Sunce & promaja

angie RSS / 29.01.2008. u 17:28

 flower.jpgKako neko reaguje u odredjenim situacijama u mnogome zavisi od toga kako je nauchen. Kako se njegova sushtina vajala kroz odrastanje, chime je neko bio okruzen i kako je usmeravan. Da li su se razvile fioke u unutrashnjoj arhivi i da li su iskustva prijatna i bolna pravilno u njoj klasifikovana.

Da bi neko bio sposoban da pozitivno komunicira sa drugima i uspostavlja odnose u kojima je dominantna zainteresovanost i razumevanje, prvo mora da ima razvijen stvaran indentitet.

Svako je satavljen od dve lichnosti- jedna je kako mi sebe sami dozivljavamo, a druga- kako nas vide drugi. Shto su te dve projekcije blize, lichnost je stabilnija i ima kvalitetniju konstrukciju- ima razvijeno stvarno JA.

Takve osobe lagodnije uchestvuju u komunikaciji, ne postoji unutrashnji konflikt razlike onoga shto bi zelele da su, a da takve nisu prihvacene. One su pre svega primarno prihvacene od sebe samih, sa svim vrlinama i manama i zbog toga opushteno i iskreno dodiruju svet.

Iz te takve sigurnosti, koja podrazumeva ne postojanje sumnje u ono shto jesi, ovakve lichnosti imaju potrebu da su sa ljudima u pozitivnom kontaktu, da uchestvuju, sagledavaju, pomazu i dele i sve ih to ispunjava.

Ove druge, gde su projekcije udaljene, u glavnom su nesigurne i nesrecne, nemaju zadovoljenje u potvrdi onoga shto misle da jesu i kao takve pribegavaju ili izolaciji- jer teshko komuniciraju sa drugima i obichno bez satisfakcije ili se prikljuchuju nekoj grupi, gde vezujuci se za zajednichku ideju zadovoljavaju osecaj pripadnosti.

U takvoj nestabilnoj, nesigurnoj i nesredjenoj lichnosti, agresija je odgovor na sve one nemogucnosti za prava zadovoljenja u odnosima  s ljudima i gde nema od chega da se formira zelja da si sa drugima u miru. Negativni adrenalin je jedino gorivo.

Lichnost je neshto shto se gaji i neguje. Samosvet nije samonikla. neko treba da posadi seme i da zaliva, da pazi na sunce i promaju. Tako pazljivo konstruisana osoba ima razvijene i pune resurse da kvalitetno uchestvuje. da daje i prima.

Njena struna osetljivosti je dobro nategnuta i nashtimovana, tako da vibrira na sve odaslate poruke, koje pravilno klasifkuje i ima odgovarajuce reakcije na iste.

To vibriranje strune u pravilnoj intonaciji na svet oko sebe je najvrednije.

 



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja vishnja 17:37 29.01.2008

sjajno

sjajno, angie
AlexDunja AlexDunja 17:54 29.01.2008

Re: sjajno

Lichnost je neshto shto se gaji i neguje. Samosvet nije samonikla. neko treba da posadi seme i da zaliva, da pazi na sunce i promaju.


angie angie 18:16 29.01.2008

Re: sjajno

eto morala sam!
angie angie 18:17 29.01.2008

Re: sjajno

Alex- hvala to je TO!
Gorstak Gorstak 18:20 29.01.2008

Re: sjajno

vishnja
sjajno, angie

Citirah vishnju jer je mislila da je pobegla na Sunce i Promaju.
E pa nije. A slažem se sa njenim komentarom. Obema preporuke.

Pročitao sam tvoj Post Angie i komentare pa prosto ne mogu da verujem da imaš 17 godinica:)))

Ja sam do ovih stavova došao dosta kasnije. Iskustveno.
U komuniciranju sa puno ljudi naučio sam neke bitne stvari.
Govor tela i sam govor izuzetno puno pokazuju o sagovorniku onome ko hoće da posmatra.

Meni je to toliko bilo zabavno jedno vreme da sam hvatao sebe da uopšte ne slušam sagovornika o čemu priča.

A šta hoću da kažem: Ljudi koji se trude da ostave neku sliku o sebi po pravilu nisu takvi. Odgovorno (iskustveno) tvrdim da je u večini slučajeva suprotno.
Znači, ako mi se neko predstavlja kao jako pametan (kao ja sada) on to verovatno nije.
Ako mi se neko predstavlja kao mnogo hrabar, 100% nije.
Ako mi neko tvrdi da je pošten dobro pazim gde mi je novčanik.
Ako mi neko daje netraženi savet, a tom prilikom govorom tela oda nešto onda pet puta razmislim. Prvo zašto mi je to rečeno i kakav je motiv. Eto i ja ovim dajem netražene savete pa se ti sad misli.

Konkretan i proverljiv primer mogu da navedem u sportu. Često idem na Adu i igram basket.
Frajeri koji dođu u skupoj, novoj opremi veze nemaju košarkom. Samo žele da ostave utisak da su strašni.
Najboji basketaši su ti oni sa izlizanim patikama i od sunca izbledelim šorcem (često nemaju ni majcu). E protiv takvih je teško igrati.

A blog je čudo.
Ja sam ovde jako pametan i zgodan frajer.
Čik dokaži da nisam.
angie angie 18:25 29.01.2008

Re: sjajno

[quote ja ovim dajem netražene savete pa se ti sad misli.
]

shta da se mislim, kad sam shvatila od prvog reda:)))

A to za 17 me zezaju, dotvori!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:05 30.01.2008

Re: sjajno

Lichnost je neshto shto se gaji i neguje. Samosvet nije samonikla. neko treba da posadi seme i da zaliva, da pazi na sunce i promaju.

Angi, jes da kasnim ali opravdano, pisacu o tome...ej, supeeeeeeeeeeeer, evo bas razmisljam gde sam ja u ocima drugih... kako obuzdavam svoj temperament i etc.
seee ya
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 17:43 29.01.2008

Sedamnaestogodišnjoj..!!

Angie,
za jednu (od skora) sedamnaestogodišnjakinju ovakav tekst je... stvarno... izvrstan .!!
Veliki pozdrav :))
Brooklyn Brooklyn 17:51 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

da, pravi adolescentski. dobro da jos uz tekst nije isla slika galeba :))
vishnja vishnja 18:12 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

angie stavlja slicice, a pokazni primeri dolaze sami...
i jedni i drugi. carobno.
angie angie 18:18 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

Dragane, sad da li mi udeljujesh kompliment ili ono drugo, nije ni vazno, hvala ti puno.
angie angie 18:19 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

there, there brook !
Brooklyn Brooklyn 18:25 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

it's just funny. sorry.

angie angie 18:28 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

brook, samo se opusti i procice!
angie angie 18:29 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

a pokazni primeri dolaze sami...
i jedni i drugi. carobno.


to je uvek tako.
Brooklyn Brooklyn 18:30 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

angie
brook, samo se opusti i procice!


pa vidis kako sam opustena :))))
angie angie 18:34 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

pa vidis kako sam opustena :))))


nekako mi uvek suvishe ochigledno nosish zaoku za nekog ko je opushten.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 18:35 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

Dragane, sad da li mi udeljujesh kompliment ili ono drugo, nije ni vazno, hvala ti puno.
Hej, Angie, pa.. važno je! Kako nije važno!? Sad.. ne znam baš tačno šta bi u odnosu na kompliment bilo "ono drugo"..? Ako je ne daj bože suprotno komplimentu, tek tada ne može da bude nevažno. Ja ovde lepo hoću da skinem svaku eventualnu sumnju takvog tipa i da svečano izjavim kako je u pitanju nedvosmislen kompliment, od 24 karata! Dakle - što bi se bez primesa o uzrastu, godištu itd. reklo - tekst je veoma dobar, draga blogerko, i zauzeo je moju pažnju ne samo tokom čitanja, već i ovih minuta, a verovatno će je zauzimati i nekih narednih... Nego... - zašto ljudi tako teško prihvataju osmeh, ruku, pohvalu, pozitivan gest.., i pri tom zauzimaju onaj odbrambeni stav koji se zauzima prilikom sumnje da će sagovornik preduzeti nekakvu akciju koja ima za cilj da ugrozi, ili prevari drugu stranu?
Brooklyn Brooklyn 18:36 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

nekako mi uvek suvishe ochigledno nosish zaoku za nekog ko je opushten.


ma jok, slatko mi. opusti se ti, it's all good :)
angie angie 18:44 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

Dragane, evo stidim se- pet minuta,...nemam vremena duze:)))

Ako je pitanje bilo vezano za moj komentar vama, pa samo mi se uchinilo da moze da se shvati na oba nachina, zbog onog 17, al' svakako nisam dozivela zlonamerno, zato samo onako i upakovala:)))

pozzz
angie angie 18:47 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

brook, kapiram ja tebe,...al ovo nije livingston pricha.
bauer bauer 18:48 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

-opusti se!
-ti se opusti!

angie angie 18:50 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

-opusti se!
-ti se opusti!


:))))))
Gorstak Gorstak 18:54 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

-opusti se!
-ti se opusti!

-vidi ga klinja 17 godina
-kome ti klinja?
-tebi klinjo!
-šta si mislio
-e zini da ti kažem

:))))))))

dodati po želji.
Mnogo ti dobra ova fotka. Iz Kanade?

Brooklyn Brooklyn 18:59 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

angie
brook, kapiram ja tebe,...al ovo nije livingston pricha.


ali je psychobabble, ko i livingston. zato mi smesno.
bauer bauer 18:59 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

Mnogo ti dobra ova fotka. Iz Kanade?

ne, sa photobucket-a. ja ne volim mnogo tako hladna mesta :)
angie angie 19:02 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

Mnogo ti dobra ova fotka. Iz Kanade?



sa neta, neshto sam trazila, naishla na NJU i poshto mi se vec dva dana to neshto motalo po glavi, s njom se sklopilo:)))
angie angie 19:04 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

ali je psychobabble, ko i livingston. zato mi smesno.


razumela sam da si tako shvatila, a u stvari je samo reakcija.
angie angie 19:08 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

ja ne volim mnogo tako hladna mesta :)


je l vidish kako ste svi nauchili?:)))

a nemoj da mi nervirash predsednika shto voli da zvuchi ko dErEktor:)))
Gorstak Gorstak 19:10 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

Gorstak
Mnogo ti dobra ova fotka. Iz Kanade?

bauer
ne, sa photobucket-a. ja ne volim mnogo tako hladna mesta :)

angie
sa neta, neshto sam trazila, naishla na NJU i poshto mi se vec dva dana to neshto motalo po glavi, s njom se sklopilo:)))


Hvala obema na odgovorima.
Dvosmisleno sam pitao bauerku za međede, a odgovori mi angie za cvetić jer je njeno boravište Kanada.
Izvinjavam se zbog nejasnosti u pitanju.

Nego se nešto mislim, ne znam Nemački, da li bauer beše seljak u prevodu?
Samo pitam.
Ja sam Gorštak (većinom smo stočari:) pa da pozdravim koleginicu iz Nemačku
angie angie 19:14 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

bauer znachi seljak i nashe paor je izvucheno iz te rechi.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 19:17 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

Dragane, evo stidim se- pet minuta,...nemam vremena duze:)))

Ako je pitanje bilo vezano za moj komentar vama, pa samo mi se uchinilo da moze da se shvati na oba nachina, zbog onog 17, al' svakako nisam dozivela zlonamerno, zato samo onako i upakovala:)))

pozzz
To 17 jeste višeznačno. Prvo: 17 godina je lepo imati. Drugo: 17 godišnjačka svežina duha, a mudrost... heej! Treće: 17 godina je lepa asocijacija i za ostale učesnike diskusije, jer im ovde u ovu belinu iza slova utiskuje prhutav utisak mladosti. Četvrto: sećanje na nedavni rođendan. Peto:) slatka dvosmislica u potencijalu, koja je opet slatka baš zato što je igranje sa 17. Šesto: ...... Itd.

Eto, sve sami pozitiviteti... Jer je post to zaslužio.

... Skraćujem, jer vidim da imate dosta obaveza sa novoprikačenim comment-kolegama. Pozdravljam vas :)))
bauer bauer 19:18 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

pa da pozdravim koleginicu iz Nemačku

moz' samo da pozdravis kolegu, nikako koleginicu :)

angie angie 19:22 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

moz' samo da pozdravis kolegu



shta i ti si predsednik?
angie angie 19:22 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

havala, hvala, hvala- trep, trep,...
bauer bauer 19:36 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

shta i ti si predsednik?

ne nego su gorstak i ljakse prakticno kolege :) tako sam ja to razumo :)
angie angie 19:44 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

ne nego su gorstak i ljakse prakticno kolege :) tako sam ja to razumo :)



znchi dErEktori!:))0
bauer bauer 20:01 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

znchi dErEktori!:))0

bizMismeni :)
angie angie 20:03 29.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

bizMismeni :)


pazi kad sve moze!:))))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:08 30.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

sa neta, neshto sam trazila, naishla na NJU i poshto mi se vec dva dana to neshto motalo po glavi, s njom se sklopilo:)))

MENI SE CINI DA SI NADRLJALA ZBOG AUTORSKIH PRAVA:)))
angie angie 19:15 30.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

MENI SE CINI DA SI NADRLJALA ZBOG AUTORSKIH PRAVA:)))



e techo- trenutno sam nadrljala od temperature, pa cu zakasnelo da chitam tvoj novi post.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:04 30.01.2008

Re: Sedamnaestogodišnjoj..!!

ma samo opusteno, da si ti nama ziva i zdrava, i onako nisam pogodio tajming pored Biki Srbki...:))))
Nadam se i da je i dete bolje. Ch
AlexDunja AlexDunja 17:50 29.01.2008

preporuka:))

kao vrata:)))
ljudi ng kaci fotke:))))
jos, jos:))
ivana23 ivana23 17:55 29.01.2008

Re: preporuka:))

angie angie 18:20 29.01.2008

Re: preporuka:))

ivana, bash tako.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 18:51 29.01.2008

Re: preporuka:))

Ivana, da li je ova slika vaše delo?
ivana23 ivana23 18:55 29.01.2008

Re: preporuka:))

Dragan Vujanović
Ivana, da li je ova slika vaše delo?


Sa svu moju zalost, nije.
andjelija andjelija 18:18 29.01.2008

....

Kako neko reaguje u odredjenim situacijama u mnogome zavisi od toga kako je nauchen. Kako se njegova sushtina vajala kroz odrastanje, chime je neko bio okruzen i kako je usmeravan. Da li su se razvile fioke u unutrashnjoj arhivi i da li su iskustva prijatna i bolna pravilno u njoj klasifikovana.


niko tebe nista ne uci, valja, usmeravan ako ti nisi svestan svoje okoline i izbora i ne dozvolis da, merenjem, uzimas, oduzimas, korigujes whatever, sopsteveno ponasanjje.... bilo da si klinac, ili stariji. samo kroz sopstveno iskustvo coveku postaje jasno kako da se ponasa u odredjenim situacijama. on tom prilikom automatski gradi perspektivu koja mu omogucava lakse razumevanje ili odbacivanje...ili cak nezainteresovanost.

Da bi neko bio sposoban da pozitivno komunicira sa drugima i uspostavlja odnose u kojima je dominantna zainteresovanost i razumevanje, prvo mora da ima razvijen stvaran indentitet.


ma nemoj? postoji gomila tupavih ljudi koji se siti ispricase a veze ne maju jedni drugi sta su rekli. sta podrazumevas pod 'pozitivnim komuniciranjem' ...za tu frazu nisam nikad cula.
vidis mene bi taj izraz asocirao na uplifting conversation nego bilo sta drugo sto mozda jeste.

Svako je satavljen od dve lichnosti- jedna je kako mi sebe sami dozivljavamo, a druga- kako nas vide drugi. Shto su te dve projekcije blize, lichnost je stabilnija i ima kvalitetniju konstrukciju- ima razvijeno stvarno JA.


frojd rece nesto drugo...cak nas je troje u glavi...ja bih rekla ima nas pun djavo. iz mog iskustva sto nas vise ima (u glavi) to smo stabilniji, fleksibilniji, ..i srecniji :))))

Takve osobe lagodnije uchestvuju u komunikaciji, ne postoji unutrashnji konflikt razlike onoga shto bi zelele da su, a da takve nisu prihvacene. One su pre svega primarno prihvacene od sebe samih, sa svim vrlinama i manama i zbog toga opushteno i iskreno dodiruju svet.

Iz te takve sigurnosti, koja podrazumeva ne postojanje sumnje u ono shto jesi, ovakve lichnosti imaju potrebu da su sa ljudima u pozitivnom kontaktu, da uchestvuju, sagledavaju, pomazu i dele i sve ih to ispunjava.


ovim si samo povrsno dodirnula neke stvari. svaki covek ako je covek mora da sumnja. jedino tako on moze da ide napred. praveci konflikte (u svojoj glavi) dolazi do ideja, koje stvaraju izbor za ostvarenje tj. materijalizaciju.

ono sto svima pricam jeste, da covek prvenstveno treba da bude iskren prema sebi.manite sve ostale oko vas...nego iskren prema sebi, ko je on u sustini, sta je, kakav je..sta voli, ne voli..i shodno tome da se voli. samim tim ce i lakse da funkcionise sa ostatkom sveta. i da bude spreman da sve sto radi moze da ima posledicu i da bude spreman da se suoci sa time.

biram drustvo samo koje se ne folira. ako se kojim slucajem folira mora da zna da se folira. volim jedinke koje su svoji ljudi, nebitne mi naravi. samo tako i ja mogu kroz njih da vidim druge svetove i osetim priblizno sta oni osecaju.




Ove druge, gde su projekcije udaljene, u glavnom su nesigurne i nesrecne, nemaju zadovoljenje u potvrdi onoga shto misle da jesu i kao takve pribegavaju ili izolaciji- jer teshko komuniciraju sa drugima i obichno bez satisfakcije ili se prikljuchuju nekoj grupi, gde vezujuci se za zajednichku ideju zadovoljavaju osecaj pripadnosti.

U takvoj nestabilnoj, nesigurnoj i nesredjenoj lichnosti, agresija je odgovor na sve one nemogucnosti za prava zadovoljenja u odnosima s ljudima i gde nema od chega da se formira zelja da si sa drugima u miru. Negativni adrenalin je jedino gorivo.


danas je vecina nesigurna. vecina vas ovde je nesigurna. ako si primetilia i ti se drzis grupe. ljubite se, cmacete....ali to ne znaci da si ti bas nesredjena licnost. mozda si ti svesna svega, ali si nesigurna i nemas hrabrosti da budes jaca. nisam cula da adrenalin moze da bude negativan. mozes da ga imas vise ili manje. od vise mene na primer zaboli glava.



Lichnost je neshto shto se gaji i neguje. Samosvet nije samonikla. neko treba da posadi seme i da zaliva, da pazi na sunce i promaju. Tako pazljivo konstruisana osoba ima razvijene i pune resurse da kvalitetno uchestvuje. da daje i prima.

Njena struna osetljivosti je dobro nategnuta i nashtimovana, tako da vibrira na sve odaslate poruke, koje pravilno klasifkuje i ima odgovarajuce reakcije na iste.

To vibriranje strune u pravilnoj intonaciji na svet oko sebe je najvrednije.



kako se neguje? zaliva vodom? :)
salim se. jedini nacin da od nesigurnog coveka napravis coveka je da mu omogucis da bira(pomeranjem njegovog ugla posmatranja...za jedan isti momenat ti uvek imas minimum dva izbora tj. dve percepcije, ako je pesimista da budem manji pesimista na primer) , da nauci da sam pravi mogucnosti za izbore, da pri izboru bude svestan posledica. i da na kraju, stoji iza svega toga, jer on je bio graditelj svog zivota.




angie angie 18:27 29.01.2008

Re: ....

andjo- hvala ti na trudu, da bih ti na sve ovo odgovorila, treba da napishem novi post, a ja se trudila da shto krace kazem shta imama, pa poshto vidim da je vecina ipak shvatila, da ne menjam.

nemam nishta protiv da ovako mislish.
dragoljub dragoljub 18:57 29.01.2008

Re: ....

jedini nacin da od nesigurnog coveka napravis coveka je


da ga ostaviš na miru , da mu budeš prijatelj koji će da ga voli takvog kakav jeste,ako je nesiguran neznači da je glup
angie angie 19:11 29.01.2008

Re: ....

da ga ostaviš na miru , da mu budeš prijatelj koji će da ga voli takvog kakav jeste,ako je nesiguran neznači da je glup


da mu pokazesh da je validan.
vishnja vishnja 19:17 29.01.2008

Re: ....

da mu pokazesh da je validan.

za one koji nisu znali, angie je idol mog detinjstva.
Gorstak Gorstak 19:20 29.01.2008

Re: ....

za one koji nisu znali, angie je idol mog detinjstva.

Šta ti radiš ovde?

Na spavanje.
Tj. prvo sredi sobu.
Treba sutra da se radi, a ti bloguješ li bloguješ.

Izvinjavam se ostalima, ali vishnja se kod Milutina već oprostila:)))
vishnja vishnja 19:24 29.01.2008

Re: ....

pa kad sam upala u zonu sumraka.
vidim nove komentare, udjem, procitam, izadjem, a ono jos tri nova?!
pa udjem, procitam...

evo, sad cu da idem. nemoj da si takav.
ako bi mogli drugari jedno pet minuta bez komentara :)
angie angie 19:25 29.01.2008

Re: ....

za one koji nisu znali,


vishnja, hug/kiss, ali da ne vidi andja, posle ce da kaze kako smo grupa:))))
vishnja vishnja 19:34 29.01.2008

Re: ....

evo, to ti pricam. novi komentar ocas posla.
posle ce da kaze


.

ovo gore je omiljeni antioksidantov komentar na razno. mnogo mi se svidja :)
dragoljub dragoljub 20:15 29.01.2008

Re: ....

validan.


pa čak i konvertibilan
angie angie 21:38 29.01.2008

Re: ....

pa čak i konvertibilan


pre bih rekla ne, jer bi to znachilo da se bez problema zamenjuje:)))
dragoljub dragoljub 22:17 29.01.2008

Re: ....

ustvari sam se samo našalio u smislu da je prihvatljiv
angie angie 22:21 29.01.2008

Re: ....

ustvari sam se samo našalio u smislu da je prihvatljiv


shvatila- al posledice nasheg sluchaju su te da ja oma pomislim na mogucnost ili ne zmene:)))
dragoljub dragoljub 22:59 29.01.2008

Re: ....

mogucnost ili ne zmene:)))

pa i ja sam ovde nov tako da vam ja nepoznat tok mojih misli a volim da se sažeto izražavam pa još "nisam čovek od pera"što onaj reče i eto zabune ali gde ima dobre volje...:)))
angie angie 23:03 29.01.2008

Re: ....

taman posla dragoljube- sve sam vas razumela, a ja bash volim sazeto, pa uvek skracujem i samam- al razumeju ljudi dontvori.
andjelija andjelija 23:20 29.01.2008

Re: ....

angie
andjo- hvala ti na trudu, da bih ti na sve ovo odgovorila, treba da napishem novi post, a ja se trudila da shto krace kazem shta imama, pa poshto vidim da je vecina ipak shvatila, da ne menjam.

nemam nishta protiv da ovako mislish.



ne moras da pises....kada sam ti jednom rekla da si mlada i neiskusna ti si meni tvrdila kako nisi bas mlada i neiskusna.
ja bih samo da potvrdim to ovde (a plus imas 17 godina) da sam pogodila. pred tobom je divan jedan zivot (ja ti to najozbiljnije sad) i nadam se da ces biti srecna u zivotu.
imas ovde za pocetak dobru odskocnu dasku za sopstvene neke interese, od nekih i njihovog pristupa zivotu mozes bas dosta da pokupis ako hoces, samo ti zelim da mislis svojom glavicom.

eto....grli i ljubi ostale koliko hoces :))
uzivaj u zivotu i bez kompromisa za stvari do kojih ti je bas stalo.

nadam se da moje prethodno ophodjenje prema tebi nije izazvalo neke traume...ali da si odmah rekla koliko ti je godina, jer ovde je ipak vecina starija i nadrkanija u svojim svetovima, ubedjenih misljenja itd.... drugacije bih se od samog pocetka ophodila prema tebi.

angie angie 23:34 29.01.2008

Re: ....

nadam se da moje prethodno ophodjenje prema tebi nije izazvalo neke traume...ali da si odmah rekla koliko ti je godina, jer ovde je ipak vecina starija i nadrkanija u svojim svetovima, ubedjenih misljenja itd.... drugacije bih se od samog pocetka ophodila prema tebi.



andjo, nadam se da je ovo shala!

Kazezoze Kazezoze 23:37 29.01.2008

Re: ....

jest andjelija, u pravu si...17 godina je zaista mladost. chak ni chinjenica da u tim godinama ima vec dva sina, nedaje joj za pravo da pishe pametne tekstove.
inache ja vishe cenim ljude koji znaju da slushaju, od veshtih oratora.
dobar tekst angie;-)
angie angie 23:43 29.01.2008

Re: ....

hvala kaz- ako moze pesmica?
Kazezoze Kazezoze 23:46 29.01.2008

Re: ....

angie
hvala kaz- ako moze pesmica?

naravno da mozhe - klikni.
Gorstak Gorstak 23:48 29.01.2008

Re: ....

jest andjelija, u pravu si...17 godina je zaista mladost. chak ni chinjenica da u tim godinama ima vec dva sina, nedaje joj za pravo da pishe pametne tekstove.

Qq i LL,

Anđo, zar moram ja da jurim po blogosferi i da spašavam tvoj lik i delo.
Kaze, nije ona tako mislila, nego se zeznula u prebrzom čitanju.
Devojka leti po Postovima i ne stiže da pročita baš u detalje da je angie jedna devojčica koja je, eto, rodila dva sina:)). Mlada.
Sad sam se trudio da je iščupam kod Čerevićana, pa ovde.
Još malo i počeću da naplaćujem usluge:)))

Možda da krenemo sa časovima.

I čas: Draga Anđo, sporije čitaj:)))
angie angie 00:02 30.01.2008

Re: ....

I čas: Draga Anđo, sporije čitaj:)))


dear predsedniche, znamose ja i andja odpochetka, al neshto je nestabilna prema mojoj malenkosti, te sam super te sam nedajbozenikom, evo sad sam tinejdzerka koju bi ona razumela samo da sam rekla,...te pre neki dan- nikad od mene neshto, a sad da iskoristim mogucnosti, .

al ne zameram ja andji, meni ona simpa, ne volim samo kada predje granicu u normalnoj komunikaciji, sve ostalo mi je prihvatljivo.
Gorstak Gorstak 00:11 30.01.2008

Re: ....

dear predsedniche, znamose ja i andja odpochetka

A onda se mi izvinjavamo, mnogo se izvinjavamo.
Delim savete o čitanju, a prvi to ne praktikujem
Da sam čitao znao bih istoriju, a ovako da sam biomed pila u autobusu bi bila.

Samo vi nastavite, kao da me nije bilo:)
angie angie 00:19 30.01.2008

Re: ....

Samo vi nastavite, kao da me nije bilo:)


taman posla- obashka nam milo dErEktore!:)))
andjelija andjelija 00:37 30.01.2008

Re: ....

ja sam procitala samo njen tekst.
kada bih trebala da citam i sve komentare, ko je sta napisao odlepila bih a pri tom bi mi trebao ceo dan da procitam. ima ovde ljudi koji obitavaju 24 sata. ne treba mi takav overdose.

andjelija andjelija 00:55 30.01.2008

Re: ....

angie
I čas: Draga Anđo, sporije čitaj:)))


dear predsedniche, znamose ja i andja odpochetka, al neshto je nestabilna prema mojoj malenkosti, te sam super te sam nedajbozenikom, evo sad sam tinejdzerka koju bi ona razumela samo da sam rekla,...te pre neki dan- nikad od mene neshto, a sad da iskoristim mogucnosti, .

al ne zameram ja andji, meni ona simpa, ne volim samo kada predje granicu u normalnoj komunikaciji, sve ostalo mi je prihvatljivo.


konkretno imas dobar optimisticki duh. pod uslovom da stvarno imas 17 godina, onda mi ne zameraj na mojim komentarima. u slucaju da si preko 23, 24 ma koliko dece imala, ti si po meni ipak jos uvek neiskusna i naivna.
neiskusna se odnosi i na neke tvoje poglede na zivot i na ljude, kao i na nacin kako se ophodis prema njima.

bauer bauer 01:10 30.01.2008

znaci NG,

danas bas bije, sa svih strana :))

margos margos 01:30 30.01.2008

Re: znaci NG,

bauer
danas bas bije, sa svih strana :))

kažem ja, agresija... ali biće bolje, mamemi - kad sazri:)))
angie angie 02:01 30.01.2008

Re: znaci NG,

i josh sam i mushko!!!

pa di me provali bauer u ovom odsutnom chasu?
bauer bauer 02:28 30.01.2008

Re: znaci NG,

kažem ja, agresija... ali biće bolje, mamemi - kad sazri:)))

kad napuni 21 :))
bauer bauer 02:29 30.01.2008

Re: znaci NG,

i josh sam i mushko!!!

ma nisi to ti, to je primer na sta moze da izadje kad biju :))
Unfuckable Unfuckable 11:54 30.01.2008

Re: znaci NG,

bauer, zabo si ga u sridu sa slikom, sjajno !
fixer fixer 18:30 29.01.2008

tko mnogo daaje, maloo priima: ti ništa ne

znaš draaaaga moja
večeras pijem u čast prve
od svojih ljubavi bez brooja:


kad god me, makar i najmanja ljubav izda
ja postanem p____:
i tada redovno dobijam "goste"
nešto nalik na materijalizovanu savest:
priviđenja oživljena osećanjem krivice..
ova fantomska bića postaju posrednici
u našem nadmudrivanju
kao dijalogu..
xaxa
malo znajući o sebi
a tek čovekuženi pored mene
simetrija neznanja
ispoljava svoju spremnost za razmenu informacija:
i prepuštanju utiscima:
faala bogu:
but:
svaki razgovor na njenomnjegovom jeziku
zasad mi stranom jeziku
počinje od imitacije tuđeg govora
bez razumevanja njegovog značenja..
i tada, kao ozbiljno
bez ikakvog ačenja
"gosti" su prve reči našeg interplanetarnog dijaloga:
ovo naše sitno pozorište
nije moguće bez elemenata glupe nadmenosti
i gle
surovosti:
u stanju opšteg opatuljenja
u kome se nalazimo
na večitom nožu
i uvek novom štiftungu
ljubav će uzjahati metafiziku
i ući sama pod kožu!.
ko to shvati on je na konju
ako i ti shvatiš:
ajde da napravimo simetrijadu
sa poznavanjem njene arhitekture, tehnologije i građ.materijala..
al nemoj mi više o njenom uzroku, svrsi, padu:
kroz to smo prošli 1000X..
"gosti" su plod nesporazuma
priučimo i njih
i ubacimo sve u život
koji se pravi lud na temu individualnosti
kao ništa ne zna o ljubavi, rađanju, smrti..

ne postoje ponovljivi
ali ne postoje ni neranjivi, neuništivi..
klonu bre!:
mislim da je najveći izazov koji je pred nama
da naučimo da sublimišemo sreću
iz izvora koji se obnavljaju:
reči__ likovi__ zvuci..
klonu bre!:
evo ti sloboda volje!.
prsti,
evo vam samostalnost..
da ne zavisite više od ruke!.
meni treba malo odmora od ove buke..
i da ne moram više tooliko da se čudim..
ovako izdan:
da ne poludim..
jer shvatam najzad parafrazu
centralnog paradoksa teologije:
čak i svemogući bog
stvorivši kurčevitog čoveka
nije mogao da predvidi posledice svoje tvorevine..
to njega čini nesavršenim
a nas nesrećnima:


meko al tvrdo skuvanima


vishnja vishnja 18:36 29.01.2008

Re: tko mnogo daaje, maloo priima: ti ništa ne

kao sto rekoh, genije :)
angie angie 18:49 29.01.2008

Re: tko mnogo daaje, maloo priima: ti ništa ne

O takvoj ljubavi ja pevam
upravo onoj sto se placa
u tom zivotu tako skrtom
odlazi sve malo se vraca.
ivana23 ivana23 19:07 29.01.2008

Re: tko mnogo daaje, maloo priima: ti ništa ne

margos margos 00:36 30.01.2008

Re: tko mnogo daaje, maloo priima: ti ništa ne

u stanju opšteg opatuljenja

Prelep izraz za nelepu pojavu.
krunoslava krunoslava 19:03 29.01.2008

H v a l a . . .


na tako kratkom a veoma l e k o v i t o m textu !
angie angie 19:06 29.01.2008

Re: H v a l a . . .

hvala tebi shto si razumela!
jinks jinks 19:07 29.01.2008

Da li bar delom znamo

sta jesmo, onda kada bar delom stvarno znamo sta zelimo da budemo. Ovo pitam zato sto mi se cini da druga grupa (koju ste definisali kao one kod kojih licna projekcija samih sebe nije u skladu sa projekcijom koju okruzenje ima o njima) cesto i ne zna sta bi zelela da bude, vec luta izmedju svojih slika i projekcija koje ima o drugim ljudima i koje pokusava da replikuje (kao da pokusava da se odene u neku tudju masku, jer od onoga sto je njeno iz nekog razloga zeli da pobegne). Kao da zna sta ne zeli da bude, a ne zna i ne oseca sta bi sama mogla i zelela da postane.
angie angie 19:10 29.01.2008

Re: Da li bar delom znamo

" -samo budi ono shto jesi!
- pa samo to i ne zelim!"
margos margos 00:50 30.01.2008

Kapiram, mamemi

" -samo budi ono shto jesi!
- pa samo to i ne zelim!"

Ako sam ja dobro razumela, NG, ono što si htela reći je:
predstavljaš se kao da imaš 17 godina, a imaš 27, i nećeš da budeš ni jedno ni drugo, jer si agresivna i svađaš se sa sobom (i predsobljem)? Hoćeš na sunce s promajom, ali ti puca saksija bez zemlje i zemlja pod hoklicom. I puca ti ***** što sam ja to tako lepo shvatila. Je l da? Je l da?

PS Kako je Džunior?
angie angie 01:59 30.01.2008

Re: Kapiram, mamemi

sda ce da me zezaju domaci to za godine- a nisam nishta ja, sve ovi iz dobrih namera, te josh kad prodje kroz andjinu obradu ispadoh retardirna tinejdzerka kojoj pod evo novim okolnostima moze da se progleda kroz prste:))))

E margos, fala na pitanju, josh uvek je ok, nadam se da je to to.
margos margos 02:14 30.01.2008

Re: Kapiram, mamemi

angie
sda ce da me zezaju domaci to za godine- a nisam nishta ja, sve ovi iz dobrih namera, te josh kad prodje kroz andjinu obradu ispadoh retardirna tinejdzerka kojoj pod evo novim okolnostima moze da se progleda kroz prste:)))).

Može da ti se progledava kroz prste, al ne zadugo - do punoletstva i to našeg od 18, ne tih tamo negde od 21.:))

nadam se da je to to

jeste :)))
MilutinM MilutinM 08:59 31.01.2008

Re: Kapiram, mamemi

Ih, sedamnaest je puno. Jadna Višnja je negde na 10 - 11 ))
vishnja vishnja 17:22 31.01.2008

Re: Kapiram, mamemi

MilutinM
Ih, sedamnaest je puno. Jadna Višnja je negde na 10 - 11 ))

au bre, cika Milutine!
...
dunjica dunjica 21:27 29.01.2008

Steppenwolf

Svako je satavljen od dve lichnosti- jedna je kako mi sebe sami dozivljavamo, a druga- kako nas vide drugi.

Nekako nisam sasvim zadovoljna formulacijom "dvije ličnosti" u ovom slučaju, ali na žalost, nakon dugog radnog dana ne mogu ponuditi alternativu

Nego, sjetih se H.Hesseovog "Stepskog vuka", gdje glavni junak govori da nije, u stavri, samo podvojena ličnost - ljudsko biće i usamljeni vuk, nego da mu je ličnost mnogo mnogostrukija, da je istovremeno u njemu obitava više različitih osoba/likova. U tom smislu je i Dr Jeckyll i Mr Hyde ekstremni primjer podvojene ličnosti.

Ako sam dobro razumjela tvoj tekst, Angie, ovo nije bila tvoja poruka, nego (ne)srazmjer u onome kako se sami vidimo i kako nas vide. Moja asocijacija je bio roman koji je odigrao značajnu ulogu u mladim godinama mnogih od nas.

Pozdrav.
angie angie 21:37 29.01.2008

Re: Steppenwolf

dunjice, nema veze sa porukama iz hesea i odrastanju, a dr Dzakil i mister hajd su opet aluzije na neshto drugo od ovoga shto sam ja htela da kazem, a gupo mi da objashnjavam na rezance.

nije ideja bila da se neshto isfilozofira, samo obichna reakcija.

pozdrav i tebi.
dragoljub dragoljub 22:13 29.01.2008

Re: Steppenwolf

značajnu ulogu u mladim godinama mnogih od nas.

za ponekog i značajnu i tešku
Doctor Wu Doctor Wu 13:36 30.01.2008

Re: Steppenwolf

samo obichna reakcija.

?
Unfuckable Unfuckable 13:49 30.01.2008

Re: Steppenwolf

pa šta nije jasno, doktore - ti se bar odlikuješ bistrinom i britkošću.
Pročitaj malo bolje, i kašće ti se samo.... ; ))))
Doctor Wu Doctor Wu 14:06 30.01.2008

Re: Steppenwolf

Nešto sam malko glupav jutros, mada mene i inače, u zavisTnosti od autora, više krasi zloba i pokvarenos' no bistrina. Pa eto i ovo kad pročitam
jer teshko komuniciraju sa drugima i obichno bez satisfakcije ili se prikljuchuju nekoj grupi, gde vezujuci se za zajednichku ideju zadovoljavaju osecaj pripadnosti.

U takvoj nestabilnoj, nesigurnoj i nesredjenoj lichnosti, agresija je odgovor na sve one nemogucnosti za prava zadovoljenja u odnosima s ljudima i gde nema od chega da se formira zelja da si sa drugima u miru. Negativni adrenalin je jedino gorivo.

samo mi tri slova padaju na pamet.
Unfuckable Unfuckable 14:12 30.01.2008

Re: Steppenwolf

samo mi tri slova padaju na pamet.


sada si me malo bacio u rebus....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana