Budućnost| Društvo| Ekonomija| Politika| Zdravlje

5 razloga zašto Tadić ne može biti premijer:

Filip Mladenović RSS / 24.05.2012. u 17:36

1. Moralni: izjavio je 20. maja da NEĆE biti premijer;

 2. Stručni: nema neophodno stručno znanje i veštine za vođenje Vlade;

3. Politički: sa hipotekom nedovoljno smelog i odlučnog političara ne postaje se premijer;

4. Psihološki: poraz na predsedničkim izborima je težak udarac i za DS i za Tadića lično;

5. Porodični: obuzetost politikom tokom proteklih godina neminovno je uticala na manju posvećenost porodici.

Atačmenti



Komentari (190)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 17:42 24.05.2012

1

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:27 24.05.2012

2



*deco! 'ajde da pravimo voz? :)

escherichije_colic escherichije_colic 09:05 26.05.2012

Re: 2

predatortz predatortz 17:45 24.05.2012

Dobro,bre...

Čoveče, kako ti ne dosadi ?
Sam znaš da je ovo do bola naivno.
Šta te onda tera da javno pišeš takve stvari?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:52 24.05.2012

Re: Dobro,bre...

predatortz
Čoveče, kako ti ne dosadi ?Sam znaš da je ovo do bola naivno. Šta te onda tera da javno pišeš takve stvari?


Slične i još gore komentare sam dobijao kada sam se ovde na blogu zalagao za bojkot farse zvane izbori.

Umesto epiteta i svakojakih kvalifikacija na moj račun, dodajte i Vi neki razlog ili demantujte neki od 5 argumentovanih razloga zašto Tadić ne može biti premijer.
predatortz predatortz 17:56 24.05.2012

Re: Dobro,bre...


Umesto epiteta i svakojakih kvalifikacija na moj račun, dodajte i Vi neki razlog ili demantujte neki od 5 argumentovanih razloga zašto Tadić ne može biti premijer.


Nemam nameru da etiketiram bilo koga. Samo me zanima ono što sam te pitao.
A, što se razloga tiče, navešću ti jedan, sasvim dovoljan, zbog kog Tadić može da bude premijer:

Čovek je predsednik političke stranke koja ima najveći koalicioni potencijal.


Da li će se odlučiti da bude premijer, ili neće , ne zavisi od toga šta mi ovde čukamo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:03 24.05.2012

Re: Dobro,bre...

U političkoj stranci "koja ima najveći koalicioni potencijal" svakako ima stručnjaka boljih od Tadića (razlozi 2, 3, i 4).
predatortz predatortz 18:04 24.05.2012

Re: Dobro,bre...

Filip Mladenović
U političkoj stranci "koja ima najveći koalicioni potencijal" svakako ima stručnjaka boljih od Tadića (razlozi 2, 3, i 4).


Naravno. Naročito na polju ekonomije. Ali, stranke imaju svoju logiku. I u SNS je bilo doličnijih mestu koje pripade Tomi.
fijumau fijumau 18:52 24.05.2012

Re: Dobro,bre...

Čovek je predsednik političke stranke koja ima najveći koalicioni potencijal.

Odmah posle Dacica.
predatortz predatortz 18:59 24.05.2012

Re: Dobro,bre...

fijumau
Čovek je predsednik političke stranke koja ima najveći koalicioni potencijal.

Odmah posle Dacica.


Ok. Ajde i da se složimo oko toga.
Ali, to i dalje ne negira ono što ja tvrdim:
Tadić može da bude premijer.
Dakle, suprotno onome što autor tvrdi u naslovu.
Em ima debeo osnov, lider je stranke koja će, verovatno, biti stožer nove vlade, em nema zakonskih prepreka da bude kandidovan.

Pokušavam da ukažem autoru na činjenicu da je promašio temu.
Ispod u komentaru sam rekao, da je naslovio sa ne bi trebao da bude, pa i bože pomozi...
fijumau fijumau 19:06 24.05.2012

Re: Dobro,bre...

Slazem se sa time da ne postoji ni jedan jedini razlog da covek ne postane premijer, samo mi zapade za oko ono oko potencijala... :)
marsupilami_zp marsupilami_zp 21:03 25.05.2012

Re: Dobro,bre...

Umesto epiteta i svakojakih kvalifikacija na moj račun, dodajte i Vi neki razlog ili demantujte neki od 5 argumentovanih razloga zašto Tadić ne može biti premijer.


Mislim da nije teško nabrojati i više od 5 da si ti naveo više od jednog! Osim moralnog razloga ne vidim nijedan drugi... Zapravo ne znam odakle tebi pravo da komentarišeš kako je njegova funkcija uticala na njegovu porodicu ili psihu, i da li je dovoljno stručan ili ne? To je individualno... Možda bi se ti zatvorio u sobu i mesec dana plakao posle poraza, ali ima ljudi koji i iz poraza nešto nauče i nastave dalje!

Da me ne bi pogrešno shvatio, ja mislim da je moralni razlog dovoljno dobar da BoTa ne bude premijer, i mislim da treba neko drugi da vodi Vladu... Ali tvoji tekstovi su prepuni ličnih kvalifikacija tako da moraš da budeš spreman da i sam budeš izložen njima...

Piši objektivnije i analitičnije pa ćeš imati manje potrebe da odgovaraš na lične prozivke i tvoji blogovi će se pretvoriti u mesto za diskusiju a ne iznošenje ličnih netrpeljivosti!

Pozdrav
buba_truba buba_truba 22:43 25.05.2012

Re: Dobro,bre...

marsupilami_zp
Piši objektivnije i analitičnije...

Ma jok bre! Samo napred, Filipe, ovo k'o TUP-TUP iz najboljih dana. Samo ti piši...
looping looping 18:01 24.05.2012

1

Ja mislim da mu se osladilo. Ko je jednom probao vlast ne moze tako lako da se odrekne.
Moze biti jedino da se u DS-u komesaju on i Djilas.
reanimator reanimator 18:08 24.05.2012

...

Porodični: obuzetost politikom tokom proteklih godina neminovno je uticala na manju posvećenost porodici


Slične i još gore komentare sam dobijao kada sam se ovde na blogu zalagao za bojkot farse zvane izbori

Pa si izgurao i dogurao do pobede
niccolo niccolo 19:32 24.05.2012

Re: ...

Zar nije prosto divno kad Filip postavi tekst...
reanimator reanimator 20:14 24.05.2012

Re: ...

Zar nije prosto divno kad Filip postavi tekst..

Čid vidim, momentalno sedam, isključujem telefon, otvaram pivo i cepam rifreš :)
zemljanin zemljanin 18:09 24.05.2012

razlog 6

- Dinkić još nije bio premijer ... nešto kontam, sve je čovek radio još mu ostalo premijer i predsednik i onda da se povuče. Ako ne ostaće u raznim Vladama do smrti
zoky.nbgd zoky.nbgd 18:24 24.05.2012

Re: razlog 6

Dinkić? nije bio premijer ali sumnjam da ga to zanima, možda burgija da uleti za direktora MMF-a, verujem da bi mu to leglo, mislim ako Đelić uskače u EBRD onda je MMF prava mera za velikana ekonomske misli...
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:14 24.05.2012

heh

5. razlog je njegova lična stvar, ne bih ulazio u to. A o svih 5 razloga birači su rekli svoje.
p.s. za Cvetkovića koji je bio premijer pun mandat Tadić je izmislio politiku
looping looping 18:17 24.05.2012

Re: heh

p.s. za Cvetkovića koji je bio premijer pun mandat Tadić je izmislio politiku

jinks jinks 18:17 24.05.2012

Ne razumem zašto

lamentirate nad time ko bi mogao i ko ne bi mogao da bude premijer, nakon što ste se zalagali za bojkot izbora.

Ako ste se već zalagali za bojkot izbora, to valjda podrazumeva da se zalažete i za bojkot Vlade - otkud onda zaokupljenost time ko će biti premijer.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:18 24.05.2012

5 bozjih zaposvesti

Mene samo nervira sto iz sveta stizu tako neke glupave "subliminal messages", kao, ajde sada uz ovakvu, najgoru mogucu opciju, da se vaspitno deluje na moral citavog naroda kako bi se taj isti narod naucio na ideju "prave demokratije" Cvrc. U Americi samo odredjeni sloj ljudi ulazi u politiku i predsednik postaje onaj sa najdubljim dzepom u koji moze da stane najvise. I sada, svet uci jednu zemljicu na brdovitom Balkanu, inace veoma strateski, jos uvek, znacajnu istom svetu, kako se demokratski podnosi poraz pa makar u liku i delu najgoreg moguceg kandidata. Sa njim se sasatju, i pevaju mu sta i kako da otpeva nazad u refrenu.

Inace, sve strucnjak, do strucnjaka na srpskoj politickoj sceni. Nema zeme.
predatortz predatortz 18:36 24.05.2012

Promašena tema

Da si naslovio

5 razloga zbog kojih Tadić ne bi trebao da bude premijer

pa da i razgovaramo. I to bi bilo nategnuto, ali bi razgovor imao, kakvog takvog, smisla.

Ovako, sa ne može u naslovu, totalno si fulao temu.
Tadić, kao lider stranke oko koje će se okupljati vlada može da bude premijer. Nema ni jedna pravna prepreka za to.
iza_duge iza_duge 19:02 24.05.2012

Као у филму Нанија Моретија

Актуелна ситуација у Србији неодољиво подсећа на сјајан филм Нанија Моретија ''Имамо Папу''.

После смрти папе, Колегијум кардинала се састаје како би изабрао његовог наследника. Изабран је кардинал који оставља утисак особе неспособне да поднесе терет толике одговорности. Верници чекају да се нови папа појави на балкону на Тргу Светог Петра, док Ватикан покушава да пронађе излаз из кризе.

Главне улоге играју Мишел Пиколи, Ренато Скарпа и редитељ Нани Морети, који тумачи лик психијатра новоизабраног папе.
elis elis 19:04 24.05.2012

...

Filipe, ajde lepo priznaj da ti je Boris lično dostavio ovih pet razloga, e da bi se tako zaštitio od ozbiljne kritike.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:26 24.05.2012

Re: ...

Nije mi dostavio. Ali, i stručnjaci misle slično:

- Nova vlada Srbije mora da nastavi evropske integracije i objavi rat nezaposlenosti i siromaštvu, kaže direktor Instituta ekonomskih nauka Dejan Erić.

On je istakao da bi na poslovima reforme i razvoja Srbije budući premijer trebalo da bude lider i da angažuje svu domaću pamet. "Budući premijer mora da unese mnogo više energije, poleta i optimizma. Ne možete biti pobednik ukoliko nemate mentalni stav i filozofiju pobednika", rekao je Dejan Erić.
Dr M Dr M 19:56 24.05.2012

Re: ...

objavi rat nezaposlenosti i siromaštvu,


Ova vlada će da vodi miroljubivu politiku..

...kao i prethodna
dragan7557 dragan7557 21:18 24.05.2012

Re: ...

Dr M
objavi rat nezaposlenosti i siromaštvu,


Ova vlada će da vodi miroljubivu politiku..

...kao i prethodna

Doktore samo jedan mali,mali, malecki Ratić. Eto objavljuju ga već od Slobe Liberty Miloshevicha, i nikako da počne.

Liberty Miloshevich kad je samo najavio Rat odmah sve zaposlio, Vojna, Crna Berza, Shverz Komerc, Patriotski Uvoz Plena iz Rata u Domovinu, pa Muljavina, Lopovluk, Drpanluk posla kolko o'š!

Čim je Sloba pos't'o Faktor mira ekonomija ode u majčinu.

Bez rata, što cenjeni kolega Ekonomista kaže, nema napretka. Jel' tako?

Eto Ameri, Englezi, Francuzi stalno vode Rat.

Ni nama neće ništa da fali, iskustva vala Bogu imamo, a i crkva će blagosiljati, k'o i prošli put.


cerski

blogov_kolac blogov_kolac 19:24 24.05.2012

Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Ovi sto su nas nedeljama unazad (a Filip mesecima) ubedjivali da je najbolje na ove izbore da izadjemo sa belim zastavama... hocu da kazem... sa belim listicima - umesto da se malko lupe po čelu i odmore malo od svojih "lek opasniji od bolesti" saveta - posle onolike bede koju su nam krajnje neodgovorno natovarili na vrat u vidu Tomislava Nikolica na celu drzave sledecih 5 godina - sada bi i drugu najznacajniju funkciju u zemlji da nam nametnu sa svojim iscacenim kriterijumima.

U normalnom svetu, u kojem recimo nesto poput organizovanog bojkota izbora ne postoji, uobicajena je praksa da najveca stranka u vladi daje premijera koji je po pravilu prvi covek te stranke. Skandalozno je bilo kada se DS opredelila posle onih prethodnih izbora za bezlicnog Mirka Cvetkovica koji niti je bio clan te stranke, niti je imao neki poseban rejting kao pojedinac - a ne ako bi predlozila sopstvenog predsednika.

Kako sada stvari stoje (da ne obrazlazem detaljnije), 5 trenutno najozbiljnijih pretendenata za funkciju premijera u ovom trenutku su Ivica Dacic, Boris Tadic, Jorgovanka Tabakovic, Dragan Djilas i Aleksandar Vucic. I ko autoru ovog bloga najvise bode oci od njih? Onaj sa najvecom tezinom ali i rejtingom u zemlji i svetu od sve petorice!?
AlexDunja AlexDunja 19:36 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

e vidi,
imaš ovde par teških promašaja:
1. premijerska dužnost je daleko značajnija
od predsedničke

2. kad neko izgubi direktnu utakmicu
za manje značajno mesto ne bi trebalo da konkuriše
da svima kroji kapu.

3. posle mirka, svako može da bude premijer,
ako je boris predsednik, ako nije...treba da vidimo:)
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:38 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Kao što je Saša Radulović napisao u svom blogu Srbiji je potrebna mala,efikasna Vlada, sastavljena isključivo od STRUČNJAKA.

Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!

predatortz predatortz 19:39 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Filip Mladenović
Kao što je Saša Radulović napisao u svom blogu Srbiji je potrebna mala,efikasna Vlada, sastavljena isključivo od STRUČNJAKA.

Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!



Sve to stoji, ali zaboravljaš ko bira vladu.
AlexDunja AlexDunja 19:42 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera


Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!

ima li ovde drugačijih?

i što da ih se manem ja?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:44 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Kao što je Saša Radulović napisao u svom blogu Srbiji je potrebna mala,efikasna Vlada, sastavljena isključivo od STRUČNJAKA.

Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!

AlexDunja AlexDunja 19:45 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

možeš ti tako do preksutra
freehand freehand 19:50 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

AlexDunja

Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!

ima li ovde drugačijih?

i što da ih se manem ja?

Možda zato što te zabole?
Meni to malo licemerno, š'a ja znam...
Eto - i ti i Filip niste glasali ali biste da birate premijera!?
AlexDunja AlexDunja 19:52 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Eto - i ti i Filip niste glasali ali biste da birate premijera!?

ja ne bih,
ali mogu da imam mišljenje, zar ne?
freehand freehand 19:55 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

AlexDunja
Eto - i ti i Filip niste glasali ali biste da birate premijera!?

ja ne bih,
ali mogu da imam mišljenje, zar ne?

Apsolutno.
Samo će to da ti pokvari onu unutrašnju emigraciju.
Džaba si krečila.
niccolo niccolo 19:57 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Džaba si krečila

E, Dunja, pa nisi pričala da krečiš...Koliko te je izašlo po kvadratu?
AlexDunja AlexDunja 20:01 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera


E, Dunja, pa nisi pričala da krečiš..

jok, numem da krečim:))
to free iz svog ugla,

moje stakleno zvono je neprobojno,
i ne traži moleraj:)
freehand freehand 20:21 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

predatortz
Filip Mladenović
Kao što je Saša Radulović napisao u svom blogu Srbiji je potrebna mala,efikasna Vlada, sastavljena isključivo od STRUČNJAKA.

Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!



Sve to stoji, ali zaboravljaš ko bira vladu.

Filip? Ili Saša Radulović?
predatortz predatortz 20:23 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

freehand
predatortz
Filip Mladenović
Kao što je Saša Radulović napisao u svom blogu Srbiji je potrebna mala,efikasna Vlada, sastavljena isključivo od STRUČNJAKA.

Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!



Sve to stoji, ali zaboravljaš ko bira vladu.

Filip? Ili Saša Radulović?


Trenutno ovu izjavu potencira Filip.
freehand freehand 20:30 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

predatortz
freehand
predatortz
Filip Mladenović
Kao što je Saša Radulović napisao u svom blogu Srbiji je potrebna mala,efikasna Vlada, sastavljena isključivo od STRUČNJAKA.

Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!



Sve to stoji, ali zaboravljaš ko bira vladu.

Filip? Ili Saša Radulović?


Trenutno ovu izjavu potencira Filip.

Ali su meni obojica izvanredni kandidati.
U stvari, njih dvojica uz Dragu Kovačevića činili bi izuzetnu malu efikasnu vladu sastavljenu isključivo od STRUČNJAKA.

EDIT: duboko se izvinjavam i zaista ne znam kako sam vojvodu Šijentija od Šijenjaka zaboravio!?
Dakle vojvodi Šijentiju da se povere mnistarstvo za zločine protiv Cetinja i okoline, i oni đetići sa livorima i džeferdarima!
niccolo niccolo 20:32 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

U stvari, njih dvojica uz Dragu Kovačevića

Podržavam
predatortz predatortz 20:35 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

U stvari, njih dvojica uz Dragu Kovačevića


Ne bih ja njih trpao u isti koš sa Kovačevićem...
freehand freehand 20:42 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

predatortz
U stvari, njih dvojica uz Dragu Kovačevića


Ne bih ja njih trpao u isti koš sa Kovačevićem...

Pa široka koalicija: bojkot+nula+četnik.
Spasonosna formula za Vladu narodnog jedinstva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Spasonosna formula za Vladu narodnog jedinstva.

ova :

SPS, LDP i URS će pred njom nastupiti kao jedinstveni politički blok

I posle kao nesto izbori, biranje izmedju razlicitih politickih ideja....

Fri, ajd ozbiljno molim te, kajes li se sto si glasao?
AlexDunja AlexDunja 21:06 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

SPS, LDP i URS će pred njom nastupiti kao jedinstveni politički blok

akcija, jbt:)
mariopan mariopan 21:11 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

hoochie coochie man
Spasonosna formula za Vladu narodnog jedinstva.

ova :

SPS, LDP i URS će pred njom nastupiti kao jedinstveni politički blok

I posle kao nesto izbori, biranje izmedju razlicitih politickih ideja....

Fri, ajd ozbiljno molim te, kajes li se sto si glasao?

Ma ja sam lepo rekla da će se svi oni utaliti, čemu frka, i evo jesu. Koja gomila likova
predatortz predatortz 21:13 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera



SPS, LDP i URS će pred njom nastupiti kao jedinstveni politički blok


Ja mislio neka zajebancija!

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

akcija, jbt:)


E to je mislim sustina koja pokazuje besmislenost glasanja u uslovima nepostojanja politike vec postojanja iskljucivo interesnih grupa koje se slucajno zovu politickim partijama.
Ako Arkanov kum, Milosevicev javni obozavalac i prijatelj Mire Markovic, i navodni nastavljac Djindjiceve politike mogu da naprave jedinstven politicki blok, a to valjda znaci da zastupaju jedinstvenu politiku, onda cemu uopste glasati za bilo koga?

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Ja mislio neka zajebancija!


Ja tri puta citao da se uverim da je I TO moguce.
predatortz predatortz 21:16 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Ako Arkanov kum, Milosevicev javni obozavalac i prijatelj Mire Markovic, i navodni nastavljac Djindjiceve politike mogu da naprave jedinstven politicki blok,


Pride, zaboravio si sledbenike Draže Mihailovića i obožavaoce lika i dela Jova Kapičića...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Meni zao sto Drazu obrukase.
Ali..ipak svako samo sebe bruka
fijumau fijumau 21:18 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

SPS, LDP i URS će pred njom nastupiti kao jedinstveni politički blok

Izgleda da ipak ima politicara kojima je buducnost Srbije vaznija od podele plena sa izbora.






freehand freehand 21:51 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Fri, ajd ozbiljno molim te, kajes li se sto si glasao?

Ne, ni slučajno.
Glasao sam za ono što smatram najboljim za svoju decu, porodicu, i ovu zemlju.
Huči, prežvakano je toliko puta i ne bih da ozbiljnim postom kvarim ovako lepu Filipovu parodiju na blogovanje i politiku.
Ali i sam znaš: postoji magična cifra od 126.
Juče mi je prijatelj, nekadašnji republički poslanik iz saziva prve postpetooktobarske skupštine, inače tada član GS, pričao da su u DS odlučili da kradu sa karticama odsutnih poslanica kad je Đinđić poludoeo i odbio da više išta plaća malim a pohlepnim strankama DOS-a.
I to, manje ili više, tako funkcioniše u svkoj parlamentarnoj demokratiji gde nema jasne parlamentarne većine.
U Srbiji nema stranke koja ima dovoljno poslanika da može da formira Vladu sama, ili uz neku minimalnu podršku.
Jebi ga, to je cena demokratije.
A već sam rekao: mislim da je za Srbiju ovakva koalicija, sa DS neuporedivo bolja od ičega sa naprednjacima.
Ali bih, takođe, daleko više voleo da Vladu formiraju isti ti naprednjaci. Da se svi razvesele i nauživaju u blagodetima njihove stručnosti i poštenja.
Ako ništa - da čitam eksperta Radulovća i vojvode Krkara i Kovačevića kako hvale unutrašnju i spoljnu politiku Lige pravednih i naprednih.
I Filipa od palube, naravno.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:59 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

hoochie coochie man
Spasonosna formula za Vladu narodnog jedinstva.

ova :

SPS, LDP i URS će pred njom nastupiti kao jedinstveni politički blok

I posle kao nesto izbori, biranje izmedju razlicitih politickih ideja....

Fri, ajd ozbiljno molim te, kajes li se sto si glasao?



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

prežvakano je toliko puta i ne bih da ozbiljnim postom kvarim ovako lepu Filipovu parodiju na blogovanje i olitiku.


Ajd da ne kvarimo, samo da dodam da sve sto si napisao o kombinatorikama u demokratskim paralentima stoji naravno, ali cini mi se da je kod nas problem sto su te kombinatorike same sebi cilj. Sto se tim kombinatorikama zeli nesto drugo a ne sustina - sprovodjenje neke svoje politicke zamisli, zeli se zasesti.
Nije Djindjic bio lisen "majstorisanja" u politici sto se forme tice, ali te njegove majstorije su bile u funkciji ostvarivanja sustine, a kod ovih su same majstorije cilj i sustina.
Tu je cini mi se razlika.

Ako ništa - da čitam eksperta Radulovća i vojvode Krkara i Kovačevića kako hvale unutrašnju i spoljnu politiku Lige pravednih i naprednih. I Filipa od palube, naravno.


Evo Drago kod njega na blogu obeca da vec od sutra krece sa kritikovanjem Nikolca, za ovu dvojicu..trebace im dosta maste da od ...... (naprednjaka) naprave tortu. Od njih se torta ne pravi.
Filip ce to lako, u to ne sumnjam :)
freehand freehand 22:16 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Evo Drago kod njega na blogu obeca da vec od sutra krece sa kritikovanjem Nikolca

Ma znam, predsednik nam odustao od puta u Moskvu....
U suzama je Dragove reči pročitao...

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Jelena Pavlović




mikimedic mikimedic 22:45 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Nije Djindjic bio lisen "majstorisanja" u politici sto se forme tice, ali te njegove majstorije su bile u funkciji ostvarivanja sustine, a kod ovih su same majstorije cilj i sustina.
Tu je cini mi se razlika.


a sta je bila ta 'sustina' koju je majstor djindjic ostvarivao zanemarivanjem forme?

i cija? tvoja i rajhstagova?

freehand freehand 22:49 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

mikimedic
Nije Djindjic bio lisen "majstorisanja" u politici sto se forme tice, ali te njegove majstorije su bile u funkciji ostvarivanja sustine, a kod ovih su same majstorije cilj i sustina.
Tu je cini mi se razlika.


a sta je bila ta 'sustina' koju je majstor djindjic ostvarivao zanemarivanjem forme?

i cija? tvoja i rajhstagova?


Evo bića iz Crne lagune!
Svi u zbeg, brzo, ali prvo deca i žena, molim vas!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

a sta je bila ta 'sustina' koju je majstor djindjic ostvarivao zanemarivanjem forme?


A forma je zapravo sustina, cilj svega?
Vazno je da su npr zakoni izglsani po propisanoj formi a nije vazno sta oni sustinski znace? Ako parlament izglasa da je dozvoljeno ubijati onda ubijanje postaje prihvatljivo?
Forma je ljustura, prazna maskarada ako ne obezbedjuje ostvarivanje sustinski vazne stvari na dobar nacin.


freehand freehand 23:03 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

A forma je zapravo sustina, cilj svega?

Ai, kako neiskusno...
Sam pao sam se ubio.
A nije da nisam vikao Uzbuna!...
mikimedic mikimedic 23:08 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

A forma je zapravo sustina, cilj svega?


ne, forma je tu da zastiti sustinu. a to ti i ovaj tvoj rajhstag ne mozete da shvatite. ako nema forme, demokratska sustina prestaje da postoji i zamenjuje je diktatura.


Vazno je da su npr zakoni izglsani po propisanoj formi a nije vazno sta oni sustinski znace?


ajmo jos jednom: sustinski - za koga? za tebe ili rajhstaga, ili za vecinu koja nije za njih?

Ako parlament izglasa da je dozvoljeno ubijati onda ubijanje postaje prihvatljivo?


naravno. samo to ni jedan parlament nece izglasati, jer ce vec sutra biti raspusten.

Forma je ljustura, prazna maskarada ako ne obezbedjuje ostvarivanje sustinski vazne stvari na dobar nacin.


i treci put: sustinski za koga - za vecinu, ili za tebe, rajhstaga i vase istomisljenike?
freehand freehand 23:11 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

ovaj tvoj rajhstag

za tebe ili rajhstaga

ili za tebe, rajhstaga

mikikikiriki, mikikikiriki!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

naravno

Eto dokle dovodi slepo postovanje forme.
Do toga da je ubijanje postaje naravno prihvatljivo.
A ako izglasa da je npr silovanje takodje dozvoljeno, jel i ono postaje NARAVNO prihvatljivo?

samo to ni jedan parlament nece izglasati, jer ce vec sutra biti raspusten.


Ko ce ga raspustiti i gde je formalno predvidjeno da se u slucaju izglasavanja neceg mora biti raspusten?

ako nema forme, demokratska sustina prestaje da postoji i zamenjuje je diktatura.

Forma naravno mora da ima ali ne sme sama sebi postati cilj.

i treci put: sustinski za koga


Za onog ko je dobio vecinu na izborima.
Uzmimo taj cuveni tebi omiljen primer izbacivanja DSS iz parlamenta. Formalno se moze braniti a sustinski sasvim pametan potez.
mikimedic mikimedic 23:39 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Do toga da je ubijanje postaje naravno prihvatljivo.


naravno. imas primer americkog kongresa koji je bas to izglasao.


Ko ce ga raspustiti i gde je formalno predvidjeno da se u slucaju izglasavanja neceg mora biti raspusten?


bice raspusten pre ili kasnije, od strane vecinskih drustvenih snaga koje smatraju da je tako nesto neprihvatljivo.


Za onog ko je dobio vecinu na izborima.

sustinski sasvim pametan potez.


podseti me, na kojim to tacno izborima je djindjic dobio vise glasova od kostunice?

sustinski za manjinu?

to se zove diktatura, bate.
freehand freehand 23:48 24.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

bice raspusten pre ili kasnije, od strane vecinskih drustvenih snaga koje smatraju da je tako nesto neprihvatljivo.

Bolje kasnije, jelda mikikikiriki? Rusi su ušli u Berlin malo kasnije, a i Hruščov u Kremlj.
man ray loves me man ray loves me 00:06 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

A ako izglasa da je npr silovanje takodje dozvoljeno, jel i ono postaje NARAVNO prihvatljivo?

a tek gangbang, sa svojim demokratskim karakterom!

inace, hootchie, dzabe tupis zube, mikiju se to sto pricas ne uklapa u dobro utemeljeni i ni u cemu pogresni svjetonazor koji je velikom mukom te intelektualnim radom stvorio, pa on to uopste ne cuje iz straha da nesto nedajboze ne prodre u mozak i tamo srusi sve ono sto je tako pazljivo godinama gradio.
blogov_kolac blogov_kolac 00:12 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Premnogo se replika nakupilo za kratko vreme ispod moje podteme na ovom blogu - pa posto je prekasno pojedinacno da odgovaram, samo da se osvrnem na neka pomenuta opsta mesta:

- Pozicija premijera je politicka funkcija par excellence, i naravno da je normalno stanje da se na nju bira neki vrhunski politicar (u smislu najvise funkcije u najjacoj stranci koja formira vladu). Ali posto je kod nas sve naopako u odnosu na normalni svet jer smo ubedjeni da smo od svih pametniji - mi bas tu osnovnu varijantu proglasavamo za najnenormalniju!? Evo danas recimo pravi se spektakl od Nikoliceve ostavke u SNS. Ko je imao oci mogao je da vidi da se on tamo uopste nije ponasao kao stranac, nego se na tom oprostajnom skupu prema svima odnosio bukvalno kao vaspitacica prema deci u vrticu. Ali ono sto mene u celoj prici zaprepascuje, to je svoprisutno misljenje kako je to odraz demokratije da se neko koga je kandidovala stranka ciji je on predsednik, i ciji program mu je bio predizborni program - odrice se te stranke i tog programa kojim je pobedio??? Zasto se Obama nije isclanio iz Demokratske stranke kada je postao USA predsednik nego ostao njen predsednik? Zasto Putin to nije uradio u odnosu na Jedinstvenu Rusiju? Zasto Oland i dalje ostaje predsednik francuskih socijalista? Uzmite bilo koju drugu zemlju sa predsednickim ili polupredsednickim sistemom gde se na ovu funkciju dolazi direktnim izborima, a gde je neki stranacki prvak pobedio... Ali da... mi Srbi smo najpametniji i najbolje znamo sta je demokratija, a davanje (lazne) ostavke je kod nas vrhunac demokratije.

A tek price o ekspeertskoj vladi svaki put iznova... dokle vise? Pa videli smo na najsvezijem mogucem primeru Mirka Cvetkovica kako je to nefunkionalno resenje da na najpolitickijoj mogucoj funkciji ne bude politicar. Da ne pominjem traumaticni eksperiment zvani G17+ kada se neko dosetio da napravi nepoliticku stranku bez politike i ideologije, vec od sve samih eksperata... Jedva sm ih preziveli (a bilo je tu stvarno i nekih odlicnih eksperata), a sada bi neko da nas baca u ralje neke druge male, male, male, grupe eksperata.

Dakle, ako ovoga puta DS nece da izadje sa svojim predsednikom kao kandidatom za mandatara, ili makar njegovim zamenikom Djilasom - onda i ne treba DS da bude stozer nove vlade, vec da se povuce u opoziciju. Kada su bili najjaca stranka u vladi, prepustili su mesto premijera Kostunici, a kada su bili u poziciji da prave vladu kakvu hoce odlucili su se za surogat premijera - Cvetkovica. Neka se ne usude da opet izacu sa nekim drvenim lutkom poput Cvetkovica ili da pristanu na ucene mladjeg partnera (Dacica). Ili da preuzmu punu odgovornost, ili neka ni ne pokusavaju u ovom ciklusu da ostanu na vlasti.
freehand freehand 00:13 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

a tek gangbang, sa svojim demokratskim karakterom!


zemljanin zemljanin 00:26 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

blogov_kolac
Neka se ne usude da opet izacu sa nekim drvenim lutkom poput Cvetkovica ili da pristanu na ucene mladjeg partnera (Dacica). Ili da preuzmu punu odgovornost, ili neka ni ne pokusavaju u ovom ciklusu da ostanu na vlasti.

Eh kad bi ... ako pretpostavimo DS+SPS onda bi premijer trebalo da bude Dačić ... prvo on jeste najbolji političar od svih iz te ekipe a drugo ima i priličnu količinu glasova ... ali to je samo jedan od razloga ... ako daju Dačiću da bude premijer, DS će imati sva bitna Ministarstva i faktički će voditi i Vladu i državu ... ako pak DS uzme to mesto, moraće da žrtvuju neka bitna Ministarstva a onda se vraćamo na situacju koja je i bila do izbora ... ovako neka se oni "biju" za glasove ... faktički tri najače stranke na tri najbitnije funkcije pa da vidimo ko će najviše da pokaže kad se podvuče crta ... ali, sve mi se čini da je Dačić isuviše prevejan da se tek tako uvali u tu poziciju ... sve ovo čisto sa aspekta interesa mene kao građanina bez stranačkih afiniteta ... znači šta mislim da je najkorisnije a ne velike ideje i sl.
mikimedic mikimedic 00:32 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

a tek gangbang, sa svojim demokratskim karakterom!


jebote, nemoj mi reci da se lozis na bukkake.
dragan7557 dragan7557 14:09 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Filip Mladenović
Kao što je Saša Radulović napisao u svom blogu Srbiji je potrebna mala,efikasna Vlada, sastavljena isključivo od STRUČNJAKA.

Manite se više političara, pogotovo umornih, potrošenih i nestručnih!


Dakle Filipe kucaj u pretraživač EKSPERTSKA VLADA Jugoslavije.

Pa će ti biti jasnije šta pišeš.

Izgleda da prema stručnjaku Saši Radovanoviću i tebi, ta mala vlada bi bila najbolja kad bi bila sastavljena od jednog univerzalnog eksperta.

Da se to naziva diktaturom male grupe stručnjaka to vam baš i nije važno?

Ostaje da vidimo dal' će biti oligarhijska, tehnokratska, birokratska ili da vrnemo doživotnu Nomenklaturu, kod nas poznatu kao Avangarda, po sadašnjem "ključu" što više vlasti u rukama jednog ministra.

Naravno ta mala Vlada bi najbolje funkcionsala, u rukama(kao što se u praksi pokazalo), ako je vodi lično i personalno Predsednik države iz svog kabineta, pri čemu se vlada svodi na stručnost samog Presidenta, a ministri nisu ni potrebni?

cerski
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

inace, hootchie, dzabe tupis zube,


znam, al ajd da probam jos jednom :)



bice raspusten pre ili kasnije, od strane vecinskih drustvenih snaga koje smatraju da je tako nesto neprihvatljivo.



A zasto ce biti raspusten kad procedura na to ne obavezuje, a ti kazes da je procedura sve?
Da li to ipak konacno prihvatas da je sustina (silovanje je sustinski neprihvatljivo pa cak i u situaciji kad je formalno dopusteno) vaznija od puke forme?




podseti me, na kojim to tacno izborima je djindjic dobio vise glasova od kostunice?

sustinski za manjinu?

to se zove diktatura, bate.

Ovo je jednostavno prilicno naivna konstrukcija.

Na tim izborima se njih dvojica nisu ni takmicili.
Kostunica je dobio izbore za predsednika i odatle ga niko nije smenjivao.
Izbore za skupstinu je dobio DOS i DOS je ujednom trenutku vecinom glasova doneo neku odluku (zamena poslanika). Proceduralno, formalno cisto kao suza.
Da li je DSS na tim izborima dobio mandat od naroda pa mu ga neko oduzeo? Nije, nije se ni kandidovao, mandate je dobio DOS.
Tvoje antopatije prema Djindjicu su u redu, ali je problem sto te one nagone da, kad njega treba da osudis, odustajes od svog principa da nesto mora biti proceduralno ok pa ma kakve politicke posledice iz toga proizasle. Kad Djindjica treba da okelvetas onda forma prestaje da bude vazna vec postajes klasican makijavelista - svako sredstvo je dobrodslo da se on pljucne.
Ta zamena poslanika je proceduralno bila veoma veoma utemeljena.
mikimedic mikimedic 22:41 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

A zasto ce biti raspusten kad procedura na to ne obavezuje, a ti kazes da je procedura sve?


jebote...

bice raspusten onda kad drustvene snage postanu toliko mocne, dobiju legitimitet da zaobidju proceduru.

jebote stvarno ne mogu da verujem da ovo moram da pisem.

Na tim izborima se njih dvojica nisu ni takmicili.


pa nisu se takmicili ni dacic ni krkobabic na ovim izborima, pa opet ne verujem da ce krkaru starijem da padne na pamet da izbacuje daciceve poslanike iz parlamenta.

Izbore za skupstinu je dobio DOS i DOS je ujednom trenutku vecinom glasova doneo neku odluku (zamena poslanika).


koliki legitimitet, molim te procentualno i vrlo egzaktno, uziva dos u slucaju da u njemu nije kostunica.

jos jednom - iskljucivo te molim da das procenat. ne ucinis li to, smatracu da nemas pojma sta je legitimitet, i da sa tobom nikakvu ozbiljnu raspravu nije moguce voditi.
man ray loves me man ray loves me 22:51 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

jebote stvarno ne mogu da verujem da ovo moram da pisem.

vidis, hootchie? miki nije cak ni ukapirao sta je bio tvoj argument, koji je upravo dotakao sustinu. mislim da njegova ljubav prema "formalnom" proistice od toga sto on sustinu uopste ne vidi.
mikimedic mikimedic 23:05 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

mislim da njegova ljubav prema "formalnom" proistice od toga sto on sustinu uopste ne vidi.


da, zaista, nego je ti vidis.

bice raspusten onda kad drustvene snage postanu toliko mocne, dobiju legitimitet da zaobidju proceduru.


a mogla bi malo da prestanes da me stalkujes po blogovima, postaje naporno.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

vidis, hootchie?


Vidim :)

Prvo napise

jer ce vec sutra biti raspusten.

O onda da ce biti raspusten jednoga dana kad
kad drustvene snage postanu toliko mocne, dobiju legitimitet da zaobidju proceduru.


Dakle Miki da li je sustina bitnija od forme?


a nisu se takmicili ni dacic ni krkobabic na ovim izborima, pa opet ne verujem da ce krkaru starijem da padne na pamet da izbacuje daciceve poslanike iz parlamenta.

Ti ne verujes ili ti verujes. A sto je vazno u sta ti verujes ili ne verujes kad pricamo o proceduri?
Da li su se Djindjic i Kostunica nadmaetali tad na tim izborima ili nisu?
To se zna ili ne zna, nema verovanja.
Nisu.
koliki legitimitet, molim te procentualno i vrlo egzaktno, uziva dos u slucaju da u njemu nije kostunica.


To sto ti trazis takav procenat govori da ti pojma nemas o preoceduri i legitimitetu.
Koliki je procentualno legitimitet SNS bez ucesca Jorgovanke Tabakovic u SNSu, Jelene Trivan u DSu ......i mozes tako do besvesti.
Taj procenat se ne moze utvrditi, nemoze se izmeriti, i svako za sebe moze procenjivati koliki je udeo nekog pojedinca u nekoj grupi.
Ja npr procenjujem da je udeo Kostunice u pobedi DOSa minoran, zanemarljiv, da bi uspeh bio i veci da njega tu nije bilo, ti procenjujes da je mjegov udeo ogroman, ali to su samo tvoja i moja procena i nista vise a procene i forma, procedura, nemaju bas mnogo veze.
Miki, ti stvarno malo znas o ovome?
mikimedic mikimedic 23:23 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Koliki je procentualno legitimitet SNS bez ucesca Jorgovanke Tabakovic u SNSu, Jelene Trivan u DSu ......i mozes tako do besvesti.


pa evo da ti kazem - za jorgovanku, 99%. bez tome i vucica, medjutim, ne bi imali vise od 20%.

ds bez trivanke, pa opet 99,99%.

ds bez tadica, pa recimo 60%.

bez jeremica, medjutim, mislim da bi pali na ispod 40%.

da, mozemo tako do besvesti. to je prica o legitimitetu.

ili ces mozda probati da mi objasnis da trivanka doprinosi popularnosti ds isto koliko i jeremic?

Ja npr procenjujem da je udeo Kostunice u pobedi DOSa minoran, zanemarljiv, da bi uspeh bio i veci da njega tu nije bilo


jel? pa sto je djindjic onda proveo celo leto ubedjujuci kostucnicu da se kandiduje? sto se nije sam kandidovao ako kostunica nije imao nikakav uticaj?

ili mislis, mozda, da je djindjic glup? u svakom slucaju, ti si to bolje procenio od njega.

Miki, ti stvarno malo znas o ovome?


sto se mene tice, slobodno nastavi da se blamiras.
man ray loves me man ray loves me 23:32 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

a mogla bi malo da prestanes da me stalkujes po blogovima, postaje naporno.

sacekaj da drustvene snage dobiju legitimitet pa da me banuju...
ne stalkujem te, ti si meni prvi odgovorio (jer te iznervirao moj post o tome kako je djindjic bio snaga i nosilac petog oktobra) i uvukao me u besmislenu diskusiju o kostunici, tokom koje mi je postalo jasno da ne pratis logicki sled argumenata i da ne vidis inherentne kontradikcije u onome sto izlazes. sada samo upozoravam druge da i njima to moze da se desi, to je sve.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

ds bez trivanke, pa opet 99,99%.
......................
........................
.....................


Kojom metodom si dosao do ovih podataka?
Koja je to procedura kojom do njih dolazi?

el? pa sto je djindjic onda proveo celo leto ubedjujuci kostucnicu da se kandiduje? sto se nije sam kandidovao ako kostunica nije imao nikakav uticaj?


Pricamo o postovanju forme kao neophodnom elementu odluke da bi ona bila valjana. Ti si na tome insistirao.
Dakle mani sad to gde je Djidjic proveo neko leto, odgovori da li je on dosao u skupstinu i motkom oterao poslanike ili je ta odluka doneta glasanjem tako sto je za nju glasalo vecina onih koji su imali pravo da glasaju?
Ili bi sad malo da zaobidjes formu jer ti ne odgovara? :)
mikimedic mikimedic 23:38 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Kojom metodom si dosao do ovih podataka?
Koja je to procedura kojom do njih dolazi?


metodom javlja mi se

e sad, posto pricamo o sustini, zaboravi na metod, pa kazi jesam li u pravu ili ne?

aj da vidimo i cedu - koliko ldp ima sa njim, a koliko bez njega, pa onda da vidimo koliko je dos imao sa kostunicom a koliko bi imao bez njega.

Dakle mani sad to gde je Djidjic proveo neko leto,


da manem sustinu kad smo konacno poceli da pricamo o njoj?

pa ti si stvarno neverovatan



odgovori da li je on dosao u skupstinu i motkom oterao poslanike


da. motkom, tj. skupstinskim obezbedjenjem.


tako sto je za nju glasalo vecina onih koji su imali pravo da glasaju?


ko kaze da su ti koji su glasali imali pravo da glasaju? ti? djindjic? ova mala sto stalkuje po blogovima?


Ili bi sad malo da zaobidjes formu jer ti ne odgovara? :)


covece, pa ti prevazilazis filipa.
mikimedic mikimedic 23:41 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

ne stalkujem te, ti si meni prvi odgovorio (jer te iznervirao moj post o tome kako je djindjic bio snaga i nosilac petog oktobra) i uvukao me u besmislenu diskusiju o kostunici,


ja na ovom blogu ne vidim nikakav tvoj post o djindjicu. sta vise ne vidim nikakav tvoj post, dok nisi pocela meni da spustas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

metodom javlja mi se


Vidim.
e sad, posto pricamo o sustini, zaboravi na metod


Pre toga da se dogovorimo sta je vaznije forma ili sustina.
Ti si tvrdio da je forma.
Dakle ajd prvo to da razjasnimo pa da nastavimo.
Do tad..cekam
mikimedic mikimedic 23:46 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Ti si tvrdio da je forma.


daj link.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:59 25.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

daj link.

pun je blog tih tvojih tvrdji
Alihajde da ne trazim sad mimo ovog

evo ti npr citat
forma je tu da zastiti sustinu ako nema forme, demokratska sustina prestaje


Kakva sustina moze da postoji u tome gde je Djindjic proveo lepto kad tuniakkve forme nema a ti kazes da je to sustina :

Dakle mani sad to gde je Djidjic proveo neko leto,



da manem sustinu kad smo konacno poceli da pricamo o njoj?


I da, za koga je to sustina?
Za tebe?

man ray loves me man ray loves me 00:10 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

ja na ovom blogu ne vidim nikakav tvoj post o djindjicu. sta vise ne vidim nikakav tvoj post, dok nisi pocela meni da spustas.

totalno si u pravu. izgubljeno vreme na onom blogu sam udvostrucila na ovom.
pozdrav.
mikimedic mikimedic 00:45 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

evo ti npr citat
forma je tu da zastiti sustinu ako nema forme, demokratska sustina prestaje


aj citaj jos jednom: gde tu pise da je forma VAZNIJA od sustine?



ajde imputatoru, osim onog 'pun je blog' daj citat.

I da, za koga je to sustina?
Za tebe?


decko, materijalno i formalno pravno se uci na prvoj godini prava.

ili u prvoj godini pravno-birotehnicke.

ne na blogu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:04 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Sta je, puk'o si?
P asta da ti radim sam si insistirao na formi.

I da, za koga je to sustina?
Za tebe?


decko, materijalno i formalno pravno se uci na prvoj godini prava.

ili u prvoj godini pravno-birotehnicke.

ne na blogu
.

A ono sam naucio od tebe


mikimedic

sustinski - za koga? za tebe ili rajhstaga, ili za vecinu koja nije za njih?
mikimedic mikimedic 01:30 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

Sta je, puk'o si?


ne bre, pukao je tvoj ljubljeni tadic na izborima. a tvoj bivsi ljubljeni (i ljubljena gradonacelnica i francuska sobarica u pokusaju) na prethodnim izborima.
freehand freehand 07:39 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

a mogla bi malo da prestanes da me stalkujes po blogovima, postaje naporno.

Tebe neko stalkuje?
buba_truba buba_truba 08:48 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

freehand
a mogla bi malo da prestanes da me stalkujes po blogovima, postaje naporno.

Tebe neko stalkuje?

Šta tačno znači kada neko nekoga drugog stalkuje?
freehand freehand 08:58 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

buba_truba
freehand
a mogla bi malo da prestanes da me stalkujes po blogovima, postaje naporno.

Tebe neko stalkuje?

Šta tačno znači kada neko nekoga drugog stalkuje?

Kad mu se nakači na leđa kao grba, i tako od bloga do bloga.
Kao ja Grofu, na primer
buba_truba buba_truba 09:22 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

freehand
Kad mu se nakači na leđa kao grba, i tako od bloga do bloga.
Kao ja Grofu, na primer

Aha, hvala. E onda je ono tvoje gore namenjeno mm "Tebe neko stalkuje?" skroz na mestu.
Sorry, Miki, znaš da ja tebe gotivim, ali...
man ray loves me man ray loves me 09:32 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

ne bre, pukao je tvoj ljubljeni tadic na izborima. a tvoj bivsi ljubljeni (i ljubljena gradonacelnica i francuska sobarica u pokusaju) na prethodnim izborima.

ali zato je tvoj ljubljeni kostunica prosao sjajno! prosto ne zna sta ce sa novostecenim legitimitetom. (razocarao u kampanji, bio mu "doktorski mantil" na hemijskom)...

mada ja tebi predlazem mali zaokret u cilju uhlebljenja - cujem vojislav seselj trazi novog ghostwritera - izmedju tebe i lambrosa je mrtva trka.
mikimedic mikimedic 10:52 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

ali zato je tvoj ljubljeni kostunica prosao sjajno! prosto ne zna sta ce sa novostecenim legitimitetom.


da li je to uopste tema? kostunica tacno zna koliki legitimitet ima sad, i koliki legitimitet je imao 2007. zbog cega je raspisao izbore. i tako postao i ostao jedini politicar u srbiji koji kad izgubi legitimitet raspise izbore.

sto se tice onog 'tvoj ljubljeni' - znas koja je razlika izmedju tebe i mene?

ti si glasala za kostunicu, ja nisam nikad.
man ray loves me man ray loves me 11:19 26.05.2012

Re: Izabrali nam preCednika, sad bi premijera

ti si glasala za kostunicu, ja nisam nikad.

nope. ja sam glasala za djindjica uvek kad se predstavljao na izborima, i za ljude koje je podrzavao. nisam glasala za kostunicu dvehiljadite igrom slucaja jer sam bila van zemlje tih par meseci, ali bih glasala za njega da sam bila u prilici jer je djindjic stajao iza njega.

sto se tice onog "tvoj ljubljeni" - ako ti se neko obrati koristeci isti jezik koji ti koristis prema drugima, ti se ljutis. razmisli malo o tome sta to znaci...

i sta je uopste tema? o cemu ovde govoris? nijednu tezu nisi uspeo da izneses do kraja. od bacakanja unaokolo preko vredjanja, manije gonjenja, neutemeljenih izjava, non sequitura, snishodljivosti - o cemu ti uopste pricas?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana