Mediji| Politika

"gebelsistička ličnost"

Biljana Srbljanović RSS / 28.01.2008. u 19:42

 

Moj jučerasnji blog izazvao je pažnju i polemiku. U njemu sam se, verujem, na korektan način bavila pitanjem kako mediji tretiraju slucaj saobraćajne nesrece ministra policije, a u svetlu strahovito velikog broja smrtnih slučajeva u saobracaju, potpunog odsustva saobraćajne bezbednosti i transparentnosti rada ministarstava, posebno upadljivo odsustvo postavljanja važnih pitanja na koje gradjani imaju pravo.

Požalila sam se na neizlazak na naslovnoj stranici portala, a u medjuvremenu smo, sasvim korektno, stigli i do stranice sa vestima, dok se na naslovnoj nalaze odlični blogovi mojih omiljenih autora.Tako da se ne trpam tamo gde nema mesta.

Ipak, još jedno objašnjenje. Ovaj blog poziva na razgovor o vaznoj temi za gradjane naše zemlje. Na njemu nisu tolerisane rasprave o medicinskim detaljima niti seirenje političkih neistomišljenika, u koje ubrajam i sebe. Uz nekoliko manje više nevažnih komentara tendicioznih komentatora, svi ostali diskutuju principijelno. U tome devedesetdvojka i dalje prednjači nad ostalim medijima.

Ipak, od danas se u krvožednoj štampi pojavila verzija o pušci nadjenoj na santimetar od glave ministra i slična "svedočenja". Dokle god se ozbiljni mediji budu povlačili pred potragom za istinom o ovom dogadjaju (pa makar i motivisani razumevanjem težine zdravstvenog stanja ministra) prazan prostor će preuzimati tabloidi i od priče napraviti bezvrednu baljezgariju u nastavcima, time umanjujući njen značaj i pravo na istinu koje javnost ima. Ovom temom još jednom želim da se suprotstavim tabloidizaciji istine u Srbiji.

A o teroru tabloida koji unistava političku i javnu scenu u Srbiji, danas dodajem i ove primere.

U jednom od mnogobrojnih glasila opskurnih interesnih grupa, a u vlasništvu uvek istih ljudi, čije biografije predstavljaju paradigmnu sunovrata srpske javne scene, proglašena sam nemilosrtdnom , a moj blog žestokim napadom na ministra. U drugom sam bolesnica, monstrum i gebelsisticka licnost, uz otvorene i prilicno ruzne lazi na moj racun, ali i na racun ove medijske kuce. Blog imate ovde, a manipulaciju i nemilosrdno vredjanje ovde dole. Oba slucaja su sama ze sebe nebitna, ovi ljudi ne mogu vise nikome nauditi svojim placenim lincovanjem politicke manjinje, posebno ne meni. Ali sve zajedno je zapravo prava slika medijske neodgovornosti, carstva lazi, kriminala, jezivih optuzbi, uvreda i vulgarnog razvlacenja svakog ko nije u njihovom klanu.

 

Ima li kraja medijskoj tiraniji tabloida?

Ima li kraja lažima?

Ima li Srbija pravo na istinu?

Ko štiti bezvlašće u sistemu informisanja?

http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=28646&sectionId=62

 

sutrabiljanasrbljanovicrq1.jpg



Komentari (188)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Marko Jevtic Marko Jevtic 20:06 28.01.2008

cccc

Da li je smešno - smejati se nečijem debilizmu kada se pročita šta je objavljeno - ili je žalosno - što živimo u ovakvoj zemlji? Ne znam...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:04 28.01.2008

kupuju se na trafici - ali nisu novine...

re: teror tabloida

rešenje, srećom, postoji:



poz.
Queeria Queeria 20:37 28.01.2008

Sutra, malo sutra

E sad bih ja trebao da branim list za koji pišem, ali... ne :))

Interesantno mi je da se neka pitanja ne smeju postavljati i kada se neko usudi da ih postavi biva razapet što na naslovnoj strani Kurira, Pressa, Sutra, Gazete ili gde god - i to je nedopustivo. Boli me bre uvo što se slupao, ne osećam ni malo empatije (jeste, monstrum sam). Najgore je što Biljana mora da postavlja pitanja koja treba da postavljaju novinari. Ali novinari kao novinari ne smeju da talasaju i napadaju tamo gde je tvrdo.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:41 28.01.2008

mene ne boli uvo sto se slupao,

i zao mi je svakog, pa i ovog coveka.
ipak, smatram da pitanjima ima mesta i ako nas ne boli uvo.

inace, ljudi, kako ste me nasli? nema me na naslovnici bloga.
heheeh nije paranoja, nesto majstorisu po kuci, pa sajt trokira.

Queeria Queeria 20:43 28.01.2008

Re: mene ne boli uvo sto se slupao,

klikneš na hronološki :)

Tu možeš da nađeš svašta što se ne vidi na naslovnoj...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:45 28.01.2008

Re: mene ne boli uvo sto se slupao,

haaaaaaa!!!!
Prince Charles Latest Affair Prince Charles Latest Affair 20:45 28.01.2008

samo ako BoTa prevari ToNi -ja

Brisel ponudio politički sporazum o jačanju saradnje u ekonomiji, obrazovanju i potpunom ukidanju viza za srpske građane.

Sporazum bi trebalo da bude potpisan 7. februara u Briselu.
Spiridon Spiridon 20:47 28.01.2008

..

Biljana Srbljanović
i zao mi je svakog, pa i ovog coveka.
ipak, smatram da pitanjima ima mesta i ako nas ne boli uvo.

inace, ljudi, kako ste me nasli? nema me na naslovnici bloga.
heheeh nije paranoja, nesto majstorisu po kuci, pa sajt trokira.


ko trazi djavola taj ga i nadje =]

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:55 28.01.2008

Re: samo ako BoTa prevari ToNi -ja

Brisel ponudio politički sporazum o jačanju saradnje u ekonomiji, obrazovanju i potpunom ukidanju viza za srpske građane.

Sporazum bi trebalo da bude potpisan 7. februara u Briselu.


ako je stvarno i ako potpisemo i ako ne podrazumeva cekanje jos nekoliko godina i ako uslov nije isporuka onih koje vlast isporuciti nece ONDA DIVNO!!!
Prince Charles Latest Affair Prince Charles Latest Affair 21:12 28.01.2008

Re: samo ako BoTa prevari ToNi -ja

i pod uslovom da VoKi ode na spavanje, jer je pod stresom posle nemilih dogadjaja.
Dejan Restak Dejan Restak 21:50 28.01.2008

Re: mene ne boli uvo sto se slupao,

Tu možeš da nađeš svašta što se ne vidi na naslovnoj...


pa i orangutane

Nenad M. Nenad M. 22:06 28.01.2008

Re: samo ako BoTa prevari ToNi -ja

ako je stvarno i ako potpisemo i ako ne podrazumeva cekanje jos nekoliko godina i ako uslov nije isporuka onih koje vlast isporuciti nece ONDA DIVNO!!!


ma nije divno Biljana,

ovo je kompezacija za Sporazum o asocijaciji i pridruzivanju koji mi jedini uz BIH nemamo. Ovo sto nam sada nude je neki privremeni sporazum koji su smislili samo zbog nas. I da, nema potpisivanja SAA dok Mladic ne bude uhapsen, Holandija ostala dosledna ( uz Nemacku i Belgiju).

Dakle, danas NIJE potpisan dugo najvaljivan sporazum. Bozino penkalo ce mirovati jos neki period.
Modesty Blaise Modesty Blaise 23:03 28.01.2008

orangutani

Tu možeš da nađeš svašta što se ne vidi na naslovnoj...

pa i orangutane


Nisu samo orangutani Dejane. Ako se klikne na link koji je ponudjen u postu pod brojem 2033 na ovoj internet stranici koja je pod tvojom upravom stize se na sajt srpski internet parlament. Ako se ode na sam kraj diskusije, na stranicu broj pet, mogu se naci linkovi na youtube. Tri komada. Ako posetilac i dalje nije lenj pa klikne na youtube liunkove, moze naici na sledeci sadrzaj:

Ove ldp-ovce treba sve smestiti u rezervat,zakonom zabraniti a Cedu strpati u senatorijum dozivotno!

Cedi treba presuditi po kratkom postupku.

Смрт лдп!

ЦРКНИТЕ КУРВЕ УСТАШКЕ ВИ СТЕ НАЈГОРИ ЉУДИ НА СВЕТУ!
ЖИВЕЛА СРБИЈА! СМРТ ЛДП!

pu majku mu jebemm  smrt jovanovicu

Od nas radikala mozes ocekivati i zivot da damo za Srbiju a bogme i da uzmemo.

Смрт лдп велеиздајницима!

Do ovoga se stize sa tri klika sa stranice koja je tvoja direktna odgovornost. Ovo iznad je ono sto je na blogu b92 danas propagirano pod parolom: "Ljudi ništa ne zaboravljaju. Govore i pišu."

A ti nisi mrdnuo prstom da bilo sta promenis. Namigujes i pricas o orangutanima.
Kapa dole, direktore.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 23:10 28.01.2008

Re: mene ne boli uvo sto se slupao,

nema me na naslovnici bloga.

Pa ko ti je kriv.
Pohvali Kena ili privredne & političke "uspehe", pozovi ljude da izađu "na referendum", pljuni LDP - i eto te tamo čas posla. Nije važno kakav je tekst.
Filip Knežić Filip Knežić 23:38 28.01.2008

Re: orangutani

Modesty Blaise
Tu možeš da nađeš svašta što se ne vidi na naslovnoj...

pa i orangutane


Nisu samo orangutani Dejane. Ako se klikne na link koji je ponudjen u postu pod brojem 2033 na ovoj internet stranici koja je pod tvojom upravom stize se na sajt srpski internet parlament. Ako se ode na sam kraj diskusije, na stranicu broj pet, mogu se naci linkovi na youtube. Tri komada. Ako posetilac i dalje nije lenj pa klikne na youtube liunkove, moze naici na sledeci sadrzaj:

Ove ldp-ovce treba sve smestiti u rezervat,zakonom zabraniti a Cedu strpati u senatorijum dozivotno!

Cedi treba presuditi po kratkom postupku.

Смрт лдп!

ЦРКНИТЕ КУРВЕ УСТАШКЕ ВИ СТЕ НАЈГОРИ ЉУДИ НА СВЕТУ!
ЖИВЕЛА СРБИЈА! СМРТ ЛДП!

pu majku mu jebemm  smrt jovanovicu

Od nas radikala mozes ocekivati i zivot da damo za Srbiju a bogme i da uzmemo.

Смрт лдп велеиздајницима!

Do ovoga se stize sa tri klika sa stranice koja je tvoja direktna odgovornost. Ovo iznad je ono sto je na blogu b92 danas propagirano pod parolom: "Ljudi ništa ne zaboravljaju. Govore i pišu."

A ti nisi mrdnuo prstom da bilo sta promenis. Namigujes i pricas o orangutanima.
Kapa dole, direktore.


Ајде ово објавите у Пресу!
Dejan Restak Dejan Restak 23:44 28.01.2008

Re: orangutani

A ti nisi mrdnuo prstom da bilo sta promenis.


Modesty, napisa li ti ovo pre nekih nedelju dana na mom blogu?
Jesi se dogovorila sa sobom, cenzura ili ne? Organi gonjenja ili odgovornost medija?

da li ti je ovo neki eksperiment tipa - koliko su blogeri b92 internet analfabete ili ti je ovo ozbiljno ili nista nisam shvatila o cemu zelis da pises.
Spot na youtube nisam videla, skinut je. a iz tvog teksta uopste ne moze da se zakljuci da li je u pitanju snimak stvarnog dogadjaja ili ne. Sto je bitna informacija. Ako je u pitanju snimak stvarnog dogadjaja onda mi apsolutno nije jasno sta meces youtube u pitalicu. Valjda je pitanje sta su radili novosadski organi reda i gonjenja a ne sta radi youtube. I ako jeste i ako nije u pitanju snimak realnog dogadjaja, onda se lepo ode na
YouTube Terms of Use i vidi se sta se radi u slucaju kada smatras da je neki snimak na youtube neodgovarajuceg sadrzaja i postupis po uputstvu. Ako i dalje nije jasno sta da se radi onda se ode na YouTube - contact us i presavije se tabak i sve se lepo oprica i onda se ceka. To zato sto YouTube zivi u zemlji u kojoj mogu da ga oderu za svako krsenje zakona. Savrsen primer za to je kako je Queeria pre nekoliko meseci uz malu pomoc svojih prijatelja izdejstvovala da blog onog nekog fasiste iz Srbije bude stavljen pod kljuc. Blog je bio na google- bloggeru. Svi mi koji smo dobili taj mail smo otisli na stranicu za prijavljivanje sadrzaja neodgovarajuce sadrzine i on je u roku od nekoliko sati zakljucan.
Kakve aman sve ovo veze ima sa internetom? U zemlji u kojoj vladaju red i zakon fizicki napadi se resavaju zakonski i preko organa gonjenja i sudskih organa a i promocija nasilja i netolerancije je zakonski kaznjiva. To sto stormfront u Srbiji divlja nije "tekovina slobode za koju smo se vekovima borili". To je tekovina bezakonja i korupcije koja nijednoj vlasti u Srbiji nikad nije bila ni prioritet ni predmet interesovanja. I nema apsolutno nikakve veze sa internetom. Internet je samo virtuelna slika u ogledalu realnog sveta u kojem zivimo.



Lektorka Lektorka 00:32 29.01.2008

Re: mene ne boli uvo sto se slupao,

Srđan Kusovac
nema me na naslovnici bloga.

Pa ko ti je kriv.
Pohvali Kena ili privredne & političke "uspehe", pozovi ljude da izađu "na referendum", pljuni LDP - i eto te tamo čas posla. Nije važno kakav je tekst.

nikako da mi poverujete: dovoljno je postati plavuša. al biljana se ne trudi dovoljno!
Mozaik Mozaik 06:19 29.01.2008

Re: ..

Spiridon
Biljana Srbljanovići zao mi je svakog, pa i ovog coveka.ipak, smatram da pitanjima ima mesta i ako nas ne boli uvo.inace, ljudi, kako ste me nasli? nema me na naslovnici bloga.heheeh nije paranoja, nesto majstorisu po kuci, pa sajt trokira.ko trazi djavola taj ga i nadje =]


Ruzan ti je komentar. Biljana ne trazi djavola. Ona pise ono sto misli.
Modesty Blaise Modesty Blaise 08:11 29.01.2008

Re: orangutani

Dejane, ne pokusavaj da me spinujes.
Moj komentar koji citiras veze nema sa ovim o cemu sada pricam. Odnosio se na tvoj post u kome kukas na youtube sto dopusta prikazivanje snimaka stvarno pocinjenog nasilja. Ja ti odogovaram da youtube ima vrlo precizno definisane Terms of Use, kao i mogucnost da se svaki sadrzaj na njihovom sajtu prijavi po vise osnova za zloupotrebu.

Ja se tebi ne zalim na youtube. Ja sam se youtube-u povodom gorepomenutih spotova vec obratila direktno. Ja kao korsnik vise ne mogu da ucinim. Ja se tebi zalim na sadrzaj na "TVOM" sajtu.

Do ovoga se stize sa tri klika sa stranice koja je tvoja direktna odgovornost. Ovo iznad je ono sto je na blogu b92 danas propagirano pod parolom: "Ljudi ništa ne zaboravljaju. Govore i pišu."


Prvo, zato sto je ono sto ovde postoji kao Pravila koriscenja losa sala. Drugo, zato sto na "TVOM" sajtu apsolutno ne postoji nikakva mogucnost da se korisnik zali na sadrzaj bilo kog posta zbog zloupotrebe. Trece, zato sto na tvom sajtu od juce stoji link na ovo:

Ove ldp-ovce treba sve smestiti u rezervat,zakonom zabraniti a Cedu strpati u senatorijum dozivotno!

Cedi treba presuditi po kratkom postupku.

Смрт лдп!

ЦРКНИТЕ КУРВЕ УСТАШКЕ ВИ СТЕ НАЈГОРИ ЉУДИ НА СВЕТУ!
ЖИВЕЛА СРБИЈА! СМРТ ЛДП!

pu majku mu jebemm  smrt jovanovicu

Od nas radikala mozes ocekivati i zivot da damo za Srbiju a bogme i da uzmemo.

Смрт лдп велеиздајницима!


sa objasnjenjem

"Da javnost ne bi ostala uskraćena za očigledno interesantne informacije."

I ja mislim da treba da se stidis. To je sve. Tacka.

Spiridon Spiridon 09:11 29.01.2008

Re: ..

Mozaik
Spiridon
Biljana Srbljanovići zao mi je svakog, pa i ovog coveka.ipak, smatram da pitanjima ima mesta i ako nas ne boli uvo.inace, ljudi, kako ste me nasli? nema me na naslovnici bloga.heheeh nije paranoja, nesto majstorisu po kuci, pa sajt trokira.ko trazi djavola taj ga i nadje =]


Ruzan ti je komentar. Biljana ne trazi djavola. Ona pise ono sto misli.


gresis, procitaj njen i posle ponovo moj komentar pa se cujemo kasnije.
Dejan Restak Dejan Restak 10:12 29.01.2008

Re: orangutani

I ja mislim da treba da se stidis


Ok, znaci sada si za cenzuru i odgovornost medija za sadrzaje koji se pojavljuju na njihovim stranicama?
Prethodno si bila za to da nadlezni organi resavaju sta je sporno a da internet nema veze sa tim odnosno da je on virtuelna slika realnosti. Sto jelte vazi i za Velikog brata na svoj nacin, btw.

Inace mnogo je strasnije ono sto je YT preneo nego ovi linkovi koje si ti nasla na nasem sajtu, po tom tvom danasnjem kriterijumu. YT je preneo sam cin nasilja, a ovi sto me ti ganjas prenose govor mrznje poput onog Stormfronta za koji kazes da legalno funkcionise u US, zemlji reda i zakona.

U tvom i Spajinom tumacenju, da ih nema, ljudi ne bi znali da postoje takvi zlikovci pa ne bi niko nista preduzeo da ih kazni. Eto i Kvirija je koliko razumem nesto prenela sto je skaradno pa ste reagovali negde tamo.

Tako smo zakljucili i da nije YT preneo ono paljenje organi gonjenja ne bi nikada razresili taj slucaj.

Konacno, drago mi je da si na kraju prihvatila stavove iz mog bloga Sloboda.
Medjutim uveravam te da su to manjinski stavovi i da ih kao sto vidis postajes svesna tek onda kada se ti ili oni do kojih ti je stalo osetite ugrozenim.








parobrod parobrod 10:56 29.01.2008

Re: orangutani

dve stvari
Zasto za ministra dolece helikopter da ga vodi u bolnicu , kada ima i toliko drugih povredjenih za koje nema ni helikoptera ni ruskih doktora ni vstackih prslejnova nista.
i ko je sve ro platio.
Modesty Blaise Modesty Blaise 11:24 29.01.2008

Re: orangutani

I dalje pokusavas da spinujes moj komentar sa tvog posta, potpuno izvadjen iz konteksta kako ti odgovara.

Prvo, komentar koji navodis odnosi se na sledecu situaciju: pocinjen je zlocin u realnom svetu i pritom snimljen => snimak je postavljen na youtube => Dejan Restak nalazi snimak => pise post u kome kuka na youtube sto dozvoljava postavljanje takvih sadrzaja.

Moj komentar, sazet u dve recenice: Kukanje na youtube je u ovom slucaju ( "Kakve aman sve ovo veze ima sa internetom?" potpuno deplasirano jer Youtube ima mogucnost prijave zloupetreba po raznim osnovama. Pitanje koje je u ovom slucaju moralo biti postavljeno, po meni nije imalo nista sa internetom, i glasi: sta rade organi reda kad pocinioci nisu privedeni.

Sada dolazimo do situacije dva, koaj sa situacijom jedan nema ama bas nikakve veze:

na sajtu koji je pod direktnom ingerencijom dejana restaka postoji post u kome je link koji direktno poziva na linch i ubistvo => Dejan restak ne cini nista da to promeni

Ok, znaci sada si za cenzuru i odgovornost medija za sadrzaje koji se pojavljuju na njihovim stranicama?
Prethodno si bila za to da nadlezni organi resavaju sta je sporno a da internet nema veze sa tim odnosno da je on virtuelna slika realnosti. Sto jelte vazi i za Velikog brata na svoj nacin, btw.


Ja sam oduvek bila za kontrolu sadrzaja koji se pojavljuju na internet stranicama. O tome sa tobom nikad nisam diskutovala.

Inace mnogo je strasnije ono sto je YT preneo nego ovi linkovi koje si ti nasla na nasem sajtu, po tom tvom danasnjem kriterijumu. YT je preneo sam cin nasilja, a ovi sto me ti ganjas prenose govor mrznje poput onog Stormfronta za koji kazes da legalno funkcionise u US, zemlji reda i zakona.


To da stormfront legalno funkcionise u Americi si ti rekao, ja se o tome da li to smatram dobrim ili losim nisam izjasnila. Smatram to sto Stormfront tamo legalno funkcionise losim, ali i dalje smatram Ameriku zemljom reda i zakona. To sa tvojim postom i pocinjenim zlocinom nema nikakve veze te o tome tada nisam ni diskutovala.
Ako ti smatras da opravdanje za prenosenje govora mrznje, a ja bih rekla poziva na ubistvo, na sajtu za koji si ti odgovoran, treba da bude to sto je stormfront legalan u Americi, onda definitivno nemamo puno razloga za dalju diskusiju.

U tvom i Spajinom tumacenju, da ih nema, ljudi ne bi znali da postoje takvi zlikovci pa ne bi niko nista preduzeo da ih kazni. Eto i Kvirija je koliko razumem nesto prenela sto je skaradno pa ste reagovali negde tamo.


Nemam pojma ko je Spaja, ni sta je on tumacio a ovo sto si izveo kao moje tumacenje (tumacenje cega?) je naravno apsolutno skaredno. Savetujem ti da ne meces ljudima reci u usta.

Tako smo zakljucili i da nije YT preneo ono paljenje organi gonjenja ne bi nikada razresili taj slucaj.


Ko je ovo zakljucio? Ja ne spadam u ovo "mi". Iskreno, nisam imala pojma da je izvestavanje b92 o tome imalo nekakve veze sa akcijom organa gonjenja.

Konacno, drago mi je da si na kraju prihvatila stavove iz mog bloga Sloboda.
Medjutim uveravam te da su to manjinski stavovi i da ih kao sto vidis postajes svesna tek onda kada se ti ili oni do kojih ti je stalo osetite ugrozenim.


Ja ne znam o kojim stavovima pricas. Ja sam i onomad komentarisala tvoju izjavu da je ono sto se dogodilo u Novom Sadu "tekovina slobode za koju smo se vekovima borili" i da youtube snosi krivicu za dogadjaje u Novom Sadu. samo to i nsita vise. To i dalje smatram neopevanom gluposcu.

Ako se ovo "stavove iz mog bloga Sloboda" odnosi na stav da sajtovi koji na bilo koji nacin propagiraju nasilje treba da budu zabranjeni, to je i moj stav. Oduvek. O tome sa tobom nisam onomad ni diskutovala.

NO, sve to nema apsolutno nikakve veze sa onim o cemu sam ja na ovom postu govorila.

Smatram da treba da se stidis sto se sa tri klika sa sajta ciji si ti direktor stize do poziva za ubistvo, zatvaranje i linch.
Dejan Restak Dejan Restak 12:14 29.01.2008

Re: orangutani

Smatram da treba da se stidis sto se sa tri klika sa sajta ciji si ti direktor stize do poziva za ubistvo, zatvaranje i linch.


iznad si ti skratila put, tako da nisu potrebna ni tri klika vise.
I da, svakako bi trebalo da se stidi onaj ko je to objavio i vise od toga.


Xenija Xenija 14:58 29.01.2008

Re: samo ako BoTa prevari ToNi -ja

Biljana Srbljanović
Brisel ponudio politički sporazum o jačanju saradnje u ekonomiji, obrazovanju i potpunom ukidanju viza za srpske građane.Sporazum bi trebalo da bude potpisan 7. februara u Briselu.ako je stvarno i ako potpisemo i ako ne podrazumeva cekanje jos nekoliko godina i ako uslov nije isporuka onih koje vlast isporuciti nece ONDA DIVNO!!!



Neće se potpisati sporazum ili ako se potpiše već Koštunica će ga oboriti u skupštini. Srbija , kao i moja država koju neki zovu i Južna Abhazija (CG) će završiti u ruskom boršču. Ovo što sada pišem je nešto što je "završeno" .
Na kraju konaca , to je apsolutno i normalno jer niti smo mi spremni za EU, niti je EU spremna za nas i onda je logično da bvudemo sa onima kojima smo već tako gasovodno,NISostojno i nekretninački povezani bratskim pravoslavljem.Srbija i Crna Gora će ostai pod jačim uticajem Rusije i niko se tu neće previše buniti. Eto,sinoć je Holandija blokirala SSP a to je prošlo u javnosti kao da se priča o opadanju mahovine u Burkini Faso.
DeMarti DeMarti 15:38 29.01.2008

Re: orangutani

Od nas radikala mozes ocekivati i zivot da damo za Srbiju a bogme i da uzmemo.

Ova recenica nije potpuna, ispravna (i iskrena) recenica jednog radikala glasi
"Od nas radikala mozes ocekivati i zivot tuđi da damo za Srbiju a bogme i da uzmemo."
die hard die hard 16:32 29.01.2008

Re: samo ako BoTa prevari ToNi -ja

i pod uslovom da VoKi ode na spavanje, jer je pod stresom posle nemilih dogadjaja.

nemojte , molim vas da tepate Voldemoru K.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:17 28.01.2008

Re: prica o atentatu?

glas, kurir i ovaj ovde citirani.
imas i linkove, ono sto zoves imbecilnim naklapanjem, bili su citati iz pomenutih novina.

BIljana, evo i DJV je nastavio po svome:
http://pressonline.co.yu/vest.jsp?id=28646&sectionId=62

ili

BOLESNICA

Biljana Srbljanović je moralna nakaza. Žena monstrum! Gebelsistička spodoba lišena svake ljudskosti i elementarnog saosećanja. Zla i naopaka, potpuno neosetljiva na patnju i nesreću neistomišljenika, Srbljanovićka pokazuje sve odlike karijernih boljševičkih zločinaca

Onaj ko ne veruje, onaj ko misli da preterujem, taj neka samo ode na Srbljanovićkin blog na sajtu B92. Onaj ko ne veruje, taj neka samo pročita kako se ova „europejska spisateljica" sa svojim saborcima, odmah posle saobraćajke na autoputu, osula drvljem i kamenjem na teško povređenog ministra policije Jočića.

U trenutku kada se nije znalo ni da li će Jočić preživeti, Srbljanovićka se, kao slučajno, u svom blogu zapitala zašto se ministar policije „vozi u službenom vozilu u ponoć, u blizini lovišta" (?!?). Ona je tako, potpuno svesno, namestila zicer šifrovanim, mrziteljskim blogerima, koji su krenuli otvoreno da se raduju nesreći Dragana Jočića. Jedan tako, čak, piše da će zgaženo kuče koje je izazvalo nesreću naći svoje mesto na navijačkim zastavama (!?!). Naravno, čedistički moderatori sa B92 nisu u svemu ovome videli nikakav problem. Nije im ni palo na pamet da skinu neki od bolesnih, uvredljivih komentara na račun čoveka koji se u tom trenutku borio za život.

Ova epizoda još jednom je, jelte, pokazala svu surovost jurišnika samozvane „druge Srbije". Oni ne samo da dele ljude, oni dele i žrtve! Oni nemaju ni trunke obzira prema onima koji nisu u njihovom stroju. Oni svojim neistomišljenicima odriču pravo na žalost. Onima koji im nisu po volji oni odriču i pravo na život!

I još jedna, važna stvar. To što Srbljanovićka i njeni ostrašćeni čedisti neskriveno likuju nad strašnom sudbinom ministra policije raskrinkava, zapravo, njihovu kriminalnu suštinu. Jer, ko normalan, ko pošten danas u Srbiji može da se obraduje kad čuje vest o teškoj saobraćajnoj nesreći najboljeg srpskog ministra policije od Bože Maršićanina naovamo?! Ko, osim lopova, ko osim mafijaša i ko osim korumpiranih skotova?!
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:21 28.01.2008

Korumpirani skotovi

Linc, linc, linc!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:25 28.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

kakav linc, ljudi!
to su placenici koji laju i nista vise.
nema sekiracije, kad te na ovaj nacin takav olos vredja, osecam da pitam prava pitanja.
ukratko, pod prozor da mi pljunu, ne bi moglo. stanujem daleko.
ostatak, mogu da probaju. nece da ide, ali mogu.
ovo je slobodna zemlja.


Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:25 28.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

gebelsisticka osoba
AHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAH
bobo bobo 22:28 28.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

Biljana Srbljanović

ovo je slobodna zemlja.




ne znam bas...bojim se da pisem ovde, mozda mi ne daju besplatne akcije :)))
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:29 28.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

To redakcija klice.
E, super je clanak ispod:
Roki, Tarzan i Putin - najveci srpski uzori, koji bi trebalo da se nadju u udzbenicima u skolama.
e, to je vic!
man ray loves me man ray loves me 22:42 28.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

Biljana Srbljanović
ovo je slobodna zemlja.

Do you know what's wrong with you?
NOTHING !
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:51 28.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

srpski heroj je u stvari čita.
jananderson jananderson 22:57 28.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

Biljana Srbljanović
srpski heroj je u stvari čita.

nikson nikson 00:43 29.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

e biljana to je samo pocetak nastavak sledi posle treceg kako se meni cini. u zdravlje!
zonky8 zonky8 05:46 29.01.2008

Re: Korumpirani skotovi

ne znam bas...bojim se da pisem ovde, mozda mi ne daju besplatne akcije :)))


pored sms poruka da ako ne izadjes ne dobijash ih...josh jedan trik...

u ulazu sam nashao tridesetak pobacanih glasachkih listica...nisam svoj nashao u sanducetu pa sam morao glasovati da bih proverio da li sam na birackom spisku za soma evrica...veca izlaznost je u prilog manekena... da je bila uobicajena apstinencija grobar bi pobedio u prvom krugu...

u drugom ne izlazim...ili da budem precizniji...osim ako za vd ministra sila koalicija ne izabere gorana petrovica, a ovaj u'apsi mladica i djikijeve ubice...
dragan7557 dragan7557 15:37 29.01.2008

Re: prica o atentatu?

. Jer, ko normalan, ko pošten danas u Srbiji može da se obraduje kad čuje vest o teškoj saobraćajnoj nesreći najboljeg srpskog ministra policije od Bože Maršićanina naovamo?! Ko, osim lopova, ko osim mafijaša i ko osim korumpiranih skotova?!


Demokracki rečeno nema šta !!!!
Najviši stepen stepen tolerancije i ljubavi prema bližnjem svom!!!

"Kulturno, sažeto, sa izuzetnom dozom pristojnosti i bez uvijanja Rečnik dostojan hvale"
Aleksandar T Aleksandar T 20:49 28.01.2008

Unutrasnji neprijatelj...

...je zadnje sto proizvodi svaki uplaseni rezim.
Zapitas se u jednom momentu, sta je to sto plasi nekog ko kontrolise apsolutno sve, ima sistem, policiju, medije i opet se plasi nekolicine ljudi.
Vrlo brzo shvatis da je razloga samo jedan-ti ljudi slobodno misle, dali su sansu mozgu, za razliku od autisticne vecine koja vegetira i ceka da joj se svakke cetri godine kaze kada i za koga da dignu ruku.
Ne znam samo zasto se uvjek iznenadis zbog ovakvih reakcija.
Pozdrav
man ray loves me man ray loves me 21:24 28.01.2008

too late

Mogla sam i ja da se vinem do Qrira da mi nisu obrisali komentar. Damn you, Supermod :)
medjutim medjutim 09:59 29.01.2008

Re: too late

man ray loves me
Mogla sam i ja da se vinem do Qrira da mi nisu obrisali komentar. Damn you, Supermod :)


eto, sad mozes da mi zavidis :)

("Jedan tako, čak, piše da će zgaženo kuče koje je izazvalo nesreću naći svoje mesto na navijačkim zastavama (!?!)."
man ray loves me man ray loves me 10:46 29.01.2008

Re: too late

I zavidim ti, ali i cestitam !
Ne samo to - dodeljujem ti zlatnu znacku Guillaume Apollinaire za poetsku sliku u tvom komentaru !
medjutim medjutim 11:31 29.01.2008

Re: too late

man ray loves me
I zavidim ti, ali i cestitam !
Ne samo to - dodeljujem ti zlatnu znacku Guillaume Apollinaire za poetsku sliku u tvom komentaru !


hvala :)

najjace od svega je sto sam mrtav ozbiljan, sto stvarno mislim da ce se tako nesto desiti, a onda cu verovatno ja biti kriv vise nego oni koji su to uradili.. ali tako to vec ide kod Pressa :)
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 21:31 28.01.2008

...

Da nije samo zato što je blog potpisala " Biljana Srbljanović"?!
Healer Healer 21:50 28.01.2008

Paranoja ili stvarnost, pitanje je sad...


"Nemilosrdna" Biljana očigledno postavlja dovoljno provokativna pitanja pred kojima vajni i samozvani "objektivni mediji" kreću u očiglednu kampanju koja ima za cilj verovatno ispiranje mozga ili indukovanje ne-blogerskog dela građanstva o mogućim opasnostima blogerskog zanata - ukoliko se pomenuto ne-blogersko građanstvo - ikada i upusti u polemisanje tako važne teme kakva je zdravlje Ministra, na blogerski način. Ovde ipak dokazasmo da je pisana reč "opasnija" od one izgovorene, što potvrđuje i "kvalitet" predizborne kampanje u Srbiji... I nije neka tajna da je omiljeni nacionalni hobi, a kada je reč o pomenutim medijima, tendenciozno nakaradna interpretacija zabrinutosti građana kojima je, koliko se sećam (Alchajmer je dobar drug većine nas u proteklim godinama) početkom novog i obećavajućeg milenijuma zagarantovano i pravo na slobodu govora (?) Nije li to i pravo na postavljanje pitanja? Traženje odgovora? Polemisanje u krugu porodice - pa i ove virtuelne - blogerske? Nego, nešto mi nije jasno: Biljana, zašto se niko nije obratio Vama da, ne daj Bože, u formi intervjua izgovorite par složenica na zadatu im temu? Možda biste ih lišili željene interpretacije (?) Hmmm, pitam se... Ja kao građanin ove zemlje, imam puno pravo da budem zabrinut za zdravlje Ministra; da postavljam pitanja; da tražim odgovore; i ne budem interpretiran u "linč" fazonu a još manje pozivan na preispitivanje od strane onih koji na svoj način (pre)ispituju savest građana I još samo jedno, malo, malecno pitanje (sada već ozbiljno grizem nokte u strahu da li smem da pitam, a plašim se da slušajno ne zaboravim zbog onog Alchajmera): Biljana, jeste li Vi po profesiji "blogerka"? ("ubi me prejaka reč..." Pozdrav od "kompanije surovih" :)
Healer Healer 21:53 28.01.2008

Jo samo malo...


Možda i mene Sutra objave pa postanem medijska - pardon - blogerska ličnost... Ko će ga znati... Serbian dream...
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:00 28.01.2008

Nemilosrdna

Zeno z bodezom, ovi krenuli k'o Vreme, kad im stanes na zulj, onda neka slika gde se deres ili neka pre 500 godina, a kad je kao sve OK (jednom u 500 godina) onda neka lepa, umilna.
Jebote, meni vise sve ovo postalo smesno.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:00 28.01.2008

Nemilosrdna

Zeno z bodezom, ovi krenuli k'o Vreme, kad im stanes na zulj, onda neka slika gde se deres ili neka pre 500 godina, a kad je kao sve OK (jednom u 500 godina) onda neka lepa, umilna.
Jebote, meni vise sve ovo postalo smesno.
Jelena Jelena 22:00 28.01.2008

Nije smesno

Meni ovo lici na poziv na linc. Smrzla sam se. Ovoj neodgovornosti nema kraja. Uzas.
milosib milosib 22:14 28.01.2008

Re: Nije smesno

Jelena
Meni ovo lici na poziv na linc. Smrzla sam se. Ovoj neodgovornosti nema kraja. Uzas.

Slažem se. Nije da podržavam blog koji je g-đa Srbljanović napisala, ali ne bi smelo da se piše ovako u dnevnim novinama. Ko zna šta nekom ludaku može da padne na pamet. Autor članka je bar morao da se ogradi i objasni da pisanje na blogu nije isto što i u nekom oficijelnom mediju.
Druga je stvar što g-đa Srbljanović ima ekstremne političke stavove, što ne vodi računa o svom govoru i što uvek ima spremnih ekstremista na drugoj strani. Teške reči ne vode ničemu dobrom bez obzira kojom su idejom vođeni. Put u pakao je popločan dobrim namerama.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:20 28.01.2008

Re: Nije smesno

a sad, posto ste me uputili u pakao, navodim vas kao primer nedozvoljenog nacina komentarisanja.
komentator miloslb je udaljen sa ove diskusije, kao i svako sledeci, koji pod plastom "umerenog" komentarisanja, uporno vredja one koji pripadaju manjinskom politickom misljenju.
hvala.
Healer Healer 22:23 28.01.2008

Re: Nije smesno

milosib

JelenaMeni ovo lici na poziv na linc. Smrzla sam se. Ovoj neodgovornosti nema kraja. Uzas.Slažem se. Nije da podržavam blog koji je g-đa Srbljanović napisala, ali ne bi smelo da se piše ovako u dnevnim novinama. Ko zna šta nekom ludaku može da padne na pamet. Autor članka je bar morao da se ogradi i objasni da pisanje na blogu nije isto što i u nekom oficijelnom mediju.Druga je stvar što g-đa Srbljanović ima ekstremne političke stavove, što ne vodi računa o svom govoru i što uvek ima spremnih ekstremista na drugoj strani. Teške reči ne vode ničemu dobrom bez obzira kojom su idejom vođeni. Put u pakao je popločan dobrim namerama.



Ipak, složićete se, "dobre namere" jesu plod ogromnog neznanja. Ko ne zna taj pita (?) Ko pita, obično, onda ima "ekstremne političke stavove" ili zapostavljen (?) govor, pošto "ne vodi računa" o njemu, jel? Kao što rekoste, teške reči ne vode ničemu dobrom... Sa druge strane, kao što rekoh, problem interpretacije leži u projekciji pojedinca, a projekcija je vrlo nezreo oblik odbrane... Ipak, ovde je reč o "medijima", u najmanju ruku, a ne o "ekstremizmu" ili neodgovornosti - jer, upravo su tu poruku o "blogerki" i poslali u svet!
tuzlanac tuzlanac 23:45 28.01.2008

Re: Nije smesno

Biljana Srbljanović
a sad, posto ste me uputili u pakao, navodim vas kao primer nedozvoljenog nacina komentarisanja.
komentator miloslb je udaljen sa ove diskusije, kao i svako sledeci, koji pod plastom "umerenog" komentarisanja, uporno vredja one koji pripadaju manjinskom politickom misljenju.
hvala.


biljana, ljepsi ste mi na svim slikama koje sam prije vidio. na ovoj iz tabloida djelujete kao srednjoskolka.
jesen jesen 00:10 29.01.2008

Re: Nije smesno

....ne znam da li dobro vidim, ali cini mi se da su izbrisani i svi komentari koji su komentarisali "pokusaj atentata" .....
rayzippo rayzippo 14:19 29.01.2008

Re: Nije smesno

tuzlanac

Biljana Srbljanovića sad, posto ste me uputili u pakao, navodim vas kao primer nedozvoljenog nacina komentarisanja.komentator miloslb je udaljen sa ove diskusije, kao i svako sledeci, koji pod plastom "umerenog" komentarisanja, uporno vredja one koji pripadaju manjinskom politickom misljenju.hvala.biljana, ljepsi ste mi na svim slikama koje sam prije vidio. na ovoj iz tabloida djelujete kao srednjoskolka.


:)))))))) lol
dragan7557 dragan7557 15:48 29.01.2008

Re: Nije smesno

Druga je stvar što g-đa Srbljanović ima ekstremne političke stavove, što ne vodi računa o svom govoru i što uvek ima spremnih ekstremista na drugoj strani


Ekstemista a?!

Autor članka je bar morao da se ogradi i objasni da pisanje na blogu nije isto što i u nekom oficijelnom mediju.


Pisanje je pisanje bilo na blogu ili van njega, A "Oficijelna" službena mediokratija je izraz raznih poslušnika i promotera zvanične linije.
andjelija andjelija 22:09 28.01.2008

mislim da je vreme

da se poseban Tab , van ovog bloga, sa posebnim serverom, otvori na kome ce Biki The Big da pise, jer kada god napise nesto nastane kursuls na serveru.

femme fatale what I can I say :)


JEL ME CUJES B92?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:12 28.01.2008

Re: mislim da je vreme

bez paranoje. trokira server jer ga menjaju, mislim. i to vec par dana.
andjelija andjelija 22:18 28.01.2008

Re: mislim da je vreme

Biljana Srbljanović
bez paranoje. trokira server jer ga menjaju, mislim. i to vec par dana.



svejedno, zasluzujes poseban tretman. mnogo si popularna (nije ironija, ozbiljno pricam)

jes da te ja ne citam, nego tako kaze statistika. mislim da bi to svima odgovoralo..i b92 da digne malo reputaciju sami sebe jer su postali mainstream, i ti ( objektivno pricam) kao intrigantan fenomen: zensko, glasna, slobodna u neku ruku. za nasu srbijicu i vise nego sto je potrebno.

Dejan Restak Dejan Restak 22:54 28.01.2008

Re: mislim da je vreme

JEL ME CUJES B92?

Mislim da je cuo.

adam weisphaut adam weisphaut 22:11 28.01.2008

Tabloidi

Naravno da ce tabloidi skociti i na sam pomen Jocica.
Prirodno je da stite gazdu.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:17 28.01.2008

Re: Tabloidi

moram da spavam.
i blogeri imaju dusu.
molim vas da se uzdrzite od prepricavanja klinicke slike povredjenog ministra, vredjanja istog, velicanja kuceta, vredjanja kuceta, spekulacija na temu i slicno.
takodje bi bilo lepo da ni mene ne vredjate, ako bas ne morate.
nadam se da ce dezurni moderator kontrolisati da ne bude neukusnih i neprijatnih reci.
sve drugo je dozvoljeno, narocito postavljanje vaznih pitanja.
bs

shure shure 22:24 28.01.2008

Re: Tabloidi

velicanja kuceta, vredjanja kuceta, spekulacija na temu i slicno.

ipak Biljana,
jednom kucetu ste nesto obecali...!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:28 28.01.2008

Re: Tabloidi

JESAM, SURE, ZNAM.

samo mi se cini da sad nije prilika da o tome razgovaram. mogu da me optuze da namerno trazim dom za napusteno kuce, jer se podsmevam nesreci.

nikolla90 nikolla90 22:36 28.01.2008

Re: Tabloidi

I ovaj ludak se javio:

BOLESNICA

"Biljana Srbljanović je moralna nakaza. Žena monstrum! Gebelsistička spodoba lišena svake ljudskosti i elementarnog saosećanja. Zla i naopaka, potpuno neosetljiva na patnju i nesreću neistomišljenika, Srbljanovićka pokazuje sve odlike karijernih boljševičkih zločinaca



Onaj ko ne veruje, onaj ko misli da preterujem, taj neka samo ode na Srbljanovićkin blog na sajtu B92. Onaj ko ne veruje, taj neka samo pročita kako se ova „europejska spisateljica" sa svojim saborcima, odmah posle saobraćajke na autoputu, osula drvljem i kamenjem na teško povređenog ministra policije Jočića.

U trenutku kada se nije znalo ni da li će Jočić preživeti, Srbljanovićka se, kao slučajno, u svom blogu zapitala zašto se ministar policije „vozi u službenom vozilu u ponoć, u blizini lovišta" (?!?). Ona je tako, potpuno svesno, namestila zicer šifrovanim, mrziteljskim blogerima, koji su krenuli otvoreno da se raduju nesreći Dragana Jočića. Jedan tako, čak, piše da će zgaženo kuče koje je izazvalo nesreću naći svoje mesto na navijačkim zastavama (!?!). Naravno, čedistički moderatori sa B92 nisu u svemu ovome videli nikakav problem. Nije im ni palo na pamet da skinu neki od bolesnih, uvredljivih komentara na račun čoveka koji se u tom trenutku borio za život.

Ova epizoda još jednom je, jelte, pokazala svu surovost jurišnika samozvane „druge Srbije". Oni ne samo da dele ljude, oni dele i žrtve! Oni nemaju ni trunke obzira prema onima koji nisu u njihovom stroju. Oni svojim neistomišljenicima odriču pravo na žalost. Onima koji im nisu po volji oni odriču i pravo na život!

I još jedna, važna stvar. To što Srbljanovićka i njeni ostrašćeni čedisti neskriveno likuju nad strašnom sudbinom ministra policije raskrinkava, zapravo, njihovu kriminalnu suštinu. Jer, ko normalan, ko pošten danas u Srbiji može da se obraduje kad čuje vest o teškoj saobraćajnoj nesreći najboljeg srpskog ministra policije od Bože Maršićanina naovamo?! Ko, osim lopova, ko osim mafijaša i ko osim korumpiranih skotova?!"

http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=28646&sectionId=62
Healer Healer 22:38 28.01.2008

Re: Tabloidi

Biljana Srbljanović
JESAM, SURE, ZNAM.samo mi se cini da sad nije prilika da o tome razgovaram. mogu da me optuze da namerno trazim dom za napusteno kuce, jer se podsmevam nesreci.


Pa dobro... "pakao" su Vam već pojedinci obećali i ovde na blogu :) pa Vam je unapred sve već oprošteno :)
Možda baš ova kuca ima moć da skine anatemu sa "one" kuce koja je kriva za sve :)
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:38 28.01.2008

Re: Tabloidi

I ovaj ludak se javio:

popeo se na šamlicu da mi nesto kaze.
mnogo sam se tom prilikom nasekirala.

sad stvarno odoh.
kad naidju blajhani blogeri da mi ocitaju moralnu bukvicu, kazite im da spavam. i da nema razloga da me cekaju.
laku noc, drugari.
budite pametni.

PS moze da neko sibne link zarkovicu u vreme, da ima covek od cega da sastavi uvodnik pred izbornu sutnju.
G r o f G r o f 22:48 28.01.2008

Re: Tabloidi

moram da spavam.
i blogeri imaju dusu


Pih...a ja mislio da su umetnici prodali dušu....:))))))))))))))
adam weisphaut adam weisphaut 22:49 28.01.2008

Re: Tabloidi

popeo se na samlicu da mi nesto kaze.


kao sto rekoh:
Prirodno je da stite gazdu.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:50 28.01.2008

Re: Tabloidi

Za Zarkovica moze samo fotka, mada sam siguran da vec ima poseban folder.
Strongman Strongman 22:52 28.01.2008

Re: Tabloidi

moram da spavam.
i blogeri imaju dusu.


Ajde ti polako iz blogerskog



U klasican polozaj za spavanje


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:04 28.01.2008

I ovaj ludak se javio:

moderatori,
sklanjajte, ako boga znate
ovu groznu sliku!
Zahvalna Srbija
nikolla90 nikolla90 23:26 28.01.2008

Re: I ovaj ludak se javio:

Nebojša Milenković
moderatori,
sklanjajte, ako boga znate
ovu groznu sliku!
Zahvalna Srbija


Što, šta mu fali, malo je veći šmeker od Vuka Jeremića:



; )
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:39 28.01.2008

Re: I ovaj ludak se javio:

to, šta mu fali, malo je veći šmeker od Vuka Jeremića:


zar nije ovo orangutan?
bilbo bilbo 00:16 29.01.2008

Re: I ovaj ludak se javio:

nikolla90
Nebojša Milenković
moderatori,
sklanjajte, ako boga znate
ovu groznu sliku!
Zahvalna Srbija


Što, šta mu fali, malo je veći šmeker od Vuka Jeremića:



; )


Nema malo veći-malo manji, postoji jedan jedini, najveći:




Šalu na stranu, na to celo toaletoidno smeće gledam samo na jedan način...
relevanti akteri, po svojoj relevantnosti imaju odgovarajuće mesto na slici(i čita je tu, naravno). Slika je malo veća pa evo kao link
irvas irvas 00:55 29.01.2008

Re: Tabloidi

nikolla90
Onaj ko ne veruje, taj neka samo pročita kako se ova „europejska spisateljica" sa svojim saborcima, odmah posle saobraćajke na autoputu, osula drvljem i kamenjem na teško povređenog ministra policije Jočića....
Naravno, čedistički moderatori sa B92 nisu u svemu ovome videli nikakav problem....

Ova epizoda još jednom je, jelte, pokazala svu surovost jurišnika samozvane „druge Srbije"....

To što Srbljanovićka i njeni ostrašćeni čedisti neskriveno likuju nad strašnom sudbinom ministra policije raskrinkava, zapravo, njihovu kriminalnu suštinu.

Jer, ko normalan, ko pošten danas u Srbiji može da se obraduje kad čuje vest o teškoj saobraćajnoj nesreći najboljeg srpskog ministra policije od Bože Maršićanina naovamo?! Ko, osim lopova, ko osim mafijaša i ko osim korumpiranih skotova?!


biljanina pitanja (postavljena na proslom blogu) su potpuno na mestu a ovo je pravi poziv na linc, da se ne zajebavamo vise.
nikson nikson 01:11 29.01.2008

Re: Tabloidi

biljanina pitanja (postavljena na proslom blogu) su potpuno na mestu a ovo je pravi poziv na linc, da se ne zajebavamo vise.


naravno da jeste je.eni poziv na linc, a usput ovaj tip i laze. biljana nigde nije napisala da se raduje jocicevoj nesreci, niti sam ja to video, samo je trazila da se ispitaju okolnosti slucaja.

i ovakvih napada na ``mikronivou`` ce biti sve vise, i o tome je lepo nune popovic pisao na svom blog-u
irvas irvas 01:17 29.01.2008

Re: Tabloidi

niksone, ovo je pravi skandal. pogledaj samo terminologiju (boldovano) koju covek koristi. kao, namera je kritika biljaninog "nemilosrdnog" bloga a autor kritike ustvari zesce opleo po "nemilosrdnim cedistima" , "jurisnicim druge srbije", b92...
satanizacija samo takva.
nikson nikson 01:49 29.01.2008

Re: Tabloidi

irvas
niksone, ovo je pravi skandal. pogledaj samo terminologiju (boldovano) koju covek koristi. kao, namera je kritika biljaninog "nemilosrdnog" bloga a autor kritike ustvari zesce opleo po "nemilosrdnim cedistima" , "jurisnicim druge srbije", b92...
satanizacija samo takva.


ovde je potrebna jedna metla. strog novinarki kodeks i onda lepo da gospodin dokaze svoje tvrdnje. ako ne ume 5 godina zabrane bavljenja novinarstvom i tacka, pa da vidimo ko je sledeci.

da se razumemo. ja nemam nista protiv da javne licnosti budu na meti, cak i da se prema njima ima malo manji nivo tolerancije nego prema obicnim gradjanima, ali mora da postoji mera, granica koja ne sme da se predje, a ovaj je presao i najnizu granicu.

biljana bez problema moze da tuzi ovog. ovde ima i kleveta i uvreda.
Gala Gala 10:55 29.01.2008

Re: Tabloidi



Ovo je jos jedan pokusaj DJV da postane AT. Nemu je Tijanic idol i iz idolopoklonstva sve cini kako bi mu se dodvorio. Iz svakog teksta prosto "vristi" :"Tijanicu, pohvali me"!

Njegovi poceci istrazivackog novinarstva datiraju iz vremena kada je, kao urednik nekog studentskog lista (Amerikanci dali pare, a onda, kada su shvatili da se radi o prevari i proneveri, brze-bolje ugasili list) nastalog posle protesta '96 godine, preturao po kesi za djubre bracnog para Draskovic i onda u svom listu objavio sliku upotrebljenog uloska Danice Draskovic! Jadan se posle branio da je tako nesto video u britanskom tabloidu i kukao da njegova genijalna uredjivacka koncepcija nije shvacena.

Kada pocnete karijeru u kanti za djubre, logican je profesionalni put put kroz sve druge medijske kanalizacije.


Ipak, izgleda da ima i nesto pohvalno o ovom coveku. Njegov kolega iz Nacionala (onog koji je medijski satanizovao Djindjica i najavljivao njegovu likvidaciju) a sadasnji urednik Pravde, Predrag Popovic, kaze da se DJV koji je u tom listu bio zamenik urednika, uplasio u februaru 2003 (u onoj guzvi oko Limesa i Bagzija) i da je otisao u policiju i sve priznao sta su i kako radili. Ne znam da li je to tacno, ali ako jeste, eto jedne svetle tacke u karijeri ovog momka.


SRPSKA REC : Zvali su vašeg zamenika?

PREDRAG POPOVIC: On se sam pozvao. Beba Popović je nekolicini glavnih urednika preporučio da ne zapošljavaju urednike i novinare Nacionala jer su pod policijskom operativnom obradom. Dragan J. Vučićević, moj zamenik, napustio je Nacional još početkom februara. Dogovorio se sa Manojlom Vukotićem i prešao u Novosti. Međutim, posle razgovora sa Bebom, Manjo je od Vučićevića tražio da ide u policiju i sve prizna, da spere ljagu. Moj časni zamenik je to uradio, šta će, kukavac.


http://www.srpska-rec.co.yu/arhiva/321/dajstranu.php?a=5





Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:11 29.01.2008

kanta za djubre

Njegovi poceci istrazivackog novinarstva datiraju iz vremena kada je, kao urednik nekog studentskog lista (Amerikanci dali pare, a onda, kada su shvatili da se radi o prevari i proneveri, brze-bolje ugasili list) nastalog posle protesta '96 godine, preturao po kesi za djubre bracnog para Draskovic i onda u svom listu objavio sliku upotrebljenog uloska Danice Draskovic! Jadan se posle branio da je tako nesto video u britanskom tabloidu i kukao da njegova genijalna uredjivacka koncepcija nije shvacena.


pa ta uredjivacka politika, zapravo i jeste jedina shvacena.
slika upotrebljenih sredstava licne higijene i jeste nivo politicke borbe u domacim medijima.
za to su najmanje krivi ti sto preturaju po smecu, a mnogo vise drzava koja ne donosi zakon da zastiti svoje gradjane.

sta je sa zakonom o informisanju?
da li je tampon mera uredjivacke politike nasih medija?
zasto su neki gradjani zasticeni, a neki nisu?
Gala Gala 12:29 29.01.2008

Izlivanje kanalizacije




Evo sta se desava kada se u medijskoj kanalizaciji dodje do svadja i obracuna oko podele plena. Prljavstine izadju na videlo...



Lektorka Lektorka 12:49 29.01.2008

Re: Tabloidi

irvas
nikolla90
Onaj ko ne veruje, taj neka samo pročita kako se ova „europejska spisateljica" sa svojim saborcima, odmah posle saobraćajke na autoputu, osula drvljem i kamenjem na teško povređenog ministra policije Jočića....
Naravno, čedistički moderatori sa B92 nisu u svemu ovome videli nikakav problem....

Ova epizoda još jednom je, jelte, pokazala svu surovost jurišnika samozvane „druge Srbije"....

To što Srbljanovićka i njeni ostrašćeni čedisti neskriveno likuju nad strašnom sudbinom ministra policije raskrinkava, zapravo, njihovu kriminalnu suštinu.

Jer, ko normalan, ko pošten danas u Srbiji može da se obraduje kad čuje vest o teškoj saobraćajnoj nesreći najboljeg srpskog ministra policije od Bože Maršićanina naovamo?! Ko, osim lopova, ko osim mafijaša i ko osim korumpiranih skotova?!


biljanina pitanja (postavljena na proslom blogu) su potpuno na mestu a ovo je pravi poziv na linc, da se ne zajebavamo vise.

irvase, a vidi ovaj bold:
"Biljana Srbljanović je moralna nakaza. Žena monstrum! Gebelsistička spodoba lišena svake ljudskosti i elementarnog saosećanja. Zla i naopaka, potpuno neosetljiva na patnju i nesreću neistomišljenika, Srbljanovićka pokazuje sve odlike karijernih boljševičkih zločinaca

...

Ona je tako, potpuno svesno, namestila zicer šifrovanim, mrziteljskim blogerima, koji su krenuli otvoreno da se raduju nesreći Dragana Jočića. Jedan tako, čak, piše da će zgaženo kuče koje je izazvalo nesreću naći svoje mesto na navijačkim zastavama (!?!). Naravno, čedistički moderatori sa B92 nisu u svemu ovome videli nikakav problem. Nije im ni palo na pamet da skinu neki od bolesnih, uvredljivih komentara na račun čoveka koji se u tom trenutku borio za život.

...

I još jedna, važna stvar. To što Srbljanovićka i njeni ostrašćeni čedisti neskriveno likuju nad strašnom sudbinom ministra policije raskrinkava, zapravo, njihovu kriminalnu suštinu. Jer, ko normalan, ko pošten danas u Srbiji može da se obraduje kad čuje vest o teškoj saobraćajnoj nesreći najboljeg srpskog ministra policije od Bože Maršićanina naovamo?! Ko, osim lopova, ko osim mafijaša i ko osim korumpiranih skotova?!"

da li je ovakav rečnik uobičajen u žutoj štampi van srbije? i zašto je u srbiji tako in nekoga sa čijim mišljenjem se ne slažemo ili se nad njim zgražavamo proglasiti bolesnikom, monstrumom, nenormalnim, kriminalcem, lopovom, zločincem, skotom (velja, velja, velja!)? samo narkomani izgleda nedostaju.

ne mogu ja na ovo da se nasmejem. srbija je slobodna zemlja i ovo je sloboda medija? biljana, ja bih ovoga tužila. zaista. šta me briga gde je započeo svoju novinarsku karijeru, i da li se pentrao na šamlicu da sve ovo vikne, i da li ti živiš ovde, tamo, bilo gde.
adam weisphaut adam weisphaut 13:55 29.01.2008

Re: Tabloidi

biljana, ja bih ovoga tužila. zaista.

Jedan od glavnih razloga zasto ljudi ne tuze posle ovakvih ispada je da ne zele da se akaju, povlace po sudovima sa svakavim i generalno gube vreme, ali imali smo primera da vidimo na primeru VBP da ako si dovoljno istrajan mozes da ostvaris pravdu pred sudom.
Lektorka Lektorka 14:38 29.01.2008

Re: Tabloidi

adam weisphaut
biljana, ja bih ovoga tužila. zaista.

Jedan od glavnih razloga zasto ljudi ne tuze posle ovakvih ispada je da ne zele da se akaju, povlace po sudovima sa svakavim i generalno gube vreme, ali imali smo primera da vidimo na primeru VBP da ako si dovoljno istrajan mozes da ostvaris pravdu pred sudom.

ma znam, jasni su mi svi debeli razlozi za odustajanje, ali... ma znas. :)
adam weisphaut adam weisphaut 15:21 29.01.2008

Re: Tabloidi

ma znam, jasni su mi svi debeli razlozi za odustajanje, ali... ma znas. :)

Ma kapiram
dragan7557 dragan7557 15:56 29.01.2008

Re: Tabloidi


"Biljana Srbljanović je moralna nakaza. Žena monstrum! Gebelsistička spodoba lišena svake ljudskosti i elementarnog saosećanja. Zla i naopaka, potpuno neosetljiva na patnju i nesreću neistomišljenika, Srbljanovićka pokazuje sve odlike karijernih boljševičkih zločinaca


Kakva gazdarica takvi i blogeri ???

Ovo vam je mišljenje o vama "naših" dragih sugrađana
To što Srbljanovićka i njeni ostrašćeni čedisti neskriveno


A pošto ja nisam Čedista ovo se ne odnosi na mene da nije onog narodnog "s' kim si onaki si".
DaToSamJa DaToSamJa 23:00 28.01.2008

tabloidi

toliko su kiosci pozutili da je to nevjerovatno, sve vrste medija su toliko tabloidizovane da nije problem sto je sve vise novina za danas 15 a sutra 2 dinara, ciji je cilj evidentan, nego sto je onih drugih sve manje

a sto se tice istine, istina je negdje tamo
JJ Beba JJ Beba 23:03 28.01.2008

Re: tabloidi

toliko su kiosci pozutili da je to nevjerovatno

jel ste sigurni da su to novine?
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:23 28.01.2008

Re: tabloidi

Ne razumem zašto je tolika povika na B Srbljanović? Da li je pitala nešto nenormalno? Da li ja lakše odgovoriti na pitanja ili je praviti đavolom(icom)? Zašto su blogeri koji su tako reagovali krivi? Oni su isto uradili što i novine, koje su napale Biljanu NISU LI?
Pročitajte komentare u blicu ispod teksta o ministru, to nisu blogeri nego normalni ljudi,a koji misle isto kao i naša blogerka Biljana! Ne znam da stavim link, ako neko zna i hoće neka ga namesti, mada možete svi otići sami na novine blic. Da li je Biljana arogantna ili nije, mislim da sa ovim njenim pitanjima stvarno nema nikakve veze?

Mislim samo da je malko hrabrija od nas ostalih...!

ceda_urosevic ceda_urosevic 23:25 28.01.2008

Re: tabloidi

vidomir pavlovic
to nisu blogeri nego normalni ljudi
[u][/u]

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :))))))))))))))))
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:40 28.01.2008

Re: tabloidi

ceda_urosevic

vidomir pavlovic to nisu blogeri nego normalni ljudi[u][/u]AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :))))))))))))))))


Šta misliš zašto sam baš tako napisao, dobro primećeno?
ceda_urosevic ceda_urosevic 02:21 29.01.2008

Re: tabloidi

Ma super Vladimire, jako sam se lepo nasmejao! :)
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 14:34 29.01.2008

Re: tabloidi

Ja se čudim Biljaninom čudjenju. Opet iznova i iznova, ista priča, iste reakcije istih novina na isto Biljanino pisanje nad kojima ona opet isto zgrazava. Stvarno čudno. Jasno je odavno da ko god se u Srbiji politicki angazuje ne moze ostati cist. Ako stanes na stranu jednih pljuvacete drugi, i obratno, to je cena politickog anganzmana u Srbiji danas. Imam utisak da Biljana zeli da prodje krozu blato i da ostane cista. Ako zelis da ostnes cista zaobidji kaljugu sto me podseti na " Ko zeli da se bavi moralom, neka ide u crkvu".
dragan7557 dragan7557 16:04 29.01.2008

Re: tabloidi

Ja se čudim Biljaninom čudjenju. Opet iznova i iznova, ista priča, iste reakcije istih novina na isto Biljanino pisanje nad kojima ona opet isto zgrazava.


Što se čudiš ovo je uzajamno čuđenje i zgražavanje.
" Ko zeli da se bavi moralom, neka ide u crkvu".


Kod Pahomija ili onog drugog sa mitraljezom ???

Rasina Rasina 23:20 28.01.2008

Bez iznenadjenja...

Shto se tiche bloga, komentara u shtampi pa i komentara na blog i re-blog, rekao bih "prema svecu i tropar".
Sve u svemu - osrednjost i oportunizam (dodushe na momente "zivopisan".

No, reci da sam razocharan bi znachilo da sam imao veca ochekivanja. A nisam.

Stracenih 5 minuta. Laku noc.
Taska Dana Taska Dana 23:42 28.01.2008

Pitam se

a prvo zelim da ministar sto pre ozdravi , pa onda se pitam ...da li ce izaci pred sve nas i lepo nam ispricati kako ga je zadesila nesreca. Ako se prebrzo vozilo da prizna sebi i nama i da kaze koliko je to opasno, narocito na neobezbedjenim putevima kakvi su kod nas. To bi bilo lepo od njega i poucno za mlade i sve ostale vozace. Mogao bi da nam isprica svoju sopstvenu pricu na kojoj je naucio sta nije dobro ciniti cak i kad si ekspert u voznji.

U nekim zemljama se vozilo tretira kao oruzje ako te uhvate da vozis prebrzobrzo...pa ti ga oduzmu.

Cak je i Bush...koga inace i ovako i onako ne cenim, priznao da je bio alkoholicar i da je shvatio koliko je to lose za njega ili bilo koga drugog....shvatio covek. Mnogi ga cene zbog toga. Nisam bas mozda najbolji primer nasla...al eto...on mi prvi pade na pamet.
Rasina Rasina 02:06 29.01.2008

Re: Pitam se

Dano,
Nisam siguran da li ste zaista meni hteli da odgovorite ili ste imali nameru da postavite svoj komentar -

Ako je ovo odgovor na moj komentar - moram da priznam da niti razumem shta ste hteli da kazete, niti zashto meni odgovarate.

Ponovo - cela ova stvar, i blog i re-blog i shtampin "odgovor" na blog i svi djuture komentari na blogu su rashomonijada, egzibicionizam i oportunizam - i samo nezadovoljstvo chinjenicom da sam potroshio vreme chitajuci to me je naterala da postavim komentar.

Sve najbolje.
Spiridon Spiridon 23:41 28.01.2008

zveckanje oruzijem

o ovome je Biljana vec pisala. Blizi se vreme velikih odluka i ispostavljanja racuna. Mora se naci krivac za katastrofalnu politiku i ono sto nam se sprema.

Po mom misljenju malo su poranili ali sam ih svakako ocekivao (doduse posle izbora).

Dragan Vučićević je klasican primer konja u ovoj sahovskoj partiji koja otpocinje.


Zatvorite prozore, u magli se nesto krije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana