Gastronauti| In memoriam| Lingvistika| Roditeljstvo| Sex

Popu pop, bobu bob... Trti trt

krkar RSS / 20.07.2012. u 19:03

21730862.jpg

Ovaj se blog sam napisao.

Ajmo sad klimoglavci, relativizatori, mrsomudi, dupeuvlake, skutonoše, savetnici, čankolizI, kožnofrulaši, sinekurlije, nameštenici, sajebnici, saputnici, neprežalnici... OSPI PALJBU!

------------------

OTVORENO PISMO DRAGANA ĐILASA PREDSEDNIŠTVU DEMOKRATSKE STRANKE

Није 6. маја ДС изгубила утакмицу играјући мали фудбал на ливади са СНС. Ми смо изгубили изборе зато што је Србија својим гласовима лоше оценила наш четворогодишњи рад.

То је реалност, можемо да на њу гледамо као на лекцију из које треба извући поуке или можемо да се правимо да нисмо ништа криви да је погрешио народ или да је СНС, Дачић, УРС или било ко трећи крив за све.

Ја верујем да је изборни резултат лекција и да из ње што пре треба да извучемо поуке. Можемо и да се правимо да наше одговорности нема, да су за изборни резултат криви сви друг осим нас, али је то сигуран начин да ДС склизне до границе цензуса и изгуби позицију коју је градила 20 година.

Чињеница је да данас осим ДСС-а у парламенту Србије не постоји ниједна друга антиевропска странка, и то је такође лекција.

Чињеница је да су Радикали на изборима нестали, само зато што су одбили да се промене у складу са новом реалношћу, и то је лекција.

У таквом парламенту у којем је огромна већина проевропска, треба добро размислити шта је прави начин будућег опозиционог деловања пре него што се настави са праксом из последњих 20 година, само зато што је она најлакша. Бојим се да етикетирање и оштра критика више неће бити довољни за озбиљно опозиционо деловање.

Да ли је исправно опозиционо деловање бојкот власти?

 

Да ли је то инсистирање на "дозвољеним и недозвољеним коалицијама" ? Да ли је то критика која се своди на омаловажавање странака које су на власти и гласање против сваког закона или сваке иницијативе која од власти потекне? Ја мислим да није.

Подсетићу вас, СНС није у предходне 4 године гласао ни за један једини европски закон у парламену Србије. Да ли је због тога Србија брже ишла напред, постала боље место за живот? Није. Да ли и ДС сада треба да ради исто? Да ли као опозиција треба да радимо све што је у нашој моћи да успоримо или ометемо било који корак напред ове власти како бисмо доказали да су они лоши или барем лошији од нас?

Или с обзиром на то да су проевропске снаге победиле на овим изборима треба да прекинемо стару праксу и покушамо да будемо конструктивни?

Да ли ће наш будући рад или, нерад бити сведен на бојкот и на изговоре ... они су црвено-црна коалиција или они су непринципијелни бивши коалициони партнери ?

Ако је тако, ја мислим да је то лоше, да тако никакву поуку из свог пораза нисмо извукли.

Лично нисам никада био присталица великих историјских помирења, стратешких или мање стратешких савеза, за мене је увек било довољно да ли са неким могу да радим посао за који сам се кандидовао или не могу. То можда некада није звучало довољно државнички или визионарски, али јесте дало резултат који је на изборима добро оцењен.

Дан након избора 6 маја рекао сам: “Без обзира на резултат странака људи који су добро радили свој посао треба да остану у градској управи и да раде даље то што добро раде”.

После формирања власти у Београду у свом првом обраћању позвао сам СНС да изађе са својим пројектом "канцеларија за брзе одговоре" и да пронађемо начин да га реализујемо ако је добар и користан за Београд.

Хоће ли због једног успешног пројекта СНС бити мање опозиција у Београду? Ја вам кажем да неће. Хоћемо ли ми бити неуспешна власт у Београду зато што смо подржали 1 или 51 пројекат опозиције који се показао успешним? Нећемо.

Чињеница да је након ових избора потврђена европска оријентација Србије, тера нас да се мењамо, и свако ко то не разуме неће у будућности имати шта да тражи на политичкој сцени Србије.

Милица Делевић у влади СНС-СПС-УРС, Расим Љајић у тој влади или сутра неко трећи из редова опозиције или ДС-а?

Одговор на то питање различит је по мом мишљењу само у односу на то да ли сте спремни да разумете поруку прошлих избора или желите да окренете главу на другу страну и правите се да се ништа није променило.

Уколико желите да верујете да се у Србији ништа није променило, уколико и даље верујете да постоје европске и "сумњиве европске" странке у Србији онда не треба пустити ове или неке друге људе у Владу, али то нас доводи до другог питања.

Треба ли онда било ко из ДС, било где у Србији да буде на власти, или треба сви да поднесемо оставке. Да ли је то конструктивно решење?

Морам да признам, ја у томе не видим ни трунку здраве памети.

Када би у једном дану дали отказ сви људи који су у протеклих двадесет година дошли на позиције кроз странке које су биле проевропске, нема сумње да би то изазвало колапс.

Да ли би због тога стала Србија? Да ли би то доказало да тренутна власт нема легитимет или способност да води државу? Не, ништа се од тога не би десило, живот у Србији је текао и у време санкција и у време ратова па и за време бомбардовања.

Такав приступ само би доказао да смо неодговорни људи који не разумеју реалност у којој живе и којима су међупартијске игре важније од живота који живе људи који су за нас гласали и довели нас својим гласовима на политичку сцену.

Истина је да никаква победа СНС-а није допринела кредибилитету или бољој оцени досадашњег рада неком Александру Вулину или Вељи Илићу, али је такође тачно да ни "опозициони бојкот" власти у ДС неће изједначити људе који су добро радили са онима који нису добро радили.

И то је чињеница са којом ћемо се сваки дан суочавати све више и више.

Никаква уравниловка то неће променити, нити ће одрицање могућности да учествујемо у власти нас који смо победили умањити пораз оних за које народ на изборима није гласао.

Храброст је данас, као опозиција дати своје најбоље људе будућој Влади да раде оно што знају најбоље да раде. Можда ће тако мање радити за странку, али ће исто или више радити за грађане.

Да ли Милица Делевић треба да ради као министар у новој Влади? Ја мислим да треба. Такође мислим да треба да ради и Расим Љајић. Ако би власт понудила министарско место и једном Горану Јешићу и њега бих подржао у одлуци да за ту Владу ради.

Не зато што је то добро или лоше за ДС, него зато што је то добро за државу Србију. Све те људе и ја бих да сам мандатар Владе позвао у Владу као што бих задржао и једног Станковића или Ћирића.

И верујем да то треба да постане пракса у Србији.

Ако ја први као градоначелник нисам спреман да се одрекнем својих сарадника који су добро радили за Београд, али нису чланови ДС-а, онда морам и да подржим ДС-ове или политичаре коалиционих партнера уколико желе да раде у новој власти на државној функцији као стручњаци, а не као партијски чланови.

Одговорни људи немају право да својим бојкотом из политичких разлога не учествују у вођењу ове земље ако им је пружена коректна професионална прилика да то раде.

Друго је и сасвим страначко питање, како ДС или свака друга странка треба да гледа на чињеницу да у њеним редовима постоје они за које и у новој власти има места, и да постоје они за које нема.

Да ли је један аршин Влада, други Република, а трећи локал? Ја мислим да није.

Свуда где је могуће направити чврсте коалиције кроз које је могуће решавати проблеме и радити у корист грађана и државе - те коалиције треба направити.

Свуда где у коалицијама то није могуће радити, из коалиција треба изаћи. Све остало по мени је супротно интересима и странака и грађана.

Многи ме данас питају како је могуће да је то добра политика данас, а није била 2008. Одговор је једноставан. Године 2008. Радикали и ДСС су имали више него значајну политичку снагу у парламенту Србије; таква је одлука била неопходна јер се бранио европски пут Србије, данас је та битка добијена.

Створена је клима да се на сваком нивоу могу правити (европски орјентисане) коалиције са највећим капацитетом да се проблеми решавају и то је шанса коју треба искористити.

Сви који мисле да Србија после избора одржаних 6. маја није другачија земља него 2008. греше, и по мом мишљењу ће те своје грешке плаћати и у будућности.

ДС је много пута до сада била предводник у политичким па и друштвеним дешавањима и то мислим да треба да буде и сада.

Склапати за будућност коалиције које могу највише да ураде, на свим нивоима, без обзира на политичку историју странака и страначких односа.

Узимати стручњаке на свим нивоима без обзира којој странци припадају, јер су људи, а не странке одлучујући фактор у борби против кризе која је пред нама, без обзира на то да ли смо опозиција или позиција.

Охрабрити све своје стручњаке да се у власт укључе, и да стручно и поштено раде свој посао, јер је бављење политиком бесмислено ако не радите за грађане који су вас бирали.

Сагледати све своје грешке, бити поштен према себи и према другима и препустити и политичку сцену и странку најбољима међу нама, само тако ћемо реформисати и странку и политичку сцену.

Отворити нови простор за нове људе, за беле листиће, за интелектуалце, јер је то неопходно да бисмо ишли напред.

-----------

djilas-v.jpg 

Koliko ja kontam - ćeraćedu se još.

Mada u ishod ne sumnjam. Opravdano.

 

boris-tadic-odlazi.jpg

 

Što je, naravno, bolje nego:


dyn002_original_670_886_pjpeg__ac517ad2271cce14fd4e8ece9af23e7f.jpg

 

Mada - nije rečeno da ga Savetnici neće ubediti da mu perje baš dobro stoji. Neodoljivo, čak.

 

 



Komentari (479)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 23:30 21.07.2012

Re: Nači

ali greje desnu ruku... i duva topli vazduh na miša


Pas bio ko zlo pomislio...
maksa83 maksa83 23:41 21.07.2012

Re: Nači

Koji ti je to notebook? I ja imam jedan takav aluminijumski, super sve ali greje desnu ruku... i duva topli vazduh na miša

HP EliteBook 8560w, možeš tenk njime da oštetiš ali troši struju k'o TA peć - ostaviš neku čokoladicu na 10 cm od one rupe i posle 30 sekundi dobiješ Nutelu. Mada on je još dobar, MacBook Air se unervozi od Fleša tako da bukvalno ne smeš tamo da ga pipneš.
Budimac Budimac 00:20 22.07.2012

Re: Nači

maksa83
Koji ti je to notebook? I ja imam jedan takav aluminijumski, super sve ali greje desnu ruku... i duva topli vazduh na miša

HP EliteBook 8560w, možeš tenk njime da oštetiš ali troši struju k'o TA peć - ostaviš neku čokoladicu na 10 cm od one rupe i posle 30 sekundi dobiješ Nutelu. Mada on je još dobar, MacBook Air se unervozi od Fleša tako da bukvalno ne smeš tamo da ga pipneš.

E ovo je velika uteha za mene, do sada sam mislio da se samo Tošibe mogu koristiti kao toster, roštilj, električni jastuk i sl.
mikimedic mikimedic 01:15 22.07.2012

Re: Nači


Koji ti je to notebook? I ja imam jedan takav aluminijumski, super sve ali greje desnu ruku... i duva topli vazduh na miša


sta ce ti elitebook ako koristis misa


krkar krkar 01:24 22.07.2012

Re: Nači

HP EliteBook 8640w, možeš tenk njime da oštetiš ali troši struju k'o TA peć - ostaviš neku čokoladicu na 10 cm od one rupe i posle 30 sekundi dobiješ Nutelu. Mada on je još dobar, MacBook Air se unervozi od Fleša tako da bukvalno ne smeš tamo da ga pipneš.


EDIT: nije 8560 nego 8640, ti 15" su mi preglomazni za nošenje. Nije ni ovaj pero kategorija ali ti su baš preteški


Potpuno isti model. I simptomi
krkar krkar 01:32 22.07.2012

Re: Nači

sta ce ti elitebook ako koristis misa


Udri jače!
myredneckself myredneckself 01:48 22.07.2012

Pop, bob, trt...dobro jutro ili psssttt!

Evo i mene sa roštilj-partija

Borise jesi rob (i ovo je palindrom)
Evo politika kiti lopove ( i ovo je palindrom)

Aj laku noć , i živi bili
mikimedic mikimedic 02:12 22.07.2012

Re: Nači

Udri jače!



ne krki... ocigledno je da nisi dovoljno vezbao
krkar krkar 11:03 22.07.2012

Re: Nači

Mada, možda će i Krkar. Nikad ne znaš kako će ga spičiti podpretisak kad iz batiskafa uskoči u dirižabl.


Zreo si ti za jedan najosnovniji kurs iz fiziologije ronjenja i letenja. Da ne lupetaš ovako, a i da te nedajbože, neko ne shvati ozbiljno.

Imaš kod mene xhabe prvu lekciju.
alselone alselone 11:58 22.07.2012

Re: Nači

Meni lično što sam ostao bez limuna i leda, a srče mi se nešto.



freehand freehand 12:10 22.07.2012

Re: Nači

Zreo si ti za jedan najosnovniji kurs iz fiziologije ronjenja i letenja. Da ne lupetaš ovako, a i da te nedajbože, neko ne shvati ozbiljno.

Jel trebalo iz dirižabla u batiskaf? Uuuu... Nisam najbolje zapamtio iz čega se najbolje skuplja mesečevo kamenja i nadgleda berba grožđa.
Što se tiče ozbiljnoti u shvatanju - mnogi su ovde u civilnoj odeći i bez stručnog nadzora zahvaljujućui elasticitetu u shvatnjima i dobrodušnnosti nadležnih.
Možda i ja među njima, ali bogami - ni ti nisi izuzetak.
krkar krkar 12:22 22.07.2012

Re: Nači

Jel trebalo iz dirižabla u batiskaf? Uuuu... Nisam najbolje zapamtio iz čega se najbolje skuplja mesečevo kamenja i nadgleda berba grožđa.


Ima tako nekih fizičkih zakonitosti - a stoga i strogih pravila - o tome kako se i kada iz batiskafa ide u dirižabl. I uči se to na početnom kursu ali kod nas je poznavanje i poštovanje propisa za pičkice, posebno otkako je demokratija uvela uverenje da su propisi komunistički teror i nesloboda.

Kad se radi o poznavanju fiziologije rasta rotkvica - nimalo se ne uzbudžujem. Neznalici neće izrasti rotkvice i to je sva šteta.

Kad poluznalci objašnjavaju neznalicama obično ih ubede da je neki propis glup i nepotreban i da ga se može ignorisati jer su i oni, eto, već toliko puta tako... pa neki klinac ili naivac ili glupak nahebe - e onda me se tiče itekako jer sam ja jedan od onih koji je godinama te propise uterivao nekome u glavu... i spasavao one koji nisu pazili na času.

Tako da ništa lično, samo sam reagovao na pojavu, ne na tebe.

A kad malo bolje razmislim čini mi se da sam nekad na nekom blogu već upozoravao na pogubnost nepoznavanja propisa i improvizaciju u ronjenju al' pojma nemam kad i gde.

Doduše, znam slonicu koja će znati
freehand freehand 12:46 22.07.2012

Re: Nači

krkar
Jel trebalo iz dirižabla u batiskaf? Uuuu... Nisam najbolje zapamtio iz čega se najbolje skuplja mesečevo kamenja i nadgleda berba grožđa.


Ima tako nekih fizičkih zakonitosti - a stoga i strogih pravila - o tome kako se i kada iz batiskafa ide u dirižabl. I uči se to na početnom kursu ali kod nas je poznavanje i poštovanje propisa za pičkice, posebno otkako je demokratija uvela uverenje da su propisi komunistički teror i nesloboda.

Kad se radi o poznavanju fiziologije rasta rotkvica - nimalo se ne uzbudžujem. Neznalici neće izrasti rotkvice i to je sva šteta.

Kad poluznalci objašnjavaju neznalicama obično ih ubede da je neki propis glup i nepotreban i da ga se može ignorisati jer su i oni, eto, već toliko puta tako... pa neki klinac ili naivac ili glupak nahebe - e onda me se tiče itekako jer sam ja jedan od onih koji je godinama te propise uterivao nekome u glavu... i spasavao one koji nisu pazili na času.

Tako da ništa lično, samo sam reagovao na pojavu, ne na tebe.

A kad malo bolje razmislim čini mi se da sam nekad na nekom blogu već upozoravao na pogubnost nepoznavanja propisa i improvizaciju u ronjenju al' pojma nemam kad i gde.

Doduše, znam slonicu koja će znati

Ovo nisi morao da pišeš, bar na ovom blogu. Tu nema neslaganja. I ja se striktno držim procedura gde god ljudski život može doći u opasnost, doduše u nekim drugim sportskim i radnim aktivnostima.
Tuđ život, naročito kad ja za njega odgovaram.
Sa svojim sam znao i da se poigram, al to već nije ni za blog ni za hvalu. Naprotiv.
Dirižabl, batiskaf, pacifička raselina i dajačke poglavice su u soški označena kao "opšta mesta za zajebavati Krkara".
krkar krkar 12:53 22.07.2012

Re: Nači

Dirižabl, batiskaf, pacifička raselina i dajačke poglavice su u soški označena kao "opšta mesta za zajebavati Krkara"


Zajebavanje Krkara je slobodno. Posebno kad nije glupo i neduhovito. I na to se uopće ne bunim niti ću.

Samo sam hteo da razjasnim da kod prelaska iz batiskafa u dirižabl treba znati čitati ronilačke tablice (ili bar umeti prepoznati NO FLY simbol na displeju Aladina).

Mada, dešava se sranje i u boljim kućama:

Negde krajem 80-ih dožive (i prežive) 2 ronioca nesreću i fasuju DB (dekompresionu bolest) negde u Kornatima ili na Premudi, više se ne sećam. Pošto je bila ozbiljna država i postojao je neki sistem, Država pošalje vojni helikopter za medEcinsku evakuaciju da ih prebaci u baro-komoru u Zagreb jer je u tom trenutku splitska bila u remontu.

Ko nije znao, ko nije uradio posao kako treba... uglavnom rečeni helikopte rpokupi oba unesrećena ronioca živa i krene najkraćim putem preko Velebita Raznih za ZG. Majstor ga digne na recimo 2000m glede bezbednog leta... i time direktno ubije jednog od onih nesrećnika - jerbo se kod medicinskog leta sa unesrećenima od DB u letilici koja nije pod pritiskom ne sme prelaziti visina od 300m.

freehand freehand 12:59 22.07.2012

Re: Nači

Samo sam hteo da razjasnim da kod prelaska iz batiskafa u dirižabl treba znati čitati ronilačke tablice (ili bar umeti prepoznati NO FLY simbol na displeju Aladina).

Ae sad, ti ionako i u jedan i u drugi ulaziš samo na izložbama, striktno u nivou mora.
krkar krkar 13:01 22.07.2012

Re: Nači

Ae sad, ti ionako i u jedan i u drugi ulaziš samo na izložbama, striktno u nivou mora.


Trt!

Više ne letim, dozvola mi važi ali nisam produžavao lekarski. Jerbo nemam više svoju letilicu.

A ronim redovno, održavanje kondicije i trenaže.
freehand freehand 13:04 22.07.2012

Re: Nači

krkar
Ae sad, ti ionako i u jedan i u drugi ulaziš samo na izložbama, striktno u nivou mora.


Trt!

Više ne letim, dozvola mi važi ali nisam produžavao lekarski. Jerbo nemam više svoju letilicu.

A ronim redovno, održavanje kondicije i trenaže.

Dakle - ipak Frihendu trt?
krkar krkar 13:18 22.07.2012

Re: Nači

Dakle - ipak Frihendu trt?


Šta si drugo zaslužio kad si se onoliko trtio da braniš Trtu (i još se pomalo gicaš, ne znam je li u blaženom neznanju ili 'još jedan krug da ne pomislimo da si laka roba')
mariopan mariopan 13:23 22.07.2012

Re: Nači

Dakle - ipak Frihendu trt?

A ja se od početka pitam ko je Trta?
( nisam odolela ).
freehand freehand 13:49 22.07.2012

Re: Nači

krkar
Dakle - ipak Frihendu trt?


Šta si drugo zaslužio kad si se onoliko trtio da braniš Trtu (i još se pomalo gicaš, ne znam je li u blaženom neznanju ili 'još jedan krug da ne pomislimo da si laka roba')

Pa to, usro sam se od Pomislimo. Ja bih priznao sve što se licu dićTa Borisu stavlja na dušu i na raboš, al ne mogu baš odjednom. Prvo moram još malo da poradim na savitljivosti kičme i principa i na elastičnsoti shvatanja.
Al to je proces. Dotle ću ga smatrati najboljim predsednikom koga je Srbija imala,
A svakako u kosmičkim razmerama boljim od ovog sadašnjeg master-jadovana četničko-liberalnih shvatanja i rastrzanog na sredokraći Rompuj-Lukašenko, glagoljica-junikod, Ratko Mladić-Kapetan Amerika.
Dukat bih dao da znam šta taj u snu priča, kad je iskren, jebote!
Al slutim da ti baš ne bi, a?
maksa83 maksa83 14:00 22.07.2012

Re: Nači

glagoljica-junikod

Glagoljica i junikod se međusobno ne isključuju, dapače nema glagoljice bez junikoda. Dakle i junikod i glagoljica, i Evropa i Kosovo, i čizkejk i baklave...
freehand freehand 14:07 22.07.2012

Re: Nači

maksa83
glagoljica-junikod

Glagoljica i junikod se međusobno ne isključuju, dapače nema glagoljice bez junikoda. Dakle i junikod i glagoljica, i Evropa i Kosovo, i čizkejk i baklave...

I Frihend i Trthend i Mrthend.
I golubarnik držiš zatvorenim i golubovi lepršaju naokolo.
blogovatelj blogovatelj 14:51 22.07.2012

Re: Nači

Glagoljica i junikod se međusobno ne isključuju, dapače nema glagoljice bez junikoda. Dakle i junikod i glagoljica, i Evropa i Kosovo, i čizkejk i baklave...


To i ja tvrdim.
Sve se može rešiti uz malo dobre volje.
Na primer, modifikacija čizkejka tako što se umesto uberteškog filadelfija sira stavi rikota sa dva posto mlečne masti.
Samo tom jednom naizgled minimalnom promenom eliminiše se osećaj nošenja cigle u stomaku.
Ovo se ne zezam uopste. Smrtno sam ozbiljan, iskustveno sam proverio.
Takodje, neophodno je eliminisati osećaj nošenja cigle u stomaku i posle konzumiranja baklave. To se postiže tako što se šerbet kojim se ona preliva učini lakšim, povećanjem količine voćnog šećera.

Dakle - i Beč i Drač, što reče srpski pesnik...
Samo malo modifikovani...
Da bi se to postiglo, neophodan je uslov smenjivost vlasti. Bez toga, Srbija može biti jedino gubernija. Zato - Trti trt! Jeb' ga, mora tako...


krkar krkar 14:51 22.07.2012

Re: Nači

Glagoljica i junikod se međusobno ne isključuju, dapače nema glagoljice bez junikoda. Dakle i junikod i glagoljica, i Evropa i Kosovo, i čizkejk i baklave...


E čizkejk vala ne može po cenu da... Banjaluka doživotno ostane u Bosni
alselone alselone 14:55 22.07.2012

Re: Nači

E čizkejk vala ne može po cenu da... Banjaluka doživotno ostane u Bosni


Potpuno saglasan. Čizkejk ne, pa makar Banjaluku pripojili Pederaciji.

Iskreno ne razumem kako bi mogao da mi bude ukusan kolač koji sadrži sir. Možda bi blogov kolač mogao da objasni. To je njegova materija. Probao par puta, da budem moderan, ali dalje od jednoga zalogaja nisam mogao.
maksa83 maksa83 15:13 22.07.2012

Re: Nači

Iskreno ne razumem kako bi mogao da mi bude ukusan kolač koji sadrži sir. Možda bi blogov kolač mogao da objasni. To je njegova materija. Probao par puta, da budem moderan, ali dalje od jednoga zalogaja nisam mogao.

Šta je s vama ljudi?

Ne mora da se ide u Ameriku za dobar čizkejk, kupujmo domaće, ovi ovde:

Cheesecakeshop.rs

ne rade to ništa gore od američkog Cheesecake Factory, kunem se. Najtoplije ih preporučujem.

Mimo toga, meni je vrlo simpa što su ljudi u ovom dupetu od poslovne klime našli neku nišu i preživljavaju umesto da kukaju ili se uguravaju u agencije i javna preduzeća.
maksa83 maksa83 15:19 22.07.2012

Re: Nači

krkar
Glagoljica i junikod se međusobno ne isključuju, dapače nema glagoljice bez junikoda. Dakle i junikod i glagoljica, i Evropa i Kosovo, i čizkejk i baklave...


E čizkejk vala ne može po cenu da... Banjaluka doživotno ostane u Bosni

Kakvi ste likovi.

Sad mi žao što je Tadić izgubio. Ok, skoro.
krkar krkar 15:20 22.07.2012

Re: Nači

Možda bi blogov kolač mogao da objasni.


Nemoj, akobogaznaš!

To bi bio jedini recept u istoriji ovog dunjaluka gde čitanje recepta traje duže od pripreme jela.


maksa83 maksa83 15:22 22.07.2012

Re: Nači

To bi bio jedini recept u istoriji ovog dunjaluka gde čitanje recepta traje duže od pripreme jela.

I konzumacije.
krkar krkar 15:27 22.07.2012

Re: Nači

Pa to, usro sam se od Pomislimo. Ja bih priznao sve što se licu dićTa Borisu stavlja na dušu i na raboš, al ne mogu baš odjednom. Prvo moram još malo da poradim na savitljivosti kičme i principa i na elastičnsoti shvatanja.
Al to je proces. Dotle ću ga smatrati najboljim predsednikom koga je Srbija imala,


Iznenadio bi se koliko taj dugotrajni proces u Srbalja kratko traje. Otprilike 2-3 sata. Evo ti primera:


Onomad 4. avgusta daleke 1994. kad je Slobodan izabrani Milošević odlučio da malo odjebe Radovana neposlušnog Karadžića i uvede blokadu na Drini, to bude objavljeno u vestima Radio beograda u 1500. Kako je Radovan najveće govno otkako je sveta i veka i kako to što on radi na štetu Srbstva vaskolikog...

U Vestima Radio-Beograda u 1900 ide prilog iz, naprimer, Šapca. U kojem Gradžani Ulični komentarišu neznamstvarno štajetomRadovanu i doklemisleoni daSrbijudržezataoca idamiplaćamonjihovinat

Dakle, 4 sata, minus sat putovanja Šabac-Beograd, minus pola sata da se izmontira - dva ipo sata traje taj dugotrajni proces Preumljenja Narodnog.

E, ako ti je baš stalo da budeš najgori džak i da kod tebe traje mesec-dva - ne znam štadatkaem.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:57 22.07.2012

Re: Nači

Šta je s vama ljudi?


meni taj cheesecake previše sladak,
onako prenatrpan šećerom
(ali ovo piše tip koji ne voli torte )!!

meni i dalje omiljen kolač bajadera;
i malo plazme i malo čokolade i lešnik(mogu i orasi,pa ko šta voli) radi pikantnosti i mmmm
krkar krkar 16:07 22.07.2012

Re: Nači

i malo plazme


Sve dovde sam te podržavao. Ali PLAZMA!!!


freehand freehand 16:36 22.07.2012

Re: Nači

Iznenadio bi se koliko taj dugotrajni proces u Srbalja kratko traje. Otprilike 2-3 sata. Evo ti primera:

Ne bih se iznenadio. Više sam puta pominjao onaj jednonoćni proces (a ovih mu je dana bio rođendan) prelaska srpskih komunista u socijaliste. Iz čistog ubeđenja i apsolutno idejno-ideoloških rezloga.
Ni kad je SAO Krajina prestala da bude deo srpskih zemalja i postala u Dnevniku RTS potpuno zakoniti, istorijski i pravno, deo Republike Hrvatske.
Slučaj pokojnog Đinđić doktor Zorana takođe vrlo slikovito pokazuje kako čovek do podne može biti lažov, prevarant, gangster, pragmatična baraba, izdajnik, tajkunska lutka, špijun - a od podne postane Naš Zoran, Naša dika, Naš najveći cvet, Naša savest, Naša lokomotiva i svašta još Naše...
A da vidiš kad se ni ovih dana glede predmetnog slučaja nisam iznenadio.
Što implicira katastrofalni nivo moje socijalne inteligencije i izgleda na političku karijeru, ali ne ni mnogo bolje o moralu preumitelja.
No to su stalne kategorije, dosadno ih je ponavljati.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:40 22.07.2012

Re: Nači

ne voliš plazmu?

dobro , šta sad ,
nije loš onaj zlatni pek
(a i jeftin - 80 rsd;300gr; mleveni)


krkar krkar 16:43 22.07.2012

Re: Nači

Više sam puta pominjao onaj jednonoćni proces (a ovih mu je dana bio rođendan) prelaska srpskih komunista u socijaliste. Iz čistog ubeđenja i apsolutno idejno-ideoloških rezlčoga.


Meni je još fascinantnije Posrbopravoslavljenje komesaraJNA i ostalih deklarisanih ateista i boraca protiv Verskog Natražnjaštva. Počev od Mladićaa i Perišićaa Raznih.

O kojekakvoj udbaškožandarskoj sitnoj boraniji da i ne govorimo!

Uostalom, pominjao sam već na ovEm blogu Đilasovo prekrštavanje.

EDIT:


A da ne govorimo o tome kako se anacionalni/nadnacionalni jugoslovenski komesarski sin Tadić Boris od militantnog maoiste obnoć pretvorio u ikonolisca i vladikorukoljuba... i Srbina.

krkar krkar 16:49 22.07.2012

Re: Nači

nije loš onaj zlatni pek


Njega jedem u komadu, najbolji domaći neutralni keks.

Al to mleveno - ko nedajbože krmivo!
maksa83 maksa83 17:12 22.07.2012

Re: Nači

No to su stalne kategorije, dosadno ih je ponavljati.

Da čoveče ... moja majka npr. manje više nije podnosila nijednu moju devojku - dok ne postane bivša. Onda munjevito upada u kategoriju "baš je bila fina" i "mnogo mi je žao" isl.
krkar krkar 17:20 22.07.2012

Re: Nači

Da čoveče ... moja majka npr. manje više nije podnosila nijednu moju devojku - dok ne postane bivša. Onda munjevito upada u kategoriju "baš je bila fina" i "mnogo mi je žao" isl.


Oš da kažeš da su ove novije bile sve gore i gore?
freehand freehand 17:29 22.07.2012

Re: Nači

Meni je još fascinantnije Posrbopravoslavljenje komesaraJNA i ostalih deklarisanih ateista i boraca protiv Verskog Natražnjaštva. Počev od Mladićaa i Perišićaa Raznih.

Veliko mi je zadovoljstvo nekad, pre petnaestak godina pričinjavalo da protu Glogovca zapitkujem o osećanjima koja ga obuzimaju kad mu u portu nahrupe dojučerađnji komesari i komitejsko-debeovski žbirovi sa balvanima od sveća u rukama i krstačama na retrovizorima u parkiranim kolima.
Sreća je da je to vreme prošlo i da je sada novo doba sa verskim i nacionalnim Naprednjaštvom, koje si ti pozdravio u špaliru, sa cvećem na njihove miroljubive čeze, taljige i druga do juče borna kola.
Oni nisu preumili.
A nisi ni ti.

Što se sina Tadića tiče - ovo je već ne znam koji put da mu se pominje taj familijarni gaf, i baš je dirljivo.
Taman koliko i prostački.
maksa83 maksa83 17:32 22.07.2012

Re: Nači

krkar
Da čoveče ... moja majka npr. manje više nije podnosila nijednu moju devojku - dok ne postane bivša. Onda munjevito upada u kategoriju "baš je bila fina" i "mnogo mi je žao" isl.


Oš da kažeš da su ove novije bile sve gore i gore?

Ne, trend nije bio ni uzlazan ni silazan, nego skroz cikličan.

Prihvatam to kao izvore prihoda Čedomira Jovanovića - još jedna od nerazrešivih misterija života.
krkar krkar 18:26 22.07.2012

Re: Nači

Prihvatam to kao izvore prihoda Čedomira Jovanovića - još jedna od nerazrešivih misterija života.



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:46 22.07.2012

Re: Nači

stefan.hauzer
Šta je s vama ljudi?


meni taj cheesecake previše sladak,
onako prenatrpan šećerom
(ali ovo piše tip koji ne voli torte )!!

meni i dalje omiljen kolač bajadera;
i malo plazme i malo čokolade i lešnik(mogu i orasi,pa ko šta voli) radi pikantnosti i mmmm


Stvarno ne znam o kakvom čizkejku vi pričate? Da niste možda probali ono djubre iz Mekdonaldsa, ili tako neku sličnu podvalu? To ima veze sa čizkejkom koliko i njihov Big Mek ima veze sa pljeskavicom. Dobar čizkejk uopšte nije preterano sladak, ni približno kao bajadera, ili bilo koja naša torta.

Inače, prvi čizkejk koji sam u životu probao je bilo u Hare Krišna hramu na Karaburmi, temple made, jebe kevu kako je to bilo dobro. A trpanje sira u kolače uopšte nije zapadnjački, a pogotovu ne američki izum, nego je, kao i sve ostalo dobro (uključujući i nas Srbe) došlo iz Indije. Čizkejk, kao takav, je bio popularan i cenjen još u staroj Grčkoj. Ameri su ga samo doveli do savršenstva.
alselone alselone 20:00 22.07.2012

Re: Nači

Inače, prvi čizkejk koji sam u životu probao je bilo u Hare Krišna hramu na Karaburmi, temple made, jebe kevu kako je to bilo dobro. A trpanje sira u kolače uopšte nije zapadnjački, a pogotovu ne američki izum, nego je, kao i sve ostalo dobro (uključujući i nas Srbe) došlo iz Indije. Čizkejk, kao takav, je bio popularan i cenjen još u staroj Grčkoj. Ameri su ga samo doveli do savršenstva.


Ja sam probao neke za koje su mi se kleli da su pravi njujorkski. To su oni ukusi koji nikako ne idu - tipa pasteta i pekmez na istom parcetu hleba.

Nisam te nikad pitao - kakvo je pumilje mleko?

Mozda je to tajna cizkejka iz Kolorada.
j.bre j.bre 20:23 22.07.2012

Re: Nači

e, i ja sam bila gadljiva na chizkejk, a onda sam u lokalnoj poslasticarnici probala jedan sa kruskom i grilijasem...

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:35 22.07.2012

Re: Nači

Stvarno ne znam o kakvom čizkejku vi pričate? Da niste možda probali ono djubre iz Mekdonaldsa, ili tako neku sličnu podvalu?


ma jok.
probao na selu,iz domaće kuhinje - takoreći.
rođaka,ide na neki kurs ,
pravi neviđene princes krofne ,a to je stvarno umetnost!!

ali cheesecake mi nije legao ...

uuu ali sam naučio kako se pravi domaći jafa keks,sa smrznutom pomorandžom i pekmezom od kajsija
blogovatelj blogovatelj 02:05 23.07.2012

Re: Nači

ne voliš plazmu?


I ja sam šokiran.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:11 23.07.2012

Re: Nači

blogovatelj
ne voliš plazmu?


I ja sam šokiran.


Ni ja nisam veliki ljubitelj, ali je kupim ponekad, da pospešim srpski izvoz, iz čiste nostalgije, ili kad idem na teren. Jer dobro ide uz smores (marshmallows), pošto je strukturno jača od trandicionalnih Graham keksova, to jest lako izdrži duplu debljinu čokolade i dva kotura komada maršmelouz-a nalepljena odozgo, ili u sendviču, bez da cela ta konstrukcija kolabira i sruči ti se u krilo. I jaka je za umakanje u nutelu. Mada mi je pojedu Ameri, iz istog razloga. Ovde se inače prodaje pod kodnim nazivom "Lane".
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:17 23.07.2012

Re: Nači

alselone
Inače, prvi čizkejk koji sam u životu probao je bilo u Hare Krišna hramu na Karaburmi, temple made, jebe kevu kako je to bilo dobro. A trpanje sira u kolače uopšte nije zapadnjački, a pogotovu ne američki izum, nego je, kao i sve ostalo dobro (uključujući i nas Srbe) došlo iz Indije. Čizkejk, kao takav, je bio popularan i cenjen još u staroj Grčkoj. Ameri su ga samo doveli do savršenstva.


Ja sam probao neke za koje su mi se kleli da su pravi njujorkski. To su oni ukusi koji nikako ne idu - tipa pasteta i pekmez na istom parcetu hleba.


Hm, pa dobro, neko voli, neko ne. I ja sam tako dugo izbegavao da jedem kikiriki puter sa koječim odozgo, dobro, ni sad nisam totalni zaljubljenik, ali umem da ga smotam, na domaćoj panji, sa kolutićima banane, ili nektarom od agave, pred trening: progledam, koliko kalorija u tome ima.


j.bre j.bre 07:46 23.07.2012

Re: Nači

srdjan.pajic
lako izdrži duplu debljinu čokolade i dva kotura komada maršmelouz-a nalepljena odozgo

kikiriki puter na domaćoj panji, sa kolutićima banane, ili nektarom od agave


uh bre pajicu...

bas ste urotili da mi ogadite sve do poslednjeg zalogaja :)
j.bre j.bre 07:52 23.07.2012

Re: Nači

srdjan.pajic
Ni ja nisam veliki ljubitelj, ali je kupim ponekad, da pospešim srpski izvoz


nas su pre jedno godinu dana oduvali za plazmu. rekose da nece vise da je uvoze. a zbog nje sam se bila spremna da se cimam s jednog na drugi kraj sidneja.
jedared mi je drugarica koja zivi u pragu poslala neko dzambo pakovanje. kaze dobila od nekih zemljaka, a ona i njeni nisu neki ljubitelji. dobih je posle desetak dana - smrvljenu :)
krkar krkar 08:16 23.07.2012

Re: Nači

Hm, pa dobro, neko voli, neko ne. I ja sam tako dugo izbegavao da jedem kikiriki puter sa koječim odozgo, dobro, ni sad nisam totalni zaljubljenik, ali umem da ga smotam, na domaćoj panji, sa kolutićima banane, ili nektarom od agave, pred trening: progledam, koliko kalorija u tome ima.


Budiboksnama!!!
milisav68 milisav68 09:43 23.07.2012

Re: Nači

blogovatelj

Takodje, neophodno je eliminisati osećaj nošenja cigle u stomaku i posle konzumiranja baklave. To se postiže tako što se šerbet kojim se ona preliva učini lakšim, povećanjem količine voćnog šećera.

Ne šećera, nego kiseline - limunadom.

Inače, preliv za baklavu nije šerbet, već se prokuva šećer sa kriškama limuna.
blogovatelj blogovatelj 13:39 23.07.2012

Re: Nači

Inače, preliv za baklavu nije šerbet, već se prokuva šećer sa kriškama limuna.


Saće opet da me zaludjujes kao za slatko vrhnje i kiselo
Šerbet je voda sa šećerom. Onda je preliv za baklavu šerbet sa limunom
blogovatelj blogovatelj 13:53 23.07.2012

Re: Nači

Ovde se inače prodaje pod kodnim nazivom "Lane".


Ovde se prodavala pod istim imenom, kao da je srnetina, bozemoprosti. I masovno je kupovali imigranti iz istocne Evrope. Ime su promenili pre jedno 3-4 godine, pod pritiskom kakvog prehrambenog lobija, pretpostavljam. Satro ime plazma bilo zasticeno ili tako nesto.
Prosle godine su se prisetili da je zabrane jer ima visak nekog vitamina, dal B17 ili tako nekog. Pretpostavljam da je isti lobi i ovog puta bio u pitanju.
Sad je Srblji svercuju iz matice, ali iskljucivo za kucnu upotrebu.

Ni ja nisam veliki ljubitelj, ali je kupim ponekad, da pospešim srpski izvoz,


Doznake, plazma... Neumoran si u (p)odrzavanju totalitarnih rezima u Srbiji.

E Sabane slusaj... Bio sam na nekom rodjendanu za vikend i pocne prica o ovom tvom komsiji sto se igrao rata u bioskopu. To je mene asociralo na tebe, daleko bilo, mislim, geografski me asociralo, nikako psiholoski. I ispostavi se da je dvoje mojih prijatelja bilo u tom tvom Boulderu i nahvalise ga na sav glas. Kazu malo mesto, ali prelepo. Za Denver im je jedini komentar bio da je nevidjena selendra u poredjenju sa Torontom.
A taj jedan moj ortak ima ortaka ... Al' da ne gnjavim ovde, poslacu ti PP.
milisav68 milisav68 15:12 23.07.2012

Re: Nači

blogovatelj

Saće opet da me zaludjujes kao za slatko vrhnje i kiselo
Šerbet je voda sa šećerom. Onda je preliv za baklavu šerbet sa limunom


Nije, ali nema veze.
gorstak92 gorstak92 15:35 23.07.2012

Re: Nači

blogovatelj
Satro ime plazma bilo zasticeno ili tako nesto.

Plazma na engleskom nije baš zgodna reč za keks.
Da li bi kupio keks koji te asocira na krv?
Ili na elektrolučno zavarivanje?

Nego, o čemu se ovde priča?
Đilas nešto napisao nekome o nekome, a krkar preneo dalje. Onaj blogov kolac se primio sa kilometarskim komentarima + branitelji civilu lika i dela BT, a sad neki kolač od sira???

Mislim, nisam ništa pročitao, ali ne mogu da verujem koliko komentara o ničemu.
Ujedno, to me i veoma raduje. Obožavam ovakve blogove.

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:51 23.07.2012

Re: Nači

Mislim, nisam ništa pročitao, ali ne mogu da verujem koliko komentara o ničemu.
Ujedno, to me i veoma raduje. Obožavam ovakve blogove.


pa nismo odmakli od teme...c c c...vidi se da ne pratiš hronologiju događaja!
moram dobrano da te uputim - čisto da se ne događaju više ovakvi ispadi,
rušiš svoju dugo građenu reputaciju !!

ispostavilo se da je đilasu ok da neko iz ds
,sasvim slučajno njegova bivša
( zna se da je najbolja riba svakoj mami - bivša riba)
bude u vlasti i ovaj mandat,
a pošto je u novoj vladi (u najavi) neki poslastičar iz beograda ,
koji je isto tako
,sasvim slučajno, u tazbinskim odnosima sa predsednikom tomom,
mi smo se prihvatili one dobro poznate krilatice -

kad već hleba neće biti , da se hranimo kolačima.


edit:
i da ,
saznali smo da krkar ne voli plazmu - što je bio veliki šok!
gorstak92 gorstak92 16:03 23.07.2012

Re: Nači

saznali smo da krkar ne voli plazmu - što je bio veliki šok!

Wow!
Jesi li siguran da ne voli plazmu?

To je vest za Dnevnik 2!

Mada, ugnjeca se plazma ako je grickaš dok roniš pa treba imati razumevanja.
Ali...
Ma ne mogu da verujem.

Zašto se Đilasova bivša nije zamonašila?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:25 23.07.2012

Re: Nači

Jeste, Plazma je baš nesrećno ime, mada kad sam prvi put video Lane u radnji kod mog Jemenca, u poznatom (lošem) dizajnu kutije, bio sam se zbunio, mislio sam da nam je neko drpio brend.
Pogotovu što je na rafu sa našim proizvodima, dakle Smokijem, Domaćica keksom, Eurokremom i Napolitankama, kao i svim djakonijama iz bratske Hrvatske i Slovenije, stajao baner: Bosnia. Posle kraćeg objašenjenja sa vlasnikom radnje, baner je uklonjen, mada je odbio da stavi naše orliće, 4C, sliku Novaka Djokovića na ulaz u radnju, a da u uglu odštampa i preambulu Ustava. Jebi ga, radimo na tome.



stefan.hauzer stefan.hauzer 16:27 23.07.2012

Re: Nači

da da da
neočekivan udarac po bambi.
teško će se oporaviti...
očekujem značajan pad izvoza!


Zašto se Đilasova bivša nije zamonašila?


to je već insajderska informacija ,
tu su mi ruke vezane.
maksa83 maksa83 16:31 23.07.2012

Re: Nači

Posle kraćeg objašenjenja sa vlasnikom radnje, baner je uklonjen, mada je odbio da stavi naše orliće, 4C, sliku Novaka Djokovića na ulaz u radnju, a da u uglu odštampa i preambulu Ustava. Jebi ga, radimo na tome.

Trebalo je odma' da ga nalupaš, kakvi qrac pregovori ovo-ono.

Izvini, zašto te mi držimo tamo? Braaaate pustiš ove drugosrbijance da te predstavljaju u svetu i padnu na prvom ispitu - kod odbrane Plazme - i odma' ispadnemo pussies i sissies sa kojima može da se zajebava ko 'oće.

U sledećem kontigentu slika Kolorada, pećina, stena i sl. hoćemo da vidimo i jednu razlupanu radnju pored koje ponosno stojiš.

Ako ne branimo naše znamenje na Plazmi u Koloradu, ode nam i Kosovo!

Pajiću, oči Srbije su uprte u tebe! Nemoj Jeremić sa tim da se smara, on ima druga posla tamo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:37 23.07.2012

Re: Nači

maksa83


Pajiću, oči Srbije su uprte u tebe! Nemoj Jeremić sa tim da se smara, on ima druga posla tamo.


E, odo sad da mu hebem kevu!

Ti bi, Makso, kad propadneš kao programer (a koliko si se upetljao sa grismankijem i opravljanjem boje linkova, izgleda da si na dobrom putu) mogao da držiš motivacione govore.

maksa83 maksa83 16:40 23.07.2012

Re: Nači

(a koliko si se upetljao sa grismankijem i opravljanjem boje linkova, izgleda da si na dobrom putu)

Linkove sam opravio, ostao mi je još blogov_kolač.
buba_truba buba_truba 17:12 23.07.2012

Re: Nači

milisav68
blogovatelj

Saće opet da me zaludjujes kao za slatko vrhnje i kiselo
Šerbet je voda sa šećerom. Onda je preliv za baklavu šerbet sa limunom


Nije, ali nema veze.

Naravno da nije, ali se ne slažem da nema veze... ima veze, ima, radi teme - Popu pop, bobu bob... Trti trt

Šerbet jeste voda sa šećerom, ali prethodno uprženim (ako decu boli grlo, skuvajte im šerbet, ali sa mlekom... odlična stvar). A za preliv za baklavu (urmašice, kadaif, tufahije) šećer se ne upržava već se skuva sa vodom... treba da uvri da se malko zgusne... iseče se i limun, ja volim i da ga iscedim, a u taj preliv dodam i karanfilić iliti klinčić. Eto vam, dečki, pa sad vi vidite šta je tu za popa, šta za bob, a šta trti trt.
krkar krkar 17:57 23.07.2012

Re: Nači

a da u uglu odštampa i preambulu Ustava. Jebi ga, radimo na tome.


Daj mu da turi sliku Voje Nepokolebljivog sa kalašnjikovim. Jemenci su slabi na oružje.

I demokratiju.
krkar krkar 17:58 23.07.2012

Re: Nači

Linkove sam opravio, ostao mi je još blogov_kolač.


Taj se može popraviti samo dobrim brenerom.
milisav68 milisav68 20:59 23.07.2012

Re: Nači

buba_truba
Eto vam, dečki, pa sad vi vidite šta je tu za popa, šta za bob, a šta trti trt.


Ma ja to znam, nego me mrzelo da kucam.

blogovatelj blogovatelj 06:14 24.07.2012

Re: Nači

Ujedno, to me i veoma raduje. Obožavam ovakve blogove.


Blog je divotica. Melem.
A eno i Nunetov predlog me preglasao. Bolji Trta od Boba.
Jebaji ga, vole blogerke i fri bivseg precednika
jasnaz jasnaz 16:47 22.07.2012

397 (ups! = 400!

j.bre j.bre 19:46 22.07.2012

...

zavalila se ja u stolicu, citam komentare i jedem pizzu...

a onda:

freehand

Pa ovde bi se sam mogao prepoznati, samo što nije u pitanju pljuckanje nego ono hrrrk-šlajmarisanje.


pljuc!!

citam dalje...

u medjuvremenu se unesem u temu, zaboravim na frihendov graficki prikaz i spontano dohvatim sledece parce pizze. nije proslo mnogo, kad eto maxe:

maksa83
Neka, bolje on - uredan, kratko potšišan, nego Trivanka koja bi ti o'ladila svu šminku ili npr. Predrag Marković.

Zamisli koju količinu i kakvih dlaka taj ostavlja u kadi...


jbg, bas vam je fora. ako mislite da trebam na dijetu, postoje i drugaciji nacini da mi to stavite do znanja

wukadin wukadin 12:57 23.07.2012

Sa zakašnjenjem

A nisam imao prilike da ranije čitam pismo, pa eto "moram" dati komentar.
Uzgred, ne znam TAČNO na koga se odnosi ono relativizatori, etc... Odnosilo se na razne ranije, recimo relativizatore Srebrenice, nedavno u kulturno dodatku Političe pročitah da se Il Duče hvalio kako je relativizator (to bi kritika postmoderne - ja rekoh da, pa šta...)
... no, da se ne zanosim u stranu, cenim da je reč o El Savetniku, i njegovom relativizovanju poraza... no, dobro, pređimo na stvari...

Ovo pismo demantuje naivne nade mlađanih ex-eldepeovaca, novobelihlistića. Čitah na Peščaniku, si claro posle beef-a sa Jeremićem kako je Đilas ta nova nada... samo treba da prigrli Živkovića (ako se dobro sećam) i zakune se na grobu zna-se-koga (dobro da ne preterujem, to nije pisalo) da nikada, ali nikada neće sa SNS. Zašto? Zato! "Kad je bilo zašto da nema svoje zato" Radovan III... Zato što je deda čovek persona, najveći bludnik grada-Čikaga... a Nikolić je lažno EUropski...
Kad viđu vraga, Đilas sve suprotno govori.

Osvrnuo bih se na reagovanja na NSFM (da, to F radosno prihvatam!) kako je Đilas blizak LDP-u jer pljuje Jeremića, i pljuvao ga je... i nije bio zato da se finansiraju neke institucije na Kosmetu (i Metohiji). Uz to Đilas je sarađivao sa LDP-om. Kad viđu vraga - Đilas i dalje sarađuje sa SPS-om, što recimo Pajtić neće (mada ovaj ima više izbora). A sad i ovo o SNS-u... Pa Đilase, ode ti sa Titovog puta...
No, da se vratim na Kosovo. Iako je srce Srbije, meni je bitniji stav povodom gej parade (recimo), pitanje romskih naselja ili (proklamovano) neosetljivosti na pozive stranih ambasada. A tu mi je Đilas dobar. I ovo zašto ima svoje zato.
Mogućnosti naše zemlje na Kosovu su ograničene. Ni "najektremniji" nemaju petlje za povratak silom. Tu mislim na silu Republike Srbije, organe koji zvanično imaju monopol na istu. Ostaje nam koprcanje uz neformalna "druga sredstva" i prolongiranje problema da se ne bi otvorio novi (što je i DS radila). Ili, linija SPO-LDP, predaja i hrljenje u susret novim problemima po integritet Srbije, kako oni kažu - izazovima... U takvoj situaciji teško je dati jednoznačnu ocenu rešavanja tog problema.
Ali zato postoji instinktivna (praktično refleksna) reakcija na ono što je neprirodno u našoj kući (što je i Kosovo, no toga nismo baš svesni...). I tu postoji šta je zakon, i što se javno može izvrdavati kao u Južnoj Pokrajini, a postoji i ono osim zakona, gde se Đilas dobro pokazao. Uostalom, zakon nije jasan samo po pitanju slobode kretanja, nego i po pitanju bespravne gradnje (samo bi ga neki rasisti - da to su oni koji razlikuju ljude po boji kože - selektivno primenjivali). Mada je i Đilas bio selektivan, u zavisnosti od potreba izgradnje (i izvođača iste), što bih mu zamerio.
I da, Đilas brate nešto radi. Jedan od retkih naših političara. I da je imao gori stav o gej paradi ili privilegijama Roma, to bih morao da mu priznam. Jeste da stavi u svoj džep, ali bar nešto iza njega će ostati... Zato ima moj glas u ovim sukobima.

Samo jednu rečenicu ću još prokomentarisati
Храброст је данас, као опозиција дати своје најбоље људе будућој Влади да раде оно што знају најбоље да раде. Можда ће тако мање радити за странку, али ће исто или више радити за грађане.


Ovo je očigleno američka upotreba te reči. Hrabrost je saradnja. Posebno ako je reč o "saradnji" sa Amerikom. Deluje mi ironično upotrebiti je u kontekstu saradnje sa "ruskom vladom" (a.k.a. "povratak devedesetih" ) što mi je baš onako kul...
predatortz predatortz 17:32 23.07.2012

Loša ponuda

Kada na tezgi ostane samo natrulo ili nezrelo, trudiš se da napraviš najbolji mogući izbor.

Na tezgi DS, Đilas mi se čini kao takav.

Možda grešim, ne bi mi bilo prvi put...
krkar krkar 18:00 23.07.2012

Re: Loša ponuda

Možda grešim, ne bi mi bilo prvi put...


U pravu si, pa sve i ako ti je prvi put.

Nego, kakvi su tvoji osećaji glede mog jedvačekanja da vidim kako će Precednik Tvognečegničeg morati da poljubi ruku Precedniku Srbije? Kad-tad.

A tek Grigorije Skromni!
predatortz predatortz 18:04 23.07.2012

Re: Loša ponuda

Nego, kakvi su tvoji osećaji glede mog jedvačekanja da vidim kako će Precednik Tvognečegničeg morati da poljubi ruku Precedniku Srbije? Kad-tad.



Pa, rukoljuba neće biti... Saradnje, svakako, hoće. I jedan i drugi moraju da sarađuju.
krkar krkar 18:25 23.07.2012

Re: Loša ponuda

Saradnje, svakako, hoće. I jedan i drugi moraju da sarađuju.


A jok! Zna se šta je majka a šta kopile.

Moraće Kurčeviti malo da se rasqrči i da kajan poljubi prečiste skute
predatortz predatortz 18:31 23.07.2012

Re: Loša ponuda

krkar
Saradnje, svakako, hoće. I jedan i drugi moraju da sarađuju.


A jok! Zna se šta je majka a šta kopile.

Moraće Kurčeviti malo da se rasqrči i da kajan poljubi prečiste skute


Mislim da grešiš. Ajde, preskočiću ove teške reči i probaću da pojasnim:

Kad god se Srbiji prohte da se igra lidera u regionu, mora da krene od Republike Srpske i njenih zvaničnika.

S druge strane, ni jedan političar iz RS ne može sebi da priušti luksuz da se distancira od zvanične Srbije.

To je za narod. U praksi, stvari stoje ovako:

RS sve više akcentuje Izrael i Moskvu. Sve manje je ovisna o Srbiji.
krkar krkar 18:52 23.07.2012

Re: Loša ponuda

Kad god se Srbiji prohte da se igra lidera u regionu, mora da krene od Republike Srpske i njenih zvaničnika.

S druge strane, ni jedan političar iz RS ne može sebi da priušti luksuz da se distancira od zvanične Srbije.


Ajd da ostavimo one reči gore, nije sad bitno, sve znamo.

Ali za ovo drugo nisi u pravu.

Takozvano Nešto nema s kim osim sa Srbijom. Svima drugima je Nepravo Nešto i Moneta Za Potkusurivanje. U najbolju ruku privremeni i kratkotrajni saveznik u nekakvoj neprincipijelnoj koaliciji.

Prema tome, svaki iole pametni Precednik Srbije može Dodike razne da stavi na hleb i vodu na neodređen rok. Dok ne ispune predviđenu dozu samoponižavanja i ne smanje se na meru koju im je predvideo trenutni Precednik Srbski.

A regionalno liderstvo Srbija može da gradi sa svima drugima - i uvek na uštrb Takozvanog Nečeg. Koje će, što više i što kvalitetnije Srbija bude komunicirala sa "pravim" kompijama (onim što je država) - morati da sve više i više moli, cvili, puzi i ljubi skute i tabane.

No Win!
predatortz predatortz 19:00 23.07.2012

Re: Loša ponuda


Ali za ovo drugo nisi u pravu.


Vreme će pokazati...


Prema tome, svaki iole pametni Precednik Srbije može Dodike razne da stavi na hleb i vodu na neodređen rok. Dok ne ispune predviđenu dozu samoponižavanja i ne smanje se na meru koju im je predvideo trenutni Precednik Srbski.


Nas je na lebac i vodu stavio Milošević. U mnogo gadnije vreme. Preživesmo.

A regionalno liderstvo Srbija može da gradi sa svima drugima - i uvek na uštrb Takozvanog Nečeg.


To bi bio rizičan potez po bilo kog zvaničnika Srbije.

Mislim da će i Dodik i Toma spustiti loptu. U stvari, već su je spustili. Možda se neće grliti i igrati basket, ali sarađivati hoće.

Tako i treba da bude.
freehand freehand 20:10 23.07.2012

Re: Loša ponuda

Prema tome, svaki iole pametni Precednik Srbije može Dodike razne da stavi na hleb i vodu na neodređen rok. Dok ne ispune predviđenu dozu samoponižavanja i ne smanje se na meru koju im je predvideo trenutni Precednik Srbski.

Ma ti i tvoj Vojvoda Precednik uopšte nemate ni potrebu za tim Smrdljivim Nečim. Lepo azimut Srebrenica-Sarajevo- malo curik Antin-Virovitica-Ogulin... Divna jedna turistička tura!
Željni su vas, ne pitaj!
Jebo Dodika i Banju Luku...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana