Sport

Novak vs. Rafa

niccolo RSS / 08.06.2012. u 11:00

Ali pre njih Ferer protiv Nadala. Došli smo do momenta kada se odlučuje o šampionima ovogodišnjeg Roland Garros-a. Prvo će muškarci danas odlučiti o tome ko će doći u priliku da uzme titulu i 2.000 poena, pa će se Šarapova i Erani sutra boriti za titulu, da bi se i današnji pobednici u nedelju borili za titulu.

 

Pored singla, koji je kao i uvek u centru pažnje, vredi pomenuti i dublove. Juče su u misku titulu osvojili Sanja Mirza i Mareš Bupati. Danas u finalu ženskog dubla igraju Sara Errani (ITA)[4] / Roberta Vinci (ITA)[4] protiv Maria Kirilenko (RUS)[7] / Nadia Petrova (RUS)[7]. Sutra će u finalu muškog dubla igrati Max Mirnyi BLR (1) / Daniel Nestor CAN (1) protiv Bob Bryan USA (2) / Mike Bryan USA (2). Sutra će se igrati i finala dubla kod juniorki i junior, a u nedelju finale single.

 

 

Što se tiče rezultata naših igrača situacija je sledeća:

 

Jelena Janković je ispala u drugom kolu zbog čega će izgubiti 135 bodova (prošle godine je ispala u četvrtom kolu), te će od ponedeljka imati 2125 bodova. Očekuje je pad na listi, nisam siguran za koliko mesta.

 

Ana Ivanović je ispala u trećem kolu zbog čega će osvojiti 80 bodova (prošle godine je ispala u prvom kolu), te će od ponedeljka imati 3055 bodova. Najverovatnije će napredovati jedno mesto.

 

Bojana Jovanovski je ispala u prvoj rundi zbog čega ostaje na istom broju bodova (prošle godine je ispala takođe u prvom kolu) – 660 bodova. Nemamo pojma na kom će mestu biti.

 

Filip Krajinović je ispao u prvom kolu zbog čega će osvojiti 10 bodova (ovo mu je prvi put da je na jednom GS), te će od ponedeljka imati 72 boda (ovo uzeti sa rezervom, nikad mi nije dobro išlo sa tim kvalifikantima). Sigurno će napredovati, pitanje je samo za koliko tačno mesta.

 

Viktor Troicki je ispao u drugoj rundi zbog čega će izgubiti 135 bodova (prošle godine je ispao u četvrtom kolu), te će od ponedeljka imati 1190 bodova. Na listi će pasti, tu negde oko 32gog mesta.

 

Janko Tipsarević je ispao u četvrtoj rundi zbog čega će osvojiti 90 bodova (prošle godine je ispao u trećoj rundi), te će od ponedeljka imati 3200 bodova. Trebalo bi da ostane na istom mestu na listi (s tim da će razlika između njega i DelPoa biti samo 20 poena).

 

Novak Đoković nije ispao, te će od ponedeljka imati najmanje isti broj bodova kao i do sada (prošle godine je ispao u polufinalu) – 11800. Ostaće na istom mestu na listi.

 

Nenad Zimonjić je ispao u četvrtfinalu zbog čega će izgubiti 360 bodova (prošle godine je ispao u polufinalu), te će od ponedeljka imati 6740 bodova. Trebalo bi da ostane na istom mestu na listi.



Komentari (513)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 19:35 10.06.2012

***

Tennis Connected ‏@TennisConnected
At this point, I have no idea who a Monday final favors. Momentum is gone now. Nole will only have to worry about winning two sets; Nadal 1.
ivana23 ivana23 19:45 10.06.2012

***

Izbaciti frustraciju...





ivana23 ivana23 19:47 10.06.2012

***

NNN NNN 23:30 10.06.2012

Re: ***

Ovoj Jeleni sve lepo stoji!
ivana23 ivana23 19:48 10.06.2012

***






j.bre j.bre 19:54 10.06.2012

Re: ***

iskusno
ivana23 ivana23 20:20 10.06.2012

Re: ***

j.bre


Nedostajes...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:42 10.06.2012

Re: ***

Heeeeeheeeeej, nova blogerko!
niccolo niccolo 21:34 10.06.2012

Re: ***

Skroz se slažem sa Micaelom
ivana23 ivana23 22:01 10.06.2012

Re: ***

niccolo
Skroz se slažem sa Micaelom


Kako pametno gleda (i deli savete )
j.bre j.bre 22:19 10.06.2012

Re: ***

heeej! cao drustvance! jeste mi dobro?

nacisto sam se ulenjila kada je tastatura u pitanju. da moze misem da se pise, verovatno bih cesce svracala. ustvari, da se ne lazemo, nesto se ni kompjuteru ne primicem u poslednje vreme. bacila sam se na preuredjivanje enterijera (sa nepostojecim budzetom). kao posledice imam posekotine, zuljeve, fleke od farbe i kuhinju punu neopranih sudova, ali se zato zabavljam kako odavno nisam :)

ljubac za sve! bas mi je drago sto vas vidim
gledacu da svrnem sutra za vreme tenisa (ako ga uopste bude)

i za kraj, da ne bude da sam se uozbiljila:
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:37 10.06.2012

Re: ***

Ljubac i za tebe, pa svrni, nismo šugavi mi ovde
:)))
ivana23 ivana23 23:08 10.06.2012

Re: ***

j.bre


Ako ne svratis u vreme AO, ima da saljemo delegaciju da te malo muštra

Imas dovoljno vremena do tada da zavrsis to renoviranje...
niccolo niccolo 08:10 11.06.2012

Re: ***

Hm, šta za 400ti Pa da, na ovom još nismo stavljali Marata, a što Hauzer kaže...

NNN NNN 09:11 11.06.2012

Re: ***

za 400ti

Šta će meni Safin (nije mi čak ni lep, a i da jeste)
ivana23 ivana23 09:23 11.06.2012

Re: ***

NNN
za 400ti

Šta će meni Safin (nije mi čak ni lep, a i da jeste)


Tacno. Evo moguce snajke...
Hitno upisati Stefana u skolu tenisa....

j.bre j.bre 10:16 11.06.2012

Re: ***

NNN
Šta će meni Safin (nije mi čak ni lep, a i da jeste)


neka, evo ja cu da se zrtvujem, daj ga vamo
j.bre j.bre 10:22 11.06.2012

Re: ***

ivana23
Ako ne svratis u vreme AO, ima da saljemo delegaciju da te malo muštra


pa kad me tako lepo zamolis...

ja se malopre probudila. kisa lije na ovoj strani sveta. kako je tamo?
j.bre j.bre 10:37 11.06.2012

Re: ***

dobrosavljevic_m
Ljubac i za tebe, pa svrni, nismo šugavi mi ovde
:)))


taman da ti odgovorim, kad evo gazde na vratima. vratio se s produzenog vikenda i uzeleo mame. naspavala sam se, tako da se vidimo kasnije :)
niccolo niccolo 10:41 11.06.2012

Re: ***

Na RG imaju pozivitan pristup :

Weather forecast for today : it should gonna rain again, but they should be able to finish their match, do not worry
niccolo niccolo 10:44 11.06.2012

Re: ***

Šta će meni Safin

Ups, izvinjavamo se, mnogo se izvinjavamo...

Evo moguce snajke...

Podržavam...

Hitno upisati Stefana u skolu tenisa....

Zar nije ona ipak više za ovog drugog malog (čije ime naravno nisam zapamtio)?
ivana23 ivana23 10:52 11.06.2012

Re: ***

niccolo

Evo moguce snajke...

Podržavam...

Hitno upisati Stefana u skolu tenisa....

Zar nije ona ipak više za ovog drugog malog (čije ime naravno nisam zapamtio)?


Razlika u godinama, taman je za Stefana.

NNN - sta kazes?
j.bre j.bre 11:25 11.06.2012

Re: ***

niccolo
Na RG imaju pozivitan pristup :

Weather forecast for today : it should gonna rain again, but they should be able to finish their match, do not worry


aj da im verujemo :)
NNN NNN 11:30 11.06.2012

Re: ***

NNN - sta kazes?
nek' su deca živa i zdrava i srećna
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 17:39 11.06.2012

Re: ***

NNN
Šta će meni Safin (nije mi čak ni lep, a i da jeste)

a niccolo izabro fotografiju, ne pitaj...
od onih 100 hiljada fotki...

niccolo niccolo 18:07 11.06.2012

Re: ***

a niccolo izabro fotografiju, ne pitaj...

gorstak92 gorstak92 10:47 11.06.2012

Srđan ponovo jaše!

Najnovije je: ,,Rafi pomažu iz boksa!"

Pa i da dovikuju da li ima neke veze?

Učinilo mi se da je Novak obratio pažnju na neka dovikivanja iz publike pa je glavni sudija te neke utišavao, ali nisu bili iz Rafinog boksa.

Imam utisak da bi oba tenisera mogla da igraju meč u šatri na negotinskoj svadbi koliko su fokusirani na meč tako da je ono Srđanovo lupetanje stvarno nepotrebno.

Opet, možda ga nešto nagoni da mora periodično da otkida gluposti: imali smo viziju kad smo pravili Novaka, Nole je Božije dete, Boba je navijao protiv Novaka na Vimbldonu, ...

Počinjem da verujem da je takav slučaj sa svim roditeljima čija se deca ozbiljno bave sportom.
Namerno ne kažem profesionalno jer sam prisustvovao košarkaškim utakmicama sedmogodišnjaka gde su roditelji doneli one tripodove da namontiraju HD kamere i snimaju sinove kako jurcaju po terenu. A utakmica piš živi. Svi napred, svi nazad, svi na loptu, nema dodavanja, nema vođenja, a i šutevi na koš su bili retkost.
Hoću da kažem da je utakmica bila za uživanje da se gleda, ali nikako za naknadno analiziranje.
ivana23 ivana23 11:14 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

Ne jase Srdjan, vec Toni. I nije mu prvi put (cak redovna pojava - dodirivanje nosa, uha, ceskanje... signali jednom recju). Sto pojedine sudije to ne vide ili ne zele da vide, e to je problem.

j.bre j.bre 11:19 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

gorstak92
Imam utisak da bi oba tenisera mogla da igraju meč u šatri na negotinskoj svadbi koliko su fokusirani na meč tako da je ono Srđanovo lupetanje stvarno nepotrebno.


mentola je svuda, pa i medju roditeljima.
priznajem da sam bila najglasnija kada je takve trebalo kritikovati i verovala sam da bi sportistima mnogo bolje islo kada bi se 'odbili od sise'. medjutim, praksa je pokazala da njima izgleda mnogo bolje ide dok su ti roditelji, kakvi god da su, uz njih. primera je mnogo - monika seles, jelena dokic, maria sarapova, ana ivanovic... a i novak je bezbroj puta potvrdio da srdjanova povremena (besna) odsustva s tribina itekako uticu na njegov moral, pa tako i na igru.
time naravno ne podrzavam (i nikada necu) njihove negativne nastupe i uticaj istih na igrace, vec vaznost podrske i vere u pobedu. kao i u zivotu generalno, i na terenu mnogo toga dolazi iz glave.
j.bre j.bre 11:23 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

ivana23
Ne jase Srdjan, vec Toni. I nije mu prvi put (cak redovna pojava - dodirivanje nosa, uha, ceskanje... signali jednom recju). Sto pojedine sudije to ne vide ili ne zele da vide, e to je problem.


da li je toni ikada odsustvovao s nekog rafinog znacajnijeg meca?
ja ne mogu ni da zamislim kako bi nadal igrao da toni ne sedi u boksu...
gorstak92 gorstak92 11:25 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

i23
Ne jase Srdjan, vec Toni. I nije mu prvi put (cak redovna pojava - dodirivanje nosa, uha, ceskanje... signali jednom recju). Sto pojedine sudije to ne vide ili ne zele da vide, e to je problem.


Ma može Toni da se uvati za šta hoće.
Ako Nadalu posle 50 pobeda i 150 dobijenih setova samo na RG-u treba neki savet u toku igre onda je to jako čudno. Nadalu iskustva sigurno ne nedostaje.

Siguran sam da ni Novak ne bi voleo da dobije meč zato što je sudija izbacio iz takta Rafaela tako što je oterao Tonija iz publike.

Garantujem ti da neće suditi ni foot fault ako, slučajno, neko zgazi liniju.
Šteta bi bilo tako i dobiti i izgubiti antologijski meč.
ivana23 ivana23 11:31 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

j.bre
ivana23
Ne jase Srdjan, vec Toni. I nije mu prvi put (cak redovna pojava - dodirivanje nosa, uha, ceskanje... signali jednom recju). Sto pojedine sudije to ne vide ili ne zele da vide, e to je problem.


da li je toni ikada odsustvovao s negog rafinog znacajnijeg meca?
ja ne mogu ni da zamislim kako bi nadal igrao da toni ne sedi u boksu...


Tokom 99% meceva je u boksu, imaju razradjene seme, a dodatno i dobacuje recima...

Nadal’s Uncle Is Heard From the Box
j.bre j.bre 11:32 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

gorstak92
Ako Nadalu posle 50 pobeda i 150 dobijenih setova samo na RG-u treba neki savet u toku igre onda je to jako čudno.


kako ne?! pa videlo se koliko se pogubio nakon sto je novak poceo da vraca brejkove u trecem setu. u takvim situacijama mu je toni najpotrebniji.

gorstak92
Siguran sam da ni Novak ne bi voleo da dobije meč zato što je sudija izbacio iz takta Rafaela tako što je oterao Tonija iz publike.

Garantujem ti da neće suditi ni foot fault ako, slučajno, neko zgazi liniju.
Šteta bi bilo tako i dobiti i izgubiti antologijski meč.


slazem se!
j.bre j.bre 11:42 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

ivana23
Tokom 99% meceva je u boksu,


tako sam i mislila, al reko da ne tvrdim.

imaju razradjene seme, a dodatno i dobacuje recima...


ma da bre. i opet da ne tvrdim, ali mislim da u toku meceva niko ne coachuje vise od tonija.
rafa ne samo da mu je jos uvek 'na sisi', vec ni pupcanu vrpcu jos nisu presekli.
gorstak92 gorstak92 11:45 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

ivana23
Tokom 99% meceva je u boksu, imaju razradjene seme, a dodatno i dobacuje recima...

Nadal’s Uncle Is Heard From the Box


Opa!
Rođa se bunio za coaching.
Sećam se da je i Novakovom boksu jednom sugerisao da budu tiši.
Mnogo mu stvari smeta. Nije dobro.

Vezano za dobacivanje zar nije ono: ajde Nole, idemo Nole, sad Nole, to Nole... isto coaching?
Ili ono kad mu rukama pokazuju da se smiri, da spusti loptu, da diše...

Ok, pravila su da se ne sme.
Sve dok je tako treba da se poštuju.

A jesu glupa pravila.
Treneru treba dati da sedi na stolici gde i igrači pa da u pauzama između gemova sme da daje savete. Kao npr. u boksu. Samo bi se podigao nivo igre i gledaoci bi još više uživali u bravurama tenisera.
ivana23 ivana23 11:57 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

ivana23 ivana23 11:59 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

Treneru treba dati da sedi na stolici gde i igrači pa da u pauzama između gemova sme da daje savete. Kao npr. u boksu. Samo bi se podigao nivo igre i gledaoci bi još više uživali u bravurama tenisera.


To imas na mecevima u DC i tokom zenskih meceva van GS.

Edit: Ne kazem da su pravila manje ili vise glupa. Ali ona koja postoje moraju se postovati.
gorstak92 gorstak92 12:00 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

To imas na mecevima u DC i tokom zenskih meceva van GS.

Znam.
To je dokaz da federacija nema ništa protiv tog pravila, ali da se na GS prave pametni i forsiraju kao neke tradicije.

Eto im sad kiša i mrak kad neće da ugrade pokretni krov ili reflektore.
Bilo bi super da kažu da je RG postojao i pre naizmenične struje pa da i to isključe jer je protivno tradiciji.
ivana23 ivana23 13:34 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

gorstak92
To imas na mecevima u DC i tokom zenskih meceva van GS.

Znam.
To je dokaz da federacija nema ništa protiv tog pravila, ali da se na GS prave pametni i forsiraju kao neke tradicije.


ITF je nadlezan i za GS-ove.
jeca92 jeca92 22:24 11.06.2012

Re: Srđan ponovo jaše!

Imam utisak da bi oba tenisera mogla da igraju meč u šatri na negotinskoj svadbi koliko su fokusirani na meč tako da je ono Srđanovo lupetanje stvarno nepotrebno.

Opet, možda ga nešto nagoni da mora periodično da otkida gluposti: imali smo viziju kad smo pravili Novaka, Nole je Božije dete, Boba je navijao protiv Novaka na Vimbldonu, ...

Mislim da cak i da je tako nije uredu da Srdjan Djokovic to komentarise. To moze Novak, dovoljno je veliki, a ne nejgov tata, koji mu i nije trener. Jos ako to ne vidi sudija, ne vidim u cemu je poenta, da u jednom finalu on tako nesto komentarise. Malo deluje zlurado, maliciozno...Srdjan Djokovic definitivno nema takta, to je pokazao vise puta, cesto pravi gafove. Ovo je jos jedan od njih.. Dobro je sto Novak izgleda nije na oca..
niccolo niccolo 12:22 11.06.2012

Nastavak

2:3
ivana23 ivana23 12:24 11.06.2012

Re: Nastavak

niccolo
2:3


Opet brlja.


niccolo niccolo 12:28 11.06.2012

Re: Nastavak

3:3
niccolo niccolo 12:32 11.06.2012

Re: Nastavak

3:4
niccolo niccolo 12:38 11.06.2012

Re: Nastavak

4:4
niccolo niccolo 12:41 11.06.2012

Re: Nastavak

4:5
niccolo niccolo 12:44 11.06.2012

Re: Nastavak

Ovo finale je smesno...jebo ih krov
niccolo niccolo 12:49 11.06.2012

Re: Nastavak

5:5
gorstak92 gorstak92 12:52 11.06.2012

Re: Nastavak

Ovo finale je smesno...jebo ih krov

Ovo sa prekidima zbog kiše stvarno nema smisla.

Oba takmičara se muče jer nije lako održavati tenziju toliko dugo.
Činjenica je da Rafi više odgovara da igra po gem dva pa na pauzu.
niccolo niccolo 12:55 11.06.2012

Re: Nastavak

5:6
ivana23 ivana23 12:56 11.06.2012

Re: Nastavak

Novak, dva dobra udarca, pa onda jedan glupavi koji sve pokvari...
ivana23 ivana23 13:01 11.06.2012

Re: Nastavak

Kraj?
niccolo niccolo 13:02 11.06.2012

Re: Nastavak

5:7
ivana23 ivana23 13:02 11.06.2012

Re: Nastavak

Eto.
niccolo niccolo 13:04 11.06.2012

Re: Nastavak

Eto.

Biće bolje sledeće godine...
ivana23 ivana23 13:06 11.06.2012

Re: Nastavak

niccolo
Eto.

Biće bolje sledeće godine...


Ovakve prilike nece biti vise nikada.
Kazezoze Kazezoze 13:11 11.06.2012

Re: Nastavak

ivana23
niccolo
Eto.

Biće bolje sledeće godine...


Ovakve prilike nece biti vise nikada.

ma hoće, već sledeći RG, s tim što će u džepu imati i olimpijsko zlato.
niccolo niccolo 13:11 11.06.2012

Re: Nastavak

Ovakve prilike nece biti vise nikada.

Što?

Edit: Misliš zbog golden slema?
ivana23 ivana23 13:15 11.06.2012

Re: Nastavak

niccolo
Ovakve prilike nece biti vise nikada.

Što?

Edit: Misliš zbog golden slema?


Nije bas golden (nisu sve pobede u istoj godini), al' su ga vec prozvali Nole slem (4 u nizu).

Takvu mogucnost je tesko ponoviti.
niccolo niccolo 13:16 11.06.2012

Re: Nastavak

nisu sve pobede u istoj godini

Ali su mogle da budu, ove godine
ivana23 ivana23 13:18 11.06.2012

Re: Nastavak

niccolo
nisu sve pobede u istoj godini

Ali su mogle da budu, ove godine


Ma bila bi dovoljna i ova jedna.
ivana23 ivana23 13:20 11.06.2012

Re: Nastavak

Potsetilo me ovo na na onaj Madrid 2009. i OI.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:22 11.06.2012

Re: Nastavak

Jaooooo, kad je u polufinalu protiv Rafe na OI izgubio tako što je smečovao u aut na poslednjem poenu...
gorstak92 gorstak92 13:24 11.06.2012

Re: Nastavak

dobrosavljevic_m
Jaooooo, kad je u polufinalu protiv Rafe na OI izgubio tako što je smečovao u aut na poslednjem poenu...

Rafa je jedini teniser na svetu koji je uspeo da rasplače i Novaka i Rođu!
Nije mala stvar.
j.bre j.bre 13:29 11.06.2012

Re: Nastavak

ajmo, ajmo! aplauz za rafu, nije bilo lako iscupati se iz jucerasnje situacije. ako je neko zasluzio da drzi rekord osvojenih RG-a, onda je to on.

novak konstantno popravlja razne aspekte igre i ja VERUJEM da on jos uvek nije dostigao svoj maksimum. tesko da ce nadmasiti onu seriju pobeda, ali to svakako ne znaci da nece biti sanse za golden slam.


idemo po vimbldon!
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:32 11.06.2012

Re: Nastavak


Rafa je jedini teniser na svetu koji je uspeo da rasplače i Novaka i Rođu!
Nije mala stvar.


pa kad je sastavljen od kriptonita . bez zezanja - te loptice koje on uspe da stigne,a zatim i prebaci preko mreže tako da ona uvek padne tako da je ne moguće napasti je ravno sa supermenom i njegovoj fori brži od aviona snažniji od lokomotive ... (a sad što to mene opako nervira , bože moj!!)
niccolo niccolo 14:02 11.06.2012

Re: Nastavak

ja VERUJEM da on jos uvek nije dostigao svoj maksimum

Slažem se
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 17:48 11.06.2012

Re: Nastavak

gorstak92
dobrosavljevic_m
Jaooooo, kad je u polufinalu protiv Rafe na OI izgubio tako što je smečovao u aut na poslednjem poenu...

Rafa je jedini teniser na svetu koji je uspeo da rasplače i Novaka i Rođu!
Nije mala stvar.

rasplakao se fed i sam kad je konacno osvojio RG.

a sto se novak rasplakao, pokazuje da je samo emotivac i tu ne vidim nista lose, naprotiv...

j.bre j.bre 00:40 12.06.2012

Re: Nastavak

ja ne videh da se novak rasplakao, kada je to bilo?
AlexDunja AlexDunja 12:43 11.06.2012

maler

došla mi sinoć drugarica, pa nisam gledala treći set.

a sada opet kiša...
libkonz libkonz 13:03 11.06.2012

jbg

Nek uzme zlato na Olimpijadi
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:10 11.06.2012

Re: jbg

jebi ga , za nadala ide ono - uvek ćemo imati pariz :)
gorstak92 gorstak92 13:10 11.06.2012

Sve čestitke Rafi!

Nije mala stvar ovako godinama pobeđivati prvo Rođu pa sad Noleta u finalima RG-a.
Želim mu od sveg srca da osvoji još tih par Grand Slamova pa da pretekne Rođu i u toj brojci.

Žao mi Noleta.
Kako bi samo bilo dobro da je primio pehar od Mats-a.
Šta da se radi.

Preživeće on ovaj poraz što ne mogu da kažem za njegove protivnike.
Brinem se da ih tek sad počne razvaljivati toliko da učini tenis dosadnim za gledanje.
Kazezoze Kazezoze 13:15 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

rafa ne peva himnu, eh da mu je siniša trener nebi se on naosvajao rolandgarosa majci...
niccolo niccolo 13:22 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Sve čestitke Rafi!

Zaista, sve čestitke Rafi, zaista je kralj šljake. Novak ove godine nije igrao toliko dobro na šljaci, i na samom RG je imao dosta problema i Rafa je zaista bio najbolji na turniru...Pobedom je inače ostao na drugom mestu na listi...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:24 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Kazezoze
rafa ne peva himnu, eh da mu je siniša trener nebi se on naosvajao rolandgarosa majci...


klasičan pucanj u prazno !

'kraljevski marš' nema reči i jedna je od najstarijih himni na svetu
gorstak92 gorstak92 13:33 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Niccolo
Novak ove godine nije igrao toliko dobro na šljaci,

Mislim da grešiš.

Ono što je juče igrao protiv Rafe mislim da ne može bolje.
Samo da meč nije prekinut zbog jebenog nedostatka krova doveo bi Nole to do petog seta lagano i tu bi Rafa poklekao.

Ovako...
Ostaje nam da tugujemo zajedno sa Noletom.
Čovek je uspeo i da se nasmeje na onoj dodeli pehara.
Meni još krivo.
ivana23 ivana23 13:40 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Meni još krivo.


I meni vala. Preovladali pritisak i nervoza, a posteno receno, nije on sada na nivou prosle godine.

Mada sto kazes: 'Samo da meč nije prekinut zbog jebenog nedostatka krova doveo bi Nole to do petog seta lagano i tu bi Rafa poklekao.'
gorstak92 gorstak92 13:50 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

ivana23
Meni još krivo.


I meni vala. Preovladali pritisak i nervoza, a posteno receno, nije on sada na nivou prosle godine.

Mada sto kazes: 'Samo da meč nije prekinut zbog doveo bi Nole to do petog seta lagano i tu bi Rafa poklekao.'


Sve su to izgovori, ali ostaje da teoretišemo mi navijači.

Prekidi su sastavni deo igre na RG i to nije od juče pa da se Nole, kao, iznenadio.

Njegov stil igre, a pogotovo Nadalova konstitucija su takvi da Rafa uvek krene kao brzi voz i, najčešće, dobije prvi set.
Onda se izduva i tek tada Novak kreće da ga dobija.

Ovaj poslednji prekid je mnogo više pomogao Rafi.
Čovek se naspavao, odmorio i opet krenuo furiozno.
Da se Novak odbranio i, kojim čudom, dobio četvrti set pitanje je da li bi Rafa posustao u petom. Mnogo je jak i Novak mora da ga dobro izmori ako misli da ga pobedi.

Jednom prilikom je Novak rekao da ne voli da pobeđuje koliko mrzi da gubi.
Pazi sad u Vimbldonu kad krene da se iživljava nad protivnicima i leči rane sa RG-a.
Pretpostavljam da će i Vimbldon i Olimpijadu osvajiti bez izgubljenog seta.
niccolo niccolo 14:01 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Ono što je juče igrao protiv Rafe mislim da ne može bolje.

Ali to je samo jedan meč, mislio sam na celu sezonu na šljaci. E sad, doduše imao je i smrtni slučaj i sve, ali hoću da kažem da nije da je igrao neverovatnu sezonu na šljaci pa izgubio od Rafe...Rafa je ove sezone ipak bio bolji na šljaci, pa u tom smislu dobio i ovaj meč. Naravno, to ne znači da nisi u pravu za ovo

Samo da meč nije prekinut zbog jebenog nedostatka krova doveo bi Nole to do petog seta lagano i tu bi Rafa poklekao.


Vrlo moguće da bi baš bilo tako...

Pretpostavljam da će i Vimbldon i Olimpijadu osvajiti bez izgubljenog seta.

Moj utisak je i bio da formu tempira za ta dva turnira, te da zato i nije pružao izvanredne partije ovde.
gorstak92 gorstak92 14:09 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

niccolo
Ali to je samo jedan meč

Najbitiniji.

Uzgred, i u polufinalu je savršenom igrom počistio Rođu kao nekog početnika.

Ne mogu da se otmem utisku da je Noletu bilo žao Rafe pa da je, možda zato, izgubio finale u Monte Karlu.
Sad je baš želeo da pobedi, ali je i sagoreo u toj nameri. Ko ne bi?

Nema veze.
Samo da se oporavi od ovog, zaista, teškog poraza i da ga vidimo u punom sjaju na Vimbldonu.

Opet, moj utisak je da ma koliko mu bilo neprijatno od lupanja Rafe toliko nema milosti prema Rođi.
Jedva čekam Rođa vs Nole na Vimbldonu.
ivana23 ivana23 14:13 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

niccolo
Moj utisak je i bio da formu tempira za ta dva turnira, te da zato i nije pružao izvanredne partije ovde.


Od AO Novak je potencirao pobede na RG i OI, W mu je bio ipak u drugom planu. RG je bio bitan radi kompletiranja 4 u nizu (vec smo gore spominjali).
OI su takodje vazne jer je sada u 'pravim' godinama. Mozda ce za 4 g. biti kasno za medalju.
niccolo niccolo 14:24 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Od AO Novak je potencirao pobede na RG i OI, W mu je bio ipak u drugom planu.

Znam, ali mi njegova forma na RG nije delovala kao da ju je tempirao za RG. Problem je i što je prevelika razlika između RG i OI da mi mogao da tempiraš formu i za jedno i za drugo...možda je zato odlučio da prednost da OI
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:37 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Sad svi nešto mislimo, ali ja mislim da treba da vrati onog čika doktora u tim.
Cetojević beše...
ivana23 ivana23 14:43 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

dobrosavljevic_m
Sad svi nešto mislimo, ali ja mislim da treba da vrati onog čika doktora u tim.
Cetojević beše...


Jeste.

Od IW mislim da je on (na bilo koji nacin) uradio mnogo za Novaka.
Ne znam zasto je ta saradnja od pocetka bila vremenski ogranicena.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:46 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Ne znam zasto je ta saradnja od pocetka bila vremenski ogranicena.

Meni se čini da su se razišli jer nisu mogli da se dogovore oko plaćanja nešto
niccolo niccolo 14:48 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Meni se čini da su se razišli jer nisu mogli da se dogovore oko plaćanja nešto

Četojević je pričao da je od početka bilo dogovoreno da saradnja traje ograničeno...
jeca92 jeca92 22:37 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Zaista, sve čestitke Rafi, zaista je kralj šljake. Novak ove godine nije igrao toliko dobro na šljaci, i na samom RG je imao dosta problema i Rafa je zaista bio najbolji na turniru...Pobedom je inače ostao na drugom mestu na listi...

Rafa jeste i dalje kralj sljake. Mislim da se Novak super drzao. Imao je (juce) i svoje sanse. Ipak je favorit na kraju i pobedio. Sada dolazi WB, tu ce svakako osim Novaka i Nadala mnogo vazniju ulogu imati i Federer koji je na toj podlozi mnogo opasniji (pre svega za Novaka). Samim tim bice slicno kao na RG, samo jos zanimljivije (i belje)..
gorstak92 gorstak92 23:26 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

jeca92
Zaista, sve čestitke Rafi, zaista je kralj šljake. Novak ove godine nije igrao toliko dobro na šljaci, i na samom RG je imao dosta problema i Rafa je zaista bio najbolji na turniru...Pobedom je inače ostao na drugom mestu na listi...

Rafa jeste i dalje kralj sljake. Mislim da se Novak super drzao. Imao je (juce) i svoje sanse. Ipak je favorit na kraju i pobedio. Sada dolazi WB, tu ce svakako osim Novaka i Nadala mnogo vazniju ulogu imati i Federer koji je na toj podlozi mnogo opasniji (pre svega za Novaka). Samim tim bice slicno kao na RG, samo jos zanimljivije (i belje)..

Samo da Rođu stave u Noletovu grupu.
Bitno je da Nole smanji razliku u dobijenim mečevima i da do titule dođe tako što će redom da počisti najbolje igrače.
Onaj njegov pogled nakon poraza od Rafe me plaši. Brinem se da pobesneli Novak ne ubije tenis kao sport zanimljiv za gledanje pa posle, kao Rođi, da mu osporavaju titule jer nije imao ravnopravne protivnike.
AlexDunja AlexDunja 23:35 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Onaj njegov pogled nakon poraza od Rafe me plaši.

nemoj pogled da te plaši.
vidi sa tim porazom, izgleda da tebi pada teže nego novaku.
gorstak92 gorstak92 23:49 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

AlexDunja
Onaj njegov pogled nakon poraza od Rafe me plaši.

nemoj pogled da te plaši.
vidi sa tim porazom, izgleda da tebi pada teže nego novaku.

Da parafraziram Rođu od prošlog RG-a - Nole je obavio posao deklasiranjem Federera u polufinalu.
Ja sam srećan čovek jer ću još dugo moći da pravim viceve na račun Rođinih šiški. Naš dogovor je bio da prestanem kad Rođa pobedi Noleta ili uzme neki GS.
Jeste mi krivo zbog Noletovog poraza u finalu, ali se tešim onim izuvanjem velikog Feda i radujem se novim duelima. Ti?
AlexDunja AlexDunja 23:58 11.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Ja sam srećan čovek jer ću još dugo moći da pravim viceve na račun Rođinih šiški.

ja bih bila ozbiljno zabrinuta kad bi me takva trivijalnost činila srećnom.

dogovor stoji, ja nisam očekivala da fed dođe ni do polufinala
rolan garosa, to se desilo slučajno, i mnogo lako.
vidimo se na vimbldonu:)
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 02:08 12.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Pazi sad u Vimbldonu kad krene da se iživljava nad protivnicima i leči rane sa RG-a.

da se izivljava - ja mislim da se novak nikad ne izivljava, samo igra svoj tenis i to dobar.
moze jedino da bude fokuiraniji i da ostavi ovaj poraz po strani.

u tenisu kao i u svakom portu se i gubi i dobija.
ja cestitam novaku na finalu.
i smatram smesnim izmisljanja tipa- da ovi imaju krov, da nije bilo kise etc. - uslovi su za sve isti.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 02:16 12.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Opet, moj utisak je da ma koliko mu bilo neprijatno od lupanja Rafe toliko nema milosti prema Rođi.
Jedva čekam Rođa vs Nole na Vimbldonu.

opsednut ili posednut.
trazi pomoc.
tolika opsednutost federerom nije zdrava za tebe.
nije novakova opasnost fed vec rafa.
dok savlada tu opasnost doci ce neki novi klinci.

sa 25 godina nije ni novak majsko pile ili od nebeske rose.
curi vreme i njemu ali po tvom kriterijumu.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 02:20 12.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Ja sam srećan čovek jer ću još dugo moći da pravim viceve na račun Rođinih šiški.

kako je tebi malo potrebno za srecu, blagogasitebi:)))
j.bre j.bre 02:38 12.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

jasna_bogojevic
i smatram smesnim izmisljanja tipa- da ovi imaju krov, da nije bilo kise etc. - uslovi su za sve isti.


jasna, nisu to izmisljanja. u svim sportovima je veoma vazno iskoristiti pozitivni momentum, narocito ako u je isto vreme protivnik 'upao' u negativni.
uslovi jesu isti za sve, ali u nedelju nije bilo do uslova. ocigledno je bilo da se novak mnogo vise klizao i saplitao pre nego sto je mec odlozen za naredni dan, ali nije se zalio jer je bio u naletu. u isto vreme je video da je nadal mentalno pao i zbog toga je njemu odgovaralo da se mec ne prekida.
da je situacija bila obrnuta, verovatno bi videli novaka kako se zali, a nadal bi cutao i shamarao lopticu.
niccolo niccolo 08:12 12.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

Za JB u povodu 500tog komentara:

Kazezoze Kazezoze 08:30 12.06.2012

Re: Sve čestitke Rafi!

gorštak
Onaj njegov pogled nakon poraza od Rafe me plaši. Brinem se da pobesneli Novak ne ubije tenis kao sport zanimljiv za gledanje pa posle, kao Rođi, da mu osporavaju titule jer nije imao ravnopravne protivnike.

mene više zabrinjava ono ispoljavanje emocija u toku igre (kad je reketom razbio onu klupu na kojoj je sedeo). nestalo je one mentalne stabilnosti koju je imao prošle godine. to je i uzrok njegovih loših igara ove godine. kada nisi mentalno stabilan onda nisi siguran ni u svoje udarce a to unosi nesigurnost koliko god ti tehnički savršeno te udarce izvodiš.
to se videlo i u rimu i sada na RG. moje je mišljenje da on mora da vrati četojevića ako hoće da odbrani titulu u vimbldonu i osvoji zlato na OI.
zna li neko jel još uvek meditira, jer meditacija je važna za mentalnu stabilnost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana