Politika

Departizacija

Krugolina Borup RSS / 20.07.2012. u 17:31

Prokleta je ova politika, pojede me poslednjih meseci. Zaplela sam se u razmišljanje o istoj ko pile u kučinu. Ne mogu da dočekam da se ova nova vlast već jednom zapljune, pa da se vratim u normalno razmišljanje o društvenim problemima, naspram političkih preigravanja. Živce su mi moje pojeli. Zavezala sam moždane vijuge u čvor u pokušaju da "razumem političke procese". I ništa ih pod milim bogom ne razumem.

Uzmimo, na primer, mnogoizvikanu "departizaciju" na čijim je krilima velikim delom ova nova-stara ekipa političara dobila da pravi vladu. Nije važno, govoraše u predizbornoj kampanji, a ponavljaju i sada, iz koje je ko partije. Važno je, govoraše u predizbornoj kampanji, a ponavljaju i sada, da je reč o stručnoj i sposobnoj osobi.

Valjda da bi primerom pokazali da se ne šale, uputiše poziv sposobnom i stručnom kadru DS-a, rečju Milici Delević, da bude ministar spoljinih poslova u novoj vladi. "Vidite kako smo mi dobri, lepi, pametni i departizovani. Nije bitno što je ona iz opozicione partije. Mi prepoznajemo da je sposobna i stručna. Mesto joj je u vladi, koja je skroz-naskroz departizovana, evo primer - Milica Delević. Bravo mi, departizovani!"

U redu. Sposobna, stručna, stvorila kontakte u EU, za narod i državu bi bilo najbolje da bude ministar spoljnih poslova. Slažem se.

Sad, nakon najave da će u vladi ministar građevine i urbanizma biti Velimir Ilić očekujem da nova vlada izda slično saopštenje, rečju: "On je sposoban i stručan, i to je jedini razlog zbog koga mu je dodeljeno ministarstvo. Potpuna je koincidencija činjenica da je on deo koalicije oko SNS, i uopšte nije tačno da se njemu ministarstvo daje samo zbog toga što mora i on nekako da se namiri, s obzirom da je bio deo koalicije. Isključivi razlog zbog koga se njemu dodeljuje ministarstvo da ga vodi, jeste stručnost i sposobnost koju je pokazao i dokazao."

Manje u redu, ali ajde i to da progutam. Možda on ima neke stručnosti i sposobnosti koje ja nisam uspela do sad da vidim, a oni jesu. Mada sumnjam. Ali ajde.

Međutim, ono što nikako, ali nikako i nikako ne mogu da razumem, jeste poziv Dinkića direktoru poreske uprave da podnese ostavku uz obrazloženje (citiram): "Uopšte mi nije jasan stav sadašnjeg direktora, koji kuka po javnosti pozivajući se na neki petogodišnji mandat, očito pothranjen naredbama stranke na čijim krilima je došao na to mesto, umesto da se sam časno povuče, s obzirom da mu je stranka otišla u opoziciju."

Čekaj, majku mu, zar se na slučaju Milice Delević nismo dogovorili da nema veze ko je na vlasti, a ko u opoziciji, kao i ko je u kojoj partiji, već da je važno samo da li je neko stručan ili nije, a sve zarad mnogoizvikane departizacije?

Ono, jeste, u drugom dahu Dinkić tvrdi i da pomenuti direktor poreske uprave nije stručan.

Ali to je tek u drugom dahu.

Ako nam je jedini kriterijum stručnost i sposobnost, a ne pripadnost političkoj partiji, otkuda uopšte prostor za onaj prvi dah i pominjanje njegove pripadnosti ovoj ili onoj partiji?

E, zbog tog prvog daha ništa ja u tu njihovu departizaciju ne verujem. Izlanu se i sami koliko su iskreni kada je o njoj reč. Kao što rekoše braća penzioneri, ta izvikana departizacija je samo dobro odrađena marketinška priča.

Volela bih da je u korenu poziva Milici Delević da bude ministar spoljnih poslova u novoj vladi svest o tome da je to najbolje za narod i državu, pošto i sama verujem da bi to bilo najbolje za narod i državu.

Ali, ne verujem da je ta svest ikada bila u korenu tih poziva.

Ne verujem zbog toga što ti isti koji su je u vladu pozivali zbog njene stručnosti, na primerima drugih ministarstava i javnih funkcija otvoreno pokazuju da za njih ima i važnijih stvari od onoga što je najbolje za narod i državu, i da je pripadnost partiji ipak važna.

Da ne kažem - najvažnija.

Konačno, pravo da vam kažem, ne kupujem ja uopšte tu generalnu ideju departizacije na duže staze.

Naše dugoročno rešenje nije departizacija kako se ona trenutno predstavlja, rečju kaobajagi nema veze ko je iz koje partije, važno da je stručan.

Naše dugoročno rešenje bilo bi da se sve partije postaraju da u svojim redovima imaju stručne i sposobne ljude, nekompromitovane, s ličnim integritetom i opštim dobrom na pameti. I to da ih imaju u takvom broju da im problem bude koga od njih da odaberu, a ne da moraju da zaviruju u tuđe dvorište u potrazi za takvima.

Dakle, ako baš hoćete, ja sam za kvalitetnu partizaciju, a protivu marketinške departizacije, kako je braća penzioneri lepo razotkriše.

I mislim da je, imajući na umu neiskrenost proklamovane departizacije, po osnovu koje  se poziv Milici Delević uputio, za narod i državu mnogo bolje što ona tu ponudu nije prihvatila, nego da jeste.

Na duže staze je bolje.

 



Komentari (34)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 17:40 20.07.2012

?

da ukinemo mi partije onako... djuture?
registry_machine registry_machine 17:50 20.07.2012

Re: ?

Kakav uzaludno angazovan tekst u svrhu odbrane vec primljenog gola...
Kazezoze Kazezoze 18:08 20.07.2012

Re: ?

antioksidant
da ukinemo mi partije onako... djuture?

i osnujemo narodni front, kao što upravo predloži krle na svom blogu.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:40 20.07.2012

Re: ?

da ukinemo mi partije onako... djuture?


Gde si ti to u mom blogu pročitao, nije mi jasno.
Tvrdim upravo suprotno.
zemljanin zemljanin 17:44 20.07.2012

istina je filozofski pojam

"I mislim da je, imajući na umu neiskrenost proklamovane departizacije, po osnovu koje se poziv Milici Delević uputio, za narod i državu mnogo bolje što ona tu ponudu nije prihvatila, nego da jeste."


Ja ne znam da li je poziv bio iskren ili ne, mislim da to znaju samo oni koji su poziv uputili ... nemam problem sa logikom da se takav poziv uputi takvoj osobi ... Milica Delević koji sam izuzetno respektovao, je jasno izrekla svoj stav i stav svoje stranke ... to su činjenice ... šta je istina ? ... to je nagađanje ... činjenica je da je retorika Milice Delević i njen postupak van konteksta časnog i time sam ja završio sa razmatranjem ili obraćanjem pažnje na bilo kakav dalji poslovno/životni uspeh ili neuspeh pomenute gospođe tj. smestio sam je u grupu "političari" ...
niccolo niccolo 17:52 20.07.2012

Tvrdiš

Čekaj, majku mu, zar se na slučaju Milice Delević nismo dogovorili da nema veze ko je na vlasti, a ko u opoziciji, kao i ko je u kojoj partiji, već da je važno samo da li je neko stručan ili nije, a sve zarad mnogoizvikane departizacije?

da je direktor Poreske uprave stručan?
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:53 20.07.2012

Re: Tvrdiš

da je direktor Poreske uprave stručan?


Ne, pobogu.
Pojma nemam da li je stručan ili ne.
Tvrdim:

Ono, jeste, u drugom dahu Dinkić tvrdi i da pomenuti direktor poreske uprave nije stručan.
Ali to je tek u drugom dahu.
Ako nam je jedini kriterijum stručnost i sposobnost, a ne pripadnost političkoj partiji, otkuda uopšte prostor za onaj prvi dah i pominjanje njegove pripadnosti ovoj ili onoj partiji?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:26 20.07.2012

Re: Tvrdiš

Ne, pobogu.
Pojma nemam da li je stručan ili ne.
Tvrdim:

Kako se zvao onaj stručnjak iz g17 što je bio direktor aerodroma?
pantela8 pantela8 11:24 21.07.2012

Re: Tvrdiš


Kako se zvao onaj stručnjak iz g17 što je bio direktor aerodroma?



Onaj strucnjak sto mu je Tadic rekao da je ok sto je krao samo da vrati pare i sve je ok???
freehand freehand 19:14 21.07.2012

Re: Tvrdiš

pantela8

Kako se zvao onaj stručnjak iz g17 što je bio direktor aerodroma?



Onaj strucnjak sto mu je Tadic rekao da je ok sto je krao samo da vrati pare i sve je ok???

Onaj stručnjak nije krao nego sebi odvalio platu kao da je direktor Dajmler-Benca.
Ali u skladu sa zakonom.
Razlika je tebi možda sitna, ali nekima koji drže do prava vrlo značajna.
Recimo, dovoljna da su sepeseovsko-julovskoj ekipi mogli da pljunu pod prozor za kupovinu deviza po šest kinti kad je na ulici uveliko marka bila 30.
pantela8 pantela8 21:40 21.07.2012

Re: Tvrdiš

Nije on odvalio sebi platu, plata cak i nije bila sporna, vec je nasao za pravo da sebi i kompanjonima isplacuje premije od par desetina hiljada evra ako se dobro secam na konto dobrog psolovanja i to svakako nije bilo po zakonu!!!!
freehand freehand 22:47 21.07.2012

Re: Tvrdiš

pantela8
Nije on odvalio sebi platu, plata cak i nije bila sporna, vec je nasao za pravo da sebi i kompanjonima isplacuje premije od par desetina hiljada evra ako se dobro secam na konto dobrog psolovanja i to svakako nije bilo po zakonu!!!!

To jeste bilo po zakonu, baš kao i masni bonusi na Vol stritu. Na žalost.
Pa je dotični zamoljen da ode zbog nemorala a ne lopovluka.
Mada se bivši i budući ministar Mlađa i tada bunio - "a što on kad je super".
A ti, ako već nisi siguran - probaj sa Guglom pre nego što pljuneš.
Podavićete se i nevini koliko ste zapeli (mislim na nesigrune u sećanje, ali apsolutno sigurne u volju za pljuvanjem).
milisav68 milisav68 14:37 23.07.2012

Re: Tvrdiš

freehand

Recimo, dovoljna da su sepeseovsko-julovskoj ekipi mogli da pljunu pod prozor za kupovinu deviza po šest kinti kad je na ulici uveliko marka bila 30.

A koji zakon su oni tu prekršili?
pantela8 pantela8 18:10 20.07.2012

podrska vladi

Ok ocemo li da zabranimo zakonom svakom ko je clan partije da se prijavi na neki konkurs? Ne razumem nekoga ko napada vladu koja jos nije pocela da radi, a zatekla je haos koji je ostavila u mnogome demokratska stranka, taj urs je zlo za koje je glasao ovaj ludi narod, ali sta sad, ocemo li da placemo za Mirkom?

Da li iko ozbiljan misli da je moguce sprovesti departizaciju preko noci?

Moze! Otpusticemo sve radnike koji su zaposleni u psolednjih 10 godina i raspisati konkurse i najsposobiniji neka rade. A najlakse je sad kad su demokrate nahranile svoje pricati o departizaciji ili prozivati recimo SNS ako negde bude imala svog direktora.

Ajde da vidimo gde je taj visak u javnoim sektoru, pa da vidimo kad je nastao visak i ko je zaposljavao, pa da pozovemo na odgovornost?
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:31 20.07.2012

Re: podrska vladi

Ok ocemo li da zabranimo zakonom svakom ko je clan partije da se prijavi na neki konkurs?


Pobogu, ne. Upravo zbog toga mi i nije jasan onaj deo Dinkićevog obrazloženja koji se dnosi na pripadnost partiji člana koga bi da smeni.

Što se Delevićeve tiče - ministar se ne postaje preko konkursa.

Ajde da vidimo gde je taj visak u javnoim sektoru, pa da vidimo kad je nastao visak i ko je zaposljavao, pa da pozovemo na odgovornost?


Ajde!
Ali hronološki da idemo.
Prvo da vidimo šta je SPS zaposlio preko mere, još za doba Miloševića, to da otpustimo.
Pa za njima i ostale koji su došli posle toga, a koji su višak.


pantela8 pantela8 18:34 20.07.2012

Re: podrska vladi

Navedi mi jednog sposobnog direktora sa rezultatima kojeg je psotavila Demokratska stranka?

Ako prakticno sve u ovoj drzavi ne valja, sasvim je normalno da ljudi koji su do toga doveli budu smenjeni na svim nivoima.

Jedini je problem i to veliki sto u ovoj vladi ima onih koji su bili deo unistavanja Srbije(URS).
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:39 20.07.2012

Re: podrska vladi

Ako prakticno sve u ovoj drzavi ne valja, sasvim je normalno da ljudi koji su do toga doveli budu smenjeni na svim nivoima.


Slažem se.
Ali se u obrazloženju njihove smene ima navoditi isključivo njihova stručnost/nestručnost, a ne partijska pripadnost.
Ne možeš se u jednom dahu zalagati za departizaciju, a u drugom nečiju smenu pravdati njegovom partijskom pripadnošću.
Ne možeš se u jednom dahu zalagati da na odgovornim mestima budu isključivo sposobni ljudi, bez obzira iz koje su stranke, a onda na veoma odgovorno mesto postavljati čoveka koji nije stručan, ali je iz stranke s kojom si u koaliciji.

Dvostruki aršini i nedoslednost.
To je ono što mene nervira oko te departizacije.
Zato ne verujem u iskrenost namera da se ona stvarno i sprovede.
Verujem braći penzionerima kada kažu ono što tim povodom rekoše.
mariopan mariopan 20:06 20.07.2012

Re: podrska vladi

Verujem braći penzionerima kada kažu ono što tim povodom rekoše.

Mi smo iskusni, samo nas slušaj i glasaj za Krkobabića (pu pu pu).

Kru, ona preporuka je od mene, zato što ni ja ne volim politku ali mi pojede život pa moram da je šutnem ponekad.
pantela8 pantela8 21:50 20.07.2012

Re: podrska vladi

Nema to veze sa iskrenoscu. To ima veze sa obavezom prema clanstvu koje je iznelo kampanju i tu je najveci problem SNS-u jer su ostali vec mnogo zaposlili, a SNS-ovo clanstvo vapi za poslom.

A ovo sa Dinkicem je njegovo jahanje po DS-u, nista vise.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:29 20.07.2012

Re: podrska vladi

Ok ocemo li da zabranimo zakonom svakom ko je clan partije da se prijavi na neki konkurs? Ne razumem nekoga ko napada vladu koja jos nije pocela da radi, a zatekla je haos koji je ostavila u mnogome demokratska stranka, taj urs je zlo za koje je glasao ovaj ludi narod, ali sta sad, ocemo li da placemo za Mirkom?

Pridružujem se ovom apelu. DS je ostavila haos u vladi, srećom sad stižu opozicioni SPS i G17 da uvedu red...i naravno Velja, Karić i Vučić. Krajnje je bilo vreme da dođu novi ljudi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:32 20.07.2012

Re: podrska vladi

Navedi mi jednog sposobnog direktora sa rezultatima kojeg je psotavila Demokratska stranka?

Znam ja! Bojan Krišto!...A, da, nije on iz DS, on je iz opozicionog g17. Pardon.
sevarlica sevarlica 00:25 21.07.2012

Re: podrska vladi

Ajde!
Ali hronološki da idemo.
Prvo da vidimo šta je SPS zaposlio preko mere, još za doba Miloševića, to da otpustimo.
Pa za njima i ostale koji su došli posle toga, a koji su višak.


Ljudi jel se vi pravite svi šašavi ili stvarno ne znate kako sve to ide. Nego da ne mrsomudim, bolje da vam pojasnim.
Ovako, postoji razlika u načinu zasnivanja radnog odnosa i on se deli na : određeni&neodređeni, i ugovor o delu.
Koja je razlika?
Pa razlika je u tome što: određeni&neodređeni trpe sav teret ovog haosa bez obzira kada su se zaposlili i ko ih je zaposlio. Oni su operativci, profesionalci. To su oni :Lejkersi koji vam prazne kontejnere i peru ulice, to su radnici groblja koji se staraju o našim pokojnicima, to su radnici vodovoda koji kopaju, cimaju, popravljaju i nose račune, itd.
E ti ljudi NE PRIMAJU PLATE I PO GODINU DANA.
Oni koji je primaju uredno svakog meseca, su oni koji se zaposle na ugovor o delu, pretežno na neka radna mesta koja su "sistematizovana" spec. za njh. To su: direktori, zamenici, lične sekretarice, kuriri, savetnici, šefovi protokola, šefovi sektora, načelnici, itd.
E ti ljudi PRIMAJU PLATE SVAKI MESEC.

P.S. Nije problem u tome što je neko nekog zaposlio, barem nije najveći problem. Mnogo veći problemi su što se zapošljavaju nestručni lezilebovići dovoljno pokvareni da su preduzeća za koja "rade" svaki dan sa njima sve gora i gora.
sevarlica sevarlica 00:27 21.07.2012

Re: podrska vladi

Nebojsa Krstic
Navedi mi jednog sposobnog direktora sa rezultatima kojeg je psotavila Demokratska stranka?

Znam ja! Bojan Krišto!...A, da, nije on iz DS, on je iz opozicionog g17. Pardon.


Pozdravio te Biljin muž!
Smotanko koga je žena zaposlila da bude direktor kontrole leta za platu od 17.000 Evra mesečno.
Koliko se sećam 2000.godine bile farmerke i jugo, a danas...
mikimedic mikimedic 01:40 21.07.2012

Re: podrska vladi

Navedi mi jednog sposobnog direktora sa rezultatima kojeg je psotavila Demokratska stranka?

Znam ja! Bojan Krišto!...A, da, nije on iz DS, on je iz opozicionog g17. Pardon.


valjda patujko


pantela8 pantela8 11:27 21.07.2012

Re: podrska vladi

Nebojsa Krstic
Navedi mi jednog sposobnog direktora sa rezultatima kojeg je psotavila Demokratska stranka?

Znam ja! Bojan Krišto!...A, da, nije on iz DS, on je iz opozicionog g17. Pardon.

Odgovorio sam ti vec, psoto ponavljas kao papagaj, to je Bojan Kristo, za koga je tadasnji predsednik Tadic rekao da nista niej problem sto je krao samo neka vrati pare...

Nemoj Karica molim te on je tvoj pobratim, da niej bilo njega ne bi ti bio savetnik predsednika, treba da ga ljubis u dupe.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:49 20.07.2012

molim

Kru da istroluje malo svoj blog.

Sta kazu zvezde za vladu ako se skarabudze sledece nedelje?
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:41 21.07.2012

Re: molim

Sta kazu zvezde za vladum ako se skarabudze sledece nedelje?


Kad mi nabavite podatke o rođenju za gospodu političare - će vi reknem.

Jedino što znam za sad jeste da je mandatar dupli Jarac, kako sam ga u dva navrata tokom devedesetih uvatila po televiziji u emisijama uživo da je izjavio ("Ja ne mogu drugačije, ja sam dupli Jarac..." ).
petronijevic001 petronijevic001 02:45 21.07.2012

Re:

Departizacija je samo parola.To je nemoguće uraditi u sadašnjoj Srbiji.Političke partije moraju namiriti svoje kadrove imenovanjem na različita radna mesta, jer su oni učestvovali u izbornom uspehu te partije.

mlekac mlekac 05:45 21.07.2012

Re: molim

Krugolina Borup
Sta kazu zvezde za vladum ako se skarabudze sledece nedelje?


Kad mi nabavite podatke o rođenju za gospodu političare - će vi reknem.

Jedino što znam za sad jeste da je mandatar dupli Jarac, kako sam ga u dva navrata tokom devedesetih uvatila po televiziji u emisijama uživo da je izjavio ("Ja ne mogu drugačije, ja sam dupli Jarac..." ).


I TO nam tek SAD kazes?


EDIT:
Evo ti, ovo navatah na NET-u.


Tomislav Nikolic, 15.2.1952. Kragujevac, 13:00
Ivica Dačić, 01.01.1966. Prizren, 07:30
Aleksandar Vučić, 5. 03. 1970, Beograd,13 : 00
Mlađan Di nkić. 20. 12. 1964. Beograd, 11:27
Velimir Ilić, 28. 05. 1951, Čačak, 11 : 00

Krugolina Borup Krugolina Borup 12:02 21.07.2012

Re: molim

Evo ti, ovo navatah na NET-u.


Ju!
Briši!
Nemoj da nas vidi Povrenik gdi objavljujemo svašta ovako nešto lično!
Mada, kažeš da si na netu našla...? Možda ondak i nismo krivi. Samo turi link, da ne nadrljamo.
Gde?
Vidi, ako su podaci s neta, onda pitaj-boga i koliko su pouzdani. Ako potiču s astroloških sajtova (a verovatno su odatle), postoje velike štanse i da su rektificirani. A ja ti u tu rektifikaciju niš' ne verujem.

Sinoć shvatim da je Merkur retrogradan i da će da bude takav i kad se zapljunu, ako se zapljunu kako su najavili da 'oće. To bi bio, onda, pokazatelj da im međusobna komunikacija u toj vladi može predstavljati izvor problema.

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:04 21.07.2012

Re: molim

Sinoć shvatim da je Merkur retrogradan i da će da bude takav i kad se zapljunu, ako se zapljunu kako su najavili da 'oće. To bi bio, onda, pokazatelj da im međusobna komunikacija u toj vladi može predstavljati izvor problema.


To vec znam iako ne gledam u zvezde...

Komunikacija u Srbiji je najveci problem - inace

mlekac mlekac 19:17 21.07.2012

Re: molim

Krugolina Borup
Evo ti, ovo navatah na NET-u.


Ju!
Briši!
Nemoj da nas vidi Povrenik gdi objavljujemo svašta ovako nešto lično!
Mada, kažeš da si na netu našla...? Možda ondak i nismo krivi. Samo turi link, da ne nadrljamo.
Gde?
Vidi, ako su podaci s neta, onda pitaj-boga i koliko su pouzdani. Ako potiču s astroloških sajtova (a verovatno su odatle), postoje velike štanse i da su rektificirani. A ja ti u tu rektifikaciju niš' ne verujem.

Sinoć shvatim da je Merkur retrogradan i da će da bude takav i kad se zapljunu, ako se zapljunu kako su najavili da 'oće. To bi bio, onda, pokazatelj da im međusobna komunikacija u toj vladi može predstavljati izvor problema.


Pravo da ti recem, samo izguglas ime i rec "horoskop" ili "natalna karta" i podaci se pojave.

Mislim, ovi o mestu i datumu se pojave i bez toga, samo sati se pojave uz ove odrednice. I ne verujem da ce blogokolega da nas juri za to, posto sam bar za dvojicu nasla podatke objavljene po nekim novinama.

dragoljub92 dragoljub92 11:46 22.07.2012

departizacija

je u glavi/oku posmatrača
apach92 apach92 15:12 22.07.2012

Re: departizacija

departizacija je marktinski trik Srpske Spinerske Regionalne Stranke i to pretezno bezuspesan jer jedva predjose cenzus. E sad sto su se opet k`o da nista nije bilo uvalili u vladu to je druga stvar i nema puno veze sa onim ko je sta pre izbora pricao a raja se zarila i palila.

Departizacija je nemoguca i sarena laza jer kada bi je sproveli radno mesto politicara bi postalo samo radno mesto osobe koja kao i svaki drugi gradjanin ide na posao. Vremenom bi mozda i izostale gorile i limuzine vec bi ko u Skandinaviji isli biciklima na posao.

Pod takvim okolnostima vrednovao bi se rad i rezultati politickog dejstva ali nasem mentalitetu (i narodskom i politicarskom) je prijemcivije zgrabiti deo kolaca koji obecava bolji finansijski efekat sluzbovanja - dakle razne apanaze, trange-frange poslove javnih preduzeca, nezvanicni tenderi, kontrole u upravnim i izvrsnim odborima, zaposleni po stranackoj liniji sto pola svoje plate uplacuju strankama kao clanarinu svakog meseca......Mogucnosti su beskonacne

Jednostavno, bolje je bez departizacije. Samim tim meni je i vise nego jasno da nikada nije ni bila u planu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana