Ekologija

Plamene zore

cult RSS / 21.05.2012. u 14:55

Dok se ispod prozora prošle noći mogla videti kolona automobila koja s perifernih brda i dolina juri ka jezgru grada koji im je odškrinuo svoje kapije, uz prkosan zvuk sirena i otpozdrave s trotoara  skandiranjima "evo vam Tadića, vratite nam Mladića", pojanjem Pesme kosovskih junaka, te zlobnim i zloslutnim pevanjem himne Jedinice za specijalne operacije, shvatih da se Srbija samo vratila u svoje prirodno stanje.  Ionako se nikad mentalno sa svojom zemljom nisam slagao, tako da su stvari sada samo ponovo u ravnoteži. Čak je i taj tužni i jadni Hanibal, koji se nesigurnim korakom gega kroz vrata grada koja su mu širom otvorena, nekako sasvim po meri stanja stvari u Srbiji.

No, ostavimo Hanibala da pohadja ubrzane kurseve engleskog i bontona, verujem u njega, obzirom da je master brzog savladavanja nauka i veština.  Diplomirati i postati predsednik države u istoj godini, uostalom, apsolutni je dokaz umeća i izvanrednosti.

Nego,  da vidimo ko je kriv za ovaj transfer stida koji trenutno osećam i u kojem sam, izgleda, u bitnoj manjini. Boris Tadić je nesporno najzaslužniji za svoj poraz. Kao glasač te stranke od njenog nastanka do danas, sa samo jednom pauzom koje se nerado sećam, osećam se prevarenim glede nekih stvari. Za neke sam bio pun razumevanja, svestan kompromisa koji se moraju odraditi jer realnost diktira poteze koji se vuku radi opšteg dobra, kao što je ulazak u vladu sa Dačićem i dogovor o pomirenju. Ono što se Tadiću mora priznati to je upravo  pacifikacija političke scene u Srbiji, uz prevodjenje nekadašnjih ljutih protivnika EU integracija na našu stranu, shvatajući da te stranke imaju nesporno uporište medju glasačima koji nikad neće doživeti  katarzu i prosvetljenje ngo-ovskog tipa i početi da glasaju za ds i ldp. U potpunosti sam razumeo i podržao i ono skupštinsko razbijanje ekstremnih radikala i logističku podršku stvaranju sns-a. Čak sam trpeo i tupljenje oko izgubljenih kosovskih priča dok god to jurenje bilo kakvog kompromisa nije opasno zapretilo ponovnim savezima sa rusijama i belorusijama. Priznajem da sam donekle shvatao i trivanizaciju stranke smatrajući to prilagodjavanjem diskursa realnosti srpskog društva. Stranka je postala velika i davno izašla iz kruga dvojke i ne baš brojne gradjanske klase. Ali sam se nadao da je to samo jezik, samo simbol, a da će se neke elementarne stvari preko potrebne civilizovanju ove zemlje odraditi u pozadini.

Umesto toga, stranka se po širini i dubini bacila u tipično srpsku partokratiju veselo uživajući u tenderskim privilegijama koje vlast sa sobom nosi. Nezavisne institucije koje bi ih spečavale u bahanalijama su formirane, a onda im odmah oduzimana suština. Kako su počeli da se pune džepovi, tako se briga o ekonomiji svela na uzimanje kredita da se dolce vita nastavi, a privreda dovedena u agregatno stanje suve drenovine.  Dulići su se razbahatili i niko više nije ni pokušavao da ih spreči.  Jednostavno se više nisu krili. Ceo sistem je postao usmeren na održavanje vlasti, isisavanje novca i korumpiranje visokim i redovnim platama budžetskih korisnika radi obezbedjivanja glasova na ovim izborima. Lopovluk se čak institucionalizovao u svojim sokojevskim i ofpsovskim emanacijama. Najgore od svega je što čak ni elementarni red u državi u smislu doslednog kažnjavanja i zatvaranja lopova i ubica nisu uspeli da obezbede.  A civilizovano društvo počinje od toga – od kažnjavanja pljuvača na trotoar i bacača smeća s terase.

Tako su nas na ovim izborima stavili u hamletovsku dilemu: polusposobni, bezmudi lopovi ili Toma Nikolić, vojvoda, dobrovoljac  s papovkom o ramenu u predgradju Vinkovaca, proterivač ljudi iz Hrtkovaca, liferant ljudi u ratove, crtač karlobaških granica, najavljivač Zoranovog ubistva uz vic i seirenje, čuvar sigurne kuće za srebreničke koljače, nesudjeni Putinov gubernator, falsifikator školskih dokumenata kome je i tri minuta koncentracije i suvislosti nedostižan cilj.

Nije mi bilo teško da izaberem. Meni, koji osećam direktne stravične posledice Tadićeve ekonomske politike, nije bilo teško.  Lična sramota da me čovek kao Tomislav predstavlja pred bilo kim je jednostavno bila prejaka. 

Medjutim, Tadićev ds su u najvećem broju izdali upravo njegovi - oni zbog kojih je sa nepodnošljivom lakoćom uzimao od mene i ovakvih kao ja dok nismo pocrkali. Ta srednja, gradjanska klasa, nakačena na budžetsku sisu, naviknuta na redovne i previsoke plate ostala je kod kuće. Lizuckali su sladolede, okretali ćevapčiće na vikendicama odbijajući da glasaju jer to je, uostalom, tako fensi ove sezone. Zgražavati se nad ds-om sa sve onim glasićem punim indignacije: misssim,  ne pada mi na pamet. Smenjivost će ih naučiti pameti, govorahu budžetlije, naviknute na sigurnost svojih nesmenjivih plata i državnih radnih mesta. Nacrtaću leptirića. Ne, kiticu. Ajd sad da napravimo galeriju kitica, pa da ih kačimo na fejs. U radno vreme, naravno. Preplaćeno. Želim vam sreću i da ne osećate sramotu zbog svog izbora koju u vaše ime osećam ja. 

 

Od Tadića, kao pristojnog i realnog čoveka, očekujem da će podneti ostavku. Takodje, nadam se da će stranka poštovati rezultate izbora. Sada imamo punu sliku i jasno je da su pobedili sns i sps. Treba im prepustiti vlast i odgovornost za vodjenje države.  

Prošli put nam je da ih skinemo sa vlasti trebalo deset godina, četiri rata, nato, dve izborne kradje i jedna revolucija.  Ali...možda su se promenili.  Svejedno. Nemam strah. Samo blam. 

A i sve te plamene zore, tako si se tad osećao živ.



Komentari (372)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 15:00 21.05.2012

tema

tema ko tema, ali kakve veze ima sa ekologijom ? ... mislim da je pod navodnicima pa i nekako
cult cult 15:18 21.05.2012

Re: tema

Ceniš da nema veze? : )
Meni je, pak, ekologija i Dulketovo "očistimo Srbiju" prva asocijacija na srpsku političku scenu. Imam ih još, doduše...
Jukie Jukie 15:19 21.05.2012

Re: tema

zemljanin
tema ko tema, ali kakve veze ima sa ekologijom ? ... mislim da je pod navodnicima pa i nekako

Sve ima veze sa ekologijom

sem naravno bacanja i nebacanja smeća, reciklaže, itd. što jedino nema veze sa ekologijom
Atomski mrav Atomski mrav 15:04 21.05.2012

Ne znam što se buniš

Zar nije glavno to što je Đilas pobedio u BG?
cult cult 15:21 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

Kao lokal-patrioti, vrlo mi je važno, da.
Opet, mislim da će biti primoran da se bavi nekim drugim poslovima obzirom na novonastalu situaciju. Šteta ako se to desi. Najbolji gradonačelnik do sada.
antioksidant antioksidant 15:23 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

Najbolji gradonačelnik do sada.

nema potrebe da agitujes dalje
gotova je kampanja
(ili je ovo za stranačke izbore?)
Atomski mrav Atomski mrav 15:24 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

A izlaznost najmanja u Beogradu. Kako to? Nemoj samo molim te o srednjoj klasi nakačenoj na budžetsku sisu. Da je tako, valjda bi sposobni Đilas našao načina da ih nekako "animira"?
cult cult 15:35 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

Da je tako, valjda bi sposobni Đilas našao načina da ih nekako "animira"?


Pa animirao je Djilas sve živo kad su bili lokalni izbori, zar ne?
Oduvao je balavog. A ni lep kao Tadić, nit jede šnenokle po televizijama blažen medj ženama.
Atomski mrav Atomski mrav 15:46 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

Biće da je Lepi Bora malko precenio svoju "harizmu" kojom je pokušao da pomogne DS-u da osvoji koji glas više. Ali me čudi sve ovo sablažnjenje izbornim rezultatima, sam si lepo nabrojao sva sranja koja je DS napravio, tebi je OK dil sa SPS-om, OK ti je stvaranje SNS-a... Sad kad se sve to polako obija svima o glavu, sad su ti krivi apstinenti i nevažeći listići. Što dobiješ na mostu, izgubiš na ćupriji.

I da ponovim misao dana sa twittera (@sloba_milosevic): "Nisu krivi prazni listići nego prazne reči."
stopalo stopalo 16:11 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

prvo ovo

Umesto toga, stranka se po širini i dubini bacila u tipično srpsku partokratiju veselo uživajući u tenderskim privilegijama koje vlast sa sobom nosi.


a onda ovo

Najbolji gradonačelnik do sada.


znaci svi su barabe sem djilasa?

toplo preporucujem proveru beogradskih tenderskih privilegija
cult cult 16:14 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

hvala na preporuci.
Znaš, što reče jedna moja osvešćena drugarica, Djilas možda nije čist, ali je upotrebljiv.
I to je ta velika razlika izmedju beogradske i državne vlasti u prethodnih 4 godine.
stopalo stopalo 17:40 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

cult
Djilas možda nije čist, ali je upotrebljiv.


to cak nije ni originalno

druze tito, ti si krao ali si i nama dao
ovi kradu a nista ne dadu

jel tako bese?
angie01 angie01 17:44 21.05.2012

sta se to uradilo!

"Nisu krivi prazni listići nego prazne reči."



cult cult 17:45 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš



jel tako bese?

ćuti. ja čak verujem da je čist.
cult cult 17:48 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

angie01
"Nisu krivi prazni listići nego prazne reči."





ma do jj. Evo, sad će kad ste pobedili reči biti pune.
Velja je najavio Tomu Putina.
I da neće više biti kradja i lopovluka.
stopalo stopalo 17:50 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

cult


jel tako bese?

ćuti. ja čak verujem da je čist.


ko? jel' tito?

lako je vama "vernicima". vera ne zahteva dokaz
cult cult 17:57 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš



Enivej, ima dokaza o Djilasu?
Hmmm...ja uglavnom čitao slavske abrove na blogu.
Uglavnom od ovih ngo-liberala.
I da je rasista i homofob. Smor mi više od toga.
Izgleda da im se van bloga, u Beogradu, nije poverovalo.


angie01 angie01 18:00 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

cult

angie01
"Nisu krivi prazni listići nego prazne reči."ma do jj. Evo, sad će kad ste pobedili reči biti pune.Velja je najavio Tomu Putina.I da neće više biti kradja i lopovluka.


ja nisam pobedila i jos manje sam agitovala za Tomu, niti sam u fazonu da post festum pravim Borisa od blata, zato sto sam ocekivala da ce drugi ipak da ga izglasaju a bez moje odgovornosti!

meni je tragicno sto je to bila alternativa- da niko od politicara razumne provinijencije nije pokusao da okupi slicne i naprave ponudu koja bi odgovarala-pa dosta su vezbali, nego su svi nesto bili gadljivi!

...sto se tome tice- dovoljno je videti ekipu koja ga opkolila kada je davao izjavu, cak i da nista drugo o njemu ne znas- sve je upisano u tim facama!

...klip je bio moj komentar, a ne citat sa fejsa, sa sve naslovom, koji predstavlja recenicu koju je moj stariji sin izmislio kada je ima 2 godine i nesto lose uradi-ono cujes neko treskanje iz susedne prostorije i sve zvuci na zloslutno, a on se pojavi onako sladak i rasirenih ociju ko iz japanskih crtaca nevino pita u neodredjenom licu, kao da to nema nikakve veze s njim- a sta se to uradilo?
cult cult 18:09 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

klip je bio moj komentar, a ne citat sa fejsa,

dobro bre, angie, znas li ti da blogeri nikad ne gledaju klipove.
Trebalo je odmah da prepričaš : )

Da, vratilo im se i previše propagande u medijima i medj analitičarima o stopostotnoj pobedi u drugom krugu. Ništa od motivišuće napetosti kod onih kojih je i pored svega sramota Tome kao predsednika.
angie01 angie01 18:21 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!


dobro bre, angie, znas li ti da blogeri nikad ne gledaju klipove.
Trebalo je odmah da prepričaš : )



nije moglo krace i efektnije, nego na snimku!
freehand freehand 18:23 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

...sto se tome tice- dovoljno je videti ekipu koja ga opkolila kada je davao izjavu, cak i da nista drugo o njemu ne znas- sve je upisano u tim facama!

To trubim mesec dana po blogu.
E sad čekajte Vladu da vidite, bude li Tadić, ne daj Bože, odlučio da gleda interes stranke umesto interesa države.
Do sada je zbog države, kako se ispostavlja, dva puta pojeo go.no.
Ja se nadam da će i treći, koliko god ga to politički koštalo
I svi koji mu prebacuju SPS zaboravljaju dve stvari: Dačić nije zaspao i onda se probudio kao novi socijalista, i još nekoliko desetina hiljada članova sa njim. Imao je tri kongresa, na kojima je sljušteno 95% Miloševićevog šljama.
A drugo - posle Koštuničine Vlade ni sad ne smem da zamislim sledeću koaliciju DSS-SPS-SRS. Jer, da se to dogodilo - sad ne bismo pričali da li su Karadžić, Mladić i magacioner uhapšeni na vreme, da li je završeno suđenje za ubistvo Đinđića, da li je status kandidata dobijen ovako ili onako, niti da li je reforma sudstva bila proceduralno ok. Niti bi se spominjale Bubalove sporne privatizacije, niti bi Jocić, šarančić, i Šarićeva bagra bili u zatvoru.
Sve bi to bile rupe na svirali, od devete na dalje.
stopalo stopalo 18:30 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

cult

Hmmm...ja uglavnom čitao slavske abrove na blogu.


ma pusti slavske abrove, pametan si covek. raspitaj se malo koje firme dobijaju poslove od jkp-ova
prati pare a ne prase

freehand freehand 18:34 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

stopalo
cult

Hmmm...ja uglavnom čitao slavske abrove na blogu.


ma pusti slavske abrove, pametan si covek. raspitaj se malo koje firme dobijaju poslove od jkp-ova
prati pare a ne prase


Pratio sam ja na Voždovcu i Zemunu.
Sto tragova vode u pećinu...

stopalo stopalo 18:41 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

freehand

Pratio sam ja na Voždovcu i Zemunu.
Sto tragova vode u pećinu...



ej free, opusti se

vest da je raspusten gradski odbor je lazna
freehand freehand 18:44 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

stopalo
freehand

Pratio sam ja na Voždovcu i Zemunu.
Sto tragova vode u pećinu...



ej free, opusti se

vest da je raspusten gradski odbor je lazna

Ej sto, ne znam o kakvom gradskom odboru govoriš, ali pretpostvljam da ima veze sa oglednim dobrima koje sam pomenuo?
stopalo stopalo 18:52 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

freehand

Ej sto, me znam o kakvom gradskom odboru govoriš, ali pretpostvljam da ima veze sa oglednim dobrima koje sam pomenuo?


ma ripate i ti i domacin kad se pomene djilas

ja nigde nisam tvrdio da zemun i vozdovac valjaju, daleko bilo, pu, pu, pu
ali i dalje mi nije jasno, kakve to veze ima sa korupcijom onih (nasih?) drugih?

kao u onom vicu - a zasto vi maltretirate crnce?
freehand freehand 19:00 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

ma ripate i ti i domacin kad se pomene djilas

Pogrešio si. Cult je štovatelj druga Džilasa, ja baš i nisam, makar sam oprezan u donošenju zaključaka o nečijem lopovluku, pa i njegovom.
Bajdvej - uvek je bilo: vojnik o skraćenju i ko već o poštenju.
A Zemun i voždovac sam pomenuo kao blagi primer. Ako su tamo napravili oaze poštenja, demokratije, mira i ljubavi, silicijumske doline i Vol stritove (a tamo su angažovali svoje najjače kadrove!) - nek vode i državu!
Glasaću koliko god treba puta.
stopalo stopalo 19:12 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

freehand

Bajdvej - uvek je bilo: vojnik o skraćenju i ko već o poštenju.


ruzno, uvredljivo, spinovano, pomalo saperovski

ja tebi, a ni domacinu, nisam rekao ni jednu ruznu rec.

samo sam citirao deo njegovog teksta

Umesto toga, stranka se po širini i dubini bacila u tipično srpsku partokratiju veselo uživajući u tenderskim privilegijama koje vlast sa sobom nosi.


i pitao kako je moguce da su svi bitange sem djilasa?

a ti ako moras po nekome da se poseres zbog toga, samo napred. ja ti vise necu smetati.
freehand freehand 19:16 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

stopalo
freehand

Bajdvej - uvek je bilo: vojnik o skraćenju i ko već o poštenju.


ruzno, uvredljivo, spinovano, pomalo saperovski

ja tebi, a ni domacinu, nisam rekao ni jednu ruznu rec.

samo sam citirao deo njegovog teksta

Umesto toga, stranka se po širini i dubini bacila u tipično srpsku partokratiju veselo uživajući u tenderskim privilegijama koje vlast sa sobom nosi.


i pitao kako je moguce da su svi bitange sem djilasa?

a ti ako moras po nekome da se poseres zbog toga, samo napred. ja ti vise necu smetati.

Recimo da nije bilo tebi direktno upućeno. ali odzvanja pljačkapljačkapljačka...
Kao 2002. za Đinđićem, ako se sećaš.
E ja sam siguran da je to daleko od istine, koliko i u nekoj od manje razvijenih zemalja EU.

Tebi izvinjenje, zaista nisma mislio da te direktno uvredim.
stopalo stopalo 19:30 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

freehand

Recimo da nije bilo tebi direktno upućeno. ali odzvanja pljačkapljačkapljačka...
Kao 2002. za Đinđićem, ako se sećaš.
E ja sam siguran da je to daleko od istine, koliko i u nekoj od manje razvijenih zemalja EU.

Tebi izvinjenje, zaista nisma mislio da te direktno uvredim.


ajde, neka ti bude, izvinjenje prihvaceno

inace ja se uglavnom slazem sa tobom da korupcija je priblizna nivou na kojem je bila u hrvatskoj pre 5-6 godina ili u bugarskoj kada su bili u nasem statusu.
postoji jedan zanimljiv tekst koji sam procitao pre godinu dana, a na netu sam nasao samo rezime

The study examines the changes in the locus and incidence of corruption in public procurement during accession to the EU, drawing on the experience of Bulgaria. Using survey data and bottom-up estimate of the cost of corruption, it finds that Bulgaria's accession to the EU marked a shift of corruption upwards from the middle (expert) to the high (political) level of public management with better structured political-business networks and increased cost to society. At the same time control is moving to lower-value contracts.


EDIT:
to prakticno znaci da se marketinski "sredjuje" stanje u nabavkama ali onima male vrednosti, dok se korupcija "seli" na visi nivo

znaci prevedno na srpski:
za mene nema malo kraduckanja - ili ima ili nema korupcije?

ja se ne bih tako lako zakleo da toga nema u beogradu.
freehand freehand 19:41 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

za mene nema malo kraduckanja - ili ima ili nema korupcije?

ja se ne bih tako lako zakleo da toga nema u beogradu.

Ni za mene nema kraduckanja. A daleko bilo da sam rekao da nema korupcije, u Beogradu i celoj Srbiji. Samo - nivo kraduckanja, korupcije i pljačke daleko je od priča i urbanih legendi namenjenih blaćenju političkih protivnika.
Ali - moje apsolutno uverenje je da bismo sa Tadićem i Vladom u kojoj je DS glavni stub polako, a sve brže što smo bliže EU, išli putem izgradnje institucija (što je apsolutno ključno) i smanjivanja siromaštva, korupcije i kriminala uopšte.
Sa ovim trolovima vidim samo hod unazad, i dao Bog da ne bude stampeda.
libkonz libkonz 20:34 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

Opet, mislim da će biti primoran da se bavi nekim drugim poslovima obzirom na novonastalu situaciju.

Iz tvoje tastature pred Božije oči.
cult cult 20:54 21.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

libkonz
Opet, mislim da će biti primoran da se bavi nekim drugim poslovima obzirom na novonastalu situaciju.

Iz tvoje tastature pred Božije oči.


Hmmmm...'nači, želiš ga na nacionalnom nivou? : )
Budući predsednik ds-a, nadam se. Realno, najsposobniji medju njima u ovom trenutku.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:06 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

zato sto sam ocekivala da ce drugi ipak da ga izglasaju a bez moje odgovornosti!

To je to, tačno ono šta se desilo.
cult cult 21:17 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Jelica Greganović
zato sto sam ocekivala da ce drugi ipak da ga izglasaju a bez moje odgovornosti!

To je to, tačno ono šta se desilo.


Hm. Misliš da su se crtači čiča gliša i ovi koji su ostali kod kuće jer "nemaju za koga da glasaju" sinoć pokajali?
freehand freehand 21:22 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

cult
Jelica Greganović
zato sto sam ocekivala da ce drugi ipak da ga izglasaju a bez moje odgovornosti!

To je to, tačno ono šta se desilo.


Hm. Misliš da su se crtači čiča gliša i ovi koji su ostali kod kuće jer "nemaju za koga da glasaju" sinoć pokajali?

Mnogi jesu.
A strpi se.
Jednom smo već slušali Peščanik u vidu Pepelnika.
docsumann docsumann 21:31 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

cult

Hm. Misliš da su se crtači čiča gliša i ovi koji su ostali kod kuće jer "nemaju za koga da glasaju" sinoć pokajali?

freehand

Mnogi jesu.
A strpi se.
Jednom smo već slušali Peščanik u vidu Pepelnika.


za mene ne postoji takva stvar kao što je pojedinačna odgovornost glasača.
on/ona, sami sa svojim listićem ne utiču ni-na-šta, apsolutno ninašta.
a to što je bilo još nekih njihovog mišljenja je rezultat statističke raspodjele političkog raspoloženja stanovništva.

nabijati nekome (nepolitičaru) osjećaj odgovornosti za rezultate izbora je nesuvisla rabota.
freehand freehand 21:45 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

nabijati nekome (nepolitičaru) osjećaj odgovornosti za rezultate izbora je nesuvisla rabota.

Bila bi, da nije bilo agitacije kakve je bilo. Kojom su nepolitičari koji su ubeđivali druge kako da glasaju, škrabaju ili ne glasaju sebe ispisali iz te grupacije, nepolitčara.
I da od sinoć već nije krenula kuknjava - nisam znao, ja sam mislila...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:49 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

freehand
nabijati nekome (nepolitičaru) osjećaj odgovornosti za rezultate izbora je nesuvisla rabota.

Bila bi, da nije bilo agitacije kakve je bilo. Kojom su nepolitičari koji su ubeđivali druge kako da glasaju, škrabaju ili ne glasaju sebe ispisali iz te grupacije, nepolitčara.
I da od sinoć već nije krenula kuknjava - nisam znao, ja sam mislila...


i sad ispada da su precrtani listići krivi što je tadić izgubio?
ne kapiram . sad stvarno ne kapiram .
on nije kriv? ds nije kriv ? mi smo stoka ...
antioksidant antioksidant 21:50 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

on nije kriv? ds nije kriv ? mi smo stoka ...

on je pametan, mi smo glupi zato je on izgubio
docsumann docsumann 21:55 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Bila bi, da nije bilo agitacije kakve je bilo. Kojom su nepolitičari koji su ubeđivali druge kako da glasaju, škrabaju ili ne glasaju sebe ispisali iz te grupacije, nepolitčara.
I da od sinoć već nije krenula kuknjava - nisam znao, ja sam mislila...


ma ok agitacija, mislim, ok u smislu da je ona sastavni dio predizbornog procesa. sad, da l' je sprovode stranke, udruženja, anarhistički aktivisti manje je bitno. ono što se dobija kao rezultanta svih tih agitacija (plus, naravno, opšte stanje u društvu, standard, perspektive svih vrsta, itd, itd ...) je stvar neke psihološko-statističke raspodjele , gdje pojedinačni listić dođe tek kao njeno očitavanje, a ne kreiranje.

na to sam mislio.

P.S. a s onim nepolitičar mislio sam na običnog građanina, pojedinca, glasača.
freehand freehand 21:57 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

stefan.hauzer
freehand
nabijati nekome (nepolitičaru) osjećaj odgovornosti za rezultate izbora je nesuvisla rabota.

Bila bi, da nije bilo agitacije kakve je bilo. Kojom su nepolitičari koji su ubeđivali druge kako da glasaju, škrabaju ili ne glasaju sebe ispisali iz te grupacije, nepolitčara.
I da od sinoć već nije krenula kuknjava - nisam znao, ja sam mislila...


i sad ispada da su precrtani listići krivi što je tadić izgubio?
ne kapiram . sad stvarno ne kapiram .
on nije kriv? ds nije kriv ? mi smo stoka ...

Tadić je izgubio iz raznoraznih razloga.
Ali je moj komentar bio odgovor Docsu.
A ja sam od jutros pričao sa deset ljudi koji nisu glasali, ili su se svetili čarobnim falusom, a od sinoć su u šoku.
Kao Ceca Lukić i ekipa komesara za mpv 12. marta popodne, otprilike.
Kad su shvatili da presvučenog nacionaliste, pragmatičara i gangstera više nema.

Edit: @docs
P.S. a s onim nepolitičar mislio sam na običnog građanina, pojedinca, glasača.

Ja običnom glasaču nikad ne bih ni prebacio bilo šta.
Samo na blog slabo svraćaju obični glasači.
AlexDunja AlexDunja 22:02 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Kao Ceca Lukić i ekipa komesara za mpv 12. marta popodne, otprilike.

neviđeni bezobrazluk.

niko nije umro juče. ds će verovatno formirati vladu.
tu ste, u talu, šta ti je?
freehand freehand 22:02 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

antioksidant
on nije kriv? ds nije kriv ? mi smo stoka ...

on je pametan, mi smo glupi zato je on izgubio

Da, on je pametan. Bez daljnjeg.
A ne znam u čije ime ti govoriš.
docsumann docsumann 22:08 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

freehand

Ja običnom glasaču nikad ne bih ni prebacio bilo šta.
Samo na blog slabo svraćaju obični glasači


ustvari prebacio bi mu da slabo posjećuje blog b92

freehand freehand 22:08 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

AlexDunja
Kao Ceca Lukić i ekipa komesara za mpv 12. marta popodne, otprilike.

neviđeni bezobrazluk.

niko nije umro juče. ds će verovatno formirati vladu.
tu ste, u talu, šta ti je?

Ne reci, jebote?!
Neviđeni bezobrazluk?
A što?
Zato što sam napravio poređenje da su i Đinđića isti ljudi isto pljuvali nazivajući ga kako su ga već sve nazivali? Da tražim linkove?
Da vidiš da su sve to isti drekavci i iste kreature?
Što se tala tiče - to je već tako popušena stvar da je besmisleno odgovarati.
Al hajde da pitam - sa kim si ti u talu?

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:10 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

A ja sam od jutros pričao sa deset ljudi koji nisu glasali, ili su se svetili čarobnim falusom, a od sinoć su u šoku.


e to su oni koji mi najviše u celoj priči idu na onu stvar. znali su kome ide njihov (ne)glas,samo su se pravili naivni ...

ogradjujem se od tih čiča gliša. ja sam crtao maslačak :)

Colin_bgd Colin_bgd 22:13 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

da su i Đinđića isti ljudi

Ne bih se slozio da su isti ljudi. Neki jesu, neki nisu. Drugo, nemoj ni ti da si nedosledan po istom principu, neko ce da pomisli da hoces da kazes da su Djindjica ubili zato sto su ga kritikovali u Pescaniku i u Helsinskom odboru. Nemoj molim te.
freehand freehand 22:14 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

stefan.hauzer
A ja sam od jutros pričao sa deset ljudi koji nisu glasali, ili su se svetili čarobnim falusom, a od sinoć su u šoku.


e to su oni koji mi najviše u celoj priči idu na onu stvar. znali su kome ide njihov (ne)glas,samo su se pravili naivni ...

ogradjujem se od tih čiča gliša. ja sam crtao maslačak :)


Apsolutno. I zato ja sa tvojim stavom i komentarom nemam problem, štaviše: poštujem.
Ali oni što su hteli da izraze svoje gađenje i zadrže moralnu vertikalu, verujući da je dovoljno nas gnjida da obavimo prljav posao, na kojima još kasnije mogu da se iživljavaju za svaku pizdariju nekog od DS ministara - e izvini. Takvih mi je pun motiv sa njihovih listića.
AlexDunja AlexDunja 22:17 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Zato što sam napravio poređenje da su i Đinđića isti ljudi isto pljuvali nazivajući ga kako su ga već sve nazivali? Da tražim linkove?


nema potrebe, znam to.

događaj nije isti, alo,
tadić je vladao dva mandata, za razliku od đinđića.
razaočarao je ljude ( sećaš se ovog?)
imao je ogromnu podršku, zdušnu. đinđić nikad nije.

prokockao je, i ti ih sad porediš?

Al hajde da pitam - sa kim si ti u talu?

sa svojom decom. i dobro nam ide.
docsumann docsumann 22:21 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Al hajde da pitam - sa kim si ti u talu?


sa svojom decom. i dobro nam ide.


opa, nepotizam znači
freehand freehand 22:23 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Colin_bgd
da su i Đinđića isti ljudi

Ne bih se slozio da su isti ljudi. Neki jesu, neki nisu. Drugo, nemoj ni ti da si nedosledan po istom principu, neko ce da pomisli da hoces da kazes da su Djindjica ubili zato sto su ga kritikovali u Pescaniku i u Helsinskom odboru. Nemoj molim te.

Koline, ne lupetaj- Đinđića su ubili gangsteri kojima je zgazio u tanjir uz podršku političkih protuva kojima je zgazio u tanjir.
Pričam o samoproklamovanoj Savesti Srbije, onoj gadljivoj na pragmu i kompromise. Onoj što je o Đinđiću te 2002. pričala i pisala isto što i naš predsednik Tomislav Nikolić.
E isti ti su se sad bavili slikarstvom, a za nekoliko će meseci biti zapanjeni razvojem događaja.
Vidiš, meni je ovo treći ovakav momenat u životu.
E brate, ako je i u Srbiji - mnogo je!


AlexDunja AlexDunja 22:24 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

opa, nepotizam znači

ceo
freehand freehand 22:28 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

događaj nije isti, alo,

Nije. Ali slutim još gore posledice. jer mislim da je Veliki Zlojeb, Koštunica Dr Vojislav za ovog mastera i njegove - gospodin doktor, demokrata i džentlmen.

imao je ogromnu podršku, zdušnu. đinđić nikad nije.

Koju zdušnu podršku? Kad? U drugim krugovima, pred zatvaranje birališta?
Aha... Zato je i bio prisiljen da ulazi u kohabitacije i pripitomljava SPS.
sa svojom decom. i dobro nam ide.

Mašala.
Colin_bgd Colin_bgd 22:32 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Koline, ne lupetaj- Đinđića su ubili gangsteri kojima je zgazio u tanjir uz podršku političkih protuva kojima je zgazio u tanjir.

Ja ne lupetam, samo ti prijateljski skrecem paznju da neko ko nije upucen moze da izvuce pogresan zakljucak iz tvojih reci.

Onoj što je o Đinđiću te 2002. pričala i pisala isto što i naš predsednik Tomislav Nikolić.

Ali nece o Tadicu biti ni slicnog naknadnog lamenta. Da ima razloga za to ne bi danas imali to sto smo dobili...

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:36 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Za Tadića nije glasalo skoro 80% ukupno upisanih birača. Od tih 80%, 1,45% su beli listići. Izgleda da neki svaljuju krivicu na kurocrtače jer misle da je Tadić bio najbliži dobijanju njihovih glasova, pošto su se oni fizički pojavili na izbornom mestu, a inače su prirodno DSovo biračko telo. A baš je suprotno: to su glasovi koje je BT imao manje šanse da dobije od dobrog dela ostalih sedamdeset i kusur %
docsumann docsumann 22:40 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Izgleda da neki svaljuju krivicu na kurocrtače


4krofnica 4krofnica 22:47 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Izgleda da neki svaljuju krivicu na kurocrtače




a ovaj je pogrešno razumeo celu akciju :)
cult cult 22:49 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!


a ovaj je pogrešno razumeo celu akciju :)

AlexDunja AlexDunja 22:51 21.05.2012

Re: sta se to uradilo!

a ovaj je pogrešno razumeo celu akciju :)

dobra mu bela:)
antioksidant antioksidant 07:39 22.05.2012

Re: sta se to uradilo!

Da, on je pametan. Bez daljnjeg.

što je dokazao izborom saradnika
više puta
a dokazao je i sposobnošću da uvidi svoje greške i razloge poraza
svi su drugi krivi, samo on ne
vrlo pametno
A ne znam u čije ime ti govoriš.

e, najzad i ti nešto da ne znaš
do sad si isijavao superiornim znanjem
skoro kao tadić
libkonz libkonz 09:54 22.05.2012

Re: Ne znam što se buniš

Budući predsednik ds-a, nadam se. Realno, najsposobniji medju njima u ovom trenutku.

On i Mrka, dva najkvarnija, najpohlepnija beskrupulozna političara. On je najopasnije rešenje za Srbiju.
hajkula1 hajkula1 09:00 24.05.2012

Re: sta se to uradilo!

cult
Jelica Greganović
zato sto sam ocekivala da ce drugi ipak da ga izglasaju a bez moje odgovornosti!

To je to, tačno ono šta se desilo.


Hm. Misliš da su se crtači čiča gliša i ovi koji su ostali kod kuće jer "nemaju za koga da glasaju" sinoć pokajali?



Zašto mislite da su crtači (beli listići) i apstinenti samo razočarani DS.

Znam neke razočarane SNS glasače(recimo zbog posete bivšeg gradonačelnika NY).


PS
Još više ih prezirem.

A BT, predsednik vlade . Tunel, kažem vam.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:05 21.05.2012

missslimmm cult

Nego da vidimo ko je kriv za ovaj transfer stida koji trenutno osećam i u kojem sam, izgleda, u bitnoj manjini.


Jel si zato dobio autorsku da me nerrrvirrras?

Cestitke cult
cult cult 15:24 21.05.2012

Re: missslimmm cult

Jel si ti zato dobio autorsku da me nerrrvirrras?


Oho, welcome to minority : )
zar to nije najprirodnije stanje, uostalom?

Hvala : )
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:39 21.05.2012

Re: missslimmm cult


Oho, welcome to minority : )
zar to nije najprirodnije stanje, uostalom?

Danas ističeš kako si u manjini, a kad je Đilas pobedio, tad si rek'o: "Zna narod". Pa dobro, to 'zna narod' i 'pučina je držnedaj' zavisi od toga da li se sa većinom slažeš.
cult cult 15:47 21.05.2012

Re: missslimmm cult

slažem se s tobom : )

Da, u nekim si stvarima manjina, u nekim većina.
Nekad si sam, a onda neko dodje...
mirelarado mirelarado 21:56 21.05.2012

Re: missslimmm cult

Nekad si sam


Дошла сам до закључка да је у оним најважнијим стварима човек целог живота сам. И то не у рђавом смислу. Зато је дневна политика и споредна и служи највише за узрујавање. Ту си принуђен да се сврставаш, свеједно у коју групу. Мислим, Калте, да нема разлога за стид, а и да ћеш се изненадити колико ће се мало тога променити...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:16 21.05.2012

Re: missslimmm cult

mirelarado
Nekad si sam

Дошла сам до закључка да је у оним најважнијим стварима човек целог живота сам.

:)
cult cult 22:22 21.05.2012

Re: missslimmm cult

words of wisdom, Mirela.
Ne da mi, medjutim, sav taj adrenalin
i sećanje na sav onaj žar
i one ondašnje plamene zore kad smo
rušili ove ubice i zločince.
Živo se sećam teskobe i beznadja koje su onda proizveli.
Imalo je drugačiji, teži ukus od ovog današnjeg.
A sad se vraćaju kao spasioci, ubacivši dve-tri nove reči
koje ponavljaju kao mantru, jedva suzdržavajući životnu mržnju i jed.
Pevajući Legijine pesme da proslave pobedu.
Ne mogu. Nema šanse da ostanem van toga, iznad toga.
I da ne uprljam ruke glasajući opet protiv njih.
Ne mogu da budem njihov pasivni glasač. Saučesnik.

mikele9 mikele9 11:55 22.05.2012

Re: missslimmm cult

Дошла сам до закључка да је у оним најважнијим стварима човек целог живота сам.

hajkula1 hajkula1 10:09 24.05.2012

Re: missslimmm cult

cult
Živo se sećam teskobe i beznadja koje su onda proizveli.
Imalo je drugačiji, teži ukus od ovog današnjeg.


Najteže je prvi put.

A sad se vraćaju kao spasioci ...


Koga od koga/čega da spašavaju?




cult cult 10:17 24.05.2012

Re: missslimmm cult

Koga od koga/čega da spašavaju?

nas od onih : )
pojma nemam.
Pitaj ove aktivne i pasivne sns-ove glasače.
Nisam, što ono kažu, kompetentan.
antioksidant antioksidant 15:06 21.05.2012

.

Sada imamo punu sliku i jasno je da su pobedili sns i sps


Gre­sis sil­no sine.
validni validni 15:18 21.05.2012

Budile nas iz sna

I probudile.

To je bilo u nekom drugom životu. A oni su bili neki drugačiji ljudi. Samo su im imena ostala ista. Ukaljana poprilično. Lepo im je stajao Tadić (i oni njemu), dok su procenjivali kako će da zvuči ono što će Tadić da kaže.
cult cult 15:27 21.05.2012

Re: Budile nas iz sna

A oni su bili neki drugačiji ljudi. Samo su im imena ostala ista.


Ja u takve mogućnosti promene nisam verovao dok se nisam susreo sa Dinkićevim nalogom na tviteru. Broj iteracija njegove ličnosti u jednom mesecu prevazilaze i Tomu sa celim glavnim odborom sns.
hogubadagri hogubadagri 15:24 21.05.2012

hm

Ma sta je deset godina nakupi se toga sest do osam tokom zivota.
cult cult 16:29 21.05.2012

Re: hm

hmmm...nešto mi pade na pamet onaj dan mrmota.
Al si, u principu, u pravu.
zovitemegrunf zovitemegrunf 11:50 22.05.2012

Re: hm

hmmm...nešto mi pade na pamet onaj dan mrmota.


Napisao sam jednom, to nam je nacionalni praznik, samo mi furamo julijanski kalendar, pa izgleda pomereno. Jbg
cult cult 12:17 22.05.2012

Re: hm

: )

Ne brini. Maksa izračunao da će biti bolje.
Ne priznaje ove beskonačne petlje koje živimo.
maksa83 maksa83 14:18 22.05.2012

Re: hm

cult
: )

Ne brini. Maksa izračunao da će biti bolje.
Ne priznaje ove beskonačne petlje koje živimo.

Naprotiv, mislim da baš tebi izmiče jedna vrlo bitna cikličnost. Jedna od bitnih osa Slobodanove vladavine je bio Vojislav Šešelj - Strašilo. "Ako ne birate mene doćiće vam ovaj psihopata" je tihi podtekst devedesetih. I tako 10 godina. Tadić je bacio sve karte na istu foru i - upalilo je. Ali samo jednom.
cult cult 15:03 22.05.2012

Re: hm

Naprotiv, mislim da baš tebi izmiče jedna vrlo bitna cikličnost.


Ma ne izmiče.
Samo mislim da bi bilo bolje da je Nikolić izgubio ove izbore, kao što je i red, a danas podneo ostavku na sve što je ikad bio u toj stranci. Zajedno s njim bi, u kratkom vremenskom periodu, otišla i cela ta ekipa iz devedesetih, prljava od krvi i svega što su radili. Napravio bi se na desnici prostor za neke nove ljude, drugačije pristupe, ideje itd. od kojih me ne bi bilo sramota. Pa bih za koju godinu i ja bez straha crtao čiča gliše. Ili ostao kod kuće. Ili lizao sladoled.

Jbg. A bilo je tako blizu.
maksa83 maksa83 16:05 22.05.2012

Re: hm

Jbg. A bilo je tako blizu.

Čoveče pa Tadić te orobio za sve tvoje snove.

Ja bih baš bio ljut na njega.

In d mintajm - nije ni gangbang loša zabava.
cult cult 17:14 22.05.2012

Re: hm

In d mintajm - nije ni gangbang loša zabava.


FB komentari:

Bojana Albahari · ESL Instructor at Columbia College, Calgary AB
moguce samo u zemlji Srbiji :(
Reply · 1 · Like · Follow Post · 20 hours ago

Natan Albahari · University of Calgary
znas da "njuz.net" je parodija?
Reply · Like · 20 hours ago

Fali Filip.
hajkula1 hajkula1 12:16 25.05.2012

Re: hm

cult
Naprotiv, mislim da baš tebi izmiče jedna vrlo bitna cikličnost.


Ma ne izmiče.
Samo mislim da bi bilo bolje da je Nikolić izgubio ove izbore ... Zajedno s njim bi otišla i cela ta ekipa iz devedesetih...


Misliš da bi otišla cela ta ekipa?

Napravio bi se na desnici prostor za neke nove ljude ... od kojih me ne bi bilo sramota. Pa bih za koju godinu i ja bez straha crtao čiča gliše. Ili ostao kod kuće. Ili lizao sladoled.


U uređenoj državi ne bi mi palo na pamet da crtam čiča gliše, nisam ni sada, čak i u drugom krugu predsedničkih dopisala sam kandidatkinju. U uređenoj državi, ne bih izostala s izbora.
Sladoled - uvek


DS-u (LDP i drugim bliskim strankama) bitno je da ima manire, da je dizajniran i s lepim osmehom. Za mene je gangster, gangster bez obzira na ambalažu.








cult cult 14:29 25.05.2012

Re: hm

da je Nikolić izgubio ove izbore, morao bi da ode sa političke scene. To je jasno kao dan. Novi predsednik, novi ljudi u narednih četiri godine bi preuzeli tu stranku. Jer bi sa Vučićem i Tomom bilo svima jasno da je besmisleno nastavljati bilo šta.
Ovim izborom smo, u stvari, izgubili još četiri godine.
Ali nema veze, šta je tu je.
vladaxy vladaxy 15:26 21.05.2012

Budžetlije

Ta srednja, gradjanska klasa, nakačena na budžetsku sisu, naviknuta na redovne i previsoke plate ostala je kod kuće.

I budžetlije nešto pametno da urade. Nadam se da će ih ubuduće biti sve manje i manje.

Pošto nisam budžetlija, izbor da pojedem go..no ili proliv mi nije bila primamljiva, pa sam gledao odličnu seriju Boardwalk Empire

Inače sve si lepo rekao. A Toma nije moj predsednik, nisam ga birao, j..e mi se i za njega i za Borisa. Što se mene tiče demokratija je sistem gde glasovi 10 budala vrede više od glasova 9 pametnih ljudi.
cult cult 15:31 21.05.2012

Re: Budžetlije

Pošto nisam budžetlija, izbor da pojedem go..no ili proliv mi nije bila primamljiva, pa sam gledao odličnu seriju Boardwalk Empire


Potpuno te razumem i nimalo ne osudjujem. Anatema se odnosi samo na budžetlije i njihovu vrcavost u nerazumevanju sveta u kom žive i od čega su toliko dobro živeli.
Barem do sada.
darvel darvel 17:20 21.05.2012

Re: Budžetlije

Još jedan kuku - lele - sram - vas - nas bilo, šta ćemo sad bez lepog Tadića blog.
A onoliko nabroja, bez da si zašao u pravosuđe i zdravstvo.
Samo, malko grešiš oko budžetlija, valjda zato što previše veruješ Blicu i spin majstorima lepog Bore.
Izašli su oni i glasali, ali malo drugačije nego što mislite, posebno zbog dobrog života za 25 - 30,000 dinara.
I da vidiš čuda, njima toliko i ne smeta što je Toma kupio diplomu, valjda su se navikli kod svojih šefova koje postaviše Borini podrepaši.
karabasbarabas karabasbarabas 20:09 21.05.2012

Re: Budžetlije


Izašli su oni i glasali, ali malo drugačije nego što mislite, posebno zbog dobrog života za 25 - 30,000 dinara.

To ti je ta
Ta srednja, gradjanska klasa

Prokleta bila. Sad ce cestitke i pomilovanja pisati ovaj ruzni covek a ne ovaj lepi.
Zasto, o zasto nisu glasali za Dacica kao i sva postena inteljigencija.
fijumau fijumau 23:01 21.05.2012

Re: Budžetlije

Kad ti neko spomene srednju (pa jos gradjansku) klasu u Srbiji, tacno da umres od smeha...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:07 23.05.2012

Re: Budžetlije

vladaxy

Inače sve si lepo rekao. A Toma nije moj predsednik, nisam ga birao, j..e mi se i za njega i za Borisa. Što se mene tiče demokratija je sistem gde glasovi 10 budala vrede više od glasova 9 pametnih ljudi.

Ma kamaru se uzdržavam od političkih rasprava i komentara...pogotovu kada su u pitanju stvari lokalnog karaktera...ali kad mi neko počne da se busa u grudi sa demokratijom onda mi pripadne ozbiljna muka praćena povraćanjem...
Tako daaaa.....1000000000% se slažem sa svakom tvojom ovde izrečenom. Možeš da dodaš i moja ime u podpis
Ivana Knežević Ivana Knežević 15:33 21.05.2012

...

Ja ovo razumem, cult.
Izgleda da je - u politici, i sire - najvaznije pronaci par ociju ciji vidik mozes da razumes.

I ja mislim da civilizovano drustvo pocinje na tom nivou. Neka je i slabasna konstrukcija (nema slabije) ali vecina ljudi ce se skloniti pod nju za zastitu od kise i nepogoda.
Izabrace nju, civilizaciju - ne onoga ko otvara i zatvara prozore trenutno.




cult cult 15:45 21.05.2012

Re: ...

I ja mislim da civilizovano drustvo pocinje na tom nivou. Neka je i slabasna konstrukcija (nema slabije) ali vecina ljudi ce se skloniti pod nju za zastitu od kise i nepogoda.
Izabrace nju, civilizaciju - ne onoga ko otvara i zatvara prozore trenutno.


Baš to. Cela konstrukcija našeg društva je haotična, nestabilna, fluidna. Bez sidra i temelja. Elementarno kućno vaspitanje je najčešće incident i dokaz nesnadjenosti i lične naivnosti. Ne možeš na tako nečemu da gradiš ništa. Od ovih naših sam očekivao pre svega to. Temelj. Sidro.
cassiopeia cassiopeia 15:34 21.05.2012

Ovde bi došla psovka da me nije sram...

...pred samom sobom da opsujem.

Ne razumem logiku apstiniranja i crtanja čiča Gliša i q..ca kad je protivkandidat
vojvoda, dobrovoljac s papovkom o ramenu u predgradju Vinkovaca, proterivač ljudi iz Hrtkovaca, liferant ljudi u ratove, crtač karlobaških granica, najavljivač Zoranovog ubistva uz vic i seirenje, čuvar sigurne kuće za srebreničke koljače, nesudjeni Putinov gubernator, falsifikator školskih dokumenata kome je i tri minuta koncentracije i suvislosti nedostižan cilj




Nemam strah. Samo blam.


Mene je i strah i blam.

Odlično napisan tekst.
cult cult 15:50 21.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

Ni meni nije jasno kako neke ljude koje mislim da dobro znam
nije sramota od ovog. Valjda se brzo zaboravlja, pojma nemam...
Mnogo bitniji princip od smenjivosti je smenjivost čime.
Kakvo god da je pitanje, Toma nije odgovor.

Hvala : )
Atomski mrav Atomski mrav 15:56 21.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

Kakvo god da je pitanje, Toma nije odgovor.


Ovo isto sam ja mislio za Ivicu Dačića 2008. godine.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:09 21.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

Kakvo god da je pitanje, Toma nije odgovor.


Kako si ovo dobro domislio i rekao, svaka čast.
Suština svega.

Čestitam na autorskoj opciji.
Long overdue, mene ako pitaš.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:12 21.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

Mene je i strah i blam


Mene samo blam.
Preživela sam inflaciju od 2% na sat, preživela sam bombardovanje.
Dagahebem, preživeću i Tomu Diplomu kao predsednika.
cult cult 16:20 21.05.2012

Re: Ovde bi došla psovka da me nije sram...

kru


zahvaljujem...Ekšli, bio sam malo lenj glede korišćenja ove opcije, al promenićemo to.

Tako je ugodno kritikovati i komentarisati. Ne napušta ti se lako ta udobnost : )
No, vanredna situacija zahteva vanredne mere, jel.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana