Astronomija

Tko je smjestio Kokanu Mladenoviću? (updated)

Spiridon RSS / 04.06.2012. u 22:58

100.000 prodatih karata, 450 predstava, od čega šest premijera, priznanja i gostovanja nisu dovoljni za dalji rad Ateljea 212. Zahtev 25 od ukupno 33 zaposlena glumca da se smeni upravnik Kokan Mladenović doveo je do blokade ovog beogradskog pozorišta. A nerazumevanje izmeðu umetnika i upravnika podelilo je i kulturnu scenu. 

 



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 23:05 04.06.2012

rip

.
Spiridon Spiridon 23:15 04.06.2012

Re: rip

mikimedic
.


Kirby
mikimedic mikimedic 23:18 04.06.2012

Re: rip

Kirby


ne, eduard khil.
dragoljub92 dragoljub92 23:06 04.06.2012

tkoje

tkokan tmladenović
Spiridon Spiridon 23:14 04.06.2012

Re: tkoje

dragoljub92
tkokan tmladenović


i tu se dragi moj Dragoljube nesto opasno zakuvalo ...toga u pozoristu ni za vreme Slobe nije bilo, a da ne govorim o Ateljeu ...
dragoljub92 dragoljub92 23:19 04.06.2012

Re: tkoje

Spiridon
dragoljub92
tkokan tmladenović


i tu se dragi moj Dragoljube nesto opasno zakuvalo ...toga u pozoristu ni za vreme Slobe nije bilo, a da ne govorim o Ateljeu ...

al kade mije ravno sve odavle do cejlona
Spiridon Spiridon 23:24 04.06.2012

Re: tkoje

dragoljub92
Spiridon
dragoljub92
tkokan tmladenović


i tu se dragi moj Dragoljube nesto opasno zakuvalo ...toga u pozoristu ni za vreme Slobe nije bilo, a da ne govorim o Ateljeu ...

al kade mije ravno sve odavle do cejlona


pa valjda treba da se nasekiramo, kultura je u pitanju?
dragoljub92 dragoljub92 23:34 04.06.2012

Re: tkoje

Spiridon
dragoljub92
Spiridon
dragoljub92
tkokan tmladenović


i tu se dragi moj Dragoljube nesto opasno zakuvalo ...toga u pozoristu ni za vreme Slobe nije bilo, a da ne govorim o Ateljeu ...

al kade mije ravno sve odavle do cejlona


pa valjda treba da se nasekiramo, kultura je u pitanju?

kad čujem kultura oma mi mrak pane na ove moje plave oći( a i nisu plave) i krv mi proključa i faćaam se za nož
Spiridon Spiridon 00:23 05.06.2012

Re: tkoje

dragoljub92
Spiridon
dragoljub92
Spiridon
dragoljub92
tkokan tmladenović


i tu se dragi moj Dragoljube nesto opasno zakuvalo ...toga u pozoristu ni za vreme Slobe nije bilo, a da ne govorim o Ateljeu ...

al kade mije ravno sve odavle do cejlona


pa valjda treba da se nasekiramo, kultura je u pitanju?

kad čujem kultura oma mi mrak pane na ove moje plave oći( a i nisu plave) i krv mi proključa i faćaam se za nož


meni samo iskoci ona zila na celu. kenjara
blogovatelj blogovatelj 03:52 05.06.2012

Re: tkoje

meni samo iskoci ona zila na celu. kenjara


Misliš, sernjača.
sesili sesili 07:16 05.06.2012

Re: tkoje

Tako, tako, lepše je s' kulturU...
jesen92 jesen92 23:15 04.06.2012

...

..bas me zanima u cemu je stvar sa predstavom "Zoran Djindjic"..zna li neko da mi pojasni..
Spiridon Spiridon 23:17 04.06.2012

Re: ...

jesen92
..bas me zanima u cemu je stvar sa predstavom "Zoran Djindjic"..zna li neko da mi pojasni..


a to li te zanima nevaljalce jedan
jesen92 jesen92 23:19 04.06.2012

Re: ...

..ozbiljno me zanima...citala sam nesto zbrdazdola po novinama i nista ne kapiram...
Spiridon Spiridon 23:31 04.06.2012

Re: ...

jesen92
..ozbiljno me zanima...citala sam nesto zbrdazdola po novinama i nista ne kapiram...


mrzelo te da se dublje uneses u problematiku, a ipak te kopka

znam jednog istog takvog, rodjena lenčuga. Oženio trudnu devojku samo da se ne bi pomučio.
ivana23 ivana23 23:55 04.06.2012

Re: ...

Jesen je zensko!
dragoljub92 dragoljub92 23:56 04.06.2012

Re: ...

ivana23
Jesen je zensko!

ajde!
Spiridon Spiridon 00:18 05.06.2012

Re: ...

ivana23
Jesen je zensko!


vidis, to bi bio dobar naslov za neki od buducih blogova

Jesen je zensko!

nesto slicno onome "Margita je dečak"
JJ Beba JJ Beba 23:44 04.06.2012

zoran đinđić

ja gledala predstavu 28og maja i mogu da kažem da je fenomenalna. pošteno pozorište koje igra istinu. šta se desilo sa predstavom?
Spiridon Spiridon 23:48 04.06.2012

Re: zoran đinđić

JJ Beba
ja gledala predstavu 28og maja i mogu da kažem da je fenomenalna. pošteno pozorište koje igra istinu. šta se desilo sa predstavom?


sa kojom? Radnici umiru pevajući?

a sto se Kokan zamerio Leki?
dragoljub92 dragoljub92 23:51 04.06.2012

Re: zoran đinđić

a sto se Kokan zamerio Leki?

pa bre aj odluči se ,jal tKokan jl tLeka
JJ Beba JJ Beba 23:53 04.06.2012

Re: zoran đinđić


sa kojom? Radnic"? jesen spominje
jesenn92 00:15 05.06.2012
...
..bas me zanima u cemu je stvar sa predstavom "Zoran Djindjic"..zna li neko da mi pojasni..

da se nešto dešava sa predstavom pa ja pitam šta se to dešavam ako se dešava?

inače pojma nemam ko se kome zamerio i zašto. koji leka?
dragoljub92 dragoljub92 23:55 04.06.2012

Re: zoran đinđić

da se nešto dešava sa predstavom pa ja pitam šta se to dešavam ako se dešava?

aŠto
Radnici umiru pevajući?

jesen92 jesen92 00:16 05.06.2012

Re: zoran đinđić

JJ Beba
ja gledala predstavu 28og maja i mogu da kažem da je fenomenalna. pošteno pozorište koje igra istinu. šta se desilo sa predstavom?

...Hvala Bebo...ovaj Spira me nesto zeza a ja ozbiljno pitala..Tebi verujem, znaci predstava je dobra...Pa bilo je svasta nesto po novinama, mnogo oprecnih komentara ..
evo sta kazu kolege..
Spiridon Spiridon 00:20 05.06.2012

Re: zoran đinđić

dragoljub92
a sto se Kokan zamerio Leki?

pa bre aj odluči se ,jal tKokan jl tLeka


obojica druze dragoljube, obojica
Spiridon Spiridon 00:22 05.06.2012

Re: zoran đinđić

.ovaj Spira me nesto zeza a ja ozbiljno pitala.


nisam zaista, kako nisi ukapirala
jesen92 jesen92 00:52 05.06.2012

Re: zoran đinđić

nisam zaista, kako nisi ukapirala
..eto..ima nas raznih:)
myredneckself myredneckself 02:19 05.06.2012

Re: zoran đinđić

Kokan više neće doći u Novi Sad na Pozorje. ( da li misli da neće i Atelje?)
Tako je rekao, besan što ove godine nisu dodeljene neke nagrade za glumce, kostim, potrebne su reforme na Pozorju, itd.
Kaže, ne valja Pozorje ništa, mora sve ispočetka.

PS
Ove godine na žalost nisam išla na Pozorje, pa nisam ni videla "Radnici umiru pevajući".
kaolavanda kaolavanda 02:27 05.06.2012

Re: zoran đinđić

mora sve ispočetka.



Hej, Mrns, evo ti nešto lepo, ali baš onako.. baš lepo, jer mi malo lakše što nisam jedina budna u ovaj pozni čas :)
Spiridon Spiridon 08:30 05.06.2012

Re: zoran đinđić

Kokan više neće doći u Novi Sad na Pozorje. ( da li misli da neće i Atelje?)



dotle sam i ja dogurao ali imam utisak da nesto puno krupnije lezi iza kulisa
myredneckself myredneckself 09:25 05.06.2012

Re: zoran đinđić

kaolavanda
mora sve ispočetka.



Hej, Mrns, evo ti nešto lepo, ali baš onako.. baš lepo, jer mi malo lakše što nisam jedina budna u ovaj pozni čas :)

Thnx Dylan rules, always, da nije tako, ne bi to Nina..
I see my light come shining,
tasadebeli tasadebeli 02:54 05.06.2012

Tko je smjestio Kokanu Mladenoviću?

А да није Џесика?


stefan.hauzer stefan.hauzer 06:30 05.06.2012

.

ovo nemam pojma , ali znam ko je smestio zeki rodžeru!! :)

*5th june
tasadebeli tasadebeli 09:30 05.06.2012

Re: .

stefan.hauzer
ovo nemam pojma , ali znam ko je smestio zeki rodžeru!! :)*5th june


Хвала на линку, хвала! Преслушао...

Ипак,"...southern man don`t need him around anyhow..."!

Као ни Кокана Младеновића и Оливера Фрљића, уосталом...
angie01 angie01 07:50 05.06.2012

nije tako komplikovano!

Leka jurisa po dobro razradjenom receptu politikog nasrtaja, ne bi li se dovorio i navatao neku politicku funkciju-citaj moc-treba mu pored toga sto je zatravnao i obojio celu da pojaca utisak kod mlade i lepe zene, koja ima taman godina da mu bude cerka-valja se!Moc je uvek najjaci afrodizijak!

hebiga, navikla sabacka seljacina da koketira sa vlascu-ako pogledas sada njegova filozofiranja iz raznih perioda, vidis kako uvek demagogise tako da je kao neki revolucionar, a kada mu je data funkcija, na njoj nista pametno za kulturu i svoju kastu uradio nije, sem sto se zbog bahatosti i svalerisanja razveo- sada bi da se vrati tamo gde se drma i dele pare, shavtio je kako je lako otisao, a da nista nije iskoristio kao sto su drugi-premestanjem na bolju fotelju, hebiga, preigaro se k'o mladi majmun,...a kako je najlakse da se preporuci, nego da izazove skandal, prozivajuci nekog ko nije na liniji sa onima koji trenutno rasporedjuju!

khm, khm, veliki demokrata i intelektualac-samo ruzicate nijanse!
angie01 angie01 07:55 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

...meni su Leka i Tika Arsic veoma slicni, to je ista formula, samo sto je ovaj drugi mnogo izdasniji u javnom pokazivanju svojih mana!
expolicajac expolicajac 08:06 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

meni su Leka i Tika Arsic veoma slicni, to je ista formula, samo sto je ovaj drugi mnogo izdasniji u javnom pokazivanju svojih mana!

Čisti pozeri
Spiridon Spiridon 08:25 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

nego da izazove skandal, prozivajuci nekog ko nije na liniji sa onima koji trenutno rasporedjuju!


Gledali Fata, Mujo i Haso ratni film u 4D u bioskopu.
Fata i Mujo seli u prvi red, a Haso odmah iza njih.

Poslije nekog vremena kaže Mujo:
- Fato, ja bih da prdnem!
- Čekaj, da dođu avioni i da počnu da bombarduju.
Kad su počeli avioni da bacaju bombe, Muja prdne.

Utom se javi Haso:
- Koje ludilo ovaj 4D, izgleda da su pogodili kanalizaciju.
Spiridon Spiridon 08:26 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

expolicajac
meni su Leka i Tika Arsic veoma slicni, to je ista formula, samo sto je ovaj drugi mnogo izdasniji u javnom pokazivanju svojih mana!

Čisti pozeri



sto bre? Tika je bas smeker i boemcina
expolicajac expolicajac 08:34 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

sto bre? Tika je bas smeker i boemcina

I bije žene, a time se kvalifikovao u grupu idiota koje sa zadovljstvom "prevaspitavam"
Spiridon Spiridon 08:53 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

I bije žene


on je izjavio da je to radio bivsoj zeni zato sto nije htela da jede
expolicajac expolicajac 09:00 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

on je izjavio da je to radio bivsoj zeni zato sto nije htela da jede

JAO SPIRIDONE.
alselone alselone 09:29 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Gledali Fata, Mujo i Haso ratni film u 4D u bioskopu.
Fata i Mujo seli u prvi red, a Haso odmah iza njih.

Poslije nekog vremena kaže Mujo:
- Fato, ja bih da prdnem!
- Čekaj, da dođu avioni i da počnu da bombarduju.
Kad su počeli avioni da bacaju bombe, Muja prdne.

Utom se javi Haso:
- Koje ludilo ovaj 4D, izgleda da su pogodili kanalizaciju.


Ko ovo smislja!?
expolicajac expolicajac 09:32 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Ko ovo smislja!?

BIA
alselone alselone 09:39 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

BIA


Smehom da nas odagnaju od turobnosti svakodnevnog zivota?

Aj Ex ispricaj neki koji si ti smislio po zadatku u tvoje doba.
Samo da nije "duh sa plavim okom"...
expolicajac expolicajac 10:15 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Aj Ex ispricaj neki koji si ti smislio po zadatku u tvoje doba.
Samo da nije "duh sa plavim okom"...

Ulazi ujutru pandur u apoteku i obraća se apotekarki.
"Gospojice mol vas četvrt s sir i jogurt".
Ljubazna apotekarka kaže "Gospodine ovo je apoteka a ne buregdžinica".
Sutradan ujutru opet ista scena. U 08,00 ulazi isti pandur sa istim pitanjem. Naravno ljubazna apotekarka opet ljubazno objašnjava da je to apoteka. Trećeg dana ista scena. Mlada i kulturna gospođica shvatajući da je nemoćna da reši problem okreće broj telefona načelnika PU i počinje razgovor.
"Gospodine načelniče imam veliki problem. Svakog jutra u moju apoteku ulazi Pera pandur i traži mi četvrt bureka sa sirom i jogurt". Načelnik, postavljen od strane Ministra Dačića, nemajući puno vremena i prezauzet hapšenjem kriminalaca, odgovora savesnoj građanki. " Ma razume ja vas, i znam Peru. Jedini način je da uzmete tepsiju i da ga lupite po glavi".
Spiridon Spiridon 10:16 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Aj Ex ispricaj neki koji si ti smislio po zadatku u tvoje doba.


a jel mogu ja jednu smesnu pricu koju sam cuo jos kao klinac?
alselone alselone 10:29 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

a jel mogu ja jednu smesnu pricu koju sam cuo jos kao klinac?


Deder...
alselone alselone 10:29 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Ma razume ja vas, i znam Peru. Jedini način je da uzmete tepsiju i da ga lupite po glavi".


Spiridon Spiridon 10:48 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

alselone
a jel mogu ja jednu smesnu pricu koju sam cuo jos kao klinac?


Deder...


pa nista, davne 1976 bio neki tip iz Kraljeva na moru u Crnoj Gori. Imao neku semu preko firme jeftino za Ulcinj. Tamo sreo lokalnu djevojku i tu se "rodila ljubav", malo ono krivo je more i slicni poduhvati.

Po povratku kuci dobio pismo od nje da je u drugom stanju i da joj se javi sto je on automatski iskljucio kao bilo kakvu mogucnost.
Elem, jednog dana se vratio kuci i pronaso vrata od stana razvaljena, usao i video cetri djetica kako sede za stolom u kujni i obracaju mu se sa:

- Dje si zete? Kad ce svadba?

e sad dolazi onaj deo koji se tesko obijasnjava bez gestikulacije

on je samo pognuo ramena, ne dizuci pogled i odmahujuci glavom u stranu rekao:

U nedelju!
alselone alselone 11:03 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Spiridon

U nedelju!


Siroma.

Sta se cuje iz sobe tokom prve bracne noci kad Leskovcanin ozeni Crnogorku?
-Mamo, tato, pomagajte da sobalimo budalu!
freehand freehand 12:23 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Spiridon
alselone
a jel mogu ja jednu smesnu pricu koju sam cuo jos kao klinac?


Deder...


pa nista, davne 1976 bio neki tip iz Kraljeva na moru u Crnoj Gori. Imao neku semu preko firme jeftino za Ulcinj. Tamo sreo lokalnu djevojku i tu se "rodila ljubav", malo ono krivo je more i slicni poduhvati.

Po povratku kuci dobio pismo od nje da je u drugom stanju i da joj se javi sto je on automatski iskljucio kao bilo kakvu mogucnost.
Elem, jednog dana se vratio kuci i pronaso vrata od stana razvaljena, usao i video cetri djetica kako sede za stolom u kujni i obracaju mu se sa:

- Dje si zete? Kad ce svadba?

e sad dolazi onaj deo koji se tesko obijasnjava bez gestikulacije

on je samo pognuo ramena, ne dizuci pogled i odmahujuci glavom u stranu rekao:

U nedelju!

Gledao si Policajca sa Petlovog brda?
angie01 angie01 13:11 05.06.2012

za policajca,..al mora i plav'sica...

Kuca plavusa na banderu i prilazi joj policajac, "Zasto kucas tu?" , "Pa evo, pise da izdaju sobu, ali niko mi ne otvara." Na to ce policajac: "Cudno da nema nikoga, a gori im svetlo!"
Spiridon Spiridon 13:16 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Gledao si Policajca sa Petlovog brda?


pokvarila su ti se kolica pa si besan?
aaa radostan si jel'da?
ter'o si.. ter'o si nešto jel'da?
uplašio te neko? neki čovek te uplašio?
ko? ko, kaži? šta ti je?







stefan.hauzer stefan.hauzer 16:50 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Spiridon
Gledao si Policajca sa Petlovog brda?


pokvarila su ti se kolica pa si besan?
aaa radostan si jel'da?
ter'o si.. ter'o si nešto jel'da?
uplašio te neko? neki čovek te uplašio?
ko? ko, kaži? šta ti je?



ode djenka

*french
angie01 angie01 17:02 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

jesen92 jesen92 23:51 05.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

blogovatelj blogovatelj 00:01 06.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

U nedelju!


Je li Spiro, jesi ti iz Kraljeva?
Ako jesi, zanima me da li je istina da je neki tip nekada davno dunuo neki zajeban dzoint, pa prekucan usao u prepun kafic, a onda mu se prikakilo, ali mnogo prikakilo.
U nemogucnosti da stigne u klonju i u redovnom postupku regulise potrebe, jer je klonja bila prebukirana, morao je da pribegne vanrednim merama.
Istrcao je iz kafica na travnjak, cucnuo i olaksavao se, gledan od vise desetina ljudi. Posto ga je bilo mnogo sramota, plakao je tako zgrcen i vikao "kuku majko sta me snadje"
Ja sam ovu pricu cuo u KG pre petnaestak godina, pa me zivo zanima da li je istina.
Spiridon Spiridon 13:12 06.06.2012

Re: nije tako komplikovano!

Je li Spiro, jesi ti iz Kraljeva?
Ako jesi, zanima me da li je istina da je neki tip nekada davno dunuo neki zajeban dzoint, pa prekucan usao u prepun kafic, a onda mu se prikakilo, ali mnogo prikakilo.
U nemogucnosti da stigne u klonju i u redovnom postupku regulise potrebe, jer je klonja bila prebukirana, morao je da pribegne vanrednim merama.
Istrcao je iz kafica na travnjak, cucnuo i olaksavao se, gledan od vise desetina ljudi. Posto ga je bilo mnogo sramota, plakao je tako zgrcen i vikao "kuku majko sta me snadje"
Ja sam ovu pricu cuo u KG pre petnaestak godina, pa me zivo zanima da li je istina.



nisam siguran ali znam da nam se Ackan konobar iz Sunca zalio da mu se neko iskenjao izmenju stolova.

- Pa ga jos onako uvio, samo zastavicu da pobodes.
tasadebeli tasadebeli 09:43 05.06.2012

Можда, можда...

А да ли је сама представа Атељеа 212 катарзична или катарактична?

Пургативна је свакако... То закључујем по оволикој количини зелених емотикончића по коментарима... Ту, изгледа, ни вицеви не могу да помогну...
Spiridon Spiridon 10:13 05.06.2012

Re: Можда, можда...

tasadebeli
А да ли је сама представа Атељеа 212 катарзична или катарактична?

Пургативна је свакако... То закључујем по оволикој количини зелених емотикончића по коментарима... Ту, изгледа, ни вицеви не могу да помогну...


ja priznajem da sam isprovocirao temu ali bilo kakav sud u vezi sa predstavom ne bih donosio dok ne vidim istu. Do sada mi je najmerodavnije Bebino misljenje ali ponavljam, dok ne vidim svojim ocima ...


evo citam ovo sto je okacila jesen92

a ima i ovo sa pescanika


stefan.hauzer stefan.hauzer 10:33 05.06.2012

Re: Можда, можда...

ali bilo kakav sud u vezi sa predstavom ne bih donosio dok ne vidim istu


samo lični je merodavan
ostalo je samo gađanje strelicom - pa gde se zabode


*bjm :)
Spiridon Spiridon 10:37 05.06.2012

Re: Можда, можда...

stefan.hauzer
ali bilo kakav sud u vezi sa predstavom ne bih donosio dok ne vidim istu


samo je lični merodavan
ostalo je samo gađanje strelicom - pa gde se zabode


*bjm :)


evo polako se karte otvaraju (ostaje da predstavu treba videti)

ovde je jedini blam sto se neki nas reditelj nije setio pre ovoga decka da napravi nesto slicno


AlexDunja AlexDunja 10:44 05.06.2012

Re: Можда, можда...

ovde je jedini blam sto se neki nas reditelj nije setio pre ovoga decka da napravi nesto slicno


veći je blam što pitanja koja postavlja predstava,
ne postavljaju nadležni organi.

ovako ćemo imati još jedan čudo za tri dana ugričić slučaj,

i ponovo zaborav.
Spiridon Spiridon 10:48 05.06.2012

Re: Можда, можда...

veći je blam što pitanja koja postavlja predstava,
ne postavljaju nadležni organi.


da da to je znaci taj rad, ali se zato nasla Natasa Ninkovic da se stavi u odbranu casto svoje zemlje
tasadebeli tasadebeli 21:12 05.06.2012

Re: Можда, можда...

Spiridon

tasadebeliА да ли је сама представа Атељеа 212 катарзична или катарактична?Пургативна је свакако... То закључујем по оволикој количини зелених емотикончића по коментарима... Ту, изгледа, ни вицеви не могу да помогну...ja priznajem da sam isprovocirao temu ali bilo kakav sud u vezi sa predstavom ne bih donosio dok ne vidim istu. Do sada mi je najmerodavnije Bebino misljenje ali ponavljam, dok ne vidim svojim ocima ...evo citam ovo sto je okacila jesen92a ima i ovo sa pescanika



Ту се слажемо, ни ја не бих о представи док је не видим. Зато сам и питао каква је јер осим оног "феноменална" у једном коментару не чух ништа друго. Оно о пургативности је само тек претпоставка због силних зелених емотикончића, али и због изјава медијима самог Кокана Младеновића и Оливера Фрљића. Као да говоре унапред научени текст. Све ми је изгледало тако лепо намештено, скоцкано... Зато ми све то и изгледа као свесна провокација зарад скретања пажње јавности на јефтин начин... Хвала на линковима, али не бих се баш ослањао на мишљење списатељице на Пешчанику... "Бисери пред свињама"... Како то само елитистички звучи... Пешчанишчићи и ја смо ипак два света која, срећом, немају ама баш никаквих додирних тачака. И нека тако и остане.

Мени ово све изгледа као нови "случај Угричић". Интересантно је да су исти ликови, односно исти круг људи, натоциљали и Сретена и Кокана. Питам се ко је следећи... А све то у циљу непрекидног понављања задате мантре о нацистоидном гену у Срба, јединих криваца за све зло на Балкану и шире. It really makes me puke!
ecce-florian ecce-florian 00:36 06.06.2012

Re: Можда, можда...

Spiridon
veći je blam što pitanja koja postavlja predstava,
ne postavljaju nadležni organi.


da da to je znaci taj rad, ali se zato nasla Natasa Ninkovic da se stavi u odbranu casto svoje zemlje



Moglo je biti i gore

npr Plant ju je nosio tamo gde je srce, s leve strane

Sepulturero Sepulturero 12:20 06.06.2012

Re: Можда, можда...

AlexDunja
ovde je jedini blam sto se neki nas reditelj nije setio pre ovoga decka da napravi nesto slicno


veći je blam što pitanja koja postavlja predstava,
ne postavljaju nadležni organi.

ovako ćemo imati još jedan čudo za tri dana ugričić slučaj,

i ponovo zaborav.


Не, далеко је највећи блам је да порески обвезници ове сиромашне земље, и то не само они из круга двојке за које је прављена, финансирају ову представу.
angie01 angie01 19:03 06.06.2012

Re: Можда, можда...



Не, далеко је највећи блам је да порески обвезници ове сиромашне земље, и то не само они из круга двојке за које је прављена, финансирају ову представу.


pa, verovatno bi bio drugacijeg misljenja, da je postavljena predstava o junastvima generala maldica, mozda bi dodao i nesto iz licnog steka!
antioksidant antioksidant 19:28 06.06.2012

Re: Можда, можда...

angie01


Не, далеко је највећи блам је да порески обвезници ове сиромашне земље, и то не само они из круга двојке за које је прављена, финансирају ову представу.


pa, verovatno bi bio drugacijeg misljenja, da je postavljena predstava o junastvima generala maldica, mozda bi dodao i nesto iz licnog steka!

ali himna da se peva obavezno
i svi u sorcevima da budu
da se naglasi sportski duh ove nacije
predatortz predatortz 08:25 07.06.2012

Re: Можда, можда...

angie01


Не, далеко је највећи блам је да порески обвезници ове сиромашне земље, и то не само они из круга двојке за које је прављена, финансирају ову представу.


pa, verovatno bi bio drugacijeg misljenja, da je postavljena predstava o junastvima generala maldica, mozda bi dodao i nesto iz licnog steka!


Искрено, не видех ни та јуначка дела Младићева, нити неки велики напредак за Ђинђићева вакта....
angie01 angie01 12:02 07.06.2012

Re: Можда, можда...

Искрено


ti si na pravom mestu u pravo vreme-sto se tesko postize danas u Srbiji!

...mada mi nisi rako delovao!
predatortz predatortz 12:17 07.06.2012

Re: Можда, можда...


...mada mi nisi rako delovao!


То је збоог тога што људи воле да поједностављују ствари
Тако им лакше...

Теже је за схватити да неко може да буде четири године у рату а да ни један дан није сматрао Младића за хероја , нити војног генија. Чак, сматрао сам, а сматрам и данас да је у свом послу био испод просека.
Но, народ к'о народ - воли бахате сељачине!

Исто важи за интелектуалце:

Вежу се за неку особу, односно њихову слику о тој особи, па га идеализују занемарујући чињенице.
angie01 angie01 13:22 07.06.2012

Re: Можда, можда...



То је збоог тога што људи воле да поједностављују ствари
Тако им лакше...



khm, khm,...izvini, al ja sam mislila sve suprotno-'naci, mislila sam mnogo bolje od tvog objasnjenja, pa me razocaralo to sto si u onom prethodnom komentaru odradio demagosko pojednostvaljenje stvari, sa skoro nedopustivom paralelom jacine slucajeva ljudi koje si pomenuo- u tom smislu je bio moj komentar,...jos jednom,...meni si delovao mnogo bolje od toga !
predatortz predatortz 13:29 07.06.2012

Re: Можда, можда...

sa skoro nedopustivom paralelom jacine slucajeva ljudi koje si pomenuo- u tom smislu je bio moj komentar,...jos jednom,...meni si delovao mnogo bolje od toga !


Takav sam kakav sam

Gledao sam i jednog i drugog na delu. Ostadoh razočaran. A, ni kult ličnosti ne volim...
Jednostavno, težak sam lik
angie01 angie01 14:08 07.06.2012

Re: Можда, можда...

predatortz
sa skoro nedopustivom paralelom jacine slucajeva ljudi koje si pomenuo- u tom smislu je bio moj komentar,...jos jednom,...meni si delovao mnogo bolje od toga !Takav sam kakav sam Gledao sam i jednog i drugog na delu. Ostadoh razočaran. A, ni kult ličnosti ne volim...Jednostavno, težak sam lik


upravo si rekao malo gore-suvise lako,...pa ne mozes tako lagano,...mislim, mladic je ubio 8000 civila, pomilovavsi prethodno njihovu decu po glavi i deleci im bombone, a Zoran je sam dao svoj zivot, pokusavsi da doaka utemeljenoj i razgranatoj mafiji, pa sad ako cemo da brojimo greseke i motive za oba dela i da ih merimo na istom kantaru, opravdavajuci da idolopolonstvo nije nas izbor-nije bas dobra postavka, a i sramota je!
predatortz predatortz 14:11 07.06.2012

Re: Можда, можда...

.mislim, mladic je ubio 80 000 civila,


Mladić verovatno nije ubio nikoga. A oko sto hiljada ljudi je poginulo u BiH. Na sve tri strane. Vojnici, civili, nedužni, krivi... Sve skupa je oko sto hiljada.
Kako ti dođe do cifre od osamdeset hiljada civila?

E, to ja zovem olako!
angie01 angie01 15:45 07.06.2012

Re: Можда, можда...



Mladić verovatno nije ubio nikoga. A oko sto hiljada ljudi je poginulo u BiH. Na sve tri strane. Vojnici, civili, nedužni, krivi... Sve skupa je oko sto hiljada.
Kako ti dođe do cifre od osamdeset hiljada civila?

broj ubijenih muslimanskih civila su objavili mediji, podignuta optuznica,...znas vec i sam- a ostatak tvog komentara je vec toliko puta vidjen pokusaj poravnanja,...ja svakako mislim da je na svim stranama stradalo mnogo neduznih ljud, ali mi smeta taj laki miks, kada se pomenu zrtve ovog masakra!


necu da trolujem vise, mada mi nije bila namera ovog puta:), a ovako bi mogli do sutra, pa je besmisleno, spira spustio zavesu u pravom momentu-podvucena crta na njegovu temu je vise nego efektna!


predatortz predatortz 16:45 07.06.2012

Re: Можда, можда...

broj ubijenih muslimanskih civila su objavili mediji, podignuta optuznica,...z


Mediji su objavili osam hiljada , ako misliš na Srebrenicu. I velika većina njih nisu bili civili, već pripadnici 28.divizije takozvane Armije BiH.
No, slažem se, da ne trolujemo.
angie01 angie01 16:57 07.06.2012

Re: Можда, можда...

predatortz
broj ubijenih muslimanskih civila su objavili mediji, podignuta optuznica,...zMediji su objavili osam hiljada , ako misliš na Srebrenicu. I velika većina njih nisu bili civili, već pripadnici 28.divizije takozvane Armije BiH.No, slažem se, da ne trolujemo.


izvni, jesam omaskom pogresila nule-popravila sam,nije bila nikakva namera,a za sve ostalo sto si napisao, nemam vise nikakav komentar, ni za tebe, ni za bilo koga drugog ko o toj temi tako govori!
predatortz predatortz 17:01 07.06.2012

Re: Можда, можда...

angie01
predatortz
broj ubijenih muslimanskih civila su objavili mediji, podignuta optuznica,...zMediji su objavili osam hiljada , ako misliš na Srebrenicu. I velika većina njih nisu bili civili, već pripadnici 28.divizije takozvane Armije BiH.No, slažem se, da ne trolujemo.


izvni, jesam omaskom pogresila nule-popravila sam,nije bila nikakva namera,a za sve ostalo sto si napisao, nemam vise nikakav komentar, ni za tebe, ni za bilo koga drugog ko o toj temi tako govori!


Čak i ovaj, prilično nepouzdan, izvor u više navrata navodi da se radi o pripadnicima 28. divizije...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:23 05.06.2012

smestio?


DISTANCA - Pozorištu nije potrebna vremenska distanca. Ono mora da pokaže spremnost da se bavi društvenom stvarnošću u kojoj živi umesto onom koja je prošla, pa da kroz neke stare tekstove nasilno interpretira to što želi da kaže o svom vremenu. O.F.


mlekac mlekac 13:30 07.06.2012

Sa FB

Gospodo glumci Atelja 212, rizikujem da se zamerim mnogima. No moram odredjene cinjenice da podelim sa vama. Da vas podsetim da sirom ove malene zemlje ima jos smrtnih glumaca, ne gospode glumaca, vec samo glumaca koji ostavljaju svoje suze i znoj na pozorisnim daskama, glumaca kojih se skoro niko posle njihove smrti nece secati no rodbina i prijatelji. Oni nece imati posebno mesto u pozorisnoj istoriji, po njima se nece nazivati pozorisne scene, priznanja ili knjige. Oni, koji nisu "nicija" deca, radice svoj posao predano i najbolje sto umeju do kraja, a njihov kraj je obicno tih ili necujan potpuno.
To su gospodo moja glumci bez prava da vracaju uloge, glumci bez prava da smenjuju uprave ako im se nesto ne dopada, ako li i dignu svoje glasove ni voda se u vasim Beogradskim baricama nece zatalasati, a kamoli neko od vasih cenjenih velicina. Ti glumci nece moci da snimaju serije, filmove ili reklame, kako bi se domogli jos nekog novca za zivot, ne! Vasa lica smesice se bezbrizno iza svakog praska za ves, videcemo vas u serijama A, B, C i Z produkcije, videcemo vas na Pinku i na Prvoj, videcemo vas na bilbordima i na cegerima, na koncertima, na politickim mitinzima a najmanje cemo vas videti na sceni ateljea 212. Upravo tamo gde publika zbog koje postojimo kupuje preskupe karte da bi uzivila u "raskosi" vaseg talenta. I dok neki ljudi predano rade svoj posao u vasoj kuci, ostavljajuci svu svoju snagu, veru i talenat na sceni. Vi bezbrizno tezgarite u puckom pozoristu Slavija i raspravljate o neukusu njihovih predstava. To su gospodo moja takvi glumci bez moci da svoju decu ubace na akademije pa da ih posle zaposle i promovisu nicim izazvano, bez moci da zive i rade u inostranstvu a da primaju platu u svom pozoristu, bez moci da nekoliko puta vrate uloge jer nisu "glavne". Pa ipak ti male vase kolege, redovno placaju sindikat koji postoji samo da bi VAS stitio, redovno vas podrzavaju u vasim decijim namerama da menjate duseke zbog onog prokletog zrna graska, podrzavaju jer naivno veruju da je ta podrska obostrana. Ali draga gospodo vas glas nismo culi ni povodom strasnog terora u Niskom pozoristu, ni povodom otkaza i zatvaranja pozorista u Zajecaru. Ne smatrate li gospodo krajnje licemernim da skolujete mlade kadrove na privatnim akademijama uzimajuce hiljade i hiljade eura za njihovo skolovanje a posle toj istoj deci otimate posao na svakom koraku ili jednostavno na njihova mesta zaposljavate svoju decu. Gospodo glumci dajem sebi za pravo da vas ovog puta ne podrzim u vasim visoko umetnickim ciljevima. Dajem sebi za pravo da kazem da mi se predstava "Zoran Djindjic" dopada, da nemam nista protiv sto su u vas u toj predstavi prozvali, da vas treba prozivati cesce i upornije. Mozda ova predstava ili polticki pamflet kako ste ga nazvali nema visoku estetiku koja bi mogla da zadovolji vase istancane umetnicke ukuse ali ima hrabrost, istinu i veru kakvu vi nikada niste imali.

Ana Todorovic Diallo

Spiridon Spiridon 13:46 07.06.2012

Re: Sa FB

Ana Todorovic Diallo


auh, al je dobro oplela Anci =) Tesko da bi ovde imalo sta da se doda.
angie01 angie01 14:01 07.06.2012

Re: Sa FB

Spiridon
Ana Todorovic Dialloauh, al je dobro oplela Anci =) Tesko da bi ovde imalo sta da se doda.


sad moze zavesa!
Spiridon Spiridon 14:03 07.06.2012

Re: Sa FB

sad moze zavesa!


nekako se prirodno nadovezalo
mikimedic mikimedic 22:45 07.06.2012

Re: Sa FB

auh, al je dobro oplela Anci =) Tesko da bi ovde imalo sta da se doda.


sta je dobro oplela? da glumci nemaju pravo da odbiju uloge gde treba da pljuju zastavu?



angie01 angie01 23:22 07.06.2012

Re: Sa FB

mikimedic
auh, al je dobro oplela Anci =) Tesko da bi ovde imalo sta da se doda.sta je dobro oplela? da glumci nemaju pravo da odbiju uloge gde treba da pljuju zastavu?


sidji s balkona, pala je zavesa, bio freneticni aplauz, stojece ovacije i svi su posle 5 izlaska glumaca otisli!
mikimedic mikimedic 23:25 07.06.2012

Re: Sa FB

anci, aj prevedi sta 'oces da kazes
blogovatelj blogovatelj 00:17 08.06.2012

Re: Sa FB

anci, aj prevedi sta 'oces da kazes


stojece ovacije


Ona i kad prica srpski u stvari prevodi sa engleskog. Gastarbajterski serglish sindrom. Nije jos naucila da stojece ovacije u srpskom ne postoje, nego samo ovacije.
Pretpostavljam da kaze i "ranije ovog meseca" i "nemam problem s tim"
mikimedic mikimedic 00:19 08.06.2012

Re: Sa FB

stvarno nemam reci
Spiridon Spiridon 10:37 08.06.2012

za kraj

kaolavanda kaolavanda 13:36 08.06.2012

Re: za kraj

Kol'ko ja volim ovog čoveka.. Spiro, hvala

Podsetio si me na jedan Utisak nedelje, koji sam od početka do kraja odslušala sa ushićenjem.. iz jednog razloga: konačno je neko govorio iz ugla iz kog i ja posmatram ljude i život.
Spiridon Spiridon 14:47 08.06.2012

Re: za kraj

Kol'ko ja volim ovog čoveka.. Spiro, hvala


nema na cemu

a jel si provalila da je neko okacio kompletan film =))



Podsetio si me na jedan Utisak nedelje,


nisam gledao, a ekipa je sjajna

hvala
kaolavanda kaolavanda 17:34 08.06.2012

Re: za kraj

a jel si provalila da je neko okacio kompletan film =))

Aha :) Gledala ga ja u bioskopu, i osećala se ušuškano, i razneženo. Ali, takav film se i može očekivati od čoveka kao što je Miša.

Kad nađeš vremena, stvarno pogledaj Utisak, jer ćeš čuti predivna razmišljanja jedne čiste duše. I ostatak ekipe blista.

Nema na čemu, naravno. Tu smo da delimo lepotu, što da ne?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana