija 13:08 01.02.2008

Boris i Voja

Кнез Војислав јави се поново:
"Свака ти је ко црвено слово,
Ни сам не знам шта си предложио,
Зато бих се са тобом сложио.
Јеремићу, мени звучи фино,
Да будемо ни вода ни вино,
Да будемо ни тамо ни амо,
Да не дамо оно што немамо."

Tadić je , zajedno sa grupom svojih ekonomskih "eksperata" i biznismena, apsolutno odgovoran za situaciju u Srbiji iz prostog razloga jer je on Predsjednik države i Predsjednik stranke koja ima najviše ministara u vlasti. Ako hoćemo biti pristrasni,što je legitimno ali i podložno legitimnom kritikovanju, može se reći da Boris nije kriv za situaciju u kojoj SRbija nema potpisan SSP , pa time nema ni najavljen ulazak u EU , da Srbija na svim ostalim poljima opasno kaska za svijetom i okruženjem (ne računajući CG koja je još gora pa ne može biti ni reper) , već da je za sve kriv Koštunica ili neko treći. E pa nije tako.Kako jedan takav misleni demokrata i političar,državnik,kao što je Tadić sebi dozvoljava uopšte da ga zadnji čas kampanje preskoči i prevesla Koštunica , kako uopšte dozvoljava sebi da ga Koštunica drži u životu a očekuje glasove od LDP i građana apstinenata ,a koji su apstinenti najviše zbog toga što se spominje uopšte riječ Košt....?

Tadić bi da bude i tamo i ovamo. I slike Putinove i Evropsku Uniju. E pa to ne može. Ili EU ili rusistan,što je opet legitimno.Zato je podrška Evrope ovaj put bila više nego blijeda. Kao i Kenovi nastupi,uostalom.
networker networker 13:31 01.02.2008

Re: Boris i Voja

Tadić bi da bude i tamo i ovamo. I slike Putinove i Evropsku Uniju. E pa to ne može. Ili EU ili rusistan,što je opet legitimno.Zato je podrška Evrope ovaj put bila više nego blijeda. Kao i Kenovi nastupi,uostalom.
Izgleda da vecina rusofila ne kapira neke stvari: Putinova Rusija zeli Srbjiu upravo zato sto je Srbija potencijalni kandidat za EU. Ni u jednom zvanicnom stavu Rusije nikada nije pomenuto da Srbija treba da se udalji od EU, vec naprotiv da joj se priblizi. Uostalom, sacekajte samo da dobijemo crveno svetlo iz Brisela pa cete videti kako i Moskva pali istu sijalicu na svom semaforu. :)

Dakle, i EU i Rusija, a ne ili. To je sustina Tadicevog (inace prilicno razumnog) stava.
Xenija Xenija 13:50 01.02.2008

Re: Boris i Voja

networker
Tadić bi da bude i tamo i ovamo. I slike Putinove i Evropsku Uniju. E pa to ne može. Ili EU ili rusistan,što je opet legitimno.Zato je podrška Evrope ovaj put bila više nego blijeda. Kao i Kenovi nastupi,uostalom. Izgleda da vecina rusofila ne kapira neke stvari: Putinova Rusija zeli Srbjiu upravo zato sto je Srbija potencijalni kandidat za EU. Ni u jednom zvanicnom stavu Rusije nikada nije pomenuto da Srbija treba da se udalji od EU, vec naprotiv da joj se priblizi. Uostalom, sacekajte samo da dobijemo crveno svetlo iz Brisela pa cete videti kako i Moskva pali istu sijalicu na svom semaforu. :)Dakle, i EU i Rusija, a ne ili. To je sustina Tadicevog (inace prilicno razumnog) stava.


Ne može bit. Ulazak u EU znači i u ulazak u NATO , a to Rusija neće dozvoliti srbiji ako Srbija hoće rusku podršku. Rusija , najnepouzdaniji od svih najnepouzdanijih moćnih "saveznika" treba nekog ko neće biti i saveznik zapadne alijanse i to je apsolutno normalno.

Pokušaj Tadića i Koštunice da glume Tita nikako neće biti uspješan. Tito je bio mnogo bolji državnik od pomenutog dvojca.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana