Društvo| Politika

Treći krug prodaje

Nune Popović RSS / 26.07.2012. u 15:56

pol-beograd.jpg

Pred očima anestezirane javnosti obavlja se treći krug prodaje tzv. demokratske Srbije. SPS i SNS, koje su formirale vlast zahvaljujući Tadiću i DS koaliciji, izgleda da su napravile aranžman i sa Draganom Đilasom.

Iako vladajuća garnitura "zbog volje naroda" najavljuje raskidanje koalicija sa DS u gradovima gde su formirali vlast, predstavnici SPS, SNS, čak i Dinkić, istovremeno svuda poručuju da nema razloga da raskidaju saradnju sa Đilasom u Beogradu i da ga smene sa mesta gradonačelnika. Hvale ga gde god stignu.

Zašto je Dragan Đilas prihvatljiv vladajućoj garnituri kao partner, a njegova stranka nije, i kakva je dugoročna kombinacija sadašnje vlasti i Đilasa u pitanju, ostaje da se pokaže.

Indikativno je da Dragan Đilas nigde ne spominje mogućnost da napusti vlast u BG, što bi bio logičan potez kada njegovi koalicini partneri sa njegovom strankom raskidaju saveze u svim ostalim gradovima, a naročito pošto su republičku vlast, mimo planova i dogovora, formirali sa protivnicima DS. Istovremeno, sve je više pokazatelja koji Đilasa najavljuju na mestu prvog čoveka DS.

Volja glasača tzv. demokratske opcije prvi put je počela da se prodaje 2004. godine kada su Boris Tadić i DS kohabitirali sa Koštunicom i DSS. Mnogi to nisu tada nisu tako videli i pomogli su svojim glasovima Tadiću da, na jedvite jade, pobedi na izborima kako se devedesete ne bi ponovile.

Stekavši takav kapital, Tadić je obavio drugi krug prodaje demokratskih glasova kada je sa svojom DS koalicijom Za evropsku Srbiju, 2008. napravio "istorijsko pomirenje" odnosno za svoj račun oslobodio SPS svake odgovornosti za politiku zločina 90-ih i njene posledice koje se osećaju i danas.

Ubrzo, Tadić i DS su kompletirali drugi deo "transakcije" tako što su na nezakonit način omogućili SNS da postane najveća opoziciona stranka kada je krilo SRS, prevođeno Tomislavom Nikolićem i Aleksandrom Vučićem odlučilo da napusti tu stranku i postanu evropeciji. Mada su po tadašnjem zakonu mandati pripadali strankama tj. SRS, Tadić ih je poklonio SNS i doveo ih u predvorje vlasti.

Rezultat takve Tadićeve politike je koalicija: SPS-SNS-ĐILAS. Videćemo kakve će biti posledice, ali je jasno da sadašnja vlast nema adekvatnu opoziciju ni u najavi i to je zabrinjavajuće.

To što smo mogli da vidimo u skupštinskim poslaničkim klupama DS su uglavnom ljudi zbog kojih je DS i izgubila izbore, što zbog sumnje na korupciju, neispunjavanja svojih obećanja i nepoštovanja demokratskih pravila. Takvu opoziciju svaka vlast vrlo lako može da ućutka i ograniči joj domet delovanja, a reči takvih opozicionara imaju slab prijem u javnosti. Zato smo već doživeli da Vučić poslanicima DS drži lekcije o demokratiji i moralu.

VAŽNA NAPOMENA

Molim da komentare, od sada, na mom blogu uređuje moderacija shodno proklamovanim Pravilima korišćenja. Na taj način će se izbeći da ja pogrešno procenim šta su uvrede, maltretiranje, trolavanje i slične nedozvoljene aktivnosti. Očekujem da uredništvo Bloga B92 poštuje i primenjuje svoja pravila korišćenja.

Tako ćemo najbolje da vidimo da li će oni blogeri, koji bi da surovo zavode red u autobusima, znati da poštuju red koji je predviđen na Blogu B92 i koji bi trebalo da bude obavezujući za sve blogere činom registracije.

Za sve one koji bi da meni ili nekom drugom blogeru upute ličnu poruku, sugestiju, uvredu, pretnju, klevetu ili postave pitanje koje nema veze sa temom, molim da koriste sistem privatnih poruka.



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 16:33 26.07.2012

DS

DS se ,od svog osnivanja, nekoliko puta cepala. Očigledno je došlo vreme za novo cepanje. Rukovodstvo na čelu sa Tadićem se, po mišljenju mnogih, pokazalo kao nesposobno. Đilas tu vidi svoju šansu.

Neće mi biti drago ako dođe do rasitnjavanja. U DS , još uvek, vidim stožer onoga što je po mom vrednosnom sistemu normalna politika.

Po meni, Tadić je nakon poraza od Nikolića i neuspeha oko formiranja Vlade trebao da podnese ostavku.

Ko bi ga nasledio ? To treba prepustiti članstvu, odborima i organima stranke...
krkar krkar 18:19 26.07.2012

Re: DS

Neće mi biti drago ako dođe do rasitnjavanja. U DS , još uvek, vidim stožer onoga što je po mom vrednosnom sistemu normalna politika.


Trebalo bi da ne bude ni meni.

Ali vidim gde borisosavetnička politika vodi. Još jednom cepanju i marginalizaciji.

Nije mi najgore što će DS da se pocepa. To mi je samo po sebi nebitno. Ali se užasavam saznanja da će se pojaviti još neki bezočni demagog da tvrdi kako je baš on izvorni Deesovac i nastavljač Zoranove xhade
mikimedic mikimedic 16:33 26.07.2012

da da how yes no

Volja glasača tzv. demokratske opcije prvi put je počela da se prodaje 2004. godine kada su Boris Tadić i DS kohabitirali sa Koštunicom i DSS. Mnogi to nisu tada nisu tako videli i pomogli su svojim glasovima Tadiću da, na jedvite jade, pobedi na izborima kako se devedesete ne bi ponovile."


elem ta 'volja' je prvi put prodavana malo ranije - izbacivanjem poslanika koji ne misle kao ja iz parlamenta, a zatim kulminirala vracanjem ivkovica.

ali sto je popularno reci ovih dana, pilece je pamcenje u srbalja. pa i samozvanih glasnogovornika samozvane 'demokratske opcije'.

sta god to 'demokratska opcija' znacilo..

...ona druga, koja je uvek dobijala vecinu glasova je valjda diktatorska, i taj rad... .

aj sad brisi...
Colin_bgd Colin_bgd 16:35 26.07.2012

Non capiamo niente...

Indikativno je da Dragan Đilas nigde ne spominje mogućnost da napusti vlast u BG, što bi bio logičan potez kada njegovi koalicini partneri sa njegovom strankom raskidaju saveze u svim ostalim gradovima, a naročito pošto su republičku vlast, mimo planova i dogovora, formirali sa protivnicima DS.

Zasto bi ovo bio logican potez? Ovo nikad i nigde nije automatski, podrazumevani logican potez. Da li ce ovo biti ili ne stvar je politike na nivou vlasti o kojoj se radi. Zivim u zemlji u kojoj uopste nije problem na lokalu praviti i rusiti sve zive plavo-crveno-zute koalaicije bez obzira da li su na 'saveznoj' vlasti crveni (labour), plavi (torijevci), ili plavo-zuti u koaliciji (tori-libdem). To je, jelte, demokratija.

A da ti ne objasnjavam i da je demokratija da mi je jedan od lokalnih opstinskih poslanika (prljavi) Tori, iako je dobio 1000 glasova, protiv 990 labour kandidatkinje i 950 lib-dem kandidata, na izlaznost od 35%. Koga onda on predstavlja???? Ali mi ne razumemo nista, kao sto naslov kaze, pa ne razumemo ni ovo...
Nune Popović Nune Popović 16:41 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Colin_bgd
Indikativno je da Dragan Đilas nigde ne spominje mogućnost da napusti vlast u BG, što bi bio logičan potez kada njegovi koalicini partneri sa njegovom strankom raskidaju saveze u svim ostalim gradovima, a naročito pošto su republičku vlast, mimo planova i dogovora, formirali sa protivnicima DS.

Zasto bi ovo bio logican potez? Ovo nikad i nigde nije automatski, podrazumevani logican potez. Da li ce ovo biti ili ne stvar je politike na nivou vlasti o kojoj se radi.


Zašto SPS najavljuje raskid saradnje sa DS u drugim gradovima gde su već formirali vlast, a u Beogradu im je OK da budu sa Đilasom?
predatortz predatortz 16:47 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...


Zašto SPS najavljuje raskid saradnje sa DS u drugim gradovima gde su već formirali vlast, a u Beogradu im je OK da budu sa Đilasom?



Verovatno zbog toga što im je onaj deo DS koji je okupljen oko Đilasa najprihvatljiviji.

Ali, to je stvar političke procene SPS. Zbog čega bi se bilo ko od nas uzbuđivao zbog toga?

Vlast, i na lokalu i na nivou republike, formira onaj ko može da okupi većinu.
Da li je to prekrajanje izborne volje glasača?
To će pokazati naredni izbori.
Ako ovakva kombinatorika bude kažnjena, onda jeste.
Ako bude nagrađena, onda nije.
Colin_bgd Colin_bgd 16:50 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Zašto SPS najavljuje raskid saradnje sa DS u drugim gradovima gde su već formirali vlast, a u Beogradu im je OK da budu sa Đilasom?

Ne znam. Nisam iz SPS-a. Ali, svako ima pravo da vodi politiku kakvu hoce, u skladu sa realnom politickom snagom, a koja dokle god se poklapa, manje-vise, sa rezultatima izbora, ne narusava niti jedan od postulatnih principa demokratije, kako u bilo kojoj drugoj zemlji, tako i u Srbiji...
Colin_bgd Colin_bgd 16:52 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Ali, to je stvar političke procene SPS. Zbog čega bi se bilo ko od nas uzbuđivao zbog toga?

Vlast, i na lokalu i na nivou republike, formira onaj ko može da okupi većinu.
Da li je to prekrajanje izborne volje glasača?
To će pokazati naredni izbori.
Ako ovakva kombinatorika bude kažnjena, onda jeste.
Ako bude nagrađena, onda nije.

Da se i ja jednom slozim sa tobom u potpunosti...
predatortz predatortz 17:01 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Da se i ja jednom slozim sa tobom u potpunosti...


Čini mi se da mnogi imaju problem sa prihvatanjem činjenica.
Činjenice su sledeće :

Za SPS je glasalo blizu dvadeset procenata građana Srbije sa pravom glasa. Mene to nije obradovalo. No, to mi ne daje za pravo da tim građanima osporavam volju, niti da se gnušam nad njihovim izborom.

S druge strane, DS je vodila politiku mnogo hteo, mnogo započeo...
Negde su se rasplinuli. Narod je to kaznio. Jednan deo njih bi da kaže kriv je narod . Drugi deo bi da nešto menja. Njihova ,unutarpartijska ,stvar...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:02 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Zašto je Dragan Đilas prihvatljiv vladajućoj garnituri kao partner, a njegova stranka nije, i kakva je dugoročna kombinacija sadašnje vlasti i Đilasa u pitanju, ostaje da se pokaže.


Zato sto sps, sns, vidi pukotinu u ds i skakuce oko nje da je produbi do cepanja. Tome sluzi i skorasnja ponuda Delevicki i namigivanje Djilasovo koje je prihvaceno oberucke, ocigledno.

Kako god, pasce ono sto je padu sklono.
Jukie Jukie 17:02 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

predatortz
Zašto SPS najavljuje raskid saradnje sa DS u drugim gradovima gde su već formirali vlast, a u Beogradu im je OK da budu sa Đilasom?
Verovatno zbog toga što im je onaj deo DS koji je okupljen oko Đilasa najprihvatljiviji..

Đilas je omiljen u narodu koji je na lokalnom nivou i glasao za njega, i glasaće opet jer se slažu sa onim što on radi (do sledećeg glasanja će se zaboraviti na busplus), tako da je mudro ostati u pamćenju glasačkom telu kao oni koji su podržavali volju naroda Beograda.

Without a Mayor Quimby, our town would really stink,
We wouldn't have a tire yard, or a mid-size roller rink.
We wouldn't have our gallows, or our shiny Bigfoot trap,
It's not the mayor's fault that the stadium collapsed!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:27 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Đilas je omiljen u narodu koji je na lokalnom nivou i glasao za njega, i glasaće opet jer se slažu sa onim što on radi

Izlaznost je bila tako mala da je za Đilasa glasalo samo 19% Beograđana.
blogovatelj blogovatelj 17:32 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

zlaznost je bila tako mala da je za Đilasa glasalo samo 19% Beograđana.


Da li postoji neko za koga je glasalo vise Beogradjana na prethodnim izborima?
Ne postoji.
Onda?
Kad za nekoga glasa 19% ukupne populacije sa pravom glasa, taj neko uglavnom dobije izbore. Svuda gde nema namestanja.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:37 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Kad za nekoga glasa 19% ukupne populacije sa pravom glasa, taj neko uglavnom dobije izbore.

Da, ali man'te se sa tim "omiljen u narodu". A ne znam da li je iko ikad dobio veću podršku u Beogradu, te podatke ne znam napamet.
p.s.
Za Tadića je u drugom krugu glasalo 21% birača, pa je izgubio.
blogovatelj blogovatelj 17:39 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Za Tadića je u drugom krugu glasalo 21% birača, pa je izgubio.


Tada ih je bilo samo dvojica.
Kada se glasalo za Djilasa bilo ih je puno vise.
Koliko je procentualno ljudi za Tadica glasalo u prvom krugu?
blogovatelj blogovatelj 17:43 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Da, ali man'te se sa tim "omiljen u narodu"


Ko je rekao da je omiljen?
Nema tu omiljen ili nisi, nego jesi li dobio izbore ili nisi.
Recimo, u nasoj maloj blogozajednici je bilo glasanje Djilas-Tadic. Nune postavio jedan komentar, ja drugi. Ljudi klikali. Tadic dobio oko 60%, Djilas oko 40%
Ali blogozajednica je veoma mali broj ljudi, takodje neki nisu glasali, a i puno njih nije iz Beograda, tako da to glasanje vazi za nas ovde, ali ne i za Beograd ili za biranje predsednika DS.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:52 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Ko je rekao da je omiljen?

Pa Jukie.
A znam da ih je bilo samo dvojica u drugom krugu, htela sam da kažem da 19% ne znači automatska pobeda.
A tražim rezultate za prvi krug...Tadić je imao skoro 15%, nešto malo manje.
milisav68 milisav68 18:00 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

dobrosavljevic_m
Ko je rekao da je omiljen?

Pa Jukie.
A znam da ih je bilo samo dvojica u drugom krugu, htela sam da kažem da 19% ne znači automatska pobeda.
A tražim rezultate za prvi krug...Tadić je imao skoro 15%, nešto malo manje.

Prvi krug:
Tadić 26,7 %
Nikolić 25,5 %



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:03 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Tadić 26,7 % Nikolić 25,5 %

Govorim u ukupnoj podršci u biračkom telu, to jest "omiljenosti u narodu".
milisav68 milisav68 18:23 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

dobrosavljevic_m
Tadić 26,7 % Nikolić 25,5 %

Govorim u ukupnoj podršci u biračkom telu, to jest "omiljenosti u narodu".

A-ha
Ukupan broj birača - 6.770.013
Izašlo - 3.911.136 ili 57,77%
Tadić - 989.454 ili 25,31%
Nikolić - 979.216 ili 25,05%

Znači oko 15%

ps.Ono prvo je bila CESID-ova procena, a ovo su konačni podaci iz RIK-a, a objavljeno na sajtu Peščanika.

krkar krkar 18:23 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Zašto SPS najavljuje raskid saradnje sa DS u drugim gradovima gde su već formirali vlast, a u Beogradu im je OK da budu sa Đilasom?


Zato što normalni i razumni ljudi koji žive od rezultata svojih odluka i dela (a ne od svoje vanvremenske i vansvetske demagogije) moraju da kalkulišu i prave kompromise.

To je stvarni život. Nesponzorisani.
krkar krkar 18:24 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Kako god, pasce ono sto je padu sklono.



savamala savamala 18:58 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Zašto SPS najavljuje raskid saradnje sa DS u drugim gradovima gde su već formirali vlast, a u Beogradu im je OK da budu sa Đilasom?


Mislim da je rusenje Djilasa samo pitanje vremena. Prethodno je, ipak, neohodno da se napravi medijska priprema za to rusenje. U ovom trenutku, to nije moguce jer su mediji i dalje pod kontrolom DS, pre svega Djilasa. Kada se stanje u medijima malo promeni, onda se krece sa preispitivanjem oko cene mosta (bez pristupnih saobracajnica), pa prodaja sekundi sa RTS, itd. itd., sve po uhodanoj tehnologiji.
Ne vidim nikakvu logiku da ostave Djilasa.
silver bullet silver bullet 21:32 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

To se u narodu zove - stavi nogu u vrata.
Atomski mrav Atomski mrav 21:58 26.07.2012

Re: Non capiamo niente...

Zašto SPS najavljuje raskid saradnje sa DS u drugim gradovima gde su već formirali vlast, a u Beogradu im je OK da budu sa Đilasom?


Zato što Žuća nije vrana! Što bi rekao Crni Đorđe Boletu u "Crnom Gruji" - Bole, da sam na tvom mestu, ja se ne bih za*ebavao sa mnom!

Ono Đilasovo pismo nije bilo namenjeno kolegama iz DS-a već Nikoliću, Vučiću i Dačiću, da im poruči kako on nije dete koje se naljutilo pa neće više da se igra. Izgleda da su oni poruku shvatili.
jkt2010 jkt2010 09:37 28.07.2012

Re: Non capiamo niente...

jedan od lokalnih opstinskih poslanika (prljavi) Tori, iako je dobio 1000 glasova, protiv 990 labour kandidatkinje i 950 lib-dem kandidata, na izlaznost od 35%. Koga onda on predstavlja????

Predstavlja svih 100% gradjana.
tyson tyson 17:00 26.07.2012

U čemu je poenta?

SPS i SNS koje su formirale vlast zahvaljujući Tadiću i DS koaliciji, izgleda da su napravile aranžman i sa Draganom Đilasom.

Moram da priznam da ne razumem logičku konstrukciju ove i tvrdnji izrečenih u nastavku teksta.

Dakle, DS i Tadiću SPS i SNS treba da zahvale što su na vlasti a sve na osnovu, kako tvrdiš, prethodnog dogovora (aranžmana).

Međutim, SPS i SNS najavljuju raskidanje opštinskih koalicija sa Tadićevom DS. Pa čekaj, ima li tu nekog aranžmana ili ne?!

Sa Đilasom pak nekakvog prethodnog aranžmana nije bilo - ili se bar ne pominje - jer je u Beogradu SNS izvisila za vlast na sveopštu žalost i bruku A. Vučića, ali sada saznajemo da očigledno neki dogovor postoji - dogovor da Đilasa sa vlasti ne pomeraju.

Motivi svih ovih dogovora, kao i koristi po sve činioce koje iz tih dogovora proističu mi nekako izmiču.

Jednako kako mi izmiče veći značaj za SPS i SNS jednog, recimo, Doljevca ili Trgovišta gde će se raskinuti lokalna koalicija sa DS, od Beograda.



bolid1 bolid1 18:19 26.07.2012

Re: U čemu je poenta?

tyson

Dakle, DS i Tadiću SPS i SNS treba da zahvale što su na vlasti a sve na osnovu, kako tvrdiš, prethodnog dogovora (aranžmana).


Za dogovore i aranzmane, ne znam, ali, ekipa iz Krunske je uspela da razhebe sve sto se dalo razhebati i da sebi zabije toliko autogolova da nije bilo sanse da se izvade.

Koliko ja kapiram situaciju, nisu ovi bez bedza porasli, samo su ljudi iskulirali DS i Dacic je uzeo jes malo glasova i to je to...btw, kad smo kod Dacica, sveze sa fejsa


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:02 26.07.2012

Apsolutno se slažem..

Pre neku veče sam na tviteru napisao sličnu stvar. Trio Vučić - Dačić - Đilas će ubuduće jašiti Srbiju. Iz DS-a će im se suprostaviti samo Pajtić, dok će ova druga ekipa otpasti. Tadić je već smenjen samo ga o tome još niko nije obavestio.
predatortz predatortz 17:06 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Trio Vučić - Dačić - Đilas će ubuduće jašiti Srbiju.


Ima tu samo jedna sitnica...

Narod im je dao glasove.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:09 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

predatortz
Trio Vučić - Dačić - Đilas će ubuduće jašiti Srbiju.


Ima tu samo jedna sitnica...

Narod im je dao glasove.

Jeste. Ali, da ne nabrajamo sada kome je sve narod davao glasove kroz istoriju.
predatortz predatortz 17:10 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Drago Kovacevic
predatortz
Trio Vučić - Dačić - Đilas će ubuduće jašiti Srbiju.


Ima tu samo jedna sitnica...

Narod im je dao glasove.

Jeste. Ali, da ne nabrajamo sada kome je sve narod davao glasove kroz istoriju.


Znam ja to jako dobro. Šta je rešenje ? Ukinuti izbore, jer narod greši?
princi princi 17:33 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Ukinuti izbore, jer narod greši?

Ukinuti narod!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:34 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

predatortz
Drago Kovacevic
predatortz
Trio Vučić - Dačić - Đilas će ubuduće jašiti Srbiju.


Ima tu samo jedna sitnica...

Narod im je dao glasove.

Jeste. Ali, da ne nabrajamo sada kome je sve narod davao glasove kroz istoriju.


Znam ja to jako dobro. Šta je rešenje ? Ukinuti izbore, jer narod greši?

Ma, ne, kakvo uzkidanje. Ja ti samo kažem da će trio Dačić - Vučić - Đilas jašiti Srbiju, voljom naroda. Kad se to shvati, doće opet neko ko će jašiti ako bude imao šta..
blogovatelj blogovatelj 17:35 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Trio Vučić - Dačić - Đilas će ubuduće jašiti Srbiju.

Tadić je već smenjen samo ga o tome još niko nije obavestio.


Koliko se secam, mastao si o drugom, a desilo se ovo prvo. Sta sada ne valja?
Ili bi mozda ti zajahao, ali nisi u mogucnosti?
blogovatelj blogovatelj 17:37 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Kad se to shvati, doće opet neko ko će jašiti ako bude imao šta..

jinks jinks 17:44 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Nije jasno zbog cega ljudi koji inkliniraju ka LDP-u imaju toliku potrebu da uredjuju unutarstranacke stvari bas DS-a.

Posebno ako se uzme u obzir da bi DS novi fond biraca, sa kojima bi na sledecim izborima mogli da nadoknade razliku, mogao da potrazi upravo medju biracima LDP-a.
blogovatelj blogovatelj 17:48 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Posebno ako se uzme u obzir da DS novi fond biraca, sa kojima bi na sledecim izborima mogli da nadoknade razliku, moze da trazi upravo medju biracima LDP-a.


Nije jasno zbog cega ljudi koji inkliniraju ka LDP-u imaju toliku potrebu da uredjuju unutarstranacke stvari bas DS-a.


Samo promenis redosled recenica i sve postane jasno.
Ako nastave sa istom pricom, na sledecim izborima padaju ispod cenzusa, cak im ni Vojvoda Vuk ne moze pomoci.
jinks jinks 18:09 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Ako nastave sa istom pricom, na sledecim izborima padaju ispod cenzusa

Mozda je deo odgovora lezi i u tome sto i LDP novi fond biraca trazi medju sadasnjim biracima DS-a ...

Ustvari, i ne vidim gde bi drugde uopste i mogli da traze neki znacajniji procenat biraca, pogotovo sada, i pogotovo sto su nakon vise uzastopnih nastupa na izborima jos uvek u okolini cenzusa.
Filip2412 Filip2412 18:24 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

A koja je danas razlika izmedju Djilasa, Nikolica, Dacica, Tadica i Cede Jovanovica?

Koliko ja vidim ako se u usta ne uzmu devedesete onda je razlika mala do nikakva.

deki-the-boy deki-the-boy 18:25 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Nije jasno zbog cega ljudi koji inkliniraju ka LDP-u imaju toliku potrebu da uredjuju unutarstranacke stvari bas DS-a.



Zato sto jedino sa DS-om u buducnosti mogu da prave koalicije (na parlamentarnom nivou) i zbog toga direktno zavise od njih. Sta ih briga sta se radi u DSS.
krkar krkar 18:25 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Ukinuti narod!


Učiš, učiš!

Baš mi je milo. Možda od tebe ipak bude nešto.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:40 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Posebno ako se uzme u obzir da bi DS novi fond biraca, sa kojima bi na sledecim izborima mogli da nadoknade razliku, mogao da potrazi upravo medju biracima LDP-a.

Tadić je 2008. u prvom krugu imao 22%, a u drugom 34,2% ukupno upisanih birača, što je najviša podrška ikad, ako se ne varam. Ima puno prostora za namaknuće glasova, ti od LDPa su boranija.
p.s.
Znam da smaram sa ovim procentima
koksy koksy 18:45 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Drago Kovacevic
Pre neku veče sam na tviteru napisao sličnu stvar.


pa ti, blago meni, i tvitaš!
e grom me spalio i kad uključih kompjuter!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:26 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Tadić je već smenjen samo ga o tome još niko nije obavestio.

Važi Drago. Srećom uspeh Čede Jovanovića u Beogradu i šire je takav da vi nemate razloga za brigu.
krkar krkar 22:30 26.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Nebojsa Krstic





wukadin wukadin 12:28 27.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

Drago Kovacevic
Pre neku veče sam na tviteru napisao sličnu stvar. Trio Vučić - Dačić - Đilas će ubuduće jašiti Srbiju. Iz DS-a će im se suprostaviti samo Pajtić, dok će ova druga ekipa otpasti. Tadić je već smenjen samo ga o tome još niko nije obavestio.


Dragec nikada ne omaši u svojim prognozama, osim skoro uvek
Ovog puta je izgleda u pravu. Meni bi se svidela takva sabornost.
A šta bi sa konačnom pobedom atlantizma... Kad li će to u Srbiji?! Možda je, kao i uvek, ključ u Rusiji gde treba da se Medvedev odvoji od Putina i razbuca ga kao bugarsku skupštinu (i to je Dragec najavljivao)...

wukadin wukadin 12:32 27.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

jinks
Nije jasno zbog cega ljudi koji inkliniraju ka LDP-u imaju toliku potrebu da uredjuju unutarstranacke stvari bas DS-a.Posebno ako se uzme u obzir da bi DS novi fond biraca, sa kojima bi na sledecim izborima mogli da nadoknade razliku, mogao da potrazi upravo medju biracima LDP-a.


Meni je jasno.
Pošto su svi osim DS/LDP/manjine (minus večni ministar bez portfelja i sada topla-ljudska-reč Rasim) vašisti, onda je DS dužan da bude sa LDP-om u antivašističkom narodnom frontu (6. oktobar)... LDP mu dođe kao KPJ, a DS kao SSRN...
jkt2010 jkt2010 09:45 28.07.2012

Re: Apsolutno se slažem..

princi
Ukinuti izbore, jer narod greši?

Ukinuti narod!

Ukinuti vlast!
moderator05 moderator05 17:27 26.07.2012

Obaveštenje

Moderacija je obrisala autorov komentar (bio je prvi) u kojem je citirao Pravila korišćenja pošto je i u tekstu postavljen link na ista. Kako se diskusija ne bi razvodnjavala na tu temu, a već je bilo krenulo tim putem, smatrali smo da je najcelishodnije taj komentar obrisati.
deki-the-boy deki-the-boy 18:23 26.07.2012

Ma kao da je bitno

Do juce je Tadicu SPS bio dobar, a sada je SPS-u dobar Djilas jer se usprotivio Tadicu protiv koga je sada SPS. Nema tu niceg cudnog jer se radi o politici, igri kombinatorike zarad uskostranackog interesa. Obrni okreni, nama isto.
mariopan mariopan 19:23 26.07.2012

...

Sve u strahu da se ne ponove devedesete, sve u strahu da ne dođu oni zna se koji, sve birajući "manje zlo" mi smo stigli do zone sumraka, kamenog doba, ne znam ni kako ovo da nazovem to još nema ime.

To samo pokazuje da su oni svi isti, lični profit ih vodi u borbi za vlast, nije samo Beograd njihov plen, svi mi smo njhov plen i njihovi taoci.

Naša koža se prodaje, ne prodaju se oni.

ps. Da li me disklajmer obavezuje da lepo pišem i o političarima?
predatortz predatortz 19:26 26.07.2012

Re: ...


ps. Da li me disklajmer obavezuje da lepo pišem i o političarima?


Ne. Oni su javne ličnosti, a Skupština je javna kuća.
mariopan mariopan 19:51 26.07.2012

Re: ...

predatortz

ps. Da li me disklajmer obavezuje da lepo pišem i o političarima?


Ne. Oni su javne ličnosti, a Skupština je javna kuća.

dule79 dule79 19:27 26.07.2012

dajrekt medija

Zašto je Dragan Đilas prihvatljiv vladajućoj garnituri kao partner, a njegova stranka nije


Moj konacan odgovor glasi: Multikom, Direct Media, Emotion, Ovation...


wukadin wukadin 12:11 27.07.2012

Patite!

Nije li lepo rekao Koštunjavi da je posao obavljen. Rekoh u komentaru na vest kao onomad gospon Mesić, no ne smeta, dapače: Jednom i Srbi da obave posao!
EUropske Srbije više nema. Ono "isplati se" (narodskije: daj-daš, đemdo ti...) je nešto drugo. Jerbo, ako krediti krenu iz Ruske Federacije, onda odatle idu i vrednosti, zar ne... Uzgred, kako vam se sviđa novi ministar kulture?! Izgleda neće više biti "grantova" za antisrpstvo. Barem ne od naših poreskih obveznika. Soroš ako će da plaća, pa to je strana investicija

E sad, zanima me šta misli autor bloga o naivnim nadama Peščanika posle sukoba Đilas-Jeremić (pero Dejana Ilića). Ja reko' kako mu tako brzo oprostiše gej pride i Rome
Kad eto, više ni na Đilasa ne mož' da se oslonite. Mi smo večni


U tom smislu, Dragan Đilas, koji se trenutno vidi kao najozbiljniji pretendent na presto demokrata, morao bi jasno da kaže da nema nameru da pravi vladu sa naprednjacima. Dakle, pored toga što treba odmah da napravi nekoliko simboličkih gestova – podrška e-novinama, Peščaniku, Paradi ponosa – koji bi nedvosmisleno upućivali na njegovu demokratsku transformaciju, Đilas bi trebalo i da garantuje da će u ovim okolnostima Demokratska stranka biti u opoziciji. To ne bi bio samo jasan prekid sa tadićevskom erom idiotskih kompromisa, kojoj je i sam Đilas dao znatan doprinos: time bi se ujedno demonstrirala i volja da se revitalizuje Đinđićevo nasleđe stranke, koje je do danas ostalo jedina legitimna osnova za izgradnju pristojne Srbije.


Smeha, smeha, smeha dajte deci
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:30 27.07.2012

Re: Patite!

Smeha, smeha, smeha dajte deci


Nije lepo smejati se ljudima u nevolji
maksa83 maksa83 16:42 28.07.2012

Re: Patite!

Nije li lepo rekao Koštunjavi da je posao obavljen.

wukadine, dirljivo je ovo tvoje dečije radovanje, ali to ništa ne menja u činjenici da je Koštunica jalovi moron, a Vučić i Nikolić toksični mediokriteti koji su mažnjavali državne stanove dok si ti čučao u podrumu koji glumi sklonište pošto smo mi odlučili da udaramo q. NATO paktu za račun velikih prijatelja Rusa.

Njihova politička perspektiva je potpuno u skladu sa njihovim prirodnim kapacitetima i gore navedenim atributima, tj. slobodno posmatraj ovo kao privremenu anomaliju izazvanu razočaranjem naroda u prethodne "promotere evropskih vrednosti" koji su sebi probali da zagrabe više bakšiša nego što im sleduje.

Odn., što kažu - nemoj mnogo da se ložiš.

ozbiljno ozbiljno 13:40 27.07.2012

Gospodine Popoviću

Nisam baš nešto preterano politički aktivan, do sada sam glasao za DS i LDP a na poslednjim izborima sam bio "beli listić" (I dalje sam zadovoljan svojim izborom jer izbor izmedju dva ili tri zla nije izbor)
Elem, smatram da se u Srbiji neće ništa promeniti, da ćemo se i dalje mrcvaiti i tonuti u glib sve dok nam politiku vode alavi, korumpirani, egocentrični politikanti poput Tadića, Čede, Nikolića, Čanka, Dačića, Ostojića, Velje, Palme, Dinkića, Dulića, Šutanovca, Himena, Senića, Draškovića......

Sve dok se ti grobari ove države ne sklone nikome od običnih građana neće biti bolje.
Jer kako objasniti paradoks da su najglasniji "kukači" za socijalnu pravdu upravo oni koji imaju stanove na hektar, što privatnim avionima dolaze na sednice sa Mikonosa, što nose kofere, što su batalili tamburice pa pevaju o novcima, što udomljavaju širu rodbinu.....

A ništa manji grobari ove države nisu ni lažni humanitarci iz NVO koji su od svoje "humanosti" napravili veoma profitabilan biznis od koga samo oni vide opipljivu korist.

Drugim rečima Srbiji treba
1.pusto ostrvo u sred Pacifika gde bi se sve te protuve smestile pa nek se glože do mile volje

2. Zaista novi ljudi
nsarski nsarski 18:09 27.07.2012

Re: Gospodine Popoviću

Tadića, Čede, Nikolića, Čanka, Dačića, Ostojića, Velje, Palme, Dinkića, Dulića, Šutanovca, Himena, Senića, Draškovića......


Drugim rečima Srbiji treba
1.pusto ostrvo u sred Pacifika gde bi se sve te protuve smestile pa nek se glože do mile volje
2. Zaista novi ljudi


Himeni?
Nune Popović Nune Popović 18:17 27.07.2012

Re: ozbiljno

@ ozbiljno

Cenim izneto mišljenje i slažem se da su potrebni novi ljudi, ali ne vidim nikoga na horizontu, a ponuđena opcija zvana Dragan Đilas mi je neprihvatljiva.
Goran Vučković Goran Vučković 18:18 27.07.2012

Re: Gospodine Popoviću

dule79 dule79 21:47 27.07.2012

Re: ozbiljno

sta vrede novi ljudi ako narod ostane isti
mariopan mariopan 00:55 28.07.2012

Re: ozbiljno

dule79
sta vrede novi ljudi ako narod ostane isti

Ima da ga menjamo.
Za neki okupan, sit, očešljan....i poslušan.
ozbiljno ozbiljno 10:09 28.07.2012

Re: ozbiljno

Nune Popović
@ ozbiljno

Cenim izneto mišljenje i slažem se da su potrebni novi ljudi, ali ne vidim nikoga na horizontu, a ponuđena opcija zvana Dragan Đilas mi je neprihvatljiva.

To je vec pitanje licnih afiniteta...ali slazem se da nema novih lica na horizontu
ozbiljno ozbiljno 10:12 28.07.2012

Re: Gospodine Popoviću

nsarski
Tadića, Čede, Nikolića, Čanka, Dačića, Ostojića, Velje, Palme, Dinkića, Dulića, Šutanovca, Himena, Senića, Draškovića......


Drugim rečima Srbiji treba
1.pusto ostrvo u sred Pacifika gde bi se sve te protuve smestile pa nek se glože do mile volje
2. Zaista novi ljudi


Himeni?


Himeni
sevarlica sevarlica 19:25 30.07.2012

Re: Gospodine Popoviću

ozbiljno
nsarski
Tadića, Čede, Nikolića, Čanka, Dačića, Ostojića, Velje, Palme, Dinkića, Dulića, Šutanovca, Himena, Senića, Draškovića......


Drugim rečima Srbiji treba
1.pusto ostrvo u sred Pacifika gde bi se sve te protuve smestile pa nek se glože do mile volje
2. Zaista novi ljudi


Himeni?


Himeni


Kako ne znas, pa najveci neprijatelj Bananamena je Himen
sevarlica sevarlica 13:43 29.07.2012

re

Vecd sam spominjao moguci razvoj dogadjaja na nekom od predjasnjih blogova.
Elem, u kratkim crtama.
Djilas ide protiv Tadica na izborima u stranci.
Tadic uz pomoc svojih Takojevica pobedjuje.
Djilas napusta DS.
Djilas, ili pravi svoju stranku, ili ulazi kod Rasima(koji vec saradjuje sa SNS)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana