Gost autor| Sport

Wimbledon

niccolo RSS / 25.06.2012. u 10:33

It's Time!

Ne znam kako vi, ali ja se nekako slatko sa zebnjom radujem ovogodisnjem Wimbledonu. Kazu kako u istoriji tenisa nije postojala ovako dominantna trojka. Ne znam, ne bih ja to bas tako formulisala... 

Nesumnjivo je da Federer taj kome u dobroj meri treba da zahvalimo sto su Nadal i Djokovic postali veliki igraci. Koliko samo covek sebe treba da gura da bi dostigao takvu velicinu. A Fedeks je bio Gromada! Jedini njegov problem je u tome sto ga je vremenom mladjani dvojac ne samo dostigao, vec i prestigao.
Na stranu licna averzija prema Federeru, ali fakat je da taj covek odavno ne moze da parira najboljem, bilo da govorim o periodu u kom je Nadal drzao celnu poziciju ili od kako je Djokovic resio da pobedi sebe i konacno krene da radi ono za sta ga je majka rodila. 
I bez obzira sto mi nista nije sladje nego da gledam kako Nole dere Fedeksa, moje uzivanje gubi na intenzitetu kako Federer gubi na polju samopouzdanja. A izgubio je do sad debelo.
Pa kome moze da bude zanimljivo kada Djoker ojadi Ustirkanog sa 3:0, a pri tom to ni blizu ne budu tesni setovi, vec onako, relativno opustena igra.
E, zbog toga iscekujem ovaj Wimbledon. 

Iako znamo ko je branilac titule, Wimbledon i dalje dozivljavam kao Rodjin home away from home.Ako negde Federer moze ponovo da zablista, onda je to trava. Zbog toga mu, rizikujuci da time neke bacim u predinfarktno stanje, zelim da ovaj turnir odigra kako nije odigrao jos od finala sa Nadalom 2008.
Ukoliko se to ne dogodi, bojim se da bi gore pomenuti trio fantastikus u narednoj sezoni mogao da se pretvori u duo, a to bi u svakom slucaju bio veliki gubitak za ovaj sport. Uostalom, nije li i Formula 1 bila najdosadnija u periodu apsolutne dominacije Schumachera i Ferrarija.

Iskreno, ukoliko se ne trgne na ovom Wimbledonu i ukoliko Djokovica ili Nadala nedajboze ne sprece povrede, ne vidim Federera kako osvaja jos jedan slem. Cinjenica da je prilicno promenio njegove dobro poznate prepotentno-arogantne nastupe u medijima govori da je i sam svestan pozicije u kojoj se nalazi.
Jeste, ima on sjajne statistike i na US Openu, ali beton je ipak Noletov forté, a Rafa je odavno dokazao da zemlja nije jedina podloga na kojoj moze da caruje.

Uprkos svemu, Federer je i dalje klasa za preostale iz Top 10 i znacaj njegovog prisustva na teniskoj sceni je nemerljiv. On je taj treci zbog koga prvi drugi ne mogu sebi da priuste luksuz opustanja. Bez Federera u igri, veliki turniri bi se mahom sveli na cekanje da se Rafa i Nole pokrljaju u finalu, a to bi bilo dooosaaadnoooo...

Dakle, ovaj bi Wimbledon mogao da bude vrlo znacajan za buducnost kompetativnog tenisa.
Navijam! :)



Komentari (713)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:14 29.06.2012

600

Milutin Milošević Milutin Milošević 21:17 29.06.2012

Re: Samo da napomenem

Još malko pa gotovo

Ana sutra otvara na terenu 2 protiv Gerges, od pola 1
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:19 29.06.2012

Re: Samo da napomenem

Milutin Milošević
Još malko pa gotovo

Ana sutra otvara na terenu 2 protiv Gerges, od pola 1


Prijatelju, ajde da ne guglam, u koliko sati?

edit: fed pobedio!
AlexDunja AlexDunja 21:24 29.06.2012

Re: Samo da napomenem

u svakom slučaju uzbudljiv tenis.

dobar fed,
zvala sam mamu špsle prvog seta da ne brine:)
ivana23 ivana23 21:26 29.06.2012

Re: Samo da napomenem

Dobro, a sta sam ja prognozirala... Niko da me pohvali.
AlexDunja AlexDunja 21:34 29.06.2012

Re: Samo da napomenem

Dobro, a sta sam ja prognozirala... Niko da me pohvali.

pohvaljujem prognozu
i potpisujem:)
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:22 29.06.2012

Re: Samo da napomenem

ivana23
Dobro, a sta sam ja prognozirala... Nikjavascript:;o da me pohvali.


čestitam na prognozi. i dunja je isto prognozirala.
ja sam se samo pitala što ne igra u prva dva seta kao u trećem i petom, kad već ume.

kad ovako igra kako da budeš optimista!?!?!?

al neka nama njega još koju godinicu:)))



ali i dalje mislim, mada teška srca, da sa ovakvom igrom neće daleko.
mora da padne buđenje.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:38 29.06.2012

Re: Samo da napomenem

zar nije moj prethodni komentar 600?
čini mi se da jeste.
ako umem da brojim.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:18 30.06.2012

Re: Samo da napomenem

Milutin Milošević
Bekrić drugi u Evropi!

Kolašinac uzeo bronzanu medalju!

Jeeeee

(PS, ono bilo Finsko vreme)



ovo je bio , najbolji dan, srpske atletike u ovom veku
(malo teatralnosti da začinimo ovaj fenomenalni uspeh)

lepa uvertira za london

zaista,ove OI bi mogle biti mnogo bolje od prethodnih što se tiče medalja ...
od sidneja nismo osvojili zlato . vreme je :)))
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:35 30.06.2012

Re: Samo da napomenem

najbolji dan, srpske atletike u ovom veku

Taman sam mislio da protestvujem, kad sam se setio da se novi vek računa od pre 12 godina.

Za ljubitelje: danas je treći Memorijal Profesora Aleksandra Marinkovića. Lep način da se čuva sećanje na jednog od naših najboljih atletskih trenera.

U subotu 30. juna 2012. godine, s početkom od 16:30 časova, na atletskom stadionu Vojne akademije, održaće se treći po redu Međunarodni atletski miting za juniore-ke "Memorijal Aleksandar Marinković" - Kup gradova. Na ovogodišnjem Mitingu učešće će uzeti reprezentacije sledećih gradova: Budimpešte, Sarajeva, Banja Luke, Kragujevca i Beograda.
jeca92 jeca92 12:04 30.06.2012

Re: Samo da napomenem

Milutin Milošević
Bekrić drugi u Evropi!

Kolašinac uzeo bronzanu medalju!

Jeeeee

(PS, ono bilo Finsko vreme)



ovo je bio , najbolji dan, srpske atletike u ovom veku
(malo teatralnosti da začinimo ovaj fenomenalni uspeh)

lepa uvertira za london

Ja kada sam ovo cula odusevila se. Bekric opasno trci. Ne znam da li ce uspeti da rade sa njim dovoljno da dostigne nivo koji je dovoljan za finale npr. SP ili i OI. Nesto nisam sigurna...U Srbiji se ne radi kvalitetno sa atleticarima, a i uslovi treniranja nisu sigurno na adekvatnom nivou. Ali hajde, nadam se da gresim....
jeca92 jeca92 12:05 30.06.2012

Re: Samo da napomenem

dobar fed,
zvala sam mamu špsle prvog seta da ne brine:)

jeca92 jeca92 12:09 30.06.2012

Ana

Anci nazalost nimalo ne stoji dobro. Gerges je agresivnija, preciznija, sigurnija, dominantnija (ima jos par reci sa "ija" na kraju koje bih mogla da ubacim). Za sada deluje da ce Anci sigurno izgubiti...Nadam se nekoj Aninoj boljoj igri..
jeca92 jeca92 13:06 30.06.2012

Re: Ana

Anci nazalost nimalo ne stoji dobro. Gerges je agresivnija, preciznija, sigurnija, dominantnija (ima jos par reci sa "ija" na kraju koje bih mogla da ubacim). Za sada deluje da ce Anci sigurno izgubiti...Nadam se nekoj Aninoj boljoj igri..

Dobi 2. set Ana i zaista igra bolje. E sad njena psihologija je zabrinjavajuca. To se videlo krajem 2. seta kada se ruka stegla u momentima kada je imala one brojne set lopte. Gerges je igrala standardno ali Anina ruka kao da je bila obavijena tegom od 2 kg. Na kraju je ipak nekako uspela da ga dobije.
Sada gledam 3. set i ponovo nasa Anci stvara sanse boljom igrom a onda ih i sama upropasti sa npr. 4 uzasno odigrana poena. To je kao borba same sa sobom u svakom poenu..Pa dok joj zivci izdrze...
jeca92 jeca92 13:29 30.06.2012

Re: Ana

Kada se neko bude ukljucio ...Da li se nesto zna o Andrei Petkovic, nje nigde nema, sta je s'njom? Pretpostavljam da je povreda u pitanju...
jeca92 jeca92 13:38 30.06.2012

Re: Ana

Bravo Anci, pobeda . Zasluzila je
ivana23 ivana23 13:43 30.06.2012

Re: Ana

jeca92
Bravo Anci, pobeda . Zasluzila je


Citajuci tvoje prethodne komentare reklo bi se da je Anina pobeda nezasluzena.
AlexDunja AlexDunja 14:03 30.06.2012

Re: Ana

uspela je,

gledala sam samo treći set,
i bila je bolja ana..

konačno je ušla u drugu nedelju,
treba još da napreduje, ali, izgleda sve bolje:)
Kazezoze Kazezoze 14:16 30.06.2012

Re: Ana

To je kao borba same sa sobom u svakom poenu..

pa u neku ruku i jeste.
njih dve imaju potpuno istu igru.
obe imaju dobar forhend i osrednji bekend.
servis je boljka i jednoj i drugoj.
ana ima tehnički problem prilikom bacanja loptice i stalno se čudim kako to do sada nije popravila.
drugi servis im je, kao i većini teniserki, katastrofalno spor i obično daje već u startu protivnici prednost u kreiranju poena.
i što je najinteresantnije njih dve i fizički veoma liče.
da su igrale u finalu bilo bi to bez sumnje "najlepše" finale ikad odigrano u vimbldonu.
dakle, u neku ruku, ana i jeste igrala sama sa sobom, a ovaj put i uspešno.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 14:24 30.06.2012

Re: Ana

Kada se neko bude ukljucio ...Da li se nesto zna o Andrei Petkovic, nje nigde nema, sta je s'njom? Pretpostavljam da je povreda u pitanju...

pisalo negde (možda b92) da se oporavlja i da se vraća na turnire.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 14:29 30.06.2012

Re: Ana

Citajuci tvoje prethodne komentare reklo bi se da je Anina pobeda nezasluzena.

pa nije nezaslužena ali je loše igrala u prvom setu.
posle se vratila sasvim u meč.
sve čestitke ani. sve je bolja!

rosol gubi sa 2:0 u setovima od kolšajbera a u trećem 4:3 za nemca ali rosol servira.

serena izgubila prvi set od zeng u taj brejku.

negde sam pročitala da kinezi kada su počeli da uče engleski odmah počelo 300 miliona.

da neće tako i u tenisu?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:32 30.06.2012

Re: Ana

usput , dok sam gledao anu -
jedan kolega je gledao kvitovu ,
iz meni potpuno nejasnih razloga (šta sad,bože moj, čovek je fan kvitove)
pa sam ponekad bacao pogled i na taj meč i
kako je samo razmontirala onu jadnu lepčenkovu - i juuu
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 15:10 30.06.2012

Re: Ana

izgubi rosol sa 3:0.

dobila serena drugi set.

igraju delpo i nišikori. dobio delpo prvi set.

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:19 30.06.2012

Re: Ana

izgubi rosol sa 3:0.


očekivano.

pored njegovog imena će stajati kako je dobio rafaela nadala na vimbldonu
i kapiram da je on zadovoljan time ... znaš ono kad za jedno dvadesetak godina uđe i kafanu u svom malom mestu u češkoj , a lokalni tip kaže -
eee , ljudi on je pobedio nadala!
neki klinci će se pitati,a ko je taj nadal uopšte i šta priča taj tip ,
a onda će krenuti legenda o jednom danu u pet setova kako je rosol pobedio zver s baleara ,ma ihhhhhhh ... :)))
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 15:57 30.06.2012

Re: Ana

jasna_bogojevic
izgubi rosol sa 3:0.

dobila serena drugi set.

igraju delpo i nišikori. dobio delpo prvi set.



dobila je i treći!!!!
9:7!!!
dovoljno za prolazak!!!

p.s. sad će rodik i ferer...

jeca92 jeca92 16:06 30.06.2012

Re: Ana

Citajuci tvoje prethodne komentare reklo bi se da je Anina pobeda nezasluzena.

Ma ne, zasluzeno, bolje je igrala i u 2. i u 3. setu. Samo sam komentarisala, da sama sebi stvori i sama unisti sanse koje je sebi stvorila. Sto znaci da je skoro sve zavisilo od nje i u 2. i u 3. setu. Gerges je tu bila mnogo pasivnija. Samo po sebi to nije dobro, takve vrste oscilacija. A naravno da je sve ukupno Ana bila bolja..Ja se obicno u toku meca vise osvrcem na lose stvari u igri...
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 16:06 30.06.2012

Re: Ana

stefan.hauzer
izgubi rosol sa 3:0.


očekivano.

pored njegovog imena će stajati kako je dobio rafaela nadala na vimbldonu
i kapiram da je on zadovoljan time ... znaš ono kad za jedno dvadesetak godina uđe i kafanu u svom malom mestu u češkoj , a lokalni tip kaže -
eee , ljudi on je pobedio nadala!
neki klinci će se pitati,a ko je taj nadal uopšte i šta priča taj tip ,
a onda će krenuti legenda o jednom danu u pet setova kako je rosol pobedio zver s baleara ,ma ihhhhhhh ... :)))


naravno da je očekivano.
što reče reporter, pričaće unucima...
inače njegovo mesto nije uopšte malo...

Уставни суд Чешке Републике, Врховни суд Чешке Републике и Уред врховног тужиоца Чешке Републике се налазе у Брну од 1993, када се поделила Чехословачка.


Брно (чеш. Brno, нем. Brünn) је први по величини град у Моравској земљи - други у Чешкој Републици.


računam da si se zezao:)))

mislim, bila sam u brnu nekoliko puta.
jeca92 jeca92 16:07 30.06.2012

Re: Ana

pisalo negde (možda b92) da se oporavlja i da se vraća na turnire.

Pretpostavila sam to...
jeca92 jeca92 16:10 30.06.2012

Re: Ana

jedan kolega je gledao kvitovu ,
iz meni potpuno nejasnih razloga (šta sad,bože moj, čovek je fan kvitove)

Pa na travi, Kvitova igra zastrasujuce dobro. Ja se nadam finalu Kvitova-Sarapova, pitanje je da li ce tako i biti ali mnogo bih volela . I uopste Kvitova igra mocan tenis, precizan i jak. Na travi svi ti njeni ravni udarci su tesko uhvatljivi. A tek njen servis ...
jeca92 jeca92 16:14 30.06.2012

Re: Ana

dobila je i treći!!!!
9:7!!!
dovoljno za prolazak!!!

Namucila se poprilicno. Ali jedna pobeda vise, igracice kao Serena znaju da se razigraju i u toku turnira, a onda se ne zna gde im je kraj. Naravno ako je dosla fizicki potpuno spremna .
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:01 30.06.2012

Re: Ana

računam da si se zezao:)))


pa da :)))

ali ako sam ja dobro pročitao mesto njegovog prebavilišta je :

"Karijera 26-godišnjaka koji za svoje boravište navodi češki grad Prerov nije preterano zanimljiva. Igra tenis od šeste godine, u profi karijeri (od 2004) ima samo jednu ATP titulu, slavio je u dublu u Dohi, ove sezone. Najviše uspeha je imao na fjučersima i čelendžerima, osvojio je 12 turnira iz ove kategorije. Najbolji učinak na gren slemovima je plasman u treće kolo Rolan Garosa, prošle godine. "
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 20:30 30.06.2012

Re: Ana

stefan.hauzer
računam da si se zezao:)))


pa da :)))

ali ako sam ja dobro pročitao mesto njegovog prebavilišta je :

"Karijera 26-godišnjaka koji za svoje boravište navodi češki grad Prerov nije preterano zanimljiva. Igra tenis od šeste godine, u profi karijeri (od 2004) ima samo jednu ATP titulu, slavio je u dublu u Dohi, ove sezone. Najviše uspeha je imao na fjučersima i čelendžerima, osvojio je 12 turnira iz ove kategorije. Najbolji učinak na gren slemovima je plasman u treće kolo Rolan Garosa, prošle godine. "


dobro, tamo živi, kao što novak, karlović etc. ne žive tamo gde su rođeni...

Puno ime i prezime Lukas Rosol
Datum rođenja 24.07.1985.
Država Češka Republika
Mesto rođenja Brno
Prebivalište Prerov
Visina 2.0
Težina 81.0
Ruka kojom igra: desna
Početak profesionalne karijere: 2004


al to je nevažno. važno je da ima šta da priča unucima:)))
ivana23 ivana23 18:56 30.06.2012

***

jasna_bogojevic jasna_bogojevic 20:24 30.06.2012

Re: ***

jel gleda ko?
ja kao pod moranje sve...

sad gledam marija i bagdatisa.
pa...

publika ko na utakmici...
ja ih razumem.
AlexDunja AlexDunja 20:44 30.06.2012

Re: ***

jel gleda ko?
ja kao pod moranje sve...


i ja se opet malopre uključila..

kad sam izlazila iz kuće rodik vodio 1:0,

kad sam se vratila rodika nigde nema
a mari vodi 1:0
Kazezoze Kazezoze 21:03 30.06.2012

Re: ***

ćilić upravo napravio brejk za 16:15 u petom setu i servira za meč nakon više od 5 sati igre...naravno L.SHunter zakoči uvek kad je najvažiniji trenutak u meču.
dobio ćilić!
Kazezoze Kazezoze 21:06 30.06.2012

Re: ***

bagdadis izjednačio na 1:1
j.bre j.bre 21:27 30.06.2012

Re: ***

ja ne postizem i tenis i shoping.
upropasti me ovogodisnja "end of financial year sale"

a na sta sam sve naletala, ne bi mi verovali.
evo, cisto da steknete utisak o cemu se radi:



jasna_bogojevic jasna_bogojevic 21:42 30.06.2012

Re: ***

čilić vs kveri gotov u 5 setova.
peti set 17:15.

dobio i bagdatis set. sad je 1:1.
nastavak posle stavljanja krova.
publika na nogama...
Kazezoze Kazezoze 21:19 30.06.2012

zlatni set

danas je švedova protiv finalistkinje RG sare erani napravila zlatni set.
zlatni set je kad u setu osvojiš sve poene i ne pamtim kad se zadnji put takvo nešto dogodilo...verovatno će ivana naći neku informaciju o tome.
ivana23 ivana23 21:25 30.06.2012

Re: zlatni set

Kazezoze
danas je švedova protiv finalistkinje RG sare erani napravila zlatni set.
zlatni set je kad u setu osvojiš sve poene i ne pamtim kad se zadnji put takvo nešto dogodilo...verovatno će ivana naći neku informaciju o tome.


Prema statistici Međunarodne teniske federacije (ITF), Švedova je prva žena, a drugi teniser u istoriji koji je osvojio takozvani "zlatni set", odnosno bez izgubljenog poena. U profesionalnom tenisu "zlatni set" do danas je osvojio samo Amerikanac Bil Skenlon u meču koji je 1985. godine u Dilrej Biču odigrao protiv Brazilca Markosa Hočevara.

j.bre j.bre 21:29 30.06.2012

Re: zlatni set

Kazezoze
danas je švedova protiv finalistkinje RG sare erani napravila zlatni set.


qq... pa sta se to desavalo sa erani?!
AlexDunja AlexDunja 21:38 30.06.2012

Re: zlatni set

Švedova je prva žena, a drugi teniser u istoriji koji je osvojio takozvani "zlatni set",

danas sam ceo dan u nekoj gužvi,
samo sam rezultate proveravala, i gledala na preskok,
baš i drago, meni je švedova mnogo simpa:)
onako pomalo nezgrapna, a neodoljiv osmeh u očima,
i inače. drago mi je zbog nje:)
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 21:50 30.06.2012

Re: zlatni set

endiju prijala pauza. bije ko lud.
ja se nadam da će da pobedi. mada će prekinuti u 11.
a nastavak u ponedeljak, kako mi se čini.
AlexDunja AlexDunja 21:56 30.06.2012

Re: zlatni set

endiju prijala pauza. bije ko lud.


bije, ali i žuri.
možda zbog prekida.

drži se markos:)
ivana23 ivana23 22:06 30.06.2012

Re: zlatni set

jasna_bogojevic
endiju prijala pauza. bije ko lud.
ja se nadam da će da pobedi. mada će prekinuti u 11.
a nastavak u ponedeljak, kako mi se čini.


Nema prekida, zato su navukli krov. Moze da se igra celu noc.
Inace, nastavak ne bi ni bio u ponedeljak, vec u utorak. Takav je redosled.
AlexDunja AlexDunja 22:17 30.06.2012

Re: zlatni set

Nema prekida, zato su navukli krov.

prekida se u 11 po lokalnom vremenu, dva puta išlo obaveštenje.
vimbldonsko pravilo.
ivana23 ivana23 22:18 30.06.2012

Re: zlatni set

ivana23
jasna_bogojevic
endiju prijala pauza. bije ko lud.
ja se nadam da će da pobedi. mada će prekinuti u 11.
a nastavak u ponedeljak, kako mi se čini.


Nema prekida, zato su navukli krov. Moze da se igra celu noc.
Inace, nastavak ne bi ni bio u ponedeljak, vec u utorak. Takav je redosled.


Upravo su me demantovali:

Wimbledon ‏@Wimbledon
To confirm, this match won't continue beyond the 11pm curfew tonight. ‪#Wimbledon‬

AlexDunja AlexDunja 22:26 30.06.2012

Re: zlatni set

Upravo su me demantovali:

britanska stif varijanta.
potpuno nepotrebno, kad je krov u igri.

ovo ne može da se završi za pola sata.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:34 30.06.2012

Re: zlatni set

neda se bagdatis.

kažu da se on zabavlja sa nekom devojkom iz zagreba već 5 godina i da dobro govori naš jezik.

endi ima set loptu za drugi set.
ako je iskoristi, prekinuće.
prolazi.
treći set ide endiju.
vosi sa 2:1 u setovima.

ivana23 ivana23 23:06 30.06.2012

Re: zlatni set

AlexDunja
britanska stif varijanta.
potpuno nepotrebno, kad je krov u igri.


Ovo je razlog:

To confirm, this match won't continue beyond the 11pm curfew tonight.

Policijski cas!
j.bre j.bre 23:11 30.06.2012

Re: zlatni set

ivana23
To confirm, this match won't continue beyond the 11pm curfew tonight.

Policijski cas!


lepo je kad se cuva tradicija, al britanci ga nekad bas preteruju
ivana23 ivana23 23:25 30.06.2012

Re: zlatni set

j.bre
ivana23
To confirm, this match won't continue beyond the 11pm curfew tonight.

Policijski cas!


lepo je kad se cuva tradicija, al britanci ga nekad bas preteruju


Ne razumem o kakvoj tradiciji je rec kada krov nije postojao do 2009.g. a do tada nije moglo ni da se igra do 23h jer nije bilo ni reflektora.

Opet, ne mogu da verujem da je policijski cas (curfew) koji je uveden proslog avgusta i dalje na snazi.
j.bre j.bre 23:33 30.06.2012

Re: zlatni set

ivana23
Ne razumem o kakvoj tradiciji je rec kada krov nije postojao do 2009.g. a do tada nije moglo ni da se igra do 23h jer nije bilo ni reflektora.

Opet, ne mogu da verujem da je policijski cas (curfew) koji je uveden proslog avgusta i dalje na snazi.


upravo to. jedva ih ubedise da prelome to oko instaliranja krova, otimali su se kao da neko zeli da im upropasti turnir. e sad, kad krov postoji i kada je moguce igrati meceve do svitanja, oni opet nesto palamude zbog gore pomenutog ocuvanja tradicije. sto bi rekao VP - cemu?
ivana23 ivana23 23:36 30.06.2012

Re: zlatni set


j.bre j.bre 23:44 30.06.2012

Re: zlatni set

ivana23
J.bre, procita li ti moj komentar?

Nije tradicija razlog, vec pravi policijski cas!


pa onako, iskosa

videla sam da nisam bila jasna, al nisam htela da editujem. reko, ionako ces se pobuniti, pa cu da ti odgovorim

dakle, moje misljenje je da je policijski cas samo izgovor za prekid, da se ne bi desavalo da se mecevi otezu do kasno u noc. jer, pobogu, to nije po tradiciji.

opet ne znam da li sam dobro objasnila... ono sto pokusavam da kazem je da ce englezi izmisliti i policijski cas, i ovo i ono, i svakava opravdanja, ne bi li na kraju ipak bilo po njihovom.


EDIT: sto sad ti obrisa tvoj komentar? :)
ivana23 ivana23 23:53 30.06.2012

Re: zlatni set

Zato sto citas iskosa...
j.bre j.bre 00:05 01.07.2012

Re: zlatni set

ivana23
Zato sto citas iskosa...


niccolo niccolo 21:59 30.06.2012

Tender

Otvaram tender za neautore, ko želi da napiše tekst povodom druge nedelje W!


p.s. J.bre ima prednost kao autor prvog teksta...
AlexDunja AlexDunja 22:01 30.06.2012

Re: Tender

p.s. J.bre ima prednost kao autor prvog teksta...


ona ide u šoping, ne učestvuje<_<
j.bre j.bre 22:31 30.06.2012

Re: Tender

AlexDunja
ona ide u šoping, ne učestvuje

ma, shoping gotov. ali svejedno ne brinite, necu se otimati :)
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:37 30.06.2012

Re: Tender

niccolo
Otvaram tender za neautore, ko želi da napiše tekst povodom druge nedelje W!


p.s. J.bre ima prednost kao autor prvog teksta...


toliko te mrzi da pišeš.

evo sad rekoše da se nastavlja u ponedeljak.
ako i oni znaju.
mislim, reporteri.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:38 30.06.2012

Re: Tender

AlexDunja
p.s. J.bre ima prednost kao autor prvog teksta...


ona ide u šoping, ne učestvuje


i mene je ubio šoping. da je barem za mene. nego sve pokloni i porudžbine.
malo je falilo da doplatim kofer:)))
j.bre j.bre 22:42 30.06.2012

Re: Tender

jasna_bogojevic
malo je falilo da doplatim kofer:)))


kako stvari stoje, ja cu morati da doplatim sobu
AlexDunja AlexDunja 22:42 30.06.2012

Re: Tender

ali svejedno ne brinite, necu se otimati :)

što da brinemo?
ništa nam nije falilo na ovom blogu.
j.bre j.bre 22:44 30.06.2012

Re: Tender

AlexDunja
ali svejedno ne brinite, necu se otimati :)

što da brinemo?
ništa nam nije falilo na ovom blogu.


pa, sta znam... od skora me strah i usta da otvorim :)
AlexDunja AlexDunja 22:55 30.06.2012

Re: Tender

pa, sta znam... od skora me strah i usta da otvorim :)

tebe? :aaaeee
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 23:04 30.06.2012

Re: Tender

završi endi u 23.02...
malo probio termin.
za dva minutića.

bravo!!!
zasluženo!!!
j.bre j.bre 23:05 30.06.2012

Re: Tender

AlexDunja
tebe? :aaaeee


pa nista, onda da presavijem tabak
j.bre j.bre 23:08 30.06.2012

Re: Tender

jasna_bogojevic
završi endi u 23.02...


nije da mi je mrsko zbog endija, al mi uvek zao kad bagdatis ispadne
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 23:09 30.06.2012

Re: Tender

j.bre
AlexDunja
tebe? :aaaeee


pa nista, onda da presavijem tabak


samo ako pohvališ federera:)))

al niccolo se izvlači već neko vreme.

bio je dobar blog.

biće i sledeći.
znam.

samo da svi zakopamo ratne sekire kojih prethodnih godina nije bilo:)))
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 23:10 30.06.2012

Re: Tender

j.bre
jasna_bogojevic
završi endi u 23.02...


nije da mi je mrsko zbog endija, al mi uvek zao kad bagdatis ispadne


a ja ne varim bagdatisa. nikako.
mada nemam pojma zašto.
ne leži mi njegovo ponašanje godinama. a čovek je skoro naš:)))
AlexDunja AlexDunja 23:11 30.06.2012

Re: Tender

pa nista, onda da presavijem tabak

udri iz sve snage:)
j.bre j.bre 23:27 30.06.2012

Re: Tender

jasna_bogojevic
samo ako pohvališ federera:)))


pa dobro, bice to onda jedan haiku blog

samo da svi zakopamo ratne sekire kojih prethodnih godina nije bilo:)))


ma jasna, evo sad najozbiljnije...
ja tim 'sekirama' samo zongliram, ne bacam ih na 'protivnike'. meni je sve ovo samo zabava. ako neko insitira da se na njegovom blogu ozbiljno drzimo teme, ja se onda tamo ni ne oglasavam. nije li nam zivot dovoljno ozbiljan, pa da i ovde mora da budemo ushtirkani i da merkamo svaku izgovorenu rec. meni je apsoluno svejedno ko za koga navija, niko mi iz tog razloga nije ni drazi, ni mrskiji. a sve one provokacije, prozivke i saplitanje su cista zezancija. zaista bih volela da me niko ne shvata bukvalno, jer ako nesto ne volim, to je da budem ozbiljna :)
AlexDunja AlexDunja 23:37 30.06.2012

Re: Tender

a ja ne varim bagdatisa. nikako.
mada nemam pojma zašto.

a ja tela da t pitam zašto?

ume da odigra zanimljivo
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 00:14 01.07.2012

Re: Tender

AlexDunja
a ja ne varim bagdatisa. nikako.
mada nemam pojma zašto.

a ja tela da t pitam zašto?

ume da odigra zanimljivo


nema veze s igrom. tako je.
mnogi znaju da igraju zanimljivo. kao recimo dolgopolov.

ima veze s nekim mojim unutrašnjim osećanjem da nije dobar čovek.
verovatno neopravdano.

možda ću ga zavoleti.

al pre njega ima ih ohooo... koji su mi mili i dragi bez obzira kako igraju...

dakleM nemam neko racionalno objašnjenje. kao ni za del potra. ni njga ne varim baš nešto.
a igra odlično, dobro se ponaša... al eto...
j.bre j.bre 00:23 01.07.2012

Re: Tender

jasna_bogojevic
dakleM nemam neko racionalno objašnjenje.


ja imam neki osecaj u vezi nadala. isto tako, nemam neko racionalno objasnjenje, ali eto...
nije da ga ne podnosim, niti da mislim da je los covek, ali nesto mi se tu ne slaze u vezi nekih njegovih gestikulacija, gimasa... ma ne znam, ne umem da objasnim.
niccolo niccolo 07:52 01.07.2012

Re: Tender

toliko te mrzi da pišeš.

ja hoću da dam šansu mladim snagama da se iskažu, a ona tako...

Kazezoze Kazezoze 08:13 01.07.2012

Re: Tender

jutro...
j.bre
ja imam neki osecaj u vezi nadala. isto tako, nemam neko racionalno objasnjenje, ali eto...
nije da ga ne podnosim, niti da mislim da je los covek, ali nesto mi se tu ne slaze u vezi nekih njegovih gestikulacija, gimasa... ma ne znam, ne umem da objasnim.

ako misliš na grimase dok odgovara na pitanja novinara, možda je u pitanju njegov loš engleski.
jer, primetio sam da te grimase, sleganje ramenima i sl., uvek idu kada ne zna kako bi se pravilno izrazio na engleskom.
meni on izgleda kao dobrica...
kaolavanda kaolavanda 08:52 01.07.2012

Re: Tender

meni on izgleda kao dobrica...

I meni.
j.bre j.bre 12:52 01.07.2012

Re: Tender

Kazezoze
ako misliš na grimase dok odgovara na pitanja novinara, možda je u pitanju njegov loš engleski.


nisam na to mislila, to je ipak u dobroj meri kontrolisano ponasanje (prilikom nastupa za medije).
posmatram njegov body language i reakcije na terenu, u emotivno nabijenim trenucima: nakon izgubljenog ili tesko osvojenog poena, nakon pobede/poraza, nakon problematicne odluke sudija...
i kao sto rekoh, ne mislim da je nadal los karakter, ali dobrica i stidljivko su pridevi koji me vise asociraju na nadala kakav je bio tamo neke 2006, 07, 08.

ma jednostavno ne umem da objasnim. da sedimo zajedno pred tv-om, pa da uprem prstom - e, recimo ovaj njegov izraz lica mi je 'sumnjiv'. ovako mi je stvarno tesko, da ne kazem nemoguce da ono o cemu govorim opisem ili ilustrujem primerom.
kaolavanda kaolavanda 13:28 01.07.2012

Re: Tender

Joj, ja te skroz razumem o čemu pričaš. To tvoje ma jednostavno ne umem da objasnim jeste moj način "analiziranja" ljudi. Al' to kod Nadala nisam primetila. Kaži mi, molim te, na šta ti "smrducka" govor njegovog tela. Probaj da definišeš, mnogo me interesuje.

Nisam u fazonu: e, baš da čujem šta ćeš da odvališ.. svetlosnim godinama sam daleko od toga. Samo bih da probam da vidim to što ti vdiš, pa ako to ne vidim kad ga budem videla, reći ću ti da pogrešno vidiš
Kazezoze Kazezoze 13:44 01.07.2012

Re: Tender

j.bre
Kazezoze
ako misliš na grimase dok odgovara na pitanja novinara, možda je u pitanju njegov loš engleski.


nisam na to mislila, to je ipak u dobroj meri kontrolisano ponasanje (prilikom nastupa za medije).
posmatram njegov body language i reakcije na terenu, u emotivno nabijenim trenucima: nakon izgubljenog ili tesko osvojenog poena, nakon pobede/poraza, nakon problematicne odluke sudija...
i kao sto rekoh, ne mislim da je nadal los karakter, ali dobrica i stidljivko su pridevi koji me vise asociraju na nadala kakav je bio tamo neke 2006, 07, 08.

ma jednostavno ne umem da objasnim. da sedimo zajedno pred tv-om, pa da uprem prstom - e, recimo ovaj njegov izraz lica mi je 'sumnjiv'. ovako mi je stvarno tesko, da ne kazem nemoguce da ono o cemu govorim opisem ili ilustrujem primerom.

ne mislim da treba tražiti ocenu nečijeg karaktera u trenutcima psihičke napetosti u toku igre kada se potpuno psihički uživljavaš u igru i kada ne postoji ništa drugo osim same igre. izraz lica i body language u tim trenutcima nisu prava slika njegovog karaktera.
karakter čoveka se meri u njegovom odnosu sa drugim ljudima i mislim da gledalac ne može biti objektivan u oceni nečijeg karaktera samo posmatranjem njegove igre i izrazima lica u toku igre, osim ako neki neprimeran gest nije upućen samom protivniku, kao ono rukovanje stepaneka "srednjim prstom" sa tipsom na nedavnom devis kup meču.
dakle, sve se svodi na ličnu percepciju, a nikako na objektivnu stvarnost.
evo, recimo, jasni se ne sviđa bagdadis, dok ja mislim da on ima najiskreniji osmeh od svih tenisera, ali sve je to stvar lične percepcije jer ni ja ni jasna nismo nikad upoznali bagdadisa kako bi mogli biti imalo objektivni u svojim procenama.
sećam se da su u početku ovih nikovih teniskih blogova svi mrzeli marija prišivajući mu razne etikete tipa: igra dosadan tenis, pirgav je, riđ itd., uglavnom sve negativno. i to je trajalo sve dok se nije saznalo da je mari noletov najbolji drugar na turu. tada je sva ta odbojnost odjednom isčezla i na njega se počelo gledati iz nekog drugog, pozitivnijeg ugla.
tako isto mislim da je i tvoja procena rafe stvar lične percepcije i samim tim verovatno pogrešna.
niccolo niccolo 13:57 01.07.2012

Re: Tender

Ništa ja vas ne razumem...
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 14:52 01.07.2012

Re: Tender

niccolo
Ništa ja vas ne razumem...

ništa nije ni rečeno, memoj da se sekiraš.

i da, može biti da mu je najbolji drug. nekad je to bio karlović.
menja "najbolje" drugove ko majice.

čak sam čula da će se novak venčati u gračanici i da će mu marej biti kum.

samo da promeni veru, ako je vernik.
kaolavanda kaolavanda 15:35 01.07.2012

Re: Tender

ništa nije ni rečeno, memoj da se sekiraš.

- j.bre, dođi, dete... dođi, dođi... pljus! (zvuk šamarčine)

- Ti, mala.. ti, ti, jeste, ti, kaolavanda.. dooođi, gde bežiš... pljus! (zvuk šamarčine)

- A ti, Kazezoze, 'de s' ti poš'o? Stani mirno.. neću ti ništa.. priđi teta jasni_bogojevic.. priđi, priđi... pljus! (zvuk šamarčine)

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:39 01.07.2012

Re: Tender

igra dosadan tenis, pirgav je, riđ itd., uglavnom sve negativno. i to je trajalo sve dok se nije saznalo da je mari noletov najbolji drugar na turu


pa meni on i dalje nije simpa

pogotovo zbog njegovog večitog hvatanja za leđa ili
tako neki osetljivi deo tela u momentima kad gubi -
to me opako nervira ...

kao sve bih ja vas razbio , ali ...eto... danas me ušinulo u leđima i ne mogu .
ma daaaj - ove godine mu je otvoren put do finala i ako ne uđe u isto . za mene je on 'pucanj u prazno' i dalje zezanje na konto njegove mamice i delisijana mi je skroz ok
(ali ako uđe u finale i osvoji ovaj W - obećavam da ću na US openu ispratiti sve mečeve marion bartoli !! pu pu pu
kaolavanda kaolavanda 15:44 01.07.2012

Re: Tender

kao sve bih ja vas razbio , ali ...eto... danas me ušinulo u leđima i ne mogu .

X beskonačno
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:54 01.07.2012

Re: Tender

(radi boljeg prepoznavanja na turu)

*delisijano
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:02 01.07.2012

Re: Tender

jasna_bogojevic
niccolo
Ništa ja vas ne razumem...

ništa nije ni rečeno, memoj da se sekiraš.

i da, može biti da mu je najbolji drug. nekad je to bio karlović.
menja "najbolje" drugove ko majice.

čak sam čula da će se novak venčati u gračanici i da će mu marej biti kum.

samo da promeni veru, ako je vernik.


Nece morati, bice kum na gradjanskom vencanju.
j.bre j.bre 16:10 01.07.2012

Re: Tender

Kazezoze
tako isto mislim da je i tvoja procena rafe stvar lične percepcije i samim tim verovatno pogrešna

ne bre, kaz... pa gde si video da sam ga procenila kao takvog i takvog? cak sam i ponavljala da ne mislim da je los.
rekla sam da sam primetila neke gestikulacije koje mi se ne uklapaju u sliku i upravo sam htela da izbegnem kvalifikacije bilo kog tipa, jer ni sama ne znam kako da protumacim to sto mi je zapalo za oko. cak i kada je to u pitanju, ne tvrdim da je merodavno za procenu njegovog karaktera. to je moja percepcija, koja i jeste samo to - percepcija, primecivanje, zapazanje i nista vise od toga.

karakter čoveka se meri u njegovom odnosu sa drugim ljudima i mislim da gledalac ne može biti objektivan u oceni nečijeg karaktera samo posmatranjem njegove igre i izrazima lica u toku igre, osim ako neki neprimeran gest nije upućen samom protivniku

slazem se

evo, recimo, jasni se ne sviđa bagdadis, dok ja mislim da on ima najiskreniji osmeh od svih tenisera

slazem se na kvadrat

ne mislim da treba tražiti ocenu nečijeg karaktera u trenutcima psihičke napetosti u toku igre kada se potpuno psihički uživljavaš u igru i kada ne postoji ništa drugo osim same igre. izraz lica i body language u tim trenutcima nisu prava slika njegovog karaktera

ne slazem se.
i da ne budem odmah shvacena pogresno, to sto neki igraci reaguju burno u toku meca, urlaju nakon osvojenog poena, pa cak i ono bacanje reketa i slicni ispadi, ne mislim da govore negativno u pravcu njihovog karaktera. jasno je da se tu radi o temperamentu, a on svakako ne odredjuje da li je neko dobar ili los covek.
medjutim, postoje drugi aspekti ponasanja u toku igre koji definitivno govore o karakteru sportiste, kao npr. priznanje da je protivnikova lopta ipak dobra, a ne aut, kako je dosudjeno, pa aplaudiranje protivniku na dobrom poenu i sl.

uzgred, poznato mi je da se mari i djokovic dobro poznaju jer su trenirali zajedno kao klinci i znala sam da su u ok odnosima, ali pojma nisam imala da su bas tako bliski
j.bre j.bre 16:13 01.07.2012

Re: Tender

stefan.hauzer
zezanje na konto njegove mamice i delisijana mi je skroz ok

sta sta?! daj detalje! i gledaj da budu masni
j.bre j.bre 16:15 01.07.2012

Re: Tender

kaolavanda
Joj, ja te skroz razumem o čemu pričaš. To tvoje ma jednostavno ne umem da objasnim jeste moj način "analiziranja" ljudi. Al' to kod Nadala nisam primetila. Kaži mi, molim te, na šta ti "smrducka" govor njegovog tela. Probaj da definišeš, mnogo me interesuje.

pa numem bre zeno :(
eno, ko sto rekoh kazu, kada bi zajedno gledali mec, pa da ti kazem "e to je ono o cemu ti pricam"...
AlexDunja AlexDunja 16:24 01.07.2012

Re: Tender

pa meni on i dalje nije simpa

ni meni. ni mama.

jedino mi ga je žao što trpi
stvarno strašne pritiske britanske javnosti,

koja ume da bude surova u sarkazmu iotvorenom zajebavanju...

to mi je potpuno nejasno, jer on je najbolje što imaju,

i bre, šta je loše da se bude 4 na svetu?
AlexDunja AlexDunja 16:29 01.07.2012

Re: Tender

i da ne budem odmah shvacena pogresno, to sto neki igraci reaguju burno u toku meca, urlaju nakon osvojenog poena, pa cak i ono bacanje reketa i slicni ispadi, ne mislim da govore negativno u pravcu njihovog karaktera. jasno je da se tu radi o temperamentu, a on svakako ne odredjuje da li je neko dobar ili los covek.


pamtim da sam čula feda
kako priča zašto je prestao da burno reaguje,

kaže posle nekog meča sa safinom, koji je isto
bio potpuno lud, gledao je detalje iz meča na tv u,
i posle svakog poena se neko drao, bacao reket...

kaže da je izgledalo kao da se takmiče ko će žešće,
a ne ko će bolje da igra:)))

edit: sad shvatam da sam nejasna, ko će žešće da baci reket,
a ne ko bolje igra tenis.

i da: dodao je da ima fanova koji vole da toga ima...

i da on ume, ali smatra da je besmisleno:)
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:21 01.07.2012

Bagdatis

Ne znam koliko ste Kiprana imali priliku da upoznate, ali Bagdatis je jedan odličan primer srčanog i prostosrdačnog Kipranina. Barem tako izgleda. Meni je simpa.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 17:21 01.07.2012

Re: Tender

Nece morati, bice kum na gradjanskom vencanju.

u gračanici?
j.bre j.bre 17:26 01.07.2012

Re: Tender

AlexDunja
kaže posle nekog meča sa safinom, koji je isto
bio potpuno lud, gledao je detalje iz meča na tv u,
i posle svakog poena se neko drao, bacao reket...






a safin, bio i ostao lud ko struja. ali ono sto najvise volim kod njega je smisao za humor :)
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 17:31 01.07.2012

Re: Bagdatis

Milutin Milošević
Ne znam koliko ste Kiprana imali priliku da upoznate, ali Bagdatis je jedan odličan primer srčanog i prostosrdačnog Kipranina. Barem tako izgleda. Meni je simpa.


kakve veze to ima. nisam upoznala nijednog (a ni ti). prosto, nije mi sipatičan. i još neki nisu. recimo, štepanek il del potro.

enormno mi je antipatičan onaj bernard tomić. al skroz.

gotivim rodika, žil simona, tipsarevića onoliko (iako malo ko onoliko psuje kao on:)))... i razne druge, da ne nabrajam.

od devojčica volim zvončicu, mašu, sestre vilijams (najviše), anu ivanović, juliju gerges.... ima ih još...

nikog ne cenimn na osnovu izgleda. samo na osnovu ponašanja... kako ja procenjujem.

svako ima svoje kriterijume.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:32 01.07.2012

Re: Bagdatis

700 !!


edit :

meni je i dalje najkulji teniser j.c. ferrero i
to zato što sam imao priliku da 'visim' sa njim na aerodromu u frankfurtu kao klinac ... tad je bio,onako,prava zvezda - osvajač RG i moj matori ga je prepoznao , a ja ga nisam mirisao jer je u jednom meču razbio gugu kurtena!

i tako ,moj matori, sav u fazonu - poprilično ste ok za zvezdu , a ja prilazim ćaletu i sve ono - daj tata u petak je razbio kurtena i psovao si ga na sve strane. a sad ste kao najbolji drugari(srećom ništa nije razumeo - ali mi je poklonio kačket serđo takini i još uvek visi negde u kući na selu )

faca taj ferrero (čak ima i stisak šake, pravo muški !! :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana