Gastronauti| In memoriam| Lingvistika| Roditeljstvo| Sex

Popu pop, bobu bob... Trti trt

krkar RSS / 20.07.2012. u 19:03

21730862.jpg

Ovaj se blog sam napisao.

Ajmo sad klimoglavci, relativizatori, mrsomudi, dupeuvlake, skutonoše, savetnici, čankolizI, kožnofrulaši, sinekurlije, nameštenici, sajebnici, saputnici, neprežalnici... OSPI PALJBU!

------------------

OTVORENO PISMO DRAGANA ĐILASA PREDSEDNIŠTVU DEMOKRATSKE STRANKE

Није 6. маја ДС изгубила утакмицу играјући мали фудбал на ливади са СНС. Ми смо изгубили изборе зато што је Србија својим гласовима лоше оценила наш четворогодишњи рад.

То је реалност, можемо да на њу гледамо као на лекцију из које треба извући поуке или можемо да се правимо да нисмо ништа криви да је погрешио народ или да је СНС, Дачић, УРС или било ко трећи крив за све.

Ја верујем да је изборни резултат лекција и да из ње што пре треба да извучемо поуке. Можемо и да се правимо да наше одговорности нема, да су за изборни резултат криви сви друг осим нас, али је то сигуран начин да ДС склизне до границе цензуса и изгуби позицију коју је градила 20 година.

Чињеница је да данас осим ДСС-а у парламенту Србије не постоји ниједна друга антиевропска странка, и то је такође лекција.

Чињеница је да су Радикали на изборима нестали, само зато што су одбили да се промене у складу са новом реалношћу, и то је лекција.

У таквом парламенту у којем је огромна већина проевропска, треба добро размислити шта је прави начин будућег опозиционог деловања пре него што се настави са праксом из последњих 20 година, само зато што је она најлакша. Бојим се да етикетирање и оштра критика више неће бити довољни за озбиљно опозиционо деловање.

Да ли је исправно опозиционо деловање бојкот власти?

 

Да ли је то инсистирање на "дозвољеним и недозвољеним коалицијама" ? Да ли је то критика која се своди на омаловажавање странака које су на власти и гласање против сваког закона или сваке иницијативе која од власти потекне? Ја мислим да није.

Подсетићу вас, СНС није у предходне 4 године гласао ни за један једини европски закон у парламену Србије. Да ли је због тога Србија брже ишла напред, постала боље место за живот? Није. Да ли и ДС сада треба да ради исто? Да ли као опозиција треба да радимо све што је у нашој моћи да успоримо или ометемо било који корак напред ове власти како бисмо доказали да су они лоши или барем лошији од нас?

Или с обзиром на то да су проевропске снаге победиле на овим изборима треба да прекинемо стару праксу и покушамо да будемо конструктивни?

Да ли ће наш будући рад или, нерад бити сведен на бојкот и на изговоре ... они су црвено-црна коалиција или они су непринципијелни бивши коалициони партнери ?

Ако је тако, ја мислим да је то лоше, да тако никакву поуку из свог пораза нисмо извукли.

Лично нисам никада био присталица великих историјских помирења, стратешких или мање стратешких савеза, за мене је увек било довољно да ли са неким могу да радим посао за који сам се кандидовао или не могу. То можда некада није звучало довољно државнички или визионарски, али јесте дало резултат који је на изборима добро оцењен.

Дан након избора 6 маја рекао сам: “Без обзира на резултат странака људи који су добро радили свој посао треба да остану у градској управи и да раде даље то што добро раде”.

После формирања власти у Београду у свом првом обраћању позвао сам СНС да изађе са својим пројектом "канцеларија за брзе одговоре" и да пронађемо начин да га реализујемо ако је добар и користан за Београд.

Хоће ли због једног успешног пројекта СНС бити мање опозиција у Београду? Ја вам кажем да неће. Хоћемо ли ми бити неуспешна власт у Београду зато што смо подржали 1 или 51 пројекат опозиције који се показао успешним? Нећемо.

Чињеница да је након ових избора потврђена европска оријентација Србије, тера нас да се мењамо, и свако ко то не разуме неће у будућности имати шта да тражи на политичкој сцени Србије.

Милица Делевић у влади СНС-СПС-УРС, Расим Љајић у тој влади или сутра неко трећи из редова опозиције или ДС-а?

Одговор на то питање различит је по мом мишљењу само у односу на то да ли сте спремни да разумете поруку прошлих избора или желите да окренете главу на другу страну и правите се да се ништа није променило.

Уколико желите да верујете да се у Србији ништа није променило, уколико и даље верујете да постоје европске и "сумњиве европске" странке у Србији онда не треба пустити ове или неке друге људе у Владу, али то нас доводи до другог питања.

Треба ли онда било ко из ДС, било где у Србији да буде на власти, или треба сви да поднесемо оставке. Да ли је то конструктивно решење?

Морам да признам, ја у томе не видим ни трунку здраве памети.

Када би у једном дану дали отказ сви људи који су у протеклих двадесет година дошли на позиције кроз странке које су биле проевропске, нема сумње да би то изазвало колапс.

Да ли би због тога стала Србија? Да ли би то доказало да тренутна власт нема легитимет или способност да води државу? Не, ништа се од тога не би десило, живот у Србији је текао и у време санкција и у време ратова па и за време бомбардовања.

Такав приступ само би доказао да смо неодговорни људи који не разумеју реалност у којој живе и којима су међупартијске игре важније од живота који живе људи који су за нас гласали и довели нас својим гласовима на политичку сцену.

Истина је да никаква победа СНС-а није допринела кредибилитету или бољој оцени досадашњег рада неком Александру Вулину или Вељи Илићу, али је такође тачно да ни "опозициони бојкот" власти у ДС неће изједначити људе који су добро радили са онима који нису добро радили.

И то је чињеница са којом ћемо се сваки дан суочавати све више и више.

Никаква уравниловка то неће променити, нити ће одрицање могућности да учествујемо у власти нас који смо победили умањити пораз оних за које народ на изборима није гласао.

Храброст је данас, као опозиција дати своје најбоље људе будућој Влади да раде оно што знају најбоље да раде. Можда ће тако мање радити за странку, али ће исто или више радити за грађане.

Да ли Милица Делевић треба да ради као министар у новој Влади? Ја мислим да треба. Такође мислим да треба да ради и Расим Љајић. Ако би власт понудила министарско место и једном Горану Јешићу и њега бих подржао у одлуци да за ту Владу ради.

Не зато што је то добро или лоше за ДС, него зато што је то добро за државу Србију. Све те људе и ја бих да сам мандатар Владе позвао у Владу као што бих задржао и једног Станковића или Ћирића.

И верујем да то треба да постане пракса у Србији.

Ако ја први као градоначелник нисам спреман да се одрекнем својих сарадника који су добро радили за Београд, али нису чланови ДС-а, онда морам и да подржим ДС-ове или политичаре коалиционих партнера уколико желе да раде у новој власти на државној функцији као стручњаци, а не као партијски чланови.

Одговорни људи немају право да својим бојкотом из политичких разлога не учествују у вођењу ове земље ако им је пружена коректна професионална прилика да то раде.

Друго је и сасвим страначко питање, како ДС или свака друга странка треба да гледа на чињеницу да у њеним редовима постоје они за које и у новој власти има места, и да постоје они за које нема.

Да ли је један аршин Влада, други Република, а трећи локал? Ја мислим да није.

Свуда где је могуће направити чврсте коалиције кроз које је могуће решавати проблеме и радити у корист грађана и државе - те коалиције треба направити.

Свуда где у коалицијама то није могуће радити, из коалиција треба изаћи. Све остало по мени је супротно интересима и странака и грађана.

Многи ме данас питају како је могуће да је то добра политика данас, а није била 2008. Одговор је једноставан. Године 2008. Радикали и ДСС су имали више него значајну политичку снагу у парламенту Србије; таква је одлука била неопходна јер се бранио европски пут Србије, данас је та битка добијена.

Створена је клима да се на сваком нивоу могу правити (европски орјентисане) коалиције са највећим капацитетом да се проблеми решавају и то је шанса коју треба искористити.

Сви који мисле да Србија после избора одржаних 6. маја није другачија земља него 2008. греше, и по мом мишљењу ће те своје грешке плаћати и у будућности.

ДС је много пута до сада била предводник у политичким па и друштвеним дешавањима и то мислим да треба да буде и сада.

Склапати за будућност коалиције које могу највише да ураде, на свим нивоима, без обзира на политичку историју странака и страначких односа.

Узимати стручњаке на свим нивоима без обзира којој странци припадају, јер су људи, а не странке одлучујући фактор у борби против кризе која је пред нама, без обзира на то да ли смо опозиција или позиција.

Охрабрити све своје стручњаке да се у власт укључе, и да стручно и поштено раде свој посао, јер је бављење политиком бесмислено ако не радите за грађане који су вас бирали.

Сагледати све своје грешке, бити поштен према себи и према другима и препустити и политичку сцену и странку најбољима међу нама, само тако ћемо реформисати и странку и политичку сцену.

Отворити нови простор за нове људе, за беле листиће, за интелектуалце, јер је то неопходно да бисмо ишли напред.

-----------

djilas-v.jpg 

Koliko ja kontam - ćeraćedu se još.

Mada u ishod ne sumnjam. Opravdano.

 

boris-tadic-odlazi.jpg

 

Što je, naravno, bolje nego:


dyn002_original_670_886_pjpeg__ac517ad2271cce14fd4e8ece9af23e7f.jpg

 

Mada - nije rečeno da ga Savetnici neće ubediti da mu perje baš dobro stoji. Neodoljivo, čak.

 

 



Komentari (479)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 22:25 21.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

uključujući i apple pie.

Apfel štrudl, Budimče. Tanka kora od lisnatog testa, strugane jabuke, orasi, cimet, i obavezno sos od vanile preko.
A germ knedle mit mon und cuker, a?
krkar krkar 22:26 21.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

[jedino bih zabranio da se cheesecake klasifikuje kao desert]


Imaš za ovo od mene tepsiju baklava i kadaifa, najfinijih. I metar štrudle sa orasima.

Jebo ih ćiskejk!
freehand freehand 22:28 21.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

krkar
[jedino bih zabranio da se cheesecake klasifikuje kao desert]


Imaš za ovo od mene tepsiju baklava i kadaifa, najfinijih. I metar štrudle sa orasima.

Jebo ih ćiskejk!

Ja se izvinjavam - a srneća plećka?
Mis'im, stvarno niej u redu puštati divljač međ' kolače.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:49 21.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

freehand

A pazi: kad vidim Krkara, Virtuelnog Vasu, Mikija Medića, Draga Kovačevića, tvog druga Nuneta - u istom stroju...


Pretpostavljam da ti zvuci neverovatno: covek moze do nekog stava doci iskljucivo upotrebljavajuci sopstvenu glavu. I nezavisno od toga sta o tome drugi misle i kazu... I odakle "vetar duva"

Ps. A to sto ti mislis da su svi oko tebe u nekom stroju se u psihologiji zove projekcija
krkar krkar 23:51 21.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Pretpostavljam da ti zvuci neverovatno: covek moze do nekog stava doci iskljucivo upotrebljavajuci sopstvenu glavu.


E i ovo da doživim: da preporučim Vasin komentar.

Vaso, bonus +1 (to znači da te na ovom blogu neću banovati pre 4. komentara, šta god napisao)
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:06 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Budimac
Srle
(Da me ne čuje budimac): Nisu ni štrudlice baš za bacanje. Naročito ne one sa makom

Čuo sam te i pravo da ti kažem zabrinjava me da i na tebe (otherwise, fantastično inteligentnog i duhovitog -- © Unfuckable) ostavljam neki hmmm čudan utisak. Pa jbte, devojačko prezime moje babe (sa majčine strane) je bilo Schwegler (da, Austrijanka) i naravno da su mi štrudle drage koliko i baklave, a podjednako su mi dragi i somlói galuska, princes krofne itd. itd, uključujući i apple pie. [jedino bih zabranio da se cheesecake klasifikuje kao desert]


Cheesecake je najfiniji dezert ikada načinjen ljudskom rukom, mislim da bi i pokojni Osama to priznao, taman i da mu ga u Gvantanamou serviraju.

Tako da sam i ja Obavestio Moderatora.

Budimac Budimac 00:14 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Srle
Tako da sam i ja Obavestio Moderatora.

Da čitaš komentare shvatio bi da je to zaludna rabota, jer je primarni moderator ovog bloga, već izrazio svoj stav:
krkar
[jedino bih zabranio da se cheesecake klasifikuje kao desert]


Imaš za ovo od mene tepsiju baklava i kadaifa, najfinijih. I metar štrudle sa orasima.

Jebo ih ćiskejk!

Colin_bgd Colin_bgd 00:16 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Cheesecake je najfiniji dezert ikada načinjen ljudskom rukom...

Ne mogu to da shvate ovi koji jos uvek zive medju otomanskoaustrougarska cetir'zida...

New York cheesecake, direktno iz bakine kuhinje...
Budimac Budimac 00:23 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Colin_bgd
Cheesecake je najfiniji dezert ikada načinjen ljudskom rukom...

Ne mogu to da shvate ovi koji jos uvek zive medju otomanskoaustrougarska cetir'zida...

New York cheesecake, direktno iz bakine kuhinje...

Bilo bi dobro čitati komentare sa pažnjom i razumevanjem. A ne kaže se as American as cheescake, nego as American as apple pie, koja je uredno na mom spisku.
Colin_bgd Colin_bgd 00:35 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Bilo bi dobro čitati komentare sa pažnjom i razumevanjem.

Eh, sta da kazem... Ditto...
blogovatelj blogovatelj 04:42 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Kod tebe u kraju dzogiraju sa gas maskom. Lud neki kraj.


Sto se toga tice, Toronto i okolina su bas veseo deo sveta.
Pogotovo Toronto.
Medjutim, deo Kragujevca u kome sam odrastao takodje obiluje veseljem druge vrste.
Toroncansko veselje se ispoljava vizuelno, dok je erdoglijsko (Erdoglija je deo Kragujevca gde sam ziveo) vise verbalnog tipa, a cesto se ispoljava i nadrealnim delovanjem pojedinaca ili grupa.
Ovo su definicije Erdoglije sa Vukajlije, obe u sebi nose ponesto istine. <- KLIKNI TU, JERBO TU JE LINK.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:29 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Obavestio Moderatora zbog poistovećivanja Đilasa sa baklavom (sa kojom se ipak ne zajebava).

Mislim da su ti moderatorke isključile taj gumbić kad si prijavio patku, jer vidim da ti ne radi "baklava alert", najviši stepen uzbune.
krkar krkar 10:56 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Pretpostavljam da ti zvuci neverovatno: covek moze do nekog stava doci iskljucivo upotrebljavajuci sopstvenu glavu. I nezavisno od toga sta o tome drugi misle i kazu... I odakle "vetar duva"


Mišljenje sopstvenom glavom je jako osvežavajuće. I zabavno, I korisno.

Možete mi verovati na reč.
krkar krkar 10:59 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Mislim da su ti moderatorke isključile taj gumbić kad si prijavio patku, jer vidim da ti ne radi "baklava alert", najviši stepen uzbune.


Patke i baklave... Šta li će tek biti ako dođemo do 500 komentara???

A u međuvremenu pitanje političkog opstanka Borisa Neokorišćenog ostaje otvoreno i tako finog momka kojegbisvakamajkapoželelazazeta ostavljate u rukama bahatih i sebičnih politikanata kao što su Džilas i Pajtič?

Ko zna gde je sinoć zanoćio, siroma' beskućnik. Sad je leto pa i pod mostom može da se prespava ali šta ćemo kad dođe zima?

Nego, ima li DS prema prijavljenim prihodima dovoljno love na računu da mu iznajmi gajbu?
freehand freehand 11:37 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Ko zna gde je sinoć zanoćio, siroma' beskućnik. Sad je leto pa i pod mostom može da se prespava ali šta ćemo kad dođe zima?

A šta ćemo ako dođe Đilas?
Taj ne voli nikako beskućnike pod mostovima.
freehand freehand 12:04 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Pretpostavljam da ti zvuci neverovatno: covek moze do nekog stava doci iskljucivo upotrebljavajuci sopstvenu glavu. I nezavisno od toga sta o tome drugi misle i kazu... I odakle "vetar duva"

Nisam ja vas postrojio, Vaso, Ni u projekciji. Samo sam konstatovao da je neprocenjvio videti vas na istoj strani.
I ne samo vas, raznog se tu još sveta našlo.
Šta vam je zajedničko? Fakin mekomudi uzurpatorski neodlučni tajkunski oćekakinećekaki nacionalistički izdajnički klimoglavi diktator dićTa, jbt!
Pa taj je čovek apsolutni i neupitni genije kad je to svojom ličnošću uspeo da postigne!
krkar krkar 12:25 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Pa taj je čovek apsolutni i neupitni genije kad je to svojom ličnošću uspeo da postigne!


Ne treba tu biti nikakav genije, mnogi su već sa IQ 35 to uspeli.

Da navedem samo primere Milovana Đorića, Pižona... a ni ovaj himnoljubivi Mihajlović nije daleko.
krkar krkar 12:26 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...


A šta ćemo ako dođe Đilas?
Taj ne voli nikako beskućnike pod mostovima.


Kontejner u Ripnju?

O trošku Grada, naravno!

EDIT:

Ipak je malo surovo. Vreme je da se prekine niz, da jedan Precednik u Srbalja skonča ljudski i civilizovano.

SLOBODAN MILOŠEVIĆ: umro u tamnici

MILAN MILUTINOVIĆ: pušten iz tamnice kad su zaključili da je bio potpuni kreten koji se ništa nije pitao

IVAN STAMBOLIĆ: metak u potiljak, plitka jama i živi kreč

Dakle, da mu se da socijalni stan kad već ništa do 55. godine nije uspeo da stekne. Eno ima kod Dulića u 4. julu
freehand freehand 12:34 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

krkar

A šta ćemo ako dođe Đilas?
Taj ne voli nikako beskućnike pod mostovima.


Kontejner u Ripnju?

O trošku Grada, naravno!


krkar
Pa taj je čovek apsolutni i neupitni genije kad je to svojom ličnošću uspeo da postigne!


Ne treba tu biti nikakav genije, mnogi su već sa IQ 35 to uspeli.

Da navedem samo primere Milovana Đorića, Pižona... a ni ovaj himnoljubivi Mihajlović nije daleko.

Mda... Samo ga nisu istovremeno optuživali za ofanzivu, defanzivu, zihericu, bunkericu, plavo, žuto i crveno, visoku i nisku travu, pogibeljnu hrabrost i kukavičluk. I šta već.
I bajdvej - tu bi Miki rekao da je Đora ok kao legalno izabrani, Vasa bi ga podržao kao Srbina nevinog rođenjem. Bar.
Ako ništa tebi u inat. A i ti bi napunio neki jendek članovima skupštine FSS onaku uz qrac, kako samo ti znaš.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:25 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Ko zna gde je sinoć zanoćio, siroma' beskućnik. Sad je leto pa i pod mostom može da se prespava ali šta ćemo kad dođe zima?

Nego, ima li DS prema prijavljenim prihodima dovoljno love na računu da mu iznajmi gajbu?

Siroti dečačić sa šibicama
Jao, al ' ako počne da hara po Mekdonaldsu, pa da ga izbacuje obezbeđenje...ne, ne smemo to dozvoliti! Evo, može kod mene da bude mesec dana, a posle nek ga preuzme neko drugi.
Ah, zažaliću zbog ovog kad ne bude izbijao satima iz kupatila...
maksa83 maksa83 13:37 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Ah, zažaliću zbog ovog kad ne bude izbijao satima iz kupatila...

Neka, bolje on - uredan, kratko potšišan, nego Trivanka koja bi ti o'ladila svu šminku ili npr. Predrag Marković.

Zamisli koju količinu i kakvih dlaka taj ostavlja u kadi...



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:48 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Zamisli koju količinu i kakvih dlaka taj ostavlja u kadi...

Pa jebote, to kao Ravnogorski pokret i Eparhija raško-prizrenska zajedno, kada bi se ti uopšte kupali. Neću da mislim o tome, neću da mislim o tome, neću da mislim o tome...
freehand freehand 13:53 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Evo, može kod mene da bude mesec dana, a posle nek ga preuzme neko drugi.

I da napiše knjigu ko Ana Frank.
Pazi, to može veliku vrednost da ima jednom kad se stvari malo izbistre.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:15 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

I da napiše knjigu ko Ana Frank.

Ne, on može da napiše nešto na nivou pubertetlije.
Možeš slobodno da prestaneš da ga štitiš od nas ovde, mi smo samo mrlje na monitoru njegovog savetnika.
blogovatelj blogovatelj 15:03 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

New York cheesecake, direktno iz bakine kuhinje...


Covece, ko ti je baka? Debi Hari?
krkar krkar 15:06 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

A i ti bi napunio neki jendek članovima skupštine FSS onaku uz qrac, kako samo ti znaš.


Ja bih sve koji su na bilo koji način i na bilo kojem nivou bili funkcioneri u fudbalu za starije od 12 godina preventivno postreljao. Sa sve igračima starijim od 18 (humanitarni principi, džebga).

Pa onda novi ciklus. Možda bi za 20 godina ispalo nešto da valja.
krkar krkar 15:08 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Evo, može kod mene da bude mesec dana, a posle nek ga preuzme neko drugi.


U mesec dana bi ti sigurno napravio dete - samo sad više ne bi mogao da ti obezbedi nikakvu dobru sinekuru, ambasadorsku naprimer ili direktorovanje javnim poduzećom. Možda u najboljem slučaju posao u McCannu.
maksa83 maksa83 15:15 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

U mesec dana bi ti sigurno napravio dete - samo sad više ne bi mogao da ti obezbedi nikakvu dobru sinekuru, ambasadorsku naprimer ili direktorovanje javnim poduzećom. Možda u najboljem slučaju posao u McCannu.

Jao sa' će opet još jedan "ooo kakva patka!" ciklus.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:42 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Da sam ja htela da on i dalje vrši radnje tog tipa nada mnom, glasala bih za njega.
krkar krkar 15:50 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Da sam ja htela da on i dalje vrši radnje tog tipa nada mnom, glasala bih za njega.


Ček, ček! Jesam li ja dobro razumeo:

Ti insinuiraš da su on i Frihend onako ... Peđavi?

Ili možda nešto čak i znaš???
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:05 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Ti insinuiraš da su on i Frihend onako ... peđavi?

Ili možda nešto čak i znaš???

Argh, Frihend me je već proglasio za radio Milevu, al' iz mene reč nećete izvući!
Mada bi to objasnilo netrpeljivost između Đilasa i...ma ne, ni reč iz mene!
freehand freehand 16:51 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Možeš slobodno da prestaneš da ga štitiš od nas ovde, mi smo samo mrlje na monitoru njegovog savetnika.

Ne razumem baš ovo... Nas ovde kao mrlja na monitoru možete da pišete šta uvek iznova (nikad dosadno, uvek sveže i novo) a ja mogu slobodno da prekinem?
Aha.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:00 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

a ja mogu slobodno da prekinem?

Ma ne moraš, nastavi slobodno. Eto, imali smo paralelu sa Vinaverom, pa sa Anom Frank, uskoro očekujem poređenje sa Isusom, što bi bilo i najumesnije. Istrajte, ne dajte se omesti!
krkar krkar 17:05 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Covece, ko ti je baka? Debi Hari?



krkar krkar 17:08 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

uskoro očekujem poređenje sa Isusom, što bi bilo i najumesnije


Poređenje sa Muhamedom (s.a.v.s) je isključeno otkako je Rasim preumio kod Tome.
freehand freehand 17:11 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

dobrosavljevic_m
a ja mogu slobodno da prekinem?

Ma ne moraš, nastavi slobodno. Eto, imali smo paralelu sa Vinaverom, pa sa Anom Frank, uskoro očekujem poređenje sa Isusom, što bi bilo i najumesnije. Istrajte, ne dajte se omesti!

Nači - da ostanemo kod tvog dečačića sa šibicama i Krkarove Peđavosti kao paralela i metafora koje važe kao zvanična verzija i etaloni duhovitsti kojih se treba držati?
Daj bre, Dobrosavljevićka...
A živo me interesuje kako ti ni jednom nije zasmetao neki od nekoliko stotina puta ponovljenih komentara nekog od desetine komentatora?
Kad smo već kod ponavljanja, dosade i sličnih stvari?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:42 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

A živo me interesuje kako ti ni jednom nije zasmetao neki od nekoliko stotina puta ponovljenih komentara nekog od desetine komentatora?
Kad smo već kod ponavljanja, dosade i sličnih stvari?

A da nismo već imali ovaj razgovor?
freehand freehand 17:53 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

dobrosavljevic_m
A živo me interesuje kako ti ni jednom nije zasmetao neki od nekoliko stotina puta ponovljenih komentara nekog od desetine komentatora?
Kad smo već kod ponavljanja, dosade i sličnih stvari?

A da nismo već imali ovaj razgovor?

Ovaj nismo.
Ali i ako jesmo, odakle ti ideja da me opet, ovako blago i dobroćudno, uz dozu te nobles dosade zbog iskazane gluposti i nerazumevanja, i uz prekonosiranje ponovo ućutkuješ?
Mislim, odakle izvire ta golema nadmoć tvog stava, sem iz brojnosti, koja ti daje za pravo da me, iako si i sama na ovaj i onaj način desetinama puta ponovila svoj stav, tako prekorevaš?

Kad ti je zgodno ti zvizni smeč i poberi poene, kad ne - preskoči elegantno.
I biće ok.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:07 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Mislim, odakle izvire ta golema nadmoć tvog stava, sem iz brojnosti, koja ti daje za pravo da me, iako si i sama na ovaj i onaj način desetinama puta ponovila svoj stav, tako prekorevaš?

O, oprosti, meni si samo delovao jako uzrujano (kod poređenja sa Anom Frank naročito), pa sam samo htela da ti kažem da ovo nije uopšte tako ozbiljno (barem iz mog ugla) i da Tadić blogerske packe i ne oseća, pa da nema potrebe da ga toliko braniš.
Izvini ako si shvatio kao ućutkivanje.

A ja ću stvarno početi da propuštam. Kada je Krle objavio jedan od komentara na neku Tominu izjavu pre par dana, stvarno sam pomislila da ne mogu to više da čitam. Jedina stvar koja me raduje kod Đilasovog preuzimanja (a gadim se tog lika iz fundamenta) je ta što se menja refren stranke.
freehand freehand 18:20 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

O, oprosti, meni si samo delovao jako uzrujano (kod poređenja sa Anom Frank naročito), pa sam samo htela da ti kažem da ovo nije uopšte tako ozbiljno (barem iz mog ugla) i da Tadić blogerske packe i ne oseća, pa da nema potrebe da ga toliko braniš.

Uopšte nisam bio uzrujan, a sa Anom Frank sam se i ja zezao. Bude dečak sa šibicama negde ispod mosta, ti ga primiš u bure na tavanu, razmeniš za američkog pilota, i tako.
Kako već ide to trange-frange.
Što se osećaja tiče - koliko oseća packe toliko mu treba i odbrana. Nego je meni smešno koliko ti smeta Krstićev Vinaver al ti je ok Krkarov Trt.
I ok ti je predsednikova izjava, al ti nije u redu reakcija blogera Krstića. To nije peckanje.
Meni to sve nekako čudno i nekonzistentno, da ti kažem.
Ali okej. Evo i ja počinjem da propuštam, od ovog komentara.

krkar krkar 18:24 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Daj bre, Dobrosavljevićka...


Zaista, Dobrosavljevićka, nije u redu da Frihenda ovako tucaš u ... mozak.

Molim te da njegovo Borisoljublje prihvatiš kao svaki drugi hendikep i da ga kao takvog tretiraš sa dužnom političkom korektnošću.

Ja mu priznajem da verujem da apsolutno nikakve koristi od toga nema. Jednostavno je takav.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:25 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

dobrosavljevic_m
a ja mogu slobodno da prekinem?

Ma ne moraš, nastavi slobodno. Eto, imali smo paralelu sa Vinaverom, pa sa Anom Frank, uskoro očekujem poređenje sa Isusom, što bi bilo i najumesnije. Istrajte, ne dajte se omesti!


Briljiljaš, Dobrosavljevićka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:30 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Frihend
Šta vam je zajedničko? Fakin mekomudi uzurpatorski neodlučni tajkunski oćekakinećekaki nacionalistički izdajnički klimoglavi diktator dićTa, jbt!
Pa taj je čovek apsolutni i neupitni genije kad je to svojom ličnošću uspeo da postigne!


Pa imao je i dobre savetnike, a tek o zaljubljenim pajacima na blogu koji su uspeli da iznerviraju sve živo, da i ne govorimo.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:40 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

I ok ti je predsednikova izjava,

Nemam ništa da ti odgovorim na ovo što ti neko već nije napisao ko zna koliko puta.

Ovde stvarno stajem.
freehand freehand 18:52 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Molim te da njegovo Borisoljublje prihvatiš kao svaki drugi hendikep i da ga kao takvog tretiraš sa dužnom političkom korektnošću.

Ja mu priznajem da verujem da apsolutno nikakve koristi od toga nema. Jednostavno je takav.

Ovo mogu da smatram pismenom potvrdom da se ja ne uvlačim bivšem predsedniku i bivšem savetniku bivšeg predsednika iz lukrativnih razloga, bar ništa više nego ti aktuelnom, svojim Vojvodoljubljem?
krkar krkar 18:59 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Ovo mogu da smatram pismenom potvrdom da se ja ne uvlačim bivšem predsedniku i bivšem savetniku bivšeg predsednika iz lukrativnih razloga, bar ništa više nego ti aktuelnom, svojim Vojvodoljubljem?


Ako baš insistiraš - nek ti bude:

Svečano izjavljujem da si daleko više (politički) glup nego pokvaren
blogovatelj blogovatelj 22:02 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Briljiljaš, Dobrosavljevićka.


Uvek, ne samo sada.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:00 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Dečaci :)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:26 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

freehand

Nisam ja vas postrojio, Vaso,
....................
Šta vam je zajedničko? Fakin mekomudi uzurpatorski neodlučni tajkunski oćekakinećekaki nacionalistički izdajnički klimoglavi diktator dićTa, jbt!


Hahahaha, ja se pohvalno izrazio o Djilasovom tekstu a on mi pripise gomilu uvreda na Tadicev racun

Mozda gresim, ali tako moze da reaguje samo clan partije i/ili partijski aktivista. Cvrsto sam ubedjen da ne mozes citirati ni jednu moju uvredljivu kvalifikaciju upucenu Tadicu iz prostog razloga sto o njemu imam pozitivno misljenje - pozitivnije nego o bilo kom drugom politicaru na srpskoj politickoj sceni. Sto ne znaci da bi trebalo da bude na vlasti dozivotno (a kako se stvari razvijaju izgleda da nece biti jos dugo ni na celu DS). Niti da nema mnogo stvari koje zasluzuju kritiku. A ovo sa Milicom Delevic je zbilja bilo najtrapavija i najgluplja moguca reakcija od strane DS...
freehand freehand 23:35 22.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Virtuelni Vasilije
freehand

Nisam ja vas postrojio, Vaso,
....................
Šta vam je zajedničko? Fakin mekomudi uzurpatorski neodlučni tajkunski oćekakinećekaki nacionalistički izdajnički klimoglavi diktator dićTa, jbt!


Hahahaha, ja se pohvalno izrazio o Djilasovom tekstu a on mi pripise gomilu uvreda na Tadicev racun

Mozda gresim, ali tako moze da reaguje samo clan partije i/ili partijski aktivista. Cvrsto sam ubedjen da ne mozes citirati ni jednu moju uvredljivu kvalifikaciju upucenu Tadicu iz prostog razloga sto o njemu imam pozitivno misljenje - pozitivnije nego o bilo kom drugom politicaru na srpskoj politickoj sceni. Sto ne znaci da bi trebalo da bude na vlasti dozivotno (a kako se stvari razvijaju izgleda da nece biti jos dugo ni na celu DS). Niti da nema mnogo stvari koje zasluzuju kritiku. A ovo sa Milicom Delevic je zbilja bilo najtrapavija i najgluplja moguca reakcija od strane DS...

Onda, Vaso, izvinjavaj. Sem što ne mogu baš da skapiram kako imaš pozitivno mišljenje o Tadiću i i o Đilasovom tekstu u kome je Tadić indirektno targetiran, istovremeno.
Što se Milice Delević tiče - kakvu misliš da je DS reakciju mogla da ima? Možeš da zamisliš Aleksandra Vučića na mestu ministra nečega u prethodnoj Vladi?.Čiju bi on politiku zastupao, kog abi slušao i od koga primao instrukcije?
Milica Delević od Dačića, Nikolića, Vučića, Vulina?
Aha. Lepo zvuči kad to Lepi Aca lepo servira lepom narodu, baš kao departizaciju, Predesnikovo ostavljanje stranke, 12 ministarstava.
To se zove populizam i demagogija, spin i opijum za narod. A toga ćemo se nagledati i naslušati u danima koji dolaze, ne zvao se ja Frihend.
Još to nije ni počelo.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:29 23.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

freehand

Sem što ne mogu baš da skapiram kako imaš pozitivno mišljenje o Tadiću i i o Đilasovom tekstu u kome je Tadić indirektno targetiran, istovremeno.


Ja nisam partijski aktivista/clan da bih drzao stranu Tadicu i u slucaju kad mislim da je pogresio i da zasluzuje kritiku. Uostalom te greske su u zadnje vreme ucestale a najveca je bila ona kad nije uspeo da formira vladu iako je bio u prilici. U demokratskim partijama je gubitak izbora i silazak partije sa vlasti uobicajena siutacija i za temeljnu reorganizaciju i promene , ukljucujuci i one u samom vrhu partije. A Djilas je ocigledno najizgledniji Tadicev naslednik ...

freehand

Što se Milice Delević tiče - kakvu misliš da je DS reakciju mogla da ima?


Pa recimo nesto u stilu: DS kao partija podrzava i zalaze se za to da na vaznim pozicijama u vlasti budu najstrucniji ljudi bez obzira na njihovu partijsku pripadnost i prepusta Delevicevoj da sama odluci. I smatra ovaj poziv kao priznanje sopstvenoj kadrovskoj politici. Time je lopta prebacena u dvoriste SNS pa na njima ostaje da dokazu da li su ili nisu iskreni, populisti ili ne ... Ovako izgleda da je SNS maestralno odigrala svoju igru a DS sama sebi opalila samar ...


krkar krkar 00:38 23.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Ovako izgleda da je SNS maestralno odigrala svoju igru a DS sama sebi opalila samar ...


Bogami, ovo me već brine!

Opet sam preporučio Vasin komentar.
freehand freehand 08:05 23.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Pa recimo nesto u stilu: DS kao partija podrzava i zalaze se za to da na vaznim pozicijama u vlasti budu najstrucniji ljudi bez obzira na njihovu partijsku pripadnost i prepusta Delevicevoj da sama odluci. I smatra ovaj poziv kao priznanje sopstvenoj kadrovskoj politici. Time je lopta prebacena u dvoriste SNS pa na njima ostaje da dokazu da li su ili nisu iskreni, populisti ili ne ... Ovako izgleda da je SNS maestralno odigrala svoju igru a DS sama sebi opalila samar ...

Naš kako: ja ne mogu da verujem da Danici Drašković nisu ponudili mesto direktora BIA.
To bi bio potez!
j.bre j.bre 08:24 23.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...


pa de politiku na prazan stomak, crni frihende...
freehand freehand 08:36 23.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

j.bre

pa de politiku na prazan stomak, crni frihende...

Lepi Aca i kuma Dana nisu politika.
To je više zen.
j.bre j.bre 08:46 23.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

freehand
Lepi Aca i kuma Dana nisu politika.
To je više zen.


L-A-K-S-A-T-I-V... hmm, cudno pise ZEN
buba_truba buba_truba 11:41 23.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

krkar
Ovako izgleda da je SNS maestralno odigrala svoju igru a DS sama sebi opalila samar ...


Bogami, ovo me već brine!

Opet sam preporučio Vasin komentar.

I jeste za brigu! Ne, ne, ovo neće izaći na dobro...

Vaso,
freehand freehand 13:35 23.07.2012

Re: E Krkare, Krkare...

Pa recimo nesto u stilu: DS kao partija podrzava i zalaze se za to da na vaznim pozicijama u vlasti budu najstrucniji ljudi bez obzira na njihovu partijsku pripadnost i prepusta Delevicevoj da sama odluci. I smatra ovaj poziv kao priznanje sopstvenoj kadrovskoj politici. Time je lopta prebacena u dvoriste SNS pa na njima ostaje da dokazu da li su ili nisu iskreni, populisti ili ne ... Ovako izgleda da je SNS maestralno odigrala svoju igru a DS sama sebi opalila samar ...

Dabre. Eksperimenti Radulović&Beko dali su izvanredne rezultate, sa ekonomskog i patriotskog stanovišta.
sevarlica sevarlica 00:12 21.07.2012

beli mrs

Хоће ли због једног успешног пројекта СНС бити мање опозиција у Београду? Ја вам кажем да неће. Хоћемо ли ми бити неуспешна власт у Београду зато што смо подржали 1 или 51 пројекат опозиције који се показао успешним? Нећемо.


Prelepa konstatacija koja u Srbiji zvuči kao utopija.

Verujem da će se ovo ostvariti u narednom periodu, ali kao i sve u Srbiji iz potpuno pogrešnih razloga. Rizikujući da zazvučim kao neki ovde dobro poznati blogo-Nostradamus-Tarabići, izneo bih ovaj sled događaja :

1. Ovakvo "lizanje" pozicije i opozicije, posebno u gradu Beogradu, će se dešavati i medijski eksploatisati do bezumlja. Sve to se neće raditi ni za dobro Srbije, ni za dobro Beograda, već za dobro zakonodavaca i onih koji će u datim zakonskim rešenjima imati finansijski interes.

2.Takođe, ovaj vid "lizanja" predstaviće Đilasa kao konstruktivnu alternativu dela DS-a oko njega.Što će verovatno izazvati dobro poznatu reakciju samoljubivog lepog Bore i pokvarenih Takojevića oko njega, čime će se DS najverovatnije pocepati.Ovime će SNS ući u realizaciju svog željenog projekta, a SPS-ove tihe želje, "rasturanja" DS-a i njegovo stavljanje u poziciju SRS-a. Dakle ispod cenzusa.

3. Đilas, u tom slučaju, sa svojim delom i delom LDP-a prelazi kod ministra Ljajiće, već zastupljenog u vladi. Tako se formira jedna ozbiljna i potencijalno jaka stranka levog centra.

4. Na sledećim izborima 2016.godine, cenzus ne prelaze, SRS, LDP, DS. U igri ostaju samo : desni centar DSS, centar SNS, i levi centara SDPS, plus manjine.


P.S. Zašto sve ovo mislim. Prosto, sa Tadićem se ova igra igra odkad su gotovi predsednički izbori.
Tadić, "neću da budem premijer", nakon "intervencije", "hoću da budem premijer".
Tadić, "imamo većinu", nakon "intervencije", "nemamo većinu".
Tadić, "Rasim ne ulazi u vladu", Rasim kaže "ulazim u vladu"
Tadić, "stav DS-a je da budemo 100% u opoziciji", Đilas "neću u opoziciju"
itd...
prapra prapra 03:07 21.07.2012

Re: beli mrs

Šta ce biti 2020?
mlekac mlekac 05:36 21.07.2012

Historia mater studiorum est

Pravo da ti kazem, da ovo ne ide preko nasih ledja (a ici ce, obrni-okreni) uopste me ne bi potresalo sto se DS OPET prepucava oko toga ko je bolji vodja.

Vec su najmanje dva puta imali slicne rasprave oko tog u kom pravcu treba nastaviti delovanje.

Prva se zavrsila otcepljivanjem neobavestenog, druga Djindjicevom smenom Micuna.

Tako da...
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:32 21.07.2012

Re: Historia mater studiorum est

mlekac
Pravo da ti kazem, da ovo ne ide preko nasih ledja (a ici ce, obrni-okreni) uopste me ne bi potresalo sto se DS OPET prepucava oko toga ko je bolji vodja.

Vec su najmanje dva puta imali slicne rasprave oko tog u kom pravcu treba nastaviti delovanje.

Prva se zavrsila otcepljivanjem neobavestenog, druga Djindjicevom smenom Micuna.

Tako da...


Baš se oseća zamor materijala.
mlekac mlekac 07:31 21.07.2012

Re: Historia mater studiorum est

srdjan.pajic
mlekac
Pravo da ti kazem, da ovo ne ide preko nasih ledja (a ici ce, obrni-okreni) uopste me ne bi potresalo sto se DS OPET prepucava oko toga ko je bolji vodja.

Vec su najmanje dva puta imali slicne rasprave oko tog u kom pravcu treba nastaviti delovanje.

Prva se zavrsila otcepljivanjem neobavestenog, druga Djindjicevom smenom Micuna.

Tako da...


Baš se oseća zamor materijala.


Deja vu, deja vu... Samo opet preko nasih ledja.
sevarlica sevarlica 20:18 21.07.2012

Re: Historia mater studiorum est

mlekac
Pravo da ti kazem, da ovo ne ide preko nasih ledja (a ici ce, obrni-okreni) uopste me ne bi potresalo sto se DS OPET prepucava oko toga ko je bolji vodja.

Vec su najmanje dva puta imali slicne rasprave oko tog u kom pravcu treba nastaviti delovanje.

Prva se zavrsila otcepljivanjem neobavestenog, druga Djindjicevom smenom Micuna.

Tako da...


Pa ti zaboravljaš i treću, sa Vuksanovićem :)
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:29 21.07.2012

Re: Historia mater studiorum est

Pa ti zaboravljaš i treću, sa Vuksanovićem :)


Jel' zna neko napamet makar godine ova tri dešavanja, ako ne i mesec?
Da ne tražim sad po netu...
krkar krkar 23:24 21.07.2012

Re: Historia mater studiorum est

Jel' zna neko napamet makar godine ova tri dešavanja, ako ne i mesec?


Koštunica: 92, nešto malo iza Vidovdanskih protesta

Mićun: 94, početkom godine

Vuksa fuksa: 2000, početkom godine (januar-februar)
tyson tyson 13:59 22.07.2012

Re: Historia mater studiorum est

Pa ti zaboravljaš i treću, sa Vuksanovićem :)

I prvu, sa SLS ekipom (Nikola Milošević, Kosta Čavoški et al.)

I poslednu, sa Jovanovićem i LDP (i Živkovićem kolateralno).

A bio je tu i još jedan tihi sukob, možda i jedini zaista oko toga koji ideološki pravac bi DS trebalo da uzme, gde je ekipa soft nacionalista okupljenih silom prilika oko Slobodana Gavrilovića na kraju skrajnuta, pasivizirana, napustila ili bila izbačena iz stranke. BTW protivstruja je bila, i bukvalno, tabula rasa "ideologija?! o čemu vi ljudi pričate??", produkt sanitarnog otklona od intelektualaca i omasovljavanja stranke bez naročitog kriterijuma, a po ideji tadašnjeg predsednika.

Čisto da ostane pomenuto



krkar krkar 15:14 22.07.2012

Re: Historia mater studiorum est

I prvu, sa SLS ekipom (Nikola Milošević, Kosta Čavoški et al.)


Tačno. Mene je od svih baš ova najviše brinula.

A bilo je u jednom trenutku gusto. Kosta Čavoški, kao derište razmaženo vračeo i krečao i trupkao nogicama i nije hteo da prizna poraz pa je čak bila u jednom trenutku organizovana i vanredna skupština da se Kosta ne bi skroz ulitao. Srećom, Baba Draga je imala dovoljno vremena da sve diskretno, suptilno i demokratski organizuje... i tu je dr Kosta Pocesta otišao na bunjište DS-istorije.

Posle je budalašio po raznim kombi-strankama ali kako nijedna nije a priori priznavala njegovu božansku prirodu na kraju je u svima napravio raskol i ostao za sprdnju vaskolikom svetu amin.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:03 22.07.2012

Re: Historia mater studiorum est

ostao za sprdnju vaskolikom svetu


vaskolikom, svenapredujucem, Srpskom svetu?

Jel uchi ta istorija neshto o sprdanju?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:51 21.07.2012

A sad

da pročitam pismo...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:31 21.07.2012

Re: A sad

bez zezanja - ko je pročitao pismo , a ko je stao (kao i ja) kod;
'ovaj blog se sam napisao.
ajmo ...(pa sad nabrajanje)' ?

ok ok
ako je u moju odbranu razgledao sam ove slike na kraju i objašnjena ispod ...



edit:

pa ja sam pročitao sve što je krkar napisao (nisam se bavio dzilasovim tekstom) jeeee
niccolo niccolo 12:36 21.07.2012

Re: A sad

, a ko je stao (kao i ja) kod;
'ovaj blog se sam napisao.



A sad
da pročitam pismo...

Aj' mi prepričaš ako si pročitala. Može u dve rečenice, da se ne mučiš mnogo...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:48 21.07.2012

Re: A sad

Aj' mi prepričaš ako si pročitala.

Pa 'nako unakrs', ali skoro ništa nisam ni od toga zapamtila, srećom. Išlo nešto preko livade, na Koštunicu, pa kao biće armagedon ako svi DSovi kadrovi napuste svoje pozicije, pa nešto o štrudli sa višnjama, a završilo se belim listićima. Eto, toliko mi ostalo. Ne teraj me da čitam opet, Niki, molim te
Kazezoze Kazezoze 14:03 21.07.2012

Re: A sad

Aj' mi prepričaš ako si pročitala. Može u dve rečenice, da se ne mučiš mnogo...

ajde da ja pokušam...naime, radi se o tome da je đilas, kada je čuo vest da mu se bivša žena ne želi da švaleriše sa budućom vladom zarad tadića i njegovog ds-a, odlučio da joj javno, pismom u štampi, saopšti kako treba da prihvati nove švalere jer se tadiću, nakon svih ovih padova i lomova u poslednje vreme, ionako više ne diže... a i krkobabić je preuzeo svu vijagru bivše vlade.
eto, sve stalo u jednu rečenicu dužine "blogov kolac".
niccolo niccolo 14:12 21.07.2012

Re: A sad

pa nešto o štrudli sa višnjama

Skoro da sam se zaintrigirao

ionako više ne diže

aha...pa onda je u redu

eto, sve stalo u jednu rečenicu dužine "blogov kolac"


buba_truba buba_truba 14:14 21.07.2012

Re: A sad

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:20 21.07.2012

Re: A sad

Pismo je upućeno DS-u a ne Milici Delević.

Ja bih rekla da je pismo upućeno sasvim trećim čitaocima, a da su u DSu verovatno znali da se ovo sprema.
buba_truba buba_truba 08:57 22.07.2012

Re: A sad

dobrosavljevic_m
Ja bih rekla da je pismo upućeno sasvim trećim čitaocima, a da su u DSu verovatno znali da se ovo sprema.

Posredno, naravno. Da je bilo namenjeno samo članovima glavnog odbora DS-a, bilo bi im poslato preporučeno, a ne preko medija. Jasno je, Milenice, ali što se mene tiče - to je politika - drugo i ne očekujem.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:22 21.07.2012

kolan

puko kolan svecevoj kobili, sad da obrnu kola niza stranu i da iz kola pocnu skakat' tandarije... ni ja ne sumnjam u ishod... opravdano...
koksy koksy 11:00 21.07.2012

****

krkar je jedan iritantni, neotesani provokator ali se u poslednje vreme prilično često slažem s njegovim stavovima. u neku ruku to me zabrinjava ali šta da radim - tako je.
konkretno, ko u DS-u ne vidi da je Đilas trenutno najbolja karta koju DS ima taj je promašio stranku.
neposredno pred majske izbore ovde sam negde rekao da je apsolutno neophodno - ukoliko se želi nešto uraditi - isturiti Đilasa napred i to, otprilike, na način na koji je to urađeno pre mnogo godina u kampanji "Pošteno! Đinđić!". to znači (kao što je i onda značilo!) ne baciti trenutnog predsednika stranke u prašinu ali dati do znanja da je Tadić potrošen i istrošen i da su promene u DS neophodne.
krkar krkar 11:13 21.07.2012

Re: ****

krkar je jedan iritantni, neotesani provokator


I jedno i drugo blogonamerno. Stoga - hvala na komplimentu.


u neku ruku to me zabrinjava ali šta da radim - tako je.


Nemoj da brineš. Pomoći ti nema pa ti je svejedno. Uživaj
mirelarado mirelarado 13:43 21.07.2012

Re: ****

krkar je jedan iritantni, neotesani provokator


I jedno i drugo blogonamerno. Stoga - hvala na komplimentu.


Ма, то још и некако, али откад си постао цепидлака и штребер?! Што си едитовао ону нехотичну а тако речиту ономатопеју у тексту, па она би се могла применити на колективно управљачко тијело било које наше странке. Штета.
krkar krkar 22:28 21.07.2012

Re: ****

Што си едитовао ону нехотичну а тако речиту ономатопеју у тексту,


Nikad žene zadovoljiti!!!

Pa baš ti si mi skrenula pažnju na tu slovnu grešku. I ajde, Krkar bude fini pa ispravi. Sad - ne valja što je Krkar bio fini...

maksa83 maksa83 22:31 21.07.2012

Re: ****

Nikad žene zadovoljiti!!!

Najbitnije je da se ne obeshrabruješ i da ne odustaješ.
mirelarado mirelarado 22:51 21.07.2012

Re: ****

Pa baš ti si mi skrenula pažnju na tu slovnu grešku.


Ех, сад, скренула пажњу... А лепо сам ставила њега --> , што значи да се словна грешка баш згодно поткрала.

П.С. Кад стварно некога исправљам - што је врло ретко - пошаљем ПП.

krkar krkar 22:59 21.07.2012

Re: ****

Ех, сад, скренула пажњу... А лепо сам ставила њега --> , што значи да се словна грешка баш згодно поткрала.


Bemliga, valjda sam prevideo.

Za publiku sa jeftinijim kartama:


U originalu je stajalo 'Đilasovo pismo PRRDSEDNIŠTVU DS'
stopalo stopalo 10:45 21.07.2012

auuuuuuuuuu


pa ovaj blog je u stvari validator

jal' za tadica ili djilasa, odlucite sami


evo ja se svercujem
stopalo stopalo 18:43 21.07.2012

Re: auuuuuuuuuu

validacija je trenutno jadna

Popu pop, bobu bob... Trti trt
krkar RSS / 20.07.2012. u 19:03
Komentari: 278 / Pošaljite komentar / Čitanost: 1816 / Preporuke: 9

Odjeci i reagovanja
Nebojsa Krstic RSS / 17.07.2012. u 16:06
Komentari: 442 / Pošaljite komentar / Čitanost: 4020 / Preporuke: 10


ne znam sta je razlog? mozda su vracarci zauzeti citanjem materijala?

EDIT: UPDATE validacije 22/07/2012

Popu pop, bobu bob... Trti trt
krkar RSS
Komentari: 338 / Pošaljite komentar / Čitanost: 2232 / Preporuke: 13

Odjeci i reagovanja
Nebojsa Krstic
Komentari: 442 / Pošaljite komentar / Čitanost: 4082 / Preporuke: 10

djilas je presao u blagu prednost, tadic presao na umetnicke blogove

ali sto bi rek'o leni kravic - it ain't over 'till it's over
krkar krkar 11:01 22.07.2012

Re: auuuuuuuuuu

djilas je presao u blagu prednost, tadic presao na umetnicke blogove


Sad je aktuelna alegorija.

Sa nestrpljenjem očekujem basnu!
alselone alselone 19:16 21.07.2012

Ubise gorostasa

Sta cemo sad ljudi?

Nismo ga bili vredni.
dali76 dali76 21:29 21.07.2012

popu pop, bobu bob,a Djilasu advokat

Meni odista nevjerovatno. Populista koji svoje glasace u najmanju ruku drzi umobolnim uopste ne maskirajuci lopovluk , da postane spas za DS?
Prodavati pasnjak u centru Beograda , imati takav tender za famozni busplus ciji se lopovluk vidi iz aviona, nije samo pokazatelj sistematkse korupcije, vec dokaz da senator Djilas i drugovi drzi plebs za najobicnije magarce.
Jeste,da,Tadic je inertni lider sa ogledalcem pred nosom nnesposoban/nemocan da puku otkrije mangupe u vlastitim redovima,al to ne znaci da ga sad slatkorecivi mangupi treba da smjene.
Djilas bi,da je drzave,trebao da licno,ili preko advokata,pismeno obavestava tuzilastvo ,a ne predsednistvo DS.
A jos manje da ga stiti jegov slatkorecivi populizam.
freehand freehand 21:38 21.07.2012

Nači

da se Tomislav Nikolić predloži i za predsednika Demokratske stranke.
Naravno, da se obaveže da će na prvoj sednici Otadžbinske uprave abdicirati sa mesta predsednika stranke.
maksa83 maksa83 21:43 21.07.2012

Re: Nači

da se Tomislav nikolić predloži i za predsednika Demokratske stranke.

Ne misliš li da je Tadiću bilo dovoljno poniženja za ovu godinu? Zar mora da pukne na još jednim predsedničkim izborima?
freehand freehand 21:49 21.07.2012

Re: Nači

maksa83
da se Tomislav nikolić predloži i za predsednika Demokratske stranke.

Ne misliš li da je Tadiću bilo dovoljno poniženja za ovu godinu? Zar mora da pukne na još jednim predsedničkim izborima?

Koji Tadić?
Koliko sam ja razumeo taj je blogovskom aklamacijom, sa par čobana protiv, već prošlost.
Dakle - nekoliko bivših članova, nešto bivših glasača i puno poštene inteligencije sa izuzetnim senzibilitetom za negacanje po blatištu politike i prepoznavanju lopova i baraba na rpvu i 1/1, već je dotičnog obrisalo sa liste kandidata.
Dakle, budimo ozbiljni, držimo se realnosti.
maksa83 maksa83 21:54 21.07.2012

Re: Nači

Koji Tadić?

Što me teraš da to radim?

Ovaj:



Dakle, budimo ozbiljni, držimo se realnosti.

Držimo se demokratske procedure, realnost je za pussies.
freehand freehand 22:02 21.07.2012

Re: Nači

maksa83
Koji Tadić?

Što me teraš da to radim?

Ovaj:



Dakle, budimo ozbiljni, držimo se realnosti.

Držimo se demokratske procedure, realnost je za pussies.

Ok, rekli smo - tog smo zlikovca uklonili, konačno i za sva vremena. Nema više tregerica, nema više fol infovanja, nema više dorčolskih fazona, neće nas više brukati po svetu i neće više krasti gladnoj deci iz usta po Srbiji.
Niko više neće zapošljavati svastike i šurnjaje u državnoj službi, tajkuni su ga naćisto najebali.

Ja predložio Tomu, da zaokruži, a on može da abdicira i ostavi Krkara da vodi stranku u odsustvu.

Šta je tu sad problem?

Edit i P.S. - sad si frajer kad Krstić ne može zbog slike da te briše i banuje... A onda bar još trojicu hrabrih Koča...
Mada, možda će i Krkar. Nikad ne znaš kako će ga spičiti podpretisak kad iz batiskafa uskoči u dirižabl.
maksa83 maksa83 22:17 21.07.2012

Re: Nači

Šta je tu sad problem?

Meni lično što sam ostao bez limuna i leda, a srče mi se nešto.
Takođe me nervira što mi se od Fleša (crkodabogda) pali ventilator na računaru.

Sve ostalo je manje više ok.

Tu kod vas? Frka neka?

Edit & P.S.:
Edit i P.S. - sad si frajer kad Krstić ne može zbog slike da te briše i banuje...

Aeto, sitne životne radosti. :)
freehand freehand 22:21 21.07.2012

Re: Nači

Takođe me nervira što mi se od Fleša (crkodabogda) pali ventilator na računaru.

Kupiš izvanredno Made in PRC napajanje marke Codegen 600W i nećeš ni primetiti kad ti se uključio ventilator, ni veš-mašina, ni kad ode Vinča.
Najtoplije preporučujem!
maksa83 maksa83 22:27 21.07.2012

Re: Nači

Kupiš izvanredno Made in PRC napajanje marke Codegen 600W i nećeš ni primetiti kad ti se uključio ventilator, ni veš-mašina, ni kad ode Vinča.
Najtoplije preporučujem!

Verujem, ali (da prostiš) nemam gde da ga turim - desktop računar nisam ozbiljno koristio otpr. 10 godina, a i buka me ne nervira koliko aluminijum koji se usijao.
krkar krkar 23:29 21.07.2012

Re: Nači

Verujem, ali (da prostiš) nemam gde da ga turim - desktop računar nisam ozbiljno koristio otpr. 10 godina, a i buka me ne nervira koliko aluminijum koji se usijao.


Koji ti je to notebook? I ja imam jedan takav aluminijumski, super sve ali greje desnu ruku... i duva topli vazduh na miša

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana