Društvo

Razbojnik napao komšinicu, komunalci nece da zovu 92

Vesna Knežević Ćosić RSS / 14.06.2012. u 21:25

Danas mi bila komšinica, plače i pokazuje rane od pada na lopaticama i laktovima. Ja joj napravila čaj od kamilice i tešila "da je dobro prošla", ništa mi pametnije nije palo na pamet.

Moja komšinica je udovica, ima četrdeset i neku, mršava je, skromna i tiha osoba. Jedini luksuz koji ima je debeli zlatan lanac s priveskom na kome je bogorodica. Lanac uvek nosi oko vrata, uspomena je na pokojnog muža i obično ga pokrije nekim šalom.

Juče nije, pa misli da je kriva. Kažem da nije.

Jer, oko pola tri poslepodne, malo više Slavije, na Bulevaru Oslobođenja (Bivši Bulevar JNA) prišao joj je čovek u crnoj košuli i grubo probao da otrgne lanac, a kada nije uspeo iz cuga, onda ga je uhvatio s dve ruke i kidao dok ga nije pokidao i odneo. Od siline kidanja i cimanja, komšinica je pala, odrala lopatice i laktove.

Napadač je ležernim hodom otišao niz ulicu. Komšinica je skupila torbicu, pored nogu našla privezak s bogorodicom koji je otpao, pridigla se i ugledala dva pripadnika komunalne policije.

Prišla im je i potresena i plačući pokazala napadača koji je odmicao. Rekli su da nisu nadležni. 

Onda ih je zamolila da pozovu policiju, jer ona nema kredita na mobilnom telefonu. Komunalni policajci su je savetovali da lično ode u policiju.

Komšinica je otišla u policiju. Tamo su joj rekli da je trebala da ih pozove trelefonom, pa bi patrola presrela razbojnika.

....

E sad, meni nešto nije jasno. Mogu da razumem da komunalna policija nije nadležna da juri razbojnike. Ali, zar nisu bar mogli da okrenu telefon, ili i to isto nisu u obavezi? Ni moralnoj? Kad ih lepo moli razlupana i opljačkana žena u po bela dana u centru grada, koja nema kredita na mobilnom telefonu?

A zašta su onda nadležni? Jer, sve već neko pokriva, od saobraćajne policije, preko policije, zoohigijene, tj šinetra, pa hitna pomoc, pa...

Ja sam stvarno mislila da su bar interfejs izmedju gradjana i raznih službi, ali, izgleda da nisu to.

Bedak.



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

appendix appendix 21:32 14.06.2012

...

Mogu da razumem da komunalna policija nije nadležna da juri razbojnike.

Ali je zato nadležna da juri zmije po kućama..
- Ako je moguće, treba izbeći kontakt ili zmiju štapom odbaciti u stranu. U slučaju da uđe u kuću, treba pozvati Komunalnu policiju - savetuje Jović.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 21:49 14.06.2012

Spremio se da trollam

i verbalno na sve moguce nacine otezavam zivot uzornoj komsinici u elektronskoj prepisci, al jok. Gadno je kad te pokradu. Gadno je i kad slusas nekog kog su pokrali i pritajeno likujes u sebi sto tu pricu ne pricas ti.

Spremaj se za vikend, najavili zegu, lep provod i cuvaj stvari.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:38 14.06.2012

Re: ***

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/240512-poslednja-vest-organizovana-banda-otima-zlatne-lancice-prolaznicima-u-beogradu

Koleginica prisustvovala otimacini, prosle subote u tramvaju kod Tasmajdanskog parka. Zenu samo sto nije zadavio kad joj je otkinuo lancic i naravno pobegao.
Jukie Jukie 22:44 14.06.2012

Re: ***

Uf... a mama je danas htela da ide u grad, a ona uvek stavi taj neki lančić da se dobro vidi. Da su krenuli da joj ga otimaju sigurno bi se povredila. Dobro je što sam je ubedio da nigde ne ide jer je kao gužva zbog pucanja vodovodne cevi pa nema prevoza.
dragan7557 dragan7557 09:45 15.06.2012

Re: ***

Jukie
Uf... a mama je danas htela da ide u grad, a ona uvek stavi taj neki lančić da se dobro vidi. Da su krenuli da joj ga otimaju sigurno bi se povredila. Dobro je što sam je ubedio da nigde ne ide jer je kao gužva zbog pucanja vodovodne cevi pa nema prevoza.


Izgleda da nije daleko dan, kada će svi ići goli po ulicama, kako bi se ostatak populacije uverio da nemamo ništa vredno, da bi ukrali.


cerski
Dr M Dr M 10:03 15.06.2012

Re: ***

Izgleda da nije daleko dan, kada će svi ići goli po ulicama, kako bi se ostatak populacije uveri da nemamo ništa vredno


Kako ko, neki misle da imaju da pokažu nešto vredno naročito kad se skinu..

Ili, size doesn`t...
dragan7557 dragan7557 11:56 15.06.2012

Re: ***

Dr M
Izgleda da nije daleko dan, kada će svi ići goli po ulicama, kako bi se ostatak populacije uveri da nemamo ništa vredno


Kako ko, neki misle da imaju da pokažu nešto vredno naročito kad se skinu..

Ili, size doesn`t...

Pa uvaženi kolega, stvarno sumnjam da bi naše sugrađanke, o kojim je ovde reč, imale veliko zadovoljstvo u pokazivanju svog imanja?

Isto važi i za posmatrače.

cerski
Hansel Hansel 22:44 14.06.2012

Namena

Ja sam stvarno mislila da su bar interfjes izmedju gradjana i raznih službi, ali, izgleda da nisu to.

Izmišljotina za zapošljavanje članova partije-a.

Ovo je poražavajuća priča.
angie01 angie01 22:57 14.06.2012

Re: Namena

komunalna policija je najveca prevara u gradu beogradu!

Uredno ih preserecm i prijavljujem parkirane dzipove na kolovozu ispred kafica, dok u formacijama po 5 u novim uniformama maltretiraju svakodnevno babe sto prodaju neki krs na kutijama za koji cvonjak!

kazu, ne mogu sad, je l vidim da rede!
ja kazem, pa ne vidim, koliko shvatam , maltretiraju mi komsiluk od mojih para, a to je ipak moja ulica i ja volim da su svi ok,...a je l mogu da zovu sinteraj za one pse lutalice na svakih 100 m, ili da klince sto prave buku i ostavljaju svake noci nevidjeno djubre na ulici i parku iza zgrada presretnu bar jednom i sprece da to nastave da rade- e, pa kaze, to nije u njihovo radno vreme!

sve u novim kolima, voki-tokiji, kao da treba jos da zovu specijalne brigade-swat, sta li, telefoni-ovi sto nisu mogli da pozovu policiju u slucaju komsinice, a od njenog poreza kupljeni!

sramota!

treba njih da prijavi!
Hansel Hansel 23:00 14.06.2012

Re: Namena

komunalna policija je najveca prevara u gradu beogradu!

Samo da podvučem.
mariopan mariopan 23:05 14.06.2012

Re: Namena

Hansel
komunalna policija je najveca prevara u gradu beogradu!

Samo da podvučem.



U svakom gradu.
zilikaka zilikaka 07:19 15.06.2012

Re: Namena

Si probala da ih pismeno prijaviš njihovom načelniku?

Ja svim sličnim problemima pristupam tako što odmah presavijem tabak

Dok pričaš nema vajde, a kad napišeš...da vidiš razlike
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 09:32 15.06.2012

Re: Namena

zilikaka
Si probala da ih pismeno prijaviš njihovom načelniku?

Ja svim sličnim problemima pristupam tako što odmah presavijem tabak

Dok pričaš nema vajde, a kad napišeš...da vidiš razlike


Moja firlma redovno salje dopis, vredi dva-tri dana, eventualno pet. Juce kad sam zvala niko se nije ni javio.

0-24
zilikaka zilikaka 13:07 15.06.2012

Re: Namena

Moja firlma redovno salje dopis, vredi dva-tri dana, eventualno pet. Juce kad sam zvala niko se nije ni javio.

E, onda ide sledeći korak
Pošalješ cirkularno svima žalbu za nepostupanje po prijavi od..., i to redom načelniku komunalne, pa dalje svim od njega starijim funkcijama.
Malo još proučiš ZUP pa ih pripušiš* iz sve snage.

*pripušiti - pritisnuti




plumeria plumeria 23:13 15.06.2012

Re: Namena

angie01
komunalna policija je najveca prevara u gradu beogradu!Uredno ih preserecm i prijavljujem parkirane dzipove na kolovozu ispred kafica, dok u formacijama po 5 u novim uniformama maltretiraju svakodnevno babe sto prodaju neki krs na kutijama za koji cvonjak!kazu, ne mogu sad, je l vidim da rede!ja kazem, pa ne vidim, koliko shvatam , maltretiraju mi komsiluk od mojih para, a to je ipak moja ulica i ja volim da su svi ok,...a je l mogu da zovu sinteraj za one pse lutalice na svakih 100 m, ili da klince sto prave buku i ostavljaju svake noci nevidjeno djubre na ulici i parku iza zgrada presretnu bar jednom i sprece da to nastave da rade- e, pa kaze, to nije u njihovo radno vreme!sve u novim kolima, voki-tokiji, kao da treba jos da zovu specijalne brigade-swat, sta li, telefoni-ovi sto nisu mogli da pozovu policiju u slucaju komsinice, a od njenog poreza kupljeni!sramota!treba njih da prijavi!



Sve potpisujem i samo da dodam da po manjim mestima policija dobro zna ko su kriminalci, ko su dileri droge, ma sve o svakom znaju a ni prstom da mrdnu. Radno vreme provode u nekom kaficu zajedno sa zaludnicarima a samo pola sata da stanu ispred neke seoske skole, sve bi one koji prodaju drogu ladno poapsili. Pa posle toga nadlezni realno da sude i osude pa se tako, korak po korak, suzbija kriminal. A ne ako pozovu pauka za neka jadna kola jos jadnijeg majstora, misle da su odradili svoj deo obaveza. Za to vreme dzipovi i "besnä" kola sa zatamnjenim staklima parkirana nasred trave ispred nekog kafica-samo sto ne udju u kafic kolima da bi bili vidjeni.....E takvima treba naplacivati zestoke kazne...A ko to treba da radi???????????
farenhajt farenhajt 21:24 16.06.2012

Re: Namena

zilikaka

E, onda ide sledeći korak
Pošalješ cirkularno svima žalbu za nepostupanje po prijavi od..., i to redom načelniku komunalne, pa dalje svim od njega starijim funkcijama.
Malo još proučiš ZUP pa ih pripušiš* iz sve snage.

*pripušiti - pritisnuti

Zapravo je šteta što moram da ti za ovo kažem - bravo (jer je to, zapravo, samo normalno uraditi).
Većina se umesto da uradi to što ti kažeš, a što je jedino ispravno i može da ima efekat, vajka, žali međusobno, navodi svoje primere kada nije uradila ništa, itd, i tako zapravo podržava ove, nije uopšte preterano reći - kriminalce!
angie01 angie01 09:07 17.06.2012

Re: Namena

farenhajt

zilikakaE, onda ide sledeći korakPošalješ cirkularno svima žalbu za nepostupanje po prijavi od..., i to redom načelniku komunalne, pa dalje svim od njega starijim funkcijama. Malo još proučiš ZUP pa ih pripušiš* iz sve snage.*pripušiti - pritisnuti Zapravo je šteta što moram da ti za ovo kažem - bravo (jer je to, zapravo, samo normalno uraditi).Većina se umesto da uradi to što ti kažeš, a što je jedino ispravno i može da ima efekat, vajka, žali međusobno, navodi svoje primere kada nije uradila ništa, itd, i tako zapravo podržava ove, nije uopšte preterano reći - kriminalce!


al to je pravilo za sve-ja vec pocela da se svadjam sa prijateljima sto samo na kafici reaguju gundjanjem na nedopustiva ponasanja raznih sluzbi, sto ovih sto treba direktno da ti zavrse nesto, pa po obicaju, umesto10, radi 1 salter sa svim zamajavanjima i jos intenzivni pokusaji-da to nesto ne moze,...pa do onih sto donose i tumace zakone protiv interesa gradjana ....da ljudi reaguju i ne dozvole ovakvu bahatost, nemarnost, samovolju, onih koji treba da odradjuju posao za njih u ime drzave, a placeni su iz budzeta- ne bi ni moglo da se nastavi ovo vrzino kolo!
mariopan mariopan 23:04 14.06.2012

...

Znači i kod nas su počeli? To u Atini rade neprekidno, baš starim bakama, ali imaju i foru da sa motora zgrabe tašnu i vuku ženu trotoarom dok se ne otkači tašna ili se žena ne otpetlja - dotle se sva izdere i oguli.

Tvoja komšinica je dobro prošla, mogao je ozbiljnije da je povredi.

Sramno je ponašanje policije, ne znam ni zašto postoje ti "komunalni", znam samo da su čekali ispred naše hamburgerije da radnica izađe i zapali cigaretu - da bi je kaznili što puši. Služe za ubiranje para od sirotinje, zato i kažu da to nije njihov posao.
Mogli su bar da nazovu policiju sa svojih mobilnih, to bi svako učinio?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:24 14.06.2012

Re: ...

Mogli su bar da nazovu policiju sa svojih mobilnih, to bi svako učinio?


e, to je mene zgranulo i naljutilo. što nisu.
jesen92 jesen92 00:46 15.06.2012

Re: ...

..meni je zanimljivije kako niko od prolaznika nije video tog nasilnika i lopova kako maltretira zenu i zasto ona nije vikala...ipak je to centar grada nije neka tiha ulica u kojoj nema nikoga..sto se tice tih komunalaca nemam komentar na to da nisu mogli da pozovu miliciju..cak i da je komsinica imala kredit kako u tom soku da se seti koji broj treba da okrene.. uzasava me ta nasa nesolidarnost..
expolicajac expolicajac 23:40 14.06.2012

Samo da kažem

I da ne s...m dalje, da se ne javi Budimac i pitame kako sam još živ.
Stari Rimljani su imali MILICIJU.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:54 15.06.2012

Re: Samo da kažem

expolicajac
I da ne s...m dalje, da se ne javi Budimac i pitame kako sam još živ.
Stari Rimljani su imali MILICIJU.


Nije trebalo mnogo vremena da se kerovi koji napadaju trudnice, preobrate u džukele koje otimaju narukvice i lančiće ženama.

Izgleda da treba da se počne sa časovima samoodbrane za bake i žene u godinama. A i za sve ostale. Evo par youtube klipova, nije loš sistem.
alselone alselone 06:52 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Nije trebalo mnogo vremena da se kerovi koji napadaju trudnice, preobrate u džukele koje otimaju narukvice i lančiće ženama.

Izgleda da treba da se počne sa časovima samoodbrane za bake i žene u godinama. A i za sve ostale. Evo par youtube klipova, nije loš sistem.


Potpuno si u pravu. Beograd po pitanju bezbednosti pocinje sve vise da lici na svetske metropole. Dobro je pa jos uvek nije onako kao u USA da postoje delovi grada gde ne smes ni na crveno svetlo da stanes, tipa Juzni Bronks ili Skid Row.

Doduse, po zabitima je jos uvek sigurno i mirno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:27 15.06.2012

Re: Samo da kažem

alselone
Nije trebalo mnogo vremena da se kerovi koji napadaju trudnice, preobrate u džukele koje otimaju narukvice i lančiće ženama.

Izgleda da treba da se počne sa časovima samoodbrane za bake i žene u godinama. A i za sve ostale. Evo par youtube klipova, nije loš sistem.


Potpuno si u pravu. Beograd po pitanju bezbednosti pocinje sve vise da lici na svetske metropole. Dobro je pa jos uvek nije onako kao u USA da postoje delovi grada gde ne smes ni na crveno svetlo da stanes, tipa Juzni Bronks ili Skid Row.

Doduse, po zabitima je jos uvek sigurno i mirno.


Dobro je, zato što može uvek da bude gore? Pa tako se sa lutalica koje jedu trudnice spontano i prelazi na džukele koje otimaju narukvice i lančiće ženama. Pa na getoe u koje policiju baš zabole da ulazi. Pa favele u kojima gansteri uzimaju taoce, da ne pominjem elektrodistribucije. I gde posle jedino specijalna vojna policija može da zavodi red.

Nego, ako tebe, nedajbože, tako opelješe, i ispeglaju na Tašmajdanu, oćeš i onda da se setiš kako je tek zajebano u Bronksu?
alselone alselone 07:32 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Dobro je, zato što može uvek da bude gore? Pa tako se sa lutalica koje jedu trudnice spontano i prelazi na džukele koje otimaju narukvice i lančiće ženama. Pa na getoe u koje policiju baš zabole da ulazi. Pa favele u kojima gansteri uzimaju taoce, da ne pominjem elektrodistribucije. I gde posle jedino specijalna vojna policija može da zavodi red.

Nego, ako tebe, nedajbože, tako opelješe, i ispeglaju na Tašmajdanu, oćeš i onda da se setiš kako je tek zajebano u Bronksu?


Moze da bude mnogo gore, nazalost.

Necu, nisam se ni sad setio da bih, ne daj boze, opravdao ili ublazio. Samo caskamo. Hoces i ti ako te napadne puma, dron ili Dzouzef se setiti kako u BG kerovi napadaju trudnice? Hoces, nekako se uvek toga setis.
dragan7557 dragan7557 09:55 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Srđan Pajić:
Izgleda da treba da se počne sa časovima samoodbrane za bake i žene u godinama. A i za sve ostale. Evo par youtube klipova, nije loš sistem.

Ako si ozbiljan onda je ovo što si napisao i klipovi koje si postavio veoma opasno.

Ubeđivati ljude, pogotovu stare i nemoćne, da su supermeni posle nekog kursa smoodbrane, je isto kao i umisliti da si magistar kad kupiš diplomu.

cerski
predatortz predatortz 10:03 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Ubeđivati ljude, pogotovu stare i nemoćne, da su supermeni posle nekog kursa smoodbrane, je isto kao i umisliti da si magistar kad kupiš diplomu.



Naprotiv.
Ako nekog nemoćnog ubediš da je kadar da se brani nakon nekog kursa, doveo si ga u opasnost.
Dakle, njega lično.

Umišljeni magistar sa kupljenom diplomom, nije opasnost po sebe ( na nesreću ) .

On je opasnost za sve oko sebe.
expolicajac expolicajac 10:13 15.06.2012

Re: Samo da kažem

dragan7557

predatortz

Momci svaka čast na proceni. Ovog debila što im uzima pare vole bih da vidim u realnoj situaciji, sem gomile mišića i "mrkog pogleda" ne uliva previše poverenja da i sebe može da spasi.
alselone alselone 10:19 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Momci svaka čast na proceni. Ovog debila što im uzima pare vole bih da vidim u realnoj situaciji, sem gomile mišića i "mrkog pogleda" ne uliva previše poverenja da i sebe može da spasi.


Neka dodje Exu na tatami.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:06 15.06.2012

Re: Samo da kažem

expolicajac
dragan7557

predatortz

Momci svaka čast na proceni. Ovog debila što im uzima pare vole bih da vidim u realnoj situaciji, sem gomile mišića i "mrkog pogleda" ne uliva previše poverenja da i sebe može da spasi.


Jebote, nisam znao da ste ti, predator i cerski poznavaoci samoodbrane i borilačkih veština (aj, dobro, alse se verovatno ništa ne razume, da ga ostavimo po strani)

Inače, ovo što radi ovaj tip je odličan sistem, čista fizika, i fiziologija, i prilično je poznat, ima mislim i ok preporuke, jer radi sa gomilom pandurskih timova po usa i kanadi, ako se to nešto računa. Ali nisam okačio klip kao reklamu za njega, nego mislim da je poznavanje elementarne samoodbrane uvek bolje od nepoznavanja ikakave. A i pošto se očigledno stvari izmiču kontroli, plus od pandura u ovakvim situacijama nema neke velike vajde (sorry, exe) nema druge nego da ljudi uzmu stvari u svoje ruke. Sad, žao mi je što to nema besplatno, da mogu i penzosi da se uključe, ali možda bi to moglo da se organizuje?

Inače, znam iz iskustva, da dobar deo tih nasilnika nisu majstori krav mage, mui tai-a i braziske džiudžice, i da će pre da odustanu ako im neko pruži bilo kakav otpor. Ali istina je i da nije svako kadar da pruži otpor, čak i ako je prošao neku obuku. Da li vredi da se nastrada zbog zlatnog lančića, verovatno ne, ali ima situacija kad nema mnogo izbora i onda je svaka veština samoodbrane dobrodošla.


alselone alselone 17:52 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Da li vredi da se nastrada zbog zlatnog lančića, verovatno ne, ali ima situacija kad nema mnogo izbora i onda je svaka veština samoodbrane dobrodošla.


Jeste, napasnici obicno idu goloruki. Kapiras ti sta preporucujes ljudima? Da poginu zbog lancica?

Najbolja taktika je - daj to sto ti trazi ili begaj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 15.06.2012

Re: Samo da kažem

alselone
Da li vredi da se nastrada zbog zlatnog lančića, verovatno ne, ali ima situacija kad nema mnogo izbora i onda je svaka veština samoodbrane dobrodošla.


Jeste, napasnici obicno idu goloruki. Kapiras ti sta preporucujes ljudima? Da poginu zbog lancica?

Najbolja taktika je - daj to sto ti trazi ili begaj.


Alse, ti izgleda imaš ozbiljnih problema sa razumevanjem pročitanog, a mene sad malo mrzi da se nadgornjavam. Živ bio.
expolicajac expolicajac 18:25 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Jebote, nisam znao da ste ti, predator i cerski poznavaoci samoodbrane i borilačkih veština (aj, dobro, alse se verovatno ništa ne razume, da ga ostavimo po strani)

Inače, ovo što radi ovaj tip je odličan sistem, čista fizika, i fiziologija, i prilično je poznat, ima mislim i ok preporuke, jer radi sa gomilom pandurskih timova po usa i kanadi, ako se to nešto računa. Ali nisam okačio klip kao reklamu za njega, nego mislim da je poznavanje elementarne samoodbrane uvek bolje od nepoznavanja ikakave. A i pošto se očigledno stvari izmiču kontroli, plus od pandura u ovakvim situacijama nema neke velike vajde (sorry, exe) nema druge nego da ljudi uzmu stvari u svoje ruke. Sad, žao mi je što to nema besplatno, da mogu i penzosi da se uključe, ali možda bi to moglo da se organizuje?

Inače, znam iz iskustva, da dobar deo tih nasilnika nisu majstori krav mage, mui tai-a i braziske džiudžice, i da će pre da odustanu ako im neko pruži bilo kakav otpor. Ali istina je i da nije svako kadar da pruži otpor, čak i ako je prošao neku obuku. Da li vredi da se nastrada zbog zlatnog lančića, verovatno ne, ali ima situacija kad nema mnogo izbora i onda je svaka veština samoodbrane dobrodošla.

Srki, jedan besplatan savet. Kad ti priđe tip na ulici, preti nožem ili pištoljem i traži pare, odmah daj, bez razmišljanj. Ako je krupnij od tebe, odmah daj. Iskreno te molim da ti nikada ne padne napamet da izigravaš heroja ili ti Brus Lija. Ovaj tvoj zna zahvate ali u pogledu i pristupu se vidi da realne situacije nije vičan da predoči. Nemam vremna da čeprkam po arhivi ali ako nađem poslaću ti obuku ruskih specijalaca, da vidiš kako se bojevom municijom i pravim noževima uvežbavaju realne situacije pa napravi sam razliku. Veruj mi. Imam dva sina i jednom i drugom sam naredio da nikada i to nikada se ne suprotstvljaju već da ako imaju mogućnost pobegnu ili odmah predaju tražene stvari.
dragan7557 dragan7557 20:44 15.06.2012

Re: Samo da kažem

expolicajac:
Nemam vremna da čeprkam po arhivi ali ako nađem poslaću ti obuku ruskih specijalaca, da vidiš kako se bojevom municijom i pravim noževima uvežbavaju realne situacije pa napravi sam razliku.

Slušaj ex, i ti grešiš, te "realne" situacije su isto nakarada.

Tvoj kolega Robert Paturel, francuski policajac i bokser je po meni jedini u Evropi dorastao kao imstruktor beogradskim uličnim situacijama, o kojima je ovde reč, a koji još uvek drži kurseve za odabrane.

Ni Krav Maga ne dostiže u potpunosti uličnu realnost a specijalci ruski, isto kao i SAS se bave posve drugim situacijama

A veruj mi znam, o čemu pričam, a svi treninzi su mi poznati.

Ovaj amero jerk, nema pojma o čemu se uopšte radi a svoje "znanje" može da prodaje samo neznalicama.

cerski
Srki, jedan besplatan savet. Kad ti priđe tip na ulici, preti nožem ili pištoljem i traži pare, odmah daj, bez razmišljanj. Ako je krupnij od tebe, odmah daj. Iskreno te molim da ti nikada ne padne napamet da izigravaš heroja ili ti Brus Lija.

Zahvati u street fightingu su potpuno nepotrebni i nisu od velike koristi. Onoga ko ih primeni mogu da odvedu na dugogodišnju robiju, a to ovaj srkijev jerk i ako zna, neće to nikada reći.

U US su posebni zakoni a razlika od ubistva i samoodbrane nije deblja od dlake.

Zato sam i rekao da je ovo veoma opasno.

Razlika između defenzivnih tehnika i ofanzivnih, je suštinska razlika zbog čega su ofanzivne tehnike na ulici neupotrebljive u defenzivnom smislu.
mariopan mariopan 21:08 15.06.2012

Re: Samo da kažem

nego mislim da je poznavanje elementarne samoodbrane uvek bolje od nepoznavanja ikakave.

U pravu si, imam mermernu oklagiju (ukrasnu) a sad merkam u koju tašnu može da mi stane. Slabo se doznajem u borilačke veštine ali se u oklagije doznajem odlično, takoreći imam doktorat, a ona ima bar 4 kile.

Dame, svaka po ciglu u tašnu pa u grad.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:19 15.06.2012

Re: Samo da kažem

mariopan


Dame, svaka po ciglu u tašnu pa u grad.



Malo je jedna !

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:20 15.06.2012

Re: Samo da kažem

expolicajac
Srki, jedan besplatan savet. Kad ti priđe tip na ulici, preti nožem ili pištoljem i traži pare, odmah daj, bez razmišljanj. Ako je krupnij od tebe, odmah daj. Iskreno te molim da ti nikada ne padne napamet da izigravaš heroja ili ti Brus Lija. Ovaj tvoj zna zahvate ali u pogledu i pristupu se vidi da realne situacije nije vičan da predoči. Nemam vremna da čeprkam po arhivi ali ako nađem poslaću ti obuku ruskih specijalaca, da vidiš kako se bojevom municijom i pravim noževima uvežbavaju realne situacije pa napravi sam razliku. Veruj mi. Imam dva sina i jednom i drugom sam naredio da nikada i to nikada se ne suprotstvljaju već da ako imaju mogućnost pobegnu ili odmah predaju tražene stvari.


Uopšte ne moraš da budeš ruski specijalac ili SAS instruktor ko Cerski da bi se odbranio u većini situacija. Naravno da nema garancije, i da je glupo rizikovati da izgineš zbog imovine, ali ako nemaš mnogo izbora, i moraš da se braniš, bolje je znati kako, nego mlatarati okolo bezveze.
dragan7557 dragan7557 21:24 15.06.2012

Re: Samo da kažem

dusanovaiivanovamama
mariopan


Dame, svaka po ciglu u tašnu pa u grad.



Malo je jedna !


Ova spremna za III Svetski!

cerski
dragan7557 dragan7557 21:48 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Srđan Pajić:
Uopšte ne moraš da budeš ruski specijalac ili SAS instruktor ko Cerski da bi se odbranio u većini situacija. Naravno da nema garancije, i da je glupo rizikovati da izgineš zbog imovine, ali ako nemaš mnogo izbora, i moraš da se braniš, bolje je znati kako, nego mlatarati okolo bezveze.

Srki sinko, da si linkovao Marc MacYoung-a koji ima pojma o ovim stvarima i zna o čemu priča, umesto ovog debila, kako ga ex s pravom nazva, veruj mi ja ti ne bih ništa zamerio, jer Marc MacYoung zna o čemu priča, ovaj tvoj je komercijana funjara.

E sad lepo zaboravi svoj jed pa pročitaj razliku između između ovog tvog i exa, mene, Paturel-a, MacYoung-a.

Uzgred za tvoju informaciju, delu slovenačke policije je instruktor bio Marc MacYoung.

Cerski

p.s. za Marc MacYoung-ov sajt ti treba poprilično vremena da pročitaš ali vidićeš o čemu je reč.
Hansel Hansel 23:24 15.06.2012

Re: Samo da kažem

expolicajac
Imam dva sina i jednom i drugom sam naredio da nikada i to nikada se ne suprotstvljaju već da ako imaju mogućnost pobegnu ili odmah predaju tražene stvari.

Otprilike, tako sam i ja učen, a i prirodno imam takav stav, čini mi se.

A onda, pre jedno 7-8 godina, bio je 1. maj, dogovorio sam se nešto s budućim kumovima, da se najpre vidimo na Trgu, izlazim iz autobusa, izlazi i jedna devojka i u jednom trenutku počne da viče na visokog mladića: "Vrati mi telefon, vrati mi telefon!" Svi nastavljamo prema pešačkom prelazu, on je ignoriše, ja još ne znam da li se oni poznaju, pa je to neka lična rasrava ili se radi o krađi. Dok čekamo na zeleno svetlo, devojka počinje da moli ljude okolo (bilo nas je desetak) da neko pozove policiju. Niko ne reaguje, ja znam da mi je baterija pri kraju, ali pokušavam, 92 počinje da zvoni, ali baterija se isprazni potpuno. Prelazimo ulicu, devojka ne odustaje. Onda se lopov naglo okrene i pretrči ulicu u kontra smeru. Devojka zavapi da joj neko pomogne, i počne da trči za njim. Zbog svog telefona ne bih trčao, ali nisam mogao da dozvolim da bude sama u toj svojoj borbi, stvarno nisam ni neka konstitucija ni neka hrabrost, njena srčanost me je "kupila". I tako, trči lopov, trči devojka, trčim ja. Prolazimo pored stolova (ispred "Staklenca" ), narod sedi, niko ni da podmetne nogu lopovu - jeste da ljudi ne znaju koja je situacija, ali devojka viče: "Drž'te lopova!" Onda se ovaj sapleo na malim stepenicama (na onom ćošku, pored kioska, tadašnjeg bar, gde su početne stanice nekih autobusa), devojka ga uhvatila za jaknu, on se okrenuo i ošamario je. Do tada nemi posmatrači, ustaju dvojica, sustižu ga i obaraju na asfalt, pala je i neka ćuška uz povike: "Ti ćeš da biješ devojku!" Ja iz govornice pozivam policiju, došli su za dva minuta. Devojka je plakala.

Znam da je tip mogao da ima i pištolj, ali od te devojke sam naučio značajnu lekciju. Lekciju nepristajanja na teror i lopovluk. E, sad, da je rizično - nije da nije, svakim danom sve više, i prosto ne znam da li nam cena života zapravo pada što ga više štitimo?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:52 15.06.2012

Re: Samo da kažem

Hansel

Znam da je tip mogao da ima i pištolj, ali od te devojke sam naučio značajnu lekciju. Lekciju nepristajanja na teror i lopovluk. E, sad, da je rizično - nije da nije, svakim danom sve više, i prosto ne znam da li nam cena života zapravo pada što ga više štitimo?!



, pravi si vitez!

A mog ortaka sa tučnjave, inače je posle postao policijski inspektor, krenuli da prate njih desetak džukaca (ne znam tačno, pa da zaokruglim, uglavnom više od jednog), kad se jednom vraćao kući sa devojkom. I da dobacuju. Drugar šane devojci da malo požuri, a krajičkom oka u mraku spazi neku motku pored kontejnera. I kad mu je devojka bila dovoljno daleko ispred, drugar se okrene i uz ono obavezno "šta je bre bilo, majmuni", sagne se po alatku. Ali se ispostavi da je to bio neki karton, koji je ličio na motku... Naravno da su ga upeglali, a devojka je, čini mi se, zbrisala.

Pa ti sad izvuci naravoučenije koje hoćeš.





Hansel Hansel 08:34 16.06.2012

Re: Samo da kažem

, pravi si vitez!

Jesi video?

... krenuli da prate njih desetak džukaca ... Naravno da su ga upeglali...

Pa ti sad izvuci naravoučenije koje hoćeš.

Ovaj, naravno da treba voditi računa o odnosu snaga...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:56 16.06.2012

Re: Samo da kažem

Hansel
, pravi si vitez!

Jesi video?

... krenuli da prate njih desetak džukaca ... Naravno da su ga upeglali...

Pa ti sad izvuci naravoučenije koje hoćeš.

Ovaj, naravno da treba voditi računa o odnosu snaga...


I biti u posedu pouzdane informacije o dostupnosti odbrambenih resursa.

b92fmember b92fmember 02:27 17.06.2012

Re: Samo da kažem

Veruj mi. Imam dva sina i jednom i drugom sam naredio da nikada i to nikada se ne suprotstvljaju već da ako imaju mogućnost pobegnu ili odmah predaju tražene stvari.


Bacaj pare na desnu a ti begaj na levu i deri se iz sveg glasa

VATRA VATRA VAAAATRAAAAA
b92fmember b92fmember 02:41 17.06.2012

Re: Samo da kažem

Veruj mi. Imam dva sina i jednom i drugom sam naredio da nikada i to nikada se ne suprotstvljaju već da ako imaju mogućnost pobegnu ili odmah predaju tražene stvari.


Ček ček, sad mi pade na pamet, a da imaš ćerku, šta bi nju savetovao, ako napasnik ne želi novčanik već ima nešto sasvim drugo na umu?
dragoljub92 dragoljub92 15:07 17.06.2012

Re: Samo da kažem

b92fmember
Veruj mi. Imam dva sina i jednom i drugom sam naredio da nikada i to nikada se ne suprotstvljaju već da ako imaju mogućnost pobegnu ili odmah predaju tražene stvari.


Ček ček, sad mi pade na pamet, a da imaš ćerku, šta bi nju savetovao, ako napasnik ne želi novčanik već ima nešto sasvim drugo na umu?

to je druga stvar,onda se boriš za goli život i tu se preporučuju sva sredstava za odbranu,samo kad neko uperi pištolj u tebe znaj da nemaš nikakvu šansu ,sem ako nisi čak noris ,a nisi.
zilikaka zilikaka 07:31 15.06.2012

16

Ovo za komunalce je neoprostivo. Za otkaz.

Šteta što ona u toj situaciji svakako nije mogla biti dovoljno prisebna da im uzme podatke.

A što se tiče najezde uličnih pljački i otimačina, kod nas se pojavilo još nešto novo.

Subotom ispred jedne od gradskih pijaca pojedine žene presreću one što su pošli da pazare i prvo te skrušeno zamole da staneš, da te nešto pitaju.
Onda počinju priču "ja moram da ti kažem, vidim da će ti se u porodici nešto strašno desiti, al ja mogu da ti pomognem..."

Kad mi se prva obratila, pustila sam je da vidim kako i dokle će ići, a kad smo stigli do "daj mi sad najveću novčancu koju imaš kod sebe, da uradimo..." (a vidi da si pošao da pazariš), otkačila sam je.

Sledeće nedelje druga osoba ali isti pristup.



Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:57 15.06.2012

edit

Ovo za komunalce je neoprostivo.


morala sam da promenim naslov bloga, jer je poenta teksta izostanak bilo kakve pomoci komunalne policije koja se zatekla u blizini ulicnog razbojnickog napada na zenu.

slazem se da je to sto su joj rekli da "ide u policiju" neoprostivo. zato sam i napisala blog.

Ne mislim da su trebali da jure razbojnika, ali su mogli da okrenu telefon, jer drugačije je kad pribrani komunalac objasni kratko i jasno nego prestravljena žena.

mogli su i da je odvezu u policiju, ili kući.

mogli su svašta.

izabrali su ništa.

a to je ružno i neprofesionalno i građanski nesolidarno. nije ni čudo da ih ljudi ne doživljavaju kao pomoć i podršku, nego samo kao haračlije.







predatortz predatortz 09:13 15.06.2012

Re: edit

Ne mislim da su trebali da jure razbojnika, ali su mogli da okrenu telefon, jer drugačije je kad pribrani komunalac objasni kratko i jasno nego prestravljena žena.


Da ne govorimo o činjenici da je prijavljivanje krivičnog dela obaveza građanina. Ni o tome da komunalni policajac nije običan građanin. Komunalni policajac ima status službenog lica, samim tim i veću obavezu da reaguje.
Mislim da bi tvoja komšinica trebala do Rade u Hroniku.
Ova bi ih znalački prošetala po prašini.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:21 15.06.2012

Re: edit

Da ne govorimo o činjenici da je prijavljivanje krivičnog dela obaveza građanina. Ni o tome da komunalni policajac nije običan građanin. Komunalni policajac ima status službenog lica, samim tim i veću obavezu da reaguje.


Pa to je ono gadno u celoj priči. Razbojnika je bilo i biće, nije u tome poenta. Već u tome što se razbojnik ladno udaljava, napadnuta žena ga pokazuje, a oni ništa. U krajnjem slučaju, mogu racionalnije da ga opišu.

I mislim da su policajci u stanici u pravu, da je neko javio, opisao, presrela bi ga neka patrola. I sprečila da nastavi s svojim razbojničkim poslom.

jesen92 jesen92 11:03 15.06.2012

Re: edit

I mislim da su policajci u stanici u pravu, da je neko javio, opisao, presrela bi ga neka patrola. I sprečila da nastavi s svojim razbojničkim poslom.
..reakcija komunalaca je neoprostiva ali mene jos vise brine da se nije nasao ni jedan slucajni prolaznik da reaguje..kakvi smo to ljudi postali..
Hansel Hansel 17:58 15.06.2012

Besplatni pozivi hitnih službi

Onda ih je zamolila da pozovu policiju, jer ona nema kredita na mobilnom telefonu.

Tek mi malopre pade na pamet, zlu ne trebalo - ko ne zna - pozivi brojeva hitnih službi su besplatni, nema veze da li imate ili nemate kredita. Naročito ako komunalne policajce mrzi da vam pomognu...
AlexDunja AlexDunja 01:16 16.06.2012

Re: edit

I mislim da su policajci u stanici u pravu, da je neko javio, opisao, presrela bi ga neka patrola. I sprečila da nastavi s svojim razbojničkim poslom.

e, vidiš, mislim da tu grešiš,
mislim da su oni jednako nezainteresovani.

drugarica moga sina je objavila na fb
da ima tip koji te stvari radi, otima torbe
skida lančiće, itajrad, uvek na istom mestu
negde na žarkovu. svaki dan.

ona upozorova one koji prolaze tuda, jer ga panduri verovatno poznaju
i odobrili su mu reon.
expolicajac expolicajac 07:25 16.06.2012

Re: edit

ona upozorova one koji prolaze tuda, jer ga panduri verovatno poznaju
i odobrili su mu reon.

Maliciozno, i ne dolikuje intelektualcu.
AlexDunja AlexDunja 10:06 16.06.2012

Re: edit

Maliciozno
pa, dobro
a kako se može protumačiti činjenica
da ga prolaznici znaju, i upozoravaju one koji su tu
ređe? misliš da su neodgovorni i nisu ga prijavili pubovima?
expolicajac expolicajac 10:14 16.06.2012

Re: edit

misliš da su neodgovorni i nisu ga prijavili pubovima?

Baš to. Stereotipi koji su napravljeni o policajcima uvek se iznova obnavljaju. Ovde svako može da digne onu stvar na policajca, i da stalno viče kako su oni potkupljeni. Jel si sebe nekada zapitala koliko stvarno ima istine u tome da je policajac na ulici potkupljen.
A "savesni građani" uredno dižu dreku na tu temu da bi mogli sami da marišu.
predatortz predatortz 08:17 15.06.2012

Važan posao

E sad, meni nešto nije jasno. Mogu da razumem da komunalna policija nije nadležna da juri razbojnike. Ali, zar nisu bar mogli da okrenu telefon, ili i to isto nisu u obavezi? Ni moralnoj? Kad ih lepo moli razlupana i opljačkana žena u po bela dana u centur grada, koja nema kredita na mobilnom telefonu?

A zašta su onda nadležni?


Nadležni su da jure sirotinju koja na Kozari prodaje poljoprivredne proizvode ,svojom rukom proizvedene.
Nadobudni, opremljeni, ubeđeni da rade strašno važan posao.
Skoro sam jednog pitao , kad se pred Maxijem navrzao na mučenu babu:

Jesi li ti zbog toga studirao ? Ako jesi, idi odmah i skoči u Savu!
bolid1 bolid1 08:34 15.06.2012

Re: Važan posao

predatortz
E sad, meni nešto nije jasno. Mogu da razumem da komunalna policija nije nadležna da juri razbojnike. Ali, zar nisu bar mogli da okrenu telefon, ili i to isto nisu u obavezi? Ni moralnoj? Kad ih lepo moli razlupana i opljačkana žena u po bela dana u centur grada, koja nema kredita na mobilnom telefonu?

A zašta su onda nadležni?


Nadležni su da jure sirotinju, koja na Kozari prodaje poljoprivredne proizvode svojom rukom proizvedene.
Nadobudni, opremljeni, ubeđeni da rade strašno važan posao.
Skoro sam jednog pitao , kad se pred Maxijem navrzao na mučenu babu:

Jesi li ti zbog toga studirao ? Ako jesi, idi odmah i skoči u Savu!


Ili da se zavuku u zbunje i cekaju da ljudi izvedu pse u park, e, onda krece lov i naplata kazni, naravno, sredovecnim ljudima sa jazavicarima...jel' treba da pomenem da "batica" seta Pit-bulla bez lanca, bez korpe i nikom nista, prodje pored njih...ali, zato, opasni cikica u svojih 60 godina je tezak i opasan huligan...
mariopan mariopan 09:26 15.06.2012

Re: Važan posao

Jesi li ti zbog toga studirao ? Ako jesi, idi odmah i skoči u Savu!

plumeria plumeria 10:06 15.06.2012

Eh, procitala, dozivela.......

Citam ovo i po ko zna koji put se prisecam te davne l997.godine, kada sam nesto slicno i dozivela. Zalosno je sto posle toliko godina neki drugi huligani rade to isto....Oni iz onog vremena su valjda napredovali u sluzbi i postali clanovi nekog klana.
U to vreme nije bilo komunalne policije pa sam bar toga bila postedjena da se jos vise ne nerviram. Policija je uhvatila huligana, otkrila vlasnika zlatare koji je otkupio ukraden lanac, sve to doslo na sud, cijem pozivu sam se naravno odazvala. Sudija je meni postavljao takva pitanja kao da sam ja kriminalka ili da sam nesto slagala u izjavi, tako da sam jos tada uvidela da od kaznjavanja kriminalaca nema nista. Samo da je jedan od njih adekvatno kaznjen, sigurna sam da bi toga bilo mnogo manje. Osilila se banda, a navikli na lagodan zivot bez rada i muke.
Kriza sve veca, mangupi navikli da izlaze po splavovima i kojekakvim klubovima, tako da ce sve vise biti ovakvih slucajeva.
Komunalna policija nece da im se mesa u posao, ali je zalosno sto i regularna policija nesto slabo ovo suzbija, a mogla bi, da hoce, sve da ih pohvata sa lakocom.
angie01 angie01 21:52 15.06.2012

dobila ja jos davno

od muza a direktno iz usa sprej za samoodbranu i dodjem tako u redakciju gde sam ja jedina devojcica i pohavlim se kako sam antaciblz, pokazem spravu ponosno i takoto!

...e, ovi moji se ubise od smeha, morala sam posle nekog poduzeg vremena valjanja po podu, prskanja suza u mlazevima, da ih spahtlom struzem, da bi se podigli!

kazu oni, si normalna, pa neko te nedajboze napadne-ti imas samo faktore- faktor iznenadjenja, koji te sprzi, pa faktor neorganizovane torbe-dok ti drhtavom rukom u toj tasni sa gomilom drangulija napipas sprej, vec si sto puta savladana,pa faktor otkocivanja sprave, posto je ona u normalnom , pocetnom polozaju zakocena-sta, tebi neko lomi ruku ili vec sta, a ti mu kazes, sacekaj some, nemoj si sisa, treba mi ta ruka da povicem gumbic da bih mogla da te poprskam,...a on ce kao da stoji i cetka!
plumeria plumeria 22:30 15.06.2012

Re: dobila ja jos davno

"imas samo faktore- faktor iznenadjenja, koji te sprzi, pa faktor neorganizovane torbe-dok ti drhtavom rukom u toj tasni sa gomilom drangulija napipas sprej, vec si sto puta savladana,pa faktor otkocivanja sprave, posto je ona u normalnom , pocetnom polozaju zakocena-sta........"

Ko nije doziveo da ga opljackaju ili napadnu huligani ne moze da zamisli da se tog momenta skroz pogubis. Moc govora se potpuno izgubi, zanemis..Onda ti u sekundi prodju misli kroz glavu-ma nemoguce da to moze meni da se desi, meni koja sam tako oprezna i nikom ne verujem. Ali, oni su takvi maheri, tako se lepo pripreme za akciju, pa ako je u busu onda i ne osetis a ako te napadne da otrgne lancic ili tasnu, tu samo zanemis i pustis ih neka nose, ma nek se i oni nose i to sto uzmu. Pa kad komunalna policija nece da im se suprostavi kako mi to mozemo.

Ni od cega i ni od koga ne prezaju, zato je bitno ostati ziv i ceo.U svakoj uredjenoj zemlji zna se ko vodi borbu sa kriminalcima, sigurno ne pojedinci....
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 15.06.2012

Re: dobila ja jos davno

angie01
od muza a direktno iz usa sprej za samoodbranu i dodjem tako u redakciju gde sam ja jedina devojcica i pohavlim se kako sam antaciblz, pokazem spravu ponosno i takoto!

...e, ovi moji se ubise od smeha, morala sam posle nekog poduzeg vremena valjanja po podu, prskanja suza u mlazevima, da ih spahtlom struzem, da bi se podigli!

kazu oni, si normalna, pa neko te nedajboze napadne-ti imas samo faktore- faktor iznenadjenja, koji te sprzi, pa faktor neorganizovane torbe-dok ti drhtavom rukom u toj tasni sa gomilom drangulija napipas sprej, vec si sto puta savladana,pa faktor otkocivanja sprave, posto je ona u normalnom , pocetnom polozaju zakocena-sta, tebi neko lomi ruku ili vec sta, a ti mu kazes, sacekaj some, nemoj si sisa, treba mi ta ruka da povicem gumbic da bih mogla da te poprskam,...a on ce kao da stoji i cetka!


Meni se čini da su ti pepper sprejevi zabranjeni. Da pitamo ex-a?

E, a moj neki drugar, ima kuću gore iznad grada, u planinini i pre par godina je imao napast u vidu medveda koji su mu čak u kuhinju ušli par puta. I onda je kupio onu trubu na komprimovani vazduh, za plašenje životinja. I tako, sedi on na terasi jedan dan, i vidi mečku kako mu se iz šume spušta u dvorište. Djipi se, trk u kujnu, po trubu, dovati je, sastavi na brzaka, trk napolje i pravo na mečku koja se zabavljala nešto oko ograde. Uperi trubu na nju, stisne dugme, ali umesto gromoglasnog zvuka, iz trubice izadje samo tugaljivo pffffffft! Zaboravio da stavi neki deo...Srećom mečka se nije ni osvrnula, a moj drugar je zaždio u kuču brže nego što je izašao.







dragan7557 dragan7557 22:46 15.06.2012

Re: dobila ja jos davno

angie01 22:52 15.06.2012
dobila ja jos davno

plumeria 23:30 15.06.2012 / *novo
Re: dobila ja jos davno


Psiho faktori!

Baš zbog toga sam i rekao majstor Pajiću, da, da je linkovao Marc MacYoung-a, ne bih reagovao. MacYoung se upravo bavi tim stvarima, baš kao i njegova supruga.

cerski
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:00 15.06.2012

Re: dobila ja jos davno

dragan7557
angie01 22:52 15.06.2012
dobila ja jos davno

plumeria 23:30 15.06.2012 / *novo
Re: dobila ja jos davno


Psiho faktori!

Baš zbog toga sam i rekao majstor Pajiću, da, da je linkovao Marc MacYoung-a, ne bih reagovao. MacYoung se upravo bavi tim stvarima, baš kao i njegova supruga.

cerski


Abre, Cerski, meni ovaj moj Toni deluje daleko ozbiljnije i jače od tog tvog čilagera, McYoung-a. Ja mislim da bi ga Toni dobio u prvoj rundi, sem ako McYoung ne potegne iz pederuše suzavac, ili tejzer, na kvarno.

expolicajac expolicajac 23:29 15.06.2012

Re: dobila ja jos davno

Meni se čini da su ti pepper sprejevi zabranjeni. Da pitamo ex-a?

Angie, tebi je sve dozvoljeno.
angie01 angie01 23:40 15.06.2012

Re: dobila ja jos davno

expolicajac
Meni se čini da su ti pepper sprejevi zabranjeni. Da pitamo ex-a?Angie, tebi je sve dozvoljeno.


imala ja i pepper i neki za oci!:)))...hemiJsko oruzJe!...posto nikada nisu bili upotrebljavani-zapekla materija, ni za q ne vrede!
dragan7557 dragan7557 08:24 16.06.2012

Re: dobila ja jos davno

srdjan.pajic
dragan7557
angie01 22:52 15.06.2012
dobila ja jos davno

plumeria 23:30 15.06.2012 / *novo
Re: dobila ja jos davno


Psiho faktori!

Baš zbog toga sam i rekao majstor Pajiću, da, da je linkovao Marc MacYoung-a, ne bih reagovao. MacYoung se upravo bavi tim stvarima, baš kao i njegova supruga.

cerski


Abre, Cerski, meni ovaj moj Toni deluje daleko ozbiljnije i jače od tog tvog čilagera, McYoung-a. Ja mislim da bi ga Toni dobio u prvoj rundi, sem ako McYoung ne potegne iz pederuše suzavac, ili tejzer, na kvarno.


Ma ne čudi me tvoja reakcija!

Tebi i tvojima se i Buš mlađi prikazo ko Superman, gospodin Razum in person, "Intelectual of the year" for all Times.

Samo amerima (a počelo je i u EU) možeš da uvaljuješ:"hard working american people" evo i u Jevropi se već čuje "hard working european people"

Natčovek Husein, samo izrekne floskulu o miru i odmah sledi Nobelova za Mir.

Što samo u Filadelfiji recimo ima više od 400 ubistava godišnje nije važno, važno je da ste vi uobrazili da ste naj, naj, naj, ......... naj!


Vaš Natčovek uvek pobeđuje, a kad gubi, e onda važi: kavrnjak, a ako i lud vidi da je sve kako treba, onda Armada, pa udri, Koreja, Vijetnam, Irak, Srbija......


cerski
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:39 16.06.2012

Re: dobila ja jos davno

imala ja i pepper i neki za oci!:)))...hemiJsko oruzJe!...posto nikada nisu bili upotrebljavani-zapekla materija, ni za q ne vrede!


:))


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:01 16.06.2012

Re: dobila ja jos davno

dragan7557
srdjan.pajic
dragan7557
angie01 22:52 15.06.2012
dobila ja jos davno

plumeria 23:30 15.06.2012 / *novo
Re: dobila ja jos davno


Psiho faktori!

Baš zbog toga sam i rekao majstor Pajiću, da, da je linkovao Marc MacYoung-a, ne bih reagovao. MacYoung se upravo bavi tim stvarima, baš kao i njegova supruga.

cerski


Abre, Cerski, meni ovaj moj Toni deluje daleko ozbiljnije i jače od tog tvog čilagera, McYoung-a. Ja mislim da bi ga Toni dobio u prvoj rundi, sem ako McYoung ne potegne iz pederuše suzavac, ili tejzer, na kvarno.


Ma ne čudi me tvoja reakcija!

Tebi i tvojima se i Buš mlađi prikazo ko Superman, gospodin Razum in person, "Intelectual of the year" for all Times.

Samo amerima (a počelo je i u EU) možeš da uvaljuješ:"hard working american people" evo i u Jevropi se već čuje "hard working european people"

Natčovek Husein, samo izrekne floskulu o miru i odmah sledi Nobelova za Mir.

Što samo u Filadelfiji recimo ima više od 400 ubistava godišnje nije važno, važno je da ste vi uobrazili da ste naj, naj, naj, ......... naj!


Vaš Natčovek uvek pobeđuje, a kad gubi, e onda važi: kavrnjak, a ako i lud vidi da je sve kako treba, onda Armada, pa udri, Koreja, Vijetnam, Irak, Srbija......


cerski


Cerski, al si se ti ražestio.

Svejedno, odgovorno tvrdim da je ovaj tvoj McYoung pičkica, a Toni - rules. Ako moram da biram od koga ću da uzmem čas ili dva samoodbrane, sigurno biram Tonija.


dragan7557 dragan7557 19:44 16.06.2012

Re: dobila ja jos davno


Cerski, al si se ti ražestio.

Svejedno, odgovorno tvrdim da je ovaj tvoj McYoung pičkica, a Toni - rules.



A sada sledi dvonedeljna diskusija Coca Cola je p....ca a Pepsi Cola-rules, ili obratno.

Ili obratno, koji si? Pepsi ili Coca?

cerski
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:29 16.06.2012

dreka

Mene moj prvi muž najozbiljnije učio "ženskoj" saoodbrani prvog reda, a to je dreka. Kaže, kad te neko napadne moraš da se dereš iz sveg glasa. Ajme, kako da se dernjam, dal si normalan!

- Moraš! Iz dva razloga: prvo što dreka zbunjuje napadača, a drugo što te tako ljudi čuju i kapiraju da si napadnuta i mogu da ti priteknu u pomoć.

- Aj dobro, draću se...

- Nije dobro, moraš da znaš kako da se dereš! I šta ćeš da vičeš. Ajde, šta bi vikala?

- Otkud znam bre, mani me, valjda "manijak", "aaaaaaa"...

- Ne valja! Mora da bude jasno da nije svađa s momkom, ljudi ne vole da se mešaju u to. Moraš da urlaš "lopov", Upomoć", "lopov"!

- Jebote, aj dobro. Vikacu lopov.

- A ne, nije dobro. Jel umeš ti uopšte da pustiš glas, al stvarno, iz petnih žila?

- Umem!

- Ajde, vici, da te cujem.

- Necu bre, si normalan, blam me.

- Eto vidiš... Nego, jel si ti ikad pustila pravi urlik iz sebe?

- Mhmmm, baš baš pravi? Ovaj, mislim da nisam...

- Tako sam i mislio. Aj, sedi u kola idemo da vežbamo dranje.

I onda me odvezo na kraj Novog Beograda i nije se smirio dok nisam iscedila neki indijansku urlik, da su sove popadale s drveća.

Kaže, e tako da zaurlaš, da se smrzne.

Jebote, nisam htela da ga sekiram, al mi je bilo jasno da ja to ne bih mogla u realnoj situaciji da izvedem:)



plumeria plumeria 09:42 16.06.2012

Re: dreka

Vesna Knežević Ćosić
Mene moj prvi muž najozbiljnije učio "ženskoj" saoodbrani prvog reda, a to je dreka. Kaže, kad te neko napadne moraš da se dereš iz sveg glasa. Ajme, kako da se dernjam, dal si normalan! - Moraš! Iz dva razloga: prvo što dreka zbunjuje napadača, a drugo što te tako ljudi čuju i kapiraju da si napadnuta i mogu da ti priteknu u pomoć.- Aj dobro, draću se...- Nije dobro, moraš da znaš kako da se dereš! I šta ćeš da vičeš. Ajde, šta bi vikala?- Otkud znam bre, mani me, valjda "manijak", "aaaaaaa"...- Ne valja! Mora da bude jasno da nije svađa s momkom, ljudi ne vole da se mešaju u to. Moraš da urlaš "lopov", Upomoć", "lopov"!- Jebote, aj dobro. Vikacu lopov.- A ne, nije dobro. Jel umeš ti uopšte da pustiš glas, al stvarno, iz petnih žila?- Umem!- Ajde, vici, da te cujem.- Necu bre, si normalan, blam me.- Eto vidiš... Nego, jel si ti ikad pustila pravi urlik iz sebe? - Mhmmm, baš baš pravi? Ovaj, mislim da nisam...- Tako sam i mislio. Aj, sedi u kola idemo da vežbamo dranje.I onda me odvezo na kraj Novog Beograda i nije se smirio dok nisam iscedila neki indijansku urlik, da su sove popadale s drveća.Kaže, e tako da zaurlaš, da se smrzne.Jebote, nisam htela da ga sekiram, al mi je bilo jasno da ja to ne bih mogla u realnoj situaciji da izvedem:)



Ma i da hoces ne mozes ni da zines. Potpuno se izgubi moc govora, prosto zanemis.A tek da probas da potrcis za njim.....ma nema sanse....stojis ko ukopana i pitas se da li se to meni stvarno desava ili sanjam. Bacis pogled i vidis ga kako juri kao panter i zamice iza neke zgrade sa tvojom tasnom ili lancicem. Tako nemocna smognes snage da prijavis slucaj policiji i tek onda shvatis koliko smo stvarno nemocni sa takvom policijom. E, to je trenutak kad bas bas zanemis i dignes ruke od svega....
zilikaka zilikaka 12:44 16.06.2012

Re: dreka

Jebote, nisam htela da ga sekiram, al mi je bilo jasno da ja to ne bih mogla u realnoj situaciji da izvedem:)


Ne znaš dok ti se ne desi.

Ja sam svojevremeno opisala sasvim suprotno iskustvo.

U situacijama kada se jako uplašiš, kad se osetiš životno ugrožen, često proradi instinkt.
Nismo ni svesni koliko ni sami sebe ne poznajemo.

Ovo se naravno ne odnosi na običnu uličnu pljačku.
Za to je Ex sigurno u pravu.

On bar zna o čemu priča.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:29 16.06.2012

Re: dreka

Mene moj prvi muž najozbiljnije učio "ženskoj" saoodbrani prvog reda, a to je dreka.

Udaj se ponovo za njega. Taj je bio pametan.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:53 16.06.2012

Re: dreka

Udaj se ponovo za njega. Taj je bio pametan.


svi moji muževi su pametni:)
mariopan mariopan 17:50 16.06.2012

Re: dreka

svi moji muževi su pametni:)

Uspešna žena

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:28 16.06.2012

Re: dreka

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:33 16.06.2012

Re: dreka

Vesna Knežević Ćosić
Udaj se ponovo za njega. Taj je bio pametan.


svi moji muževi su pametni:)


uh, samo mogu da zamislim kako izgledas

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:28 16.06.2012

Re: dreka

uh, samo mogu da zamislim kako izgledas


moz' ovako

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:32 16.06.2012

Re: dreka

Vesna Knežević Ćosić
uh, samo mogu da zamislim kako izgledas


moz' ovako


a zasto moja izgleda skroz drugacije kad cisti po kuci?

dragan7557 dragan7557 23:03 16.06.2012

Re: dreka

KRALJMAJMUNA
Vesna Knežević Ćosić
uh, samo mogu da zamislim kako izgledas


moz' ovako


a zasto moja izgleda skroz drugacije kad cisti po kuci?


Usisivač!?

cerski
plumeria plumeria 02:45 17.06.2012

Re: dreka


Usisivač!?

cerski


Ma vaznije je crevo od usisivaca.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana