Životni stil

Who's Who

kukusigameni RSS / 19.07.2012. u 10:30

 Anonymous-Rant1.jpg

Ko su ljudi koji ne plaćaju račune?

Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?

Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno i van pešačkog prelaza?

Ko su ljudi koji voze ne poštujući saobraćajne propise?

Ko su ljudi koji parkiraju kola gde stignu?

Ko su ljudi koji bacaju otpatke po ulici?

Ko su ljudi koji puše gde pušenje nije dozvoljeno?

Ko su ljudi koji prodaju alkohol i cigarete maloletnicima?

Ko su ljudi koji gledaju Pink?

Ko su ljudi koji se učlanjuju u političke stranke samo da bi profitirali?

Ko su ljudi koji su se obogatili kada su svi skapavali?

Ko su ljudi koji po ceo dan sede po kafićima?

Ko su ljudi koji ni o grobovima ne vode računa?

Ko su i kakvi su to ljudi?



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stopalo stopalo 10:31 19.07.2012

i dalje

ko su ljudi koji glasaju za dinkica?
kukusigameni kukusigameni 10:39 19.07.2012

Re: i dalje

stopalo
ko su ljudi koji glasaju za dinkica?

Pravo je svakoga da glasa ili da ne glasa. A ako glasa, ima pravo da odabere neku od ponuđenih opcija. Pa tako i Dinkića.
antioksidant antioksidant 10:44 19.07.2012

Re: i dalje

kukusigameni
stopalo
ko su ljudi koji glasaju za dinkica?

Pravo je svakoga da glasa ili da ne glasa. A ako glasa, ima pravo da odabere neku od ponuđenih opcija. Pa tako i Dinkića.

a na ovo gore pobrojano se nema prava?
gledanje pinka, sedenje po kafićima?

i znam odgovor na jedno pitanje
Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?

to su ovi koji prave gužvu
kukusigameni kukusigameni 10:51 19.07.2012

Re: i dalje

antioksidant
a na ovo gore pobrojano se nema prava?
gledanje pinka, sedenje po kafićima?

U pravu si.
Jedino što i među onima koji ne glasaju za Dinkića ima ljudi koji rade sve nabrojane stvari.
stopalo stopalo 10:53 19.07.2012

Re: i dalje

kukusigameni

Pravo je svakoga da glasa ili da ne glasa. A ako glasa, ima pravo da odabere neku od ponuđenih opcija. Pa tako i Dinkića.


ju, naopako da ja nekome osporavam pravo

samo mi se ucinilo da je sasvim u skladu sa tvojim pitanjima

Ko su ljudi koji se učlanjuju u političke stranke samo da bi profitirali?

Ko su ljudi koji su se obogatili kada su svi skapavali?



slobodan54 slobodan54 10:56 19.07.2012

Re: i dalje

To pitanje me izluđuje, ne mogu da shvatim da neko stvarno glasa za Dinkića, ko su ti ljudi, zaista.
zemljanin zemljanin 11:49 19.07.2012

Re: i dalje

I u spisku postoje dela koja su prekršajna i krivična i ona koja su izborna ... ne mogu se staviti u isti koš ... a zavisno od smisla pitanja ima i jedno koje vuče na religioznu stranu ... a u sumi su to sve samo obični ljudi koji ni u čemu nisu ni bolji niti lošiji od bilo kog drugog ... jedino su različiti ili su donosili različite odluke u trenucima o kojima mi ne znamo ništa ... sve to nije dovoljno čak ni da bi se postavilo pitanje ...
registry_machine registry_machine 11:58 19.07.2012

Re: i dalje

Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?

Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno i van pešačkog prelaza?

Ko su ljudi koji voze ne poštujući saobraćajne propise?

Ko su ljudi koji parkiraju kola gde stignu?

Ko su ljudi koji bacaju otpatke po ulici?

Ko su ljudi koji puše gde pušenje nije dozvoljeno?


kukusigameni kukusigameni 12:03 19.07.2012

Re: i dalje

registry_machine

Krstići?
antioksidant antioksidant 12:34 19.07.2012

Re: i dalje

Jedino što i među onima koji ne glasaju za Dinkića ima ljudi koji rade sve nabrojane stvari.

naravno
ja, na primer, ne glasam za dinkica
antioksidant antioksidant 12:37 19.07.2012

Re: i dalje

slobodan54
To pitanje me izluđuje, ne mogu da shvatim da neko stvarno glasa za Dinkića, ko su ti ljudi, zaista.

pola kragujevca (mozda indirektno preko verka ali na kraju se svede na dinkica)

blogovatelj blogovatelj 13:31 19.07.2012

Re: i dalje

To pitanje me izluđuje, ne mogu da shvatim da neko stvarno glasa za Dinkića, ko su ti ljudi, zaista.


Kragujevcani. Oko 30% izaslih na izbore. Na primer.
arianna arianna 10:41 19.07.2012

Kako ko?

mi

mirelarado mirelarado 10:55 19.07.2012

Re: Kako ko?

arianna
mi



А не, не, никако! То раде други, ми никад. Ми смо фини.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:56 19.07.2012

Re: Kako ko?

mi

Sasvim tačno - ali svako od nas će odmah reći: Nisam ja!

Ipak, mislim da je Kukijeva ideja dobra. Treba glasno jasno ukazati na greške.

Imam i jedan predlog za ismenu: Pored pitanja "Ko gleda Pink", takodje je dobro pitati i "ko se pojavljuje na Pinku"
kukusigameni kukusigameni 11:27 19.07.2012

Re: Kako ko?

Milutin Milošević
Imam i jedan predlog za ismenu: Pored pitanja "Ko gleda Pink", takodje je dobro pitati i "ko se pojavljuje na Pinku"

Dobra ideja, samo što trenutno ne mogu ni sliku da promenim na blogu, a kamoli tekst.
JJ Beba JJ Beba 12:15 19.07.2012

Re: Kako ko?

Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?

ja


ali
plaćam račune, ne prelazim na crveno sem ponekad, ne vozim te nema razloga da poštujem ili ne poštujem saobraćjane propise i da se pogrešno parkiram, ne bacam đubre van kontejnera, ne pušim te ne mogu da pušim na nedozvoljenom menstu, ne pijem niti prtodajem deci alkohol, ne gledam pink, niti tv sem ponekad neki film, ili utiask nedelje i ne plačam tv pretplatu...nisam član ničega sem 3 biblioteke, nisam se obogatila, vodim računa o svojim grobovima
ne psujem po podu, ne bušim deci balone i lopte

ali ipak sam delinkvent- šveram se po prevozu.. oduvek


ali u prevoz uvek ulazim na propisano mesto
kukusigameni kukusigameni 12:18 19.07.2012

Re: Kako ko?

JJ Beba


Bebo, you are you.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:52 19.07.2012

Re: Kako ko?

ali ipak sam delinkvent- šveram se po prevozu.. oduvek


Kako je to dooooobar sport
mirelarado mirelarado 14:29 19.07.2012

Re: Kako ko?

JJ Beba


Evviva l'anarchia!


JJ Beba JJ Beba 14:58 19.07.2012

Re: Kako ko?

mirelarado
JJ Beba


Evviva l'anarchia!



JJ Beba JJ Beba 14:58 19.07.2012

Re: Kako ko?

Milutin Milošević
ali ipak sam delinkvent- šveram se po prevozu.. oduvek


Kako je to dooooobar sport




don't let this win over you

JJ Beba JJ Beba 17:37 19.07.2012

Re: Kako ko?

angie01 angie01 20:27 19.07.2012

Re: Kako ko?

Milutin Milošević
ali ipak sam delinkvent- šveram se po prevozu.. oduvekKako je to dooooobar sport


samo se vi zezajte,

Milutin Milošević Milutin Milošević 22:49 19.07.2012

Re: Kako ko?

Kako je to dooooobar sport

kukusigameni kukusigameni 22:53 19.07.2012

Re: Kako ko?

Milutin Milošević


A što tebe da 'vataju?

bolid1 bolid1 23:02 19.07.2012

Re: Kako ko?

kukusigameni


A što tebe da 'vataju?



Pretece me!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:47 19.07.2012

Ok,

ja ne plaćam TV pretplatu. Eto, priznala sam.
p.s.
A da budem potpuno iskrena, i ulicu umem da pređem protivzakonito, a vala i vrebam srednja vrata autobusa, iako znam da ne bih smela...O, draž zabranjenog voća!
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:39 19.07.2012

Re: Ok,

i ulicu umem da pređem protivzakonito,


a kako drugačije? :)

kod mene u selu nijedan obeleženi pešački nema,
a već sam četiri dana ovde i prelazim ulicu gde stignem .
nema čak ni obeležen prostor za bicikliste -
pa vozim bajs po sred ceste (da ne bude zabune . ovo je jedno ušoreno selo)
pravi sam mali buntovnik
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:34 19.07.2012

Re: Ok,

dobrosavljevic_m
ja ne plaćam TV pretplatu. Eto, priznala sam.
p.s.
A da budem potpuno iskrena, i ulicu umem da pređem protivzakonito, a vala i vrebam srednja vrata autobusa, iako znam da ne bih smela...O, draž zabranjenog voća!


Pa ti si, dobrosavljevićka, sine, delimkvent, u nastajanju!
Tako se počne, sa ulaskom na zabranjena vrata, a zna se kako se završi:

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:51 19.07.2012

Re: Ok,

dobrosavljevic_m
ja ne plaćam TV pretplatu. Eto, priznala sam.
p.s.
A da budem potpuno iskrena, i ulicu umem da pređem protivzakonito, a vala i vrebam srednja vrata autobusa, iako znam da ne bih smela...O, draž zabranjenog voća!


El mož da mi neko (evo, ti, _m) objasni kako se to ne plaća TV pretplata? Mislio sam da to nije stvar izbora, nego da se plaća uz račun za struju ili tako neku sličnu nemilu globu? Ili je to nekad bilo, a sad je gradjanima ostavljeno da pravilno uoče nesumnjive kvalitete javnog servisa i opredele se za podršku, u smislu plaćanja pretplate?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:03 19.07.2012

Re: Ok,

pa vozim bajs po sred ceste (da ne bude zabune . ovo je jedno ušoreno selo)pravi sam mali buntovnik

Vidi ti se, Hauzeru, da voliš da živiš na ivici. I ja sam svojevremeno vozila bicikl sa tri točka, ali samo po stanu, jer su nadležni procenili da saobraćaj jedino tu zadovoljava standarde u pogledu bezbednosti. Tako se postaje daredevil (iliti nebojša po naški). Kasnije u životu muke muče s tobom kad nećeš da nosiš kacigu po pogonu...neukrotivo je to od najranijih dana.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:22 19.07.2012

Re: Ok,

El mož da mi neko (evo, ti, _m) objasni kako se to ne plaća TV pretplata? Mislio sam da to nije stvar izbora, nego da se plaća uz račun za struju ili tako neku sličnu nemilu globu?

Samo stiže na istom računu, ali se odvojeno obračunava...ne mogu da pronađem na netu račun kako izgleda... Može samo jedno da se plati. Čula sam od direktora distribucije da skoro niko pretplatu ne plaća
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:34 19.07.2012

Re: Ok,

Tako se počne, sa ulaskom na zabranjena vrata, a zna se kako se završi:

Ja očekujem da Niš ekspres formira neki pritvor za takve. Mada smo mi ovde mnogo mekši od Beograđana, niko se nije bunio kad su uveli to pravilo. A već sutradan po uvođenju istog, kontrolori su nam se drali kako ne znamo elementarna pravila ponašanja (koja su, ponavljam, postavljena prethodnog dana).
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 19.07.2012

Re: Ok,

dobrosavljevic_m
Tako se počne, sa ulaskom na zabranjena vrata, a zna se kako se završi:

Ja očekujem da Niš ekspres formira neki pritvor za takve. Mada smo mi ovde mnogo mekši od Beograđana, niko se nije bunio kad su uveli to pravilo. A već sutradan po uvođenju istog, kontrolori su nam se drali kako ne znamo elementarna pravila ponašanja (koja su, ponavljam, postavljena prethodnog dana).


Niste vi razmaženi (EDIT: zajeb, htedoh reći mekani), nego mi, Beogradjani, volimo da kukamo i da se prenemažemo. Videćeš da za nedelju, do dest dana, niko više neće ni zucnuti protivu busplusa, i ulaska na propisana vrata. Sem ako ne krene gradžanski rat i krvoproliće, Obračun kod OK Korala (okretnice u Kotežu).

predatortz predatortz 19:59 19.07.2012

Re: Ok,

idećeš da za nedelju, do dest dana, niko više neće ni zucnuti protivu busplusa, i ulaska na propisana vrata.


Ne znam u čemu je fora sa tim busplusom, ne koristim gradski prevoz već dve decenije. Ali, kad sam ga koristio , znači do '92. u Tuzli, važilo je pravilo :

Ulazak na zadnja vrata, izlazak na srednja i prva.

I niko oko toga nije pravio pitanje. Podrazumevalo se.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:14 19.07.2012

Re: Ok,

dobrosavljevic_m
...neukrotivo je to od najranijih dana.


huhh a kad dopustim sebi da budem avanturista ja pustim korman i ponavljam u sebi;
nemoj sad da padneš ,nemoj sad da padneš (o kako slatka devojičica!!), nemoj sad da paaaadn...


docsumann docsumann 21:51 19.07.2012

KO SI TI !


pazi ’vamo
ja imam kompletnu sliku stvari ;
pola nje držim u glavi
pola na papirićima po džepovima

evo, uzmi jedan od ovih
upiši nešto i vrati mi ga

taako...
kad bude izvlačenje
bićeš u igri kao i svi
ono što si zapisao to ćeš i dobiti

...šta,... nisi to znao ?

trebao sam odmah da ti kažem ?

pa zar ne misliš da bi tako bilo previše lako
a i ne bi bilo fer prema gledaocima

kako kojim gledaocima ?
ti ne znaš da se sve ovo snima ?!?

ma, ko si ti uopšte ?

blue92 blue92 22:05 19.07.2012

Re: KO SI TI !

ja sam osoba C

ti, da Ti, što sediš
sa velikim A na
providnom čelu
i mrko me glediš

i ti, Ti pored
što si tetovirao B
u promaji iza očiju
dostojno spodobe

zapamtite da
JA, samo ja
jesam i bicu
...osoba Ce
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:17 19.07.2012

Re: KO SI TI !

Kad sam počela da čitam ovaj blog, sve me vuklo da viknem:"Shaft", iako je upadljivo netačan odgovor. Ma nema veze:

"Shaft!"
blue92 blue92 22:24 19.07.2012

Re: KO SI TI !

sve me vuklo da viknem:"Shaft",


a mene da viknem STEPP OFF

“If someone was pushing you around, telling you what to do, what would you say?”

“Step-off”

00:45

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:55 19.07.2012

Re: KO SI TI !

ma, ko si ti uopšte ?


*keith moon

bolid1 bolid1 17:34 20.07.2012

Re: Ok,

srdjan.pajic

Obačun kod OK Korala (okretnice u Kotežu).



jinks jinks 10:51 19.07.2012

Po jednom predanju

svi se ljudi dele na dve grupe: (i) potomke Kaina, prvog sina Adama i Eve; i (ii) potomke Seta, treceg sina Adama i Eve (rodjenog nakon smrti Avelja, drugog sina Adama i Eve, postradalog na poznat nacin).

Kain je uradio sta je uradio. Set je poznat po tome sto se veruje da je poslat na svet kao zamena za Avelja, kao i po tome sto je direktan predak Noje, tvorca poznate Nojeve barke.

Sad, ako vas blog posmatramo u kontekstu podele svih ljudi na Kainite i Setite, sta mislite kojoj grupi pripadaju neki od onih koje ste u tekstu opisali :)
zemljanin zemljanin 11:42 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

je Sauron imao vanbračnog sina ...
Dr M Dr M 16:11 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

svi se ljudi dele na dve grupe:


Ljudi se dele na dve grupe:

Na one koji ljude dele na dve grupe

i

na one koji to ne čine..
jinks jinks 17:25 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

Ako njih dvojica stvarno predstavljaju prva dva praoca svih ljudi, neka dvostrana razlika postoji, hteli mi to da prihvatimo ili ne.

Onda je mozda stvarno i moguce je da se ta pocetna dva obrasca ipak na neki nacin prelamaju kroz sve nas (sto je u neku ruku i logicno): prvi, koji ne zeli da se menja na bolje, zbog cega je spreman da ucini sve, ukljucujuci i da fizicki ukloni ono drugo za sta mu je receno da je bolje; i drugi koji prethodi nekome koji je bio spreman da ucini sve zbog promene na bolje.
zemljanin zemljanin 17:38 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

Ako njih dvojica stvarno predstavljaju prva dva praoca svih ljudi, neka razlika postoji, hteli mi to da prihvatimo ili ne.

po tom istom predanju ili knjizi, Eva(e) je služila za razmnožavanje prvih par vekova, da ne nabrajam praoce koji su to upražnjavali ... pa trauma tih incestuoznih radnji je sigurno ostavila nekog traga, hteli mi to da prihvatimo ili ne ... nemojmo da trpamo mitologiju u realnost ... uvek postoje barem dva primera u predanjima ...
jinks jinks 18:13 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

nemojmo da trpamo mitologiju u realnost ... uvek postoje barem dva primera u predanjima ...

Slazem se ... pricu sam pomenuo zato sto mi se ucinilo da istice razliku izmedju onih koji su spremni da prihvate da mogu da se promene na bolje i onih drugih, i da se tako uklapa u temu bloga.
kukusigameni kukusigameni 19:19 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

jinks
Slazem se ... pricu sam pomenuo zato sto mi se ucinilo da istice razliku izmedju onih koji su spremni da prihvate da mogu da se promene na bolje i onih drugih, i da se tako uklapa u temu bloga.

Meni se dopalo.
Hansel Hansel 22:25 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

zemljanin
po tom istom predanju ili knjizi, Eva(e) je služila za razmnožavanje prvih par vekova, da ne nabrajam praoce koji su to upražnjavali ... pa trauma tih incestuoznih radnji je sigurno ostavila nekog traga, hteli mi to da prihvatimo ili ne ... nemojmo da trpamo mitologiju u realnost ... uvek postoje barem dva primera u predanjima ...

Nekoliko zanimljivih linkova koje sam izguglao (bez ikakvog forsiranja opravdanosti predanja, ali makar neko zrno istine bude u njima katkad), sigurno da ima mnogo ozbiljnijih:

link1

link2

link3
zemljanin zemljanin 22:43 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

Hansel

Nekoliko zanimljivih linkova koje sam izguglao (bez ikakvog forsiranja opravdanosti predanja, ali makar neko zrno istine bude u njima katkad), sigurno da ima mnogo ozbiljnijih:

Tačno ali ista stvar kao sa "božjom" česticom ... ta Eva i ona "božja Eva" imaju samo isto ime i nikakvu drugu vezu ... tj. medijima je mnogo komplikovano da objasne a da prodaju bez senzacije ne ide ... biološka Eva je naziv za prvog ženskog prapretka a ne jedinog niti isključivog ... grananje DNA stabla je najuočljivije u Africi a pre, između 60 i 100.000g, jedna grupa je napravila novu granu DNK, izašavši iz Afrike ... kasnije se cela van-afrička populacija razvila baš iz te grane ... sve to nema nikakve veze sa mitologijom već sa prenosom delova gena po ženskoj liniji ... a i po godinama su različite ... ova naša Eva je starija od one mitske za faktor min. 10

PS. Procena je da je ta grupa bila jako mala (oko 100 jedinki) ali ipak dovoljno za ne-incestuozne radnje po šumama i gorama (i livadama i jezerima i ...)

PSS. A glede predanja, ne osporavam ja vrednost usmenih predanja i zapisa istih ali proglašavati ih za autentične (i večne) - e to neće moći ... a Adam ispade crne boje kože ... ccc ako ćemo "ono po liku" mi smo zastranili tj, mnogo smo ubeleli
zovitemegrunf zovitemegrunf 23:07 19.07.2012

Re: Po jednom predanju

Dr M
svi se ljudi dele na dve grupe:


Ljudi se dele na dve grupe:

Na one koji ljude dele na dve grupe

i

na one koji to ne čine..


Za veselo drustvo sa ETFa i slicnih skola:

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:51 19.07.2012

ima toga jos ...

Ko su ljudi koji bacaju djubre kroz prozor zgrade?

Ko su ljudi koji uriniraju u liftovima?

Ko su ljudi koji namerno razvale brojeve na tablama u liftu?



arianna arianna 10:56 19.07.2012

Re: ima toga jos ...

dobro ajde ne mora da iznosimo sav prljav veš u javnost
nego treba se suočiti sa problemom, priznati ga i prepoznati, i krenuti u resocijalizaciju
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 11:08 19.07.2012

Re: ima toga jos ...

arianna
dobro ajde ne mora da iznosimo sav prljav veš u javnost
nego treba se suočiti sa problemom, priznati ga i prepoznati, i krenuti u resocijalizaciju



Jes vala javno je to kad dobijes pivsku flasu u glavu, kad bace lubenicu (nije bila slakta, valjda) sa neznamkogsprata, a ona padne na metar od tvog deteta, jos cujes i smeh sa neznamkojeterase...
reanimator reanimator 10:57 19.07.2012

...

Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?

Navijači Rada? :)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 11:07 19.07.2012

...

reanimator
Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?

Navijači Rada? :)


Njih uglavnom sprovode...
kukusigameni kukusigameni 11:56 19.07.2012

Re: ...

reanimator
Navijači Rada? :)

Da je pameti, pa da njih postave za kontrolore.
antioksidant antioksidant 12:38 19.07.2012

Re: ...

kukusigameni
reanimator
Navijači Rada? :)

Da je pameti, pa da njih postave za kontrolore.

pa zar nisu?
janeznam janeznam 11:08 19.07.2012

.

kakvi smo MI ljudi kad tolerisemo TAKVE ljude?

arianna arianna 12:01 19.07.2012

Re: .

kakvi smo MI ljudi kad tolerisemo TAKVE ljude?


toleriše ih sistem, mi ostali trpimo

probajte u bilo kojoj uredjenijoj zemlji da uradite isto što i kod nas počev od prodaje alkohola i cigareta maloletnicima, bacanja smeća po ulici, nepoštovanja saobraćajnih propisa i drugo, pa se javite sa utiscima
zemljanin zemljanin 12:11 19.07.2012

Re: .

probajte u bilo kojoj uredjenijoj zemlji

dodao bih, da je termin "uređena zemlja" malo diskutabilan i da je preciznije reći "zemljama u kojima je zakonski regulisano i sankcionisano ovako postupanje" ... postoje i države/društva u kojma to nije tako regulisano a ljudi se ponašaju na određeni, pozitivan način ... nije replika
westvleteren westvleteren 14:10 19.07.2012

Re: .

kakvi smo MI ljudi kad tolerisemo TAKVE ljude?


Ovo je kljucno pitanje.

Secam se kada sam bio klinac, poslali me moji da bacim djubre. Ubacujem ja one kese i posto sam ih nekako smotano ubacio jedna mala bela kesa ispadne i padne tu pored kontejnera. Ja se napravim lud i krenem da se udaljavam. Jedan gospodin koji je tuda prolazio kaze mi: "Ispalo ti je nesto" i pokaze na kesu. Ja ne reagujem. On onda drekne na mene: "Pokupi!". Ja se pokunjeno vratim i ubacim kesu u kontejener, ne toliko zbog straha vec zbog sramote.

Sta zelim da kazem? Drustvo i okolina itekako uticu na nase ponasanje i vaspitavanje, nije problem samo u sistemu. Nema te komunalne policije koja moze sve da kontrolise. Mi kao gradjani imamo obavezu da reagujemo, a ne samo da gundjamo u bradu.
angie01 angie01 12:00 19.07.2012

,

mlekac mlekac 12:41 19.07.2012

Definitivno

spadam u one pod 1 - ali ne po sopstvenom izboru. Placanje racuna mi je poslednje dve godine problematicno. Vrlo.

Prelazim ponekad i ulicu na crveno - obicno posle ponoci i pod uslovom da nigde na vidiku nema saobracaja.

Svercovanje? Kad moram. Ako imam za dopunu - ne svercujem se. Ako nemam...

Sve ispod toga, jok.

skyspoter skyspoter 13:01 19.07.2012

.

Ko su ljudi koji ne plaćaju račune?
Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?
Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno i van pešačkog prelaza?
Ko su ljudi koji voze ne poštujući saobraćajne propise?
Ko su ljudi koji parkiraju kola gde stignu?
Ko su ljudi koji bacaju otpatke po ulici?
Ko su ljudi koji puše gde pušenje nije dozvoljeno?
Ko su ljudi koji prodaju alkohol i cigarete maloletnicima?
Ko su ljudi koji gledaju Pink?
Ko su ljudi koji se učlanjuju u političke stranke samo da bi profitirali?
Ko su ljudi koji su se obogatili kada su svi skapavali?
Ko su ljudi koji po ceo dan sede po kafićima?
Ko su ljudi koji ni o grobovima ne vode računa?
Ko su i kakvi su to ljudi?


То su ljudi koji pišu pod nikovima.
myredneckself myredneckself 13:24 19.07.2012

Re: .

Ko su ljudi koji puše gde pušenje nije dozvoljeno?



Pa, evo ovi Čedini



Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno...

Čeda.


blogovatelj blogovatelj 13:47 19.07.2012

Re: .

То su ljudi koji pišu pod nikovima.


Placam racune.
Prevoz koristim retko. Kad koristim, platim.
Na crveno prelazim retko, van prelaza prelazim ako sam daleko od semafora.
Postujem saobracajne propise, ponekad vozim brze od ogranicenja.
Kola parkiram propisno.
Otpatke ne bacam po ulici.
Ne pusim gde nije dozvoljeno.
Alkohol i cigare ne prodajem nikome.
Pink ne gledam.
Nikad nisam bio clan nijedne partije. Imao sam ponudu da radim projekte po inostranstvu, za 5 puta vecu platu od one koju sam imao, ali je uslov bio da postanem clan SPS-a. Nisam pristao. Kad sada razmislim, mislim da sam bio glup.
Nisam se obogatio dok su ljudi skapavali. Otisao sam da ne bih skapavao.
Po kaficima retko sedim.
Grobovi predaka su mi daleko, a najblizi preci su mi zivi, falabogu.

Pisem pod nikom. Ne zanima me da li neko pise pod nikom ili pod pravim imenom. Mislim da je mnogo bitnije ono sto je napisanao od toga ko je to pisao. Kada procitam napisano, formiram misljenje o onome ko je to pisao, bilo to pod nikom ili pod pravim imenom.

reanimator reanimator 13:53 19.07.2012

Re: .

То su ljudi koji pišu pod nikovima

Hansel Hansel 14:43 19.07.2012

Re: .

myredneckself
Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno...
Čeda.

Je l' ovo Njegova zebra? Dakle, prvo je prelazio na neobeleženom mestu, pa su mu iscrtali prelaz da bude legalan, a onda prelazi na crveno!

A možda je krenuo po zelenom? Vidi se da je crveno i za automobile. Sada neki semafori odbrojavaju vreme bezbednog prolaska za pešake i kad im se upalilo crveno. Neće Čeda, on samo bezbedno... A možda se zapravo zeleno za pešake još nije otvorilo, a automobili stoje?

Ja ponekad, kad se uverim da je bezbedno i da nema dece okolo i preko puta, pređem nepropisno, na nekim mestima je crveno zaista besmisleno dugo, a automobila nema. Priznajem, to mi je greh.

U odbranu mene i Čede (jednom da se i s njim solidarišem ), anegdota o Miri Trailović, pričao Jovan Ćirilov u "Krukgu Dvestadvojkom" ubrzo posle njene smrti.

Dakle, vozi Mira Jovu, a on će njoj (pretpostavljam blago usplahirano): "Ali, Miro, gde ćeš, ovo je jednosmerna ulica!?!"
- Inteligentnom vozaču saobraćajni znaci služe samo za njegovu opštu orijentaciju,
odgovorila je mirno Mira, i konkretno i prenosno.
bolid1 bolid1 15:53 19.07.2012

Re: .

myredneckself

Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno...


Čeda.



To je njegova zebra, moz' da prelazi kako oce.
myredneckself myredneckself 17:32 19.07.2012

Re: .

Hansel
Je l' ovo Njegova zebra?

Da.
myredneckself myredneckself 17:35 19.07.2012

Re: .

bolid1
myredneckself

Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno...


Čeda.



To je njegova zebra, moz' da prelazi kako oce.


predatortz predatortz 13:30 19.07.2012

Nužda zakon menja

Ko su ljudi koji ne plaćaju račune?

Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?


Ograničiću se na ove dve kategorije.
Verujem da većina njih nema primanja, a bez primanja je teško plaćati račune, ili se dičiti bus plus karticom.

Nekako, ove dve kategorije bih izdvojio od onih niže nabrojanih...
Hansel Hansel 14:31 19.07.2012

Re: Nužda zakon menja

Nekako, ove dve kategorije bih izdvojio od onih niže nabrojanih...

Da, ako nemaju da plate. Ima im onih koji i kad nemaju, plaćaju. I onih koji imaju itekako, a ne plaćaju. Ispod časti im. Kažu, ima ih u bogatijim delovima Beograda, na primer.
predatortz predatortz 14:41 19.07.2012

Re: Nužda zakon menja

Ima im onih koji i kad nemaju, plaćaju. I onih koji imaju itekako, a ne plaćaju. Ispod časti im. Kažu, ima ih u bogatijim delovima Beograda, na primer.


Komunalna preduzeća bi trebala da javno objave liste takvih dužnika.
Prevozom se takvi ne voze...
bolid1 bolid1 17:53 19.07.2012

Re: Nužda zakon menja

predatortz
Ima im onih koji i kad nemaju, plaćaju. I onih koji imaju itekako, a ne plaćaju. Ispod časti im. Kažu, ima ih u bogatijim delovima Beograda, na primer.


Komunalna preduzeća bi trebala da javno objave liste takvih dužnika.
Prevozom se takvi ne voze...


Takvi su posebna sorta, ona, odvratna do koske. Muka me uhvati kad vidim izivljavanje na sirotinji, a ovde su jedino u stanju na da silje ... na siroce.

Meni omiljeno, xyz firma duzna zilione za struju, dobro, sto je ne secete? Ne moze, pa kako, pa sta ce oni...aha, znaci, oni mogu da budu duzni, a nesrecnik sa platom <200EUR ne moze? Vazi...

kukusigameni kukusigameni 19:01 19.07.2012

Re: Nužda zakon menja

predatortz

Hansel
Da, ako nemaju da plate. Ima im onih koji i kad nemaju, plaćaju. I onih koji imaju itekako, a ne plaćaju.


Podvukao bih ovaj Hanselov odgovor. Znam ljude koji sigurno imaju ali ne plaćaju račune, švercuju se i sl. I stalno kukaju na iste te usluge, te kao ne plaćaju jer su usluge loše.

Mada, dobro je pitanje šta znači u današnje vreme imati ili nemati? Koja je to granica i ko je propisuje?


bolid1 bolid1 19:36 19.07.2012

Re: Nužda zakon menja

kukusigameni

Mada, dobro je pitanje šta znači u današnje vreme imati ili nemati? Koja je to granica i ko je propisuje?


Nemoguce je propisati granicu, jer, svi mi imamo razlicite zahteve/stilove, ono sto je meni dosta, tebi nije i sve na tu stranu.

Vise je stvar, "morala" (navodnici, jer je i to stvar dogovora, sta je moral, al' da ne sirim), koliko si spreman da se odreknes svog komfora zarad opsteg dobra, podrzavanja drustva ili kada ne mozes da se odreknes hrane&vode jer moras da platis nesto....primer: posten covek kad je duzan, ne ide na more, nego vrati dug (prijatelju, banci, elektroprivredi, GSPu, kome god). Mufljuz, ode na more i zabole ga sto je duzan....
kukusigameni kukusigameni 20:14 19.07.2012

Re: Nužda zakon menja

bolid1
Vise je stvar, "morala"

Upravo.
uninamama uninamama 09:08 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

Mada, dobro je pitanje šta znači u današnje vreme imati ili nemati? Koja je to granica i ko je propisuje?

Hmmmm... Ajde da to definišem ovako: ako možeš da priuštiš svojoj deci sve ono što su tvoji roditelji mogli da priušte tebi i više, onda imaš.
Nažalost, takvih ima jaaako malo :(
kukusigameni kukusigameni 09:21 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

uninamama
Nažalost, takvih ima jaaako malo :(

Pa evo, pročitao sam da preko 40% ljudi u Srbiji ide negde na letovanje. Meni je pre neki dan došao čovek koji je trebalo da izvrši plaćanje usluge koju sam mu pružio, izvinio se i rekao da sada nema para jer mora da ide sa porodicom na odmor.
A eno, pitao sam u blogu ono za kafiće. Kafane pune, a niko nema para. To je utisak mase ljudi iz inostranstva. Zato sam i pitao: "Ko su ti ljudi?"
freehand freehand 09:25 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

kukusigameni
uninamama
Nažalost, takvih ima jaaako malo :(

Pa evo, pročitao sam da preko 40% ljudi u Srbiji ide negde na letovanje. Meni je pre neki dan došao čovek koji je trebalo da izvrši plaćanje usluge koju sam mu pružio, izvinio se i rekao da sada nema para jer mora da ide sa porodicom na odmor.
A eno, pitao sam u blogu ono za kafiće. Kafane pune, a niko nema para. To je utisak mase ljudi iz inostranstva. Zato sam i pitao: "Ko su ti ljudi?"


Meni se dužnici javljaju sa "Šta me smaraš kad sam na plaži!?"
Ko su ti ljudi? Globtroteri. Ljubitelji mora, sunca, plaže i bikinija. To su fini ljudi.

Edit: nego, domaćine - pošto usluge?
kukusigameni kukusigameni 09:33 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

freehand
Edit: nego, domaćine - pošto usluge?

Najjevtinije u Evropi.
To i jeste jedan od problema, možda za zaseban blog, zašto su usluge jevtine, a roba skupa? Trebalo bi da bude suprotno.
Ali, to je više za neke druge blogere.
uninamama uninamama 09:48 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

Pa evo, pročitao sam da preko 40% ljudi u Srbiji ide negde na letovanje.

Stvar prioriteta. Kao za prvo pitanje... Imaš one što se najedu, pa kukaju da nemaju da plate račune, a imaš i one što prvo plate račune, pa kukaju da su gladni. (ne govorim o onima što nemaju ni za jedno ni za drugo)
Isto tako letovanje. Imaš ljude koji idu na more noseći hranu iz Beograda i tamo kuvaju. Ja ne bih mogla tako, ali činjenica je da takvi postoje. I onda se vrate i pričaju kako su bili u Grčkoj ili Crnoj Gori za 500€ (sa sve tročlanom, četvoročlanom porodicom). A ja se ne usuđujem bilo gde da krenem bez toliko po osobi, jer ja na more idem na odmor, a ne da bi mi dupe (s oproštenjem) videlo slanu vodu.
Ista stvar je za kafiće. Volim da sedim u kafani. Una i ja ponekad, kad planiramo provod, kupimo "ženske" časopise, prošetamo, pa sednemo negde na reku, pijuckamo limunadu i čituckamo časopise. I baš nam je lepo. A onda se, pred kraj meseca, grebemo kod rođaka i prijatelja za ručak.
kukusigameni kukusigameni 10:28 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

uninamama
I onda se vrate i pričaju kako su bili u Grčkoj ili Crnoj Gori za 500€ (sa sve tročlanom, četvoročlanom porodicom).

Nisam siguran da u bilo kom aranžmanu može da se ode na nedelju dana u Grčku za te pare, u toj "količini".
antioksidant antioksidant 10:36 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

Nisam siguran da u bilo kom aranžmanu može da se ode na nedelju dana u Grčku za te pare, u toj "količini".

last minute ponude
kukusigameni kukusigameni 10:42 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

antioksidant


Pa evo. Hajde mi sastavi tročlanu, četvoročlanu, sedam dana za 500 evra.

LAST MINUTE
antioksidant antioksidant 10:53 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

kukusigameni
antioksidant


Pa evo. Hajde mi sastavi tročlanu, četvoročlanu, sedam dana za 500 evra.

LAST MINUTE

par koji znam u ponedeljak odlazi na 10 dana za 310 eura (put i osiguranje ukljuceno)
kukusigameni kukusigameni 11:03 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

antioksidant
par koji znam u ponedeljak odlazi na 10 dana za 310 eura (put i osiguranje ukljuceno)

Par? Bilo je reči o tročlanoj i četvoročlanoj porodici. I naravno, trebalo bi i nešto da pojedu. Eno ti link pa mi pronađi.

A vidi ovako, i Freehand i ja bismo možda da idemo na more za 500 evra ali moramo da čekamo da se prvo iskupaju ovi naši dužnici ( Free je dodatno glup jer im troši pare i na roaming).


antioksidant antioksidant 11:09 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

šta se svađaš?
da li ti ja dugujem neku kintu?
ja sam na 10 sati od slobodnog vikenda i spreman sam za neobavezno ćaskanje
a za 195 eura razlike do 500, pitaću ove klince da li će povesti i nekog sa sobom (pa da zajedno jedu salate i šta ulove)
kukusigameni kukusigameni 11:14 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

antioksidant
šta se svađaš?

Ko se svađa?
antioksidant antioksidant 11:16 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

kukusigameni
antioksidant
šta se svađaš?

Ko se svađa?

ok, moja greška (verovatno zato što sam pre 15 minuta bio na 5 sati od slobodnog vikenda)
pozz, odoh dok se ovih 10 ne pretvore u 15
freehand freehand 11:21 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

kukusigameni
antioksidant
par koji znam u ponedeljak odlazi na 10 dana za 310 eura (put i osiguranje ukljuceno)

Par? Bilo je reči o tročlanoj i četvoročlanoj porodici. I naravno, trebalo bi i nešto da pojedu. Eno ti link pa mi pronađi.

A vidi ovako, i Freehand i ja bismo možda da idemo na more za 500 evra ali moramo da čekamo da se prvo iskupaju ovi naši dužnici ( Free je dodatno glup jer im troši pare i na roaming).



Sediš u ugostiteljskom objektu i pričaju ti o ogromnim poslovnim poduhvatima. Zezneš se da kažeš kako je to rizično i kako nema posla bez stopostotnog avansa.
Kakav si ti to poslovni čovek kad ne možeš ni posao da isfinansiraš?! - gleda te sa prezrenjem.
Kažeš - plati ovo piće. A on, naravno, opet nije poneo novčanik.
kakvi su to ljudi, kakvi su to bizmismeni?
kukusigameni kukusigameni 11:36 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

freehand
Sediš u ugostiteljskom objektu i pričaju ti o ogromnim poslovnim poduhvatima. Zezneš se da kažeš kako je to rizično i kako nema posla bez stopostotnog avansa.
Kakav si ti to poslovni čovek kad ne možeš ni posao da isfinansiraš?! - gleda te sa prezrenjem.
Kažeš - plati ovo piće. A on, naravno, opet nije poneo novčanik.
kakvi su to ljudi, kakvi su to bizmismeni?


Mislim, možda da promeniš imiDŽ. Ko ozbiljno da posluje sa lutkom iz Mapeta?!

Hansel Hansel 13:05 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

kukusigameni
I onda se vrate i pričaju kako su bili u Grčkoj ili Crnoj Gori za 500€ (sa sve tročlanom, četvoročlanom porodicom).

Nisam siguran da u bilo kom aranžmanu može da se ode na nedelju dana u Grčku za te pare, u toj "količini".

Čuo sam nedavno da je jedna petočlana porodica (dete, mama-tata, baba-deda) bili 10 dana za 500 evra, ali to je bila samo cena apartmana (otprilike, kao jednoiposoban stan). Prevoz njihov, smeštaj našli na licu mesta, dogovor direktan, bez papira, što će reći da Grci opet nisu platili porez tj. gosti kroz veću cenu(?).

A gosti su poneli dva kila mlevenog mesa, pasulj, ne znam koliko kilograma pilećeg mesa... Slušam ja to, pa bojažljivo pitam - kako su to sve nosili (zapravo se čudeći što su to uopšte nosili) - svašta, pa u zamrzivaču! "Nije čulo do Grčke!" Posle čuh da se tamo krastavci prodaju pola evra komad, pa vi nemojte da nosite ništa u zamrzivaču!
zilikaka zilikaka 17:50 20.07.2012

Re: Nužda zakon menja

Kolege drage. Kad je o letovanju reč, ja već neko vreme koristim pogodnosti ranih rezervacija.
Počnem potragu već u februaru i posvetim se tome skroz.

Tako uspevam da ukačim razne popuste, pa za svotu prosečnog letovanja realno dobijem mnogo više. Ovo je posebno dobro ako imaš decu do 12 (a negde i 15) godina

Sediš u ugostiteljskom objektu i pričaju ti o ogromnim poslovnim poduhvatima. Zezneš se da kažeš kako je to rizično i kako nema posla bez stopostotnog avansa.
Kakav si ti to poslovni čovek kad ne možeš ni posao da isfinansiraš?! - gleda te sa prezrenjem.
Kažeš - plati ovo piće. A on, naravno, opet nije poneo novčanik.
kakvi su to ljudi, kakvi su to bizmismeni?


Pre par meseci priča nam drugar, kojeg držim za ozbiljnog, da mu jedan lokalni biznismen srednje kategorije nudi zajednički posao.
Kaže, da nađu po 100 ili 200 iljada evra i kupe u brod.
Onda brod daju da se rentira za turistička putovanja po morima, preko nekih agencija, a njima čista para.
Kalkulacija glasila otprilike: posle dve godine nam se vrati uloženo, a onda još svake po 50% uloženog. Posle svih odbijenih troškova.
Nema ni prstom da mrdneš, para samo curi.

Što je najgore, ovaj naš drugar tom ponuđaču radio neki poso.

Slušam ja i onda ga pitam zašto uopšte gubi vreme sa takvima. Zar mu to nije dovoljan reper za doživotnu dikvalifikaciju tog ponuđača.

Dobila interesantan odgovor.
Znaš kako, mi kad pričamo, svi smo prepuni para, pravimo velike poslove, dolazimo do najboljih riba.
Što ja da se razlikujem.


Sad, kad razmisliš, to stvarno ništa ne košta a možda čini zadovoljstvo.

Jedino ne znam kako takvi mogu išta da urade (a vidim da ponešto i urade), kad em plivaju po magli, em rasipaju ogromnu energiju uzaludno.


Al ko što rekoh, ja sam ipak matori namćor.


arianna arianna 13:50 19.07.2012

Modeli ponašanja

Dno dna

Svega mi, ja bih ovakve manifestacije zabranila, pa taman da me linčuju odmah
blogovatelj blogovatelj 14:18 19.07.2012

Re: Modeli ponašanja

Svega mi, ja bih ovakve manifestacije zabranila, pa taman da me linčuju odmah


Sta mislis da bi postigla zabranom? Zabranama se ne postize nista. Lupanje po dzepu je nesto sasvim drugo.
Vidis kako je zacvileo veb, blogovi, fejsbuci, tviteri cim se neko usudio da naplacuje voznju busom po Beogradu.

Devojčica gleda golišavu igračicu na saboru u Njegovuđi


Njegovudji?!
Njegov?!
Udji?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana