Društvo| Politika| Život

Čestitka Tadiću i DS koaliciji na pobedi Tomislava Nikolića

Nune Popović RSS / 23.05.2012. u 12:09

DeadFlowers.jpgPobeda Tomislava Nikolića na predsedničkim izborima je posledica loše i pogrešne politike, ali i katastrofalne izborne kampanje Borisa Tadića i DS koalicije.

Pošto su Tadić i DS koalicija pre četiri godine izneverili volju svojih birača i nametnuli SPS kao partnera za ono što se naziva demokratskom Srbijom (a to prihvatila i LDP sa satelitima, kao i značajan deo NVO), nije bilo osnova da se na ovim izborima od građana Srbije očekuje da im Tomislav Nikolić i SNS budu neprihvatljivi.

Deliti vlast sa Miloševićevim glasnogovornikom, a potom u izbornoj kampanji insistirati da je Nikolić alfa i omega zla devedesetih, ne samo da je bilo strateški promašaj, nego je delovalo i licemerno i kukavički. Mnogo jači taktički potez je bila Nikolićeva optužba za izbornu krađu, jer mnogima nije bilo teško da poveruju ili posumnjaju da DS koalicija nešto muti.

Boris Tadić i DS koalicija imaju još jednu ozbiljnu zaslugu za Nikolićevu pobedu: mimo tadašnjeg zakona i bez izbora, omogućili su SNS da postane najveća opoziciona parlamentarna stranka kada su se odcepili od Šešeljeve ultradesničarske SRS kako bi postali demokrate i Evropejci.

Na izborima 2004. i 2008. Tadić je pobedio zahvaljujući maloj razlici u glasovima birača koji nisu želeli da se ponove devedesete, iako su bili razočarani zbog njegovog napuštanja reformskog kursa Zorana Đinđića i kohabitacije sa Koštunicom. Ali, Tadić i DS su to ignorisali pa su 2008. napravili pomirenje sa SPS, omogućivši saradnicima Slobodana Miloševića da se ponovo vrate u vrh vlasti i svoju stranku dignu iz pepela, bez ikakve odgovornosti za politiku koja nas je mnogo koštala.

Pod parolom "bolje mi sa SPS, nego Koštunica i radikali sa SPS", DS koalicija + LDP i sateliti napravili su totalnu partizaciju države i društva u svim strukturama. U mnogo većem obimu nego devedesetih eskalirala je brutalna korupcija i tajkunizacija, partijski lopovluk, partijska monopolizacija svega, partijske institucije, partijska preduzeća, partijski mediji, partijsko tužilaštvo i sudstvo, grubo kršenje demokratskih principa i načela. Umesto jačanja demokratskih kapaciteta i izgradnje demokratskih institucija, one su dovedene do apsurda. Dobre stvari koje su urađene i oni koji su dobro radili svoj posao ostali su u senci vladajućeg javašluka, neznanja i diletantizma. Boris Tadić, kao vrhovni suveren takve Srbije, nije zahtevao ničiju odgovornost, a mogao je i morao je.

U takvim pravilima igre, građanima je ostavljena mogućnost da izaberu u kojoj partiji će biti vojnici ili će im biti zatvorena sva vrata za bilo kakvo napredovanje i bazični egzistencijalni opstanak, što je uostalom i izazvalo veliku glasačku apstinenciju koja je u mnogome doprinela pobedi Nikolića.

Zato čestitam Borisu Tadiću i DS koaliciji na uspehu koji su ostvarile i SPS i SNS, a njima na uspešnom iskorišćavanju prilika da uče iz svog lošeg iskustva i napreduju, bez prethodnog svođenja računa za devedesete. Čestitam im što sve više ljudi projektuje nadanja da će SPS i/ili SNS uraditi više i bolje za Srbiju nego DS, jer ona, na žalost, još nije pokazala ni da je svesna sopstvenih grešaka, ni da zna i hoće da ih ispravi. Marketinške i PR priče na tu temu se takođe računaju kao pomoć Nikoliću da postane predsednik Srbije.

Daj bože samo da Tadić i DS u sledećim koracima ne koriste istu metodologiju kao i diktator Milošević koji je loše uvek menjao gorima, a u narednim potezima bio štetniji od prethodnih.

Spasti se moramo, ali možemo još više propasti.



Komentari (277)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 12:11 23.05.2012

inace

iz dobro obavestenih izvora (a verujte mi na rec, prilicno dobro sam obavesten kad je ES u pitanju), saznao sam da je saopstenje ES namerno pusteno kad je pusteno. i potom povuceno.

nije bio u pitanju nikakav gaf.

inace, najveca moguca preporuka za blog.
g.radicevic g.radicevic 12:18 23.05.2012

Re: inace

mikimedic
iz dobro obavestenih izvora (a verujte mi, prilicno sam dobro obavesten kad je ES u pitanju), saznao sam da je saopstenje ES namerno pusteno kad je pusteno. i potom povuceno.

nije u pitanju nikakav gaf.


ma znao sam ja da je to neka sveCka zavera,
inache bi ga BoTa ''počistio''
ko mache mushkatlu
mikimedic mikimedic 12:24 23.05.2012

Re: inace

ma znao sam ja da je to neka sveCka zavera,
inache bi ga BoTa ''počistio''
ko mache mushkatlu


naravno da ga ne bi pocistio, toma bi dobio u svakom slucaju. vise je bila vrsta 'upozorenja' glede i unatoc odredjenih metoda.
westvleteren westvleteren 12:29 23.05.2012

Re: inace

saopstenje ES namerno pusteno kad je pusteno. i potom povuceno.

nije bio u pitanju nikakav gaf.


Zasto bi to namerno radili, osim iz zajebancije?
Sta su time hteli da postignu?
Nune Popović Nune Popović 12:38 23.05.2012

Re: inace

Primećujem da je na ovom blogu postala praksa da se rade polemike i prepucavanja koje nemaju veze sa napisanim tekstom, i to u tolikoj meri da je autorska aktivnost na Blogu u dobroj meri obesmišljena, a uticaj ovog medija značajno smanjen. Žao mi je zbog toga, ali i to je jedan od razloga što nam je tako kako nam je. Ništa i niko se ne poštuje, a neodgovornost i nezrelost caruju. Valjda zbog toga postoji poslovica "kakav narod takva vlast".

Ne želim polemiku na ovu temu.
dragan7557 dragan7557 14:47 23.05.2012

Re: inace Kult Ličnosti a la Kim il yong

Daj bože samo da Tadić i DS u sledećim koracima ne koriste istu metodologiju kao i diktator Milošević koji je loše uvek menjao gorima, a u narednim potezima bio štetniji od prethodnih.

Pa istu nisu ni koristili već još goru.

Ranije je bilo, "From dusk till dawn" sada "From dawn till dusk"

Predsednik Milošević ....

Predsednik Koštunica.....

Predsednik Tadić..........

Predsednik Đinđić je kratko trajao.

Naslovne stranice štampe Srbije ili je zagađena činjenjem, zaluđivanjem, mega giga rezultatima Predsednika sa malim dodatkom o njegovim satrapima i ponekom vešću o stanju sexa kod elite Turbo folka ma šta pojam turbo folk označavao. Osim psovačke rubrika iz Farme & Co. Ltd. glavna tema je Predsednik Boris Tadić milion puta dnevno.




cerski

edit: samoreklamerstvo milošću Gospodara Srbije, neprikosnovenog medijskog tajkuna, bivšeg Ministra S. Miloševića, Tjanića "skromno" isticano, na špicama i odjavama, i svakom drugom prilikom, uključujući Intermeco i brojčanik sata, je dosadilo i Bogu, o narodu da i ne govorim.

- Da je važno istaći kumovske veze sa El Presidentimusom na zvaničnom sajtu vlade Srbije, pokazao je Ekselencija Minister Vojske a bogme i drugi.

- Hoće li se nastaviti sa ovom nakaradnom praksom?
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:32 23.05.2012

Re: inace

Nune Popovic
... Primećujem da je na ovom blogu postala praksa da se rade polemike i prepucavanja koje nemaju veze sa napisanim tekstom, i to u tolikoj meri da je autorska aktivnost na Blogu u dobroj meri obesmišljena, a uticaj ovog medija značajno smanjen. Žao mi je zbog toga, ali i to je jedan od razloga što nam je tako kako nam je. Ništa i niko se ne poštuje, a neodgovornost i nezrelost caruju. Valjda zbog toga postoji poslovica "kakav narod takva vlast".

Ne želim polemiku na ovu temu.


zemljanin zemljanin 12:13 23.05.2012

za promenu

a sad, za promenu, malo o izborima i politici
vesna7592 vesna7592 12:15 23.05.2012

..

doooo-bro, nego šta je rešenje?
Milan Novković Milan Novković 12:36 23.05.2012

Re: ..

doooo-bro, nego šta je rešenje?

I vrapci više znaju (tvoje pitanje je na mestu, ovo je "odgovor" DSu): da najure gramzive i tupave zlikovce i majmune iz vrhuške i reorganizuju se !!!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:39 23.05.2012

Re: ..

e, milanče,
do loodila obožavljem tvoj optimizam.
:)
ajd nek bude zarazan,
za promenu.

i naravno, slidž:
zemljanin zemljanin 12:42 23.05.2012

Re: ..

Milan Novković
doooo-bro, nego šta je rešenje?

I vrapci više znaju (tvoje pitanje je na mestu, ovo je "odgovor" DSu): da najure gramzive i tupave zlikovce i majmune iz vrhuške i reorganizuju se !!!

pa ne mogu da ih najure ... valjda da ih krivično procesuiraju državni organi ... ako ih samo najure - ništa nismo uradili ...
vesna7592 vesna7592 12:45 23.05.2012

Re: ..

zemljanin

Milan Novković
doooo-bro, nego šta je rešenje?I vrapci više znaju (tvoje pitanje je na mestu, ovo je "odgovor" DSu): da najure gramzive i tupave zlikovce i majmune iz vrhuške i reorganizuju se !!!pa ne mogu da ih najure ... valjda da ih krivično procesuiraju državni organi ... ako ih samo najure - ništa nismo uradili ...

dobro, pretpostavimo da ih najure (mislim, znamo da neće, ali šbbbkbb)

a kako vladu formirati sa ovim brojevima u parlamentu?
Nune Popović Nune Popović 12:45 23.05.2012

Re: ..

Milan Novković
doooo-bro, nego šta je rešenje?

I vrapci više znaju (tvoje pitanje je na mestu, ovo je "odgovor" DSu): da najure gramzive i tupave zlikovce i majmune iz vrhuške i reorganizuju se !!!


Tako je Milane, ali uz napomenu da to ne rade na način kako je radio Milošević koji je loše uvek menjao gorima, a u narednim potezima bio štetniji od prethodnih.
angie01 angie01 13:04 23.05.2012

Re: ..

Nune Popović

Milan Novković
doooo-bro, nego šta je rešenje?I vrapci više znaju (tvoje pitanje je na mestu, ovo je "odgovor" DSu): da najure gramzive i tupave zlikovce i majmune iz vrhuške i reorganizuju se !!!Tako je Milane, ali uz napomenu da to ne rade na način kako je radio Milošević koji je loše uvek menjao gorima, a u narednim potezima bio štetniji od prethodnih.


a bre ljudi- pa oni su reorganizovani u strukturi firme koja funkcionise- ne za nas, nego njih, a ni ovom na zovi obrtom se to nece promeniti!

Да би грађани заиста могли владати, непосредно и посредно, преко
својих изабраних представника, мора бити укинут сваки нелегитимни монопол
моћи. То значи да политички систем мора бити тако изграђен и заштићен
демократским средствима да нико – појединац, политичка странка или група –
не може подредити државу својим интересима.


ovo sam vec kacila kod jelice, a kopirano je iz prorama spsa-pa zakljucite sami!

...ova igranka u krug, gde nema kazne za pocinioca loseg i on je uvek u igri, kako god bio obucen i ma koju zastavu drzao i sta god govorio, a da se fakat nama nista na bolje ne menja,....
eli.lacrosse eli.lacrosse 13:38 23.05.2012

Re: ..

doooo-bro, nego šta je rešenje?

I vrapci više znaju (tvoje pitanje je na mestu, ovo je "odgovor" DSu): da najure gramzive i tupave zlikovce i majmune iz vrhuške i reorganizuju se !!!

Samo je pitanje ko da najuri. Da najure sami sebe?
Nune Popović Nune Popović 14:16 23.05.2012

Re: ..

Samo je pitanje ko da najuri. Da najure sami sebe?


Dobro pitanje, napravljen je sistem u kome kadija i tuži i sudi, pa je nerealno očekivati da može i samom sebi da presudi.
Milan Novković Milan Novković 12:23 23.05.2012

PREPORUKA !!!

...U mnogo većem obimu nego devedesetih eskalirala je brutalna korupcija i tajkunizacija, partijski lopovluk, partijska monopolizacija svega, partijske institucije, partijska preduzeća, partijski mediji, partijsko tužilaštvo i sudstvo, grubo kršenje demokratskih principa i načela. Umesto jačanja demokratskih kapaciteta i izgradnje demokratskih institucija, one su dovedene do apsurda. Dobre stvari koje su urađene i oni koji su dobro radili svoj posao ostali su u senci vladajućeg javašluka, neznanja i diletantizma....
freehand freehand 12:52 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Milan Novković
...U mnogo većem obimu nego devedesetih eskalirala je brutalna korupcija i tajkunizacija, partijski lopovluk, partijska monopolizacija svega, partijske institucije, partijska preduzeća, partijski mediji, partijsko tužilaštvo i sudstvo, grubo kršenje demokratskih principa i načela. Umesto jačanja demokratskih kapaciteta i izgradnje demokratskih institucija, one su dovedene do apsurda. Dobre stvari koje su urađene i oni koji su dobro radili svoj posao ostali su u senci vladajućeg javašluka, neznanja i diletantizma....

Ovo što si citirao je težak bulšit. A i bezobrazluk.
Čuj - veći obim nego devedesetih?!
Sreća je da su zaduvali novi vetrovi i došle nove snage. Uopšte ne vidim zašto bi se sad više iko brinuo o ičemu u Ds, ako nije u toj stranci, kad već imamo novu energiju promene ante portas!
Dakle, DS u opoziciju pa u ropotarnicu istorije, s Srbija u svetlu, poštenu, kompetentnu i kakvu već budućnsot.
Smorio sam.
Ali rekoh već kod Culta: sad bih voleo da se DS zaista izvuče i posveti sebi i to onako i onoliko koliko njeni članovi i funkcioneri smatraju da treba. Ni manje ni više. Svi ostali o tome neka sude na izborima.
A vama želim Jorgovanku, Vučića, Radoša Ljušića, Olivera, Drecuna, Šormaza, Karića, Vulina kao okosnicu nove Vlade Srbije.
Pa i Čumeta. Taj im je gospodin, naime, u Pančevu rešavao probleem u funkcionisanju stranke nakon svađe između julovske i izvorno radikalske frakcije.
I sad mi već nije žao što će to i mene da zakači.



gary.cooper gary.cooper 13:07 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!


sad bih voleo da se DS zaista izvuče i posveti sebi i to onako i onoliko koliko njeni članovi i funkcioneri smatraju da treba. Ni manje ni više.


To sam i ja poželeo, u jednom drugom komentaru. (Eto, da se oko nečega složimo.)

Dodao bih još, da se to ne tiče samo članova i funkcionera te stranke, već i svih građana, s obzirom da DS, ipak (uprkos svemu) raspolaže značajnim brojem poslaničkih mesta, a drži i neke druge (ne tako male) resurse.

Nego, možeš li da nam daš insajdersku informaciju, sa kime DS sada namerava da ide:

- sa Dačićem?
- sa Nikolićem?
- sa Dačićem i Nikolićem?

ili, možda:

- u ropotarnicu istorije?


mikimedic mikimedic 13:21 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Pa i Čumeta



a taj cika cume, pa ko ga onomad doveo na javnu pozornicu srbije? ko bese ono sklapao neke dilove?
maksa83 maksa83 13:30 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

sad bih voleo da se DS zaista izvuče i posveti sebi i to onako i onoliko koliko njeni članovi i funkcioneri smatraju da treba.

Pa to su do sad radili.

Je l' da da je dobro ispalo?
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:31 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

A vama želim Jorgovanku, Vučića, Radoša Ljušića, Olivera, Drecuna, Šormaza, Karića, Vulina kao okosnicu nove Vlade Srbije.

mašala
Milan Novković Milan Novković 13:55 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Ovo što si citirao je težak bulšit. A i bezobrazluk.

"Slušaj Nuneta i ništa ne diraj" je jedno od pravila što mi što manje znamo koristimo umesto razuma što imate vi što više znate

Tebe cenim pa ti čitam komentar iako nemam vremena - ne radi se toliko o suvoparnom, "algoritamskom" poređenju nego stilskoj figuri, pojačavanju onoga što je dovelo do milion gladnih u Srbiji mimo najprostijeg zdravog razuma.
gary.cooper gary.cooper 14:01 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!


brutalna korupcija i tajkunizacija

partijski lopovluk

partijska monopolizacija svega

partijske institucije

partijska preduzeća

partijski mediji

partijsko tužilaštvo i sudstvo

grubo kršenje demokratskih principa i načela.


drug član
Ovo što si citirao je težak bulšit. A i bezobrazluk.


Bulšit i bezobrazluk od politike.

dragoljub92 dragoljub92 14:03 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Bulšit i bezobrazluk od politike.

expolicajac expolicajac 14:31 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Milan Novković

Hladna glava i toplo srce tako govori.
JJ Beba JJ Beba 14:38 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

sad bih voleo da se DS zaista izvuče i posveti sebi i to onako i onoliko koliko njeni članovi i funkcioneri smatraju da treba.

trebalo je to odavno da urade, još onomad kad su oteraliili marginalizovali većinu poštenog, vrednog i divnog sveta na zahtev koštunice i zbog kohabitacije.
sa kime da menjaju stranku? ko da je vodi? tadić? on je pokazao kako i kuda mu ide strankai zemlja -udesno. đilas? trivanka? šutanovac? i ostali šoder koji se nakupio tamo posle đinđođevog ubistva?

kamo sreće da neko tamo smogne snage i vrati stranku tamo gde je bila pre atentata
freehand freehand 14:41 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Nego, možeš li da nam daš insajdersku informaciju, sa kime DS sada namerava da ide:

Gari, oćeš bonu?

freehand freehand 14:46 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

trebalo je to odavno da urade, još onomad kad su oteraliili marginalizovali većinu poštenog, vrednog i divnog sveta na zahtev koštunice i zbog kohabitacije.

Koji su ti što su oterani?
Živković?
Čeda?
LDP?
Divan svet, zaista.

sa kime da menjaju stranku? ko da je vodi? tadić? on je pokazao kako i kuda mu ide strankai zemlja -udesno. đilas? trivanka? šutanovac? i ostali šoder koji se nakupio tamo posle đinđođevog ubistva?

pazi kad i dalje ne vidim u čemu je problem belih sa unutrašnjim uređenjem stranke u kojoj ne plaćaju članarinu?
Ljudi - hajd još jednom: izrekli ste kaznu, kaznili ste. Dobićete šaimaveze. U čemu je sad problem?
Nova vlast će lepo da pohapsi sve što su ogrezli u korupciju i kriminal, procvetaće zatvorski kapaciteti.
I mirna Bačka.
Zemlja prosperitetna, demokratska a poštenje na nivoju.

vanja.t vanja.t 14:53 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

tadić? on je pokazao kako i kuda mu ide strankai zemlja -udesno. đilas? trivanka? šutanovac? i ostali šoder koji se nakupio tamo posle đinđođevog ubistva?


u desno!?

sa dačićem i mrkonjićem?
sa etatističkom ekonomijom i subvencijama?
sa odustajanjem od privatizacije telekoma?
sa podržavljivanjem velikih firmi?
sa ukidanjem 63.padobranske, ratnog vazduhoplovstva i formacija sa crvenim beretkama u vs?

daleko od toga da je đinđić bio desno, ali recimo, veronauka u školama i zalaganje za privatizaciju i tržišnu privredu je bilo dovoljno da ga drži dovoljno daleko od čiste levice kakvu smo imali ove 4 godine.


dragoljub92 dragoljub92 15:03 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

pazi kad i dalje ne vidim u čemu je problem belih sa unutrašnjim uređenjem stranke u kojoj ne plaćaju članarinu?

проблем је што ако хоћете нашглас има да будете по нашем укусу а не ми по вашем,ето то је проблем који ви не разумете,не постојимо ми због вас него ви због нас.
Ljudi - hajd još jednom: izrekli ste kaznu, kaznili ste. Dobićete šaimaveze. U čemu je sad problem?

проблем је што нисте ништа научили из казне,идаље мислите да сте ви у праву ане народ,јелнарод,јелте,не разуме политику.јер странка хоће да премијер буде онај ког гласачи неће.ако бота буде премијер на следеће изборе неће бити 58% неизашлих него 58% оних који ће да гласају против ДС
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:07 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

freehand
Milan Novković
...U mnogo većem obimu nego devedesetih eskalirala je brutalna korupcija i tajkunizacija, partijski lopovluk, partijska monopolizacija svega, partijske institucije, partijska preduzeća, partijski mediji, partijsko tužilaštvo i sudstvo, grubo kršenje demokratskih principa i načela. Umesto jačanja demokratskih kapaciteta i izgradnje demokratskih institucija, one su dovedene do apsurda. Dobre stvari koje su urađene i oni koji su dobro radili svoj posao ostali su u senci vladajućeg javašluka, neznanja i diletantizma....

Ovo što si citirao je težak bulšit. A i bezobrazluk.
Čuj - veći obim nego devedesetih?!
Sreća je da su zaduvali novi vetrovi i došle nove snage. Uopšte ne vidim zašto bi se sad više iko brinuo o ičemu u Ds,


Pa jes' vala, sta ima koga da zanima ko ce da mu bude ministar ili nedobog premijer, nego mrs na glasacka mesta i da zaokruzite broj 1, stoko!
Nego rece Boris u kampanji da zna ko ce da bude premijer, al' nece da kaze. Je l' to bilo stvarno ili je samo bullshitovao as usual?

Smorio sam.


I thought you'd never say it.
vilovuk vilovuk 15:10 23.05.2012

Čista levica!!!

daleko od toga da je đinđić bio desno, ali recimo, veronauka u školama i zalaganje za privatizaciju i tržišnu privredu je bilo dovoljno da ga drži dovoljno daleko od čiste levice kakvu smo imali ove 4 godine.


E ovo je stvarno da krepaš od smeha!
freehand freehand 15:17 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

проблем је што ако хоћете нашглас има да будете по нашем укусу а не ми по вашем,ето то је проблем који ви не разумете,не постојимо ми због вас него ви због нас.

Drakče, meni od tebe ništa ne treba. Ni glas ni qrčić. Kome treba nek ti traži.
Ali je urnebesno da bar deset ljudi na blogu u komentarima meni, samo zato što imam drugačije mišljenje o Tadiću, DS i njihovoj politici - stalno učitava članstvo u toj stranci, kao da je to nekakva zabranjena i svetogrdna rabota. Ali u isto vreme ni slučajno ne podrazumevaju svoje članstvo u ekipi naprednih, poštenih i energičnih.

проблем је што нисте ништа научили из казне,идаље мислите да сте ви у праву ане народ,јелнарод,јелте,не разуме политику.јер странка хоће да премијер буде онај ког гласачи неће.ако бота буде премијер на следеће изборе неће бити 58% неизашлих него 58% оних који ће да гласају против ДС

Baš i ne očekujem da skapiraš da je ovo čist staljinizam, ali ne znam da je sem te staljinističke bratije rasute od SSSR, preko celog bloka, Golog otoka, Kambodže, Mjanmara i Severne Korejejoš neko pored kazne zahtevao i revidiranje, i to temeljno. Nije bilo dosta da te prebijaju i izgladnjuju, teraju da nosiš kamen i prže strujom, nego si morao i da misliš kako ti se kaže.
Dragoljube, svaka čast.
JJ Beba JJ Beba 15:17 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Koji su ti što su oterani?
Živković?
Čeda?
LDP?
Divan svet, zaista.

oh ne tako poznat i ne nužno uvek u beogradu
običan, mali svet, onaj koga ti ne pznaješ a ni nisi svestan kolkiko ih ima..oni koji ne moraju da se uvače tadiću ili đilasu, to su oni koji nisu ništa ućarili preko partije...
jbte ako su svi kao ti nije čudo što gube
maksa83 maksa83 15:18 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

pazi kad i dalje ne vidim u čemu je problem belih sa unutrašnjim uređenjem stranke u kojoj ne plaćaju članarinu?

Meni frka da li će umeti da se obuče dovoljno dobro da sledeći put podele dovoljno flajera i upaljača u Beogradu, pošto je to srž problema kako ga vide Tadić i Savetnici.

Sve uradiš kako treba i sapleteš se na nečem tako trivijalnom (Trivanalnom?).

Mislim, tako mala stvar, a takav kermez napravi. Ko bi rek'o...



freehand freehand 15:22 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Pa jes' vala, sta ima koga da zanima ko ce da mu bude ministar ili nedobog premijer, nego mrs na glasacka mesta i da zaokruzite broj 1, stoko!



Ti si, pretpostavljam, čuo za učitavanje?
freehand freehand 15:23 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

jbte ako su svi kao ti nije čudo što gube

jbte, ja se nadam da su svi naprednjaci kao ti, pobeđivaćete večno!
JJ Beba JJ Beba 15:25 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

u desno!?

sa dačićem i mrkonjićem?


Da.
sem toga, odakle tebi ideja da su to levičari!!!
sps levica?


izjednačili četnike i partizane, fašizam i antifašizam..samo što ne rehabilituju dražu čije koske traže godinama.
iz deklaracije o srebrenici izbacili reč genocid ne bili se dodvorili nacionalističkim strankama..joj nemoj da nabrajam...mrzi me a i već smo o tome pisali po blogovima
ti nisi živela ovde? ili se ne sećaš?
Nune Popović Nune Popović 15:38 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Zamolio bih blogera freehanda da malo odmori u loži. Shvatam da se identifikovao sa avatar slikom svog nick namea, ali sajt za obožaveoce Muppet showa je ovde: http://www.muppetcentral.com/ a i ovde ima veselja: http://disney.go.com/muppets/
freehand freehand 15:52 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Nune Popović
Zamolio bih blogera freehanda da malo odmori u loži. Shvatam da se identifikovao sa avatar slikom svog nick namea, ali sajt za obožaveoce Muppet showa je ovde: http://www.muppetcentral.com/ a i ovde ima veselja: http://disney.go.com/muppets/



Toliko o demokratiji i poštovanju neistomišljenika, a pretpostavljam da su linkovi onaj neobavezni, komično-veseli deo.
Pozdravljam i ja tebe, u smislu zbogom, bez linkova.
Snaći ćeš se i sam, siguran sam.
Nune Popović Nune Popović 15:54 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Dogovoreno.
JJ Beba JJ Beba 16:03 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

jbte, ja se nadam da su svi naprednjaci kao ti, pobeđivaćete večno!

mislala sam da ne moš biti više zao nego što si inače, al ovaj gubitak ti izgleda udario na zdravlje.


ja nisam član nijene partije, niti sam ikada bila niti ću biti.
ja sam slobodna. i u glavi.
i ne plašim se pa ne moram da glasam za manje zlo

stay cool, kad si ti i pitanju zanči zao
mariopan mariopan 16:20 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Ali je urnebesno da bar deset ljudi na blogu u komentarima meni, samo zato što imam drugačije mišljenje o Tadiću, DS i njihovoj politici - stalno učitava članstvo u toj stranci, kao da je to nekakva zabranjena i svetogrdna rabota. Ali u isto vreme ni slučajno ne podrazumevaju svoje članstvo u ekipi naprednih, poštenih i energičnih.

Evo ja ti to ne učitavam zato što si jasno na nekoliko mesta rekao zašto Tadić a ne Toma, i bio si u pravu, on jeste manje zlo od Tome u neku ruku. Samo u neku ruku. Jer DS koji ti vidiš nije takav kako ga zamišljaš već odavno.

Zašto je DS i Tadić završio što se mene tiče - pa zato što je ta stranka PRIVATIZOVANA, što to više nije stranka svojih članova niti birača koji su joj verovali, to je privatno preduzeće u kome se zgrće lova, daleko od očiju javnosti i članova, i koja samo za to služi. Ni za šta drugo.
Vlast je bila njihova, odgovornost njihova, ovo su samo posledice njihove neodgovornosti i obesti..

Sada bi bilo logično da se malo preispitaju, prestroje, pročiste redove, oni nekompromitovani, pametni, vredni i sposobni, pa da se vrate umiveni i očešljani......ali vidi vraga, oni Tadića predlažu za premijera ?
Da li zaista veruješ da je on sposoban za to mesto? Posle svega?

Tolko o tome kako se DS opametio, da u njemu ima savesnih ljudi kojima je stalo do stranke pa i do nas? Gde su? Jel oni to predlažu Tadića za premijera? Zašto? Zadužio ih? A nas? I nas je zadužio pa smo mu vratili, pošteno?


JJ Beba JJ Beba 16:25 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

pazi kad i dalje ne vidim u čemu je problem belih sa unutrašnjim uređenjem stranke u kojoj ne plaćaju članarinu?

pa među belima i apstinentima ima simpatitzera, sigurnih glasova čak i samih članova žutih..zato što im se više ne dopada partija za koju su glasali vole bi da se ista vrati na one grane na kojoj je bila.
šta fali malo kritike?

recimo znam da sada kada je tadić bio u jagodini pred drugi krug, niko od starih članova DSa nije bio pored njega dok se šepurio sa palmom. ostavili su ga još onomad dok je sa palmom, cecom i dačićem sedeo u plaminoj kafani u zoo vrtu.
recimo taj svet bi baš voleo da se neko čudo desi sa dsom...mada teško, nema ko
maksa83 maksa83 16:27 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Sada bi bilo logično da se malo preispitaju, prestroje, pročiste redove, oni nekompromitovani, pametni, vredni i sposobni, pa da se vrate umiveni i očešljani..

... sa pregrštom flajera i upaljača sa DS insignijama u rukama.

Pa da vi'š bato kako se dobijaju izbori.
vladaguda vladaguda 17:02 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Brate, ko da si clan Socijalistickog Saveza Radnog Naroda pa valjas populisticke fraze o narodu i u ime naroda. Stvar je prosta: ne volis DS, glasaj za nekog drugog. Hoces da menjas DS, plati clanarinu (ja te licno ne bih primio, to sto ti valjas je za SNS). Ako ti nije jasno da je ekonomska situacija u zamlji rezultat one pogubne iz 90-tih (dobro smo i prosli!!!), loseg politickog statusa Srbije, svetske ekonomske krize i nesigurnosti zbog Kosova, nema pomoci. Da je Tadic ovo pricao narodu nikad ne bi dosao na vlast i ne bi se makli sa mesta, a vala makli smo se! A vi ko o cemu baba o postenju, krao ovaj, krao onaj, svi jadni i gladni! Pravi ljudi preuzimaju odgovornost i snose posledice. DS i Tadic vama nista ne duguju a vi nastavite sa lesinarenjem.
vanja.t vanja.t 17:07 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

sem toga, odakle tebi ideja da su to levičari!!! sps levica?

da, ugo cavez tipa
Domazet Domazet 17:13 23.05.2012

Ruka ruku mije...

vanja.t
tadić? on je pokazao kako i kuda mu ide strankai zemlja -udesno. đilas? trivanka? šutanovac? i ostali šoder koji se nakupio tamo posle đinđođevog ubistva?


u desno!?

sa dačićem i mrkonjićem?
sa etatističkom ekonomijom i subvencijama?
sa odustajanjem od privatizacije telekoma?
sa podržavljivanjem velikih firmi?
sa ukidanjem 63.padobranske, ratnog vazduhoplovstva i formacija sa crvenim beretkama u vs?

daleko od toga da je đinđić bio desno, ali recimo, veronauka u školama i zalaganje za privatizaciju i tržišnu privredu je bilo dovoljno da ga drži dovoljno daleko od čiste levice kakvu smo imali ove 4 godine.



...kakva bre levica ili desnica. Lopovluk burazeru, ni levo ni desno nego usridu. Lopovluk je izgleda jedini ideoloshki konsenzus koji postizhu razlichite vlasti u Srbiji. I pri tome sa dugom tradicijom...
maksa83 maksa83 17:20 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

DS i Tadic vama nista ne duguju a vi nastavite sa lesinarenjem.

Nemoj sad na nas da se ljutiš što ljudi nisu hteli da uzimaju flajere i upaljače od tebe.

Sledeći put ih zamaskiraj u neke UNESCO čestitke, or somethin'.
Nune Popović Nune Popović 17:27 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Pravi ljudi preuzimaju odgovornost i snose posledice


Samo napred, čekamo da vidimo kako to izgleda, do sada smo bili uskraćeni za takvo ponašanje.

DS i Tadic vama nista ne duguju a vi nastavite sa lesinarenjem.


Taj arogantni stav je slika i prilika ponašanja današnje DS i stranaka okupljenih oko nje, zbog čega je Dačić duplirao glasove, a Nikolić postao predsednik. I zbog čega mnogi očekuju još gore posledice.
mariopan mariopan 17:30 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

maksa83
Sada bi bilo logično da se malo preispitaju, prestroje, pročiste redove, oni nekompromitovani, pametni, vredni i sposobni, pa da se vrate umiveni i očešljani..

... sa pregrštom flajera i upaljača sa DS insignijama u rukama.

Pa da vi'š bato kako se dobijaju izbori.


Ne sumnjam.

Ali što se mene tiče, rekoh, ne porekoh, oni su završili. A sve presvučene, preimenovane stranke i preletače, prezirem više od autohtonih muvatora, oni su samo još gori, da budu bolji to ne biva. Ove ni Dunav ni Sava više ne opere.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:31 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

DS i Tadic vama nista ne duguju a vi nastavite sa lesinarenjem.

A ti se registrovao juče? Kasno je za aktivizam, sinko.
Domazet Domazet 17:35 23.05.2012

Lebac ti hebem...

vladaguda
DS i Tadic vama nista ne duguju a vi nastavite sa lesinarenjem.

kakvo politichko slepilo!? Pa kako bre nishta ne duguju. Duguju chetiri godine makar polu (i chetvrt bi bilo dovoljno) pristojne vlasti. TO duguju! A srpsko puchanstvo im zauzvrat duguje mnogo vishe od verbalnog/virtuelnog leshinarenja. Duguje im malo duzhe pamcenje nego do sada. I nadam se da ce bar neko u Srbiji pocheti da vraca dugove...
mnenadic mnenadic 17:47 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Zašto je DS i Tadić završio što se mene tiče - pa zato što je ta stranka PRIVATIZOVANA, što to više nije stranka svojih članova niti birača koji su joj verovali, to je privatno preduzeće u kome se zgrće lova, daleko od očiju javnosti i članova, i koja samo za to služi. Ni za šta drugo.
Vlast je bila njihova, odgovornost njihova, ovo su samo posledice njihove neodgovornosti i obesti..


Ako verujete da je SNS napravljen da bi radio drugačije sačekajte pa ćete videti!
Nune Popović Nune Popović 17:51 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Ako verujete da je SNS napravljen da bi radio drugačije sačekajte pa ćete videti!


Takvo poređenje nema smisla. Jednom se mora prestati sa logikom "i oni su loši". Sećam se kad su se devedesetih pravdali još brutalnijim poređenjem, govorili su: nismo samo mi klali, nego i oni.
stopalo stopalo 17:52 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Nune Popović
Zamolio bih blogera freehanda da malo odmori u loži.


hebote, ne shavatamo odakle ova potreba da se svi uhvate u kozaracko

sa free-jem sam se "zakacio" na jednom od prethodnih blogova, ali diskusija je licila na nesto

slati ga na klupu zato sto se ne slaze sa ostalima je u najmanju ruku ruzno

ali ko sam ja da ti sudim - sto bi reko oliver dragojevic
freehand freehand 18:31 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

JJ Beba
jbte, ja se nadam da su svi naprednjaci kao ti, pobeđivaćete večno!

mislala sam da ne moš biti više zao nego što si inače, al ovaj gubitak ti izgleda udario na zdravlje.


ja nisam član nijene partije, niti sam ikada bila niti ću biti.
ja sam slobodna. i u glavi.
i ne plašim se pa ne moram da glasam za manje zlo

stay cool, kad si ti i pitanju zanči zao

Srce malo...
uvače tadiću ili đilasu, to su oni koji nisu ništa ućarili preko partije...
jbte ako su svi kao ti nije čudo što gube

Ja sam mislio da ti ne možeš biti veća folirantkinja sa tim šizjeboteb'ate stavom, pa eto... Život me opet demantovao.
Samo urbano, bebe, samo urbano!

Domaćine, izvinjavam se, ali ovo je samo odgovor na ličnu prozivku sa kvalifikacijama.
Sad me stvarno više nema.
Uživajte!




Nune Popović Nune Popović 18:35 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Vidim da nisu mogli da se zaustave, neka si se vratio i odgovorio. Pesma mi je omiljena.
predatortz predatortz 18:47 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

samo što ne rehabilituju dražu čije koske traže godinama.


Zašto je to problem? Pronaći i dostojanstveno sahraniti čoveka? Kakvoj to osobi može da bude problem?
JJ Beba JJ Beba 18:53 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Ja sam mislio da ti ne možeš biti veća folirantkinja sa tim šizjebotebat'e stavom, pa eto... Život me opet demantovao.
Samo urbano, bebe, samo urbano!

e vala ako si mi reko


dragoljub92 dragoljub92 19:32 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Stvar je prosta: ne volis DS, glasaj za nekog drugog. Hoces da menjas DS, plati clanarinu (ja te licno ne bih primio, to sto ti valjas je za SNS)

бате ти ме знаш,знаш где сам и за кога гласао 91 ,96, 2000.
али напредовао сам под милошевићем сам био страни плаћеник под ботом сам стаљиниста постао,као што кажу само се будале не мењају
па тако сад сам и ја схватио да за ДС смеју да гласају самочланови партије,окет пљунућу на то што сам грешком,незнајући за правило бр.1. то што гласаш за мене не значи да смеши да ме критикујеш,гласао за ДС нећу више мајке ми наде.
mariopan mariopan 19:34 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

mnenadic
Zašto je DS i Tadić završio što se mene tiče - pa zato što je ta stranka PRIVATIZOVANA, što to više nije stranka svojih članova niti birača koji su joj verovali, to je privatno preduzeće u kome se zgrće lova, daleko od očiju javnosti i članova, i koja samo za to služi. Ni za šta drugo.
Vlast je bila njihova, odgovornost njihova, ovo su samo posledice njihove neodgovornosti i obesti..


Ako verujete da je SNS napravljen da bi radio drugačije sačekajte pa ćete videti!

Ne verujem. znam da je gori, ali ja njima nisam dala glas, niti im jednu reč verujem od onoga što obećavaju, a Tadiću sam dala glas na prošlim izborima i verovala bar jedan deo onoga što je obećavao.

To je prokockao, nema više.

On je doveo Tomu, nisam ni ja a ni glasači.
Njemu treba ispostaviti račun za Tomu, ne nama.
dragoljub92 dragoljub92 19:56 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Ako verujete da je SNS napravljen da bi radio drugačije sačekajte pa ćete videti!

па дође време да и то чудо видимо,8године нас плашите ко мечку срешето,па прође и то.
сву жуч и гнев овде не просипа нико други до ми који смо од 91 до сад гласали за ДС и што нас боли то што је ДС почео да личи на СПС под милошевићем и да нас боли то што смо тому пустили да победи
и уз сву свест даме поново назову стаљинистом опет кажем
ако хоћеш глас народа мораш нешто заузврат и да даш том народу
с господским наклоном и вером у боље прекјуче мр. Драгољуб девојачко 92
dragoljub92 dragoljub92 20:15 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Drakče

фри јасам и прешо на млозину да не би испало да се директно теби обраћам,а ти си изнео став на који сам ја одговорио,овде са тобом исте ставове делите ти и инер и колац.
и није ми јасно што сам стаљиниста ако сам реко под којим условима ДС може да добије мој глас опет.
сдруге стране ако се питају само чланови ДСа зашто се уопште иде у кампању за добијање наших ванстраначких гласова кад ми немамо никаква права.шта се дешавало у свету са председницима који су изгубили изборе,сви су после изгубљених избора подносили оставке на све функције и постајали обични чланови кад може код њих што не би и код нас.
ако ДСу после 20 година не треба више мој глас ,слободно нек настави својим путем ја ћу својим.
Dragoljube, svaka čast.

darvel darvel 20:19 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

U čemu je sad problem?

evo, na primer u ovome:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=23&nav_category=12&nav_id=611999

ali je tebi uzalud pričati.

Edit:
Toliko sam bio iznerviran, da nisam mogao da pogodim kako se postavlja link.
dragoljub92 dragoljub92 20:26 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

тхе паге нот фоундкако се сад постављају линцови нешто се променило канда
Nune Popović Nune Popović 20:34 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

evo linka ]http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=23&nav_category=12&nav_id=611999]

Užasno i odvratno, samo jačaju represivne mehanizme, o zaštiti ljudskih prava ni govora, a sve institucije za borbu protiv korupcije i kontrolu rada vlasti su doveli do apsurda.
dragoljub92 dragoljub92 20:42 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

начи ја сг поред врата даси држим нож од 25цм за сваки случај,пошто сам дужан 500€ за струју и незнам колко за земљарину
па саг пошто ми пемзију нећедадну казна од 40година би ми била ки старосна пемзија
mariopan mariopan 20:43 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

с господским наклоном и вером у боље прекјуче мр. Драгољуб девојачко 92

Nune Popović Nune Popović 20:51 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

начи

nači baš tako, stižu odredi smrti za sirotinju, koji će milom ili silom da naplate sva državna potraživanja za usluge koje nisu ni kvalitetno pružili, u šta smo mogli da se u praksi uverimo svih proteklih godina. Pijemo lošu vodu. Plaćamo održavanje čistoće a živimo u svinjcu. Plaćamo očajan kvalitet TV signala. Da ne nabrajam dalje. Brinu se samo da naplate, a ne kakvog je kvaliteta ono što isporučuju i podrazumevaju kao komunalnu uslugu.
bloger201 bloger201 21:01 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

a vala makli smo se!


Istina! Makli! Ali postoji jedno veeeliko ALI...

Da se danas piše 2001., 2002. godina, ... aj da i razmatram, da je situacija "bremenita" (neko je nateg'o) i opterećena '90-tima. Ama, dragi gospodine, DESET je godina KASNIJE! Ne 1 - 2, već 10.

Sve što ste nabrojali - i SEKA, i "loša politička pozicija" Srbije, i Kosovo, i ... - sve je to tačno. I, sve to postoji, kao objektivne činjenice, koje moraju biti akceptirane. Ali, na koji način? Da li Vi po bilo kojoj od ovih, a i mnogih drugih, činjenica vidite neki STAV, STRATEGIJU rešavanja, PLAN aktivnosti, "ČEK POINT" tačke, u kojima su trebali neki "programirani" rezultati da se pojave... Izvinite, ali JA NE! Državna politika, čiji je stožer bila DS i BT, je bukvalno lutala, kao brod bez kompasa i sa oblačnim nebom, da se čak ni zvezde ne vide!

Znate, skrivati se iza "pragmatizma", tako popularizovanog u vremenu Đinđića, je u vremenu BT-a doživeo svoju tamnu stranu i totalnu vulgarizaciju! Da se razumemo, ja JESAM za takvu strategiju i za razliku od mnogih, obnavljanje "ljubavi" sa SPS-om i drugim dokazano (u prošlosti) retrogradnim snagama sam mnogo lakše podneo, jer sam (opravdano, mislim) očekivao, da iza takvih "pragmatičnih" poteza MORA stajati NEŠTO! Mislio sam, da je ok privremeno (ili čak i stalno, ako se pokaže opravdanim) žrtvovati neke ideale (i/ili čak i principe) za više ciljeve! "Politika je umetnost mogućeg!" OK, NEKA Dačić, NEKA Palma (Arkanov vojnik), NEKA Slavica (bila u vili kada su hapsili Miloševića), NEKA Mrkonjić (veliki pastuv sa slikom svoga "gazde" u kabinetu), NEKA ...

I, šta se desilo? N I Š T A! Da li smo, "MI, NORMALNI, DEMOKRATE,...", imali od takve politike koristi? NE!! Ispalo je na kraju, da (jedini profesionalni političar na našoj sceni) je Dačić od te situacije imao veće (objektivne) koristi od svih nas, koji smo se "žrtvovali"! Što je najgore, čak i ja, koji je skupljao medijska obraćanja nekadašnjeg PR-a SPS-a kao raritete političkog života neke zajednice i kao primere kako se u praksi vrši "ispiranje mozgova"..., čak sam i ja morao sada priznati, da je momak maksimalno iskoristio (poklonjenu) situaciju (u kojoj se ni kriv ni dužan našao)i dobio realnu šansu, da propalu stranku digne iz pepela. I čovek je uspeo - svaka mu čast na tome! A ja sam sve prikupjene video zapise obrisao sa diska!

Dakle, da je pragmatičnost nakon izbora 2008. iskorišćena u PRAVE svrhe, da je bila definisana PRAVA politička strategija, da se Vlada okrenula rešavanju PRAVIH pitanja, da je ... danas ne bi pričali o ovakvim rezultatima na izborima, kakvi su se desili!

Prema tome, NE PRIHVATAM, da me bilo ko okrivljuje za sadašnje stanje zbog toga, što NISAM glasao za DS i što sam PRECRTAO glasački listić na predsedničkim izborima! Nisam i nikada NEĆU glasati za imbecilne tipove kao što su Nikolić ili (bože me sačuvaj) "vrele usne" Vučić! U bilo kom pojavnom obliku... Ali, to naravno, nemojte shvatiti kao neko pravdanje, pošto to zasigurno NIJE! Jednom sam prekršio svoje principe i u ime pragmatičnosti (verovao sam Đinđiću) glasao za Vojislava, doktora Koštunicu... i, NIKAD VIŠE!

So, iskreno, mnogo sam razočaran i ljut (naročito na sebe, jer kad sam mog'o nisam 'teo a sad 'oću al' ne mogu) što nisam zbrisao odavde, ali šta je -tu je! ŽELIM i HOĆU da glasam za PRAVE ljude! HOĆU da doprinesem i ŽELIM, da ova država stvarno zauzme svoju prirodnu poziciju, poziciju lidera regiona i prirodnu poziciju, koja joj pripada u Evropi - ma koliko to ovim patriJotama izgledalo besmisleno! Ja i dalje VERUJEM, da to Srbija može (naravno, ne sa SNS) i da to može samo i SAMO sa stvarnim demokratskim snagama na čelu.

Ove "demokrate" nisu TI i moraće me malo duže ubeđivati u svoje prave namere! Sorry, nisam ja za to kriv...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 23.05.2012

Re:hocu, necu ...moram

Zamolio bih blogera freehanda da malo odmori u loži.




Uopste se ne slazem sa vecinom komentara koje je frihend ovih nedelja pisao o DS, ali sa ovim sto je ovde napisao se apsolutno slazem.
Ako neko zeli da menja DS neka se uclani u nju pa nek je menja. U demokratiji stvari tako funkcionisu.
Stranka ima apsolutno pravo da vodi kadrovsku i svaku drufu politiku onako kako ona misli da treba sve dok je to u skladu sa zakonom. Ostali se na osnovu toga opredeljuju hoce li njoj ili nekoj drugoj dati glas.

Da li je ovo nepozeljno misljenje pa je zbog njega frihend zamoljen?


dragoljub92 dragoljub92 21:26 23.05.2012

Re: Re:hocu, necu ...moram

Da li je ovo nepozeljno misljenje pa je zbog njega frihend zamoljen?

ако се и у СПО тако газдовало онда није ни чудо што је од њега остао само Вук и Даница и пар ликова непознатих у провинцији као што је ниш,рецимо.
ја ДСу не желим судбину СПОа радикала ДССа
Nune Popović Nune Popović 21:27 23.05.2012

Re: Re:hocu, necu ...moram

Ako neko zeli da menja DS neka se uclani u nju pa nek je menja. U demokratiji stvari tako funkcionisu.


Tema mog teksta nema nikakve veze sa menjanjem DS, već govori o uzrocima Nikolićeve pobede.
mariopan mariopan 21:49 23.05.2012

Re: Re:hocu, necu ...moram

Nune Popović
Ako neko zeli da menja DS neka se uclani u nju pa nek je menja. U demokratiji stvari tako funkcionisu.


Tema mog teksta nema nikakve veze sa menjanjem DS, već govori o uzrocima Nikolićeve pobede.

Uzrok Nikolićeve pobede je neposobnost DSa i Tadića, što si pravilno konstatovao u naslovu. Svaka rasprava na tu temu je izlišna. Sva odgovornost za dovođenje na vlast radikala (makar i presvučenih) je na njima, ne na biraćima ili na građanima koji nisu glasali.

Preporučila uvodni tekst, dakako.

Samo se ne slažem sa delom prve rečenice "katastrofalnom izbornom kampanjom" bila je u skladu sa katastrofalnom sposobnostima istih koje su pokazali za vreme svog mandata.. Ne znam da li će Tadić tražiti od savetnika za kampanju da mu vrate pare, ali ja bih ih tužila? Ako en znaju dobro da lažu nisu za taj posao?
jedna_jelena jedna_jelena 22:59 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

vladaguda
Brate, ko da si clan Socijalistickog Saveza Radnog Naroda pa valjas populisticke fraze o narodu i u ime naroda. Stvar je prosta: ne volis DS, glasaj za nekog drugog. Hoces da menjas DS, plati clanarinu (ja te licno ne bih primio, to sto ti valjas je za SNS). Ako ti nije jasno da je ekonomska situacija u zamlji rezultat one pogubne iz 90-tih (dobro smo i prosli!!!), loseg politickog statusa Srbije, svetske ekonomske krize i nesigurnosti zbog Kosova, nema pomoci. Da je Tadic ovo pricao narodu nikad ne bi dosao na vlast i ne bi se makli sa mesta, a vala makli smo se! A vi ko o cemu baba o postenju, krao ovaj, krao onaj, svi jadni i gladni! Pravi ljudi preuzimaju odgovornost i snose posledice. DS i Tadic vama nista ne duguju a vi nastavite sa lesinarenjem.


Hm, sa ovim se skoro skroz slazem, mada ne i da nisu izgovorene. A iz njegovih usta cula sam i otvorenijih stavova, pa sam uzimajuci sve u obzir, skontala da se polako, ali sigurno sprovodi to sto bih rekla da se zove drustvenom tranzicijom. Sad kad je prosla kampanja, onaj deo gde SNS objavljuje da bi razgovarao sa LDP-om, a gospodja Trivan to otvoreno hvali..., kao da su se potrudili da pomognu naprednjacima. Cak i ono „sta je Nikolic pricao onda, a sta sad” vise je uticalo da prestanem da ga se plasim nego bilo sta sto je bilo deo njegove kampanje. Uz ogradu da je sve ovo potpuno laicki, cini mi se da je nesto sto je obavezno da se stiklira pre ulaska u EU - da zena bude premijer. Ma koliko banalno izgledalo, tek kad to tipican homo balcanicus vidi na TV-u mozemo da ocekujemo nekakvo osvescivanje. To sto bih ja volela da se preziva Comic, a ne Tabakovic, moja je stvar, a necu se buniti ako bude i druga, samo da bude blizu nivoa prve. Kazem, ako je jedan od uslova. I tako, ima jos stosta sto moze da se uhvati izmedju redova, sustina bi bila da sad vise nije crno-belo, nego ima malo sive, a za sledece izbore dobicemo i boju. A za dva ciklusa eto nas u full HD-u, .

P. S. Mislim da sam a la Obeliks po rodjenju upala u bure sa optimizmom i bilo bi mnogo lepo da sam u pravu.
medjutim92 medjutim92 23:38 23.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

JJ Beba
recimo znam da sada kada je tadić bio u jagodini pred drugi krug, niko od starih članova DSa nije bio pored njega dok se šepurio sa palmom. ostavili su ga još onomad dok je sa palmom, cecom i dačićem sedeo u plaminoj kafani u zoo vrtu.


Pa evo Miodrag Nikolić Feman je bio viđeni stari član jagodinske DS, a sad je poslanik naprednjaka..
JJ Beba JJ Beba 00:08 24.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

medjutim92
JJ Beba
recimo znam da sada kada je tadić bio u jagodini pred drugi krug, niko od starih članova DSa nije bio pored njega dok se šepurio sa palmom. ostavili su ga još onomad dok je sa palmom, cecom i dačićem sedeo u plaminoj kafani u zoo vrtu.


Pa evo Miodrag Nikolić Feman je bio viđeni stari član jagodinske DS, a sad je poslanik naprednjaka..

nism baš mislila na njega..znam likove koji su bili u galvnom odboru i neke koji su bili samo članovi
dragoljub92 dragoljub92 00:11 24.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

Miodrag Nikolić Feman je bio viđeni stari član jagodinske DS

ovo je stvarno jeziv salto mortale
bene_geserit bene_geserit 05:14 24.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

JJ Beba
još onomad kad su oteraliili marginalizovali većinu poštenog, vrednog i divnog sveta na zahtev koštunice i zbog kohabitacije.

JJ Beba
oh ne tako poznat i ne nužno uvek u beogradu
običan, mali svet, onaj koga ti ne poznaješ a ni nisi svestan kolkiko ih ima ... oni koji ne moraju da se uvače tadiću ili đilasu, to su oni koji nisu ništa ućarili preko partije ...

Znaci to je izgledalo otprilike ovako - Kostunica je obilazio opstinske odbore DSa po unutrasnjosti, trazio da se svi postroje, i onda ti delujes posteno - mrs napolje, ti vredno - za njim, ti si previse divan a jos uz to nisi ni poznat - za ovom dvojicom.
Zar ti ne zvuci bar malo glupo ta teorija da je Kostunica zahtevao da se obican, mali svet po unutrasnjosti izbaci iz DSa? Aj probaj makar jednom stvari da nazoves pravim imenom - cistu u DS je napravio Tadic i to sa Kostunicom nema nikakve veze (kome je sta trebalo kao izgovor je druga prica).
JJ Beba
sps levica?
izjednačili četnike i partizane, fašizam i antifašizam. samo što ne rehabilituju dražu čije koske traže godinama.

Izgleda da nisi obavestena da je 2. svetski rat zavrsen pre 70-tak godina, a da li neka stranka pretstavlja levicu ili desnicu se ne odredjuje ni po cetnicima/partizanima, odnosu prema Kosovu, ratu u BiH, uclanjenju u EU (niti ima ikakve veze sa svim ovim) nego iskljucivo i jedino odnosom prema ekonomiji. Svuda u svetu. Ili mislis da bi za Srbiju trebalo uvesti neku drugaciju podelu?
DS i SPS delovanje an ekonomskom platu je tipicno za socijal-demokratske stranke - drzavno upravljanje preduzecima, drzavni intervencionizam, monopoli, subvencije za zaposljavanje, zakon o radu i zastita radnika u slucaju otkaza, i sve ostalo tipicno za stranke levice.
Ne samo da su clanice (ili clanice u pokusaju) kako se vec zove ona medjunarodna organizacija levih stranaka, nego im je i delovanje potpuno u skladu sa time.

Sad, sto bi ti da prodas pricu da tajkuni, monopoli i ostalo ima neke veze sa desnicom - zao mi je, ali nema nikakve. Naprotiv, tipicno za vladavinu socijal-demokratskih populista.
Druga je stvar sto kod nas ljudi odgojeni u socijalizmu pod socijal-demokratijom podrazumevaju neku utopiju koja ce da zameni sve lepo iz propalog socijalistickog sistema.
Drzave pod vlascu socijal-demokratkih partija ne ostvaruju brz ekonomski rast. Najcesce se drustvo razvije pod vlascu desnice a onda socijal-demokratske partije ojacaju srednju klasu (sto je naravno super, ali onda kada je drustvo vec bogato i razvijeno, a ne siromasno).
dragan7557 dragan7557 11:03 24.05.2012

Re: PREPORUKA !!! "New World Order"

Nune Popović
evo linka ]http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=23&nav_category=12&nav_id=611999]

Užasno i odvratno, samo jačaju represivne mehanizme, o zaštiti ljudskih prava ni govora, a sve institucije za borbu protiv korupcije i kontrolu rada vlasti su doveli do apsurda.

Ne bih rekao da je novo, ovu "ustanovu" uterivača dugova uveo je još Napoleon Boaparte u tzv. "kontinentalno pravo" kako bi trpao pare u svoje džepove za ratovanja.

Inače je slika i prilika "demokratije" helenističkog tipa, kakvu danas propagiraju neoliberali, a vidi se i po tome da su u "helenističkoj demokratiji" ljudi prodavani u ropstvo zbog dugova, što je sledeća stepenica razvoja neoliberalističke "demokratije" na monetaristički način.

Ova "demokratska praksa" bolje rečeno divljačka praksa, vladala je u helenističkom svetu "demokratije" sve do Solonovog kodeksa. Daleko bi me odvelo da pišem dalje o tome, pa zato izvinjenje za trol.

cerski
g.radicevic g.radicevic 11:53 24.05.2012

Re: PREPORUKA !!!

@ frihende
ti bash navalio ovijeG dana da ''chepash'' po zzuljevima

vi'sh da tek shto nije postignut konsenzus & bratska ljubav i razumevanje

gary.cooper gary.cooper 12:31 23.05.2012

DS = partizacija, korupcija, populizam

U takvim pravilima igre, građanima je ostavljena mogućnost da izaberu u kojoj partiji će biti vojnici ili će im biti zatvorena sva vrata za bilo kakvo napredovanje i bazični egzistencijalni opstanak, što je uostalom i izazvalo veliku glasačku apstinenciju koja je u mnogome doprinela pobedi Nikolića.


Lepo i precizno opisano.


Čestitam im što sve više ljudi projektuje nadanja da će SPS i/ili SNS uraditi više i bolje za Srbiju nego DS, jer ona, na žalost, još nije pokazala ni da je svesna sopstvenih grešaka, ni da zna i hoće da ih ispravi.


Onda, možemo poželeti DS-u samo još nekoliko novih frakcija.

westvleteren westvleteren 12:33 23.05.2012

Novi sistem

U takvim pravilima igre, građanima je ostavljena mogućnost da izaberu u kojoj partiji će biti vojnici ili će im biti zatvorena sva vrata za bilo kakvo napredovanje i bazični egzistencijalni opstanak


Zato je SPS i postao toliko popularan. Ljudi se ponasaju vrlo racionalno:
1. uclani se u partiju u kojoj ima mesta i koja ima sanse da dodje na vlast
2. glasaj i agituj da ostali glasaju
3. cekaj da te nagrade.

U pitanju je kombinacija feudalizma i lutrije.
Nune Popović Nune Popović 14:35 23.05.2012

Re: Novi sistem

westvleteren


Nune Popović
U takvim pravilima igre, građanima je ostavljena mogućnost da izaberu u kojoj partiji će biti vojnici ili će im biti zatvorena sva vrata za bilo kakvo napredovanje i bazični egzistencijalni opstanak


Zato je SPS i postao toliko popularan. Ljudi se ponasaju vrlo racionalno:
1. uclani se u partiju u kojoj ima mesta i koja ima sanse da dodje na vlast
2. glasaj i agituj da ostali glasaju
3. cekaj da te nagrade.

U pitanju je kombinacija feudalizma i lutrije.


A pritom je SPS pokazao napredak u svom razvoju i u značajnoj meri nije ponavljao greške iz prošlosti, koje su im oproštene čarobnim štapićem DS koalicije, baš kao i SRS-u koji je to iskoristio da se ferormiše, za sada doduše deklaritivno, u evropski SNS.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:39 23.05.2012

Re: Novi sistem

westvleteren


U pitanju je kombinacija feudalizma i lutrije.



Dr Mebius Dr Mebius 12:46 23.05.2012

.

Daj bože samo da Tadić i DS u sledećim koracima ne koriste istu metodologiju kao i diktator Milošević koji je loše uvek menjao gorima, a u narednim potezima bio štetniji od prethodnih.


Npr. da se sad samokandiduje za Premijera...jer njegovi ga kao mole, a on kao ne zeli...
Nune Popović Nune Popović 12:48 23.05.2012

Re: .

Na primer...
vesna7592 vesna7592 12:50 23.05.2012

Re: .

Dr Mebius
Daj bože samo da Tadić i DS u sledećim koracima ne koriste istu metodologiju kao i diktator Milošević koji je loše uvek menjao gorima, a u narednim potezima bio štetniji od prethodnih.Npr. da se sad samokandiduje za Premijera...jer njegovi ga kao mole, a on kao ne zeli...

e to bi bilo i formalno doticanje dna
Dr Mebius Dr Mebius 13:04 23.05.2012

Re: .

Pa evo pocelo je. Spin doktori ne shvataju da je game over....

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/324943/Analiticari-Zasto-Tadic-treba-da-bude-premijer

Sad ga i Vukadinovic predlaze!!??
krkar krkar 13:14 23.05.2012

Re: .

Npr. da se sad samokandiduje za Premijera...jer njegovi ga kao mole, a on kao ne zeli...


Ma ne SAMOkandiduje se, predlažu ga ugledni analitičari:

Сигуран сам да интерес Демократске странке јесте да Борис Тадић буде премијер, али то не може бити довољан разлог. Прави разлог једино може бити тај што је Србији преко потребан баланс између два пола власти – Андрићевог венца и Немањине. Две особе са највећим легитимитетом у земљи су Томислав Николић и Борис Тадић и уколико би овај други препустио место премијера неком другом то би тек створило кризу легитимитета владе као тела које по Уставу води политику и носи најзначајнија овлашћења.
krkar krkar 13:15 23.05.2012

Re: .

Pa evo pocelo je. Spin doktori ne shvataju da je game over....

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/324943/Analiticari-Zasto-Tadic-treba-da-bude-premijer




Nisam video pre nego što sam komentarisao
Nune Popović Nune Popović 13:22 23.05.2012

Re: .

Još gore od toga je agitovanje za Đilasa, čoveka koji ne da ne poštuje demokratiju i demokratska pravila, nego je u tome brutalan kao SPS-a devedesetih.
vesna7592 vesna7592 13:26 23.05.2012

Re: .

Nune Popović
Još gore od toga je agitovanje za Đilasa, čoveka koji ne da ne poštuje demokratiju i demokratska pravila, nego je u tome brutalan kao SPS-a devedesetih.


a ima l' ko da valja, po tvojoj proceni? ovako uopšte, ne mora iz ds-a, od ovih što su u parlametarnim strankama? i ko bi mogao da formira vladu i uz čiju podršku?

Dr Mebius Dr Mebius 13:34 23.05.2012

Re: .

Сигуран сам да интерес Демократске странке јесте да Борис Тадић буде премијер, али то не може бити довољан разлог. Прави разлог једино може бити тај што је Србији преко потребан баланс између два пола власти – Андрићевог венца и Немањине.



Interes DS-a je u dubokoj politickoj i personalnoj katarzi. A interes Tadica i njegovog dvorskog okruzenja je da izbegnu odgovornost za sve ono sto su nam priredili, a lepo je nabrojano u uvodnom tekstu bloga.
Balans izmedju dva pola vlasti moguc je civilizovanim drzavama. Mi smo daleko od toga. Kod nas se to smesta pretvori u kohabitaciju, u prevodu podela plena... Pa tako imas kao vladu DS-a ciji ministar policije urla na sav glas kako je 5. Oktobar najmracniji dan u srpskoj povjesti.
Dr Mebius Dr Mebius 13:38 23.05.2012

Re: .

Sumanuto je i potpuno politicki neodgovorno da kandidat za gradonacelnika prvo osvoji takav mandat na izborima a onda postane prdsednik vlade. Zasto? Zato sto je potprdsednk stranke, tajkun ili nesto trece?
mikimedic mikimedic 13:39 23.05.2012

Re: .

uh sto volem intelektualce koji vazno vrte palce...
dragan7557 dragan7557 14:29 23.05.2012

Re: .

Nune Popović
Još gore od toga je agitovanje za Đilasa, čoveka koji ne da ne poštuje demokratiju i demokratska pravila, nego je u tome brutalan kao SPS-a devedesetih.

Pa što bi i poštovao? Nit su mu (demokratska pravila) rod ni pomoz Bog. Arogancija, ignorancija, nasilje brzo obogaćenog Natčoveka ne trpi suprotstavljane zdravog razma, i kvit!

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana