Društvo| Istorija| Politika

PRAVILA, PRAVILA DA BI ME UDAVILA

expolicajac RSS / 10.06.2012. u 21:44

saborna_pok_1006a.jpg 

Pravila, pravila da bi me udavila i kičmu savila.

E moj Predsedniče. Vrhovni Komandante Vojske Srbije. Ako i malo držiš do Srbije, onda ova tri viša oficira Vojske Srbije moraju odmah na raport i 20% od plate. O čemu se radi?

Na liturgiji koji je bogoslužio njegova Svetost Patrijarh Gospodin Irinej, u pomen na 144 godine od smrti kneza Mihaila, bila je pristuna i delegacija Vojske Srbije. Dva pukovnika i potpukovnik. Sva trojica su verovatno dobila naredbu nadređene komande. I šta se dešava. Po onome što se vidi na snimku sva trojica su se u crkvi ponašala kao da su prvi put ušli u neki pravoslavni hram. To mogu i da razumem. Po godinama koje se na njima vide, sva trojica su vojne škole završavali u vreme socijalizma. Prošli šta su prošli, pravoslavlje im se primilio nije. Ali ono što neću da oprostim je elementarno nepoštovanje pravila službe. Od kada je vojske i vojnih pravila svaka zvanična delegacija bilo koje vojske pojavljuje se u sledećem poretku. Vođa (najviši po činu) delegacije ide u sredini, sa njegove desene strane ide drugi po rangu , a najniži po rangu i činu ide sa leve strane. Ako se pojavljuju dva oficira, niži po činu ide sa leve strane. Utvrđena forma se nikako ne menja i tokom protokola ostaje u istoj formaciji. Na snimku se jasno vidi da je tokom održavanja samog pomena u početku bila jedna a tokom polaganja cveća u samom hramu druga formacija. Nedopustivo. Jedna vojska koja se poziva na ugled u narodu i jasno definisan cilj da postane stub zaštite nacionalnih i državnih interesa ovakav propust ne sme da toleriše. Možda će se nekom učiniti da je ovo preoštra ocena, ali oni koji se razumeju u subordinaciju i vojna pravila znaju koliko sam u pravu.

Vojska sem svoje uloge kao oružana sila, svojim javnim nastupima predstavlja odraz ukupne politike koju država vodi. Zato ako hoćemo da od ove Srbije napravimo državu koja hoće da povrati ugled zaslužen svojom istorijskom ulogom moramo da se borimo za to što je Bora Čorba rekao u pesmi, nesvestan istinitosi tih reči

„Pravila, pravila da bi nas udavila“      

 



Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 22:02 10.06.2012

Sprdnja od vojske i države


Oficir bez kape??? Oficir sme biti bez službenog glavopokrivala samo u zatvorenom prostoru i to od trenutka ulaska. Skinuta kapa nosi se ispod leve miške i stavlja na glavu čim se izađe. Postoje izuzeci, strogo propisani, kad oficir može da odloži kapu u garderobu. Ali su jasno propisani.

Dakle NE kad se uđe u crkvenu portu.

Šta radi ovaj som u crnoj košulji u sastavu vojne delegacije? Ko je on i šta je po činu funkciji i položaju? (Kod normalne vojske to bi se znalo i videlo).

Oficir pod oružjem NIKAD ne skida kapu. Počast se pod oružjem odaje SA kapom na glavi.


Inače - jebeš svakog oficira u crkvi i xhamiji. Malo im je bilo 50 godina ONOGA.

Uostalom, šta očekivati od vojske koju je svaka šuša rezervnokaplarska naprdela u najmanje 4 rata zaredom i koja se žešće borila za stanarska prava nego za domovinu.

Rasformirati i krenuti od početka. Sve novo. Manja šteta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:36 10.06.2012

Re: Sprdnja od vojske i države

krkan
Skinuta kapa nosi se ispod leve miške i stavlja na glavu čim se izađe.


I onda tako znojem umazanu kapu da metneš na glavu? Fuuuuuuj!!!!

kalifumestokalifa kalifumestokalifa 22:06 10.06.2012

Ozbiljno

Najozbiljnije, ovo te je dovoljno pogodilo da napišeš blog o tome?
expolicajac expolicajac 22:08 10.06.2012

Re: Ozbiljno

Najozbiljnije, ovo te je dovoljno pogodilo da napišeš blog o tome?

Uvek postoji kap koja prelije čašu
Jukie Jukie 22:46 10.06.2012

Re: Ozbiljno

svojim javnim nastupima predstavlja odraz ukupne politike koju država vodi. Zato ako hoćemo da od ove Srbije napravimo državu

Pa ta ista država Srbija je izmislila "dečja prava" kakva nigde ne postoje i koja se svode na to da radiš šta hoćeš i da ne poštuješ nikakva pravila.
Očigledno je da država smatra da je takvo ponašanje dobro i poželjno, inače tome ne bi učila svoju decu, jer je glupo učiti nekoga da se ponaša onako kako ti smeta, pa da se posle mučiš dok to trpiš.
I ta deca danas postaju punoletna i nastavljaju da se ponašaju onako kako ih je ta država naučila. Eto takva je ukupna politika koju država vodi. Čemu se čudiš exy?
Atomski mrav Atomski mrav 22:15 10.06.2012

Pravila Službe

Ovo me podseća na jedan detalj iz vojske - jedno veče smo gledali TV pred povečerje, američki film o crnim pilotima u II svetskom ratu. U jednoj sceni lik koga tumači Kuba Guding Jr pritrčava nekom od oficira sav usplahiren i pozdravlja ga. Komentar jednog klasića - "Pazi, pozdravlja oficira bez bere na glavi".

Od vojske su ostala još samo Pravila Službe. A kanda više ni to?
krkar krkar 22:19 10.06.2012

Re: Pravila Službe

Pazi, pozdravlja oficira bez bere na glavi".


Bez kape se ne salutira.

Tačka.
mikimedic mikimedic 23:00 10.06.2012

Re: Pravila Službe

Bez kape se ne salutira.


jel?

ti nisi gledao 'vojnu akademiju'?


krkar krkar 23:28 10.06.2012

Re: Pravila Službe

ti nisi gledao 'vojnu akademiju'?


Ja sam mislio da i u serijama finansiranim novcem poreskih obveznika važi Pravilo službe Vojske Srbije.

Član 12.

Када војно лице у униформи присуствује јавној манифестацији у оквиру које се изводи
верски обред, за време обреда скида капу односно шлем, као и за време верског дела
погребног обреда, осим ако је у саставу почасног вода, почасне пратње и војног
оркестра. Лична је ствар војног лица да ли ће за време верског обреда изражавати своја
верска убеђења.


Jebeš oficire koji kao potpukovnici i pukovnici ne znaju PS!

Obaška što onaj koji šatro namešta venac još i salutira bez kape, kršeći čl. 20 koji kaže da se ne pozdravlja, između ostalog

– када се налазе у верском објекту;



mikimedic mikimedic 23:34 10.06.2012

Re: Pravila Službe

Ja sam mislio da i u serijama finansiranim novcem poreskih obveznika važi Pravilo službe Vojske Srbije.


ma moguce i da vazi, ali samo ako generale ne glumi lecic.




Hansel Hansel 23:55 10.06.2012

Re: Pravila Službe

Bez kape se ne salutira.

Obaška što onaj koji šatro namešta venac još i salutira bez kape, kršeći čl. 20 koji kaže da se ne pozdravlja, između ostalog
– када се налазе у верском објекту;

E, pa sad, je l' problem salutiranje bez kape ili nenošenje kape ili pozdravljanje gde ne treba?
POZDRAVLJANJE starešina bez kape, odlazak na fiskulturu posle jutarnje smotre, državna zastava koja može da se na jarbolu vijori i danju i noću - samo su neke od promena Pravila službe Vojske Srbije koja su na snazi od prvog septembra (2008). Poslednje izmene, osim što su propise prilagodile važećim zakonima, novim nazivima i terminologiji, između ostalog, i otvorile su vrata ženama oficirima i verskoj službi u Vojsci.
Prema rečima načelnika Uprave za operativne poslove Generalštaba Vojske Srbije general-majora Dragana Kolundžije, novi propisi su odmah po donošenju - praktično u primeni.
Novosti

Inače, sve te parade me ne zanimaju ni najmanje (samo nam je to ostalo da uredimo, sve nam drugo super), ali sećam se ove vesti o promeni PS-a, pa reko' - možda pomogne diskusiji...
krkar krkar 23:56 10.06.2012

Re: Pravila Službe

Inače, sve te parade me ne zanimaju ni najmanje (samo nam je to ostalo da uredimo, sve nam drugo super), ali sećam se ove vesti o promeni PS-a, pa reko' - možda pomogne diskusiji...


Izmenjeno je da UNUTAR kasarne (vojne ustanove, vojne kancelarije itd) mogu međusobno da se pozdravljaju bez kape. Samo to.

Generalno sprdnja.


P.S.
SVE je problem. Što su bez kape tamo gde ne smeju da budu; što salutiraju bez kape; što uopšte salutiraju u crkvi... i još štošta.
Hansel Hansel 00:01 11.06.2012

Re: Pravila Službe

P.S.
SVE je problem. Što su bez kape tamo gde ne smeju da budu; što salutiraju bez kape; što uopšte salutiraju u crkvi... i još štošta.

Meni je problem čemu (i kome) oni uopšte služe, ali, 'ajde, možda nemam neki čip za to...
mikimedic mikimedic 00:06 11.06.2012

Re: Pravila Službe

Meni je problem čemu (i kome) oni uopšte služe, ali, 'ajde, možda nemam neki čip za to...


ovakvi kakvi su ne sluze nikome, a ni ranije nisu bili bolji.

a da treba da sluze, treba.
Hansel Hansel 09:06 11.06.2012

Re: Pravila Službe

Slažem se u načelu, o pojedinostima bi valjalo raspravljati.
freehand freehand 10:26 11.06.2012

Re: Pravila Službe

krkar
Inače, sve te parade me ne zanimaju ni najmanje (samo nam je to ostalo da uredimo, sve nam drugo super), ali sećam se ove vesti o promeni PS-a, pa reko' - možda pomogne diskusiji...


Izmenjeno je da UNUTAR kasarne (vojne ustanove, vojne kancelarije itd) mogu međusobno da se pozdravljaju bez kape. Samo to.

Generalno sprdnja.


P.S.
SVE je problem. Što su bez kape tamo gde ne smeju da budu; što salutiraju bez kape; što uopšte salutiraju u crkvi... i još štošta.

Znaš šta: kad na gomilu skupiš tebe, autora i mene, dobiješ trojicu koji nemaju pojma o novom Pravilu službe, i dvojicu koji o tome vole naširoko a detaljno da serendaju, naprđuju i drže vakele.
expolicajac expolicajac 10:39 11.06.2012

Re: Pravila Službe

Znaš šta: kad na gomilu skupiš tebe, autora i mene, dobiješ trojicu koji nemaju pojma o novom Pravilu službe,

Pošto si svestan svog neznanja, prosvetli nas božiji čoveče. Dodirni nas svojom rukom i prosvetli nas koji lutamo stranputicama. AMIN
vojnicic vojnicic 09:09 13.06.2012

Re: Pravila Službe

Bez kape se ne salutira.

Po novom PS moze!
expolicajac expolicajac 09:35 13.06.2012

Re: Pravila Službe

Po novom PS moze!

Ne na otvorenom prostoru. Mora da se nosi šapka, beretka ili kapa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:40 10.06.2012

pitanje

E, ič se ne razumem u te protokole, ali da pitam: što ova trojica pozadi nose "gradske" uniforme, a ova dva ćelava gugija radne?



Jukie Jukie 22:47 10.06.2012

Re: pitanje

srdjan.pajic
E, ič se ne razumem u te protokole, ali da pitam: što ova trojica pozadi nose "gradske" uniforme, a ova dva ćelava gugija radne?

Pa dva deteta su šegrti i to je valjda jedina uniforma koju mogu da imaju?
krkar krkar 22:55 10.06.2012

Re: pitanje

E, ič se ne razumem u te protokole, ali da pitam: što ova trojica pozadi nose "gradske" uniforme, a ova dva ćelava gugija radne?



Klasična sprdnja sa samima sobom.

Ko bre da vas poštuje kad ste takva stoka bez reda i samopoštovanja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:13 10.06.2012

Re: pitanje

Jukie
srdjan.pajic
E, ič se ne razumem u te protokole, ali da pitam: što ova trojica pozadi nose "gradske" uniforme, a ova dva ćelava gugija radne?

Pa dva deteta su šegrti i to je valjda jedina uniforma koju mogu da imaju?


Ne znam, u moje vreme se imalo dva ili tri kompleta, jedan radni, jedan za izlazak u grad i neka kombinacija ova dva, kad nešto zasereš, pa te šalju kod pretpostavljanjenog na tzv "raport" (to je isto što i "aport", samo ima r ispred). I onda te tera da stojiš mirno, sa prstom u šavu pantalona (to je bio vrlo važan tantrički detalj EDIT: tvojih pantalona, ne njegovih, da ne bude zabune) dok se pretpostavljeni izdire na tebe, u trajanju od 15 do 45 minuta, zavisno od entuzijazma, toga koliko si zasr'o i kad se završava radno vreme za oficire.

Ali to je bila JNA, sad kako je, ne znam.


tasadebeli tasadebeli 23:02 10.06.2012

Прекрштено и покрштено

krkar
Šta radi ovaj som u crnoj košulji u sastavu vojne delegacije? Ko je on i šta je po činu funkciji i položaju? (Kod normalne vojske to bi se znalo i videlo).


Их, бре, Кркаре, ти к`о да си од јуче! КОС, брате, КОС, тј. Органи безбедности, или ти 12. управа, односно, прекрштено и покрштено, ВБА. Можда је овај истовремено и начелник неког модернизованог одељења за морално-политичку наобразбу, а то одељење је још од Карађорђа одржавало најтешње везе са кабинетима патријарха и митрополита. Он стоји сасвим по протоколу, испред свих. А ова тројица га само гледају и мисле се каква ли ће им бити карактеристика после литургије.

Хеботе, кнез Михаило би све ове, овакве какви су, разјурио голом сабљом!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:36 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

tasadebeli
krkar
Šta radi ovaj som u crnoj košulji u sastavu vojne delegacije? Ko je on i šta je po činu funkciji i položaju? (Kod normalne vojske to bi se znalo i videlo).


Их, бре, Кркаре, ти к`о да си од јуче! КОС, брате, КОС, тј. Органи безбедности, или ти 12. управа, односно, прекрштено и покрштено, ВБА. Можда је овај истовремено и начелник неког модернизованог одељења за морално-политичку наобразбу, а то одељење је још од Карађорђа одржавало најтешње везе са кабинетима патријарха и митрополита. Он стоји сасвим по протоколу, испред свих. А ова тројица га само гледају и мисле се каква ли ће им бити карактеристика после литургије.

Хеботе, кнез Михаило би све ове, овакве какви су, разјурио голом сабљом!


Očito da je reč o predstavniku Ministarstva odbrane, koji po protokolu stoji ispred predstavnia Generalštaba i prvi polaže venac.

"Lovorove vence u Sabornoj crkvi položili su predstavnici Ministarstva rada i socijalne politike, Ministarstva odbrane i Generalštaba Vojske Srbije, kao i predstavnici nevladinih organizacija opredeljenih za negovanje tradicija oslobodilačkih ratova Srbije." (izvor)
expolicajac expolicajac 07:49 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Očito da je reč o predstavniku Ministarstva odbrane, koji po protokolu stoji ispred predstavnia Generalštaba i prvi polaže venac.

Očigledno da je predstavnik Minsitarstva zakasnio na liturgiju. Ali to je problem ministra Šutanovca. Sve u svemu neodgovorno, aljkavo. Kako su se vojni atašei pojedinih zemalja slatko smejali gledajući ovaj klip. A meni je bilo muka. Stajali bi ona trojica mirno dva sata dok ne padnu u nesvest i shvate da svaki zadatak mora da ima pripremu. JAO JAO JAO,
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:11 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Ex, ne ulazim u sve detalje, pokušao sam samo da ukažem ko bi mogao da bude čovek u crnoj košulji. Kakav KOS, 12. Uprava, VBA... pa i oni su valjda čitali Nušićevog "Sreskog špijuna" i modernizovali tehnike opservacije. Uostalom, pretpostavljam da ti o tome više znaš.

Kada sam se već javio za reč da kažem još poneku na tvoju opasku da se oficirima nije primilo pravoslavlje. Imam utisak da ti zbog toga žališ, a meni je to drago.

Uvođenje sveštene službe u bilo koju vojsku 21. veka je notorna glupost. Taj deo Šutanovčeve reforme VS je velik promašaj. Vojni sveštenici u američkoj vojsci možda i imaju opravdanje, jer ta vojska ima baze i ratuje po čitavom svetu, poslednjih decenija naročito tamo gde su jedini verski objekti džamije. Ali zašto vojni sveštenici u VS kada na svakom ćošku niču nove crkve u kojima svaki vojnik, ako je vernik, može da se moli i pričešćuje.

Tačno je da se oficiri sa video-klipa ne snalaze u crkvi, samo se jedan prekrstio, druga dvojica su verovatno ateisti. Hoću da kažem da je nadređeni napravio neodgovarajući izbor, trebao je da pošalje samo oficire vernike pravoslavce. Njega bi terbalo kritikovati.
expolicajac expolicajac 11:45 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Kada sam se već javio za reč da kažem još poneku na tvoju opasku da se oficirima nije primilo pravoslavlje. Imam utisak da ti zbog toga žališ, a meni je to drago.

Ne žalim. Duboko sam uverne da Srbija morad imati vojsku koja je samo patriotska. Uvođenje pravoslavnik sveštenika u službu vojske je po meni totalan promašaj i totalno degradira ideju da u vojsci mogu biti i profesionalne starešine i vojnici predstavnici drugih naroda koji su državljani Srbije. To je strategijski promašaj onih koji određuju ustrojstvo Vojske Srbije. Plaćamo i dalje cenu totoalno nakaradnog shvatanja nacionalizma i državne politike koja treba da se vodi.
Kao što vidiš slažemo se 100% oko ovog pitanja.
Ovaj klip pokazuje koliko su zapravo strategijski promašili kreatori nove vojne doktrine. Seljačine neopevane, koje lično poznajem; ne bi mogli da kuvaju ni vojnički pasulj a domogli su se prava da određuju budućnost celokupne države.
Evo sad će da se javi Budimac i da me opet pita kako sam osto do sada živ
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:11 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

expolicajac
Kada sam se već javio za reč da kažem još poneku na tvoju opasku da se oficirima nije primilo pravoslavlje. Imam utisak da ti zbog toga žališ, a meni je to drago.

Ne žalim. Duboko sam uverne da Srbija morad imati vojsku koja je samo patriotska.


Znači oko vojnih sveštenika se salžemo, a budući da je tradicija bloga b92 da se diskusije ne završavaju slaganjem sagovornika, već svađom, da pokušam onda sa patriotizmom.

Aktuelno strategijsko opredeljenje Srbije je da ima profesionalnu vojsku. Po mom shvatanju profesionalni vojnici ne moraju biti veće patriote od ostalih građana.
Za profecionalce je bitno da su vrhunski obučeni i osposobljeni, da raspolažu savremenim naoružanjem i tehnikom, da je vojna organizacija primerena potrebama države i njenim ekonomskim mogućnostima, te da su adekvatno plaćeni za poslove koje obavljaju.

Kao što, onomad reče Palma, patriotizmom se ne mogu pokrenutu traktori, pa ako ne mogu traktori ne mogu ni tenkovi, a ni lovci-presretači.

poz.
freehand freehand 12:19 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Aktuelno strategijsko opredeljenje Srbije je da ima profesionalnu vojsku. Po mom shvatanju profesionalni vojnici ne moraju biti veće patriote od ostalih građana.
Za profecionalce je bitno da su vrhunski obučeni i osposobljeni, da raspolažu savremenim naoružanjem i tehnikom, da je vojna organizacija primerena potrebama države i njenim ekonomskim mogućnostima, te da su adekvatno plaćeni za poslove koje obavljaju.

Pa sad, Jeremija... Svaka armija na svetu mora svoj moral da bazira na nečemu: patriotizmu, religiji ili ideologiji. Ili na kombinaciji ovih faktora, nekad i sva tri. Nisam čuo ni za jednu armiju na svetu (sem Vojske spasa), u kojoj patriotizam nije temelj morala. Čak i Legija stranaca.
Plus što je opredeljenje ove zemlje, a njenog Ministarstva odbrane i vojske i više od drugih institucija - Zapad i sledstveno tome NATO ustrojstvo i standardi.
Pa mi prosto dirljivo kad neki NATO apologeti počnu da bljuju po Vojsci Srbije zbog dosledno prekopiranih rešenja i standarda upravo sa tog etalona pameti i organizacije.
expolicajac expolicajac 12:30 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Znači oko vojnih sveštenika se salžemo, a budući da je tradicija bloga b92 da se diskusije ne završavaju slaganjem sagovornika, već svađom, da pokušam onda sa patriotizmom.

Aktuelno strategijsko opredeljenje Srbije je da ima profesionalnu vojsku. Po mom shvatanju profesionalni vojnici ne moraju biti veće patriote od ostalih građana.
Za profecionalce je bitno da su vrhunski obučeni i osposobljeni, da raspolažu savremenim naoružanjem i tehnikom, da je vojna organizacija primerena potrebama države i njenim ekonomskim mogućnostima, te da su adekvatno plaćeni za poslove koje obavljaju.

Kao što, onomad reče Palma, patriotizmom se ne mogu pokrenutu traktori, pa ako ne mogu traktori ne mogu ni tenkovi, a ni lovci-presretači.

Patriotizam možeš da tumačiš i kao "motivacioni impuls". Da bi pokrenuo jedan sistem, a već sam u više navrata pisao o tome, mora da postoji taj motivacioni impuls. Videli smo šta je pokrenuo nacionalizam. Naš narod i svi ostali narodi koji žive na teritoriji Srbije, totalno su dezorijentisani u smislu ideja budućeg života. Za to su krivi kreatori politike koji su većinom neobrazovano-polpupismeni-alavo-podmitljivi-niskokapacitativne secikese.
Jedino što može da motiviše široke mase je sada kombinacija patriotizma-punih džepova.
Da ne "tupim" dalje jel neznam gde će ta misao da me odvede
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:18 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

freehand
Aktuelno strategijsko opredeljenje Srbije je da ima profesionalnu vojsku. Po mom shvatanju profesionalni vojnici ne moraju biti veće patriote od ostalih građana.
Za profecionalce je bitno da su vrhunski obučeni i osposobljeni, da raspolažu savremenim naoružanjem i tehnikom, da je vojna organizacija primerena potrebama države i njenim ekonomskim mogućnostima, te da su adekvatno plaćeni za poslove koje obavljaju.

Pa sad, Jeremija... Svaka armija na svetu mora svoj moral da bazira na nečemu: patriotizmu, religiji ili ideologiji.

Da, svaka, sem profesinalne armije, a one svoj borbeni moral crpe iz svojih plata i čvrstih uzansi ugovora koji su potpisali sa poslodavcima.

Kada je počeo građanski rat u bivšoj SFRJ sve velike sage o moralu (socijalizam, bratstvo-jedinstvo, nesvrstana politika, samoupravljanje....) su pale u vodu, bolje reći u kaljugu, a izvor borbenog morala je bio tako prost i jednostavan: sačuvati svoj život i život svojih saboraca, onog najbližeg do sebe na "prvoj liniji", u tenku ili skloništu.

O tom krahu ideologija, religija, patriotizma ... kad se gine, a granate raznose delove tela, mogao bih da ti pričam danima.

I još nešto, na borbenim položajima, niko ne traži sveštenike, vojne i ostale, već rakiju i cigarete.
freehand freehand 13:29 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Da, svaka, sem profesinalne armije, a one svoj borbeni moral crpe iz svojih plata i čvrstih uzansi ugovora koji su potpisali sa poslodavcima.

Svaka. I profesionalna, i amaterska.
Ne može novac da bude osnovni moralni princip i tačka okupljanja. I nigde to i nije, sem kod pasa rata.
Sasvim je druga stvar što nekad država satrune zajedno sa svim svojim temeljima.
O tom krahu ideologija, religija, patriotizma ... kad se gine, a granate raznose delove tela, mogao bih da ti pričam danima.

Ne moraš.
I još nešto, na borbenim položajima, niko ne traži sveštenike, vojne i ostale, već rakiju i cigarete.

Bogami, Jeremija... Neki traže majku, neki oca, neki Boga, neki popa, neki su i Tita zazivali.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:43 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Zlato, teritorije, ratni plen, robovi, žene, stoka i drugi resursi, stari i novi, oduvek su bili pokretači ratova. Doduše, vešto umotani u religijske, ideološke i patriotske pakete.
A što se tiče zazivanja, rakija i cigarete su, ipak, bile na prvom mestu.
Ali ajde, da dalje ne trolujemo, jer bi to zahtevalo daleko više prostora.
freehand freehand 13:48 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Zlato, teritorije, ratni plen, robovi, žene, stoka i drugi resursi, stari i novi, oduvek su bili pokretači ratova.

Pričaš o motivima za rat. Mislio sam da razgovaramo o ustrojstvu vojske.
A što se tiče zazivanja, rakija i cigarete su, ipak, bile na prvom mestu.

Rakiju, cigarete i žene zazivaju oni što im nije ništa.
Ali ok.
krkar krkar 13:59 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Očito da je reč o predstavniku Ministarstva odbrane, koji po protokolu stoji ispred predstavnia Generalštaba i prvi polaže venac.


Tip je stoka teška i sramota za državu, ministarstvo i vojsku koje predstavlja.

1. Ide na zvanični događaj u odelu bez kravate???

Popovi su u punoj uniformi, oficiri su u uniformi sa kravatom a ova stoka nevaspitana ide kao u kafanu? Jebem i njega i onoga ko ga je poslao. A i onog ko ga niej vratio sa vrata!!!

2. Crna košulja! Može na sahranama u Homolju. Može i među dilerima droge i zelenašima. Može i među Italijanima, ali samo retkim koji i u tome mogu da imaju stila.

Inače uobičajena po Gruziji, Albaniji, Azerbejdžanu i Srbiji.

Jebeš takozvane NATO standarde kad ova stoka neopevana nije još naučila najosnovnije građanske.
krkar krkar 14:00 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Ex i Stojković - 100% u pravu za popove u vojsci i ostalo
freehand freehand 14:12 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

1. Ide na zvanični događaj u odelu bez kravate???

2. Crna košulja! Može na sahranama u Homolju. Može i među dilerima droge i zelenašima. Može i među Italijanima, ali samo retkim koji i u tome mogu da imaju stila.

Inače uobičajena po Gruziji, Albaniji, Azerbejdžanu i Srbiji.

Pazi, da me nešto pozvalo na ovu inauguraciju - ja ne znam šta bih drugo obukao?!

Čoveče, šta ćeš ti da obučeš? Rubaška, opanci, jeleče. Ok.
Ali šta na glavu? Šubara, šajkača, šubara, šajkača... Baš ti ne zavidim!
stopalo stopalo 14:14 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

freehand


Čoveče, šta ćeš ti da obučeš? Rubaška, opanci, jeleče. Ok.
Ali šta na glavu? Šubara, šajkača, šubara, šajkača... Baš ti ne zavidim!


pitaj wagnera, on se nesto nadao pozivu, koliko se ja secam?
zemljanin zemljanin 14:16 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Popovi su u punoj uniformi, oficiri su u uniformi sa kravatom a ova stoka nevaspitana ide kao u kafanu? Jebem i njega i onoga ko ga je poslao. A i onog ko ga niej vratio sa vrata!!!

Jest al su se popovi do-oblačili unutra a ovi nisu imali odgovarajuću svlačionicu
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:44 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

freehand

Rakiju, cigarete i žene zazivaju oni što im nije ništa.
Ali ok.

Obimno istraživanje, na velikom i reprezentativnom uzorku učesnika u oružanim sukobima u SFRJ, potvrdilo je da je kod većine ispitanika enormno porastao alkoholizam i religijska ubeđenja. Drugim rečima, oni što su pili pre rata pili su još mnogo više, oni koji nisu pili počeli su da piju. Odnosno, oni koji nikada nisu verovali u Boga počeli su da se krste i mole. Međutim, i ovo je sada važno, niko nije tražio sveštenike ili hodže da bi napravio vezu sa BOgom.
tasadebeli tasadebeli 23:29 11.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Vojislav Stojković
Ex, ne ulazim u sve detalje, pokušao sam samo da ukažem ko bi mogao da bude čovek u crnoj košulji. Kakav KOS, 12. Uprava, VBA...


Иронија, гос`н Војо, иронија... Видим, осетљиви сте на иронију као да сте похађали Школу резервних официра (ШРО) и били млађи водник у ЈНА... Онај мој млађи водник, да не кажем "стажа", био је истовремено и секретар организације СК (или како су се већ звале те титоистичко-кардељевске измишљотине) у мом батаљону, па је на партијским састанцима врло често држао вакелу и официрима, од поручника до мајора, тако да је све праштало и чуло се и ван учионице где су држали састанке... Не видим ја баш да данас попови могу да праве већу штету него што су је правили ти брабоњци Титовог система, одгајани брижљиво за ту улогу још од пионирске мараме... А ко зна, можда и донесу неку уредбу да попови могу да држе партијске састанке у Војсци Србије, па да тако преносе директиве из Патријаршије... Будућност ове државе и њене војске врло је неизвесна, јел` да?
zemljanin zemljanin 10:59 12.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

Не видим ја баш да данас попови могу да праве већу штету

Uz malo istorije, par vekova tu i tamo, nije teško videti potencijal ...

Vojska jeste vezana za tradiciju ali tradiciju iz vojničkih istorija a ne religijskih obreda. Kad se ta dva pomešaju dobijemo papazjaniju tj ovo što imamo.
tasadebeli tasadebeli 23:59 12.06.2012

Re: Прекрштено и покрштено

zemljanin
Не видим ја баш да данас попови могу да праве већу штету Uz malo istorije, par vekova tu i tamo, nije teško videti potencijal ...Vojska jeste vezana za tradiciju ali tradiciju iz vojničkih istorija a ne religijskih obreda. Kad se ta dva pomešaju dobijemo papazjaniju tj ovo što imamo.


Да, да, потенцијал свакако постоји. Као и папазјанија. Ипак, мислим да није та мучена војска крива за то, него друштво које је ставља у такве ситуације. Коме треба свештеник у војсци, нека му буде на дохват руке, а не мора све у војсци да буде подређено (као што и није) религијским обредима и правилима. За разлику од тога, у ЈНА је све, апсолутно све, било подређено партијским обредима и правилима. И зато сам то и поредио са ЈНА јер имам утисак да моји исписници (пар година горе или доле) на овом блогу некако са носталгијом помињу ту несретну ЈНА. Узећу им то више као неки `жал за младос`, него као стварно убеђење.

Од попова у војсци мене много више брине чињеница да та наша војска, каква је да је, наша је, учествује у корпоративним ратовима маскираним под називом мировне мисије. А то мало ко помиње. То належе на причу о плаћеној професионалној војсци и новцу и уговорима као јединој мотивацији војника. Нисам баш убеђен у ту причу. Спадам у групу оних који још увек верују да је најјачи мотив сваког војника одбрана сопствене породице и куће. Уосталом, зашто у најмоћнијој војсци света поред професионалне, плаћене војске (за потребе великих корпорација) постоји у систему одбране и Национална гарда? А никада, за разлику од нас, баш никада нису ратовали на својој територији против неког окупатора. Претпостављам да је то тако зато што паметни људи који осмишљавају систем одбране САД узимају у обзир "традицију војничких историја", како ви кажете.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:36 10.06.2012

Namera je jasna

Vec sam pisao
kod Karagace: vojska ne postoji, unistena. Kao sto Su unisteni skoro svi stubovi drustva. I to
nije kraj. Ovo o cemu pise ex je samo mali simptom, kao povisen tumormarker. Tako Su promenili PS pa se sad pozdravlja I bez kape I bez uniforme. Daliste videli Predsednika kako salutira? Kao piletu sise!!!
zemljanin zemljanin 23:41 10.06.2012

posledica

to je samo posledica guranja vojske i njenih pripadnika u oblasti u kojima im nije mesto ... polaganje venaca je jedna stvar i jedan protokol a prisustvovanje religijsko-mitološkim bajalicama/ritualima je nešto sasvim drugo ... pitanje je čemu su oni prisustvovali i da li je napravljena "proceduralna" greška ... ili vešto i manipulativno iskorišćen jedan protokol za veličanje drugog ... po običaju - sprdnja
krkar krkar 23:44 10.06.2012

Da ne otvaram novi blog


Izvinjavam se što ću to ovde al' da ne otvaram novi blog.

Prvo je onaj Srboamebolog Omega tvrdio da su Srbi nastali od škorpije koja ima jak rep (ili zato što škorpija ima jak rep).

Pa je onda banovao mene, Budimca i Pajitja, zbog jeretički iskazane sumnje da su Srbi nastali u Indiji pre ameba i potom se, dok su svi ostali još bili tek muljave aminokiseline, preselili u Srbiju jer je tamo mnogo dobra rakija - a da su istovremeno delegati Srbindalja otišli na ostale strane sveta stvorivši tako sve narode i sve jezike na svetu...

Te mu tako nisam tamo mogao postirati ovaj umetnički komentar (nisu ni Budimac i Pajiq, iz obEktivnih razloga):




Blogeru Omegi želim još mnogo čistog metil alkohola direktno u mozak i da nas i dalje ovako uveseljava

Budimac Budimac 00:07 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

i da nas i dalje ovako uveseljava

Da podvučem. Jakrep mi je ulepšao dan i definitivno proširio rečnik, a brisanje i na kraju banovanje me još uvek presamićuje od smeha.
freehand freehand 00:08 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

Pa je onda banovao mene, Budimca i Pajitja, zbog jeretički iskazane sumnje da su Srbi nastali u Indiji pre ameba i potom se, dok su svi ostali još bili tek muljave aminokiseline, preselili u Srbiju jer je tamo mnogo dobra rakija - a da su istovremeno delegati Srbindalja otišli na ostale strane sveta stvorivši tako sve narode i sve jezike na svetu...

To je zato što ste bezobrazni i neargumentovano diskutujete o ozbiljnim stvarima utemeljenim na amalgamu nauke&religije.
A i ne pišete ćirilicom, jebiga.

Nego, Krkare:
i koja se žešće borila za stanarska prava nego za domovinu.

Šta me tera da mislim da bi one koji su se žešće borili za domovinu, generalno tretirao kao ratne zločince?

Edit: nego da ne zaboravim: danas kad budeš otišo na inauguraciju - strogo da paziš da se neki ne zajebava i da dođe bez ogledalceta, ili da otkopča neko dugme, ili - ne daj Bože! - da čačka nos u stroju, pred onolikim silnim najvišim zvanicama!
tasadebeli tasadebeli 00:42 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

Види стварно, бановао те Омега! А ја мислио да се шали! Е, свашта... А шта да радиш, то ти је тако било још од пре амеба. Србин је Србину најмилији за србановање...
krkar krkar 00:56 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

To je zato što ste bezobrazni i neargumentovano diskutujete o ozbiljnim stvarima utemeljenim na amalgamu nauke&religije.


Kakav, be, amalgam? Sublimacija čista!
krkar krkar 02:40 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

danas kad budeš otišo na inauguraciju


Danas na inauguraciji neće biti onog tvog ispraznog lepotana što ležerno salutira po PS-u natibombicamrskineprijatelju.

Sve drugo mi je manje važno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:20 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

krkar
danas kad budeš otišo na inauguraciju


Danas na inauguraciji neće biti onog tvog ispraznog lepotana što ležerno salutira po PS-u natibombicamrskineprijatelju.

Sve drugo mi je manje važno.


Ko je taj?
krkar krkar 03:47 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

Ko je taj?



srdjan.pajic srdjan.pajic 07:20 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

Budimac
i da nas i dalje ovako uveseljava

Da podvučem. Jakrep mi je ulepšao dan i definitivno proširio rečnik, a brisanje i na kraju banovanje me još uvek presamićuje od smeha.


Sad kad nas je Omega rasterao sa bloga ko mačke s jebišta, nemam gde da se požalim u skladu sa temom koju je originalno potegao, pa moram ovde kod ex-a da trolujem. Upravo sam se vratio iz bioskopa, gledao sam Ridli Skotovog Prometeja. Aj, film ko film, nema veze, ali pazi kad je u celoj, dupke punoj sali, bilo možda nas dvojica ili max trojica matorca koji smo gledali Alien-a - u bioskopu. Sve ostalo neka deca, mislim da se 3/4 publike nije ni rodilo kad je taj film snimljen. Baš sam se nekako osetio mator. Btw, Alien je stvarno nenadjebiv film.

Aj, nema veze, Budimče, ti si verovatno stariji i od Ridlija Skota, pa ti je smešno ovo moje uzdisanje, idem ja da se napijem.




expolicajac expolicajac 07:33 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

idem ja da se napijem.

Pošto si trolovao, da se vratimo izvornoj ideji.
Napij se, ali po pravilima. Viskić na EX, a pivo polako. Lavor pored kanabeta gde piješ i stara majica ako ti malo pretekne kad povraćaš
freehand freehand 07:54 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

Sve drugo mi je manje važno.

Pa daj molim te ovog tvog vojvodu od kužine, onako smuljenog i neobrijanog po dobrovoljačkom PS sa papovkom, ne mogu da nađem.

Mogu samo ovu bez kape i u ležećem stavu, za tebe da priskrbim:

angie01 angie01 08:49 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

mene bris'o na prethodnom-nije me banovao, al k'o da jeste, jer vise ne odlazim na prvespitavanje, kao ni dugo pre tog gde sam kratko i neuspesno gostovala!

...nema tu trte-mrte!:)))-samo ostro ucutkivanje protivnika!:)
angie01 angie01 09:03 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

Btw, Alien je stvarno nenadjebiv film.


gledala davno u Odeonu-neka matine predstava, jedva smo navatali karte, puno k'o oko, no nije bilo uzalud bezanje s nekih predavanja,...vristala cela sala od smeha svo vreme,...kada je izasao maldunac iz stomaka "oplodjenog" clana posade, ceo Odeon je kao da su vedzbali vikao- mama, mama,...na kraju, scena, gde mlada i zgodna Sigurni u donjem vesu i sa svemirskim kalasnjikovim ceka monstera, 'nako, ocigledno holivudski skonckano da bude eroticno-cela sala vristi, skidaj gace!...i tako, nista od sf horora sa iznenadnim cimanjem,...mozda je posle dobio na znacaju, kada se navukla patina!
angie01 angie01 09:05 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

krkar
Ko je taj?


..ovde bi spiri zadrhtala usnica!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:49 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

angie01
Btw, Alien je stvarno nenadjebiv film.


gledala davno u Odeonu-neka matine predstava, jedva smo navatali karte, puno k'o oko, no nije bilo uzalud bezanje s nekih predavanja,...vristala cela sala od smeha svo vreme,...kada je izasao maldunac iz stomaka "oplodjenog" clana posade, ceo Odeon je kao da su vedzbali vikao- mama, mama,...na kraju, scena, gde mlada i zgodna Sigurni u donjem vesu i sa svemirskim kalasnjikovim ceka monstera, 'nako, ocigledno holivudski skonckano da bude eroticno-cela sala vristi, skidaj gace!...i tako, nista od sf horora sa iznenadnim cimanjem,...mozda je posle dobio na znacaju, kada se navukla patina!


U, ja sam ga gledao u Domu Sindikata, neka prepodnevna predstava, vodila mog drugara i mene moja keva (bili smo mali da nas puštaju same u grad). Živ sam se usrao, pogotovu jer je Miško iza projektora nagario ton do daske. Taj fim ima nešto demonsko u sebi, gledao sam ga ponovo mnogo stariji, i efekat je bio sličan. I Prometej ima par da se presečeš scena, ali nije ni približno stresno kao originalni Alien. A i verovatno sam ja mator...

PS. Donjeg veša Sigurni Viver u toj poslednjoj sceni se seća valjda svaki muški a verovatno i poneki ženski zaljubljenik u filmsku umetnost.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:06 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

Baš sam danas video vest da je taj privatni klinički centar, koji je negovao predsednika Nikolića i spasao mu život, zatvoren zbog dugova od 90.000,00E za komunalije.

Očekujem da će im se predsednik odužiti sada kada je na vlasti.
angie01 angie01 21:24 11.06.2012

Re: Da ne otvaram novi blog

Vojislav Stojković
Baš sam danas video vest da je taj privatni klinički centar, koji je negovao predsednika Nikolića i spasao mu život, zatvoren zbog dugova od 90.000,00E za komunalije. Očekujem da će im se predsednik odužiti sada kada je na vlasti.


evo, odvratna sam-isto sam to pomislila-zdrava ljudska zloba!
nikola_kovac nikola_kovac 00:29 11.06.2012

а?!



Прописано ко ће којим редом да иде и где да стоји? Које насиље над ситуацијом и непојмиви поремећај ума!

freehand freehand 00:36 11.06.2012

Re: а?!

nikola_kovac


Прописано ко ће којим редом да иде и где да стоји? Које насиље над ситуацијом и непојмиви поремећај ума!


Prvi put čuješ za protokol kao globalni poremećaj uma tog tipa?!

nikola_kovac nikola_kovac 00:56 11.06.2012

Re: а?!

Prvi put čuješ za protokol kao globalni poremećaj uma tog tipa?!

Признајем, победио си.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:14 11.06.2012

Re: а?!

nikola_kovac


Прописано ко ће којим редом да иде и где да стоји? Које насиље над ситуацијом и непојмиви поремећај ума!


nikola_kovac


Прописано ко ће којим редом да иде и где да стоји? Које насиље над ситуацијом и непојмиви поремећај ума!



Nemoj ti nama "a?!" nego stani mirno, i vadi ruke iz džepova!

Nego, ljudi, da mi ne zatežemo malo previše sa tim protokolom? Možda bre ni ovim ljudima nije baš milo što ih je poslalo u crkvu, po vrućini, mislim, ima li zaludnije aktivnosti od te? Nama su barem davali da punimo i praznimo akumulatore od tamića, da bi izgledalo da imamo nekakvu svrhu, ali bre, da moraš u crkvu, sa venčićima, stvarno je nekako, zatupljujuće.

E, a zamislimo sad ovu sliku, i da im neko da "atomski s fronta!", kakav bi tu krkljanac morao da nastane. Krkare, kakav je protokol kod zaleganja, ko ide na koju stranu a ko štiti civila? Jel dozvoljeno da se objekti verske namene koriste za zaštitu od ErHaBe opasnosti?
krkar krkar 02:38 11.06.2012

Re: а?!

Možda bre ni ovim ljudima nije baš milo što ih je poslalo u crkvu, po vrućini, mislim, ima li zaludnije aktivnosti od te?


Ti stvarno misliš da ovi nešto smisleno rade u svojim oficirskim životima?

Mogu da se kladim da smo se i ti i ja, svaki posebno, recimo u poslednjih recimo 5 godina, više čizama nanosili nego sva ova trojica zajedno.

Besposličari i mrsomudi o mom poreskom trošku.
freehand freehand 08:47 11.06.2012

Re: а?!

nikola_kovac
Prvi put čuješ za protokol kao globalni poremećaj uma tog tipa?!

Признајем, победио си.

U čemu?
expolicajac expolicajac 09:00 11.06.2012

Re: а?!

nikola_kovac
Прописано ко ће којим редом да иде и где да стоји? Које насиље над ситуацијом и непојмиви поремећај ума!

freehand
Prvi put čuješ za protokol kao globalni poremećaj uma tog tipa?!

nikola_kovac
Признајем, победио си.

freehand
U čemu?

E prava si Srbenda, na kraju nećeš ni kako ti hoćeš
sevarlica sevarlica 10:04 11.06.2012

Re: а?!

krkar
Možda bre ni ovim ljudima nije baš milo što ih je poslalo u crkvu, po vrućini, mislim, ima li zaludnije aktivnosti od te?


Ti stvarno misliš da ovi nešto smisleno rade u svojim oficirskim životima?

Mogu da se kladim da smo se i ti i ja, svaki posebno, recimo u poslednjih recimo 5 godina, više čizama nanosili nego sva ova trojica zajedno.

Besposličari i mrsomudi o mom poreskom trošku.




Uhlebljivači, bar većina. Da vidiš tek što imaju visoko mišljenje o sebi.
Na ulazu u Grocku stoji nekoliko zgrada u grubim radovima od 1991-e, 5ha građevinskog zemljišta sa 396 stanova u grubim radovima, prilazi, atomsko sklonište, rezervoari za vodu, mini toplana,sa sve projektima itd. itd.
Ponuđeno je vojsci da kupi za svoje ljude po ceni od 55 Evra/m2, plus na poklon 2ha GGZ-a na kojima su predviđena još 4 objekta po 30 stanova. U cenu su uračunati i troškovi legalizacije(poklon opštine) i potraživanja od treće strane(firma koja je gradila). Dakle, sve pravno i papirološki skockano.

E gospodi se ne sviđa, jer nije centar grada, ili makar NBG ili Čukarica. Oni ne da žele da žive u centru BG-a,oni moraju a imaju i pečat na dupetu koji to njihovo "moranje" potvrđuje.
nikola_kovac nikola_kovac 10:10 11.06.2012

Re: а?!

freehand
nikola_kovac
Prvi put čuješ za protokol kao globalni poremećaj uma tog tipa?!

Признајем, победио си.

U čemu?

У чему год. Покушао си да одбраниш протокол типа "ти ћеш (га) спреда, ја отпозади". То је ненадмашиво.
freehand freehand 10:14 11.06.2012

Re: а?!

nikola_kovac
freehand
nikola_kovac
Prvi put čuješ za protokol kao globalni poremećaj uma tog tipa?!

Признајем, победио си.

U čemu?

У чему год. Покушао си да одбраниш протокол типа "ти ћеш (га) спреда, ја отпозади".


Hahahahaha... Kakav štos!
krkar krkar 14:01 11.06.2012

Re: а?!

E prava si Srbenda, na kraju nećeš ni kako ti hoćeš



freehand freehand 14:04 11.06.2012

Re: а?!

krkar
E prava si Srbenda, na kraju nećeš ni kako ti hoćeš




I ti misliš da je protokol nepojmivi poremećaj uma?
49 41 49 41 13:06 11.06.2012

Enriko Paci -1882.

Spomenik knezu Mihailu.


Kad su Enriku savremenici stavili primedbu, po postavljanju spomenika; kakav je to vojskovodja sa sabljom u ruci bez kape?

Enriko je izvrsio samoubistvo.
zilikaka zilikaka 13:37 11.06.2012

58

Eeee, šta bih ja sve mogla da vam ispričam
...al neću
nim_opet nim_opet 16:40 11.06.2012

Da, najveci problem Vojske Srbije

su oficiri bez kapa na pomenima. I kako se na istima rasporedjuju. Jer to rasporedjivanje i kape im daje ugled i uticaj. I beneficije. I poverenje. I uliva sigurnost. Mislim kad se dobro rasporede a sa kapama. Posebno na pomenima.
zilikaka zilikaka 17:54 11.06.2012

Ajd sad

Ja potpuno razumem tvoju rezigniranost!

Eto, to pozdravljanje s kapom (i/ili potkapom),verujem da je od krucijalnog značaja za državno ustrojstvo.

Koliko sam obaveštena, po tom pitanju je napravljen nagli zaokret u svakom pogledu, što je i logično s obzirom na činjenicu da je se nekadašnja država SFRJ znatno razlikovala od ove naše Republike Srbije.

To što nekima takva promena smeta upravo dokazuje da se radi o retrogradnim snagama ovog društva.

Promene u društvu jesu neminovne, a svi oni koji pružaju otpor su ujedno i kočničari napretka.

Mislim da je svakom dobronamernom građaninu jasno da je jedini pravi put koji ova zemlja može da izabere, put u EU, a kako ćeš tamo ako pozdravljaš isključivo sa kapom na glavi?!

predatortz predatortz 17:54 11.06.2012

Mani PS

Jesi li ti gledao inauguraciju?
Meni osta nejasno koga inaugurisaše? Tomu ili Filea?
expolicajac expolicajac 18:29 11.06.2012

Re: Mani PS

Jesi li ti gledao inauguraciju?
Meni osta nejasno koga inaugurisaše? Tomu ili Filea?

Jesam i plakalo mi se.
predatortz predatortz 18:33 11.06.2012

Re: Mani PS

expolicajac
Jesi li ti gledao inauguraciju?
Meni osta nejasno koga inaugurisaše? Tomu ili Filea?

Jesam i plakalo mi se.


Ja sam tvrd orah, ali ležim već neko vreme i gledam u jednu tačku na plafonu...
expolicajac expolicajac 18:43 11.06.2012

Re: Mani PS

Ja sam tvrd orah, ali ležim već neko vreme i gledam u jednu tačku na plafonu...

Bolje se isplači, tako ćeš da odlepiš.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:13 11.06.2012

Re: Mani PS

Bolje bi mu bilo da popije koju "tomovaču".
freehand freehand 19:38 11.06.2012

Re: Mani PS

Vojislav Stojković
Bolje bi mu bilo da popije koju "tomovaču".

Pa stvarno bi red bio da se ovaj za Srbiju srećan događaj proslavi i gospodin predsednik da se otvori za svoje blogere i podržavaoce.
freehand freehand 20:40 11.06.2012

Nego

ovako izgleda prava vojska!
I na ratnom zadatku, sred pušaka bajoneta - igla-konac, češalj-ogledalce!
Prepoznajte Freehanda

expolicajac expolicajac 20:45 11.06.2012

Re: Nego

Prepoznajte Freehanda

Mora da su te zvali "brka"
Atomski mrav Atomski mrav 21:20 11.06.2012

Re: Nego

He, vojska baš drži do tradicije. Koliko su nas tamo naučili da rukujemo vatrenim oružjem, diskutabilno je ali kad bi se rat vodio metlama - tu bismo bili prva & jedina supersila!
angie01 angie01 21:26 11.06.2012

Re: Nego

expolicajac
Prepoznajte FreehandaMora da su te zvali "brka"


specijalna jedini ca za ciscenje pikavaca u krugu kasarne!
predatortz predatortz 21:54 11.06.2012

Re: Nego


specijalna jedini ca za ciscenje pikavaca u krugu kasarne!


hehehe
bio sam rambo u toj disciplini
expolicajac expolicajac 22:02 11.06.2012

Re: Nego

hehehe
bio sam rambo u toj disciplini

E najzad da i Freehand učini nešto humano na ovom blogu. Predatorz prestao da gleda u plafon.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:10 11.06.2012

Re: Nego



Bilo tamo dobrog drustva....

freehand freehand 22:42 11.06.2012

Re: Nego

dusanovaiivanovamama


Bilo tamo dobrog drustva....


Aubate... Nobles!
I posle kaže - Srbija nema aristokratiju?!
Julovsku...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:52 11.06.2012

Re: Nego

freehand
dusanovaiivanovamama


Bilo tamo dobrog drustva....


Aubate... Nobles!
I posle kaže - Srbija nema aristokratiju?!
Julovsku...



Po PS-u bas za ruke, misslim stvaaarno!
freehand freehand 23:00 11.06.2012

Re: Nego

dusanovaiivanovamama
freehand
dusanovaiivanovamama


Bilo tamo dobrog drustva....


Aubate... Nobles!
I posle kaže - Srbija nema aristokratiju?!
Julovsku...



Po PS-u bas za ruke, misslim stvaaarno!

Pa ne, upravo su iz kolceta izašli,
Krkar ostao da podvriskuje...
zilikaka zilikaka 09:01 12.06.2012

Re: Nego

Pa ne, upravo su iz kolceta izašli,
Krkar ostao da podvriskuje...


Pa kako da ostavi školske drugarice?


NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 02:59 13.06.2012

Ustav i sekularnost

USTAV Srbije nadilazi sva pravila službe pa opet se svakodnevno krši mešanjem crkve i vojske ali se to ignoriše.

Evo ga jedan primer:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana